Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deze kan er ook wat van trouwens. Niet te geloven wat ze met een bal kunnen http://www.twitch.tv/albetvs1995/v/11017760

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:08

Martinspire

Awesomeness

Nog mensen op PC die dit weekend wat gaan ballen?

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-06 11:07
Vet filmpje!

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb gisteren nog een paar uur gespeeld en ik zie nu wel dat veel mensen proberen te vliegen, maar dat ze daardoor wel vaak belangrijke ballen missen.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SToRM666 schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 09:48:
Ik heb gisteren nog een paar uur gespeeld en ik zie nu wel dat veel mensen proberen te vliegen, maar dat ze daardoor wel vaak belangrijke ballen missen.
Oefening baart kunst he. De een zal het eerder onder de knie krijgen dan de ander :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
SToRM666 schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 09:48:
Wat Outlaw zegt. Het gaat, zeker bij RL, echt heel vaak fout voordat het goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn er mensen die hier meedoen aan de ESL League? Spots voor volgende week zijn open http://play.eslgaming.com...aign=NavigationComparison

Die van vandaag zijn gesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Laatst online: 13:45

masauri

aka qwybyte

Staat ook nog is op mijn to-do lijst maar zondag gaat me niet lukken. Andere keer i gues.
Ben wel aant denken om voor de ladder competitie te gaan.
Maar dat moet ik nog afwachten met men nieuw werk, word moeilijk combineren.

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mensen die problemen hebben met de standaard camera settings in RL. Probeer dit eens. En kijk of het helpt.

Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/aZL99om.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door The Outlaw op 17-08-2015 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantLeap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-06 00:56

GiantLeap

One GiantLeap for mankind

Net ook maar even lid geworden van de Steam groep. Speel al een paar weken, en vind het nog steeds een erg leuk spel. Meestal communiceren we via teamspeak (teamspeak.servervault.nl) omdat dat wel zo fijn werkt. Mochten er mensen willen joinen, ga je gang :) .

Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-06 16:15

KipCurreh

Nightcrawler

SToRM666 schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 12:24:

Die nieuwe arena is wel prachtig moet ik zeggen.
Mooi wel, maar o zo fel... als je eerst een paar matches hebt gespeeld in de iets donkere arena's, en dan plots in de nieuwe komt, moet ik men ogen altijd eerst wat dichtnijpen 8)

Heb ook maar de DLC gekocht, enkel en alleen al als appreciatie voor de game :)

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-06 17:13
Dit weekend een aantal games gespeeld met een maat van me en zo'n beetje alles gewonnen. Mede overigens namens mijn maat want die scoorde er heerlijk op los. Heerlijke game als het zo lekker gaat. 1 potje gingen we wat aanklooien en ja hoor gelijk de los te pakken ;). Mooiste nog, de rematch werd ook een loss ondanks dat we ons voor hadden genomen serieus te spelen. :')

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:58

Koppensneller

winterrrrrr

Vind het (vooral bij ranked matches) jammer dat je als solo-speler vaak tegenover een party komt te staan. Het is echt een nadeel als je zelf niet makkelijk kunt communiceren met je team en de tegenstanders wel. Wat mij betreft zouden ze daar nog wel rekening mee mogen houden in de matchmaking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVvG
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21-05 10:23
Wel apart dat een van die gasten (rond minuut 2.30) een volle boost krijgt terwijl hij langs een muur rijdt..

Wat ik me nog afvraag trouwens, zijn er mensen die zowel op de PC als op de PS4 RL spelen? Als je soms naar herhalingen kijkt op youtube lijkt het alsof de aerial hits op de PC 'makkelijker' zijn dan op de PS4. Mensen die hier ervaring mee hebben?

PSN | Antiekepoepdoos

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koppensneller schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 11:48:
Vind het (vooral bij ranked matches) jammer dat je als solo-speler vaak tegenover een party komt te staan. Het is echt een nadeel als je zelf niet makkelijk kunt communiceren met je team en de tegenstanders wel. Wat mij betreft zouden ze daar nog wel rekening mee mogen houden in de matchmaking.
Dat is frustrerend inderdaad. Zeker in een 3v3 of 4v4 en iedereen die dan maar wat doet terwijl met afspraken je ver kan komen. Ranked matches speel ik eigenlijk alleen met mijn party. Winnen ook best vaak doordat we ingespeeld op elkaar worden. Als alleen die Aerial hits nog lukken a la MrMistral ben ik een blij man.

Volgende week is er weer een ESL competitie. Dus wellicht dat Tweakers hier ook aan mee wil doen met een 3v3 team (of 2x 3v3?). Aanmelden kan: http://play.eslgaming.com...aign=NavigationComparison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smashhorn
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 16-11-2020
Die ESL Ladder wil ik gerust meedoen, 's avonds ben ik toch meestal vrij vanaf half 9.
Maakt niet uit in welke vorm.

Deze is tot hiertoe één van mijn mooiste, misschien wel de mooiste die ik gemaakt heb.

http://gfycat.com/GlamorousBrightGilamonster

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Smashhorn schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 13:33:
Die ESL Ladder wil ik gerust meedoen, 's avonds ben ik toch meestal vrij vanaf half 9.
Maakt niet uit in welke vorm.

Deze is tot hiertoe één van mijn mooiste, misschien wel de mooiste die ik gemaakt heb.

http://gfycat.com/GlamorousBrightGilamonster
Het enigste wat nog ontbrak was een bezemsteel haha. Mooie goal! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

Vanavond weer splitscreen bij maatje rocket league.
Nog iemand die een potje 2 vs 2 wil doen? We krijgen online maar weinig tegenstand...:P

Voeg maar toe, vanaf uur of 19 tot 23 ofzo online; delaitinho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
The Outlaw schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 12:18:
[...]

Dat is frustrerend inderdaad. Zeker in een 3v3 of 4v4 en iedereen die dan maar wat doet terwijl met afspraken je ver kan komen. Ranked matches speel ik eigenlijk alleen met mijn party. Winnen ook best vaak doordat we ingespeeld op elkaar worden. Als alleen die Aerial hits nog lukken a la MrMistral ben ik een blij man.

Volgende week is er weer een ESL competitie. Dus wellicht dat Tweakers hier ook aan mee wil doen met een 3v3 team (of 2x 3v3?). Aanmelden kan: http://play.eslgaming.com...aign=NavigationComparison
Ah goeie! Ga 'ns kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Live commentaar bij een Rocket League wedstrijd. Geweldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-06 14:14
Ik had gisteren een tegenstander met 1 vs 1 die voor kwam tegen mij (1-0) en direct in het goal bleef en daar ook de hele wedstrijd vertoefde. Verschrikkelijk is dat. Het enige wat ie deed was de bal naar voren jagen en weer het goal in. Wedstrijd bleef 1-0 voor hem... :(

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:49
Curva schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 08:54:
Ik had gisteren een tegenstander met 1 vs 1 die voor kwam tegen mij (1-0) en direct in het goal bleef en daar ook de hele wedstrijd vertoefde. Verschrikkelijk is dat. Het enige wat ie deed was de bal naar voren jagen en weer het goal in. Wedstrijd bleef 1-0 voor hem... :(
Ja dat is toch echt vrij makkelijk te counteren met wat dribbelwerk. Als je bijvoorbeeld op de bal af boost en die net er voor los laat dan kan je door steeds een klein beetje te boosten de bal als ware op je motorkap houden. En dan kan je bijna elk moment naar links of rechts "schieten". Veel succes voor de keepende partij.

Zelfs met een gronddribbel is dit goed te doen of jezelf de voorzet geven via de muur. Als je dan de bal op ongeveer 10 autolengtes van het doel kan krijgen dan is het een hoek kiezen wat voor de keepende partij een pure gok is in welke hoek dat gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-06 14:14
Beakzz schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 09:01:
[...]

Ja dat is toch echt vrij makkelijk te counteren met wat dribbelwerk. Als je bijvoorbeeld op de bal af boost en die net er voor los laat dan kan je door steeds een klein beetje te boosten de bal als ware op je motorkap houden. En dan kan je bijna elk moment naar links of rechts "schieten". Veel succes voor de keepende partij.

Zelfs met een gronddribbel is dit goed te doen of jezelf de voorzet geven via de muur. Als je dan de bal op ongeveer 10 autolengtes van het doel kan krijgen dan is het een hoek kiezen wat voor de keepende partij een pure gok is in welke hoek dat gaat zijn.
Ja dat is wel zo. Maar ik vind dat dribbelen nog maar erg lastig. En ik werd er chagrijnig van dat het niet goed ging, dat werkte ook niet echt mee :+

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-06 17:58
Curva schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 09:44:
[...]

Ja dat is wel zo. Maar ik vind dat dribbelen nog maar erg lastig. En ik werd er chagrijnig van dat het niet goed ging, dat werkte ook niet echt mee :+
ga veel 1 vs 1 spelen, komt het dribbelen vanzelf.

Wat is jullie rating? ik zit in 1 vs 1 op ongeveer 740, en in 2 vs 2 op 780 ongeveer(alleen met randoms). 3 vs 3 heb ik maar heel weinig gedaan.

EDIT: Ik zoek ook wat mensen om 2 vs 2 mee te doen, het liefst rond mijn rating zodat we samen hogerop kunnen klimmen! Verlies teveel potjes door complete noobs die niet weten wie als eerst moet rijden tijden de aftrap, de bal via de muur voorgeven aan de vijand etc etc etc...

Mijn steam naam is Facenoise, of hebben jullie een TS waar iedereen komt/zit?

[ Voor 27% gewijzigd door Facenoise op 18-08-2015 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor mensen die benieuwd zijn naar de verschillen tussen de wagens in Rocket League en eventueel de DLC overwegen te kopen, wellicht is dit wat? http://www.psyonix.com/forum/viewtopic.php?f=33&t=13078

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:25

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Curva schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 08:54:
Gewoon de bal naar hem toe schieten en al je boost gebruiken om hem op te blazen, problem solved.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
MonkeySleeve schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 10:57:
[...]

Gewoon de bal naar hem toe schieten en al je boost gebruiken om hem op te blazen, problem solved.
Die was ik nog vergeten ja. Moet ik echt eens vaker gaan toepassen in wedstrijden. Als er iemand naast me rijdt duw ik hem weg, maar vergeet soms hele wedstrijden dan ik de keeper zo uit kan schakelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smashhorn
The Outlaw schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 10:18:
Voor mensen die benieuwd zijn naar de verschillen tussen de wagens in Rocket League en eventueel de DLC overwegen te kopen, wellicht is dit wat? http://www.psyonix.com/forum/viewtopic.php?f=33&t=13078
Dus, met de Venom zit ik steeds in het middenmoot. Voor vaste keepers wel interessant om weten dat de verschillen in hitboxes wel vrij groot zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:42
Maandag voor het eerst met die nieuwe Muscle gespeeld maar dat bevalt me uitstekend. Veel doelpunten aan de ene kant en spectaculaire saves aan de andere kant. Lekker karretje.
Tevens gistermiddag in een klein uurtje mijn doubles rating even van 414 naar 572 weten te spelen. Met random medespelers!
Nu alleen nog de solo in zilver krijgen.

[ Voor 31% gewijzigd door OzzieMann op 19-08-2015 14:33 ]

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
nickvanozzie schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 14:27:
Maandag voor het eerst met die nieuwe Muscle gespeeld maar dat bevalt me uitstekend. Veel doelpunten aan de ene kant en spectaculaire saves aan de andere kant. Lekker karretje.
Tevens gistermiddag in een klein uurtje mijn doubles rating even van 414 naar 572 weten te spelen. Met random medespelers!
Nu alleen nog de solo in zilver krijgen.
Die muscle car is nu mijn main, met de nieuwe burnout boost, en skull velgen.

Gister avond ook paar lekkere potjes gespeeld, speel eigenlijk alleen met randoms en van 730 naar 790 gegaan in 2 vs 2. Ik probeer de laatste tijd als ik een goeie teammaat krijg hem te invite op steam en dan wat meer met hem te spelen, voice ontbreekt echter dan nog steeds. Ben benieuwd wat voor rating ik haal met een goeie teammaat en voice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

kan toch ook steam voice chat gebruiken, werkt vrij goed voor mij eerlijk gezegd... Merk het verschil niet tussen dit en ts, je moet ze alleen wel als vriend hebben op steam natuurlijk :)

maar heb een vast groepje irl vrienden waarmee we vaak samen spelen, en dan gebruiken we eigenlijk enkel de steam voice chat..

Ik speel nu met die Japanse import kar, vind deze echt wel vet >:)

[ Voor 10% gewijzigd door KipCurreh op 19-08-2015 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cosmic Aftershock. Wat een bazen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-06 11:22
Wat een irritante gasten haha, alles 3 tot 5 keer achter elkaar zeggen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
KipCurreh schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 15:21:
kan toch ook steam voice chat gebruiken, werkt vrij goed voor mij eerlijk gezegd... Merk het verschil niet tussen dit en ts, je moet ze alleen wel als vriend hebben op steam natuurlijk :)

maar heb een vast groepje irl vrienden waarmee we vaak samen spelen, en dan gebruiken we eigenlijk enkel de steam voice chat..

Ik speel nu met die Japanse import kar, vind deze echt wel vet >:)
Dat is nog een goeie optie! Had in het begin ook vrienden die het speelden alleen willen ze allemaal wachten op het nieuwe seizoen. Beetje vreemd maja kan ik zelf voorderest vrij weinig aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kipusoep schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 16:10:
Wat een irritante gasten haha, alles 3 tot 5 keer achter elkaar zeggen :p
Communicatie is key. Wellicht een beetje 'too much' maar merk dat ik het zelf ook doe als we in een 3v3 of 4v4 zitten. Zeker met tegenspelers die beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 691111

PS4-spelers, voordat ik mijn naam op de lijst zet: spelen jullie met een headset zodat jullie onderling kunnen communiceren? Ik heb namelijk (nog) geen headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijkt wel handig. Zeker voor het tactische aspect.

• OzzieMann
Anoniem: 691111 schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 22:00:
PS4-spelers, voordat ik mijn naam op de lijst zet: spelen jullie met een headset zodat jullie onderling kunnen communiceren? Ik heb namelijk (nog) geen headset.
Zeker dat we headset gebruiken. We zijn als Tweakscrew, gegroeid vanuit GTA Online maar ondertussen worden er ook veel andere spellen gespeeld, sinds kort geleden actief op Slack.com als Tweakscrew PS4 community.
Vraag hier een invite aan en praat mee. Een app is beschikbaar op de meeste platformen. Let op: e-mailadres is zichtbaar voor iedereen dus een "anoniem" e-mailadres is wel handig.

• Smashhorn
Anoniem: 691111 schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 22:00:
Heb je die bijgeleverde headset niet van PS4 zelf?

Ik heb de eerste dagen ook gewoon meegedaan zonder headset.

• Facenoise
Weten jullie of het klopt dat PS4 spelers niet de tekst kunnen zien die een pc player typt maar alleen de standaard berichtjes?

• Smashhorn
Facenoise schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 09:26:
Weten jullie of het klopt dat PS4 spelers niet de tekst kunnen zien die een pc player typt maar alleen de standaard berichtjes?
Bijna zeker dat dit niet klopt.

• Facenoise
Smashhorn schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 09:50:
[...]

Bijna zeker dat dit niet klopt.
Zat gister namelijk te ragen op een teammaat, die wist niet wanneer hij als eerst moest rijden met first position, ik ging voor een full boost en de tegenpartij had een doelpunt in 2 seconde. En dat rond 700-800 rating. Hoe kun je dat nog niet weten?

In ieder geval de tegenpartij zei dat ps4 players tekst berichten niet konden zien(alleen standaard berichtjes). teammaat reageerde er voorderest ook niet op.

Iemand die ps4 speelt die dit kan ontkrachtigen of beamen?

Had gister ook nog een 2 vs 2 met iemand die alleen met rondjes om het veld reed, en mij probeerde te beuken. eindstand was het dus 3 vs 1 omdat mijn teammaat mij irriteerde, win ik gewoon nog met 4-2, die had ik echt niet zien aankomen. 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Facenoise op 20-08-2015 10:02 ]

• masauri

masauri

aka qwybyte

Duidelijke nee, spelers van ps4 kunnen dit niet.
https://www.reddit.com/r/...ers_read_the_pc_messages/

• JVvG
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21-05 10:23
Voor mensen die het wat lijkt:
http://battlefy.com/rocke...6f058d82844e0012889f/info

3vs3 toernooi aankomende maandag.

Ik ben daar nog te noob voor :F

PSN | Antiekepoepdoos

• Smashhorn
Ik zit al even op ESL site te zoeken, niet handig op gsm. Maar ik vind dus geen uitsluitsel dat je met PS4 kan deelnemen aan ESL ladder/cups.

Zouden er hier nog gegadigden zijn om mee te doen als dit kan met PS4?

Voor mij zou het eerder voor de fun zijn, maar dat extra tikje competitie vind ik wel leuk.
Smashhorn schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 11:09:
Ik zit al even op ESL site te zoeken, niet handig op gsm. Maar ik vind dus geen uitsluitsel dat je met PS4 kan deelnemen aan ESL ladder/cups.

Voor mij zou het eerder voor de fun zijn, maar dat extra tikje competitie vind ik wel leuk.
Je kan gewoon meedoen. Merendeel van de #4 Cup deelnemers zijn op de PS4.

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 06-06 12:55
Smashhorn schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 11:09:

Dreamteam FTW!
Vol vertrouwen na het winnen van die master-expert-veteran gasten van gisteren ;)
De indelingen worden automatisch gemaakt in de 'Brackets'. Enige wat je hoeft te doen is een half uur van tevoren in te cheken. Zodat de organisatie kan zien dat je aanwezig bent. En natuurlijk overleggen met de tegenstander.

De match zelf zal vermoedelijk gaan in een private match met password. Lijkt mij wel zo handig. Denk er wel aan om eventuele video's of foto's van de eindstand op te slaan en up te loaden.

[ Voor 14% gewijzigd door The Outlaw op 20-08-2015 11:21 ]

• Smashhorn
NiQo schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 11:14:
[...]

Dreamteam FTW!
Vol vertrouwen na het winnen van die master-expert-veteran gasten van gisteren ;)
Daar was ik al niet meer bij :)
Het niveau gaat de laatste week enorm omhoog vind ik.

Ik ben echt wel tevreden van mijn switch van Venom naar Hotshot. Die iets langere base maakt een enorm verschil voor flip kicks.
Belangrijk detail: Koppel je Game-ID aan je profiel op ESL. Alleen als dat geverifierd is kun je meedoen (en je natuurlijk in een club zit)

• OzzieMann
Lijkt me wel gaaf om aan zoiets mee te doen. Ik kan alleen bijna nooit meer dan een halve dag tot een dag van te voren zeggen of ik kan. Dus als 4e reserve kan ik wel mee doen.

• NiQo
Smashhorn schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 11:28:
[...]

Ik ben echt wel tevreden van mijn switch van Venom naar Hotshot. Die iets langere base maakt een enorm verschil voor flip kicks.
Merkte ik gisteren ook toen ik naar die dlc auto switchte(niet die civic maar die andere).

Iets langer en draait tevens veel sneller om met de handrem.
Welke button selectie gebruiken jullie eigenlijk? De defualt settings?

• Bullettooth
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-06 08:12

Bullettooth

--VR--

Ik heb de powerslide knop naar LB gezet op mijn Xbox 360 controller, om zodoende boosted powerslides te kunnen doen. ;)

De rest staan nog standaard. En even je FOV naar 105 zetten in cam opties. Is ook een verademing.

Gravity is a habit that is hard to shake off.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:08

Martinspire

Awesomeness

Boosted powerslide?

Martinspire - PC, PS4, X1

• NiQo
Ik ook handrem en air roll op L1. Makkelijker met handrem boost en vliegen idd.

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

Yup! >:)

Probeer dat maar eens als je die 2 functies op B en X hebt zitten, lukt niet. En inderdaad de roll functie ook op LB laten zitten, dan kun je serieuze luchtballen meepakken.

• OzzieMann
NiQo schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 13:13:
Hmm. En dat vertel je me nu pas?

nickvanozzie schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 13:56:
[...]

Haha. Ik ga dat ook eens proberen NiQo d:)b

• NiQo
nickvanozzie schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 13:56:
[...]

Al 10x vertelt maar jij bent altijd te druk met scoren :*)

• Smashhorn
Vanavond toch ook eens proberen, die combi

Ik heb eigenlijk spijt dat er in de komende maanden wat must-have games voor mij uitkomen :)
Beetje afwisseling kan geen kwaad natuurlijk, maar ik zal bijvoorbeeld niet gaan freaken op FUT zoals vorige jaren. NFS en dan nog in November Trackmania

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

NiQo schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 13:13:
Beste tip ooit ! Doe ik van zodra ik thuis kom _/-\o_

• NiQo
Pro tip: vergeet niet het scorebord dan op vierkantje te zetten anders zie je geen moer tijdens het rijden.

Learned it the hard way :9

• OzzieMann
Want anders blijft ie in beeld hangen? Dikke FAIL !

• nitrodesign
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 10:25

nitrodesign

There is more joy on a ...

Via deze weg wil ik jullie laten weten dat ik ook Rocket League speel, zowel op de PC als op de PS4.
Graag zou ik meer 3 vs 3 of dergelijke doen, alleen mijn Steam friends spelen geen Rocket League. Mochten jullie interesse hebben om samen met mij te spelen is dat mogelijk. Mijn Steam naam is: nitrowarrior.
Http://steamcommunity.com/id/nitrowarrior

Op de PS4 ben ik te vinden onder: NitroDesign (Crash Bandicoot avatar).

Mijn doel is om uiteindelijk mee te kunnen doen met een aantal toernooien.

Grtz,

NitroDesign

Zoek je nog een leuk gepersonaliseerde gift, Check Custodo

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
nitrodesign schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 16:13:
Via deze weg wil ik jullie laten weten dat ik ook Rocket League speel, zowel op de PC als op de PS4.
Graag zou ik meer 3 vs 3 of dergelijke doen, alleen mijn Steam friends spelen geen Rocket League. Mochten jullie interesse hebben om samen met mij te spelen is dat mogelijk. Mijn Steam naam is: nitrowarrior.
Http://steamcommunity.com/id/nitrowarrior

Op de PS4 ben ik te vinden onder: NitroDesign (Crash Bandicoot avatar).

Mijn doel is om uiteindelijk mee te kunnen doen met een aantal toernooien.

Grtz,

NitroDesign
Hierop aanhakend: is er al een steamgroup voor GoT RL spelers?

iRacing Profiel

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

Ik ben ook wel in voor wat toernooitjes.

Steamname: Pigroaster

• nitrodesign

nitrodesign

Top, heb me meteen aangemeld voor de GoT RL groep.

@ Bullettooth, heb je een invite gestuurd.

• NiQo
Even een paar van mijn betere goals aan elkaar geplakt :)
[YouTube: http://youtu.be/6iHk8Rn0HK0]

• nitrodesign

nitrodesign

Dat ziet er erg vet uit man, nice moves :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cosmic Aftershock tegen Kings of Urban.

Wie de spectaculaire eindstand wil weten even doorspoelen naar het einde. Maar wat een match was dit zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

The Outlaw schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 11:07:

Wie de spectaculaire eindstand wil weten even doorspoelen naar het einde. Maar wat een match was dit zeg..

[video]
heb enkel de laatste wedstrijd ff gekeken, omg wat een niveau ! _/-\o_

Die laatste goal, ff de bal nog een extra seconden in extra time de lucht inhouden en afmaken... Fantastisch gewoon !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
NiQo schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 18:43:
Even een paar van mijn betere goals aan elkaar geplakt :)
[video]
Heel nice man :D Zag ik daar nou een ondersteboven goal? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:33
Tja boost op L1. Las die tip eerder en een week aan proberen te wennen maar vind t niets. Komt misschien omdat het dan te dicht bij de rem zit oid... Heb voorloper van deze game ook altijd met default keys gespeeld en het is zeeeer lastig om die combi af te leren. Kronovi enzo spelen geloof ik ook met de standaard layout hoorde ik ze zeggen in een YT video?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
The Outlaw schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 11:07:

[video]
Haha heel nice. Zou willen dat ik wat actievere teamspelers had . Niet dat het hierbij in de buurt zou komen, maar iig veel gestroomlijnder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Hoe krijgt ge eigenlijk u opgeslagen herhalingen exporteert om te bewerken in premiere pro ofzo? (pc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SleepyPanda
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 20-05 00:28
Ga het spel vanmiddag kopen voor Steam, denk ik. De enige vraag die ik heb: hoe werkt het als je samen met iemand wilt spelen die een PS4 heeft? Kan ik die persoon dan gewoon inviten oid? Iemand ervaring daarmee? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadline is morgen. Zijn inmiddels ruim 100 teams ingeschreven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Laatst online: 26-05 20:28
SleepyPanda schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 00:55:
Ga het spel vanmiddag kopen voor Steam, denk ik. De enige vraag die ik heb: hoe werkt het als je samen met iemand wilt spelen die een PS4 heeft? Kan ik die persoon dan gewoon inviten oid? Iemand ervaring daarmee? :)
Volgens mij is het nog niet mogelijk om (via een party) cross-platform met elkaar Rocket League te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

SleepyPanda schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 00:55:
Je kan (nog) niet samen in een party met PS4 gamers... Momenteel kan je enkel met een PC-party (of PS4 party) tegen elkaar uitkomen via matchmaking

Dus PC vs PS4 gaat wel, maar PC/PS4 vs whatever niet (of nog niet alleszins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SleepyPanda
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 20-05 00:28
Edzeau schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 01:55:
[...]

Volgens mij is het nog niet mogelijk om (via een party) cross-platform met elkaar Rocket League te spelen.
KipCurreh schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 10:41:
[...]

Je kan (nog) niet samen in een party met PS4 gamers... Momenteel kan je enkel met een PC-party (of PS4 party) tegen elkaar uitkomen via matchmaking

Dus PC vs PS4 gaat wel, maar PC/PS4 vs whatever niet (of nog niet alleszins)
Bedankt voor de duidelijkheid! Kon het idd ook niet vinden en heb de refund knop gebruikt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cosmic Aftershock is weer iedereen aan het ownen, http://www.twitch.tv/northernlion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Mooi om te zien, de arials die ze doen zijn soms echt insane.
Helaas moet ik de rest voor een andere keer laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mixing solo queue and premade teams might decrease queue times, but they're already amazingly low to begin with. Premade teams don't want to face a team of randoms and vice versa. If you factor in the time it takes to get into the type of game players want, your effective queue time can be 10 to 20 minutes or more. It also messes up the leaderboard. Premade teams should have their TEAM on the ladder, not individual players.

It's not all about competitive fairness, either. By allowing people to register and compete as two-man or three-man teams, you can have some really neat team customization options when it comes to vehicle design. u/MrDrumline made a great post with this image showing his team looking super slick on the orange side and kind of ... weird on blue.
Imagine if the team captain could set customization options for the team, allowing them to essentially have a uniform.

That'd be something we haven't seen before in competitive eSports. With Rocket League popularity surging, I believe it's only a short time before it surpasses all other games as the go-to eSport. Unlike games like League of Legends, it's easy to watch and understand what's going on, even if you're not a player.
TL;DR: We need to be able to register and compete as teams. The number one priority for Psyonix should be fostering and encouraging growth by promoting Rocket League as a team eSport.
(via), als dit toch eens mogelijk zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Ze gaan steeds beter, deze was wel even lekker!

YouTube: Rocket League_air goal

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-06 11:22
Netjes, maar ik zie ook een verdediging die compleet mis gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Komt goed kerel! Deze video vond ik ook erg goed om te kijken. Heeft mij toch een aantal keer geholpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
The Outlaw schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 09:34:
[...]

Komt goed kerel! Deze video vond ik ook erg goed om te kijken. Heeft mij toch een aantal keer geholpen :)

[video]
Het is vooral lastig hem steady te houden en de bal goed te raken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spots voor de Europe Rocket League #5 zijn open! Inschrijven is dus mogelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

kipusoep schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 09:06:
[...]

Netjes, maar ik zie ook een verdediging die compleet mis gaat...
Dit vooral, die verdediger moet die toch altijd hebben 8)

Wat niet wegneemt dat je hem wel mooi in de lucht neemt hoor, respect voor dat _/-\o_

Het gemiddelde niveau gaat tegenwoordig wel heel hard omhoog, als enkel ik al bekijk wat ik allemaal miste de eerste uren, en dat vergelijk met nu... En we maken dan nog steeds domme fouten, maar het spel speelt zich meer en meer in de lucht af...
Er zit nog een leuke evolutie in deze game

[ Voor 30% gewijzigd door KipCurreh op 25-08-2015 14:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smashhorn
Mag er een nieuw topic geopend worden voor diegene die ESL willen gaan spelen?
Om het overzichtelijk te houden. En kunnen we makkelijker oplijsten wie wil meedoen en wanneer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Smashhorn schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 16:00:
Om het overzichtelijk te houden. En kunnen we makkelijker oplijsten wie wil meedoen en wanneer.
Gewoon starten, dan zie je het vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
19 September is er de Rocket Masters Tournament
Thank you everyone for your recent support with our RocketMasters tournament. Due to popular demand and a high level or participant registration we have decided to bring the closing date for applications forwards to 6th September 2015 to allow a prompter start date to the season and a faster publication of the match schedule so teams can make there arrangements!
Don't forget to sign up if your team fancy's the chance at a prize pot of $2500! www.RocketMasters.net
We have some big news coming up and will soon be announcing the casters very soon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
Op een zaterdag om 15:00 uur. Hmm.. wordt me iets te gortig om oppas te zoeken voor een spelletje. Al die toernooien beginnen voor mij op rottijden.

• MrMistral
Smashhorn schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 16:00:
Ricloo86 schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 16:54:
[...]

Gewoon starten, dan zie je het vanzelf.
Zou toch eerst even een modje schoppen, wel zo netjes :)

Pagina: 1 ... 5 ... 46 Laatste

Let op:
Voor andere tweakers die dit spel spelen is deze lijst te gebruiken. Specifiek voor steam is er deze groep

Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