Dat mag je vinden natuurlijk. Ieder zn voorkeur, maar het is gewoon dat ik het jammer vind. Er zijn veel interessante ideeën die op deze manier (in mijn ogen) niet ver genoeg ontwikkeld worden om mij te interesseren. Het is allemaal of pixelart, of een andere manier om de grafische presentatie te versimpelen. En ik snap best waarom: iemand die een goed idee heeft, kan programmeren EN design talenten heeft is blijkbaar erg zeldzaam.
Ik heb nog nooit een geheim gemaakt van mijn standpunt rondom indie games. Maar ik ben wel met een open mind gaan zitten voor die presentatie. En ze presenteren een spirituele opvolger van een van mijn favoriete games, die vergeten lijkt te zijn door Nintendo/Intelligent. Dus ik ben zo positief als ik maar kan zijn hiervoor, maar dit is... gewoon niks. Ik kan daar echt niet doorheen kijken. En ik heb het onlangs nog geprobeerd met Stardew Valley, maar ook die grafische presentatie zorgde voor een uninstall na 2 uurtjes spelen.
Ik zie die stijl in FE ook liever niet in de 'echte' games, want daar is het te serieus voor. Maar het laat wel zien wat mogelijk is. En wat ik bedoel: Meer detail, meer kleur. Maar echt geen 50-koppige design afdeling voor nodig.