Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Emmavdv schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 13:03:
[...]

Er staat 24 maart 2017 bij. Als dat zo geweest was hadden we er toch vast al wel iets van gehoord?
Dan hadden we dat vast gehoord denk ik.

Wat we wel hebben gehoord is een 3DS Pikmin. Dus denk eigenlijk dat dat hem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

NastyNick schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 16:59:
Daarom vind ik de limited ook niet echt de moeite eigenlijk als je het mij vraagt.
Voor mij gaat het 100% om het beeldje. De rest was leuk geweest, maar helaas.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Ik vind alleen de master edition misschien de retail prijs waard maar als je nu ziet waarvoor die weggaan niet normaal.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Emmavdv schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 13:03:
[...]

Er staat 24 maart 2017 bij. Als dat zo geweest was hadden we er toch vast al wel iets van gehoord?
Nee de datum klopt niet. Maar dat er een nieuwe Pikmin snel opkomst is voor de Switch dit jaar , zou niet zo gek zijn!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2017 13:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• road rebel
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-08 09:32
Ik heb het geld opzij gehouden, mezelf gemotiveerd, alle leuke switch verschijningen bekeken op youtube en ben helemaal overtuigd van de ARM platform die ze gaan gebruiken. Ik heb zelf een dag vrij genomen en mijn sociale contacten ingelicht dat ze volgend weekend niet op mij moeten rekenen.

Ik kan mezelf jammer genoeg niet overtuigen waarom ik vrijdag naar de winkel zou lopen en 420€ zou uiteven voor de console, een pro controller en Zelda game. Ik hoopte om alsnog overtuigd te geraken in de line-up voor 2017, maar behalve Street fighter II: the new challengers (die ik al 25 jaar van buiten ken op Sega Mega Drive) en Mario voor kerst zie ik niets staan.
Mis ik iets? Kan iemand me overtuigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:21

Kettrick

Rantmeister!

Nog 49 uur tot de midnight launch *O* :7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-08 00:40
road rebel schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 13:35:
Ik heb het geld opzij gehouden, mezelf gemotiveerd, alle leuke switch verschijningen bekeken op youtube en ben helemaal overtuigd van de ARM platform die ze gaan gebruiken. Ik heb zelf een dag vrij genomen en mijn sociale contacten ingelicht dat ze volgend weekend niet op mij moeten rekenen.

Ik kan mezelf jammer genoeg niet overtuigen waarom ik vrijdag naar de winkel zou lopen en 420€ zou uiteven voor de console, een pro controller en Zelda game. Ik hoopte om alsnog overtuigd te geraken in de line-up voor 2017, maar behalve Street fighter II: the new challengers (die ik al 25 jaar van buiten ken op Sega Mega Drive) en Mario voor kerst zie ik niets staan.
Zelda BotW?
Mario Kart 8 Deluxe?
Bomberman R?
Sonic Mania?

Wellicht Skyrim?

Portable gedeelte van de Switch?

Nee? dan zou ik wachten tot er iets boeiends uitkomt wat je leuk lijkt :P
Kettrick schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 13:38:
[...]

Nog max 4 uur voordta me pakketje binnenkomt *O*

spoiler:
Owh wacht dat is geen Switch, dat zijn 3DS games _O-

[ Voor 12% gewijzigd door Kadardar op 28-02-2017 13:40 ]

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Kettrick schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 13:38:
[...]

Je midnight launch is donderdagavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTimVanW
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 05-03-2021
Aaaaah ik kan echt niet wachten! :D

We zijn zo dichtbij! Ik sta Vrijdag om 9:30 bij de Game Mania.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Laatst online: 05-09 10:18
DeTimVanW schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 13:42:
Aaaaah ik kan echt niet wachten! :D

We zijn zo dichtbij! Ik sta Vrijdag om 9:30 bij de Game Mania.
Zijn ze niet om 09:00 open? Op dat tijdstip hoop ik Zelda al te kunnen spelen :+

[ Voor 3% gewijzigd door NastyNick op 28-02-2017 13:44 ]

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTimVanW
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 05-03-2021
NastyNick schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 13:44:
[...]

Zijn ze niet om 09:00 open? Op dat tijdstip hoop ik Zelda al te kunnen spelen :+
Helaas, Nijmegen om 09:30 pas.

Beetje jammer dat ze geen Midnight Launch hebben voor een gloednieuwe console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick

Kettrick

Rantmeister!

Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 13:41:
[...]

Je midnight launch is donderdagavond?
UTC+11, we gaan hier over twee dagen en 11 minuten los :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kettrick schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 13:49:
[...]

UTC+11, we gaan hier over twee dagen en 11 minuten los :*)
Geluksvogel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick

Kettrick

Rantmeister!

Het is wat je geluk noemt, tegen de tijd dat ik over mijn laffe internet verbinding de day1 update heb binnengehaald is die 11 uur al voor :P.

Voor het eerst dat ik naar een midnight release van iets toe ga, maar het is rond middernacht nog geen 10 minuten rijden dus die kans laat ik niet liggen ben erg benieuwd :). Hopelijk houden we het droog, het weer is hier wat wisselvallig de laatste tijd :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokkeh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-09 15:31
Kettrick schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 13:56:
[...]

Het is wat je geluk noemt, tegen de tijd dat ik over mijn laffe internet verbinding de day1 update heb binnengehaald is die 11 uur al voor :P.

