Cho is leuk ja. Maar die mist naar mijn idee iets in de late game. Hij zo traag als wat en heeft geen engage, wat ik toch graag heb mijn champions.Douweegbertje schreef op donderdag 05 november 2015 @ 10:08:
Ik hou van cho..![]()
Je kan hem bouwen dat hij relatief veel leven heeft (voor een "mage"). terwijl je damage output ziek hoog kan zijn. Los van de silence en slow die hij óók nog heeft.
Dus ja, substain, cc en semi tanky met veel damage..
Wellicht slecht met Malphite te vergelijken maar als je iets meer kill potential zoekt dan zou je voor cho kunnen gaan
Als ik meer kills in lane wil hebben ga ik wel met Wukong spelen, al hoewel ik het daar niet zo goed mee doe. Of ik pak Hecarim, maar die heeft aardig wat harde counters op top lane waar je niet vrolijk van wordt. Ook nu Garen niet zo vaak meer gebanned wordt speel ik hem ook steeds vaker.
Ik kies mijn champions vaak voor hun mid en late game. Champions zoals Hecarim, Malphite en Wukong voldoen daar aan.
Andere champions die ik eens moet leren spelen zijn Gnar en Gangplank. Bijde met zeer grote impact late game maar waar ik wel even mee moet trainen. Het zijn niet de makkelijkste.