[PC/Mac] League of Legends - Deel 11 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 ... 33 Laatste
Acties:
  • 72.024 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Vicarious schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 12:27:
[...]

Caster in LCS is nauwelijks een fulltime baan. Je kan dan best ook voor andere bedrijven je kunsten als caster verhuren. Zie het als een ZZP'er die meerdere klanten bedient. Riot staat dat echter niet toe.
Oh zo, ik dacht dat ze in de offtime gewoon werk verrichten voor Riot zelf (content schrijven ect.)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 22:25

steel123

Cryman9

TV presentatoren werken toch ook maar voor 1 zender(maatschappij)? Terwijl me dat ook lang niet altijd een volledige fulltime baan lijkt.

Concurrentiebeding is vrij normaal in een werkomgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-09 15:50
steel123 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 12:36:
TV presentatoren werken toch ook maar voor 1 zender(maatschappij)? Terwijl me dat ook lang niet altijd een volledige fulltime baan lijkt.
Ik denk dat je je daarin nog vergist. Een TV presentator kan uitvoerend zijn, oftewel autoq en klaar.
De meeste (goede) echter zijn naast presenteren ook bezig met het programma. Het format aanpassen/bijschaven. De rolverdeling met je co-presentator bepalen.
Kandidaten benaderen, achtergrond informatie uitzoeken.

Kijk maar eens naar RTL-Z. Degene die daar presenteerd doet dat bijna naast zijn bureau. De beste man is namelijk 'gewoon' journalist tussen de programma's door.

Uiteindelijk is het niet zo dat omdat GTST maar 30 minuten duurt, dat de acteurs maar 30 minuten werken per dag :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koekiemonsterr schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 12:02:

Hopelijk komt Deman ooit nog eens terug. Zal alleen wel niet, want Rito dwingt shoutcasters ook echt voor hen te werken.
Ja toch logisch, ze werken voor riot en krijgen hiervoor een contract. Snap het punt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 15:40
Wootlock schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 12:24:
Wat is daar slecht aan ?
Je ondertekend een contract met Riot (je werkgever) dan is het toch niet meer dan normaal dat je voor hen werkt :?
Wat Vica zegt. Casters zijn voornamelijk freelancers, die hun diensten gewoon verhuren. Dat past uiteraard ook veel beter bij een 'baan' als shoutcaster. Zelfs LoL is kennelijk nog niet groot en aantrekkelijk genoeg voor de types als Deman om te blijven.

Als twee van de beste casters (Deman en Joe Miller) besluiten te vertrekken naar ESL waar ze in feite een soort freelancers zijn, dan zou je als Rito ook kunnen denken....hmm misschien moeten we iets minder halsstarrig zijn en gewoon kiezen voor kwaliteit i.p.v. dat derderangs snelpraat-commentaar van Krepo (ja hij is een color commentator i know, maar toch).
steel123 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 12:36:
Wootlock schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 12:24:
Ik sluit toch ook geen contract af met de Emte en ga vervolgens bij de AH werken ? :+
Dat is natuurlijk geen goede vergelijking; appels en peren.

AH medewerkers is een 5 dagen per week 9 to 5 job. Dat kun je natuurlijk niet vergelijken met een 'full time' job als caster bij Rito.

Tv-presentatoren is ook appels en peren. Presentatoren bij de publieke omroep zijn trouwens niet in dienst bij een zender maar een omroep. Menigeen verdient idioot veel (ettelijke tonnen, belastinggeld btw) voor (veelal matige) meerdere programma's die ze maken. Dan kun je je tijd wel aardig vullen en je verdient genoeg. En een arrogant figuurtje als Johnny de Mol krijgt bij RTL 4 nu 8 miljoen per jaar voor een beetje goedkoop scoren met geestelijk gehandicapten.

Met dat soort bedragen zou iedereen graag een contract bij één werkgever tekenen. Maar zo aantrekkelijk is een Rito shoutcaster baan (nog) niet en waarschijnlijk kun je daarmee ook niet al je tijd helemaal invullen.

[ Voor 26% gewijzigd door Koekiemonsterr op 22-10-2015 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:31
Ik wist niet zeker tot wanneer de "two for one" runepage zou gelden dus zojuist maar gekocht. Helaas heb ik maar 97IP over dus kan er geen nieuwe runes mee kopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 07:35
wat doen die runes precies?
ik heb nu 497 ip , en zag wel runes staan...

Maar wanneer kan ik ze gebruiken of wat dan ook ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:58
fevo-1190 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 18:11:

Runes geven je eigenlijk een bonus afhankelijk welke runes je hebt geselecteerd, zelfde met mastery pages.

Als je daar meer uitleg over wilt, kan ingame of via een ts3 ofzo. Ingame zelfde als hier op het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Bedoel eigenlijk wanneer geven ze je die bonus? Gewoon altijd in de match of hoe zit dat? Moet je ze activeren voordat ze het doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

fevo-1190 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 19:07:
Bedoel eigenlijk wanneer geven ze je die bonus? Gewoon altijd in de match of hoe zit dat? Moet je ze activeren voordat ze het doen?
Als je die runepage selecteert in de champion select zijn alle runes op die pagina actief en geven ze een bonus.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wacky Weed
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-09-2022
fevo-1190 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 18:11:

Plz koop alleen tier 3 runes met je IP, het is heel erg zonde om je IP te verspillen aan tier 1 en 2 runes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Wacky Weed schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 19:46:
[...]

Plz koop alleen tier 3 runes met je IP, het is heel erg zonde om je IP te verspillen aan tier 1 en 2 runes!
Oke duidelijk.

Bedankt voor de uitleg... De runes zijn verbonden met character.
Zodra ik die character selecteer word de runes geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
fevo-1190 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 20:13:
[...]

Oke duidelijk.

Bedankt voor de uitleg... De runes zijn verbonden met character.
Zodra ik die character selecteer word de runes geactiveerd.
Kijk in je LoL client, daar zie je tabblad 'Runes' als je rehctsboven op het 'poppetje' (summoner profile) klikt.

In dat tabblad kun je je rune pages samenstellen. Het zijn permanente bonussen die je ingame hebt. Als je een game wilt starten, kies je je champ en kun je daar ook je rune page en mastery page kiezen voor die match.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:28

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Nu ik redelijk Jungle / Support onder de knie heb ben ik gisteren begonnen mijn focus te verleggen op ADC (Tristana) en loopt ik toch wel tegen het issue aan dat last hitting gewoon ronduit slecht is. Heeft iemand hier tips voor, handige wetjes etc etc ? Of is het gewoon een kwestie van blijven oefenen en herhalen herhalen herhalen ?

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Laatst online: 23-08 20:08
ShadowBumble schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 08:40:
Nu ik redelijk Jungle / Support onder de knie heb ben ik gisteren begonnen mijn focus te verleggen op ADC (Tristana) en loopt ik toch wel tegen het issue aan dat last hitting gewoon ronduit slecht is. Heeft iemand hier tips voor, handige wetjes etc etc ? Of is het gewoon een kwestie van blijven oefenen en herhalen herhalen herhalen ?
Je speelt jungle en support, het is dus vrij logisch dat CSen niet lukt.
Wat je kan doen is midlaner pakken met vrij lage AD zoals LeBlanc, Xerath of Ahri en probeer gewoon te last hitten met AA's in een custom game. Op die manier krijg je meer gevoel ermee. 80 CS op 10 minuten is al goed. Als je dit elke dag een 20 minuten doet is het CS probleem zo verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Goed in de gaten houden door hoeveel minions een minion wordt aangevallen, dan weet je hoe snel zijn healthbar dropt. Als je onder tower CS'st:
- Melee minion: 2 tower hits + 1x AA
- Caster minion: 1x AA + 1 tower hit + 1x AA
In ieder geval early game. Mid/late wil je toch zo snel mogelijk pushen dus dan rag je gewoon auto-attackend en al die hele wave weg in een paar seconden (zeker met tristana's E).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie1
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 31-08 11:35
Tristana is ook redelijk lastig ivm haar passive die de wave pusht. Bijna elke andere adc is last hitten wat makkelijker te leren. Zodra je onder de turrent moet farmen is het zo dat je de melee minions 2 hits van de tower kunnen hebben waarna je 1 AA nodig hebt om te last hitten en bij siege minions is dit 1 tower hit.
Last hitten met mages is nog een stuk lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Vicarious schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:21:
[...]

Goed in de gaten houden door hoeveel minions een minion wordt aangevallen, dan weet je hoe snel zijn healthbar dropt. Als je onder tower CS'st:
- Melee minion: 2 tower hits + 1x AA
- Caster minion: 1x AA + 1 tower hit + 1x AA
In ieder geval early game. Mid/late wil je toch zo snel mogelijk pushen dus dan rag je gewoon auto-attackend en al die hele wave weg in een paar seconden (zeker met tristana's E).
Inderdaad het gaat meestal om de early game mid/late blaas je zo de hele wave weg. Top dat lijstje met onder de tower cs'en. In een lane waarin ik hard gepoked word was onder de tower cs'en echt hopeloos.
kokkie1 schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:22:
[...]

Tristana is ook redelijk lastig ivm haar passive die de wave pusht. Bijna elke andere adc is last hitten wat makkelijker te leren. Zodra je onder de turrent moet farmen is het zo dat je de melee minions 2 hits van de tower kunnen hebben waarna je 1 AA nodig hebt om te last hitten en bij siege minions is dit 1 tower hit.
Last hitten met mages is nog een stuk lastiger.
Dat klopt en E is ook de eerste ability die ik level. Een andere ADC kiezen omdat hierbij last hitten wat lastiger is is eigenlijk iets wat ik niet wil doen, in dat geval valt er namelijk voor iedere champ wel iets te zeggen op enig punt in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:09

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Wacky Weed schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 19:46:
[...]

Tier 1 runes kosten 5 ip per stuk, prima om te kopen tot je level 20 bent.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Fanatic_FS schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:23:
[...]

Tier 1 runes kosten 5 ip per stuk, prima om te kopen tot je level 20 bent.
Jij zeg dus wel kopen, maar dadelijk heb ik te weinig IP als ik level 20 bereik.. En waarom eigenlijk pas bij level 20?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

fevo-1190 schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:35:
[...]

Jij zeg dus wel kopen, maar dadelijk heb ik te weinig IP als ik level 20 bereik.. En waarom eigenlijk pas bij level 20?
Level 0 t/m 9 = Tier 1 Runes
Level 10 t/m 19 = Tier 2 Runes
Level 20+ = Tier 3 Runes

Meeste mensen kopen T1 runes omdat ze cheap zijn om tier 2 over te slaan en bij level 20 gelijk Tier 3 runes te kopen. Maar ik kan je nu ook al vertellen dat zelfs al geef je nu nergens IP aan uit heb je nog niet genoeg IP om straks een full set T3 runes gelijk te kopen. ( Alhoewel ik geloof dat de basis Quints nu wel veel goedkoper zijn geworden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rasmalluin
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-09 20:04
ShadowBumble schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:51:
[...]

Level 0 t/m 9 = Tier 1 Runes
Level 10 t/m 19 = Tier 2 Runes
Level 20+ = Tier 3 Runes

Meeste mensen kopen T1 runes omdat ze cheap zijn om tier 2 over te slaan en bij level 20 gelijk Tier 3 runes te kopen. Maar ik kan je nu ook al vertellen dat zelfs al geef je nu nergens IP aan uit heb je nog niet genoeg IP om straks een full set T3 runes gelijk te kopen. ( Alhoewel ik geloof dat de basis Quints nu wel veel goedkoper zijn geworden)
Hangt er vanaf welke champion(s) je koopt tot je level 20 bent. Toen ik begon met spelen leek Draven heel erg goed (paar keer gezien in filmpjes op internet), dus daar ging ik gelijk voor sparen met als gevolg dat dit één van mijn eerste champion aankopen was. Achteraf totaal niet nodig: champions van 450 of 1350 IP kunnen nog steeds heel sterk zijn (hi Veigar, Cho, Sivir, Garen, Xin, Tristana, Malphite en nog een paar...).

IGN: Rasmalluin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:03
koop aub geen tier 1 shit, hoe cheap ze ook, je hebt die IP later hard nodig voor tier 3 runes en eventuele champs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wacky Weed
OWH wist niet dat Tier 1 runes so cheap waren hahaha. Misschien is het dan wel wurf om een AD page te maken van tier 1 runes. Maar dan nog vind ik het wel een beetje een waste want je stelt dan weer uit voor het kopen van champions en tier 3 runes...
Ik zelf heb vroeger geen runes gekocht totdat ik level 30 was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Wat lullen jullie nou in godsnaam?!
Een volle runepage van tier 1 runes kost 180IP.
Dat is je daily win bonus en aangezien het zeker een maand kost om lvl 20 te worden is het toch een goede aankoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Beetje tegenstrijdig... Ik vind garen nu wel fijn spelen op top ...

Mja je moet dadelijk chams kopen ( best veel ip) of hoef dat niet? Runes zijn echt per champ verschillend..

Ik ga me even verdiepen vind wel interessant allemaal.
Lijkt een hele simpele game, maar gaat echt diep allemaal.

Bedankt voor de hulp alle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
maal!

Nee zou nog geen champions kopen, zeker niet met IP.

Je komt net kijken, dus maak vooral gebruik van de weekly free chamion rotation.

Elke week is een rits champions voor elke rol gratis te spelen. Dus speel er zoveel mogelijk, dan leer je het meest en die afwisseling is ook leuk. Als je eenmaal véél verder bent (lvl 30) kun je aan champions kopen gaan denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Maal inderdaad was iets te vroeg met versturen.
Oke ik snap hem ik ga me IP wel opsparen.
Dat betekend dat ik wacht met kopen van runes etc.

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Ook leuk dat Rito zich t.a.v. OP champs weer eens temeer daadkrachtig toont:

A number of champions too that we don't yet have plans for, but are keeping a really close eye on and talking about quite a bit (Tahm Kench for example).

Zat vandaag o.a. de voorlaatste promo game van Joomadbro te spectaten en daar zag je een Tahm supp die met 2,5 tank items gewoonweg een Rumble + Thresh in een 1v2 vollédig het nakijken gaf.

Ehm ja, right....lekker normaal.

[ Voor 3% gewijzigd door Koekiemonsterr op 24-10-2015 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 07:55
Koekiemonsterr schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 00:17:
Ook leuk dat Rito zich t.a.v. OP champs weer eens temeer daadkrachtig toont:

A number of champions too that we don't yet have plans for, but are keeping a really close eye on and talking about quite a bit (Tahm Kench for example).

Zat vandaag o.a. de voorlaatste promo game van Joomadbro te spectaten en daar zag je een Tahm supp die met 2,5 tank items gewoonweg een Rumble + Thresh in een 1v2 vollédig het nakijken gaf.

Ehm ja, right....lekker normaal.
Tahm is wel behoorlijk shitty op het moment ja!

Rage mode-spoiler;
spoiler:
Ik heb net denk ik wel nagative attitude reports binnen geharkt.. niet dat ik iemand kapot heb gescholden ofzo maar kon er geen positief woord over kwijt. En mijn mond dicht houden lukte mij bij deze persoon echt niet! :+

Die 'persoon' speelde als Quinn ADC en had op het einde, na 31:57 spelen, een score van 2-18-5 en maar liefst 48 farm. Echt ongelovelijk slecht.. en dat volk is dan level 30. Zou je toch van mogen verwachten dat ze dan enigzins de game snappen en weten wat ze moeten doen. Laatste 3 matches van dit geval; WW jungle 5-13-1, Vi jungle 3-17-10 en dus Quinn ADC met 2-18-5. Geen uitzondering dus helaas.

Daarnaast had onze jungler problemen met zijn verbinding en was ongeveer de helft AFK. Helpt ook niet echt mee! :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Als Origen vandaag iéts wil bereiken, dan zullen ze toch meteen moeten toeslaan in game 1 waarin Easyhoon op mid zit.

Ik denk dat ze tegen Faker op mid nóg minder kans hebben om iets klaar te spelen.

[ Voor 6% gewijzigd door Koekiemonsterr op 24-10-2015 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

spoiler:
Ik vind de huidige staat van de game echt belachelijk. Morde/GP moet je bannen want OMGWTF OP. De balans in de jungle is ook niet alles, zeker met fatboy nu disabled. En dan heb je nog steeds Lulu/Tahm/Fiora. Terwijl Darius nu ineens niet meer gepicked wordt.

Er is gewoon geen ruimte voor targeted bans want je moet de OP shit bannen. Naar mijn ogen flatteerd dit het hele ban principe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Jeej, weer gold V dit seizoen. Nu volhouden tot 11 november dit keer :')

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
steel123 schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 11:32:
Ik vind de huidige staat van de game echt belachelijk. Morde/GP moet je bannen want OMGWTF OP. De balans in de jungle is ook niet alles, zeker met fatboy nu disabled. En dan heb je nog steeds Lulu/Tahm/Fiora. Terwijl Darius nu ineens niet meer gepicked wordt.

Er is gewoon geen ruimte voor targeted bans want je moet de OP shit bannen. Naar mijn ogen flatteerd dit het hele ban principe.
Eens met je algemene punt dat er door teveel OP champs geen ruimte meer is voor targeted bans. Daar klaagt menigeen terecht over.

GP, Tahm, Morde eens.

Fiora en Lulu oneens.

Fiora is sterk maar heeft genoeg tegenstanders die je prima tegenover haar kan zetten.

Lulu is echt een pro ban champ, niet voor ons in solo queue. Lulu kan zichzelf prima handhaven in top of mid, maar eigenhandig carryen kan ze doorgaans niet. Heb je een middelmatige adc in je team dan gaan je buffs op deze adc ook niet het verschil maken. Lulu is vooral sterk in teamverband met fatsoenlijke spelers die goed kunnen samenwerken; veel succes dat te vinden in solo queue.

Jungle balans is er sowieso met die stomme Devourer niet op vooruit gegaan, maar toch, er zijn nu wel méér viable jungle champs dan we in tijden gezien hebben; dat pure Cinderhulk (Gragas of Sejuani) tijdperk is toch wel deels voorbij. Dus qua jungle is het best wel ok volgens mij.

[ Voor 10% gewijzigd door Koekiemonsterr op 25-10-2015 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
iCy schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 12:02:
Jeej, weer gold V dit seizoen. Nu volhouden tot 11 november dit keer :')
Volhouden? Je kan toch niet uit G5 zakken zolang je maar blijft spelen?
Of hebben ze dat na vorig season aangepast? Toen kon je dacht ik alleen maar uit G5 zakken door NIET te spelen. Correct me if I'm wrong! :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
schaapiej schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 16:42:
[...]

Of hebben ze dat na vorig season aangepast? Toen kon je dacht ik alleen maar uit G5 zakken door NIET te spelen. Correct me if I'm wrong! :p
Ja maar hij blijft Malza spammen, dus dan kun je zo weer terugvallen :P

spoiler:
Toch wel weer nogal spannende match 2. Hoe kan Fnatic nou weer Tahm Kench doorlaten? Tegen AHQ hadden ze ook al grootste moeite om te winnen tegen Tahm die Jinx overal doorheen sleepte. Skarner (Reignover) is volgens mij ook een jungler die in pro matches niet al te briljant werkt met al die QSS (en bijv Veigar cage die hem volledig zoned) die men dan zal bouwen. Snap niet dat Reignover niet voor Olaf ging; dan kun je iig dwars door alles heen beuken.

[ Voor 9% gewijzigd door Koekiemonsterr op 25-10-2015 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:03
spoiler:
wat ik niet snap is waarom teams nog steeds niet fiora bannen, als iemand 6 games op rij beastmode gaat op een champ, dan BAN je hem -.-

[ Voor 6% gewijzigd door Ambition88 op 25-10-2015 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

[...]

Correct you, je kan als je een dikke losing streak krijg echt gedegradeerd worden sinds dit seizoen.

En Koekie, het ligt niet aan mijn malza kunsten hoor :'(

Winning streak is going strong. Net nog weer een potje met 6 kills en 1 death.

[ Voor 14% gewijzigd door Meneer iCy op 25-10-2015 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Ambition88 schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 16:51:
spoiler:
wat ik niet snap is waarom teams nog steeds niet fiora bannen, als iemand 6 games op rij beastmode gaat op een champ, dan BAN je hem -.-
spoiler:
Ja maybe inderdaad, snap ook niet waarom Huni steeds Riven pickt, terwijl ie zelf op Heca niet al teveel moeite had met Riven zodra ie Frozen Armor had. Ik had eerder J4 gepakt op Huni. Of wat is er tegenwoordig mis met Rumble? Hij ligt nu ook al achter op Riven.

Nou de Huni Huni hype...hij verliest top hard en dit gaat nu al mis. Riven top pick zo cocky weer. Hij en Reignover zijn toch wel echt matig deze semifinals en eigenlijk hele Worlds. 3-0 Koo waarschijnlijk; dit lijkt wel alsof FNC Bangkok Titans zijn, zo matig...

[ Voor 28% gewijzigd door Koekiemonsterr op 25-10-2015 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 21:59
spoiler:
Verdoeme man.... 0-3 tegen FNC. Waar zijn ze toch mee bezig....
GG RIP

[ Voor 11% gewijzigd door rolandos582 op 25-10-2015 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
rolandos582 schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 17:33:
Verdoeme man.... 0-3 tegen FNC. Waar zijn ze toch mee bezig....
GG RIP
Nice spoilers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
spoiler:
Zoiets heet een spoiler :D

Maar ze speelden waardeloos vandaag... zowel qua picks als qua beslissingen ingame. Die eerste game rond KOO's derde dragon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 21:59
Ach spoilers. Maakt dat nu uit. Of je er nu of moet klikken of gelijk het ziet. Zie het probleem niet.
Skyclad schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 17:37:
spoiler:

Maar ze speelden waardeloos vandaag... zowel qua picks als qua beslissingen ingame. Die eerste game rond KOO's derde dragon...
Is gewoon bizar slecht, compleet ander Fnatic die opeens rare dingen gaan doen. Terwijl als ze gewoon zo door gingen als ze eerder speelden het geen probleem was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

[...]

Je kan wel degraderen. Weet niet hoe of waarom, maar dacht ooit hetzelfde en na een tijdje niet inloggen zat ik in zilver en kreeg ik het de beloningen. Sindsdien het een beetje gehad met ranked en het spel.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Skyclad schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 17:37:
spoiler:

spoiler:
Ja klopt, FNC matige pick en ban fases, domme overextends (game 2 waarin double tp van Koo Rekkles en Yellowstar totaal te kijk zette op top), overagressieve re-engages. Ze leken nogal apathisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Laatst online: 23-08 13:05
Ok ik neem mijn woorden over Lulu terug.

Kijk dit beest dan.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
iCy schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 17:03:
[...]

Correct you, je kan als je een dikke losing streak krijg echt gedegradeerd worden sinds dit seizoen.

En Koekie, het ligt niet aan mijn malza kunsten hoor :'(

Winning streak is going strong. Net nog weer een potje met 6 kills en 1 death.
Ah oké, dan toch maar eens opletten als ik weer op 0 LP sta! :p
Snappie88 schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 17:42:
[...]

Je kan wel degraderen. Weet niet hoe of waarom, maar dacht ooit hetzelfde en na een tijdje niet inloggen zat ik in zilver en kreeg ik het de beloningen. Sindsdien het een beetje gehad met ranked en het spel.
Dat bedoelde ik inderdaad met het niet spelen, dan zak je sowieso in LP en val je uiteindelijk terug.
Zelf vorig season gehad van G3 naar S2 op die manier.. :+

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Elo decay is uitgeschakeld voor iedereen lager dan Plat 5.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 23:41
spoiler:
Was er al bang voor, Huni top gaat niet lekker, game over. Niet dat het daar als enige mis ging, maar helpt niet mee als er iemand in je team aan het tilten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prestige93
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 24-07-2024
We hebben toestemming gegeven voor een topic hier over, mar voor dit soort posts hebben we geen toestemming gegeven

[ Voor 83% gewijzigd door Gropah op 30-10-2015 11:15 ]

Steam: http://steamcommunity.com/id/Prestige93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Zo ook weer terug uit brussel :D
Was een geslaagd weekend, dacht dat het een ultiem nerdfest zou gaan worden maar dat viel reuze mee !
Dag 1 zaten we halverwege de tribune aan de C kant, kortom super zicht op beide teams en op dag twee op rij 1 ook op de C tribune.
Nog handjes geklapt met febiven / huni / deilor en rekkles toen ze het podium opliepen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeros
  • Laatst online: 02-09 16:49
Fanatic_FS schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 09:51:
Elo decay is uitgeschakeld voor iedereen lager dan Plat 5.
Dat dacht ik ook, alleen ben toch laatst van gold naar silver gegaan. Hele erge losingstreak gehad met vele trolls en ik die door trolls zelf ook slecht en onverschillig ging spelen. En nu zit ik alweer in een 8 winningstreak, dus gold moet nog wel goed komen voor 11 november. Het is dus wel mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie1
  • Laatst online: 31-08 11:35
Je verliest alleen geen LP als je niet speelt. Door wel te spelen en te verliezen kan je wel LP verliezen. Verlies je te veel dan kan je terug naar zilver worden gezet.
Vandaar ook de term ELO Decay omdat je over tijd elo verliest. Dit is uitgezet in gold 1 en lager.

[ Voor 23% gewijzigd door kokkie1 op 26-10-2015 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeros
kokkie1 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:40:
Je verliest alleen geen LP als je niet speelt. Door wel te spelen en te verliezen kan je wel LP verliezen. Verlies je te veel dan kan je terug naar zilver worden gezet.
Vandaar ook de term ELO Decay omdat je over tijd elo verliest. Dit is uitgezet in gold 1 en lager.
Je hebt helemaal gelijk, iets te snel gereageerd.

Heeft iemand nog tips voor het niet laten beïnvloeden van je spel door trolls, feeders, afkers?
Natuurlijk kan ik wel ignore all doen en proberen zoveel mogelijk te communiceren om zo je team naar een overwinning te leiden. Alleen wordt ik zo moe als ik op een dag meerdere trolls tegen kom dat ik zelf daardoor ook onverschillig ga spelen (slechte calls maak).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rasmalluin
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-09 20:04
Xeros schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 16:43:
[...]

Je hebt helemaal gelijk, iets te snel gereageerd.

Heeft iemand nog tips voor het niet laten beïnvloeden van je spel door trolls, feeders, afkers?
Natuurlijk kan ik wel ignore all doen en proberen zoveel mogelijk te communiceren om zo je team naar een overwinning te leiden. Alleen wordt ik zo moe als ik op een dag meerdere trolls tegen kom dat ik zelf daardoor ook onverschillig ga spelen (slechte calls maak).
Tegen bots spelen: goed voor je zelfvertrouwen 8)7

Nee serieus, tegen trolls is weinig te doen... Zelf proberen te carry'en en daarom een champ kiezen die die mogelijkheden heeft is een goede eerste stap.

IGN: Rasmalluin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Xeros schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 16:43:
[...]
Doe een schietgebedje als je ranked queue start; alles valt of staat met het geluk of je normale of domme teammates krijgt.
Wootlock schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 12:51:
Zo ook weer terug uit brussel :D
Nog handjes geklapt met febiven / huni / deilor en rekkles toen ze het podium opliepen :p
Toen was alles nog pais en vree :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wacky Weed
Ik zelf speel als een soort spook me soloq matches, mute al heel snel negatieven mensen en speel zonder namen aan. Heb tegenwoordig zoveel matches gespeeld dat ik er tegen kan...
Het is inderdaad heel vervelend, je moet gewoon zo positief mogelijk blijven en je best blijven doen ieder potje! Begin je potje dan ook niet met de instelling OMG dit wordt er weer zo 1 GG LOSE( ja veel van mijn vrienden hebben deze instelling hoor!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Je eigen instelling is toch wel het belangrijkste in dit spel. Ik kan zelf vrij goed tegen trolls, flamers en ragers maar dat komt misschien ook dat ik al lang jungle speel. Als laner is het nog makkelijker, gewoon focussen op je eigen lane, zorgen dat je het zelf goed zo dat je toch nog ergens tevreden over kan zijn of misschien nog iets leert uit een matchup.

Mijn definitie van trolls is trouwens vrij hoog. Als iemand Pantheon of Maokai support wil spelen moet hij dat vooral doen. Wukong en Rengar support trek ik ook nog wel. Het wordt pas vervelend met zaken zoals intentional feeding en perma afk, maar goed daar kan je ook niet zo heel veel aan doen.

Ik speel relatief weinig potjes, misschien 7 á 10 per week en in misschien één daarvan heb je zo'n vervelend iemand, dat kan ik wel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 15:57
Gister een unicum voor mij een kill pakken nadat de nexus van de enemy down was. Hoe dan? Kata besprong mij maar gooide zhonya's aan vervolgens werd de nexus neergehaald. Kata kwam uit zhonya's niet invulnerable en mijn shield (diana) killde haar. Match history:

http://matchhistory.euw.l...140/34743270?tab=overview

Werd gisteren in deze pot ook diana "main" genoemd al is diana meer een fun champ voor mij, behaal wel goede resultaten:

http://matchhistory.euw.l...UW1/34743270?champion=131

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 09:45
Ach, ik ben Silver 4 nu maar ik laat het maar zo. Amper ranked gespeeld dit seizoen. Zondagavond nog 1x gewaagd en 20 LP verloren. Iedereen kreeg de rol die hij wou als ik support ging (ik speel support dus dat is geen probleem).

Enige probleem? Onze riven top haalde geen enkele kill de hele game en verloor hard vs gnar. en onze Kata mid zat te klagen en te zagen dat onze jungler (die overigens ook geen sterspeler was) niet kwam ganken want ze stond tegen veigar mid (ja hallo, kata first pick red side, wat verwacht je dat er gaat gebeuren?).

Maar eigenlijk was de counter niet zo het probleem, kata zelf was het probleem. Wat doe je als er 3 mid staan die eigenlijk wel allemaal fed zijn en je hebt als kata nog geen enkele kill? Ja, ga je effe erin om damage te doen (welke damage?) zodat ik mooi een thresh hook mag blokken en dood ga want kata kan mooi op mij springen en weglopen.

Wat krijg je daarvoor? "learn how to dodge hooks leona". Dag dag 20 LP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Gisteren mijn eerste promo match naar Gold 4 gespeeld en had helaas een feeding botlane die ervoor zorgde dat Riven terug kwam in de match. Support dacht, weet je wat. Toplane heeft hulp nodig en laat ik maar even 2-3 keer langs komen om de Riven die op dat moment 1-3 stond en met 70cs minder even 2 a 3 kills cadeau te geven en zijn ADC alleen te laten die al ver achter stond.

Potje verloren terwijl we eigenlijk hadden kunnen winnen met onze midlaner en ik. Jammer dat de botlane het niet hield om enkel de ADC/Support te feeden maar ook gingen roamen naar een andere lane.

Achteraf snap ik de skillniveau ook niet echt van riot matchmaking. Speelde tegen 2x Plat V, 2x Gold 3 en 1x Gold V.

Ons team was Gold V, 4 en 3 en 2x Silver 1.

Eens kijken of we vanavond de promo's tot een succes kunnen maken om 0-1 naar 2-1 te kunnen maken. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
iCy schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 11:48:
Achteraf snap ik de skillniveau ook niet echt van riot matchmaking. Speelde tegen 2x Plat V, 2x Gold 3 en 1x Gold V.
Tja op papier lijkt dat ongunstig, maar zegt op zich niet zo heel veel.

Ik had gister ook weer de ene loss na de andere; Rito slaagt erin om me elke keer op te zadelen met stel idioten.

Pakte Gragas jungle omdat we niet echt frontline hadden. Gank top op lvl 3: E + Flash, W, Q en hup Riven, die al wat moeite met Cho had, pakte first blood. Nou, wellicht dat ze dan nu lekker op gang komt? Nee hoor.
Maar mooiste was nog onze Lux mid. Elke skillshot was echt een mijl off en onvermijdelijkerwijs gaat ze ten onder 1v1 tegen Ahri. En wat doet Lux, wetende dat ze lastig genoeg heeft tegen Ahri en verder ook nog een Cho en Soraka tegenover zich heeft? Juist, we kopen een.....Mejais! Want MR hebben we natuurlijk niet nodig en Ahri maakt haar weliswaar totaal in, maar we gaan die stacks toch wel halen! Bot ook een drama met een 1/10 Thresh en the rest is history...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Koekiemonsterr schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 12:13:
[...]

Tja op papier lijkt dat ongunstig, maar zegt op zich niet zo heel veel.

Ik had gister ook weer de ene loss na de andere; Rito slaagt erin om me elke keer op te zadelen met stel idioten.

Pakte Gragas jungle omdat we niet echt frontline hadden. Gank top op lvl 3: E + Flash, W, Q en hup Riven, die al wat moeite met Cho had, pakte first blood. Nou, wellicht dat ze dan nu lekker op gang komt? Nee hoor.
Maar mooiste was nog onze Lux mid. Elke skillshot was echt een mijl off en onvermijdelijkerwijs gaat ze ten onder 1v1 tegen Ahri. En wat doet Lux, wetende dat ze lastig genoeg heeft tegen Ahri en verder ook nog een Cho en Soraka tegenover zich heeft? Juist, we kopen een.....Mejais! Want MR hebben we natuurlijk niet nodig en Ahri maakt haar weliswaar totaal in, maar we gaan die stacks toch wel halen! Bot ook een drama met een 1/10 Thresh en the rest is history...
Ach die keuzes zie je helaas vaak genoeg qua mejais. MR was ook geen perfecte keuze geweest ivm ahri's Q die true damage doet.

Gisteren nog wel een falikante missclick. Ik zou top gaan en de andere random zou adc gaan. Zegt met nog 2 seconden op de teller dat die ineens top gaat en pakt shen. Ik wilde nog snel een champion pakken en klikte mis, bam annie botlane met morgana en de rest is geschiedenis :P

http://www.lolking.net/su...153168#matches/2358722067

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeros

Heeft te maken met je ELO, jij en je teammates hebben zo goed gespeeld (of de andere zo slecht) de laatste games dat jullie dezelfde ELO hebben. Daarom worden jullie gematcht in een game.

Wat voor mij het beste werkt om te carryen is een lane pakken en die proberen te winnen. Als je kunt snowballen door de kills die je pakt en je eerder je tower neer krijgt dan de enemy dan ga je simpelweg naar een andere lane om daar die toren te pakken of fights te forceren ( niet een lane die hard aan het verliezen is). Alleen daarna is het soms moeilijk om door te pakken in mijn ELO (low gold), omdat er te weinig wordt geward en gegrouped. Soms domme baron calls, zonder pinks en sweepers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
iCy schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 12:49:
[...]

Ach die keuzes zie je helaas vaak genoeg qua mejais. MR was ook geen perfecte keuze geweest ivm ahri's Q die true damage doet.
Dat is een beetje onzin :) Chalice was hier de ideale buy geweest.

Ahri's Q doet enkel true damage on the way back, en de rest van haar spells is wel puur magic dmg. Als je als Lux zijnde Ahri al niet aan kan en op minuut 7 al ten onder gaat, dan ga je normaal gesproken voor wat safety en dus MR --> Chalice. Athenes was toch een prima item geweest gelet op de veelheid aan magic dmg in enemy team.

[ Voor 4% gewijzigd door Koekiemonsterr op 27-10-2015 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Koekiemonsterr schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 13:06:
[...]

Dat is een beetje onzin :) Chalice was hier de ideale buy geweest.

Ahri's Q doet enkel true damage on the way back, en de rest van haar spells is wel puur magic dmg. Als je als Lux zijnde Ahri al niet aan kan en op minuut 7 al ten onder gaat, dan ga je normaal gesproken voor wat safety en dus MR --> Chalice. Athenes was toch een prima item geweest gelet op de veelheid aan magic dmg in enemy team.
Perfecte keuze waren boots en dan MR ivm dodge van de charm van Ahri. Ik had zelf de default boots genomen en dan pas Chalice en dan een andere ap item uitbouwen ivm de shield die misschien je leven gaat redden. Maar met dat beetje MR red je niet om je lane te houden tegen een 2/3 kill ahri dus je kan beter proberen de charm te blijven dodgen. Eenmaal gecharmed en lux verdwijnt in een miep, zelfs met de 25 a 30 magic resist, tenminste ik dacht dat zo'n waarde had heeft qua MR.

[ Voor 10% gewijzigd door Meneer iCy op 27-10-2015 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
iCy schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 13:13:
[...]

Perfecte keuze waren boots en dan MR ivm dodge van de charm van Ahri. Ik had zelf de default boots genomen en dan pas Chalice en dan een andere ap item uitbouwen ivm de shield die misschien je leven gaat redden. Maar met dat beetje MR red je niet om je lane te houden tegen een 2/3 kill ahri dus je kan beter proberen de charm te blijven dodgen. Eenmaal gecharmed en lux verdwijnt in een miep, zelfs met de 25 a 30 magic resist, tenminste ik dacht dat zo'n waarde had heeft qua MR.
Default boots waren ook domme keuze geweest; een Lux shield + die 25 MR had haar het leven kunnen redden.
Xeros schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 12:53:
[...]
Alleen daarna is het soms moeilijk om door te pakken in mijn ELO (low gold), omdat er te weinig wordt geward en gegrouped. Soms domme baron calls, zonder pinks en sweepers.
Klopt.
Eén van de grootste euvels in Gold is het feit dat men buitengewoon goed is in het weggeven van een voorsprong door het nemen van onnodige risico's.

[ Voor 24% gewijzigd door Koekiemonsterr op 27-10-2015 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wacky Weed
Nu we het toch over elo hebben, hoezo krijg ik opeens maar +12 en -24 bij mijn matches sinds ik 1 division omhoog ben gegaan?! Mijn mmr is gewoon prima, winrate is ook normaal snap er geen pepernoot van! lp gain broken iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoufyanH
  • Laatst online: 26-04 03:33
Heey beste Tweakers,

Ik ben pas begonnen met LoL te spelen. Hebben jullie enkele tips om het spel beter te begrijpen etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

SoufyanH schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 02:10:
Heey beste Tweakers,

Ik ben pas begonnen met LoL te spelen. Hebben jullie enkele tips om het spel beter te begrijpen etc?
Speel vooral geen botgames.

Gisteren een game met veigar gespeeld. wat een brainless hero is het ook :')
Plaats cage, drop je W en drop je ult, poef dode midlaner.
20-3 geëindigd en op een gegeven moment iedere enemy kunnen instagibben met mijn R knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 20:56

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Heey beste Tweakers,

Veel spelen vooral, speel elke week de champions die Free to Play zijn en kijk welke je het meest aanspreekt en unlock hem eventueel als je er graag langer mee wilt spelen. Als je eenmaal een champion hebt gevonden die je echt tof vind, probeer die te masteren. Zo haal je het meeste plezier eruit omdat je vanzelf merkt dat je beter met die champ wordt.

Botgames geven een slechte indruk van het spel omdat de bots geen goede representatie zijn van echte spelers. Gewoon PvP spelen, grote kans dat je eens een smurf(Iemand die het spel al door en door kent en een nieuw account heeft aangemaakt) tegenkomt en compleet afgemaakt wordt, maar soms willen ze je best helpen als je het vraagt.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Heey beste Tweakers,

Probeer wat youtube filmpjes te bekijken, er zijn genoeg die het principe van runes/masteries uitleggen en wat de meta in LoL inhoud.

Ik zou juist wel een aantal bot games gaan doen, zodat je wat feeling met de game krijgt en zodat je even in alle rust alles rustig kunt doorlezen, ipv dat je een ADHD kleuter in je team hebt lopen zitten die je volledig met de grond afbrand omdat zijn main Bronze is en hij verwacht dat jij op een zelfde manier acteert als hij dat doet.

Nog 1 tip, heb je iemand die in je chat nadrukkelijk vervelend aanwezig is, druk op tab en achter zijn naam staat een luidspreker icoontje die je dan vervolgens aanklikt.

Leg tevens in de games uit dat je nieuw bent met het spel en er zullen vast mensen zijn die behulpzaam met je omspringen. Eerder genoemde voorbeelden zoals al gezegd gelijk muten, daar ga je namelijk NIETS van leren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
Heey beste Tweakers,

Zoals meerdere mensen hier al aangegeven hebben moet je veel champions proberen. Lees deze guide eens door. Hier staan wat basis dingen in die je moet weten:

http://www.mobafire.com/l...yer-beginner-guide-371292

Er is wel een reden om een botgame te spelen. Er is een beloning voor je eerste gewonnen match van de dag. (reset 22 uur na het verkrijgen van je win of the day). Je krijgt 150 IP extra (IP kan je gebruiken om champions te kopen).

Het kan best zijn dat je niet veel zal winnen in t begin. Ik zorg er altijd voor dat ik in ieder geval een botgame speel als ik nog niet gewonnen heb. Zo'n game duurt ongeveer 20 minuten en je krijgt je FWOTD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete_Sampras
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-07-2024

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

Gisteren mijn eerste promo match naar Gold 4 gespeeld en had helaas een feeding botlane die ervoor zorgde dat Riven terug kwam in de match. Support dacht, weet je wat. Toplane heeft hulp nodig en laat ik maar even 2-3 keer langs komen om de Riven die op dat moment 1-3 stond en met 70cs minder even 2 a 3 kills cadeau te geven en zijn ADC alleen te laten die al ver achter stond.
Tja, soms doe ik dat ook als support. Als je ADC zo kut is dat alle dives 2 kills opleveren, heb ik het idee dat ik ergens anders beter kan helpen. Zodoende levert het bot maar 1 kill op en kan ik eventueel als een "2de jungler" wat kills toevoegen aan andere lanes. Helpt niet altijd maar soms werkt het genoeg om de game te kantelen.

Probleem is dat je als support op dat moment bij een slechte bot lane al teveel een doelwit bent geworden. Maar ja, wat moet je dan?

Old school gamer met een lag en een traan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Heey beste Tweakers,

De tutorials eens spelen (er zijn er 2 en die geven je alle basis informatie mee).

Daarna toch wel enkele bot games spelen. Ja, het is niet hetzelfde als PvP maar als je geen ervaring hebt met de champ dan is een PvP game gewoon niet leuk.

Doe zeker enkele games met intro bots tot wanneer je voelt dat het écht te makkelijk is (die games geven je ook extra informatie hoe alles in elkaar zit). Schakel daarna over naar beginner bots en intermediate bots. Wanneer je toch al wat levels hebt en je weet hoe het spel in elkaar zit (de basis hé) dan zou ik pas overschakelen naar PvP.

Als je echt meer wilt weten over het spel dan raad ik inderdaad ook aan om wat youtube filmpjes te bekijken zodat je extra informatie krijgt over wards, inschatten van team fights, ....

En het allerbelangrijkste advies: negeer trollen en gewoon de vervelende mensen muten in het spel. Luister niet naar al het gezever en doe gewoon waar jij plezier in hebt. Vind je het niet leuk PvP te spelen omdat het niet goed lukt? Speel dan wat intermeditate of beginner bot games. Sommige veteranen gaan zeggen om dat niet te doen omdat je het spel daardoor niet "echt speelt" maar het punt is om plezier te hebben.

Als je wat meer wilt weten mag je me altijd toevoegen op LoL met m'n nickname Death1ord .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Gister Zac weer eens uit mottenballen gehaald; had geen betere jungle champ kunnen kiezen in ons team.

We hadden Jax, Ahri, Karma en Varus. Stonden tegenover Viktor, Khazix, Yasuo, Braum en Jinx.

Hadden duidelijk een tanky jungler nodig die zich ook vooral kon manifesteren (via CC) in teamfights. Diana en Elise vielen dus al af. Gragas leek me te lastig om door hun CC (Braum, chompers, gravity field) heen te breken; Olaf leek dan wel goeie maar kans bestond dat ik al zou zijn opgeblazen voordat ik backline zou bereiken. J4 maybe... Meh, Zac!.

Betaalde zich dubbel en dwars uit. Eenmaal in teamfights is het met die gebuffte E jump range (die is op max rank enorm groot) vrij eenvoudig om op elke willekeurige carry te springen, ult + W spam eroverheen en je bent enorm disruptive. Daar kan een peeling Braum niets tegen beginnen.Sprong elke keer op Jinx waardoor ze in teamfights totaal niet haar ding kon doen.

Wel een aanrader atm, Zac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Ik deed juist is een potje met volibear Koekie, de 12 kills waren snel binnen, alleen ik zat weer met van die tards in mn team die niks deden....

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Arnevld schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 13:48:
Ik deed juist is een potje met volibear Koekie, de 12 kills waren snel binnen, alleen ik zat weer met van die tards in mn team die niks deden....
Ja helaas, 1v5 wordt lastig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoufyanH
Heel erg bedankt voor de reacties! Ik zal eens veel opzoeken en lezen om alles beter te begrijpen. Het is in ieder geval zo te zien een top spel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damien
SoufyanH schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 22:57:
Heel erg bedankt voor de reacties! Ik zal eens veel opzoeken en lezen om alles beter te begrijpen. Het is in ieder geval zo te zien een top spel!
- Best spaghetti I ever had (10/10)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Koekiemonsterr schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 13:17:
Gister Zac weer eens uit mottenballen gehaald; had geen betere jungle champ kunnen kiezen in ons team.

We hadden Jax, Ahri, Karma en Varus. Stonden tegenover Viktor, Khazix, Yasuo, Braum en Jinx.

Hadden duidelijk een tanky jungler nodig die zich ook vooral kon manifesteren (via CC) in teamfights. Diana en Elise vielen dus al af. Gragas leek me te lastig om door hun CC (Braum, chompers, gravity field) heen te breken; Olaf leek dan wel goeie maar kans bestond dat ik al zou zijn opgeblazen voordat ik backline zou bereiken. J4 maybe... Meh, Zac!.
Zac is zeker niet verkeerd.

In dit geval zou Sejuani ook wel werken. Ondanks dat ze niet echt veel damage meer heeft zou een goede Glacial Prison een perfecte engage zijn. Varus, Karma en Jax kunnen er daarna super eenvoudig hun ding kunnen doen. Probleem met Sejuani is nu wel dat je nog zeer afhankelijk bent van het team.

Skarners, mits niet gebanned had ook een prima defensieve role kunnen spelen. Wachten tot dat Yasuo of Kha er in duikt en die ulten. Flash ult Jinx was natuurlijk ook een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:58
Eerste informatie voor het preseason -> Pre-season 2016 info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Kogmaw, Graves, Cait, Quinn, MF en Corki changes....geen Varus (als er nou één ADC is die een update nodig heeft)

Flask kun je niet meer combineren met andere pots, maar geeft wel een kans om een enemy te 'burnen'?

Jungle lijkt vriendelijker te worden; terug naar season 4 dus. 500g start, machete/mana+hp regen item 350g, dus genoeg over voor pots of zelfs een nieuwe mini flask. En jungle packs doen minder dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Op reddit staat nog veel meer informatie verkregen van Riot posts die antwoorden op vragen. Geen zin om meer op te zoeken/controleren, maar bijna elke ADC krijgt aanpassingen. De 6 bovenstaande zijn degene met grotere wijzigingen waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Zal je eerlijk zeggen, ik kijk echt uit na het volgende seizoen. Het klinkt alsof ze de game ook daadwerkelijk nu leuker gaan maken. Die Triforce ook, heerlijk weg met de mana, welkom CDR. En ook veel Riven liefde als ik zo die items bekijk.

Bruisers / ADC's. Beide krijgen genoeg aandacht. En dan een jungle die weer toegankelijk wordt voor meerdere champs. Hence mijn Riven jungle zou zo maar eens een standaard pick kunnen worden :). En dan nog eens een ranked teambuilder. I'm sold :) take my money.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
SoufyanH schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 22:57:
YouTube: What is League of Legends?

Ik kwam toevallig vandaag deze video tegen. Hier wordt perfect de basis uitgelegd die je moet weten als beginnende speler en bevat heel veel informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Koekiemonsterr schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 12:34:
[...]

Kogmaw, Graves, Cait, Quinn, MF en Corki changes....geen Varus (als er nou één ADC is die een update nodig heeft)
Ben echt benieuwd naar de pbe patch vanavond, de crit/aspd items lijken mij heel sterk op Yasuo, triforce + statik shiv = 100% crit.

Varus heeft lichte aanpassing, zijn R doet nu tot 3 blight stacks added.
Varus zal veel profijt hebben van de nieuwe items, hurricane geeft crit en movespd, essense reaver geeft crit + cdr (cdr wordt meer als je crit bouwt) en dan nog dat nieuwe AD item dat soort van AD spellvamp geeft.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Fanatic_FS schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 14:48:
[...]

Ben echt benieuwd naar de pbe patch vanavond, de crit/aspd items lijken mij heel sterk op Yasuo, triforce + statik shiv = 100% crit.
Lol alsof zijn kit al niet OP genoeg was :)
Fanatic_FS schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 14:48:
Varus heeft lichte aanpassing, zijn R doet nu tot 3 blight stacks added.
Varus zal veel profijt hebben van de nieuwe items, hurricane geeft crit en movespd, essense reaver geeft crit + cdr (cdr wordt meer als je crit bouwt) en dan nog dat nieuwe AD item dat soort van AD spellvamp geeft.
Ja maar zijn kit blijft outdated. Inderdaad geeft R nu bij een root meteen 3 blight stacks, dus heb je in theorie meer burst als je nog en Q or E op die target weet te krijgen, maar hij zal nooit zo hard scalen als een Jinx (die bijv de attack speed gratis in haar Q krijgt; Varus krijgt dat enkel via een passive die niet altijd 'aan staat')

Zolang hij niet een beter systeem krijgt om via aa's harder te scalen, blijft het een matige adc.

[ Voor 59% gewijzigd door Koekiemonsterr op 29-10-2015 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Images met nieuwe/aangepaste items: http://imgur.com/a/lCnx5
Alle items met nieuwe stats etc: http://leaguesetify.com/builder/patch/5.22.1/

Pareltje voor Riven:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/E05Yvrq.png

Rangers Trailblazer is removed voor zover ik kan zien, Poachers Knife geeft nu wards _/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zIEPni2.jpg?1

[ Voor 46% gewijzigd door Fanatic_FS op 29-10-2015 15:14 ]

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Die Deaths Dance lijkt me aardig OP voor AD burst champions zoals Riven, Pantheon, Talon etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nephilith
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-09-2024
Die Tracker's Knife doet me veel denken aan Wriggle's Lantern, maar dan nu met mana regen en geen AD.

[ Voor 5% gewijzigd door nephilith op 29-10-2015 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoufyanH
Death1ord schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 13:42:
[...]

YouTube: What is League of Legends?

Ik kwam toevallig vandaag deze video tegen. Hier wordt perfect de basis uitgelegd die je moet weten als beginnende speler en bevat heel veel informatie.
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-03-2020
Damienx2 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 13:25:
En dan nog eens een ranked teambuilder. I'm sold :) take my money.
Hebben ze dit serieus aangekondigd? (zit op zee dus kan veel van die pages niet openen door block)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Zie hieronder de PBE Kogmaw met massa's attack speed (zijn W betekent dubbele attack speed cap; machine gun Kogmaw) en on hit dmg. Hoezo OP? :) Bedenk hier nog eens een Lulu bij met Ardent Censer...

[video]https://www.youtube.com/watch?v=sNMcw5vQwr4&feature=youtu.be"[/video]

Zal allemaal wel weer worden generft enzo, maar dit gaat ongetwijfeld weer een balance hell worden begin sesson 6 met zomaar 15 kandidaten die je allemaal wel zou willen bannen.
Kern schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 00:05:
[...]
Hebben ze dit serieus aangekondigd? (zit op zee dus kan veel van die pages niet openen door block)
Heb ik persoonlijk nog niet gezien, maar zit toch al tijdje in de pijplijn...al zegt dat laatste niks bij Rito. Afwachten denk ik :)

[ Voor 54% gewijzigd door Koekiemonsterr op 30-10-2015 03:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-03-2020
Koekiemonsterr schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 03:00:
Zie hieronder de PBE Kogmaw met massa's attack speed (zijn W betekent dubbele attack speed cap; machine gun Kogmaw)

[...]

Heb ik persoonlijk nog niet gezien, maar zit toch al tijdje in de pijplijn...al zegt dat laatste niks bij Rito. Afwachten denk ik :)
Wauw lol die Kog.. te bizar idd al zou dat erdoor heen gedrukt worden.. Gaat echt weer een bizare begin season worden met veel frustraties in ranked.. misschien maar eerste 2maanden ofzo ranked skippen.

Bedankt voor het antwoord.. ik werd al een beetje hyped :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:17
Koekiemonsterr schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 03:00:
Zie hieronder de PBE Kogmaw met massa's attack speed (zijn W betekent dubbele attack speed cap; machine gun Kogmaw) en on hit dmg. Hoezo OP? :) Bedenk hier nog eens een Lulu bij met Ardent Censer...

[video]

Zal allemaal wel weer worden generft enzo, maar dit gaat ongetwijfeld weer een balance hell worden begin sesson 6 met zomaar 15 kandidaten die je allemaal wel zou willen bannen.

[...]

Kleine nuancering: de beste vriend Kog is level 18 terwijl Nasus, Lux & Xin rond de 12/13 zitten en Vlad slechts level 8. Neem daarbij dat Kog volledig gericht is op AS wat zijn damage per shot niet heel indrukwekkend maakt (zie ook de inhib) en dat hij waarschijnlijk door een gelijkwaardige Xin met 3 a 4 hits had gelegen.

Desondanks ziet het er wel tof uit :+

[ Voor 13% gewijzigd door Jaap. op 30-10-2015 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
JapieTalent schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 09:18:
[...]
Kleine nuancering: de beste vriend Kog is level 18 terwijl Nasus, Lux & Xin rond de 12/13 zitten en Vlad slechts level 8. Neem daarbij dat Kog volledig gericht is op AS wat zijn damage per shot niet heel indrukwekkend maakt (zie ook de inhib) en dat hij waarschijnlijk door een gelijkwaardige Xin met 3 a 4 hits had gelegen.
Ja het is uiteraard allemaal wat extreem neergezet voor het filmpje, maar het toont wel de potentie aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Koekiemonsterr schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:27:
[...]
Ja het is uiteraard allemaal wat extreem neergezet voor het filmpje, maar het toont wel de potentie aan :)
Helemaal niet. De kans dat je ooit in een echte game zo ver voor komt te liggen, schat ik lager in dan 1%. Al ziet het er natuurlijk wel gaaf uit als promotie materiaal.

Ik ben wel blij met changes aan ADC class. Misschien dat er dan eindelijk minder control mages gespeeld worden en meer assassins/dive champs. Daar pas beter in mijn straatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:17
steel123 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:59:
[...]

Helemaal niet. De kans dat je ooit in een echte game zo ver voor komt te liggen, schat ik lager in dan 1%. Al ziet het er natuurlijk wel gaaf uit als promotie materiaal.
Potentie =/= probability. Ofwel, de potentie van iets heeft niets te maken met de kans dat iets gebeurd. Want laten we eerlijk wezen, in potentie kan PSV/Ajax dit jaar best de Champions League/Europa League winnen, de kans dat het gaat gebeuren is nihil.

Je hebt gelijk dat die kans niet heel groot is, maar in theorie is het wel mogelijk (en zelfs dan vind ik het een suboptimale build als ADC).

[ Voor 5% gewijzigd door Jaap. op 30-10-2015 13:07 ]

Pagina: 1 ... 22 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.