[PC/Mac] League of Legends - Deel 11 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 33 Laatste
Acties:
  • 72.032 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-08 14:23

McGryphon

Veul vrouwkes!

Koekiemonsterr schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 12:08:
[...]

Duurt dus nog een eeuwigheid :)
Ik zit soms wat te klooien met ARAM op een lvl 16 smurf geloof ik atm, maar man man dat xp balkje komt gewoon totaal niet vooruit.
Ik heb ook een low lvl smurf waar ik af en toe een arampje op speel. Maar daarnaast gebruik ik dat account om normals te spelen met enkele low Bronze vrienden, omdat ze meestal lane niet overleven als ik op mn main met normaal mmr samen met hun speel :+

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 12:49:
[...]

Dat je eens aan 1 mening vasthoud en niet alle kanten van de wind op waait.
Volgens mij heb ik mijn mening over het soloqueue systeem al sinds het begin dus ik weet niet waar je het over hebt. Overigens zijn het meer feiten dan meningen, de berekeningen en statistieken kun je volgens mij niet echt omheen.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Rordarok schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 12:38:
One trick pony queue, ben benieuwd.
Dat is wel iets wat jammer is... je kan er als ranked teambuilder komt mee wegkomen dat je maar 1 rol beheerst. Aan de andere kant gaat het mij meer om de spelervaring dan mn rank en ik denk dat minder gezeik in champ select en iedereen met zijn favoriete rol uiteindelijk zorgt voor leukere games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Vicarious schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 13:38:
[...]

Dat is wel iets wat jammer is... je kan er als ranked teambuilder komt mee wegkomen dat je maar 1 rol beheerst. Aan de andere kant gaat het mij meer om de spelervaring dan mn rank en ik denk dat minder gezeik in champ select en iedereen met zijn favoriete rol uiteindelijk zorgt voor leukere games.
Klopt, maar goed, dat vind ik dan uiteindelijk wel voor minder aantrekkelijke games zorgen. Ik fill typisch, en hierdoor heb ik een aardig totaalbeeld van hoe de roles gespeeld moeten worden. Natuurlijk zal je altijd bepaalde manieren hebben van spelen, bv. actief/passief of agressief/reactief, maar ik denk dat mensen nu al veel te weinig roles spelen. Ja, mensen roepen altijd, focus je op één role, speel daar een paar champions en je zal klimmen. Dat komt vooral omdat je dan betere mechanics krijgt in het algemeen (want je speel meer en ik ga er derhalve maar vanuit dat als je speelt je langzaam verbetert), betere mechanics op die champion zelf, je kent de matchups beter etc. etc.

Maar je macro-play is vanaf dat moment zo eendimensionaal dat je vaak de kennis mist om de game ook daadwerkelijk op hoog niveau te spelen. Heel veel mensen begrijpen bijvoorbeeld nog steeds jungle pathing niet en hoe het de bedoeling is om deze role te spelen. Dat zijn dan logischerwijs de mensen die zelf niet zo veel jungle spelen, maar al die figuren die maar één of misschien twee roles spelen die worden door een Ranked Teambuilder aan het handje vastgehouden om te zeggen dat dat gewoon moet kunnen. Dit zijn dan de figuren die op verkeerde momenten doodgaan en daardoor drake verliezen, of die op level 3 geganked worden door een jungler en roepen ''hé, hoe kan dit nu?'' en ''waarom ben jij hier niet?''

En natuurlijk, het mag ook, het is een spel en je moet zelf weten hoe je het wilt spelen. Er zullen nu mensen accountjes linken van figuren die one trick ponies zijn en die in x league zitten na x games en die x keer zo goed zijn als willekeurig persoon van Tweakers zijn. Tuurlijk, er zijn altijd uitzonderingen. Maar ik denk dat je er niet omheen kan dat ervaring op een role enorm belangrijk is om de individuele keuzes van je teammates én tegenstanders te begrijpen.

Mensen die na de laning phase moeite hebben met de game verder te spelen, bv. stomp lane lose game, zou ik daarom echt aanraden wat andere roles te spelen. Als je dat goed oppakt wordt de rest al zo veel makkelijker.

[ Voor 4% gewijzigd door Rordarok op 06-10-2015 13:57 ]

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Gisteren was het een leuke dag qua LOL, balzakhaar op.

Ja ik weet het, je stunned je zelf maar je kan op het moment kan je games carry-en met deze bud champ. Is deze de afgelopen 3-4 patches gebuffed ofzo? Heb de patchnotes niet gelezen, maar heb het idee dat de pool veel meer damage doet. Afgezien van mijn game met EVE heb ik niet echt bar slechte potjes gespeeld. Had het laatste potje wel geluk dat de enorm gefeedde vayne geen QSS heeft gekocht of dat de support michaels heeft gekocht. Gisteren was vayn 8/0 en ik maar 2/2 of iets dergelijks, later begon ik pas echt de kills te krijgen.

http://www.lolking.net/summoner/euw/24153168#matches

Edit: En ja, je kan ook goede teammates krijgen ipv alleen maar gezeur. Negeer het gezeur en ga gewoon door. Gisteren stond ik een potje 2/5 en eindigde 10/5 met de cruciale stun en silences. Negeer het geflame en mute gewoon en wellicht kom je er wel.

[ Voor 19% gewijzigd door Meneer iCy op 06-10-2015 14:17 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

iCy schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 14:12:
Gisteren was het een leuke dag qua LOL, balzakhaar op.

Ja ik weet het, je stunned je zelf maar je kan op het moment kan je games carry-en met deze bud champ. Is deze de afgelopen 3-4 patches gebuffed ofzo? Heb de patchnotes niet gelezen, maar heb het idee dat de pool veel meer damage doet. Afgezien van mijn game met EVE heb ik niet echt bar slechte potjes gespeeld. Had het laatste potje wel geluk dat de enorm gefeedde vayne geen QSS heeft gekocht of dat de support michaels heeft gekocht. Gisteren was vayn 8/0 en ik maar 2/2 of iets dergelijks, later begon ik pas echt de kills te krijgen.

http://www.lolking.net/summoner/euw/24153168#matches
Malzahar blijft ook serieus me favoriete mid om te spelen, vooral S1 mainde ik hem. Alleen erg jammer dat die gewoon niet zo sterk is als een TF of azir als je hoger komt. Dus vandaag dat ik heb moeten switchen, Zou het echt tof vinden als die champ weer meta word haha maar tegenwoordig zijn er imo teveel die hem easy kunnen counteren.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Ricmaniac schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 14:16:
[...]
Malzahar blijft ook serieus me favoriete mid om te spelen, vooral S1 mainde ik hem. Alleen erg jammer dat die gewoon niet zo sterk is als een TF of azir als je hoger komt. Dus vandaag dat ik heb moeten switchen, Zou het echt tof vinden als die champ weer meta word haha maar tegenwoordig zijn er imo teveel die hem easy kunnen counteren.
Vrijwel alles qua AD kan hem counteren (QSS) en daarnaast diverse AP champs as well, maar het blijft gewoon een lastige tegenstander.

Net zoals Cho Gath, genoeg counters maar blijft een irritante champ. Net zoals ik altijd moeite heb om tegen een vladimir te spelen. Wat een baggerchamp blijf ik dat vinden.

Maar space aids blijft gewoon een lastig begrip in zilver/goud. (E spell)

[ Voor 11% gewijzigd door Meneer iCy op 06-10-2015 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Misschien is het wel zo dat met teambuilder ranked alle one trick pony's gelijk lekker daar heen gaan en degenen die wel meerdere roles kunnen of bereid zijn te fillen gewoon draft gaan spelen. Ondanks dat ik teambuilder best chill vind zou ik denk ik wel draft prefereren voor ranked. Heb je in ieder geval nog bans en situationele pics (hoewel ik niet op zo'n niveau speel, dat terzijde). Via teambuilder zie je iedereen waarschijnlijk gewoon op/fotm champs locken en heb je met pech nog een mirror lane ook. Ik vraag me af of de teambuilder en draft solo/duoqueue één en dezelfde rank deelt. In principe zijn het wel totaal verschillende gamemodes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Recrush schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 14:27:
Misschien is het wel zo dat met teambuilder ranked alle one trick pony's gelijk lekker daar heen gaan en degenen die wel meerdere roles kunnen of bereid zijn te fillen gewoon draft gaan spelen. Ondanks dat ik teambuilder best chill vind zou ik denk ik wel draft prefereren voor ranked. Heb je in ieder geval nog bans en situationele pics (hoewel ik niet op zo'n niveau speel, dat terzijde). Via teambuilder zie je iedereen waarschijnlijk gewoon op/fotm champs locken en heb je met pech nog een mirror lane ook. Ik vraag me af of de teambuilder en draft solo/duoqueue één en dezelfde rank deelt. In principe zijn het wel totaal verschillende gamemodes.
In de teambuilder ranked kies je alleen je rol, niet de champion. Daarna ga je gewoon draften als normaal. En ja, het is bannable als je je opgeeft als support en vervolgens toch een jungle champion pakt en met smite de jungle in gaat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Nu online
Vicarious schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 14:30:
[...]

In de teambuilder ranked kies je alleen je rol, niet de champion. Daarna ga je gewoon draften als normaal. En ja, het is bannable als je je opgeeft als support en vervolgens toch een jungle champion pakt en met smite de jungle in gaat :+
Ah, kijk mij weer eens niet op de hoogte te zijn van shit. In dat geval zeg ik top! Als in. Goed idee. Niet dat ik top wil callen.

Vraag me af hoe ze willen fixen dat je gebanned kan worden voor het locken van een verkeerde role. In champ select al report knop, of moet je massaal support tickets aanmaken en screenshots sturen? Dat lijkt me niet zo efficiënt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Recrush schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 14:50:
[...]

Ah, kijk mij weer eens niet op de hoogte te zijn van shit. In dat geval zeg ik top! Als in. Goed idee. Niet dat ik top wil callen.
Nouja het is ook niet heel officieel gecommuniceerd ofzo. Ik heb het een keer gelezen op de ASK.FM pagina van een rioter toen het op Reddit langskwam. Als ik die dag een keertje niet op Reddit gekeken had, had ik het ook gemist. Ik heb dus ook geen idee of het er komend seizoen al komt en of de vorm die ze beschreven ook definitief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-08 09:46
iCy schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 14:18:
[...]

Vrijwel alles qua AD kan hem counteren (QSS) en daarnaast diverse AP champs as well, maar het blijft gewoon een lastige tegenstander
Gek genoeg vind ik 'm helemaal niet zo makkelijk te counteren. Meestal pakt ie met z'n ult al wat kills in midgame. Dus vaak is Malzahar al gefed voor je een QSS koopt. En als je dan QSS gebruikt om zijn ult te counteren ben je alsnog bijna dood van de damage die je in die halve seconde hebt gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Wat ik ook ergens had gelezen was dat in ranked teambuilder wat ze nu aan het testen zijn enzo er 60% minder geflamed word dan in non teambuilder ranked.

Ik weet dan niet of het alleen om champion select gaat of ook in game, maargoed dat is al een aardig verschil imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Scallius schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 15:16:
[...]

Gek genoeg vind ik 'm helemaal niet zo makkelijk te counteren. Meestal pakt ie met z'n ult al wat kills in midgame. Dus vaak is Malzahar al gefed voor je een QSS koopt. En als je dan QSS gebruikt om zijn ult te counteren ben je alsnog bijna dood van de damage die je in die halve seconde hebt gehad.
QSS met zed/yasuo en het verhaal wordt al even anders. Je kan de ult van yasuo en zed niet cancelen en je overleeft het 1v1 niet hoor, vooral met zed niet. Helemaal niet in een teamfight met een beetje CC.

Maar goed zijn ult met zijn pool is inderdaad behoorlijk veel damage in een paar seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 15:40
Ricmaniac schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 15:32:
Wat ik ook ergens had gelezen was dat in ranked teambuilder wat ze nu aan het testen zijn enzo er 60% minder geflamed word dan in non teambuilder ranked.

Ik weet dan niet of het alleen om champion select gaat of ook in game, maargoed dat is al een aardig verschil imo
Dat is exáct de reden waarom ik sinds de introductie van teambuilder geen non-draft normals meer heb gedaan en waarom team builder o.m. zo'n goeie game modus is.

Je krijgt via teambuilder allemaal je preferred role en dat betekent geen gezeur geen geëmmer voordat de game begint. Dat is al heel wat waard....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Eensch. Teambuilder is absoluut een toevoeging voor het spel. Als ik niet ranked speel, speel ik via teambuilder. Een ranked teambuilder zou mij absoluut welkom lijken, maar dan inderdaad wel onder de voorwaarde dat je uitsluitend je rol locked, en niet je champion. Bans, picks, en counterpicks zijn wel onderdeel van het spel. Vraag is dan alleen wel op welke volgorde je de rollen zet (je wilt natuurlijk liefst dat de first pick een support kiest).

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Nu online
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 15:45:
[...]

Dat is exáct de reden waarom ik sinds de introductie van teambuilder geen non-draft normals meer heb gedaan en waarom team builder o.m. zo'n goeie game modus is.

Je krijgt via teambuilder allemaal je preferred role en dat betekent geen gezeur geen geëmmer voordat de game begint. Dat is al heel wat waard....
Ik speel het 't liefst ook. Heb alleen een maat waar ik veel mee speelde die ongeduldig is, dus die start altijd blind pick. En dan zeiken op de flamers die ertussen zitten. Ik laat het woord teambuilder vallen en hij begint al dat hij geen zin heeft in 10 minuten wachten op een game. Nee 30 minuten gegijzeld worden door ragers is lekker wil je zeggen 8)7

Wanneer ik niet een voorkeur heb om iets te spelen doe ik wel draft en dan fill ik. Maar verder is teambuilder wel errug fijntjes ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:07
Ik kan nooit kiezen welke champion ik wil spelen en wil me aanpassen aan andere picks. Zo kies ik graag Orianna als ik met een dive champion speel, en liever Xerath als we niet willen engagen. Rol weet ik meestal wel, liefst mid/jungle.

Ga het wel zien, wel prettig dat "fill" als optie terug zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

In de ranked teambuilder kun je volgens mij ook gewoon voor fill kiezen. Denk alleen dat je 9/10x dan support speelt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rasmalluin
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-09 20:04
Ik zie ook uit naar de teambuilder voor ranked! Ik denk alleen dat het een goede toevoeging zal zijn als je meerdere rollen kunt selecteren. Dit om te voorkomen dat je als mid 3 minuten moet wachten, terwijl er bijvoorbeeld een top nodig is (die ik ook wel wil spelen).

IGN: Rasmalluin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Rasmalluin schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 16:44:
Ik zie ook uit naar de teambuilder voor ranked! Ik denk alleen dat het een goede toevoeging zal zijn als je meerdere rollen kunt selecteren. Dit om te voorkomen dat je als mid 3 minuten moet wachten, terwijl er bijvoorbeeld een top nodig is (die ik ook wel wil spelen).
Dat gaat het ook worden, leest:

The new Champ Select flow is now:
1) Players can invite friends into a Lobby.
2) Each player is required to select at least 2 Positions (such as Top/Mid, or Mid/Jungle). On average, Ranked players only play 2.2 positions, so we wanted to start simple with a Pick-2 design, but have some backups like rank-sorting all 5 positions if there are queue time issues. We also have designs to incentivize mastering all positions in the future.
3) There's a new position called "Fill."
4) We're currently asking Duo Queues to cover at least 3 unique positions, to further improve queue times. Duo Queues will still have a higher chance of getting the exact 2 positions they want, but it is not 100% guaranteed.
5) Once you've chosen your positions, we match you into a full team and you enter Champion Select.
6) We've made some changes to how drafting works; however, we'll be talking more about this in a future design blog.
7) During Champ Select, you can still negotiate with your teammates to lane swap or trade champs if you want a more favorable match-up just like Champ Select today.
8) Once drafting is done, your team enters the game.

Mag toch aannemen dat dit klaar is met start van seizoen numero 6, maar je weet met Rito maar nooit....kan zo nog 2 jaar duren.

[ Voor 3% gewijzigd door Koekiemonsterr op 06-10-2015 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Vicarious schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 13:03:
[...]

Volgens mij heb ik mijn mening over het soloqueue systeem al sinds het begin dus ik weet niet waar je het over hebt. Overigens zijn het meer feiten dan meningen, de berekeningen en statistieken kun je volgens mij niet echt omheen.
Zo je hebt al mijn games bijgehouden van de laatste weken ;). Ik wist niet dat ik 15 accounts had joh. Zou je me de inloggegevens + PW's kunen sturen van de overige 13?

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 17:17:
[...]

Zo je hebt al mijn games bijgehouden van de laatste weken ;). Ik wist niet dat ik 15 accounts had joh. Zou je me de inloggegevens + PW's kunen sturen van de overige 13?
dat bedoel ik niet grapjas :P Gewoon de simpele feiten dat je altijd meer kans hebt op een troll in het enemy team, afk statistieken, dat soort zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laquaezzi
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 31-08 15:58
Vraagje tussendoor. Momenteel heb ik echt super veel hinder met de launcher. De situatie is: ik wordt geinvited door een aantal mensen voor een party, hier kan ik in komen. Vervolgens wordt er een game gezocht. Ik zie echter geen Accept Match te voorschijn komen, pas wanneer het te laat is popt deze als het ware op... Andere mensen die dit ervaren en een oplossing hebben. Op google heb ik eigenlijk niks kunnen vinden mede omdat ik het lastig vindt het probleem te omschrijven. Ik heb al wel een repair uitgevoerd en een reinstall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Recrush schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 20:46:
[...]

Hahaha please keep us updated :D wat was je rank s4 of preseason als je dat gespeeld hebt?
3-10. Silver 1 geworden. Met één win meer was ik dus gewoon Gold V geweest -O- .

Ik was Gold 3 vorige seizoen.
Ambition88 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 08:51:
[...]
Nu ga je 0-4 en wordt het van de daken geschreeuwd, volgende week ga je 6-0 en dan hoor je niemand meer. :P
Best knap van 0-4 in je placements naar 6-0 gaan.

[ Voor 37% gewijzigd door Thormodo op 06-10-2015 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-11-2023
Bon, eerste game als platinum gedaan.
na 5 minuten al ff20 spam van jungler en top.
Nu ja, ze stonden op 15 minuten gezamelijk 0-12, team stond 1-16 ...

Dankzij mijn veigar nog heel goed kunnen terugkomen en er een close game van kunnen maken, maar dan ging onze vayne vaynespotting en dan was het snel gedaan.
Het hielp ook niet dat iedereen, maar dan ook iedereen mijn cs kwam pakken. Yeah, better take the cs from the scaling veigar that's carrying the game for you ... na een tijdje kon ik de mid, adc en support nog maar one-shotten en dat waren lux, graves en brand. Hun frontline waren lee en malphite, dus die gingen elke keer full frontal op mij. Ik dood = fight lost.

Maar serieus, 0-12 gaan binnen de 15 minuten, ze hebben allebei toch weer eens een dikke report voor intentional feeden aan hun broek.
5x Honorable opponent gekregen van enemy team. Toch nog iets van lichtpuntje dan :P

BNet tag: whodares#1162

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

http://na.leagueoflegends...ranked-season-draws-close

Einde seizoen 11 november,
17 november krijgen we de rewards

dan kan je niet meer decayen in pre-season. (tot nieuwe seizoen begint ofcourse)

En super kut dat ik niet genoeg punten heb gehaald in team ranked.
Deze ward skin had ik toch wel heel vet gevonden :P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZBzzZH4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
whodares schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 21:15:
Maar serieus, 0-12 gaan binnen de 15 minuten, ze hebben allebei toch weer eens een dikke report voor intentional feeden aan hun broek.
Gezellig zulke games :)

Speelde zelf vandaag ook niet top, maar wat er weer voor dwaasapen in mijn team belandden was weer smullen geblazen!

Bijvoorbeeld een Voli top die het letterlijk presteerde om na 30 mins op 80 cs te staan. En dan werd ie niet eens door de enemy jungler gecamped of wat dan ook. Ook briljant dat ie als 2e item een Warmogs bouwt; ja zonder resistances gaat dat echt werken tegen een mega fed enemy Graves, Quinn en Annie.

Ook nog een Jax jungler gezien die niets begreep van rol als jungler. Ik kwam na enige miscommunicatie met Fizz niet op mid maar op top te staan. Op zich geen punt. Kreeg Nasus tegenover me. Ik zei al meteen toen de game aanving tegen Jax dat ie z.s.m. top moest proberen te ganken; ik zou (Nasus) de wave wel laten pushen richting mijn turret. Aldus geschiedde, Nasus was op lvl 3 en 4 behoorlijk doorgepusht, maar nergens is Jax te bekennen natuurlijk...Ik pak op lvl 6 alsnog de 1v1 kill op Nasus, maar mede dankzij de Fizz (AD) nerfs moest ik wel alle zeilen bijzetten voor die kill. Was duidelijk dat ik op den duur Nasus niet meer aan zou kunnen, dus hallo Jax, een gank misschien om de OP Nasus late game wat verder af te remmen? Nee hoor, meneer jungled 24/7. Koopt ook nog items als Rageblade en Gunblade en zelfs een NLR (60 AP is natuurlijk OP op Jax). En tot slot verkiest ie 1v1 kills en chases aan de andere kant van de map boven het helpen van zijn teammates die met een fed Veigar er nog wel enig geloof in hadden...

Ach ja, kan inmiddels wel lachen om dit soort figuren :)

[ Voor 4% gewijzigd door Koekiemonsterr op 07-10-2015 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-08 20:08
Ik heb de pro's maar eens nagekeken en net als Huni met zijn Hecarim tegen Riven een Frozen Hearth als eerst item gebouwd. Als het een goede Riven is moet je een beetje voorzichtig zijn met farmen voordat je recalled, maar als je dan terug komt met Glacial Shroud en twee cloth armors dan is de lane veel makkelijker.

Je Triforce komt later maak vaak nog wel voor minuut 20, wat nog wel te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Gisteren eens een duo gedaan met een maat van mij in Silver III, nou wat een pret. Ik word altijd al wat huiverig als ik ineens spelers zie connecten met een IS32321412341234 naam. En ja hoor, hier was de pret ook weer op. Diamond nog wat smurfje die zijn vrienden aan het boosten was zodat ze hun rewards nog even binnen konden trekken. :')

En hier kun je verdomd weinig aan doen verder. Aangezien Riot geen voorstander is van smurfjes, maar ze ook niet verbied. En tja, een Diamond speler zal helaas ook door zijn placements heen moeten en dan heb je wel eens pech dat je tegen hem moet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Scallius schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 15:16:
[...]

Speel met Cho Gath tegen hem en je lane is niet zo moeilijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
iCy schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 08:10:
[...]

Speel met Cho Gath tegen hem en je lane is niet zo moeilijk :)
Heeft Cho'gath wel een moeilijke lane eigenlijk? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Xanthian schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 08:17:
[...]

Heeft Cho'gath wel een moeilijke lane eigenlijk? :)
Teemo, Vayne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Teemo valt wel mee toch? Je sustain moet je een tijdje in de lane houden.
Vayne daarintegen... :r Ik kan me ook voorstellen dat Fiora niet de beste lane opponent is.

Sowieso zie je Teemo en Vayne gelukkig niet mid. Tenminste, ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Een goede teemo is inderdaad lastig, maar als je teemo regelmatig weet te q-en overleef je het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:15

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Ligt het aan mij of duurt een potje 3v3 echt veel langer nu door die extra turrets? ganken is zoveel lastiger dat een game 3v3 bijna evenlang duurt als de gemiddelde 5v5 game....

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Fanatic_FS schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 09:50:
Ligt het aan mij of duurt een potje 3v3 echt veel langer nu door die extra turrets? ganken is zoveel lastiger dat een game 3v3 bijna evenlang duurt als de gemiddelde 5v5 game....
Ik speel maar heel weinig 3v3 maar ik vind het sowieso lastig ganken op die map, ook omdat je alles al mijlen van tevoren ziet aankomen ondanks het gebrek aan wards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Xanthian schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 08:21:
[...]

Teemo valt wel mee toch? Je sustain moet je een tijdje in de lane houden.
Vayne daarintegen... :r Ik kan me ook voorstellen dat Fiora niet de beste lane opponent is.

Sowieso zie je Teemo en Vayne gelukkig niet mid. Tenminste, ik niet.
Je gaf niet aan dat het mid betrof, je vroeg alleen wat Cho'gath counterde.

Zoveel Fiora's mid zie je namelijk ook niet. Maar goed je zou ook Olaf kunnen noemen dan. ;) Faker speelt hem immers mid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Vorig seizoen vond ik matches 3v3 een stuk korter duren, waardoor het interessanter was om teamranked te doen om snel punten voor de wardskin binnen te halen, gezien je maar 1 punt krijgt. Maar nu denk ik dat 5v5 met 3 punten per win sneller gaat om de skins te krijgen.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Hmm nog een maand de tijd om 70 LP te halen en daarna 3 van de 5 games te winnen..
Moet te doen zijn :>

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:02
Damienx2 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:23:
[...]

Je gaf niet aan dat het mid betrof, je vroeg alleen wat Cho'gath counterde.

Zoveel Fiora's mid zie je namelijk ook niet. Maar goed je zou ook Olaf kunnen noemen dan. ;) Faker speelt hem immers mid!
Lee Sin werkt ook goed, zijn engage komt vaak van die knockup en die kan je dodgen met je W.

Daarna gewoon afstraffen door een Q op m te gooien en dan gewoon auto-attacken.

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Wootlock schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 11:31:
Hmm nog een maand de tijd om 70 LP te halen en daarna 3 van de 5 games te winnen..
Moet te doen zijn :>
NOUUUUUU????? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Xanthian schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 08:21:
Ik kan me ook voorstellen dat Fiora niet de beste lane opponent is.
Een skilled Fiora die via haar passive speed boost en/of riposte de knockups en een deel van de dmg kan blokken, moet Cho vrij goed aan kunnen early game. Desondanks niet echt ideale matchup denk ik nee.

Moet wel zeggen dat ik Fiora rework zeer geslaagd vind. Tja ze is misschien iets te sterk, maar goed, Rito heeft inmiddels wel patent op het uitbrengen/reworken van champs die (qua kit) eigenlijk te sterk zijn.

Haar playstyle d.m.v. die vitals is leuk, ook goed dat ze daar de sustain aan verbonden hebben. Zo van: nee je krijgt niet gratis hp back, je moet er wel wat voor doen. Oude Fiora vond ik saai en eendimensionaal; de reworked Fiora is uniek en fun, imo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AenW
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 25-04-2021
Koekiemonsterr schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 12:39:
[...]

Een skilled Fiora die via haar passive speed boost en/of riposte de knockups en een deel van de dmg kan blokken, moet Cho vrij goed aan kunnen early game. Desondanks niet echt ideale matchup denk ik nee.

Moet wel zeggen dat ik Fiora rework zeer geslaagd vind. Tja ze is misschien iets te sterk, maar goed, Rito heeft inmiddels wel patent op het uitbrengen/reworken van champs die (qua kit) eigenlijk te sterk zijn.

Haar playstyle d.m.v. die vitals is leuk, ook goed dat ze daar de sustain aan verbonden hebben. Zo van: nee je krijgt niet gratis hp back, je moet er wel wat voor doen. Oude Fiora vond ik saai en eendimensionaal; de reworked Fiora is uniek en fun, imo :)
Vroeger zond ik Warwick top tegen cho. Nu Jax gemakkelijke lane ..als hij Q gebruikt meteen ward jump over zijn Q naar hem toe Dodge in zetten na level 6 heb je een kill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AenW
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 25-04-2021
Tahm Champ is gewoon zo overpowered in toplane met zijn heal en 35% devour damage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2024
Hoi Guys/Girls,

Zoek een leuk team voor Ranked/Normal team games. Zowel 3vs3 als 5vs5.
Iemand interesse?

IGN: KnuffelBeer

Momenteel Plat5 en nu weer beetje normal games aan het oefenen met nieuwe/andere champs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Met mijn geluk moet dat zeker lukken ! O-)
Pak gewoon een sleeper OP pick (fiddlesticks) en ga de jungle claimen :P

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

stoeber schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 13:56:
Hoi Guys/Girls,

Zoek een leuk team voor Ranked/Normal team games. Zowel 3vs3 als 5vs5.
Iemand interesse?

IGN: KnuffelBeer

Momenteel Plat5 en nu weer beetje normal games aan het oefenen met nieuwe/andere champs.
Wij willen ook ranked team oppakken om die ward skin te halen, zijn eigenlijk allemaal plat/dia maar we zijn niet altijd met 5 man, vaak 4 dus kunnen je misschien wel gebruiken. Ik zal je wel even toevoegen vanavond als je daar behoefte aan heb. Must is wel Teamspeak though, maakt het een stuk makkelijker.

Alleen kan ik dus niks beloven want we zijn soms wel met ze 5e en dan gaan irl vrienden toch voor O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2024
Ricmaniac schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 15:29:
[...]

Wij willen ook ranked team oppakken om die ward skin te halen, zijn eigenlijk allemaal plat/dia maar we zijn niet altijd met 5 man, vaak 4 dus kunnen je misschien wel gebruiken. Ik zal je wel even toevoegen vanavond als je daar behoefte aan heb. Must is wel Teamspeak though, maakt het een stuk makkelijker.

Alleen kan ik dus niks beloven want we zijn soms wel met ze 5e en dan gaan irl vrienden toch voor O-)
Tof! Altijd handig om een reserve te hebben :D TS komt goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie gisteren wel LP/IP punten gekregen in League?

Ik was bezig met een potje ranked en heb deze, na een intense strijd, gewonnen..
Het verlossende Victory scherm verscheen, maar 1 seconde daarvoor disconnecte onze Toplane Renekton al.
Daarna bleek het niet mogelijk om de Matchgegevens op te halen.
De game verscheen wel in mijn Match History, maar zonder + IP punten.
Ook heb ik geen LP punten gekregen, op sites als op.gg is de match wel zichtbaar.

http://euw.op.gg/summoner/userName=5h4c0

* Let niet op mijn build.

Vreemde zaak, daarna DC'de LoL en kon ik niet meer inloggen en ben ik maar gestopt. No points, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

moet vandaag werken tot 6, mis de helft van de matches van vandaag denk ik :( alles terug kijken is ook weer zo wat. jammer want vind de pool die vandaag speelt wel intressant opzich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyboria
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-09-2021
Verwijderd schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 09:44:
Hebben jullie gisteren wel LP/IP punten gekregen in League?

Ik was bezig met een potje ranked en heb deze, na een intense strijd, gewonnen..
Het verlossende Victory scherm verscheen, maar 1 seconde daarvoor disconnecte onze Toplane Renekton al.
Daarna bleek het niet mogelijk om de Matchgegevens op te halen.
De game verscheen wel in mijn Match History, maar zonder + IP punten.
Ook heb ik geen LP punten gekregen, op sites als op.gg is de match wel zichtbaar.

http://euw.op.gg/summoner/userName=5h4c0

* Let niet op mijn build.

Vreemde zaak, daarna DC'de LoL en kon ik niet meer inloggen en ben ik maar gestopt. No points, no glory!
Mijn laatste Victory kreeg ik maar 12 LP terwijl het toch al mijn 5e wins op rij was. Had dus meer verwacht. Het hele enemy team had een loss prevented gekregen (misschien had de lagere LP hier iets mee te maken?).
Maar de server heeft er toch iets meer dan een uur uitgelegen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

cyboria schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 10:05:
[...]

Mijn laatste Victory kreeg ik maar 12 LP terwijl het toch al mijn 5e wins op rij was. Had dus meer verwacht. Het hele enemy team had een loss prevented gekregen (misschien had de lagere LP hier iets mee te maken?).
Maar de server heeft er toch iets meer dan een uur uitgelegen ook.
Ja, bij loss prevented wordt de LP gain gehalveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-11-2023
Had gisteren ook nog eens een talon gestomped als Veigar, 13-4-1X gegaan ofzoiets. Enemey team loss prevented and maar 12 lp ipv 24.
O well, toch blij dat we de win hadden ipv een troll loss. Looking on the bright side here.

Hopelijk kan ik voor end of season toh terug naar plat 1-2 geraken, zodat ik volgend seizoen niet terug in gold start (hoewel dat dit seizoen ook niet geholpen heeft met 8 trollgames op rij ...)

BNet tag: whodares#1162

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-09 15:06
Weet iemand de reden waarom ranked er uit lag? Vorige week lag 3v3 en 5v5 er ook tijdelijk uit :o

Ik had gelukkig eerder al de wins binnen gesleept :D

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Mebus schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 11:59:
Weet iemand de reden waarom ranked er uit lag? Vorige week lag 3v3 en 5v5 er ook tijdelijk uit :o

Ik had gelukkig eerder al de wins binnen gesleept :D
Vrij simpel. Ik heb het visuele antwoord:

Afbeeldingslocatie: http://cliparts.co/cliparts/pT7/KGM/pT7KGMgT9.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Damienx2 schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 12:14:
[...]

Vrij simpel. Ik heb het visuele antwoord:

[afbeelding]
Dankjewel! Nou snap ik het :+ Maar zit wel wat in.. Zelf al 2 keer voor elkaar gekregen om Evelynn haar Q cooldown op 6 seconden weten te krijgen 8)7

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Worlds...hype?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-09 15:50
Mebus schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 12:17:
[...]

Dankjewel! Nou snap ik het :+ Maar zit wel wat in.. Zelf al 2 keer voor elkaar gekregen om Evelynn haar Q cooldown op 6 seconden weten te krijgen 8)7
18.1 mana regen x 6 seconden = 108.6
E cost: 70 mana
Q cost :36 mana
Total mana cost : 106

Q cooldown 6 seconden conclusie: je mana was op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Ero-Sensei schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 12:27:
[...]

18.1 mana regen x 6 seconden = 108.6
E cost: 70 mana
Q cost :36 mana
Total mana cost : 106

Q cooldown 6 seconden conclusie: je mana was op :)
Ik had geloof ik nog genoeg mana? Heb nog ergens een replay.. Misschien heb je wel gelijk, maar er stond echt 6 seconden bij mijn Q, was ~3 maanden terug denk.

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart.O
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 14:28
Hallo!
Ik ga voor mn werk naar LoL worlds Brussel en was benieuwd of er iemand is die interesse heeft om een hotelkamer te delen. Dus ga jij naar Worlds Brussel en moet je nog een slaapplek regelen let me know. Ik ga van vrijdag tot maandag en ga morgen wss boeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Bart.O schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 12:39:
Hallo!
Ik ga voor mn werk naar LoL worlds Brussel en was benieuwd of er iemand is die interesse heeft om een hotelkamer te delen. Dus ga jij naar Worlds Brussel en moet je nog een slaapplek regelen let me know. Ik ga van vrijdag tot maandag en ga morgen wss boeken.
Kan je nog een kaartje regelen voor worlds? ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart.O
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 14:28
Heb je een bericht gestuurd. Ben eigenlijk opzoek naar iemand die al een kaart heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-09 15:50
Mebus schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 12:34:
[...]

Ik had geloof ik nog genoeg mana? Heb nog ergens een replay.. Misschien heb je wel gelijk, maar er stond echt 6 seconden bij mijn Q, was ~3 maanden terug denk.
Ik weet het niet, ik dol je maar wat. Vond het wel érg toevallig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Ero-Sensei schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 13:02:
[...]

Ik weet het niet, ik dol je maar wat. Vond het wel érg toevallig :)
Dollerd :+ Heb je toevallig lol replay die wel werkt? Bij mij wilt het maar niet werken...

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
spoiler:
Nou we gaan Tahm Kikker nog wel vaker zien (in solo queue); CLG onderschat zijn kracht volledig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Is er niet iets van een site die live mee typt met wat er gebeurd? ;p er is voor android zo'n app die dat doet maar kan niks vinden op pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Herpderp pick&ban phase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie1
  • Laatst online: 31-08 11:35
Ricmaniac schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 14:46:
Is er niet iets van een site die live mee typt met wat er gebeurd? ;p er is voor android zo'n app die dat doet maar kan niks vinden op pc
Zo iets: http://lolmati.ksemmelm.de/stream.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Koekiemonsterr schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 14:42:
spoiler:
Nou we gaan Tahm Kikker nog wel vaker zien (in solo queue); CLG onderschat zijn kracht volledig
spoiler:
CLG hypetrain derailed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

spoiler:
Gelukkig wel :P hoop ook dat KOO eerste wordt in hun groep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
Jinx pentaaaaaa kill!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10:16
spoiler:
wow FW!!! Die Le Blanc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

spoiler:
CyaLG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
En... hoeveel hebben tot nu toe nog alles goed qua rankings? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler: title
CLG is weer terug op het vertrouwde niveau. Doelloos en geen plays maken.

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2015 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:23
Okay wat een onzin dus als jij in een aram Skin boost unlocked voor 95RP en iemand leaved ben je gewoon je RP kwijt? LOL ok dat doe ik dus ook nooit meer. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Ambition88 schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 19:49:
Okay wat een onzin dus als jij in een aram Skin boost unlocked voor 95RP en iemand leaved ben je gewoon je RP kwijt? LOL ok dat doe ik dus ook nooit meer. ;w
Serieus? Haha, nou zo kennen we Rito weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:18
Hoeveel punten heeft men tot nu toe @ My Picks zo na de 1e compleet gespeelde groep?

Geen idee hoe en waarom ook alweer qua keuzes, maar - 16 punten hier nu (het max per groep)
Gezien de huidige standen en mijn verwachtingen gaan daar niet al te veel wijzigingen in komen :P

[ Voor 21% gewijzigd door Suicyder op 08-10-2015 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Ambition88 schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 19:49:
Ticket maken voor support, RP hoor je terug te krijgen als iemand leaved.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Suicyder schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 23:08:
Hoeveel punten heeft men tot nu toe @ My Picks zo na de 1e compleet gespeelde groep?

Geen idee hoe en waarom ook alweer qua keuzes, maar - 16 punten hier nu (het max per groep)
Gezien de huidige standen en mijn verwachtingen gaan daar niet al te veel wijzigingen in komen :P
ik heb 4/16 had het volgende:
spoiler:
1- Koo tigers
2- CLG
3- PaiN Gaming (die dus goed)
4- FW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Rek'Sai is toch best wel een OK champion, maar alles draait wel om zijn early power spike en zijn ultimate waardoor je snel kan verplaatsen. Vlak na de release had ik haar vrij veel gespeeld, maar na de nerfs niet meer.

Nu toch maar weer eens opgepakt en na een paar slechte games toch weer een goede game. Jammer dat Rek'Sai echt slechte scaling heeft. Damaga bouwen op haar is gewoon zinloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Ik vind Rek'Sai ook de meest overrated champion op worlds tot nu toe. Ik snap het nut in de huidige meta er gewoon echt niet van, er zijn zoveel champions die een specifieke playstyle beter kunnen uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Eindelijk een goede keuze van LGD. Mijn favoriete toplaner allertijden: http://worlds.lolesports....matches/group_d/KT-vs-LGD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Silver 1 geraakt inmiddels, hop hop en mogelijk weer naar Gold V :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Rordarok schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 11:19:
Ik vind Rek'Sai ook de meest overrated champion op worlds tot nu toe. Ik snap het nut in de huidige meta er gewoon echt niet van, er zijn zoveel champions die een specifieke playstyle beter kunnen uitvoeren.
Persoonlijk vind ik Elise ook beter dan Rek'Sai. Betere en snellere clear, kan beter helpen met towers pushen maar mist alleen de global pessure van Rek'Sai. De power spikes zijn ongeveer gelijk maar met Elise kan je tenminste damage bouwen en relevant blijven.

Hoe Rek'Sai gepresenteerd werdt met de video (bij release) en hoe ze nu is klopt niet meer. He zou een jager/assasin moeten zijn en dat is ze niet meer. Alleen voor level 9 voelt ze zo aan en dat klopt niet naar mijn idee.

Ze zouden iets moeten verzinnen waardoor haar early game iets zwakker wordt maar haar mid en late game aanzienlijk sterker is/kan zijn. Het zou fijn zijn als ze late game ook nog relevante damage doet op een carry. Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik niet weet hoe ze Rek'Sai zouden moeten aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Voorspelling van vandaag tot nu toe goed :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
spoiler:
Nou vergeet je voorspelling voor BKT - EDG maar, althans, vooralsnog gaat BKT ERUG goed :D Betere draft ook imo. Als je dit nu ziet kunnen ze dit normaal gesproken niet meer weggeven. Kan major upset worden, ben benieuwd....

Edit: ok nvm, BKT gaat over op bronze solo queue mistakes nu....

[ Voor 50% gewijzigd door Koekiemonsterr op 09-10-2015 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Zzzz die decision-making. EDG ook wel echt bronze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Koekiemonsterr schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 16:31:
spoiler:
Nou vergeet je voorspelling voor BKT - EDG maar, althans, vooralsnog gaat BKT ERUG goed :D Betere draft ook imo. Als je dit nu ziet kunnen ze dit normaal gesproken niet meer weggeven. Kan major upset worden, ben benieuwd....

Edit: ok nvm, BKT gaat over op bronze solo queue mistakes nu....
spoiler:
lol ik zei net in een telegram groep, EDG komt zo terug let maar op.. 20 a 25 seconde later die ACE XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
spoiler:
Lol Wat een free win uiteindelijk, hoe blij moet EDG met deze win zijn? ik denk dat ze het tegen h2k een stuk moeilijker zullen krijgen, die weten wel hoe ze een game moeten closen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ambition88 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 16:54:
spoiler:
Lol Wat een free win uiteindelijk, hoe blij moet EDG met deze win zijn? ik denk dat ze het tegen h2k een stuk moeilijker zullen krijgen, die weten wel hoe ze een game moeten closen.
Ik vermoed dat EDG H2K de grond in boort. Maar we zullen zien :P ik hoop dat voor me poro icon.. Riven gaat het al niet meer worden XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
spoiler:
EVELYNN :o

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

spoiler:
Waar is Faker ineens heen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Ricmaniac schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 17:18:
spoiler:
Waar is Faker ineens heen ?
spoiler:
Faker moest naar het toilet dus nam hun tweede mid speler het over :) Ze willen niet alles laten zien wat Faker kan.. Dus laten ze hun tweede mid laner spelen. Maar vond Faker tot nu toe niet echt bijzonder goed spelen :F

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
spoiler:
echt wat een brons moves zoveel risks voor helemaal niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

yeahyeah boy, hele groep goed geraden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:18
2 groepen goed w00t.... en nu nog de groepen met verassingen voor mij. dus weinig puntjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Ricmaniac schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 20:10:
yeahyeah boy, hele groep goed geraden :)
Die was ook niet zo moeilijk hè :P
Pagina: 1 ... 19 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.