Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RastaHenkie schreef op zondag 26 februari 2017 @ 14:22:
[...]

Het kan veel simpeler toch?
WiiU Low End PC
PS4/X1 Mid End PC
PS4 Pro/P.Scorpio High End PC
PC Alle drie opties mogelijk
Switch Mid End Laptop
Erg duidelijk is dat niet. "mid end laptop" is wat mij betreft alles tussen 400 en 800 euro, waar veel verschil in kan zitten. Sommigen hebben 16GB geheugen, een SSD en slechts Intel HD4000, anderen minder geheugen, maar wel een GTX1050...

Daarbij klopt de PS4 Pro/Scorpio vergelijking met een high-end PC natuurlijk ook niet. De PS4 Pro kan slechts upscaled pseudo-4K-beelden op 30FPS produceren (1800p en zelfs dan met gestotter her en der), iets wat een high-end PC met een stabiele 60FPS zou moeten kunnen.

Daar betaal je immers ook de prijs (niet) voor. Wanneer een PS4 Pro zonder trucjes en compromissen dit soort graphics zou kunnen weergeven, zou je er ook niet "slechts" 300-nogwat voor betalen. Dat zou voor de fabrikant niet rendabel zijn.

Je kunt het nog veel makkelijker verdelen en vergelijken, wanneer we enkel de recente generaties meenemen.

Gesorteerd op capaciteit/rekenkracht van de hardware met nieuwprijs (telt ook voor PC-onderdelen):

Wii U (€200)
Switch (€330)
PC (€400)
Xbox One (€230)
PS4 (€280)
PC (€500)
PS4 Pro (€390)
Xbox One Scorpio (Nog geen prijs)
PC (€600+)

Enkel moet je bij de PC je peripherals (muis/tobo en misschien controller) en OS er ook nog bij kopen, wat bij een console dan weer niet hoeft. Je zou dus duidelijk kunnen stellen dat als het aanbod games je niet heel veel uitmaakt, je de PC enkel voor games zou gebruiken en je niet veel geld te makken hebt, je eigenlijk niet voor een PC moet gaan die tussen 500-600 euro is, maar beter voor een console kunt gaan.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2017 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is maar goed dat graphics maar een deel zijn van wat een console maakt of breekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:59
Maar eigenlijk zijn die vergelijkingen in het geheel niet zo boeiend.

Nintendo doe al jaaaaaren niet meer mee in de race om de beste graphics/power/snelheid. In plaats daarvan richten ze zich op unieke titels, eigen IP's en gameplay. En daar zijn ze nog altijd ijzersterk in. Als ik de mooiste graphics wil dan start ik m'n PS4 of PC wel op. Maar ja, daar kan je weer geen Mario Kart of Smash Bros op spelen :P

De Wii U was de eerste Nintendo console ooit die ik niet in huis heb gehaald, maar zoals het er nu naar uit ziet gaat de Switch er wel komen hier. Het ziet er gewoon veelbelovend uit en ik heb mega veel zin om de nieuwe Zelda te gaan spelen. (Ziet er bovendien ook nog eens erg mooi uit). Ik ben alleen bang dat ik de handheld goed moet opbergen voor m'n zoontje om vroegtijdige afschrijving te voorkomen :+

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:42
Ik ben benieuwd hoe de reacties zullen zijn van mensen zodra ze hem krijgen aanstaande vrijdag. Ik heb nog wel genoeg te doen met mass effect en horizon zero down voor de ps4.

Veel plezier er alvast mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denman schreef op zondag 26 februari 2017 @ 17:26:
Maar eigenlijk zijn die vergelijkingen in het geheel niet zo boeiend.
Zijn ze ook niet, elk apparaat heeft z'n eigen USPs, waar je je eigen waarde aan hecht. Een handheld-hybride, exclusive releases, hetzelfde platform als je vrienden, controllers, offline/online multiplayer etc.
De Wii U was de eerste Nintendo console ooit die ik niet in huis heb gehaald, maar zoals het er nu naar uit ziet gaat de Switch er wel komen hier. Het ziet er gewoon veelbelovend uit en ik heb mega veel zin om de nieuwe Zelda te gaan spelen. (Ziet er bovendien ook nog eens erg mooi uit). Ik ben alleen bang dat ik de handheld goed moet opbergen voor m'n zoontje om vroegtijdige afschrijving te voorkomen :+
Ik heb zelf in hindsight geen spijt van de Wii U. Ik heb er niet veel spellen voor, maar heb er genoeg lol en tijd uit kunnen halen om die paar honderd euro te rechtvaardigen. Honderden uren Super Smash Bros, Splatoon, Hyrule Warriors, Metroid Prime Trilogy, Mario Kart en sinds een paar dagen geleden Twilight Princess HD Limited Edition ook nog redelijk goedkoop kunnen oppikken (de editie met audio CD en Amiibo) en daar haal ik tot de release ook nog wel de nodige uren uit.

En aangezien er nog geen Smash en Mario Kart voor de Switch zijn en gaan komen de aankomende twee maanden, zal de Switch nog wel even in de huiskamer staan voor multiplayer.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2017 17:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik zie net een reclame van 1-2 switch, dat vind ik nou niet echt overtuigend om 380 euro te betalen voor 28 mini games.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Nieuwevolger schreef op zondag 26 februari 2017 @ 17:51:
Ik zie net een reclame van 1-2 switch, dat vind ik nou niet echt overtuigend om 380 euro te betalen voor 28 mini games.
Dan doe je het niet hè. Vrij land. Nog wel.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op zondag 26 februari 2017 @ 17:54:
[...]

Daarnaast betaal je niet enkel dat bedrag om enkel die game te gaan spelen. Persoonlijk vind ik het ook niet waard om een PS4 te kopen om No mans sky te spelen a ongeveer 350 euro. Dan ziet iedereen wel in dat argumenteren niet mijn sterkste punt is aangezien je op de PS4 veel betere games kan krijgen en je de hardware niet koopt voor 1 game.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phusebox
Ik heb wel ook wat geleerd van de reclame die ze nu op tv uitzenden: mijn Switch wordt nu helemaal zeker op Engels ingesteld. Dat Nederlands ziet er echt niet uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Maar dat doe je ook niet, tenzij je er helemaal niets anders ooit op gaat spelen, wat me erg sterk lijkt. Net als dat je niet kunt stellen dat je een appartement niet gaat kopen, omdat het aankoopbedrag gezamenlijk met de lelijke IKEA-bank die je op TV zag dan 200.350 euro zou zijn.
Phusebox schreef op zondag 26 februari 2017 @ 17:54:
[...]

Tenzij we al die vluchtelingen maar binnen laten komen. /s

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2017 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, maar ik wou zeggen dat die reclame totaal niet overtuigd. Als ik het zie moet ik denken aan de gratis ios/android game 100 ways to die. Wat voor ouder gaat daar nou 50 euro voor betalen? Ik vind het gewoon niet een game om een gloednieuwe console mee te promoten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phusebox
Tja de mensen die Zelda kennen weten waarschijnlijk al van de Switch. Het gaat nu meer om de nieuwe Nintendo klanten.

Ik heb 1-2 Switch wel besteld. Lijkt me wel grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op zondag 26 februari 2017 @ 18:42:
Tja de mensen die Zelda kennen weten waarschijnlijk al van de Switch. Het gaat nu meer om de nieuwe Nintendo klanten.

Op zich lijkt mij ook wel een grappig spel, maar ik ga voornamelijk alleen spelen. Dus die skip ik gewoon. Ik moet nog zien of de singleplayer van sipperclips leuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op zondag 26 februari 2017 @ 18:42:

Wellicht in de opruiming eens. Alhoewel wario ware oid op de Wii ook wel vermakelijk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 23:27

Franko P.

Hit it.

GranCanaria schreef op zondag 26 februari 2017 @ 17:37:
Ik ben benieuwd hoe de reacties zullen zijn van mensen zodra ze hem krijgen aanstaande vrijdag. Ik heb nog wel genoeg te doen met mass effect en horizon zero down voor de ps4.

Veel plezier er alvast mee.
Hier ben ik ook benieuwd naar. Heb nog niet ge preordered en ga waarschijnlijk gewoon de plaatselijke Intertoys binnen lopen om te kijken of ik de Switch kan kopen.
Mocht het niet gelijk lukken, jammer dan. Hij komt er toch wel.

Leuke post GranCanaria! :) :)

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:42
Ja het probleem is dat ik sinds de psx en n64 een beetje een nieuwe console launch verslaving heb. Ik denk dat het gewoon de geur is van nieuwigheid, het uitpakken en gewoon omdat het nieuw is. Nieuwe menu, opties etc. Na een uurtje heb je het wel gezien maar daar gaat het niet om.

Nu moet ik aanstaande vrijdag ook langs de intertoys hier om te kijken of ze er eentje hebben liggen. Wellicht neem ik hem mee.

[ Voor 16% gewijzigd door GranCanaria op 26-02-2017 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathelicious
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12:50
Die reclame is inderdaad ronduit slecht. Voor de onwetende consument zal het waarschijnlijk ook niet heel duidelijk zijn dat er nog andere spellen zijn. 28 minigames, waaronder koeien melken, dat verkoopt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mathelicious schreef op zondag 26 februari 2017 @ 20:49:
[...]

Die reclame is inderdaad ronduit slecht. Voor de onwetende consument zal het waarschijnlijk ook niet heel duidelijk zijn dat er nog andere spellen zijn. 28 minigames, waaronder koeien melken, dat verkoopt niet.
RayNbow in "Het Nintendo Switch-topic"

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik zag hem vanavond ook idd.
Zag er niet overtuigend uit. Een van de argumenten van de reclame is ook "Kijk elkaar aan". Als ik dat wil begin ik wel een (goed)gesprek.

Best een leuke techdemo maar meer dan dat lijkt het nu niet. Dit had in de box moeten zitten.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Edge geeft Zelda een 10...
Horizon Zero Dawn een 9...

:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:59
GranCanaria schreef op zondag 26 februari 2017 @ 20:34:
Ja het probleem is dat ik sinds de psx en n64 een beetje een nieuwe console launch verslaving heb. Ik denk dat het gewoon de geur is van nieuwigheid, het uitpakken en gewoon omdat het nieuw is. Nieuwe menu, opties etc. Na een uurtje heb je het wel gezien maar daar gaat het niet om.

Nu moet ik aanstaande vrijdag ook langs de intertoys hier om te kijken of ze er eentje hebben liggen. Wellicht neem ik hem mee.
Herkenbaar. Maar nu ik ouder word en andere prioriteiten krijg (lees: vrouw, zoon van 21 maanden en een kleine in verwachting, nieuwbouwhuis) merk ik wel dat dit (ongewild en helaas) wat naar de achtergrond verdwijnt.

Maar ik weet precies wat je bedoelt. Ik haal ook nooit een console, of eigenlijk elk elektrisch apparaat, van Marktplaats af omdat ik juist het uitpakken van zo'n apparaat en de geur er van bij de hele beleving vind horen.

Nu 2 maanden later na de oplevering van ons nieuwbouwhuis, en een shitload aan kosten later, is er behoorlijk ingeteerd op de spaarpot. En toch kriebelt het inderdaad behoorlijk om vrijdag naar de plaatselijke Intertoys te hobbelen om te zien of ze nog een Switch over hebben. Het liefst met een exemplaar van Zelda er bij. Pure nostalgie, een nieuwe Nintendo console uitpakken, aansluiten en gameplay ervaren zoals deze bedoeld is: intens, meeslepend en fun.

Nu de vrouw nog zien te overtuigen :P
En wat is nou 400 Euro op de kosten die we de afgelopen maanden gemaakt hebben? :+

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Donstil schreef op maandag 27 februari 2017 @ 00:08:
[...]

Ik zag hem vanavond ook idd.
Zag er niet overtuigend uit.
Reclames zijn zelden bedoeld om op zichzelf te staan. Zeker bij launches zoals deze wil je niet al je kruit in één keer verschieten. Er zijn reclames voor 12-Switch, voor Zelda en algemene reclames die de Switch zelf showcasen. Dat totaalbeeld is wat een marketeer over wil brengen, niet die ene game.

En tsja, ik vind ik dat die game gebundeld had moeten zttien maar een tech demo wil ik het nou ook weer niet noemen. Er is zeker een publiek voor die game.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
horizon1978 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 00:20:
Edge geeft Zelda een 10...
Horizon Zero Dawn een 9...

:)
1 website wilt bitter weinig zeggen, als ik op The Verge ga lezen is elke iPhone elk jaar de beste telefoon ooit gemaakt zonder minpunten ( en ook niet vergeten dat Horizon zowat overal 9-9.5/10 haalt of meer, en 4.5/5 of 5/5 )

Ik zou Zelda al nooit geen 10 geven, geen anti aliasing, 900p, texture popup maar goed laten we eens zien of het zoveel top scores als HZD kan binnen trekken, best benieuwd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Siebelouis
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-06-2022
Ik zou Zelda al nooit geen 10 geven, geen anti aliasing, 900p, texture popup
😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hier voorlopig enkel een Switch (Neon) en Zelda besteld. Vast niet het enige wat ik aankoop in de komende maanden - een set joycons of een pro controller en een case staan sowieso ergens op de planning - maar voor de launch is dit meer dan genoeg, gezien ik de komende paar maanden toch niet zal kunnen spelen. Tijd om het internet af te zetten om spoilers te vermijden...

Om even op de hele review discussie in te gaan: ik ben geen voorstander van reviews met scores. Gamesreviews zijn per definitie subjectief - en ik geloof niet dat het mogelijk is om deze objectief te maken. Ja je kan proberen een game te beoordelen op technische kwaliteiten, en je kan bvb. checklists gaan maken van hoe men bepaalde mechanismes invult... maar uiteindelijk komt het toch gewoon neer op de ervaring van het totaalpakket, en één persoon die zijn/haar mening daarover geeft, en die altijd beïnvloedt zal zijn door zijn/haar eerdere ervaringen, persoonlijke smaak, omgeving, enz. Een "10" betekent dan ook nooit perfectie. Daarom ben ik eerder voorstander van een systeem zoals bij Eurogamer of RPS: een eindoordeel met een Recommended, Essential, 'gewoon' en Avoid.

Als je dit op Zelda toepast: BoTW zal nooit grafisch even technologisch hoogstaand zijn als bvb Horizon Zero Dawn op 4K. Of dit mijn beleving van de game gaat veranderen? Waarschijnlijk niet, en waarschijnlijk zal ik Zelda een betere game vinden dan Horizon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Je bedoelt pop-in? Daar heeft Horizon Zero Dawn ook last van. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Media Markt heeft alweer wat verkocht wat niet mag:

http://imgur.com/a/ca148#IU1VzNw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RayNbow schreef op maandag 27 februari 2017 @ 05:57:
[...]

Je bedoelt pop-in? Daar heeft Horizon Zero Dawn ook last van. ;)
Feitelijk alle games van dit formaat hebben daar last van. Helemaal omdat er geen loading schermen zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2017 07:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:36
Zit je maanden lang alles aan je vrouw te vertellen over de switch. Ze geeft geen kick (weinig interrese). Zeg ik gisteren: ohja Bomberman komt er ook op uit, misschien ken je het wel. Zegt ze: omg die heb ik vroeger kapot gespeeld op de pc, die MOET je halen! >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryatzu schreef op maandag 27 februari 2017 @ 07:06:
Zit je maanden lang alles aan je vrouw te vertellen over de switch. Ze geeft geen kick (weinig interrese). Zeg ik gisteren: ohja Bomberman komt er ook op uit, misschien ken je het wel. Zegt ze: omg die heb ik vroeger kapot gespeeld op de pc, die MOET je halen! >.<
Zo zie je maar weer, elke game is een potentiële system seller. :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:53
Blijkt dat ze mijnenveger bedoelde :+
Afbeeldingslocatie: https://photos1.blogger.com/blogger/6694/2180/1600/mv4.png

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:07

Kettrick

Rantmeister!

Lol, dat zou een giller zijn 8)

Mijn vrouw had het toevallig afgelopen week nog over Kings Quest ( de oude dos versie ) , ben benieuwd of er een Switch titel is die op die emotie in kan spelen >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• horizon1978
  • Laatst online: 18-08 08:57
Katmi schreef op maandag 27 februari 2017 @ 03:23:
[...]

1 website wilt bitter weinig zeggen, als ik op The Verge ga lezen is elke iPhone elk jaar de beste telefoon ooit gemaakt zonder minpunten ( en ook niet vergeten dat Horizon zowat overal 9-9.5/10 haalt of meer, en 4.5/5 of 5/5 )

Ik zou Zelda al nooit geen 10 geven, geen anti aliasing, 900p, texture popup maar goed laten we eens zien of het zoveel top scores als HZD kan binnen trekken, best benieuwd :)
Tuurlijk zegt 1 website weinig maar Edge staat bekend als kritisch.

En oh ja,dit:
geen anti aliasing, 900p, texture popup
maakt van een spel geen 7, 8, 9 of 10. Anders had ik persoonlijk Xenoblade X nooit een 10 kunnen geven. Het gaat om gameplay waardoor een spel een 10 krijgt of populair wordt.

Als graphics echt zo belangrijk waren dan was Minecraft nooit het fenomeen geworden dat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:08
Ryatzu schreef op maandag 27 februari 2017 @ 07:06:
Ik had hetzelfde met mijn vriendin. Ik liet een promo video van de Switch zien. Ze zag dat er op de bank gespeeld werd en dat hij als handheld werkt. Toen vond ze het al niet boeiend meer. Totdat ze zag dat je met 1 console ook met ze tweeën Mario Kart kan spelen :D. ''Hoe werkt dat dan? Moet ik dan ook z'n apparaat? Nee... we hebben er maar eentje nodig O-) ''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:11
zijn er ook nog beetje leuke games voor kinderen bij de launch? Had al gekeken maar zie weinig er bij zitten wat me wat voor de kinderen leuk lijkt, maar wellicht dat jullie nog tips hebben? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelproust
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-04 01:41
MrHarry schreef op maandag 27 februari 2017 @ 08:43:
zijn er ook nog beetje leuke games voor kinderen bij de launch? Had al gekeken maar zie weinig er bij zitten wat me wat voor de kinderen leuk lijkt, maar wellicht dat jullie nog tips hebben? :)
Bomberman R en Snipperclips lijken me toffe games voor kids als adults.

[ Voor 0% gewijzigd door marcelproust op 27-02-2017 08:46 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-09 21:30

Megalodon86

Enzyme X

horizon1978 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 07:37:
Als graphics echt zo belangrijk waren dan was Minecraft nooit het fenomeen geworden dat het is.
Minecraft heeft natuurlijk ook graphics, uiteindelijk is dat gewoon hoe een game eruit ziet. En dat was wellicht juist de reden dan het zo'n fenomeen werd. Soms verkoopt simpel (of retro/oldschool/etc).

Dus verder gewoon eens; om goed te verkopen en populair te zijn/blijven is veel meer nodig dan alleen realistische graphics of cutting-edge vernieuwingen/verbeteringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

Skylanders Imaginators? Die kwam volgens mij ook meteen bij de launch uit. Dan heb je wel meteen een van de populairste kind-geschikte games van de afgelopen tijd te pakken. Alleen moet je daar financieel gereed voor zijn :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHarry
Ja bomberman gezien inderdaad wellicht dat ik die maar scoor...kan niet thuis komen met een switch zonder een game voor de kids er bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Hangt er vanaf hoe oud je kids zijn denk ik.

Bij release heb je Skylanders Imaginators en Just Dance 2017. In april komt Lego City Undercover ook. En wat al eerder genoemd is, Snipperclips is wel een schattig spelletje, maar dat is alleen met zn 2en (of 4en) leuk. Maar het schijnt ook maar 20 euro te gaan kosten dus wellicht is dat een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHarry
5 en 6 dus het moet simpel zijn..jammer dat er geen mario party is nog dat zou een instant buy zijn geweest!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:55
Oh man, de spanning neemt hier toe..

4!

Het is sinds lange tijd (N64) dat ik zo veel zin heb om een console aan te schaffen en spellen te spelen. Ik zie het helemaal zitten. Gaaf!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
MrHarry schreef op maandag 27 februari 2017 @ 08:52:
5 en 6 dus het moet simpel zijn..jammer dat er geen mario party is nog dat zou een instant buy zijn geweest!
Dan valt Snipperclips wel af denk ik. Het onschuldige uiterlijk neemt niet weg dat het een puzzelspel is. De eerste levels zijn om uit te leggen hoe het spel werkt, en die zijn makkelijk. Maar op een gegeven moment moet je alles wat je geleerd hebt in die levels toepassen bij puzzels die wel gebouwd zijn om een uitdaging te zijn.

Ik weet niet precies wat de doelgroep van Skylanders is, maar dat is sowieso een spel waar heel veel geld in gaat zitten omdat je van die plastic prul er bij moet kopen. Maar ook hier twijfel ik of het voor 5 en 6-jarigen geschikt is. Sowieso verwacht ik dat dit meer een spel voor jongens is.

Just Dance doet het goed bij meisjes denk ik. Maar het is wel "grote mensen muziek".

Ik denk dat je het beste even bij een speelgoedwinkel langs kan gaan om te vragen wat zij aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

Mijn zoontje is net 6 geworden, maar die speelde vorig jaar Skylanders Superchargers al op eigen kracht helemaal uit. Dat is echt niet zo moeilijk (het heeft nl een instelbare moeilijkheidsgraad).

Maar die poppetjes kopen ga je wel blut op ja. Wij hebben toen alles wel in de aanbieding gekocht (2+1 en 1+1), maar alsnog gaat het hard. Daar om Skylanders Imaginators ook nog maar een afgehouden. Misschien als het weer allemaal in de aanbieding is. Ik hoopte eigenlijk op een platformer zoals Yooka Laylee, maar die komt dus niet meer op de Wii U. Wel op de Switch gelukkig, maar vooralsnog heb ik die niet besteld. Ik hoop eigenlijk dat er toch nog een game-bundel komt ergens dit jaar.

[ Voor 55% gewijzigd door Megalodon86 op 27-02-2017 09:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WarShadow
  • Laatst online: 18-07 14:46
Dagg schreef op maandag 27 februari 2017 @ 09:15:

4!

Het is sinds lange tijd (N64) dat ik zo veel zin heb om een console aan te schaffen en spellen te spelen. Ik zie het helemaal zitten. Gaaf!!
Hier het zelfde, op dit moment alleen Zelda BotW er bij besteld (waar ik me zeker de komende tijd mee ga vermaken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-06 09:28
Megalodon86 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 09:18:
Mijn zoontje is net 6 geworden, maar die speelde vorig jaar Skylanders Superchargers al op eigen kracht helemaal uit. Dat is echt niet zo moeilijk (het heeft nl een instelbare moeilijkheidsgraad).

Maar die poppetjes kopen ga je wel blut op ja. Wij hebben toen alles wel in de aanbieding gekocht (2+1 en 1+1), maar alsnog gaat het hard. Daar om Skylanders Imaginators ook nog maar een afgehouden. Misschien als het weer allemaal in de aanbieding is. Ik hoopte eigenlijk op een platformer zoals Yooka Laylee, maar die komt dus niet meer op de Wii U. Wel op de Switch gelukkig, maar vooralsnog heb ik die niet besteld. Ik hoop eigenlijk dat er toch nog een game-bundel komt ergens dit jaar.
Hier ook op zoek naar Switch spelletjes voor Kids in die leeftijd... alleen hier is het meer gericht op prinsessen 8)
Ik wacht wel op Mario Kart, wellicht dat Disney komende tijd nog wat uit brengt. Voorlopig moeten ze nog maar even met de Wii bezig blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:48
misschien moet je het zoeken in wat 2d platform games uit de indie hoek, skylanders ga ik ook een beter bekijken, zelf vind ik het niks, maar mijn 2 jongens (4 en 6) wel.

Ik ga op mijn gemak game reviews etc bekijken na de release. Snipperclips is voor mij ook nog een twijfel geval (qua moeilijkheid en of het wel boeiend is voor die 2 van mij :D). Zat ook nog even terug te rekenen, tetris vroeger ook veel gespeeld op de gameboy, maar toen was ik 10-11 denk ik. geen idee hoe lastig dat is voor een 6 jarige, wel goed voor ruimtelijk inzicht :+ Ik zal ze eens tetris laten spelen op een emulator met fatsoenselijke controls (dus geen touch).

Ik zie ook van die rubber bescherm dingen voor de joycons, heeft dat nog toegevoegde waarde en passen ze dan nog wel in de standaard grip? Aan de switch zelf schuiven ze alleen langs de rails, maar de grip zit misschien ook over de achterkant van de joycons, als ze er elke keer op en af moeten zijn ze natuurlijk zo stuk... Ook ali/ebay/... in de gaten houden voor goedkope single grips

Strava

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Dagg schreef op maandag 27 februari 2017 @ 09:15:

4!

Ik heb het tijdens iedere console launch eigenlijk wel. Maar omdat ik opgegroeid ben met een NES maar vooral een SNES en N64 is Nintendo toch altijd wel iets speciaals geweest. Hier kijk ik dan ook veel meer naar uit dan toen ik mijn PS4 en Xbox One ging kopen. Enige overgeslagen console is de WiiU, had ik vanaf het begin al geen vertrouwen in.

Maar dit uitkijken naar een nieuwe console dat komt door maar één game en dat is The Legend of Zelda: Breath of the Wild, pure nostalgie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prulleman schreef op maandag 27 februari 2017 @ 09:27:
Zat ook nog even terug te rekenen, tetris vroeger ook veel gespeeld op de gameboy, maar toen was ik 10-11 denk ik. geen idee hoe lastig dat is voor een 6 jarige, wel goed voor ruimtelijk inzicht :+
Hmm, ik kan niet meer herinneren hoe oud ik was, maar volgens mij was ik wel rond de 6-7 jaar toen ik aanraking kwam met Tetris (op een niet zo'n legale 82-in-1 games NES cartridge). Zonder handleiding toen door trial en error uitgevogeld wat de regels van Tetris waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-08 00:40
Prulleman schreef op maandag 27 februari 2017 @ 09:27:
tetris vroeger ook veel gespeeld op de gameboy, maar toen was ik 10-11 denk ik. geen idee hoe lastig dat is voor een 6 jarige, wel goed voor ruimtelijk inzicht :+ Ik zal ze eens tetris laten spelen op een emulator met fatsoenselijke controls (dus geen touch).
Ik geloof dat ik Tetris al speelde toen ik ergens rond de 5 was. Naar mijn idee was ik er ook redelijk goed in. Wil niet zeggen dat Tetris moeilijk te begrijpen is als in speelwijze, om er echt goed in te worden is een ander verhaal.

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
RayNbow schreef op maandag 27 februari 2017 @ 09:39:
[...]

Hmm, ik kan niet meer herinneren hoe oud ik was, maar volgens mij was ik wel rond de 6-7 jaar toen ik aanraking kwam met Tetris (op een niet zo'n legale 82-in-1 games NES cartridge). Zonder handleiding toen door trial en error uitgevogeld wat de regels van Tetris waren.
Ik zat in groep 4. Ik kreeg een Gameboy met Tetris van de goedheiligman. Ik zal dus 7 zijn geweest.

Kan me niet meer herinneren hoe ik het geleerd heb. Volgens mij ging het vrij automatisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Enigste gameboy game waar ik om gaf was pokemon silver op mn gba. Iets van 3 verleng kabels gekocht die het allemaal niet deden, blijkbaar deden alleen oude gameboy verleng kabels het voor gb color games.

Maar goed, in de folder van de media markt staat de switch voor 344, dat betekend dat ze wel wat op voorraad hebben in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlackMage schreef op maandag 27 februari 2017 @ 09:49:
[...]

Ik zat in groep 4. Ik kreeg een Gameboy met Tetris van de goedheiligman. Ik zal dus 7 zijn geweest.

Kan me niet meer herinneren hoe ik het geleerd heb. Volgens mij ging het vrij automatisch?
Ik kan me herinneren dat ik samen met m'n zusje 2-player tegen elkaar aan het spelen waren, maar geen idee wat we aan het doen waren. We pleurden eerst gewoon willekeurig de Tetris-blokken naar beneden en maakten bouwwerken tot we erachter kwamen dat als je het veld had volgestouwd dat je dan een game-over scherm kreeg.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/OdWzPmo.jpg

Pas toen we per ongeluk ontdekten dat als je een hele lijn vulde en dat het spel die lijn weghaalde begon langzaamaan het doel van het spel duidelijk te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:48
Nieuwevolger schreef op maandag 27 februari 2017 @ 09:52:
...
Maar goed, in de folder van de media markt staat de switch voor 344, dat betekend dat ze wel wat op voorraad hebben in de winkel.
ehh.. of ze willen je naar de winkel lokken.. ;)
ze zullen vast wel wat hebben in sommige filialen, maar wellicht doet de ene media markt nog aan losse (buiten de webshop) reservergingen, en hebben ze niks voor de losse verkoop, wellicht hebben ze er bij de andere maar 2, of hebben ze geen games. kortom, ik zou me er niet teveel op verheugen

Strava

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlackMage
Prulleman schreef op maandag 27 februari 2017 @ 09:58:
[...]

ehh.. of ze willen je naar de winkel lokken.. ;)
ze zullen vast wel wat hebben in sommige filialen, maar wellicht doet de ene media markt nog aan losse (buiten de webshop) reservergingen, en hebben ze niks voor de losse verkoop, wellicht hebben ze er bij de andere maar 2, of hebben ze geen games. kortom, ik zou me er niet teveel op verheugen
Een winkel zoals de Aldi zou dat doen ja, omdat je dan misschien daar je boodschappen gaat doen. Maar niemand die naar de MediaMarkt komt voor een Switch zal denken "oh de switch is er niet? dan koop ik maar een tv, die had ik toevallig toch nodig"

Ik denk dat er wel enkele niet-gereserveerde Switches naar de winkels komen. Als je daar vrijdag ochtend op de stoep staat dan maak je wel kans. Maar wel uitkijken voor de MediaMarkt koppelverkoop-praktijken. Dat doen veel vestigingen op eigen initiatief, dan bundelen ze wat accessoires erbij. Met een beetje mazzel is dat Zelda, met wat pech een overpriced 4-joycon charger of zo'n waardeloos accessoirepakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Nieuwevolger schreef op maandag 27 februari 2017 @ 09:52:
Enigste gameboy game waar ik om gaf was pokemon silver op mn gba. Iets van 3 verleng kabels gekocht die het allemaal niet deden, blijkbaar deden alleen oude gameboy verleng kabels het voor gb color games.

Denk gewoon ff lekker maken en als je der staat... je kan er een reserveren :+ Magic of sales noemen we zoiets.

De teleurstelling wordt dan te groot en is er nog maar 1 manier om een Switch zo snel mogelijk te krijgen en dat is reserveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:59
@ Discussie hier boven. (Gelukkig) geen idee wat kinderen leuk vinden, maar dit lijkt me wel geschikt voor jonge kinderen?

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=exZL8HmEMz8]

[ Voor 22% gewijzigd door Beakzz op 27-02-2017 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2017 @ 07:04:
[...]

Feitelijk alle games van dit formaat hebben daar last van. Helemaal omdat er geen loading schermen zijn.
Zelfs games met loading screen. 9/10 keer is het niet rendabel om alles te renderen in een cell, vooral als dit ver weg is. Die pop-in die we gaan zien is vooral LOD, waarbij dingen die ver weg zijn een erg donkere en primitieve vorm hebben, om slechts te insinueren dat daar wat is, en wanneer je dichterbij komt popt het object van groene driehoek naar gedetailleerde boom.

Assassin's Creed was er erg goed in om dit zo subtiel mogelijk te maskeren.

:+

Ik vind de texture pop-in bij Zelda eigenlijk wel meevallen, als ik de footage eens bekijk. Na 13:00 zie je inderdaad dat er wat rotsen op vrij korte afstand spawnen, maar zelfs tijdens een scene met hogere snelheid valt het allemaal wel mee. Alle open-world games hebben hier last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Zolang er maar niet iets wat je in 1 klap dood kan maken op 1 meter afstand ineens zichtbaar wordt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelda games zijn op zich nooit moeilijke spellen, kan me eigenlijk niet herinneren dat er one-hit grunt enemies zijn :P zelfs op Hero Mode (double damage taken) ben ik nog niet in 1 klap doodgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:50:
Zelda games zijn op zich nooit moeilijke spellen, kan me eigenlijk niet herinneren dat er one-hit grunt enemies zijn :P zelfs op Hero Mode (double damage taken) ben ik nog niet in 1 klap doodgeslagen.
Volgens de previews is de nieuwe Zelda dus wel een stuk moeilijker, vanwege het open wereld principe en je dus op plekken kunt komen waar je eigenlijk nog niet naar toe zou moeten. Las van momenten waar je dus in 1 klap dood kunt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:43
Hoop dat er een tig minigames in de nieuwe Zelda zitten,(Ocarina of Time, of Twilight prinsess b.v. en dat met de techniek van de Joy-cons) Dagje vissen o.i.d :)

*gaat deze week niet meer op Youtube en de bekende sites kijken

[ Voor 40% gewijzigd door rudyman85 op 27-02-2017 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:50:
Lorule in A Link Between Worlds hero mode. Daar zitten er wel een paar die met één hit 3-4 hartjes kunnen weghalen. ;)

Maar goed, ik heb ook gelezen dat Breath of the Wild één van de moeilijkste Zelda games is. En daar ben ik wel blij mee.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2017 11:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
Persoonlijk niet zo blij dat het wat moeilijker is. Bij bosses vind ik het niet erg, die zie je aankomen en anders save je ervoor en dan ga je er een andere keer even voor zitten. Maar in de wereld zelf hoef ik niet echt een uitdaging te hebben. Gewoon achterover gezakt een beetje de wereld verkennen en wat spulletjes verzamelen zonder de stress van elke 5 minuten te hoeven saven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:51:
[...]

Volgens de previews is de nieuwe Zelda dus wel een stuk moeilijker, vanwege het open wereld principe en je dus op plekken kunt komen waar je eigenlijk nog niet naar toe zou moeten. Las van momenten waar je dus in 1 klap dood kunt zijn.
Mensen die een Xenoblade gespeeld hebben zijn hierop voorbereid. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Ik ben Zelda 2 gewend dus ook wel voorbereid :)

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turanmegil
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 31-07 09:40
Wat ik begrepen heb uit de previews is dat BotW ook regelmatig autosaved en ik heb nog geen preview gezien waar dit als stressvol of onprettig werd ervaren. Je start bij je laatste autosave weer en kan dan kiezen om het nog een keer te proberen of om ergens anders heen te gaan. Vind het ook wel kloppen in die wereld. Je kan niet met een houten stok en oude versleten kleding een groot monster bevechten :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlackMage schreef op maandag 27 februari 2017 @ 12:08:
zonder de stress van elke 5 minuten te hoeven saven.
BotW doet aan autosave. Doodgaan in BotW heeft dus weinig consequenties en is vergelijkbaar met Xenoblade. Je verliest alleen wat tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Moeilijkere Zelda, meld mij maar aan :D Is het al zover? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:55
BlackMage schreef op maandag 27 februari 2017 @ 12:08:
Persoonlijk niet zo blij dat het wat moeilijker is. Bij bosses vind ik het niet erg, die zie je aankomen en anders save je ervoor en dan ga je er een andere keer even voor zitten. Maar in de wereld zelf hoef ik niet echt een uitdaging te hebben. Gewoon achterover gezakt een beetje de wereld verkennen en wat spulletjes verzamelen zonder de stress van elke 5 minuten te hoeven saven.
Ik ben geen Zelda speler maar zit er wel aan te denken om BotW aan te schaffen vanwege de open spelwereld. Wat jij omschrijft hoop ik ook want ook ik zit niet te wachten op elk moment een gevecht. Ben daar een te casual speler voor denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Turanmegil schreef op maandag 27 februari 2017 @ 12:13:
Vind het ook wel kloppen in die wereld. Je kan niet met een houten stok en oude versleten kleding een groot monster bevechten :P.
Nieuwe speedrun categorie voor BotW: shirtless tree-branch, any%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
RayNbow schreef op maandag 27 februari 2017 @ 12:14:
[...]

Nieuwe speedrun categorie voor BotW: shirtless tree-branch, any%.
Glitchen ;) Had al ergens vernomen dat je hem binnen 15 minuten uit kan spelen door recht naar het einde te lopen. Dus zo'n hele grote speedrun zou het vast niet worden.

100% lijkt me dan leuker >:)

[ Voor 4% gewijzigd door Kadardar op 27-02-2017 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kadardar schreef op maandag 27 februari 2017 @ 12:17:
[...]

Glitchen ;) Had al ergens vernomen dat je hem binnen 15 minuten uit kan spelen door recht naar het einde te lopen. Dus zo'n hele grote speedrun zou het vast niet worden.

Jup, maar dan word je gigantisch afgemaakt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-07 11:17

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Kadardar schreef op maandag 27 februari 2017 @ 12:17:
[...]

Wordt weer tegen gesproken omdat je bepaalde Seika slate upgrades moet hebben.

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Laatst online: 05-09 10:18
Word bijna zo'n speedrun zoals in A Link to the past dan qua snelheid.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2017 @ 12:19:
[...]

Jup, maar dan word je gigantisch afgemaakt :p
Git gud zou ik zeggen :P
AstralizeR schreef op maandag 27 februari 2017 @ 12:19:
[...]

Wordt weer tegen gesproken omdat je bepaalde Seika slate upgrades moet hebben.
Geen idee, heb alleen het officiële woord van Nintendo gezien. tenzij er nu een aanpassing is geweest dan kunnen we die weer opschorten.

[ Voor 46% gewijzigd door Kadardar op 27-02-2017 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Zijn de dingen die je met de Amiibo's unlockt eigenlijk permanent? Zoals die Wolf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Phusebox schreef op maandag 27 februari 2017 @ 12:22:
Zijn de dingen die je met de Amiibo's unlockt eigenlijk permanent? Zoals die Wolf?
Eigenlijk zijn het allemaal "consumables" die je mag houden, je kan alleen maar 1x per dag dezelfde amiibo gebruiken.
Wolf Link niks over bekend hoe dat werkt, lijkt me logisch dat hij blijft tot ie af is.. en of die er nog is als je het spel afsluit is onbekend.

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Kadardar schreef op maandag 27 februari 2017 @ 12:20:
[...]
Geen idee, heb alleen het officiële woord van Nintendo gezien. tenzij er nu een aanpassing is geweest dan kunnen we die weer opschorten.
Kan best zijn dat je na alle Shrines op het Plateau gebied de benodigde upgrades kunt halen, daarna is het misschien 15min lopen... maar dat je meteen na het ontwaken vanuit de grot naar het kasteel kan lopen lijkt me vaag, je moet eerst de glider nog bemachtigen.

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
AstralizeR schreef op maandag 27 februari 2017 @ 12:26:
[...]

Eigenlijk zijn het allemaal "consumables" die je mag houden, je kan alleen maar 1x per dag dezelfde amiibo gebruiken.
Wolf Link niks over bekend hoe dat werkt, lijkt me logisch dat hij blijft tot ie af is.. en of die er nog is als je het spel afsluit is onbekend.
Ah ok, ik heb namelijk 0 Amiibo's. Maar is wel een duur grapje. Alleen die wolf leek me wel grappig maar die is ook nergens meer te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

_O-

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
RayNbow schreef op maandag 27 februari 2017 @ 12:13:
[...]

BotW doet aan autosave. Doodgaan in BotW heeft dus weinig consequenties en is vergelijkbaar met Xenoblade. Je verliest alleen wat tijd.
Ik zie in verschillende gifjes enzo wel steeds "game over". Dus blijkbaar is het niet spel voorbij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
^lol, denk dat ik hem ook maar ga begraven XD... owh nee toch niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
_/-\o_

Mijne gaat niet de grond in, maar ga hem wel klaar maken voor "long term storage" :P
- Accu's eruit
- Console en gamepad schoon maken en luchtdicht verpakken
- Alles bij elkaar in een plastic kist en dan in de kast

Ook een soort van begraven, maar dan niet om er afscheid van te nemen, maar juist zorgen dat ik dat over 5-10 jaar ook niet hoef :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wahloh
  • Laatst online: 17-06 00:04

Wahloh

Professioneel Nietsnut

BlackMage schreef op maandag 27 februari 2017 @ 12:55:
[...]

_/-\o_

Mijne gaat niet de grond in, maar ga hem wel klaar maken voor "long term storage" :P
- Accu's eruit

Ook een soort van begraven, maar dan niet om er afscheid van te nemen, maar juist zorgen dat ik dat over 5-10 jaar ook niet hoef :+
Vergeet niet al je games een laatste keer erin te stoppen om eventuele updates te downloaden. Op die manier kan je zodra Nintendo de stekker uit de Wii U servers trekt alsnog de laatste versie spelen. :P

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

_/-\o_

- Accu's eruit

Mijn Wii U blijft gewoon in de woonkamer staan, ik heb te veel Wii U games nog niet volledig uitgespeeld om hem al op te bergen. Dus ik ga zeker nog Wii U games spelen na het kopen van de Switch :)

En zolang Nintendo de 3DS blijft ondersteunen blijf ik die ook gewoon naast mijn Switch en Wii U gebruiken :) Fire Emblem Echoes ga ik dan ook met zekerheid halen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2017 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2017 @ 13:03:
[...]

Mijn Wii U blijft gewoon in de woonkamer staan, ik heb te veel Wii U games nog niet volledig uitgespeeld om hem al op te bergen. Dus ik ga zeker nog Wii U games spelen na het kopen van de Switch :)
Bij mij het zelfde hoor. Maar het enige wat ik nog wel eens deed op de Wii U was Mario Kart. Ik heb de laatste tijd van veel games geaccepteerd dat ik ze nooit uit zal spelen en helaas voor de Wii U zit alles wat ik daar nog open had ook bij.

En daarbij, in een kwartier tijd is ie weer uitgepakt en aangesloten, dus zo'n hoge drempel is dat nou ook weer niet :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Laatst online: 19:45

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Rive (http://www.twotribes.com/message/rive/) komt ook naar de Switch!
http://www.twotribes.com/message/rive-switch/

[ Voor 21% gewijzigd door Thrace Grumble op 27-02-2017 13:10 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:52
[...]

_/-\o_

- Accu's eruit

Ik zou die accu toch minimaal 1 keer per jaar voor 80% laden, anders is die over 10 jaar morsdood. :p

[ Voor 44% gewijzigd door Flozem op 27-02-2017 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Flozem schreef op maandag 27 februari 2017 @ 13:12:
[...]

Ik zou die accu toch minimaal 1 keer per jaar voor 80% laden, anders is die over 10 jaar morsdood. :p
Ja, ik heb een jaarlijks 'onderhoud' moment voor dat soort dingen ;)

Maar dat de accu stuk gaat vind ik niet zo'n probleem. Daar is altijd wel wat op te bedenken. Maar ik wil niet dat ze gaan lekken in de apparaten dus vandaar dat ik ze eruit haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Laatst online: 19:45

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2017 @ 13:26:
[...]

En Two Tribes zou stoppen met het maken van games?
"Yes, we said we wouldn't develop any new games at Two Tribes. And yes, we still feel like dinosaurs in the games industry. But we're not extinct yet. In fact, we're bringing our best and last, twin-stick shooter/platformer RIVE, to Nintendo Switch™ this year!"

Toch nog ff cashen? ;) Maakt niet uit, ik ben er blij mee :) De ontwikkeling voor de Wii U versie is overigens omgezet naar de Switch.

[ Voor 13% gewijzigd door Thrace Grumble op 27-02-2017 13:40 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kadardar
Ziet eruit als een vette game, ik neem hem mee bij release :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 16:41
Best jammer....wil ik net alle Amiibo's van BotW bestellen is die van Zelda (dame) niet meer te verkrijgen op het moment......de overige komen gewoon op 3/3 :)

PSN: IXI_BUDDHA_IXI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kadardar
Buddha_ schreef op maandag 27 februari 2017 @ 14:02:
Best jammer....wil ik net alle Amiibo's van BotW bestellen is die van Zelda (dame) niet meer te verkrijgen op het moment......de overige komen gewoon op 3/3 :)
<lullige modus>Is der ook een Zelda jongetje dan? 8)7 </lullige modus>

Balen, hopen dat die amiibo dan nog komt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Kadardar schreef op maandag 27 februari 2017 @ 14:14:
[...]

<lullige modus>Is der ook een Zelda jongetje dan? 8)7 </lullige modus>
Wel een Zelda-game. :P

Ik heb die Amiibo's nooit echt begrepen. Zijn het nou serieus mini-poppetjes met een NFC-chip erin die je een kleine hoeveelheid extra content geven? Ik bedoel...bij Skylanders snap ik het nog wel, daar is het deel van de franchise. Maar wat voegt zo'n Amiibo toe voor BotW? :?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
NMe schreef op maandag 27 februari 2017 @ 14:16:
[...]

Ik heb die Amiibo's nooit echt begrepen. Zijn het nou serieus mini-poppetjes met een NFC-chip erin die je een kleine hoeveelheid extra content geven? Ik bedoel...bij Skylanders snap ik het nog wel, daar is het deel van de franchise. Maar wat voegt zo'n Amiibo toe voor BotW? :?
Die Amiibo zijn 90% voor de verzamelwaarde en 10% voor wat ze ingame bieden. Het voordeel van die dingen is wel dat er meestal meerdere games zijn waar je iets kleins krijgt, ipv 1 game waar het voor iets groters is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
NMe schreef op maandag 27 februari 2017 @ 14:16:
[...]

Zelfde als Skylanders zo'n beetje alleen hebben deze per game een verschillende werking.
Het kan een unlock voor iets zijn, voor super smash bros is het bijv weer een slimmere AI waar je tegen kan vechten Super Mario Maker zijn het paddestoelen met kostuums (die soms een thema van een level kan maken) en zo heeft elke "compatible amiibo "game een bepaalde werking. Als ik zou zeggen dat elke game er iets mee kan krijg ik boze mensen in het topic :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Kun je die NFC keys niet gewoon clonen en ter download aanbieden? Of zijn er al mensen die dit doen?

Pagina: 1 ... 89 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussies over prijzen en bestellingen horen niet hier thuis, maar in dit topic: Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic