Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 420148

Hoe heeft iedereen nu al de Switch? :P is het geen dag te vroeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-05 15:44
Anoniem: 420148 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:21:
Hoe heeft iedereen nu al de Switch? :P is het geen dag te vroeg?
Volgens mij heeft nog niemand de switch, maar is het embargo op accesoires wat minder 'hard'. Ik moet op de switch en zelda helaas echt wachten tot morgen, maar wilde gewoon iets switch-achtigs in handen hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blubkens
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Sir_Hendro schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:01:
[...]

Als ik het goed begrijp zit precies dezelfde al in de doos om via de dock te kunnen chargen. Deze kun je gewoon eruit trekken en dan meenemen als portable charger. Dit klopt toch?
Als je alles netjes wegwerkt dan is het lastig om hem eruit te halen.
Heb je dat niet dan trek je de stekker uit het stopcontact en de usb-c achter uitbde dock.
Vroeg me af of een usb-c charger van een macbook ook werkt. Dan hoef ik niet moeilijk te gaan doen. Btw de eerste setup is de oplader in de tablet stoppen en niet in de dock. Dat staat teminste op de doos. Stap 1 doe de charger erin. Stap 2 bevestig de joycons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blubkens
  • Niet online
Henk schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:22:
[...]

Volgens mij heeft nog niemand de switch, maar is het embargo op accesoires wat minder 'hard'. Ik moet op de switch en zelda helaas echt wachten tot morgen, maar wilde gewoon iets switch-achtigs in handen hebben :P
Ik heb hem sinds gisteren en wilde vandaag een screen protector halen. Maar die kreeg ik niet mee :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moddie
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-11-2024
Voor de grensbewoners onder ons, volgens mij hebben vele Mediamarkten en Saturns (voor 328 en 329 respectievelijk) opeens wat Switches beschikbaar.
Ik heb er net eentje kunnen bestellen, al weet ik natuurlijk niet of die er morgen ook direct is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-05 11:51

Denko

|{ing Øf ßlitz

Moddie schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:25:
Voor de grensbewoners onder ons, volgens mij hebben vele Mediamarkten en Saturns (voor 328 en 329 respectievelijk) opeens wat Switches beschikbaar.
Ik heb er net eentje kunnen bestellen, al weet ik natuurlijk niet of die er morgen ook direct is.
En de andere grensbewoners, in Belgie liggen ze ook voor 299,

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moddie
Denko schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:26:
[...]

En de andere grensbewoners, in Belgie liggen ze ook voor 299,
Dang, nu moet ik snel weer even emigreren! :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:37
KraveN schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:48:
Als ik de reacties en footage van zelda zie begint het toch wel te kriebelen. Maar om alleen daarvoor nu een switch of Wii U te kopen.
Tja ik heb het toch echt gedaan :9 (de switch dan). Heb zelfs de Special edition van zelda botw weten te bemachtigen :9~ !

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:33
Las zojuist op facebook dat Intertoys Haarlem schijnbaar een boete heeft gekregen van Nintendo van maar liefst 50.000 euro voor te vroege verkoop. Twee man op staande voet ontslagen. Niet misselijk dat bedrag! :o

[ Voor 7% gewijzigd door Zeror op 02-03-2017 13:47 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-04 21:55

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Zeror schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:46:
Las zojuist op facebook dat Intertoys Haarlem schijnbaar een boete heeft gekregen van Nintendo van maar liefst 50.000 euro voor te vroege verkoop. Twee man op staande voet ontslagen. Niet misselijk dat bedrag! :o
Link? Dat wil ik wel eens zien. :P

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Wahloh schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:47:
[...]

Link? Dat wil ik wel eens zien. :P
Persbericht is er nog niet, maar informatie kwam van een vriend van een van de ontslagen medewerkers.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henk
Even getest; De Switch Pro controller kan onder OSX tegelijk laden en bediend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:21

Kettrick

Rantmeister!

Nog 10 minuten, staat hier ondanks het laffe weer ( 20 graden, maar regen) nog een redelijk volk te wachten.

Ik denk dat ik nr vijf ben van de 60?, ben dus nog redelijk op tijd thuis hoop ik :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-05 12:42
Zeror schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:46:
En dat dankzij een stel ongedulden... maarja vind het ook wel een beetje vakbekwaam zijn dat je niet dingen uitgeeft voordat ze uit zijn.

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Ergens wel vreemd dat er niet gewoon een wereldwijd tijdstip is voor de launch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-05 21:55
Kadardar schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:53:
[...]

En dat dankzij een stel ongedulden... maarja vind het ook wel een beetje vakbekwaam zijn dat je niet dingen uitgeeft voordat ze uit zijn.
Vakbekwaam en Media Markt in 1 zin is zeer zeldzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick

Kettrick

Rantmeister!

Henk schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:54:
Ergens wel vreemd dat er niet gewoon een wereldwijd tijdstip is voor de launch...
Op deze manier gaat het hopelijk wat beter met de update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
FrankoNL schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:54:
[...]

Vakbekwaam en Media Markt in 1 zin is zeer zeldzaam.
Het betreft hier Intertoys tevens maar goed :) Neemt nog steeds niet weg dat er een stel ongeduldjes dit wel veroorzaakt hebben, we hebben al eerder gezegd... dit soort dingen kosten mensen hun baan. Die 50.000 op intertoys is wisselgeld natuurlijk en waarschijnlijk zelfs nog verzekeringswerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

Volgende keer moeten ze de launch datum inbakken, als ie dan eerder wordt gestart dat ie dan pas een dag later te gebruiken is oid.. ;)
Leukste is juist dat iedereen op dezelfde dag kan ontdekken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
CyBeRSPiN schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:57:
Volgende keer moeten ze de launch datum inbakken, als ie dan eerder wordt gestart dat ie dan pas een dag later te gebruiken is oid.. ;)
Daar hebben ze toch die day 1 patches voor? Ofnie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
CyBeRSPiN schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:57:
Dit wil je niet, want met zo iets komen er ook miljoenen Switches even een day 1 update halen (bij tegelijk)... nee vind de tijdzones dan nog wel netjes.

EDIT:
Als je bedoelt een Day-1 patch die het activeert dat je door kan starten.. ja dan ga ik met je eens
Zeror schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:58:
[...]

Daar hebben ze toch die day 1 patches voor? Ofnie?
Nintendo niet, Switch werkt gewoon zonder day-1 patch

[ Voor 26% gewijzigd door Kadardar op 02-03-2017 14:00 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Toch nog op tijd voor de launch mijn tooltje/page afgekregen:

Switch Timeline
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SkmiDB3.jpg

Een tijdje geleden heb ik mede in dit topic een beetje gepollt of mensen graag een dienst gebruiken die hen update van nieuwe Switch releases.

Aan de hand daarvan heb ik een vrij simpele pagina opgezet. Deze gaat de releases weergeven (volgens mij staat 99% van alle confirmed releases erop) en geeft momenteel ook de mogelijkheid om op 6 verschillende type updates te krijgen: Calendar, RSS, Telegram, Facebook, Twitter en Reddit.

Na vandaag zullen die laatste 4 notificaties/berichtjes op de dag zelf krijgen, de RSS/Calendar hebben alle confirmed (met exacte datum) er al op staan.

Voor mij (en andere gewillige slachtoffers die zouden willen helpen) betekent dit dat na dit moment enkel nog datums moeten worden aangepast wanneer iets confirmed wordt en nieuwe titels worden toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokkeh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-05 13:13
Het te vroeg proberen ophalen van je switch is tot daar aan toe, maar het vervolgens op reddit gooien etc is dan weer een beetje jammer. ik snap ja leuk snelle karma enzo maarja -__-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chickenator
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 28-04 00:09
Blubkens schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:23:
[...]

Als je alles netjes wegwerkt dan is het lastig om hem eruit te halen.
Heb je dat niet dan trek je de stekker uit het stopcontact en de usb-c achter uitbde dock.
Vroeg me af of een usb-c charger van een macbook ook werkt. Dan hoef ik niet moeilijk te gaan doen. Btw de eerste setup is de oplader in de tablet stoppen en niet in de dock. Dat staat teminste op de doos. Stap 1 doe de charger erin. Stap 2 bevestig de joycons.
Volgens austin evans (youtube) werkt de MacBook lader prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

Anoniem: 420148 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:02:

Switch Timeline
[afbeelding]
Doet het niet of is dit het Slashdot effect?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kettrick

Kettrick

Rantmeister!

Boem, klaar om 12.04, goed geregeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Sokkeh schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:02:
Het te vroeg proberen ophalen van je switch is tot daar aan toe, maar het vervolgens op reddit gooien etc is dan weer een beetje jammer. ik snap ja leuk snelle karma enzo maarja -__-
Helaas zijn consumenten beschermd want het enige tegen argument wat je hoeft te geven is... had de persoon achter kassa moeten zeggen, ik had alleen een verzendbevestiging en aangezien ik totaal retard ben wist ik niet dat die pas 3-3 pas weg mocht anders had ik het natuurlijk niet gedaan O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zie wel verkeer binnenkomen, dus volgens mij doet ie het wel. op 3G en vanaf thuis/kantoor in ieder geval wel bij mij :) Ook zit ik vrij dicht op AMS-IX en draait het op degelijke hardware, dus qua wat de server kan hebben zal wel goedkomen ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 420148 op 02-03-2017 14:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:05

Switch Timeline
[afbeelding]

Een tijdje geleden heb ik mede in dit topic een beetje gepollt of mensen graag een dienst gebruiken die hen update van nieuwe Switch releases.

Aan de hand daarvan heb ik een vrij simpele pagina opgezet. Deze gaat de releases weergeven (volgens mij staat 99% van alle confirmed releases erop) en geeft momenteel ook de mogelijkheid om op 6 verschillende type updates te krijgen: Calendar, RSS, Telegram, Facebook, Twitter en Reddit.

Na vandaag zullen die laatste 4 notificaties/berichtjes op de dag zelf krijgen, de RSS/Calendar hebben alle confirmed (met exacte datum) er al op staan.

Voor mij (en andere gewillige slachtoffers die zouden willen helpen) betekent dit dat na dit moment enkel nog datums moeten worden aangepast wanneer iets confirmed wordt en nieuwe titels worden toegevoegd.
toon volledige bericht
Wat cool! Dank hiervoor!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

Anoniem: 420148 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:08:
[...]

Ik zie wel verkeer binnenkomen, dus volgens mij doet ie het wel. op 3G en vanaf thuis/kantoor in ieder geval wel bij mij :) Ook zit ik vrij dicht op AMS-IX en draait het op degelijke hardware, dus qua wat de server kan hebben zal wel goedkomen ;)
Doet het nu wel idd, glitch in the matrix. Mooie site!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokkeh
Kadardar schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:05:
[...]

Helaas zijn consumenten beschermd want het enige tegen argument wat je hoeft te geven is... had de persoon achter kassa moeten zeggen, ik had alleen een verzendbevestiging en aangezien ik totaal retard ben wist ik niet dat die pas 3-3 pas weg mocht anders had ik het natuurlijk niet gedaan O-)
dat was mijn plan ook toen ik van de week bij de bart smit kwam :P maar de mevrouw zei het netjes dat ik hem vrijdag pas op kon halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Sokkeh schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:11:
[...]

dat was mijn plan ook toen ik van de week bij de bart smit kwam :P maar de mevrouw zei het netjes dat ik hem vrijdag pas op kon halen
Helaas, maar goed voor die mevrouw anders was die der baan ook nog eens kwijt geweest. Overduidelijk dat sommigen echt totaal geen verantwoording hebben met hun acties. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denko schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:55:
[afbeelding]Het ziet er naar uit dat ze nog steeds friend codes als main manier hebben om mensen toe te voegen.

Dat is wel erg pijnlijk om te zien. (dit is met de day 1 patch blijkbaar)
Dat is zeer apart gezien op de Wii U het systeem werkte met Nintendo Network IDs i.p.v. friendcodes.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moddie
Kettrick schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:04:
Boem, klaar om 12.04, goed geregeld!
Kettrick hoe groot is de doos van de Switch, wil hem morgen hier in Duitsland ophalen maar moet helaas met openbaar vervoer (vrouwtje heeft de auto en ermee fietsen durf ik niet). Is de doos een beetje makkelijk te tillen en mee te nemen, heb nog slechte herinneringen aan de Nintendo 64 doos die ik achterop de fiets probeerde mee te nemen naar huis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:31
Hmm voor party games een tweedehands Wii U op de kop tikken of gaan voor de Switch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-04 12:57
Moddie schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:25:
[...]

Kettrick hoe groot is de doos van de Switch, wil hem morgen hier in Duitsland ophalen maar moet helaas met openbaar vervoer (vrouwtje heeft de auto en ermee fietsen durf ik niet). Is de doos een beetje makkelijk te tillen en mee te nemen, heb nog slechte herinneringen aan de Nintendo 64 doos die ik achterop de fiets probeerde mee te nemen naar huis..
Er zijn letterlijk 100 unboxing video's op youtube waar je de grootte uit kunt opmaken...

Volgens mij is het een doos die heel goed te transporteren is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokkeh
[...]

mijn bestelling die bij de bartsmit bezorgd is heeft de afmetingen:
12.5 x 35.0 x 50.0 cm

deze bestelling was enkel de switch, en hij is 1.92kg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moddie
@Remmetje Die heb ik alle niet bekeken want dacht ik wil verrast worden hoe het eruit ziet, maar je hebt idd helemaal gelijk.

@Sokkeh Dankje, dat kan hier makkelijk mee buiten de spits.

Morgen dan maar hopen dat hij idd in ong 3(.5) uur laad want in de avond is de TV al door andere bezet en wil toch even genieten van Zelda :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 05-04 09:10
FrankoNL schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 11:53:
[...]

Als mijn vriendin dat zegt hebben we toch een fiks probleem. Heb een ex gehad die dergelijke uitspraken deed. Ook "gamen is voor 16 jarige losers zonder vrienden" vloog over de tafel.

Elke vrouw die nog maar 1 opmerking maakt over gamen kan meteen wieberen. :)
Mijn vriendin neem ik niet serieus. Die heeft zelfs onlangs Little Big Planet aangeschaft.
Alleen ze vind het vooral overdreven al die consoles.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-05 22:14

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Ff een shameless crosspost van mezelf:

Geweldige review van BotW, vooral de conclusie: http://wp.me/p5qfZX-XN

Let op: alhoewel de review stelt dat er geen spoilers inzitten, kunnen sommigen dit wel zo ervaren.

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanKelevra
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-04 14:34

Switch Timeline
[afbeelding]
Gevolgd op reddit, hoop dat je hem up to date houdt. Bedankt iig ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Hey, thanks voor die website. Gooien we lekker in de Google Calendar!

Edit: Er staan tijden bij de kalender, waarom? :+

[ Voor 27% gewijzigd door Seroczynski op 02-03-2017 14:38 ]

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kadardar
FrankoNL schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 11:53:
[...]

Als mijn vriendin dat zegt hebben we toch een fiks probleem. Heb een ex gehad die dergelijke uitspraken deed. Ook "gamen is voor 16 jarige losers zonder vrienden" vloog over de tafel.

Elke vrouw die nog maar 1 opmerking maakt over gamen kan meteen wieberen. :)
Heb altijd tegen me vriendin gezegd, wat er ook gebeurd ik blijf een gamer en een nieuwe console komt in huis of dat nou release of later is... als ik hem wil komt die er.

Me vriendin speelt gelukkig ook zelf games maar de Switch heb ik voorlopig nog voor mezelf want Zelda vind ze geen zak aan :+

Dergelijke opmerkingen zouden bij mij of eene oor uit gaan andere oor in en als het te lang doorgedramd wordt dan is het denk ik einde relatie. Afspraak is, respecteer elkaars hobby. Klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-05 21:55
Kadardar schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:37:
[...]

Heb altijd tegen me vriendin gezegd, wat er ook gebeurd ik blijf een gamer en een nieuwe console komt in huis of dat nou release of later is... als ik hem wil komt die er.

Me vriendin speelt gelukkig ook zelf games maar de Switch heb ik voorlopig nog voor mezelf want Zelda vind ze geen zak aan :+

Dergelijke opmerkingen zouden bij mij of eene oor uit gaan andere oor in en als het te lang doorgedramd wordt dan is het denk ik einde relatie. Afspraak is, respecteer elkaars hobby. Klaar.
Bij mij kreeg ik af en toe wel eens een wettenbundel naar het hoofd gesmeten. Toen werd het wat "invasive" ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RichZ
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-05 18:39

RichZ

Keep burning!

Ach zolang er vrouwen zijn die "Goede Tijden, Slechte Tijden" en dat soort programma's kijken kan er nooit kritiek op gamen als hobby komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
FrankoNL schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:38:
[...]

Bij mij kreeg ik af en toe wel eens een wettenbundel naar het hoofd gesmeten. Toen werd het wat "invasive" ;)
De wettenbundel dat alles onder de 16 mag gamen en de rest niet? :P Gelukkig is dat geen echte wet :+

Heb die discussie wel met meer mensen gehad hoor, ook vrienden... die zijn nu ontvriend ;)

Laten we eerlijk zijn eene speelt games.. andere verzamelt postzegelen of wellicht treintjes, deze mensen worden daar blij van en ik heb dat met games... laat mij of rot op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-04 12:57
Kadardar schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:43:
[...]

De wettenbundel dat alles onder de 16 mag gamen en de rest niet? :P Gelukkig is dat geen echte wet :+

Heb die discussie wel met meer mensen gehad hoor, ook vrienden... die zijn nu ontvriend ;)

Laten we eerlijk zijn eene speelt games.. andere verzamelt postzegelen of wellicht treintjes, deze mensen worden daar blij van en ik heb dat met games... laat mij of rot op :D
Deze discussie wordt nog "erger" wanneer je naar anime kijkt. Want dat zijn "tekenfilmpjes" voor kinderen...

Maar ben het eens hoor. In een relatie hoor je elkaars hobbies te respecteren, zelfs wanneer je er niet mee eens bent. Iedereen heeft een uitlaatklep nodig om even op zijn/haar manier te ontspannen.

Ik heb zelf gelukkig een vrouw die mij altijd bij is gestaan. Zelfs tijdens mijn WoW periode (waar het woord verslaving toch wel heel erg dichtbij kwam) is ze niet weggelopen. That's what they call a keeper!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick

Kettrick

Rantmeister!

[...]

Redelijk klein, past makkelijk in een normale plastic tas.

Eerste impressie is erg goed, scherm reageert goed, setup is zo klaar, heb de eerste ronde Fast RMX er op zitten >:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-05 11:51

Denko

|{ing Øf ßlitz

Kettrick schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:51:
[...]

Eerste impressie is erg goed, scherm reageert goed, setup is zo klaar, heb de eerste ronde Fast RMX er op zitten >:).
Zou je kunnen kijken of je iemand via een NNID kan toevoegen als friend? (die van mij bijv is Denkoyugo)

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-05 20:43

Switch Timeline
[afbeelding]

toon volledige bericht
De enige games die ik tot zover wil hebben zijn:
- Zelda BotW
- Mario Kart 8
- Mario Odyssee
- Bomberman R
- Pokemon Star

De rest moet ik maar eens goed bekijken wat het uberhaupt is. Zo qua naam weet ik niet of het mij wel bevalt. Meestal ben ik vooral gek op Nintedo's eigen games. Hopelijk zien we nog Pilotwings en Starfox erbij komen in dat lijstje :D

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• misterd11
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-04 20:58
Kettrick schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:51:
[...]

En hoe is fastrmx??????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-03 06:30

Vinno

Dat is ook!

Thrace Grumble schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:33:

Let op: alhoewel de review stelt dat er geen spoilers inzitten, kunnen sommigen dit wel zo ervaren.
Leuke review zeg!! :)
Hou wel van die schrijfstijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-05 20:43
Oh het ziet er naar uit dat Bomberman R toch geen echte story mode heeft maar meer een soort solo battle mode levels. Dat is erg jammer. Ik had gehoopt dat ze zoiets zouden doen als in Bomberman 64 maar helaas. Voor alleen maar battle mode wil ik niet zoveel geld betalen. Dan wacht ik wel tot hij 30 kost of misschien iets minder. Erg jammer :/

Of Bomberman 64 moet in de eShop verschijnen, dan is het een instant buy (mits de prijs ok is).

[ Voor 12% gewijzigd door Sir_Hendro op 02-03-2017 15:07 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezeppo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:27
Remmetje schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:49:
[...]

Deze discussie wordt nog "erger" wanneer je naar anime kijkt. Want dat zijn "tekenfilmpjes" voor kinderen...

Maar ben het eens hoor. In een relatie hoor je elkaars hobbies te respecteren, zelfs wanneer je er niet mee eens bent. Iedereen heeft een uitlaatklep nodig om even op zijn/haar manier te ontspannen.

Ik heb zelf gelukkig een vrouw die mij altijd bij is gestaan. Zelfs tijdens mijn WoW periode (waar het woord verslaving toch wel heel erg dichtbij kwam) is ze niet weggelopen. That's what they call a keeper!
Anime is voor kinderen? Laat wat Hentai zien, dat is wel iets anders dan Nils Holgersson

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Seroczynski schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:36:
Hey, thanks voor die website. Gooien we lekker in de Google Calendar!

Edit: Er staan tijden bij de kalender, waarom? :+
Het werkt via de Google Calendar "Quick Event" API, en die accepteert geen data zonder tijden erbij :(
(deze accepteert enkel data in formaat van "Dinner Saturday at 9:00", niet "Dinner", dan krijg je de vraag hoe laat, wanneer etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-05 08:44
Remmetje schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:49:
[...]

Hele legio mannen die als hobby naar de hoeren gaan hebben, zich verkleden als vrouw of graag hun vriendin slaan. Nee mijn vriendin moet niet zeuren over mijn hobby :P . Zij heeft als hobby sporten en dat moet ze ook gelijk voor mij doen (aangezien ik er niet aan toe kom :+ ) dus die vindt het alleen maar fijn dat ik niet zeur als ze 4-5 x per week naar de sportschool gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blubkens
  • Niet online
Iemand heeft zijn MacBook Pro charger al gebruikt en blijkt te werken!

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C54DvbqU0AAo9x9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiTak
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 04-04 11:38
[...]

Serieus? Ding weegt minder dan een rookworst. Ik neem aan dat je dan wel snapt.... het zal wel meevallen! Of neem een rugtasje mee!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blubkens
  • Niet online
[...]

Here you go
Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/fJsxw_pn8Pc/maxresdefault.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thrace Grumble schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:33:

Dope review. Geen cijfertjes, maar redelijk objectieve non-spoiler review. Dat gevoel wat hij/zij in het begin schrijft, is ook een van mijn favoriete dingen :)
dus die vindt het alleen maar fijn dat ik niet zeur als ze 4-5 x per week naar de sportschool gaat.
Volgens mij heb jij daar ook best baat mij. Daar zou ik nooit over zeuren :+

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 420148 op 02-03-2017 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OttomaansKind
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 29-09-2023
YouTube: Zelda BotW ~1.5hr Speedrun Route Eindelijk, de final boss. Dit is volgens mij de grootste spoiler van het hele spel

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dezeppo schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:17:
[...]

Anime is voor kinderen? Laat wat Hentai zien, dat is wel iets anders dan Nils Holgersson
Tsk, tsk, tsk... Da's te gemakkelijk. Laat ze dit zien:

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
なるたる OP「日曜日の太陽」- The Neutral
(in de categorie meest misleidende intro's)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezeppo
RayNbow schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:51:
[...]

Tsk, tsk, tsk... Da's te gemakkelijk. Laat ze dit zien:
[video](in de categorie meest misleidende intro's)
Dan houd ik het toch op Nils Holgersson, leer ik in ieder geval tot zes tellen in het Fins... Of Vrouwtje Theelepel, met de vrolijkste intro en outro muziek aller tijden in de wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-03 22:18

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blubkens
  • Niet online
henkyyyyyyy schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:57:
[...]

Deze keer dan iets minder helaas...

Zie video :

[video]
Meestal heb ik mijn handen niet achter mijn rug 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

[...]

Zie video :

[video]
Je ziet altijd mensen die een heleboel claimen te weten en de rest van de kudde neemt dat klakkeloos over. Voordat Nintendo een officieel bericht de wereld in stuurt zou je eigenlijk geen van deze claims moeten geloven. Scheelt je weer een teleurstelling.

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Blubkens schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:00:
[...]

Meestal heb ik mijn handen niet achter mijn rug 8)7
Hij ging ook een stukje naar achteren zitten en kreeg ook " minor issues"
Wahloh schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:00:
[...]

Je ziet altijd mensen die een heleboel claimen te weten en de rest van de kudde neemt dat klakkeloos over. Voordat Nintendo een officieel bericht de wereld in stuurt zou je eigenlijk geen van deze claims moeten geloven. Scheelt je weer een teleurstelling.
Uiteraard nam ik het met een korreltje zout, het was van een zus van een broer en daar weer de oom van die bij Nintendo werkt _O-

Vind het alleen jammer dat het niet opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezeppo
edit, verkeerd draadje

[ Voor 79% gewijzigd door dezeppo op 02-03-2017 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

henkyyyyyyy schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:05:
[...]

Zou toch een patch op launch day komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reneflo
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 14:50
[...]

Zie video :

[video]
De update lost het waarschijnlijk wel op, maar je moet je joy-cons verbonden hebben met de switch. Blijven speculaties natuurlijk.

https://www.reddit.com/r/...e_update_joycons/deexhla/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
CyBeRSPiN schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:07:
[...]

Zou toch een patch op launch day komen?
Dit is inclusief patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blubkens
  • Niet online
henkyyyyyyy schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:05:
[...]

Hij ging ook een stukje naar achteren zitten en kreeg ook " minor issues"
[...]

Uiteraard nam ik het met een korreltje zout, het was van een zus van een broer en daar weer de oom van die bij Nintendo werkt _O-

Ik kan wel bevestigen dat dit inderdaad voorkomt ook bij mij. Maar dat is alleen als ik de Joy Cons los gebruik.
Wanneer ik ze in de mini controller stop heb ik nergens last van. Overigens is het bij mij alleen de linker controller. Lijkt alsof mijn middel en ring vinger het signaal blokkeren door de manier van vasthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 539388

reneflo schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:08:
[...]

De update lost het waarschijnlijk wel op, maar je moet je joy-cons verbonden hebben met de switch. Blijven speculaties natuurlijk.

https://www.reddit.com/r/...e_update_joycons/deexhla/
En indien je dit niet hebt gedaan kan je de joy-cons alsnog aan je switch maken en dan het systeem uit en aan zetten. Dan is het probleem ook opgelost, als we de geruchten op reddit kunnen geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blubkens
  • Niet online
De switch kwam bij mij met 1.0 en kon hem helaas nog niet bijwerken.
Zometeen als ik thuis ben ga ik het meteen uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Zo, toch nog maar even rondgebeld voor een Switch. Kon nergens wat vinden, dus sta nu als reserve op een lijst :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Seroczynski schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:22:
Zo, toch nog maar even rondgebeld voor een Switch. Kon nergens wat vinden, dus sta nu als reserve op een lijst :P
Ik heb er wellicht twee. Mediamarkt zei af, dus ik bestelde elders nog last-minute, komen ze gisteren terug op mijn mailtje met dat ze het met een andere kleur wel voor me kunnen leveren... Ik kan m'n eventuele (Intertoys confirmde niet en ik mag hem niet cancellen, alleen retoruneren) tweede Switch laten kopen door iemand die in Amsterdam woont/heen wil reizen er blij mee maken. (als Intertoys het ook daadwerkelijk morgen heeft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Blubkens schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:11:
[...]

De switch kwam bij mij met 1.0 en kon hem helaas nog niet bijwerken.
Zometeen als ik thuis ben ga ik het meteen uitproberen.
Oke thanks, keep us posted :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Anoniem: 420148 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:29:
[...]

Ik heb er wellicht twee. Mediamarkt zei af, dus ik bestelde elders nog last-minute, komen ze gisteren terug op mijn mailtje met dat ze het met een andere kleur wel voor me kunnen leveren... Ik kan m'n eventuele (Intertoys confirmde niet en ik mag hem niet cancellen, alleen retoruneren) tweede Switch laten kopen door iemand die in Amsterdam woont/heen wil reizen er blij mee maken. (als Intertoys het ook daadwerkelijk morgen heeft)
Thanks, maar Amsterdam is mij toch iets te veel moeite :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Indien jullie een case bij de Switch willen hebben, welke zouden jullie dan bestellen? De officiele?

[ Voor 7% gewijzigd door Thrace Grumble op 02-03-2017 16:43 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Thrace Grumble schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:41:
Indien jullie een case bij de Switch willen hebben, welke zouden jullie dan bestellen?
Ik zou gaan voor iets wat "echt" Nintendo schreeuwt, of juist heel stylish. Dus iets met Mario, Luigi of Zelda/Link, of gewoon grijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Interesting, demo's op de Switch lijken geen timer of opstartcounter te hebben zoals de 3DS/WiiU.

http://nintendoeverything...emos-have-no-play-limits/

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thrace Grumble schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:41:
Indien jullie een case bij de Switch willen hebben, welke zouden jullie dan bestellen? De officiele?
Ik heb de handheld-only case besteld. Voor zover ik kon zien stonden daar geen flashy plaatjes enzo op en ik neem aan dat deze niet zo snel gaat beschadigen. Die pouch van de Limited BotW zou ik bvb. nooit gebruiken :P veel te fancy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2023
Als je beetje kritisch kijkt naar Metacritic scores is BOTW dan de 2de beste game aller tijden?
Tony Hawk's Pro Skater 2 (PS) en Grand Theft Auto IV (PS3) vallen IMO af omdat ze lagere scores hebben op de andere platformen wat de gemiddelde omlaag trekt.

Dus blijkbaar heeft de Switch al meteen de beste game van deze millennium

http://www.metacritic.com...etascore/all/all/filtered

[ Voor 12% gewijzigd door Koning Willy op 02-03-2017 16:58 ]

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-05 17:46
Hier bol.com maar nog 0 bevestiging dat ze hem opsturen :( Hopelijk krijg ik iets te horen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 67853

ook degene die video hierboven poste (alexander repty) heeft op reddit gepost dat verbinding left joycon nu goed werkt (restart switch docked met joycons attached.

zijn reactie >> https://www.reddit.com/r/...e_update_joycons/deezfhp/

Volgens mij zit het dus wel goed met left joycon connection issues

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Anoniem: 67853 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 17:00:
ook degene die video hierboven poste (alexander repty) heeft op reddit gepost dat verbinding left joycon nu goed werkt (restart switch docked met joycons attached.

zijn reactie >> https://www.reddit.com/r/...e_update_joycons/deezfhp/

Volgens mij zit het dus wel goed met left joycon connection issues
Oow dat zou zo mooi zijn!!
Dan neem ik mijn woorden uiteraard terug over die oom van een tante en zijn zus die bij Nintendo werkt. :$
Dan kan ik nu met een gerust hart morgen gewoon beginnen met gamen ipv de Joycon te testen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe
  • Laatst online: 01-05 10:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

henkyyyyyyy schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 17:04:
[...]

Oow dat zou zo mooi zijn!!
Dan neem ik mijn woorden uiteraard terug over die oom van een tante en zijn zus die bij Nintendo werkt. :$
Dan kan ik nu met een gerust hart morgen gewoon beginnen met gamen ipv de Joycon te testen :+
Ik zou die tweets niet gelinkt hebben als ik de bron niet vertrouwde. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
NMe schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 17:07:
[...]

Ik zou die tweets niet gelinkt hebben als ik de bron niet vertrouwde. :P
Ja uiteraard, maar ik zag zoveel tegenstrijdige verhalen.
Mijn excuses voor het wantrouwen :)
Ik ben in ieder geval er heel erg blij om dat je gelijk had! :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Zeror
De FAQ is bijgewerkt.

Het Nintendo Switch-topic FAQ

Correct me if i'm wrong! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-05 08:44

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Nintendo Switch Day 1 Update is Out! eShop & Friend List Tour (Version 2.0)

Filmpje van na de patch en de eshop. Gelukkig kan je dus blijkbaar ook vrienden toegvoegen zonder friendscodes waar vanmiddag even "angst" voor was hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Anoniem: 420148 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:51:
[...]

Ik heb de handheld-only case besteld. Voor zover ik kon zien stonden daar geen flashy plaatjes enzo op en ik neem aan dat deze niet zo snel gaat beschadigen. Die pouch van de Limited BotW zou ik bvb. nooit gebruiken :P veel te fancy.
Welke is dat? Heb je een linkje? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Beakzz schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 18:11:
[video]

Filmpje van na de patch en de eshop. Gelukkig kan je dus blijkbaar ook vrienden toegvoegen zonder friendscodes waar vanmiddag even "angst" voor was hier.
De conclusies die mensen trekken van een screenshot. :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Blubkens
  • Niet online
Oke update up en running en nu kan ik de joy cons achter mijn rug houden en gamen :)
Ziet er naaruit dat het dus opgelost is. Ook afblocken met hand had geen effect op de input 👍🏿

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Blubkens schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 18:14:
[...]

Oke update up en running en nu kan ik de joy cons achter mijn rug houden en gamen :)
Ziet er naaruit dat het dus opgelost is. Ook afblocken met hand had geen effect op de input 👍🏿
_/-\o_ _/-\o_ *O* *O*

Dank je wel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-05 17:10

cronixx

krieuw

Blubkens schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 18:14:
[...]

Hoe kwam jij eigenlijk zo vroeg aan een switch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bhunter
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-04 12:40
Ik zit even op youtube te kijken naar een goede vergelijking tussen BotW WiiU vs Switch. Iemand wat nuttigs te zeggen, zonder dat het complete eerste hoofdstuk vergeleken wordt? Ivm spoilers :-)

Ik heb de WiiU, en helaas geen geld voor de Switch. Ben benieuwd (aangezien de prijzen van de game gelijk zijn) of ik beter even kan doorsparen of lekker morgen Zelda gaan spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

n00bhunter schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 18:24:
Ik heb de WiiU, en helaas geen geld voor de Switch.
Dan lijkt me de keuze toch al duidelijk? ;) Ik denk niet dat er veel verschil zal zijn. Qua gameplay is het verschil sowieso nul. Kijk anders ook even in Het 'Legend of Zelda' topic. ;)

[ Voor 28% gewijzigd door CH4OS op 02-03-2017 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
CH40S schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:06:
[...]
Ik zie Nintendo er in elk geval niet gauw van af stappen. Bij Steam kun je naar mijn weten enkel iemand toevoegen op basis van username, net als op Battletag bij Battle.net. :) Wellicht dat het intussen veranderd is, maar laatste keer dat ik iemand toevoegde op Steam, moest ik via diens profiel gaan of de username met de hand invullen en dat was niet zo heel lang geleden.
Net ven weer op de Bol site gekeken, de bestellingen (Switch + BoTW) staan op verzonden, yay!

Dan eerst kijken hoe het speelt en dan later wellicht de Pro-controller erbij scoren. :) Is het al weekend? ;)
Welke datum had je de preorder geplaatst?

Edit: Ik krijg zojuist de mail dat ie verzonden is 😊.
28-1 besteld...

[ Voor 5% gewijzigd door Kenny_026 op 02-03-2017 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

kbloem schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 18:32:
Welke datum had je de preorder geplaatst?
13 januari.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Have fun morgen 👍
Pagina: 1 ... 95 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussies over prijzen en bestellingen horen niet hier thuis, maar in dit topic: Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic