Ik zie ze wel op de video (niet door de fps meter tevens) maar weerhoud me niet om hem in eens niet te kopen

Heb een nieuwe Zelda game in me leven nodig
Wellicht dat ze nog wat gaan tweaken met patches waardoor het minder of totaal niet meer voorkomt, kan me wel voorstellen dat ze game eerst functioneel willen hebben en niet crashed bijv als je iets doet.
Toen wanneer er uit kwam dat er geen browser op zat werden sommigen mensen gek en anderen ware nerg positief, zo'n browser bijv is qua hacking hele erg toegankelijk en iets waar je niet op zeer korte termijn al gelijk aan wilt lijden omdat 30% gelijk gehacked is voor gratis games. Er komen vast andere manier (Wii twilight princess ik kijk naar jou) maar die gaan mensen wellicht minder snel uitvoeren door het ontbreken van die bepaalde game en een snelle patch om het lek te dichten.
Zo zou je nog een paar uurtjes door kunnen gaan maar laten we eerlijk zijn, het is een game console geen echte tablet al ziet hij er zo uit. Meeste hebben een telefoon bij zich anyway dus daar kan je ook multimedia opkijken.
pagani schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 16:09:
[...]
Als er maar weinig slakken zijn om uberhaupt zout op te kunnen leggen en die weinige slakken ook nog eens minpunten hebben als "framedrops onder 20fps", "zeer regelmatig verlies van verbinding met linkerjoycon","gebrek aan functionaliteit anders dan gamen" en dit in alle reviews terugkomt kun je als fan (dat ben ik zelf ook) je kop in het zand gaan steken maar dan hou je jezelf wel voor de gek.
Ik wacht nog even af hoe de nieuwe Mario in het najaar gereviewed wordt maar zie het somber in. (En ja, Zelda kan hoog scoren, maar alles onder 20fps is voor mij echt onspeelbaar)
In feite is de review nog steeds een beetje beta qua software, de launch day patch zit er niet in en ik weet wel bijna zeker (gevoel he, ga niet vragen om bronnen) dat daar iets aan gedaan gaat worden als het software matig is. Ze moeten de console natuurlijk een beetje beperken indien er toch switches verkocht worden voor launch.
[
Voor 62% gewijzigd door
Kadardar op 01-03-2017 16:19
]