Voor het eerst dat ik naar een midnight release van iets toe ga, maar het is rond middernacht nog geen 10 minuten rijden dus die kans laat ik niet liggen ben erg benieuwd :). Hopelijk houden we het droog, het weer is hier wat wisselvallig de laatste tijd :X
de day1 patch kan op de achtergrond worden uitgevoerd terwijl je zelda aan spelen bent :-) dus dat probleem zal je niet hebben als je de fysieke versie hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
Kadardar schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 13:39:
[...]

Zelda BotW?
Mario Kart 8 Deluxe?
Bomberman R?
Sonic Mania?

Wellicht Skyrim?

Portable gedeelte van de Switch?

Nee? dan zou ik wachten tot er iets boeiends uitkomt wat je leuk lijkt :P

[...]

Nog max 4 uur voordta me pakketje binnenkomt *O*

spoiler:
Owh wacht dat is geen Switch, dat zijn 3DS games _O-
Xenoblade 2 komt ook nog.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 15:44

Dhrax

Prog Lord

DeTimVanW schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 13:45:
[...]

Helaas, Nijmegen om 09:30 pas.

Beetje jammer dat ze geen Midnight Launch hebben voor een gloednieuwe console.
Midnight lauch is enkel interessant als ze ook daadwerkelijk veel denken te kunnen verkopen.
Dat is bij de Switch niet het geval, er is een beperkt aanbod per winkel en deze zijn veelal al vergeven middels de pre-orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Nadeel van online bestellen. Wachten op je pakketje op vrijdag (PostNL komt op altijd pas in de avond :( bij ons )

This space is occupied

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:19
road rebel schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 13:35:

Als je jezelf moet overtuigen dan moet je het gewoon niet doen. Zelf kan ik ook geen goede reden bedenken behalve dat ik gewoon zin in nieuwe hardware heb en het geld me ook niet boeit. Zeker niet voor Zelda bijvoorbeeld, want ik heb nog 4 Zelda's liggen die ik niet eens heb opgestart.

Denk dat ik Setsuna en die racegame Fast RMX binnen haal. Misschien nog Constructor HD als dat lekker blijkt te werken zonder muis (maar waarschijnlijk ga ik toch voor de pc versie). Stardew Valley is ook genoeg voor vele uren gameplay als de controls goed zijn.

Zelf ga ik de Switch exclusief als handheld gebruiken. Als er later meer local multiplayer games zijn dan ga ik waarschijnlijk de dock eens uit de doos halen :+ Al die accessoires heb ik dus voorlopig niet nodig dus €309,- voelt gewoon niet als veel.

[ Voor 5% gewijzigd door Beakzz op 28-02-2017 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 12:59:
Pikmin world opkomst voor de Nintendo switch ?
Zou het een systeemfoutje zijn?
http://www.bartsmit.com/n...tendo-switch-pikmin-world
Speculatie: Pikmin staat al in het systeem van Bart Smit sinds januari ofzo. Het was toen niet de enige game op de site die nooit aangekondigd is geweest, en het lijkt er imo op dat iemand Bart Smit een lijstje games namen heeft gebruikt van een leak die fout bleek te zijn - die leak kan je hier oa terugvinden: link

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens niet vergeten; straks om 6 uur onze tijd is er een "Nintendo Indie Showcase" voor de Switch.

http://live.nintendo.com/

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2017 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:38:
Trouwens niet vergeten; straks om 6 uur onze tijd is er een "Nintendo Indie Showcase" voor de Switch.

Ik zat net te speuren hoe laat dit ging beginnen. Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Half uurtje later is de NoE versie van de showcase: https://www.nintendo.co.u...witch-launch-1198489.html

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
Mensen zich trouwens al verdiept in My Nintendo en alle soorten punten die zijn te scoren?

Ik kan me vroeger nog die sterren herinneren met af en toe een goed gevulde sterrencatalogus. Maar dit is naar mijn idee al een behoorlijke tijd geleden :P

Ben benieuwd wat ze hier precies mee willen gaan doen. Zie dat er namelijk wel kortingen te scoren zijn in bijvoorbeeld de eShop. Dan zullen daar straks met de Switch lancering ook wel uiteindelijk leuke dingen/acties te scoren zijn lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

JackAvery schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:18:
[...]

Speculatie: Pikmin staat al in het systeem van Bart Smit sinds januari ofzo. Het was toen niet de enige game op de site die nooit aangekondigd is geweest, en het lijkt er imo op dat iemand Bart Smit een lijstje games namen heeft gebruikt van een leak die fout bleek te zijn - die leak kan je hier oa terugvinden: link
Zonde wel, ik zou graag een nieuwe Pikmin spelen.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim14ww
  • Laatst online: 13-08 09:55
1,2,Switch is 35 euro bij Amazon.de (https://www.amazon.de/gp/product/B06WWCDZ8R/), weet iemand of deze versie alleen puur Duits is of ook NL/Engels?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:39
Tim14ww schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:00:
1,2,Switch is 35 euro bij Amazon.de (https://www.amazon.de/gp/product/B06WWCDZ8R/), weet iemand of deze versie alleen puur Duits is of ook NL/Engels?
je besteld een downloadcode, dus ik neem aan dat je die in je eigen lokale eshop kan besteden (als dat er al toe doet voor de ingame taal)

ik zie hier bv een bevestiging dat je op de 3ds een uk code in nl kan gebruiken
https://www.reddit.com/r/...ad_codes_region_specific/

[ Voor 17% gewijzigd door Prulleman op 28-02-2017 16:03 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim14ww
Prulleman schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:03:
[...]

je besteld een downloadcode, dus ik neem aan dat je die in je eigen lokale eshop kan besteden (als dat er al toe doet voor de ingame taal)
De Fysieke versie is ook 35 euro, daar had ik het over. (Goede link: https://www.amazon.de/dp/B01MUA05WO/)

[ Voor 7% gewijzigd door Tim14ww op 28-02-2017 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisP93
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 06-09 19:55
Iemand die al een goede portable battery voor de Nintendo switch heeft gevonden? las hier en daar dat het nog al moeilijk was om een goede te vinden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prulleman
Tim14ww schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:03:
[...]

De Fysieke versie is ook 35 euro, daar had ik het over. (Goede link: https://www.amazon.de/dp/B01MUA05WO/)
ah, ik had de 2 opties niet gezien :)
ik vermoed dat alles gewoon multi lang op de kaartjes staat, dat is volgens mij veel makkelijker dan daar ook verschillende versies voor maken.
alleen het papiertje in de case is dan regio specifiek

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim14ww
Prulleman schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:26:
[...]

ah, ik had de 2 opties niet gezien :)
ik vermoed dat alles gewoon muli lang op de kaartjes staat, dat is volgens mij veel makkelijker dan daar ook verschillende versies voor maken.
alleen het papiertje in de case is dan regio specifiek
Dat lijkt mij ook inderdaad, en op Reddit zeggen ze hetzelfde, dan ga ik de gok maar wagen! Krijg nog eens 7 euro korting dus dat scheelt bijna de helft met hem hier kopen..

Bedankt voor je antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarShadow
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-07 14:46
DennisP93 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:25:
Iemand die al een goede portable battery voor de Nintendo switch heeft gevonden? las hier en daar dat het nog al moeilijk was om een goede te vinden?
Hier ben ik ook benieuwd naar, heb zelf een 2m usb C kabel besteld en ga eerst testen of deze goed werkt met mijn huidige batterybank (die is namelijk 5v 2.1A).

En of switch wil opladen met een iPad lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Tim14ww schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:28:
[...]

Dat lijkt mij ook inderdaad, en op Reddit zeggen ze hetzelfde, dan ga ik de gok maar wagen! Krijg nog eens 7 euro korting dus dat scheelt bijna de helft met hem hier kopen..

Bedankt voor je antwoord!
Hoezo krijg je 7 euro korting?

Oh en bij de info:
Sprache: Deutsch
Bildschirmtexte: Deutsch
Anleitung: Deutsch

Downloadcode werkt overigens alleen voor inwoners van Duitsland en Oostenrijk, anders kun je hem niet kopen. Of je moet een ander account maken ofzo.

[ Voor 14% gewijzigd door Phusebox op 28-02-2017 16:32 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Prulleman schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:03:
[...]
ik zie hier bv een bevestiging dat je op de 3ds een uk code in nl kan gebruiken
https://www.reddit.com/r/...ad_codes_region_specific/
Ik heb ongeveer al mijn 3DS eShop games in de UK gekocht, nou ja totdat de wisselkoers niet gunstig meer was. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje

Merci, dacht dat het morgen zou zijn. Hopelijk nog wat verrassingen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Tim14ww schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:03:
[...]

Hmm levering pas volgende week, jammer. Dan maar 15 euro meer betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
WarShadow schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:29:
[...]

Hier ben ik ook benieuwd naar, heb zelf een 2m usb C kabel besteld en ga eerst testen of deze goed werkt met mijn huidige batterybank (die is namelijk 5v 2.1A).

En of switch wil opladen met een iPad lader.
Heb een Anker powerbank en die kan met 2 poorten samen 4.8 A afgeven, maar ik heb nog geen y-kabel voor USB-C gevonden. Eerst maar eens kijken hoe het met 2.4A gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
DennisP93 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:25:
volgens mij zijn er nog vrij weinig concrete test resultaten, als je safe wilt zitten moet je een powerbank kopen die USB C PD ondersteund (power delivery). Die kan beter de swich van power voorzien.

Maar een simpele standaard powerbank met usb A-c kabel zou ook iets moeten doen, afhankelijk van hoeveel stroom de game trekt en hoeveel er geleverd kan worden.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-07 11:17

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Hier is wel iets getest met verschillende adapters en een of twee powerbanks
YouTube: Nintendo Switch BATTERY TESTED (and how to get the most out of it)! ...

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Heb zelf maar een USB-C lader besteld die 15V 2A doet met PowerDelivery ondersteuning. Lijkt me dat de Switch daar gebruik van maakt gezien de specs. Als ie niet werkt gaat ie retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim14ww
Phusebox schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:34:
[...]

Hmm levering pas volgende week, jammer. Dan maar 15 euro meer betalen.
Er zwerft ergens een 5 euro kortingscode rond, en met een prime trial gaat er nog eens 2 euro af.

Die talen staan altijd alleen op Deutsch, ook als dat niet zo is :)

(Dat is namelijk hetzelfde als dat je games anders alleen maar in het NL zou kunnen spelen, wat ook niet zo is natuurlijk als je ze hier koopt).

EDIT:

Het staat ook op die manier bij Zelda, waar al bij bevestigd is dat hij multilang is, dus het zit wel goed. Mocht ik hem maandag binnen krijgen en dan al gelezen hebben dat het tóch niet zo zou zijn, dan gaat ie retour, maar dat is gelukkig zeer gemakkelijk bij Amazon :)

[ Voor 37% gewijzigd door Tim14ww op 28-02-2017 16:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GovertNL
Tim14ww schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:42:
[...]

Er zwerft ergens een 5 euro kortingscode rond, en met een prime trial gaat er nog eens 2 euro af.

Die talen staan altijd alleen op Deutsch, ook als dat niet zo is :)

(Dat is namelijk hetzelfde als dat je games anders alleen maar in het NL zou kunnen spelen, wat ook niet zo is natuurlijk als je ze hier koopt).

EDIT:

Het staat ook op die manier bij Zelda, waar al bij bevestigd is dat hij multilang is, dus het zit wel goed. Mocht ik hem maandag binnen krijgen en dan al gelezen hebben dat het tóch niet zo zou zijn, dan gaat ie retour, maar dat is gelukkig zeer gemakkelijk bij Amazon :)
Heb jij toevallig die code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was me pas vandaag aan het bedenken, ik heb de Switch besteld bij Bart Smit. Zoals iedereen weet verdwijnt Bart Smit binnenkort en word Intertoys. Toen ben ik gaan denken over de garantie, zal die overdracht goed verlopen? Hoop dat ik in de toekomst geen problemen krijg mocht er iets mee zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:56
Is nu achter de schermen ook al een, garantie is een recht, zou je daar geen zorgen over maken.

In het ergste geval moet je zelf transportkosten betalen bij een reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anatidae
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 09:57
boefje79 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 17:42:
Is nu achter de schermen ook al een, garantie is een recht, zou je daar geen zorgen over maken.

In het ergste geval moet je zelf transportkosten betalen bij een reparatie.
Succes met je garantie claimen bij een bedrijf dat niet meer bestaat ;).

Nou dag he

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
Anatidae schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 17:59:
[...]

Bart Smit gaat niet failliet dus lijkt me dat Intertoys ook de verplichtingen moet waarnemen. Zeker gezien het eigenlijk niet meer dan een naamsverandering is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:24
[...]

Zoals te lezen op de Bart Smit website.
1. Garantie

Ik heb iets gekocht bij Bart Smit. Krijg ik nu garantie bij Intertoys?
Ja. Artikelen die bij Bart Smit zijn gekocht en waar garantie op van toepassing is, vallen vanaf 1 april 2017, of zodra de betreffende Bart Smit-winkel Intertoys is geworden, onder de garantieregeling van Intertoys.

PSN: Redrafted

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:55
The wait is almost over, mooie aflsuiter van de Indy vid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Goh waar doet dat Wargroove me nou aan denken :? :+ Jammer dat het een fantasy setting heeft, maar beter dan niks. Shakedown Hawaii lijkt me ook wel lachen trouwens.

Verder geen nieuwe games die me echt aanspreken.

[ Voor 17% gewijzigd door Beakzz op 28-02-2017 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Beakzz schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 18:19:
Goh waar doet dat Wargroove me nou aan denken :? :+ Jammer dat het een fantasy setting heeft, maar beter dan niks. Die Hawaii game lijkt me ook wel lachen trouwens.
Ja Wargroove is ook het enige wat enigzins mijn interesse raakt. Advance Wars x Fire Emblem.

Maar....waaaarom.... van die K*T!@!!! pixelart graphics. Zijn er echt mensen die dat liever hebben dan highres 2d graphics? Dit had er zo leuk en schattig uit kunnen zien met deze 'chibi' artstyle, maar blijkbaar staat in "indie games voor dummies" als nummer 1 tip: PIXELART! MORE PIXELART!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:22
Ik miste deze: YouTube: Project Octopath Traveler - Nintendo Switch Presentation 2017 Trailer

Misschien niet echt indie bedenk ik me net..

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dagg schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 18:19:
The wait is almost over, mooie aflsuiter van de Indy vid
Idd. Dat bezorgde mij toch wel een grote glimlach op m'n gezicht.
Square Enix.

Dus per definitie geen indie ;)

Al met al vond ik het een mooie video om de kleinere studio's in het daglicht te zetten. Niet ergens achteraf maar gewoon vol in de belangstelling. De Nintendo Switch is écht het platform voor indie developers.

@BlackMage Pixelart is een stuk goedkoper te ontwikkelen dan 3D modellen, dus je kan zo de ontwikkeling van je game versnellen met het voordeel dat het een retro look krijgt. Indie developpers hebben vaak weinig geld of moeten van bv kickstarters leven. Ondanks dat zijn games als Shovel Knight bijna niet overtroffen door de grote studio's als bv Ubisoft of EA.

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2017 18:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wahloh
  • Laatst online: 17-06 00:04

Wahloh

Professioneel Nietsnut

BlackMage schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 18:27:
[...]

Ja Wargroove is ook het enige wat enigzins mijn interesse raakt. Advance Wars x Fire Emblem.

Maar....waaaarom.... van die K*T!@!!! pixelart graphics. Zijn er echt mensen die dat liever hebben dan highres 2d graphics? Dit had er zo leuk en schattig uit kunnen zien met deze 'chibi' artstyle, maar blijkbaar staat in "indie games voor dummies" als nummer 1 tip: PIXELART! MORE PIXELART!
Er zijn inderdaad mensen die liever pixelart hebben. Daarbij komt ook nog eens dat deze stijl dichterbij de Advance Wars stijl komt waar veel van de inspiratie vandaan komt.

Ik zou zeggen, ontwikkel een eigen game met de art die jij liever ziet.

---

Zelf vond ik de Indie Showcase erg kort maar toch krachtig. Multiplayer Stardew Valley is sowieso geweldig. Ook het aantal games dat gebruik gaat maken van de losse JoyCons om on-the-go co-op/multiplayer te supporten is iets wat ik als erg positief ervaar.

---
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 18:37:
[...]

Pixelart is een stuk goedkoper te ontwikkelen dan 3D modellen, dus je kan zo de ontwikkeling van je game versnellen met het voordeel dat het een retro look krijgt.

[...]
Dat is natuurlijk niet het enigste. Als je binnen je ontwikkelteam niemand met goede tekenskills hebt wordt het al snel lastig een game neer te zetten die er toch degelijk uit ziet. Pixelart is dan een oplossing, niet dat pixelart makkelijk is maar het is makkelijker om op te pakken.

[ Voor 36% gewijzigd door Wahloh op 28-02-2017 18:52 ]

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Wahloh schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 18:42:
[...]

Er zijn inderdaad mensen die liever pixelart hebben. Daarbij komt ook nog eens dat deze stijl dichterbij de Advanced Wars stijl komt waar veel van de inspiratie vandaan komt.

Ik zou zeggen, ontwikkel een eigen game met de art die jij liever ziet.
Advance Wars had zo'n style omdat het systeem niet anders kon. De DS had een 256x192 scherm. GBA nog minder.

Neem als voorbeeld de Fire Emblem serie. Geplaagd door de zelfde beperkingen dankzij lowres platforms waar ze op draaien. Maar wat doen ze bij hun eerste game die wel op een highres scherm draait (Heroes): Super leuke schattige karakters neerzetten. Niet alleen leuker voor nieuwe fans, maar zelfs voor oude fans is het blijkbaar voldoende om door de moneygrab-bullshit van die 'micro'transacties en simpele gameplay te kunnen zien en het spel toch te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@BlackMage wauw. echt wauw. Want een hoop onzin in 1 post. Sterker nog ik vind de art style van Fire Emblem Heroes vier stappen terug tov die in Fire Emblem Awakening / Fates..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

BlackMage schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 18:50:
[...]

Advance Wars had zo'n style omdat het systeem niet anders kon. De DS had een 256x192 scherm. GBA nog minder.

Neem als voorbeeld de Fire Emblem serie. Geplaagd door de zelfde beperkingen dankzij lowres platforms waar ze op draaien. Maar wat doen ze bij hun eerste game die wel op een highres scherm draait (Heroes): Super leuke schattige karakters neerzetten. Niet alleen leuker voor nieuwe fans, maar zelfs voor oude fans is het blijkbaar voldoende om door de moneygrab-bullshit van die 'micro'transacties en simpele gameplay te kunnen zien en het spel toch te spelen.
Ik denk niet dat we het eens gaan worden. Ieder heeft zijn voorkeur. Laten we daar maar niet over doorgaan.

[ Voor 4% gewijzigd door Wahloh op 28-02-2017 18:59 ]

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Laatst online: 18:00

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Stardew Valley: take my money!

Erg tof trouwens, die local multiplayer games, vooral als ze met twee joycons speelbaar zijn!

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedicemaster
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-09-2024
Phusebox schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:37:
Heb zelf maar een USB-C lader besteld die 15V 2A doet met PowerDelivery ondersteuning. Lijkt me dat de Switch daar gebruik van maakt gezien de specs. Als ie niet werkt gaat ie retour.
heb je een linkje of naam?
PD laders zijn vrij lastig te vinden, bijna alles is QC.
15V 2A zou goed moeten werken, zit maar een klein beetje onder het maximum wat de switch aan kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-07 22:09

Sméagol

Master of Mayhem

Die Flipping Death was m'n favoriet. Niet alle games boeien me , maar er zijn er zeker enkele bij die ik wil.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 18:53:
@BlackMage wauw. echt wauw. Want een hoop onzin in 1 post. Sterker nog ik vind de art style van Fire Emblem Heroes vier stappen terug tov die in Fire Emblem Awakening / Fates,,
Dat mag je vinden natuurlijk. Ieder zn voorkeur, maar het is gewoon dat ik het jammer vind. Er zijn veel interessante ideeën die op deze manier (in mijn ogen) niet ver genoeg ontwikkeld worden om mij te interesseren. Het is allemaal of pixelart, of een andere manier om de grafische presentatie te versimpelen. En ik snap best waarom: iemand die een goed idee heeft, kan programmeren EN design talenten heeft is blijkbaar erg zeldzaam.

Ik heb nog nooit een geheim gemaakt van mijn standpunt rondom indie games. Maar ik ben wel met een open mind gaan zitten voor die presentatie. En ze presenteren een spirituele opvolger van een van mijn favoriete games, die vergeten lijkt te zijn door Nintendo/Intelligent. Dus ik ben zo positief als ik maar kan zijn hiervoor, maar dit is... gewoon niks. Ik kan daar echt niet doorheen kijken. En ik heb het onlangs nog geprobeerd met Stardew Valley, maar ook die grafische presentatie zorgde voor een uninstall na 2 uurtjes spelen.

Ik zie die stijl in FE ook liever niet in de 'echte' games, want daar is het te serieus voor. Maar het laat wel zien wat mogelijk is. En wat ik bedoel: Meer detail, meer kleur. Maar echt geen 50-koppige design afdeling voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
thedicemaster schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 19:08:
[...]

15V 2A zou goed moeten werken, zit maar een klein beetje onder het maximum wat de switch aan kan.
Let er wel op dat 15v 2a waarschijnlijk betekend dat je moet kiezen tussen laden en gamen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisP93
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 06-09 19:55
Phusebox schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:37:
Heb je toevallig een linkje voor mij? :) weet niet of het toegestaan is dat op het forum te doen maar pb mag ook? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
thedicemaster schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 19:08:
[...]

USB C Ladegerät RAVPower Type-C Charger 36W 2-Port USB Typ C https://www.amazon.de/dp/...sw_r_cp_api_5dCTybST95QKV

Krijg hem vrijdag binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Laatst online: 18:00

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Trouwens, Enter the Gungeon komt ook Nasr de Switch :) Nooit gespeeld, maar lijkt me wel tof! Sorry BlackMage, t is wel pixelart ;)

https://mobile.twitter.co...status/836627835733196800

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Donstil schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 19:19:
[...]

Let er wel op dat 15v 2a waarschijnlijk betekend dat je moet kiezen tussen laden en gamen.
Mwah. Docked verbruikt ie meer stroom maar kun je met 15V 2.8A spelen en opladen. Dus hopelijk red ie het net met die 15V 2A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik zou nog even wachten met bestellen van dure PD powerbanks. Van alle testjes die ik heb gezien over het gebruik van powerbanks op de Switch neemt niemand de gebruikte kabel mee in de vergelijking. De kabel is net zo belangrijk voor de oplaadsnelheid als de gebruikte adapter/powerbank. Als de aders te dun zijn of de kabel te lang is (wisselwerking tussen die twee) dan verhoogt dat de weerstand van de kabel, en op zo'n laag voltage als 5V is die impact vrij groot.

Dat is juist de reden dat de USB PD standaard ook hogere voltages ondersteunt. Anders hadden ze wel 5V 10A kunnen gebruiken, dat is namelijk veel makkelijker dan een heel stuk intelligentie inbouwen die het maximale voltage onderhandelt.

Als ik mijn Switch heb zal ik wel even met zo'n usb stroom metertje kijken wat verschillende kabels doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Phusebox schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 19:30:
[...]

Mwah. Docked verbruikt ie meer stroom maar kun je met 15V 2.8A spelen en opladen. Dus hopelijk red ie het net met die 15V 2A.
Wordt krap hoor, 2,8A is bijna de helft zwaarder dan 2A natuurlijk..
Kan me voorstellen dat bv Zelda best wat van de Switch vraagt in Handheld mode, dan blijft er niets of nagenoeg niets over om te laden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Hier even een volledige lijst aan Nindies die op de Switch komen.
Rogue Trooper Redux
The Fall Part 2: Unbound
Treasurenauts
sU and the Quest for meaning
RIME
Zombie Vikings
Mr. Shifty
TowerFall Ascension
Oceanhorn: Monster of Uncharted Seas
Thumper
Splasher
RIVE
Enter the Gungeon
Cave Story
NBA Playgrounds
1001 Spikes
Redout
Unbox: Newbie's Adventure
Graceful Explosion Machine
Pocket Rumble
SteamWorld Dig 2
Little Inferno
Ultimate Chicken Horse
Runner 3
Neuro Voider
Kingdom Two Crowns
Pankapu
Shovel Knight: Treasure Trove
The Binding of Issac Afterbirth +
Duck Game
World of Goo
Yooka-Laylee
The Escapists 2
Shovel Knight: Specter of Torment
Blaster Master Zero
Toe Jam & Earl: Back in the Groove
Space Dave!
Tumbleseed: A Rolly Roguelike
Terraria
Wargroove
Fast RMX
Has Been Heroes
Human Resource Machine
Gonner
Dandara
Flipping Death
Snake Pass
Stardew Valley
Celeste
Perception
Hollow Knight
Monster Boy and the Cursed Kingdom
WonderBoy and the Dragon's Trap
Shakedown Hawaii
Overcooked!
The Jack Box Party Pack 3
Hover: Revolt of Gamers
Away: Journey of the Unexpected
Portal Knights
State of Mind
The Next Penelope
Mutant Mudds
Battle Chef Brigade
Ittle Dew 2
http://gonintendo.com/sto...ay-s-infographic#comments

Dat zijn 64 bevestigde indie games. Gooi daar een flinke E3 bij en je hebt een goed jaar aan games op de Switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:59
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 19:39:
Hier even een volledige lijst aan Nindies die op de Switch komen.

[...]

http://gonintendo.com/sto...ay-s-infographic#comments

Dat zijn 64 bevestigde indie games. Gooi daar een flinke E3 bij en je hebt een goed jaar aan games op de Switch.
Toejam and Earl :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Overcooked en Jack Box. Nice.

Is NBA een soort NBA jam? Daar zit ik al lang op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:55
Flippin Death en Snake Pass spreken mij het meest aan van de nu bevestigde Indy games. Vind het wel leuk dat er al zo veel bevestigd is. Benieuwd :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
BlackMage schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 19:34:
Ik zou nog even wachten met bestellen van dure PD powerbanks. Van alle testjes die ik heb gezien over het gebruik van powerbanks op de Switch neemt niemand de gebruikte kabel mee in de vergelijking. De kabel is net zo belangrijk voor de oplaadsnelheid als de gebruikte adapter/powerbank. Als de aders te dun zijn of de kabel te lang is (wisselwerking tussen die twee) dan verhoogt dat de weerstand van de kabel, en op zo'n laag voltage als 5V is die impact vrij groot.

Dat is juist de reden dat de USB PD standaard ook hogere voltages ondersteunt. Anders hadden ze wel 5V 10A kunnen gebruiken, dat is namelijk veel makkelijker dan een heel stuk intelligentie inbouwen die het maximale voltage onderhandelt.

Als ik mijn Switch heb zal ik wel even met zo'n usb stroom metertje kijken wat verschillende kabels doen.
Ik heb ook een kabel bestel die PD ondersteunt. Ga het zien en anders stuur ik hem terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
[...]

Verwacht je dat Nintendo failliet gaat?
Als je bijdehand doet, doe het dan goed...

Je hebt in de EU altijd 2 jaar fabrieksgarantie.
Zeer waarschijnlijk neemt intertoys de verplichtingen van bart smit gewoon over en verzorgen zij de handling, if not, dan je kan gewoon terecht bij Nintendo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
boefje79 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 20:10:
[...]

Zeer waarschijnlijk neemt intertoys de verplichtingen van bart smit gewoon over en verzorgen zij de handling, if not, dan je kan gewoon terecht bij Nintendo...
Je hebt recht op 0,0 fabrieksgarantie. Je hebt recht op garantie bij je verkooppunt. Als dat verkooppunt niet meer kan voldoen aan je garantievraag dan ben je overgeleverd aan de klantvriendelijkheid van de fabrikant. En die zullen daar vast gehoor aan geven. Maar ze zijn nergens toe verplicht.

Maar vaak bieden fabrikanten nog extra service zoals bijv. aan huis direct vervangen, dus soms is het zelfs beter om de fabrieksgarantie te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Klopt helemaal, ze zijn er wettelijk niet toe verplicht, maar het is wel al jarenlang de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
boefje79 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 20:10:
[...]

Er zitten een aantal onwaarheden in deze bewering.
Je moet je nog eens inlezen want je veegt nu consumentengarantie, fabrieksgarantie, EU richtlijnen en Nederlands deugdelijk product recht op een hoop terwijl dat absoluut niet allemaal hetzelfde is.

De bewering "Je hebt in de EU altijd 2 jaar fabrieksgarantie" is daarmee helemaal niet juist en ligt een stuk gecompliceerder, jammer dat mensen dit nog steeds roepen online.

Ook gaan garantie verplichtingen helemaal niet automatisch over naar de nieuwe eigenaar bij een faillissement en/of overname.

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 28-02-2017 20:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Switch Pro Controller works natively with PC

[ Voor 23% gewijzigd door RayNbow op 28-02-2017 21:02 ]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Donstil schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 20:35:
[...]

Er zitten een aantal onwaarheden in deze bewering.
Je moet je nog eens inlezen want je veegt nu consumentengarantie, fabrieksgarantie, EU richtlijnen en Nederlands deugdelijk product recht op een hoop terwijl dat absoluut niet allemaal hetzelfde is.

De bewering "Je hebt in de EU altijd 2 jaar fabrieksgarantie" is daarmee helemaal niet juist en ligt een stuk gecompliceerder, jammer dat mensen dit nog steeds roepen online.

Ook gaan garantie verplichtingen helemaal niet automatisch over naar de nieuwe eigenaar bij een faillissement en/of overname.
Jajaja, zitten wij hier in het wetboek van garantie forum? Het gaat toch om de vraag van onze medetweaker die zich wat afvraagt...

Maar voor jou ook een sticker, je hebt gelijk!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
boefje79 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 21:06:
[...]

Jajaja, zitten wij hier in het wetboek van garantie forum? Het gaat toch om de vraag van onze medetweaker die zich wat afvraagt...

Maar voor jou ook een sticker, je hebt gelijk!
Jammer deze reactie, zegt eigenlijk wel voldoende. Wat je beweert is gewoon niet juist en mensen die niet in dat zogenaamde "wetboek van garantie forum" komen denken door mensen die maar wat roepen dat het juist is.

Daarvoor is het belangrijk dat onzin ontkracht wordt voor onwetende het voor waarheid aannemen.

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 28-02-2017 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boefje79
Donstil schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 21:08:
[...]

Jammer deze reactie, zegt eigenlijk wel voldoende. Wat je beweert is gewoon niet juist en mensen die niet in dat zogenaamde "wetboek van garantie forum" komen denken door mensen die maar wat roepen dat het juist is.

Daarvoor is het belangrijk dat onzin ontkracht wordt voor onwetende het voor waarheid aannemen.
Daar heb je ook gelijk in, detailniveau van het weerleggen kan je vervolgens over van mening verschillen.

Waarom ik wat vervelend reageer, is ondat ik mijn fout al had onderkend...maargoed, nogmaals, je/jullie hebben helemaal gelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 21:25:
[...]

wow.. :) Eindelijk een echt goede controller voor PC.
Die was er al hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 08:29

_/-\o_

Wist niet dat deze op de switch kwam, lekker zeg! :9

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-08 09:59
Nog 50 uur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:51
Mjah... voor 170€ met dongle erbij (indien je zonder kabel wilt spelen)... daar heb je 2.5 Switch Pro Controllers voor.

Ik heb de XBO Elite controller hier liggen daar niet van. Maar niet echt vergelijkbaar IMO...

Ook de normale XBO controller is door de Dongle duurder.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, maar ik vind de XBOX ONE controller, welke je ook hebt, niet bepaald super. Vreet batterijen, losse accupack, geen motion controls, geen HD rumble..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 23:02:
[...]

Sorry, maar ik vind de XBOX ONE controller, welke je ook hebt, niet bepaald super. Vreet batterijen, losse accupack, geen motion controls, geen HD rumble..
De Switch Pro controller moet zich ook nog bewijzen natuurlijk.

Ik heb een tijd met de One Elite gespeeld en die is toch wel erg fijn, vooral de afwerking en de gebruikte materialen is van ongekend niveau. Daar kan tot nu toe niets tegen op. De verwachting is niet dat de Switch Pro dit niveau gaat halen eigenlijk.

Ik heb de Switch Pro nog niet vast gehad natuurlijk maar ziet er behoorlijk Nintendo uit (Lees: Plastic).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ik hoop toch wel dat de nieuwe Pro Controller wel op de Elite Controller lijk wat gewicht betreft want die Pro van de Wii U waait weg met dit weer als je het gewicht met de Elite vergelijkt. Ik wil wel graag voelen dat ik een controller vast heb, dat lichte spul vind ik niets. Al is dat vast een persoonlijk iets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Lekker Ventje schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 23:15:
Ik hoop toch wel dat de nieuwe Pro Controller wel op de Elite Controller lijk wat gewicht betreft want die Pro van de Wii U waait weg met dit weer als je het gewicht met de Elite vergelijkt. Ik wil wel graag voelen dat ik een controller vast heb, dat lichte spul vind ik niets. Al is dat vast een persoonlijk iets.
Ja het gewicht bij de One Elite is heel fijn idd.
Thalaron schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 22:53:
[...]

Mjah... voor 170€ met dongle erbij (indien je zonder kabel wilt spelen)... daar heb je 2.5 Switch Pro Controllers voor.

Ik heb de XBO Elite controller hier liggen daar niet van. Maar niet echt vergelijkbaar IMO...

Ook de normale XBO controller is door de Dongle duurder.
Ja hè daar ging het niet over ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kadardar
Zover vind ik de Xbox One Elite controller het fijnst eerlijk gezegd en betwijffel ik ook of de Switch pro controller dit zou evenaveren maar we gaan het zien vrijdag, zit te twijffelen of i kdie controller erbij zou halen ja of nee.

Eene kant zegt ja andere kant zegt, doe het gewoon met de grip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kadardar schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 23:28:
Zover vind ik de Xbox One Elite controller het fijnst eerlijk gezegd en betwijffel ik ook of de Switch pro controller dit zou evenaveren maar we gaan het zien vrijdag, zit te twijffelen of i kdie controller erbij zou halen ja of nee.

Eene kant zegt ja andere kant zegt, doe het gewoon met de grip.
Probeer eerst gewoon eens twee weken de grip. Die Pro Controller gaat nergens heen. Mensen lopen er volgens mij geen storm op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
Ik hoop dat de thumbsticks niet zo snel wegglippen onder je duim. Dat probleem heb ik met bijna alle controllers, behalve die van de Xbox One. Dat komt door het kuiltje met wat scherpere randjes waar mijn duim in blijft haken.

Het lijkt erop dat ze met de Switch Pro Controller ook zoiets proberen dit keer. Ben erg benieuwd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 23:33:
[...]

Probeer eerst gewoon eens twee weken de grip. Die Pro Controller gaat nergens heen. Mensen lopen er volgens mij geen storm op.
Bij mij zit ie toch wel in mijn Preorder pakket. Niet omdat ik denk dat het straks niet meer te verkrijgen is maar omdat ik als ik thuis kom alleen maar de Switch in het Dock wil klikken en mijn Pro Controller oppakken. Zodra ik weg moet pak ik dan even simpel de Switch weer uit het Dock en ben ik weg.

Geen gehannes met het loshalen van de JoyCons, JoyCons altijd opgeladen voor onderweg daardoor ook geen Charging Grip nodig en mij lijkt die Pro Controller toch net iets comfortabeler.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem zelf ook aangeschaft, zodat ik gelijk met 3 man aan de slag kan wanneer ik een paar multiplayers heb gekocht.

Ik tel overigens net dat er 19 titels in maart uit gaan komen voor de Switch, waarvan het merendeel op de launch day... en mensen maar zeiken op de lineup van 4-5 games ±2 weken geleden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 23:33:
[...]

JA zo dacht ik dus ook, maar twijfel begint... laten we het maar gewoon met de grip voor nu proberen, desnoods ga ik Zaterdag naar de lokale bartsmit voor een pro controller als het echt voor geen meter speelt.

Nintendo kennende hebben ze wel een manier gevonden dat ding normaal te laten werken zonder probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:50
Zelda en Fast RMX op launch, rest zal wel... :)

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiTak
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 10:37
Bart Smit & Intertoys is hetzelfde bedrijf. De merknaam Bart Smith verdwijnt. Intertoys zal gewoon de garantie van Bart Smith afhandelen in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 23:02:
[...]

Je hebt de Pro controller al in huis neem ik aan? Aangezien je nu al weet dat het een goede controller voor de pc is? Vind zelf de Xbox 360 controllers nog steeds top (vreten geen batterijen) en kan met 4 controllers tegelijk spelen. Ps4 controllers werken ook best op de pc trouwens. En HD rumble... Ja dat gaan veel pc games ondersteunen :+
Pagina: 1 ... 91 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussies over prijzen en bestellingen horen niet hier thuis, maar in dit topic: Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic