[PC/Mac] League of Legends - Deel 11 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 33 Laatste
Acties:
  • 72.036 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-11-2024
Hey mensen, ik zag eergister deze thread op reddit: https://www.reddit.com/r/..._to_play_in_your_own_lcs/

Waar het om gaat is dat ze voor de lols een amateur LCS van een week of 6 aan het organiseren zijn voor EUW. (in NA doen ze dit blijkbaar al jaren). Er vallen zelfs RP prijzen etc. te zijn want Riot geeft blijkbaar toezegging voor prijzen bij sommige toernooien.

Nou leek het mij wel grappig om mee te doen met een GoT team, als we genoeg spelers hebben tenminste. Ik zelf ben platinum 5, het liefst zou het team dus moeten bestaan uit spelers tussen gold 1 en platinum 1.

Ik main zelf support (kan ook jungle als het echt moet), dus zijn er mensen die mee willen doen die adc/top/mid/jungle mainen en ergens tussen gold 1 en platinum 1 zitten?

De wedstrijden worden volgensmij zaterdag/zondag gespeeld, maar al op donderdag ingepland (wie het eerst kom het eerst maalt volgensmij). Ook hebben ze een eigen reddit voor meer info: https://www.reddit.com/r/houseparty5v5euw/

[ Voor 4% gewijzigd door Larkinzzz op 02-09-2015 23:37 ]

• jespertje
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-04 10:58
Larkinzzz schreef op woensdag 02 september 2015 @ 23:36:
Hey mensen, ik zag eergister deze thread op reddit: https://www.reddit.com/r/..._to_play_in_your_own_lcs/

Waar het om gaat is dat ze voor de lols een amateur LCS van een week of 6 aan het organiseren zijn voor EUW. (in NA doen ze dit blijkbaar al jaren). Er vallen zelfs RP prijzen etc. te zijn want Riot geeft blijkbaar toezegging voor prijzen bij sommige toernooien.

Nou leek het mij wel grappig om mee te doen met een GoT team, als we genoeg spelers hebben tenminste. Ik zelf ben platinum 5, het liefst zou het team dus moeten bestaan uit spelers tussen gold 1 en platinum 1.

Ik main zelf support (kan ook jungle als het echt moet), dus zijn er mensen die mee willen doen die adc/top/mid/jungle mainen en ergens tussen gold 1 en platinum 1 zitten?

De wedstrijden worden volgensmij zaterdag/zondag gespeeld, maar al op donderdag ingepland (wie het eerst kom het eerst maalt volgensmij). Ook hebben ze een eigen reddit voor meer info: https://www.reddit.com/r/houseparty5v5euw/
Klinkt interessant, je mag mij altijd adden: jespertje. Main wel support, maar andere roles kan ook gewoon(en je hebt altijd een sub nodig). Is alleen onduidelijk om welke tijden het zal gaan.

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

jespertje schreef op donderdag 03 september 2015 @ 08:50:
[...]

Klinkt interessant, je mag mij altijd adden: jespertje. Main wel support, maar andere roles kan ook gewoon(en je hebt altijd een sub nodig). Is alleen onduidelijk om welke tijden het zal gaan.
Ben je nou nog steeds geen Diamond? :+

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 16:43

psyy138

blackbulls.nl

Begin bard steeds en steeds beter te begrijpen/spelen.
Gisteren 3 games met bard gespeeld waarvan 1 perfect, 1 semi perfect en de andere goed genoeg.

perfect, 3/0/20;
http://matchhistory.euw.l...36199/293179?tab=overview

semi perfect, 3/1/16;
http://matchhistory.euw.l...02547/293179?tab=overview

goed genoeg, 2/4/27;
http://matchhistory.euw.l...55132/293179?tab=overview

runes; armor red, gp/s yellow, mr blue, gp/s quins.
Zo krijg ik alle gold die ik wil vanwege mijn iets wat andere fijne build.

masteries; 0/9/21, gewoon standaard page met movement speed ipv mana.

full build zou er zo uit moeten zien;
sightstone, talisman, mobility boots, righteous glory, dead mans plate, locket,

heb ik alle MS die ik wil en tanky genoeg. Daarbij doe ik met de dead mans plate genoeg dmg i.c.m. mijn passive.

O.R.C. Black Bulls Rugby

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:59

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Heb Bard gister gekocht, paar x mee gespeeld tijdens free week en vond hem heerlijk spelen.
Speelde hem gister met spellthief, maar zat er inderdaad al aan te denken om Coin te gaan vanwege de active.

Goede build die je hebt kwa items, enige waar ik een vraag bij heb is de Glory. Geweldig item maar je hebt talisman al, zou zelf voor zekes gaan om mijn adc te buffen of zie je dit anders?

Ook zie ik dat je iedere keer met Q start, ikzelf start met W om zo mijn jungler 3 shrines in zijn jungle klaar te leggen.

Zit zelf te denken om flat hp yellow en armor quints te kopen voor mijn support page, wat vind je van die setup?

[ Voor 19% gewijzigd door Fanatic_FS op 03-09-2015 11:32 ]

[specs]

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Heb Bard gister gekocht, paar x mee gespeeld tijdens free week en vond hem heerlijk spelen.
Speelde hem gister met spellthief, maar zat er inderdaad al aan te denken om Coin te gaan vanwege de active.
Ik heb liever de coin vanwege de +5 hp passive, speelt net wat lekkerder.
+ je krijgt meer passive gold wat ik fijner vind.
Goede build die je hebt kwa items, enige waar ik een vraag bij heb is de Glory. Geweldig item maar je hebt talisman al, zou zelf voor zekes gaan om mijn adc te buffen of zie je dit anders?
Ik vind de tankyness en de movemenst speed heerlijk om mee te spelen.
Als je op een gegeven moment door de river loopt met 5 shimes, je dead mans plate gestacked, talisman aanzet, glory aanzet en dan gaat ganken, dan denk je huh ben ik er nu al? als je begrijpt wat ik bedoel :).

Ik kan je hiermee 1 ding zeggen, dat gaat god nondejuh snel :o.
Ook zie ik dat je iedere keer met Q start, ikzelf start met W om zo mijn jungler 3 shrines in zijn jungle klaar te leggen.
Ik start ook met heal als de jungler bij mij begint maar dat deden ze deze potjes niet :).
Wat ik dan meestal probeer af te spreken is een lvl 2 gank, dan zet ik 2 heals in de river neer zodat het ganken makkelijker is. SLIM HE :D
Zit zelf te denken om flat hp yellow en armor quints te kopen voor mijn support page, wat vind je van die setup?
Ik heb verschillende getest maar omdat ik late game best tanky ben heb ik dat allemaal niet nodig.
Die gold per sec speelt zo RELAXT 8), ongeacht of je ADC feed heb je nog steeds genoeg gold om alle items te kopen. Dat is mijn reden er eigenlijk achter.
Vaak gebruik ik deze runes ook op andere supports omdat je veel minder afhankelijk bent van je ADC omdat je nog steeds een prima gold income krijgt vanwege je runes, coin en masteries.

In bijna alle games ben ik op deze manier minstens gelijk qua gold (soms meer) als onze jungler en dat zegt genoeg >:).

[ Voor 9% gewijzigd door psyy138 op 03-09-2015 12:01 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

• jespertje
Vicarious schreef op donderdag 03 september 2015 @ 09:22:
[...]

Ben je nou nog steeds geen Diamond? :+
Nope, ben zelfs aan het zakken qua ranking ^^. Qua games gaat het wel goed, kom zelf redelijk positief uit en qua fouten maken valt het juist nu mee, alleen het algemene niveau qua doorzettingsvermogen en dergelijke en niveau qua instelling is gewoon zo laag. Er hoeft maar 1 ding verkeerd te gaan en het geflame, /ff @ 20 etc is niet normaal. Maar ja, we zien wel ^^

• Larkinzzz
Zijn er echt niet meer mensen die met een mini LCS mee willen doen? volgensmij moet je voor vrijdag middernacht een team rond hebben. Als je vrienden hebt die gold 1 ~ platinum 1 zijn kan je die natuurlijk ook vragen.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Larkinzzz schreef op donderdag 03 september 2015 @ 15:29:
Zijn er echt niet meer mensen die met een mini LCS mee willen doen? volgensmij moet je voor vrijdag middernacht een team rond hebben. Als je vrienden hebt die gold 1 ~ platinum 1 zijn kan je die natuurlijk ook vragen.
Niet iedereen is elke zaterdag en zondag vrij en er zijn ook niet echt tijden gepubliceerd. Daarnaast is lang niet iedereen hier van het niveau dat je vraagt.

Verwijderd

P3 hier jungle hier, ik wil wel meedoen aan dat toernooi. Slag om de arm wat betreft de toernooi tijden.

• Larkinzzz
Die toernooi tijden worden elke woensdag vergeven ofzo, dan kan je een tijd kiezen op zaterdag/zondag tussen 12:00 en 22:00 oid.

Wie mee wil doen kan mij ook adden op league: Doos Dronk

Zien wel of we een compleet team kunnen regelen voor vrijdag.

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-08 09:46
Larkinzzz schreef op donderdag 03 september 2015 @ 15:29:
Lijkt mij wel tof. Ben zelf platinum 4-5 en main jungle. Maar ik zit zelf met werk op zaterdagen (09:00-16:00) en heb nooit echt serieus (met een planning) League gespeeld. Je mag me altijd adden: Scallius

• Larkinzzz
Hebben nu 2 junglers een support en een adc, toevallig nog mensen die top/mid main zijn en in gold 2 ~ plat 1 zitten die mee willen spelen in een team?

• Koekiemonsterr
  • Laatst online: 12-09 15:40
Het evangelie van Mebus wordt nog steeds overal verspreid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Tja er zijn wel meer gekken die verrassend genoeg ook nog een zooi volgelingen weten te verzamelen :+
Maar even serieus: Evelynn mid is niet best in de meeste matchups, maar kan als niche counterpick en/of met de juiste teamcomp eromheen best een leuke verrassing zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Laatst online: 23-08 13:05
jespertje schreef op donderdag 03 september 2015 @ 12:11:
[...]

Nope, ben zelfs aan het zakken qua ranking ^^. Qua games gaat het wel goed, kom zelf redelijk positief uit en qua fouten maken valt het juist nu mee, alleen het algemene niveau qua doorzettingsvermogen en dergelijke en niveau qua instelling is gewoon zo laag. Er hoeft maar 1 ding verkeerd te gaan en het geflame, /ff @ 20 etc is niet normaal. Maar ja, we zien wel ^^
I feel your pain...

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jespertje
Vooral als support is het dan lastig om te carryen :( gisteren wel weer Braum uitgeprobeerd en die is wel fijn om te spelen, gewoon omdat je zoveel damage kan tanken als iemand een fout maakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
jespertje schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 08:44:
[...]

Vooral als support is het dan lastig om te carryen :( gisteren wel weer Braum uitgeprobeerd en die is wel fijn om te spelen, gewoon omdat je zoveel damage kan tanken als iemand een fout maakt :)
Gisteren op mijn Gold 3 smurfje 2 ranked games gespeeld. Toplane ging van een leien dakje, echter was het gisteren de beurt aan de botlane om te feeden, beide potjes. Neem daarbij een support Annie die het verdomd om een sightstone te kopen waardoor Lee (met Sightstone), ik met geupgrade trinket en onze midlaner zoveel mogelijk probeerden te warden zodat we iig wat vision hadden. Annie werd keer op keer gecaught in de jungle, maar bleef vooral AP bouwen want ja, ooit zou ze carryen... Nou ja niet dus.

Potje erna een Kalista die keer op keer een duel aanging met Tristana (maar ja Tristana had wel een damage build genomen) waar onze Kalista ervoor koos om tja geen idee eigenlijk wat die van plan was. Keer op keer de duels verloren. Dus besloot ik gisteren tot 2x toe om maar mijn team te helpen ipv top te pushen (waarschijnlijk mijn fout) en het maakte ook niets meer uit. We zien Tristana alleen op botlane farmen en ipv haar in te sluiten besluit Kalista maar om in de topjungle wat minions te killen.

Vanavond maar eens zien of ik nog zin heb om het weer te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

godverdomme, waarom staat mijn beeste build / runes nog niet op de site :? ;w
masteries staan er in ieder geval wel maar mijn masteries zijn niet uniek, runes/build daar in tegen wel 8)

http://champion.gg/champion/bard

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
Heb het GoT amateur LCS team bijna compleet :P

Zoek nog iemand gold 2 ~ platinum 1 die mid main is, als je eventueel een vriend hebt die mee zou willen doen die niet op tweakers zit mag dat ook aangezien het kort dag is want vandaag moeten we inschrijven. Add mij eventueel in game: Doos Dronk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• untflanked
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:19
Ik ben helaas Gold 5, maar main wel mid.

Ryzen 7700 | RX 6800 XT | 2x16GB DDR5 | Cooler Master NR200P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Ik heb geen tijd meer om te spelen, anders had ik wel meegedaan..

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Gisteren mijn nieuwe videokaart binnengekregen (ging eergisteren dood :( ), dus ik kan weer spelen als ik tijd vind. Zit nu de LPL showmatch te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:12
Skyclad schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 11:17:
Zit nu de LPL showmatch te kijken.
Wie waren dat dan? Zat ook even te kijken, maar volgens mij heb ik wat context gemist... Het waren zeker geen Challenger/Master spelers. Volgens mij is mijn Garen beter een stuk beter dan die Garen daar, en ik ben Silver 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Een paar spelers die ex-pros waren (ook op Worlds geweest zijn), een aantal casters, Jay Chou (acteur/zanger die o.a. Kato in Green Hornet speelde), en de eigenaar van IG (en zoon van de rijkste man van China). Volgens mij was degene die Nautilus speelde de IG eigenaar, tegen Garen wat 1 van de casters was. De Yi die hem de hele tijd focuste was een ex-pro.

Oh, en ze waren niet echt serieus aan het spelen, de meesten hadden ook niet hun normale posities gekozen (Die support Brand rende ook per ongeluk terug naar mid in plaats van bot, en besloot toen mid ff te pesten :D )

[ Voor 23% gewijzigd door Skyclad op 05-09-2015 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Larkinzzz schreef op donderdag 03 september 2015 @ 21:27:
Hebben nu 2 junglers een support en een adc, toevallig nog mensen die top/mid main zijn en in gold 2 ~ plat 1 zitten die mee willen spelen in een team?
Ik main mid en adc, dus als je nog zoekt add me "Mylíttlepowny"

Echter weet ik niet hoe actief ik door de weeks kan zijn als school straks 'echt' begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
SK vs G2:
spoiler:
SK Gaming ziet er matig uit zeg. Ook in game 2 veel te eager, zo vaak out of position. G2 lijkt ook game 2 te gaan winnen.

Leuke champion picks trouwens wel. Malphite top heeft ook zijn weg naar EU gevonden, en alweer twee keer Khazix.

[ Voor 3% gewijzigd door Koekiemonsterr op 05-09-2015 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-09 15:06
Vicarious schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 01:14:
[...]

Tja er zijn wel meer gekken die verrassend genoeg ook nog een zooi volgelingen weten te verzamelen :+
Maar even serieus: Evelynn mid is niet best in de meeste matchups, maar kan als niche counterpick en/of met de juiste teamcomp eromheen best een leuke verrassing zijn.
Tegen Yasuo vind ik het nog steeds best goed werken :) Fizz was voorheen ook een oké matchup, maar na zijn change doe ik blijkbaar steeds iets verkeerd want meestal eindigt dat nu in een loss..

Andere oké matchups: zed, ahri, brand, ziggs, lux

Leblanc en talon kan je ook toevoegen aangezien ze geen silence meer hebben, maar leblanc haar early dmg is nog steeds vervelend..

Matchups die niet zijn aan te raden: swain, cas. Teveel poke/dmg en sustain voor eve.

Maar speel eve nu voornamelijk jungle.. En eve haar q dmg is ook weer omlaag gegaan, niet heel erg voor in de jungle, maar mid mis je dat extra beetje dmg al snel..

Gereageerd :+

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-03-2020
Dik een jaar geen LoL gespeeld.. en nu willen vrienden een 5mans team maken voor fun en ze willen mij er graag bij hebben.. echter speelde ik altijd support main maar ze willen mij als Top.

Mij benieuwen of ik er weer een beetje rustig in kan rollen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Voor alle Lulu fans hier: Kijk naar de NA Promotion Tournament, Imagine vs Team 8 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Skyclad schreef op maandag 07 september 2015 @ 08:38:
Voor alle Lulu fans hier: Kijk naar de NA Promotion Tournament, Imagine vs Team 8 :D
Presteert iig volgens verwachting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Kern schreef op maandag 07 september 2015 @ 00:00:
Dik een jaar geen LoL gespeeld.. en nu willen vrienden een 5mans team maken voor fun en ze willen mij er graag bij hebben.. echter speelde ik altijd support main maar ze willen mij als Top.

Mij benieuwen of ik er weer een beetje rustig in kan rollen :D
Als het voor de fun is maakt het toch niet uit? Gewoon je best doen en het niet al te serieus nemen, LCS zul je toch niet halen :P Wat voor supports speelde je normaal gesproken? Als je voor tanky supports (Alistar, Braum, Blitz, Leona) ging dan kun je ook top wel leuke tanks spelen als Nautilus, Malphite, Sion of Nasus afhankelijk van de matchup. En als je meer van de poke/mage supports was zoals Lulu, Morgana, Karma etc. zijn er ook wel wat AP tops zoals Lulu (in de juiste comp), Lissandra, Vladimir, Swain, Rumble (wel heel andere speelstijl).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-08 20:08
Worden morgen nou de Project skins gereleased?

Van het weekend een paar potjes met Darius gespeeld in Team Builder, vreemd genoeg moest ik elke keer tegen een Garen, klassieke matchup.

Ik moet zeggen dat Garen dit niet makkelijk wint. Je Q en je W zijn te activeren voordat je kan silencen en je hebt ook betere sustain met je Q. Je hebt wel een groot nadeel dat je altijd pushed tegen Garen en daarom vrij vatbaar bent voor ganks. Maar goed, met een ward kom je al vrij ver.

Ook in de langere trades win je dit makkelijk, gewoon eerst een armor item bouwen, daarna pas black cleaver. Je moet zijn Judgement (E) gewoon tanken en hem blijven AA'en. Samen met een Q en W heb je al 4 stacks. Als Garen dan weg rent pull je hem weer naar je toe voor de 5e stack waardoor je blood rage activeerd.

Het wordt pas lastig wanneer je de Villian bent, dan gaat Garen opeens True Damage doen en dat is niet fijn. Gelukkig kan je vaak gewoon weglopen en/of je HP hoog houden met sustain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op maandag 07 september 2015 @ 09:25:
[...]

Als het voor de fun is maakt het toch niet uit? Gewoon je best doen en het niet al te serieus nemen, LCS zul je toch niet halen :P Wat voor supports speelde je normaal gesproken? Als je voor tanky supports (Alistar, Braum, Blitz, Leona) ging dan kun je ook top wel leuke tanks spelen als Nautilus, Malphite, Sion of Nasus afhankelijk van de matchup. En als je meer van de poke/mage supports was zoals Lulu, Morgana, Karma etc. zijn er ook wel wat AP tops zoals Lulu (in de juiste comp), Lissandra, Vladimir, Swain, Rumble (wel heel andere speelstijl).
Gewoon Lulu spelen, stronk pick!
Xanthian schreef op maandag 07 september 2015 @ 09:37:
Worden morgen nou de Project skins gereleased?

Van het weekend een paar potjes met Darius gespeeld in Team Builder, vreemd genoeg moest ik elke keer tegen een Garen, klassieke matchup.

Ik moet zeggen dat Garen dit niet makkelijk wint. Je Q en je W zijn te activeren voordat je kan silencen en je hebt ook betere sustain met je Q. Je hebt wel een groot nadeel dat je altijd pushed tegen Garen en daarom vrij vatbaar bent voor ganks. Maar goed, met een ward kom je al vrij ver.

Ook in de langere trades win je dit makkelijk, gewoon eerst een armor item bouwen, daarna pas black cleaver. Je moet zijn Judgement (E) gewoon tanken en hem blijven AA'en. Samen met een Q en W heb je al 4 stacks. Als Garen dan weg rent pull je hem weer naar je toe voor de 5e stack waardoor je blood rage activeerd.

Het wordt pas lastig wanneer je de Villian bent, dan gaat Garen opeens True Damage doen en dat is niet fijn. Gelukkig kan je vaak gewoon weglopen en/of je HP hoog houden met sustain.
Ja 8 september. Maar ga wel uit van NA tijden, dus zal het wel laat in de avond zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op maandag 07 september 2015 @ 09:48:
[...]
Nouja in veel comps dus niet :P Maar hij is wel goed als je hem bijvoorbeeld combineert met Kog voor de welbekende Juggermaw comp, en dan alleen als je ook een tank support en jungler hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op maandag 07 september 2015 @ 09:58:
[...]

Nouja in veel comps dus niet :P Maar hij is wel goed als je hem bijvoorbeeld combineert met Kog voor de welbekende Juggermaw comp, en dan alleen als je ook een tank support en jungler hebt.
Als alle planeten in 1 lijn staan, de honden blaffen, de katten miauwen, het wereldvrede is en we eindelijk de euro vaarwel zeggen, dan is het een goed moment om Lulu top in te locken want dan kan alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-09 15:50
Damienx2 schreef op maandag 07 september 2015 @ 10:10:
[...]

Als alle planeten in 1 lijn staan, de honden blaffen, de katten miauwen, het wereldvrede is en we eindelijk de euro vaarwel zeggen, dan is het een goed moment om Lulu top in te locken want dan kan alles.
Zul je altijd zien dat wanneer dat allemaal gebeurd je internet eruit ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op maandag 07 september 2015 @ 10:10:
[...]

In de LCS en LCK is hij toch ook echt een paar keer met succes gebruikt. Vanuit eerdere threads weet je dat ik ook allesbehalve een Lulu fan ben, maar ik kan niet ontkennen dat de pick in de juiste comp best goed kan zijn. Bovendien verraad je weinig qua countermatchups omdat je haar altijd nog mid of support kunt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op maandag 07 september 2015 @ 10:23:
[...]

In de LCS en LCK is hij toch ook echt een paar keer met succes gebruikt. Vanuit eerdere threads weet je dat ik ook allesbehalve een Lulu fan ben, maar ik kan niet ontkennen dat de pick in de juiste comp best goed kan zijn. Bovendien verraad je weinig qua countermatchups omdat je haar altijd nog mid of support kunt spelen.
Maar Vic, was dat om de Lulu pick? Of omdat de andere champions die Lulu hebben gedragen zo goed uit de verf kwamen? Ze was ooit inderdaad een vrij sterke pick, maar gelukkig heeft Riot destijds haar voldoende generfd zodat ze eigenlijk niet meer relevant is geweest.

Vooralsnog zou ik NIEMAND en zeker niet in de regionen waar ik speel aanraden om Lulu te picken voor zowel top of mid. Support is eventueel nog een optie maar dan zijn er wederom betere opties.

Voor top zou ik eerder een Gnar aanraden (net zo vervelend als Lulu en net zo lastig te ganken maar lategame zoveel malen beter door wel een degelijke impact te hebben mocht je een safepick willen). En voor mid zou ik dan eerder voor een Ahri gaan die ook bijna niet te ganken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op maandag 07 september 2015 @ 10:38:
[...]

Maar Vic, was dat om de Lulu pick? Of omdat de andere champions die Lulu hebben gedragen zo goed uit de verf kwamen? Ze was ooit inderdaad een vrij sterke pick, maar gelukkig heeft Riot destijds haar voldoende generfd zodat ze eigenlijk niet meer relevant is geweest.

Vooralsnog zou ik NIEMAND en zeker niet in de regionen waar ik speel aanraden om Lulu te picken voor zowel top of mid. Support is eventueel nog een optie maar dan zijn er wederom betere opties.

Voor top zou ik eerder een Gnar aanraden (net zo vervelend als Lulu en net zo lastig te ganken maar lategame zoveel malen beter door wel een degelijke impact te hebben mocht je een safepick willen). En voor mid zou ik dan eerder voor een Ahri gaan die ook bijna niet te ganken is.
Nouja het gaat met name om haar mogelijkheden om je carry te beschermen met haar ult (~1000 HP en knockup voor iedereen die erbovenop gesprongen is als je veel AP gebouwd hebt) en shield (~600 HP). Vandaar dat het zo goed samenwerkt met Kog'maw die van zichzelf geen escapes en relevante CC heeft. Tegen de tijd dat ze door de shields heen zijn heb je al tijd gehad om te kiten of HP terug te lifestealen. Er zijn maar weinig andere characters die dat kunnen. Of denk je dat die Koreaantjes daar niet over nagedacht hebben? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:09

Secsytime

Automagisch

Damienx2 schreef op maandag 07 september 2015 @ 09:48:
[...]

[...]

Ja 8 september. Maar ga wel uit van NA tijden, dus zal het wel laat in de avond zijn.
Hoe kom je hier zo bij? Dacht dat ze dit weekend zouden komen, maar helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op maandag 07 september 2015 @ 11:06:
[...]

Nouja het gaat met name om haar mogelijkheden om je carry te beschermen met haar ult (~1000 HP en knockup voor iedereen die erbovenop gesprongen is als je veel AP gebouwd hebt) en shield (~600 HP). Vandaar dat het zo goed samenwerkt met Kog'maw die van zichzelf geen escapes en relevante CC heeft. Tegen de tijd dat ze door de shields heen zijn heb je al tijd gehad om te kiten of HP terug te lifestealen. Er zijn maar weinig andere characters die dat kunnen. Of denk je dat die Koreaantjes daar niet over nagedacht hebben? :D
Op te lossen door Janna support + Orianna mid. Heb je wederom 2 chars die een stuk nuttiger zijn dan Lulu.

En mocht het zo zijn dat je Kog'maw een extra leven wilt geven kun je zelfs denken aan een Zilean support en/of Kayle jungle.

Er zijn meerdere opties om je ADC te beschermen, zonder jezelf te gimpen in laning phase.

Lijstje met prima vervangers:
Janna;
Kayle;
Orianna;
Morgana;
Zilean;
Yorick;

En ook wat betreft de "Koreaantjes", ze kopieren de laatste tijd aanzienlijk meer van EU/NA dan andersom.
Secsytime schreef op maandag 07 september 2015 @ 11:16:
[...]

Hoe kom je hier zo bij? Dacht dat ze dit weekend zouden komen, maar helaas..
Quickshot, die meerdere keren dit noemde tijdens de LCS matches. Terwijl Riot reclame aan het maken was omtrent de skins.

[ Voor 20% gewijzigd door Damien op 07-09-2015 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Welke champions hopen jullie te zien op worlds?

Persoonlijk ben ik een beetje klaar met Gnar, Maokai en Lulu en hoop ik meer Darius, Elise, Gangplank en Fiora, dat is allemaal stukken leuker dan de andere meuk. Ik hoop ook nog op een paar verassende picks zoals Skarner en Mordekaiser, maar we zullen het wel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

In LCK kwalificatie voor worlds zag ik Darius, Skarner, Gangplank, Elise en Fiora veel gepickt worden dus ik denk dat we wel aardig wat diversiteit zullen zien in de teamcomps. Ik hoop alleen dat teams als TSM, C9 en ini mindere mate CLG ook een beetje gaan innoveren want als ze hun standaard shit spelen worden ze omver geblazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op maandag 07 september 2015 @ 11:44:
In LCK kwalificatie voor worlds zag ik Darius, Skarner, Gangplank, Elise en Fiora veel gepickt worden dus ik denk dat we wel aardig wat diversiteit zullen zien in de teamcomps. Ik hoop alleen dat teams als TSM, C9 en ini mindere mate CLG ook een beetje gaan innoveren want als ze hun standaard shit spelen worden ze omver geblazen.
Ik vind het opzich wel mooi dat je nu Gangplank naar mid ziet verschuiven. Bjergsen met name heb ik al een aantal keren dit met succes zien doen. Wat opzich weer ruimte bied aan een wat tankier toplane.

Maar ook andersom, Yasuo richting top. Wat opzich prima kan werken vs picks als bijv een Gnar.

[ Voor 7% gewijzigd door Damien op 07-09-2015 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op maandag 07 september 2015 @ 11:47:
[...]

Ik vind het opzich wel mooi dat je nu Gangplank naar mid ziet verschuiven. Bjergsen met name heb ik al een aantal keren dit met succes zien doen. Wat opzich weer ruimte bied aan een wat tankier toplane.

Maar ook andersom, Yasuo richting top. Wat opzich prima kan werken vs picks als bijv een Gnar.
Enige nadeel aan zulke picks is dat je goed moet denken aan de magic damage in de comp. Anders stacken ze gewoon armor en verlies je de pot als je niet snel voor komt te staan. Maar inderdaad, mogelijkheden zat en ik denk ook dat we op Worlds leuke dingen gaan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Vicarious schreef op maandag 07 september 2015 @ 11:49:
[...]

Enige nadeel aan zulke picks is dat je goed moet denken aan de magic damage in de comp. Anders stacken ze gewoon armor en verlies je de pot als je niet snel voor komt te staan. Maar inderdaad, mogelijkheden zat en ik denk ook dat we op Worlds leuke dingen gaan zien.
Gangplank heeft al iets om armor te omzeilen, als je dan ook Fiora of Darius neemt, beide met true damage en een Elise jungle, zit je wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-10-2023

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Ben ik de enige die Silver is en het onmogelijk vind om uit de Elo hell te komen? Heb nog geen normale pot ranked gespeeld sinds ik een rank heb gekregen. Wat een drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

FraxleNL schreef op maandag 07 september 2015 @ 12:28:
Ben ik de enige die Silver is en het onmogelijk vind om uit de Elo hell te komen? Heb nog geen normale pot ranked gespeeld sinds ik een rank heb gekregen. Wat een drama.
Ongeveer dit hele forum zit daarmee :P Waarschijnlijk houdt het gewoon in dat Silver je niveau is, anders stijg je er vanzelf wel bovenuit met voldoende games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

Vicarious schreef op maandag 07 september 2015 @ 12:29:
[...]

Ongeveer dit hele forum zit daarmee :P Waarschijnlijk houdt het gewoon in dat Silver je niveau is, anders stijg je er vanzelf wel bovenuit met voldoende games.
Ja Silver is wel mijn niveau. Vind het jammer dat wanneer je een goede pot speelt, je teammates schijnbaar niet serieus genoeg zijn en lopen te feeden, waardoor je de game verliest. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Vicarious schreef op maandag 07 september 2015 @ 12:29:
[...]

Dat ben ik niet helemaal met je eens, ben ranked gaan spelen op een smurf.. en OMG wat een teammates kom je tegen. Natuurlijk maak je meer kans om te winnen als je er zelf bovenuit steekt, maar soms is het gewoon onmogelijk om te carryen.

Zo had ik gister een pot waar ik jungler was, level 3 gank ik mid en killen we de enemy midlaner. Toplane smeekt om een gank, dus ik kom hem uiteraard helpen en zo forcen we de enemies Flash. Ik doe snel gromp en kom weer top, deze laner heeft immers geen flash en mijn teammate heeft het moeilijk.. na 3 keer gepinged te hebben dat ik er aan kom, alsnog geen follow up en komt de enemy met 3 hp weg. Dit herhaalt zich 2 keer.

In de tussentijd heeft onze botlane al 4 kills weggegeven en geven ze aan dat ze nu "Safe" gaan spelen.

De enemy jungler heeft zich op dit moment nog helemaal nergens vertoond.

Toplane gaat vanaf dat moment nog slechter, want Irelia.. en die raakt op dat moment haar power spike. Toplane kan ik niks meer aan doen in 2 minuten tijd 2 deaths (van onze toplaner).. Irelia kan vanaf dat moment ez 1v2.

Botlane heeft aangegeven dat ze "Safe" gaan spelen maar overextenden en zeggen dat ze niet engagen, en snappen dus niet waarom ze dood gaan.

Ah, de enemy jungler laat zich zien en pakt ook een double kill op botlane op.

Allemaal leuk enzo, als je beter bent dan stijg je wel.. maar als je de pech hebt dat je alleen maar zulke team tegen komt (': succes daar mee. Overigens merk ik dat dit vooral in het weekend heel erg is, ik speel ivm werk ook wel eens heel vroeg in de ochtend (doordeweeks) en dan kom ik nooit zulke teams tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

FraxleNL schreef op maandag 07 september 2015 @ 12:30:
[...]

Ja Silver is wel mijn niveau. Vind het jammer dat wanneer je een goede pot speelt, je teammates schijnbaar niet serieus genoeg zijn en lopen te feeden, waardoor je de game verliest. |:(
Mjah in LoL ben je tenzij je keihard kan carryen behoorlijk afhankelijk van je team. Dat is een van de nadelen van solo een teamgame ingaan. Je hebt nog 4 andere teammates die een slechte dag kunnen hebben, pech hebben, hun rol niet krijgen of gewoon ronduit trolls zijn. Aan de andere kant zouden ze er bij de tegenstander ook geregeld bij moeten zitten ;) Het leukste blijft voor mij nog gewoon 5 man premades te doen met teamspeak aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

Vicarious schreef op maandag 07 september 2015 @ 13:01:
[...]

Mjah in LoL ben je tenzij je keihard kan carryen behoorlijk afhankelijk van je team. Dat is een van de nadelen van solo een teamgame ingaan. Je hebt nog 4 andere teammates die een slechte dag kunnen hebben, pech hebben, hun rol niet krijgen of gewoon ronduit trolls zijn. Aan de andere kant zouden ze er bij de tegenstander ook geregeld bij moeten zitten ;) Het leukste blijft voor mij nog gewoon 5 man premades te doen met teamspeak aan.
Eens, dat vind ik ook het allerleukste aan het spel. Teamen en vervolgens lekker een spelletje spelen terwijl je op TS lekker aan het ouwehoeren bent. Zou er niet een manier zijn om ervoor te zorgen dat je als Solo Q speler toch een hogere winrate haalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Het klopt wel overigens, als je beter bent stijg je. Maar dat neemt niet weg dat het op de snelheid gaat zoals je het graag zou willen zien. Op al mijn accounts heb ik een positieve winrate, echter niet in de trend van een LCS pro die even 30 games op rij wint omdat hij gewoon simpelweg beter is dan de rest. Maar in mijn geval dus in de richting van 52 tot 54%. En ja ik maak talloze foutjes die ik gelukkig zelf wel zie, maar het blijft een enorme frustratie zoals hierboven ook aangegeven als je zelf lekker draait dat dan 1 of meerdere teammates juist zo'n game hebben die echt beneden elk peil is. Want dan kun je alsnog beter zijn dan de rest, tegen 2 of 3 fed enemies ga je op een minimaal verschil in niveau geen potten kunnen breken.

Met name het "feeden" en het "afken" in mijn huidige elo is iets wat je er schijnbaar niet uit krijgt. Ik vind het al behoorlijk slecht van mijzelf als ik 4x ben doodgegaan in een game. Echter als ik dan naar mijn medespelers kijk die het 8/9 of zelfs 10x voor elkaar krijgen om dood te gaan dan zakt mij de moed toch echt in de schoenen. Gisteren ook zo'n pannekoek gehad die dan ook nog eens in allchat gaat vertellen wat zijn problemen zijn. "Jongens ik heb lag", ja vooral even aan de enemy melden, want raad eens wie er dan elke keer geganked gaat worden? Precies! Even later roept hij in allchat "Lee you bastard, stop ganking me", wederom een zeer slimme beslissing om de enemy jungler even te vertellen dat je aan het tilten bent en waarschijnlijk op het punt staat om AFK te gaan.

Mede dit soort gedrag doet me af en toe denken dat ik echt met een stel mongolen zit opgescheept. Waarom zou je je eigen tekortkomingen aan de enemy melden. Wat voordeel denk je daar mee uit te halen?

En dit noemen ze dan een strategie game, nee met een League of Legends speler aan het bewind zul je echt geen oorlogen winnen. Zie het al voor me. "Munitie is op vijand, niet komen hoor!" o.O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Secsytime schreef op maandag 07 september 2015 @ 12:55:
[...]

Dat ben ik niet helemaal met je eens, ben ranked gaan spelen op een smurf.. en OMG wat een teammates kom je tegen. Natuurlijk maak je meer kans om te winnen als je er zelf bovenuit steekt, maar soms is het gewoon onmogelijk om te carryen.

Zo had ik gister een pot waar ik jungler was, level 3 gank ik mid en killen we de enemy midlaner. Toplane smeekt om een gank, dus ik kom hem uiteraard helpen en zo forcen we de enemies Flash. Ik doe snel gromp en kom weer top, deze laner heeft immers geen flash en mijn teammate heeft het moeilijk.. na 3 keer gepinged te hebben dat ik er aan kom, alsnog geen follow up en komt de enemy met 3 hp weg. Dit herhaalt zich 2 keer.

In de tussentijd heeft onze botlane al 4 kills weggegeven en geven ze aan dat ze nu "Safe" gaan spelen.

De enemy jungler heeft zich op dit moment nog helemaal nergens vertoond.

Toplane gaat vanaf dat moment nog slechter, want Irelia.. en die raakt op dat moment haar power spike. Toplane kan ik niks meer aan doen in 2 minuten tijd 2 deaths (van onze toplaner).. Irelia kan vanaf dat moment ez 1v2.

Botlane heeft aangegeven dat ze "Safe" gaan spelen maar overextenden en zeggen dat ze niet engagen, en snappen dus niet waarom ze dood gaan.

Ah, de enemy jungler laat zich zien en pakt ook een double kill op botlane op.

Allemaal leuk enzo, als je beter bent dan stijg je wel.. maar als je de pech hebt dat je alleen maar zulke team tegen komt (': succes daar mee. Overigens merk ik dat dit vooral in het weekend heel erg is, ik speel ivm werk ook wel eens heel vroeg in de ochtend (doordeweeks) en dan kom ik nooit zulke teams tegen.
Ik heb nergens gezegd dat je ALLE games kan winnen als je zelf beter bent. Sommige games zijn unwinnable. Maar zeg nou zelf: hoe groot is de kans dat jij alleen maar pech hebt en elke keer de feeders aan jouw kant hebt en niet aan die van de tegenstander? Of is het soms allemaal 1 groot complot waarbij Riot jou probeert te naaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
FraxleNL schreef op maandag 07 september 2015 @ 12:30:
[...]

Dat herken ik ook wel. Soms heb je zelf een goede game, maar zijn je teammates minder. Ik had gisteren het tegenovergestelde. Ik speelde Vayne en begon slecht. Kwam 0-3 achter en het zag er slecht uit. Gelukkig wist Zed in t midden zijn Lane te winnen en de jungler goed bezig te houden, waardoor ik terug kon komen.

Al met al denk ik wel dat de kans dat je een slechte teammate hebt op een bepalende positie groter is dan in gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op maandag 07 september 2015 @ 13:18:
[...]
Of is het soms allemaal 1 groot complot waarbij Riot jou probeert te naaien?
JA!

Mag toch duidelijk zijn dat ik in challenjour thuishoor.

:+

[ Voor 12% gewijzigd door Damien op 07-09-2015 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

[...]

Ik heb nergens gezegd dat je ALLE games kan winnen als je zelf beter bent. Sommige games zijn unwinnable. Maar zeg nou zelf: hoe groot is de kans dat jij alleen maar pech hebt en elke keer de feeders aan jouw kant hebt en niet aan die van de tegenstander? Of is het soms allemaal 1 groot complot waarbij Riot jou probeert te naaien?
Dat zeg ik niet, maar het is wel jammer als 4 van de 7 games wel zo gaan.. wat gister het geval was. Verder maakt het me op smurf niet zoveel uit, rewards ga ik toch met 3v3 halen.

Vond het alleen zo tegenvallen.. als je z'on streak hebt snap ik dat mensen huilen over elohell :P :9

Uiteindelijk ben ik zelf ook part of the problem aangezien ik meerdere accounts naar gold heb geboost en die mensen daar ook niet horen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

Secsytime schreef op maandag 07 september 2015 @ 13:29:
[...]

Dat zeg ik niet, maar het is wel jammer als 4 van de 7 games wel zo gaan.. wat gister het geval was. Verder maakt het me op smurf niet zoveel uit, rewards ga ik toch met 3v3 halen.

Vond het alleen zo tegenvallen.. als je z'on streak hebt snap ik dat mensen huilen over elohell :P :9

Uiteindelijk ben ik zelf ook part of the problem aangezien ik meerdere accounts naar gold heb geboost en die mensen daar ook niet horen. |:(
Dus na de Silver-elo hel, komt de Gold-elo hel? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

[...]

Mjah daarentegen had ik 4 dagen terug een streak waarin ik alles won, ook al speelde ik niet bijzonder goed. Een dag later verloor ik alles kansloos terwijl ik volgens mij niet anders speelde dan de dag ervoor. Niet te druk om maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
[...]

Nou ja ik had het geluk dat het juist merendeel een win werd gisteren, maar inderdaad de frustraties zijn zeer goed te begrijpen. En natuurlijk spelen we zelf ook niet altijd de meest geweldige games, maar sommige hebben gewoon een gehele lijst met dit soort games. Junglers die vragen waar ze moeten starten (maar wel jungle claimen in champ select), supports die geen sightstone kopen (ook nog nooit gedaan in hun gehele matchhistory als support), midlaners met amper 100cs na 40 minuten of met gemiddeld 10 deaths per game (maar wel claimen dat ze main mid zijn) etc etc.

tbh ik denk dat Vicarious gewoon heel veel smurfjes heeft en gewoon opzettelijk mijn games loopt te verzieken.

[ Voor 5% gewijzigd door Damien op 07-09-2015 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

FraxleNL schreef op maandag 07 september 2015 @ 13:35:
[...]

Dus na de Silver-elo hel, komt de Gold-elo hel? :X
Oh man, laat me niet over gold beginnen.. daar is het 10 keer zo erg.

Iedereen in gold denkt dat die goed is omdat die uit bronze en silver is, dus zijn ze GOD. :+

Het meeste plezier haal ik uit team 3v3 op dit moment, wat is dat ongelooflijk leuk zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Damienx2 schreef op maandag 07 september 2015 @ 13:41:
[...]

Nou ja ik had het geluk dat het juist merendeel een win werd gisteren, maar inderdaad de frustraties zijn zeer goed te begrijpen. En natuurlijk spelen we zelf ook niet altijd de meest geweldige games, maar sommige hebben gewoon een gehele lijst met dit soort games. Junglers die vragen waar ze moeten starten (maar wel jungle claimen in champ select), supports die geen sightstone kopen (ook nog nooit gedaan in hun gehele matchhistory als support), midlaners met amper 100cs na 40 minuten of met gemiddeld 10 deaths per game (maar wel claimen dat ze main mid zijn) etc etc.

tbh ik denk dat Vicarious gewoon heel veel smurfjes heeft en gewoon opzettelijk mijn games loopt te verzieken.
Als je mij midlane laat spelen heb ik ook 100 farm bij 20 minuten.
Al hoewel ik dan misschien gewoon Lissandra zou spelen en "iets" van een impact kunnen hebben. En je hebt waveclear tot dat je erbij neer valt.

Het zelfde met ADC, dat is ook niet mijn rol, maar dan neem je gewoon Sivir, je drukt op R en je hoopt het beste in team fights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Xanthian schreef op maandag 07 september 2015 @ 13:58:
[...]

Al hoewel ik dan misschien gewoon Lissandra zou spelen en "iets" van een impact kunnen hebben. En je hebt waveclear tot dat je erbij neer valt.

Het zelfde met ADC, dat is ook niet mijn rol, maar dan neem je gewoon Sivir, je drukt op R en je hoopt het beste in team fights.
Je vergeet ineens hoe je moet lasthitten? :/ Na 1 of 2 auto's weet je toch hoeveel damage je doet en hoe snel je animatie is? En niet om lullig te doen, maar dan speel je ook nog eens een champion die wel een degelijke waveclear heeft dmv spells. Prima je bent idd dan oom om te poken maar je geeft al aan dat je je niet geweldig voelt in die positie, dan gebruik je toch je abilities om iig wel farm te behouden?

Ik ben ook geen ADC of Midlaner, maar over het algemeen gaat het qua farm wel redelijk, tenzij ik weer eens speciaal denk te zijn en iets als Fizz pak en van top naar bot loop te roamen en vergeet te farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
[...]

Dat iets niet je beste rol is, dat is begrijpelijk.
Onbegrijpelijk vindt ik wel dat dat dan niet tijden Champselect al aangegeven wordt.
Het enige wat je elke champselect ziet is de lastpick die zegt: "I can't play support".

Zeer zelden zie ik iemand zeggen waar ze niet goed in zijn. Wel waar ze wél goed in zijn, maar 4 junglers per team lijkt me lastig.

En de allerergste zijn nog wel die mensen die als 4e pick ADC nemen, er vervolgens geen flikker van bakken, en met 42 farm na 15 minuten zichzelf verdedigen en roepen "Just bad ADC, main top", en dat alleen maar omdat ze weigeren support te spelen. En zo sta je als 5th pick 90% van de gevallen met een waardeloze ADC je best te doen als support.

Laat mij dan ADC en ga zelf lekker Pantheon support ofso met je top main, dan redden we het echt wel daar beneden.

Ik ben Top niet best, te ongeduldig in mijn spel, dus dát is wat ik de mensen vertel in CS. Niet dan ik het oh zo fijn zou vinden de jungle in te mogen, want die hebben we 5 per team tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

[...]

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/V9hfst1.png

Jij voelde je dus zoals de enemy Xerath :P mijn lane opponent, jemig wat is dat een easy lane als Yasuo.. je dodged gewoon alles met je windwalk en pushed de lane zo hard dat die gast alleen maar skills op waves kan gebruiken 8)

Overigens waren de overige games waar ik wel kon carryen, zulke harde stomps..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Damienx2 schreef op maandag 07 september 2015 @ 14:07:
[...]

Je vergeet ineens hoe je moet lasthitten? :/ Na 1 of 2 auto's weet je toch hoeveel damage je doet en hoe snel je animatie is? En niet om lullig te doen, maar dan speel je ook nog eens een champion die wel een degelijke waveclear heeft dmv spells. Prima je bent idd dan oom om te poken maar je geeft al aan dat je je niet geweldig voelt in die positie, dan gebruik je toch je abilities om iig wel farm te behouden?

Ik ben ook geen ADC of Midlaner, maar over het algemeen gaat het qua farm wel redelijk, tenzij ik weer eens speciaal denk te zijn en iets als Fizz pak en van top naar bot loop te roamen en vergeet te farmen.
Het is niet het last-hitten en het inschatten abilities, maar meer het feit dat ik niet goed ben in mid-lane match ups. Voor je het weet wordt ik geganked of ik begin aan trades waar ik niet aan moet beginnen omdat ik er gewoon niet zoveel van bak, en voor je het weet wordt je gezoned.

Lissandra is mijn default pick voor als ik echt mid moet spelen, daarmee haal ik wel redelijke farm, maar echt sterk ben ik niet in teamfights met mijn skills. Verder doelde ik meer op champions zoals Ahri, LeBlance of Diana waar ik gewoon moeite mee heb om te farmen.

Laat mij maar lekker Top, jungle of support gaan, dat gaat mij veel beter af.

edit: in ranked ben ik zelfs bereid om te dodgen als ik mid of adc moet, maar dat is gelukkig maar één of twee keer voor gekomen.

[ Voor 4% gewijzigd door Xanthian op 07-09-2015 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Skyclad schreef op maandag 07 september 2015 @ 08:38:
Heb de laatste tijd de pro teams met Lulu (afgelopen dagen bijv Team Imagine en SK Gaming) erin voornamelijk zien verliezen.

Maar we halen oude koeien uit de sloot, hoe vaak hebben o.a. Vic en ondergetekende Lulu picks bekritiseerd :) En dan is ze nog wel een favoriete champ van me ;(
Damien doet ook niets liever dan Lulu de grond in stampen :P

Moet wel zeggen, de potentie is er wel degelijk in een pro team game waarin de samenwerking heel goed zou moeten zijn. Maar als een team met Lulu teveel achterop raakt, dan zie je vaak dat late game de veel hogere dmg van Lulu's tegenstander makkelijk de doorslag geeft.

In de NA promo's had Team Imagine Olaf, Braum, Gragas, Corki en Lulu. Toch een uitstekende comp zou ik zeggen. Misschien beter i.p.v. Corki een Trist/Vayne gehad, maar toch, Olaf + Lulu combo is ook niet misselijk. Maar ja, dan zie je een late game Olaf tp op bot lane en die rent vervolgens zó hard vooruit in het voltallige enemy team, dat zijn eigen teammates pas kunnen aanhaken op het moment dat Olaf al neer gaat. Of SK Gaming eerste twee games tegen G2, als een stel solo queu gasten lieten ze zich pakken en je dan ga je met Lulu ook geen potten breken.
Secsytime schreef op maandag 07 september 2015 @ 13:57:
[...]
Oh man, laat me niet over gold beginnen.. daar is het 10 keer zo erg.
Yup, in Gold is het geen haar beter.
Ero-Sensei schreef op maandag 07 september 2015 @ 14:08:
Onbegrijpelijk vindt ik wel dat dat dan niet tijden Champselect al aangegeven wordt.
Het enige wat je elke champselect ziet is de lastpick die zegt: "I can't play support".
Ja oh vreselijk die figuren inderdaad. Elke lul die begint met "I can't play..." zou een instaban moeten krijgen.

Soms merk je dat sommigen dat alleen maar zeggen in de hoop die ene gewenste lane te krijgen.
Maar veelal kunnen ze het daadwerkelijk niet en zeggen dat inderdaad pas als ze als last pick aan de beurt zijn, of zelfs pas ingame.

Dat laatste had ik paar dagen terug. Ik had Skarner jungle gekregen dus kon leuk gaan worden, tot Zed op lvl 3 first blood op Riven (top lane) pakte. Door twee geslaagde ganks daarna dacht ik Riven wel weer terug in de game gebracht te hebben, maar nee hoor, Zed bleef kills op Riven pakken. Toen zei Riven al snel dat ze alleen ADC kon. Uiteraard zei ze niks in champ select.... En dan pak je ook lekker een mechanisch complexe champion als Riven...pak dan een simpele tank die zichzelf wel ff staande houdt.

In ranked behoor je, zeker in Gold en hoger, op elke lane uit de voeten te kunnen met minimaal een paar redelijke meta champions per lane. Kun je dat niet, dan behoor je geen ranked te doen. Dit soort ellende is 100 x erger dan het zogenaamde geflame waartegen Rito een kruistocht is begonnen. Maar ja, dit soort spelers die het vaak in champ select al verpesten voor het team, dat maakt Rito geen bal uit.

[ Voor 38% gewijzigd door Koekiemonsterr op 07-09-2015 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Waar het echt fout gaat? Het niet meer terug kunnen vallen naar een andere divisie als je.lang genoeg niet speelt. Want als je toevallig een keer silver of gold bereikt wilt niet zeggen dat je daar ook hoord. En de mensen die dan eens ranked gaan spelen gewoon voor de lol/fun verpesten het.

En niet de mensen die maar 2-3 lanes goed kunnen spelen.

Dat denk ik tenminste :)

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Mebus schreef op maandag 07 september 2015 @ 16:09:
Waar het echt fout gaat? Het niet meer terug kunnen vallen naar een andere divisie als je.lang genoeg niet speelt. Want als je toevallig een keer silver of gold bereikt wilt niet zeggen dat je daar ook hoord. En de mensen die dan eens ranked gaan spelen gewoon voor de lol/fun verpesten het.

En niet de mensen die maar 2-3 lanes goed kunnen spelen.
Dat is óók een categorie die irritatie opwekt inderdaad.

Ik zei ook niet dat die lui die slechts 2 of 3 lanes kunnen spelen de enige irritatiefactor is. Is er helaas slechts één van de velen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Koekiemonsterr schreef op maandag 07 september 2015 @ 16:32:
[...]

Dat is óók een categorie die irritatie opwekt inderdaad.

Ik zei ook niet dat die lui die slechts 2 of 3 lanes kunnen spelen de enige irritatiefactor is. Is er helaas slechts één van de velen.
Inderdaad, vooral haat aan de mensen die zeggen, ik kan geen support spelen. Dus mid/top/adc/jungle of feed.

Wil niet zeggen dat support een makkelijke role is, maar denk dat het wel een van de lanes is die je gewoon zou moeten kunnen spelen :)

Toch denk ik dat het uitzetten van decay het grootste probleem Is atm..

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:27
Mebus schreef op maandag 07 september 2015 @ 16:38:
[...]

Toch denk ik dat het uitzetten van decay het grootste probleem Is atm..
Volgens mij snap ik ergens iets niet, hoezo is dit van invloed op de game experience?

Decay gaat pas vanaf Plat in, dus daaronder kan je gewoon je ranked status halen en dan stoppen met ranked zonder dat dit van invloed is op je ranking. Hoe zijn mensen die hier voor kiezen (en dus geen ranked spelen) dan een vervuiling voor de ranked experience?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete_Sampras
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-07-2024

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

Waar ik denk dat jezelf verbetering aan kunt brengen aan het team is om zelf te beginnen met;
evening, pref jungle or support. Can't play ADC. Dan komt (over het algemeen) de rest van het team ook met zijn voorkeuren.

Dan pas ik mij aan, aan iedereen zijn sterkste voorkeur. Als er twee junglers zijn, dan ga ik vaak support.

Zelfde met mijn begin als jungler, ik vraag netjes om een harde pull. Vervolgens meld ik al dat ik bij lev 3 mid ga proberen te ganken, als het niet lukt dan bot na crab.

Op die manier ben jij al bezig om het spel te plannen, vaak krijg ik dan dat bijv een support aan zijn ADC gaat vragen of hij agressief of defensief wil spelen.

Bij mij helpt het redelijk vaak om zelf de communicatie op gang te krijgen op die manier :)

Old school gamer met een lag en een traan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Pete_Sampras schreef op maandag 07 september 2015 @ 16:51:

Bij mij helpt het redelijk vaak om zelf de communicatie op gang te krijgen op die manier :)
Wellicht bevorderd dit de sfeer wel in sommige potjes, maar ik heb toch geen zin om elk potje dat ik start de sociaal maatschappelijk werker uit te gaan hangen en met geknepen billen af te wachten of er niet alsnog iemand de troll uit gaat hangen omdat hij/zij zijn/haar lane of zin niet krijgt ofwel enorm faalt in de game zelf.

Dit is toch onwijs vermoeiend en als ik dergelijke werkzaamheden prefereerde had ik hier wel een opleiding voor gevolgd en me echt nuttig gemaakt ipv verongelijkte kinderen in het gareel proberen te houden in een video game.

Neemt niet weg dat ik me ook regelmatig op heb lopen vreten vanwege mijn enorm bijzondere teammates, wat me ook meerdere restrictions etc op heeft geleverd. Tegenwoordig boeit het me niet zoveel meer: het aantal potjes dat ik uberhaupt nog speel is al minder en als ik al wel queue dan maak ik popcorn, druk ik op play en wacht ik op de show, die in 90% van de gevallen inherent is aan het op play drukken, lekker af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete_Sampras
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-07-2024

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

Voor mij is het nu standaard, en het kost me 10% moeite. Maak er een keybind tekst van als het echt teveel moeite is ;) Je kan het altijd proberen.

Dat het niet nodig zou moeten zijn, ben ik helemaal met je eens. Ik heb nog steeds dat ik potjes verlies met AFK's, ragers of andere soorten speciaal volk.

Wat mij een beter gevoel geeft, is dat ik nu een lekkere flow heb met mijn games. Van de laatste 6-7 potjes die ik verloor was ik zelf 2-3 keer de schuldige. Voornamelijk door slechte engage in endgame waardoor het enemy team opeens inhibs of de laatste towers kan killen. Dan heb ik over het algemeen nog best een ok score maar ik verneuk het dan toch. Heb ik ook netjes gezegd tijdens de game. Crap, i think i just lost us the game. Sorry :(

Over verder verbeteren van de sfeer : Er was laatst een quicklink in je startmenu met de vraag van Riot om een vragenlijst in te vullen. Daar was het moment om dingen aan te geven. Ik heb bijvoorbeeld aangegeven dat ik never ever iemand van mijn vriendenkring zou aanraden om dit spel te starten.. Please specify the reason: the community is terrible.

Niet dat dit nu gaat helpen om alle problemen in 1 keer te verbeteren maar het kost me 3 minuten om zoiets te doen.

Old school gamer met een lag en een traan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Misschien wel. Het systeem matcht je op zo'n manier dat het verwacht dat je een 50/50 winrate is. Dus als je MMR super hoog is kan et zo zijn dat hun kapotte formules je matchen met retards terwijl de enemies redelijke spelers krijgen omdat jij toch een 50% kans hebt om 10/0 te gaan. Ga je echter geen 10/0 maar een keertje dood, of gedwongen support te zijn(wat je niet goed kunt), dan is het surr @ 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Weer een klassiek voorbeeld..

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/a8sGQ6n.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Hixda3Y.jpg

Wat een geweldige community.. Gelukkig was onze Azir niet toxic en gelukkig was hij een "Platinum smurf".

RIGHT

Edit: Die ult van Garen is BS btw.. ik was constant de "Villain" lekker hoor die 1k true damage op je bakkes van zen ult.. much outplay potential.

[ Voor 22% gewijzigd door Secsytime op 07-09-2015 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op maandag 07 september 2015 @ 13:41:
[...]
Denk je dat ik genoeg tijd heb om net zoveel smurfjes als jou aan te maken en daar ook nog allemaal de rewards op binnen te harken? :+ Buiten dat... dan onderschat je jezelf toch wel een beetje. Ik kom toch nooit aan jouw MMR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Vicarious schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 00:40:
[...]

Denk je dat ik genoeg tijd heb om net zoveel smurfjes als jou aan te maken en daar ook nog allemaal de rewards op binnen te harken? :+ Buiten dat... dan onderschat je jezelf toch wel een beetje. Ik kom toch nooit aan jouw MMR.
Als je maar bereid bent om genoeg tijd er in te steken kan iedereen zich naar platinum grinden (misschien nog wel hoger, maar wat het niveau vanaf plat doet weet ik ook niet). Het niveau verschil ten opzichte van zilver is echt verwaarloosbaar dus is het echt een kwestie van genoeg games spelen.

Dat bovenstaande niet echt uitnodigt: dat klopt helemaal ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 00:40:
[...]

Ik kom toch nooit aan jouw MMR.
_O- _O- _O- _O-

Grapjas :+

Qua niveau zit ik momenteel precies waar ik hoor, en er zit letterlijk niemand op dit forum die lager dan dat niveau zit (ja misschien in ranking, maar qua niveau is er geen verschil). Doordat ik het spel aanzienlijk minder speel dan ik een paar seizoenen terug deed ben ik ook verder niets beter geworden. Ja ik kan warden, lasthitten, ken de meeste champions, weet enigszins effectief te bouwen, maar beslissingen nemen in matchups, maprotation etc etc daar lig ik mijlen ver achter en dat gaat ook niet meer goedkomen aangezien het spelletje simpelweg niet enorm leuk meer is.

En als ik Riot iets mag voorstellen voor de toekomst:
- Sloop de gehele chat er uit (zowel in champselect als in game) vervang alles door standaard zinnetjes / pings (deze community is immers niet te redden met een tribunal / bans);
- Maak je champions of AD of AP;
- Zorg ervoor dat er een restriction zit op items die je wel of niet kunt kopen op basis van je AP of AD champion (geen getroll meer een Yi die 1/6 staat die sorc boots + zhonya's koopt omdat hij een faalhaas is);
- Maak een systeem van duimpjes (+1 als je een plezierige medespeler was -1 als je een feedende troll was, zorg er vervolgens voor dat je per premade maar 1 vote hebt die telt, oftewel geen -4 omdat je toevallig met 4 premade makkers was gequeued);
- Op basis van duimpjes laat je de spelers met elkaar gematched worden, weg met elo/mmr (want als je immers je best doet wordt je hier nu ook daadwerkelijk voor beloond, oftewel mensen zullen meer geneigd zijn hun best te doen);

Klinkt kinderachtig, maar gezien het huidige niveau past dat prima in een kleuterklasje ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Damienx2 schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 08:43:
Klinkt kinderachtig, maar gezien het huidige niveau past dat prima in een kleuterklasje ;).
Ik zou er nog een soort plakboek bij doen. Als je een x aantal duimpjes krijgt dan mag je daar een stickertje in plakken.

Ik moet nog stééds mijn placements doen, ben benieuwd of ik daar nog zin in heb voor het einde van het seizoen :+. Aan de ene kant boeit die skin mij geen drol, maar aan de andere kant heb ik de eerste vier al wel.

[ Voor 25% gewijzigd door Thormodo op 08-09-2015 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Gister echt een bizar slechte game gehad met Master Yi, eindigde 5/12/15 of zo. Wel gewonnen, niet verdient. Uiteraard was het helemaal aan mijzelf te danken door een zeer slecht begin. Gromp wordt gestolen door ADC, op level 2 verkeerde ability gekozen en bij red gekilled worden door Amumu die counter jungled.

Sta ja dan als level 2 Master Yi met niet eens een geüpgrade jungle item.

Op aanraden van één van mijn teammates een off-tank Yi gebouwd met Sated, Bork en verder full tank. Dit werkte verassend goed. Ryze, die fed was kon ik makkelijk aan, gewoon te combo tanken met je heal, daarna full Yolo gaan. Zed was moeilijk, maar uiteindelijk ook niet echt een probleem. Met deze build kon er gewoon op de ADC duiken, killen en daarna alles tanken met je meditate.

Ik heb zelfs één keer de Baron kunnen stealen om via een Alpha Strike in de baron pit te komen en met Smite de baron kunnen killen. Het koste mij het leven, maar het leverde mijn team de brood nodigde gold op. Met de baron buff op de rest van mijn team was her vrij makkelijk om helemaal terug in de game te komen. Kortom, off-tank Master Yi = baas. Uiteindelijke build was Sated, Bork, Mercury Threads, Banshee's, Randuins en GA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Xanthian schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 09:53:
Gister echt een bizar slechte game gehad met Master Yi, eindigde 5/12/15 of zo. Wel gewonnen, niet verdient. Uiteraard was het helemaal aan mijzelf te danken door een zeer slecht begin. Gromp wordt gestolen door ADC, op level 2 verkeerde ability gekozen en bij red gekilled worden door Amumu die counter jungled.

Op aanraden van één van mijn teammates een off-tank Yi gebouwd met Sated, Bork en verder full tank. Dit werkte verassend goed. Ryze, die fed was kon ik makkelijk aan, gewoon te combo tanken met je heal, daarna full Yolo gaan. Zed was moeilijk, maar uiteindelijk ook niet echt een probleem. Met deze build kon er gewoon op de ADC duiken, killen en daarna alles tanken met je meditate.

Ik heb zelfs één keer de Baron kunnen stealen om via een Alpha Strike in de baron pit te komen en met Smite de baron kunnen killen. Het koste mij het leven, maar het leverde mijn team de brood nodigde gold op. Met de baron buff op de rest van mijn team was her vrij makkelijk om helemaal terug in de game te komen. Kortom, off-tank Master Yi = baas. Uiteindelijke build was Sated, Bork, Mercury Threads, Banshee's, Randuins en GA.
Dan heb ik nog steeds liever jouw Yi, dan die ik gisteren in mijn game had:

http://matchhistory.euw.l...679/32827825?tab=overview

De Mundo overigens was ook een speciaal geval.

(ik ben overigens de zeer teleurstellende Graves)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Xanthian schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 09:53:

Doet me denken aan mijn early LoL days toen ik Yi bouwde met Triforce en verder full tank (Atma's als laatste item als de game lang genoeg duurde). Hilarische build die toen nog best ok werkte. Nu kom je er helaas niet meer mee weg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Damienx2 schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 10:09:
[...]

Dan heb ik nog steeds liever jouw Yi, dan die ik gisteren in mijn game had:

http://matchhistory.euw.l...679/32827825?tab=overview

De Mundo overigens was ook een speciaal geval.

(ik ben overigens de zeer teleurstellende Graves)
Ach ja, daar heb je inderdaad vrij weinig aan. AP Yi is al lang verleden tijd.
Vicarious schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 10:13:
[...]

Doet me denken aan mijn early LoL days toen ik Yi bouwde met Triforce en verder full tank (Atma's als laatste item als de game lang genoeg duurde). Hilarische build die toen nog best ok werkte. Nu kom je er helaas niet meer mee weg :P
Was dat ook in de AP Yi tijdperk? En waarom werkte dat zo goed?

Met Bork en Sated heb je al een goede synergy, en Wuju Style werkt ook erg goed met AS dus ik snap wel dat zijn off-tank build werkt, maar alleen Triforce?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Xanthian schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 10:24:
[...]

Ach ja, daar heb je inderdaad vrij weinig aan. AP Yi is al lang verleden tijd.

[...]

Was dat ook in de AP Yi tijdperk? En waarom werkte dat zo goed?

Met Bork en Sated heb je al een goede synergy, en Wuju Style werkt ook erg goed met AS dus ik snap wel dat zijn off-tank build werkt, maar alleen Triforce?
Ja, toen was AP Yi ook viable. Het werkte redelijk (goed zou ik het niet willen noemen :P) omdat je met Wuju Style al behoorlijk wat damage hebt. Door je full tank build en je snelheid kun je heel makkelijk aan een ADC blijven plakken. De damage van je triforce procs en wuju style auto attacks zijn voldoende om een squishy kapot te hakken. Op silver werkte het best ok, denk dat je dit op plat+ niet hoefde te proberen :P

In die tijd had je nog maar heel weinig goede AS items, eigenlijk alleen Phantom Dancer. Devourer en BoRK bestonden nog helemaal niet en zijn nu uiteraard beter om te bouwen op Yi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Ik had men laatste placement match gister gespeeld, en ik wist zeker dat het bronze 3-4 zou worden. Tenminste dat dacht ik, aangezien het niveau van de mensen waarmee ik gematched werd tijdens placements om te huilen was.

Nu komt de grap: Silver 3

Silver is dus het nieuwe bronze.

Gelukkig is ons 3v3 team al gold door een 9 win streak, lekker promos overslaan 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Ik word soms zo moe van de community van dit spel, gister mijn promo's verloren door zo'n toxic Riven.
Die called top lane gaat 2x dood gaat daarna de jungle clearen en gaat daarna AFK onder de toren wachten op zn creeps.
En zeggen ik ben afk want ik kan toch niks, maar wel eerst de game voor de rest verzieken...
Zo kom je nooit naar een betere league !

Begin wel oprecht van mening te raken dat je geluk moet hebben bij de matchmaking.
Want op CS GO waar ik global elite rank heb kun je makkelijk in je eentje verschil uitmaken.
Maar in League kan een falend of niet willend persoon of iemand die zn dag niet hebt heel je game verzieken.

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Arnevld schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 14:52:
Ik word soms zo moe van de community van dit spel, gister mijn promo's verloren door zo'n toxic Riven.
Die called top lane gaat 2x dood gaat daarna de jungle clearen en gaat daarna AFK onder de toren wachten op zn creeps.
En zeggen ik ben afk want ik kan toch niks, maar wel eerst de game voor de rest verzieken...

Begin wel oprecht van mening te raken dat je geluk moet hebben bij de matchmaking.
Want op CS GO waar ik global elite rank heb kun je makkelijk in je eentje verschil uitmaken.
Maar in League kan een falend of niet willend persoon of iemand die zn dag niet hebt heel je game verzieken.
Ik stel voor de vergelijking die je maakt met CS:GO eens goed onder de loep te nemen met zijn alle.
Als eerste spreker stel ik voor Ambition88.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damien

Van mij heb je gewoon een +1 gekregen hoor ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld

Arnevld

Warhammer

Damienx2 schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 15:24:
[...]

Van mij heb je gewoon een +1 gekregen hoor ;).
Thanks, kan me niet voorstellen dat niemand anders hier tegenaan loopt.
Maar goed iemand vanavond voor Dual q ?
Ik heb bijna 1200 normal wins :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Arnevld schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 15:25:
[...]

Thanks, kan me niet voorstellen dat niemand anders hier tegenaan loopt.
Maar goed iemand vanavond voor Dual q ?
Ik heb bijna 1200 normal wins :-)
Hier een koekje omdat je bijna 1200 normal wins hebt: cookie.jpg.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Ero-Sensei schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 15:03:
[...]

Ik stel voor de vergelijking die je maakt met CS:GO eens goed onder de loep te nemen met zijn alle.
Als eerste spreker stel ik voor Ambition88.
Haha, oh jee en ik wou er niet over beginnen ;P
Je hebt helemaal gelijk. Jammer dat je de 'discussie' hierover van pakweg 5 pagina's terug hebt gemist :)

Overigens, niet om flauw te doen, maar als je je laatste ranked matches bekijkt, ga je zelf ook niet echt geweldig met Lux hè :) Ik zou Lux mid sowieso niet zo snel overwegen als mid pick, maar kennelijk ben je ook geen 'Lux-geweldenaar' :) Dus daar is ook nog wel wat ruimte voor verbetering

[ Voor 59% gewijzigd door Koekiemonsterr op 08-09-2015 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld

Arnevld

Warhammer

Koekiemonsterr schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 15:57:
[...]

Je hebt helemaal gelijk. Jammer dat je de 'discussie' hierover van pakweg 5 pagina's terug hebt gemist :)

Overigens, niet om flauw te doen, maar als je je laatste ranked matches bekijkt, ga je zelf ook niet echt geweldig met Lux hè :) Ik zou Lux mid sowieso niet zo snel overwegen als mid pick, maar kennelijk ben je ook geen 'Lux-geweldenaar' :) Dus daar is ook nog wel wat ruimte voor verbetering
Ik probeer juist iets te spelen waar ik in kan groeien, als ik games hierdoor hard mijn team achteruit haal ga ik weer wat anders spelen wat ik kan.
Moet een leer curve in blijven zitten, daarom ben ik met CSgo gekapt.
(alhoewel een shooter en RTS echt wel anders zijn kun je altijd je spel blijven verbeteren)
Die discussie ga ik in de baas zn tijd even verder lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Zit wel wat in ja, denk ik.

Sowieso is Gold niet meer het Gold van 1 of 2 seizoenen geleden, dus zal wel opgaan voor Silver.

Wat je in Silver allemaal ziet, het is eigenlijk wel grappig.

Me smurf is ranked restricted dus zit wat normal drafts te spelen. Die account is oorspronkelijk van een vriend geweest die niet heel goed was, dus in de drafts zit ik voortdurend tegen (low) Silver elo te spelen. Niet gedacht dat ik dat zo geinig zou vinden.

Maakt niet uit welke champ je speelt, LB supp of Lulu mid/top, je carried elke keer met grootste gemak.

Laatst zat ik met Lulu mid tegen een Lux. Ze begint al met Q, waar ik op Lux E zou nemen op lvl 1, maar goed. Uiteraard simpel te dodgen die Q, ik raakte een paar Q's op lvl 1, waardoor ik op lvl 2 Lux al bijna via een flash kon killen voor first blood. Vlak voordat ik dat wil doen, popt ineens enemy Evelynn jungler voor me met 1/3 HP, dank u Eve, E+Q+aa en first blood pour moi. Op lvl 4 pak ik Lux ook mee, 2-0. Dan komt Lux dus naast Dorans Ring van lvl 1, met boots en een mana pot terug de lane in. Right, je hebt een early game 2-0 Lulu en dan pak je niet eens wat hp pots. Tijdje later komt Lux wel met Chalice aanzetten, maar snel daarna komt ze ook nog met een tear. Oh ja, je ligt al mijlenver achter en dan gaan we voor een overkill aan mana regen en delayen we de powerspike van Lux nóg ff wat langer....

Dit is dan wel geen ranked, maar dat verschil lijkt me minimaal. Deze Lux viel eigenlijk nog mee qua rariteiten. Het kan vaak niet gek genoeg; zo slecht was het algehele niveau in Silver voorheen echt niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Dit is wel een aparte post waard, zo lijkt me:

Evelynn
Ravage (E) damage lowered to 50/90/130/160/210 from 70/110/150/190/230

Mebus! Doe er wat aan! Je maîtresse wordt oneervol behandeld! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 20:27
Yay PROJECT skins :D Gotta catch m all

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
D3ft0n3 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 01:10:
Yay PROJECT skins :D Gotta catch m all
Misschien aardige info voor geïnteresseerden:

Tot 15 sept kun je voor 1350 RP dus dat viertal (Yi is 1850) kopen en krijg je een speciale exclusieve permanente loading screen card.

Van 17 sept - 24 sept keert de hele handel weer terug in de store. Dan is het viertal te koop voor 975 RP i.p.v 1350. Die exclusieve cards zijn na 15 sept niet meer te verkrijgen, maar goed, leuke korting zou ik zeggen.

Na 24 sept is het allemaal weer terug naar 1350 RP.

Goh volgens mij zit ik nu de sales voor Rito te doen :P

[ Voor 66% gewijzigd door Koekiemonsterr op 09-09-2015 03:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Koekiemonsterr schreef op woensdag 09 september 2015 @ 03:12:
[...]

Misschien aardige info voor geïnteresseerden:

Tot 15 sept kun je voor 1350 RP dus dat viertal (Yi is 1850) kopen en krijg je een speciale exclusieve permanente loading screen card.

Van 17 sept - 24 sept keert de hele handel weer terug in de store. Dan is het viertal te koop voor 975 RP i.p.v 1350. Die exclusieve cards zijn na 15 sept niet meer te verkrijgen, maar goed, leuke korting zou ik zeggen.

Na 24 sept is het allemaal weer terug naar 1350 RP.

Goh volgens mij zit ik nu de sales voor Rito te doen :P
Ik heb ze vanochtend allemaal gekocht, kostte me 9000 RP maar het is lang geleden dat ik al weer wat geld had uitgegeven aan LoL. Misschien alleen nog een paar icons kopen van de champions die ik regel matig speel zoals Fiora en Leona.

Gisteren dankzij uitstekende communicatie in ons team Vi top mogen spelen, wou eigenlijk jungle maar dat ging niet door. :/ Sta je dan, tegen Ryze top.

Het ging eigenlijk helemaal niet zo slecht, Ryze was constant hard aan het pushen en ik kon net zo hard terug pushen. Dankzij twee ganks van Xin stond ik ook nog eens 2-0 in lane, waarna het een eitje werd. Hexdrinker gekocht, daarna boots, daarna Trinity force. De andere lanes waren ook hard aan het winnen dus uiteindelijk werdt het een surrender na 21 minuten.

Anyway, zijn er geïnteresseerden om een Project Team te maken voor de fun? Gewoon, voor een paar potjes o.i.d. Zelf ben ik Gold 5 en kan ik Fiora, Master Yi en Leona aardig goed spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Fuu rito, stop taking my money!

Ook maar even Project Yasuo en Project Zed gekocht op smurf.
Pagina: 1 ... 13 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.