[PC/Mac] League of Legends - Deel 11 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 33 Laatste
Acties:
  • 72.033 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-09 15:06
spoiler:
Ik had beter met de opkomende game waarbij Bangkok Titans speeld even naar de super kunnen gaan.. Wel verwacht dat OG zou verliezen tot dat ik terugkwam en OG bij sjokz zag staan 8)7 XSOAZ _/-\o_

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-11-2024
spoiler:
holy shit, Origen hype! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Laatst online: 23-08 13:05
spoiler:
Wanneer is Irelia op haar zwakst? Weet je wat gewoon Olaf challengen op level 1, vooral omdat het ook nog eens Faker is die hem speelt. #dumbasfuck? or #ballsofsteel?

Anyway RIP BKT

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
spoiler:
hahahaha, Marin met de Mejais op Rumble. De BM is real

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Toch sportief, Irelia wordt op deze manier nooit generfed, met zo'n grote lossrate op Worlds :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online

Secsytime

Automagisch

Victorious skin = Sivir?

Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/-2yEe1ynH6KQ/Vg8Clxh9pMI/AAAAAAAAyXg/1qBseXTPVYs/s1920/victorious-teaser_article-banner%2B%25281%2529.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damien
spoiler:
Vicarious - 10 / 12 (+4)
Damien - 9 / 12 (+4)

Vandaag weer verder Vic? ;)

EDG vs SKT - Erg spannende pot, maar ik verwacht het meeste van SKT, die hebben nog wat te bewijzen immers.
H2K vs BKT - Dit moet H2K wel binnen kunnen slepen, ik verwacht toch minstens 2 wins van ze in de groups.
LGD vs KT Rolster - Op basis van wat ik gisteren gezien heb (wat een erg slechte referentie is over het algemeen want het blijft een momentopname) KT Rolster.
Origin vs TSM - Eerlijk gezegd verwacht ik hier de upset van TSM, dus nogmaals ga ik voor iets anders dan verwacht.
IG vs C9 - Veigar zal dit keer wel een ban krijgen, IG dus.
AHQ vs Fnatic - Dit moet geen probleem zijn voor Fnatic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Damienx2 schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 10:32:
spoiler:
Vicarious - 10 / 12 (+4)
Damien - 9 / 12 (+4)

Vandaag weer verder Vic? ;)

EDG vs SKT - Erg spannende pot, maar ik verwacht het meeste van SKT, die hebben nog wat te bewijzen immers.
H2K vs BKT - Dit moet H2K wel binnen kunnen slepen, ik verwacht toch minstens 2 wins van ze in de groups.
LGD vs KT Rolster - Op basis van wat ik gisteren gezien heb (wat een erg slechte referentie is over het algemeen want het blijft een momentopname) KT Rolster.
Origin vs TSM - Eerlijk gezegd verwacht ik hier de upset van TSM, dus nogmaals ga ik voor iets anders dan verwacht.
IG vs C9 - Veigar zal dit keer wel een ban krijgen, IG dus.
AHQ vs Fnatic - Dit moet geen probleem zijn voor Fnatic.
Als ze Veigar bannen hoop ik op een Lux pick :o Bij C9, of het word een first pick voor IG deze keer? Toch hoop ik stiekem dat C9 weer wint, maar zal me ook niks verbazen dat IG nu met gemak gaat winnen van C9.. We zullen het zien binnen een aantal uren :) Wie weet heeft C9 nog andere verrasingen..

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-08 14:23

McGryphon

Veul vrouwkes!

Lijkt het sterk op, betekent dat er voor mij geen enkele reden is nog een run naar Gold te maken. Ik vind Sivir zo'n ontzettend suffe champ om te spelen...

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

SKT
H2K
LGD
OG
IG
FNC

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Secsytime: Wat een mooie art!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 15:40
Minder mooi is de kleur van die stropdas die Dash (presentator bij analyst desk) draagt. Man dat vloekt! 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Koekiemonsterr op 03-10-2015 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Telepair?

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
spoiler:
Beetje teleurgesteld dat BKT Mord zomaar door de bans laat gaan en er nadien compleet door gedestroyed worden, ondanks een goede early game en goede teamfights. Denk dat ze in de rematch nog wel kans hebben om deze matchup te winnen, mits een goede pick & ban fase!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
spoiler:
Nah, het was vooral H2K die fouten maakte en niet effectief was in het closen van de game, dan dat het BKT was die écht goed was en dus een kans zou maken in de rematch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Koekiemonsterr schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 14:13:
Minder mooi is de kleur van die stropdas die Dash (presentator bij analyst desk) draagt. Man dat vloekt! 8)7
Haha ok ff binnenpretje voor mezelf, Dash heeft inmiddels zijn feloranje stropdas vervangen voor een donkere....waren kennelijk meer mensen die pijn aan hun ogen kregen van die initiële kleurencombo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
spoiler:
OG wtf? Anivia??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rasmalluin
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-09 20:04
spoiler:
Zeer opvallende blind pick...

[ Voor 6% gewijzigd door Rasmalluin op 03-10-2015 17:45 ]

IGN: Rasmalluin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
spoiler:
Anivia pick gevolg van zijn matige champ pool of zouden ze er een plan (zone control) mee hebben?

[ Voor 5% gewijzigd door Koekiemonsterr op 03-10-2015 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
spoiler:
Niets gezegd :D

T S M! T S M! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Koekiemonsterr schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 18:03:
spoiler:
Anivia pick gevolg van zijn matige champ pool of zouden ze er een plan (zone control) mee hebben?
spoiler:
Blijkt een aardig goede pocket pick te zijn, want andere control mages zoals Ori of Veigar waren gewoon open. Die walls waren #1 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Koekiemonsterr schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 16:59:
[...]

Haha ok ff binnenpretje voor mezelf, Dash heeft inmiddels zijn feloranje stropdas vervangen voor een donkere....waren kennelijk meer mensen die pijn aan hun ogen kregen van die initiële kleurencombo :)
Ik ben al lang blij dat Tomato Canyon niet meer aan die tafel zit :P

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damien
Ik moet leren sommige teams niet meer te onderschatten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakkertje_01
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:32
Damienx2 schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 19:35:
nou inderdaad, Worlds FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Damienx2 schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 19:35:
spoiler:
Of zoals Amazing daarnet na de game zei: "EU wordt underrated en China wordt overrated", dat is wel heel algemeen bekeken, maar toch, OG verbaast de meesten van ons toch en de Chinese teams vallen best hard tegen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
spoiler:
Finale: FNC vs OG!

Ok, misschien niet, maar het zou het hele EU >>> NA verhaal wel grappig maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
JimDB schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 19:41:
[...]

spoiler:
OG verbaasd de meesten van ons toch..
spoiler:
OG verbaasT ons ja :)

Althans, ik had toch zeker wel op 1-1 of 2-0 gerekend voor OG na hun eerste 2 games. OG was toch duidelijk de beste na FNC in EUW, maakte het FNC zelfs heel moeilijk. Dan mag je ook wel wat verwachten. En kennelijk werd Peke te makkelijk 'afgeschreven' en Niels wordt/werd nog te vaak 'rookie' genoemd terwijl ie imo al tijdenlang uitstekend speelt (zeker op Kalista).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

spoiler:
Die Chinese teams (misschien wordt EDG de uitzondering, we zullen het zien) kan ik eigenlijk al niet meer serieus nemen. Froskurinn en Kelsey Moser met hun constante hypetrain over hoe geweldig die teams zijn....jezus wat spelen die slecht. Vandaag was ook de laatste keer dat ik ze overschat heb, dit is echt pijnlijk laag niveau. Erg jammer om spelers als Kakao en Imp zo te zien.

[ Voor 0% gewijzigd door Gropah op 04-10-2015 22:39 . Reden: spoilertag vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Als ze nou eens zouden kappen met de fucking Darius picks 8)7

Ik heb nog geen een goede darius game gezien, de enige games die met Darius gewonnen zijn zijn ondanks hem gewonnen, en zeker niet vanwege hem. En dan ook nog eens elke keer blind pick...

Ik word er ontzettend moe van om dit te moeten aanzien eigenlijk. Als het in Silver al prima te doen is om zijn zwaktes heen te spelen, why the fuck wordt ie dan elke keer gepicked op dit niveau? Kijken die teams niet naar elkaars matches ofzo? ;(
JimDB schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 16:17:
spoiler:
Beetje teleurgesteld dat BKT Mord zomaar door de bans laat gaan en er nadien compleet door gedestroyed worden, ondanks een goede early game en goede teamfights. Denk dat ze in de rematch nog wel kans hebben om deze matchup te winnen, mits een goede pick & ban fase!
spoiler:
Die game is zowat gesolocarried door KaSings Alistar. Met een echte ADC hadden ze de game veel eerder kunnen afsluiten, dat full melee team sloeg imo als een lul op een drumstel. En Loulex hoort domweg niet op Worlds te zijn, waar is die gozer mee bezig? Hij laat Santorin er nog goed uit zien zo...

[ Voor 41% gewijzigd door McGryphon op 03-10-2015 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
spoiler:
LGD ;w
McGryphon schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 21:31:
[...]
spoiler:
Die game is zowat gesolocarried door KaSings Alistar. Met een echte ADC hadden ze de game veel eerder kunnen afsluiten, dat full melee team sloeg imo als een lul op een drumstel. En Loulex hoort domweg niet op Worlds te zijn, waar is die gozer mee bezig? Hij laat Santorin er nog goed uit zien zo...
spoiler:
Waar zijn deze junglers mee bezig man, TBQ heeft de voorbije 3 matches 0 damage weten doen en terwijl nog wat extra zitten feeden ook :F En wanneer een teamfight er een keer goed uitzag voor LGD doordat Imp een beetje van z'n skills weet boven te halen is er 0 peel voor hem, laten ze Darius gewoon naar hem lopen en dan hoeft die maar gewoon op R te duwen.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Mijn pickem klopt ook geen kut meer van nu :D. Alleen groep C nog helemaal goed tot dus ver. En van de andere groepen momenteel maar 3 posities goed in totaal.

[ Voor 38% gewijzigd door Thormodo op 04-10-2015 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Thormodo schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 16:32:
Mijn pickem klopt ook geen kut meer van nu :D. Alleen group C nog helemaal goed tot dus ver.
Same, maar het boeit me geen reet :D

spoiler:
BEST. WORLDS. EVER. Fantastisch dit, iedereen is echt super aan elkaar gewaagd. China heeft Korea flink verzwakt door veel goede spelers weg te trekken maar presteren niet met de gemixte teams waardoor de western teams een hele goede kans maken om uit group stages te komen. Origen is er al bijna, maar ook Cloud 9, CLG en Fnatic maken een goede kans om door te gaan. Alleen voor H2k en TSM wordt het lastig. TSM won eigenlijk alleen doordat Bjergsen hard carriede en LGD volledig tilt en zelfs dan gaf TSM nog bijna de massive lead weg. Dat team geef ik dus weinig kans om ver te komen.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Ik denk dat letterlijk niemand nog een 100% score voor de pickem heeft eigenlijk, wtf is dit toernooi :D
Ik vermaak me meer dan prima :Y)

OG vs. KT:
spoiler:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9lM61fs.gif

[ Voor 22% gewijzigd door McGryphon op 04-10-2015 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
spoiler:
PENTAKILL!!!!!!!!!

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
spoiler:
FNC, the new ALL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:03

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

spoiler:
GG Deze game domineerde KOO ook wel echt hard hoor, hele mooie plays dit potje
gelukkig maar want heb hun op 1 in die pool hahah

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Pfff na de eerste hype vind ik het wel een beetje tegenvallen hoor. Kwaliteit van de games is vrij laag, leuk dat iedereen van iedereen kan winnen en verliezen, maar daarbij verliezen veel mensen uit het oog dat het niet gaat om hogere kwaliteit. Underdogs outplayen betere teams niet eens, het is eerder dat ze waardeloos spelen en het minst matige team krijgt dan toevallig de win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-08 20:08
Ik was dit weekend weg, dus niet veel live gezien.

spoiler:
Maar deze score had ik niet verwacht.

Origen met 3-0
Cloud9 met 3-0

De meeste koreaanse en chinese teams vallen tegen, met uitzondering van SKT, die spelen zeer sterk.

Fnatic valt wel wat tegen, had niet verwacht dat ze 1-2 zouden gaan.
Natuurlijk moeten er nog 3 games gespeeld worden maar ze moeten bepaalde dingen wel beter gaan doen.
Vooral Huni valt naar mijn idee tegen, af en toe mooie acties maar doet soms ook domme dingen.

Ik hoop voor Fnatic wel dat ze doorkomen, maar dan moeten ze minimaal 2x winnen, wordt moeilijk ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
spoiler:
Naar aanleiding van de opmerkingen vorig jaar over dat de wildcards thuis moeten blijven omdat die niets presteren op Worlds stel ik voor dat de nr 1 van de EU in het vervolg ook thuis blijft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Rordarok schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 20:45:
Pfff na de eerste hype vind ik het wel een beetje tegenvallen hoor. Kwaliteit van de games is vrij laag, leuk dat iedereen van iedereen kan winnen en verliezen, maar daarbij verliezen veel mensen uit het oog dat het niet gaat om hogere kwaliteit. Underdogs outplayen betere teams niet eens, het is eerder dat ze waardeloos spelen en het minst matige team krijgt dan toevallig de win.
Ik denk dat dit mede ook komt door het geforceerde teamplay element dat nu in LoL aanwezig is. Heb je een slechte comp en raak je daarbij achterop dan is het vrij snel voorbij. Waar ik me overigens wel aan stoor is iets wat al vrij lang in de game zit. Het towerdiven is imo te simpel geworden, er komt te weinig damage uit de torens waardoor het vrij ongestraft kan plaats vinden. Met name de solo-lanes ondervinden de hinder hiervan. Zou wat mij betreft een mooie change zijn voor het nieuwe seizoen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 09:52:
[...]

Ik denk dat dit mede ook komt door het geforceerde teamplay element dat nu in LoL aanwezig is. Heb je een slechte comp en raak je daarbij achterop dan is het vrij snel voorbij. Waar ik me overigens wel aan stoor is iets wat al vrij lang in de game zit. Het towerdiven is imo te simpel geworden, er komt te weinig damage uit de torens waardoor het vrij ongestraft kan plaats vinden. Met name de solo-lanes ondervinden de hinder hiervan. Zou wat mij betreft een mooie change zijn voor het nieuwe seizoen zijn.
In DoTA doen de towers volgens mij nog minder damage en is hoge towerdamage zoals in LoL voor noobs :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 10:02:
[...]

In DoTA doen de towers volgens mij nog minder damage en is hoge towerdamage zoals in LoL voor noobs :+
Laat mij dan maar een noob zijn, wat heb ik aan een toren achter me als hij al moeite met een minion heeft? Kun je hem net zo goed UIT de game halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Wordt afkicken vanavond zonder worlds :P

Was een leuk weekend en heb hierdoor wel weer extra zin om League te spelen haha, misschien toch maar diamond proberen te halen :P nee dat gaat te ver denk ik, zie wel hoe ver ik kom. Zolang ik niet terug naar gold ga ben ik tevreden. Erg blij met plat dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Hoe gaat Riot trouwens om met eloboosters? Ik heb namelijk gisteren een ticket gestuurd naar support en vandaag ook een reactie gekregen die wonderbaarlijk eens niet automatisch gegenereerd leek.

Het betreft namelijk een shared Gold I (drSMAW) account die af en toe door een Diamond 2 (Psyconis) speler gebruikt wordt om accounts te boosten.

Maar zijn ze hier nog enigszins actief mee? Oftewel ik hoor weinig meer over banwaves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Laatst online: 12-09 22:25

steel123

Cryman9

Ik heb al sinds december 2014 geen LoL meer gespeeld, maar worlds blijft leuk om naar te kijken. Het begint ook wel erg te kriebelen nu om weer te gaan spelen. Al heb ik niet super veel tijd ervoor.

Toch al een flink aantal mooie matches gezien. Ik ben nu vooral benieuwd wie nu een keer die siege comp van Cloud9 gaat aanpakken. En wat Cloud9 nog voor verassingen achter de hand heeft, want ik mag ervan uitgaan dat ze wel meer dan 1 comp voorbereid hebben voor een world championship.
Ik ben toch weer een fan van Hai, vooral dat interview na game 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-11-2023
Damienx2 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 10:49:
Hoe gaat Riot trouwens om met eloboosters? Ik heb namelijk gisteren een ticket gestuurd naar support en vandaag ook een reactie gekregen die wonderbaarlijk eens niet automatisch gegenereerd leek.

Het betreft namelijk een shared Gold I (drSMAW) account die af en toe door een Diamond 2 (Psyconis) speler gebruikt wordt om accounts te boosten.

Maar zijn ze hier nog enigszins actief mee? Oftewel ik hoor weinig meer over banwaves.
Echt veel doen ze er niet mee.
Zo heb ik al verschillende tickets gelogd waarin je botted accounts opeens ziet spelen met enkel dezelfde speler, die dan van silver naar plat gaat. Kheb die kerels ook in mijn team gehad en dik gewonnen, maar wel gereport. Dit zijn niet het type wins dat ik wil hebben.

Nu ja, mijn w/l tegen eloboosters is 1-4, dus die ene win mocht dan wel.

Ticket aangemaakt bij Rito, verschillende maanden later zit de kerel nog rustig te boosten. Hij gaat dan opeens op een 50 loss streak ofzo om van diamond terug te vallen naar silver, om terug te premaken en plots terug naar diamond te gaan. Heb hem nu al een paar maanden niet meer bekeken, maar hij heeft rustig een half jaar na mijn report kunnen boosten voor ik het opgaf om in support te vertrouwen. Ben zelfs nog helemaal tot het Player Behaviour team geraakt en zelfs toen is er niets gebeurd ...

Op een positieve note, ik mocht eindelijk eens 5 games zonder idiots hebben die zich lieten carryen en ban van gold 1 0 lp naar promo gegaan. Gaat vanavond nog best wel spannend worden, want in de promo's komen de grootste idioten altijd in mijn team :+

BNet tag: whodares#1162

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
whodares schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 12:24:
[...]

Echt veel doen ze er niet mee.
Zo heb ik al verschillende tickets gelogd waarin je botted accounts opeens ziet spelen met enkel dezelfde speler, die dan van silver naar plat gaat. Kheb die kerels ook in mijn team gehad en dik gewonnen, maar wel gereport. Dit zijn niet het type wins dat ik wil hebben.

Nu ja, mijn w/l tegen eloboosters is 1-4, dus die ene win mocht dan wel.

Ticket aangemaakt bij Rito, verschillende maanden later zit de kerel nog rustig te boosten. Hij gaat dan opeens op een 50 loss streak ofzo om van diamond terug te vallen naar silver, om terug te premaken en plots terug naar diamond te gaan. Heb hem nu al een paar maanden niet meer bekeken, maar hij heeft rustig een half jaar na mijn report kunnen boosten voor ik het opgaf om in support te vertrouwen. Ben zelfs nog helemaal tot het Player Behaviour team geraakt en zelfs toen is er niets gebeurd ...

Op een positieve note, ik mocht eindelijk eens 5 games zonder idiots hebben die zich lieten carryen en ban van gold 1 0 lp naar promo gegaan. Gaat vanavond nog best wel spannend worden, want in de promo's komen de grootste idioten altijd in mijn team :+
Ik ga het bij deze ook nog wel even volhouden totdat ik er geen zin meer in heb of hij gebanned/teruggezet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:56
Onterecht gereport door boze 12jarigen omdat je hun lane niet geganked hebt? > Sorry you're toxic enjoy your chat/ranked ban

Accounts boosten, account sharing, on purpose games throwen > we zien geen redenen om te handelen

GG Rito logic *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo
  • Laatst online: 11-09 16:33

Pablo

Rito pls

Recrush schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:36:
Onterecht gereport door boze 12jarigen omdat je hun lane niet geganked hebt? > Sorry you're toxic enjoy your chat/ranked ban

Accounts boosten, account sharing, on purpose games throwen > we zien geen redenen om te handelen

GG Rito logic *O*
negeren en door gaan.
Alsof zo´n report uit maakt.

Ik speel al bijna vanaf het begin (met onder brekingen)
en ik krijg vaak zat zo´n warning in het scherm na een game maar ik heb nog nooit een ban / mute gekregen.

Dus niks van aantrekken en gewoon weer doorgaan

For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
R.plas schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:41:
[...]

negeren en door gaan.
Alsof zo´n report uit maakt.

Ik speel al bijna vanaf het begin (met onder brekingen)
en ik krijg vaak zat zo´n warning in het scherm na een game maar ik heb nog nooit een ban / mute gekregen.

Dus niks van aantrekken en gewoon weer doorgaan
Ik heb het ook niet over alleen een report maar hoe gauw je soms restrictions krijgt opgelegd. Ik heb ze zelf ook nooit gehad en probeer me er niet veel van aan te trekken maar het is wel een illustratie hoe krom Rito's systeem is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pablo

Pablo

Rito pls

Recrush schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 15:06:
[...]

Ik heb het ook niet over alleen een report maar hoe gauw je soms restrictions krijgt opgelegd. Ik heb ze zelf ook nooit gehad en probeer me er niet veel van aan te trekken maar het is wel een illustratie hoe krom Rito's systeem is.
Rito zegt dat je die chat restriction `niet zomaar` krijgt.
Maar van de mensen die ik persoonlijk ken en claimen , `ja ik kreeg zomaar een chat ban` of `zomaar een 50ranked games ban`

Ik geloof niet helemaal in `het kromme Rito` beleid.

Op Reddit en op de boards zelf wordt er erg veel over geklaagd dan mensen `opeens` een mute of andere restricties hebben gekregen die onterecht zijn.

Vervolgens komt er een admin en die post chat logs van de afgelopen 5 games
en dan kan je daaruit opmaken dat die mensen wel degelijk legit gebanned zijn
(dit is met 1 bekende ook gebeurd - die kreeg de feiten onder zijn neus gedouwd)

Dus ik geloof iemand per definitie al niet als er geclaimd wordt dat de ban of restrictie niet juist zou zijn.
Tuurlijk - fouten sluipen door het systeem heen, maar dat kan je met een supp ticket gewoon oplossen.

Voor nu ben ik van mening dat iedereen die claimt dat hij een onterechte ban heeft gekregen deze zeker wel terecht is

Dit illustreert volgens mij dus alleen maar hoe toxic de community is
(ook sommige mensen hier van GoT, zijn toxic as fuck - terwijl ze anders claimen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

R.plas schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 15:13:
[...]

Maar van de mensen die ik persoonlijk ken en claimen , `ja ik kreeg zomaar een chat ban` of `zomaar een 50ranked games ban`

Op Reddit en op de boards zelf wordt er erg veel over geklaagd dan mensen `opeens` een mute of andere restricties hebben gekregen die onterecht zijn.

(dit is met 1 bekende ook gebeurd - die kreeg de feiten onder zijn neus gedouwd)

Dus ik geloof iemand per definitie al niet als er geclaimd wordt dat de ban of restrictie niet juist zou zijn.
Tuurlijk - fouten sluipen door het systeem heen, maar dat kan je met een supp ticket gewoon oplossen.

Voor nu ben ik van mening dat iedereen die claimt dat hij een onterechte ban heeft gekregen deze zeker wel terecht is

(ook sommige mensen hier van GoT, zijn toxic as fuck - terwijl ze anders claimen)
Ligt er ook aan wat je toxic vind, zo had ik begin augustus een 14 dagen ban gekregen en had een mod ook die tekst erbij geplaatst maar nog steeds blijf ik er bij dat wat ik zei niet erg genoeg was voor 14 dagen ban. (waar ik daarvoor nooit een warning heb gekregen oid) en mensen die ik ken en veel erger zijn al 20 keer chat restriction hebben gekregen en nooit een ban.

Maargoed inmiddels geaccepteerd en zeg niet veel meer tijdens een potje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
[...]

Rito zegt.. Ja. Beetje wij van wc eend adviseren wc eend. Vanzelfsprekend dat ze niet zullen zeggen dat ze onterechte restricties uitdelen.

Als ik alleen het verhaal van whodares pak en het feit dat ze zo makkelijk chat restrictions uitdelen dan vind ik het wel krom ja. Je kunt iemand die flamed muren maar als je op bovengemiddeld elo in je promo's zit die wordt vergald door zo'n idioot die zijn account bijvoorbeeld van bronze naar plat heeft laten boosten omdat hij zelf incapabel en debiel is, dan kun je daar niet veel aan veranderen behalve reporten en bidden (als dat je ding is) dat je de niet nogmaals in je team krijgt.

Het was overigens niet mijn bedoeling om er een grote discussie van te maken aangezien ik zelf geen voorbeelden heb. Doe het alleen met wat ik voorgeschoteld krijg.

Overigens ken ik ook mensen die toxic as fuck zijn en daar eerlijk voor uit komen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo

Pablo

Rito pls

Recrush schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 15:21:
[...]

Rito zegt.. Ja. Beetje wij van wc eend adviseren wc eend. Vanzelfsprekend dat ze niet zullen zeggen dat ze onterechte restricties uitdelen.

Als ik alleen het verhaal van whodares pak en het feit dat ze zo makkelijk chat restrictions uitdelen dan vind ik het wel krom ja. Je kunt iemand die flamed muren maar als je op bovengemiddeld elo in je promo's zit die wordt vergald door zo'n idioot die zijn account bijvoorbeeld van bronze naar plat heeft laten boosten omdat hij zelf incapabel en debiel is, dan kun je daar niet veel aan veranderen behalve reporten en bidden (als dat je ding is) dat je de niet nogmaals in je team krijgt.

Het was overigens niet mijn bedoeling om er een grote discussie van te maken aangezien ik zelf geen voorbeelden heb. Doe het alleen met wat ik voorgeschoteld krijg.

Overigens ken ik ook mensen die toxic as fuck zijn en daar eerlijk voor uit komen :+
just another Day in league :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Recrush schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:36:
Voeg daar maar aan toe: Stelselmatige AFK'ers/DC'ers, flamers die je dood wensen in de ergste bewoordingen.
[...]

Ok maar ben je nu echt volstrekt naïef of ben je een Rito fanboy die geen kritische houding kan/wil aannemen?

Rito fanboys zijn we hier in feite allemaal, maar komop hee, als je niet eens kan inzien wat een gaar systeem Rito heeft opgetuigd en inderdaad hoe krom het vaak is....

Persoonlijk heb ik meerdere bans gekregen, je kunt zeggen dat dat grotendeels terecht was.

Althans, in de merkwaardige definitie die Rito van 'toxic' heeft. Ik lever enkel (stevige) kritiek als mensen er overduidelijk met de pet naar gooien (en dus niet in ranked thuis zouden moeten horen), maar ok dat mag dus niet.

Maar schelden met 'kanker' en soortgelijke ernstige scheldwoorden lijkt me toch 100 x erger. Dát zijn de lieden die met zero tolerance moeten worden aangepakt.

Welnu, dat soort gasten report ik steevast en maak er ook meteen een support ticket bij.
Ja leuk, dan krijg je van Rito geautomatiseerde reacties in je mail en vervolgens zie ik op Lolking dat dergelijke lieden gewoon vrolijk blijven doorspelen in ranked en dus geen ban krijgen.

Dat deze lieden wel eens door het imperfecte report en ban systeem heen glippen, tja dat kan, maar om dat te corrigeren maak ik dus tickets. En vervolgens kiest Rito er gewoonweg voor NIETS te doen. Hoeveel krommer wil je het hebben?

[ Voor 8% gewijzigd door Koekiemonsterr op 05-10-2015 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10:16
Anders post je degene die je zo hard report hier, dan kunnen we het met zijn alleen bijhouden. Ik ben wel benieuwd hoe erg het nu is.

Ik kom echt veel minder flame tegen dan een paar jaar terug. Ik heb zelf ook nog nooit een ban gehad, zelfs geen warning oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
Ik ben toch trots als ik kan zeggen dat ik nog nooit een warning heb gekregen, maar ik heb evengoed veel vrienden die al wel eens een chat ban hebben gekregen. Het probleem is dat het systeem geen rekening houdt met uitlokking. Als iemand zegt dat mijn moeder kanker hoort te krijgen, dan geef ik die idioot ook de volle laag. Nooit iets uit voortgekomen voor mij, maar voor genoeg van mijn vrienden wel. Sinds dat onze groep gewoon /mute doet ipv erop in te gaan het afgelopen season niemand meer een chat ban gekregen.

Ik mis persoonlijk de Lyte-smite een beetje op reddit. Altijd volk dat QQ I'm innocent QQ loopt te doen, tot er opeens een report binnenkomt waar de vlammen nog af van komen.Tjah, spijtig, maar verdiend.
Ik herinner me nog wel een case waar een kerel constant ZICHZELF aan het flamen was. Kreeg je zo een vlammende Lyte-smite, antwoordt die kerel doodleuk of Lyte kan zien wie hij aan het flamen was. Paar uur later ban reversed :P

Op zich mis ik een beetje het tribunal, langs de andere kant werkt het automatisch systeem best wel goed. Ik zou enkel moeten stoppen met "assisting enemy team" te kiezen elke keer ik een eloboosted account of idioot in mijn team heb. Ik denk dat 90% van mij reports deze gevallen zijn.
Waarom report ik iemand voor "assisting enemy team"?
- champ select trolls => pak er ook screenshot bij en maak support ticket
- iemand die een role callt die hij overduidelijk niet kan spelen en dus de game voor ons verliest => support main, check op.gg en zie bij zijn most played geen enkele support staan
- trolls
- intentional feeders die ook nog eens buffs gaan pikken om deze door te geven aan enemy team

Denk dat ik zo ongeveer alle situaties ben afgegaan.
Tot nu toe nog geen enkele van die kerels een ban zien krijgen ...

FYI ik had een support ticket bij Riot aangemaakt met de vraag waarom ik zo een grote troll magnet was, met referentie naar mijn gigantische hoeveelheid reports. Krijg je doodleuk het antwoord "Je hebt gewoon pech met je teams". Ik denk dat ik gemiddeld 1 persoon per 2 games report voor "assisting enemy team" voor 1 van bovenstaande redenen. Mijn 5-game win streak nu heb ik zelfs 2 man moeten reporten, maar the carry was too stronk within me, dus hebben ze geen loss kunnen forceren :P
En ja, ik heb een game gewonnen (en zwaar gecarried) met een Vi Jungle die geen enkele buff heeft kunnen vastkrijgen omdat we een smite-ghost troll meehadden die om god weet welke reden mij wou zien verliezen -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo

Pablo

Rito pls

ja soms heb je van die dagen dat je een winning streak van 10 hebt op ranked en de andere dag wordt je afgestraft (?) met 10loses....

ik probeer zo min mogelijk soloQ te doen , maar wel weer duoQ met een redelijk goeie jungler
1in jungle en 1op Bot werkt wel aardig hiermee.

van het weekend toch maar weer eens ranked gaan doen en had 6loses achter elkaar.
Soms kan het spel zo treurig zijn xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
0-2 placements dus ver. Hopelijk kom ik met 0-10 nog in Gold V terecht :').

17/3/12 (op Xerath), maar mensen bleven maar een splitpush Udyr chasen. En samen met een Irelia bij het enemy team gaat dat late game een keer fout natuurlijk. En in plaats van hun base te pushen na wat kills gaan ze voor de tweede baron, waar we vervolgens uiteraard niks aan hebben.

http://matchhistory.euw.l.../EUW1/2325326917/22344345
We hadden een 3k goldlead op 12 min, 5k op 19 min.

Mijn eerste potje verloren tegen het team waar ik zelf eerst in zat, maar toen dodgede er iemand bij de tegenstander ;(.

[ Voor 15% gewijzigd door Thormodo op 05-10-2015 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
Dit weekend was net heel geweldig voor mij. Denk dat het maanden geleden is dat ik 5 wins op rij heb kunnen halen. Zelfs nu heb ik 2 trolls mogen carryen.

Normaal ga ik ook duo-Queue, maar dan moet je natuurlijk een duo partner hebben. Mijn huidige duo heeft heel flexibele uren dat hij kan spelen, dus ik zie hem tegenwoordig een pak minder. Hij vindt het niet zo erg, ik ben de troll magnet van ons 2 :P

Ik ben eigelijk een support main, maar ik zit zwaar onder mijn echte elo te spelen. Ik ben beter op elke lane (op adc na, maar dat is omdat ik adc echt haat om te spelen), maar je team moet het toelaten om gecarried te worden. Ik ben dan maar wat geswitched naar jungle/mid omdat die roles nog het meeste carry potentieel hebben. Nu moet ik enkel nog champs leren spelen die effectief kunnen hardcarryen, want met mijn Xerath en Karthus gaat het niet zo goed. Ben nu veigar wat aan het oefenen, so far very good results :D

Jungle doe ik Vi 95% van de tijd, anders is het volibear.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:27
Recrush schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 15:21:
[...]

You summoned me? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Thormodo schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:20:
0-2 placements dus ver. Hopelijk kom ik met 0-10 nog in Gold V terecht :').

17/3/12 (op Xerath), maar mensen bleven maar een splitpush Udyr chasen. En samen met een Irelia bij het enemy team gaat dat late game een keer fout natuurlijk. En in plaats van hun base te pushen na wat kills gaan ze voor de tweede baron, waar we vervolgens uiteraard niks aan hebben.

http://matchhistory.euw.l.../EUW1/2325326917/22344345
We hadden een 3k goldlead op 12 min, 5k op 19 min.
Fuq ik wil ook nog placements doen zodat ik in ieder geval m'n Silver rewards weer heb, maar dat is juist waar ik bang voor ben. Dat ik het ok doe en de rest retards zijn die een botgame nog zouden verliezen. Dat is het risico van de placements..
Ha die Japie! Toevallig dat jij er ook bent. Ik had het totaal niet over je :+ Rudy overigens ook absoluut niet. Maar goed. ItsNotRudy's account is rip toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Recrush schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:33:
[...]

Fuq ik wil ook nog placements doen zodat ik in ieder geval m'n Silver rewards weer heb, maar dat is juist waar ik bang voor ben. Dat ik het ok doe en de rest retards zijn die een botgame nog zouden verliezen. Dat is het risico van de placements..
Ik heb alleen deze week nog om ze op tijd te doen (geloof dat de deadline 11 november is), dus dat moet dan maar. Derde game begint al weer uitstekend in de champion select:
Iemand kiest Talon, maar kan hem niet spelen en begint alvast te zeiken over dat hij Fizz niet aan kan |:(.

Rek'sai gaat dood aan de jungle...
Staat nu 1-8, raadt een wie de enige kill heeft gekregen in een 1vs2 gevecht wel te verstaan?

Man man man.
Ik carry ook niet elke game, maar deze lui...
Voordeel: placements gaan wel lekker snel zo.

0-3

[ Voor 23% gewijzigd door Thormodo op 05-10-2015 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
[...]

[...]

Ha die Japie! Toevallig dat jij er ook bent. Ik had het totaal niet over je :+ Rudy overigens ook absoluut niet. Maar goed. ItsNotRudy's account is rip toch?
Haha, niet geheel toevallig hoor. Ik lurk nog altijd wel mee, maar echt on topic kan ik niet meer posten omdat ik de game niet echt actief speel en volg. Maar zonder gekheid blijf ik er bij dat ik niet enorm toxic ben. ik plaatste hooguit zo af en toe wat sarcastische comments, totaal niet vergelijkbaar met hetgeen er in de gemiddelde game voorbij komt, maar blijkbaar wel genoeg om me meermaals te suspenden. Nou prima: dan speel ik of niet (zoals de afgelopen periode), of zonder chat, ook prima :)

Afbeeldingslocatie: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/17/af/96/17af964b5c2e7bc1eeeb9fa1f30ab58f.jpg

Overigens: mocht je je placements om toch een rank te behalen niet alleen willen doen: i'm your man! Niet dat de resultaten daar beter van worden, maar het zal vast gezellig zijn! :D

[ Voor 4% gewijzigd door Jaap. op 05-10-2015 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo

Pablo

Rito pls

als er iemand van de rang Silver/Bronze een Duo wil doen(of meerdere) mag hij mij toevoegen Mightypablo

Vorig seizoen Silver en dit seizoen , door verklote promo´s en inactiviteit Bronze.

Main ADC & Supp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Das nog geen reden om je placements niet te doen, Joomad:)

Als je ze doet heb je iig kans op Silver rewards; doe je geen placements dan krijg je ze sowieso niet.

En ja inderdaad, je kan pech met een stel nubs in je placements, maar goed, dat is het 'risico' van elke ranked game die je start.

Het ergste dat kan gebeuren dat je wellicht je silver rank misloopt; ook geen punt want je hebt nog een preseason om het wat op te krikken voor het volgende seizoen, en er is toch altijd een soft MMR reset.

Er zijn zo te lezen ook nog genoeg kandidaten om duo mee te doen in placements, dus doe gewoon een poging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rasmalluin
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-09 20:04
Zeker genoeg kandidaten voor duo's! Ik speel 's avonds regelmatig een potje rond een uur of 9.
Ik ben sinds gisteren eindelijk Silver 2 en onderweg naar Gold :')
Wie wil duo'en, add me: Rasmalluin

IGN: Rasmalluin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Begin steeds minder waarde te hechten aan die Sivir skin :').
Speel haar überhaupt amper, maar de vorige 4 victorious skins heb ik ook.

Potje 4:
-Zit inmiddels al bij mensen die net level 30 zijn. Hij kon alleen Panth of Diana mid. Diana was banned, dus ik ben maar mid gegaan (tegen Lux). }:O

0-4 inc...

[ Voor 77% gewijzigd door Thormodo op 05-10-2015 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Koekiemonsterr schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:50:
[...]

Das nog geen reden om je placements niet te doen, Joomad:)

Als je ze doet heb je iig kans op Silver rewards; doe je geen placements dan krijg je ze sowieso niet.

En ja inderdaad, je kan pech met een stel nubs in je placements, maar goed, dat is het 'risico' van elke ranked game die je start.

Het ergste dat kan gebeuren dat je wellicht je silver rank misloopt; ook geen punt want je hebt nog een preseason om het wat op te krikken voor het volgende seizoen, en er is toch altijd een soft MMR reset.

Er zijn zo te lezen ook nog genoeg kandidaten om duo mee te doen in placements, dus doe gewoon een poging :)
Je hebt gelijk dat de kans op idiots geen goede reden is om de placements maar te laten. De frustratie die daar uit voorkomt echter wel, dat is niet goed voor me :P hopelijk komt daar gauw verbetering in :)
JapieTalent schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:43:
[...]

Haha, niet geheel toevallig hoor. Ik lurk nog altijd wel mee, maar echt on topic kan ik niet meer posten omdat ik de game niet echt actief speel en volg. Maar zonder gekheid blijf ik er bij dat ik niet enorm toxic ben. ik plaatste hooguit zo af en toe wat sarcastische comments, totaal niet vergelijkbaar met hetgeen er in de gemiddelde game voorbij komt, maar blijkbaar wel genoeg om me meermaals te suspenden. Nou prima: dan speel ik of niet (zoals de afgelopen periode), of zonder chat, ook prima :)

[afbeelding]

Overigens: mocht je je placements om toch een rank te behalen niet alleen willen doen: i'm your man! Niet dat de resultaten daar beter van worden, maar het zal vast gezellig zijn! :D
Ik dacht al wel dat je nog aan het lurken was dus dat toeval was een grapje :P jouw toxicity valt inderdaad reuze mee hoor. Over het algemeen :+ mocht ik willen duo'en zal ik je wel even dm'en. Welke rank ben je nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Recrush schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 17:09:
[...]

Ik dacht al wel dat je nog aan het lurken was dus dat toeval was een grapje :P jouw toxicity valt inderdaad reuze mee hoor. Over het algemeen :+ mocht ik willen duo'en zal ik je wel even dm'en. Welke rank ben je nu?
Uhm, geen idee om eerlijk te zijn. Ik vermoed Gold 1: kreeg laatst berichtje dat ik uit Plat was gedonderd en de paar potjes die ik daaropvolgend nog had gespeeld waren ook niet heel denderend kan ik me herinneren.. Dus als ik moet gokken ergens onderin Gold 1. (Niet dat het ook maar iets boeit, want rewards krijg ik toch niet helaas..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Ik stop er maar mee voor vandaag. 0-4

Maar één potje zelf matig gespeeld (d.w.z. gelijk in lane).
Ik weet weer waarom ik nooit zin in ranked had -,-.

Jarvan ook echt die 3 keer op rij de blue voor mijn neus weg smite... En heb een report daarvoor, omdat ik hem toen maar een moron noemde :D.

[ Voor 33% gewijzigd door Thormodo op 05-10-2015 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
JapieTalent schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 17:25:
[...]

Uhm, geen idee om eerlijk te zijn. Ik vermoed Gold 1: kreeg laatst berichtje dat ik uit Plat was gedonderd en de paar potjes die ik daaropvolgend nog had gespeeld waren ook niet heel denderend kan ik me herinneren.. Dus als ik moet gokken ergens onderin Gold 1. (Niet dat het ook maar iets boeit, want rewards krijg ik toch niet helaas..)
Voordeel: als plat kun je niet met unranked duo'en en als gold wel.
Nadeel: moet ik met iemand spelen duo'en die op Rito's toxic lijstje staat :+

@Thormodo
Mijn ervaring is wel dat de placements het ergst zijn. Ik weet nog dat toen ik voor het eerst placements speelde er iemand in m'n team zat die Ashe lockte en ingame ging vragen wat ie moest doen, waar hij heen moest lopen. Op 15 minuten alleen zo'n tier 1 crit item hebben etc. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Nog steeds lijkt het mij gewoon lachen om een account te hebben die echt in bronze V zit XD al die filmpjes die ik altijd zie die willen mij het echt zelf laten mee maken haha ben echt benieuwd of sommige shit gewoon echt zomaar gebeurd of dat het alsnog vrij rare is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
0-6 na twee potjes duo. Als het echt 0-10 wordt ga ik lachen :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Thormodo schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 20:22:
0-6 na twee potjes duo. Als het echt 0-10 wordt ga ik lachen :').
Hahaha please keep us updated :D wat was je rank s4 of preseason als je dat gespeeld hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
Ik ben de afgelopen paar dagen ook wat meer ranked gaan spelen. Niets te klagen. 1 keer support thresh en twee keer nocturne jungle kunnen spelen. 3 wins! Heerlijk! De weg naar Gold V duurt nog even (nu Silver IV - 49 LP), maar wie weet red ik het net :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
Wat een gezeur hier over "retards" en dergelijke? Feit blijft dat de kans groter is dat er in het enemy team een "retard" zit dan in je eigen team, tenzij je zelf de "retard" bent natuurlijk. :P In theorie heeft het enemy team ook meer kans op een AFKer als je zelf niet AFK gaat etc.

Ook over duoQ trouwens: je krijgt wel moeilijkere tegenstanders hé, je moet alleen duoQ doen als je zeker weet dat je echt een groot verschil kan maken met de onderlinge communicatie met je duoQ partner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Larkinzzz schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 01:38:
Wat een gezeur hier over "retards" en dergelijke? Feit blijft dat de kans groter is dat er in het enemy team een "retard" zit dan in je eigen team, tenzij je zelf de "retard" bent natuurlijk. :P In theorie heeft het enemy team ook meer kans op een AFKer als je zelf niet AFK gaat etc.

Ook over duoQ trouwens: je krijgt wel moeilijkere tegenstanders hé, je moet alleen duoQ doen als je zeker weet dat je echt een groot verschil kan maken met de onderlinge communicatie met je duoQ partner.
Nog meer open deuren die je wilt intrappen? Is hier al 100 x eerder gedaan, maar dank voor deze buitengewoon originele en nuttige info.

Dus eigenlijk bedoel je te zeggen dat bijvoorbeeld Thormodo, die kennelijk overmatig veel pech heeft in placements, een beetje een retard is, of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ben een smurf account aan het levelen, wil met dat account voornamelijk wat andere dingen proberen en dan te kijken of ik er zelf goed mee om kan gaan. Als support ben ik momenteel gewoon echt een slechte speler, 8-10 games die ik support moet spelen krijg ik wel (te veel) commentaar van me team. Dus ga dit account denk ik daarvoor gebruiken :P om veel support te oefenen. Maar ik heb gewoon echt weinig plezier in de support role dus of ik het vol hou is een 2e.

Hij is nu pas level 19 dus heb nog 11 levels voordat ik me aan ranked hoef te wagen ;p en dan kijken of ik volgend seizoen een 2e account Plat + kan krijgen.Stiekem hoop ik dat dit account dan in bronze start ;p ben benieuwd naar die climb van bronze naar plat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:23
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 02:28:
[...]

Nog meer open deuren die je wilt intrappen? Is hier al 100 x eerder gedaan, maar dank voor deze buitengewoon originele en nuttige info.

Dus eigenlijk bedoel je te zeggen dat bijvoorbeeld Thormodo, die kennelijk overmatig veel pech heeft in placements, een beetje een retard is, of niet?
Nee wat hij denk ik probeert te zeggen is wat ik eerder ook al aangaf, dat erover klagen en zeuren niet echt veel zin heeft, ook al lucht het best op.

Het is een beetje zoals poker hoevaak heb ik wel niet gehad dat ik diep in een toernooi zat en eruit eindelijk uitvloog met de ''beste hand'' maar hij gewoon 1 van de 3/4 outs hit, tja kan ik wel lopen roepen kut spel, lucker, etc maar dan ga ik alleen maar tilten. Wat op dat moment belangrijk is, is dat ik de juiste beslissing heb gemaakt en ook al verloor ik die pot, 90% van de tijd zal ik die hand wel winnne oftewel, zolang jij de juiste beslissingen maakt en goed speelt of in dit geval niet AFK gaat of zelf trollt, zal je statistisch gezien altijd profit maken in de long run. Dat is wat je in je achterhoofd moet houden.(mits je op je eige niveau speelt ofcourse)

Nu ga je 0-4 en wordt het van de daken geschreeuwd, volgende week ga je 6-0 en dan hoor je niemand meer. :P

[ Voor 5% gewijzigd door Ambition88 op 06-10-2015 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Ambition88 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 08:51:
[...]

Nee wat hij denk ik probeert te zeggen is wat ik eerder ook al aangaf, dat erover klagen en zeuren niet echt veel zin heeft, ook al lucht het best op.

Het is een beetje zoals poker hoevaak heb ik wel niet gehad dat ik diep in een toernooi zat en eruit eindelijk uitvloog met de ''beste hand'' maar hij gewoon 1 van de 3/4 outs hit, tja kan ik wel lopen roepen kut spel, lucker, etc maar dan ga ik alleen maar tilten. Wat op dat moment belangrijk is, is dat ik de juiste beslissing heb gemaakt en ook al verloor ik die pot, 90% van de tijd zal ik die hand wel winnne oftewel, zolang jij de juiste beslissingen maakt en goed speelt of in dit geval niet AFK gaat of zelf trollt, zal je statistisch gezien altijd profit maken in de long run. Dat is wat je in je achterhoofd moet houden.(mits je op je eige niveau speelt ofcourse)

Nu ga je 0-4 en wordt het van de daken geschreeuwd, volgende week ga je 6-0 en dan hoor je niemand meer. :P
Want jij speelt poker ook met teams van 5 waarbij je afhankelijk bent van de skill en welwillendheid van deze random teamgenoten? Beetje rare vergelijking. Met name ook omdat de gevolgen van een loss niet op elkaar aansluiten. Je kan met poker wel een paar potjes verliezen, maar dan speel je nog steeds tegen dezelfde mensen. Als je met LoL de pech hebt dat alle kansberekeningen toevallig net die games in jou nadeel uitvallen zak je en moet je het de volgende games met nog minder begaafde mensen doen waardoor .... afijn, ik ga er vanuit dat je snapt waar ik heen wil.

Wat dat betreft was het oude ELO systeem veel transparanter en beter. Geen kunstmatig hooghouden van mensen die ergens naartoe geboost zijn maar er duidelijk niet horen. Maar ja, dan krijgt 80% van de community geen rank en dat is niet motiverend he.. Als je er dan echt niets van bakt zak je vanzelf en word je niet beschermd in divisie V gehouden. Maar goed, deze discussie is inmiddels ook al zo oud als Damien <3

[ Voor 12% gewijzigd door Jaap. op 06-10-2015 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
Raar genoeg om 1 of andere manier op 7 games maar 3 trolls meegehad. 7 game win streak en 2-0 in promo gegaan naar platinum. Daarna kwamen ze waar is drosjes bij mijn team.

Call aub geen role die je overduidelijk niet kan spelen. Probeer geen insec te doen als je de mechanics er overduidelijk niet voor hebt. teveel gevraagd voor sommige mensen.
Eerste loss een Xerath die op 25 minuten net geen 90 cs had en al 4 deaths tegen een morgana mid. Aangezien ik toch vrij vaak Xerath mid speel als safe pick, vraag ik me af hoe hij dit voor elkaar gekregen heeft. Resultaat was dat hij na 25 minuten enkel een grail + boots had. Ik ben nog support carry gegaan, maar de jungler was de eerder vermelde insec lee sin, dus eerste loss binnen.
2de loss ga ik mid, mijn premade gaat top. Ik sta Xerath vs leblanc, loop 25cs en 1 kill voor op 10 minuten. Ik dus lekker sterk. Mijn pre staat op top gnar vs olaf en dat gaat gelijk op, kleine cs lead voor mijn pre en 0-0-0 scores. Opeens onze jungler: guy I gotta go in 5 en begint instant te feeden. Botlane wasdan al niet goed bezig, hoewel ik geroamd was en ze kills had gegeven... 2-2 in promo dankzij de trolls.

Laatste game hadden we een lb op mid die tegen galio stond. Eerste 10-15 minuten ging het nog best goed, maar daarna was die ook erbarmelijk slecht. Gelukkig ben ik nautilus support gegaan en was onze kalista een smurf. Enemy had een Yi smurf, dus de game ging heel lang gelijk op. De Yi was ook premade met hun toplane en die ging leona top. Wombo combo leona ult + galio ult + Yi die wild kan gaan is toch wel zot om te zien.
Ze killen al onze inhibs + towers en in een laatste spurt kunnen we de nexus verdedigen. Daarna nog enkele goede teamfights kunnen doen waarbij ze nooit konden finishen. Laatste fight wou galio flashen en ik kreeg net voor zijn flash-ult mijn ult nog af. Galio ult na een halve seconde dus gedaan, waardoor ik Yi van Kalista kon peelen en we zo na een klein uurtje de game toch nog konden winnen.
Dan ga je kijken naar de damage dealt, onze tank gnar (mijn pre) had dubbele damage gedaan van leblanc en ik kwam met mijn nautilus support vrij dichtbij de leblanc damage. Deze game had een stomp geweest, had die kerel gewoon iets gepakt waar hij effectief mee kon spelen ipv OMG LB OP

Maar goed, eindelijk in platinum, hopelijk kan ik nu nog wat extra mmr vastkrijgen dat ik volgend seizoen terug in plat kan starten mits ik niet 2-8 in promo's ga zoals dit seizoen -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

JapieTalent schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 09:21:
[...]

Want jij speelt poker ook met teams van 5 waarbij je afhankelijk bent van de skill en welwillendheid van deze random teamgenoten? Beetje rare vergelijking.
Je bent daarin afhankelijk van de kaarten die je krijgt. En unlike LoL heb je TOTAAL geen invloed hierop, unlike LoL waarbij je in principe betere teamgenoten krijgt als je het zelf ook beter doet (ook betere tegenstanders overigens). Zo raar is de vergelijking met poker wmb helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Laatst online: 23-08 20:08
Ik zit Elise te oefenen op mijn account, maar dat is toch wel een champion die enige finesse vereist van de speler om haar echt optimaal te benutten.

Het standaard ganken en farmen gaat goed. Maar zodra het hectischer wordt en de gevechten langer duren wordt het lastig. Vooral het switchen tussen je human form en je spider form moet je goed in te gaten houden aan de hand van wat je wilt doen, zoals Reppel, Cocoon of juist iets anders. Kwestie van veel spelen zodat dat soort dingen automatisch in je hoofd zit zonder dat je er teveel moet bij nadenken.

Ook om de hele combo van Cocoon > Neurotoxin > Volotile spiderling > spider form > Venemous Bite > Skittering Frenzy snel uit te voeren is even wennen.

An sich mag ik Elise wel, maar ze vereist veel meer oefening dan Hecarim, Vi, Xin of menig andere junglers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Vicarious schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:02:
[...]

Je bent daarin afhankelijk van de kaarten die je krijgt. En unlike LoL heb je TOTAAL geen invloed hierop, unlike LoL waarbij je in principe betere teamgenoten krijgt als je het zelf ook beter doet (ook betere tegenstanders overigens). Zo raar is de vergelijking met poker wmb helemaal niet.
En juist daarom valt poker onder kansspelen, of LoL volgens jou ook? Hoewel er wat betreft SoloQ wel wat voor te zeggen valt, zie ik het wat dat betreft de game an sich toch anders. Je hebt inderdaad geen invloed op de kaarten, maar mocht je die niets vinden kan je wel zelf beslissen om te folden. Als ik in een potje LoL geen baron wil forcen kan ik dat ook niet doen, maar als mijn vier teamgenoten daar wel trek in hebben gaat het gewoon gebeuren, ook 4v5. M.a.w. je bent bij poker weliswaar afhankelijk van de kaarten die je krijgt, maar je bent 100% zelf verantwoordelijk voor het vervolg aangezien niemand voor je gaat bepalen wat er gebeurd. Bij LoL ligt dit gewoon anders omdat je in een team speelt. Daarnaast zijn betere teamgenoten/tegenstanders absoluut geen garantie voor betere games. Derhalve vind ik het krom om een individueel spelletje te vergelijken met een teamspel, maar goed ieder zijn mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

JapieTalent schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:21:
[...]

En juist daarom valt poker onder kansspelen, of LoL volgens jou ook? Hoewel er wat betreft SoloQ wel wat voor te zeggen valt, zie ik het wat dat betreft de game an sich toch anders. Je hebt inderdaad geen invloed op de kaarten, maar mocht je die niets vinden kan je wel zelf beslissen om te folden. Als ik in een potje LoL geen baron wil forcen kan ik dat ook niet doen, maar als mijn vier teamgenoten daar wel trek in hebben gaat het gewoon gebeuren, ook 4v5. M.a.w. je bent bij poker weliswaar afhankelijk van de kaarten die je krijgt, maar je bent 100% zelf verantwoordelijk voor het vervolg aangezien niemand voor je gaat bepalen wat er gebeurd. Bij LoL ligt dit gewoon anders omdat je in een team speelt. Daarnaast zijn betere teamgenoten/tegenstanders absoluut geen garantie voor betere games. Derhalve vind ik het krom om een individueel spelletje te vergelijken met een teamspel, maar goed ieder zijn mening :)
Een 100% vergelijking is het natuurlijk nooit, anders hadden we poker ook wel League of Legends genoemd, denk je niet? De vergelijking ging mij puur om het feit dat je te maken hebt met random factoren waarop je geen invloed hebt (in LoL je teammates en hun beslissingen, in poker je kaarten en de kaarten die vallen) en daardoor niet ELK potje kunt winnen, maar door zelf zoveel mogelijk de juiste beslissingen te nemen je alsnog 'in the long run' winst zou moeten halen (of een hogere ranking).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Vicarious schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:03:
[...]

Een 100% vergelijking is het natuurlijk nooit, anders hadden we poker ook wel League of Legends genoemd, denk je niet?De vergelijking ging mij puur om het feit dat je te maken hebt met random factoren waarop je geen invloed hebtt (in LoL je teammates en hun beslissingen, in poker je kaarten en de kaarten die vallen) en daardoor niet ELK potje kunt winnen, maar door zelf zoveel mogelijk de juiste beslissingen te nemen je alsnog 'in the long run' winst zou moeten halen (of een hogere ranking).
Tja, als je het zo bekijkt. Prima, maar dan kan je LoL met praktisch alles vergelijken waar een random factor van toepassing is ("mijn humeur obv het weer" om een voorbeeld te noemen). Maar goed, het hoeft geen wel/niet discussie te worden.

Wat betreft die 'long run', tja in theorie zal dat misschien wel zo gelden. Een casual ranked speler als Thormodo heeft daar natuurlijk geen boodschap aan. Hij speelt zijn 10 matches om de rewards binnen te halen en wanneer er nu van de 6 matches met alle 6 wat 'mis' is, frustreert natuurlijk enorm. Dan kunnen mensen wel het constante factor geneuzel erbij halen, wat theoretisch na enkele tientallen of honderden matches wellicht wel klopt, maar daar schiet Thormodo niets mee op, hij speelt immers die placements voor de rewards. Het klopt dat het ook andersom had kunnen zijn (6 gespeeld en 6 gewonnen), maar ook dat zou uitzonderlijk zijn. Wat dat betreft komt SoloQ misschien nog dichter bij een kansspel dan je in eerste instantie zou zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Heel vervelend voor Thormodo, maar dat heeft iedereen. Dat is nu eenmaal een gegeven, zo zit het spel in elkaar en dan met name soloqueue. Als je dat niet trekt kun je beter zoveel mogelijk premade games spelen, maar erover klagen op Tweakers helpt in ieder geval ZEKER niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Vicarious schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:34:
Heel vervelend voor Thormodo, maar dat heeft iedereen. Dat is nu eenmaal een gegeven, zo zit het spel in elkaar en dan met name soloqueue. Als je dat niet trekt kun je beter zoveel mogelijk premade games spelen, maar erover klagen op Tweakers helpt in ieder geval ZEKER niet :D
Nee het helpt inderdaad niet, anders waren sommigen al reeds ver tot in challenger geraakt ;)

Het klopt eveneens dat het spel voor iedereen gelijk is, maar dat wil niet zeggen dat het daarmee ook perfect is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

En soms wil je gewoon ff bitchen over de mongoloïden die je (mede) tot een 0-6 streak gebracht hebben, dat moet gewoon kunnen toch? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

McGryphon schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:48:
En soms wil je gewoon ff bitchen over de mongoloïden die je (mede) tot een 0-6 streak gebracht hebben, dat moet gewoon kunnen toch? :+
Van mij mag het hoor, ik licht alleen het punt van Ambition even toe ;)

@Japie: nee, LoL is zeker niet perfect, met name de tribunal en manier van punishen niet. Als dat zou verbeteren zou SoloQ denk ik een veel betere ervaring worden. Daarnaast denk ik dat je voor een soloq game teveel afhankelijk bent van teamwork maar niet de tools aangereikt krijgt om goed samen te werken. Hopelijk helpt teambuilder ranked daar al iets mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Vicarious schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:52:

Hopelijk helpt teambuilder ranked daar al iets mee.
Komt die er aan ja?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Vicarious schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:52:
[...]

Van mij mag het hoor, ik licht alleen het punt van Ambition even toe ;)

@Japie: nee, LoL is zeker niet perfect, met name de tribunal en manier van punishen niet. Als dat zou verbeteren zou SoloQ denk ik een veel betere ervaring worden. Daarnaast denk ik dat je voor een soloq game teveel afhankelijk bent van teamwork maar niet de tools aangereikt krijgt om goed samen te werken. Hopelijk helpt teambuilder ranked daar al iets mee.
Vooropgesteld kan je beter hier bitchen dan ingame, mits je het binnen Gropah's regels houdt, krijg je hier geen restrictions etc. (Hier mag sarcasme wel, hoezee! ;) )

Ik vraag me ook af in hoeverre een ranked teambuilder gaat helpen. In theorie klinkt het wel mooi: meer onderlinge afstemming doordat je voor een specifieke role queued, maar hoelang gaat die queue dan duren? In de gemiddelde champ select wil ook niemand support spelen, dus het aantal mensen dat er voor in queue gaat zal ook niet overweldigend zijn.

De grootste flaw van het hele ranked is naar mijn idee het schijnbeeld van skill gecreëerd wordt door de aanpassing van de ranking methodiek een aantal jaar geleden. Ik heb het afgelopen jaar in brons (niet) en silver (weinig) gespeeld dus daar kan ik niet echt over oordelen. Maar bijvoorbeeld mensen in Gold 5 / Plat 5 menen dat ze heel wat zijn op basis van deze rank. Terwijl, wanneer je onderliggend gaat kijken ze gematched worden met enkele divisies lager omdat hun MMR inmiddels dusdanig gezakt is dat ze eigenlijk bij een normaal systeem al lang gedemote zouden zijn. Dit werkt ook andersom: het (meervoudig) falen van ridicule promotions (hoezo promotions: ik heb toch al bewezen tot 100 punten te kunnen geraken? hoezo moet ik dan alsnog een keer dubbel bewijzen dat ik hogerop mag?) zorgen ervoor dat mensen in een divisie ervan overtuigd raken dat ze hogerop horen en ontwikkelen op basis daarvan een attitude. Zeker als het meermaals niet lukt. Wat dat betreft was het oude systeem veel transparanter en liet het veel minder ruimte voor discussie, maar zoals ik al eerder aangaf haalt dan 80% van de community geen rank, wat niet motiveert en waarschijnlijk leidt tot meer reuring in de community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Waarom klagen over LoL, je moet toch alles gewoon geweldig vinden? En alle statistieken erop na getrokken moet je theoretisch altijd winnen.

Jongens aanbidden! Verlies je, puur je eigen schuld dat je zo bagger slecht bent.

En niet meer klagen, want je zou je ervaringen ook eens delen. Dit wordt al een mooie dierentuin om aapjes te kijken. Mocht je een champion hebben die volgens jou mensen zou kunnen helpen bij het stijgen in soloqueue dan moet je dat niet gaan roepen, want dan hebben we 126 counters voor deze ene champ. Maar als dan op Worlds deze champion door 1 van de zwakste teams (destijds gezien) wordt gepakt en de game wordt gedragen door deze champion. Nou dan zijn het maar noobs hoor die er tegen speelden, want je hebt ja 126 counters.

Ja precies, dit thread is 10x beter geworden met al die nieuwe gezichten die hetzelfde liedje zingen wat velen voor hun deden ongeveer 4 jaar geleden. Maar welkom hoor. Jullie inbreng wordt zeer zeker serieus genomen.

Ik mis de tijd dat er mensen als Itsnotrudy zaten die gewoon zeiden waar het op stond, ipv altijd en eeuwig met je tong diep in de aars van Riot rond te hangen.

Hier heb je nog een Chroma-skin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
McGryphon schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:48:
Juist, ontneem ons nou niet de therapeutische waarde van dit forum :P
JapieTalent schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 09:21:
Maar goed, deze discussie is inmiddels ook al zo oud als Damien <3
Is die onzinnige 'constante factor' discussie dan al zó oud? :+
Ricmaniac schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 07:52:
Ben een smurf account aan het levelen. Hij is nu pas level 19 dus heb nog 11 levels voordat ik me aan ranked hoef te wagen ;p
Duurt dus nog een eeuwigheid :)
Ik zit soms wat te klooien met ARAM op een lvl 16 smurf geloof ik atm, maar man man dat xp balkje komt gewoon totaal niet vooruit.
JapieTalent schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 12:04:
Ik vraag me ook af in hoeverre een ranked teambuilder gaat helpen. In theorie klinkt het wel mooi: meer onderlinge afstemming doordat je voor een specifieke role queued, maar hoelang gaat die queue dan duren? In de gemiddelde champ select wil ook niemand support spelen, dus het aantal mensen dat er voor in queue gaat zal ook niet overweldigend zijn.
Dat punt van queue times zal best een issue kunnen zijn ja, maar goed, vergis je niet in het aantal support mains dat je ziet in ranked.

Ik ben wel een 'fan' van teambuilder; je krijgt sowieso je gewenste rol en het getroll en gekloot in champ select wat nu nog vaak het geval is, zal met ranked teambuilder een stuk minder voorkomen. Daar wil ik best een aantal minuten voor queuen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 12:08:
[...]

Dat punt van queue times zal best een issue kunnen zijn ja, maar goed, vergis je niet in het aantal support mains dat je ziet in ranked.

Ik ben wel een 'fan' van teambuilder; je krijgt sowieso je gewenste rol en het getroll en gekloot in champ select wat nu nog vaak het geval is, zal met ranked teambuilder een stuk minder voorkomen. Daar wil ik best een aantal minuten voor queuen :)
Zoals ik al zei klinkt het in theorie wel goed, maar ik moet het eerst zien voor ik het ga geloven. Überhaupt dat ze het gaan uitbrengen (ze beloven wel meer wat ze uiteindelijk niet nakomen) en dan nog dat het ook daadwerkelijk werkt. Ik heb de afgelopen tijd natuurlijk niet heel veel gespeeld, dus kan wat betreft het aantal support mains niet echt iets zinnigs zeggen, maar voorheen stonden mensen in ieder geval niet echt te springen om te supporten, hence mijn redenatie in de vorige post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-09 15:50
JapieTalent schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 12:17:
[...]

Zoals ik al zei klinkt het in theorie wel goed, maar ik moet het eerst zien voor ik het ga geloven. Überhaupt dat ze het gaan uitbrengen (ze beloven wel meer wat ze uiteindelijk niet nakomen) en dan nog dat het ook daadwerkelijk werkt. Ik heb de afgelopen tijd natuurlijk niet heel veel gespeeld, dus kan wat betreft het aantal support mains niet echt iets zinnigs zeggen, maar voorheen stonden mensen in ieder geval niet echt te springen om te supporten, hence mijn redenatie in de vorige post.
Het grote verschil is denk ik wel dat je in een teambuilder als support ook een ADC krijgt die het wíl (en dus waarschijnlijker ook kan) spelen.

Als ik op mijn niveau kijk (Silver 3/4) en lager, zie je dat support en ADC in 75% van de gevallen overblijven.
Ik ben graag ADC, maar pick dit eigenlijk alleen maar als er een support daadwerkelijk heeft gekozen voor support, en niet omdat hij lastpick is. In het eerste geval heb je namelijk iemand die WIL supporten, in het laatste geval iemand die MOET supporten, en dit vaak doet met het idee 'ik pak gewoon mijn main mid champ en carry de boel wel ff'.
Andersom gaat dit ook werken denk ik; mensen zullen graag supporten met een goede (betere) ADC, die reageerd op engages, die begrijpt wanneer je engaged en wanneer alleen maar poked enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

One trick pony queue, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 12:05:
Waarom klagen over LoL, je moet toch alles gewoon geweldig vinden? En alle statistieken erop na getrokken moet je theoretisch altijd winnen.

Jongens aanbidden! Verlies je, puur je eigen schuld dat je zo bagger slecht bent.

En niet meer klagen, want je zou je ervaringen ook eens delen. Dit wordt al een mooie dierentuin om aapjes te kijken. Mocht je een champion hebben die volgens jou mensen zou kunnen helpen bij het stijgen in soloqueue dan moet je dat niet gaan roepen, want dan hebben we 126 counters voor deze ene champ. Maar als dan op Worlds deze champion door 1 van de zwakste teams (destijds gezien) wordt gepakt en de game wordt gedragen door deze champion. Nou dan zijn het maar noobs hoor die er tegen speelden, want je hebt ja 126 counters.

Ja precies, dit thread is 10x beter geworden met al die nieuwe gezichten die hetzelfde liedje zingen wat velen voor hun deden ongeveer 4 jaar geleden. Maar welkom hoor. Jullie inbreng wordt zeer zeker serieus genomen.

Ik mis de tijd dat er mensen als Itsnotrudy zaten die gewoon zeiden waar het op stond, ipv altijd en eeuwig met je tong diep in de aars van Riot rond te hangen.

Hier heb je nog een Chroma-skin!
JAAA hyperbolen! Want als ik het een keer niet met gezeik eens ben dan hang ik met mn tong in de aars van Riot! Veel beter om ALLES van Riot af te zeiken omdat ALLES wat ze doen kut is maar wel 300 games per week spelen op 15 verschillende accounts. Weet je wat, ik koop er ook nog eens ALLE skins bij omdat ik het zulke prutsers vind met hun hilarisch slechte game.

Kom op zeg, wat wil je nou :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 12:48:
[...]

JAAA hyperbolen! Want als ik het een keer niet met gezeik eens ben dan hang ik met mn tong in de aars van Riot! Veel beter om ALLES van Riot af te zeiken omdat ALLES wat ze doen kut is maar wel 300 games per week spelen op 15 verschillende accounts. Weet je wat, ik koop er ook nog eens ALLE skins bij omdat ik het zulke prutsers vind met hun hilarisch slechte game.

Kom op zeg, wat wil je nou :')
Dat je eens aan 1 mening vasthoud en niet alle kanten van de wind op waait.

Overigens als je op mij probeert te refereren, zorg er dan iig voor dat je je feiten bij elkaar hebt. 300 games? Ik wou dat ik het kon opbrengen, maar maak er gerust 3 van, op 2 accounts. Enige feit is de skins, een nutteloze investering, die mening deel ik met je. Want ze doen werkelijk waar maar verdomd weinig om deze game nog aantrekkelijk te houden.

[ Voor 22% gewijzigd door Damien op 06-10-2015 12:52 ]

Pagina: 1 ... 18 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.