Grappig trouwens de reactie van Meddler op een post omtrent 5.18 nerfs aangezien dit hoogstwaarschijnlijk de laatste kans is voordat World's een feit is.
Mogelijke nerfs:
Mordekaiser;
Fiora;
Mogelijke buffs:
Zyra;
Twitch;
Syndra;
Veigar;
Mogelijke balancechanges:
Skarner, Darius, Garen;
Devourer (te sterk);
AD Ezreal (te zwak);
Lulu (te sterk solo, te zwak als support);
Vayne (te sterk;
En dan zie ik geen Gangplank terug
... Gisteren wederom een pick of ban en vrij beslissend in de games waar hij in zat. Het mag toch nu wel duidelijk zijn dat hij in de juiste handen teveel impact heeft?
Overigens hoop ik dat ze hun pick/ban phase in champselect nog eens evalueren. Want er zitten momenteel teveel must ban champs in dat je niet eens meer toekomt aan het bannen van champs die je liever niet tegenover je hebt.
Dus of aanzienlijk beter balance toepassen of eens overwegen om er 5 bans per team van te maken en dan gewoon elke speler 1 ban geven.
Mogelijke nerfs:
Mordekaiser;
Fiora;
Mogelijke buffs:
Zyra;
Twitch;
Syndra;
Veigar;
Mogelijke balancechanges:
Skarner, Darius, Garen;
Devourer (te sterk);
AD Ezreal (te zwak);
Lulu (te sterk solo, te zwak als support);
Vayne (te sterk;
En dan zie ik geen Gangplank terug
Overigens hoop ik dat ze hun pick/ban phase in champselect nog eens evalueren. Want er zitten momenteel teveel must ban champs in dat je niet eens meer toekomt aan het bannen van champs die je liever niet tegenover je hebt.
Dus of aanzienlijk beter balance toepassen of eens overwegen om er 5 bans per team van te maken en dan gewoon elke speler 1 ban geven.
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.