Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Phusebox schreef op maandag 27 februari 2017 @ 14:19:
Kun je die NFC keys niet gewoon clonen en ter download aanbieden? Of zijn er al mensen die dit doen?
Ik weet niet of dat kan of niet, of of dit uberhaubt het waard is gezien de hele beperkte bonus voor ingame.

Maar ik weet wel wat je hiermee op het 'grijze' gebied komt van illegale software en dat mag hier niet besproken worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-08 00:40
Kun je die NFC keys niet gewoon clonen en ter download aanbieden? Of zijn er al mensen die dit doen?
Dat zou vast kunnen maarja naar mijn idee haal je dan een klein beetje het idee van Amiibo af maarja als je de prul niet in huis wilt is onderstaand wellicht iets

Ik weet dat ze bij animal Corssing ook kaarten hadden uitgebracht met de NFC, stuk goedkoper en geeft minder zooi.

Dan zijn er ook nog mensen die de amiibos een nieuwe kleur geven zoals bijv. black toad waar je nog steeds de originele toad krijgt in game maar toch het even een andere look geeft dan de standaard.

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 12:06

Denko

|{ing Øf ßlitz

Volgens mij zit er ook een unieke identifier in. Dus denk niet dat dat gedaan wordt.

Blijkbaar wel, I stand corrected.

[ Voor 5% gewijzigd door Denko op 27-02-2017 14:26 ]

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
Ja dat is mogelijk...
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=x4C0FRQZ7Xc]

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Gebeurd inderdaad wel heb ik eens gezien. Deze 'shortcut' word gebruikt omdat voor de Wolf Link Amiibo waar je meer hearts kunt krijgen voor de wolf in BOTW als je een gedeelte in de originele game voor deze Wolf Twilight Princess doorspeelt.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiTak
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 10:37
Ik ga de Wii u versie spelen van botw op de PlayStation VR in cinema mode. Volgens mij de beste manier om de VR te gebruiken op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
KaiTak schreef op maandag 27 februari 2017 @ 14:28:
Ik ga de Wii u versie spelen van botw op de PlayStation VR in cinema mode. Volgens mij de beste manier om de VR te gebruiken op dit moment.
Gaat dat wel werken als een echte VR ervaring of is dat de game gewoon op een VR bril zonder het echte VR effect?

Heb totaal geen ervaring met Playstation VR tevens, dus wellicht dat het wel zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiTak
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 10:37
Kadardar schreef op maandag 27 februari 2017 @ 14:39:
[...]

Gaat dat wel werken als een echte VR ervaring of is dat de game gewoon op een VR bril zonder het echte VR effect?

Heb totaal geen ervaring met Playstation VR tevens, dus wellicht dat het wel zo is.
Geen VR, wel soort bioscoop ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Kadardar schreef op maandag 27 februari 2017 @ 14:39:
[...]

Zover mij bekend zit je gewoon in een virtuele bioscoop op een groot scherm je spel te spelen. Leuk voor de ervaring, maar gezien de lage resolutie van de bril (1080p verdeeld over beide ogen) heb je dus incl de overhead van de "bioscoop" nog maar weinig ruimte over voor pixels van je spel.

Maar heb er zelf geen ervaring mee :P Zou het wel graag willen. Het lijkt me inderdaad de toekomst voor middellange termijn voor VR, zorgen dat je non-VR games vanuit een bioscoop of cockpit of whatever kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-09 23:19
AstralizeR schreef op maandag 27 februari 2017 @ 12:19:
[...]

Wordt weer tegen gesproken omdat je bepaalde Seika slate upgrades moet hebben.
Als dit niet zo zou zijn zou et ook geen Zelda waardige game zijn. Ondanks dat ze niet heel ingewikkeld zijn, is het wel zo dat je bepaalde items moet hebben / halen (door dungeons uit te spelen), om daarmee naar het einde te kunnen gaan en het spel uit te kunnen spelen.
Je zal vast niet alle items nodig hebben, maar wel een bepaalde set aan items / upgrades.

Als ik zo terugdenk voldeden de volgende Zelda games daar iig aan (heb onderstaande allemaal gespeeld):
- Link to the past| Had je in de huidige tijd al een aantal items nodig om naar de alternatieve wereld te gaan.
- Ocarina of time
- Majora's mask
- Oracle of Seasons
- Minish Cap
- Oacle of Ages
- Links Awakening
- Wind waker
- Twilight princes
- Spirit Tracks

Zo terugdenkend denk ik dat ik toch maar eens moet gaan denken over de aanschaf van de Switch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Ah die Wolf Link Amiibo kopen heeft geen zin, hij houd namelijk het aantal hartjes dat je in TP met hem hebt behaald in de Cave of Shadows.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
jbdeiman schreef op maandag 27 februari 2017 @ 15:08:
[...]

Als dit niet zo zou zijn zou et ook geen Zelda waardige game zijn. Ondanks dat ze niet heel ingewikkeld zijn, is het wel zo dat je bepaalde items moet hebben / halen (door dungeons uit te spelen), om daarmee naar het einde te kunnen gaan en het spel uit te kunnen spelen.
Je zal vast niet alle items nodig hebben, maar wel een bepaalde set aan items / upgrades.

Als ik zo terugdenk voldeden de volgende Zelda games daar iig aan (heb onderstaande allemaal gespeeld):
- Link to the past| Had je in de huidige tijd al een aantal items nodig om naar de alternatieve wereld te gaan.
- Ocarina of time
- Majora's mask
- Oracle of Seasons
- Minish Cap
- Oacle of Ages
- Links Awakening
- Wind waker
- Twilight princes
- Spirit Tracks

Zo terugdenkend denk ik dat ik toch maar eens moet gaan denken over de aanschaf van de Switch :)
In een interview met Miyamoto en Eiji Aonuma werd duidelijk aangegeven dat je meteen naar calamity ganon kan gaan en dus in theorie het spel kunt uitspelen. Maar er werd lacherig over gedaan omdat je hem hem helemaal nog niet verslaan kunt. Ze willen op deze manier het spel uitdagend genoeg maken voor elk type speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kadardar schreef op maandag 27 februari 2017 @ 14:14:
[...]

<lullige modus>Is der ook een Zelda jongetje dan? 8)7 </lullige modus>

Balen, hopen dat die amiibo dan nog komt
Zelda is toch die gast met dat groene puntmutsje
Phusebox schreef op maandag 27 februari 2017 @ 15:12:
Ah die Wolf Link Amiibo kopen heeft geen zin, hij houd namelijk het aantal hartjes dat je in TP met hem hebt behaald in de Cave of Shadows.
Ik vat hem even niet. Je spawned toch de Wolf Pet in BotW met die Amiibo? Waarom heeft dat dan geen zin? Neem aan dat ie een basiswaarde heeft voor BotW.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2017 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-07 11:17

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2017 @ 15:17:
[...]

Die heet toch: Enter file name :P
[...]
Ik vat hem even niet. Je spawned toch de Wolf Pet in BotW met die Amiibo? Waarom heeft dat dan geen zin?
Wolf Link zonder in TP:HD de Cave of Shadows te hebben gespeeld heeft standaard 3 hartjes als ik me niet vergis, dus wil je dat hij meer hartjes krijgt moet je dat eerst spelen en de data opslaan in de Amiibo

[ Voor 50% gewijzigd door AstralizeR op 27-02-2017 15:22 ]

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-09 23:19
NastyNick schreef op maandag 27 februari 2017 @ 15:15:
[...]

In een interview met Miyamoto en Eiji Aonuma werd duidelijk aangegeven dat je meteen naar calamity ganon kan gaan en dus in theorie het spel kunt uitspelen. Maar er werd lacherig over gedaan omdat je hem hem helemaal nog niet verslaan kunt. Ze willen op deze manier het spel uitdagend genoeg maken voor elk type speler.
Hmm, dank voor je reactie, ik had daar denk ik overheen gelezen, of ik heb de onderstaande reactie verkeerd begrepen.
NastyNick schreef op maandag 27 februari 2017 @ 15:15:
[...]

AstralizeR schreef op maandag 27 februari 2017 @ 12:19:
[...]

Wordt weer tegen gesproken omdat je bepaalde Seika slate upgrades moet hebben.
Ik vond het juist leuk aan de eerdere games dat je veel "moest" (lees; nodig had) om verder te komen. Op zich ben ik vooral van het "snel naar het einde" spelen, niet teveel zijdelingse zaken spelen. Maar dat moet ik bij deze game dan maar niet doen.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

jbdeiman schreef op maandag 27 februari 2017 @ 15:20:
Ik vond het juist leuk aan de eerdere games dat je veel "moest" (lees; nodig had) om verder te komen. Op zich ben ik vooral van het "snel naar het einde" spelen, niet teveel zijdelingse zaken spelen. Maar dat moet ik bij deze game dan maar niet doen.. :+
Er werd wel verteld dat je bepaalde dingen wel kunt missen of overslaan als je wilt.
Je komt er wel vanzelf achter dat Link het niet alleen kan doen en zijn er ...laten we zeggen bepaalde criteria waar aan je moet voldoen om uit te spelen. Zo zijn er dus verschillende eindes mogelijk, afhankelijk van wat je in het spel gedaan hebt.

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

HYPE! Mijn Switch en Zelda zijn verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
AstralizeR schreef op maandag 27 februari 2017 @ 15:18:
[...]

[...]

Wolf Link zonder in TP:HD de Cave of Shadows te hebben gespeeld heeft standaard 3 hartjes als ik me niet vergis, dus wil je dat hij meer hartjes krijgt moet je dat eerst spelen en de data opslaan in de Amiibo
Is dat laatste veel werk? Ze bieden namelijk ook Wolf links aan met 20 vrij gespeelde harten en vragen daar dan 3x zoveel voor.
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2017 @ 15:31:
HYPE! Mijn Switch en Zelda zijn verzonden.
Verzonden naar lokale winkel neem ik aan?

[ Voor 16% gewijzigd door NastyNick op 27-02-2017 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NastyNick schreef op maandag 27 februari 2017 @ 15:31:
[...]

Is dat laatste veel werk? Ze bieden namelijk ook Wolf links aan met 20 vrij gespeelde harten en vragen daar dan 3x zoveel voor.

[...]

Verzonden naar lokale winkel neem ik aan?
Naar mijn thuis adres. Maar komt alsnog vrijdag binnen. Zo werkt het bij Bart Smit.
Zelfde had ik met Fallout 4.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2017 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2017 @ 15:33:
[...]

Naar mijn thuis adres. Maar komt alsnog vrijdag binnen. Zo werkt het bij Bart Smit.
Zelfde had ik met Fallout 4.
Zeer waarschijnlijk dus nog niet verzonden. Ze hebben je pakket klaargemaakt en geregistreerd bij postnl; ze hebben dan alles klaar liggen, inc. track & trace code, en doen het waarschijnlijk donderdag pas op de post.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Nee, dat is Mario ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chester schreef op maandag 27 februari 2017 @ 15:36:
[...]

Zeer waarschijnlijk dus nog niet verzonden. Ze hebben je pakket klaargemaakt en geregistreerd bij postnl; ze hebben dan alles klaar liggen, inc. track & trace code, en doen het waarschijnlijk donderdag pas op de post.
Dat is wat ik ook denk idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De game VOEZ kan je zo te zien alleen in handheld mode spelen. Gezien de game touch besturing gebruikt.

http://www.nintendolife.c...nly_play_in_portable_mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2017 @ 15:39:
De game VOEZ kan je zo te zien alleen in handheld mode spelen. Gezien de game touch besturing gebruikt.

Het verbaast mij een beetje dat Nintendo dit 'toelaat'. Had eigenlijk wel verwacht dat het kunnen werken op de TV een harde (technische) eis zou zijn.

Maarja, in Japan zal de Switch voornamelijk in handheld mode gespeeld worden en ze hebben daar ook zware concurrentie van mobieltjes, dus misschien dat ze voor die regio een uitzondering maken. Elke kans om een mobiel-gamer bij de Switch te krijgen is mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Chester schreef op maandag 27 februari 2017 @ 15:36:
[...]

Echt? Ik sprong net op toen ie in m'n postnl app opdook. :)

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
(Voordat een modje ingrijpt...)

Voor discussies over de logistiek tussen bestellen en dat het pakje bij je thuis is aangekomen hebben we het andere topic. Zie de rode balk boven de quick reply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Eerste keer dat ik 4-player Snipperclips zie
Toch maar even die Joy-con bundel erbij halen ;)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=gLMqkHFbgOU]

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackMage schreef op maandag 27 februari 2017 @ 15:51:
[...]

Het verbaast mij een beetje dat Nintendo dit 'toelaat'. Had eigenlijk wel verwacht dat het kunnen werken op de TV een harde (technische) eis zou zijn.

Maarja, in Japan zal de Switch voornamelijk in handheld mode gespeeld worden en ze hebben daar ook zware concurrentie van mobieltjes, dus misschien dat ze voor die regio een uitzondering maken. Elke kans om een mobiel-gamer bij de Switch te krijgen is mooi meegenomen.
Dat zou weer tegen het regiovrije van wat Nintendo met de Switch wil doen zijn. Dus dat denk ik niet. Ik denk eerder dat Nintendo zegt van heeft je spel echt alleen mogelijkheden om met touch controls te spelen dan mag je het spel als een touch-only spel op de Switch uitbrengen. (maw. de ontwikelaar niet verplichten een docked modus toe te passen)

Ik zie ze dit bv ook toepassen in bv een Super Mario Maker op de Switch. In de handheld mode kan je levels maken en spelen en docked kan je alleen levels spelen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2017 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2017 @ 15:55:
[...]

Dat zou weer tegen het regiovrije van wat Nintendo met de Switch wil doen zijn. Dus dat denk ik niet. Ik denk eerder dat Nintendo zegt van heeft je spel echt alleen mogelijkheden om met touch controls te spelen dan mag je het spel als een touch-only spel op de Switch uitbrengen. (maw. de ontwikelaar niet verplichten een docked modus toe te passen)

Ik zie ze dit bv ook toepassen in bv een Super Mario Maker op de Switch. In de handheld mode kan je levels maken en spelen en docked kan je alleen levels spelen.
Of je gebruikt de motion controls om een level te maken? Of het lekker/beter werkt is natuurlijk altijd een klein beetje aan de persoon zelf om te oordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2017 @ 15:55:
[...]

Dat zou weer tegen het regiovrije van wat Nintendo met de Switch wil doen zijn. Dus dat denk ik niet. Ik denk eerder dat Nintendo zegt van heeft je spel echt alleen mogelijkheden om met touch controls te spelen dan mag je het spel als een touch-only spel op de Switch uitbrengen.

Een spel als Mario Maker kan wel op de tv, misschien met wat minder snelle besturing, zoals een cursor over het grid bewegen met de thumbstick/dpad, of zelfs een muiscursor. Maar zelfs "alleen spelen" op de tv is al 1000x beter als een spel wat helemaal niet te spelen is.

En los daarvan, ik zie nergens terug dat Nintendo nu ineens een "regiovrij" mentaliteit heeft of zo denkt. Het is gewoon een technische feature die ze besluiten niet op de Switch te gebruiken waardoor wij wat meer vrijheid krijgen. Nog steeds ziet het elke regio als zn eigen, met eigen marketing, eigen concurrentie, en eigen wet-en-regelgevingen. Het enige wat nu anders is, is dat je Switch niet weigert een spel te spelen die uit een andere regio komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]

Ben toevallig net TP:HD aan het doorspelen en heb ook de Amiibo, dus dat komt vast in orde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackMage schreef op maandag 27 februari 2017 @ 16:14:
[...]
Het enige wat nu anders is, is dat je Switch niet weigert een spel te spelen die uit een andere regio komt.
Fout. De devkits zijn gelijk in alle regio's. Iets wat bij de Wii U en 3DS NIET het geval was. Verder kan je je Switch helemaal instellen als een Japans apparaat (Japanse menu's, Japanse eShop, Japanse regio), dit is meer dan alleen "regio vrije games".

Dat de marketing en concurrentie anders is per regio is gewoon logisch, want de cultuur is ook gewoon anders per regio.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2017 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2017 @ 16:18:
[...]

Fout. De devkits zijn gelijk in alle regio's. Iets wat bij de Wii U en 3DS NIET het geval was. Verder kan je je Switch helemaal instellen als een Japans apparaat (Japanse menu's, Japanse eShop, Japanse regio), dit is meer dan alleen "regio vrije games".

Dat de marketing en concurrentie anders is per regio is gewoon logisch, want de cultuur is ook gewoon anders per regio.
Wat opzich een slim en niet slim idee is. Zelf vind ik dat als een game er in het engels is deze ook op de andere engelse eshops channels komt en niet alleen in de japanse eshop gehouden moet worden op wellicht op een waarschuwing van (geen-)censuur na

Als ik niet zou weten hoe ik een japanse store in kan komen of niet eens weet hoe die werkt door de taal maar wel spel ching-chang-chong wil hebben met engelse tekst wordt het moeilijk aanschaffen natuurlijk.Een waarschuwing dat de game dan op basis van JP censuur is ontwikkelt is dan netjes op zijn plaats natuurlijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Kadardar op 27-02-2017 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De kans is groot dat de game nog gewoon exclusief in de Japanse taal is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2017 @ 16:18:
[...]

Japanse eShop, weet je dat zeker? :+

Als Nintendo in een land zaken doet, dan moet die zich ook houden aan de wetten van dat land. Dat wil dus zeggen dat ze elke eShop moeten bewaken voor elk land. Voor ons is dat niet zo'n probleem, want wij zijn redelijk vrij. Maar Duitsland en GB niet. Daar mogen games zonder USK/PEGI niet verkocht worden (bron: wikipedia. IANAL). Duitsland heeft zelfs nog een lijst met games die helemaal niet verkocht of geïmporteerd mogen worden. Zo zijn er ongetwijfeld meer landen in de wereld. Dan heb je ook nog export-restricties die van toepassing kunnen zijn.

Dus dan kunnen ze hun eShops zo configureren dat bepaalde landen er niet bij mogen, of sommige producten niet mogen kopen....

Of ze doen gewoon een "soft lock" waarbij je een betaalmiddel uit dat land en/of een adres in dat land moet hebben om er te mogen kopen. Ik denk dit, maar hoop het natuurlijk niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackMage schreef op maandag 27 februari 2017 @ 16:35:
[...]

