[PC/Mac] League of Legends - Deel 11 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 33 Laatste
Acties:
  • 72.035 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Grappig trouwens de reactie van Meddler op een post omtrent 5.18 nerfs aangezien dit hoogstwaarschijnlijk de laatste kans is voordat World's een feit is.

Mogelijke nerfs:
Mordekaiser;
Fiora;

Mogelijke buffs:
Zyra;
Twitch;
Syndra;
Veigar;

Mogelijke balancechanges:
Skarner, Darius, Garen;
Devourer (te sterk);
AD Ezreal (te zwak);
Lulu (te sterk solo, te zwak als support);
Vayne (te sterk;

En dan zie ik geen Gangplank terug :o... Gisteren wederom een pick of ban en vrij beslissend in de games waar hij in zat. Het mag toch nu wel duidelijk zijn dat hij in de juiste handen teveel impact heeft?

Overigens hoop ik dat ze hun pick/ban phase in champselect nog eens evalueren. Want er zitten momenteel teveel must ban champs in dat je niet eens meer toekomt aan het bannen van champs die je liever niet tegenover je hebt.

Dus of aanzienlijk beter balance toepassen of eens overwegen om er 5 bans per team van te maken en dan gewoon elke speler 1 ban geven.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Wat dachten we dan van Azir? Mensen die zogenaamde counterpicks van hem nemen in lane weten er vaak weinig voordeel uit te slepen en lategame is Azir sowieso veel sterker/nuttiger. Ook een must pick/must ban momenteel...

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 11:37:
Wat dachten we dan van Azir? Mensen die zogenaamde counterpicks van hem nemen in lane weten er vaak weinig voordeel uit te slepen en lategame is Azir sowieso veel sterker/nuttiger. Ook een must pick/must ban momenteel...
Ook mee eens.

En dan heb je nog de champs die niet gelijk altijd gepicked of gebanned worden maar toch momenteel erg sterk zijn, zoals bijvoorbeeld een Diana.

Leuke tactiek van Mithy overigens, "ja Braum is momenteel onze first prio". Oftewel of UOL even hem wil bannen als ze tegen OG spelen, zodat hij lekker Thresh kan spelen ;).

[ Voor 15% gewijzigd door Damien op 31-08-2015 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 15:40
Damienx2 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 08:00:
[...]
Zelf dit weekend wat games met Koekie gespeeld. En wederom tot de conclusie gekomen dat het tegenwoordig zo'n leuke gok is of je wel of geen fatsoenlijke medespelers krijgt.
Yup, ranked games winnen or verliezen is gewoonweg puur een kwestie van MAZZEL hebben.

Mijn 3 laatste solo queue ranked games waren weer een prachtvoorbeeld:
  • Rumble top, en pak op minuut 6 een first blood op Shen. Ik bewaar mijn teleport, en 2 mins later TP ik naar bot lane voor double kill en assist. Kortom, ik sta 3/0/1 binnen 10 mins en teamscore was 6-2. Geen vuiltje aan de lucht, dus ik zeg nog letterlijk in chat: don't take any risks, I ll carry this in teamfights. Uiteraard aan dovemansoren gericht: binnen 10 minuten heeft Twitch er 5 kills bijgekregen in bot lane. Onze Trist slaat nog geen deuk in pakje boter. Kansloos verloren. Altijd moeilijk natuurlijk, safe spelen in lane en het op teamfights laten aankomen waar ik als fed Rumble mijn ding had kunnen doen.
  • Heb Shyv jungle en kom tot 2/1/2 score early in de game, dus had nog leuk kunnen worden... Helaas was onze Brand supp een troll die er niets van bakte. Enemy Trist komt tot 14/2/1 dankzij deze oen. Maar dan komt het: onze Riven had 83 cs op minuut 23 toen we surrender deden; Riven tegenstander Gangplank had 193 cs. En maar janken dat GP haar zonede van de minions etc. Een normale Riven spelen zou juist goed tegen GP uit de voeten moeten kunnen, in LCS wordt dat zelfs ook een goede matchup voor Riven genoemd, maar helaas. Gangplank eindigt 8/1; Riven 1/5/1. Jeej.
  • Pak met Viktor mid de first blood op Lux op minuut 4:00. Vanaf dat moment zet Vi een tentje op bij mid lane; de meeste ganks weet ik te overleven, niet allemaal, maar ik pak daarbij ook nog twee return kills dus ik blijf op koers en win uiteindelijk mid lane en pak de tower. Ondertussen zit onze Shyv jungle te powerfarmen in de jungle zonder één keer te ganken. Ok, denk ik dan, die komt straks wel weer terug met Devourer, Botrk en tanky items, prima, kom maar op met die teamfights....Helaas, deze Shyv blijkt er één in de categorie Rambo: 1v3 1v4, eindeloze bronzelike Lux chases tot onder de tower, Shyv krijg er geen genoeg van. Ze blijft constant solo aanklooien en geeft daarbij enemy Lux, Vi en Vayne allemaal kills en assists. Enemy team maakt daar dankbaar gebruikt van, zij weten wel hoe ze moeten groupen voor teamfight, en het is klaar. Shyv gaat 14 keer dood, terwijl dat nog niet eens de helft had hoeven zijn als ze gewoon haar team zou joinen...
  • En die games met Damien waren ook prachtig ja haha. Een Lee die zijn ult enkel gebruikt voor de kills i.p.v. te peelen voor Damien op Jinx. Of die prachtige supps die Damien in andere games kreeg: een Thresh die zijn Coin verkoopt voor een Relic shield of een Alistar die de passive stacks van Relic shield niet op minions gebruikt...En dan vergeten we nog die 1/9/1 J4 troll die het presteerde om tegen Mao pre lvl 6 2 keer dood te gaan en voor de rest Yolo-engages deed waardoor we elke keer 4v5 stonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Koekiemonsterr schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 11:50:
[...]

Yup, ranked games winnen or verliezen is gewoonweg puur een kwestie van MAZZEL hebben.

Mijn 3 laatste solo queue ranked games waren weer een prachtvoorbeeld:
  • En die games met Damien waren ook prachtig ja haha. Een Lee die zijn ult enkel gebruikt voor de kills i.p.v. te peelen voor Damien op Jinx. Of die prachtige supps die Damien in andere games kreeg: een Thresh die zijn Coin verkoopt voor een Relic shield of een Alistar die de passive stacks van Relic shield niet op minions gebruikt...En dan vergeten we nog die 1/9/1 J4 troll die het presteerde om tegen Mao pre lvl 6 2 keer dood te gaan en voor de rest Yolo-engages deed waardoor we elke keer 4v5 stonden...
Gelukkig bleven de supports nooit lang in mijn lane, zodat ik het ineens een stuk makkelijker in lane had, omdat ik niet continu mijn summoner heal hoefde te burnen op een support die het leven niet meer zag zitten. Maar goed gelukkig tref ik ook heel soms een support aan die het wel presteert om zijn ADC te carryen totdat deze ook functioneel wordt. Ook al is dat in de huidige meta vrij lastig als je maar een middelmatige speler bent zoals ikzelf. Maar ik zag op Reddit een goede term voor mijzelf.

"Olympic Elo Player". Nou daar val ik inderdaad wel onder met mijn eeuwige gold nominatie ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Damienx2 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 11:29:
Mogelijke balancechanges:
Lulu (te sterk solo, te zwak als support);

En dan zie ik geen Gangplank terug :o... Gisteren wederom een pick of ban en vrij beslissend in de games waar hij in zat. Het mag toch nu wel duidelijk zijn dat hij in de juiste handen teveel impact heeft?
Lulu is niet te sterk solo.
Menig mid laner kan haar uiteindelijk makkelijk outdmgen. Pas in combi met een adc zoals Vayne die je kan buffen met al je spells wordt Lulu een factor. Als supp is ze te zwak inderdaad. Maar Rito heeft eerder al toegeven niet goed te weten wat te doen met Lulu, omdat buffs/nerfs gericht op supp automatisch haar solo lane raken en vice versa. Volgens mij is vrij simpel om er weer een echte supp van te maken, maar goed.

Ja GP, ik geloof dat op de PBE zijn barrel armor ignore % van 60% naar 50% gaat. Nog steeds OP in de juiste handen inderdaad.
Damienx2 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 12:01:
"Olympic Elo Player". Nou daar val ik inderdaad wel onder met mijn eeuwige gold nominatie ;).
Join the club :P

[ Voor 10% gewijzigd door Koekiemonsterr op 31-08-2015 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Koekiemonsterr schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 12:03:
[...]

Lulu is niet te sterk solo.
Menig mid laner kan haar uiteindelijk makkelijk outdmgen. Pas in combi met een adc zoals Vayne die je kan buffen met al je spells wordt Lulu een factor. Als supp is ze te zwak inderdaad. Maar Rito heeft eerder al toegeven niet goed te weten wat te doen met Lulu, omdat buffs/nerfs gericht op supp automatisch haar solo lane raken en vice versa. Volgens mij is vrij simpel om er weer een echte supp van te maken, maar goed.

Ja GP, ik geloof dat op de PBE zijn barrel armor ignore % van 60% naar 50% gaat. Nog steeds OP in de juiste handen inderdaad.
De uitspraak van Lulu komt van Meddler, niet van mij. Ik vind haar namelijk overal zwak, zelfs naast de fountain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Damienx2 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 12:05:
[...]

De uitspraak van Lulu komt van Meddler, niet van mij. Ik vind haar namelijk overal zwak, zelfs naast de fountain.
Oh ja, daarom wonnen we samen die bot lane in het weekend toen jij Vayne speelde en ik Lulu supp :P

Ja ik zat al te zoeken naar die Meddler post erover, maar kon niet vinden. Misschien ff iets vaker linkje naar je bron erin planten, ben wel benieuwd wat ie te melden had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Koekiemonsterr schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 12:07:
[...]

Oh ja, daarom wonnen we samen die bot lane in het weekend toen jij Vayne speelde en ik Lulu supp :P
1 zwaluw maakt nog geen zomer ;).
Ja ik zat al te zoeken naar die Meddler post erover, maar kon niet vinden. Misschien ff iets vaker linkje naar je bron erin planten, ben wel benieuwd wat ie te melden had.
http://boards.na.leagueof...-the-hitlist?comment=000a

[ Voor 4% gewijzigd door Damien op 31-08-2015 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Damienx2 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 12:10:
[...]

1 zwaluw maakt nog geen zomer ;).
Ik blijf een believer :P
Thx.

Als je al die Meddler reacties leest, begrijp je wel waarom er steeds zoveel unbalance is. Die gast snapt er ook echt weinig van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 11:44:
[...]

Ook mee eens.

En dan heb je nog de champs die niet gelijk altijd gepicked of gebanned worden maar toch momenteel erg sterk zijn, zoals bijvoorbeeld een Diana.

Leuke tactiek van Mithy overigens, "ja Braum is momenteel onze first prio". Oftewel of UOL even hem wil bannen als ze tegen OG spelen, zodat hij lekker Thresh kan spelen ;).
Wel een kleine kanttekening: dit gaat over 5.18. 5.17 moet nog uitkomen en daarin worden een aantal champs wellicht generft/gebufft waardoor ze in het lijstje voor 5.18 niet voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-09 12:23
Het valt me wel op dat hier vaak wordt geklaagd over teams, natuurlijk heb je enig geluk nodig maar je gaat mij niet wijs maken dat ik van brons 1 naar plat 1 ben gegaan omdat ik simpelweg ''geluk'' heb gehad, ja je krijgt soms kut teams maar, ik hoor nooit iemand zeggen dat hij zelf gewoon kut speelde.

Focus je gewoon op jezelf als je blijft denken ''ík ben beter dan deze elo maar het ligt aan mn teammates'' ik heb nieuws voor je, bullshit.:) no offence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-09 15:50
Ambition88 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 12:52:
Het valt me wel op dat hier vaak wordt geklaagd over teams, natuurlijk heb je enig geluk nodig maar je gaat mij niet wijs maken dat ik van brons 1 naar plat 1 ben gegaan omdat ik simpelweg ''geluk'' heb gehad, ja je krijgt soms kut teams maar, ik hoor nooit iemand zeggen dat hij zelf gewoon kut speelde.

Focus je gewoon op jezelf als je blijft denken ''ík ben beter dan deze elo maar het ligt aan mn teammates'' ik heb nieuws voor je, bullshit.:) no offence.
Ja, in jouw voorbeeld snap ik het. Als je plat niveau bent en je zit in bronze, dan moet je wel een complete randdebiel zijn om daar niet uit te kunnen komen. Dat is het punt ook niet.

Het probleem zit hem wanneer je dichter bij je true elo komt, dan is het gewoon onmogelijk om dat te bereiken, doordat je nu eenmaal periodes hebt dat je alleen maar trolls, afk's ragers, feeders tegenkomt.

Ik ben ook Bronze 5 begonnen dit seizoen, en binnen no-time zat ik Silver 5. Toen Silver 4, meteen daarna een lossstreak en weer Silver 5.

Vervolgens heb ik ondertussen 6x! promo's gehaald, en telkens hetzelfde liedje, vanaf daar val ik liena recta terug naar 0 tot 25 LP, puur omdat ik dan ineens met de allergrootste randdebielen binnen LoL terecht kom.

Constant verliezen, dat ligt aan jezelf, maar met win streaks van 10+ en lossstreaks van 10+ kun je jezelf niet meer de constante factor in het verhaal noemen, de enige constante factor is de matchmaking van Riot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 12:37:
[...]

Wel een kleine kanttekening: dit gaat over 5.18. 5.17 moet nog uitkomen en daarin worden een aantal champs wellicht generft/gebufft waardoor ze in het lijstje voor 5.18 niet voorkomen.
Voor 5.17:

Azir:
- Movement speed nerf
- Q tooltip aangepast

Bard:
- W buff
- E buff

Darius:
- Passive rename
- W nieuw effect

Draven:
- Passive aanpassing

Fizz:
- Q buff op AP scaling
- W buff op AP-scaling
- R nu volledig magic damage

Gangplank:
- E nerf

Garen:
- Movement speed nerf
- Q nerf
- R Tooltip aangepast

Gragas:
- W nerf

Janna:
- Q change (niet duidelijk of het een buff/nerf betreft)
- R nerf

Jax:
- E buff

Kalista:
- W nerf
- R nerf

Lux:
- Q buff

Maokai:
- R nerf

Miss Fortune:
- Q tooltip aangepast

Nocturne:
- R buff

Pantheon:
- Base attack speed buff

Rek'Sai:
- Passive effect verwijderd

Shen:
- Q nerf

Zoals het lijkt gaat 5.17 deze week live. En als we dan kijken naar de champions die we graag generfd zouden zien worden, dan zitten er slechts maar enkele tussen. Gangplank zoals Koekie het al aangaf (Barrels ignoren geen 60% maar 50%) en Garen heeft enkele lichte nerfs gekregen. Dus hopelijk bied 5.18 toch nog de nerfs die enkele andere champs ook nog hard nodig hebben zodat er weer enigszins wat balance plaatsvind in de game.

Volgens mij gaf ik het zelfs nog aan in mijn posts dat ik zelf ook geen supergeweldige speler ben. En ik heb al vaak genoeg in posts aangegeven wanneer het ook daadwerkelijk ECHT mijn fout was.

Punt is meer dat je tegenwoordig gewoon te vaak randoms krijgt als je op een vrij casual niveau speelt zoals ikzelf. Ik gok dat jij ongeveer 7 tot 8 potjes per dag speelt. Bij mij moet je dat verspreiden over een gehele week als het al meezit. Dus de kans dat jij je shitgames onthoud is een stuk lager dan dat ik ze onthoud aangezien ik 1 game op een dag makkelijker onthoud dan 8 op een rij.

Overigens, pot en ketel: Ambition88 in "[Multi] Counter-Strike: Global Offensive"

[ Voor 28% gewijzigd door Damien op 31-08-2015 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21:12

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Ero-Sensei schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 13:01:
[...]

Constant verliezen, dat ligt aan jezelf, maar met win streaks van 10+ en lossstreaks van 10+ kun je jezelf niet meer de constante factor in het verhaal noemen, de enige constante factor is de matchmaking van Riot.
Hoe bedoel je dat je jezelf niet meer een constante factor kan noemen? Ben je niet aanwezig in de games?
Met 1 of 2 losses kan je riot de schuld geven, met 10+ losses lijkt mij juist van niet.

Overigens speel ik juist geen ranked, toen ik in silver werd geplaatst had ik genoeg voor een border vorig seizoen. Misschien dat ik dat seizoen weer doe xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
IdieEasy schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 13:20:
[...]

Hoe bedoel je dat je jezelf niet meer een constante factor kan noemen? Ben je niet aanwezig in de games?
Met 1 of 2 losses kan je riot de schuld geven, met 10+ losses lijkt mij juist van niet.

Overigens speel ik juist geen ranked, toen ik in silver werd geplaatst had ik genoeg voor een border vorig seizoen. Misschien dat ik dat seizoen weer doe xD
Leg mij eens uit hoe je die normals tegenwoordig vol houd? :) Want die normal draft die ik heb gespeeld vond ik 10x erger dan alle ranked games van het afgelopen jaar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
IdieEasy schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 13:20:
[...]

Natuurlijk ben je zelf aanwezig in de games, maar je kan jezels niet de constante factor noemen in de losses. Dit komt die die vreemde streaks. Je ben namelijk bij de winstreaks óók de constante factor. Daarui mag je dus concluderen dat het niet aan jezelf ligt.

Een buitenspeler die 20 wedstrijden voetbalt, waarvan de eerste 10 wedstrijden allemaal gewonnen worden. Hij heeft 10 assists op spits A. In wedstrijd 11 wordt spits A vervangen door spits B. 10 wedstrijden lang word er niet gescoord. Ligt het dan aan die buitenspeler, omdat hij de constante factor was in die wedstrijden, of zou het iets te maken hebben met een andere medespeler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Damienx2 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 13:03:

Volgens mij gaf ik het zelfs nog aan in mijn posts dat ik zelf ook geen supergeweldige speler ben. En ik heb al vaak genoeg in posts aangegeven wanneer het ook daadwerkelijk ECHT mijn fout was.

Punt is meer dat je tegenwoordig gewoon te vaak randoms krijgt als je op een vrij casual niveau speelt zoals ikzelf. Ik gok dat jij ongeveer 7 tot 8 potjes per dag speelt. Bij mij moet je dat verspreiden over een gehele week als het al meezit. Dus de kans dat jij je shitgames onthoud is een stuk lager dan dat ik ze onthoud aangezien ik 1 game op een dag makkelijker onthoud dan 8 op een rij.

Overigens, pot en ketel: Ambition88 in "[Multi] Counter-Strike: Global Offensive"
Ja want je kan counter strike en league of legends ook echt met elkaar vergelijken, not, weet niet waarom je zo salty reageert, het is een goed advies doe ermee wat je wilt,

ps : je mogelijke balance changes omdat vayne te sterk zou zijn, weet niet waar je die onzin vandaan haalt, maar dat gaat niet gebeuren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Ambition88 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 13:46:
[...]

Ja want je kan counter strike en league of legends ook echt met elkaar vergelijken, not, weet niet waarom je zo salty reageert, het is een goed advies doe ermee wat je wilt,

ps : je mogelijke balance changes omdat vayne te sterk zou zijn, weet niet waar je die onzin vandaan haalt, maar dat gaat niet gebeuren. :)
Waaruit haal jij dat ik salty reageer? Ik geef juist aan dat ik WEL de schuld bij mijzelf neer kan leggen, dus dat gehele advies van jou heb ik sowieso weinig aan.

En ja je kunt CS en LoL prima met elkaar vergelijken, of jij nu met 3 Russen speelt in CSGO of met 3 Fransen in LoL, beide komt op hetzelfde neer. Je speelt met ze omdat ze binnen JOUW ranking liggen.

Omtrent de onzin over Vayne? Dat komt van een Riot employee ;). Staat een post verder zelfs. Kortom voordat je met je conclusies en advies aan komt kakken, leer eens lezen en begrijpen. Met 1 van de 2 skills kom je namelijk niet erg ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Damienx2 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 13:48:
[...]

Waaruit haal jij dat ik salty reageer? Ik geef juist aan dat ik WEL de schuld bij mijzelf neer kan leggen, dus dat gehele advies van jou heb ik sowieso weinig aan.

En ja je kunt CS en LoL prima met elkaar vergelijken, of jij nu met 3 Russen speelt in CSGO of met 3 Fransen in LoL, beide komt op hetzelfde neer. Je speelt met ze omdat ze binnen JOUW ranking liggen.

Omtrent de onzin over Vayne? Dat komt van een Riot employee ;). Staat een post verder zelfs. Kortom voordat je met je conclusies aan komt kakken, leer eens lezen en begrijpen. Met 1 van de 2 skill kom je namelijk niet erg ver.
Omdat ik een hele nuchtere post plaats over mensen die teveel de focus op andere spelers leggen ipv op hunzelf, vervolgens voel jij je aangesproken en wat doe je? je reageert precies metdezelfde mindset meteen linkje posten om het weer in mijn schoenen te schuiven, bewijst alleen maar mijn punt, maargoed like i said, good piece of advice, take it or leave it.

CS en LoL kan je op geen enkele manier vergelijken los van dat het allebei teamverband is, als jij 1v1 laned of het nou mid is of top, bepaal jij grotendeels zelf of jij je lane wint of what not, los van of je hulp krijgt, probeer jij maar eens een bombsite in je 1tje te houden, good luck he.

Om nog maar te zwijgen over het hele andere elo/rank systeem binnen cs waardoor de ranks totaal niet de daadwerkelijke skill weerspiegelen, maar dat terzijde.

Grappig vandaar dat je vayne bijna nooit gespeeld ziet worden, vayne heeft genoeg counters die haar in lane totaal kapot maken en in teamfights is ze ook zeker niet makkelijk te spelen door haar korte range.

Sneaky speelt even 2 potjes op vayne en ze is meteen weer OP xD

Maar til er niet zo zwaar aan joh, weet zeker dat er wat minder trotse jongens tussen zitten en denken, hes got a point, daar doe ik het voor. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Ambition88 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 13:53:
[...]

Omdat ik een hele nuchtere post plaats over mensen die teveel de focus op andere spelers leggen ipv op hunzelf, vervolgens voel jij je aangesproken en wat doe je? je reageert precies metdezelfde mindset meteen linkje posten om het weer in mijn schoenen te schuiven, bewijst alleen maar mijn punt, maargoed like i said, good piece of advice, take it or leave it.
De standaard quote die ongeveer door iedereen al in elk topic meerdere malen is aangehaald. Wat wil je? Een koekje voor de effort? Of een lijstje met mensen die je voorgingen met dit advies?
CS en LoL kan je op geen enkele manier vergelijken los van dat het allebei teamverband is, als jij 1v1 laned of het nou mid is of top, bepaal jij grotendeels zelf of jij je lane wint of what not, los van of je hulp krijgt, probeer jij maar eens een bombsite in je 1tje te houden, good luck he.
Bombsite in mijn eentje houden? Prima te doen hoor. En zelfs pro-spelers kunnen je dat prima voordoen. Misschien vergeten hoe KennyS een bombspot verdedigde terwijl het gehele Fnatic team op hem afkwam? Kortom slecht voorbeeld.
Om nog maar te zwijgen over het hele andere elo/rank systeem binnen cs waardoor de ranks totaal niet de daadwerkelijke skill weerspiegelen, maar dat terzijde.
Wederom weer iets waarbij je zegt dat iedereen in LoL op het juiste niveau zit. Dan zou je toch niet meer stijgen of dalen? Ook in LoL heb je hetzelfde probleem als in CSGO, elo-boosting is niet alleen in CSGO het geval.
Grappig vandaar dat je vayne bijna nooit gespeeld ziet worden, vayne heeft genoeg counters die haar in lane totaal kapot maken en in teamfights is ze ook zeker niet makkelijk te spelen door haar korte range.
Uzi, Sneaky, Doublelift, allemaal hebben ze vrij recentelijk nog gewoon Vayne gespeeld in LCS/LPL/LCK matches.
Maar til er niet zo zwaar aan joh, weet zeker dat er wat minder trotse jongens tussen zitten en denken, hes got a point, daar doe ik het voor. 8)
Heeft niets met trots te maken, maar waarom anderen van advies voorzien als je het bij jezelf al niet eens kunt volgen. Want ook in CSGO kun je het beste er van maken met 3 Russen in je team. Heb vaak genoeg gewonnen met 3 Russen in mijn team. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
[...]

Ja, in jouw voorbeeld snap ik het. Als je plat niveau bent en je zit in bronze, dan moet je wel een complete randdebiel zijn om daar niet uit te kunnen komen. Dat is het punt ook niet.

Het probleem zit hem wanneer je dichter bij je true elo komt, dan is het gewoon onmogelijk om dat te bereiken, doordat je nu eenmaal periodes hebt dat je alleen maar trolls, afk's ragers, feeders tegenkomt.

Ik ben ook Bronze 5 begonnen dit seizoen, en binnen no-time zat ik Silver 5. Toen Silver 4, meteen daarna een lossstreak en weer Silver 5.

Vervolgens heb ik ondertussen 6x! promo's gehaald, en telkens hetzelfde liedje, vanaf daar val ik liena recta terug naar 0 tot 25 LP, puur omdat ik dan ineens met de allergrootste randdebielen binnen LoL terecht kom.

Hm ja als je tegen je true elo aanzit is het lastig om te climben ofcourse, maarja dan is het ook logisch dat je veel potjes verliest he speelt zelf ook niet meer tegen randdebielen, maar in LoL kan je best veel werk verrichten in je 1tje.

Ik had ook een keer potje verloren toen ik toplane smashte stond 6/1 ofzo alleen bot was echt een drama (gebooste adc denk ik) dus uiteindelijk die game verloren, kan ik wel heel makkelijk gaan roepen ja noob botlane fuck hun en is ook wel zo, maar wat koop ik daarvoor?

Kan beter kijken naar wat ik beter had kunenn doen, ik had bijv nog meer kunnen roamen, nog meer towers kunnen pakken, enemy jungle warden dat mn team rustig kan farmen en weet waar de jungler is etc, daar leer je wat van, snap je. en soms kan je idd echt niks doen. :( Zelf pak ik altijd even een break na 3 losses op rij, get rid of the tilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Ambition88 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 12:11:
Sorry maar dit is echt de grootste onzin. je bent in dit spel zo afhankelijk van je team. als jij 3 russen in je team hebt die geen engels spreken, of een team met bijna geen mics, loop je altijd achter de feiten aan.
Hahahah, touché Damien :D

Dit is 1 op 1 bruikbaar voor LoL, nog veel meer voor LoL trouwens, want in CS kun je in principe 1v3 de game nog winnen met skills, probeer dat in LoL maar eens in teamfight.
Het valt me wel op dat hier vaak wordt geklaagd over teams, natuurlijk heb je enig geluk nodig maar je gaat mij niet wijs maken dat ik van brons 1 naar plat 1 ben gegaan omdat ik simpelweg ''geluk'' heb gehad,
Je kon erop wachten tot een relatief high elo speler zoals jij op zijn teentjes getrapt was en wel even moest reageren omdat ie toch echt wel Plat 1 is dankzij zijn eigen onversneden skills.

Als je echt goed bent dan zul je wel minder last hebben van de trolls en feeders die ik in mijn voorlaatste post omschreef.

Precies. Ik zat in promo's naar Gold I, niet gelukt, en toen kreeg ik die games zoals ik ze zoëven in vorige post omschreef. Paar keer first blood gehaald, telkens lane gewonnen, maar de 23 minuut 83 cs Rivens of de 14/14 Shyv rambo 1v4 spelers verneuken domweg je game. Doe je niets aan, maar ongetwijfeld is onze Ambition88 wel in staat om zo'n game toch nog te doen kantelen

[ Voor 12% gewijzigd door Koekiemonsterr op 31-08-2015 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Koekiemonsterr schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 14:02:
[...]

Hahahah, touché Damien :D

Dit is 1 op 1 bruikbaar voor LoL, nog veel meer voor LoL trouwens, want in CS kun je in principe 1v3 de game nog winnen met skills, probeer dat in LoL maar eens in teamfight.

[...]

Je kon erop wachten tot een relatief high elo speler zoals jij op zijn teentjes getrapt was en wel even moest reageren omdat ie toch echt wel Plat 1 is dankzij zijn eigen onversneden skills.

Als je echt goed bent dan zul je wel minder last hebben van de trolls en feeders die ik in mijn voorlaatste post omschreef.

[...]

Precies.
''I cant even smurf/carry in DMG people know how to aim you know''

- Summit.

i rest my case, ga er ook niet verder op in ben ook totaal niet op mijn tenen getrapt hoor waarom zou ik, is jouw rank toch? vraag elke high elo speler hoe gain je elo en ze vertellen je het zelfde, maar jullie vinden het blijkbaar leuker om te zeiken, ook goed, doe je ding. :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ero-Sensei

Holy shit wat een hoop ongefundeerde bende bij elkaar.

Je lane winnen is volgens mij iets héél anders dan een game winnen. Al sta je 20-0 dan nog kan je het niet winnen 1 vs 5.

Daarnaast staat Vayne op nummer 2 van aantal keer gepicked, met een percentage van 36% de afgelopen maand. En dan is ze ook nog eens 12% van de games gebanned.

Maar til er niet te zwaar aan joh, feiten. Weet zeker dat er wat jongens tussen zitten en denken 'hij zal wel gelijk hebben'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Ambition88 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 14:05:
[...]

''I cant even smurf/carry in DMG people know how to aim you know''

- Summit.

i rest my case, ga er ook niet verder op in ben ook totaal niet op mijn tenen getrapt hoor waarom zou ik, is jouw rank toch? vraag elke high elo speler hoe gain je elo en ze vertellen je het zelfde, maar jullie vinden het blijkbaar leuker om te zeiken, ook goed, doe je ding. :>
Wow Summit :'(. Nou dan hebben we het wel over de beste CS'er ooit.

Ging hem ook wel lekker af tegen Olof die 1on1, volgens mij kon Olof niet makkelijker een gratis skin krijgen.

Maar even serieus, enorm bedankt voor je advies Ambition. Zodra ik weer 10-0 op Riven sta en de rest van mijn team staat 0-10 vs het enemy team die dus ruim gefed is door mijn team, dan denk ik terug aan je wijze woorden hoe het niet aan mijn team ligt, maar puur aan mijzelf dat ik de enemy Kalista niet kan bereiken en uiteindelijk de game verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Doe maar, want Damien heeft je met je CS:GO opmerking al volstrekt te kijk gezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Damienx2 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 13:23:
[...]

Leg mij eens uit hoe je die normals tegenwoordig vol houd? :) Want die normal draft die ik heb gespeeld vond ik 10x erger dan alle ranked games van het afgelopen jaar. ;)
Ik doe niet eens draft, gewoon normals.

En ik maak me niet zo druk meer om het spel. Als ik boos wordt omdat ik veel verlies ga ik arampje doen. Verlies ik daar ook ga ik een ander spelletje doen.

Binnen mijn league vrienden club doen we vaak zat een boardgameonline tussendoor. En elkaar dan vooral zoveel mogelijk zieken... En daarna weer met vrolijke tegenzin een potje starten :D

Het leukste zijn de come-backs door teamwork, daar geniet ik het meest van. Maar ik speel het spel ook niet zoveel zoals velen hier. Dat zou ik gewoon niet kunnen :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Koekiemonsterr schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 14:10:
[...]

Doe maar, want Damien heeft je met je CS:GO opmerking al volstrekt te kijk gezet :)
Ahw cute, en dan ben ik op mn teentjes getrapt omdat jullie niet tegen wat opbouwdende kritiek kunnen, whatever blijven jullie lekker naar smoesjes zoeken the gold struggle is real, adios he :+

oh en even een heads up, aangezien het nog al vrij duidelijk is dat jullie soms duoquen, je krijgt dan mensen in je team met een lagere elo dan jullie want er wordt verwacht dat jullie de game carryen, lukt dat niet, zou ik het toch maar weer even solo proberen. voor je weer met je vinger naar andere wijst. ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Ambition88 op 31-08-2015 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Ambition88 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 14:12:
[...]

Ahw cute, en dan ben ik op mn teentjes getrapt omdat jullie niet tegen wat opbouwdende kritiek kunnen, whatever blijven jullie lekker naar smoesjes zoeken the gold struggle is real, adios he :+
Misschien is een cursusje overtuigend argumenteren wel iets voor je....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Shit Koekie, die ene keer dat we nu geduo'd hebben is schijnbaar een indicatie dat we heel vaak duo'en.

Doen we dus ook niet meer he!

Btw Ambition88, tip voor je CSGO carrière: Ga niet naar je team lopen wijzen, maar probeer vooral naar jezelf te kijken. Vaak maak je een hoop foutjes die je zelf niet eens door hebt.

Doe er mee wat je wilt ok? O+ :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 14:17:
Shit Koekie, die ene keer dat we nu geduo'd hebben is schijnbaar een indicatie dat we heel vaak duo'en.

Duo'en met Koekie is sowieso een slecht idee als je om je elo geeft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Ambition88 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 14:12:
oh en even een heads up, aangezien het nog al vrij duidelijk is dat jullie soms duoquen.
Voor het eerst zeg je iets dat klopt, misschien zit er een stijgende lijn in je posts nu...

Althans, Damien en ik hebben toevallig van het weekend voor het eerst sinds mensenheugenis wat duo's gedaan, op de Gold smurfs.

Eigenlijk hebben we best moeten lachen om het gespuis waar je dan allemaal mee opgezadeld wordt. Niet dat we zelf altijd briljant speelden, maar dat is nou net het punt, je moet bijna briljant spelen om te compenseren voor het gefeed om je heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88

Btw Ambition88, tip voor je CSGO carrière: Ga niet naar je team lopen wijzen, maar probeer vooral naar jezelf te kijken. Vaak maak je een hoop foutjes die je zelf niet eens door hebt.

Doe er mee wat je wilt ok? O+ :>
Ik ben al global dus speel niet meer zoveel maar thanks voor je advies, Ik vind het echt prima dat je je pikkie wilt vergelijken hoor, kan er alleen maar omlachen. :) Maar tegenwoordig kan niemand meer een tip aannemen zonder meteen in de verdediging te schieten, like i said, jouw rank, right. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Ambition88 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 14:21:
[...]

Ik ben al global dus speel niet meer zoveel maar thanks voor je advies, Ik vind het echt prima dat je je pikkie wilt vergelijken hoor, kan er alleen maar omlachen. :) Maar tegenwoordig kan niemand meer een tip aannemen zonder meteen in de verdediging te schieten, like i said, jouw rank, right. :D
Ik dacht dat je net wegging? Of probeer je nu toch nog een gelijk te halen die er niet meer te halen valt? ;)

Want qua tip gaf ik aan dat ik dat juist al doe, en vervolgens schop ik al je andere "feiten" onderuit en dan ben ik degene die "Ik vind het echt prima dat je je pikkie wilt vergelijken hoor" wil?

Volgens mij ontgaat jou het hele principe van discussie voeren. Het is echter slecht tips geven als je je zelf er niet aan kunt houden en eigenlijk precies hetzelfde doet weliswaar in een andere game maar met hetzelfde principe van teamplay...

Het zou hetzelfde zijn als ik hier zou roepen: Jongens jullie moeten niet sarcastisch zijn in games.

[ Voor 4% gewijzigd door Damien op 31-08-2015 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Nee beter van niet, want kan niet ontkennen hetgeen wat Vica zegt :+
Vicarious schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 14:19:
[...]
Duo'en met Koekie is sowieso een slecht idee als je om je elo geeft :+
Haha hoe lang zijn onze duo's wel niet geleden? :P
Ambition88 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 14:21:
Kiek hem weer voor de zoveelste keer referenties maken naar de kennelijk (global is hoog, i dunno?) relatief hoge elo waar ie zit.

Wederom borstklopperij, prachtig, maar dan wel janken in CS:GO topic met het punt dat we hier met veel meer recht maken.

1v3 bombside verdedigen of 1v3 nexus verdedigen. Rara waar heb je méér kans om er nog iets uit te slepen?

Misschien nieuw voor je, maar met Caitlynns headshot heb je nog geen tegenstanders gekilled, in CS wel.

In theorie kan je met échte skills in een 1v3 in CS nog winnend uit de bus komen. Die kans is een stuk groter dan in LoL, al was het ook maar omdat je in CS:GO in principe een level playing field hebt. In LoL late game zijn de verschillen qua items en dus dominantie vaak nogal groot. In CS is dat nihil, ervan uitgaande dat iedereen wel een AK/M4 kon kopen. In CS betekent skill véél meer dan in LoL, nog even los van het feit dat het elo rank systeem in CS een stuk beter is, voor zover ik goed geïnformeerd ben. Dus de kans is een stuk groter dat je daar ook echt zit waar je hoort...en dan nog klagen ook haha. Typisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Zucht, als je alles zo goed weet waarom ben je nog stuck in gold? allemaal de schuld van je teams of niet, denk je nou echt zo simpel? hele heisa maken omdat iemand je vertelt dat je meer op jezelf moet focussen, get real man, misschien zie je het zelf nog een keer in, ik hoop het voor je zal je verbazen hoe snel het dan kan gaan maar i doubt it.

Ben er klaar mee.

@koekiemonster, lieverd de enige reden dat ik zei dat ik daar global ben is om aan te geven dat je zelfs met kut teams progressie kan maken, maar je leest alleen wat je wilt lezen, allemaal primaaa! suces met jullie ranked gamed boys, wens jullie het beste. O+ laat het me weten als jullie eruit zijn.

oh btw niks tegen lagere ranks hoor, like i said ben zelf ook op brons begonne, maar waar ik wel een schijt hekel aan heb is mensen die doen alsof ze alles weten, maar in een average elo zitten, doe die oogkleppen af en ga lekker dat spelletje spelen.

[ Voor 18% gewijzigd door Ambition88 op 31-08-2015 14:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Dat is onderhand al de derde keer is het niet? Mooi, kun je eindelijk je lesjes begrijpend lezen + overtuigend argumenteren oppakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Koekiemonsterr schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 14:32:

Haha hoe lang zijn onze duo's wel niet geleden? :P
Volgens mij nog uit de tijd dat je geen tiers/divisions had, maar alleen je Elo. Volgens mij zwierven we toen allebei rond de 1100 rond. Op een of andere manier als wij samenspeelden kregen we echt een compleet mongolenteam en als we dan 3x op rij verloren en het maar eens alleen probeerden wonnen we dik :P De penalty die je krijgt voor duo queuen is echt best wel hard, zeker als je samen in de bot lane staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Ambition88 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 14:35:
Zucht, als je alles zo goed weet waarom ben je nog stuck in gold? allemaal de schuld van je teams of niet, denk je nou echt zo simpel? hele heisa maken omdat iemand je vertelt dat je meer op jezelf moet focussen, get real man, misschien zie je het zelf nog een keer in, ik hoop het voor je zal je verbazen hoe snel het dan kan gaan maar i doubt it.
Heisa maken? ;) Ik wijs je alleen op je eigen posts. Een vorm van onderzoek alvorens je iemand benaderd, en wees blij dat ik wat verder heb gekeken dan je geflirt met 1 of andere gamegirl.

En ik zit stuck in gold, omdat zoals ik al eerder heb aangegeven: Een casual LoL-speler ben die van een middelmatig niveau is. Volgens mij heb ik nergens geroepen dat mijn ambitie Platinum of hoger was ;).

Nogmaals, mijn advies lees eerst voordat je maar lukraak wat dingen roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Ah okay typisch gevalletje van het laatste woord willen hebben dus i get it, nou die gun ik je wel broer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Ambition88 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 14:40:
Ah okay typisch gevalletje van het laatste woord willen hebben dus i get it, nou die gun ik je wel broer. :)
Ik heb geen jongere broertjes, plus als ik hem wel had zou ik hem zelf hoogstpersoonlijk wel leren lezen, dat begrijpen is dan aan hemzelf.
Vicarious schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 14:37:
[...]

Volgens mij nog uit de tijd dat je geen tiers/divisions had, maar alleen je Elo. Volgens mij zwierven we toen allebei rond de 1100 rond. Op een of andere manier als wij samenspeelden kregen we echt een compleet mongolenteam en als we dan 3x op rij verloren en het maar eens alleen probeerden wonnen we dik :P De penalty die je krijgt voor duo queuen is echt best wel hard, zeker als je samen in de bot lane staat.
Ik herinner mij nog mijn duo met Rordarok. Zelfs hij gaf aan dat het vrij lastig zou zijn geweest als ik een random Zed op mid had gehad ipv hij. En ja duo is inderdaad vrij lastig. Maar helaas vind ik het spelletje solo gewoon niet leuk... Eigenlijk het geval bij alle games die ik speel. Wil gewoon een beetje ouwehoeren op TS als het kan, rank boeit me verder toch weinig aangezien je er verder niets mee kunt. Rewards daarentegen zijn wel nice (de free skin, rest mogen ze wat mij betreft houden).

[ Voor 58% gewijzigd door Damien op 31-08-2015 14:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 14-09 10:16
Wat een gebitch hier. Wanneer leren mensen nou eens dat het spel om 4 retards tegen 5 retards gaat van hetzelfde niveau. De enige bepalende factor ben jij. Ben je beter dan je niveau dan zou je altijd 55 tot 60% van je games minimaal moeten winnen. Daar horen losing en winstreaks bij. Accept dit nou eens ipv altijd maar te bitchen op je teammates.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Grappig dat dit toch een discussie is die hier zo ongeveer elke anderhalve week terug komt. Volgens mij is het punt vaak genoeg gemaakt: Als je een stuk beter bent dan het ELO waar je op dat moment op speelt, zal je stijgen MITS je daarvoor ook daadwerkelijk de games speelt. Projected MMR is vrijwel useless in LoL, ik heb d1 MMR accounts waarbij ik nu de gold-->plat promo opnieuw mag doen.

Aan de andere kant is al vaak genoeg geroepen dat op het moment dat je vrij dicht bij je werkelijke skill komt, bv g1 ELO met g3/g4 als daadwerkelijke rank, dan kan het erg lastig zijn om zonder heel veel games te spelen naar die rank te komen. Dan kan je er ''officieel'' wel boven zitten, maar zolang jij je daadwerkelijke rang niet bij je naam hebt staan t.o.v. projected boeit dat toch niemand.

League is in vergelijking met CSGO overduidelijk een game waar het functioneren van het team boven individuele prestaties staat mits er op ongeveer hetzelfde niveau gespeeld wordt (dus geen smurfs). In CS kan je puur door frags pakken en zelf goed functioneren qua communicatie en rotations veel makkelijk carryen dan dat je dat in League kan. Genoeg games in League waar je hoge KDA's hebt en goed speelt, maar doordat het team letterlijk weigert dat voordeel te gebruiken alsnog verliest. Als jij door je opening frags praktisch elke ronde 5v4 speelt gaat die game met mensen van ruwweg hetzelfde niveau een stuk makkelijker. In het CS is het nu eenmaal veel makkelijker om puur op mechanics te carryen dan bij League, je ziet dat vaak genoeg in hoog plat waar mensen qua mechanics niet onder doen voor willekeurige Diamond-rank maar wel de beslissingen van een silver maken.

Ik heb games gezien en gespeeld met wat gold spelers hier waarvan ik als toch zeer bovengemiddelde speler belachelijk veel moeite had om de game te winnen met snowball champion en flink wat voorsprong, puur omdat team mates je eerder voor je voeten lopen dan je helpen. Als er, zoals Damien aangaf, een gold speler had gestaan, dan had Damien ondanks zijn eigen uitstekende functioneren ongelofelijk hard verloren. En zolang je dus niet enorm veel tijd investeert om op je projected rank uit te komen, blijf je lekker waar je bent. Het idee dat ik nu, om weer een voorbeeld aan te halen, ~50 games moet spelen met waarschijnlijk minstens een 50% win rate om van g1 weer terug naar Diamond te komen (terwijl het account d1 mmr heeft!) is gewoon dom en daar zullen mensen steeds minder zin in krijgen.

[ Voor 7% gewijzigd door Rordarok op 31-08-2015 16:04 ]

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/X6GH8rc.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Puh! jij speelt niet meer!

Al een ander leuk spel gevonden? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De laatste tijd behalve af en toe Sm4sh met mensen geen game meer aangeraakt. Komt wel weer in de koudere tijden denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 16:55:
De laatste tijd behalve af en toe Sm4sh met mensen geen game meer aangeraakt. Komt wel weer in de koudere tijden denk ik ;)
Houd je vriendin je dan niet warm? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
AequitasII schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 15:41:
Wat een gebitch hier. Wanneer leren mensen nou eens dat het spel om 4 retards tegen 5 retards gaat van hetzelfde niveau. De enige bepalende factor ben jij. Ben je beter dan je niveau dan zou je altijd 55 tot 60% van je games minimaal moeten winnen. Daar horen losing en winstreaks bij. Accept dit nou eens ipv altijd maar te bitchen op je teammates.
Het is jammer dat mensen ook eigenlijk totaal niet kunnen lezen, willekeurig een topic binnenkomen en maar lukraak wat roepen. Je kunt hier de afgelopen 10 pagina's teruglezen en je zult NIEMAND horen zeggen dat ze hoger horen te zitten dan waar ze zitten of ook maar iets in die richting.

Toch komen er ineens 2 randoms voorbij die even hun zegje moeten doen, over iets wat hier al meerdere keren is aangekaart. Eigenlijk past dit plaatje er heel goed bij:

Afbeeldingslocatie: http://media.giphy.com/media/wSU1U3h1PFFsc/giphy.gif

Nogmaals er is slechts een indicatie gegeven van het aantal games dat er gespeeld is. Waarbij wordt aangegeven dat men zelf ook niet altijd even geweldig speelde maar dat er tevens teammates waren die bedroevend slecht uit de verf kwamen. Nergens is er ook maar een woord geroepen over een elo hell of dat men veel hoger hoort te zitten dan waar men nu zit.

Dus wederom lees of het topic mee, of hou je er gewoon buiten want dit soort nietszeggende halve rants over iets waar men niet eens iets over gezegd heeft slaan de plank volledig mis. Het is fijn dat je voor je maat op wilt komen maar ook hij zat er flink naast en daarbij genomen kan hij zijn eigen tips nog niet eens volgen dus waar hebben we het überhaupt over.

Ik kom ook niet in jouw heartstone topic om je te vertellen dat je beter 2 kaartjes kunt neerleggen dan 1 kaartje.

[ Voor 3% gewijzigd door Damien op 31-08-2015 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 14-09 10:16
Frustratie?? Ook in dit topic gaat het zeiken op anderen perfect af. Chapeau, mooi karakter heb je. Kom je ver mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:12
Wat is Darius broken zeg... Net 9/0/0 tegen een GP op top. Als we het toch over ELO hebben: hij Gold 4 49% winrate, ik Silver 5 70% winrate (blijkbaar boeit dat héél véél).

Buiten al die kills had ik ook nog hoogste farm in game (134, 89 voor GP).

Op het laatst kwam GP nogal gewillig op me af => Oké hij is dus niet alleen. Blijkbaar was de botlane er ook nog bij. Eerst Lulu 1x Q, 1x W + R en dood... Daarna GP die ook door de 1e Q was geraakt, nog maar eens een Q en R erbij => 10hp over (damn, ult op reset) maar bloedde dood en toen kwam full health Jinx ook nog even 1x Q, W erbij en nog een AA en die was ook dood. Daarna hebben ze maar een surrender gedaan. Lulu en Jinx stonden overigens beiden 1/3 voor die fight, dus botlane deed ook goed hun werk.

Edit: Redelijk saaie BO5 trouwens. Ben benieuwd naar NA LCS, ik denk 3-1 voor Liquid.

Volgens mij hoorde ik trouwens dat degene die de qualifier wint seat 2 heeft? Beetje vreemd. Lijkt mij dat degene met de meeste punten niet seat 3 maar juist seat 2 of zelfs 1 moet hebben, gezien dat team laat zien dat ze over een heel jaar kunnen presteren.

[ Voor 18% gewijzigd door TheBrut3 op 31-08-2015 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Bij deze, speciaal voor de wijze Ambition88, een verslag van een episch gevecht:

Er was eens een Lulu mid die samen met Sivir, Warwick, Pantheon en Leona probeerde de snode moordenaarsgilde bestaande uit Fiora, Zed, Diana, Vayne en Nunu af te stoppen. Lulu had een strijdplan: geef niets weg, neem geen grote risico's, dan slaagt onze opzet omdat we redelijk opgewassen moeten zijn tegen die vervaarlijke messentrekkerij. Ons mogelijk gebrek aan schadetoebrenging werd onderkend, maar leek geen groot probleem te hoeven zijn. Men was het eens met dit plan, dus voorwaarts mensen, wolf en yordle!

Aldoende leek de opzet te slagen. Pantheon ontving na 4 minuten al 400 goudstukken door Fiora de laan uit te sturen en Lulu (als ondergetekende) kreeg op datzelfde moment ook al 300 goudstukken door die roodzwarte messengooier een lesje te leren. Dit procéde herhaalde zich enkele meerdere keren, waardoor towers, drakes en zelfs een inhib niet bestand waren tegen ons vernuft.

Warwick merkte op dat Diana onze grootste bedreiging was. Lulu, in haar grote wijsheid merkte op dat niet Diana maar wijzelf onze grootste bedreiging waren.

Spijtig genoeg kwam dat laatste uit. Pantheon weigerde ook maar 1 tanky item te bouwen en had tegelijkertijd massa's lifesteal, onder meer door een groot rood zwaard genaamd Bloodhirster.... Warwick vond Verorberaar en Zwaard der Veruïneerde Koning nog niet voldoende schade en kocht ook nog een Titanic Hydra, en had zodoende ook nul komma nul hard pantser. Kwam bij dat Warwick zich met zijn ultieme aanval wel eens in een doelwit vergiste, en na het vernietigen van de enemy inhib vond hij het decimeren van de drie boze wolven net even belangrijker dan het zoeken van een veilig heenkomen....

Door deze matige koopkunde en het feit dat men te vaak zich als een te gemakkelijke prooi aandiende, kreeg het stel messentrekkers de overhand. Ook al waren Zed, Fiora en Vayne gedurende lange tijd te zwak en hadden wij duidelijk de overhand; eigen domme fouten gooiden roet in het eten en het tij was niet meer te keren.

Aldus moet Lulu vrezen voor behoud in divisie Goud Twee, terwijl ze vijf epische gevechten geleden op de drempel van Goud Een stond.

Maar Lulu heeft gehoord dat er een zeer wijze krijger genaamd Ambition88 is, die met wijze raad van hulp kan zijn. Lulu houdt zich graag aanbevolen voor advies over hoe ze in het vervolg lieden als Pantheon en Warwick ertoe kan bewegen op de juiste manier goud uit te geven en met minder risico ten strijde te trekken.

Kleine toevoeging, Goud Drie voor Lulu. De volgende epische wedstrijd werd weinig episch, met een Karthus top die na twintig minuten 2/9 50 cs stond terwijl vijandige Riven 10/2 180 cs had.
Wellicht dat Ambition88 hier nog raad mee weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 15:03

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Hoe zit het met 3on3 ranked? Ik dacht we gaan onze promomatches in na een win, maar opeens zaten we 2 leagues hoger?.. hoe werkt dat xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
AequitasII schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 15:41:
thankyou. ;) ach het is allang duidelijk dat ze liever slim overkomen dan elo gainen, laat jut en jul gewoon lekker lullen, gold is ook best gezellig.

c9 tegen liquid spannendddd! :D

mooi voorbeeld though, c9 hun teamcomp laat goed zien dat vayne totaal geen OP pick is, maokai en braum, veel plezier met AAen ;w

[ Voor 23% gewijzigd door Ambition88 op 31-08-2015 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Was je zelf niet plat 1? Beetje hinderlijk om dan hoog van de toren te blazen, vind je niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Probleem blijft lezen en begrijpen. Vayne wordt door RIOT aangegeven als OP, vervolgens probeert Ambition door middel van 1 game het tegendeel te bewijzen tegenover ???. Tja geen idee eigenlijk want wederom niemand op het forum die het geroepen heeft.

Zal wel met de leeftijd te maken hebben. Verstand komt immers met de jaren, dus hopelijk over een aantal jaar komt er iets fatsoenlijks uit. :'(

Btw knap he dat ze op LCS niveau kunnen counterpicken. Had het nooit verwacht. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Damienx2 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 22:24:
Probleem blijft lezen en begrijpen. Vayne wordt door RIOT aangegeven als OP, vervolgens probeert Ambition door middel van 1 game het tegendeel te bewijzen tegenover ???. Tja geen idee eigenlijk want wederom niemand op het forum die het geroepen heeft.

Zal wel met de leeftijd te maken hebben. Verstand komt immers met de jaren, dus hopelijk over een aantal jaar komt er iets fatsoenlijks uit. :'(

Btw knap he dat ze op LCS niveau kunnen counterpicken. Had het nooit verwacht. :+
source? :) oh en ik denk dat ik ouder ben dan jij maar dat terzijde.

goed opletten he, leerzame potjes dit.
Was je zelf niet plat 1? Beetje hinderlijk om dan hoog van de toren te blazen, vind je niet?
Nee ik was vorig season plat 1, dit seizoen geen ranked gespeeld, boeit me ook niet als je de discussie gevolgd zou hebben, zou je snappen waarom ik die opmerking maakte. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Ambition88 op 31-08-2015 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Ambition88 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 22:35:
[...]

source? :) oh en ik denk dat ik ouder ben dan jij maar dat terzijde.

goed opletten he, leerzame potjes dit.
Source staat in de posts, vandaar dus het gedeelte omtrent lezen.

En leeftijd? Uitgaande dat je zo'n heldere geest bent die zijn geboortejaar in zijn username zet kun je dat uit je hoofd zetten. Tevens taalgebruik en overmatig gebruik van smileys laten zien dat je na 1979 geboren bent.

En ik kijk voor amusement, ik heb niet de urge om elk spel dat ik speel het hoogste eruit te halen. Want je hebt opzich gelijk. Ik kom liever slim over dan elo te gainen zoals enkele mensen die niet kunnen lezen en/of begrijpen.

LoL potjes geven weinig voldoening als je voornamelijk met josti's speelt. Jij komt ze niet tegen, omdat je vaak je eigen soortgenoten niet zult herkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Een rumour is geen source, de posterboy van riot kan ook wat roepen, nerfs op PBE link?

Moet zo lachen om je mislukte pogingen me af te kraken,love stuckup people. Vergeet je van de week niet weer je dagboek bij te houden met een post van 3 pagina' s lang over hoe je al je ranked games hebt verloren omdat je weer eens zulke shit teammates hebt gekregen? #thestruggleisreal

Als je serieus denkt dat mijn rank of niveau mij ook maar iets boeit, think again. blijf jij maar lekker de schuld in andere hun schoenen schuiven onder het mom ''ach ik speel af en toe casual wat ranked'' maar ondertussen huilen als je verliest, hypocriet. :) als je zoveel energie in een goeie mindset zou steken als je doet in je posts zat ik nu naar jou te kijken.

Next game begins, go c9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Als de rank je niet boeit of uberhaupt de discussie, waarom haal je het dan elke keer weer aan? Het geeft een erg kinderlijke indruk.

Bijzonder trouwens dat je het gedeelte over leeftijd hebt vermeden. Zat toch een kern van waarheid in he?

Je "posterboy": Andrei "Meddler" van Roon is currently working at Riot Games as a Lead Champion Designer of League of Legends.

[ Voor 49% gewijzigd door Damien op 31-08-2015 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Damienx2 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 22:53:
Als de rank je niet boeit of uberhaupt de discussie, waarom haal je het dan elke keer weer aan? Het geeft een erg kinderlijke indruk.
Precies wat ik net wou zeggen :) Elke keer zit ie zich af te zetten tegen Gold. Begrijpend lezen vertelt me dan: kennelijk geeft ie heel wat om zijn rank....Rank is niet iets wat wij steeds aanhalen.
Ambition88 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 22:49:
Een rumour is geen source, de posterboy van riot kan ook wat roepen, nerfs op PBE link?
Altijd moeilijk zelf ff posts lezen of opzoeken hè? Ik vroeg er eerder vandaag nog naar, Damien heeft toen de link gestuurd.

Daar kun je lezen, jawel lezen dat ze mogelijk iets aan Vayne gaan doen, mede omdat haar winrate nu relatief hoog is. Of dat betekent Vayne direct aanpakken of indirect door andere manieren, dat is nog ongewis. Ik hoop overigens dat ze niet direct Vayne gaan nerfen, want ik denk eerder dat ze door de meta en met name door de generfte andere adc's is komen bovendrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Damienx2 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 22:53:

Bijzonder trouwens dat je het gedeelte over leeftijd hebt vermeden. Zat toch een kern van waarheid in he?

Je "posterboy": Andrei "Meddler" van Roon is currently working at Riot Games as a Lead Champion Designer of League of Legends.
Je speelt toch ranked om omhoog te gaan op de ladder of niet? anders hoef je je ook niet bekommeren om games die je verliest door welke reden dan ook, just for fun right? Zeg tegen je dat je moet proberen je meer op jezelf te focussen dan je bezig te houden met teammates, als jij beter speelt, zal je ook meer games winnen, maar blijkbaar raakt dat meteen een gevoelige snaar dat je een discussie begint die je toch niet gaat winnen, puur omdat er een reden is dat je in gold elo zit en dat is niet vanwege je teams.

maarja whatever floats your boat dude. :)

On watch/needs investigation samen met nog 30 andere ja, leuk, dat riepen ze vorig season ook, en in die tijd heeft ze zelfs nog een mini bufje op haar Q gekregen, we gaan het zien.

@koekiemonster, volgens mij kan hij prima voor zichzelf praten, lijkt wel een schoolplein, spreek er 1 aan krijg je de hele gang om je heen, over ''kinderlijk'' gesproken. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Ambition88 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 23:17:
[...]

Je speelt toch ranked om omhoog te gaan op de ladder of niet? anders hoef je je ook niet bekommeren om games die je verliest door welke reden dan ook, just for fun right? Zeg tegen je dat je moet proberen je meer op jezelf te focussen dan je bezig te houden met teammates, als jij beter speelt, zal je ook meer games winnen, maar blijkbaar raakt dat meteen een gevoelige snaar dat je een discussie begint die je toch niet gaat winnen, puur omdat er een reden is dat je in gold elo zit en dat is niet vanwege je teams.

maarja whatever floats your boat dude. :)

On watch/needs investigation samen met nog 30 andere ja, leuk, dat riepen ze vorig season ook, en in die tijd heeft ze zelfs nog een mini bufje op haar Q gekregen, we gaan het zien.

@koekiemonster, volgens mij kan hij prima voor zichzelf praten, lijkt wel een schoolplein, spreek er 1 aan krijg je de hele gang om je heen, over ''kinderlijk'' gesproken. :O
Ik speel ranked voor die ene reward die me boeit. De skin. Voor de rest boeit het me niets waar ik verder kom. Vooralsnog positieve winrate. Wat ik me dan afvraag is, waarom is het niet toegestaan volgens jou om je losses te bespreken op een forum? Volgens mij is dit toch echt een forum voor discussies en ervaringen. Hence waarom anders je eigen klaagpost in het csgo thread.

Overigens zoals ik al eerder aangaf je komt met advies dat door menigeen op dit forum van bronze tot challenger al is gegeven. Oftewel een totaal nutteloze bijdrage in een discussie die niet eens ging over mensen die aan het klagen waren dat ze niet stegen.

Met name dit laatste, en als ik je er dan op wijs dat je zelf idem posts maakt in een andere thread, dan probeer je door middel van verontwaardigd gedrag een gelijk te halen die er niet is. Waarop je keer op keer aangeeft er klaar mee te zijn maar toch elke keer een poging waagt om nog ergens een punt te maken die er wederom niet is.

Over een gevoelige snaar gesproken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Ambition88 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 23:17:
Volgens mij was het hier een normale gang van zaken, tot jij met je onzinnige post kwam, vervolgens verwijten maakt, jezelf voortdurend tegenspreekt en nog niet eens een begin maakt van ingaan op argumenten. Maar dat laatste kun je blijkbaar niet, dus hou dan gewoon je mond hier als je van het "schoolplein" af wilt.

[ Voor 3% gewijzigd door Koekiemonsterr op 31-08-2015 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Denk je nou werkelijk dat hier alleen maar debielen zitten? iedereen met een paar ogen weet en ziet dat je hier gewoon de kont van je buddy zit te likken hoor, weet niet wie je denkt voor de gek te houden?

Voor damien heb ik nog enigsinds respect, jij praat hem alleen maar na en zet hem ook te kijk, door inhoudelijk op een vraag naar hem te reageren, papa die voor zijn zoontje opkomt, best aandoenlijk. ;(

@damien, eindeloze discussie dit, laten we het maar droppen. en die skin heb je al. :)

[ Voor 25% gewijzigd door Ambition88 op 31-08-2015 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Ambition88 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 23:52:
Denk je nou werkelijk dat hier alleen maar debielen zitten? iedereen met een paar werkende ogen weet en ziet dat je hier gewoon de kont van je buddy zit te likken hoor, weet niet wie je denkt voor de gek te houden.
Nee, vrijwel geen volgens mij, jij bent de enige debiel hier die zichzelf steeds te kijk zet met ongefundeerde zichzelf tegensprekende praatjes.

Ik pak je aan op je flutargumenten, that's it. Moeilijk te accepteren hè dat de meerderheid of in ieder geval meerdere mensen er kennelijk dezelfde gedachte op na houden en zich kennelijk niet kunnen vinden in je standpunten. Rorda (waarsch beste elo speler hier op forum) onderschreef trouwens mijn punt van de CS:GO vergelijking, zit hij dan ook meteen mijn kont te likken?

Ik heb het in het verleden vaak genoeg aan de stok gehad met Damien, je kunt hem de onderlinge ruzieachtige chatwisselingen van ons nog wel opvragen als je wilt.

Voor de zoveelste keer ongefundeerde onzin die je de wereld in helpt, maar goed, kennelijk mis je gewoon een stukje intelligentie...je kan er ook niks aan doen....

[ Voor 16% gewijzigd door Koekiemonsterr op 01-09-2015 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
ja klopt ik ben dom, daarom ben ik hoger elo dan je, is het spelletje te moeilijk voor je slimmert?

see what i just did there, flauw he? fijne avond nog forum clown 8)7

Niets is zo duidelijk als kritiek, maar mist waarde als men de waarheid ziet, daar is verder niks op aan te merken, geeft ze iets om na te denken. ;) #irony

[ Voor 32% gewijzigd door Ambition88 op 01-09-2015 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

spoiler:
OMG C9 gewoon alsnog naar Worlds. Wat een scripted season in NA, dat kan bijna niet anders met deze storylines!
- CLG dat eindelijk hun playoff angsten overwint en de aloude rivaal TSM crusht in de finale
- Liquid dat gedurende het seizoen sterk was maar uiteindelijk WEER vierde wordt en met lege handen staat. World Champ Piglet die Worlds mist hierdoor
- De epische ineenstorting van Gravity die lange tijd het beste team in NA waren maar uiteindelijk niets klaarspelen in de playoffs en gauntlet
- C9 dat een drama seizoen doormaakt, top jungler Meteos vervangt (die overigens ook niet best speelde) door de terugkerende shotcaller Hai en uiteindelijk via de herkansing in de gauntlet alsnog Worlds haalt met 2 reverse sweeps

WTF WTF WTF. Goed spel was het niet altijd, maar damn, wel entertaining :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:27
Wat enorm vermakelijk dit.. Please continue.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
JapieTalent schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 01:00:
Wat enorm vermakelijk dit.. Please continue.. :D
Was twee pagina's aan onzin niet genoeg 'popcornvoer'? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 00:58:
spoiler:
OMG C9 gewoon alsnog naar Worlds. Wat een scripted season in NA, dat kan bijna niet anders met deze storylines!
- CLG dat eindelijk hun playoff angsten overwint en de aloude rivaal TSM crusht in de finale
- Liquid dat gedurende het seizoen sterk was maar uiteindelijk WEER vierde wordt en met lege handen staat. World Champ Piglet die Worlds mist hierdoor
- De epische ineenstorting van Gravity die lange tijd het beste team in NA waren maar uiteindelijk niets klaarspelen in de playoffs en gauntlet
- C9 dat een drama seizoen doormaakt, top jungler Meteos vervangt (die overigens ook niet best speelde) door de terugkerende shotcaller Hai en uiteindelijk via de herkansing in de gauntlet alsnog Worlds haalt met 2 reverse sweeps

WTF WTF WTF. Goed spel was het niet altijd, maar damn, wel entertaining :D
spoiler:
Als je mij voor af had verteld dat een team met een veredelde jungler al deze zogenaamde top tier junglers in NA zou verslaan, dan had ik je voor gek verklaard. Maar erg netjes inderdaad van C9... Had het echt niet verwacht dat ze TL zouden verslaan, maar schijnbaar is de "curse" toch wel aanwezig. Eeuwig 4e...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 06:57:
[...]

spoiler:
Als je mij voor af had verteld dat een team met een veredelde jungler al deze zogenaamde top tier junglers in NA zou verslaan, dan had ik je voor gek verklaard. Maar erg netjes inderdaad van C9... Had het echt niet verwacht dat ze TL zouden verslaan, maar schijnbaar is de "curse" toch wel aanwezig. Eeuwig 4e...
spoiler:
NA junglers zijn allemaal matig. Vandaar dat een niet bijzondere jungler als Santorin gewoon een van de beteren is in NA. De enige die me enigszins heeft kunnen bekoren is Rush (met name als hij GEEN EVE speelt :P) en bij vlagen IWillDominate (die gisteren overigens ook matig was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:27
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 03:06:
[...]

Was twee pagina's aan onzin niet genoeg 'popcornvoer'? :P
Nee, nee niet bepaald.. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Ambition88 schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 00:01:
ja klopt ik ben dom, daarom ben ik hoger elo dan je, is het spelletje te moeilijk voor je slimmert?

see what i just did there, flauw he? fijne avond nog forum clown 8)7

Niets is zo duidelijk als kritiek, maar mist waarde als men de waarheid ziet, daar is verder niks op aan te merken, geeft ze iets om na te denken. ;) #irony
Geloof me, op dit forum likt niemand Damien's kont. Sterker nog, 'iedereen' heeft al wel eens een pittige discussie met hem gehad. In al die discussies zat maar 1 grote rode lijn: Damien blijft fatsoenlijk, maar spreekt in duidelijke taal. Ook houd hij vast aan zijn standpunten, en loopt hij niet weg van wat onderzoek om jouw standpunten ofwel te weerleggen, of zijn eigen te versterken.

Kortom: volwassen discussiëren.

Wat jij doet is alles wat weerlegt wordt gewoon negeren, en vervolgens op vrij kinderlijke wijze net doen alsof je erboven staat.

Punt over Vayne: Je krijgt van ondergetekende de pick en banrates van de afgelopen maand. Je krijgt van Damien de mening van een medewerker van Riot, inclusief bronvermelding. Mijn inziens prima argumenten.

Jij rept er met geen woord meer over, en komt met "zelf beter spelen i.p.v. naar je teammates kijken".
Dat heb ik nu dus een aantal potjes geprobeerd, en wat denk je? Vayne wordt nog net zo vaak gepicked/gebanned. Mijn conclusie: je tegenargument slaat als een tang op een varken.

Zo zijn er nog zeker 5 onderwerpen in deze discussie welke met prima argumenten onderbouwd worden, en ook op die punten kom jij met dezelfde niet onderbouwde en totaal irrelevante tegenargumenten.

Eén onderdeel van een goede discussie, is er een juiste conclusie uit trekken. Dat ga ik nu voor iedereen maar doen:

Ambition88; een gezonde discussie met jou is niet mogelijk, daar je de volledige inhoud van de discussie mist. Daarom voeg je niet toe aan dit forumonderdeel, buiten extra werk wat Gropah gaat hebben als hij wakker wordt vandaag. Hou het beetje eer wat je nog over hebt aan jezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-08 20:08
TheBrut3 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 20:39:
Wat is Darius broken zeg... Net 9/0/0 tegen een GP op top. Als we het toch over ELO hebben: hij Gold 4 49% winrate, ik Silver 5 70% winrate (blijkbaar boeit dat héél véél).

Buiten al die kills had ik ook nog hoogste farm in game (134, 89 voor GP).
Darius is vrij sterk ja, dat heb ik zelf ook al gemerkt en het is één van mijn favoriete champions op dit moment. Maar, hij blijft nog steeds een paar zwakke punten houden. Je kunt Darius het beste gewoon campen als jungler zijnde, met 0/2/0 doet Darius niet zoveel meer i.t.t. Garen bijvoorbeeld.

Zelf speel ik ook weer Kennen top lane, die doet het weer aardig goed tegen champion zoals Gangplank, Fiora en Darius, die je tegenwoord steeds meer ziet. Zekker als er dan ook nog een Zed of Yasuo midlane hebt is bijna het hele team melee, waar Kennen excelleert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:09

Secsytime

Automagisch

Xanthian schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 10:04:
[...]

Darius is vrij sterk ja, dat heb ik zelf ook al gemerkt en het is één van mijn favoriete champions op dit moment. Maar, hij blijft nog steeds een paar zwakke punten houden. Je kunt Darius het beste gewoon campen als jungler zijnde, met 0/2/0 doet Darius niet zoveel meer i.t.t. Garen bijvoorbeeld.

Zelf speel ik ook weer Kennen top lane, die doet het weer aardig goed tegen champion zoals Gangplank, Fiora en Darius, die je tegenwoord steeds meer ziet. Zekker als er dan ook nog een Zed of Yasuo midlane hebt is bijna het hele team melee, waar Kennen excelleert.
Ja, maar heeft Kennen ook een project skin? :9 :P

Nu wil ik ook Kennen top spelen, zucht! Zoveel leuke champions..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Ero-Sensei schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 09:39:
[...]

Wat jij doet is alles wat weerlegt wordt gewoon negeren, en vervolgens op vrij kinderlijke wijze net doen alsof je erboven staat.

Punt over Vayne: Je krijgt van ondergetekende de pick en banrates van de afgelopen maand. Je krijgt van Damien de mening van een medewerker van Riot, inclusief bronvermelding. Mijn inziens prima argumenten.

Jij rept er met geen woord meer over, en komt met "zelf beter spelen i.p.v. naar je teammates kijken".
Dat heb ik nu dus een aantal potjes geprobeerd, en wat denk je? Vayne wordt nog net zo vaak gepicked/gebanned. Mijn conclusie: je tegenargument slaat als een tang op een varken.
weet niet welke rol jij speelt maar waarom heb je zoveel problemen met een vayne? of was het gewoon even een mededeling, vayne heeft sowieso altijd op het randje gezeten van balanced en OP, maar er zijn op het moment genoeg betere ADCs en in teamfights is ze echt niet makkelijk om te spelen, denk ook niet dat ze haar gaan nerfen, maybe haar base stats, maar raak haar kit aan en je maakt haar useless

[ Voor 36% gewijzigd door Ambition88 op 01-09-2015 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 08:23:
[...]

spoiler:
NA junglers zijn allemaal matig. Vandaar dat een niet bijzondere jungler als Santorin gewoon een van de beteren is in NA. De enige die me enigszins heeft kunnen bekoren is Rush (met name als hij GEEN EVE speelt :P) en bij vlagen IWillDominate (die gisteren overigens ook matig was)
spoiler:
Ja dat blijkt maar weer, nou ja misschien is het ook maar beter ook dat C9 nu naar World's gaat, want opzich wisten ze zich in de gauntlet elke keer weer prima aan te passen aan de tegenstander. Iets wat opzich van pas kan komen, echter is het niet handig om je eerste match vs je tegenstander elke keer te verliezen (op TL na). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:59

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

SHOW BOOBS PLEASE!!!!!1111ONE

Oh wacht dacht even dat ik op Twitch chat zat hier....

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Fanatic_FS schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 14:06:
SHOW BOOBS PLEASE!!!!!1111ONE

Oh wacht dacht even dat ik op Twitch chat zat hier....
Het is "bobs" FailFish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 15:03

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Douweegbertje schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 21:21:
Hoe zit het met 3on3 ranked? Ik dacht we gaan onze promomatches in na een win, maar opeens zaten we 2 leagues hoger?.. hoe werkt dat xD
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

3v3 MMR is een beetje funky omdat er vaak grote verschillen zitten tussen je huidige en je projected MMR. Het kan goed zijn dat je divisies blijft skippen en soms zelf promo series overslaat tot je dichterbij het 'echte' MMR van je team komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 16:43

psyy138

blackbulls.nl

Gisteren beetje zitten kloten in 3v3 met attack speed bard, ja echt. en het werkte nog goed ook nog;

http://matchhistory.euw.l...25887/293179?tab=overview
Early game was wel lastig maar vanaf minuut 26:00 ging ik LOS :).
16/5/5 geëindigd met een killing spree van 12 :) zegt genoeg.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Oh apart, ik heb nog geen Gropah gezien in de afgelopen 3 pagina's :+

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-08 20:08
psyy138 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 11:01:
Gisteren beetje zitten kloten in 3v3 met attack speed bard, ja echt. en het werkte nog goed ook nog;

http://matchhistory.euw.l...25887/293179?tab=overview
Early game was wel lastig maar vanaf minuut 26:00 ging ik LOS :).
16/5/5 geëindigd met een killing spree van 12 :) zegt genoeg.
Is een normaal potje met 3vs3 niet afgelopen voor minuut 20?
Laatste keer speelde ik nog met Darius, die game duurde niet lang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 16:43

psyy138

blackbulls.nl

Xanthian schreef op woensdag 02 september 2015 @ 11:53:
[...]

Is een normaal potje met 3vs3 niet afgelopen voor minuut 20?
Laatste keer speelde ik nog met Darius, die game duurde niet lang :)
In die nieuwe 3v3 niet vanwege de extra tower.
Vroeger had je nog de support meta, nu is het "weer" jungle meta.

oohja en die 2 mongols bij mij in het team waren kapot en kapot slecht, ook mede daar door duurt de game langer als "normaal: :X

[ Voor 15% gewijzigd door psyy138 op 02-09-2015 12:00 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Ja het systeem van Rito inzake het aanpakken van toxic behaviour is zo geweldig!

Net een gast in champ select die vond dat ik instalockte (terwijl ik gewoon aan de beurt was in de draft), en hij hoopte dat mijn vader het volgende met me zou doen: f*** me in the a**, mijn moeder werd er ook nog bij gehaald, het werd nog veel erger, afijn, er kwam geen eind aan.

Nou reports hoefde je na de game ook niet op te rekenen want hij was met zijn 3 buddies in premade. Ik ben die champ select maar geleaved, want ik kon alvast 4 onterechte reports tegemoet zien, en het automatische ban systeem neemt dat natuurlijk weer mee alsof het terechte reports zouden zijn.

Dan maar een ticket gemaakt....

Maar heb voor de grap eens gekeken wat er met een vorige report ticket van mij is gedaan.

Twee weken geleden maakte ik een ticket om iemand aan te laten pakken, omdat ie in game mij meerdere keren letterlijk c*ncer toewenste. Reactie Rito was standaard: we look into it and take appropriate actions...

Deze speler ff gelolking'ed, en ja hoor, het kindje speelde een uur geleden nog rustig een ranked game....gg Rito

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Koekiemonsterr schreef op woensdag 02 september 2015 @ 15:07:
Ja het systeem van Rito inzake het aanpakken van toxic behaviour is zo geweldig!

Net een gast in champ select die vond dat ik instalockte (terwijl ik gewoon aan de beurt was in de draft), en hij hoopte dat mijn vader het volgende met me zou doen: f*** me in the a**, mijn moeder werd er ook nog bij gehaald, het werd nog veel erger, afijn, er kwam geen eind aan.

Nou reports hoefde je na de game ook niet op te rekenen want hij was met zijn 3 buddies in premade. Ik ben die champ select maar geleaved, want ik kon alvast 4 onterechte reports tegemoet zien, en het automatische ban systeem neemt dat natuurlijk weer mee alsof het terechte reports zouden zijn.

Dan maar een ticket gemaakt....

Maar heb voor de grap eens gekeken wat er met een vorige report ticket van mij is gedaan.

Twee weken geleden maakte ik een ticket om iemand aan te laten pakken, omdat ie in game mij meerdere keren letterlijk c*ncer toewenste. Reactie Rito was standaard: we look into it and take appropriate actions...

Deze speler ff gelolking'ed, en ja hoor, het kindje speelde een uur geleden nog rustig een ranked game....gg Rito
Waarom speel je dan ook Draft je weet toch dat daar alle mensen zitten die een ranked restriction hebben? Ik vond het echt een super goed idee van RIOT om alle toxic mensen in één game mode te forceren, waarmee ze samen met de andere toxic mensen hun gedrag mogen gaan verbeteren. Want tegenwoordig ga je niet meer voor je lol Draft spelen, omdat het alleen maar vol zit met mensen die hun restriction mogen wegspelen.

Maar koekie, je snapt toch zelf ook wel dat desbetreffend persoon bedoelde dat hij jou een kind geboren met het astrologische sterrenteken Cancer toe wenste? 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

Heeft iemand al enig idee wat de Victorious skin / Championship skins gaan worden :D!?

Ik heb het gevoel dat Azir, Gragas of Maokai er een van wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Squishie schreef op woensdag 02 september 2015 @ 15:59:
Heeft iemand al enig idee wat de Victorious skin / Championship skins gaan worden :D!?

Ik heb het gevoel dat Azir, Gragas of Maokai er een van wordt.
Wat dacht je van Kalista? (bron)

Afbeeldingslocatie: http://3.bp.blogspot.com/-_cxmQasjPhc/VeYziv5KJ8I/AAAAAAAAwrA/ZkLymp-Vd_Q/s640/reca.png

[ Voor 8% gewijzigd door Secsytime op 02-09-2015 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Championship Kalista inderdaad, dat is een skin die je kunt kopen tijdens worlds.
Victorious is de gold+ reward, dat zou een skin moeten worden voor een champion die veel invloed heeft gehad. Denk niet dat het één van die drie wordt eerlijk gezegd. Misschien Azir, maar dat is toch meer een diamond+ champion.

[ Voor 90% gewijzigd door Thormodo op 02-09-2015 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Thormodo schreef op woensdag 02 september 2015 @ 16:28:
Championship Kalista inderdaad, dat is een skin die je kunt kopen tijdens worlds.
Victorious is de gold+ reward, dat zou een skin moeten worden voor een champion die veel invloed heeft gehad. Denk niet dat het één van die drie wordt eerlijk gezegd. Misschien Azir, maar dat is toch meer een diamond+ champion.
Fizz, Heca, Gnar, Viktor, Gragas, Azir, Nidalee of Sion zijn champions waarvan ik verwacht dat ze kans maken.

Champions als Ekko, Rek'Sai, GP, etc. waren gewoon overtuned na release/rework.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

Thormodo schreef op woensdag 02 september 2015 @ 16:28:
Ik d8 noujuist van Victorious dat dat de champion is die bij Professional Gaming vooral veel impact heeft gemaakt.

Zit ik ernaast?

Iemand enig idee waarom er voor Kalista gekozen is :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Eerder hadden we Morg (supp) en Elise (jungle) Victorieuze skins, en nog eerder had je een J4 Vic (top/jungle).
En dan nu Kalista Championship skin, dus lijkt me dat een invloedrijke midlaner de Victorious skin wordt?

Nou ja, blijft toch speculeren want weet niet of er echt systeem in zit.

Azir en Viktor geef ik dan wel redelijk wat kans, met name Viktor. Die heeft sowieso weinig skins (al zegt dat ook niet veel, gelet op het dozijn aan skins dat Morgana al had in S4) en heeft nogal wat impact (gehad).

Maar Leblanc moeten we ook niet uitsluiten. Was nogal een dominante pick op mid gedurende het eerste deel van dit seizoen, en wordt (sporadisch) nog steeds wel gespeeld.

En Cassio? Nu grotendeels van toneel verdwenen, maar was ook nogal een contested pick op mid.

[ Voor 31% gewijzigd door Koekiemonsterr op 02-09-2015 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Koekiemonsterr schreef op woensdag 02 september 2015 @ 17:02:
Eerder hadden we Morg (supp) en Elise (jungle) Victorieuze skins, en nog eerder had je een J4 Vic (top/jungle).
En dan nu Kalista Championship skin, dus lijkt me dat een invloedrijke midlaner de Victorious skin wordt?

Nou ja, blijft toch speculeren want weet niet of er echt systeem in zit.

Azir en Viktor geef ik dan wel redelijk wat kans, met name Viktor. Die heeft sowieso weinig skins (al zegt dat ook niet veel, gelet op het dozijn aan skins dat Morgana al had in S4) en heeft nogal wat impact (gehad).

Maar Leblanc moeten we ook niet uitsluiten. Was nogal een dominante pick op mid gedurende het eerste deel van dit seizoen, en wordt (sporadisch) nog steeds wel gespeeld.

En Cassio? Nu grotendeels van toneel verdwenen, maar was ook nogal een contested pick op mid.
Die logica gaat niet helemaal op, want Janna (supp) heeft in season 2 namelijk ook een victorious skin gehad.

Ze kiezen meestal een champion die veel impact heeft gehad het hele seizoen door.. moeilijke keuze aangezien dit seizoen er 2-3 shifts in meta zijn geweest? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Een Rito'er had gezegd dat de Victorious skin een ADC zou zijn.

https://www.reddit.com/r/...ling_the_victorious_skin/

[ Voor 43% gewijzigd door Fanatic_FS op 02-09-2015 18:53 ]

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Nee een marksman. Mordekaiser dus. Huehuehue.

Moet nog wel nog steeds mijn placements doen -,-.

Edit: Oh die heeft geen marksman tag, Azir overigens wel:
http://leagueoflegends.wi...ategory:Marksman_champion

Maar dan zal het inderdaad wel een ADC worden :P. Kunnen er op zich nog wel een aantal zijn.

[ Voor 35% gewijzigd door Thormodo op 02-09-2015 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Adc hmm, dan zou ik mijn geld op Graves of Sivir zetten.

Al zou ik het wel prachtig vinden als het Varus wordt :)

[ Voor 4% gewijzigd door Koekiemonsterr op 02-09-2015 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Sivir, Varus, Gnar, Urgot of Azir dan? Zijn allemaal picks of bans.. (m.u.v. Urgot, maar ik kan me herinneren dat die in het begin van het seizoen aardig populair was)

Het is sowieso een goede mindfuck door mensen te laten denken dat het een ADC is door "Marksman" te zeggen, terwijl er ook niet ADCs onder marksman vallen.

[ Voor 17% gewijzigd door Secsytime op 02-09-2015 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Als je gaat kijken wie recentelijk skins hebben gehad van marksman zou in ieder geval de volgende afvallen
Kalista, Gnar, Vayne, Ashe, Varus, Draven, Twitch, Sivir, Teemo, Lucian, Graves, MF, Ezreal, Jayce, Quinn

Blijft Caitlyn, Corki, Azir, Kog, Kennen, Tristana, Urgot over.

[specs]

Pagina: 1 ... 12 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.