Ehh, ik vind de tijden juist prima, op het moment dat ik thuiskom begint de eerste match. Stukken beter dan al die andere keren toen het in Korea, US gehost werd.Ricmaniac schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 08:02:
Wel echt jammer van de tijden van Worlds, nu moet je steeds savonds alles terug gaan kijken..
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
Kan het hier even niet zo snel opzoeken.
dat wel, maar gemiddeld werkend mens is niet thuis om 2-4 uur smiddags op werkdagen.Damienx2 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 08:27:
[...]
Ehh, ik vind de tijden juist prima, op het moment dat ik thuiskom begint de eerste match. Stukken beter dan al die andere keren toen het in Korea, US gehost werd.
Of heb ik verkeerd gelezen dat het om 4:00 PM en 2:00 PM begint elke dag?
4PM door de week, 2PM in het weekend (en daarna de volgende donderdag om 2PM). Tja ik werk niet bij een McDonalds, dus om 2PM in het weekend is prima te doen.Ricmaniac schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 08:44:
[...]
dat wel, maar gemiddeld werkend mens is niet thuis om 2-4 uur smiddags op werkdagen.
Of heb ik verkeerd gelezen dat het om 4:00 PM en 2:00 PM begint elke dag?
[ Voor 4% gewijzigd door Damien op 01-10-2015 08:49 ]
Proficiat hè! En hopen op weinig bezoek, of ze moeten mee willen kijkenDamienx2 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 08:48:
[...]
4PM door de week, 2PM in het weekend (en daarna de volgende donderdag om 2PM). Tja ik werk niet bij een McDonalds, dus om 2PM in het weekend is prima te doen.
Op het sarcasme na (wat ik kan waarderen) heb ik het idee dat je het woord NIET hebt gemistEro-Sensei schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 09:14:
[...]
Proficiat hè! En hopen op weinig bezoek, of ze moeten mee willen kijken
Veigar is momenteel vrij sterk dankzij die kill/assist buff. Hierdoor kan je midgame gemakkelijker 20 AP bijkrijgen. Je speelt het in het begin ook veilig en stackt Q.Koekiemonsterr schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 00:07:
Zijn hier ineens veel fans van Veigar of ben jij dat steeds?![]()
Vandaag kwam ik toevallig met Diana vs Veigar te staan. Kostte me niet zoveel moeite Veigar stevig van katoen te geven en mede daardoor de game te winnen.
Wat moet een Veigar precies beginnen tegen dergelijke assassins of lane bullies zoals Viktor? Ik zie niet echt wat hem zo goed maakt atm, maar goed, goeie spelers op Veigar kan natuurlijk al aardig helpen
Ik pak op veigar altijd teleport, want mensen op mijn ELO (hoge gold) weten niet deftig hoe ze met veigar om moeten gaan. Ik zit de hele tijd stacks te halen ena ls ik een kans zie => tp naar top of bot en kills/assists halen.
Waarom vind ik veigar nog sterk?
- stunbox
- als de box raakt, massive damage met q en w. lategame kan je vaak de adc killen met enkel die 2 skills.
- Zijn ult scaled ook op enemy AP, dus als je achterloopt, kan je nog steeds een grote dreiging zijn voor hun midlaner.
- de buff voor kills/assists waardoor je veel meer AP krijgt.
- als je achterloopt, heb je nog steeds massive damage om iemand uit de fight te halen of de utility van de stunbox
- nogmaals de stunbox, want dat ding is gewoon een teamfight gamechanger
Veigar is ook zwak tegen assassins zoals diana, viktor, ... Early game zullen ze je wel pakken. Het is dan aan de veigar om veilig te spelen, wat cs af te geven en gewoon de stacks te pakken die je veilig kan pakken. Moest je doodgaan, heb je nog steeds je tp om snel naar de lane terug te keren om zo snel mogelijk terug stacks te halen OF om een suprise gank te zetten op een andere lane. Vanaf een bepaald punt outscale je de enemy toch en veigar draait nu eenmaal om die lategame te halen.
Zo had ik bijvoorbeeld een game waar de eneemy jungler (rengar) mij vaak is komen ganken en ik mijn flash "weggegooid" heb. Daarna onder tower staan farmen en zeker 2-3 waves maar 2-3 cs per wave kunnen pakken. Maar ik ben niet doodgegaan elke keer rengar langskwam en bleef de stacks ophopen. Dan zit je opeens op 20 minuten en staat daar een veigar met 600-800AP die zo goed als iedereen op het enemy team 100-0 kan zetten.
Ik ben nu ook geregeld naar Froggen aan het kijken hoe hij veigar speelt. Ik heb nog te vaak dat ik te passief speel, waardoor ik mijn waves niet voorbereid op optimale Q stacking. natuurlijk komt dit vooral met ervaring, dus ik zal nog wat mogen spelen ook.
Mijn doel is momenteel terug in platinum geraken en als ik veigar kan blijven spelen, gaat dit best goed lukken
BNet tag: whodares#1162
Verwijderd
Mja alleen jammer dat donderdag en vrijdag niet onder weekend vallenDamienx2 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 08:48:
[...]
4PM door de week, 2PM in het weekend (en daarna de volgende donderdag om 2PM). Tja ik werk niet bij een McDonalds, dus om 2PM in het weekend is prima te doen.
Ja die 4 games die je gaat missen zijn wel een drama. Dan kan het beter zijn zoals destijds in Korea en in de US, zodat je haast geen game kunt meekijken.Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 09:41:
[...]
Mja alleen jammer dat donderdag en vrijdag niet onder weekend vallen
Even kijken welke games het gaan zijn:
CLG vs KOO - kan idd een leuke pot zijn
FW vs PNG - gaap
SKT vs EDG - is idd een goede pot
BKT vs H2K - gaap.
Dus eigenlijk 2 games die je gaat mislopen. Die tijden slaan idd nergens op. Rito pls.
Verwijderd
Ik wist niet dat jij mijn werkrooster kende. Maarja trolls will always be trolls.Damienx2 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 09:52:
[...]
Ja die 4 games die je gaat missen zijn wel een drama. Dan kan het beter zijn zoals destijds in Korea en in de US, zodat je haast geen game kunt meekijken.
Even kijken welke games het gaan zijn:
CLG vs KOO - kan idd een leuke pot zijn
FW vs PNG - gaap
SKT vs EDG - is idd een goede pot
BKT vs H2K - gaap.
Dus eigenlijk 2 games die je gaat mislopen. Die tijden slaan idd nergens op. Rito pls.
[ Voor 81% gewijzigd door Gropah op 04-10-2015 22:37 ]
Darius
- Decimate (Q) Blade Width reduced to 220 from 270 [source].
- Apprehend (E) slow reduced to 40% from 90%
[NOTE: These changes are EXPERIMENTAL. Few tweets for context: 1, 2, 3 ]
Runic Blade (Passive) changed to:
"Riven's abilities charge her blade, causing her next basic attack to deal an additional [20% - 50%] physical damage. If Runic Blade damages an enemy champion, Riven gains 20 Edge.
- Riven's damage is increased by up to 10% based on how much Edge she has. If she hasn't gained Edge in the last 10 seconds, Riven begins to lose her Edge at the rate of 10 every second.
- Bonus Damage: X"
- Passive is now on next basic attack rather than stacking up to three times.
- Passive now generates a new resource called Edge.
- 10 Edge = 1% damage increase.
Ziet er leuk uit naar mijn idee. Beter dan gewoon damage erbij of eraf.
Vooral het feit dat de passive on-hit damage niet meer stackt maar gewoon op de volgende basic attack is fijn. Zo kan ze niet drie dashes gebruiken en dan gewoon de full damage doen als ze je kan raken. Wil ze de abilities gebruiken dichter bij te komen of weg te komen dan gaat dat ten koste van de damage.
We moeten natuurlijk nog zien of dit door gaat maar dit zijn wel leuke aanpassingen.
Die Riven change klinkt opzich goed. Alleen het enige nadeel wat ik hieraan vind en hetzelfde eigenlijk met een champ als Gnar, dat de enemy (volgens mij ziet die het bij Riven ook) info heeft wanneer jij hoogstwaarschijnlijk gaat initiaten.Xanthian schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 10:11:
Riot pakt nerfs tegenwoordig iets anders aan zie ik, zoals met Darius en Riven.
DariusRiven
- Decimate (Q) Blade Width reduced to 220 from 270 [source].
- Apprehend (E) slow reduced to 40% from 90%
[NOTE: These changes are EXPERIMENTAL. Few tweets for context: 1, 2, 3 ]
Runic Blade (Passive) changed to:
"Riven's abilities charge her blade, causing her next basic attack to deal an additional [20% - 50%] physical damage. If Runic Blade damages an enemy champion, Riven gains 20 Edge..
- Riven's damage is increased by up to 10% based on how much Edge she has. If she hasn't gained Edge in the last 10 seconds, Riven begins to lose her Edge at the rate of 10 every second.
- Bonus Damage: X"
- Passive is now on next basic attack rather than stacking up to three times.
- Passive now generates a new resource called Edge.
- 10 Edge = 1% damage increase.
Ziet er leuk uit naar mijn idee. Beter dan gewoon damage erbij of eraf.
Vooral het feit dat de passive on-hit damage niet meer stackt maar gewoon op de volgende basic attack is fijn. Zo kan ze niet drie dashes gebruiken en dan gewoon de full damage doen als ze je kan raken. Wil ze de abilities gebruiken dichter bij te komen of weg te komen dan gaat dat ten koste van de damage.
We moeten natuurlijk nog zien of dit door gaat maar dit zijn wel leuke aanpassingen.
Maar goed, eens zien op de PBE hoe snel het "laad" in de praktijk.
[ Voor 22% gewijzigd door Ambition88 op 01-10-2015 10:22 ]
Daarom dat de pro's er iedereen mee aan het wrecken zijn, I guess?Ambition88 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 10:21:
Ik vind veigar echt overrated zeker in hogere elo werkt die champ voor geen meter, super vulnerable voor allin champs, veigar mid? okay il go zed/diana is het een veigar main? np cleanse/flash en de game is al gewonne op lvl 3zonder de stun van zijn muur kan hij echt helemaal niks, kan zn dmg nie landen, heeft geen escapes meer, easy to play easy to counter.
ik wreck ook met yi in yoloque, toch zie je hem sporadisch tot nooit in competitive play, coincidence?whodares schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 10:37:
[...]
Daarom dat de pro's er iedereen mee aan het wrecken zijn, I guess?
Ik mis je punt een beetje hier, hij geeft aan dat de pro's met Veigar games winnen. Terwijl jij net aangaf dat Veigar in high elo niets te zoeken heeft. Wat heeft jouw voorbeeld dat je met Yi games wint maar het niet bij de pro's ziet er dan mee te maken?Ambition88 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 10:40:
[...]
ik wreck ook met yi in yoloque, toch zie je hem sporadisch tot nooit in competitive play, coincidence?
Mijn punt is dat als je weet hoe je tegen een veigar moet spelen het super easy is om je lane te winnen, zelfde geldt voor yi, daarom mijn vergelijking, het zijn beide one trick pony's ontneem hem zijn stun en hij kan vrij weinig in laning phase.Damienx2 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 10:42:
[...]
Ik mis je punt een beetje hier, hij geeft aan dat de pro's met Veigar games winnen. Terwijl jij net aangaf dat Veigar in high elo niets te zoeken heeft. Wat heeft jouw voorbeeld dat je met Yi games wint maar het niet bij de pro's ziet er dan mee te maken?
tuurlijk kan je zeggen het is yoloque en niet iedereen heeft een qss of cleanse dus je kan elders op de map kills oppaken, true. maar komop als je het voor elkaar krijgt dat je een veigar kan laten roamen dan zit je denk ik niet thuis in de juiste elo of je hebt echt een bad game.
Maar hey wie weet zien we hem vanmiddag at worlds.
PS. Dat hij er games mee wint maakt veigar niet automatisch een goeie pick of een OP champ, dat was meer wat ik ermee wilde zeggen, gezien de veigar hype train de afgelopen 2/3 pages.
[ Voor 8% gewijzigd door Ambition88 op 01-10-2015 10:56 ]
Dus de tegenstanders van Froggen zitten niet op het juiste elo? Eerlijk gezegd denk ik dat het weinig met de elo te maken heeft maar meer met de persoon die aan de knoppen zit. Want ondanks dat jij weet hoe je een Veigar moet counteren, denk ik toch echt wel dat als jij bijv tegenover een Froggen staat dat je compleet gesloopt wordt met jouw champion van voorkeur. En een fatsoenlijke Veigar main op hetzelfde elo zal waarschijnlijk hetzelfde doen.Ambition88 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 10:51:
[...]
Mijn punt is dat als je weet hoe je tegen een veigar moet spelen het super easy is om je lane te winnen, zelfde geldt voor yi, daarom mijn vergelijking, het zijn beide one trick pony's ontneem hem zijn stun en hij kan vrij weinig in laning phase.
tuurlijk kan je zeggen het is yoloque en niet iedereen heeft een qss of cleanse dus je kan elders op de map kills oppaken, true. maar komop als je het voor elkaar krijgt dat je een veigar kan laten roamen dan zit je denk ik niet thuis in de juiste elo of je hebt echt een bad game.
Ik zeg niet dat Veigar overrated is overigens, maar hij kan het je behoorlijk lastig maken. Maar zo kan ik er nog wel 100 champs opnoemen.
Toch word hij op Master en Diamond op dit moment vrij veel gepickt. Een top 25 pick zelfs met een winrate van ruim 54%.Ambition88 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 10:51:
[...]
Mijn punt is dat als je weet hoe je tegen een veigar moet spelen het super easy is om je lane te winnen, zelfde geldt voor yi, daarom mijn vergelijking, het zijn beide one trick pony's ontneem hem zijn stun en hij kan vrij weinig in laning phase.
Of hij heel goed in een words team setup past dat vraag ik me ook af.
Nog meer mensen zo hyped voor worlds?ik heb de afgelopen week de rebroadcast van worlds 2014 bekeken en i can't wait!
Ik denk dat veigar wel eens een suprise pick kan worden tegen bepaalde champions. Tegen echte AP assassins doe hij het in de teamfights absoluut niet slecht.Ero-Sensei schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 10:57:
[...]
Toch word hij op Master en Diamond op dit moment vrij veel gepickt. Een top 25 pick zelfs met een winrate van ruim 54%.
Of hij heel goed in een words team setup past dat vraag ik me ook af.
Veigar draait volledig om de laning phase goed door te komen. Pro's gaan dat natuurlijk afstraffen met dives en een early-midgame team, maar daar kan veigar zijn team dan weer op inspelen.
Ik zeg trouwens ook niet dat hij OP is of freelo. Als ik tegen een zelfde skill level zed, diana, ... moet gaan, dan zal ik niet veel Q stacks of farm halen early en moet ik veel zagen tegen mijn jungler om mid wat te campen
Lategame veigar daarentegen zou misschien wel eens freelo kunnen zijn. Ze ganken je? Smijt ult op hun AP champ en de game is toch 4v4. Maarja, dan moet je wel tot de lategame geraken en in YoloQ krijg je vanalles en nog wat mee van teammates, wat ik spijtig genoeg veel te vaak mag ondervinden.
Ik krijg nog steeds nachtmerries van die adc ezreal die op 11 minuten 37 cs had, warvan 15-18 van mijn targon's

Zeker weten. Lekker pizza bestellen, biertje drinken en worlds kijken.Ambition88 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 11:04:
Nog meer mensen zo hyped voor worlds?ik heb de afgelopen week de rebroadcast van worlds 2014 bekeken en i can't wait!
Daarna lekker zelf spelen met "nieuwe" inspiratie, zoals Full AD kassadin jungle.
Morgen ga ik "helaas" een weekend weg dus ik zal het één en ander wel missen, maar dat halen we wel weer in. De meta is vrij interessant nu met minder tanky top laners en bruisers in de jungle.
Vicariously I live while the whole world dies
Zed - 52.67% - 1158 games
Talon - 50.12% - 385 games
Ahri - 52.79% - 1519 games
Anivia - 55.01% - 349 games
Xerath - 52.38% - 273 games
Azir - 67.06% - 334 games
Laagste winrate met veigar is tegen Malzahar, Lux, Annie en Varus de rest is allemaal boven de 50%.
Winrate is vanaf patch 5.17 49.77% naar 5.18 53.49% gestegen. Veigar is ook niet generft geloof ik in 5.19 en zijn er weinig andere veranderingen die invloed zullen hebben denk op zijn winrate. En hoe langer de game duurt hoe hoger zijn winrate ook is met in het begin al 51%.
Veigar zal dan denk ook wel gespeeld gaan worden op worlds, ik hoop het zelfs, beter dan al die standaard picks weer van de afgelopen tijd.
Bron: champion.gg
Persoonlijk vind ik Veigar voor de toplane niet zo'n slecht idee. Daar krijg je toch wat meer kans om de farmen omdat je vaker een niet-all-in matchup hebt. Daarnaast kan je met je E ganks vrij makkelijk ontwijken omdat je maar 1 ingang hebt.Vicarious schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 11:15:
Ik heb laatst een Veigar compleet ontmanteld zien worden door een Diana die hem echt in 10 minuten tijd iets van 7 keer had gekilld (waarvan maar 1x met mijn hulp als jungler). Ik had niet eens de tijd om te ganken op mid, zo snel ging het. En dat zal denk ik voor meer all-in champions met dashes gelden. Denk dat Veigar ook moeite zal hebben tegen Zed, Talon, Ahri etc. maar ook Anivia, Xerath en Azir omdat die hem outrangen. Ik zie maar weinig echt goede matchups voor Veigar eigenlijk en zou hem dus alleen als counterpick overwegen als ik mid zou spelen.
Het grote nadeel is natuurlijk dat je weinig tot geen AP bouwende toplaners hebt.
De verassing deze worlds gaat worden: Veigar support vs Janna support.
Heb je toevallig een replay van die game? Wil die kerel graag ontmanteld zien worden. Dat zou mij misschien ook wel kunnen helpen om dat type matchup beter in te schatten. Ik gebruik nu al een tijd replay.gg en dat heeft ook wel goed geholpen om mijn fouten te zien. Game dik verloren? Replay bekijken en zoeken naar die fouten die je zelf hebt gemaaktVicarious schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 11:15:
Ik heb laatst een Veigar compleet ontmanteld zien worden door een Diana die hem echt in 10 minuten tijd iets van 7 keer had gekilld (waarvan maar 1x met mijn hulp als jungler). Ik had niet eens de tijd om te ganken op mid, zo snel ging het. En dat zal denk ik voor meer all-in champions met dashes gelden. Denk dat Veigar ook moeite zal hebben tegen Zed, Talon, Ahri etc. maar ook Anivia, Xerath en Azir omdat die hem outrangen. Ik zie maar weinig echt goede matchups voor Veigar eigenlijk en zou hem dus alleen als counterpick overwegen als ik mid zou spelen.
@Mebus
Die winrates zijn wel interessant.
Azir heb ik nog niet als moeilijk beleefd. Early achteruithangen, vanaf midgame qr en hij is weg. De cijfers bevestigen dit precies.
Zed pak ik als volgt aan: hij gebruikt ult => ik zet box + w waar hij neer komt na die ult animation. 2 keuzes voor Zed: weglopen en de w net ontwijken, of gegibt worden omdat veigar belachelijke damage kan doen.
Talon zie ik als een heel deftige counter, omdat hij bovenop zijn silence ook nog eens een blink heeft.
Als we dan kijken naar de negatieve winrates, dan zie je een trend bovenkomen van long-range fast-pushers (malzahar, lux, varus) of een champ die all-in kan gaan zonder early counterplay voor veigar(annie).
Malzahar valt ook nog in de annie categorie, maar enkel als hij deftig al zijn skills kan raken. Mist hij 1 van zijn skills, dan zal hij de kill hoogstwaarschijnlijk niet halen. Annie darentegen heeft het al wel moeilijk om al haar skills te missen
Laten we eens kijken wie top populair is: (Diamond +)
Gangplank, Fiora, Olaf, Gnar en Irelia
Kijk daarnaast eens even wie qua jungle populair is:
Lee Sin, Rek'Sai en Elise.
Er wordt in dat geval zo hard een tentje op top lane geplaatst dat hun top laner zo hard snowballed dat het andere team geen kans meer maakt. Daarbij is Veigar gewoon squishy en kan hij niet super hard pushen. daarnaast is hij ook nogal afhankelijk van mana in de eerste levels, dus vaak recallen.
We hebben tenslotte ook Kogmaw succesvol gespeeld zien worden in de LCS. Kogmaw mid is in feite afk farmen tot je lvl 11 haalt; in zekere zin is dat vergelijkbaar met Veigar die early game ook vrij zwak is, kwetsbaar voor assassins en in early game zich eigenlijk moet beperken tot safe farmen.
Maar LCS kun je niet vergelijken met ons niveau.
In een LCS team kun je je het wel permitteren om rustig passive te farmen en het aan te laten komen op late game teamfights.
Maar op ons bedenkelijke niveau met nogal wat dwazen als teammates en vaak het gebrek aan samenwerking, is er vaak genoeg helemaal geen late game om als Veigar nog te kunnen shinen.
Mede daardoor, en het feit dat ik in lane nog niet veel moeite heb gehad een Veigar te verslaan met types als Diana, Fizz, Xerath of Viktor, zie ik niet zo wat Veigar nou zo goed maakt in solo queue.
Edit: ja Veigar top lijkt me nogal slecht plan, zoals hierboven terecht wordt verwoord
[ Voor 4% gewijzigd door Koekiemonsterr op 01-10-2015 11:46 ]
Helaas... Hoewel ik de meerwaarde van replays best zie heb ik nooit de moeite genomen omdat dit ten tijde van lolreplay zo buggy was dat ik het zelden voor elkaar kreeg om een replay te bekijken. Ik had het dus opgegeven. Replay.gg ziet er wel goed en bruikbaar uit, wellicht eens proberen in de toekomst.whodares schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 11:38:
[...]
Heb je toevallig een replay van die game?
Inderdaad, lolreplay heb ik ook nooit gebruikt. Ik heb genoeg miserie van vrienden toen gehoord om het zelfs niet te pakken.Vicarious schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 11:45:
[...]
Helaas... Hoewel ik de meerwaarde van replays best zie heb ik nooit de moeite genomen omdat dit ten tijde van lolreplay zo buggy was dat ik het zelden voor elkaar kreeg om een replay te bekijken. Ik had het dus opgegeven. Replay.gg ziet er wel goed en bruikbaar uit, wellicht eens proberen in de toekomst.
Over Replay.gg ben ik wel heel tevreden. Soms kan het enkele uren duren voor je de replay hebt, maar de overgrote meerderheid (80%+ voor de zekerheid nog een laag percentage gepakt) zal je binnen enkele minuten na een game al in je mailbox hebben.
Mijn beste les tot nu toe is dat ik soms te yolo ging en wat passiever moest gaan spelen. Sinds ik dit doe, win ik de lane vaak door een licht cs advantage. Enkel met champs zoals veigar heb ik daar nog wat problemen mee omdat je niet echt een lane pusher bent early EN omdat ik nog slecht ben in het preppen van waves.
Met Xerath daarentegen loop ik meestal wel een 20-tal cs voor op de enemy laner, tot dat onze jungler natuurlijk een free kill komt afgeven -.-
#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)
Wat Veigar goed maakt in soloqueue is wat elke champion goed maakt in soloqueue. Ervaring op de champion. Ik heb ook voldoende Heimerdingers, Teemo's, Poppy's meegemaakt om geen twijfel meer te trekken in bepaalde champions. Zolang ze gebruikt worden door spelers die er of de nodige ervaring op hebben of gewoon mechanisch goed in elkaar steken, dan zit je na 45 min naar een defeat scherm te kijken.Koekiemonsterr schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 11:42:
Dat Veigar door pro's aardig opgepakt wordt geloof ik graag.
We hebben tenslotte ook Kogmaw succesvol gespeeld zien worden in de LCS. Kogmaw mid is in feite afk farmen tot je lvl 11 haalt; in zekere zin is dat vergelijkbaar met Veigar die early game ook vrij zwak is, kwetsbaar voor assassins en in early game zich eigenlijk moet beperken tot safe farmen.
Maar LCS kun je niet vergelijken met ons niveau.
In een LCS team kun je je het wel permitteren om rustig passive te farmen en het aan te laten komen op late game teamfights.
Maar op ons bedenkelijke niveau met nogal wat dwazen als teammates en vaak het gebrek aan samenwerking, is er vaak genoeg helemaal geen late game om als Veigar nog te kunnen shinen.
Mede daardoor, en het feit dat ik in lane nog niet veel moeite heb gehad een Veigar te verslaan met types als Diana, Fizz, Xerath of Viktor, zie ik niet zo wat Veigar nou zo goed maakt in solo queue.
Edit: ja Veigar top lijkt me nogal slecht plan, zoals hierboven terecht wordt verwoord
Of ik ze graag in mijn team zie? Nou nee, want helaas betekent een instalock Veigar niet altijd dat deze persoon voldoet aan bovenstaande criteria.
Dan zie je meteen ook hoe vaak ik hem tegenkom, als ik zijn skills zelfs al niet meer fatsoenlijk ken
Ben hem denk ik 1x tegengekomen in de laatste 100 games ofzo en dan was ik niet eens mid aan het spelen. Zelfs dan nog denk ik dat ik vrij genereus ben met hoe vaak ik hem tegenkom.
Bedankt om dat op te klaren voor mij, dat is al weer iets waar ik (iets) minder schrik van moet hebben
En wat doe je als zed opent met zn W? als je iets teveel out of position bent W-W slow je met mn bork ik blijf je AAen tot jij je wall wilt plaatsen en op dat moment ulti ik je Slow je wederom dit keer met mn E van mn shadow, flash of een kill. Nou moet ik zeggen dat het sws een kut matchup is zeker als zed cleanse heeft, al is dat volgens mij nie eens nodig want zed kan door jouw muur shadowen met zn W of zeg ik nu iets verkeerds? best lang geleden die match upwhodares schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 12:13:
Oops, foutje an mijn kant.
Dan zie je meteen ook hoe vaak ik hem tegenkom, als ik zijn skills zelfs al niet meer fatsoenlijk ken
Ben hem denk ik 1x tegengekomen in de laatste 100 games ofzo en dan was ik niet eens mid aan het spelen. Zelfs dan nog denk ik dat ik vrij genereus ben met hoe vaak ik hem tegenkom.
Bedankt om dat op te klaren voor mij, dat is al weer iets waar ik (iets) minder schrik van moet hebben
Zag deze link trouwens op Reddit, voor de mensen die de stream niet kunnen volgen. Dit is een textbase vervanger. Zo kun je iig de gebeurtenissen blijven volgen mocht je er behoefte aan hebben. Mits ze casters kunnen vinden
Aangezien we toch al met de hype bezig zijn. Doe ik bij deze ook maar mijn voorspellingen voor vandaag:
FNC vs IG - Zal een lastige game worden voor FNC, maar ik geef ze het voordeel van de twijfel.
Cloud 9 vs AHQ - Ik verwacht dat de Cloud 9 magie nu wel is uitgewerkt en dat AHQ deze game gaat pakken.
SKT vs H2K - Tja helaas voor Ryu zie ik het niet gebeuren dat H2K even een win pakt over SKT.
EDG vs BKT - Behoorlijk klasse verschil, oftewel een makkelijke win voor EDG.
CLG vs FW - Ik denk dat CLG behoorlijk wat vertrouwen heeft opgebouwd in Korea, dus een win.
PNG vs KOO - Ondanks dat men continue blijft aankaarten dat PNG de sterkste wildcard ooit is, verwacht ik dat KOO toch gaat winnen.
[ Voor 57% gewijzigd door Damien op 01-10-2015 12:49 ]
Ik blijf binnen de paar cm van mijn tower, dus het scenario dat jij beschrijft is bijna onmogelijk. Ik loop niet in het midden van de lane te farmen en geef in deze matchups liever wat cs op dan als een idioot dood te gaan.Ambition88 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 12:16:
[...]
En wat doe je als zed opent met zn W? als je iets teveel out of position bent W-W slow je met mn bork ik blijf je AAen tot jij je wall wilt plaatsen en op dat moment ulti ik je Slow je wederom dit keer met mn E van mn shadow, flash of een kill. Nou moet ik zeggen dat het sws een kut matchup is zeker als zed cleanse heeft, al is dat volgens mij nie eens nodig want zed kan door jouw muur shadowen met zn W of zeg ik nu iets verkeerds? best lang geleden die match up
Het beste dat de zed op me af kan krijgen is eens al zijn skills en een botrk + aa of 2. Daar ga je als veigar niet dood van. Itt de meeste idioten blijf ik dan wel niet op half hp onder mijn tower staan, tenzij ik potions meeheb. Passief-reactief spelen vs Zed is de manier om als veigar de laning phase wat door te komen.
Ook niet vergeten dat als jij botrk hebt, ik waarschijnlijk mijn zhonya's wel heb.
De matchup is zoals je aangeeft wel rot voor veigar en ik zou veigar ook liever niet ni die matchup inpicken. Dat neemt natuurlijk niet weg dat ik veigar blind pick als ik mid krijg
Persoonlijk vind ik Diana moeilijker dan Zed, want je kan Diana niet zo goed timen met je stunbox als Zed. Tenzij de dieje echt yolo gaat, is het moeilijk om haar te stoppen bij de all-in. Het kan misschien ook zijn omdat ik veel meer Zed tegenkom op mid dan Diana natuurlijk, ik geef mijn gebrek aan ervaring in die matchup ook toe. Ik denk dat ik voor elke Diana 3 Zeds tegenkom. Steekt het tegen voor hen dat ik niet overextend.
De meeste Zed spelers proberen ook altijd te forceren om high gold. Ik sta op 75% hp, ult hij mij onder tower. Stunbox combo later dode zed aan mijn tower en loop ik weg met 50% hp over. Dan krijg je natuurlijk de /ALL OMG Veigar OP

Wellicht handig nu alvast het verzoek te doen Worlds gerelateerde dingen in spoilers te zetten (voor de nieuwelingen onder ons).
edit: niet alle dingen, maar wel de uitslagen, plays etc.
[ Voor 17% gewijzigd door Ero-Sensei op 01-10-2015 13:05 ]
Zal ik doen, ik hoop echter dat je niet verwacht dat voorspellingen ook in spoilers moeten.Ero-Sensei schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 13:03:
Vrienden (en vriendinnen),
Wellicht handig nu alvast het verzoek te doen Worlds gerelateerde dingen in spoilers te zetten (voor de nieuwelingen onder ons).
edit: niet alle dingen, maar wel de uitslagen, plays etc.
Ik verwacht dat C9 wel gaat winnen van AHQ, dat team schijnt het superslecht te doen in scrims e.d. Voor de rest met je eens.Damienx2 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 12:23:
Google Play: Match Ticker for LoL
Zag deze link trouwens op Reddit, voor de mensen die de stream niet kunnen volgen. Dit is een textbase vervanger. Zo kun je iig de gebeurtenissen blijven volgen mocht je er behoefte aan hebben. Mits ze casters kunnen vinden
Aangezien we toch al met de hype bezig zijn. Doe ik bij deze ook maar mijn voorspellingen voor vandaag:
FNC vs IG - Zal een lastige game worden voor FNC, maar ik geef ze het voordeel van de twijfel.
Cloud 9 vs AHQ - Ik verwacht dat de Cloud 9 magie nu wel is uitgewerkt en dat AHQ deze game gaat pakken.
SKT vs H2K - Tja helaas voor Ryu zie ik het niet gebeuren dat H2K even een win pakt over SKT.
EDG vs BKT - Behoorlijk klasse verschil, oftewel een makkelijke win voor EDG.
CLG vs FW - Ik denk dat CLG behoorlijk wat vertrouwen heeft opgebouwd in Korea, dus een win.
PNG vs KOO - Ondanks dat men continue blijft aankaarten dat PNG de sterkste wildcard ooit is, verwacht ik dat KOO toch gaat winnen.
Zat ik idd ook aan te denken, maar ja als ik dan C9 bekijk wordt ik er ook niet echt super vrolijk van. Het zijn geen BO3 meer zoals in de gauntlet. Maar we zullen het zien. Misschien heb ik het idd helemaal mis en verbaast C9 mij uiteindelijk toch nog, zoals ze eigenlijk ook in de gauntlet deden.Vicarious schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 13:25:
[...]
Ik verwacht dat C9 wel gaat winnen van AHQ, dat team schijnt het superslecht te doen in scrims e.d. Voor de rest met je eens.
Moet zeggen, was niet echt hyped voor worlds, maar nu het bijna begint krijg ik toch wel een beetje hype fever

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."
Je mag die haakjes wel weglaten hoor
Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
Vrouwen op het internet zijn gewoon mannen, dat weet toch iedereen?
Jammer dat die tekst app niet ook voor iOS is, dat had me wel leuk geleken om een beetje te volgen.Damienx2 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 12:23:
Google Play: Match Ticker for LoL
[ Voor 69% gewijzigd door Ricmaniac op 01-10-2015 15:17 ]
Jawel: YouTube: Worlds Collide - 2015 World Championship (ft. Nicki Taylor)Mebus schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 15:52:
Dit jaar trouwens geen coole 2015 world championship song zoals in 2014? Of zal die nog komen?
-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."
Ja dat vond ik ook al, daarom gaf het me dus ook niet echt hetzelfde gevoel als in 2014 met warriors.. Daarom vroeg ik me af of er een 2015 song was, maar dat is dit dusWaywaith schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 16:17:
Die clip valt in het niets met warriors

Gaat in ieder geval spannend worden, ben benieuwd. GLHF iedereen ;P
Damienx2 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 16:48:
spoiler:NICE Zz1tai 1 van de beste Riven spelers in de wereld, this gotta be good!
edit: fnatic wint!
[ Voor 3% gewijzigd door Vicarious op 01-10-2015 17:25 ]
Vicarious schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 17:21:
[...]
spoiler:Fnatic 11k voor nuZzitai lijkt er niet veel aan te kunnen doen totdat ze een keer een goede teamfight hebben.
edit: fnatic wint!
Benieuwd naar C9 zometeen, AHQ had ik laag op het lijstje maar hun mid en jungler kunnen games solo carry'en. gaan het mee maken.
[ Voor 10% gewijzigd door Lonestander op 01-10-2015 17:56 ]
PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone
[ Voor 9% gewijzigd door Mebus op 01-10-2015 18:19 ]

H2K speeld verder aardig goed, maar hoop toch dat SKT wint
edit: holy, Fiora OP?
[ Voor 3% gewijzigd door Mebus op 01-10-2015 19:10 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Vicarious op 01-10-2015 20:15 ]
KT vs TSM - KT zou opzich geen moeite moeten hebben met TSM.
LGD vs OG - Ondanks dat OG toch leuke games heeft laten zien vs Fnatic, verwacht ik dat deze game volledig richting LGD zal gaan.
BKT vs SKT - SKT all the way.
H2K - EDG - EDG gaat niet veel moeite hebben met H2K.
FW vs KOO - FW liet gisteren tegen CLG wel wat leuke dingen zien, maar ik vrees te weinig om een bedreiging te vormen voor KOO.
CLG vs PNG - PNG viel mij gisteren eigenlijk best tegen, maar ja hetzelfde kon gezegd worden voor CLG. Echter MOET CLG in staat zijn deze te pakken.
Damienx2 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 08:09:
spoiler:Op 1 na toch de voorspellingen correct. C9 was toch wel de upset voor mij, en waarschijnlijk ook voor de analyst desk die allemaal ook de foute keuze maakten. Voor vandaag staan er ook weer een paar mooie games op het lijstje. Ik doe mijn voorspelling wel even weer buiten de spoiler.
KT vs TSM - KT zou opzich geen moeite moeten hebben met TSM.
LGD vs OG - Ondanks dat OG toch leuke games heeft laten zien vs Fnatic, verwacht ik dat deze game volledig richting LGD zal gaan.
BKT vs SKT - SKT all the way.
H2K - EDG - EDG gaat niet veel moeite hebben met H2K.
FW vs KOO - FW liet gisteren tegen CLG wel wat leuke dingen zien, maar ik vrees te weinig om een bedreiging te vormen voor KOO.
CLG vs PNG - PNG viel mij gisteren eigenlijk best tegen, maar ja hetzelfde kon gezegd worden voor CLG. Echter MOET CLG in staat zijn deze te pakken.
Qua voorspellingen: ik sluit me dit keer volledig bij de jouwe aan. Origen geef ik de hoogste kans op een upset.
Vicarious schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 08:27:
[...]
spoiler:Ik had ze allemaal goed
Qua voorspellingen: ik sluit me dit keer volledig bij de jouwe aan. Origen geef ik de hoogste kans op een upset.
Vicarious - 6 / 6
Damien - 5 / 6
Daar zal vandaag dan weinig aan veranderen qua score
Sorry, spoiler maar aan..
[ Voor 7% gewijzigd door Zebby op 02-10-2015 09:28 ]
Mooie spoilersZebby schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 08:59:
Moet zeggen dat ik de win van CLG wat meh vind. Niet onverdiend, want ze speelde goed in op de fouten van FW, maar zonder die fouten hadden ze het niet gehaald. Ik vond PNG zelf een stuk indrukwekkender in het begin, maar ook daar fouten die de game kosten. KOO nam de game mooi en strak terug.
CLG is natuurlijk een classic choketeam. 1 gewonnen finale tegen TSM haalt dat er niet helemaal uit. Ik denk echter dat die coach (BlurredLimes) het wel weer op de rit krijgt en dat ze volgende game sterker zullen spelen.Zebby schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 08:59:
Moet zeggen dat ik de win van CLG wat meh vind. Niet onverdiend, want ze speelde goed in op de fouten van FW, maar zonder die fouten hadden ze het niet gehaald. Ik vond PNG zelf een stuk indrukwekkender in het begin, maar ook daar fouten die de game kosten. KOO nam de game mooi en strak terug.
Een TSM team dat niet op hun top speelde. Spijtig om dit te zeggen als CLG aanhanger...Vicarious schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 09:01:
[...]
CLG is natuurlijk een classic choketeam. 1 gewonnen finale tegen TSM haalt dat er niet helemaal uit. Ik denk echter dat die coach (BlurredLimes) het wel weer op de rit krijgt en dat ze volgende game sterker zullen spelen.
Als voor CLG. Die mogen zich gelukkig prijzen in deze groep. CLG is voor mij altijd een team geweest die het moet hebben van de teamfights. In de laningphase blinken ze nu en dan uit door individuele outplays maar nooit echt door sterke rotations of ander tactisch vernuft. Tegen Pain en FW, die ook sterk georiënteerd zijn op teamfights, geef ik het voordeel aan CLG. Echter KOO liet blijken in de spring split dat zij een goed tactisch inzicht hadden. In de summer split is dit verzwakt hopelijk komt dit terug. CLG zou het in iedergeval uit de groupstage moeten redden, tenzij ze vreselijk choken.
Van welke champions zou jij dan graag iets willen zien veranderen dan?kokkie1 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 13:30:
Ik vind het jammer dat ze niet wat balance changes aanbrengen voor de worlds patch. Nu we de eerste dag hebben gehad zie je toch veel dezelfde bans terug. Je kan er de donder op zeggen dat de spelers die champs door en door hebben getrained. Hoewel de eerste dag diverse champions hebben gezien verwacht ik in de group stage geen hele grote verassingen meer. Daarbij verminderd het ook de targeted bans. Ik denk dat Riot hier meer uit had kunnen halen.
Ik weet dat Mordekaiser, Elise, Lulu, Gangplank en Braum veel gebanned worden maar daar in tegen wordt ook best veel gespeeld. De eerste twee matches hadden al 20 unieke champions, dat is al iets op zich. De keuze aan champion is in een competitie nog nooit zo groot geweest.
Enkel op de bot lane valt nog wel te verbeteren, dat is tegenwoordig alleen maar Jinx, Vayne, Kallista, Corki en Tristana, supports valt nog wel mee met Blitzcrank, Braum, Thresh, Morgana, Nautilus, Shen en Alistar.
De meta in LCS en LCK is wel eens saaier geweest dan dit, dus ik ben op zich al heel gelukkig.
Kan het beter? Ja! Maar laten we eerst maar eens van deze worlds genieten, ik denk dat dit wel één van de betere gaat worden.
Bv. die re-engage van Aphro op Alistar..die fight was echt ??
Tja ergens ben ik het wel met je eens, maar aan de andere kant:kokkie1 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 13:30:
Ik vind het jammer dat ze niet wat balance changes aanbrengen voor de worlds patch.
- We hebben inderdaad in de eerste 2 matches al 20 unieke champs gezien.
- De zogenaamde 'juggernauts' (en Fiora) hebben vrijwel allemaal al een rol gespeeld, zowel in picks als bans. Hoe lang zijn die champions wel niet afwezig geweest? Toch leuk ze eindelijk ook eens in pro matches te zien. Wellicht sommigen ietwat OP, maar goed, dan ban ze maar hè...
- Rito slaagt er de laatste tijd toch nauwelijks in om ook maar enigszins slim te nerfen/buffen/remaken. Kijk maar naar de laatste (juggernaut) reworks en wat een 'gejojo' dat heeft opgeleverd qua buffs en nerfs. Dus ik zou eigenlijk zeggen: hou het maar gewoon zoals het nu is, want eventuele changes gaan toch weer champions onnodig ver buffen/nerfen.
Ik ben zeker met je eens dat het wel een slechter is geweest echter is dat geen excuus. Dat het veel gebanned of gespeeld wordt betekend dat de champions niet in balans zijn tegenover de rest. Maar ach, Rito heeft niet eeuwig de tijd om alles goed te krijgen en het lijkt elke toernooi beter te worden. Ik hoop dat ze zichzelf volgend toernooi wat meer tijd geven om alles goed te krijgen, want het kan zeker beter.Xanthian schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 14:16:
[...]
Van welke champions zou jij dan graag iets willen zien veranderen dan?
Ik weet dat Mordekaiser, Elise, Lulu, Gangplank en Braum veel gebanned worden maar daar in tegen wordt ook best veel gespeeld. De eerste twee matches hadden al 20 unieke champions, dat is al iets op zich. De keuze aan champion is in een competitie nog nooit zo groot geweest.
Enkel op de bot lane valt nog wel te verbeteren, dat is tegenwoordig alleen maar Jinx, Vayne, Kallista, Corki en Tristana, supports valt nog wel mee met Blitzcrank, Braum, Thresh, Morgana, Nautilus, Shen en Alistar.
De meta in LCS en LCK is wel eens saaier geweest dan dit, dus ik ben op zich al heel gelukkig.
Kan het beter? Ja! Maar laten we eerst maar eens van deze worlds genieten, ik denk dat dit wel één van de betere gaat worden.
@koekiemonster
Het wisselen van de meta voelt voor mij meer aan als een marketing strategie dan een poging op echte balans. Het houd het spel wel vaak interessant.
@rordarok
Teamfights van CLG zijn inderdaad vaak slordig waarbij vaak één of twee spelers uitblinken (meestal zion of dubblelift). Echter weten ze wel vaak daar hun voordeel uit te halen. Het enige andere dat CLG heeft is de splitpush van Zion, maar voor de rest vind ik ze zeer matig in rotations en objective control.
[ Voor 15% gewijzigd door kokkie1 op 02-10-2015 14:57 ]
Dat laatste zeker, hoe meer variantie qua champs en hoe meer nieuwe champs we zien, des te leuker vind ik het in ieder geval.kokkie1 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 14:47:
@koekiemonster
Het wisselen van de meta voelt voor mij meer aan als een marketing strategie dan een poging op echte balans. Het houd het spel wel vaak interessant.
Maar change of meta als marketing ding? Dat lijkt me beetje vergezocht
Het is ook weer niet zo dat Rito ff op een knop kan drukken en hopla we hebben een nieuwe meta...Zoiets ontwikkelt zich langzaamaan, mede als gevolg van vele (kleine) champion buffs en nerfs en ook 'ontdekkingen' en keuzes die de (pro) spelers doen en maken. Dat is dus niet direct iets weer Rito volledige controle over heeft en derhalve écht een marketing strategie van kan maken. En dan nog, nieuwe champs en nieuwe meta, levert dat dan echt meteen zoveel moneyz voor hen op? De meeste spelers hebben die champs toch al wel en qua skins zijn die nieuwe skins die Rito released vaak interessanter dan de oude bestaande skins van nieuwe meta champions.
For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.
TSM wordt zometeen hard gestompt denk ik
Zeker, maar als je eerst via een paar patches de tanks nerfed en daarna een aantal juggenauts bufft lijkt het er toch wel zeer op dat ze de meta veranderen. Niet alles zal zo bedoeld zijn, maar zo voelt het voor mij in iedergeval wel. Dit zal niet zo zeer resulteren in meer geld zodra de patch uitkomt maar doordat meer speler verschillende champions proberen en spelen zal dat geheid leiden tot meer skin verkoop. Waarom zou je een skin kopen voor een champion die je toch nooit speelt? En zolang het zorgt dat het spel interessant blijft blijven we spelen en in een langere termijn resulteren in meer geld. Ik heb hier geen cijfers voor daarom blijft het een gevoel.Koekiemonsterr schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 15:57:
[...]
Het is ook weer niet zo dat Rito ff op een knop kan drukken en hopla we hebben een nieuwe meta...Zoiets ontwikkelt zich langzaamaan, mede als gevolg van vele (kleine) champion buffs en nerfs en ook 'ontdekkingen' en keuzes die de (pro) spelers doen en maken. Dat is dus niet direct iets weer Rito volledige controle over heeft en derhalve écht een marketing strategie van kan maken. En dan nog, nieuwe champs en nieuwe meta, levert dat dan echt meteen zoveel moneyz voor hen op? De meeste spelers hebben die champs toch al wel en qua skins zijn die nieuwe skins die Rito released vaak interessanter dan de oude bestaande skins van nieuwe meta champions.
Ik heb niet hele hoge verwachtingen voor TSM. Ik hoop dat ze verassen.
True that, ik persoonlijk hou wel van wat verandering. En denk dat we allemaal toch wel klaar zijn met al die tanks?kokkie1 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 16:28:
[...]
En zolang het zorgt dat het spel interessant blijft blijven we spelen en in een langere termijn resulteren in meer geld. Ik heb hier geen cijfers voor daarom blijft het een gevoel.
Koekiemonsterr schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 16:43:
[...]
True that, ik persoonlijk hou wel van wat verandering. En denk dat we allemaal toch wel klaar zijn met al die tanks?Mits het een beetje intelligent gaat (en dat is met Rito's rigoreuze soms ondoordachte buff/nerf-beleid niet altijd het geval, maar goed) vind ik wat vernieuwing en verandering prima.
spoiler:Haha ja inderdaad Mebus, je kon erop wachten tot ie met Olaf ongeduldig zou worden en te ver zou oprukken in bot lane....
[ Voor 13% gewijzigd door Koekiemonsterr op 02-10-2015 17:03 ]
Koekiemonsterr schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 16:57:
spoiler:TSM is imo outdrafted en wordt nu ook duidelijk outplayed in game
[ Voor 6% gewijzigd door Thormodo op 02-10-2015 17:01 ]
[ Voor 20% gewijzigd door Koekiemonsterr op 02-10-2015 17:16 ]
En Xpeke flikt het gewoon weer he. Als het erom gaat is ie altijd goed. Wat een gast.
[ Voor 15% gewijzigd door Vicarious op 02-10-2015 18:38 ]
Damienx2 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 18:30:
spoiler:Acorn??? Die jongen is echt enorm op tilt??? Rare ults, slechte TP's, fights die hij niet kan winnen... ik weet het niet... gg Origin, als Acorn zich niet herpakt, kan Imp dit onmogelijk carryen...

Dit topic is gesloten.