Japanse eShop, weet je dat zeker? :+

Als Nintendo in een land zaken doet, dan moet die zich ook houden aan de wetten van dat land. Dat wil dus zeggen dat ze elke eShop moeten bewaken voor elk land. Voor ons is dat niet zo'n probleem, want wij zijn redelijk vrij. Maar Duitsland en GB niet. Daar mogen games zonder USK/PEGI niet verkocht worden (bron: wikipedia. IANAL). Duitsland heeft zelfs nog een lijst met games die helemaal niet verkocht of geïmporteerd mogen worden. Zo zijn er ongetwijfeld meer landen in de wereld. Dan heb je ook nog export-restricties die van toepassing kunnen zijn.

Dus dan kunnen ze hun eShops zo configureren dat bepaalde landen er niet bij mogen, of sommige producten niet mogen kopen....

Of ze doen gewoon een "soft lock" waarbij je een betaalmiddel uit dat land en/of een adres in dat land moet hebben om er te mogen kopen. Ik denk dit, maar hoop het natuurlijk niet :+
Ja dat weet ik héél zeker. Want dat is zelfs al te zien in de menu's van de Switch. Het eerste menu geeft je de taalkeuze, het tweede menu geeft je de regiokeuze. Daar staat steeds ook gewoon Japan bij. Verder kan je op je Nintendo Account aangeven in welk land je woont. En daar staat ook Japan bij.

En een soft lock lijkt me ook onwaarschijnlijk gezien je gewoon eShop kaarten kan kopen online. :p
Voorbeeldje: http://www.play-asia.com/...000-yen-card-jp/13/705239

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2017 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bilderbeek
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-09 14:40
Je zult ongetwijfeld nog steeds region locking hebben zoals we dat ook kennen van Steam, dus geen toegang tot bepaalde games op de e-shop als je vanuit Duitsland kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:02
[...]

Dit is de mooiste naam in Zelda:
Afbeeldingslocatie: https://i1.ytimg.com/vi/dXbp6y_7eac/hqdefault.jpg

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Had Media Markt niet een hands on dag ergens deze week?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sir_Hendro schreef op maandag 27 februari 2017 @ 16:44:
[...]

Dit is de mooiste naam in Zelda:
[afbeelding]
Alleen jammer dat ze de naam van バグ niet goed vertaald hebben in de westerse release. :p

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2017 @ 16:38:
En een soft lock lijkt me ook onwaarschijnlijk gezien je gewoon eShop kaarten kan kopen online. :p
Voorbeeldje: http://www.play-asia.com/...000-yen-card-jp/13/705239
Ja, dat noem/bedoel ik (met) een soft lock :)

In feite onmogelijk om zonder hulp van andere verkoop-kanalen iets te kopen, maar geen rare dingen bedenken om het echt moeilijk te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2017 @ 16:15:
[...]

Ben toevallig net TP:HD aan het doorspelen en heb ook de Amiibo, dus dat komt vast in orde :)
Hoeveel tijd kost dat om die 20 harts te krijgen eigenlijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zeer spannende en informatieve video van Nintendo:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kadardar
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2017 @ 17:51:
Zeer spannende en informatieve video van Nintendo:

[video]
Wat je spannend wilt noemen :P, daar ging de first experience :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Ik probeer een winkel te vinden die ook naar Duitsland verstuurd. Ik heb namelijk liever Engels / Nederlands op mijn spullen staan dan Duits. Echter verzend vrijwel alle webshops tot zover alleen naar NL of BE. Weten jullie een goede shop die naar Duitsland verstuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sir_Hendro schreef op maandag 27 februari 2017 @ 18:44:
Ik probeer een winkel te vinden die ook naar Duitsland verstuurd. Ik heb namelijk liever Engels / Nederlands op mijn spullen staan dan Duits. Echter verzend vrijwel alle webshops tot zover alleen naar NL of BE. Weten jullie een goede shop die naar Duitsland verstuurd?

Doos lijkt universeel? Ik zie meerdere Europese talen op de doos staan.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Ik bedoel meer m.b.t. de games. Ingame zal wel multi language zijn maar hoesjes met Duits vind ik lelijk. Anders koop ik het wel via de eshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
horizon1978 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 07:37:
[...]

Tuurlijk zegt 1 website weinig maar Edge staat bekend als kritisch.

En oh ja,dit:

[...]

maakt van een spel geen 7, 8, 9 of 10. Anders had ik persoonlijk Xenoblade X nooit een 10 kunnen geven. Het gaat om gameplay waardoor een spel een 10 krijgt of populair wordt.

Als graphics echt zo belangrijk waren dan was Minecraft nooit het fenomeen geworden dat het is.
Graphics zijn een core onderdeel van een game en een review, tuurlijk heb je gameplay ook maar of je het wilt of niet graphics zijn een onderdeel van een spel en een reviewscore, lees maar eens game reviews hier op Tweakers of elke site en je ziet dat er bijna een hele pagina is gewijd aan de beeldkwaliteit en geluid van een spel :)

Trouwens je verdraait ook mijn woorden en doet alsof ik zei dat graphics alles was aan een game, als een game een 10/10 krijgt mag je toch kritisch zijn op het feit dat het maar op 900p draait en dan nog zonder anti aliasing, voor mij is een 10/10 een perfect game ( voor zover dat bestaat ) en daar hoort imo minstens 1080p bij op een tv/pc scherm en toch 1 of andere vorm die jagged edges verminderd.

Tuurlijk is gameplay en story een groot deel van een game maar met grafische beperkingen is een game geen 10/10 anno 2017

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moddie
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-11-2024
Katmi schreef op maandag 27 februari 2017 @ 19:42:
[...]

Graphics zijn een core onderdeel van een game en een review, tuurlijk heb je gameplay ook maar of je het wilt of niet graphics zijn een onderdeel van een spel en een reviewscore, lees maar eens game reviews hier op Tweakers of elke site en je ziet dat er bijna een hele pagina is gewijd aan de beeldkwaliteit en geluid van een spel :)

Trouwens je verdraait ook mijn woorden en doet alsof ik zei dat graphics alles was aan een game, als een game een 10/10 krijgt mag je toch kritisch zijn op het feit dat het maar op 900p draait en dan nog zonder anti aliasing, voor mij is een 10/10 een perfect game ( voor zover dat bestaat ) en daar hoort imo minstens 1080p bij op een tv/pc scherm en toch 1 of andere vorm die jagged edges verminderd.

Tuurlijk is gameplay en story een groot deel van een game maar met grafische beperkingen is een game geen 10/10 anno 2017
Maar zou je dat ook verwachten van een game op de New 3DS? Je stelt eisen (gfx) aan een product die daar niet op gericht is, beetje appels en peren zo te zeggen. Al zeg je het een stuk milder en duidelijker dan door sommige geïnterpreteerd wordt.

Er zijn behoorlijk wat games op portable devices uitgekomen die haast perfect zijn (voor de mogelijkheden op dat moment), maar de gfx zullen daar altijd minder op zijn dan een home console. Nu ben ik het ermee eens dat Nintendo de Switch promoot als home console, maar het is in essentie ook een handheld en dus andere standarden qua gfx.

Als extreem voorbeeld kan je dan bijv. stellen dat een PS4 game geen 10 kan krijgen (last of us toch verdomd dichtbij voor mijn gevoel) omdat die niet te spelen is in de trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Sir_Hendro schreef op maandag 27 februari 2017 @ 18:44:
Als je niet te ver van de grens woont dan kan je het altijd ophalen natuurlijk :+

En anders denk ik dat bijv Amazon.co.uk wel verstuurd naar .de?

En je kan wellicht ook een webshop mailen met je vraag. Dat hun website niet direct de optie biedt wil niet zeggen dat de webshop het niet wil doen....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 20:27
Moddie schreef op maandag 27 februari 2017 @ 19:48:
[...]

Maar zou je dat ook verwachten van een game op de New 3DS? Je stelt eisen (gfx) aan een product die daar niet op gericht is, beetje appels en peren zo te zeggen. Al zeg je het een stuk milder en duidelijker dan door sommige geïnterpreteerd wordt.

Er zijn behoorlijk wat games op portable devices uitgekomen die haast perfect zijn (voor de mogelijkheden op dat moment), maar de gfx zullen daar altijd minder op zijn dan een home console. Nu ben ik het ermee eens dat Nintendo de Switch promoot als home console, maar het is in essentie ook een handheld en dus andere standarden qua gfx.

Als extreem voorbeeld kan je dan bijv. stellen dat een PS4 game geen 10 kan krijgen (last of us toch verdomd dichtbij voor mijn gevoel) omdat die niet te spelen is in de trein.
Om meer in de grafische vergelijkingen te blijven:
Het is hetzelfde als zeggen dat geen enkele PS4 titel een 10 kan krijgen, omdat dezelfde game er op de PC altijd beter uit zal zien.

Elk systeem werkt met beperkingen. Als het cijfer al van de graphics af moet hangen, dan dient dit imo te gebeuren naar verhouding binnen de grafische capaciteiten van het systeem waar de titel zich op bevindt.

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
Moddie schreef op maandag 27 februari 2017 @ 19:48:
[...]

Er zijn behoorlijk wat games op portable devices uitgekomen die haast perfect zijn (voor de mogelijkheden op dat moment), maar de gfx zullen daar altijd minder op zijn dan een home console
Dit gaat ook een beetje het probleem in discussies zijn met de Switch :) het is een portable tablet bij wijze van spreken die je op een tv kan aansluiten om te gamen, dus hoewel je voor tv graphics meer verwacht omdat het op dat moment een full blown home console is kan je ook als argument gebruiken dat het een apparaat is wat on the go gebruikt kan worden :)

Dat een 3DS game nooit super gfx heeft weet ik ook wel maar met een switch is dat moeilijker, wanneer trek je de lijn tussen '' gfx zijn fine want het is een handheld '' of '' vind het toch ondermaats voor een console ''
D3ft0n3 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 20:23:
[...]

Om meer in de grafische vergelijkingen te blijven:
Het is hetzelfde als zeggen dat geen enkele PS4 titel een 10 kan krijgen, omdat dezelfde game er op de PC altijd beter uit zal zien.
Genoeg PS4 titels die 10 kunnen krijgen want het zijn PS4 exclusives die meestal de potten breken ( UC4, Last of US, HZD )

Zijn geen PC versies van :) , dat BF1 er beter uit ziet op een deftige PC ontken ik niet, maar ziet er nog steeds goed uit op consoles, uiteraard zit je dan ook weer met de prijs discussie van deftige gaming pc setup vs console prijs.

[ Voor 22% gewijzigd door Katmi op 27-02-2017 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
Katmi schreef op maandag 27 februari 2017 @ 20:35:
[...]

Dit gaat ook een beetje het probleem in discussies zijn met de Switch :) het is een portable tablet bij wijze van spreken die je op een tv kan aansluiten om te gamen, dus hoewel je voor tv graphics meer verwacht omdat het op dat moment een full blown home console is kan je ook als argument gebruiken dat het een apparaat is wat on the go gebruikt kan worden :)

Dat een 3DS game nooit super gfx heeft weet ik ook wel maar met een switch is dat moeilijker, wanneer trek je de lijn tussen '' gfx zijn fine want het is een handheld '' of '' vind het toch ondermaats voor een console ''

[...]

Genoeg PS4 titels die 10 kunnen krijgen want het zijn PS4 exclusives die meestal de potten breken ( UC4, Last of US, HZD )

Zijn geen PC versies van :)
Dat is precies het punt dat ik maak :) Zelda is ook op geen enkel ander platform te vinden en 'ziet er ook nog steeds goed uit'.

edit:
Je reageert juist op het deel van mijn post dat NIET mijn stelling is. Lees hem nog eens :)

[ Voor 6% gewijzigd door D3ft0n3 op 27-02-2017 20:52 ]

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NastyNick
Horizon Zero Dawn krijgt dus op de PS4 ook een lager cijfer dan op de PS4pro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
NastyNick schreef op maandag 27 februari 2017 @ 21:07:
Horizon Zero Dawn krijgt dus op de PS4 ook een lager cijfer dan op de PS4pro :)
Omdat dit binnen hetzelfde platform blijft min of meer (huidige ontwikkeling van console generaties is wat dat betreft vrij lastig).

Een game als The Witcher 3 krijgt bijvoorbeeld 1 cijfer voor alle platforms, terwijl de PC versie grafisch veruit de superieure versie is.
Wordt de game er minder goed door? Misschien. Pak toevallig wel het meest ongelukkige voorbeeld wat dat betreft. Ik heb de PS4 versie laten liggen en de game opnieuw gekocht voor de PC, omdat ik de framedrops echt vervelend vond. Is het op de PS4 de best mogelijke game die het had kunnen zijn? Ja, waarschijnlijk wel.

[ Voor 25% gewijzigd door D3ft0n3 op 27-02-2017 21:22 ]

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
Zelda BOtW is ook de meest superieure versie. Hij had ook in 1080p kunnen zijn maarjah dan nog niet perfect want AA ow wacht ook niet 4K.

Naar mijn idee waren de spellen op de nes/snes ook niet perfect. Persoonlijk voor mij als gamer geniet ik meer van goede gameplay dan perfecte graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met die gedachte zou de ps4 pro versie altijd hoger scoren dan de normale versie, straks gaan we nog zover dat de undocked versie van switch games automatisch en punt hoger krijgen dan de docked versie. Omdat de graphics van switch games alleen voor een handheld indrukwekkend zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kadardar
NastyNick schreef op maandag 27 februari 2017 @ 21:22:
Zelda BOtW is ook de meest superieure versie. Hij had ook in 1080p kunnen zijn maarjah dan nog niet perfect want AA ow wacht ook niet 4K.

Naar mijn idee waren de spellen op de nes/snes ook niet perfect. Persoonlijk voor mij als gamer geniet ik meer van goede gameplay dan perfecte graphics.
Schandalig... geen AA en geen 4k... hoe kan die een 10 krijgen?:+

Maar even serieus mensen... zitten we nou weer (want dit is al de 10de keer dat dit voor bij komt) te bitchen over graphics? Wil je graphics dan koop je een XB1 of een PS4 of nog beter een pc... graphics zeggen niets, leuk dat sommigen consoles 4k kunnen uitpoepen maar dat maakt de 4k games zelf nog niet fantastisch, dat wordt bepaald door de gameplay en replay value.

Ik zie liever games met een goede replay value om wellicht nieuwe items te unlocken of een compleet ander pad te nemen dan een scripted game waar je toch wel weet dat de 3de boom van links gaat omvallen en je een op knopje moet drukken. Dit is iets waarom Zelda BotW zijn 10 verdient puur omdat het random is en je een andere volgorde kan nemen. Helaas begrijpen veel developers dit concept niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
NastyNick schreef op maandag 27 februari 2017 @ 21:22:
Dat geld voor elke gamer natuurlijk maar goeie graphics kunnen er zeker voor zorgen dat je nog meer in de ervaring gezogen wordt.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:37
Donstil schreef op maandag 27 februari 2017 @ 22:10:
[...]

Dat geld voor elke gamer natuurlijk maar goeie graphics kunnen er zeker voor zorgen dat je nog meer in de ervaring gezogen wordt.
Of bij te realistische graphics er juist weer uitgegooid worden. Als Zelda en Mario te realistisch worden, is er voor mij niets aan. Skyward Sword was voor mij te laag qua resolutie, maar hoe BotW eruit ziet, komt voor mij in de buurt waar ze niet verder hoeven te gaan voor mij.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Zelda mag wel lekker realistisch uit zien om nog meer in te kunnen leven op de wereld van Hyrule. Mario daar in tegen moet zeker niet realistisch worden. Zoals het er nu uit ziet op de Wii (U) en 3DS vind ik prima passen. Een bijna levensechte omgeving met Mario zou ik heel raar vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
RayNbow schreef op maandag 27 februari 2017 @ 17:11:
[...]

Alleen jammer dat ze de naam van バグ niet goed vertaald hebben in de westerse release. :p
Dat zou dan Bug moeten zijn :+ I am Bug lawl :D
Sir_Hendro schreef op maandag 27 februari 2017 @ 22:52:
Zelda mag wel lekker realistisch uit zien om nog meer in te kunnen leven op de wereld van Hyrule. Mario daar in tegen moet zeker niet realistisch worden. Zoals het er nu uit ziet op de Wii (U) en 3DS vind ik prima passen. Een bijna levensechte omgeving met Mario zou ik heel raar vinden.
Geen idee ik voel er opzich wel wat voor als experiment maar niet in de 2D setting natuurlijk. Eerder iets richting the 3D games zoals Mario 64 en Sunshine maar dan weer niet Super Mario 3D World.

[ Voor 52% gewijzigd door Kadardar op 28-02-2017 01:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Koldur schreef op maandag 27 februari 2017 @ 22:34:
[...]

Of bij te realistische graphics er juist weer uitgegooid worden. Als Zelda en Mario te realistisch worden, is er voor mij niets aan. Skyward Sword was voor mij te laag qua resolutie, maar hoe BotW eruit ziet, komt voor mij in de buurt waar ze niet verder hoeven te gaan voor mij.
Er is een verschil tussen kwaliteit van graphics en de mate van realisme. Slechte graphics zijn meestal inderdaad niet realistisch maar als een spel goeie graphics heeft hoeft dat omgekeerd niet meteen te betekenen dat die game ook realistisch is.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2017 @ 15:39:

En de game komt ook naar Europa / VS.

http://gonintendo.com/sto...g-voez-for-na-eu#comments

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Ja dat Mario Odyssey doet het voor mij totaal niet. Vind de combinatie gewoon echt te raar.

Voor mij is BotW ook de beste mix tussen cel shaded en realistische graphics. Voor mij mogen ze in deze stijl ook wel een nieuwe StarFox Adventures maken, daar heb ik me destijds goed mee geamuseerd.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 11:52
Natuurlijk tellen graphics mee. Ik heb een deftige game PC waar ik met de Witcher 3 soms gewoon even stil bleef staan om te kijken.

Maar ik heb ook een PS4 om Star Wars Battlefront met een maat van mij te kunnen spelen.
Zal hij er op mijn deftige Game PC anders uit zien? Ja, waarschijnlijk wel. Vind ik Battlefront daarom een minder spel op de PS4.... Nee eigenlijk niet. Want ik kan er nog steeds intens van genieten. Ik heb een 3DS waar ik Link between worlds twee keer gespeeld heb :)

Het gaat meer om de beleving. De graphics kunnen nog zo mooi zijn, maar als de wereld je niet naar binnen zuigt wordt het nooit wat. Het is allemaal hoe diep je in de beleving zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:45

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Phusebox schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 05:49:
Ja dat Mario Odyssey doet het voor mij totaal niet. Vind de combinatie gewoon echt te raar.

Voor mij is BotW ook de beste mix tussen cel shaded en realistische graphics. Voor mij mogen ze in deze stijl ook wel een nieuwe StarFox Adventures maken, daar heb ik me destijds goed mee geamuseerd.
Op 1:44min is toch totaal niet realistisch? Odyssey is veel meer dan alleen die stad (New Donk City) hè ;)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het leuk dat Nintendo iets nieuws probeert met Mario :) Mij lijkt het een erg leuk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
In die trailer van Mario Odyssey waar Mario in een stad loopt met "mensen" was voor mij ook heel vreemd. Dat klopt niet. Dat men iets nieuws uit probeert juich ik dan wel weer toe. Als dit bij één map/level/locatie blijft heb ik er geen problemen mee.

Ik ben al blij zat dat we weer een Mario-spel krijgen dat meer overeenkomsten heeft met Mario 64 en Sunshine dan Galaxy. God wat heb ik vooral genoten van Sunshine! Delfino Island toverde een glimlach op ieders gezicht.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BlackMage
Misschien heeft Mario wel een verkeerde paddestoel gegeten en is heel Mario Odyssey eigenlijk zn trip. En daarom is alles zo raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:43
BlackMage schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 08:45:
Misschien heeft Mario wel een verkeerde paddestoel gegeten en is heel Mario Odyssey eigenlijk zn trip. En daarom is alles zo raar.
Precies ! We kennen het hele verhaal niet achter Mario Odyssey :D misschien droomt Mario wel dat hij in een stad zou leven en met zijn paddenstoel voertuigje deze wereld kan benaderen. Niet te snel conclusies trekken heren :P ik geloof in ieder geval wel in een verfrissende en fijne game ervaring met deze.

[ Voor 21% gewijzigd door rudyman85 op 28-02-2017 08:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NastyNick
Ik zie het probleem niet zo. Deze heren woonde ook NY

[video]https://www.youtube.com/watch?v=Q20ovbTOroE&list=PLyUkLo8OvFU6pPVTZUHob6pP3FY-wUSlq"]YouTube: Super Mario Bros Super Show Episode 1 - The Bird! The Bird![/video]

[ Voor 4% gewijzigd door NastyNick op 28-02-2017 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk echt dat zelda er geflipt uit ziet in een foto realistische zetting. Ik vind de huidige style perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 14:13

xAnarchyBaS

Urist

Ik vond de stijl van Twilight Princess ook heel mooi, maar die van BOTW is een moie combo tussen die van WW en TP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het vooral leuk gezien GameTheories het vaak over heeft hoe lang Mario is. En als je dat vergelijkt met de trailer van de nieuwe game komt dat redelijk overeen.

Voorbeeldje:

Verder hadden we met Super Mario Galaxy al Mario die door de ruimte reisde. Misschien is hij zo op een planeet gekomen die veel op de onze lijkt :p

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2017 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-08 09:59
Nog 61 uur!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 14:13

xAnarchyBaS

Urist

Ga je dit elk uur posten, ik ben fan! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
xAnarchyBaS schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 10:59:
[...]

Ga je dit elk uur posten, ik ben fan! :P
Mag toch hopen dat er wel elk uur een uur van af haalt.

Duurt voor mij wat langer, TNT komt altijd pas in de middag.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Turfschipper schreef op maandag 20 februari 2017 @ 03:32:
Zelda... ik weet het niet, vind de wereld maar leeg eruit zien.
Herinnerde me deze quote nog en wilde hier na recentelijk OoT, MM en huidig TP te hebben gespeeld (nog even zo veel mogelijk Zelda's voor maart er doorheen jassen :P) nog even op reageren. Ik kan eigenlijk alleen maar concluderen dat alle "Field" gedeeltes van deze games aardig leeg zijn. In TP lopen er af en toe wat vijanden rond, maar is het vooral een leeg grasveld, waar slechts enkele main story events plaatsvinden:
spoiler:
Vechten tegen Ganon, en een aantal protect-the-NPC missies -rolt ogen-

Het HF van TP is zelfs zo groot en leeg dat er teleport points op te vinden zijn om er doorheen te komen.

In OoT en MM gebeurt er bijna niets behalve willekeurige enemy spawns en wat "verborgen" gaatjes waar je een paar rupees of hartjes kunt vinden.

Je kunt dus stellen dat afzijdig van de GB/SNES games, waarin Hyrule Field of het equivalent eigenlijk aardig opgevuld is met huisjes, grotten en NPCs, de 3D-games van Zelda nooit een interessante overworld hebben gehad. Enkel een vrij lege hub naar alle andere provincies.

Maakte dat uit? Niet echt. In het echte leven vind je ook kilometers bos en veld of vrij lege wegen wanneer je van het ene dorp of stadje naar het ander gaat.
spoiler:
In BotW weten we dat er overworld bosses zijn, mini-bosses, shrines, enemy camps en dat je veel basis-versies van wapens kunt vinden, evenals dingen craften en koken). Ik neem aan dat er net als vanouds ook verborgen plekken zijn waar rupees en heart containers liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-08 09:59
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 11:04:
[...]
Maakte dat uit? Niet echt. In het echte leven vind je ook kilometers bos en veld of vrij lege wegen wanneer je van het ene dorp of stadje naar het ander gaat.
Ik vond het bij bijvoorbeeld The Witcher 3 soms zelfs jammer dat ik soms niet even rustig rond kon lopen zonder dat er direct talloze wolven/monsters etc aanvielen. Die wereld had wat mij betreft wel wat leger mogen zijn

[ Voor 22% gewijzigd door Steven030 op 28-02-2017 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
[...]

Herinnerde me deze quote nog en wilde hier na recentelijk OoT, MM en huidig TP te hebben gespeeld (nog even zo veel mogelijk Zelda's voor maart er doorheen jassen :P) nog even op reageren. Ik kan eigenlijk alleen maar concluderen dat alle "Field" gedeeltes van deze games aardig leeg zijn. In TP lopen er af en toe wat vijanden rond, maar is het vooral een leeg grasveld, waar slechts enkele main story events plaatsvinden:
spoiler:

Het HF van TP is zelfs zo groot en leeg dat er teleport points op te vinden zijn om er doorheen te komen.

In OoT en MM gebeurt er bijna niets behalve willekeurige enemy spawns en wat "verborgen" gaatjes waar je een paar rupees of hartjes kunt vinden.

Je kunt dus stellen dat afzijdig van de GB/SNES games, waarin Hyrule Field of het equivalent eigenlijk aardig opgevuld is met huisjes, grotten en NPCs, de 3D-games van Zelda nooit een interessante overworld hebben gehad. Enkel een vrij lege hub naar alle andere provincies.

spoiler:
In BotW weten we dat er overworld bosses zijn, mini-bosses, shrines, enemy camps en dat je veel basis-versies van wapens kunt vinden, evenals dingen craften en koken). Ik neem aan dat er net als vanouds ook verborgen plekken zijn waar rupees en heart containers liggen.
Om daar ook bij toe te voegen dat me opvalt vanuit preview opmerkingen dat er toch best veel te doen valt in die velden, meer dan je uit een screenshotje op kan maken. Het is natuurlijk wel een geval van eerst zien, dan geloven, maar ik heb er toch wel vertrouwen in. Ik heb zo vlug geen quotes bij de hand verder, en zit op 't kantoor dus ik ga het ook niet erbij zoeken.

Ik denk dat je het een beetje kan gaan vergelijken met Skyrim (bijv. het veld rondom Whiterun), daar heb je ook grote gebieden met ogenschijnlijk weinig te doen, maar als je wat gaat onderzoeken kom je toch op dungeons, etc. uit. Dit lijkt me met BotW ook het geval, al zal een dungeon dan bijv. een shrine of outpost / enemy camp zijn.

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel mooi als de meeste games dit gaan doen :) Dan kan je dus makkelijk uit Japan importeren (eShop / online winkels) en lekker vroeg spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 11:23:
[...]

Wel mooi als de meeste games dit gaan doen :) Dan kan je dus makkelijk uit Japan importeren (eShop / online winkels) en lekker vroeg spelen.
Ja! Dat zou ik ook doen met bepaalde games! Sowieso wat meer japanse dingen hiernaartoe halen! Regiovrij is heerlijk. Destijds ook games uit de US gehaald met de DS toen het nog kon.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
Weet niet wat ik van Disgeae 5 moet vinden. Heb de Vita versie geprobeerd maar vond het nogal chaotisch en het verhaal te moeilijk om te volgen. Zag er wel leuk uit.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

[...]
spoiler:
Vergeet de 900 Korok seeds (puzzels) niet. ;)

spoiler:
Voor wat betreft heart containers. Het enige wat ik er van heb gezien is dat je ze krijgt bij een statue of the goddess in ruil voor 4 spirit orbs. en met 4 spirit orbs kan je ook je stamina wheel upgraden. Je krijgt steeds een keuze menu als je er voor staat. Wel een goede keuze, zo bepaal je zelf waar je behoefte aan hebt.

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:41
Zo, snipperclips heeft me overgehaald toch de switch bij de release te halen :) hopelijk is de eshop ook goed gevuld 3 maart, zodat er wat meer te spelen is.
shovel knight ziet er wel leuk uit, is daar de datum al van bekend, dat kan ik zo snel niet vinden..

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Prulleman schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 11:45:
Zo, snipperclips heeft me overgehaald toch de switch bij de release te halen :) hopelijk is de eshop ook goed gevuld 3 maart, zodat er wat meer te spelen is.
shovel knight ziet er wel leuk uit, is daar de datum al van bekend, dat kan ik zo snel niet vinden..
Shovel Knight is een launch game. Eurogamer heeft een aardige lijst.

[ Voor 24% gewijzigd door blmp op 28-02-2017 11:57 ]

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:41
blmp schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 11:54:
[...]

Shovel Knight is een launch game. Eurogamer heeft een aardige lijst.
Thanks, ik zie em nu ook op de nintendo site staan:
http://www.nintendo.com/g...rove-switch#game-overview
aardig pakket vooro 25 dollar! en "No. of Players: 2 players simultaneous" daar doen we het voor :D

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

oh kom op, zo gaat de week nog langzamer _O-

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:55
Sorry, 69,5h. De Intertoys is pas om 0930h open :(:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
[...]

spoiler:

spoiler:
Er is genoeg wild wat er in de omgeving rondloopt en vliegt.

Check dit maar eens van 02:00

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=uEi1sHasGQw]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dagg schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 12:10:
[...]

Sorry, 69,5h. De Intertoys is pas om 0930h open :(:)
We tellen af tot de releasedag, niet zozeer het moment dat de winkel opengaat :P

[ Voor 190% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2017 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 12:14:
[...]

We tellen af tot de releasedag, niet zozeer het moment dat de winkel opengaat :P
On point! Zolang er geen midnight sale is heb ik daar weinig aan _O-

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Dagg schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 12:25:
[...]

On point! Zolang er geen midnight sale is heb ik daar weinig aan _O-
Tuurlijk wel, midnight sale bij de Mediamarkt:

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://degrouster.nl/images/baksteen.jpg

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 12:30:
[...]

spoiler:

Auw! Burn! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 12:30:
[...]

spoiler:

Zeker bij de gast voor de mediamrkt in een lange donkere jas die beweert dat die bij de mediamarkt werkt en er één naar buiten heeft gesleept? :+

De start van een Nintendo Switch Creepypasta :D

[ Voor 5% gewijzigd door Kadardar op 28-02-2017 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pikmin world opkomst voor de Nintendo switch ?
Zou het een systeemfoutje zijn?
http://www.bartsmit.com/n...tendo-switch-pikmin-world

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2017 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18:23
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 12:59:
Pikmin world opkomst voor de Nintendo switch ?
Zou het een systeemfoutje zijn?
http://www.bartsmit.com/n...tendo-switch-pikmin-world
Er staat 24 maart 2017 bij. Als dat zo geweest was hadden we er toch vast al wel iets van gehoord?
Pagina: 1 ... 90 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussies over prijzen en bestellingen horen niet hier thuis, maar in dit topic: Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic