wat een loser hij had gewoon een steen op zijn toetsenbord kunnen leggen zodat hij altijd voorruit reed.
Shit, ik net potje verloren dmv overtime dus laatste doel valt, en ik quit daarna direct, krijg ik natuurlijk 15 minuten aan m'n broek, potje was nog niet officieel afgelopen. Shit shit shit
beter opletten volgende keer. Trouwens, nu al 2 potjes mensen die enorm beginnen te schelden. Heb mn dag niet echt vandaag, schiet er gewoon weinig in, gaan lui echt ziek lomp lopen doen in de chat.
Vond het wel tof gisteren, zeker voor herhaling vatbaar. Straks headset eens onder het stof halen.
Soms lukt er wel eens iets, maar heel onregelmatig.
Is veel minder frustrerend om zo te spelen dan gewoon met random partners.
Is veel minder frustrerend om zo te spelen dan gewoon met random partners.
Ja, ik zag een paar acties die ik nog steeds niet voor elkaar krijg
Zal ik m inkoppen dan?NoGinryuGo schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 14:33:
[...]
Ja, ik zag een paar acties die ik nog steeds niet voor elkaar krijg
...
...
https://untappd.com/user/OzzBier
Voor alle PC spelers, ik heb een Tweakers RocketLeague group gemaakt op steam 
http://steamcommunity.com/groups/tweakersRL
http://steamcommunity.com/groups/tweakersRL
Nice
Hebben jullie ook dat het online zo vaak met ups & downs gaat? Ene paar matches gaat het echt geweldig en weet ik aardig vaak te scoren. Andere matches gaat het gewoon enorm fucked up, mis ik bijna alles en laat ik ook veel gaan. En daarna gaat het weer een stuk beter.
Hebben jullie ook dat het online zo vaak met ups & downs gaat? Ene paar matches gaat het echt geweldig en weet ik aardig vaak te scoren. Andere matches gaat het gewoon enorm fucked up, mis ik bijna alles en laat ik ook veel gaan. En daarna gaat het weer een stuk beter.
Hehe ja herkenbaar. Gister ook een kutdag en maar doorgaan met de potjes omdat ik niet met verliezend potje wilde eindigen. 50 rating kwijt geraakt oid.
Vandaag weer met wat gasten gegamed. Zijn goed op elkaar in gespeeld en dan gaat het meteen weer relaxt
Vandaag weer met wat gasten gegamed. Zijn goed op elkaar in gespeeld en dan gaat het meteen weer relaxt
Ik heb mijzelf ook even aangemeld op spreadsheet. Speelt toch wel fijner als je onderling kan communiceren. Ik hoop snel een potje met een van jullie te spelen!
Mijn PSN: Pr3v1l
Mijn PSN: Pr3v1l
Ik speel vaak met 1 gast uit Denemarken samen en we zitten samen zo rond hetzelfde niveau. Is echt niet normaal hoe goed je op elkaar ingespeeld raakt. Zo vet
vooral via Teamspeak communiceren is zo fijn met deze game 
Vanavond 14 potjes gespeeld en 3 verloren. Maar 1 team tegen gekomen die echt beter waren. Was prachtig avondje
Vanavond 14 potjes gespeeld en 3 verloren. Maar 1 team tegen gekomen die echt beter waren. Was prachtig avondje
[ Voor 10% gewijzigd door spokje op 10-08-2015 23:44 ]
Ik speelde het een tijd op PC voordat ik op PS4 begon (kwam er helaas veels te laat achter voor ik er achter kwam dat die gratis was op ps+ vorige maand)
Maar ben nu platinum trophy aan het halen. zit nu op 75% maar ik vind het zo veel moeilijker met controller dan keyboard en mouse. Ze zeggen dat het recommended is met controller maar daar snap ik niks van XD
Met mouse+keyboard maak ik zieke lucht schoten, met de controller lukt het me amper recht te vliegen haha
Maar wel een leuke game om platinum te halen
en niet zo moeilijk
Maar ben nu platinum trophy aan het halen. zit nu op 75% maar ik vind het zo veel moeilijker met controller dan keyboard en mouse. Ze zeggen dat het recommended is met controller maar daar snap ik niks van XD
Met mouse+keyboard maak ik zieke lucht schoten, met de controller lukt het me amper recht te vliegen haha
Maar wel een leuke game om platinum te halen
Gisteren wat potjes gespeeld via psn friends - nouja waarschijnlijk mensen van Tweakers allemaal (herken Smashhorn er tussen). Was gezellig heren.
Heb alleen geen microfoon..en die mono headset die in de doos zat lijkt me niks.
Oh en 4 vs 4 is geniaal, maar eigenlijk te chaotisch druk.
Heb alleen geen microfoon..en die mono headset die in de doos zat lijkt me niks.
Kiwi !
Ja was zeker weer leuk.X-Kiwi schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 10:31:
Gisteren wat potjes gespeeld via psn friends - nouja waarschijnlijk mensen van Tweakers allemaal (herken Smashhorn er tussen). Was gezellig heren.
Ik ben dus OzzieMann... degene die eigenhandig 5 goals maakte in 1 game. [/opschepmodus]
Helaas ging het voor de rest echt ruk. Idd 4vs4 is hilarisch maar super frustrerend tegelijk. Ik speel op mn best in 2vs2 en 3vs3.
Ik ben nog altijd aan het twijfelen de game aan te schaffen, omdat ik op steam wel een groot aantal reacties las dat er serverproblemen zijn.
Komt dit veel voor?
Komt dit veel voor?
Ik ben dus WildeBosKiwi, maar dat zal qua naam niet zo'n verrassing zijnnickvanozzie schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 10:37:
[...]
Ja was zeker weer leuk.
Ik ben dus OzzieMann... degene die eigenhandig 5 goals maakte in 1 game. [/opschepmodus]
Helaas ging het voor de rest echt ruk. Idd 4vs4 is hilarisch maar super frustrerend tegelijk. Ik speel op mn best in 2vs2 en 3vs3.
Ik speel vooral solo ranked duel en 2vs2. Bij die 2vs2 heb ik toch vaak pech met een teamgenoot die direct disconnect. Duel is...lastiger. Ik beheers na veel tijd in de trainingsmodus de technieken van dribbelen, vliegen etc, en heb in een duel meestal 75% balbezit. Maar het perfect mikken op de goal - het afwerken van de actie - dat lukt niet vaak. En dan lig ik op de kop in het doel van de tegenstander en heeft de tegenstander zelf (soms zelfs een beginner die niet eens weet dat hij dubbel kan springen of boost kan gebruiken) vrij spel richting mijn goal. Heel frustrerend.
Kiwi !
Daarom speel ik 2v2 altijd maar dan ook altijd met iemand die ik ken, 1v1 en 3v3 queue ik gewoon tegelijk als k solo speelX-Kiwi schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 11:22:
[...]
Ik ben dus WildeBosKiwi, maar dat zal qua naam niet zo'n verrassing zijn![]()
Ik speel vooral solo ranked duel en 2vs2. Bij die 2vs2 heb ik toch vaak pech met een teamgenoot die direct disconnect. Duel is...lastiger. Ik beheers na veel tijd in de trainingsmodus de technieken van dribbelen, vliegen etc, en heb in een duel meestal 75% balbezit. Maar het perfect mikken op de goal - het afwerken van de actie - dat lukt niet vaak. En dan lig ik op de kop in het doel van de tegenstander en heeft de tegenstander zelf (soms zelfs een beginner die niet eens weet dat hij dubbel kan springen of boost kan gebruiken) vrij spel richting mijn goal. Heel frustrerend.
Gewoon doen! Heel soms kom je nog een server tegen waarop je wat lag ondervindt, maar dat mag de pret niet drukken! :-)masauri schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 11:01:
Ik ben nog altijd aan het twijfelen de game aan te schaffen, omdat ik op steam wel een groot aantal reacties las dat er serverproblemen zijn.
Komt dit veel voor?
Wat een omeunig gaaf spel ben al een tijdje verslaafd en dus ook al een prof rank:)
Maar begint bij jullie de Playstation ook zo te blazen als jullie aan het spelen zijn?
Als iemand een keer een potje wil spelen voeg me dan toe PSN: MisterxBee
Maar begint bij jullie de Playstation ook zo te blazen als jullie aan het spelen zijn?
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Ok, ik ben dus niet de enige waarbij me PS4 bij dit spel echt hard geluid begint te makensten123 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 12:01:
Wat een omeunig gaaf spel ben al een tijdje verslaafd en dus ook al een prof rank:)
Gisteren is dus gewoon me rechter trigger (R2) kapot gegaan >_> .. super kut met rocket league. Hij blijft hangen in de controller na ik hem heb ingedrukt. Stopte daarna gelijk met spelen want ging gewoon niet meer
Het is ook alleen met Rocket LeagueRicmaniac schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 12:06:
[...]
Ok, ik ben dus niet de enige waarbij me PS4 bij dit spel echt hard geluid begint te maken![]()
Gisteren is dus gewoon me rechter trigger (R2) kapot gegaan >_> .. super kut met rocket league. Hij blijft hangen in de controller na ik hem heb ingedrukt. Stopte daarna gelijk met spelen want ging gewoon niet meer
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Heb ik ook al met GTA5 gehad. Zeker 2 controllers van de PS4 stuk en in de PS3 tijd nooit problemen gehad. Probleem is dat je op den duur een beetje speling op die trigger komt waardoor je hem iets naar rechts trekt, dus niet recht naar achteren. Als dat eenmaal gebeurd dan voel je ook niet meer zo goed het "tikje" dat je hem volledig hebt ingedrukt en gaat het dus van kwaad tot erger.Ricmaniac schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 12:06:
[...]
Ok, ik ben dus niet de enige waarbij me PS4 bij dit spel echt hard geluid begint te maken![]()
Weer een mooi avondje op de ps4 gisteren
Ik host meerdere malen per week wat dus ps4 spelers voeg me toe! Zal mezelf ook in de sheet zetten.
Hier nog de bijna 5 minuten overtime van gisteren:
[YouTube: http://youtu.be/W2E74sg1fEU]
Ik host meerdere malen per week wat dus ps4 spelers voeg me toe! Zal mezelf ook in de sheet zetten.
Dit dusnickvanozzie schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 10:37:
[...]
Ik speel op mn best in 2vs2 en 3vs3.
[YouTube: http://youtu.be/W2E74sg1fEU]
NiQo schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 12:22:
Holy shit, zoveel saves, ik wil u als keeperNiQo schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 12:22:
[video]
En dan zo'n afmaker, geweldig!
Het was niet eens nodig om je profiel te openen om te weten dat je uit de achterhoek komtsten123 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 12:01:
.....

Kiwi !
Als iemand eens wilt spelen -> xenonNn op steam mijn steam plaatje is logo van Ninjas in Pyjamas (cs go clan)https://steamcdn-a.akamaihd.net/steamcommunity/public/images/avatars/ce/ce51b7b0c6bf7ba84585255e9a9bf57b5e79cd07_full.jpg
[ Voor 7% gewijzigd door xenonNn op 11-08-2015 13:04 ]
Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin
Hey toch een topic op Tweakers. (had een tijdje geleden nog tevergeefs gezocht).
Iemand tips hoe je in solo standaard ooit een klasse hoger kan komen? Random is bij mij ook echt random met af en toe goede teamspelers en de volgende game weer met mensen die niet eens rechtuit kunnen rijden. Blijf dan ook steken rond de 250.
Nu al een paar keer gehad dat ik verschrikkelijke inputlag krijg. Echt lekker als je compleet de andere kant op rijdt of pas 3 seconden later naar achteren gaat dan gepland. Wel iets gevonden over Bluetooth problemen die bij de PS4 kunnen ontstaan dus misschien is het toeval dat het precies bij dit spel naar voren komt.
Voor degene die nog moeten leren vliegen. Onderstaande tutorial heeft me erg geholpen met tips van Kronovi (n1 speler).
YouTube: Rocket League | Tutorial Videos.
Iemand waar ik vaak mee speel deed dit vlak na het kijken van de tutorial :
YouTube: First Proper Aerial - Rocket League
Helaas heb ik wat langer nodig, maar zelfs kleinere jumps helpen al veel.
Iemand tips hoe je in solo standaard ooit een klasse hoger kan komen? Random is bij mij ook echt random met af en toe goede teamspelers en de volgende game weer met mensen die niet eens rechtuit kunnen rijden. Blijf dan ook steken rond de 250.
Nu al een paar keer gehad dat ik verschrikkelijke inputlag krijg. Echt lekker als je compleet de andere kant op rijdt of pas 3 seconden later naar achteren gaat dan gepland. Wel iets gevonden over Bluetooth problemen die bij de PS4 kunnen ontstaan dus misschien is het toeval dat het precies bij dit spel naar voren komt.
Voor degene die nog moeten leren vliegen. Onderstaande tutorial heeft me erg geholpen met tips van Kronovi (n1 speler).
YouTube: Rocket League | Tutorial Videos.
Iemand waar ik vaak mee speel deed dit vlak na het kijken van de tutorial :
YouTube: First Proper Aerial - Rocket League
Helaas heb ik wat langer nodig, maar zelfs kleinere jumps helpen al veel.
[ Voor 20% gewijzigd door Beakzz op 11-08-2015 14:07 ]
Ik heb niet echt een tip voor je waar je wat aan heb denk ikBeakzz schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 14:01:
Hey toch een topic op Tweakers. (had een tijdje geleden nog tevergeefs gezocht).
Ook hier heb ik ervaring mee. Heel irritant hierdoor zelfs een keer in verlening gekomen en de wedstrijd verloren (heel irritant ook nog als iemand dan zegt:"zo van 2-1 terug gekomen naar 2-3").Beakzz schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 14:01:
http://community.us.plays...ler-and-PS4/td-p/42225733
Hier staan wat informatie erover maar heb het zelf nog niet geprobeerd. Wat voor sommige mensen schijnt te helpen is het resyncen van de controllers en de database rebuilden in PS4 save mode (beetje offtopic)
Zeker mooi! Wat een overtime was dat. Niet normaal spannend!NiQo schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 12:22:
Weer een mooi avondje op de ps4 gisteren![]()
[...]
Dit dus
[video]
Duel is echt puur weten wanneer wel en wanneer niet voor de bal te gaan. Als je dat onder de knie hebt ben je al 75% op wegX-Kiwi schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 11:22:
[...]
Ik ben dus WildeBosKiwi, maar dat zal qua naam niet zo'n verrassing zijn![]()
PSN: MrMistral
Ik ben de afgelopen tijd vaak uitgenodigd door Ozzie en Niqo en ik heb steeds niet gereageerd omdat ik het met 3 real-life vrienden in een team speelde. Nu hebben zij het ondertussen een beetje gehad met RL (omdat ze gewoon niet goed genoeg zijn
), maar ik ga nog ff lekker verder en speel dus graag een keertje met bovengenoemden! 
Edit: Mochten die real-life homies stiekem meelezen: Grapje natuurlijk!
[ Voor 10% gewijzigd door ButsMG op 11-08-2015 16:38 ]
PSN: ButsMG
Dacht al die Buts durft nietMasegate schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 16:34:
Ik ben de afgelopen tijd vaak uitgenodigd door Ozzie en Niqo en ik heb steeds niet gereageerd omdat ik het met 3 real-life vrienden in een team speelde. Nu hebben zij het ondertussen een beetje gehad met RL (omdat ze gewoon niet goed genoeg zijn), maar ik ga nog ff lekker verder en speel dus graag een keertje met bovengenoemden!
Ik ben er eindelijk op uitgekeken. Ligt misschien aan de 'hogere' niveaus, maar elk potje is identiek de laatste paar dagen. Altijd een keeper in de goal die elke bal van de zijkant weg tikt en dan op een lege goal kan schieten. Enige verdediging is ook in de goal gaan staan 5 minuten lang. Top man. Gewoon geen drol meer aan zo'n potjes, af en toe kom je nog een potje tegen waar men een beetje durft aan te vullen en dan krijg je 4-5 uitslagen ofzo, de rest allemaal 1-0 of 2-1 en 5 minuten lang balletje van keeper naar keeper tikken....... Zucht. Tijd voor vernieuwing in dit spel denk ik.
Uhuh. Want als kip zonder kop op de goal van de tegenstander af boosten is een goede taktiek? Klinkt trouwens alsof 1 VS 1 perfect is voor jou. Heb je geen keeper die in het goal hangt.NickThissen schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 19:44:
Ik ben er eindelijk op uitgekeken. Ligt misschien aan de 'hogere' niveaus, maar elk potje is identiek de laatste paar dagen. Altijd een keeper in de goal die elke bal van de zijkant weg tikt en dan op een lege goal kan schieten. Enige verdediging is ook in de goal gaan staan 5 minuten lang. Top man. Gewoon geen drol meer aan zo'n potjes, af en toe kom je nog een potje tegen waar men een beetje durft aan te vullen en dan krijg je 4-5 uitslagen ofzo, de rest allemaal 1-0 of 2-1 en 5 minuten lang balletje van keeper naar keeper tikken....... Zucht. Tijd voor vernieuwing in dit spel denk ik.
Om wat meer in te gaan op jouw post: elk team die niet, al is het zelfs in mindere mate, gebruik maakt van een keeper/ laatste man, is gewoon dom bezig.
En dat is waarom ik er op uitgekeken ben. Ik zeg niet dat het een goeie taktiek is om geen keeper te hebben, ik zeg alleen dat de potjes er 10 keer leuker van worden. Je moet zowat een vaste keeper hebben om kans te maken en de potjes worden er gewoon zo saai door.
Als beide teams zonder (vaste) keeper spelen dan komt het ook niet zo vaak voor dat een bal vanaf eigen doel gescoord wordt, omdat iedereen rond aan het rijden is komen die kansen gewoon niet zo vaak. Als er een vaste keeper is dan is elke bal door het midden een vrij schot op doel, als die keeper ook ergens rond rijdt dan is dat veel moeilijker. Er wordt meer gescoord aan beide kanten of in ieder geval leukere kansen. Tenminste dat is mijn ervaring de laatste 15-20 potjes ofzo.
1v1 vind ik juist saai, de mooiste doelpunten zijn door goed teamwerk, ofwel een mooie pass / voorzet ofwel iemand die een keeper weg stoot zodat hij niet kan verdedigen.
Heb verder niks tegen keepen hoor, als je een gevaarlijke situatie ziet ontstaan moet je naar het doel toe uiteraard, maar vind het gewoon minder leuk als er iemand letterlijk 100% van de tijd in zijn doel staat en alleen naar de bal rijdt om hem weg te tikken.
Als beide teams zonder (vaste) keeper spelen dan komt het ook niet zo vaak voor dat een bal vanaf eigen doel gescoord wordt, omdat iedereen rond aan het rijden is komen die kansen gewoon niet zo vaak. Als er een vaste keeper is dan is elke bal door het midden een vrij schot op doel, als die keeper ook ergens rond rijdt dan is dat veel moeilijker. Er wordt meer gescoord aan beide kanten of in ieder geval leukere kansen. Tenminste dat is mijn ervaring de laatste 15-20 potjes ofzo.
1v1 vind ik juist saai, de mooiste doelpunten zijn door goed teamwerk, ofwel een mooie pass / voorzet ofwel iemand die een keeper weg stoot zodat hij niet kan verdedigen.
Heb verder niks tegen keepen hoor, als je een gevaarlijke situatie ziet ontstaan moet je naar het doel toe uiteraard, maar vind het gewoon minder leuk als er iemand letterlijk 100% van de tijd in zijn doel staat en alleen naar de bal rijdt om hem weg te tikken.
[ Voor 69% gewijzigd door NickThissen op 11-08-2015 20:41 ]
Dat is wel een beetje een open deur. Dan geldt hetzelfde bij Hockey en Voetbal.NickThissen schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 20:38:
En dat is waarom ik er op uitgekeken ben. Ik zeg niet dat het een goeie taktiek is om geen keeper te hebben, ik zeg alleen dat de potjes er 10 keer leuker van worden. Je moet zowat een vaste keeper hebben om kans te maken en de potjes worden er gewoon zo saai door.
Ik scoor regelmatig met een schot van grote afstand, dat kunnen verschillende spelers in dit topic beamenAls beide teams zonder (vaste) keeper spelen dan komt het ook niet zo vaak voor dat een bal vanaf eigen doel gescoord wordt, omdat iedereen rond aan het rijden is komen die kansen gewoon niet zo vaak. Als er een vaste keeper is dan is elke bal door het midden een vrij schot op doel, als die keeper ook ergens rond rijdt dan is dat veel moeilijker. Er wordt meer gescoord aan beide kanten of in ieder geval leukere kansen. Tenminste dat is mijn ervaring de laatste 15-20 potjes ofzo.
Dat van die mooie goals en goed teamwerk ben ik met je eens idd. Maar 1 tegen 1 vereist een compleet andere taktiek dan de andere modi, dat vind ik juist weer het leuke. Hoewel ik ook liever 2vs2 of 3vs3 speel. Al blijft 4vs4 met de tweakers hier ook geweldige chaos.1v1 vind ik juist saai, de mooiste doelpunten zijn door goed teamwerk, ofwel een mooie pass / voorzet ofwel iemand die een keeper weg stoot zodat hij niet kan verdedigen.
Ik snap heel goed dat het niet leuk is, maar een verdedigende maatregel is nooit leuk in het oog van de aanvallende partijHeb verder niks tegen keepen hoor, als je een gevaarlijke situatie ziet ontstaan moet je naar het doel toe uiteraard, maar vind het gewoon minder leuk als er iemand letterlijk 100% van de tijd in zijn doel staat en alleen naar de bal rijdt om hem weg te tikken.
Zoek altijd maar een beetje de middenweg. In het filmpje hierboven heb ik ook veel de verdedigende rol maar xo heel veel sta ik daar toch niet.
En als ik er wel stond had smashhorn me te pakken
Nee, maar meestal gaat het ook op een natuurlijke manier. Heb nooit echt meegemaakt dat rollen werden toegewezen oid.
Eigenlijk is het qua teamplay heel simpel toch?
Zorg bij 3vs3 en 4vs4 altijd voor een laatste man tussen bal en doel, en dan liefst dichter bij doel dan bij de bal.
Bij 2vs2 moet er meer aangevallen worden wil je scoren, zo frustrerend als je met iemand samen speelt die alleen maar op doel blijft staan. Geef ik een mooie voorzet, is er niemand om het af te maken.
Waar ik gek van word is mensen die zonodig elke bal moeten raken, als je geen goede hoek hebt laat die bal dan gaan!!! Zo vaak dat er ballen weggetikt worden terwijl iemand anders een perfecte lijn op doel heeft.
Zorg bij 3vs3 en 4vs4 altijd voor een laatste man tussen bal en doel, en dan liefst dichter bij doel dan bij de bal.
Bij 2vs2 moet er meer aangevallen worden wil je scoren, zo frustrerend als je met iemand samen speelt die alleen maar op doel blijft staan. Geef ik een mooie voorzet, is er niemand om het af te maken.
Waar ik gek van word is mensen die zonodig elke bal moeten raken, als je geen goede hoek hebt laat die bal dan gaan!!! Zo vaak dat er ballen weggetikt worden terwijl iemand anders een perfecte lijn op doel heeft.
[ Voor 22% gewijzigd door OzzieMann op 12-08-2015 07:45 ]
Ik heb vooral al gemerkt, dat wij +- dezelfde speelstijl hebben in de aanval. Onze positionering om de bal aan te vallen is quasi dezelfde.NiQo schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 22:15:
Zoek altijd maar een beetje de middenweg. In het filmpje hierboven heb ik ook veel de verdedigende rol maar xo heel veel sta ik daar toch niet.
Ik heb al in mijn koppeke gestoken dat als ik met u in het team zit, dat ik altijd effe de ballcam afzet om te zien waar jij zit. Anders ontneem ik u gegarandeerd weer een open doelkans
En ja, de keeper opblazen of wegrammen doe ik wel graag. Ik hoor dan altijd wel iemand vloeken door zijn micro, dat maakt het nog leuker.
Gisteren nog met MichielM1990 (Pr3v1l) nog wat ranked 2vs2 gedaan. Dat ging wel vlotjes ja.
Btw. gisteren mijn headset gevonden, dus vanaf nu met geluid. Een vreemde eend in de bijt als Belg
Wat helemaal het ergste is dat iemand voor dezelfde bal in de hoek gaat bij het doel van de tegenstander en dat je hem dan raakt en hij voor komt maar daar dan dus niemand is.nickvanozzie schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 07:42:
Stiekem maakt iedereen zich hier wel schuldig aan denk ik omdat je altijd net te weinig overzicht hebt.
@Smashhorn: We hebben ook mensen vanuit Limburg dus we zijn wel wat gewend
Wat ik vooral de laatste dagen merk. Zeker in de verdediging en in middenveld, dat het bijna altijd beter is om geen flip kick te doen. De kans dat je de bal raakt of blokkeert door gewoon te springen ligt een pak hoger dan wanneer je gelijk een gek inkomt met een flipkick.
Anoniem: 325202
Een vriend van mij claimde dat als je Rocket League op de ps4 deed of wellicht de eerste versie daarvan dat je PS4 zou opbranden en stuk zou gaan.sten123 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 12:01:
Wat is dat nou weer voor claim ? Heb de beta gespeeld en de eerste versie + dat mijn PS4 in een half afgesloten kastje staat en nergens last van. En dan heb ik het over 10tallen uren Rocket League.Anoniem: 325202 schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 12:06:
[...]
Een vriend van mij claimde dat als je Rocket League op de ps4 deed of wellicht de eerste versie daarvan dat je PS4 zou opbranden en stuk zou gaan.
Een vriend van mij met zijn Ps4 op zolder heeft wel problemen met warme dagen. Dan helpt V-sync uit zetten, maar ik heb niet kunnen checken of het er dan nog uit ziet.
Anoniem: 325202
Ja dat is zo een stakker die van die geruchtensite's leest zoals pu.nl en dat soort onzin ik weet zelf ook wel dat het onzin is. Maar dat soort site's vinden sommige mensen nou eenmaal leuk om te lezen.
Met regelmatig lange sessies (2 uur tot bijna 7 uur!) kan ik zeggen dat het zeker de grootste onzin is. Ja, de PS4 klinkt af en toe alsof deze op gaat stijgen, maar de PS4 werkt nog steeds naar behoren.
Zo waar haha! Alleen heb je soms door de snelheid en hektiek geen goed overzicht (als ball cam gebruiker). Maar vooral als de bal dan maar geraakt wordt om het geraakt worden en naar de zijkant hobbelt is het echt zonde.nickvanozzie schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 07:42:
Eigenlijk is het qua teamplay heel simpel toch?
patchnotes: http://rocketleague.psyonix.com/patch-notes/Rocket League Patch Notes v1.04
Released: August 11, 2015 | 781 MB
THE HEADLINES
Added “Supersonic Fury” DLC Pack Support, including…
(DLC) Exclusive “Dominus” and “Takumi” Battle-Cars
(DLC) Six Decals for each new vehicle
(DLC) Five new paint types: “Brushed Metal, Carbon Fiber, Metallic Pearl, Pearlescent,” and “Wood”
(DLC) Two new Wheels: “Cristiano” and “Spinner”
(DLC) Two new Rocket Boosts: “Burnout” and “Nitrous”
Added “Utopia Coliseum” Arena
Added “Spectate” to “Choose Team” menu in “Private Matches,” allowing players the option to watch games rather than participate (3v3 match-type maximum)
Added 70+ new Country Flags and three “Sorry” items for our overloaded launch servers (“Servergate” Wheels, “Disconnected” Antenna, and “White Flag”)
Added 3v3 Team Ranked as a replacement for 3v3 Solo the Online match queue
Ranked matches will no longer start if the game is not full
Added the ability to create or join Private Matches that can be named and/or password-protected
Added “Vote to Forfeit” button to “Ranked” online matches
Up to four Party member’s Battle-Cars can now be displayed on the Menu screens
Complete list below…
NEW CONTENT
Battle-Cars
(DLC) Added “Dominus” (American muscle car)
(DLC) Added “Takumi” (Japanese street racer)
Decals
(DLC) Dominus: Added “Flames”
(DLC) Dominus: Added “Scorpions”
(DLC) Dominus: Added “Skulls”
(DLC) Dominus: Added “Stripes”
(DLC) Dominus: Added “Tats”
(DLC) Dominus: Added “Wings”
(DLC) Takumi: Added “Copycat”
(DLC) Takumi: Added “Chaser”
(DLC) Takumi: Added “Crazy-8″
(DLC) Takumi: Added “Gaki”
(DLC) Takumi: Added “Reiko”
(DLC) Takumi: Added “Stripes”
Paint Types
(DLC) Added “Brushed Metal”
(DLC) Added “Carbon Fiber”
(DLC) Added “Metallic Pearl”
(DLC) Added “Pearlescent”
(DLC) Added “Wood”
Wheels
(DLC) Added “Cristiano”
(DLC) Added “Spinner”
Added “Servergate”
Rocket Boosts
(DLC) Added “Burnout”
(DLC) Added “Nitrous”
Antennas
Added “Disconnected”
Added “White Flag”
Added “Community Flags”
Gassy Mexican
LIRIK
SpoOky1611
Team PowA
YouTube Gaming
Added “Country Flags”
Afghanistan
Albania
American Samoa
Angola
Armenia
Azerbaijan
Bangladesh
Belarus
Benin
Bolivia
Burkina Faso
Burma
Burundi
Cambodia
Central African Republic
Chad
Congo DR
Cuba
Dominican Republic
Egypt
Eritrea
Estonia
Ethiopia
Gabon
Georgia
Guam
Haiti
Iraq
Jordan
Kazakhstan
Kenya
Kuwait
Kyrgyzstan
Laos
Latvia
Lebanon
Liberia
Libya
Lithuania
Macedonia
Madagascar
Malawi
Mali
Mauritania
Moldova
Mongolia
Montenegro
Morocco
Mozambique
Namibia
Nepal
Niger
North Korea
Northern Mariana Islands
Oman
Palestine
Papua New Guinea
Paraguay
Puerto Rico
Qatar
Rwanda
Saudi Arabia
Sierra Leone
Somalia
South Sudan
Sri Lanka
Sudan
Syria
Tajikistan
Tanzania
Togo
Trinidad and Tobago
Turkmenistan
U.S. Virgin Islands
Uganda
Uzbekistan
Zambia
Zimbabwe
Trophies and Achievements
Added three new Trophies/ Achievements
(DLC) Added six new DLC-specific Trophies/ Achievements
NEW FEATURES
Gameplay
Added “Spectate” to “Choose Team” menu for “Private Matches”, allowing players the option to watch games rather than participate (3v3 match-type maximum)
Content
Added “Utopia Coliseum” Arena
Online Play
Added “3v3 Team Ranked” as a replacement for “3v3 Solo” the Online match queue
Added “Vote to Forfeit” button to “Ranked” online matches
UI/ UX
Added the ability to create or join Private Matches that can be named and/or password-protected
Added “Community Flags” sub-section to Garage Items/ Antennas
Added “Reset Shot” to Keybinding Options to address errant R1 training reassignment
CHANGES AND UPDATES
“Ranked” matches will no longer start if the game is not full
“Ranked” Skill ratings are now calculated on dedicated servers
Garage Items
Antennas
“Saturn” has been renamed to “Planetoid” (because Saturn doesn’t have craters)
UI/ UX
p to four Party member’s Battle-Cars can now be displayed on the Menu screens
BUG FIXES
Repaired several “Connect Failure” issues
UI/ UX
Fixed “Private Match” bug that sometimes caused the “Update Match” settings to disappear for the Party Leader
Clearing the “Voice Chat” binding no longer removes the binding for “Reset Training”
Nederlandse PS5 clan / 30+
Is nu hiermee nu ook het eerste "officiële" seizoen begonnen dan?
Gravity is a habit that is hard to shake off.
Denk het nog niet, anders zouden de ranks wel gereset worden.
Gisteren voor het eerst gespeeld, na een tip van een maat van me. Wat een geniale game. Helaas besloot na twee uur spelen mijn GTX570 de geest te geven.
Ranked team 3v3
Klopt het dat je na een ranked game altijd terug moet naar het hoofdmenu?
Ik zie dan nooit een 'ok' optie ofzo zoals bij niet ranked potjes.
(PS4)
(PS4)
Jajongf7 schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 15:36:
(PS4)
Ranked krijgt een seizoen, waarmee er competitie gespeeld kan worden. Als je de optie hebt tot 'OK', oftewel begin nog een potje - heb je de mogelijkheid om misbruik van de ranking te maken door continue dezelfde speler / hetzelfde team (bijv. een vriend) te blijven verslaan. Denk dat de ranking alleen maar werkt bij 100% willekeur* van de potjesjongf7 schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 15:36:
(PS4)
*(gebaseerd op regio filtering en skill level).
Kiwi !
De patch waarin de optie tot downloaden zit is onverwacht eerder uitgebracht geloof ik, daardoor geeft het tot morgen problemen.
Als je op DLC downloaden drukt gaat het mis jaX-Kiwi schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 16:11:
De Twitter pagina van Rocket League staat helemaal vol met waarschuwingen. Het is al mogelijk om de DLC te kopen - echt NIET DOEN. Hij werkt morgen pas. Vaaaage keuze jongens..
De patch zou ook morgen pas vrijgegeven worden door Sony. Maar dat hebben ze nu dus een dag eerder gedaan en dat leidt tot problemen.
Moet ik ook op pc nu nog wachten ja ? ;p want als k de game op start zie ik de DLC al staan
Voor zover ik weet is het alleen op ps4. PC lijkt me geen probleem.
[ Voor 25% gewijzigd door OzzieMann op 12-08-2015 18:04 ]
Iemand zin om te spelen via PC? Met randoms is toch minder..
Heb mezelf ook ff toegevoegd in de PS4 sheet. Zal jullie toevoegen op PSN
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Ik heb het spel vandaag ook gekocht. En heb de tutorials wat gespeeld.
Damn het is moeilijker dan gedacht.
Kspeel met een logitech gamepad en begint wel te wennen zo, maar ik denk als ik is online ga spelen dat ik er aan ben voor de moeite.
Als er morgen overdag iemand een spel wil spelen stuur maar een bericht, masauri op steam.
Of wat training ofzo whatever: http://steamcommunity.com/profiles/76561197975228923/
Damn het is moeilijker dan gedacht.
Kspeel met een logitech gamepad en begint wel te wennen zo, maar ik denk als ik is online ga spelen dat ik er aan ben voor de moeite.
Als er morgen overdag iemand een spel wil spelen stuur maar een bericht, masauri op steam.
Of wat training ofzo whatever: http://steamcommunity.com/profiles/76561197975228923/
Gisteren meteen de DLC gekocht voor €3,99. Alleen z'n geld al waard als blijk van dank aan de ontwikkelaars.
De DLC stelt écht niets voor (2 wagens, 5 soorten verf, 2 boosts en 2 velgen) - maar daar is gelukkig de prijs ook naar.
Heb gisteren ook eindelijk de platinum trophy gehaald.
En excuses aan de personen waarmee ik in de PS4 groep zit - ik zal een andere headset regelen. Blijkbaar piept de Apple headset.
De DLC stelt écht niets voor (2 wagens, 5 soorten verf, 2 boosts en 2 velgen) - maar daar is gelukkig de prijs ook naar.
En excuses aan de personen waarmee ik in de PS4 groep zit - ik zal een andere headset regelen. Blijkbaar piept de Apple headset.
Kiwi !
Ik heb de DLC ook gehaald, vooral omdat ik het spel gratis kreeg en al meer gedaan heb dan veel spellen waar ik wel voor betaald heb.
Het stelt idd niet veel voor, maar ik moet zeggen dat zowel 1 van de auto's als 1 van de boosts nu al mijn faforiet zijn, dus ik gebruik het in ieder geval wel.
Voor platinum moet ik nog steeds de 500km trophy. Als die in het begin niet bugged was had ik hem volgens mij allang binnen moeten hebben.
Het stelt idd niet veel voor, maar ik moet zeggen dat zowel 1 van de auto's als 1 van de boosts nu al mijn faforiet zijn, dus ik gebruik het in ieder geval wel.
Voor platinum moet ik nog steeds de 500km trophy. Als die in het begin niet bugged was had ik hem volgens mij allang binnen moeten hebben.
De 500km en alle items zijn bij mij de enige die ik nog moet hebben voor de platinum trophy.
Ik heb gisteren nog eens enkele potjes gespeeld, maar soms erg veel lag. Ook kwam ik 2 keer midden in een wedstrijd terecht die al enkele minuten bezig was en waarbij ik al direct met 4-1 achter stond, ook niet zo fijn...
Die nieuwe arena is wel prachtig moet ik zeggen.
Ik heb gisteren nog eens enkele potjes gespeeld, maar soms erg veel lag. Ook kwam ik 2 keer midden in een wedstrijd terecht die al enkele minuten bezig was en waarbij ik al direct met 4-1 achter stond, ook niet zo fijn...
Die nieuwe arena is wel prachtig moet ik zeggen.
PSN id: NL_SToRM
Ik ga binnenkort de DLC kopen, inderdaad als support.
Ik heb 1 probleem met mijn headset, ik gebruik die bijgeleverde van playstation zelf, maar die is zo stil. Mijn game volume staat bijna op minimum en zelfs dan hoor ik amper wat de mensen in de party zeggen.
Ik heb 1 probleem met mijn headset, ik gebruik die bijgeleverde van playstation zelf, maar die is zo stil. Mijn game volume staat bijna op minimum en zelfs dan hoor ik amper wat de mensen in de party zeggen.
Ik heb sinds 1 maand nu een PS4 en heb gelijk PSN Plus erbij genomen. Het enige spel wat ik tot nu heb gedaan is Rocket League. En wat een geniaal spel is dit zeg!
Had niet verwacht dat een gratis spel (niet echt gratis natuurlijk) voor mijn fysieke betaalde spellen zou gaan
Had niet verwacht dat een gratis spel (niet echt gratis natuurlijk) voor mijn fysieke betaalde spellen zou gaan
PS/XBL: Nogne
Ik gebruikte die ook altijd. Maar inderdaad je schijnt heel zacht over te komen en je hoort de rest niet goed. Ik gebruik nu gewoon de oortjes van m'n telefoon (geen Apple anders piept ie!).Smashhorn schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 13:10:
Ik ga binnenkort de DLC kopen, inderdaad als support.
No problem! Piep was inderdaad verschrikkelijk haha! Maar via quickchat ging het eigk prima, al is het via de headset een stuk gezelliger natuurlijk.X-Kiwi schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 10:19:
Gisteren meteen de DLC gekocht voor €3,99. Alleen z'n geld al waard als blijk van dank aan de ontwikkelaars.
Vraag aan de pc spelers!
Sinds de patch kan je op de PS4 je private match een naam en wachtwoord meegeven. Hebben jullie de mogelijkheid om te zoeken op matchnaam oid zodat je op die manier crossplatform kan spelen in private matches?
Hieronder nog wat leuke highlights van de afgelopen tijd
Je kan join private game doen en dan krijg je de optie om gamenaam en wachtwoord in te vullen.
Ah man. Die Aerial hits. Niet normaal meer. Kom elke keer te laat wil ik dat proberenMrMistral schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 13:25:
[video]
En het lijkt zo makkelijkThe Outlaw schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 13:52:
[...]
Ah man. Die Aerial hits. Niet normaal meer. Kom elke keer te laat wil ik dat proberen
Dat is nog wel het frustrerende eraan

Ik heb nog een headset van Huawei liggen, die eens proberen, daar is wel geen mute knop aan.MrMistral schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 13:25:
[...]
Ik gebruikte die ook altijd. Maar inderdaad je schijnt heel zacht over te komen en je hoort de rest niet goed. Ik gebruik nu gewoon de oortjes van m'n telefoon (geen Apple anders piept ie!).
Gisteren trouwens nog een leuke voetnoot. Toen mijn 4 jarig zoontje uit zijn bed was gekomen terwijl ik buiten een sigaret aan het roken was. En mijnheer had zich de controller eigen gemaakt en was wat rondjes aan het rijden in jullie spel.
Haha! Het is echt trial en error. Pas nu begint er een klein beetje gevoel in te komen. Ga er vaak genoeg nog steeds keihard onderdoor of overheen 
. Ik heb ook geen muteknop nu, das wel de downside.
Haha! Niets van gemerktSmashhorn schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 14:34:
[...]
Ik heb nog een headset van Huawei liggen, die eens proberen, daar is wel geen mute knop aan dus.
Gisteren trouwens nog een leuke voetnoot. Toen mijn 4 jarig zoontje uit zijn bed was gekomen terwijl ik buiten een sigaret aan het roken was. En mijnheer had zich de controller eigen gemaakt en was wat rondjes aan het rijden in jullie spel.
Ik had opzich wel een mooie game headet (Creative Tactical Alpha) maar het imitatieleer kwam van de oorschelpen af..en daaronder zit een vaag zwart poeder. Hele ding maar in de container gegooid vorige week.
Heb ook een nieuwe bluetooth headset gekocht, maar niet geheel compatible met de PS4: via bluetooth is hij niet toe te voegen en bekabeld aan de controller werkt de mic niet.
@MrMistral: zelfs ik kom voor in je clip als assist. Voel me al een beetje BNer nu.
Heb ook een nieuwe bluetooth headset gekocht, maar niet geheel compatible met de PS4: via bluetooth is hij niet toe te voegen en bekabeld aan de controller werkt de mic niet.
@MrMistral: zelfs ik kom voor in je clip als assist. Voel me al een beetje BNer nu.
[ Voor 23% gewijzigd door X-Kiwi op 14-08-2015 15:21 ]
Kiwi !
Oh ik ben deze maand ook erg te spreken over Lara Croft. Normaal niet mijn type spel, maar speelt lekker weg - ff solo tussendoor. Limbo heb ik 2min gespeeld..zag er creepy uit dus eerst maar een trailer op de iPad bekeken. Uiteindelijk de hele run daarop gekeken. Vind zoiets leuk om te kijken, maar niet om zelf te spelen.Nogne schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 13:14:
Ik heb sinds 1 maand nu een PS4 en heb gelijk PSN Plus erbij genomen. Het enige spel wat ik tot nu heb gedaan is Rocket League. En wat een geniaal spel is dit zeg!
Kiwi !
Gisteren een goede poging gedaan om naar goud te gaan met random teamgenoten....uhh...kansloos ! Mensen die nog niet recht kunnen rijden (geen idee hoe die in zilver terecht zijn gekomen) , Forfeit aanvragen na 1 tegen doelpunt en als niemand vote weg gaan, midden in de wedstrijd AFK gaan terwijl je voor staat
enz.
Het is pure frustratie om dit spel met randoms te spelen. Er zijn genoeg goede spelers, maar win je een pot met 7-0 dan weet je gewoon dat de volgende weer prut is. Niet dat ik zelf nooit fouten maak, maar sommige spelers blijven als een dolle hond achter die bal aan scheuren/springen. Sta je er tussen ? Dan knallen ze je opzij, sta je klaar om een bal voor de doellijn weg te tikken springen ze zo dat de bal niet meer te redden is. Naja zo kan ik nog wel even door gaan.
Van 22 tot 4:30 gespeeld en hoogstens 50 punten gestegen (2v2 en 3v3) dus behoorlijk nutteloos
Voeg me vooral toe als je niet zo speelt als hierboven beschreven staat
(PS4).

Het is pure frustratie om dit spel met randoms te spelen. Er zijn genoeg goede spelers, maar win je een pot met 7-0 dan weet je gewoon dat de volgende weer prut is. Niet dat ik zelf nooit fouten maak, maar sommige spelers blijven als een dolle hond achter die bal aan scheuren/springen. Sta je er tussen ? Dan knallen ze je opzij, sta je klaar om een bal voor de doellijn weg te tikken springen ze zo dat de bal niet meer te redden is. Naja zo kan ik nog wel even door gaan.
Van 22 tot 4:30 gespeeld en hoogstens 50 punten gestegen (2v2 en 3v3) dus behoorlijk nutteloos
[ Voor 3% gewijzigd door Beakzz op 14-08-2015 15:48 ]
Net een paar ranked gespeeld, paar slechte momenten, krijgt ge commentaar van kiddo's , niet normaal, fucking homo's, retards, tjeeses...
Voorheen ging ik daar fel op in en zat ik mezelf druk te maken en dergelijke. Nu heb ik voorgenomen dat ik alleen quick-chat opties gebruik en alleen positieve dingen meldt of op positieve dingen reageer. Stuk relaxter spelen!masauri schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 16:50:
Net een paar ranked gespeeld, paar slechte momenten, krijgt ge commentaar van kiddo's , niet normaal, fucking homo's, retards, tjeeses...
Heb het ooit indertijd wel meer meegemaakt, maar men maat met wie ik speel sinds SOF2 is daar kalmer onder, ik ben gewoon snel compititief 
Kalm blijven is dan niet evident
Kalm blijven is dan niet evident
Geniale goals Mistral :)! Heb nog veel te leren, merk ik
Was trouwens tof eergisteren met de Tweakers PS4-ers!
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Kanonnen... Pff. Holy shit. Ook ondersteboven echt. Omdat het kan

Ah okenickvanozzie schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 13:33:
Je kan join private game doen en dan krijg je de optie om gamenaam en wachtwoord in te vullen.
Thnx! Komt vanzelfThrace Grumble schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 18:41:
Geniale goals Mistral :)! Heb nog veel te leren, merk ikWas trouwens tof eergisteren met de Tweakers PS4-ers!
Vette goals man, skillsMrMistral schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 13:25:
[video]
Hij zal echt wel goed zijn, maar ik zie liever een hele volledige game over hoe iemand tactisch speelt ipv highlights. Kijk je een final met Kronovi of Gibs dan zie je zo dat ze echt goed zijn. Als ik al mijn highlights achter elkaar zet is het ook een indrukwekkend filmpje.
Je ziet dan niet de 20 x dat ik er volledig naast zat en daarmee een goal weg geef. En ik scoor nog steeds doelpunten die mijzelf verbazen en ik vind mijzelf zeker geen topper. Kan wel vliegen, maar als een gekortwiekte parkiet die af en toe iets precies goed raakt
Thnx!
Ik snap wel wat je bedoelt hoor, maar als iemand zulke goals maakt ga ik er echt wel van uit dat het tactsch snor zit. Zeker omdat je gewoon ziet dat 99% skill is en geen gelukBeakzz schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 20:30:
[...]
Hij zal echt wel goed zijn, maar ik zie liever een hele volledige game over hoe iemand tactisch speelt ipv highlights. Kijk je een final met Kronovi of Gibs dan zie je zo dat ze echt goed zijn. Als ik al mijn highlights achter elkaar zet is het ook een indrukwekkend filmpje.
Je ziet dan niet de 20 x dat ik er volledig naast zat en daarmee een goal weg geef. En ik scoor nog steeds doelpunten die mijzelf verbazen en ik vind mijzelf zeker geen topper. Kan wel vliegen, maar als een gekortwiekte parkiet die af en toe iets precies goed raaktHelaas kan ik het volgende moment vol langs de bal rijden en voel ik me weer noob
Geweldige game dit. Ik speel op de PC met vrienden regelmatig een potje.
EKBuilds.nl - Op maat gemaakte PC's
Yea, deze dude speelt ook met Waffles. Dat is ook een top10 player geloof ik. Die spelen niet met noobsMrMistral schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 22:08:
[...]
Thnx!
[...]
Ik snap wel wat je bedoelt hoor, maar als iemand zulke goals maakt ga ik er echt wel van uit dat het tactsch snor zit. Zeker omdat je gewoon ziet dat 99% skill is en geen geluk
Let op:
Voor andere tweakers die dit spel spelen is deze lijst te gebruiken. Specifiek voor steam is er deze groep
Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ
Voor andere tweakers die dit spel spelen is deze lijst te gebruiken. Specifiek voor steam is er deze groep
Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