Kalista krijgt de championship skin
Mis ik context ofzo? Dit was toch al 4 weken bekend?
Gezien dat er een maand tussen Johan's posts in deze thread zitten, gok ik dat hij dit topic niet zo nadrukkelijk volgt en ons dus op de hoogte wilde stellen van iets wat al bekend was. Tja, dat gebeurtSecsytime schreef op woensdag 16 september 2015 @ 11:54:
[...]
Mis ik context ofzo? Dit was toch al 4 weken bekend?
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
Net NB3 2 potjes met de nieuwe champ zien spelen en moet zeggen ze valt behoorlijk tegen, die passive is unreliable, 4 seconden delay en hoge CD, Ganks zijn lackluster, ze doet geen drol aan dmg, verliest zowat elke jungle match up, alleen goeie sustain en jungle clear
Buffs incoming xD
Buffs incoming xD
Verwijderd
Lamb en Wolf zien er wel tof uit en heel anders dan de andere champs. Alleen word ik niet enthousiast van de abilities.
http://euw.leagueoflegend...ermanent-discount-2-weeks
Leuk voor de mensen die de runes al hebben, want die krijgen namelijk HELMAAL NIKS.
Leuk voor de mensen die de runes al hebben, want die krijgen namelijk HELMAAL NIKS.
Dat klopt. want die hadden ALLES AL. Dit gezuer over dit soort positieve dingen snap ik niet.Fanatic_FS schreef op woensdag 16 september 2015 @ 22:57:
http://euw.leagueoflegend...ermanent-discount-2-weeks
Als je nou net een hele baklading aan die runes hebt gekocht kan ik me voorstellen dat dit even zuur is. Maar ik, net als vele anderen hebben deze runes al jaren.
Ik vind het alleen goed dat ze deze goedkoper maken aangezien ze best wel duur zijn voor een beginner.
Je moet ruim dertig potjes spelen voordat je één set hebt. En daarnaast wil je nog champions kopen ook.
Hier ben ik het volledig mee eens, dit is gewoon zeuren om het zeuren. Ik vind dit bijvoorbeeld voor mijn smurfjes die ik nog heb wel erg goed nieuws. Goed dat ik hier niets aan heb op mijn mains, tough luck. Maar de community moet ook altijd wat te zeuren hebben.Xanthian schreef op donderdag 17 september 2015 @ 07:44:
[...]
Dat klopt. want die hadden ALLES AL. Dit gezuer over dit soort positieve dingen snap ik niet.
Als je nou net een hele baklading aan die runes hebt gekocht kan ik me voorstellen dat dit even zuur is. Maar ik, net als vele anderen hebben deze runes al jaren.
Ik vind het alleen goed dat ze deze goedkoper maken aangezien ze best wel duur zijn voor een beginner.
Je moet ruim dertig potjes spelen voordat je één set hebt. En daarnaast wil je nog champions kopen ook.
Deze is echter totaal onrechtvaardig.
Inderdaad, misschien ga ik hierdoor ook wel wat meer op mijn smurf spelen.. Altijd handig om een tweede account te hebbenDamienx2 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 07:54:
[...]
Hier ben ik het volledig mee eens, dit is gewoon zeuren om het zeuren. Ik vind dit bijvoorbeeld voor mijn smurfjes die ik nog heb wel erg goed nieuws. Goed dat ik hier niets aan heb op mijn mains, tough luck. Maar de community moet ook altijd wat te zeuren hebben.
Deze is echter totaal onrechtvaardig.
Eerst maar eens naar leven 30 spelen -_-
Ik heb laatst trouwens weer iets stoms gedaan.
Moest top lane tegen een Jax. Ik had Nasus kunnen kiezen, waar ik wel goed mee ben of Malphite, misschien nog wel beter. Maar nee, ik dacht van, ik neem Vladimir. Ik denk dat het mijn derde potje met Vladimir was sinds ik hem heb gekocht, dus echt slim was het niet.
Hoewel het early game wel goed ging, kreeg First blood maar ging ook dood door een gank.
Tot level 11 kon Jax weg poken maar ik durfde het niet aan om te tower diven. Later werd Jax te sterk en ging ik een paar keer dood.
Kortom, waarschijnlijk verkeerde items gebouwd
Niet de juiste masteries gekozen
Niet precies weten wat ik moet doen in teamfights
Nou ja, lesje geleerd. Eerst maar eens wat meer oefenen met bepaalde champions.
Later nog wel kunnen winnen met Skarner, die is nog steeds sterk desondanks zijn nerf op de slow van zijn E. En ook nog kunnen winnen met Hecarim, die blijft zo lekker sterk. Kortom, weer 25 LP erbij. Op naar Gold IV.
Moest top lane tegen een Jax. Ik had Nasus kunnen kiezen, waar ik wel goed mee ben of Malphite, misschien nog wel beter. Maar nee, ik dacht van, ik neem Vladimir. Ik denk dat het mijn derde potje met Vladimir was sinds ik hem heb gekocht, dus echt slim was het niet.
Hoewel het early game wel goed ging, kreeg First blood maar ging ook dood door een gank.
Tot level 11 kon Jax weg poken maar ik durfde het niet aan om te tower diven. Later werd Jax te sterk en ging ik een paar keer dood.
Kortom, waarschijnlijk verkeerde items gebouwd
Niet de juiste masteries gekozen
Niet precies weten wat ik moet doen in teamfights
Nou ja, lesje geleerd. Eerst maar eens wat meer oefenen met bepaalde champions.
Later nog wel kunnen winnen met Skarner, die is nog steeds sterk desondanks zijn nerf op de slow van zijn E. En ook nog kunnen winnen met Hecarim, die blijft zo lekker sterk. Kortom, weer 25 LP erbij. Op naar Gold IV.
Gisteren in een normal zag ik nasus. Garen was gebanned, Cho was gebanned, Riot heeft Riven (tijdelijk) gebanned. Sjah, dan maar teemo
, want Rumble had mijn teammaat niet die hij kon picken voor mij, want hij heeft geen rumble.
Gaat die achterlijke nasus als AP nasus, verrekte irritant maar goed mijn mannetje kunnen staan. HElaas wel verloren doordat we gaan tankyness hadden.
Gaat die achterlijke nasus als AP nasus, verrekte irritant maar goed mijn mannetje kunnen staan. HElaas wel verloren doordat we gaan tankyness hadden.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Dit is gewoon mensen blij maken met een dode mus.
Jullie vragen om runes goedkoper te maken? Ok we maken de runes goedkoper die 90% van jullie al heeft, wat luisteren we toch goed naar de community niet?
Jullie vragen om runes goedkoper te maken? Ok we maken de runes goedkoper die 90% van jullie al heeft, wat luisteren we toch goed naar de community niet?
Gaining a kill or assist on that target permanently empowers Kindred's attacks, granting them 1.25% of the target's current Health in bonus physical damage.
Dat betekend dat wanneer je initieert met de mark, Blue sentinell 25 AD geeft, Red: 22.5, Gromp 20, grote murk wolf 17 en Dragon 61. Dus een goede lvl 3/4 dragon betekend dat je al 145 extra AD hebt op lvl 4.
Of begrijp ik het niet?
Dat betekend dat wanneer je initieert met de mark, Blue sentinell 25 AD geeft, Red: 22.5, Gromp 20, grote murk wolf 17 en Dragon 61. Dus een goede lvl 3/4 dragon betekend dat je al 145 extra AD hebt op lvl 4.
Of begrijp ik het niet?
Ik ben bang dat je het niet helemaal begrijpt.Ero-Sensei schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:40:
Gaining a kill or assist on that target permanently empowers Kindred's attacks, granting them 1.25% of the target's current Health in bonus physical damage.
Of begrijp ik het niet?
Zover ik het heb begrepen is die passive ongeveer het zelfde als de Blade of the Ruined King.
Kortom, met je AA's heb een on-hit effect van 1.25% current HP per stack
Met de passive heb je een menu'tje boven je items waarmee iemand kan marken. Als die gemarked is en je krijgt een kill of assist op die champion, krijg je een stack erbij.
Voor de jungle camps krijg je automatisch een mark, deze is semi-random. Clear de camp en je krijgt er een stack bij.
Ik hoop dat het zo duidelijk is.
Ah kijk, dat is inderdaad duidelijk, dankjewel.Xanthian schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:45:
[...]
Ik ben bang dat je het niet helemaal begrijpt.
Zover ik het heb begrepen is die passive ongeveer het zelfde als de Blade of the Ruined King.
Met de passive heb je een menu'tje boven je items waarmee iemand kan marken. Als die gemarked is en je krijgt een kill of assist op die champion, krijg je een stack erbij.
Voor de jungle camps krijg je automatisch een mark, deze is semi-random. Clear de camp en je krijgt er een stack bij.
Ik kom nog genoeg mensen tegen die met lege runepages ranked spelen, of gewoon een mix hebben van allerlei rommel. Door deze wat goedkoper te maken is misschien de keuze voor ze wat simpeler.Fanatic_FS schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:25:
Dit is gewoon mensen blij maken met een dode mus.
Nogmaals ze maken mensen blij die het NIET hebben, jij hoeft toch niet ALTIJD blij gemaakt te worden? Toen de gratis skin werd uitgedeeld aan mensen voor hun goede gedrag, zat er voor mijn main account ook geen skin aan te komen, aangezien die alles al had. Dat is dan jammer, maar mooi voor alle mensen die dat niet hebben.
Je maakt nu werkelijk waar een punt over iets wat simpelweg als tegemoetkoming richting de community is. Dat is toch gewoon je druk maken om helemaal niets? Misschien dat ze in de toekomst meer runes er aan toe gaan voegen dat jij er wel baat bij hebt, ga je dan ook lopen zeuren dat je het zielig vind voor de mensen die ze ook al hebben? For your info, ik heb alle runes al, en het zal me echt niets uitmaken dat iemand anders ze nu goedkoper krijgt als ik.
Hence ik ben juist blij met deze change zodat ik hopelijk wat meer mensen die met fatsoenlijke runesetups in mijn games komen.
Speelt er iemand nog wel Cassiopeia? En is ze nog goed in de top lane?
Ik moet eigenlijk een AP champion in de top lane hebben die geen tank is.
Rumble valt voor mij al af omdat ik daar niet mee kan spelen, vindt het ook niet zo leuk.
Vladimir is een mogelijke optie
Kennen is een mogelijke optie
Cho'gath is ook wel redelijk, alleen heb ik moeite met zijn late game.
Diana top is wel sterk maar geen escapes. I fear the ganks
Ryze heeft het zelfde probleem als Diana
En laten we maar niet beginnen over Lulu.
Rumble valt voor mij al af omdat ik daar niet mee kan spelen, vindt het ook niet zo leuk.
Als eerste denk je aan Vladimir en Kennen inderdaad. Malph kan ook, maar dat is een tank (net zoals Cho)Xanthian schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:27:
Cassio werkt prima toplane.
Wellicht is Swain ook een optie voor je, die werkt mijn inziens ook aardig top.
En misschien na de buffs ook wel Veigar, maar die heb ik nog niet geprobeerd.
Lissandra?Xanthian schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:27:
Diana en Ryze zijn ook prima te doen. Ganks zijn makkelijk te overbruggen door gewoon fatsoenlijk te warden. Je zou Gragas kunnen overwegen? Eventueel Ekko.
Ik zuig met CSen met Swain, misschien moet ik dat ooit nog eens gaan oefenen.Ero-Sensei schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:33:
[...]
ls eerste denk je aan Vladimir en Kennen inderdaad. Malph kan ook, maar dat is een tank (net zoals Cho)
Cassio werkt prima toplane.
Wellicht is Swain ook een optie voor je, die werkt mijn inziens ook aardig top.
En misschien na de buffs ook wel Veigar, maar die heb ik nog niet geprobeerd.
Veigar wordt gewoon gedelete op top lane, dat wordt hem niet.
Lissandra is ook wel optie inderdaad, moet ik ook eens overwegen.Damienx2 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:33:
[...]
Lissandra?
Diana en Ryze zijn ook prima te doen. Ganks zijn makkelijk te overbruggen door gewoon fatsoenlijk te warden. Je zou Gragas kunnen overwegen? Eventueel Ekko.
Riot heeft mijn Gragas build omzeep geholpen. Ging altijd W maxen en daarna Body Slam. Maar dat werkt niet meer zo goed. Eerste twee items waren RoA en IBG, werkte fantastisch op top lane als semi-tank.
Ekko heb ik niet en staat vrij laag op het lijstje om te kopen.
Ik zal trouwens even vertellen waarom Cassiopeia mij wel wat lijkt.
Ten eerste kan je redelijk veilig CS'en.
Met Noxius Blast heb je een movement speed bonus
Met Rylais kan je heerlijk kiten
Is een late game carry
Heeft een twee seconden stun als je de ultimate goed gebruikt
Is niet extreem squishy.
Heeft sustain.
Wat dat betreft komt Lissandra er nog wel in de buurt, maar tegen tanks heb je geen damage.
Vandaag maar even wat minder ranked spelen en wat AP top laners oefenen.
What about Kayle als full AP toplane. Je kan trouwens Cho'Gath ook als full ap spelen. Twisted Fate is ook een leuke toplane. Kan je zelfs snel terug naar je eigen lane als je ganked door middel van je ult, mits je teleport selecteert.
Fizz is wel wat lastiger met farmen, maar zie je zo nu en dan ook toplane.
Volgens mij bedoel je een free random champ. Als je alle champs had kreeg je een skin.
Fizz is wel wat lastiger met farmen, maar zie je zo nu en dan ook toplane.
Heeft Riot je nog niet uitgenodigd om op kantoor te komen gezien je zoveel eurie's aan lol hebt gespendeerd?Damienx2 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:02:
[...]
Nogmaals ze maken mensen blij die het NIET hebben, jij hoeft toch niet ALTIJD blij gemaakt te worden? Toen de gratis skin werd uitgedeeld aan mensen voor hun goede gedrag, zat er voor mijn main account ook geen skin aan te komen, aangezien die alles al had. Dat is dan jammer, maar mooi voor alle mensen die dat niet hebben.
Volgens mij bedoel je een free random champ. Als je alle champs had kreeg je een skin.
[ Voor 19% gewijzigd door Meneer iCy op 17-09-2015 11:09 ]
Je zou ook nog Heimerdinger kunnen gaan. Erg vervelend om te ganken.Xanthian schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:59:
[...]
Ik zuig met CSen met Swain, misschien moet ik dat ooit nog eens gaan oefenen.
Veigar wordt gewoon gedelete op top lane, dat wordt hem niet.
[...]
Lissandra is ook wel optie inderdaad, moet ik ook eens overwegen.
Riot heeft mijn Gragas build omzeep geholpen. Ging altijd W maxen en daarna Body Slam. Maar dat werkt niet meer zo goed. Eerste twee items waren RoA en IBG, werkte fantastisch op top lane als semi-tank.
Ekko heb ik niet en staat vrij laag op het lijstje om te kopen.
Ik zal trouwens even vertellen waarom Cassiopeia mij wel wat lijkt.
Ten eerste kan je redelijk veilig CS'en.
Met Noxius Blast heb je een movement speed bonus
Met Rylais kan je heerlijk kiten
Is een late game carry
Heeft een twee seconden stun als je de ultimate goed gebruikt
Is niet extreem squishy.
Heeft sustain.
Wat dat betreft komt Lissandra er nog wel in de buurt, maar tegen tanks heb je geen damage.
Vandaag maar even wat minder ranked spelen en wat AP top laners oefenen.
Bedankt voor de uitleg. Dit maakt het voor mij ook een stuk duidelijker.Xanthian schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:45:
[...]
Ik ben bang dat je het niet helemaal begrijpt.
Het lijkt me ook behoorlijk sterk als je het inderdaad combineert met botrk.
4 stacks halen lijkt me niet al te moeilijk, dus dan doe je per AA 5% current HP extra damage + de damage van botrk. Interesting... ook vs tanks...
Volgens mij is Ahri Top ook nog wel een aardige optie. Als je je druk maakt om ganks is Ahri vanaf level 6 een ideale keuzeXanthian schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:27:
IGN: Rasmalluin
Nee, Damien bedoelde skiniCy schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:06:
[...]
Heeft Riot je nog niet uitgenodigd om op kantoor te komen gezien je zoveel eurie's aan lol hebt gespendeerd?![]()
http://www.elophant.com/l...mmoner/euw/21183997/skins
Als je minder dan 10 skins niet had kreeg je volgens mij niets... En damien is skin king.
Riot heeft twee keer wat weggegeven de "laatste tijd". Eén keer een random skin, en later met pool party een random champion (of skin als je ze al allemaal had).iCy schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:06:
Heeft Riot je nog niet uitgenodigd om op kantoor te komen gezien je zoveel eurie's aan lol hebt gespendeerd?![]()
Rond februari was dat: http://boards.na.leagueof...behavior-are-still-coming
[ Voor 15% gewijzigd door Thormodo op 17-09-2015 12:01 ]
In theory misschien, moet nog maar zien hoe het in de praktijk uitpakt van wat ik zover heb gezien is het een stuk lastiger dan je denkt om stacks te krijgen, het is bijzonder moeilijk te voorspellen wie je gaat en kan killen, die jungle camps die worden gemarked zijn compleet random moet maar net gelukkig hebben dat het naast je spawned, anders verspil je alleen maar tijd met onefficiente jungle paths, en 50% van de marks zijn in de enemy jungle waar je ook niet zo ffe 123 naar toe kan lopen om die stacks te pakken, vind het imo een beetje teveel luck based. Wie weet veranderen ze nog wat.Rasmalluin schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:16:
[...]
Bedankt voor de uitleg. Dit maakt het voor mij ook een stuk duidelijker.
Het lijkt me ook behoorlijk sterk als je het inderdaad combineert met botrk.
4 stacks halen lijkt me niet al te moeilijk, dus dan doe je per AA 5% current HP extra damage + de damage van botrk. Interesting... ook vs tanks...
Heb gister 2 potjes met hem/haar gespeeld.Ambition88 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 14:06:
[...]
In theory misschien, moet nog maar zien hoe het in de praktijk uitpakt van wat ik zover heb gezien is het een stuk lastiger dan je denkt om stacks te krijgen, het is bijzonder moeilijk te voorspellen wie je gaat en kan killen, die jungle camps die worden gemarked zijn compleet random moet maar net gelukkig hebben dat het naast je spawned, anders verspil je alleen maar tijd met onefficiente jungle paths, en 50% van de marks zijn in de enemy jungle waar je ook niet zo ffe 123 naar toe kan lopen om die stacks te pakken, vind het imo een beetje teveel luck based. Wie weet veranderen ze nog wat.
Het stacken gaat inderdaad niet zo snel.
Bij mij was ook elke keer de enemy jungle raptors het stack camp.
Je kan ook zien wanneer Kindrend je marked.
En die ult gaat natuurlijk weer nergens over, gaan ze nog een keer n ult met damage maken of blijven ze op de ala bard tour gaan.
Ult is heel onoverzichtelijk in teamfights en kan een grote trollfest worden.
Klopt al vind ik haar ult wel het enige goeie aan haar kit, ik werd ge1v1d door een shyvana pre level 6, dan weetje wel hoe de zaken ervoor staan, jammer.sp3c0ps schreef op donderdag 17 september 2015 @ 14:19:
[...]
Heb gister 2 potjes met hem/haar gespeeld.
Het stacken gaat inderdaad niet zo snel.
Bij mij was ook elke keer de enemy jungle raptors het stack camp.
Je kan ook zien wanneer Kindrend je marked.
En die ult gaat natuurlijk weer nergens over, gaan ze nog een keer n ult met damage maken of blijven ze op de ala bard tour gaan.
Ult is heel onoverzichtelijk in teamfights en kan een grote trollfest worden.
al zou haar passive wel broken zijn als het makkelijk stacken was, maar toch..
Klopt, het lijkt me wel een redelijke counter voor zed midlaneAmbition88 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 14:25:
[...]
Klopt al vind ik haar ult wel het enige goeie aan haar kit, ik werd ge1v1d door een shyvana pre level 6, dan weetje wel hoe de zaken ervoor staan, jammer.
Vind die vergelijking niet helemaal op gaan, het is namelijk niet alsof Shyvana een zwakke jungler is.Ambition88 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 14:25:
[...]
Klopt al vind ik haar ult wel het enige goeie aan haar kit, ik werd ge1v1d door een shyvana pre level 6, dan weetje wel hoe de zaken ervoor staan, jammer.
En dan bij deze nog maar eens een voorbeeld uit een ranked game waarom ik het niet erg vind dat er mensen zijn die nu bepaalde runes een stuk goedkoper kunnen krijgen.

[ Voor 5% gewijzigd door Damien op 17-09-2015 19:42 ]
shyvana is een super sterke duelist/jungler (los van da tje totaal geen map pressure hebt), maar niet early game, je moet je niet voor niets de pleuris farmen als je haar jungle speel ze is HEEL erg item reliant, dus als je haar voor lvl 6 niet eens kan 1v1en dan veel plezier when she goes sated, snap je, met andere woorden je loopt de hele game achter de feiten aan, tegen een late game champ, that makes no sense.Secsytime schreef op donderdag 17 september 2015 @ 17:33:
[...]
Vind die vergelijking niet helemaal op gaan, het is namelijk niet alsof Shyvana een zwakke jungler is.
ben er wel van overtuigt dat ze haar gaan buffen hoor daar niet van, gevalletje bard perhaps.
[ Voor 32% gewijzigd door Ambition88 op 17-09-2015 20:52 ]
Ben nu bezig om dia AP top laners te proberen en an sich gaat het niet heel verkeerd.
Sowieso hebben Kennen en Vladimir een sterke laning phase, dat is bij ook niet het probleem.
Het probleem zit hem meer in teamfights. Zodra ik engage met Kennen wordt ik gefocussed zonder dat ik iemand kan killen omdat er meestal geen follow up komt, dat zuigt gewoon. Misschien dat dit in Ranked beter gaat dan in normals
Met Vladimir ben ik vrij sterk in lanes. Malphite, Jax, Singed zijn allemaal geen problem. Alleen in teamfights ga ik steeds dood, waarschijnlijk omdat ik steeds in het midden van hun team wil zijn en dat zij mij meteen focussen. Misschien meer op de backline spelen?
Ik zou eigenlijk Cassioapeia kopen maar die is niet zo populair op top lane. Nu heb ik Diana maar wat AP scaling seals gekocht voor Diana top lane. Al hoewel ik vrees voor de ganks op Top lane als Diana zijnde is dit wel een mooi moment om te werken aan mijn map awereness. Diana is ook wat meer mij speelstijl aangezien ik graag volop in team duik en APC of een ADC te deleten. Cassiopeia komt nog wel.
Sowieso hebben Kennen en Vladimir een sterke laning phase, dat is bij ook niet het probleem.
Het probleem zit hem meer in teamfights. Zodra ik engage met Kennen wordt ik gefocussed zonder dat ik iemand kan killen omdat er meestal geen follow up komt, dat zuigt gewoon. Misschien dat dit in Ranked beter gaat dan in normals
Met Vladimir ben ik vrij sterk in lanes. Malphite, Jax, Singed zijn allemaal geen problem. Alleen in teamfights ga ik steeds dood, waarschijnlijk omdat ik steeds in het midden van hun team wil zijn en dat zij mij meteen focussen. Misschien meer op de backline spelen?
Ik zou eigenlijk Cassioapeia kopen maar die is niet zo populair op top lane. Nu heb ik Diana maar wat AP scaling seals gekocht voor Diana top lane. Al hoewel ik vrees voor de ganks op Top lane als Diana zijnde is dit wel een mooi moment om te werken aan mijn map awereness. Diana is ook wat meer mij speelstijl aangezien ik graag volop in team duik en APC of een ADC te deleten. Cassiopeia komt nog wel.
Met Kennen moet je niet engagen, dat laat je je tank doen. Daarna kom jij eroverheen met je AoE om de hele teamfight op te fucken. Als je engaget moet je dat alleen met Zhonya's doen tegen een comp met weinig burst.Xanthian schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 09:32:
Ben nu bezig om dia AP top laners te proberen en an sich gaat het niet heel verkeerd.
Met Vladimir is midden in de teamfight staan ook een goed idee, maar wel ook pas nadat je tank de engage gedaan heeft en voor afleiding zorgt. Je hebt je trollpool en als het goed is ook Zhonya's in je core build waarmee je in een teamfight sowieso 4 seconden extra hebt. De kunst is om het juiste moment te vinden om ze te gebruiken.
Vicariously I live while the whole world dies
Laning phase met Vlad is een bitch (te hoge CD op zijn Q, rito pls) vanaf lvl 9 kan je iedereen wel uit lane bulleyen met een hextech en je Q.
"Don't let your dreams be memes"
Want je moet iedereen al kunnen bullyen vanaf level 1? Hebben we nog niet voldoende champs daarvan?Wootlock schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 13:26:
Laning phase met Vlad is een bitch (te hoge CD op zijn Q, rito pls) vanaf lvl 9 kan je iedereen wel uit lane bulleyen met een hextech en je Q.
Ah nee sorry, was sarcasmeDamienx2 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 13:44:
[...]
Want je moet iedereen al kunnen bullyen vanaf level 1? Hebben we nog niet voldoende champs daarvan?
Ah fair enough, en dan ben ik het met je eens, Vlad's early is nou niet echt om over naar huis te schrijven.Wootlock schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 13:48:
[...]
Ah nee sorry, was sarcasme(paar post boven mij gaf iemand aan dat de laning phase van Vlad sterk is)
ik wil mijn teammates van deze week doodslaan met een cactus.
2 wins 15+ losses...
Die 2 wins dan nog mogen hardcarryen ook en geluk gehad dat enemy team ook een troller meehad.
high gold low plat is echt de accountbuyer elo...
Ga ik nasus top omdat ze al 2 top laners hadden waar ik safe tegen kon gaan, gaan die jungle en support (shen). Krijg ik gnar tegen. Natuurlijk gaat onze xin zhao devourer en gankt hij de eerste 25 minuten niet. Alle lanes krijgen massive pressure van enemy jungler waardoor we na 10 min al onze outer towers al kwijt zijn.
Xin nog steeds aan het farmen in de jungle. Na 15 minuten pas zijn devourer enchant gekocht, was op 35 minuten pas gestacked ... Het ergste van al was dan dat ik als nasus nog meeste teamdamage had gedaan ook...
Dan nog 3 games met een xin zhao jungler gehad, elke keer hetzelfde liedje. Enemy pakt early jungler zoals diana en zet ganks, xin zhao blijft farmen in de jungle en gebruikt zijn insane ganking pressure niet. 2 van die kerels wisten niet eens dat assists devourer stacks geven...
Dan ga ik vi in de jungle en help ik onze lanes op voorsprong komen. Gaat goed tot de trolls beginnen 1v5 derpen. Voorsprong van 10k uit handen gegeven omdat we altijd 3v5 en 4v5 stonden.
Zo nog een paar games gehad...
Ik denk dat Riot mijn reports gewoon eruitfiltert voor al die "assisting enemy team" reports die ik doe ...
Dat je op bronze niet weet hoe het spel werkt, tot daar aan toe. Maar op plat mag je toch wel een beetje weten wat je champ/items doen...
Moest dit even eruitgefilterd krijgen, ik zit al een jaar in de rito troll queue ofzo. Meeste van mijn vrienden spelen zelfs niet meer met mij omdat ze amper kunnen winnen. Reden: 3v7 is een beetje moeilijk ...
2 wins 15+ losses...
Die 2 wins dan nog mogen hardcarryen ook en geluk gehad dat enemy team ook een troller meehad.
high gold low plat is echt de accountbuyer elo...
Ga ik nasus top omdat ze al 2 top laners hadden waar ik safe tegen kon gaan, gaan die jungle en support (shen). Krijg ik gnar tegen. Natuurlijk gaat onze xin zhao devourer en gankt hij de eerste 25 minuten niet. Alle lanes krijgen massive pressure van enemy jungler waardoor we na 10 min al onze outer towers al kwijt zijn.
Xin nog steeds aan het farmen in de jungle. Na 15 minuten pas zijn devourer enchant gekocht, was op 35 minuten pas gestacked ... Het ergste van al was dan dat ik als nasus nog meeste teamdamage had gedaan ook...
Dan nog 3 games met een xin zhao jungler gehad, elke keer hetzelfde liedje. Enemy pakt early jungler zoals diana en zet ganks, xin zhao blijft farmen in de jungle en gebruikt zijn insane ganking pressure niet. 2 van die kerels wisten niet eens dat assists devourer stacks geven...
Dan ga ik vi in de jungle en help ik onze lanes op voorsprong komen. Gaat goed tot de trolls beginnen 1v5 derpen. Voorsprong van 10k uit handen gegeven omdat we altijd 3v5 en 4v5 stonden.
Zo nog een paar games gehad...
Ik denk dat Riot mijn reports gewoon eruitfiltert voor al die "assisting enemy team" reports die ik doe ...
Dat je op bronze niet weet hoe het spel werkt, tot daar aan toe. Maar op plat mag je toch wel een beetje weten wat je champ/items doen...
Moest dit even eruitgefilterd krijgen, ik zit al een jaar in de rito troll queue ofzo. Meeste van mijn vrienden spelen zelfs niet meer met mij omdat ze amper kunnen winnen. Reden: 3v7 is een beetje moeilijk ...
BNet tag: whodares#1162
Lol, devourer OP!!Verwijderd schreef op zondag 20 september 2015 @ 10:17:
Dat er Xin Zhao's zijn die devourer pakken...
Devourer is wel chill, maar nu niet zozeer OP. Rengar met warrior is beter.
Doe ik ook regelmatigVerwijderd schreef op zondag 20 september 2015 @ 10:17:
Dat er Xin Zhao's zijn die devourer pakken...
[ Voor 6% gewijzigd door ShadowBumble op 21-09-2015 07:45 ]
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Niet alleen in Bronze doen ze dat, ook in silverShadowBumble schreef op maandag 21 september 2015 @ 07:42:
[...]
Doe ik ook regelmatigWerkt eigenlijk prima maar duurt even voor je lekker om gang bent then again ik ben ook maar Bronze
Gelukkig kon ik als Cho lekker carry-en tegen onze Azir en zijn opmerking over dat Cho easy champ (noskill) moet ik hem daar wel gelijk in geven, maar je early is wel lastig.
Ik ben Gold en pak ook nog wel eens devourer, maar alleen onder bepaalde omstandig heden.ShadowBumble schreef op maandag 21 september 2015 @ 07:42:
[...]
Doe ik ook regelmatigWerkt eigenlijk prima maar duurt even voor je lekker om gang bent then again ik ben ook maar Bronze
Als je met Xin al één of twee kills kan pakken is de devourer al een optie omdat je dan al met twee stacks begint. Bovendien, als je het goed doet zorg je voor controlle in je eigen jungle omdat of top lane het goed doet of mid lane. Als zo'n lane het goed doet omdat jij daar al vroeg hebt geganked kan je veel makkelijk je scuttles pakken en de dragone en heb je zeer snel je stacks.
Warrior pak je met Xin als het niet super goed gaat en je je power spike zo snel mogelijk moet hebben.
Als de nerfs door gaan van devourer dan pak ik hem helemaal niet meer op Xin of Nocturne. Alleen een extra hit voor elke 4 AA's gaat nergens meer over.
Ik snap nog steeds niet dat Gold 3 top laners geen camp op level 1 pakken of gaan double junglen. Mocht twee keer top lane tegen riven en beide riven spelers (met aanzienlijke hoeveelheid riven potjes gespeeld) beginnen geen camp op level 1. Nou speel ik met Hecarim, pak de raptors op level 1 (gaat zeer snel met je Q) en kom je de lane in op level 2 en mis je 3 á 4 creeps. Bovendien begin je met dorans blade 4 HP pots en 2 mana pots. Ik kan je nu al vertellen dat riven met alleen een longsword 3 pots dat niet gaat winnen.
Nerf is alleen voor ranged attacks.Xanthian schreef op maandag 21 september 2015 @ 08:55:
[...]
Als de nerfs door gaan van devourer dan pak ik hem helemaal niet meer op Xin of Nocturne. Alleen een extra hit voor elke 4 AA's gaat nergens meer over.
Ahh, my bad. Dan heb ik daar dus overheen gelezen.
Gelukkig maar want dan kan ik de Godyr blijfen spelen, in normals.
Om één of andere reden werkt Godyr gewoon niet in ranked terwijl in normals dit zeer goed werkt.
Puur toeval. Ik zou alleen Udyr niet vroeg picken, pas als je zeker weet dat ze niet heel veel disengage hebben. Als ze bijv. een Janna support, een Azir en een Nautilus top hebben dan weet je dat je niet gauw in de positie gaat komen om damage te kunnen doen.Xanthian schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:06:
[...]
Om één of andere reden werkt Godyr gewoon niet in ranked terwijl in normals dit zeer goed werkt.
Misschien wel, maar speel nu eigenlijk liever Nocturne dan Udyr. Met Nocturne ben ik niet afhankelijk van mijn stacks waar ik dat met Udyr wel ben. En nu Nocturne de range buff heeft gekregen op zijn ultimate en de CD's niet verschrikkelijk lang meer zijn speelt hij veel fijner. Bovendien kan je iemand zo heerlijk afstraffen als ze denken even een lane te kunnen farmen in de late game.Vicarious schreef op maandag 21 september 2015 @ 13:28:
[...]
Puur toeval. Ik zou alleen Udyr niet vroeg picken, pas als je zeker weet dat ze niet heel veel disengage hebben. Als ze bijv. een Janna support, een Azir en een Nautilus top hebben dan weet je dat je niet gauw in de positie gaat komen om damage te kunnen doen.
En Nocturne werkt ook nog goed tegen Vayne. Je spellshield blockt namelijk haar enige CC. Ik was eigenlijk vergeten hoe goed Nocturne eigenlijk werkt in SoloQ. En Eternum Nocturne is gewooon een bad ass skin.
Wat is nou echt het grote voordeel van double jungle? ik ben altijd blij als ik free lvl 2 krijg in lane, ja hij komt de lane in met 2 extra pots nou joepie hij heeft en zn TP geused, ik krijg meer gold van die paar creeps dan wat hij van die jungle camps krijgt, en met me traden kan hij toch niet aangezien mijn wave groter is dan die van hem, lekker de wave zijn tower in pushen recallen, kom ik terug met een item ahead en hij zit te farmen onder zijn tower zonder tp... nee ik ben er niet zo fan van, het is sowieso meer bedoelt om je jungler een goede start te geven dan er zelf voordeel uit te halen. Alleen met lane swaps is het wel echt handig krijg je toch nog wat exp.Xanthian schreef op maandag 21 september 2015 @ 08:55:
[...]
Ik snap nog steeds niet dat Gold 3 top laners geen camp op level 1 pakken of gaan double junglen. Mocht twee keer top lane tegen riven en beide riven spelers (met aanzienlijke hoeveelheid riven potjes gespeeld) beginnen geen camp op level 1. Nou speel ik met Hecarim, pak de raptors op level 1 (gaat zeer snel met je Q) en kom je de lane in op level 2 en mis je 3 á 4 creeps. Bovendien begin je met dorans blade 4 HP pots en 2 mana pots. Ik kan je nu al vertellen dat riven met alleen een longsword 3 pots dat niet gaat winnen.
[ Voor 8% gewijzigd door Ambition88 op 21-09-2015 14:20 ]
Ik speel Xin alleen maar met devourer, over het algemeen heb ik voor 25 minuten sated. Ik houd dit bij door de stacks te vergelijken met de minuten die verstreken zijn. Mijn doel is altijd 25 minuten, als ik het niet haal ga ik scutllers pakken of alleen de grote kampen pakken.
Jungle start -> 3 kamps en dan met lev 3 of mid ganken of bot. Zoals hier gezegd wordt, Xin heeft een flink lane ganking potentieel. Ik moest echt wennen met andere junglers waar ik meer moe(s)t farmen voordat ik kan ganken (speelde Cho jungle of Evelynn bijvoorbeeld veel in S4).
Ik vind Xin echt 1 van de makkelijkste gankers die er zijn. Gap closer, slow, AOE damage, knockup, heal. Eigenlijk is hij alles wat ik miste met Cho. Ik merk ook dat ik nu een stuk beter speel en het merendeel van de potjes kan carryen of mee kan carryen in brons/zilver.
Ik probeer top GP te spelen maar dat wil niet echt lukken. De pro plays gaan mij niet lukken maar die barrels zijn echt compleet onlogisch voor mij nog. Het lukt me nog wel om ze te raken maar dat is vaak meer geluk dan wijsheid.
Kan een teamgenoot mijn barrels laten exploderen?
Jungle start -> 3 kamps en dan met lev 3 of mid ganken of bot. Zoals hier gezegd wordt, Xin heeft een flink lane ganking potentieel. Ik moest echt wennen met andere junglers waar ik meer moe(s)t farmen voordat ik kan ganken (speelde Cho jungle of Evelynn bijvoorbeeld veel in S4).
Ik vind Xin echt 1 van de makkelijkste gankers die er zijn. Gap closer, slow, AOE damage, knockup, heal. Eigenlijk is hij alles wat ik miste met Cho. Ik merk ook dat ik nu een stuk beter speel en het merendeel van de potjes kan carryen of mee kan carryen in brons/zilver.
Ik probeer top GP te spelen maar dat wil niet echt lukken. De pro plays gaan mij niet lukken maar die barrels zijn echt compleet onlogisch voor mij nog. Het lukt me nog wel om ze te raken maar dat is vaak meer geluk dan wijsheid.
Kan een teamgenoot mijn barrels laten exploderen?
Old school gamer met een lag en een traan.
Als de top laner een gratis camp krijgt op level 1 loop je achter en vaak ook qua consumables. Niet dat je dan je lane meteen verloren hebt, maar als je afhankelijk bent van je early game advantage om je lane te winnen wordt dat meteen al een stuk moeilijker.Ambition88 schreef op maandag 21 september 2015 @ 14:17:
[...]
Wat is nou echt het grote voordeel van double jungle? ik ben altijd blij als ik free lvl 2 krijg in lane, ja hij komt de lane in met 2 extra pots nou joepie hij heeft en zn TP geused, ik krijg meer gold van die paar creeps dan wat hij van die jungle camps krijgt, en met me traden kan hij toch niet aangezien mijn wave groter is dan die van hem, lekker de wave zijn tower in pushen recallen, kom ik terug met een item ahead en hij zit te farmen onder zijn tower zonder tp... nee ik ben er niet zo fan van, het is sowieso meer bedoelt om je jungler een goede start te geven dan er zelf voordeel uit te halen. Alleen met lane swaps is het wel echt handig krijg je toch nog wat exp.
Double jungle als in samen camps doen heb ik nooit begrepen, dat is een dramatisch voor een jungler in soloqueue.
#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)
klopt zeker in een mirror match up wat dan in ranked niet zal voorkomen, throw je je lane direct vanaf het begin door een camp te doen.
Niet om lullig te doen, maar in 25 min sated is gewoon traag. Op Nocturne en een goede game red ik het in 15 á 16 minuten. Doe je dragon early en zorg dat je de tweede drag ook hebt. Pak ALLE scuttles en zo snel mogelijk, deze zijn 2 stacks waard. Assists en kills maar 1.Pete_Sampras schreef op maandag 21 september 2015 @ 14:29:
Ik speel Xin alleen maar met devourer, over het algemeen heb ik voor 25 minuten sated. Ik houd dit bij door de stacks te vergelijken met de minuten die verstreken zijn. Mijn doel is altijd 25 minuten, als ik het niet haal ga ik scutllers pakken of alleen de grote kampen pakken.
Als je niet onder de 20 minuten sated kan raken moet je gewoon Warrior pakken, wat ook niet verkeerd is voor Xin. Maar goed, je moet spelen wat je zelf het fijnste vind.
[ Voor 19% gewijzigd door Xanthian op 21-09-2015 14:41 ]
Ik werd gister in een potje voor debiel uitemaakt omdat ik geen trinty force bouwde op yasuo..
Dit heb ik ook nooit gedaan ook, is hier eigenlijk een goeie reden voor?
Ik bouw liever mijn bloosthirster als tweede item.
Aan de as van trinity heb ik niet veel met statikk en boots zit ik al op mijn max cdr van q op 1.33s
Sheen kan ik me niet voorstellen dat dit het waard is ten opzicht van bloodhrister eerder af maken.
En phage is niet nodig, ben mobiel genoeg..
Aan de as van trinity heb ik niet veel met statikk en boots zit ik al op mijn max cdr van q op 1.33s
Sheen kan ik me niet voorstellen dat dit het waard is ten opzicht van bloodhrister eerder af maken.
[ Voor 35% gewijzigd door Harm30 op 21-09-2015 14:44 ]
gametag: estruqiarixs
Warrior geeft je wel een dmg spike natuurlijk, maar ik vind Devourer in 20/25 minuten goed werken op Xin. Door de attack speed buildpath heal je wel lekker (elke 3e hit, en door minder dmg heb je meer 3e hits in camps). Dit maakt dat ik met Devourer eigenlijk constant de Jungle door kan en kan blijven ganken.Xanthian schreef op maandag 21 september 2015 @ 14:40:
[...]
Niet om lullig te doen, maar in 25 min sated is gewoon traag. Op Nocturne en een goede game red ik het in 15 á 16 minuten. Doe je dragon early en zorg dat je de tweede drag ook hebt. Pak ALLE scuttles en zo snel mogelijk, deze zijn 2 stacks waard. Assists en kills maar 1.
Als je niet onder de 20 minuten sated kan raken moet je gewoon Warrior pakken, wat ook niet verkeerd is voor Xin. Maar goed, je moet spelen wat je zelf het fijnste vind.
Het 2e item kan dan mooi afgestemd worden op hoe de game loopt (hexdrinker, BORK, wellicht zelfs Randuims), terwijl ik met Warrior altijd het gevoel heb dat ik attack speed nodig heb, om de knockup eerder te krijgen bij ganks waardoor het eigenlijk altijd een zeal wordt.
Ik heb dat probleem met AS iets minder omdat ik 29% AS in mijn runes heb, werkt veel beter met Warrior.Ero-Sensei schreef op maandag 21 september 2015 @ 14:51:
[...]
Warrior geeft je wel een dmg spike natuurlijk, maar ik vind Devourer in 20/25 minuten goed werken op Xin. Door de attack speed buildpath heal je wel lekker (elke 3e hit, en door minder dmg heb je meer 3e hits in camps). Dit maakt dat ik met Devourer eigenlijk constant de Jungle door kan en kan blijven ganken.
Het 2e item kan dan mooi afgestemd worden op hoe de game loopt (hexdrinker, BORK, wellicht zelfs Randuims), terwijl ik met Warrior altijd het gevoel heb dat ik attack speed nodig heb, om de knockup eerder te krijgen bij ganks waardoor het eigenlijk altijd een zeal wordt.
En als mijn game niet zo goed gaat, wil ik namelijk gewoon Warrior kunnen bouwen
20 minuten sated is prima, maar als het langer duurt dan komt dat omdat ik problemen heb om eigen jungle te farmen, geen control over dragon heb of dat alle scuttles weg zijn. Of te wel, de andere lanes zitten druk uit te voeren op jouw jungle, niet fijn.
een paar pros builden het sinds ''kort'' dusja waarschijnlijk gewoon een fanboy, yasuo scaled veel harder van AD dan van ATS triforce is natuurlijk altijd wel een goeie item, maar voor het prijskaartje wat eraan hangt kan je veel beter een andere item kopen idd ^^Harm30 schreef op maandag 21 september 2015 @ 14:42:
Ik werd gister in een potje voor debiel uitemaakt omdat ik geen trinty force bouwde op yasuo..
Triforce wordt gebouwd om een paar redenenHarm30 schreef op maandag 21 september 2015 @ 14:42:
Shiv > Triforce > IE geeft 100% crit
Tegenwoordig maxen we E op Yasuo, de paar extra AP is welkom
Extra mobility is altijd nuttig, je kan iedereen chasen
Triforce proc op je Q. Incl. de tornado.
Vergeet niet dat Yasuo's schild sneller charged met hogere movement speed.
Ik denk dat jij die "paar" onderschat. Ik zeg, iedereen doet het: http://www.probuilds.net/champions/YasuoAmbition88 schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:17:
[...]
een paar pros builden het sinds ''kort'' dusja waarschijnlijk gewoon een fanboy.
Het is ook zeker geen slechte item ik vind alleen dat hij van teveel stats te weinig gebruikt, ATS heb je zowat geen drol aan de tri force dmg proc, proc je ook veelste weinig imo ja met je Q en 1 keer met je E maar uiteindelijk doe je dmg met je AAs en dan heb je veel meer aan raw AD, IE + shiv en crit runes zit je ook aan 100%, extra mobility is leuk maar ook dat heeft hij niet nodig dus snap niet waarom het ineens zo een ''hit'' is zeker gezien het 1 van de duurste items in de game is, maarja ieder zn voorkeur, yasuo is sowieso niet echt mijn champ. is Yasuo trouwens nog gebuffed de laatste paar patches? zie hem wel wat vaker dan voorheen, maar komt maybe ook door de project skins.
[ Voor 19% gewijzigd door Ambition88 op 21-09-2015 15:32 ]
Als elke hit door je passive een crit is heb je juist extra veel aan meer AS. Yasuo scalet uitstekend met AS, crit chance en crit damage. Daarnaast zal de sheen proc ook best helpen.Ambition88 schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:29:
Het is ook zeker geen slechte item ik vind alleen dat hij van teveel stats te weinig gebruikt, ATS heb je zowat geen drol aan de tri force dmg proc, proc je ook veelste weinig imo ja met je Q en 1 keer met je E maar uiteindelijk doe je dmg met je AAs en dan heb je veel meer aan raw AD, IE + shiv en crit runes zit je ook aan 100%, extra mobility is leuk maar ook dat heeft hij niet nodig dus snap niet waarom het ineens zo een ''hit'' is zeker gezien het 1 van de duurste items in de game is, maarja ieder zn voorkeur, yasuo is sowieso niet echt mijn champ. is Yasuo trouwens nog gebuffed de laatste paar patches? zie hem wel wat vaker dan voorheen, maar komt maybe ook door de project skins.
je hebt voor je Q weinig aan meer ATS dan wat je van stattiks + berserkers + masteries krijgt. dan cap je al op 1.33seconden.Vicarious schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:44:
[...]
Als elke hit door je passive een crit is heb je juist extra veel aan meer AS. Yasuo scalet uitstekend met AS, crit chance en crit damage. Daarnaast zal de sheen proc ook best helpen.
ik neem altijd liever extra damage, want ik heb 10% crit runes in mijn page. mijn items zijn in de meeste games:
statikk, Berserkers, Bloodthrirster, IE, dead mans plate/randuins/banshee ligt aan de enemy comp en als ik meer damage wil een last whisper of een ander defense item
gametag: estruqiarixs
Verwijderd
Als je normals speelt is het prima. Maar voor ranked moet je echt aimen voor 15-18 minuten.Ero-Sensei schreef op maandag 21 september 2015 @ 14:51:
[...]
Warrior geeft je wel een dmg spike natuurlijk, maar ik vind Devourer in 20/25 minuten goed werken op Xin. Door de attack speed buildpath heal je wel lekker (elke 3e hit, en door minder dmg heb je meer 3e hits in camps). Dit maakt dat ik met Devourer eigenlijk constant de Jungle door kan en kan blijven ganken.
Klopt oh en btw devourer is echt niet zo goed op noc als men denkt, kan beter warrior into bork/youmous gaan
Denk 1 van de meest trieste potjes ooit :
http://matchhistory.euw.l...56/210410171?tab=overview
Na 8.5 minuten was tristana al godlike met 8-0.
Botlane 9/34 en top 3/18. Met een penta voor tristana nog.
Ongelofelijk hoe hard ze kunnen feeden, onder de 13min had tristana al iets van 10 kills, en nog gaan ze gewoon 1v1`met haar vechten...
http://matchhistory.euw.l...56/210410171?tab=overview
Na 8.5 minuten was tristana al godlike met 8-0.
Botlane 9/34 en top 3/18. Met een penta voor tristana nog.
Ongelofelijk hoe hard ze kunnen feeden, onder de 13min had tristana al iets van 10 kills, en nog gaan ze gewoon 1v1`met haar vechten...
Hangt een beetje af wat je context van "beter" is.Ambition88 schreef op maandag 21 september 2015 @ 19:38:
Klopt oh en btw devourer is echt niet zo goed op noc als men denkt, kan beter warrior into bork/youmous gaan
Sated Devourer met Bork is veel sterk dan Warrior + Bork
Warrior + Ghostblade doet nog minder DPS.
Warrior daarintegen is risicoloos en je krijgt een betere early game.
Sated Devourer met Bork doet gewoon veel meer damage.
Kortom, wil je de risico nemen om Devourer te gaan?
Daarom zie je pro's ook geen devourer nemen, die willen het risico niet.
Over devourer gesproken, ik had een Irelia met Devourer in mijn ranked game.
Irelia continu farmen, maar die kwam wel als een baas de jungle uit op 20 minuten.
Dat is maar goed ook, want Bot lane en mid lane stonden flink achter. Gelukkig had ik een goede laning phase en ging ik met 3-0 de laning phase uit.

Paar notities bij deze game
- Ik had de game eigenlijk moet dodgen met Kayle Support, Draven en Irelia jungle/
- Waarom Renekton niet meer Armor heeft gebouwd weet ik ook niet, hij heeft met 0-3 zijn lane verloren
- Annie was ***ing fed. Stond op een gegeven moment 9/1
- Lee Sin speelde niet zo best, onzinnige tower dives, chasen en engagen als hun team er niet was.
Het is sowieso niet slim om met een early-mid game champ voor late game te spelen, met Warrior/bork ben je veel sterker in counter ganks etc, is het zelfde dat je met lee sin ook niet 20 min gaat lopen farmen, gebruik maken van je pros +Xanthian schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 08:57:
[...]
Hangt een beetje af wat je context van "beter" is.
Sated Devourer met Bork is veel sterk dan Warrior + Bork
Warrior + Ghostblade doet nog minder DPS.
Warrior daarintegen is risicoloos en je krijgt een betere early game.
Sated Devourer met Bork doet gewoon veel meer damage.
Kortom, wil je de risico nemen om Devourer te gaan?
Daarom zie je pro's ook geen devourer nemen, die willen het risico niet.
.
Aangezien er best wel wat mensen betrokken zijn in de dicussie kan er iemand ook onderbouwen waarom Warrior beter is dan devourer en in welke situaties ? Bijv alleen in early pressure go devourer ?
Er zijn verschillende situaties namelijk en eigenlijk heb ik altijd het gevoel met Xin dat ik early AS moet stacken
Er zijn verschillende situaties namelijk en eigenlijk heb ik altijd het gevoel met Xin dat ik early AS moet stacken
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Ik kan denk ik wel twee a4'tjes vol schrijven over warrior/devourer met alle verschillen, situaties en champion maar dat ga ik nu even niet doen. Maar wel even een korte samenvattingShadowBumble schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 09:16:
Aangezien er best wel wat mensen betrokken zijn in de dicussie kan er iemand ook onderbouwen waarom Warrior beter is dan devourer en in welke situaties ? Bijv alleen in early pressure go devourer ?
Je moet een keuze maken tussen devourer en warrior.
Vraag je zelf de volgende dingen af na een paar minuten in de game.
- Hoe goed gaat het met mijn lanes?
- Krijgen we control over dragon? Denk aan, kan mid of bot roamen?
- Heb ik al een paar kills of assists (voordat je devourer of warrior enchantment koopt)
- Kan ik de jungle goed farmen? Wordt ik niet gecounter jungled?
Met devourer zijn je dragon en de scuttle crabs heel belangrijk. Zodra zo'n crab in de river verschijnt moet je hem killen. Zodra je dragon kan doen, moet je dragon doen, desnoods solo. Nocturne en Xin kunnen dat uitstekend.
Als je 1v1 hun jungler niet kan killen en hun jungler is vaak in jouw jungle, ga dan niet voor devourer. Ook als hun mid laner en bot lane gaan roamen is het misschien beter om niet te kiezen voor devourer.
Wanneer nemen we dan Warrior?
Wanneer je geen risico wilt lopen dat je niet snel genoeg sated word of als je veel meer moet ganken dan je kan farmen. Sommige lanes hebben gewoon een babysitter nodig, zoals Vladimir, Kassadin en andere bepaalde matchup. Een Varus tegen een LeBlanc gaat het gewoon moeilijk krijgen. Doe je niks als jungler zijnde dan verliest Varus hoogst waarschijnlijk de lane. Als LeBlanc drie keer geganked wordt in 5 minuten dan gaat ze vanzelf voorzichtiger spelen en doet Varus het beter.
Als AS mist met Xin moet je AS runes nemen, zowel Marks als Quints. Doe ik ook.ShadowBumble schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 09:16:
Probeer anders eens Nocturne te spelen, is een klein beetje te vergelijken met Xin. Mindere early game, veel betere late game.
Warrior voor early game powerspike (aka jungle invaden, early ganks, veel challengen), devourer als je mid/late game power wilt, vooral farmen, counterganken/pressure.
Ik vind met Nocturne devourer inderdaad een stuk lekkerder dan met de warrior enchant. Nocturne is geen counter jungler. Daarintegen is lee sin natuuurlijk het voorbeeld van een counterjungler.Rordarok schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 11:41:
Warrior voor early game powerspike (aka jungle invaden, early ganks, veel challengen), devourer als je mid/late game power wilt, vooral farmen, counterganken/pressure.
Nocturne krijgt zijn powerspike bij lvl 6, dus tot die tijd wil je volle bak farmen en zo af en toe een easy kill pakken. Als je het goed doet heb je rond minuut 20/25 je devourer al even op zak en koop je je BotrK.
Deze ranked game ging bijvoorbeeld wel lekker:
http://matchhistory.euw.l...65/215285806?tab=overview
Mijn teammates waren ook prima, dus het was sowieso een easy game.
Maar deze normal was ook prima:
http://matchhistory.euw.l...45/215285806?tab=overview
Trundle heeft dit seizoen al een paar keer een buff gekregen en nog zie ik hem nooit.
Toegegeven, hij is niet zo best in de jungle en als Support wordt hij kennelijk alleen in Plat of hoger gespeeld, maar Trundle Top moet toch best goed zijn.
Overzicht van zijn buffs:
V5.12:
Subjugate
Total target's maximum health ratio increased to 20 / 27.5 / 35% from 20 / 24 / 28%.
V5.9:
Pillar of Ice
Slow increased to 30 / 35 / 40 / 45 / 50% from 25 / 30 / 35 / 40 / 45%.
Knockback Distance increased to 225 from 150.
V5.5:
King's Tribute
Range increased to 1400 from 1000.
Frozen Domain
Healing amplification increased to 20% at all ranks from 8 / 11 / 14 / 17 / 20%.
Subjugate
Fixed a bug that caused Subjugate to only steal 36% of the target's Armor and Magic
Resistance instead of 40%.
Ik heb zelf de laatste tijd ook al een paar keer gespeeld en het viel me niet tegen.
Eerst een potje tegen een Yasuo, was niet heel moeilijk. Titanic gerushed en daarna tank
Daarna potje tegen een Garen gespeeld, ging veel beter. Al hoewel zijn early game niet zo goed is, ben je op Level 6 juist wel wel sterk me je ultimate. Trundle is naar mijn idee een prima frontliner die andere frontliners sloopt zoals Maokai, Sion, Malphite en Shyvana.
Toegegeven, hij is niet zo best in de jungle en als Support wordt hij kennelijk alleen in Plat of hoger gespeeld, maar Trundle Top moet toch best goed zijn.
Overzicht van zijn buffs:
V5.12:
Subjugate
Total target's maximum health ratio increased to 20 / 27.5 / 35% from 20 / 24 / 28%.
V5.9:
Pillar of Ice
Slow increased to 30 / 35 / 40 / 45 / 50% from 25 / 30 / 35 / 40 / 45%.
Knockback Distance increased to 225 from 150.
V5.5:
King's Tribute
Range increased to 1400 from 1000.
Frozen Domain
Healing amplification increased to 20% at all ranks from 8 / 11 / 14 / 17 / 20%.
Subjugate
Fixed a bug that caused Subjugate to only steal 36% of the target's Armor and Magic
Resistance instead of 40%.
Ik heb zelf de laatste tijd ook al een paar keer gespeeld en het viel me niet tegen.
Eerst een potje tegen een Yasuo, was niet heel moeilijk. Titanic gerushed en daarna tank
Daarna potje tegen een Garen gespeeld, ging veel beter. Al hoewel zijn early game niet zo goed is, ben je op Level 6 juist wel wel sterk me je ultimate. Trundle is naar mijn idee een prima frontliner die andere frontliners sloopt zoals Maokai, Sion, Malphite en Shyvana.
Noem me een noob maar...Ambition88 schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:17:
[...]
een paar pros builden het sinds ''kort'' dusja waarschijnlijk gewoon een fanboy, yasuo scaled veel harder van AD dan van ATS triforce is natuurlijk altijd wel een goeie item, maar voor het prijskaartje wat eraan hangt kan je veel beter een andere item kopen idd ^^
Volgens mij scaled Yasuo het beste met crit + as
Klopt echter zit hij bij beide snel aan zijn cap. Hij krijgt immers vanuit zijn Q extra AS steroids en vanuit zijn passive extra crit steroids. Waarna je vervolgens de critdamage + AS damage gaat uitbreiden met AD.Wootlock schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 15:11:
[...]
Noem me een noob maar...
Echter vind ik een Triforce wel lekker op Yasuo werken aangezien het je toch enigszins wat extra HP geeft, een fijne sheen proc en stickingpower voor op je tegenstanders.
Maar goed dat ben ik
Que? Trundle is prima in de jungle. Aardige ganks, heel goed in skirmishes rond dragon, goede sustain en clear speed en 1v1 erg sterk. Enige wat je echt moet kunnen is die pillars goed plaatsen.
Daarom doen Ezreal's het ook altijd zo lekker in Bronze/Silver/Gold. #skillshotsforlaifVicarious schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 15:35:
[...]
Que? Trundle is prima in de jungle. Aardige ganks, heel goed in skirmishes rond dragon, goede sustain en clear speed en 1v1 erg sterk. Enige wat je echt moet kunnen is die pillars goed plaatsen.
yasuo scaled allang niet meer zo goed met ats sinds ze vrij snel na zijn release zn Q scaling met ats hebben generfed. AD + crit heb je veel meer aan aangezien je q een 1 sec cd heeft. maarja like i said, trinity is geen slechte item, IK vind dat er alleen betere opties zijn ^^Wootlock schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 15:11:
[...]
Noem me een noob maar...
Rengar met devourer. Gaat dat werken of gewoon warrior pakken? Ik neem normaal altijd warrior, hydra, ghostblade, IE, LW, cooldown boots.
Nee dat gaat niet werken.rolandos582 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 22:36:
Rengar met devourer. Gaat dat werken of gewoon warrior pakken? Ik neem normaal altijd warrior, hydra, ghostblade, IE, LW, cooldown boots.
Ben zelf niet zo'n rengar speler, maar kon me dit filmpje herinneren.rolandos582 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 22:36:
YouTube: DEVOURENGAR
Is waarschijnlijk niet zoals het in het echt gaat
Fed rengar werkt altijd, heeft niks met devourer te maken?IdieEasy schreef op woensdag 23 september 2015 @ 08:59:
[...]
Ben zelf niet zo'n rengar speler, maar kon me dit filmpje herinneren.
YouTube: DEVOURENGAR
Is waarschijnlijk niet zoals het in het echt gaat
Mwa, Rengar heeft niks aan Devourer, dus lijkt me wel.
Rengar heeft AD en CDR nodig, dus ga in godsnaam geen devourer bouwen.
Een fed rengar kan ook AP gaan, maar dat maakt hem er niet beter op dan AD.
Ik sta trouwens alweer met 90 LP klaar om mijn promo's in te gaan voor Gold 4, dus ik ga tijdens mijn middag gebed even Rito aanbidden. Misschien dat ik dan paar redelijke teammates krijg.
Een fed rengar kan ook AP gaan, maar dat maakt hem er niet beter op dan AD.
Ik sta trouwens alweer met 90 LP klaar om mijn promo's in te gaan voor Gold 4, dus ik ga tijdens mijn middag gebed even Rito aanbidden. Misschien dat ik dan paar redelijke teammates krijg.
Het kan werken, maar het is niet optimaal. Bij Rengar heb je het liefst zo snel mogelijk 40% CDR aangezien je meeste dreiging uiteindelijk gaat komen uit je ult (hoe lullig het ook voor hem is). In dat geval bied de Warrior enchant al een voordeel. Het is relatief goedkoop en levert je toch mooi 10% CDR. Neem daarbij nog eens de Armor pen + 45 Atk Dmg en je hebt eigenlijk een perfect item voor Rengar.
Dan kun je dat vervolgens nog aanvullen met een Youmoo's Ghostblade voor nog eens 10% CDR, en CDR Boots voor nog eens 15% en dan hoef je nog maar 5% CDR te leveren vanuit Masteries en/of Runes.
Dan kun je je voor de rest richten op AD. Of je skipped de CDR boots en neemt een Black Cleaver zodat je zowel uit masteries en runes niets hoeft in te leveren ten opzichte van CDR.
Zou je voor Devourer gaan dan ben je alweer verplicht om minimaal 10 of nog liever 15 - 20% CDR te leveren uit masteries/runes en dan nog ben je met een redelijk langzame start (zo geweldig is level 1 ~ 3 voor Rengar niet) afhankelijk van je stackopbouw. High Risk en de reward is nog niet eens High. Want hij is opzich makkelijk af te stoppen. Pink Wards / Sweepers / Supports met grow of knockback ults en je hebt een vrij zielige Rengar aan het einde van de game.
Warrior is simpelweg veiliger om Rengar enigszins relevant te maken in een game.
Dan kun je dat vervolgens nog aanvullen met een Youmoo's Ghostblade voor nog eens 10% CDR, en CDR Boots voor nog eens 15% en dan hoef je nog maar 5% CDR te leveren vanuit Masteries en/of Runes.
Dan kun je je voor de rest richten op AD. Of je skipped de CDR boots en neemt een Black Cleaver zodat je zowel uit masteries en runes niets hoeft in te leveren ten opzichte van CDR.
Zou je voor Devourer gaan dan ben je alweer verplicht om minimaal 10 of nog liever 15 - 20% CDR te leveren uit masteries/runes en dan nog ben je met een redelijk langzame start (zo geweldig is level 1 ~ 3 voor Rengar niet) afhankelijk van je stackopbouw. High Risk en de reward is nog niet eens High. Want hij is opzich makkelijk af te stoppen. Pink Wards / Sweepers / Supports met grow of knockback ults en je hebt een vrij zielige Rengar aan het einde van de game.
Warrior is simpelweg veiliger om Rengar enigszins relevant te maken in een game.
Om een lang verhaal kort te maken. Devourer is bedoelt voor champs die het moeten hebben van auto attacks en shinen in prolonged fights, denk hierbij aan champs als bijv een shyvana die tanky is en doormiddel van Devourer toch belachelijk veel DPS doet als je haar teveel tijd geeft.
Rengar is van de burst, aka 1 shot, je gaat mensen niet 1 shotten met ATS of onhit effects op je AAs want je main dmg komt van je abilities (met name je Q) ja cd is ontzettend belangrijk maar zelfs als warrior geen CD had, is het nog steeds de beste item voor rengar.
Rengar is van de burst, aka 1 shot, je gaat mensen niet 1 shotten met ATS of onhit effects op je AAs want je main dmg komt van je abilities (met name je Q) ja cd is ontzettend belangrijk maar zelfs als warrior geen CD had, is het nog steeds de beste item voor rengar.
Echter ten tijde van Feral Flare was het anders een prima item op Rengar, want juist de endless stacks maakten de onhit effects ziekelijk sterk op hem. On hit is het probleem niet, zolang er maar genoeg damage uitkomt. Je kon ook meer richting een tanky build gaan. Toen Feral Flare eenmaal gecapped werd was de andere variant meer relevant.Ambition88 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 12:26:
Om een lang verhaal kort te maken. Devourer is bedoelt voor champs die het moeten hebben van auto attacks en shinen in prolonged fights, denk hierbij aan champs als bijv een shyvana die tanky is en doormiddel van Devourer toch belachelijk veel DPS doet als je haar teveel tijd geeft.
[ Voor 6% gewijzigd door Damien op 23-09-2015 12:51 ]
Verwijderd
Xin is een hele goede devourer champ. Zijn Q en W synergisen er ziek mee, bij de meeste champs doet maar 1 ability dat.
Warrior, ghostblade en cdr boots is standaard bij mij. Ult op level 3 en je hebt elke 23 seconden ultDamienx2 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 11:58:
Het kan werken, maar het is niet optimaal. Bij Rengar heb je het liefst zo snel mogelijk 40% CDR aangezien je meeste dreiging uiteindelijk gaat komen uit je ult (hoe lullig het ook voor hem is). In dat geval bied de Warrior enchant al een voordeel. Het is relatief goedkoop en levert je toch mooi 10% CDR. Neem daarbij nog eens de Armor pen + 45 Atk Dmg en je hebt eigenlijk een perfect item voor Rengar.

Bovendien zit je met hydra/ IE / LW op 300-400 AD en dus 1 shot je mensen best makkelijk.

1 van mijn games, bijna full build : http://matchhistory.euw.l...2017/210410171?tab=builds
[ Voor 3% gewijzigd door rolandos582 op 23-09-2015 17:19 ]
https://www.reddit.com/r/...ot_by_making_the_game_so/
Leuke discussie, voortvloeiend uit:
http://esport.aftonbladet...the-game-so-team-focused/
Dit met name heeft League voor mij ook een stuk minder leuk gemaakt. Zoals ik al eerder eens het voorbeeld gaf met CSGO, waar je daar nog een kans maakt om een 1vs3 fatsoenlijk te outplayen hebben ze dat in League vrijwel in zijn geheel weggehaald. Waardoor je een geweldige laningphase kunt beleven maar dan nog de game zult verliezen omdat je simpelweg een stel teamgenoten er tussen hebt zitten die niet mee willen werken.
En waar menig de grind nog aangaat, haken een hoop af en kijken naar games die het minder frustrerend maken om rankedwise te spelen.
Leuke discussie, voortvloeiend uit:
http://esport.aftonbladet...the-game-so-team-focused/
Dit met name heeft League voor mij ook een stuk minder leuk gemaakt. Zoals ik al eerder eens het voorbeeld gaf met CSGO, waar je daar nog een kans maakt om een 1vs3 fatsoenlijk te outplayen hebben ze dat in League vrijwel in zijn geheel weggehaald. Waardoor je een geweldige laningphase kunt beleven maar dan nog de game zult verliezen omdat je simpelweg een stel teamgenoten er tussen hebt zitten die niet mee willen werken.
En waar menig de grind nog aangaat, haken een hoop af en kijken naar games die het minder frustrerend maken om rankedwise te spelen.
ik vond het al een rare statement, tot ik deze zin las
'' 'I think I could be one of the best midlaners in the LCS, but at the same time it’s hard to compare individual skill now that it doesn’t really matter anymore. Sadly it feels like Riot is losing a lot by making the game so team-focused, you should be able to outplay your opponent one on one''
Okido groentje xD dem impossible outplays. YouTube: Bdd Zed vs Scout Azir Solokill Mechanics, KR LOL Highlight
'' 'I think I could be one of the best midlaners in the LCS, but at the same time it’s hard to compare individual skill now that it doesn’t really matter anymore. Sadly it feels like Riot is losing a lot by making the game so team-focused, you should be able to outplay your opponent one on one''
Okido groentje xD dem impossible outplays. YouTube: Bdd Zed vs Scout Azir Solokill Mechanics, KR LOL Highlight
Kijk je kunt er belachelijk over doen, maar hij heeft simpelweg een punt. Tuurlijk kun je nog wel eens een 1on1 duel winnen. Maar door de jaren/seizoenen heen is er zoveel nadruk gelegd op teamfocus dat het echte snowballen en solocarryen volledig weg is.
Het spel is daardoor een stuk saaier geworden voor sommige spelers. Niet iedereen zal dat zo ervaren, maar het spelletje is voor velen gewoon minder aantrekkelijk dan het in voorgaande seizoenen was.
Je haalt simpelweg te weinig voldoening uit een League of Legends game. Neem daarbij een vrij kinderachtige toxic community en je vult al snel je 45 min met iets anders.
Maar goed, ik denk dat ranked teambuilder wel potential heeft en ik dat volgend seizoen nog eens ga proberen.
Het spel is daardoor een stuk saaier geworden voor sommige spelers. Niet iedereen zal dat zo ervaren, maar het spelletje is voor velen gewoon minder aantrekkelijk dan het in voorgaande seizoenen was.
Je haalt simpelweg te weinig voldoening uit een League of Legends game. Neem daarbij een vrij kinderachtige toxic community en je vult al snel je 45 min met iets anders.
Maar goed, ik denk dat ranked teambuilder wel potential heeft en ik dat volgend seizoen nog eens ga proberen.
Ik sluit me aan bij hierboven. Afgelopen dagen weer flink wat gespeeld, maar zelfs met een premade (2 personen) is het in veel potjes niet te doen om te winnen als je 1 speler hebt die disconnect en er vervolgens iemand loopt te feeden. Af en toe is dit nog wel recht te trekken, maar dat kan maar tot op zekere hoogte helaas. De community is gewoon nog steeds erg vervelend in minstens 50% van de potjes die ik speel. Zorgt er ook weer voor dat ik minder zin krijg om te spelen, want mijn qualifications zijn daardoor weer verpest. Nu speel ik ook helaas ook silver, dan is het grote probleem ook dat veel lui totaal niet weten wat de verschillende rollen inhouden en nooit van counterpicken hebben gehoord.
Steam: rh1991
Ach ik vind het altijd een beetje overdreven, met andere woorden er is niemand die er boven uitsteekt? met andere woorden teams winnen altijd puur door teamplay en nooit door individuele klasse? dat faker 9/10 keer zijn lane wint heeft hij zeker alleen maar aan zijn jungler te danken? Dat rushhour botlane de meeste kills en assists had van iedereen in NA lcs is zeker ook niet hun verdiensten?
Ik vind het heel makkelijk van hem om na zijn 1e seizoen in LCS te roepen ''ach league is nu zo teambased focus anders was ik wel de beste mid in eu'', ja sure keep on dreaming kid. Gambit is gewoon niet goed genoeg op het moment, get over it.
Room for improvement is er altijd, geldt voor elk spel, Ik vind het spel zo iig een stuk leuker dan dat jouw hele toplane bijv om zeep is omdat je door pech of wat voor reden dan ook een keer dood gaat.
Nu kan je door skill je nog terug de game in vechten, waar dat een paar seasons geleden wel anders was, balen? misschien maar vergeet niet it works both ways, want nu denk je stom, maar wanneer jij een keer een goed potje hebt en je ziet dat jouw botlane compleet wordt gestompt betekent dat ook meteen auto ff 20 he, dan is dat hele snowball systeem meteen een stuk minder leuk.
Ranked teambuilder lijkt me idd wel dope, hopelijk een stuk minder trolls en meer leuke potjes.
Wat mijn probleem is met league maar dat is meer persoonlijk is dat ik gewoon raak uitgekeken op champions, mn champion pool wordt steeds kleiner, hoop dat er in de komende maanden weer 1 met outplay abilities wordt geleased.
Ik vind het heel makkelijk van hem om na zijn 1e seizoen in LCS te roepen ''ach league is nu zo teambased focus anders was ik wel de beste mid in eu'', ja sure keep on dreaming kid. Gambit is gewoon niet goed genoeg op het moment, get over it.
Room for improvement is er altijd, geldt voor elk spel, Ik vind het spel zo iig een stuk leuker dan dat jouw hele toplane bijv om zeep is omdat je door pech of wat voor reden dan ook een keer dood gaat.
Nu kan je door skill je nog terug de game in vechten, waar dat een paar seasons geleden wel anders was, balen? misschien maar vergeet niet it works both ways, want nu denk je stom, maar wanneer jij een keer een goed potje hebt en je ziet dat jouw botlane compleet wordt gestompt betekent dat ook meteen auto ff 20 he, dan is dat hele snowball systeem meteen een stuk minder leuk.
Ranked teambuilder lijkt me idd wel dope, hopelijk een stuk minder trolls en meer leuke potjes.
Wat mijn probleem is met league maar dat is meer persoonlijk is dat ik gewoon raak uitgekeken op champions, mn champion pool wordt steeds kleiner, hoop dat er in de komende maanden weer 1 met outplay abilities wordt geleased.
[ Voor 55% gewijzigd door Ambition88 op 23-09-2015 23:57 ]
Oké Xin is OP.

Afgezien van die LB game. Speel nooit mid.
17min devourer sated en die game is gg. Pre 10min meestal wel 3 succesvolle ganks met 1 kill 2 assis ofzo
Nog nooit xin gespeeld, voor het eerst in ranked. 6/6 wins met 100% winrate en 3.48:1 KDA
12.8 / 6.7 / 10.3
6 Gespeeld
100%
Wat een helden champ

Afgezien van die LB game. Speel nooit mid.
17min devourer sated en die game is gg. Pre 10min meestal wel 3 succesvolle ganks met 1 kill 2 assis ofzo
Nog nooit xin gespeeld, voor het eerst in ranked. 6/6 wins met 100% winrate en 3.48:1 KDA
12.8 / 6.7 / 10.3
6 Gespeeld
100%
Wat een helden champ

Op zich blij dat je Faker als voorbeeld hebt gebruikt. Het vorige seizoen toen Faker's team aanzienlijk minder draaide dan andere Koreaanse teams toen begon je duidelijk op te merken dat ook een speler als Faker (die ook niet in de meest geweldige vorm verkeerde) niet in staat was om zijn team over de streep te trekken. Een team als SSW was elke keer weer het struikelblok. Nogmaals ik zeg niet dat het niet mogelijk is om iemand te outplayen in lane, maar de games zijn simpelweg nu zo dat het best fungerende TEAM de game zal winnen. Een teamgenoot die gecaught wordt kan voor jou de game beteken ondanks dat jij je lane keihard hebt lopen domineren.Ambition88 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 23:43:
Ach ik vind het altijd een beetje overdreven, met andere woorden er is niemand die er boven uitsteekt? met andere woorden teams winnen altijd puur door teamplay en nooit door individuele klasse? dat faker 9/10 keer zijn lane wint heeft hij zeker alleen maar aan zijn jungler te danken? Dat rushhour botlane de meeste kills en assists had van iedereen in NA lcs is zeker ook niet hun verdiensten?
Maar genoeg hierover, zoals ik al zei er zit een punt van waarheid in. Zijn bewering omtrent het "beste mid van EU" stukje, tja daar hou ik mij afzijdig van. Want dat zijn uitspraken waar Nukeduck zich in het verleden ook belachelijk mee heeft gemaakt.
Ik hoop echter dat de queue times niet tegen gaan vallen, zoals bijvoorbeeld in een spel als WoW in het begin toen Dungeonfinder werd geïntroduceerd.Ranked teambuilder lijkt me idd wel dope, hopelijk een stuk minder trolls en meer leuke potjes.
Ik denk dat de queue tijden wel mee gaan vallen.Damienx2 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 08:00:
[...]
Ik hoop echter dat de queue times niet tegen gaan vallen, zoals bijvoorbeeld in een spel als WoW in het begin toen Dungeonfinder werd geïntroduceerd.
Die van Team Builder zijn zo slecht nog niet.
Bovendien heb je ook kans dat Ranked Team Build de gewone queue gaat vervangen, maar dat is even afwachten. Mijn ervaringen met Team Builder zijn best positief.
Mooie scorerolandos582 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 07:32:
Oké Xin is OP.
Xin is sterk op dit moment, dat klopt.
Maar ik heb zelf nooit echt een probleem als ik tegen Xin, beetje peelen doet al wonderen voor je mid laner.
Ik heb ook vaak het idee dat Xin snel wordt neer geburst. Een Syndra, Jinx en LeBlanc zijn daar best goed in.
Persoonlijk heb ik liever Hecarim, die heeft zoveel te bieden om dit moment.
- Je bent snel, hoge mobility.
- Een god-like ultimate die complete team fights kan winnen (Ja, je hebt een redelijk team nodig) Snowball potentie
- Hoog 1v1 potentie tegen squishy carries, zoals de meeste mid laners en ADC's
Voor de jungle kun je beter Rammus of Jarvan pakken. Want je heb genoeg CC waarmee je je midlaner kan helpen.
build je nooit iceborn gauntlet op heca jungle? helpt je echt ontzettend met je manaXanthian schreef op donderdag 24 september 2015 @ 08:44:
Mooie score
Xin is sterk op dit moment, dat klopt.
Maar ik heb zelf nooit echt een probleem als ik tegen Xin, beetje peelen doet al wonderen voor je mid laner.
Ik heb ook vaak het idee dat Xin snel wordt neer geburst. Een Syndra, Jinx en LeBlanc zijn daar best goed in.
Persoonlijk heb ik liever Hecarim, die heeft zoveel te bieden om dit moment.Gelukkig heeft Hecarim ook de nodige nadelen zoals vaak OOM in de jungle en geen harde CC.
- Je bent snel, hoge mobility.
- Een god-like ultimate die complete team fights kan winnen (Ja, je hebt een redelijk team nodig) Snowball potentie
- Hoog 1v1 potentie tegen squishy carries, zoals de meeste mid laners en ADC's
[ Voor 13% gewijzigd door Ambition88 op 24-09-2015 08:54 ]
Triforce geeft wel veel meer 1v1 potential dan Iceborn. Tenzij het team van de tegenstanders letterlijk 5x AD is zou ik altijd Triforce gaan.
Dit topic is gesloten.