Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desune
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-11-2024
Anoniem: 420148 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:29:
[...]

Ik heb er wellicht twee. Mediamarkt zei af, dus ik bestelde elders nog last-minute, komen ze gisteren terug op mijn mailtje met dat ze het met een andere kleur wel voor me kunnen leveren... Ik kan m'n eventuele (Intertoys confirmde niet en ik mag hem niet cancellen, alleen retoruneren) tweede Switch laten kopen door iemand die in Amsterdam woont/heen wil reizen er blij mee maken. (als Intertoys het ook daadwerkelijk morgen heeft)
Ik ben ook geinteresseerd als je van de 2e Switch af wilt. Woon in omgeving Amsterdam en kan elk moment van de dag langskomen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Anoniem: 67853 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 17:00:
ook degene die video hierboven poste (alexander repty) heeft op reddit gepost dat verbinding left joycon nu goed werkt (restart switch docked met joycons attached.

zijn reactie >> https://www.reddit.com/r/...e_update_joycons/deezfhp/

Volgens mij zit het dus wel goed met left joycon connection issues
Lees inderdaad dat de joycon issues gefixt lijken te zijn op Reddit. Schijnbaar wordt er een nieuwe firmware geflashed/ingeladen als je reboot na de day 1 update (met joycons aangesloten).
Update: as someone suggested, having the joy-cons attached to the device during a restart (post-update) actually helps.

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

blmp schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 18:42:
[...]

Lees inderdaad dat de joycon issues gefixt lijken te zijn op Reddit. Schijnbaar wordt er een nieuwe firmware geflashed/ingeladen als je reboot na de day 1 update (met joycons aangesloten).

[...]
Is dat niet de Day-1 update? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04 01:33

cronixx

krieuw

CH40S schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 18:51:
[...]
Is dat niet de Day-1 update? :)
Jawel, waarbij het dus belangrijk is dat je de switch een keer reboot met de joycons attached, zodat het daarna gefixt is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:22

S2S

Dus de Joycon zeikstralen krijgen geen gelijk :P
Zie je wel.. is gewoon opgelost ...

Maarja negatief verkoopt tegenwoordig...

[ Voor 20% gewijzigd door S2S op 02-03-2017 18:55 ]

1 MT 5.12 KWh (v 148) , Shelly Pro EM CT-63, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blubkens
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
CRoNiXX schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 18:21:
[...]
Hoe kwam jij eigenlijk zo vroeg aan een switch?
Met een beetje geluk. Hij was op voorraad en mocht hem op komen halen. 👍🏿

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:55

PBP

Eurogamer zegt dat het probleem met de Joycon nog helemaal niet is opgelost. Het word tijd dat Nintendo eens gaat reageren :/ .
UPDATE 2/3/17 4:00pm: The Nintendo Switch's day one system update has launched, and there are reports online that installing the patch with the Joy-Cons attached updates the firmware on the controllers, resolving the de-sync issues. Is this really the case? Unfortunately not. We've updated our console with controllers attached and re-run the battery of tests detailed below. In all cases, the range and consistency of the connection of each Joy-Con remains the same, and the left controller still has demonstrably weaker range than the right. Eurogamer has contacted Nintendo several times now concerning this issue, and we still await a reply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04 01:33

cronixx

krieuw

Blubkens schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 18:55:
[...]

Met een beetje geluk. Hij was op voorraad en mocht hem op komen halen. 👍🏿
Cool! Foutje van de winkel of werkt er een bekende ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-05 08:11

Alcmaria

Syntax Error in 10

PBP schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 18:56:
Eurogamer zegt dat het probleem met de Joycon nog helemaal niet is opgelost. Het word tijd dat Nintendo eens gaat reageren :/ .

[...]
Misschien die restart niet gedaan door EuroGamer?

"Update: as someone suggested, having the joy-cons attached to the device during a restart (post-update) actually helps. I could even use the joy-con behind my back after that."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-04 21:55

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Legend of Zelda: Breath of the Wild Spoiler-Free Review

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Milan57
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18-04 08:57
Voor de laatste keer hier nog even een berichtje:

Ik heb morgen 1 gesealde switch over die opgehaald mag worden in regio Arnhem-Wageningen. Voor de normale prijs van 329.- en een kratje bier mag hij weg.

Raar dat ze er op marktplaats 50e extra voor geven en dat ik hem hier niet kwijt raak. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 18:11:
[video]

Filmpje van na de patch en de eshop. Gelukkig kan je dus blijkbaar ook vrienden toegvoegen zonder friendscodes waar vanmiddag even "angst" voor was hier.
De non-friendcodes manier is echter wel op basis van proximity (de ander moet z'n Switch in de buurt hebben) of op basis van gezamenlijke activiteiten (gespeelde games, gelinkte apps zoals Mario Run, etc.).

Wat ik tot nu toe in 't filmpje van GameXplain zag is dat je ook je friendcode kan veranderen (Reissue friend code, rond de 2e minuut). Zou dit misschien zijn voor het geval dat je friendcode mocht lekken, dat je dan een andere friendcode zou kunnen aanvragen?

Edit: Oh, en op basis van wat ik op NeoGAF voorbij zag komen, hoef je met friendcodes niet zoals vroeger elkaars code te hebben. Slechts 1 persoon hoeft de code van de ander te hebben en dat is voldoende.

[ Voor 11% gewijzigd door RayNbow op 02-03-2017 19:29 ]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Waarom koopt iedereen direct een nieuwe MicroSD kaart, standaard zit er 32 GB in, wat redelijk veel is als je de meeste spellen koopt in de winkel. In de toekomst zullen deze kaartjes steeds goedkoper worden, dus vanwaar de haast om deze nu al te kopen?

Neem aan als je een nieuwe koopt dat je de data 'gewoon' over kunt kopieren.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-03 22:18

Video van na de update! :)

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-05 08:39
_/-\o_ fijn om te zien. Nu de frame drops voor zelda nog fixen dmv patches en we zijn helemaal blij ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ykz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 00:19

ykz

Gynnad schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 19:29:
Waarom koopt iedereen direct een nieuwe MicroSD kaart, standaard zit er 32 GB in, wat redelijk veel is als je de meeste spellen koopt in de winkel. In de toekomst zullen deze kaartjes steeds goedkoper worden, dus vanwaar de haast om deze nu al te kopen?

Neem aan als je een nieuwe koopt dat je de data 'gewoon' over kunt kopieren.
Wellicht dat sommigen veel uit de eShop gaan halen en gewoon goed voorbereid willen zijn, ipv dat ze straks ruimte tekort komen en dan een nieuwe halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-05 16:25
Milan57 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 19:25:

Ik heb morgen 1 gesealde switch over die opgehaald mag worden in regio Arnhem-Wageningen. Voor de normale prijs van 329.- en een kratje bier mag hij weg.

Raar dat ze er op marktplaats 50e extra voor geven en dat ik hem hier niet kwijt raak. :P
Helaas te ver ;(

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17:31
Geef ook meteen aan welke locatie je wel zoekt.. ;)

PSN: Redrafted

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blubkens
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
rudyman85 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 19:42:
[...]

_/-\o_ fijn om te zien. Nu de frame drops voor zelda nog fixen dmv patches en we zijn helemaal blij ;)
Volgens mij hebben ze dat al gedaan. Na de update van de switch was er ook een update voor Zelda.
Heb tot nu toe nog geen framedrops gehad maar ik ben in tablet mode aan het gamen wat mogelijk al minder frame drops heeft vanwege de 720p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-04 22:31
Vraagje:

Fijn, dat het joycon-issue opgelost lijkt te worden met de update, maar als daarvoor de joycons attached moeten zijn bij de reboot, hoe krijg je je 2e setje joycons dan ook "gepatcht"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desune
boefje79 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 19:55:
Vraagje:

Fijn, dat het joycon-issue opgelost lijkt te worden met de update, maar als daarvoor de joycons attached moeten zijn bij de reboot, hoe krijg je je 2e setje joycons dan ook "gepatcht"?
De gepachte eraf halen en je 2e setje erop doen en opnieuw booten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-04 16:06

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Ik ben overigens nog niet helemaal overtuigd: DigitalFoundry stelt dat de problemen met de Joycon nog niet zijn verholpen na de update.

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Nice, ik heb voor morgen een Switch kunnen regelen :+ Ga ik lekker mee doen hier in dit thread :+

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Japanse versie van I am Setsuna heeft mogelijk Engels? Voor de mensen die I am Setsuna fysiek willen hebben misschien interessant (gezien het alleen in Japan een fysieke release krijgt).

Edit: Overzicht Japanse games + taal support

[ Voor 16% gewijzigd door RayNbow op 02-03-2017 20:02 ]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugiwara
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-06-2020
Anoniem: 420148 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 11:24:
[...]

Oke, maar dan pak je enkel Witcher 3. FFXV framedropt op een standaard-PS4 op 1080p al als een gek in open velden en op een Pro in "4k"/1800p-modus nog meer. Fallout 4 had/heeft hetzelfde probleem, en heeft dit ook een tijd op de PC gehad in drukke steden, waardoor zo'n beetje een PC van elk kaliber erop stuk ging door de vele shadows. Dit speelt overigens al sinds de PS3, de laadtijden en performance van Skyrim bijvoorbeeld... letterlijk 3-4 minuten laadtijd van stad->open field als je een redelijk aantal uren in je save file hebt geklokt. Zonder SSD was het op de PC ook niet prettig.

Het is momenteel gewoon een feit dat open-world games met grote, zichtbare gebieden te veel zijn voor zo'n beetje elke console en non-high-end PC als de graphics hetzelfde moeten zijn als een game die is opgedeeld in cells/kamers.
Ik ben het volledig met je eens :)

Ik reageerde meer op het feit waarom er meer 'haat' lijkt te zijn voor een Nintendo Zelda open world game dan bijvoorbeeld Witcher 3.
Kan mij zeker goed vinden in de laadtijden/framedrops op consoles (en zelfs vroeger nog met studenten budget pc builds, omdat je toen nog echt je ziel moest verkopen om half life 2 met graphics & loadtimes normaal te draaien op pc zelfs) en heb zelfs nu met FFXV exact dezelfde problemen ervaren.

Ik gok trouwens ook dat ik framedrops en loading times persoonlijk niet als probleem zou ervaren. zoals je al zei, FFXV gespeeld op de standaard-PS4 en daar heb ik eerlijk gezegd FPS niet als een probleem gezien. loading times tja, wat kan ik zeggen... geeft mij tenminste genoeg rookpauzes ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:06
PBP schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 18:56:

[...]
Thrace Grumble schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 19:56:
Ik ben overigens nog niet helemaal overtuigd: DigitalFoundry stelt dat de problemen met de Joycon nog niet zijn verholpen na de update.
Zo te zien weten zij niet hoe ze de update goed moeten toepassen. Er is in ieder geval één filmpje (hierboven geplaatst) waarbij het duidelijk te zien is dat het opgelost is. Ook zijn er veel meldingen van mensen die dit probleem niet meer hebben, inclusief iemand in dit topic.
We kunnen er dus van uitgaan dat het opgelost is, wel heel blij te horen, want dit had ik (en de meeste met mij waarschijnlijk ;) ) niet geaccepteerd.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-05 12:42
Ja hoor ik ben net naar de Mediamarkt gegaan om hopelijk me switch te krijgen, ze hebben de verkoop al een tijdje gestart.
spoiler:
Afbeeldingslocatie: http://www.dlink.com/nl/nl/-/media/images/products/dgs/108/dgs108b1image-lfront.png
Hele gigabyte switch :D

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-05 16:25
Xerox schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 19:52:
[...]

Geef ook meteen aan welke locatie je wel zoekt.. ;)
Amsterdam :P

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:24
Kadardar schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 20:23:
Ja hoor ik ben net naar de Mediamarkt gegaan om hopelijk me switch te krijgen, ze hebben de verkoop al een tijdje gestart.
spoiler:
[afbeelding]
Hele gigabyte switch :D
Wow, je kan duidelijk zien dat je local play kunt doen met max. 8 man }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
desune schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 19:56:
[...]

De gepachte eraf halen en je 2e setje erop doen en opnieuw booten?
Als dat een normale reboot is en de reboot tijdens de installatie van de patch er specifiek os om de joycons te patchen, dan weet ik niet of dat hetzelfde effect heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Er!k schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 20:28:
[...]

Wow, je kan duidelijk zien dat je local play kunt doen met max. 8 man }:O
Yup :D Blij mee, geniet er enorm van

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlexR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-03 21:29
Potverdrie...
Al een hoop mensen met een Switch terwijl de postbode hier morgen pas tussen 15-17 komt (volgens de PostNL app).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Las trouwens in de OP dat je in het najaar bij het internet abonnement ook elke maand 1 gratis virtual console game kunt spelen, zal dit een game zijn die je zelf mag kiezen of geeft Nintendo aan welke game dit is, dat laatste zou dan wel weer jammer zijn, want dan zal het 9 van de 10 keer geen topper zijn..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-05 16:41

Zyron

BWRAAAAP

Milan57 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 19:25:

Heb je een DM gestuurd. ;-)

--

Net even rondje door Arnhem gedaan, rond de klok van 20:00 uur waren de schappen bij de Intertoys, Mediamarkt en Nedgame nog geheel leeg. Ook geen accessoires oid. Had stiekem gehoopt alvast een Pro Controller te scoren, nu maar gereserveerd bij die grote rode retailer.

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Iemand al een plek gevonden waar de blauwe en rode grips te bestellen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riyaz
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 16:51
AlexR schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 20:39:
Potverdrie...
Al een hoop mensen met een Switch terwijl de postbode hier morgen pas tussen 15-17 komt (volgens de PostNL app).
bij mij komt de switch ook pas om 15:30 -17:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chickenator
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 28-04 00:09
Ik krijg mijn switch pas 17:30 - 21:30. Maar had ik eigenlijk ook niet anders verwacht, is meestal wel zo met postnl hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marcelproust
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-04 01:41
Chickenator schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 20:53:
Ik krijg mijn switch pas 17:30 - 21:30. Maar had ik eigenlijk ook niet anders verwacht, is meestal wel zo met postnl hier.
Vandaar dat ik altijd laat leveren in een postkantoor in de buurt, waar ze meestal al in de ochtend klaarliggen. Een tip voor de volgende keer :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-03 22:18
Gaat er iemand een screenprotector op zijn switch plakken?
En zo ja welke?

Ik zit te denken aan die glass variant omdat deze er makkelijk op te plakken is.
Of zal ik eerst die bij carry case zit proberen?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:33
marcelproust schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 21:09:
[...]

Vandaar dat ik altijd laat leveren in een postkantoor in de buurt, waar ze meestal al in de ochtend klaarliggen. Een tip voor de volgende keer :*)
Mwah hier is dat altijd pas na 17u. Is niet overal hetzelfde.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
Op de dag dat het kan een pre-order plaatsen bij Bol en een vriend die zo casual gamer is als het maar kan heeft er vanmiddag zo 1 meegekregen bij een kleine gamezaak in Sliedrecht waar hij toevallig langs kwam.

Zo unfair :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Chickenator schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 20:53:
Ligt ook aan de wijk waar je in zit. Hier bij mij is dat ook zo, daarom laat ik tegenwoordig ook veel op mijn werk bezorgen. Dan krijg ik het overdag. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-03 21:29
Hmm ik eens de media markt mail te lezen.
Ik heb alleen een verzendbevestiging van Zelda BoTW, niet van de Switch zelf. (2 aparte bestellingen gedaan).
Had wel vorige week een mail dat ie op release dag geleverd zou worden.
Iemand anders wel een verzendbevestiging van de MM?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• desune
boefje79 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 20:29:
[...]

Als dat een normale reboot is en de reboot tijdens de installatie van de patch er specifiek os om de joycons te patchen, dan weet ik niet of dat hetzelfde effect heeft?
Van reddit:
Attaching the Joycons to the Switch while system updating it will also lead into the firmware of the Joycons being updated, if they're not in the Switch while updating they will background update when they're plugged in on bootup.
That's why you should restart twice if you didn't have it in the switch while updating, the firmware seems to fix any issues.

Tijdens de update de joycons eraan hangen. Je tweede setje er opzetten en dan rebooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 683297

Maar.. zonder joycons kan je het systeem toch niet bedienen? Of moet je de Switch nu per se in handheld mode updaten zodat de joycons eraan zitten? Heb alleen de joycons, geen Pro controller of tweede set. Iemand uitleg?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
How to Access the Nintendo Switch's Region-Free eShop

Wel nice dat je zo makkelijk de japanse/US shop in kan zeg. Morgen maar eens de Puyo Tetris demo downloaden.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• NastyNick
  • Laatst online: 21-02 23:42
Nintendo Switch

Hier is die binnen. Niets te merken met problemen met de joicons. Ik heb wel al de updates binnen gehaald.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterd11
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-04 20:58
NastyNick schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 21:56:
[afbeelding]

Hier is die binnen. Niets te merken met problemen met de joicons. Ik heb wel al de updates binnen gehaald.
Ziek nice, morgenochtend sta ik bij de bartsmit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Laatst online: 25-04 16:06

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

https://www.destructoid.c...-taste-awful-421875.phtml

Zelfs op het gebied van de gamecartridges is Nintendo kids-proof!

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:32
Beakzz schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 21:48:
[video]

Wel nice dat je zo makkelijk de japanse/US shop in kan zeg. Morgen maar eens de Puyo Tetris demo downloaden.
Mooi dat er een video over is. Toegevoegd aan het regiovrij verhaal in de FAQ van de startpost :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
AlexR schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 21:22:
Hmm ik eens de media markt mail te lezen.
Ik heb alleen een verzendbevestiging van Zelda BoTW, niet van de Switch zelf. (2 aparte bestellingen gedaan).
Had wel vorige week een mail dat ie op release dag geleverd zou worden.
Iemand anders wel een verzendbevestiging van de MM?
Wat als je inlogd op de mediamarkt website? Kan je de Switch bestelling dan wel volgen? Ik heb ook maar 1 mail gehad maar beide zijn volgbaar op de website dus ik vermoed dat het gewoon 1 pakket is geworden.

Ik heb gekozen voor ophalen bij een filiaal dus ik kan wat makkelijker zeggen dat het niet klopt, dus ja weet niet hoe dat bij jou zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerst en vooral: happy Switchmas !
desune schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 21:24:
[...]

Van reddit:
Attaching the Joycons to the Switch while system updating it will also lead into the firmware of the Joycons being updated, if they're not in the Switch while updating they will background update when they're plugged in on bootup.
That's why you should restart twice if you didn't have it in the switch while updating, the firmware seems to fix any issues.

Tijdens de update de joycons eraan hangen. Je tweede setje er opzetten en dan rebooten.
Debunked door Digital Foundry
https://twitter.com/tomphillipsEG/status/837332771781554176

Digital Foundry confirms Nintendo Switch Joy-Con issues still present after day-one update

UPDATE 2/3/17 4:00pm: The Nintendo Switch's day one system update has launched, and there are reports online that installing the patch with the Joy-Cons attached updates the firmware on the controllers, resolving the de-sync issues. Is this really the case? Unfortunately not. We've updated our console with controllers attached and re-run the battery of tests detailed below. In all cases, the range and consistency of the connection of each Joy-Con remains the same, and the left controller still has demonstrably weaker range than the right. Eurogamer has contacted Nintendo several times now concerning this issue, and we still await a reply.
Edit: maar Reddit herbevestigd het dan weer... proberen kan iig geen kwaad?

[ Voor 3% gewijzigd door JackAvery op 02-03-2017 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Laatst online: 08:51
Ik wil heel graag de nieuwe Zelda spelen.. Wat is nu grootste verschil tussen de versie van Wii u en de Switch..

Denk dat ik de Wii u goedkoper kan aanschaffen.. Snap dat je dan geen handheld hebt maar daar heb ik geen belang bij..

De switch schijnt grafisch wel stuk beter te zijn ??

Is de keuze voor de switch dan nog wel de juiste ??

[ Voor 8% gewijzigd door k1978 op 03-03-2017 00:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:35
k1978 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 00:00:
Ik wil heel graag de nieuwe Zelda spelen.. Wat is nu grootste verschil tussen de versie van Wii u en de Switch..

Denk dat ik de Wii u goedkoper kan aanschaffen.. Snap dat je dan geen handheld hebt maar daar heb ik geen belang bij..

Is de keuze voor de switch dan nog wel de juiste ??
Volgens mij de resolutie.

900p voor de Switch, 720p voor de Wii U.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
IT'S SWITCH TIME!!!!

Bekijk op YouTube
Imagine Dragons - Believer (Audio)

[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 03-03-2017 00:03 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Ja zie dat nu ook 720 vs 1080 geloof ik..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NastyNick
  • Laatst online: 21-02 23:42
k1978 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 00:03:
Je hebt 720p op de switch handheld mode en 900p op de switch docked mode. Het geluid is bovendien ook beter i.t.t. De WiiU

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:35
k1978 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 00:03:
Nee, 1080p is de resolutie van het systeem

https://www.vg247.com/201...and-performs-really-well/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 03-05 10:54
henkyyyyyyy schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 21:10:
Gaat er iemand een screenprotector op zijn switch plakken?
En zo ja welke?

Ik zit te denken aan die glass variant omdat deze er makkelijk op te plakken is.
Of zal ik eerst die bij carry case zit proberen?
Ben ik wel van plan, handig voor zowel mezelf als mijn 2 kids (6 en 8 ) die ook wel zullen willen spelen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
De Switch is uit. We gaan naar deel 2 van het topic :)

Het Nintendo Switch topic - Deel 2

Graag daar verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Wel een hoop geld a 500 euro om alleen Zelda te spelen.. pfff en waarschijnlijk nog niet eens verkrijgbaar..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

geplaatst in het nieuwe topic

[ Voor 96% gewijzigd door blmp op 03-03-2017 00:17 ]

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Laatst online: 01-05 10:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zeror schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 00:16:
De Switch is uit. We gaan naar deel 2 van het topic :)

Het Nintendo Switch topic - Deel 2

Graag daar verder!
^^

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1 ... 95 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussies over prijzen en bestellingen horen niet hier thuis, maar in dit topic: Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic