[PC/Mac] League of Legends - Deel 11 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 33 Laatste
Acties:
  • 72.028 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-09 15:31
Voor degenen die nog steeds twijfelen of je moet dodgen tijdens je placements, ik zeg doen! Had zojuist een droevig team die belabberde picks deed vs een enemy team met carry champs. Moest ook nog eens supporten waar ik niet goed in ben en niet mee kan carrien, dus dat samen met dat ze communiceerden alsof ze op de basisschool zaten heb ik gedodged. Ging daarna opnieuw de queue in en een game gestart waar ik een beter gevoel bij had en zwaar gewonnen. Achteraf even opgezocht hoe het ging met het team dat ik leavede, en die hebben met een 10k gold lead verloren. De enige in het team die fed was was ook nog eens een Veigar die in champ select waar ik bij zat in het enemy team zat. Arme jongen, die heeft de loss voor mij op zich genomen :+ de ad carry die ik in m'n team gehad zou hebben had tevens ook nog eens geen runes.. Dus twijfel -> dodgen. Doe het jezelf niet aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02:46
Recrush schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 17:25:
Voor degenen die nog steeds twijfelen of je moet dodgen tijdens je placements, ik zeg doen! Had zojuist een droevig team die belabberde picks deed vs een enemy team met carry champs. Moest ook nog eens supporten waar ik niet goed in ben en niet mee kan carrien, dus dat samen met dat ze communiceerden alsof ze op de basisschool zaten heb ik gedodged. Ging daarna opnieuw de queue in en een game gestart waar ik een beter gevoel bij had en zwaar gewonnen. Achteraf even opgezocht hoe het ging met het team dat ik leavede, en die hebben met een 10k gold lead verloren. De enige in het team die fed was was ook nog eens een Veigar die in champ select waar ik bij zat in het enemy team zat. Arme jongen, die heeft de loss voor mij op zich genomen :+ de ad carry die ik in m'n team gehad zou hebben had tevens ook nog eens geen runes.. Dus twijfel -> dodgen. Doe het jezelf niet aan :)
Good for you! :) Helaas kan je niet altijd van champ select uitgaan: heb ook regelmatig dat het er in champ select heel rooskleurig uitziet, maar dat slaat dan na 5 min ingame en 0 - 4 ineens compleet om :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
JapieTalent schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 17:33:
[...]

Good for you! :) Helaas kan je niet altijd van champ select uitgaan: heb ook regelmatig dat het er in champ select heel rooskleurig uitziet, maar dat slaat dan na 5 min ingame en 0 - 4 ineens compleet om :+
Daar heb je gelijk in, een goede champ select is natuurlijk geen garantie op een goede game. Echter is je champ select een nachtmerrie om wat voor reden dan ook, dan is de kans klein dat iedereen tijdens de game ineens gezellig is en niemand tilt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-04 14:22
Gister samen met een vriend 2 ranked games gedaan. De eerste leek in champ select heel rooskleurig, maar waas inderdaad een keiharde stomp. Na 8 min ingame stond onze top laner ryze 0-3 en onze mid 0-2

Volgens mij stonden we 1-8 @ 12 min na 22 min was de game afgelopen.

Game erop pakt mijn duo partner urgot top. De rest van mijn team zat al helemaal toen de game begon van easy win for you guys, en wtf is this urgot. Totdat urgot wukong keer op keer af kon maken en zelfs ganks overleefde. Game uiteindelijk gewonnen na 25 min doordat elke lane erna winning was mbv urgot.

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R1kske
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-07 20:13
Jongens een vraagje voor hulp. Momenteel ben ik me op de top lane aan het focussen en dat gaat mij prima af met Pantheon, Swain en Kayle. Alhoewel die laatste vaak niet echt gewaardeerd wordt door mijn teamgenoten meestal. Ik ben nu opzoek naar een beetje steady top die je veilig kan kiezen als je first of second pick hebt in draft en eigenlijk ook de rol van wat meer tanky kan invullen. Malphite heb ik al. Ik zit te denken aan een Irelia als relatieve safe pick of misschien Gnar. Mensen tips? (Persoonlijke voorkeur ligt meestal niet op directe melee champs maar liever AD/AP casters. Yorick al geprobeerd maar dat vond ik een champ die te weinig brengt.)

Steam: rh1991

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rasmalluin
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-09 20:04
Origin:
spoiler:
Ik heb alleen de highlights van de games van gisteren kunnen zien, maar onderstaand stukje zag er toch wel echt leuk uit!

[video]YouTube: Origen Niels & Mithy with the Tahm Kench version of the Balista pull Flash Wolves vs Origen]

Edit: waarom kan het filmpje niet in dit forum worden afgespeeld? Tips? 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Rasmalluin op 16-10-2015 10:11 ]

IGN: Rasmalluin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 22:25

steel123

Cryman9

spoiler:
Je hebt ook niet zoveel gemist. Het waren best wel saaie langdradige en uitgerekte matches. Beide teams wilde elke keer de game uitrekken tot lategame en er gebeurde vrijwel niks tussen 15 en 30 minuten. Dan verwacht ik meer van vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-08 14:23

McGryphon

Veul vrouwkes!

R1kske schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:04:
Jongens een vraagje voor hulp. Momenteel ben ik me op de top lane aan het focussen en dat gaat mij prima af met Pantheon, Swain en Kayle. Alhoewel die laatste vaak niet echt gewaardeerd wordt door mijn teamgenoten meestal. Ik ben nu opzoek naar een beetje steady top die je veilig kan kiezen als je first of second pick hebt in draft en eigenlijk ook de rol van wat meer tanky kan invullen. Malphite heb ik al. Ik zit te denken aan een Irelia als relatieve safe pick of misschien Gnar. Mensen tips? (Persoonlijke voorkeur ligt meestal niet op directe melee champs maar liever AD/AP casters. Yorick al geprobeerd maar dat vond ik een champ die te weinig brengt.)
Al zeg je dat je niet naar een melee op zoek bent moet ik Olaf wel noemen als sterke en vrij veilige toplanepick op het moment. Olaf zelf is niet meer gebufft sinds hij movespeed op zijn ult heeft gekregen (wat imo overigens een monsterbuff was), maar de juggernaut-items en bijbehorende meta zijn erg goed voor hem geweest.

Qua casters lijkt Kennen momenteel vrij sterk te zijn in toplane, en ben ik eerlijk gezegd verbaasd dat Lissandra nog geen comeback aan het maken is. Beide zijn enorm geschikt voor het continu poken en in geval van engagepoging wegkomen van de relatief immobiele toplaners die je nu veel ziet, en hoewel ze niet de rol van team tank vervullen brengen ze wel een goede hoeveelheid cc.

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Ik heb recent lissandra top gespeeld en dat is zeker geen slechte pik met constante poke zoals je al verwacht had :-)

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Nou moet ik zeggen dat ik met Olaf sinds de ultbuff nooit heel grote problemen met Liss heb gehad, maar mijn andere go-to toplaners (Udyr, Mundo, Nasus, Sion) hebben het significant moeilijker tegen haar. Het zou me dan eerlijk gezegd ook niet verbazen als Olaf in preseason generft wordt; een melee toplaner die head-to-head kan gaan met Darius, maar ondertussen ook gewoon over veel ranged toplaners heen walst post-6.

Al heeft dat ook te makejn met dat veel mensen nog steeds niet lijken te snappen hoe je tegen Olaf speelt. For the love of god, probeer hem niet op lvl 2 of 3 te all-innen en je bent al een heel eind 8)7

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 15:40
R1kske schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:04:
Als je zoekt naar een steady top die je veilig kan kiezen als first pick, de tank rol kan invullen en als je ook nog een voorkeur hebt voor een AD/AP caster, dan lijkt me Cho'gath je ideale top laner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R1kske
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-07 20:13
Koekiemonsterr schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:06:
[...]

Als je zoekt naar een steady top die je veilig kan kiezen als first pick, de tank rol kan invullen en als je ook nog een voorkeur hebt voor een AD/AP caster, dan lijkt me Cho'gath je ideale top laner.
Ga deze eens proberen, voor die 1350 IP kan ik er geen buil aan vallen.

Lissandra zal me ook wel bevallen denk ik, nog even wat punten sparen. :) Bedankt!

Steam: rh1991

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
McGryphon schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:45:
Het zou me dan eerlijk gezegd ook niet verbazen als Olaf in preseason generft wordt; een melee toplaner die head-to-head kan gaan met Darius, maar ondertussen ook gewoon over veel ranged top laners heen walst post lvl 6.
Dat zou me wel verbazen, al kan natuurlijk alles met dat halfgare balance team van Rito.

Olaf zit nu eindelijk in een spot waar ie goed mee kan komen, zowel als jungler of top laner. Hoe lang is dat niet anders geweest?

Dat head to head met Darius lijkt me geen aanrader overigens. Kan nog wel leuk worden als Darius generft gaat worden (dat kan toch bijna niet uitblijven), dan stijgt Olaf weer iets als power top laner.
R1kske schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 23:09:
Lissandra zal me ook wel bevallen denk ik, nog even wat punten sparen. :) Bedankt!
Liss is wel vrij duur met 6300 IP geloof ik.

Liss top kan prima, maar let wel, als je een tank zoekt dan heb je geen goeie aan haar.
Door haar bak lading aan cc en survivability (ult en escape) kan ze prima tegen menig top laner, maar ze blijft gewoon een mage :)

Voordeel van Cho en Liss is dat ze overigens beiden zowel mid als top prima uit de voeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Koekiemonsterr schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 09:58:
[...]

Dat zou me wel verbazen, al kan natuurlijk alles met dat halfgare balance team van Rito.

Olaf zit nu eindelijk in een spot waar ie goed mee kan komen, zowel als jungler of top laner. Hoe lang is dat niet anders geweest?
Ik ben het hier compleet met je eens, Olaf heeft geen nerfs nodig, maar dat wil niet zeggen dat hij ze niet gaat krijgen. Er wordt vaak zo enorm geraged in games waar een Olaf snowballt, gewoon omdat mensen niet snappen dat zodra fed Olaf op R drukt de enige goede opties nog zijn om ofwel te zorgen voor een muur tussen hem en je team ofwel hem direct neer te focusen, als gewoon wegrennen nog werkt heeft Olaf meestal zelf te vroeg op R gedrukt :p
Dat head to head met Darius lijkt me geen aanrader overigens. Kan nog wel leuk worden als Darius generft gaat worden (dat kan toch bijna niet uitblijven), dan stijgt Olaf weer iets als power top laner.
Op het moment komt Darius voldoende zelden door de banfase heen dat mensen met weinig ervaring en kennis van matchups hem direct firstpicken omdat ie OP is. Vaak maken ze dan de fout om op lvl 1 of 2 al op Olaf te engagen, en dan is het 9 van de 10 keer first blood voor Olaf. En dan loopt het vaak al snel uit de hand. Olaf is zeker geen hardcounter voor Darius, dat klopt, maar bijna elke Darius onderschat de matchup.

Als Darius safe speelt en niet afsterft pre-6 heeft hij de overhand, trades wint hij van Olaf. Olaf in deze matchup is de essentie van "go big or go home", in de early all-in ligt de sleutel tot het winnen van de lane.

[ Voor 10% gewijzigd door McGryphon op 17-10-2015 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 21:32

Khaine

Python liefhebber

Heeft iemand al eens zo'n potje All-for-one gespeeld?

Gisteren de eerste game gedaan en dat was best droog. Ons team koos Heimerdinger en enemy team ging voor Kindred. De turretspam werd ze uiteindelijk teveel en na een kleine 17 minuten hebben ze de handdoek in de ring gegooid.

Vermakelijk ter afwisseling maar ik weet direct weer waarom ik in principe alleen maar tegen bots speel ;) . Toxic community much? (reacties van tegenstander na de match was betrekkelijk droevig).

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Ik snap echt niet dat mensen het volhouden alleen tegen bots te spelen.. Dat is toch geen zak aan? :O Enorm voorspelbaar en komt niks aan strategie en game knowledge aan te pas.. Ook wel ernstig om na 1 slechte ervaring direct de handdoek weer in de ring te gooien en de community te blamen. Door de jaren heen heb ik veel meer plezier gehad (met vrienden, random teammates en random enemies) dan dat ik last heb gehad van toxicity. Zit ook nog eens een mooie mute knop in het spel ook.. Maargoed misschien is het ook een beetje mindset. Als je met vrienden casual speelt en het naar je zin hebt heb je minder snel last van humeur van tegenspelers dan wanneer je bijvoorbeeld een Calimero mindset hebt.

Voor mij is tegen bots spelen net zoiets als graag natuurfotograaf willen zijn, maar niet verder komen dan met een telelens door het keukenraampje foto's van de tuin maken omdat je bang bent voor agressief wildlife :+ no offense, ofcourse. Gewoon mijn mening :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:58
Khaine schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 13:15:
Heeft iemand al eens zo'n potje All-for-one gespeeld?

Gisteren de eerste game gedaan en dat was best droog. Ons team koos Heimerdinger en enemy team ging voor Kindred. De turretspam werd ze uiteindelijk teveel en na een kleine 17 minuten hebben ze de handdoek in de ring gegooid.

Vermakelijk ter afwisseling maar ik weet direct weer waarom ik in principe alleen maar tegen bots speel ;) . Toxic community much? (reacties van tegenstander na de match was betrekkelijk droevig).
Al leuke potjes all-for-one gespeeld. Soms zelf een keuze gekregen soms niet, dat heb je met premade spul al snel.
GP vs Kindred, grappig maar verloren door tekort aan kennis toen nog van kindred
Als Veigar tegen Riven, verwachtte een zware verliespot maar werd een win, de stuncage zeker in teamvorm was zo belachelijk sterk.
Darius vs Heimer, man man wat een irritante match, je kan zelfs als darius geen bal tegen een groep Heimerdingers.
Lux vs Kindred, als lux samen met iemand anders constant de tagged camps gesloopt waardoor ze met kindred nooit echt groot konden worden. En lux heeft na verloop van tijd gewoon veel damage.

Dan nog wel de leukste tot nu toe, als Nautilus tegen Garen. Ondanks dat we als naut verloren hebben supergame gehad. De matchup was een stuk dichter bij elkaar dan aan het begon verwacht. Alleen garen kan op den duur towerpushen en die max health ern true damage is ronduit belachelijk te noemen.

Ik vind het wel een leuke gamemode, speel toch vooral voor plezier en ik ben vrij goed in het negeren van flamers etc.
Vrijwel alleen vs bots spelen zou ik niet kunnen, die rol je zo simpel op.... Dan zouden ze doombots een standaard gamemode moeten maken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Coming up:
FNATIC vs Edward Gaming

Zou het de 5 games halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Skyclad schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 14:45:
Coming up:
FNATIC vs Edward Gaming

Zou het de 5 games halen?
Ik denk het niet. Fnatic is op elke positie ongeveer even goed als EDG individueel, maar hebben veel betere shotcalling. 3-1 Fnatic denk ik

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
spoiler:
Triple TP en Jayce ADC vs Kennen ADC :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Vicarious schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 16:14:
[...]

Ik denk het niet. Fnatic is op elke positie ongeveer even goed als EDG individueel, maar hebben veel betere shotcalling. 3-1 Fnatic denk ik
spoiler:
Dusssss. EDG viel wel heel erg tegen en Fnatic was gewoon in goede doen. toch 3-0 dus :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 21:59
Wel geinige game :
http://matchhistory.euw.l...7091/210410171?tab=builds

8/0/5 met xin. 6:10 devourer en 15:21 sated ^^
Enemy surrender op 20:23 anders had ik nog wel wat uitgebreid =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Nou voor zover er Gragas fans onder ons zijn, hij is vanaf nu foetsie in Worlds

Tijdens hét toernooi van het jaar blijkt één van de main jungle champs gebugged te zijn en moet daarom kennelijk gedisabled worden. FNC EDG game 2 moest al opnieuw daardoor.

Weer een prachtig brevet van onvermogen dat Rito zichzelf heeft opgespeld.

[ Voor 22% gewijzigd door Koekiemonsterr op 19-10-2015 02:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koekiemonsterr schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 02:27:
Nou voor zover er Gragas fans onder ons zijn, hij is vanaf nu foetsie in Worlds

Tijdens hét toernooi van het jaar blijkt één van de main jungle champs gebugged te zijn en moet daarom kennelijk gedisabled worden. FNC EDG game 2 moest al opnieuw daardoor.

Weer een prachtig brevet van onvermogen dat Rito zichzelf heeft opgespeld.
Ja best wel kansloos. Had dan gelijk ook Morde en GP gedisabled die zijn ook duidelijk overtuned.
Wat zou de kans ook zijn dat die bug zich nog een keer voordoet in de komende maximaal 20 games? Lijkt mij extreem laag. (had nog niet van die bug gehoord voor dit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Misschien onvermogen, maar wel een erg nette beslissing om het NA alle matches te doen. Zodat teams iig de komende dagen nog hun strategieën kunnen aanpassen. Kans dat het voorkomt hoeft uiteraard niet groot te zijn, maar games zoals die van EDG vs FNC wil je natuurlijk niet nog vaker hebben. EDG stond op dat moment er gewoon goed voor, en het was voor hun meer een nadeel dan een voordeel dat die match over moest.

Maar de beslissing op zich vind ik netjes van Riot. Dat het voorkomt is weer een ander verhaal. ;)

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 07:56:
Misschien onvermogen, maar wel een erg nette beslissing om het NA alle matches te doen. Zodat teams iig de komende dagen nog hun strategieën kunnen aanpassen. Kans dat het voorkomt hoeft uiteraard niet groot te zijn, maar games zoals die van EDG vs FNC wil je natuurlijk niet nog vaker hebben. EDG stond op dat moment er gewoon goed voor, en het was voor hun meer een nadeel dan een voordeel dat die match over moest.

Maar de beslissing op zich vind ik netjes van Riot. Dat het voorkomt is weer een ander verhaal. ;)
Nouja ze hadden ook gewoon even de tijd kunnen nemen voor een hotfix. Het probleem is geisoleerd, dus kun je het oplossen. Die patch hoeven ze alleen naar tournament realm uit te rollen. Maargoed, dit is wel een stuk veiliger (de fix kan nieuwe bugs opleveren).

En inderdaad, dat de beslissing precies tussen 2 playoff rondes zit houdt in dat elk team in hetzelfde schuitje zit en dus tijd heeft om zich erop voor te bereiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 08:41:
[...]

Nouja ze hadden ook gewoon even de tijd kunnen nemen voor een hotfix. Het probleem is geisoleerd, dus kun je het oplossen. Die patch hoeven ze alleen naar tournament realm uit te rollen. Maargoed, dit is wel een stuk veiliger (de fix kan nieuwe bugs opleveren).

En inderdaad, dat de beslissing precies tussen 2 playoff rondes zit houdt in dat elk team in hetzelfde schuitje zit en dus tijd heeft om zich erop voor te bereiden.
Verwacht juist dat ze niet voor deze optie hebben gekozen ivm hun eigen spaghetti code, oftewel je lost 1 probleem op en een andere komt naar boven. Klinkt lullig, maar het zou me niets verbazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:50
Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 02:58:
[...]

Ja best wel kansloos. Had dan gelijk ook Morde en GP gedisabled die zijn ook duidelijk overtuned.
Wat zou de kans ook zijn dat die bug zich nog een keer voordoet in de komende maximaal 20 games? Lijkt mij extreem laag. (had nog niet van die bug gehoord voor dit)
Staat in de tekst dat de kans groter is dan de hadden verwacht. Lijkt me terecht dus dat ze hem disablen. Echter wat doet dit met de balans? Er werden eigenlijk maar voornamelijk 3 jungles gepicked. Elise en reksai zijn de enige die over zijn. Er is dus eigenlijk maar 1 viable tank jungler over

Btw lux en ziggs zijn ook disabled op worlds vanaf nu door de zelfde bug maar die werden toch al niet gespeeld

Oh en morde en gp zijn niet bugged maar wel beetje op. Geen reden om te disablen. ze zijn ook goed te counteren

[ Voor 6% gewijzigd door Crysania op 19-10-2015 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:09

Secsytime

Automagisch

Crysania schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 09:09:
[...]

Staat in de tekst dat de kans groter is dan de hadden verwacht. Lijkt me terecht dus dat ze hem disablen. Echter wat doet dit met de balans? Er werden eigenlijk maar voornamelijk 3 jungles gepicked. Elise en reksai zijn de enige die over zijn. Er is dus eigenlijk maar 1 viable tank jungler over

Btw lux en ziggs zijn ook disabled op worlds vanaf nu door de zelfde bug maar die werden toch al niet gespeeld

Oh en morde en gp zijn niet bugged maar wel beetje op. Geen reden om te disablen. ze zijn ook goed te counteren
100% pick of ban rate, klinkt niet heel erg balanced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Secsytime schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 10:25:
[...]

100% pick of ban rate, klinkt niet heel erg balanced.
Tja, vooralsnog niet buggy ;). Oftewel geen reden om te disablen.

Overigens ik heb de counter gevonden voor mijn Riven jungle, namelijk een Kindred ADC in mijn eigen team. Keer op keer werd netjes mijn ult gedenied omdat "I'm Kindred I'm helping" <3. Heerlijk potjes. Was ik net over mijn Bard trauma heen, krijg ik er weer een fijne ADC bij.

[ Voor 36% gewijzigd door Damien op 19-10-2015 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
Gisteren vier games gespeeld met Diana jungle met de teambuilder. Wat een heerlijke champ. Ik had 6300 IP bij elkaar gesprokkeld en ben een aantal jungler champs aan t verzamelen. Rek'Sai had ik gekocht omdat die in de sale was en ook Diana gekozen.

Wat een heerlijke burst damage krijg je na je eerste 2 items. De early game is niet heel sterk en je moet best wel goed op je mana letten voordat je all in gaat, maar ik ga deze champ wel meer spelen.

De vier games gingen best aardig, al was de eerste niet heel sterk:

http://matchhistory.euw.l...58/215285806?tab=overview
http://matchhistory.euw.l...22/215285806?tab=overview
http://matchhistory.euw.l...08/215285806?tab=overview

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Carnagy schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 11:27:
Gisteren vier games gespeeld met Diana jungle met de teambuilder. Wat een heerlijke champ. Ik had 6300 IP bij elkaar gesprokkeld en ben een aantal jungler champs aan t verzamelen. Rek'Sai had ik gekocht omdat die in de sale was en ook Diana gekozen.

Wat een heerlijke burst damage krijg je na je eerste 2 items. De early game is niet heel sterk en je moet best wel goed op je mana letten voordat je all in gaat, maar ik ga deze champ wel meer spelen.

De vier games gingen best aardig, al was de eerste niet heel sterk:

http://matchhistory.euw.l...22/215285806?tab=overview
http://matchhistory.euw.l...08/215285806?tab=overview
Ik blijf haar ook nog altijd heerlijk vinden voor Mid of Toplane, maar goed ook weer een champion met gewoon een leuke kit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Carnagy schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 11:27:
Gisteren vier games gespeeld met Diana jungle met de teambuilder. Wat een heerlijke champ.

Leuk is ze hè :)

Wil niets afdoen aan de pret, maar zorg wel dat je haar beperkingen (als jungler) kent, zeker als je haar in ranked zou oppakken.

Pre lvl 6 zijn haar ganks nogal matig. Dit is mede waarom ik bijvoorbeeld altijd Elise over Diana kies in ranked. En voor een assassin is Diana weliswaar relatief tanky, maar echt tanky is ze niet en ze mist ook enige vorm van safety of een escape. Je moet met haar altijd balls deep gaan en er is dan geen weg terug meer. Tegen comps met aardig wat cc en tanks werkt ze daardoor vaak minder goed.

Mede door haar gebrek aan escapes en het feit dat ze altijd balls deeps moet gaan, zou ik persoonlijk geen Nashor's bouwen op haar, maar als 2e item z.s.m. Zhonyas rushen. Nashor's is zeker niet slecht, maar dat is een item dat vooral tot zijn recht komt op mid Diana's die flink aan het split pushen zijn (daarom zie je het pro's nogal eens bouwen). Diana heeft van zichzelf en met Runeglaive al een uitstekende clear speed, dus daarvoor zou ik Nashor's niet bouwen. Je mist ook ietwat instant burst met je Q + R, omdat Nashor's betekent dat je een Stinger moet bouwen en dat item heeft 0,0 AP.

Heb je al eens geprobeerd naar een target te dashen met R en dan tijdens de dash Q te casten? Niet eenvoudig, maar is wel snelste manier en R gaat niet op cd als goed wordt uitgevoerd.
Persoonlijk gebruik ik een 'tussenvariant': wel eerst Q casten maar direct daarna met R op je target dashen terwijl je Q nog midair is. Als je genoeg ervaring met Diana hebt dan voel je vaak wel of je Q gaat raken, dus dan hoef je niet te wachten voordat je R cast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Damienx2 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 10:42:
[...]

Tja, vooralsnog niet buggy ;). Oftewel geen reden om te disablen.

Overigens ik heb de counter gevonden voor mijn Riven jungle, namelijk een Kindred ADC in mijn eigen team. Keer op keer werd netjes mijn ult gedenied omdat "I'm Kindred I'm helping" <3. Heerlijk potjes. Was ik net over mijn Bard trauma heen, krijg ik er weer een fijne ADC bij.
Ik heb Kindred ook aangeschaft en vind het heel erg grappig om te zien dat zowel je teammates als de enemy vlot uit die cirkel lopen en doodgaan: "KINDRED Y U NO ULT ?!!?!" :')
Tuurlijk joh, als je er uitloopt omdat je bang bent dood te gaan, dat kan ik niet fixen :D

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
Koekiemonsterr schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 12:52:
[...]

Leuk is ze hè :)

Wil niets afdoen aan de pret, maar zorg wel dat je haar beperkingen (als jungler) kent, zeker als je haar in ranked zou oppakken.

Pre lvl 6 zijn haar ganks nogal matig. Dit is mede waarom ik bijvoorbeeld altijd Elise over Diana kies in ranked. En voor een assassin is Diana weliswaar relatief tanky, maar echt tanky is ze niet en ze mist ook enige vorm van safety of een escape. Je moet met haar altijd balls deep gaan en er is dan geen weg terug meer. Tegen comps met aardig wat cc en tanks werkt ze daardoor vaak minder goed.

Mede door haar gebrek aan escapes en het feit dat ze altijd balls deeps moet gaan, zou ik persoonlijk geen Nashor's bouwen op haar, maar als 2e item z.s.m. Zhonyas rushen. Nashor's is zeker niet slecht, maar dat is een item dat vooral tot zijn recht komt op mid Diana's die flink aan het split pushen zijn (daarom zie je het pro's nogal eens bouwen). Diana heeft van zichzelf en met Runeglaive al een uitstekende clear speed, dus daarvoor zou ik Nashor's niet bouwen. Je mist ook ietwat instant burst met je Q + R, omdat Nashor's betekent dat je een Stinger moet bouwen en dat item heeft 0,0 AP.

Heb je al eens geprobeerd naar een target te dashen met R en dan tijdens de dash Q te casten? Niet eenvoudig, maar is wel snelste manier en R gaat niet op cd als goed wordt uitgevoerd.
Persoonlijk gebruik ik een 'tussenvariant': wel eerst Q casten maar direct daarna met R op je target dashen terwijl je Q nog midair is. Als je genoeg ervaring met Diana hebt dan voel je vaak wel of je Q gaat raken, dus dan hoef je niet te wachten voordat je R cast.
Goede tip wat betreft Nashor's en het quickcasten van Q+R!

Ik kwam Nashor tegen in wat guides, maar ik zal eens proberen om zhonya's als 2e item te bouwen. Ik dacht dat je nashor voornamelijk pakte voor de 20% CDR. Ik kan me voorstellen dat dat in de teamfights erg handig is als je een 2e target zou willen pakken of om toch een escape te kunnen hebben.

Ik ga eerst nog een aantal games met de teambuilder doen, voordat ik ranked ga doen. Het mid air dashen met R gaat nog niet altijd goed. Ik mis mijn Q ook wel eens. Ik heb nog wat oefening nodig. Ontsnappen met Q+R is me wel af en toe gelukt, maar vergt best wel wat oefening.

Elise is mijn eerstvolgende aankoop. Ik zag alleen dat haar difficulty was hoger is, dus daarom ben ik voor een "eenvoudigere"jungler gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Carnagy schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 15:29:
[...]

Goede tip wat betreft Nashor's en het quickcasten van Q+R!

Ik kwam Nashor tegen in wat guides, maar ik zal eens proberen om zhonya's als 2e item te bouwen. Ik dacht dat je nashor voornamelijk pakte voor de 20% CDR. Ik kan me voorstellen dat dat in de teamfights erg handig is als je een 2e target zou willen pakken of om toch een escape te kunnen hebben.

Ik ga eerst nog een aantal games met de teambuilder doen, voordat ik ranked ga doen. Het mid air dashen met R gaat nog niet altijd goed. Ik mis mijn Q ook wel eens. Ik heb nog wat oefening nodig. Ontsnappen met Q+R is me wel af en toe gelukt, maar vergt best wel wat oefening.

Elise is mijn eerstvolgende aankoop. Ik zag alleen dat haar difficulty was hoger is, dus daarom ben ik voor een "eenvoudigere"jungler gekozen.
Ik vind Elise persoonlijk een stuk makkelijker (en effectiever) dan Diana.
Vanaf lvl 3 kan je goed ganken met Elise, daar waar je met Diana moet wachten tot level 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Laatst online: 23-08 20:08
Wootlock schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 15:46:
[...]

Vanaf lvl 3 kan je goed ganken met Elise, daar waar je met Diana moet wachten tot level 6.
Los van het feit dat het beide AP junglers zijn, zijn ze verder totaal verschillend.
Elise is een ganking jungler die het van haar early game moet hebben
Diana is een farming jungler die het van haar items moet hebben.
Daarnaast zou je Elise niet Full AP moeten bouwen maar meer als een AP bruiser
Diana daarintegen is een Full AP Assasin wat vaak goed werkt in SoloQ.

Beide prima junglers uiteraard en in SoloQ zou ik ze allebij even sterk inschatten, maar huns sterke punten liggen duidelijk op anderen punten van elkaar. Dat Elise veel wordt gepicked door LCS en Pro's betekent niet per definitie dat zij beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wacky Weed
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-09-2022
Wootlock schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 15:46:
[...]

Ik zou toch zeggen dat de mechanics wat moeilijker zijn voor Elise dan voor Diana, Elise heb niet voor niets 2 vormen, dus meer skills...
Misschien niet heel relevant voor jungle, maar als ik Diana mid speel gebruik ik voor Crescent Strike normal cast op T en quick cast op Q, kan je lekker rustig mikken als je tijd heb ^^.
Xanthian schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 16:03:
[...]

Daarnaast zou je Elise niet Full AP moeten bouwen maar meer als een AP bruiser
Diana daarintegen is een Full AP Assasin wat vaak goed werkt in SoloQ.
Runeglaive,Abyssal, Rylai's is best veel AP en werkt prima op elise? hoezo zou je geen Full AP Elise kunnen maar wel op Diana in soloq?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Wacky Weed schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 20:52:
Ik zou toch zeggen dat de mechanics wat moeilijker zijn voor Elise dan voor Diana, Elise heb niet voor niets 2 vormen, dus meer skills...
Op zich beetje raar dat we nu in een Diana vs Elise vergelijking zijn terechtgekomen, want er zijn nogal wat verschillen, maar Elise is qua mechanics wel wat complexer ja :)
Wacky Weed schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 20:52:
Runeglaive,Abyssal, Rylai's is best veel AP en werkt prima op elise? hoezo zou je geen Full AP Elise kunnen maar wel op Diana in soloq?
Kan ook wel, maar Diana scaled veel beter met AP dan Elise, dus is het op Diana effectiever full AP te bouwen.

Daarnaast heeft Diana eigenlijk maar 1 taak: blaas die irritante enemy Vayne/squishy op. Dus ja dan heb je wel max AP nodig. Maar Elise kan voor haar team ook al nuttig zijn door een prime target in haar web te vangen; Elise heeft ook een duidelijke CC rol (die Diana grotendeels ontbeert) en hoeft dus niet perse de rol van een pure dmg dealer in te vullen.

Traditioneel (en dat is na de Elise rework van een paar maanden geleden niet echt veranderd volgens mij) heeft Elise hoge base dmg maar relatief matige AP scaling. Dat betekent dat je op Elise liefst niet full AP bouwt, maar meer op magic pen en een stuk tankyness. Haunting Guise/Liandry's en Sorc shoes (al zijn Mercs vaak beter) zijn prima voor de magic pen, en Liandry's geeft ook al wat HP. Rylai is ook erg goed voor de slows, geeft ook een bak HP, redelijk wat AP en werkt perfect met Liandry's.

Elise's early game is sterk en dat buit ik het liefst maximaal uit met Runeglaive (i.p.v. Cinderhulk). Dan bouw ik doorgaans een Haunting Guise, mits het allemaal een beetje ok gaat. En dan moet je gewoon kijken wat nodig is: Kun je je het permitteren om Liandry's te pakken en eventueel daarna Rylais, of moet je al eerder bijv een Frozen Armor nemen omdat je een fed enemy Jinx/Master Yi tegenover je hebt?

[ Voor 9% gewijzigd door Koekiemonsterr op 19-10-2015 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vandaag dan toch op mijn smurfje Riven top gepakt. Wat resulteerde in een enemy team die hun eigen toplaner volledig afbrandde omdat hij een "Riven" main zou zijn en dus wel zou moeten weten hoe hij deze zou moeten counteren.

http://matchhistory.euw.l...442/25881781?tab=overview

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Player! Zit ie gewoon weer met Trish te spelen he.

Wel netjes. Perfect games zijn fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Snap overigens nog steeds niet hoe zijn teammates erop kwamen dat hij een Riven main zou zijn. Zat zijn profiel na te kijken, echt heel sporadisch eens een Riven game. Voornamelijk ADC...

Oh well, die Elise die game had ook weinig recht van spreken, tot 3x toe kon ik haar cocoon vrij simpel dodgen tijdens haar ganks. En tijdens 1 van die ganks gingen zowel zij als Jax neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Koekiemonsterr schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 21:47:
[...]

Op zich beetje raar dat we nu in een Diana vs Elise vergelijking zijn terechtgekomen, want er zijn nogal wat verschillen, maar Elise is qua mechanics wel wat complexer ja :)

[...]

Kan ook wel, maar Diana scaled veel beter met AP dan Elise, dus is het op Diana effectiever full AP te bouwen.
Volgens mij scaled AP op Elise helemaal niet slecht, zeker omdat haar Q in human en in spiderform % hp pakt als damage ;)
ik vermoed zelfs dat ze net zoals Diana in een combo een squishy kan instagibben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Wootlock schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:01:
[...]

Volgens mij scaled AP op Elise helemaal niet slecht, zeker omdat haar Q in human en in spiderform % hp pakt als damage ;)
ik vermoed zelfs dat ze net zoals Diana in een combo een squishy kan instagibben.
Dat doet ze ook, echter heeft Diana dan nog een shield waarmee ze zich enigszins kan beschermen en voor Elise wordt het hopen op een rappel richting een jungle camp / lane minion en anders lig je daar dood op de grond.

Elise is sterk voor early / midgame ganks, eenmaal bij teamfights wordt het steeds minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Laatst online: 12-09 22:25

steel123

Cryman9

[...]
Alleen Diana doet haar burst in 0,5 seconden met een jump/dash. Elise heeft meer tijd nodig, haar Q-human is DoT, W-human spin moet naar haar target wandelen. Form switchen en misschien zelfs haar E gebruiken, dan Q/W en W-spider is een auto attack buff. Deze hele combo duurt wel een aantal seconden. Glass cannon Elise is dan allang opgeblazen. In ideale 1v1 situaties werkt het natuurlijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

steel123 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:32:
[...]

Alleen Diana doet haar burst in 0,5 seconden met een jump/dash. Elise heeft meer tijd nodig, haar Q-human is DoT, W-human spin moet naar haar target wandelen. Form switchen en misschien zelfs haar E gebruiken, dan Q/W en W-spider is een auto attack buff. Deze hele combo duurt wel een aantal seconden. Glass cannon Elise is dan allang opgeblazen. In ideale 1v1 situaties werkt het natuurlijk wel.
Volgens mij klopt dat niet.
Q in human form is instant als ik mij niet vergis.
Verder klopt je beredenering, maar bij een point blank cocoon dan is de burst net zo hoog als Diana (mits je snelle reflexes hebt :P)
Maar full tank Elise is wel crap in solo queue, ik speel haar meestal met 2 AP items (crystal scepter + AP jungle item) om vervolgens defensief te gaan itemizen.
Damienx2 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:31:
[...]

Dat doet ze ook, echter heeft Diana dan nog een shield waarmee ze zich enigszins kan beschermen en voor Elise wordt het hopen op een rappel richting een jungle camp / lane minion en anders lig je daar dood op de grond.

Elise is sterk voor early / midgame ganks, eenmaal bij teamfights wordt het steeds minder.
Ben ik het deels mee eens, al is het shield van Diana volgens mij mede afhankelijk van de 3 bollen om haar heen ( voor het 2de shieldje), en over het algemeen gezien als een diana erin duikt wordt deze ook in no time opgeblazen (mits geen zhonya's natuurlijk ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Op zich bevalt me de huidige meta wel weer, vooral nu Gragas / Rek'Sai weer populair zijn qua junglers. Neem daarbij een enigszins tanky support Braum / Leona / Thresh en je kunt weer met een gerust hart Riven top spelen. Tankline is er immers, met fatsoenlijke initiates.

En aangezien ik Fiora nooit te spelen krijg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Wootlock schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:45:
[...]

Ben ik het deels mee eens, al is het shield van Diana volgens mij mede afhankelijk van de 3 bollen om haar heen ( voor het 2de shieldje), en over het algemeen gezien als een diana erin duikt wordt deze ook in no time opgeblazen (mits geen zhonya's natuurlijk ;) )
De rotatie van die "bollen" is versneld een paar maanden geleden, dus zolang duurt dat niet meer.
Als je trouwens in een team duikt worden alle "bollen" ook meteen ge'procced

Bovendien heeft Diana zeer goed scaling, namelijk 3.3 damage per 1 ap, met 1100 aan basestats damage op level 18. Als Diana dan 1000 AP heeft (voor het makkelijke) dan doet ze dus in totaal 4.400 damage, op één target met één rotatie van spells (Twee keer ult). Geloof me, daar komt Elise niet eens in de buurt.

* damage van runeglaive, Lich Bane, Nashor en AA's niet meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Die %HP neemt niet weg dat Diana beter scaled ;)
Eh nee, niet zoals Diana, zie deze prima uitleg:
steel123 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:32:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 11:20:
[...]

Die %HP neemt niet weg dat Diana beter scaled ;)

[...]

Eh nee, niet zoals Diana, zie deze prima uitleg:

[...]
[YouTube: https://youtu.be/CE9Lut2Q8kc]

Opzich vrij identiek. Maar full AP Elise is gewoon te squishy.

[ Voor 15% gewijzigd door Damien op 20-10-2015 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Damienx2 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 11:59:
[...]

Opzich vrij identiek. Maar full AP Elise is gewoon te squishy.
Valt me op dat Diana maar de helft van haar damage doet die ze kan doen. Ze gebruikt ult maar 1x en geen proc van de passive. Dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Xanthian schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 12:15:
[...]

Valt me op dat Diana maar de helft van haar damage doet die ze kan doen. Ze gebruikt ult maar 1x en geen proc van de passive. Dus...
Dan valt het je vast ook op dat beide filmpjes geen level 18 full build champions bevatten en dus ook niet identiek zijn.

Daar ging het ook niet om, bewering was dat Elise niet snel genoeg een burst zou kunnen afleveren, en dat is hierbij wel aangetoond. Met 3 items, killed ze een ADC (de squishy waar we het over hadden) binnen een seconde. Oftewel, Elise kan zeker wel bursten, maar het is gewoon imo niet viable om voor deze richting te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Damienx2 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 12:18:
[...]

Daar ging het ook niet om, bewering was dat Elise niet snel genoeg een burst zou kunnen afleveren, en dat is hierbij wel aangetoond. Met 3 items, killed ze een ADC (de squishy waar we het over hadden) binnen een seconde. Oftewel, Elise kan zeker wel bursten, maar het is gewoon imo niet viable om voor deze richting te gaan.
Ja maar dit was een (fed full dmg) Elise die iemand verraste vanuit een bosje hè....dan heb je geen web enzo nodig.

Ik ga uit van de situatie dat je als Elise eerst iemand moet webben, Q + W, change naar spider, (eventueel rappel op target), W, Q etc.

Dan duurt de burst echt wel wat langer dan die van Diana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 14:02:
[...]

Ja maar dit was een (fed full dmg) Elise die iemand verraste vanuit een bosje hè....dan heb je geen web enzo nodig.

Ik ga uit van de situatie dat je als Elise eerst iemand moet webben, Q + W, change naar spider, (eventueel rappel op target), W, Q etc.

Dan duurt de burst echt wel wat langer dan die van Diana
Over het algemeen heb je het web niet nodig. Komt immers geen burst uit, burst zijn de skills die je gebruikt als damageoutput. Dus sowieso zou ik een cocoon niet meetellen in "burst-combinatie". Bij Riven beschouw ik mijn E ook niet als burst combo.

Overigens gebruikte de Elise in het filmpje wel cocoon. Dus die zit er al bij in, plus we gingen ook voor de full damage zoals Wootlock beschreef.

Wel met een sidenote, het is geen instagibben, denk ook niet dat dat mogelijk is met Elise. Zou met Diana wel kunnen.

[ Voor 15% gewijzigd door Damien op 20-10-2015 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Damienx2 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 14:04:
[...]

Over het algemeen heb je het web niet nodig. Komt immers geen burst uit, burst zijn de skills die je gebruikt als damageoutput. Dus sowieso zou ik een cocoon niet meetellen in "burst-combinatie". Bij Riven beschouw ik mijn E ook niet als burst combo.
Daar gaat het niet om....het punt is dat je over het algemeen je web nodig hebt om überhaupt aan je burst combo toe te komen....daarmee duurt het al langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 14:14:
[...]

Daar gaat het niet om....het punt is dat je over het algemeen je web nodig hebt om überhaupt aan je burst combo toe te komen....daarmee duurt het al langer.
Het ging om de burst ;) niet om de gapclosers. Want zo kun je ook zeggen, "Diana moet wel in range zijn om haar R te kunnen doen".

Web is niet nodig, Rappel eventueel wel.

[ Voor 5% gewijzigd door Damien op 20-10-2015 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Damienx2 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 14:17:
[...]

Het ging om de burst ;) niet om de gapclosers. Want zo kun je ook zeggen, "Diana moet wel in range zijn om haar R te kunnen doen".

Web is niet nodig, Rappel eventueel wel.
Web is vaak wel degelijk nodig om je gehele combo te kunnen landen.

Maar goed, zo blijven we bezig, ik pick Elise toch any day over Diana, al heb ik ook zwak voor laatstgenoemde madam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 14:26:
[...]

Web is vaak wel degelijk nodig om je gehele combo te kunnen landen.

Maar goed, zo blijven we bezig, ik pick Elise toch any day over Diana, al heb ik ook zwak voor laatstgenoemde madam :)
Verschilt dan per speler, ik kan prima mijn combo raken zonder dat mijn target stil moet staan. Met name omdat het puur point en click skills zijn en je Q in spiderform een kleine leap is.

Mijn voorkeur blijft echter voor Diana uitgaan. Misschien geen geweldige early game ganker, late-game Diana (waar ik toch merendeel van de tijd voor speel) is een stuk dreigender dan een spinnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-08 09:46
Damienx2 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 14:34:

Mijn voorkeur blijft echter voor Diana uitgaan. Misschien geen geweldige early game ganker, late-game Diana (waar ik toch merendeel van de tijd voor speel) is een stuk dreigender dan een spinnetje.
Tsja daar noem je dan ook gelijk de twee grootste verschillen tussen de twee. Elise heeft enorm veel pressure early en kan heel goed lanes early op gang helpen. Diana doet vrijwel niets early maar scaled beter naar end game. Midgame blijven ze vrij gelijk, alhoewel Elise transitioned Naar utility/tank en Diana naar bruiser-assassin.

Je kunt dus ook niet echt zeggen 'stuk dreigender dan een spinnetje', want Elise lacht Diana keihard uit early en blijft altijd relevant door utility en % damage, waar Diana afhankelijk is van haar snowballing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Scallius schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 14:51:
[...]

Tsja daar noem je dan ook gelijk de twee grootste verschillen tussen de twee. Elise heeft enorm veel pressure early en kan heel goed lanes early op gang helpen. Diana doet vrijwel niets early maar scaled beter naar end game. Midgame blijven ze vrij gelijk, alhoewel Elise transitioned Naar utility/tank en Diana naar bruiser-assassin.

Je kunt dus ook niet echt zeggen 'stuk dreigender dan een spinnetje', want Elise lacht Diana keihard uit early en blijft altijd relevant door utility en % damage, waar Diana afhankelijk is van haar snowballing.
En elke fatsoenlijke teamcomp lacht vervolgens Elise uit, want teamfight potential is er amper tot niet. Elise is nuttig om anderen te laten snowballen early, voor elk ander doeleinde heb je meer dan genoeg betere picks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Damienx2 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 15:03:
[...]

En elke fatsoenlijke teamcomp lacht vervolgens Elise uit, want teamfight potential is er amper tot niet.
Gelukkig is dat een schaars verschijnsel :)

Teamfight potentie is niet briljant, maar één goeie web kan een teamfight al maken of breken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
Damienx2 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 15:03:
[...]

En elke fatsoenlijke teamcomp lacht vervolgens Elise uit, want teamfight potential is er amper tot niet. Elise is nuttig om anderen te laten snowballen early, voor elk ander doeleinde heb je meer dan genoeg betere picks.
Wat je mist is dat ze erg breed in te zetten is. Ze kan namelijk roamen, ganken, objectives securen door haar damage en gewoon tanky bouwen. Tuurlijk is er in elke rol wel iets beters te vinden, maar zij is gewoon een totaalpakketje, wat haar ook zo populair maakt bij pro's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Scallius schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 15:07:
[...]

Wat je mist is dat ze erg breed in te zetten is. Ze kan namelijk roamen, ganken, objectives securen door haar damage en gewoon tanky bouwen. Tuurlijk is er in elke rol wel iets beters te vinden, maar zij is gewoon een totaalpakketje, wat haar ook zo populair maakt bij pro's.
Enige echte voordeel wat Elise brengt is de towerdives die je kunt doen early game, waardoor je eigenlijk perfect tower-aggro kunt verdelen. Vandaar dat ze nu ook op Worlds zo populair was tussen Rek'Sai en Gragas in. De rest van je redenen zitten ook in genoeg andere junglers. Een Jarvan kan bijvoorbeeld ook prima roamen, ganken, objectives securen en damage doen terwijl hij ook nog tanky bouwt.
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 15:07:
[...]

Gelukkig is dat een schaars verschijnsel :)

Teamfight potentie is niet briljant, maar één goeie web kan een teamfight al maken of breken....
Eén goede barrel (Gragas), 1 goede bandage toss (Amumu), 1 goede Seju ult (geen idee hoe het heet), etc etc.

Ja haar %HP damage is nice, en ze is verder ook een prima jungler hoor, daar zul je mij niet over horen. Maar ZO goed is ze nu ook weer niet, een Elise die early on niet de impact gaat hebben die ze eigenlijk zou moeten hebben, loopt de gehele game achter de feiten aan. En dan zit je ook nog eens in haar zwakste plek namelijk lategame waarbij ze nog verder nutteloos kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
Damienx2 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 15:29:
[...]

Elise die early on niet de impact gaat hebben die ze eigenlijk zou moeten hebben, loopt de gehele game achter de feiten aan. En dan zit je ook nog eens in haar zwakste plek namelijk lategame waarbij ze nog verder nutteloos kan zijn.
Tja onder die voorwaarden kan je elke jungler afschrijven. Als Diana niet snowballed en behind raakt is ze een champ die balls deep moet gaan zonder de items, want dat is haar kit. En dan zal ze vrij useless zijn aangezien de tegenstander sterker zal zijn. Als Lee sin geen druk geeft early, valt hij ook af. Als Rek'Sai niet het zetje in z'n rug krijgt early, is het voor hem lastig terug te komen in de game. Gragas brengt utility, maar weinig damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Ik vergelijk Elise ook altijd met Lee: early / mid godlike, daarna vallen ze behoorlijk af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Scallius schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 15:44:
[...]

Tja onder die voorwaarden kan je elke jungler afschrijven. Als Diana niet snowballed en behind raakt is ze een champ die balls deep moet gaan zonder de items, want dat is haar kit. En dan zal ze vrij useless zijn aangezien de tegenstander sterker zal zijn. Als Lee sin geen druk geeft early, valt hij ook af. Als Rek'Sai niet het zetje in z'n rug krijgt early, is het voor hem lastig terug te komen in de game. Gragas brengt utility, maar weinig damage.
Ik zeg toch nergens dat ik haar slecht vind? Vind alleen dat jullie haar iets te godlike afschilderen en met name in teamfights wat toch regelmatig het eindstation is in soloqueue games, brengt ze weinig mee. Het is ook echt zo'n champ die gewoon weinig synergy heeft met andere champs. Zal hem wel liggen aan de shapeshift champions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rasmalluin
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-09 20:04
Iedereen zijn eigen voorkeur qua champs en playstyle.
Eerlijk gezegd vind ik Shaco nog steeds heerlijk om te spelen, alhoewel hij bij een slechte early game in mid/late game totaal useless kan zijn. Daarentegen: als je early game een paar succesvolle ganks hebt... :*)

IGN: Rasmalluin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Even iets anders, vinden we hier Kindred ban worthy?

Die kan er ook nog wel bij, naast Darius, Fiora, GP, Tahm, Morde, Garen, etc.

Ik vind haar persoonlijk niet zo'n enorme bedreiging, maar ik heb haar al zó vaak easy kills zien oppakken omdat men haar kennelijk schromelijk onderschat. En dan sta je al snel tegenover een devourer Botrk Kindred aan te kijken, enig.

Ze doet early al wel een aardige partij dmg, en je komt er ook niet zomaar van weg. Om nog maar te zwijgen over die ult (waar je trouwens zelf ook gebruik van kan maken; werkt ook op enemies).

Thoughts?

[ Voor 15% gewijzigd door Koekiemonsterr op 20-10-2015 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 17:31:
Even iets anders, vinden we hier Kindred ban worthy?

Die kan er ook nog wel bij, naast Darius, Fiora, GP, Tahm, Morde, Garen, etc.

Ik vind haar persoonlijk niet zo'n enorme bedreiging, maar ik heb haar al zó vaak easy kills zien oppakken omdat men haar kennelijk schromelijk onderschat. En dan sta je al snel tegenover een devourer Botrk Kindred aan te kijken, enig.

Ze doet early al wel een aardige partij dmg, en je komt er ook niet zomaar van weg. Om nog maar te zwijgen over die ult (waar je trouwens zelf ook gebruik van kan maken; werkt ook op enemies).

Thoughts?
Ik lees in guides dat Warrior enchant eigenlijk beter is, maar ik weet niet precies hoe of wat. Heb ze beide geprobeerd en spelen allebei prima.

Probleem met Kindred is dat de jungler vaak een tanky role invult, dus ik zie niet helemaal in hoe hij in de meta gaat passen.

Enige manier dat ik goed met hem kan gaan is wanner de enemy in paniek uit mijn ult rent. Buitenom dat val ik regelmatig uit fights omdat je simpelweg te squishy bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wacky Weed
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-09-2022
Ik zelf zou voor de warrior gaan omdat ik gwn een hekel aan devourer junglers heb, hebben over het algemeen heel weinig lane pressure, want die staan lekker te farmen in de jungle... Vaak begint het team al te zeuren dat er "weer geen lanepressure is".
De passive van kindred vind ik al goed genoeg voor wat "late game" 6 stacks halen en je eerste hit doet super veel dmg.

" INNATE: Both Lamb and Wolf mark targets to hunt. Scoring a takedown on a marked target permanently empowers Lamb's basic attacks to deal 1.25% of her target's current health bonus on-hit physical damage, stacking with each mark consumed."
Begrijp ik nou goed dat als je bijvoorbeeld, je max van 6 stacks op Wolf heb gehaald, je gewoon 7,5% van targets hp als bonus dmg doet??? Dan zou ik vaak de top laner marken, als die een heavy hp build gaat.

[ Voor 12% gewijzigd door Wacky Weed op 20-10-2015 22:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Wat do you get when Nami blesses Urgot?
spoiler:
HOLY CRAB
:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Wat doet mij die nieuwe Vi skin toch ongelooflijk veel aan Hellboy denken (vrouwelijke variant dan natuurlijk). Dunno why.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Wacky Weed schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 22:09:
Ik zelf zou voor de warrior gaan omdat ik gwn een hekel aan devourer junglers heb, hebben over het algemeen heel weinig lane pressure, want die staan lekker te farmen in de jungle... Vaak begint het team al te zeuren dat er "weer geen lanepressure is".
De passive van kindred vind ik al goed genoeg voor wat "late game" 6 stacks halen en je eerste hit doet super veel dmg.

" INNATE: Both Lamb and Wolf mark targets to hunt. Scoring a takedown on a marked target permanently empowers Lamb's basic attacks to deal 1.25% of her target's current health bonus on-hit physical damage, stacking with each mark consumed."
Begrijp ik nou goed dat als je bijvoorbeeld, je max van 6 stacks op Wolf heb gehaald, je gewoon 7,5% van targets hp als bonus dmg doet??? Dan zou ik vaak de top laner marken, als die een heavy hp build gaat.
Dat begrijp je goed.
Heb een game gehad met haar waar ik 9 stacks had + Botrk; heb nog nooit zo makkelijk baron/dragon gedaan :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Damienx2 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 22:30:
Wat doet mij die nieuwe Vi skin toch ongelooflijk veel aan Hellboy denken (vrouwelijke variant dan natuurlijk). Dunno why.
Ik heb Demon Vi ook gekocht, HellGirl is nou niet het eerste wat bij me op komt maar ik snap de vergelijk wel. :)

Ik vind de animaties zeer goed gedaan bij deze skin en de voiceover is zo slecht nog niet, kan beter maar het is hinderlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-09 15:50
Kindred, Darius, Morde, GP, Garen, Fiora, Tahm. Je zou bij zeggen dat de rest gewoon UP is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Ero-Sensei schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 11:01:
Kindred, Darius, Morde, GP, Garen, Fiora, Tahm. Je zou bij zeggen dat de rest gewoon UP is.
De helft van deze champions is al lang niet meer OP. Er zijn tich andere champions die sterker zijn, ik noem even Lux, Jinx, Veigar en Skarner...

Ik heb het idee omdat deze champions OP lijken in worlds dat ze daarom veel gebanned worden. De gemiddelde Darius speler is echt niet zo sterk meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Xanthian schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 11:38:
[...]
De gemiddelde Darius speler is echt niet zo sterk meer.
Vergeet niet dat ze op worlds nog op 5.19 zitten, in 5.20 is de range van darius zijn Q naar beneden gebracht bijvoorbeeld.
Dus wat voor ons nu niet meer van toepassing is, kan het op worlds nog wel degelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Suicyder schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 11:47:
[...]

Vergeet niet dat ze op worlds nog op 5.19 zitten, in 5.20 is de range van darius zijn Q naar beneden gebracht bijvoorbeeld.
Dus wat voor ons nu niet meer van toepassing is, kan het op worlds nog wel degelijk zijn.
5.18 als ik me niet vegis, maar je hebt gelijk, ze lopen achter.
Maar mijn punt was dat de bovengenoemde champions (te vaak) gebanned worden, desondanks dat ze niet me zo sterk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Xanthian schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 11:57:
[...]

Maar mijn punt was dat de bovengenoemde champions (te vaak) gebanned worden, desondanks dat ze niet me zo sterk zijn.
Eens! Sowieso kijken mensen teveel naar wat in worlds gebanned wordt. Veel champs die goed draaien op worlds hebben goede techniek en positionering nodig of werken vooral in teamverband.
Neem bijvoorbeeld Fiora, dat is een champion waarbij je zo goed moet weten wat je moet doen om de skills/passive goed te gebruiken. Meeste mensen kunnen haar helemaal niet spelen.

Als je toch moet bannen kan je beter kijken naar de champs welke jij(of mensen in je team van dat moment) slecht tegen kan spelen en je ding goed doen in de game. Mocht een champ daadwerkelijk zwaar OP zijn, zal Rito ingrijpen al of moet jij hem/haar bannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Xanthian schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 11:57:
[...]

Eerlijk gezegd ben ik het gedeeltelijk met je eens. Darius, Garen zijn beide lang niet meer zo sterk als mensen het doen voorkomen, echter zit je met de mindset van spelers. Het is al gauw dat als men niet weet hoe men tegen iets moet lanen dat het dan ineens de schuld is van de FP dat hij niet eerdergenoemde champs heeft gebanned.

Mordekaiser is nog steeds ruk om tegen te spelen, echter met wat fatsoenlijke positioning en geen non-mobile ADC picks kun je het makkelijk omspelen. Vind dat alleen maar eens terug in soloqueue. Veigar ook zo'n geval. Hij is echt niet zo sterk als mensen het doen overkomen. Hence ik was het grotendeels eens met Ambition88 over hoe makkelijk het wel niet is om een Veigar uit de lane/game te schoppen. Maar wederom zit je met de mindset van je mede-spelers die het op Worlds een keer hebben zien lukken en gelijk verwachten dat iedereen Incarnation is.

Fiora, blijft een sterke pick, echter zet er een Irelia / Riven / Renekton tegenover en het wordt een volledig andere fight. Fiora is enorm zwak vs CC. Maar wat zie je vervolgens de helft van je team pakt picks omdat ze zich er lekker bij voelen, ipv in te spelen op wat het team daadwerkelijk kan gebruiken.

Ik denk dat Koekie het gisteren in onze discussie omtrent Diana en Elise goed heeft verwoord, het verwachten van een degelijke teamcomp in soloqueue is eigenlijk uit den boze.

Yasuo top, Master Yi jungle, Katarina mid, Ashe adc en Janna support. Zo'n team heeft maar 2 gedachten, 4 met de gedachte dat ze moeten carryen en 1 met de gedachte dat hij/zij zo min mogelijk dood wil gaan. In gold is deze setup bijna standaard een loss, en dan vraag je je af of de mensen met deze picks zelf dat überhaupt realiseren. Zet hier een Garen/Darius/Mordekaiser/Fiora/Veigar/Kindred/Gangplank/Tahm Kench (uiteraard 5 van het lijstje :)) tegenover en 9 van de 10 keer gaan deze winnen.

Zijn deze champions dan de moeite waard om te bannen? Ja vanwege falende teamcomps. Zijn deze champs OP? Meh, enige die echt OP zijn imo, Kindred / Tahm Kench, de rest valt om heen te spelen mits men weet wat men doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

verkeerde topic, excuus!

[ Voor 87% gewijzigd door Nitai op 21-10-2015 12:30 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Damienx2 schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 12:25:
[...]
Veigar ook zo'n geval. Hij is echt niet zo sterk als mensen het doen overkomen. Hence ik was het grotendeels eens met Ambition88 over hoe makkelijk het wel niet is om een Veigar uit de lane/game te schoppen.
Ja die Veigar ben snap ik ook niet zo goed; nog nooit echt moeite gehad de lane van Veigar te winnen.

Het probleem is alleen dat ie fouten van slechte positionerende spelers nogal hard kan afstraffen...en helaas hoe vaak zien we dat niet gebeuren in solo queue...
Fiora, blijft een sterke pick, echter zet er een Irelia / Riven / Renekton tegenover en het wordt een volledig andere fight. Fiora is enorm zwak vs CC.
Irelia vind ik persoonlijk geen lastige tegenstander als Fiora zijnde. Ze heeft early te weinig power om echt rake klappen te kunnen uitdelen, dus kan Fiora redelijk haar ding doen.

Riven is lastiger, maar als je daar op juiste moment riposte weet te gebruiken en paar keer wat vitals kan raken kun je al overhand hebben. Maar dit kan net zo goed in Rivens voordeel uitpakken.

Alleen Renekton is wel aardige kluif ja.

Jax is trouwens nog steeds een goede counter voor Fiora.
Maar wat zie je vervolgens de helft van je team pakt picks omdat ze zich er lekker bij voelen, ipv in te spelen op wat het team daadwerkelijk kan gebruiken.
Dit ja, hier benoem je exact één van de grootste problemen in solo queue. Men pakt vaak gewoon maar wat, zonder zich af te vragen of die champ wel in de comp past en of die champ überhaupt wel goed is (in de gekozen macthup)

Zo pak ik vaak Orianna als we bijv een Amumu jungler hebben. Ball delivery yes plz!
Heeft ons team wat meer magic dmg nodig en ben ik de adc, pak ik meteen Corki.
Hebben we meer waveclear nodig en sta ik op mid tegen een Azir, pak ik Xerath.
Enz.
Xanthian schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 11:38:
Er zijn tich andere champions die sterker zijn, ik noem even Lux, Jinx, Veigar en Skarner...
Veigar hebben we al overgehad, maar hoezo Lux dan? Ik win nog altijd prima de lane tegen haar met bijv Viktor, maar ook met assassins a la Diana is het goed te doen.
Skarner nog steeds prima, maar zo heel sterk is ie pre lvl 6 niet meer en dat is toch wel minpuntje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Irelia kan sterker zijn, mits de Irelia weet wat ze doet. Zoals ik al aangaf, alles met een degelijke stun kan een Fiora hard afstraffen. Je hoeft ook niet early te fighten met Fiora, wat dat betreft zal Jax dezelfde problemen ondervinden. Maar ja, persoonlijk vind ik Fiora in een prima positie nu, echter niet banworthy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Koekiemonsterr schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 14:17:
[...]

Veigar hebben we al overgehad, maar hoezo Lux dan? Ik win nog altijd prima de lane tegen haar met bijv Viktor, maar ook met assassins a la Diana is het goed te doen.
Skarner nog steeds prima, maar zo heel sterk is ie pre lvl 6 niet meer en dat is toch wel minpuntje.
Skarner en Lux hebben nog al een hoge winrate en hoewel dat niet alles zeg heb liever geen Lux ult die alles oneshot. En als ik Vi, Rengar, Xin of Hecarim in de jungle speel heb ik liever geen Skarner tegen over me.

Maar goed, iedereen heeft zo zijn eigen bans wat prima is naar mijn idee. Sommige spelen liever niet tegen een Riven of een Malphite terwijl ik daar minder moeite mee heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Xanthian schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 15:19:
[...]

Skarner en Lux hebben nog al een hoge winrate en hoewel dat niet alles zeg heb liever geen Lux ult die alles oneshot. En als ik Vi, Rengar, Xin of Hecarim in de jungle speel heb ik liever geen Skarner tegen over me.

Maar goed, iedereen heeft zo zijn eigen bans wat prima is naar mijn idee. Sommige spelen liever niet tegen een Riven of een Malphite terwijl ik daar minder moeite mee heb.
Heb gisteren de perfect cockblock voor Lux ults gespeeld, Tahm Kench. Elke keer was er iemand laag, ik eet hem op en hoppa doei Lux ult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 13-09 07:35
Ben nu league of legends aan het downloaden.
Had heroes of the storm gedownload, maar viel me zwaar tegen over het algemeen.

Nu kijken of league of legends wat vind.
Ik vind zulke spellen tof , maar de setting van heroes of the storm viel me wat tegen.

Iemand nog tips voor league?
Hij is nu op 90% dus kan dadelijk lekker gaan knallen.

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

In het begin zal je de eerste paar games tegen wat bots spelen. Doe het rustig aan, er is genoeg te leren en genoeg te doen. Veel plezier :)

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
fevo-1190 schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 18:21:
Ben nu league of legends aan het downloaden.
Had heroes of the storm gedownload, maar viel me zwaar tegen over het algemeen.

Nu kijken of league of legends wat vind.
Ik vind zulke spellen tof , maar de setting van heroes of the storm viel me wat tegen.

Iemand nog tips voor league?
Hij is nu op 90% dus kan dadelijk lekker gaan knallen.

mvg
Doe lekker rustig aan, in het begin is het vooral wennen.
Laat je vooral niet gek maken door anderen en je verleiden in trashtalk. Zolang je zelf de lol er in houdt is het belangrijkste!

Verder kunnen we je hooguit een beetje begeleiden in basis, veel vind/vond ik toch zelf uit puzzelen.
Probeer champions uit, lijkt het wat, doe er dan wat meer games mee. Na verloop van tijd leer je champions en de bijhorende skills pas echt kennen.

edit:
ingame is er ook altijd nog het chatkanaal 'GoT' waar je welkom bent. Het is er wel vrij stil :P

[ Voor 5% gewijzigd door Suicyder op 21-10-2015 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
net eerste potje bespeeld en beviel me stukken beter dan heroes of the storm!

was wel erg kort potje ( 10 min) en ik speelde met andere mensen dus niet tegen bots?
Of speel je met 5 gasten online tegen 5 bots?

Ik ben overigens de chatkanaal gejoined alleen kan daar niks typen klopt dat?

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Marc-
  • Laatst online: 05-09 21:39
fevo-1190 schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 20:58:

was wel erg kort potje ( 10 min) en ik speelde met andere mensen dus niet tegen bots?

mvg
Als de tegenstanders Bot heten, dus bijv. Lux Bot dan zijn het bots. Anders zijn het menselijke tegenstanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:09

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

mvg
Ik geloof dat je inderdaad lvl 3 of lvl 5 moet zijn om de chat te kunnen gebruiken, dit ivm spambots.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Oke dan moet ik nog even wachten.
Zag wel dat er aardig wat online was, maar werd inderdaad niks gezegt.
Of ik kan dat natuurlijk nog niet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

fevo-1190 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 09:49:
Oke dan moet ik nog even wachten.
Zag wel dat er aardig wat online was, maar werd inderdaad niks gezegt.
Of ik kan dat natuurlijk nog niet zien.
In de GoT chat wordt over het algemeen weinig gezegd hoor, dus dat kan kloppen. Toen we het net startten was het een heel actief kanaal waar continue premades werden georganiseerd waardoor tweakers veel samenspeelden, maar toen het steeds groter werd is ook dat gaan verwateren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Morgen op het gemakje naar Brussel kachelen en beetje sightseeing doen en dan zaterdag en zondag de semi's :)
#HYPE :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush

mvg
Je speelt Co-op vs AI, ofwel met 4 teammates tegen bots. Vanaf level 5 ofzo? Kun je PVP spelen, ofwel 5 tegen 5 spelers, 3 tegen 3 enzo.

Je kunt ook in je eentje een custom game met/tegen bots spelen, echter krijg je hier geen XP en IP van, daarmee zal je account dus niet levelen. Dit is wel handig als je een nieuwe champion wilt ervaren zonder er gelijk een hele game mee te moeten spelen. Je kunt ook met vrienden custom games doen zonder random tegenstanders dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Grappig om te zien dat BBC 3 zowaar de Worlds games in Londen heeft uitgezonden met alles erop en eraan.

Kennelijk krijgt LoL en esports in het algemeen hiermee toch beetje erkenning van en aandacht zo'n grote media partij.

Mijn favoriete caster Deman deed de shoutcasts samen met Stress, prima duo. Gelukkig geen Krepo....

Hopelijk komt Deman ooit nog eens terug. Zal alleen wel niet, want Rito dwingt shoutcasters ook echt voor hen te werken.

[ Voor 16% gewijzigd door Koekiemonsterr op 22-10-2015 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Koekiemonsterr schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 12:02:

Hopelijk komt Deman ooit nog eens terug. Zal alleen wel niet, want Rito dwingt shoutcasters ook echt voor hen te werken.
Wat is daar slecht aan ?
Je ondertekend een contract met Riot (je werkgever) dan is het toch niet meer dan normaal dat je voor hen werkt :?

Ik sluit toch ook geen contract af met de Emte en ga vervolgens bij de AH werken ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Wootlock schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 12:24:
[...]

Wat is daar slecht aan ?
Je ondertekend een contract met Riot (je werkgever) dan is het toch niet meer dan normaal dat je voor hen werkt :?

Ik sluit toch ook geen contract af met de Emte en ga vervolgens bij de AH werken ? :+
Caster in LCS is nauwelijks een fulltime baan. Je kan dan best ook voor andere bedrijven je kunsten als caster verhuren. Zie het als een ZZP'er die meerdere klanten bedient. Riot staat dat echter niet toe.

Pagina: 1 ... 21 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.