[PC/Mac] League of Legends - Deel 11 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 33 Laatste
Acties:
  • 72.029 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risath
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 30-09-2022
Iemand die envetueel met mij zou willen duoranken? En mij wilt carryen naar silver. :) Zit momenteel vast in bronze 3 :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-11-2023
pff, vrij vlot naar promo plat 4 gegaan omdat ik volk had dat niet constant lag te feeden. Daarna 2 trollgames, 68 lp. Dan terug naar promo mogen carryen, sta nu op 27 lp plat 5... Intentional throws om dat X niet mag winnen, kerels die galio in lb pakken omdat dat een counter is en dan zwaar feeden ...
Ik heb constant volk in mijn team dat meer dan 15 deaths slaagt te halen (laatste game 2 zo een idioten op hun beste champs nog ook) ...
Hopelijk krijg ik binnenkort toch eens zo een kadertje te zien van dat die snullen geband zijn ... Mijn winrate om mijn goeie champs omlaag door dit soort accountbuyers en trolls ... Waarom kan de enemy die niet eens wat vaker hebben ipv dat ze 75% van de tijd of meer op mijn team zitten...

BNet tag: whodares#1162

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-09 15:31
Mensen met de opmerking "statistisch gezien is de kans groter dat feeders in het enemy team komen groter en je moet gewoon meer games spelen om dat te balanceren" in 3, 2, 1... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakkertje_01
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:40
Deze FNC game!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-08 14:23

McGryphon

Veul vrouwkes!

spoiler:
Jezus fuck wat is NA door het ijs gezakt deze week... 0-10 :X
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QZXsXnE.png

[ Voor 23% gewijzigd door McGryphon op 11-10-2015 19:12 ]

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Even een vraagje, dodgen in je placements heeft geen enkele invloed op je MMR toch? En het levert tevens geen loss op in die placements toch?

Meen me namelijk zoiets te herinneren.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 07:50:
Even een vraagje, dodgen in je placements heeft geen enkele invloed op je MMR toch? En het levert tevens geen loss op in die placements toch?

Meen me namelijk zoiets te herinneren.
Klopt volgens mij inderdaad, maar ook ik haal dat puur uit mijn herinneringen. Aan mijn bevestiging kunnen dus geen rechten worden ontleend :+

spoiler:
NA worst region confirmed. Toch grappig om na week 1 zo hoog van de toren te blazen en dan zo keihard door het ijs te zakken. Dan maar hopen dat Fnatic en/of Origen verder komen.

[ Voor 18% gewijzigd door Vicarious op 12-10-2015 08:29 ]

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 08:28:
[...]

Klopt volgens mij inderdaad, maar ook ik haal dat puur uit mijn herinneringen. Aan mijn bevestiging kunnen dus geen rechten worden ontleend :+

spoiler:
NA worst region confirmed. Toch grappig om na week 1 zo hoog van de toren te blazen en dan zo keihard door het ijs te zakken. Dan maar hopen dat Fnatic en/of Origen verder komen.
Mee eens, ik vind het voornamelijk pijnlijk voor mensen als Zionspartan. Voor het toernooi: "Aan het einde zal iedereen zien hoe goed we wel niet zijn." Klopt, niet zijn...

Hoe lullig het ook was wat Febiven over C9 zei (met daarop een prachtig armgebaar van Hai, schijnbaar is hij over zijn blessure heen die hem ooit uit de midlane hield ;)) het was gewoon op alle punten waar. C9 is erg voorspelbaar en je weet wat en hoe ze willen spelen. Dus als je daar zelf op inspeelt ga je geen lastige game tegen ze hebben.

Ik heb genoten van LGD de laatste 3 matches. Erg blij dat ze Flame gebruikten ipv Acorn. Hij begon wat rusty die eerste game, maar de 2e en 3e match was het alsof hij het gehele toernooi al gespeeld had. Ik hoop ook voor hem dat hij voor volgend seizoen in een team komt waar hij weer regelmatig aan het spelen komt. Overigens is het ook erg genieten van Marin en Ssumday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
Ik dacht dat dodgen in placements een loss gaf, maar geen mmr-verlies.

Voor worlds moet ik wel zeggen dat de SKT match best mooi kan worden. Ik blijf het geweldig vinden hoe goed dat die teams op elkaar kunnen inspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 08:49:
[...]

Mee eens, ik vind het voornamelijk pijnlijk voor mensen als Zionspartan. Voor het toernooi: "Aan het einde zal iedereen zien hoe goed we wel niet zijn." Klopt, niet zijn...

Hoe lullig het ook was wat Febiven over C9 zei (met daarop een prachtig armgebaar van Hai, schijnbaar is hij over zijn blessure heen die hem ooit uit de midlane hield ;)) het was gewoon op alle punten waar. C9 is erg voorspelbaar en je weet wat en hoe ze willen spelen. Dus als je daar zelf op inspeelt ga je geen lastige game tegen ze hebben.

Ik heb genoten van LGD de laatste 3 matches. Erg blij dat ze Flame gebruikten ipv Acorn. Hij begon wat rusty die eerste game, maar de 2e en 3e match was het alsof hij het gehele toernooi al gespeeld had. Ik hoop ook voor hem dat hij voor volgend seizoen in een team komt waar hij weer regelmatig aan het spelen komt. Overigens is het ook erg genieten van Marin en Ssumday.
Marin, Ssumday en Flame hebben wmb meer indruk gemaakt dan Faker tot nu toe. Daarnaast vond ik die ADC van Yoe Flash Wolves goed spelen. Ik word wel een beetje moe van die standaard Darius pick en de standaard GP bans. Als champions zo sterk zijn dat ze 100% gepicked/banned worden heb je als balance team wel een beetje gefaald. Een champion rework doe je niet een maand voor Worlds, dan heb je nooit genoeg tijd om de champion balanced te krijgen in de Worlds patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-09 15:50
Vicarious schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:44:
[...]

Marin, Ssumday en Flame hebben wmb meer indruk gemaakt dan Faker tot nu toe. Daarnaast vond ik die ADC van Yoe Flash Wolves goed spelen. Ik word wel een beetje moe van die standaard Darius pick en de standaard GP bans. Als champions zo sterk zijn dat ze 100% gepicked/banned worden heb je als balance team wel een beetje gefaald. Een champion rework doe je niet een maand voor Worlds, dan heb je nooit genoeg tijd om de champion balanced te krijgen in de Worlds patch.
gezien het aantal Mordekaiser en Gangplank bans (beide rond 90%?) kunnen ze die champions beter uitschakelen zodat team ook daadwerkelijk tactisch kunnen bannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ero-Sensei schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 10:06:
[...]

gezien het aantal Mordekaiser en Gangplank bans (beide rond 90%?) kunnen ze die champions beter uitschakelen zodat team ook daadwerkelijk tactisch kunnen bannen.
Ohja Morde vergeet ik voor het gemak ook nog even. Dan heb je er al 3 die eigenlijk dusdanig OP zijn dat je ze of moet picken of moet bannen en dat maakt dat je minder ruimte hebt voor experimentele strategieën.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Ok duidelijk, na wat zoekwerk heb ik het antwoord gevonden.

Dodgen in placements is inderdaad vrij van het krijgen van een loss.

Enige wat je krijgt is een penalty voor het leaven, dus 6 min wachten bij de eerste keer op een dag.

Mooi, dan kan ik met een gerust hart kijken of het team me aanstaat qua setup en dan hopen dat we winnen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Damienx2 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 10:27:

Enige wat je krijgt is een penalty voor het leaven, dus 6 min wachten bij de eerste keer op een dag.

Mooi, dan kan ik met een gerust hart kijken of het team me aanstaat qua setup en dan hopen dat we winnen ;).
Heb je weer een account naar 30 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Ero-Sensei schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 10:50:
[...]

Heb je weer een account naar 30 ?
Nee mijn plat account van vorig seizoen ;). Nog geen zin/tijd/motivatie gehad om die placements te doen. Maar ik wil er enigszins wel de gold rewards op binnenhalen ;). In niet meer dan 10 games max!

[ Voor 4% gewijzigd door Damien op 12-10-2015 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
Ben je daar zeker van? Op de riot support site vind ik het volgende:
Dodging in any promotional series will count as a loss. The series will end if it is the determining loss.
https://support.riotgames...s/201751844-Queue-Dodging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
whodares schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:03:
Ben je daar zeker van? Op de riot support site vind ik het volgende:

[...]

https://support.riotgames...s/201751844-Queue-Dodging
Promotion =/= Placement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12

Als je me dat nu wat eerder gezegd had zat ik nu waarschijnlijk in Gold i.p.v. Silver 1 :+ .
Ik ging er, dom als ik ben, vanuit dat het gewoon als loss telde, ondanks dat ik mijn tegenstander wel af en toe zag dodgen (uiteraard net als ik een fatsoenlijk team had).

[ Voor 7% gewijzigd door Thormodo op 12-10-2015 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-09 15:06
Als je placements dodged dan geld het als een loss, en dan komt dat er ook bij te staan als een loss, maar je moet dan nog steeds de nodige 10 games spelen om geplaatst te worden. Nadat ik mijn placements had gedaan stond er 7 games won en 4 games lost, omdat ik toen ook een game had gedodged tijdens placements..

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Mebus schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:41:
Als je placements dodged dan geld het als een loss, en dan komt dat er ook bij te staan als een loss, maar je moet dan nog steeds de nodige 10 games spelen om geplaatst te worden. Nadat ik mijn placements had gedaan stond er 7 games won en 4 games lost, omdat ik toen ook een game had gedodged tijdens placements..

[video]
Volgens mij had ik dat niet op een smurfje (in zijn placements) toen ik destijds voor een maat de game dodgede, zodat hij niet met trolls hoefde te spelen. Geen loss voor gekregen.

Overigens je video, wat moeten we daar mee? Want ik heb nu de eerste 2 minuten gehoord en om eerlijk te zijn het geneuzel van Lyte en zijn monkey-tests boeit me eigenlijk niet zo. Ik had gehoopt dat hierin naar voren zou komen wat je statement onderbouwde. Dus heb je een timestamp wanneer dat voorbij komt, zodat ik niet een geheel verhaal van Lyte hoef aan te horen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Damienx2 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:59:
[...]

Volgens mij had ik dat niet op een smurfje toen ik destijds voor een maat de game dodgede, zodat hij niet met trolls hoefde te spelen. Geen loss voor gekregen.

Overigens je video, wat moeten we daar mee? Want ik heb nu de eerste 2 minuten gehoord en om eerlijk te zijn het geneuzel van Lyte en zijn monkey-tests boeit me eigenlijk niet zo. Ik had gehoopt dat hierin naar voren zou komen wat je statement onderbouwde. Dus heb je een timestamp wanneer dat voorbij komt, zodat ik niet een geheel verhaal van Lyte hoef aan te horen?
Begint de video niet bij 57:22?

Kan het ook fout hebben hoor, maar zo is hoe ik het me herinner. Dus sorry als ik het toch fout heb :)

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Mebus schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 12:01:
[...]

Begint de video niet bij 57:22?

Kan het ook fout hebben hoor, maar zo is hoe ik het me herinner. Dus sorry als ik het toch fout heb :)
Zal wel aan mijn telefoon liggen dan, bij mij begon hij op 0:00... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Damienx2 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 12:02:
[...]

Zal wel aan mijn telefoon liggen dan, bij mij begon hij op 0:00... :(
Vond het al raar, haha, maar 57:22 zegt ie er wat over, en is een video van mei dit jaar, dus neem ik ook aan van ranked seizoen 5 :)

Edit: 56m56s zo te zien, dan word de vraag gesteld eerst.

[ Voor 8% gewijzigd door Mebus op 12-10-2015 12:04 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Mebus schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 12:03:
[...]

Vond het al raar, haha, maar 57:22 zegt ie er wat over, en is een video van mei dit jaar, dus neem ik ook aan van ranked seizoen 5 :)
Nou vind ik zijn uitspraak wel mooi ;). Want hij zegt dus dat de spaghetti code van Riot, elke patch vol zit met bugs, maar wel goed werkt omtrent dodgen ;).

Wat ik hieruit opmaak is dat MMR niet in rekening wordt gebracht maar wel LP. Dus zou je laten we zeggen 30 games dodgen en 8 - 2 gaat, alsnog een stuk lager gaat eindigen dan dat je bijvoorbeeld 8 - 2 gaat zonder te dodgen. Omdat de LP losses wel in rekening worden gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Damienx2 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 12:06:
[...]

Nou vind ik zijn uitspraak wel mooi ;). Want hij zegt dus dat de spaghetti code van Riot, elke patch vol zit met bugs, maar wel goed werkt omtrent dodgen ;).

Wat ik hieruit opmaak is dat MMR niet in rekening wordt gebracht maar wel LP. Dus zou je laten we zeggen 30 games dodgen en 8 - 2 gaat, alsnog een stuk lager gaat eindigen dan dat je bijvoorbeeld 8 - 2 gaat zonder te dodgen. Omdat de LP losses wel in rekening worden gebracht.
Dat je geen mmr verliest klopt dan wel ja, want als dat wel zo zou zijn zou ik lager geplaatst worden, maar begon ik gold 2 waar ik in seizoen 4 in gold 5 eindigde (hadden we in het vorige topic nog een discussie over hoe dat kwam).

Alleen had ik geen min punten? Lucky misschien, omdat het maar 1 game was? Maar zoals je al zojuist zei en een andere keer goed afbeelde met een afbeelding, spaghetti code :+

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Mooi gebaar van de mensen in Frankrijk richting Dyrus (en ook netjes geïnterviewd van Sjokz), die het er echt heel moeilijk mee had dat dit zijn laatste competitive game was.
Goede kerel, mediocore toplaner maar mede dankzij zijn stream toch wel begonnen met LoL.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Wootlock schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 12:50:
Mooi gebaar van de mensen in Frankrijk richting Dyrus (en ook netjes geïnterviewd van Sjokz), die het er echt heel moeilijk mee had dat dit zijn laatste competitive game was.
Goede kerel, mediocore toplaner maar mede dankzij zijn stream toch wel begonnen met LoL.
Weet je, ene kant ben ik het met je eens, maar zijn nare trekjes tijdens overwinningen hebben toch wel grotendeels mijn respect bij hem weggenomen. De Dyrus uit Epik Gamer vond ik een geweldige gast, de Dyrus uit TSM had ik helemaal niets meer mee. Simpelweg veelste veel nare trekjes overgenomen van Reginald. Ik zag daar toch echt niets anders staan dan een persoon met een hele hoop zelfmedelijden.

En acties in de laatste games, gaven duidelijk aan dat het een goede keuze was. (Malphite ult op geCCed lowHP jungler, Malphite ult op Olaf die NET zijn ult gepopped heeft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-08 14:23

McGryphon

Veul vrouwkes!

Wootlock schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 12:50:
Dyrus had eigenlijk afgelopen jaar al moeten stoppen, dit jaar is het hard bergafwaarts gegaan met zijn spel. Voorheen was hij daadwerkelijk een sterke toplaner, maar sinds MSI was hij nog maar een schaduw van zijn voormalige zelf. Vervelend om te zien, want hij was wel de enige speler van TSM die op mij overkwam als een aangenaam persoon.

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 15:40
Moet zeggen dat Worlds tot nu toe best heel vermakelijk is.

Niveau is misschien nog niet echt heel hoog, maar toch wel paar memorabele matches gezien en vooral ook heel veel verschillende picks in bijvoorbeeld mid en top. Die variatie vind ik erg leuk om te zien.
Damienx2 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 08:49:
[...]
Hoe lullig het ook was wat Febiven over C9 zei...
Vond dit overigens één van de weinig keren dat zo'n post-game interview écht de moeite waard was om te beluisteren. Febiven sprak zich zowaar echt uit, en was qua quotes ook vrij openhardig in dat artikel op de Worlds site, t.a.v. hoe snel de eenheid en coördinatie bij FNC wegvalt als het ingame tegenzit en hoezeer ze in eerdere matches en vooral ook tegen AHQ te cocky waren geweest qua champion picks.
[...]
Marin, Ssumday en Flame hebben wmb meer indruk gemaakt dan Faker tot nu toe.
Klopt, maar wel goed om daarbij op te merken dat Faker nog niet echt indruk heeft hoeven maken. Die paar keer dat ie Ryze mid pickte was het gewoon lekker farmen en rustig zijn ding doen, waarschijnlijk wetende dat ze toch wel weg konden komen met Ryze mid en ervan uit gaande dat ondertussen de rest van zijn team wel voor de voorsprong zou zorgen. Als SKT wat meer tegenstand krijgt dan zal Faker denk ik niet zomaar weer Ryze mid picken en dan zal ie ook meer zijn stempel moeten drukken. SKT heeft tot nu toe niet echt om Faker heen gespeeld imo.
[...]
Ik word wel een beetje moe van die standaard Darius pick en de standaard GP bans. Als champions zo sterk zijn dat ze 100% gepicked/banned worden heb je als balance team wel een beetje gefaald. Een champion rework doe je niet een maand voor Worlds, dan heb je nooit genoeg tijd om de champion balanced te krijgen in de Worlds patch.
Eens. Geloof dat Damien hier eerder ook al terecht zijn irritatie over uitsprak; dat er tegenwoordig gewoonweg zoveel banwaardige en dus (iets te) sterke champions zijn (die devourer champions vond ik ook altijd al goede ban kandidaten, maar die worden inmiddels overschaduwd door Darius en consorten). Inderdaad zonde dat champions a la Darius en Fiora altijd gebanned zijn.

Hier moet ik wel aan toevoegen dat het vaak ook wel kopieergedrag van ons is: oh de pro's bannen GP, dan doen wij dat ook maar. Op mijn niveau ben ik niet zo heel bang voor GP's, maar toch wordt ie vaak gebanned. Volgens mij is het vaak ook gewoon bannen zonder na te denken.

Maar goed, ik vind dat hun balance team al tijdenlang totaal faalt. Veel te vaak zijn nieuwe champions/reworks te sterk, en als dat toevallig niet zo is dan komt er notabene een hotfix en hup Darius is van underwhelming ineens OP geworden. Het woord 'balance' lijkt men in dat team niet te begrijpen. Voortdurend dat gejojo qua nerfs en buffs...

Hmm thx, dat is goed om in me achterhoofd te houden. Ik dacht altijd dat je in feite niet kon dodgen omdat het dan standaard een placement loss zou opleveren. Als ik t.z.t dus wéér een stel trolls in placement matches krijg zodat ik weer met Ahri moet supporten, dan weet ik het kruisje te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Ondanks dat Dyrus niet meer op zijn oude niveau of de meta wijzigingen mee kon komen. Om toch positief te blijven in Dyrus zijn eigen woorden, toch wel een memorabel moment uit zijn carriere zoals ik hem mij graag herinner.

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Jongens, hij is gestopt... Hij is niet dood... Men draaft wel wat door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02:46
Damienx2 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 15:12:
Jongens, hij is gestopt... Hij is niet dood... Men draaft wel wat door.
Scherp.. Er wordt wel heel dramatisch over gedaan :')

@filmpje: daar wordt ook wel prachtig gedived zeg, geweldige tactiek om de persoon die het meest damage kan doen en het minst kan incasseren op dat level passief de toren te laten tanken terwijl die andere twee talenten Rumble bijna laten lachen van het kietelen.

[ Voor 35% gewijzigd door Jaap. op 12-10-2015 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Turismo schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 15:05:
Ondanks dat Dyrus niet meer op zijn oude niveau of de meta wijzigingen mee kon komen. Om toch positief te blijven in Dyrus zijn eigen woorden, toch wel een memorabel moment uit zijn carriere zoals ik hem mij graag herinner.

[video]
Ok is hij een robot of kan ie zijn zinnen ook wat minder verveeld, lichtelijk arrogant en op meer dan één toonhoogte uitspreken?

Niet bepaald memorabel moment dit hoor...Japie heeft volledig gelijk dat dit allesbehalve een goed gecoördineerde dive is. Het filmpje heet ook "worst tower dive NA". Als dat een memorable moment uit zijn carriere zou zijn, dan is Dyrus zeker iemand om z.s.m. te vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:02

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Vanavond team ranked maar weer even wat spelen voor de ward skins.
Zit momenteel op 23 punten dus 1 is al binnen. Maar met die 2e ward ben ik al tevreden dus daar ga ik persoonlijk voor. Die 3e is erg mooi maar zijn wel veel games nog

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Ricmaniac schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 17:01:
Vanavond team ranked maar weer even wat spelen voor de ward skins.
Zit momenteel op 23 punten dus 1 is al binnen. Maar met die 2e ward ben ik al tevreden dus daar ga ik persoonlijk voor. Die 3e is erg mooi maar zijn wel veel games nog
Heb de eerste ward ook al binnen ja voor de tweede sta ik 27/45 atm.. Wel mooi dat als je een ranked team verlaat je je punten gewoon houd :)

Zojuist plat 3 gehaald :D

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04:19
Koekiemonsterr schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 16:07:
[...]

Ok is hij een robot of kan ie zijn zinnen ook wat minder verveeld, lichtelijk arrogant en op meer dan één toonhoogte uitspreken?

Niet bepaald memorabel moment dit hoor...Japie heeft volledig gelijk dat dit allesbehalve een goed gecoördineerde dive is. Het filmpje heet ook "worst tower dive NA". Als dat een memorable moment uit zijn carriere zou zijn, dan is Dyrus zeker iemand om z.s.m. te vergeten.
Haha hij klinkt altijd alsof die in geen jaren heeft geslapen en idd een heel naar toontje, vond dat interview met sjoks ook echt awkward.... kreeg totaal geen medelijden of sympathie had meer zoiets van raap jezelf bij elkaar -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ambition88 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 17:17:
kreeg totaal geen medelijden of sympathie had meer zoiets van raap jezelf bij elkaar -_-
Niet met je eens. Die gasten leven echt LoL. eat sleep LoL repeat letterlijk. En als je dan daarmee stopt dan snap ik prima dat je daar emotioneel bij wordt. Hoeft niet eens verdriet te zijn maar kan ook gewoon een soort opluchting zijn w/e

Ik vind het overdreven om hem met ze alle de hemel in te prijzen inderdaad maar een beetje sympathie kan er bij mij voor hem echt wel van af. Het lijkt me ook echt niet makkelijk om het zo lang vol te houden terwijl je ook zoveel haters allemaal hebt. Ze zullen zelf ook wel vast de dingetjes op reddit af en toe lezen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Ricmaniac schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 17:27:
[...]

Ik vind het overdreven om hem met ze alle de hemel in te prijzen inderdaad maar een beetje sympathie kan er bij mij voor hem echt wel van af. Het lijkt me ook echt niet makkelijk om het zo lang vol te houden terwijl je ook zoveel haters allemaal hebt. Ze zullen zelf ook wel vast de dingetjes op reddit af en toe lezen etc.
Oh please, het lijkt mij ook enorm vermoeiend om betaald je hobby uit te oefenen en daar nog eens een prima betaalde boterham aan over te houden. Profvoetballers, nog zo'n clubje die het maar enorm zwaar hebben. En 'haters' (wat een ontzettend tenenkrommend begrip overigens): tja, kritiek hoort er bij, ongeacht wat voor werk je doet en ongeacht het publiciteitsniveau.

Niet om de moraalridder uit te hangen, maar kom op zeg: er zijn genoeg mensen die daadwerkelijk iets maatschappelijk relevants doen, en ook bakken met kritiek krijgen. Politie bijvoorbeeld: als je ziet wat die doen (en moeten doen) en wat voor beloning daar tegenover staat. Laten we alsjeblief niet net doen alsof die pro gamers het zwaar hebben. De helft ligt tot de middag in bed, skipped net als iedereen een paar klassen, volgt de overige klassen, streamed een paar uur en krijgt vet betaald. En dan als klap op de vuurpijl, wanneer blijkt dat ze goed zijn, moeten ze ook nog onwijs populaire toernooien spelen met de kans op prijzengeld. Ja, heel zwaar.

Begrijp me niet verkeerd: ik vind/vond Dyrus ook een prima speler, hoewel zijn top al even geleden is. En sympathy, sure, maar laten we ze aub niet op een of ander voetstuk gaan plaatsen. Het zijn ook maar mensen hoor.

Edit: Oh en wat betreft de criticasters en hun kritiek: het helpt inderdaad als je je zelf ook iets vrolijker en vriendelijker opstelt en niet als een ongeïnteresseerde zoutzak, zoals hij in het geposte filmpje achter zijn pc hangt.

[ Voor 5% gewijzigd door Jaap. op 12-10-2015 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

JapieTalent schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 18:35:

Niet om de moraalridder uit te hangen, maar kom op zeg: er zijn genoeg mensen die daadwerkelijk iets maatschappelijk relevants doen, en ook bakken met kritiek krijgen. Politie bijvoorbeeld: als je ziet wat die doen (en moeten doen) en wat voor beloning daar tegenover staat.
Voor hun heb ik ook sympathie als het moment daar zou zijn. maar dat is allemaal gewoon in andere vormen en maten.

en volgens mij met wat ik zei "Ik vind het overdreven om hem met ze alle de hemel in te prijzen inderdaad maar een beetje sympathie kan er bij mij voor hem echt wel van af." vind ik nou niet dat ik hem erg op een voetstuk zet. als je dat wel vind bied ik hierbij mijn excuus voor het geven van mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Ricmaniac schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 20:15:
[...]

Voor hun heb ik ook sympathie als het moment daar zou zijn. maar dat is allemaal gewoon in andere vormen en maten.

en volgens mij met wat ik zei "Ik vind het overdreven om hem met ze alle de hemel in te prijzen inderdaad maar een beetje sympathie kan er bij mij voor hem echt wel van af." vind ik nou niet dat ik hem erg op een voetstuk zet. als je dat wel vind bied ik hierbij mijn excuus voor het geven van mijn mening.
Oh nee hoor, je hoeft je keutel niet in te trekken omdat ik het niet met je eens ben en een afwijkende mening heb. Maar ik vind het gewoon nogal overdreven om te stellen dat het voor hen zwaar is. Hun ´werk´ is nog altijd een keuze, waar ze riant voor worden beloond en op ieder gewenst moment mee kunnen stoppen. Er zijn mensen met minder comfort en opties...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Ricmaniac schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 17:27:
[...]
Niet met je eens. Die gasten leven echt LoL. eat sleep LoL repeat letterlijk.
Als je het op zo'n manier formuleert, dan lijk je wel te suggereren alsof het voor de betrokkenen soms moeilijk en een echte opgave is....terwijl het uiteindelijk (zoals Japie terecht opmerkte) natuurlijk gewoon mazzelkonten zijn die dankzij een hen door moeder natuurlijk gegeven talent hun hobby kunnen uitoefenen en er nog voor worden betaald ook.

Raap jezelf bij elkaar is ook wel een beetje wat ik dacht bij dat gesnik van hem. Aan de andere kant, ergens ook wel mooi dit.

Of moeten we er gewoon keihard om gaan lachen, zoals hieronder :)

[ Voor 10% gewijzigd door Koekiemonsterr op 12-10-2015 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Tip aan Riot voor volgend seizoen. Haal devourer uit de game, en begin er simpelweg nooit meer aan. Het zal misschien prima werken in hogere elo's, maar in Plat, Gold, Silver, Bronze is het een bron van ergernis. Waarom? Omdat men simpelweg geen idee heeft wat men doet. Blue buffs worden standaard zelf genomen terwijl ze deze gewoon kunnen afgeven aan de midlaner zonder stacks mis te lopen, scuttle crabs worden gewoon vergeten terwijl daar meerdere stacks op te behalen zijn, dragons worden overgeslagen "want we moeten 30 stacks halen in de jungle", ganks worden niet gedaan want men "moet stacken". Ronduit een toxic element alleen al uit 1 item. En voorgaande versies waren net zo'n drama, Feral Flare was geen donder beter. Dan loop je ook nog eens het risico dat sommige champs hinderlijk OP raken.

Gisteren eentje gehad die na 30 min 10 stacks had. Potje erna ineens een Yi die 30/10 nog wat ging. Kortom in de handen van mensen met daadwerkelijk wat verstand, enorm hinderlijk (voor de enemy) en in de handen van bijvoorbeeld onze Xin Zhao met 10 stacks eveneens enorm hinderlijk (voor ons).

Devourer is imo dan ook een item dat nooit in de game gereleased had moeten worden. Verzin dan een origineel concept als jungle item en ga vanuit daar verder werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 07:55
Vind devourer ook niet super. Heb er zelf best leuke games mee gehad (Fizz, Udyr, Yi, Kayle en Shyvana bijv.) maar zie echt te vaak dat het mis gaat. Zoals je zegt; geen ganks of pas heel laat in de game volle stacks. En als toppunt heb ik een Lee Sin met devourer gezien. Dafuq?! :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 22:25

steel123

Cryman9

JapieTalent schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 20:39:
[...]
Oh nee hoor, je hoeft je keutel niet in te trekken omdat ik het niet met je eens ben en een afwijkende mening heb. Maar ik vind het gewoon nogal overdreven om te stellen dat het voor hen zwaar is. Hun ´werk´ is nog altijd een keuze, waar ze riant voor worden beloond en op ieder gewenst moment mee kunnen stoppen. Er zijn mensen met minder comfort en opties...
Ik weet niet hoe lang jij al League of Legends speelt, maar in het begin (pre-)season 1 was je toekomst als pro gamer echt niet zo rooskleurig als nu. Zeker niet hoe jij het nu schetst. Zonder tournaments te winnen had je gewoon geen inkomen. Zelfs als je won verdiende je nog amper meer dan minimum loon. En dan voor 13 uur per dag LoL spelen.

Natuurlijk zijn er altijd mensen die het slechter hebben, dat is zo'n voor de hand liggend en dood argument 8)7 . Ik vond de reactie van Dyrus ook redelijk overdreven, maar hopelijk beschik je wel over enig empathisch vermogen. Hij heeft wel ruim 5 jaar van zijn jonge leven helemaal stopgezet om LoL te spelen. En nu is dat ineens voorbij en sluit hij een groot deel van zijn leven af. Topsporters die (al dan niet gedwongen) ophouden met hun sport zie je ook vaak net zo emotioneel.

Ik weet niet hoeveel geld zo'n pro speler nu binnenharkt, maar ik kan me voorstellen dat het zeker niet meer is dan bijvoorbeeld een voetballer van Helmond Sport. Daar kun je zeker van leven, maar het is geen vetpot. En na je carrière zul je toch weer een normale baan moeten zoeken, zonder dat je een school opleiding gedaan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
steel123 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 11:35:
[...]

Ik weet niet hoe lang jij al League of Legends speelt, maar in het begin (pre-)season 1 was je toekomst als pro gamer echt niet zo rooskleurig als nu. Zeker niet hoe jij het nu schetst. Zonder tournaments te winnen had je gewoon geen inkomen. Zelfs als je won verdiende je nog amper meer dan minimum loon. En dan voor 13 uur per dag LoL spelen.
Spelers als Dyrus, Hotshotgg, Reginald, Ocelote, hadden in die tijd meer dan genoeg inkomen vanuit Owned3D, Youtube en Twitch. Zelfde reden waarom Imaqtpie ook ervoor koos om te gaan streamen ipv LCS te spelen. Meer vrije tijd, meer plezier, en meer inkomsten. Oftewel, het klonk niet alleen rooskleurig, dat was het ook. Hotshotgg en Ocelote hebben genoeg inkomsten gemaakt om beide een team te kunnen onderhouden zonder problemen.
Natuurlijk zijn er altijd mensen die het slechter hebben, dat is zo'n voor de hand liggend en dood argument 8)7 . Ik vond de reactie van Dyrus ook redelijk overdreven, maar hopelijk beschik je wel over enig empathisch vermogen. Hij heeft wel ruim 5 jaar van zijn jonge leven helemaal stopgezet om LoL te spelen. En nu is dat ineens voorbij en sluit hij een groot deel van zijn leven af. Topsporters die (al dan niet gedwongen) ophouden met hun sport zie je ook vaak net zo emotioneel.
Heeft niets met empathisch vermogen te maken, het houd hier echt niet voor hem op. Hij kan nog genoeg tijd doorbrengen om via een stream geld binnen te harken door het spelletje te spelen waar hij nu zogenaamd afscheid van heeft genomen. Nee als je dan echt medelijden wilt hebben, heb het dan met een Marco van Basten die destijds zo kapotgeschopt was in Italië dat hij ook daadwerkelijk geen wedstrijd meer kon spelen zonder pijn. Dat is idd stoppen omdat het moet. Deze jongen hoeft niets te stoppen. Stopte hij idd maar met dat zelfmedelijden. "Boohoo I'm sorry my fans, that I let you down." Flikker toch op vent.
Ik weet niet hoeveel geld zo'n pro speler nu binnenharkt, maar ik kan me voorstellen dat het zeker niet meer is dan bijvoorbeeld een voetballer van Helmond Sport. Daar kun je zeker van leven, maar het is geen vetpot. En na je carrière zul je toch weer een normale baan moeten zoeken, zonder dat je een school opleiding gedaan hebt.
Icm met sponsorcontracten zal het bij de topteams prima te doen zijn om te spelen. Zit je bij een SK Gaming ja dan kun je er beter voor kiezen om iets anders te gaan doen. Dat is laatst zelfs naar buiten gelekt.

Kortom moeten we medelijden hebben met kinderen die spelletjes spelen en er voor betaald krijgen? Nee. Hou er rekening mee ze hebben de keuze gemaakt tussen of in de leerboeken hangen en af en toe een spelletje te spelen en dan te leven van studiefinanciering of dag in dag uit hun spelletje spelen, ervoor betaald krijgen, snoepreisjes naar leuke landen en beschikking hebben over de nieuwste hardware beschikbaar. Om dan nog maar te zwijgen van de gratis games die ze toegeschoven krijgen om het te promoten voor het grote publiek.

Mijn empathisch vermogen zegt dan: Ik heb medelijden met kinderen die hun studie niet meer kunnen voltooien omdat er simpelweg geen geld voor is. Dyrus mag zijn handjes dichtknijpen dat hij zo'n mooie kans in de schoot geworpen heeft gekregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:06

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Heren(en Dames (en ja ze zijn er echt)),

Inmiddels zijn er al meerdere teamspeakservers bekend onder de vaste spelers welke regelmatig gebruikt worden. Aangezien deze server al ruim een jaar draait en uitsluitend gebruikt werd voor de teamspeak server, is het tijd om deze te gaan termineren. De noodzaak is er immers niet meer.

De server zal in de loop van de dag gaan sluiten.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
ShadowBumble schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 12:00:

Inmiddels zijn er al meerdere teamspeakservers bekend onder de vaste spelers welke regelmatig gebruikt worden. Aangezien deze server al ruim een jaar draait en uitsluitend gebruikt werd voor de teamspeak server, is het tijd om deze te gaan termineren. De noodzaak is er immers niet meer.

Ondanks dat ik er hooguit 2x gebruik van heb gemaakt, enorm bedankt voor het verlenen van deze dienst ShadowBumble. Erg aardig om zo lang een TS gratis beschikbaar te stellen. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-09 21:02

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Hartelijk dank voor de tijd dat je de server beschikbaar hebt gesteld!

Ik neem aan dat Damien het wel zal lezen en het uit de start post zal verwijderen.
sterker nog... Damien las het voor mij.....

[ Voor 4% gewijzigd door IdieEasy op 13-10-2015 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
steel123 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 11:35:
[...]

Ik speel sinds het begin, hoewel de toewijding om de pro scene te volgen nogal heeft gewisseld. Desondanks vind ik dat ik voldoende inzicht en beeld heb om een mening uit te dragen.

Ik snap ook Dyrus' situatie en reactie wel, daar heb ik ook niets over genoemd (hoewel ik wel twijfels plaats bij z'n zelfmedelijden, volgens mij is dat niet helemaal nodig, maar goed Tommetje Egberts had het ook zwaar en er zijn meer voorbeelden van sporters die emotioneel moeite hebben met stoppen). Waar ik niets van begrijp is de reactie vanuit de community en ook enkelen hier, die net doen of de wereld vergaat en of er een god van z'n voetstuk stapt door te stoppen. Ook de stelling dat deze mensen het zwaar hebben vind ik zwaar overtrokken. Je kan het afdoen als een dood argument, maar feit is dat deze pro gamers hun geld verdienen met een hobby, net als voetballers. Dat ze er hard voor moeten werken, tuurlijk, dat moet iedereen. Ze hebben het niets zwaarder dan een ander hoor. Ik vind het zelfs dat er anderen zijn die het zwaarder hebben aangezien niet altijd de keuze hebben gehad om te doen wat ze doen en er ook nog eens minder rijkelijk voor worden beloond. Wellicht cliché, maar dat is het niet voor niets.

Dat je stelt dat tournaments in het begin niet zoveel opleverden als nu, heb je ongetwijfeld gelijk. Ik ken de exacte cijfers niet, maar dat maakt me in deze ook niet uit. Dergelijke gamers halen namelijk al voldoende inkomsten uit streams. Dat blijkt ook uit dat ze het fulltime uit kunnen voeren en blijkbaar kunnen bekostigen zonder 'normale baan'. En inderdaad zoals Damien ook al heeft verwoord in de tijd dat ik mijn reply aan het uittypen zijn: het feit dat ze er complete teams van kunnen onderhouden moet te denken geven.

[ Voor 3% gewijzigd door Jaap. op 13-10-2015 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
IdieEasy schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 12:03:
[...]

Ik neem aan dat Damien het wel zal lezen en het uit de start post zal verwijderen.
Ik vergeet elke keer dat ik de moderator ben van dit topic :<. Bij een nieuw deel, mag iemand anders deze taak wel overnemen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
JapieTalent schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 12:03:
Ik snap ook Dyrus' situatie en reactie wel, daar heb ik ook niets over genoemd (hoewel ik wel twijfels plaats bij z'n zelfmedelijden, volgens mij is dat niet helemaal nodig, maar goed Tommetje Egberts had het ook zwaar en er zijn meer voorbeelden van sporters die emotioneel moeite hebben met stoppen)
Toine van Peperstraten bedoel je, uit het filmpje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Bedankt gozert, heb er een tijdje terug geregeld dankbaar gebruik van gemaakt. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:06

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Damienx2 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 12:02:
[...]

Ondanks dat ik er hooguit 2x gebruik van heb gemaakt, enorm bedankt voor het verlenen van deze dienst ShadowBumble. Erg aardig om zo lang een TS gratis beschikbaar te stellen. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
IdieEasy schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 12:03:
[...]

Vicarious schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 12:34:
[...]

Bedankt gozert, heb er een tijdje terug geregeld dankbaar gebruik van gemaakt. _/-\o_
Geen enkel probleem ik deed het graag.

[ Voor 13% gewijzigd door ShadowBumble op 13-10-2015 12:35 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Yes dan kan ook niet achterblijven. In de begintijd met enige regelmaat gebruik van gemaak, vielen dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
JapieTalent schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 12:03:
[...]
Ik snap ook Dyrus' situatie en reactie wel, daar heb ik ook niets over genoemd (hoewel ik wel twijfels plaats bij z'n zelfmedelijden, volgens mij is dat niet helemaal nodig, maar goed Tommetje Egberts had het ook zwaar en er zijn meer voorbeelden van sporters die emotioneel moeite hebben met stoppen).
Als je baan leuk is, zul je uiteraard emoties tonen zodra je afstand doet van zoiets leuks. Kan me genoeg mensen bedenken die geen traan zullen laten zodra ze stoppen met hun "werk". Oftewel aanstellen is ook een vak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 12:30:
[...]

Toine van Peperstraten bedoel je, uit het filmpje :P
Ach ja, sorry, je hebt gelijk! ;) ik haal die twee altijd door elkaar |:(
Damienx2 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 12:41:
[...]

Als je baan leuk is, zul je uiteraard emoties tonen zodra je afstand doet van zoiets leuks. Kan me genoeg mensen bedenken die geen traan zullen laten zodra ze stoppen met hun "werk". Oftewel aanstellen is ook een vak.
Ja, dat bedoelde ik ook. Zie me zelf ook dat soort gedrag niet vertonen, maar blijkbaar zijn die mensen er wel, zoals ook Toine van Peperstraten ik kan het wel Koekie ;). Ikzelf heb daar mijn twijfels bij, maar goed als die mensen het zo uiten, tja ze hadden in ieder geval de aandacht, beiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
JapieTalent schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 12:52:
[...]
Zie me zelf ook dat soort gedrag niet vertonen, maar blijkbaar zijn die mensen er wel, zoals ook Toine van Peperstraten ik kan het wel Koekie ;).
Bravo :P

Dat je die twee door elkaar haalt is wel begrijpelijk, want het zijn beiden kleurloze van de autocue afhankelijke presentatortjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Helaas gisteren weer 2 mindere games gehad op mijn smurfje. 1 ervan was ik Ekko jungle wat ik opzich best te doen vond, echter begonnen bepaalde lanes van het enemy team hard te snowballen. De enemy Garen versloeg onze Jax keihard (snap ook niet echt waarom je nog Jax zou inlocken als je al ziet dat de enemy Garen heeft gepakt, maar whatever het is soloqueue), onze mid Ahri werd vervolgens ook nog eens in elkaar gebeukt door de enemy Katarina (na 2 succesvolle ganks op Katarina bleek het nog niet voldoende te zijn om haar te laten snowballen), en ook een succesvolle gank op botlane mocht niet baten. De game was simpelweg gespeeld.

En tja zo ging de andere game ook eigenlijk wel. Nog 1 game erna gewonnen als Cho'Gath jungle, maar dat was meer omdat de Riot servers niet lekker werkten en we grotendeels van de game maar met 8 man op de map stonden. Dus ik kon mid CS en XP pakken en had ik genoeg gold om Cho'Gath nuttig te laten zijn.

Tja niet echt een geweldige League avond maar ik heb iig weer wat Ekko kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
Gisteren ging een game vrij gelijk op, maar we werden langzaam verder en verder achteruitgezet.
Opeens dc'ed iedereen, op 1 iemand na (onze ekko). Ik kom als eerste terug in de game, waarna heel ons team reconnect en bij de enemy maar 2 man.
Free win gepakt natuurlijk, maar wel die ekko gereport. Zat hij achteraf nog wat zielig te doen van "I don't deserve this win blabla". Yup boys, we found the drophacker ...
Langs de andere kant blij dat hij eens in mijn team zit, want kheb zo al 4-5 wins misgelopen de afgelopen maanden, maar dit is slechts de 2de dat ik ervan kan winnen.

Waarom ik zo zeker wat dat de ekko niet dc'ed was? Wij stonden in onze base en hij stond in de enemy base op de towers te beuken voor iemand anders reconnected was. Ik was hooguit 30 seconden dc'ed, wat niet genoeg tijd is voor hem om de map over te lopen, de enemy supers terug te pushen tot aan hun base en dan nog eens op de towers te gaan. Goed, de supers waren tot aan de river teruggepushed toen de dc gebeurde, maar dan nog ...

Zo een wins voelen echt zo vuil als iets en ik vond ons team geen terechte winnaar. Langs de andere kant mag ik best wel eens een win in de schoot geworpen krijgen met al die miserie die we meemaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
whodares schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 11:45:
Gisteren ging een game vrij gelijk op, maar we werden langzaam verder en verder achteruitgezet.
Opeens dc'ed iedereen, op 1 iemand na (onze ekko). Ik kom als eerste terug in de game, waarna heel ons team reconnect en bij de enemy maar 2 man.
Free win gepakt natuurlijk, maar wel die ekko gereport. Zat hij achteraf nog wat zielig te doen van "I don't deserve this win blabla". Yup boys, we found the drophacker ...
Langs de andere kant blij dat hij eens in mijn team zit, want kheb zo al 4-5 wins misgelopen de afgelopen maanden, maar dit is slechts de 2de dat ik ervan kan winnen.

Waarom ik zo zeker wat dat de ekko niet dc'ed was? Wij stonden in onze base en hij stond in de enemy base op de towers te beuken voor iemand anders reconnected was. Ik was hooguit 30 seconden dc'ed, wat niet genoeg tijd is voor hem om de map over te lopen, de enemy supers terug te pushen tot aan hun base en dan nog eens op de towers te gaan. Goed, de supers waren tot aan de river teruggepushed toen de dc gebeurde, maar dan nog ...

Zo een wins voelen echt zo vuil als iets en ik vond ons team geen terechte winnaar. Langs de andere kant mag ik best wel eens een win in de schoot geworpen krijgen met al die miserie die we meemaken.
Ehh er waren gisteren problemen met de Riot server. Dus hoogstwaarschijnlijk was jouw Ekko geen drophacker maar gewoon 1 van de weinigen die geluk had wel op de server te kunnen connecten. Die had ik ook in mijn team namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:15

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

whodares schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 11:45:
Yup boys, we found the drophacker ...
En die melding dat ze ranked hadden disabled vanwege serverproblemen deed geen belletje rinkelen?
Ekko was waarschijnlijk een van de weinige die niet in een 3e wereld land woont en niet op een tosti apparaat speelde en wel snel kon reconnecten.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Tel daarbij op dan niemand meer reconnect na een drophack - aangezien de game niet meer bestaat - en je kan tot de conclusie komen dat je Ekko gereport hebt voor het hebben van geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
Nja, de melding is niet die game gekomen, maar pas verschillende uren later. Daarbij het feit dat toevallig iedereen van ons team kan reconnecten en slechts 2 van het enemy team. Iedereen die reconnecte, deed dat op exact dezelfde moment.
Daar komt dan nog eens bij dat die ekko gigantische win ratio's had op bepaalde champs (T0%+) op meer dan 3 champs en hij was niet eens zo goed. Als het een smurfje was, dan kan je dat ook meestal zien dat hij platinum stompt en dat was hier niet het geval.
Ben hem net nog eens gaan opzoeken, toevallig was het ook zijn promo en stond hij 0-1 en heeft hij de promo 2-1 gewonnen.

Ik ben al lang niet naïef genoeg meer om te zien wanneer er kwaad opzet in het spel is en wanneer niet. In het begin dacht ik ook altijd dat er wel iets aan de server ligt, maar als je veel de hoeveelheid scripters en "toevallige" disconnects tegenkomt die ik tegenkom, dan zie je wel wat verder.

Dan bedoel ik midlaner die 0-3 gaat en opeens dc'ed zijn opponent om nooit meer terug te komen. Kerel heeft 85% winrate op zijn midlaner. Sounds legit...
Game aan het verliezen? "Serverproblemen" en game dropt.
Game aan het winnen? Game dropt.

Tegenwoordig zie ik gelukkig veel minder drophacks, maar het zou me niet verbazen als Riot acties heeft ondernomen om dit wat tegen te gaan. Moest dit zo zijn, dan zou de kerel waarschijnlijk een gefaalde drophacker zijn, die met een simpele drop dacht de game te kunnen winnen.

Wist je trouwens dat de eerste drophacks counterbaar waren als je genoeg geduld had? Je moest elke paar seconden klikken zodat je geen dc kreeg; Heb zo eens een keer een uurtje lang liggen klikken en opeens was de game er weer met maar 1 kerel op enemy team. Dat is slecht voor hem uitgedraaid, want we hebben toen nog steeds gewonnen (hij was support, ik was mid).

@Fanatic Die ekko heeft nooit een dc gehad, waardoor hij tegen een superwave tot in hun base heeft gepushed. Ik weet het niet, maar je gaat niet solo tot in de enemy base pushen als je achterloopt op een game van 40m+, tenzij je natuurlijk weet dat ze er niet zijn ;)
Ik zit ook constant op skype met vrienden die ook LoL spelen. Denk hierbij aan een skype call van 15+ personen. Toch toevallig dat ik de enige was die op dat moment (en minstens het eerste uur erna) problemen van disconnects had. Niemand heeft disconnects gehad of zien gebeuren, tot enkele uren erna ranked disabled was. Daarna wat normals gedaan en nog steeds geen disconnects gezien. Stuk of 10 games gedaan en 1 game met "toevallige" disconnects. niet dom doen eh -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Mijn eerste gedachte was ook een drophack ja, vooral omdat we aan de winnende kant stonden, maar toen mensen opeens weer terug connecten en hoorde van medespelers dat ze na de leave een que hadden was ik er vrij zeker van dat het geen drophack was. Kan gebeuren.. Leuk voor de mensen die hierdoor alsnog een game hebben gewonnen :)

Beter dan hoe het voorheen was met de servers van LoL...

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Ik had rond half 8 a acht uur gisteravond probleem met de que en game vinden.
Daarna loste dit eigenlijk zichzelf op en kon ik direct weer verder spelen :-)

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
Mebus schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 12:30:
Mijn eerste gedachte was ook een drophack ja, vooral omdat we aan de winnende kant stonden, maar toen mensen opeens weer terug connecten en hoorde van medespelers dat ze na de leave een que hadden was ik er vrij zeker van dat het geen drophack was. Kan gebeuren.. Leuk voor de mensen die hierdoor alsnog een game hebben gewonnen :)

Beter dan hoe het voorheen was met de servers van LoL...
Ja, dan waren de servers zelf je wins aan het wegpakken :P
De goeie oude tijd soms toch.
Ik speel al van de beta en je merkt wel hard hoeveel het platform ondertussen is verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online

Secsytime

Automagisch

Bedankt, ik heb er lange tijd dankbaar gebruik van gemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Damienx2 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 11:47:
[...]

Ehh er waren gisteren problemen met de Riot server. Dus hoogstwaarschijnlijk was jouw Ekko geen drophacker maar gewoon 1 van de weinigen die geluk had wel op de server te kunnen connecten. Die had ik ook in mijn team namelijk.
Ik was wel blij met deze problemen. Had zelf geen problemen in de game behalve met mijn medespelers die 1 voor 1 in een outnumbered teamfight gaat en dan kan je als redelijk gestackte, maar vooral gefeedde nasus ook niets meer betekenen.

Deze game betekende dat ik weer terugkwam in Silver 2, maar gelukkig kwamen daar de 2 zaligmakende woorden: Loss Prevented.

Daarna 2 ranked games gedaan en gewonnen met op het moment mijn leukste duoQ partner (en het is een vrouw) die zelfs ouder is dan mij :o

Laatste potje had ik een extreem slechte malphite toplane die slechts 73 farm wist te halen in 35 minuten met een babysit van de jungler. 8) Had zelf nagenoeg het 4 voudige.

[ Voor 9% gewijzigd door Meneer iCy op 14-10-2015 14:27 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
iCy schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 14:26:
[...]

Ik was wel blij met deze problemen. Had zelf geen problemen in de game behalve met mijn medespelers die 1 voor 1 in een outnumbered teamfight gaat en dan kan je als redelijk gestackte, maar vooral gefeedde nasus ook niets meer betekenen.

Deze game betekende dat ik weer terugkwam in Silver 2, maar gelukkig kwamen daar de 2 zaligmakende woorden: Loss Prevented.

Daarna 2 ranked games gedaan en gewonnen met op het moment mijn leukste duoQ partner (en het is een vrouw) die zelfs ouder is dan mij :o

Laatste potje had ik een extreem slechte malphite toplane die slechts 73 farm wist te halen in 35 minuten met een babysit van de jungler. 8) Had zelf nagenoeg het 4 voudige.
Zie je dat Joomad, je bent niet de enige! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

JapieTalent schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 14:32:
[...]

Zitten in het clubje zelfs meerdere vrouwen en 30+, lekker gezellig op de TS :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
[...]

JooMilfBro met zijn bitches.

:+
iCy schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 14:42:
[...]

Zitten in het clubje zelfs meerdere vrouwen en 30+, lekker gezellig op de TS :).
Past wel bij zo'n oud wijf als jou iCy ;).

[ Voor 36% gewijzigd door Damien op 14-10-2015 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Damienx2 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 15:17:
[...]

:')

[...]

:')

Heerlijk weer :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Iemand die Malzahar spammed kan zich ook geen echte vent noemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Koekiemonsterr schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 15:38:
[...]

Iemand die Malzahar spammed kan zich ook geen echte vent noemen :P
Balzakhaar met zijn space aids (E spell) OP, maar Cho Gath en Volibear doen het ook goed hoor. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Het is denk nog altijd beter dan Rumble mid (Evelynn) :+

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
[...]

[...]

[...]

In principe was het geen milf en was ze zelfs jonger dan ik maar goed, ik vind Joomilfbro beter dan Joobadbro, Joobronzebro. Dus go your gang boys :+

Wat heeft Rito trouwens medelijden met mij ofzo. M'n eerste 2 placements, allemaal tegen first time rankeds. Beide games zover een enemy zonder runes en masteries. Keihard feeden en flamen. Midlaner en duo bot die mee-carrien. Ik vind helemaal mooi. Inb4 komende placements ingemaakt worden of de retards aan mijn zijde :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Recrush schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 16:09:
[...]

[...]

In principe was het geen milf en was ze zelfs jonger dan ik maar goed, ik vind Joomilfbro beter dan Joobadbro, Joobronzebro. Dus go your gang boys :+

Wat heeft Rito trouwens medelijden met mij ofzo. M'n eerste 2 placements, allemaal tegen first time rankeds. Beide games zover een enemy zonder runes en masteries. Keihard feeden en flamen. Midlaner en duo bot die mee-carrien. Ik vind helemaal mooi. Inb4 komende placements ingemaakt worden of de retards aan mijn zijde :+
2-8 the dream! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Het kan nog! :D

En m'n geluk was op. Een Akali die op level 2 doodging aan LeBlanc en vanaf dat moment alleen maar pingde op mid. On my way! Gank me jungle! On my way! Gank me! -die- Gank me! On my way! Gank me! En dan lekker roamen, facechecken, doodgaan, ragequitten. Maargoed enemy team speelde ook beter, en dan de onbenul dit keer in je eigen team. Dan kun je niet veel doen :)

[ Voor 53% gewijzigd door Recrush op 14-10-2015 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Asjemenou!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ckQzAU4.jpg

Kon zowaar een keer Fiora picken in ranked, met dank aan de 1st pick player die slim meedacht in de ban phase.

De 5.20 Fiora ult nerf maakt haar nog niet echt veel zwakker, hooguit in teamfights iets, omdat je daar doorgaans niet de kans krijgt om alle 4 vitals te raken.
Recrush schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 16:24:
[...]

Het kan nog! :D

En m'n geluk was op. Een Akali die op level 2 doodging aan LeBlanc en vanaf dat moment alleen maar pingde op mid. On my way! Gank me jungle! On my way! Gank me! -die- Gank me! On my way! Gank me! En dan lekker roamen, facechecken, doodgaan, ragequitten.
Ook wel buitengewoon handig dat een Akali die tegen LB moet, besluit een Amp Tome + 1 hp pot te kopen. Nou ja het zal nog wel veel gekker gaan worden; hopelijk heb je geluk :)

Kortom 2-1 nu? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Koekiemonsterr schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 18:42:
Asjemenou!

[afbeelding]

Kon zowaar een keer Fiora picken in ranked, met dank aan de 1st pick player die slim meedacht in de ban phase.

De 5.20 Fiora ult nerf maakt haar nog niet echt veel zwakker, hooguit in teamfights iets, omdat je daar doorgaans niet de kans krijgt om alle 4 vitals te raken.

[...]

Ook wel buitengewoon handig dat een Akali die tegen LB moet, besluit een Amp Tome + 1 hp pot te kopen. Nou ja het zal nog wel veel gekker gaan worden; hopelijk heb je geluk :)

Kortom 2-1 nu? :)
Ik vond de Fiora ult retarded kit-wise, maar je moet nu in ieder geval iets doen om je heal te benutten.

En idd, 2-1! Ga vandaag niet verder, dus ergens komende dagen weer. Misschien willen jullie een wedje leggen in welke Bronze divisie ik terecht kom? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Ik begrijp er geen donder van, elke Riven jungle game die ik doe eindigt in een win... En echt het is geen sterke jungle pick. Ik kwam deze game zelfs achter te staan doordat de enemy midlaner (Zed) mijn Golem pakte en ik hierdoor geen level 2 was voor de red buff. Red buff gedaan, gebacked en toen kills wezen pakken.

Oh well, zolang het maar werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 22:14:
Ik begrijp er geen donder van, elke Riven jungle game die ik doe eindigt in een win... En echt het is geen sterke jungle pick. Ik kwam deze game zelfs achter te staan doordat de enemy midlaner (Zed) mijn Golem pakte en ik hierdoor geen level 2 was voor de red buff. Red buff gedaan, gebacked en toen kills wezen pakken.

Oh well, zolang het maar werkt...
Misschien ben je gewoon goed in de champion? Het is natuurlijk wel een champion die behoorlijk wat damage kan doen in een gank, een beetje CC heeft en ook nog kan chasen met al die dashes (of wegkomen!). Wat is het grootste issue met jungle Riven eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-08 09:46
Riven is een champ die eigenlijk beter tot z'n recht komt in lane. Het blijft echter gewoon een prima champion om mee te junglen. Huidige meta prefereert vaak tanky junglers of hard engages en dat brengt Riven niet. Verder is het geen heel verkeerde pick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Scallius schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 00:34:
Riven is een champ die eigenlijk beter tot z'n recht komt in lane. Het blijft echter gewoon een prima champion om mee te junglen. Huidige meta prefereert vaak tanky junglers of hard engages en dat brengt Riven niet. Verder is het geen heel verkeerde pick.
Mjah ok, maar als je bijvoorbeeld een Malphite top hebt kun je het prima af met een jungler die vooral gewoon veel damage doet, zeker in soloqueue. Natuurlijk past het niet in elke teamcomp, maar dat geldt voor vrijwel elke champion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 00:41:
[...]

Mjah ok, maar als je bijvoorbeeld een Malphite top hebt kun je het prima af met een jungler die vooral gewoon veel damage doet, zeker in soloqueue. Natuurlijk past het niet in elke teamcomp, maar dat geldt voor vrijwel elke champion.
Onze setup was, Tryndamere top, Zyra mid, Riven (ik) jungle, Jinx en Morgana bot vs Gangplank top, Zed mid, Kayle jungle, Ashe en Thresh bot. Dus eigenlijk aan beide kanten zat er niet echt een tank tussen. Mijn enige death die game was toen ik op Ashe in flashte en Zed gelijk zijn ult op mij deed, maar toen was Ashe al dood ;).

Wel grappig hoe iedereen heel erg huiverig is met een Riven jungle. Mijn team begon ook al, "omg this is going to suck hard with a Riven jungle". Waarna ik na het potje ineens allemaal complimenten kreeg. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 07:56:
[...]

Onze setup was, Tryndamere top, Zyra mid, Riven (ik) jungle, Jinx en Morgana bot vs Gangplank top, Zed mid, Kayle jungle, Ashe en Thresh bot. Dus eigenlijk aan beide kanten zat er niet echt een tank tussen. Mijn enige death die game was toen ik op Ashe in flashte en Zed gelijk zijn ult op mij deed, maar toen was Ashe al dood ;).

Wel grappig hoe iedereen heel erg huiverig is met een Riven jungle. Mijn team begon ook al, "omg this is going to suck hard with a Riven jungle". Waarna ik na het potje ineens allemaal complimenten kreeg. :+
omdat de meeste spelers die Riven jungle gaan gelijk gaan lopen ragen en feeden zodra het ook maar een klein beetje misloopt. Van die gasten die denken dat zij elke game moeten carryen en als zij niet goed gaan dan boeit het ze ook niet meer of ze winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 08:21:
[...]

omdat de meeste spelers die Riven jungle gaan gelijk gaan lopen ragen en feeden zodra het ook maar een klein beetje misloopt. Van die gasten die denken dat zij elke game moeten carryen en als zij niet goed gaan dan boeit het ze ook niet meer of ze winnen.
True hier heb je volledig gelijk in. Ik heb hetzelfde tegenwoordig met Yasuo spelers, en dan vooral de FP Yasuo spelers. FP en dan verbaast zijn dat de enemy erop inspeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeenAngst
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 22:48
Heeft niet iemand een low ranked team.
Waarbij ik mee kan doen ?

Dan zit ik teminste niet met al die flamers enz in ranked.
En al die kinderen die AFK gaan als iemand wat tegen ze zegt.

http://www.lolking.net/summoner/euw/20319389#ranked-stats

[ Voor 13% gewijzigd door GeenAngst op 15-10-2015 11:09 ]

It is hard to fail, But it is worse never to have tried to succeed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:15

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Wij flamen elkaar ook en leaven als Mebus weer eens mid Eve instalocked hoor.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Fanatic_FS schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 11:33:
Wij flamen elkaar ook en leaven als Mebus weer eens mid Eve instalocked hoor.
Rightly so :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online

Secsytime

Automagisch

Hoezo ik flame en rage nooit :+ kijk maar naar mijn "Good behaviour icon"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
GeenAngst schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 11:06:

http://www.lolking.net/summoner/euw/20319389#ranked-stats
Sorry for saying, maar je hebt nogal bizarre rune pages :P

Echt een rommeltje. Misschien ben je nog aant sparen, maar dan nog kan het beter.

Waar zijn de armor seals? En waarom geen flat hp seals (die heb je namelijk al) op je lux mid page, i.p.v. ap (scaling) seals? En waar zijn de magic pen marks?

Zo kan ik nog wel even doorgaan :)

[ Voor 8% gewijzigd door Koekiemonsterr op 15-10-2015 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Koekiemonsterr schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 11:39:
[...]

Sorry for saying, maar je hebt nogal bizarre rune pages :P

Echt een rommeltje. Misschien ben je nog aant sparen, maar dan nog kan het beter.

Waar zijn de armor seals? En waarom geen flat hp seals (die heb je namelijk al) op je lux mid page, i.p.v. ap (scaling) seals? En waar zijn de magic pen marks?

Zo kan ik nog wel even doorgaan :)
Ik moet helaas toegeven dat toen ik de runes zag, gelijk wist hoe ik op zo'n speler zou reageren. Dus nee ik ga hier niet zitten in onschuld dat ik niet hetzelfde gedrag zou vertonen als je teammates. Ik verwacht na 4 / 5 jaar dat men in LoL inmiddels wel fatsoenlijke runepages kan opstellen, er zijn immers genoeg sites die informatie verschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeenAngst
Damienx2 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 11:45:
[...]

Ik moet helaas toegeven dat toen ik de runes zag, gelijk wist hoe ik op zo'n speler zou reageren. Dus nee ik ga hier niet zitten in onschuld dat ik niet hetzelfde gedrag zou vertonen als je teammates. Ik verwacht na 4 / 5 jaar dat men in LoL inmiddels wel fatsoenlijke runepages kan opstellen, er zijn immers genoeg sites die informatie verschaffen.
Hhaha ik zal vanavond is kijken.
Dacht zelf dat het wel aardig ging :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
GeenAngst schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 11:53:
[...]

Hhaha ik zal vanavond is kijken.
Dacht zelf dat het wel aardig ging :P
Het hoeft ook niet slecht te gaan met runes alleen, want je zou ook een goede game kunnen hebben met Lux met full AD runes. Echter de keren dat je een mindere game hebt, gaan mensen al snel kijken naar mogelijke oorzaken, en dan val je wel hard door de mand met zulke runepages.

Op een mage als Lux (mocht het je main zijn) verwacht ik 2 pages:
1 vs AD bestaande uit:
3x Flat AP Quints
9x Magic Pen Marks
9x Flat Armor Seals
9x Scaling AP Glyphs

1 vs AP bestaande uit:
3x Flat AP Quints
9x Magic Pen Marks
9x Scaling health of Flat health afhankelijk wat je zelf plezieriger vind
9x Flat MR Glyphs of als je weinig geeft om de poke (kan opzich met een ranged mage als Lux) 9x Scaling AP Glyphs

Al het andere wat je hebt, is volledig overbodig.

Nog niet naar je mastery pages gekeken.

EDIT inmiddels ook gedaan...

Waarom niet gewoon 21/9 of 21/0/9 op Lux? Het boost je dmg zo enorm en je verliest er amper tot niets op icm je huidige pages.

[ Voor 7% gewijzigd door Damien op 15-10-2015 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeenAngst
Bedank voor de tips, dan ga ik die van Xerath ook gebruiken voor Lux. (nummer 20)
Zou dat een goede zijn ?

[ Voor 5% gewijzigd door GeenAngst op 15-10-2015 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
GeenAngst schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:13:
Bedank voor de tips, dan ga ik die van Xerath ook gebruiken voor Lux. (nummer 20)
Zou dat een goede zijn ?
Precies dat lijkt er meer op. 18/10/2 zou je hooguit in hele specifieke gevallen hoeven gebruiken en dan nog zou ik de punten anders verdelen. Gewoon lekker je nummer 20 page vasthouden voor je mages.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeenAngst
Damienx2 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:19:
[...]

Precies dat lijkt er meer op. 18/10/2 zou je hooguit in hele specifieke gevallen hoeven gebruiken en dan nog zou ik de punten anders verdelen. Gewoon lekker je nummer 20 page vasthouden voor je mages.
Oke, ga ik doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
GeenAngst schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:13:
Zou dat een goede zijn ?
Oh wauw masteries had ik nog niet eens bekeken, maar Damien heeft je al geholpen.

In feite kies je ALTIJD voor 21 punten (Havoc) als je een dmg dealer speelt: wie wilt nou niet 3% increased dmg? Dus of je nou adc speelt, of een ap mid, of een dmg orientated jungler/top.

[ Voor 5% gewijzigd door Koekiemonsterr op 15-10-2015 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeenAngst
GeenAngst schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 11:06:

Maar iemand ?

Pagina: 1 ... 20 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.