Nee, Triforce is oneindig veel beter i.c.m. Cinderhulk.Ambition88 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 08:54:
[...]
build je nooit iceborn gauntlet op heca jungle? helpt je echt ontzettend met je mana
Ik heb ook wel een Runeglaive geprobeerd, dat is ook niet heel slecht.
Iceborne Gauntlet zou ik alleen bouwen tegen een Full AD team of zo, samen met Ghostblade of BC voor wat extra damage.
Hoewel mana een "probleem" is met Hecarim kan je er wel omheen werken. Zodra je de Sheen hebt is het mana probleem een stuk minder en Triforce en Cinderhulk ga ik meestal voor Frozen Hearth, daarna is mana probleem helemaal verholpen.
Beide solide picks voor de jungle, maar het betreft een andere speel stijl.Stefanbosje schreef op donderdag 24 september 2015 @ 08:49:
Voor de jungle kun je beter Rammus of Jarvan pakken. Want je heb genoeg CC waarmee je je midlaner kan helpen.
CC is alleen een probleem voor Hecarim als hij geen ultimate heeft, en de late game hecarim is wat mij vaak aanspreekt. Ik heb al twee baron steals kunnen maken dankzij de fear van Hecarim en zijn smite.
Laatst nog tegen een Mordekaiser top gespeeld, was vergeten dat hij eigenlijk magic damage deed.
Ik had namelijk op lolnexus gekeken wat voor runes hij had en dat was AD, maar goed, lesje geleerd. Eerste keer dat ik tegen Mordekaiser heb gespeeld. Volgende Gnar, Rumble of Mundo pakken tegen hem.
[ Voor 10% gewijzigd door Xanthian op 24-09-2015 09:56 ]