Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• NMe
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 09:22

NMe

Admin Devschuur®

Quia Ego Sic Dico.

quote:
Measuring schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 01:35:
Volgens mij heeft de linker joycon moeite met verbinden als er geen directe (lees: lineaire) verbinding is met de console. Zo heel groot probleem zal ik het denk ik niet gaan vinden. Ik zit waarschijnlijk toch recht voor mijn TV.
Het speelt ook bij de rechter joycon alleen is het daar veel minder storend omdat je de knoppen aan die kant niet lang ingedrukt houdt en je dus niet merkt dat de verbinding wegvalt. Daarnaast is het niet zo zeer line of sight maar het feit dat bluetooth niet zo lekker werkt als het door een vloeistof heen moet zenden. Als je dus én ver weg zit én de controller met je hand bedekt is de verbinding inderdaad spotty.

Maar Nintendo heeft al aangegeven dat de patch van vrijdag dit probleem aanpakt. Misschien is het dan wel helemaal geen issue meer.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• henkyyyyyyy
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 20:11
quote:
NMe schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 03:26:
[...]

Het speelt ook bij de rechter joycon alleen is het daar veel minder storend omdat je de knoppen aan die kant niet lang ingedrukt houdt en je dus niet merkt dat de verbinding wegvalt. Daarnaast is het niet zo zeer line of sight maar het feit dat bluetooth niet zo lekker werkt als het door een vloeistof heen moet zenden. Als je dus én ver weg zit én de controller met je hand bedekt is de verbinding inderdaad spotty.

Maar Nintendo heeft al aangegeven dat de patch van vrijdag dit probleem aanpakt. Misschien is het dan wel helemaal geen issue meer.
Waar staat dat Nintendo dit met de patch aanpakt?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Voor zover ik weet is niet bevestigd dat men de joycon connectiviteit gaat boosten in de patch op vrijdag... we zien wel zeker.

De hardware reviews van gisteren zijn weinig verrassend: alle features en mogelijke plus en minpunten waren al lang bekend voor de mensen die de Switch wat meer in detail volgen. Dat journalisten hun eigen spin hieraan geven, is onvermijdelijk - en dit is waarom de ene zal zeggen "fantastisch apparaat als handheld" en de andere het spint als "zwakke console". Het belangrijkste is dat er nuchter naar de hardware gekeken wordt en eventuele echte problemen aangekaart worden - verder hebben deze reviews uiteindelijk namelijk weinig nut. Ik begrijp dan ook de mensen niet die scores op launch hardware gaan plakken.
Een aanrader is overigens de review van Digital Foundry - nuchter en test het joycon debacle.

Een tip aan de mensen die misschien (te) veel belang hechten aan deze reviews: elke console launch heeft zijn problemen. Denk aan de RROD, desyncende PS controllers, YLOD, enzovoort. Dit zijn gewoon typische risico's van early adopter te zijn. Het beste wat je (imo) kan doen is zelf kritisch zijn, bedenken in hoeverre enkele problemen voor jou persoonlijk iets uitmaken, en dan eventueel je gloednieuwe console openmaken en genieten :) Het lijkt er in ieder geval op dat Zelda alle verwachtingen waar gaat maken en zowel Switch als WiiU eigenaars iets speciaals te spelen krijgen.

Edit: één voordeel aan de reviews: we krijgen info over welke power banks optimaal lijken te zijn voor Switch! Digital Foundry (YT link) slaagde erin om ~4u extra juice te krijgen met een 10000 mAh bank die 5V@3A ondersteunt. Een YouTube review door Rerez testte met een 30.000 mAh aan dezelfde specs, en deze laadde de Switch terwijl hij Zelda speelde, aan ongeveer 8% per uur. Een gedeactiveerde Switch werd opgeladen in ca. 2u hiermee. (Link naar deze review - pas op voor eventuele spoilers, hij gebruikt zelda footage op de achtergrond)

JackAvery wijzigde deze reactie 02-03-2017 05:06 (19%)

• Dagg
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 01-10 07:07
Oeh, nog één nachtje!! *O*

90710

quote:
Nog 17 uur :+

(of 26,5 totdat de winkel morgen opengaat)

Morgen dus: Switch + Zelda + Pro Controller + Shovel Knight Treasure Trove + Snipperclips (demo).

90710 wijzigde deze reactie 02-03-2017 07:04 (20%)

quote:
Anatidae schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 23:42:
[...]

Haha, ja omdat de enige 'concurrent' de 3DS is.
Ik bedoel dat als de Switch puur ontworpen was als handheld, hij natuurlijk veel beter was als handheld. (oke dit klinkt veel te ingewikkeld).
Dan hadden ze kunnen focussen op kleinere behuizing en relatief grotere accu's [...]
Euh? Kleinere behuizing maar de accu relatief groot houden?

Hoe ga je dat doen?
quote:
doordat ze bv. het joycon 'switch' mechanisme kunnen weglaten.
Als ik naar de foto's kijk neemt de metalen rail niet heel veel ruimte in beslag.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +14Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 15-10 13:35

Alcmaria

Syntax Error in 10

Ik heb een heleboel reviews gelezen en gezien en eigenlijk ben ik best wel blij over wat ik lees.. Natuurlijk zijn er de usual kinderziektes die bij een launch eigenlijk altijd voorkomen. (dat varieert van Antenne problemen bij iPhones, Niet opstartende PS4's, ontploffende Samsungs (hoewel dat laatste wat slechter was te fixen met een firmware update :-) )

Mijn insteek bij de Switch is altijd geweest dat ik hem voor 80% (en misschien nog wel meer) ga gebruiken als portable console, dan niet zo zeer buiten in de trein.. maar gewoon in huis. Ik ben 43, heb 2 kinderen en een druk leven. De TV is niet altijd van mij (eigenlijk moet ik op mijn knieen liggen voor 10 minuten schermtijd).. dus is met een apparaatje in de hoek van de bank kruipen en verdwijnen in fantasiewerelden voor mij de beste optie.

Ik kan niet altijd verantwoorden dat ik 100 uur stop in Final Fantasy XV.

De switch is eigenlijk bijna tailormade voor mijn situatie.

Ik kan me voorstellen dat als de Switch je ENIGE console is, en je dus geen andere console onder je tv hebt staan of een wat zwaardere gamepc, de reviews teleurstellend kunnen zijn.
Als je de Switch voor erbij koopt.. dan is het, denk ik, het perfecte apparaat. (ook een voordeel van een wat oudere gamer zijn, je hebt wat meer te besteden).

Overigens krijg ik ook een beetje het idee dat alle reviews wat evenwicht willen brengen in alle hieperdepieperdegloria previews van de afgelopen weken. Iedereen was zo enthousiast over de Switch, dat daar bijna wel een tegengeluid van moest komen al was het maar voor de pageviews.

Ik heb er in ieder geval zin in, morgen is de switch + zelda + bomberman R voor mij, pak ik een bak koffie en verdwijn ik in een hoek van het huis om me te vergapen aan Hyrule en de nieuwe avonturen van Link.

• Kadardar
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 16:46

Kadardar

Energy starving

quote:
Jorgen schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 02:18:
@ Kardardar: ik weet dat gameplay > graphics, maar zelfs de Sega Mega Drive had mooiere graphics. (Ik ben ooit zelf met een Atari 2600 begonnen, overigens...)
Het is een indie title en het is master blaster... een classic van de nes mat wat kleine updates. Dat ze hier kiezen voor de oude style is nog niet zo gek want dat werkte en is geliefd.

Dan zou sonic mania je ook waarschijnlijk niet veel doen op Switch want dat is dan toch weer de sega mega drive graphics style :+ Sommigen houden van de retro style gfx zoals ikzelf en stoor me er totaal niet aan uiteindelijk blijft gameplay > graphics zoals je aangaf

[WoW - Kadardar - Draenor (H) / Silvermoon (A)] [www.twitch.tv/kadardar] [XBL - Kadardar] [PSN - Uchihaice] [Systeem: Gigabyte Aorus GA-AX370-Gaming K5 | Ryzen 7 1700X | 16GB G.Skill 3000MHZ RAM | Gigabyte GTX 980]

• Kettrick
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 04:42

Kettrick

Rantmeister!

quote:
Alcmaria schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 07:26:
Ik ben 43, heb 2 kinderen en een druk leven. De TV is niet altijd van mij (eigenlijk moet ik op mijn knieen liggen voor 10 minuten schermtijd).. dus is met een apparaatje in de hoek van de bank kruipen en verdwijnen in fantasiewerelden voor mij de beste optie.
Helemaal mee eens, ik heb meerdere malen overwogen om een PS4 ( Pro ) aan te schaffen. Mijn laatste console was een PS3 maar die heb ik jaren geleden aan mijn neefjes gegeven omdat hij na het samenwonen etc gewoon niet meer gebruikt werd.

Wij hebben door de omgeving waar we wonen simpelweg geen ruimte ( en eigenlijk ook geen behoefte ) aan aparte hobby kames of man-caves, we delen de TV dus met zijn allen en dat maakt een normale console voor mij gewoon no-go.

Heb wel wat games op mijn laptop ( macbook ) maar ook daarvoor is het aanbod beperkt en zit niet zo makkelijk op de bank :).

Ik hoop dus dat de switch voor mijzelf wat makkelijk te pakken is op de bank, en straks ook voor de kids wat leuker is dan de tablet spellen. De meeste spellen op de ipad voelen erg kort en repetitief aan :z

• marcelproust
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 13-07 14:51
One more night! :-) In tussentijd de Wolf Link amiibo geladen met 20 hartjes... Hopelijk een grote hulp!

90710

quote:
Kettrick schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 07:51:
[...]

Heb wel wat games op mijn laptop ( macbook ) maar ook daarvoor is het aanbod beperkt en zit niet zo makkelijk op de bank :).
:+

90710 wijzigde deze reactie 02-03-2017 07:54 (49%)

• Kettrick

Kettrick

Rantmeister!

quote:
Fair enough, maar ik speel liever geen games dan dat ik lelijke stikkers en een verschrikkelijk blauwe led lamp op mijn laptop heb :>

On topic; Zo de kinderen wat te eten geven en in bed werken en dan rond 22:00 richting de lokale EB Games *O*

• Dubrillion
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 15-10 12:12
Ik moet zeggen dat de reviews precies zijn zoals ik ze verwacht had.
Iedereen is redelijk positief, alleen je merkt dat de Switch dat kleine beetje power mist. En dat is aan de ene kant jammer, maar aan de andere kant zou het toch nooit mijn main-console worden. Dit moet over een jaartje de vervanger van mijn 3DS zijn. Als er een mooie bundel met Zelda komt en er een nieuwe Pokemon is :D. Tot die tijd lees ik mee in dit forum wat jullie ervan vinden en wacht ik netjes tot Netflix op de Switch verschijnt ;)

• Seroczynski
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 18:57
Vriend van mij heeft hem dinsdag al op mogen halen, samen met Zelda. Verbaast me dat ik dat hier niet echt lees (of zie) :+

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• GovertNL
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 29-09 11:22
quote:
Ik heb een heleboel reviews gelezen en gezien en eigenlijk ben ik best wel blij over wat ik lees.. Natuurlijk zijn er de usual kinderziektes die bij een launch eigenlijk altijd voorkomen. (dat varieert van Antenne problemen bij iPhones, Niet opstartende PS4's, ontploffende Samsungs (hoewel dat laatste wat slechter was te fixen met een firmware update :-) )

Mijn insteek bij de Switch is altijd geweest dat ik hem voor 80% (en misschien nog wel meer) ga gebruiken als portable console, dan niet zo zeer buiten in de trein.. maar gewoon in huis. Ik ben 43, heb 2 kinderen en een druk leven. De TV is niet altijd van mij (eigenlijk moet ik op mijn knieen liggen voor 10 minuten schermtijd).. dus is met een apparaatje in de hoek van de bank kruipen en verdwijnen in fantasiewerelden voor mij de beste optie.

Ik kan me voorstellen dat als de Switch je ENIGE console is, en je dus geen andere console onder je tv hebt staan of een wat zwaardere gamepc, de reviews teleurstellend kunnen zijn.
Als je de Switch voor erbij koopt.. dan is het, denk ik, het perfecte apparaat. (ook een voordeel van een wat oudere gamer zijn, je hebt wat meer te besteden).

Overigens krijg ik ook een beetje het idee dat alle reviews wat evenwicht willen brengen in alle hieperdepieperdegloria previews van de afgelopen weken. Iedereen was zo enthousiast over de Switch, dat daar bijna wel een tegengeluid van moest komen al was het maar voor de pageviews.

Ik heb er in ieder geval zin in, morgen is de switch + zelda + bomberman R voor mij, pak ik een bak koffie en verdwijn ik in een hoek van het huis om me te vergapen aan Hyrule en de nieuwe avonturen van Link.
Ik hoor mijn ma en vriendin nog zeggen "ben je ondertussen niet te oud voor dat gekke gamen?". Woon al jaar of 7 niet meer thuis maar mijn ma moest erg hard lachen toen ik antwoordde dat ik een Switch wilde wanneer ik mijn hbo-diploma behaalde. Ben 30 maar krijg nog altijd een cadeau wanneer ik een diploma behaal haha. MBO 3 en 4 diploma betaalde ze mijn seizoenskaart en nu wordt het een Switch.

Mooi om zo'n reactie te lezen. Ik zie mij voorlopig ook niet stoppen met gamen. Het is wel een stuk minder geworden maar omdat geld nu geen rol meer speelt, haal ik toch telkens alles in huis :+

90710

Ik ga vanaf nu geen websites meer lezen met info over Nintendo, en ook dit topic laat ik tot morgen 10 uur links liggen :+

• Phusebox
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online
quote:
sanderev66 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 09:03:
Ik ga vanaf nu geen websites meer lezen met info over Nintendo, en ook dit topic laat ik tot morgen 10 uur links liggen :+
Ik ben benieuwd.

Of ga je al je bandbreedte spenderen aan het refreshen van de bestelstatus pagina's van de webshop(s) en PostNL track&tracer?

De reactie thuis zal morgen wel zijn:
"Alweer een nieuwe console... je weet toch wat er met de WiiU is gebeurd?"

Phusebox wijzigde deze reactie 02-03-2017 09:15 (13%)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox

• Sosua
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 16:57
Valt mij op dat hij nog niet bij Mediamarkt of bol op de site staat.

psn: NL-SosuA-

• mfneed
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 08:24
quote:
Sosua schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 09:29:
Valt mij op dat hij nog niet bij Mediamarkt of bol op de site staat.
Niet meer... stond van het weekend wel in de folder voor 344,-

90710

quote:
Phusebox schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 09:13:
[...]

Ik ben benieuwd.

Of ga je al je bandbreedte spenderen aan het refreshen van de bestelstatus pagina's van de webshop(s) en PostNL track&tracer?
Ik wacht geduldig op de mail van MM en de update op de site van Gamemania. Waar ik morgen om 9:30 op de stoep sta :p
quote:
De reactie thuis zal morgen wel zijn:
"Alweer een nieuwe console... je weet toch wat er met de WiiU is gebeurd?"
Ik woon alleenstaand ;)

• Kadardar

Kadardar

Energy starving

quote:
sanderev66 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 09:37:
[...]

Ik wacht geduldig op de mail van MM en de update op de site van Gamemania. Waar ik morgen om 9:30 op de stoep sta :p

[...]

Ik woon alleenstaand ;)
Dan wordt het... je hebt me ingeruild, voel me verraden... BITCH!

[WoW - Kadardar - Draenor (H) / Silvermoon (A)] [www.twitch.tv/kadardar] [XBL - Kadardar] [PSN - Uchihaice] [Systeem: Gigabyte Aorus GA-AX370-Gaming K5 | Ryzen 7 1700X | 16GB G.Skill 3000MHZ RAM | Gigabyte GTX 980]

• Vaniska
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 20:16
Komen er ook Pokemon spellen zoals R/B/Y en G/S/C voor de Switch? Ken de nieuwe titels niet echt, maar je snapt wat ik bedoel. De bekende pokemon reeks van de Nintendo 3DS etc.

Moet heel eerlijk zeggen dat ik tot nu toe nog niks gelezen had over de Switch. Was ook niet de bedoeling om deze te kopen, maar nu begint het toch te kriebelen.

“Never underestimate the determination of a kid who is time-rich and cash-poor.”

• Kadardar

Kadardar

Energy starving

quote:
Vaniska schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 09:44:
Komen er ook Pokemon spellen zoals R/B/Y en G/S/C voor de Switch? Ken de nieuwe titels niet echt, maar je snapt wat ik bedoel. De bekende pokemon reeks van de Nintendo 3DS etc.

Moet heel eerlijk zeggen dat ik tot nu toe nog niks gelezen had over de Switch. Was ook niet de bedoeling om deze te kopen, maar nu begint het toch te kriebelen.
Wellicht alles wat via virtual console draait wanneer dat in de Switch zit natuurlijk.
3DS games verwacht niemand echt want ja... anders verkoop je geen 3DS meer :P

• Fzero
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 21-03 19:55
Twijfel ook of ik hem meteen haal of even wacht dat er misschien wat bundels komen later in het jaar.
Maar blijft lastig want wil graag Zelda spelen. :+

• giantgiantus
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 11-10 19:12
Wanneer komen de Zelda reviews online?

• Kadardar

Kadardar

Energy starving

quote:
Fzero schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 09:50:
Twijfel ook of ik hem meteen haal of even wacht dat er misschien wat bundels komen later in het jaar.
Maar blijft lastig want wil graag Zelda spelen. :+
Als je een Wii U hebt kan je hem ook spelen :+ Daar heb je niet alleen een Switch voor nodig tenzij je meer games hebt gezien voor de Switch die je wilt. Dan is de keuze snel gemaakt natuurlijk.

• Phusebox
  • Niet online
quote:
giantgiantus schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 09:50:
Waarschijnlijk rond een uur of 17u? Als het ochtend is in de VS.

• Stinow
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 13-10 05:45
quote:
[b][message=50421049,noline]
[..]

[..]
Fantastische reactie man! Helemaal met je eens en ik denk dat dit voor een boel mensen van midden 30 tot midden 40 speelt. Even lekker op jezelf met een toffe portable _/-\o_

Door jouw reactie overweeg ik het ook om hem toch te halen :9

• BlackMage
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 13:33
quote:
Ik denk 15:00 uur onze tijd. Op die tijd zijn in het verleden (gister nog :P) ook andere embargo's van nintendo afgelopen geweest.

• Nightspark
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 11:42
quote:
Stinow schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 09:54:
[...]

Fantastische reactie man! Helemaal met je eens en ik denk dat dit voor een boel mensen van midden 30 tot midden 40 speelt. Even lekker op jezelf met een toffe portable _/-\o_

Door jouw reactie overweeg ik het ook om hem toch te halen :9
Oh dit herken ik ook. Ik gok dat ik morgenmiddag met de jongste naast me (8 jaar) prima een paar uur kan gamen op de tv. Maar dan tegen een uur of 4 als de oudste (10) ook thuis is zal ik het recht op de TV wel gaan verliezen.

En dan ga ik lekker op de bank verder gamen. Tot 's avonds laat, want de vriendin zal wel weer zo'n zoetsappig tv-programma willen zien. Normaal ga ik dan op kantoor zitten met als reactie: "ik zie je zo weinig". Nu blijf ik lekker gamen én ben ik in ieder geval fysiek aanwezig.

• NastyNick
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 03-10 09:03
quote:

Ik heb het gevoel dat ze bij Nintendo wel slim bezig zijn en met de Switch gemikt hebben op onze generatie. Wij zijn opgegroeid met de oude nintendo consoles en weten inmiddels waar de behoefte nu aan is en proberen deze nu in te vullen.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

• Blubkens
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 15-10 12:24
Gisteren de Switch mogen ophalen, en dat was genieten samen met Zelda.
Ik ben erg onder de indruk van de Switch en hij bevalt me erg goed!
Het principe van aan kunnen sluiten op de TV en dan vervolgens als handheld verder kunnen gaan is echt heerlijk. Zeker als er weer iemand naar TLC wil kijken :D
Helaas kan ik nog niet in de Nintendo Store omdat er een update nodig is die waarschijnlijk vanaf vrijdag beschikbaar zal zijn.
Merkte met Zelda wel af en toe een frame drop en vooral als je overzicht over de hele wereld hebt. Opzich niet storend maar kunnen sommige wel vervelend vinden.
Mogelijk is dit ook op te lossen met een update.

• Fzero
quote:
Kadardar schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 09:53:
[...]

Als je een Wii U hebt kan je hem ook spelen :+ Daar heb je niet alleen een Switch voor nodig tenzij je meer games hebt gezien voor de Switch die je wilt. Dan is de keuze snel gemaakt natuurlijk.
Ja dat is het dus heb de Wiiu overgeslagen dus heb in principe geen andere keus. :P

• Kadardar

Kadardar

Energy starving

quote:
Fzero schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 10:09:
[...]

Ja dat is het dus heb de Wiiu overgeslagen dus heb in principe geen andere keus. :P
Een WiiU kopen kan altijd nog :) Maarja een Switch is meer future proof voor nu. Ligt totaal aan jezelf wat je wilt :)

• Ijsklont
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 11:27
quote:
Blubkens schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 10:07:
Gisteren de Switch mogen ophalen, en dat was genieten samen met Zelda.
Ik ben erg onder de indruk van de Switch en hij bevalt me erg goed!
Het principe van aan kunnen sluiten op de TV en dan vervolgens als handheld verder kunnen gaan is echt heerlijk. Zeker als er weer iemand naar TLC wil kijken :D
Helaas kan ik nog niet in de Nintendo Store omdat er een update nodig is die waarschijnlijk vanaf vrijdag beschikbaar zal zijn.
Merkte met Zelda wel af en toe een frame drop en vooral als je overzicht over de hele wereld hebt. Opzich niet storend maar kunnen sommige wel vervelend vinden.
Mogelijk is dit ook op te lossen met een update.
Pic's or it didn't happen :p

• Fzero
quote:
Kadardar schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 10:12:
[...]

Een WiiU kopen kan altijd nog :) Maarja een Switch is meer future proof voor nu. Ligt totaal aan jezelf wat je wilt :)
Dat is waar maar dan ga ik inderdaad liever voor de switch.Kijk wel even als ze hem morgen nog ergens hebben liggen voor de normale prijs kan ik me waarschijnlijk toch niet inhouden.

Hier nog wel een leuke video over Zelda (geen spoilers)

• Uprising
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 09-05-2017
Trouwens, waarom maken de meeste sites, ook Tweakers, zo'n zeik van Framedrops? Wat een onzin om het dan meteen als slecht apparaat te bestempelen. Alle grote open wereld games hebben last van frame drops. Of het nou op de PS4 of Xbox One is, open wereld games blijft een verhaal apart. Op launch heb ik The Witcher 3 gehaald, nou, dat was geen prettje. Veel momenten had je gewoon 15 FPS. Toch gaf niemand de schuld aan de PS4, maar aan de game. Waarom is dit niet zo bij Zelda? Heb nu een PC met GTX 1060 en heb geen enkele framedrop meer op The Witcher. Open wereld games is zweten geblazen op consoles, niets meer of niks minder. De eerste soepele open wereld game op de PS4 is Horizon: Zero Dawn, 3 jaar na release van het apparaat, met top werk van optimalisatie meesters Guerilla.

• Grumpmeister
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 19:04
quote:
12:00

Embargo loopt af om 3 AM PST en 6 AM EST, wat vertaald naar 12:00 onze tijd. Over 1 uur en 40 minuten dus :)

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

• Blubkens
quote:
Ijsklont schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 10:17:
[...]

Pic's or it didn't happen :p
Biem! :)

• Kadardar

Kadardar

Energy starving

quote:
Fzero schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 10:18:
[...]

Dat is waar maar dan ga ik inderdaad liever voor de switch.Kijk wel even als ze hem morgen nog ergens hebben liggen voor de normale prijs kan ik me waarschijnlijk toch niet inhouden.

Hier nog wel een leuke video over Zelda (geen spoilers)
[video]
Haha dat einde... een grote blauwe cube... laat ik me zwaard er tegen aan gooien 8)7

• Thermometer
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 00:04

Thermometer

Whoop Whoop!

quote:
Uprising schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 10:21:
Trouwens, waarom maken de meeste sites, ook Tweakers, zo'n zeik van Framedrops? Wat een onzin om het dan meteen als slecht apparaat te bestempelen. Alle grote open wereld games hebben last van frame drops. Of het nou op de PS4 of Xbox One is, open wereld games blijft een verhaal apart. Op launch heb ik The Witcher 3 gehaald, nou, dat was geen prettje. Veel momenten had je gewoon 15 FPS. Toch gaf niemand de schuld aan de PS4, maar aan de game. Waarom is dit niet zo bij Zelda? Heb nu een PC met GTX 1060 en heb geen enkele framedrop meer op The Witcher. Open wereld games is zweten geblazen op consoles, niets meer of niks minder. De eerste soepele open wereld game op de PS4 is Horizon: Zero Dawn, 3 jaar na release van het apparaat, met top werk van optimalisatie meesters Guerilla.
Mee eens.

Ik vind eigenlijk dat het nog veel te vroeg is om de Switch te reviewen, tenzij je puur de hardware kunt loskoppelen van de content. De reviewers hebben alleen nog Zelda om te reviewen erbij, geen eShop, geen friends list, geen day-1 update, geen tijd om duurzaamheid te testen, etc.

Mijn huidige Game-PC: Intel Core i5-4590 @ 3.7GHz - 16GB RAM - MSI GTX 980Ti GAMING 6G - Acer XB270HU @ 144hz 2560 x 1440

• Beakzz
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 19:32
quote:

Haha mooie reactie ondanks dat ik de rillingen krijg bij de gedachte dat ik in jouw situatie zit, maar ja wij hebben dat ook bewust geen kinderen genomen. Niet omdat ik zo graag de TV voor mijzelf wil hebben natuurlijk :+ Dan nog eerder omdat ik de hele wereld nog over wil reizen en helemaal niks met kinderen heb :p

Mijn vriendin is al helemaal gewend aan TV kijken op de IPad dus als ik zin heb kan ik de TV opeisen en als ze vriendinnen op bezoek heeft dan heb ik gelukkig nog 2 plekken in huis om verder te gamen.

Ondanks dat zal ik de Switch net als jij in portable mode op de bank gebruiken aangezien ik niet voor niets samenwoon en het ook weleens gezellig vind om gewoon naast mijn vriendin te zitten zonder haar programma's mee te krijgen ;)

De Switch zal ook weleens aan de TV hangen, maar dan voor local multiplayer als er vrienden op bezoek zijn.

• Seroczynski
quote:
Seroczynski schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 08:45:
Vriend van mij heeft hem dinsdag al op mogen halen, samen met Zelda. Verbaast me dat ik dat hier niet echt lees (of zie) :+
quote:
offtopic:
Hey, jij ook hier? :+ Was dus toch woensdag :P

• Blubkens
quote:
[b]Seroczynski schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 10:29:

offtopic:
Hey, jij ook hier? :+ Was dus toch woensdag :P
offtopic:
Was te lekker aan het genieten dat ik Tweakers even oversloeg :)

• Collaborator
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 02-10 10:25

Collaborator

You! Cake or Death?

quote:
Beakzz schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 10:27:
[...]

Haha mooie reactie ondanks dat ik de rillingen krijg bij de gedachte dat ik in jouw situatie zit, maar ja wij hebben dat ook bewust geen kinderen genomen. Niet omdat ik zo graag de TV voor mijzelf wil hebben natuurlijk :+ Dan nog eerder omdat ik de hele wereld nog over wil reizen en helemaal niks met kinderen heb :p

Mijn vriendin is al helemaal gewend aan TV kijken op de IPad dus als ik zin heb kan ik de TV opeisen en als ze vriendinnen op bezoek heeft dan heb ik gelukkig nog 2 plekken in huis om verder te gamen.

Ondanks dat zal ik de Switch net als jij in portable mode op de bank gebruiken aangezien ik niet voor niets samenwoon en het ook weleens gezellig vind om gewoon naast mijn vriendin te zitten zonder haar programma's mee te krijgen ;)

De Switch zal ook weleens aan de TV hangen, maar dan voor local multiplayer als er vrienden op bezoek zijn.
Ik zit er qua situatie precies tussenin, ik heb wel 2 jonge kinderen die regelmatig van alles op tv willen zien voor ze gaan slapen, en een vrouw die ook wel eens samen (of alleen) een serie of film op TV wil kijken.

Zodra de kinderen in bed zijn (rond 8 ) kan ik dus _of_ zelf gaan gamen (en mijn vrouw op de tablet iets laten kijken) of samen iets opzetten op de TV (maar dan kan je niet gamen)

In het weekeind claim ik vaak gewoon de TV ook overdag natuurlijk als ik een toffe nieuwe game heb >:) Daarnaast denk ik wel dat mijn dochters Zelda ook erg tof gaan vinden! (ze vinden veel andere spellen ook al leuk om mee te kijken)

Voor mij is de Switch dus ideaal. Lekker op de bank of op TV (afhankelijk van waar we beide zin in in hebben) en daarnaast natuurlijk geweldig om mee te nemen als vervanger voor de 3DS XL.

Collaborator wijzigde deze reactie 02-03-2017 10:38 (9%)

This space is occupied

• NastyNick
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 03-10 09:03
quote:
Beakzz schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 10:27:
[...]

Wacht maar tot die vriendinnen van haar vriendin allemaal kinderen krijgen dan beginnen de eierstokken meestal te rinkelen. Er zijn wel meer die zulke dromen hebben gehad en nu even in de ijskast staan :+

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

• GovertNL
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 29-09 11:22
Mensen die Bomberman hebben besteld bij hun Switch?

Onderstaand forum de eerste cijfers. Niet denderend zeg maar.
quote:
And that's it. It's Bomberman, man. It feels like an arcade game with a $50 price tag. The campaign isn't as strong as it could be, but there's enough here to keep the series going until Konami can muster up a little more for the next iteration
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1349111

• Beakzz
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 19:32
quote:
NastyNick schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 10:41:
[...]

Wacht maar tot die vriendinnen van haar vriendin allemaal kinderen krijgen dan beginnen de eierstokken meestal te rinkelen. Er zijn wel meer die zulke dromen hebben gehad en nu even in de ijskast staan :+
Haha nope. Sinds haar vriendinnen kinderen hebben is ze helemaal zeker van haar zaak gelukkig >:)

• Mugiwara
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 13-08 23:52
quote:
Uprising schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 10:21:
Ik snap dat mensen snel haten maar je vergelijking gaat niet op. Witcher 3 is multiplatform. en PC is 1 van die platformen. Dat betekent zelfs als een open world game last heeft van framedrops (reden maakt even niet uit) je eventueel met genoeg geld en mogelijkheden een PC kan bouwen die alsnog de game vloeiend draait (of tenminste beter dan voorheen en de rest van de bevolking). oftewel er is een mogelijkheid om eventueel zelf actie te ondernemen om betere prestaties te krijgen. zelfs zonder geld & alleen tijd is het platform PC beter hiervoor vanwege upgrades op jouw build in de toekomst, of je moet een PS4 Pro en Xbone crap upgrade meetellen.

En Nintendo brengt hun game uit op 2 consoles.
Dus ja, net zoals PS4 en Xbone met Witcher 3 zal overtijd met patches/fixes etc de game misschien wel vloeiend draaien zonder framedrops. Maar tot die tijd ben je letterlijk overgeleverd om te wachten, of dat nou wachten met kopen van de game/console is, of wachten met het spelen van de game maakt niet uit.
Dan snap ik wel waarom mensen gaan haten op de game. of haten op de console of Nintendo zelf.
In dit geval heb ik liever dat niemand openbaar haat maar liever op Nintendo (het bedrijf, niet individuele personen) inplaats daarvan de game te haten. maar om 'haat' in de aandacht te brengen bij een bedrijf zoals Nintendo of de fans kan je het beter plaatsen in reviews en forums etc.
Dus ik begrijp wel dat mensen op die manier haten :P
Dit is hoe je mensen triggered :*)

• ItsNotRudy
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 09:49
quote:
Mugiwara schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 11:07:
[...]

Ik snap dat mensen snel haten maar je vergelijking gaat niet op. Witcher 3 is multiplatform. en PC is 1 van die platformen. Dat betekent zelfs als een open world game last heeft van framedrops (reden maakt even niet uit) je eventueel met genoeg geld en mogelijkheden een PC kan bouwen die alsnog de game vloeiend draait (of tenminste beter dan voorheen en de rest van de bevolking). oftewel er is een mogelijkheid om eventueel zelf actie te ondernemen om betere prestaties te krijgen. zelfs zonder geld & alleen tijd is het platform PC beter hiervoor vanwege upgrades op jouw build in de toekomst, of je moet een PS4 Pro en Xbone crap upgrade meetellen.
Oke, maar dan pak je enkel Witcher 3. FFXV framedropt op een standaard-PS4 op 1080p al als een gek in open velden en op een Pro in "4k"/1800p-modus nog meer. Fallout 4 had/heeft hetzelfde probleem, en heeft dit ook een tijd op de PC gehad in drukke steden, waardoor zo'n beetje een PC van elk kaliber erop stuk ging door de vele shadows. Dit speelt overigens al sinds de PS3, de laadtijden en performance van Skyrim bijvoorbeeld... letterlijk 3-4 minuten laadtijd van stad->open field als je een redelijk aantal uren in je save file hebt geklokt. Zonder SSD was het op de PC ook niet prettig.

Het is momenteel gewoon een feit dat open-world games met grote, zichtbare gebieden te veel zijn voor zo'n beetje elke console en non-high-end PC als de graphics hetzelfde moeten zijn als een game die is opgedeeld in cells/kamers.

Nintendo FC: SW-5173-7741-8130 - Super Smash Bros. Ultimate

• Thorgrem
  • Registratie: juli 2006
  • Niet online
quote:
GovertNL schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 11:00:

[...]

Mooi spel voor multiplayer. Koop hem zeker zodra die in de opruimingsbak ligt.

• Sir_Hendro
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 18:59
Wat voor oplader heb je nou nodig om tijdens het spelen te kunnen opladen? (en dat hij dus niet verder leeg loopt). Ik wil hem namelijk veel meenemen en dan overal waar 220v is hem opladen + verder spelen

• BlackMage
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 13:33
quote:
Sir_Hendro schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 11:27:
Wat voor oplader heb je nou nodig om tijdens het spelen te kunnen opladen? (en dat hij dus niet verder leeg loopt). Ik wil hem namelijk veel meenemen en dan overal waar 220v is hem opladen + verder spelen
De originele. Kost 30 euro voor een extra.

Ik denk niet dat je goedkoper uit bent door een universele USB-C PD adapter en een kabel te kopen.

• Buddha_
  • Laatst online: 17:22
quote:

[...]

Voor mij samen met Zelda de launch-games. Zoveel nostalgie...... :9 :*)

PSN: IXI_BUDDHA_IXI

• Alcmaria
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 15-10 13:35

Alcmaria

Syntax Error in 10

Ik zal mijn kinderen vast waarschuwen :-D

http://www.telegraaf.nl/d...ndo_blijken_bitter__.html

• FrankoNL
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 08-10 19:09
quote:
GovertNL schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 08:49:
[...]

Ik hoor mijn ma en vriendin nog zeggen "ben je ondertussen niet te oud voor dat gekke gamen?". een stuk minder geworden maar omdat geld nu geen rol meer speelt, haal ik toch telkens alles in huis :+
Als mijn vriendin dat zegt hebben we toch een fiks probleem. Heb een ex gehad die dergelijke uitspraken deed. Ook "gamen is voor 16 jarige losers zonder vrienden" vloog over de tafel.

Elke vrouw die nog maar 1 opmerking maakt over gamen kan meteen wieberen. :)

• NMe

NMe

Admin Devschuur®

Quia Ego Sic Dico.

• Kadardar

Kadardar

Energy starving

quote:
Kadardar wat doe jij als eerste als je de switch binnen hebt? De cartridge proefen :+ De hype voor vies smakende cartrides :D

• Phusebox
  • Niet online
Gamespot: 10

IGN: 10

Phusebox wijzigde deze reactie 02-03-2017 12:03 (106%)

• Sir_Hendro
quote:
BlackMage schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 11:37:
[...]

De originele. Kost 30 euro voor een extra.

Ik denk niet dat je goedkoper uit bent door een universele USB-C PD adapter en een kabel te kopen.
Als ik het goed begrijp zit precies dezelfde al in de doos om via de dock te kunnen chargen. Deze kun je gewoon eruit trekken en dan meenemen als portable charger. Dit klopt toch?

• Phusebox
  • Niet online
quote:
Sir_Hendro schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:01:
[...]

Als ik het goed begrijp zit precies dezelfde al in de doos om via de dock te kunnen chargen. Deze kun je gewoon eruit trekken en dan meenemen als portable charger. Dit klopt toch?
Schijnt niet handig te zijn om los te koppelen.

• Gynnad
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 15-10 11:23

Gynnad

* * *

quote:

[...]

Nope, wacht wel tot deze op Marktplaats te koop is voor 10 euro fzo.. ;)

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Phusebox
  • Niet online
Zelfs PCGames.de geeft het 94/100 8)

XGN: 9.8

TIME: 5/5

Phusebox wijzigde deze reactie 02-03-2017 12:06 (36%)

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 19:26
Ik heb naast Zelda ook Bomberman besteld. Simpelweg omdat ik ook iets totaal anders wil hebben dan Zelda om te spelen. Mijn vrouw heeft vroeger ook regelmatig Bomberman gespeeld, dus ben benieuwd of ze deze ook wat vind. Daarnaast komt Fast RMX ook op de lijst aan te schaffen en I am Tetsuna wil ik nog hebben. Alhoewel ik die misschien nog aan kan schaffen op de pc oid.

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

• m0nk
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 20:08

m0nk

16-09-2003 15.15

Die cijfers... Mijn hypemeter schiet door het dak nu! :P

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30

• Phusebox
  • Niet online

• Moddie
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 11-09 18:26
Laagste wat ik heb gezien is een 4.5/5 van Easy Allies (vroeger GameTrailers), met als enige ehte nadeel de framerate issues. Nu moet ik morgen wel naar de winkel gaan.. arme portomonee

YouTube: The Legend of Zelda: Breath of the Wild - Easy Allies Review
Samenvatting van de BotW reviews:

RayNbow wijzigde deze reactie 02-03-2017 12:23 (10%)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Sir_Hendro
quote:

[...]

Ik ben wel een bomberman fan. Zo lang het spel een beetje als Bomberman 64 is vind ik het prima. Echter zou ik niet meer dan 40,- euro betalen voor een bomberman game. het is namelijk niet zo speciaal maar gewoon erg vermakelijk.

• EddoH
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

quote:
Ja pfff, dit is toch niet leuk meer...eerst deze week het ijzersterke Horzion: Zero Dawn, en nu moet ik dit weekend ook per sé met Zelda:BotW aan de slag.

Ik neem vervroegd vakantie denk ik....

EddoH wijzigde deze reactie 02-03-2017 12:16 (52%)

• geisha08
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 18-03-2017
Weten jullie een goede tas voor het hele systeem? Het liefst in Nederland of een webwinkel die hier voor donderdag kan bezorgen.

Ik had deze besteld bij Bol. Maar die blijkt pas de 10e beschikbaar te zijn (if then).

edit: Het blijkt bij nader inzien ook echt een slecht ontworpen tas. De Switch zou onhandig georienteerd zijn.

geisha08 wijzigde deze reactie 02-03-2017 12:23 (15%)

• Qweridee
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 15-10 22:51
Limited editie van BotW is in ieder geval verzonden! De Switch is ook onderweg naar de MM.

Twijfel echter nog steeds of ik hem wel moet kopen direct....

• wes-
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 01:07
quote:
Qweridee schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:24:
Limited editie van BotW is in ieder geval verzonden! De Switch is ook onderweg naar de MM.

Twijfel echter nog steeds of ik hem wel moet kopen direct....
Waarom heb je em dan besteld?

• hxk-clan
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 15-10 23:18

hxk-clan

Life is Strange

Day 1 update is ook live gezet lijkt het.

http://nintendoeverything...e-now-live-version-2-0-0/

Ryzen 2600, 16GB/3200Mhz, 850 Evo 250GB + 2TB HDD, RX Vega 56 Strix | OnePlus 6 Mirror Black

• SrbinYU
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 18:44
Heb heel lang getwijfeld of ik de switch wel zou halen (groot zelda fan). Toch besloten om hem niet te halen op release mede doordat ik hier een wii u heb liggen die heeft lopen stofhappen.

Hoop dat nintendo het dit keer beter gaat doen dan de voorgaande generaties.

• Silversin
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 19:38
Holy crap die cijfers voor zelda. Had 91/92 verwacht op metacritic, maar staat nu op 98.

• Qweridee
quote:
wes- schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:26:
[...]

Waarom heb je em dan besteld?
Omdat ik er toen er een beetje vanuit ging dat er toch nog wel meer "nieuwe" games zouden zijn rond de release. Minstens een Mario game en dan niet pas in december.

En ach, ik zal hem vast gewoon halen en er blij mee zijn, nieuwe console releases blijven toch altijd het kleine mannetje in me boven laten komen;)

Ben wel blij dat de reviews van BotW lovend zijn!

• NMe

NMe

Admin Devschuur®

Quia Ego Sic Dico.

quote:
Qweridee schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:35:
[...]

Omdat ik er toen er een beetje vanuit ging dat er toch nog wel meer "nieuwe" games zouden zijn rond de release. Minstens een Mario game en dan niet pas in december.
De grote gamereleases zijn tegelijk met het openen van de preorders aangekondigd, dus waarom hoopte je op dingen waarvan al bevestigd was dat ze niet gaan gebeuren? ;)

• Kettrick

Kettrick

Rantmeister!

Ik heb mijn pro controller inmiddels :>

Case heb ik nog even achterwege gelaten , die nintendo case ziet er niet heel bijzonder uit..

• KraveN
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 14-10 22:35
Als ik de reacties en footage van zelda zie begint het toch wel te kriebelen. Maar om alleen daarvoor nu een switch of Wii U te kopen.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

quote:
Wat mij doet vermoeden dat de cijfers gekocht zijn. ;)

[ Steam ][ Diablo ][ CptChaos#2957 ]

• Fzero
quote:
KraveN schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:48:
Als ik de reacties en footage van zelda zie begint het toch wel te kriebelen. Maar om alleen daarvoor nu een switch of Wii U te kopen.
Gelukkig komen er ook nog andere games op het systeem uit. :P

• Denko
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 16:05

Denko

|{ing Øf ßlitz

Het ziet er naar uit dat ze nog steeds friend codes als main manier hebben om mensen toe te voegen.

Dat is wel erg pijnlijk om te zien. (dit is met de day 1 patch blijkbaar)

PSN: Denkoyugo

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

quote:

Hmmm, heb ooit Bomberman op de Gameboy gehad. Dat was een erg toffe game! Wist niet dat hij naar de Switch zou komen. Ergens zit ik nu wel te twijfelen; toegeven aan jeugdsentiment of niet, hahaha! :+
quote:
Denko schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:55:
[afbeelding]Het ziet er naar uit dat ze nog steeds friend codes als main manier hebben om mensen toe te voegen.

Dat is wel erg pijnlijk om te zien. (dit is met de day 1 patch blijkbaar)
Zo heel raar is dat toch niet? Zo heeft elk platform wel een manier. Bij Steam gebruik je vaak ook de username om iemand toe te voegen, zo gebruik je ook tags voor op de consoles en weer een 'Battle-ID' via Blizzard's Battle.net. Mooie aan het systeem van Nintendo is juist dat je niet vast zit aan een account of wat dan ook, zo kun je dan friends op console niveau toevoegen of op gameniveau (met friend ID's vanuit de game).

Gisteren ben ik door mijn stapel Wii (U) games gelopen, kwam Mario Strikers Charged Football tegen. Hopelijk komt zoiets ook naar de Switch!

CH4OS wijzigde deze reactie 02-03-2017 12:58 (52%)

• Qweridee
quote:
NMe schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:37:
[...]

De grote gamereleases zijn tegelijk met het openen van de preorders aangekondigd, dus waarom hoopte je op dingen waarvan al bevestigd was dat ze niet gaan gebeuren? ;)
Dat is dus de enthousiastme bij de aankondiging en niet verder rondkijken maar direct preorderen ;-)

• Franko P.
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 15-10 19:59

Franko P.

Hit it.

quote:
Kettrick schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:43:
Ik heb mijn pro controller inmiddels :>

Case heb ik nog even achterwege gelaten , die nintendo case ziet er niet heel bijzonder uit..
Heb je die controller toevallig al eens getest op je pc?
Ligt ie lekker in de hand?

Zit zelf ook eraan te denken om deze te bestellen voor onder andere pc games.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

• NMe

NMe

Admin Devschuur®

Quia Ego Sic Dico.

quote:
Franko P. schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:56:
[...]

Zou ik niet doen, of in elk geval nog niet. Je kan 'm op de pc niet gebruiken terwijl 'ie oplaadt schijnt het.

• Kettrick

Kettrick

Rantmeister!

quote:
Franko P. schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:56:
[...]

Ik heb geen pc :p, dus nee nog niet getest, ik ben nog in het winkelcentrum en wacht op de switch!

Hij ligt lekker in de hand, maar moeilijk wat van te zeggen zonder spel.

• Denko
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 16:05

Denko

|{ing Øf ßlitz

quote:
CH40S schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:55:
[...]

Zo heel raar is dat toch niet? Zo heeft elk platform wel een manier. Bij Steam gebruik je vaak ook de username om iemand toe te voegen, zo gebruik je ook tags voor op de consoles en weer een 'Battle-ID' via Blizzard's Battle.net. Mooie aan het systeem van Nintendo is juist dat je niet vast zit aan een account of wat dan ook, zo kun je dan friends op console niveau toevoegen of op gameniveau (met friend ID's vanuit de game).
Alleen bij al die andere manieren is dat "ook" een manier om iemand toe te voegen. Het lijkt erop dat nintendo het gebruikt als 'de" manier. Dus niet emails, usernames etc.

Het maakt het geheel onduidelijk en ongebruikvriendelijk. Ik ken mijn username voor xbox/psn/steam/tweakers/whatever uit mijn hoofd. Waarom in hemelsnaam een random friend code gebruiken.

Ik hoop dat het echt een UI issue is, dat er bedoeld wordt FC/user ID oid. Want dat zou anders heel jammer zijn.

PSN: Denkoyugo

• itsme
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 15-10 17:13
... Bart Smit annuleer mijn bestelde joy-con rood/blauw. Zullen vast de prijst verhogen nu er snipperclips bij zit.
quote:
Wij hebben uw bestelling mogen ontvangen.
Tot onze spijt moeten wij u informeren dat het onderstaande artikel niet meer op voorraad is en niet wordt geleverd:

1473906 SWITCH JOY-CON PAIR RED/BLUE
Niet meer geleverd is de grootste kolder natuurlijk.

papa van Emma en Saartje

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

quote:
Denko schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:02:
[...]

Alleen bij al die andere manieren is dat "ook" een manier om iemand toe te voegen. Het lijkt erop dat nintendo het gebruikt als 'de" manier. Dus niet emails, usernames etc.

Het maakt het geheel onduidelijk en ongebruikvriendelijk. Ik ken mijn username voor xbox/psn/steam/tweakers/whatever uit mijn hoofd. Waarom in hemelsnaam een random friend code gebruiken.

Ik hoop dat het echt een UI issue is, dat er bedoeld wordt FC/user ID oid. Want dat zou anders heel jammer zijn.
Ik zie Nintendo er in elk geval niet gauw van af stappen. Bij Steam kun je naar mijn weten enkel iemand toevoegen op basis van username, net als op Battletag bij Battle.net. :) Wellicht dat het intussen veranderd is, maar laatste keer dat ik iemand toevoegde op Steam, moest ik via diens profiel gaan of de username met de hand invullen en dat was niet zo heel lang geleden.
Net ven weer op de Bol site gekeken, de bestellingen (Switch + BoTW) staan op verzonden, yay!

Dan eerst kijken hoe het speelt en dan later wellicht de Pro-controller erbij scoren. :) Is het al weekend? ;)

CH4OS wijzigde deze reactie 02-03-2017 13:07 (9%)

• plasman87
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 09-09 13:31
Ik begrijp niet waarom ik op de Wii U op naam kon toevoegen en op de Switch ineens weer Friend codes?
Geloof er niks van en zie het morgen wel.

• KraveN
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 14-10 22:35
quote:
Fzero schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:54:
[...]

Gelukkig komen er ook nog andere games op het systeem uit. :P
Dat is waar, alleen te weinig of geen waarvan ik nu zeg WOW!!!! Dus ik wacht het voorlopig nog even af 😀

• Henk
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 09:35
Ik heb de pro controller inmiddels ook, en ik kan je vertellen dat het ding netjes paired met OSX, windows zal dus ook geen probleem geven gok ik :)

edit:
quote:
NMe schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:00:
[...]

Zou ik niet doen, of in elk geval nog niet. Je kan 'm op de pc niet gebruiken terwijl 'ie oplaadt schijnt het.
Gebruiken heb ik geen idee van, maar pairen was geen probleem tijdens opladen... Zal zo eens kijken wat hij doet in een game.

Henk wijzigde deze reactie 02-03-2017 13:16 (55%)

• Buddha_
  • Laatst online: 17:22
Hebben jullie de pro controllers in de winkel gekocht of per pakket ontvangen?

PSN: IXI_BUDDHA_IXI

• Seroczynski
Ik heb ook de verzendbevestiging van mijn Zelda via bol.com binnen :) Morgen de Pro Controller voor €59 ophalen in de Media Markt winkel, en dan nog even wachten tot ik een Switch haal :')

Pagina: 1 ... 94 95 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussies over prijzen en bestellingen horen niet hier thuis, maar in dit topic: Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische voertuigen

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True