Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Dit heeft IG over de Pro Controller en de Joy-Cons te melden.

Pro Controller – De Joy-Cons zullen voor veel mensen te klein aanvoelen, terwijl ze in de grip geklikt ook onze goedkeuring niet kunnen wegdragen. Gelukkig is daar de Pro Controller, een meer traditionele accessoire die uren achter elkaar heerlijk in hand ligt zonder een centje pijn. We zouden het bijna een must have noemen. Weet je wat, laat dat ‘bijna’ maar zitten, haal er gewoon zo’n Pro Controller bij.

Hierbij blijft het natuurlijk ook een eigen keuze en ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-08 00:40
Mystikal schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 16:22:
[...]

Pro controller op aliexpress halen?
Blijft goedkope crap over het algemeen. Heb een Pro controller voorde Wii U en als ik hem vergelijk met een echte is die toch redelijk crap. Als je niet beter weet zou die vast prima in de hand liggen tevens en bespaard wellicht wat geld. Maar geef het dan liever gelijk goed uit waardoor ik er wat kwaliteit voor terug krijg.
GovertNL schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 16:20:
[...]

Ik heb gewoon gelijk een Pro bij de MediaMarkt besteld. 54 euro kun je niet voor tobben. Puur om het feit dat ik dan gewoon die joycons lekker kan laten zitten aan dat scherm. Mits dat mogelijk is wanneer hij in die stand staat. Wil ik dan op de bank gamen kan ik hem er gelijk uittrekken. En wil ik lekker op de tv gamen dan heb ik toch een iets fijnere controller.
Dit is alleen als je een jaar clublid bent toch? Wist niet eens dat het uberhaupt bestond maarja ik koop ook niet bijzonder veel bij mediamarkt omdat ze qua concurantie over het algemeen wel prijzig zijn.

Ben nu net 2 dagen club lid dus ik kan die korting wel op me buik schrijven :P

[ Voor 44% gewijzigd door Kadardar op 01-03-2017 16:26 ]

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh wow ik heb m dus net voor 69 gekocht bij BS 8)7
GovertNL schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 16:20:
[...]

Ik heb gewoon gelijk een Pro bij de MediaMarkt besteld. 54 euro kun je niet voor tobben. Puur om het feit dat ik dan gewoon die joycons lekker kan laten zitten aan dat scherm. Mits dat mogelijk is wanneer hij in die stand staat. Wil ik dan op de bank gamen kan ik hem er gelijk uittrekken. En wil ik lekker op de tv gamen dan heb ik toch een iets fijnere controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Kadardar schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 16:24:
[...]

Blijft goedkope crap over het algemeen. Heb een Pro controller voorde Wii U en als ik hem vergelijk met een echte is die toch redelijk crap. Als je niet beter weet zou die vast prima in de hand liggen tevens en bespaard wellicht wat geld. Maar geef het dan liever gelijk goed uit waardoor ik er wat kwaliteit voor terug krijg.

[...]

Dit is alleen als je een jaar clublid bent toch? Wist niet eens dat het uberhaupt bestond maarja ik koop ook niet bijzonder veel bij mediamarkt omdat ze qua concurantie over het algemeen wel prijzig zijn.

Ben nu net 2 dagen club lid dus ik kan die korting wel op me buik schrijven :P
Bij de MediaMarkt is die 59 en in combinatie met een jaar clublid nog eens 5 euro korting gekregen. Vandaar die 54 euro. Dat vind ik een prima prijs voor dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiTak
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 06-09 17:46
De review van ING is ook niet best van de Switch. Ook de verschillen tussen Wii U en Switch betreffende BotW zijn erg klein dus als Wii U eigenaar is de keuze dan toch maar te wachten tot er een bundel komt of een 'SNES' 🤗 versie van de Switch komt. Of een gouden versie met Zelda a link to the future! 😜

https://i.kinja-img.com/g.../mm0ebsdtv8hxdini1aig.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door KaiTak op 01-03-2017 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 16:28:
Oh wow ik heb m dus net voor 69 gekocht bij BS 8)7
Volgens mij geeft Bart Smit het verschil in prijs wel terug als je aangeeft/aantoont dat MediaMarkt de controller voor 54 euro aanbiedt.

Na het lezen van de berichten over de Pro-controller zit ik ook wel daarover te twijfelen, eigenlijk.
De Wii U Pro-controller kan ik dan altijd mee verkopen met mijn Wii U. ;)

[ Voor 23% gewijzigd door CH4OS op 01-03-2017 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

pagani schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 16:09:
[...]

Als er maar weinig slakken zijn om uberhaupt zout op te kunnen leggen en die weinige slakken ook nog eens minpunten hebben als "framedrops onder 20fps", "zeer regelmatig verlies van verbinding met linkerjoycon","gebrek aan functionaliteit anders dan gamen" en dit in alle reviews terugkomt kun je als fan (dat ben ik zelf ook) je kop in het zand gaan steken maar dan hou je jezelf wel voor de gek.
Dat eerste is in één specifieke game en misschien patchbaar, maar inderdaad wel zorgwekkend. Dat tweede wordt volgens Nintendo opgelost/verminderd met de day-1-patch en treedt sowieso alleen op wanneer je op grotere afstand zit en je hand de joycon te veel bedekt. Dat is namelijk een issue met bluetooth, op grotere afstanden heb je een niet-lineair toenemende hoeveelheid energie nodig, zeker als je door een hoeveelheid vloeistof (zoals in je lichaam) heen moet. Het punt van ontbrekende niet-gamingsoftware is niet voor iedereen even belangrijk. Ik persoonlijk hoef niet zo nodig een browser op m'n Switch te hebben, als ik dat wilde kocht ik wel een tablet. Neemt niet weg dat het leuk zou zijn als het later erbij komt, maar dat heeft Nintendo dan ook niet uitgesloten. :)

Kop in het zand steken zou ik het dus niet willen noemen, maar als je niet heel overtuigd bent zou ik vanwege de eerste twee puntjes inderdaad wachten tot ná de release met beslissen of je hem wil kopen. Als die patch op vrijdag het joyconprobleem oplost is dat alvast een puntje minder, en als Zelda toevallig ook gepatcht kan worden (of wordt) voor betere framerates blijft alleen een relatief onbelangrijk punt over in je lijstje. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CH40S schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 16:35:
[...]
Volgens mij geeft Bart Smit het verschil in prijs wel terug als je aangeeft/aantoont dat MediaMarkt de controller voor 54 euro aanbiedt.
Oh dat zou lekker zijn. Thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

En anders; ruilen en elders nieuw kopen. :) Al zou ik voor dat verschil niet heel moeilijk gaan doen. Je hebt dan de controller immers sneller en anders komen de verzendkosten er nog bij, waardoor het verschil nog kleiner wordt. ;)

[ Voor 33% gewijzigd door CH4OS op 01-03-2017 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:18
Gutanoth schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 14:33:
Ik zag in een video dat de switch extreem laag oplaadt met powerbanks die minder dan 2.6A bij 15V leveren. Nu kijk ik een beetje rond en zie ik bijna nergens 15V powerbanks.

Ik heb zelf al een tijdje zo'n 10400 Xaiomi powerbank, waar ik geen voltage van kan vinden.

Welke powerbanks zijn geschikt voor de switch?
Ik heb zelf deze:
https://www.amazon.de/Ank...&keywords=anker+powerbank

Ga zeker testen of hij gaat werken op de Switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Verwijderd schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 13:57:
Dan is @Kettrick een evil wizard uit de toekomst. Mods, doe er wat aan!
Afbeeldingslocatie: https://j.gifs.com/vO2poX.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

offtopic:
Zitten behoorlijk wat foutjes in de gif :X

[ Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 01-03-2017 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Report voor een erg groffe gif

Grap natuurlijk ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phuuz
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-09 21:41

eShop UI. Ziet er goed en erg snel uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-09 13:36
Fast RMX is ongeveer 900 MB, best cool :)

https://twitter.com/ShinenGames/status/836959571319074816

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05-09 23:08
Ik zit een beetje te dubben. Heb een Switch gepreorderd bij MediaMarkt en ga deze vrijdag ophalen, maar de launch games spreken mij niet zo aan. :/ 1-2-switch vind ik een beetje overpriced, en Zelda en dergelijke zijn ook niet echt mijn type games...

Had zelf de Switch gepreorderd voor voornamelijk Mario, Pokemon, Virtual Console en Nintendo Party games maar ik wil natuurlijk wel wat spelen op de launch dag. Of tóch maar de preorder cancellen/op dezelfde dag doorverkopen en dan in April samen met MK8Deluxe kopen? Twijfels, twijfels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynox
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-09 10:53
brick5492 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 17:44:
Ik zit een beetje te dubben. Heb een Switch gepreorderd bij MediaMarkt en ga deze vrijdag ophalen, maar de launch games spreken mij niet zo aan. :/ 1-2-switch vind ik een beetje overpriced, en Zelda en dergelijke zijn ook niet echt mijn type games...

Had zelf de Switch gepreorderd voor voornamelijk Mario, Pokemon, Virtual Console en Nintendo Party games maar ik wil natuurlijk wel wat spelen op de launch dag. Of tóch maar de preorder cancellen/op dezelfde dag doorverkopen en dan in April samen met MK8Deluxe kopen? Twijfels, twijfels...
Een console koop je toch voor de games. Als die er voor jou niet te spelen zijn op de launch, dan koop je toch gewoon later? Kan je misschien ook nog wat geld besparen!

Zelf koop ik hem voorlopig helemaal niet. Heb sinds de Wii elk stukje hardware van Nintendo (bijna) op launch gekocht, maar het Wii U debacle heeft mij echt enorm skeptisch gemaakt. Ik vermaak me prima met mijn PS4 voorlopig en Zelda koop ik lekker voor de Wii U. Naar die laatste kijk ik wel echt enorm uit! :)

Mijn PSN trophies (opent PSNProfiles profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-07 10:57
Wat is een beetje het meest besteld qua accesoirespakketje? Officiele van Nintendo zelf of BigBen juist? Wat hebben jullie meebesteld of zijn van plan te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 22:31

NvM

Lynox schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 18:04:
[...]

Een console koop je toch voor de games. Als die er voor jou niet te spelen zijn op de launch, dan koop je toch gewoon later? Kan je misschien ook nog wat geld besparen!

Zelf koop ik hem voorlopig helemaal niet. Heb sinds de Wii elk stukje hardware van Nintendo (bijna) op launch gekocht, maar het Wii U debacle heeft mij echt enorm skeptisch gemaakt. Ik vermaak me prima met mijn PS4 voorlopig en Zelda koop ik lekker voor de Wii U. Naar die laatste kijk ik wel echt enorm uit! :)
Hier deze week een PS4 Pro gekocht voor Horizon Zero Dawn en nog een Wii U staan voor Mario Kart 8 en eventueel Zelda - Breath of the wild. Nog genoeg games die ik op de PS4 en Wii U speel of wil spelen, intussen kan ik rustig aankijken hoe de Nintendo Switch het gaat doen. Daarnaast ben ik veel meer een op-de-bank-gamer dan een onderweg-gamer en hierdoor vind ik de Switch toch minder aantrekkelijk. Vindt het concept zeker interessant maar kijk nog even de kat uit de boom. Wel heel benieuwd naar Super Mario Odyssey, maar die komt pas in december uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Zo de tegra niet sterk genoeg om gedetailleerde plaatjes op een groot scherm te toveren. Was wel te verwachten maar het is wel een flink statement in de reviews zeg.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moddie
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-11-2024
Donstil schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 18:24:
Zo de tegra niet sterk genoeg om gedetailleerde plaatjes op een groot scherm te toveren. Was wel te verwachten maar het is wel een flink statement in de reviews zeg.
Schrok daar ook flink van toen ik het las, maar het gaat wel een om een game die ontworpen is voor de Wii U en gepoort is. Dus kan me bedenken (of hoop het eigenlijk) dat dit soort issues niet echt zullen voorkomen bij MK8 Deluxe en de nieuwe Mario. Dat is een beetje het probleem dat de review vooral over 1 game gaat en niet meerdere kan testen (omdat er ook geen andere echt showcases zijn bij release).
Ben vooral benieuwd of poorten van van X1 en PS4 makkelijk genoeg gaat om iig een paar mainstream games te krijgen, al is dat niet echt waar je een Nintendo console voor haalt. Maar wat poorts ala Skyrim zou ik toch wel grappig vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Moddie schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 18:30:
[...]

Schrok daar ook flink van toen ik het las, maar het gaat wel een om een game die ontworpen is voor de Wii U en gepoort is. Dus kan me bedenken (of hoop het eigenlijk) dat dit soort issues niet echt zullen voorkomen bij MK8 Deluxe en de nieuwe Mario. Dat is een beetje het probleem dat de review vooral over 1 game gaat en niet meerdere kan testen (omdat er ook geen andere echt showcases zijn bij release).
Ben vooral benieuwd of poorten van van X1 en PS4 makkelijk genoeg gaat om iig een paar mainstream games te krijgen, al is dat niet echt waar je een Nintendo console voor haalt. Maar wat poorts ala Skyrim zou ik toch wel grappig vinden
Maar MK8 Deluxe is ook gewoon een poort toch?

Eigenlijk lijkt de Switch mij niet sterk genoeg om PS4/One games te trekken, dat zou betekenen dat alles wat nu op de PS4/One uit komt nagenoeg niet op de Switch uit kan komen. Dat is toch best wel een behoorlijke tegenslag. Misschien voor de echte Nintendo games fan niet heel erg want die vermaakt zich toch wel maar daar draai je niet een hele console generatie op. Zeker niet als je de console zo mainstream in de markt probeert te zetten als wat Nintendo nu doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

@Moddie De Switch port is dan ook lastig te beoordelen qua performance uitgaande van een port. Kans is natuurlijk groot dat voor allerlei technieken (textures laden, effecten etc.) is gekozen voor WiiU technieken (althans die 'goed' performen op de WiiU relatief tot de Switch) en bepaalde engine limitaties m.b.t. de WiiU hardware. Als ik dan kijk naar games zoals Mario Kart 8 Deluxe, Yooka Layle en Splatoon 2 video's ziet dat er toch super smooth uit.

@Donstil Of is de engine niet schaalbaar genoeg tussen WiiU en Switch ;). Wellicht speelt de basis als WiiU engine wel mee in de problemen (jammer genoeg).
Eigenlijk lijkt de Switch mij niet sterk genoeg om PS4/One games te trekken, dat zou betekenen dat alles wat nu op de PS4/One uit komt nagenoeg niet op de Switch uit kan komen.
Als je dan ook kijkt naar bijv. Unreal Engine 4 dan default de Switch toch op high settings in docked mode. Dus genoeg ruimte voor tweaks mits performance nog niet voldoende is en lijkt mij toch een teken dat er zeker genoeg performance in voor in elk geval een gemiddelde third party game op medium settings (afhankelijk van de game engine natuurlijk).

[ Voor 54% gewijzigd door blmp op 01-03-2017 18:46 . Reden: stukje uitgebreid ]

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 18:37:
[...]

Maar MK8 Deluxe is ook gewoon een poort toch?
MK8 Deluxe is geen directe port. Ze hebben duidelijk een hoop Switch optimalisaties in die game verwerkt. Dit is iets wat niet het geval is met Zelda. Althans nog niet, ik denk dat we nog een (paar) patches krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
blmp schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 18:37:
@Donstil Of is de engine niet schaalbaar genoeg tussen WiiU en Switch ;). Wellicht speelt de basis als WiiU engine wel mee in de problemen (jammer genoeg).
Zou wel heel onverstandig zijn om een slechte poort uit te brengen op je nieuwe platform.
Maar we kunnen nog hopen dat dit de case is idd en dat hij nieuwere games wel lekker trekt.
Verwijderd schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 18:42:
[...]

MK8 Deluxe is geen directe port. Ze hebben duidelijk een hoop Switch optimalisaties in die game verwerkt.
Je zou toch verwachten dat ze dit met het release paradepaartje ook doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phuuz schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 17:07:
[video]

eShop UI. Ziet er goed en erg snel uit.
Mooi het moment dat hij de eShop opent vraagt hij om een user account, zo kan je dus andere regio-eShops bereiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met een powerbank kun je bijna 7 uur halen (Eurogamer/DigitalFoundry).

Verder een signaaltest:
Afbeeldingslocatie: https://abload.de/img/6tui76877ras3s.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door RayNbow op 01-03-2017 19:40 ]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bilderbeek
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-09 14:40
Wel mooi dat het allemaal wel lijkt mee te vallen met het verbruik van een powerbank, in ieder geval dat ook bij een goedkope powerbank de switch niet óók leegloopt zoals wel eerder werd aangegeven in sommige andere previews. Met een 26800 mAh-bankje kun je lang genoeg spelen om zelfs de meest langdurende reizen door te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
Nu.nl zegt in hun review dat Zelda er op zowel de handheld als tv prachtig uitziet. Ik ga er vanuit dat de Tegra krachtig genoeg is voor de tv. Anders was dat tijdens de promotie tour ook al wel opgevallen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanKelevra
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:58
Ik ben door de review's aan het twijfelen geslagen om hem vrijdag op te halen...verbaast me wel want zag het enorm zitten. Gene wat me het meest verbaast is de YouTube video review van ene Rerez. Hij verteld enorm last te krijgen van zijn rechter duim tijdens het gamen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:57
StefanKelevra schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 20:29:
Ik ben door de review's aan het twijfelen geslagen om hem vrijdag op te halen...verbaast me wel want zag het enorm zitten. Gene wat me het meest verbaast is de YouTube video review van ene Rerez. Hij verteld enorm last te krijgen van zijn rechter duim tijdens het gamen..
Ja, en ik krijg jeuk aan mijn oor.. iedereen is anders, voor de 1 zal de bijgeleverde controller niks zijn en de pro wel, voor de ander andersom, en voor weer een ander beide niet

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:58
Lekker Ventje schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 20:25:
Nu.nl zegt in hun review dat Zelda er op zowel de handheld als tv prachtig uitziet. Ik ga er vanuit dat de Tegra krachtig genoeg is voor de tv. Anders was dat tijdens de promotie tour ook al wel opgevallen.
Ik vind het wel een wat matige review (sowieso zijn alle reviews op nu.nl altijd met een korreltje zout te nemen). Tegenwoordig kan je een Chromecast kopen voor 30-35 euro als je een beetje zoekt. Dus voor de mensen die zo nodig Netflix o.i.d. op hun GAME console willen is dat een optie, als ze niet al een Chromecast hebben.
Voor de rest scoort de Switch op Nu.nl op alle belangrijke punten:
  • Indrukwekkende beelden voor handheld console
  • Veelzijdige gamecontrollers
  • Snelle interface
  • Hardwaredesign is beste van Nintendo in jaren
Software glitches zijn niet goed, maar dat zou ik zelf niet zo zwaar stellen voor een console in de eerste maand. Weinig games is natuurlijk kwalijk, maar met de conclusie die Nu.nl zelf trekt zou ik 4 sterren logischer vinden (en eerder naar 5 dan 3 sterren neigend).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanKelevra
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:58
Prullenman, even krabben. Heb de afgelopen maand echt alles kwa switch gevolgd en waar en ben nog hyped voor het apparaat maar de geluiden vandaag alom zijn niet de beste. Had anders verwacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kadardar
StefanKelevra schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 20:29:
Rerez is wel goed eerlijk gezegd, maarja iedereen ze handen zijn anders dus ja... moeilijk in te schatten... eene zegt dat er niks mis is met de grip... andere zegt dta het bagger is en een pro controller mee te nemen. Zoals al meerdere keren tegen mij is gezegd, de controller zou ik gewoon uitporberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valt me tegen dat tweakers de switch meer ziet als een home consoleen hem daar op beoordelen, terwijl het een mobiel apparaar is. Het is simpel, als een handheld zijn de graphics erg goed, voor een home console matig tot slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 20:42:
Valt me tegen dat tweakers de switch meer ziet als een home consoleen hem daar op beoordelen, terwijl het een mobiel apparaar is. Het is simpel, als een handheld zijn de graphics erg goed, voor een home console matig tot slecht.
Aan Tweakers reviews moet je geen waarde hechten. Dat is al jaren zo en voor vele productgroepen. Leuk voor de bezoekersaantallen, niet meer niet minder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lynox
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-09 10:53
Nintendo noemt het zelf ook "een console om ook onderweg mee te spelen", dus wat dat betreft niet gek dat hij ook als een console beoordeeld wordt.

Mijn PSN trophies (opent PSNProfiles profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:28
Probleem is gewoon dat de technologie hier nog helemaal niet klaar voor is en dan hebben we het ook nog over een product dat al geruime tijd in ontwikkeling is. Het is in mijn ogen dan ook een handheld die je kan koppelen aan een televisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
En dat gaat het imo ook moeilijk maken in game reviews of discussies over de waarde van de console of tov andere consoles.
Waar trek je bv de lijn tussen '' wauw dat ziet er goed uit on the go '' en '' zit er pretty meh uit op een 1080p tv ''

Wie heeft wanneer gelijk ? etc etc

Ik zie het eerder als een gaming tablet die op een tv kan gespeeld worden dus ik verwacht nooit dingen erop zoals Uncharted of Horizon, niet qua immersion en niet qua gfx ( wat zowiezo al onmogelijk is door de hardware )

Je kan het eigenlijk zien als een 100 euro duurdere 3DS zonder 3d en beter in every way, als je het gaat zien als home console zie je redelijk veel punten waar het tekort schiet aan de huidige prijs ( want dan ga je automatisch vergelijken met andere consoles die op dit moment en goedkoper zijn en veel krachtiger )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ook die test is nog zonder de day one patch.. Ik hoop dat ze de test na de patch herhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De meeste (grote) ip's van Nintendo hebben ook niet alle kracht van de wereld nodig door hun style. Mario, pokemon en zelda(bij de laatste ligt het dan weer welke style Nintendo kiest) profiteren weinig van als het in 4k zou zijn. Morgen om 09:00 zal zelda dit ook gaan bewijzen.

Daar tegen over staat dat de meeste consumenten realistische stylen willen, hier spelen Sony, Microsoft en alle uitgevers (op wat Japanse en indies na) op in. We mogen blij zijn dat Nintendo zich zelf blijft en ik denk dat de switch de juiste keuze is voor Nintendo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Lekker Ventje schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 20:25:
Nu.nl reviews zijn pure marketing tools. Hebben niets met objectieve reviews te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 21:34:
We mogen blij zijn dat Nintendo zich zelf blijft en ik denk dat de switch de juiste keuze is voor Nintendo.
Ja dat zeiden we in 2007 ook van Nokia en Smartphones. De wereld veranderd snel. Nog twee niche consoles en het is over en uit met Nintendo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 21:37:
[...]

Ja dat zeiden we in 2007 ook van Nokia en Smartphones. De wereld veranderd snel. Nog twee niche consoles en het is over en uit met Nintendo.
Had je gedacht dan dat als Nintendo met een ps4 pro/scorpio kwam het wel een succes zou worden. Ik denk namelijk dat ze kansloos waren omdat 80 miljoen mensen al gekozen hebben voor een ps4 of xbox one.

Voor mij klinkt het samenbrengen van de homeconsole en handheld de juiste keuze die Nintendo kon nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@Nieuwevolger
Nintendo zou het niet gered hebben met een PS4/XBOX ONE achtige console. En ik zal je uitleggen waarom.

1. Prijs. Een dergelijke console zou of met verlies verkocht moeten worden of tegen een hoge prijs (denk aan 500-600 euro). Er zijn maar weinig mensen die dat er voor over zullen hebben.

2. Games. En dit is een belangrijke.

First Party: Een dergelijke console zou natuurlijk de Nintendo games krijgen. Deze games zullen misschien volle 4K60 halen op deze hardware, maar deze games zullen verder niet veel anders zijn dan dat ze nu zijn. De kosten om deze games te maken zou wel een stuk hoger liggen.

Third Party: Waar XBOX ONE en PS4 games makkelijker te porten zijn zul je zien dat je idd afgeraffelde ports krijgt. Games die niet goed geoptimaliseerd zijn voor het Nintendo platform en je zal de grote PS / XBOX exclusives missen.

Indie: Indie games zullen het moeilijker op een dergelijke console hebben. Deze games moeten het dan opboksen tegen grote third party titels die gewoon op het systeem geplempt zijn. Indies zullen het systeem dus niet massaal omarmen.

3. (Vernieuwing van) Gameplay: Nintendo games zijn het leukste om samen te spelen. Waar PS en XBOX games juist meer voor online multiplayer zijn heb je bij Nintendo je eigen scherm en / of je eigen controller voor leuk speelplezier thuis. Verder zou er zo een einde komen aan innovatie in de gameplay. Bv als Nintendo nooit met de WiiMote was gekomen had je nu in geen enkele controller standaard motion controls zitten.

4. Draagbaarheid: Een PS4 / XBOX ONE (achtige-) console neem je niet zomaar mee de trein in om lekker onderweg je games te spelen. Nintendo is de koploper in de draagbare consoles. Als je kijkt naar bv de 3DS. Door de ontwikkeling van de handheld samen te voegen met die van de home console kan je beter op je grootste doelgroep richten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04:13
@Nieuwevolger Precies. Er zijn maar weinig mensen die 2 consoles kopen en hele groepen zijn met elkaar zijn verbonden door wie welke console koopt. Zo speel ik bijvoorbeeld geen multiplayer games op de XBox One, want als ik met vrienden wil spelen dan moet dat op de PS4 of PC.

Om die reden zal ik nooit een Switch kopen voor multiplayer/multiplatform games. Het kan best zijn dat ik de multiplayer van Mario Kart en Splatoon even bezoek zolang het leuk is met vreemden, maar verder zal het voor mij een pure singleplayer en vooral handheld ervaring worden.

Als Nintendo nu een console had neergezet met niks meer dan dezelfde kracht als een PS4 Pro of krachtiger dan hadden ze weinig kans gehad. Zolang de 3DS blijft bestaan zie ik ze nog steeds niet 100% slagen, maar heb geen zin om hier in dit topic nog een keer aan die discussie te beginnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 21:41:
[...]

Had je gedacht dan dat als Nintendo met een ps4 pro/scorpio kwam het wel een succes zou worden. Ik denk namelijk dat ze kansloos waren omdat 80 miljoen mensen al gekozen hebben voor een ps4 of xbox one.

Voor mij klinkt het samenbrengen van de homeconsole en handheld de juiste keuze die Nintendo kon nemen.
Games uitbrengen op andere platformen hadden ze moeten doen. Potentiële markt van 80 miljoen consoles waar games op verkocht konden worden.

Ik snap dat Nintendo een speelgoed fabrikant is en daardoor zelf ook graag hardware uitbrengt maar de markt is zo veel groter tegenwoordig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OttomaansKind
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 29-09-2023
Zouden Donkey Kong Country Returns en Donkey Kong Country Tropical Freeze naar de switch geport worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is ook nog veel te vroeg om nu al een oordeel te vellen over het apparaat.We zullen zien wat het gaat brengen met de tijd maar ik zie zeker potentie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-09 14:40

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Nou koop ik zelf nog geen switch, misschien een keer met een leuke actie maar de huidige reviews geven mij een zure nasmaak. Jammerlijk, de punten zijn terecht die genoemd worden waardoor de zure smaak nog lijkt te kloppen ook.... :|

Maar lieve mensen, dan lees ik de kortere review van de PU . Mijn game blad waar ik als jonge jongen jaren van lid was en dan lees ik een fijn stukje tekst (wat overigens weinig mensen zullen inzien, die roepen specs) *;

TYPISCH NINTENDO
Ik wilde aanvankelijk ook nog een alineaatje aan de specs besteden, maar vind die eigenlijk niet zo belangrijk. Het ding is iets krachtiger dan de Wii U, dat had ik al gezegd. Dus qua specs koop je een beetje een achterhaalde tv-console. Of juist een erg krachtige handheld. Kies maar. Of kies niet, en realiseer je dat dit apparaat beide is. En meer, zeker met die tafelstijl.

Ik vind de Switch een verdomd slim ontworpen, lekker voelend en aangenaam flexibel apparaat. En toch weer: typisch Nintendo. Het is echt iets nieuws, echt iets anders, een flexibel game-apparaat dat je kunt aanpassen aan de situatie waarin je je bevindt voor de best mogelijke game-ervaring. Dat maakt het systeem uniek en iets anders dan waar de concurrentie mee bezig is. Ik denk dat de Nintendo Switch van Yamauchi ook wel een goedkeurend knikje had gekregen.
d:)b

De zure smaak is weer weg. Dank je PU. :) Ik koop weer eens een power unlimited magazine.

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Donstil schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 22:07:
[...]

Games uitbrengen op andere platformen hadden ze moeten doen. Potentiële markt van 80 miljoen consoles waar games op verkocht konden worden.

Ik snap dat Nintendo een speelgoed fabrikant is en daardoor zelf ook graag hardware uitbrengt maar de markt is zo veel groter tegenwoordig.
Aannemende dat je zelf niet een bedrijf bezit zo groot als Nintendo kunnen ze weinig met je advies.

Er bestaat ook nog zoiets als trots en ze hebben een gezonde bankrekening. Misschien is dit de laatste kans en misschien doen ze het nog 2x voor ze besluiten zoiets te doen ( zal van het succes en de aandeelhouders afhangen)

Misschien faalt Sony met de PlayStation wel weer in een volgende ronde, want die hebben ook al bewezen dat ze het spoor bijster kunnen raken als ze marktleider zijn.

Er wordt altijd zo makkelijk gezegd wat grote bedrijven wel en niet moeten doen, maar ze zijn echt niet enkel door geluk geworden wat ze zijn. Had het ook makkelijk gevonden als ze multiplatform zouden gaan, maar het zou ook een verlies zijn. Stel je voor dat MS het daarna ook op geeft. Dan heb je Sony als enige keuze... Nee dank je.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-09 15:57
Begin toch wel langzaam aardig hyped te worden voor het apparaat! Vraag me af of je met de Macbook lader welk ook USB-C is de Switch kan opladen? Scheelt me een extra adapter kopen namelijk maar weet niet of dit goed is voor de console..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:15
Lijkt me wel, zal het vrijdag even testen :)

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 22:07:
[...]

Sony moet stoppen met de PS4. Verspilde moeite. Weet je wel niet hoeveel PCs en smartphones er op de markt zijn? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Die mening van de PU vind ik wel mooi.

"Een goede portable console maar een zwakke home console. Kies maar."

Voor mij geldt helaas dat laatste, jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Beakzz schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 22:32:
[...]

Aannemende dat je zelf niet een bedrijf bezit zo groot als Nintendo kunnen ze weinig met je advies.

Er bestaat ook nog zoiets als trots en ze hebben een gezonde bankrekening. Misschien is dit de laatste kans en misschien doen ze het nog 2x voor ze besluiten zoiets te doen ( zal van het succes en de aandeelhouders afhangen)

Misschien faalt Sony met de PlayStation wel weer in een volgende ronde, want die hebben ook al bewezen dat ze het spoor bijster kunnen raken als ze marktleider zijn.

Er wordt altijd zo makkelijk gezegd wat grote bedrijven wel en niet moeten doen, maar ze zijn echt niet enkel door geluk geworden wat ze zijn. Had het ook makkelijk gevonden als ze multiplatform zouden gaan, maar het zou ook een verlies zijn. Stel je voor dat MS het daarna ook op geeft. Dan heb je Sony als enige keuze... Nee dank je.
Beetje makkelijk dat je alleen een mening mag hebben als je een soort gelijk bedrijf bezit.

Gelukkig is dat niet het geval. Anders wordt de wereld wel een erg saaie plek. Krijg je alleen maar ja knikkende fans in een topic 8)7
RayNbow schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 22:44:
[...]

Sony moet stoppen met de PS4. Verspilde moeite. Weet je wel niet hoeveel PCs en smartphones er op de markt zijn? ;)
Game pc's zijn geen geld aan te verdienen. De verkopen daar zijn in contrast met het aantal actieve Windows licenties te verwaarlozen. Daar zou ik als Nintendo ook niet op wedden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
dglavimans schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 22:41:
Begin toch wel langzaam aardig hyped te worden voor het apparaat! Vraag me af of je met de Macbook lader welk ook USB-C is de Switch kan opladen? Scheelt me een extra adapter kopen namelijk maar weet niet of dit goed is voor de console..
Als ik wat random forumposts mag geloven heeft de Apple USB-C charger ondersteuning voor 5V, 9V en 20V. Niet de 15V wat de Switch lijkt te willen. Omdat dit een "intelligent" proces is zal de Switch met de oplader proberen af te spreken op welk voltage power geaccepteerd wordt, en het lijkt er nu op dat dat dan de 5V standaard zal zijn, omdat dat de enige is die beide ondersteunen. Dus dan gaat het opladen niet sneller dan een willekeurige oplader van een tablet.

Maar wellicht heb jij een nieuwere als waar die forumposts over spreken, die wel 15V kan. Maar dan staat het er wel op. Dus gewoon even kijken. Je hoeft je geen zorgen te maken over het slopen van je Switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-09 15:57
BlackMage schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 22:56:
[...]

Als ik wat random forumposts mag geloven heeft de Apple USB-C charger ondersteuning voor 5V, 9V en 20V. Niet de 15V wat de Switch lijkt te willen. Omdat dit een "intelligent" proces is zal de Switch met de oplader proberen af te spreken op welk voltage power geaccepteerd wordt, en het lijkt er nu op dat dat dan de 5V standaard zal zijn, omdat dat de enige is die beide ondersteunen. Dus dan gaat het opladen niet sneller dan een willekeurige oplader van een tablet.

Maar wellicht heb jij een nieuwere als waar die forumposts over spreken, die wel 15V kan. Maar dan staat het er wel op. Dus gewoon even kijken. Je hoeft je geen zorgen te maken over het slopen van je Switch.
Zat gewoon standaard bij die nieuwe Macbook, zie inderdaad als ik de lader erbij pak die waardes erbij staan! Niet echt een issue als die het niet kon zolang ik maar niet de batterij van het ding sloop haha..

Grappig eigenlijk dat de Switch het tweede apparaat pas wordt hier in huis welk USB-C ondersteund, toch wel een voorloper in keus dit geweest van Nintendo. Moet zeggen dat ik in jaren niet zo hyped ben voor een console. SD kaartje is ook besteld alvast, ze hebben iets goeds gedaan deze launch er lijkt veel meer buzz te zijn als met de Wii U destijds

[ Voor 7% gewijzigd door dglavimans op 01-03-2017 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Polycom schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 22:50:

Voor mij helaas jammer dat er zulke mooie titels op uitkomen die ik niet op de overige consoles kan spelen. De handheld en Mp is daarentegen weer een extra plus punt.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Polycom schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 22:50:

Ik lees net het artikel online en zo staat het er niet. Daarnaast gaat de tekst daarna verder.

Maar goed, gaat nu de gehele populatie van Tweakers die dit apparaat niet willen kopen dat even vermelden in dit topic? Is dat gebruikelijk eigenlijk, want dan moet ik nog tientallen/honderden topics af om te vermelden dat ik het product wat daar besproken wordt niet ga aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Er zijn veel mensen, net als ik, oprecht teleurgesteld in de Nintendo Switch. Dit is het Nintendo Switch topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATL
  • Niet online

ATL

Verwijderd schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 23:01:
[...]

Ik lees net het artikel online en zo staat het er niet. Daarnaast gaat de tekst daarna verder.

Maar goed, gaat nu de gehele populatie van Tweakers die dit apparaat niet willen kopen dat even vermelden in dit topic? Is dat gebruikelijk eigenlijk, want dan moet ik nog tientallen/honderden topics af om te vermelden dat ik het product wat daar besproken wordt niet ga aanschaffen.
Mensen zien nu eenmaal graag dat Nintendo faalt en zijn zeer gewillig om overal Nintendoomed te roepen. Zoals sommige roepen dat de WiiU een debacle is. Kwa verkopen misschien wel, maar de spellen erop van Nintendo zijn een van de beste in de series. Ik heb alle consoles en ik heb meer WiiU spellen dan de PS4 en Xbox One (deze heb ik niet meer als 10 uur aangehad en heb hem sinds de duitse launch) spellen samen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Verwijderd schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 23:01:
[...]

Wat? Iemand quote iets verkeerd en uit context? Dat is nieuw.

:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anatidae
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 22:59
Polycom schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 23:06:
Er zijn veel mensen, net als ik, oprecht teleurgesteld in de Nintendo Switch. Dit is het Nintendo Switch topic.
Wat vind je het meest teleurstellend dan? Had je oprecht verwacht dat het echt de kracht van XBOX ONE/PS4 had? Mij heeft Nintendo juist weer hele terug na het Wii U debacle. Maar ik zie het dan ook meer als HD DS dan zwakke console. Zal hem weinig docked gebruiken :9

Nou dag he

Acties:
  • +2 Henk 'm!
ATL schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 23:06:
[...]

Mensen zien nu eenmaal graag dat Nintendo faalt en zijn zeer gewillig om overal Nintendoomed te roepen.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/n0mjyey.gif
? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik voor beste performance koop dan kies ik PC. Maar omdat de Switch ook als handheld gezien kan worden koop ik er ook een.

Daarnaast weet ik niet waarom Nintendo doomed is. De console doet het erg goed in sales en de reviews over Zelda (die er nu zijn) hebben uitstekende scores.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De meeste mensen zouden het wel makkelijk als Nintendo third party ging, lekker goedkoop geen 2e console verkopen. Maar dan verlies je ook de partij die zich als enigste in zet op gamen met een alternatieve manier, zoals mobiel en motion gaming en ze zijn ook nog eens erg kind gericht. Ik zou het een groot gemis vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wahloh
  • Laatst online: 17-06 00:04

Wahloh

Professioneel Nietsnut

De reviews die ik gelezen hebben en vooral de cijfers die daarbij worden gegeven gaan alle kanten op. Dit komt omdat je de Nintendo Switch op vele verschillende manieren kunt benaderen. Iemand die puur een home-console verwacht gaat het ding te duur vinden voor de specificaties en dan is de rekenkracht een minpunt. Iemand die het ziet als een handheld vind de prijs waarschijnlijk erg hoog maar vind de kracht van het systeem geweldig. Iemand die het ziet als een hybride console ziet in beide kanten plus- en minpunten maar zal over het algemeen tevreden zijn.

Ik ben tevreden want ik weet dat het een hybride console is. Je moet nou eenmaal rekenkracht opgeven voor portability. Als ik games kan spelen met de graphics van een Wii U (Xenoblade Chronicles X bijvoorbeeld) op een handheld ben ik blij.

Voor de spellen die ik echt met uber-graphics wil spelen heb ik mijn PC en PS4. De Nintendo Switch is een extra.

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Anatidae schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 23:10:
[...]

Wat vind je het meest teleurstellend dan? Had je oprecht verwacht dat het echt de kracht van XBOX ONE/PS4 had? Mij heeft Nintendo juist weer hele terug na het Wii U debacle. Maar ik zie het dan ook meer als HD DS dan zwakke console. Zal hem weinig docked gebruiken :9
Feitelijk is het een portableconsole met een hdmi out functie en dat vind ik jammer wat ik had liever een dedicated systeem gezien. Portable gamen is niet voor mij helaas.

Toen ik de eerste trailers zag was ik direct enthausiast, had de hoop dat de dock extra power zou toevoegen aan de portable console maar het is feitelijk een charging station + HDMI out. Maar wel voor een prijs van een homeconsole.

Nooit gedacht dat het qua hardware in de buurt zou komen maar de stap tussen de WiiU en de Switch is echt te klein.

De mensen die Nintendo afschrijven en moord en brand roepen vind ik wat overdreven, net als de fanboys die vinden dat het allemaal geweldig is. Er is een grijs gebied mensen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Polycom schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 23:25:
[...]

Toen ik de eerste trailers zag was ik direct enthausiast, had de hoop dat de dock extra power zou toevoegen aan de portable console maar het is feitelijk een charging station + HDMI out. Maar wel voor een prijs van een homeconsole.
Nou ja ... technisch gezien geeft de dock 'extra power'. Docked gaat de GPU clockspeed gaat omhoog van 307Mhz -> ~1Ghz wat neerkomt op vrijwel 2,5x de performance als je hem inprikt in de dock. Wat dus dingen mogelijk maakt zoals de sprong van 720 -> 1080p docked.

Er zijn ook geruchten over toekomstige 'hardware upgrade docks', maar dat zijn korrel zout geruchten nog :P.
Nooit gedacht dat het qua hardware in de buurt zou komen maar de stap tussen de WiiU en de Switch is echt te klein.
Undocked gelijk met WiiU en docked 2.5x zo snel (GPU) is toch een aardige sprong moet ik zeggen, zeker voor de overstap naar een ARM based chip. Natuurlijk in verhouding met XBO/PS4 valt het 'tegen', maar binnen Nintendo is de sprong best groot hoor :P.

[ Voor 17% gewijzigd door blmp op 01-03-2017 23:36 . Reden: typo ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anatidae
Polycom schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 23:25:
[...]

Feitelijk is het een portableconsole met een hdmi out functie en dat vind ik jammer wat ik had liever een dedicated systeem gezien. Portable gamen is niet voor mij helaas.

De mensen die Nintendo afschrijven en moord en brand roepen vind ik wat overdreven, net als de fanboys die vinden dat het allemaal geweldig is. Er is een grijs gebied mensen :p
Ja, dat is waar. Snap eerlijk gezegd ook niet waarom Nintendo het een 'Console die je mee kan nemen' blijft noemen in plaats van gametablet/handheld die je op de tv kan aansluiten. Ook gezien het succes van de 3DS ten opzichte van de Wii U. Zouden ze denken het Wii publiek terug te krijgen oid?

Mja, er waren aardig wat geruchten dat die dock extra hardware zou bevatten.. inderdaad jammer, zal wel een kostendingetje zijn.. Nintendo kennende willen natuurlijk wel winst op iedere verkochte console.. En dan krijg je weer enorm performance verschil tussen docked en undocked modus, moet weer ondersteund worden in alle games, speelt alles weer bagger in handheld mode.. etc etc.

De grootste valkuil van het hybride concept is dat het nooit de beste handheld zal zijn en nooit de beste console. Ben echt benieuwd hoe het gaat uitpakken.

Nou dag he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Die verhoging van de snelheid is om het beeld van 720p naar 900p te krijgen.

En 2,5x de WiiU? Die snap ik even niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is eigenlijk al bekend of de batterij duur beter is dan het launch model van de vita en andere handhelds. Want die 3 uur zelda ben ik niet heel blij mee, zit je de helft van de tijd met een kabel in je switch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-09 20:25
Dit ziet er ook wel leuk uit. Ga ik denk wel halen vrijdag, mits de prijs een beetje schappelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Anatidae schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 23:34:
[...]

De grootste valkuil van het hybride concept is dat het nooit de beste handheld zal zijn en nooit de beste console. Ben echt benieuwd hoe het gaat uitpakken.
Maar het is de beste handheld te verkrijgen op het moment. :\

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anatidae
Polycom schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 23:35:

Ja dat vraag ik me ook af. Hoeveel van die 2.5x power in docked mode gaat er op naar de resolutie en hoeveel hou je dan daadwerkelijk nog over voor performance verbeteringen.

Nou dag he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Ligt aan de game denk ik, maar 720p -> 1080p moet mogelijk zijn afhankelijk van de game natuurlijk. Zelda is een uitzondering door de engine denk ik, maar kan ook een andere bottleneck zijn.
Qua ruwe GPU performance is de Switch 2.5x zo krachtig als de WiiU als je hem in de dock prikt. CPU zal vast ook wel een stuk sneller gezien de WiiU underpowered was qua CPU relatief tot de GPU.
Anatidae schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 23:38:
[...]

Ja dat vraag ik me ook af. Hoeveel van die 2.5x power in docked mode gaat er op naar de resolutie en hoeveel hou je dan daadwerkelijk nog over voor performance verbeteringen.
Dat is natuurlijk een afweging die je maakt. Je kan de resolutie verhogen naar 1080p (dus alleen een resolutie verhoging), of in 720p houden en FPS omhoog gooien. Opties liggen natuurlijk helemaal bij de devs.

[ Voor 53% gewijzigd door blmp op 01-03-2017 23:47 . Reden: wat aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens mij heeft zelda undocked nog meer effecten dan alleen hogere resolutie. Volgens mij had digital foundry/eurogamer ook een theorie dat dat de frame drops van zelda in undocked mode te maken had met het te slome werkgeheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

blmp schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 23:38:
[...]

720p -> 1080p. Zelda is een uitzondering door de engine denk ik :P.

[...]

Qua ruwe performance is de Switch 2.5x zo krachtig als de WiiU als je hem in de dock prikt.
Ah helder, wist ik niet. Alleen klinkt dit op papier wel mooi, alleen ben ik benieuwd of we dan games gaan zien die er 2,5 keer mooier uitzien dan op de WiiU :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anatidae
Wahloh schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 23:37:
[...]

Maar het is de beste handheld te verkrijgen op het moment. :\
Haha, ja omdat de enige 'concurrent' de 3DS is.
Ik bedoel dat als de Switch puur ontworpen was als handheld, hij natuurlijk veel beter was als handheld. (oke dit klinkt veel te ingewikkeld).
Dan hadden ze kunnen focussen op kleinere behuizing en relatief grotere accu's, dingen die handhelds beter maken, doordat ze bv. het joycon 'switch' mechanisme kunnen weglaten. Ook prijs kan omlaag door weglaten dock etc..

Nou dag he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Anatidae schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 23:34:
[...]

Handheld is die de krachtigste wat er is met meeste support momenteel, aangezien de vita zo goed als dood is in USA en Europe, hij doet het nog wel goed in japan tevens.

Console heeft Nintendo al lange tijd weer onderaan gestaan, het zou vernieuwend zijn als ze in eens bovenaan stonden. Dat gaat alleen in een hybride setup niets van komen natuurlijk tenzij je de console zodanig duur gaat maken dat die in feite onbetaal wordt en flopt door een te hoge prijs.

Dus nee, het heeft niet de kracht van de XB1 en PS4 waar ik opzich wel blij mee ben, Nintendo hoeft wat mij betreft en veel andere niet de strijd aan te gaan op kracht markt... daar hebben er namelijk al 2 voor. Laat Nintendo ons maar verrassen met nieuwe revolutionaire dingen die uiteindelijk overgekopieërd worden door deze 2 giganten omdat ze toch graag een stukje van de taart mee willen eten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blmp schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 23:38:
[...]

Ligt aan de game denk ik, maar 720p -> 1080p moet mogelijk zijn afhankelijk van de game natuurlijk. Zelda is een uitzondering door de engine denk ik, maar kan ook een andere bottleneck zijn.

[...]

Qua ruwe GPU performance is de Switch 2.5x zo krachtig als de WiiU als je hem in de dock prikt. CPU zal vast ook wel een stuk sneller zijn gezien dat bij de WiiU een bottleneck was volgens devs.

[...]

Dat is natuurlijk een afweging die je maakt. Je kan de resolutie verhogen naar 1080p (dus alleen een resolutie verhoging), of in 720p houden en FPS omhoog gooien. Opties liggen natuurlijk helemaal bij de devs.
Als ik google op zelda 1080p vertellen veel sites mij toch hetzelfde: Docked draait Zelda op 900p en undocked op 720p. Heb jij andere bronnen die 1080p bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

De switch kan in theorie in 1080p upscalen. Zelda is alleen 900p, anders zou het een soort slide-show worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anatidae
Kadardar schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 23:44:
[...]
Console heeft Nintendo al lange tijd weer onderaan gestaan, het zou vernieuwend zijn als ze in eens bovenaan stonden. Dat gaat alleen in een hybride setup niets van komen natuurlijk tenzij je de console zodanig duur gaat maken dat die in feite onbetaal wordt en flopt door een te hoge prijs.
Daar ben ik ook beetje bang voor met 'de beste handheld' voor 330 euro. Handheld zijn naar mijn idee toch grotendeels speeltjes op de kindertjes zoet te houden. 100 euro voor 2DS of 330 voor Switch lijkt me dan makkelijke keuze voor sinterklaas.

Nou dag he

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Polycom schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 23:41:
[...]

Ah helder, wist ik niet. Alleen klinkt dit op papier wel mooi, alleen ben ik benieuwd of we dan games gaan zien die er 2,5 keer mooier uitzien dan op de WiiU :p.
Mja dat denk ik dan net weer niet. Meestal schaalt performance niet op die manier :P
Anatidae schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 23:42:
[...]

Haha, ja omdat de enige 'concurrent' de 3DS is.
Ik bedoel dat als de Switch puur ontworpen was als handheld, hij natuurlijk veel beter was als handheld. (oke dit klinkt veel te ingewikkeld).
Dan hadden ze kunnen focussen op kleinere behuizing en relatief grotere accu's, dingen die handhelds beter maken, doordat ze bv. het joycon 'switch' mechanisme kunnen weglaten. Ook prijs kan omlaag door weglaten dock etc..
Volgensmij wordt de 3DS alleen maar in de lucht gehouden zodat de Switch aan basis kan aanleggen. Vind het zo onlogisch om de 3DS aan te houden als je de Switch hebt, maar goed Nintendo zal het wel beter weten :P.
Verwijderd schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 23:46:
[...]

Als ik google op zelda 1080p vertellen veel sites mij toch hetzelfde: Docked draait Zelda op 900p en undocked op 720p. Heb jij andere bronnen die 1080p bevestigen?
Zelda is 900p inderdaad. Ik zeg alleen dat de bump in GPU performance het in principe mogelijk maakt om van 720 -> 1080p te schakelen mits de game niet te zwaar wordt (voorbeelden: Mario Kart 8 Deluxe en Fast RMX doen dit).
Anatidae schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 23:52:
[...]

Daar ben ik ook beetje bang voor met 'de beste handheld' voor 330 euro. Handheld zijn naar mijn idee toch grotendeels speeltjes op de kindertjes zoet te houden. 100 euro voor 2DS of 330 voor Switch lijkt me dan makkelijke keuze voor sinterklaas.
Misschien is dat ook wel de reden dat ze de Switch marketing op de 20-30 jarige gooien (en misschien iets erboven). Die hebben net wat meer geld, zijn de 3DS 'ontgroeit' en kunnen overstappen naar de Switch.

[ Voor 20% gewijzigd door blmp op 02-03-2017 00:02 . Reden: voorbeelden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 07:46

Kettrick

Rantmeister!

Wie weet wat er in de Zelda engine gebeurd, omdat het ook op de WiiU draait zijn er mogelijk wat oudere technieken gebruikt :?.

De switch kan volgens de FastRMX demo gewoon 1080p aan op 60fps, ik ben erg benieuwd hoe het er daadwerkelijk op de TV uit ziet vanavond :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anatidae
blmp schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 23:52:

Volgensmij wordt de 3DS alleen maar in de lucht gehouden zodat de Switch aan basis kan aanleggen. Vind het zo onlogisch om de 3DS aan te houden als je de Switch hebt, maar goed Nintendo zal het wel beter weten :P.
Third pillar :P
Maw als de switch faalt gaan ze vrolijk verder op de 3DS of opvolger (4DS?). Slaat 'ie aan dan nemen we langzaam afscheid.

Nou dag he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Anatidae schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 23:57:
[...]

Third pillar :P
Maw als de switch faalt gaan ze vrolijk verder op de 3DS of opvolger (4DS?). Slaat 'ie aan dan nemen we langzaam afscheid.
Zit al wel eens te denken als de Virtual Console komt dat het ook leuk zou zijn als DS/3DS games speelbaar zouden zijn. Maar die kans acht ik voorlopig, zeker gezien de 3DS nog verkocht wordt en geld opbrengt, vrij klein :P.

Kan wel een manier zijn om 3DS mensen naar de Switch te 'pushen' overigens als toch al die games daar (uiteindelijk) ook op komen.

[ Voor 12% gewijzigd door blmp op 02-03-2017 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als de switch zou falen, zijn we al 2 jaar verder en dan is de 3ds allang aan vervanging toe (is die nu al eigenlijk). Nintendo moet dan wel met wat heel creatiefs te komen om nog een nieuwe console te verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anatidae
blmp schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 00:06:
[...]

Zit al wel eens te denken als de Virtual Console komt dat het ook leuk zou zijn als DS/3DS games speelbaar zouden zijn. Maar die kans acht ik voorlopig, zeker gezien de 3DS nog verkocht wordt en geld opbrengt, vrij klein :P.

Kan wel een manier zijn om 3DS mensen naar de Switch te 'pushen' overigens als toch al die games daar (uiteindelijk) ook op komen.
Haha. Ik denk dat Nintendo het niet heel erg zou vinden als je nieuwe 3DS games op de Switch koopt ipv 3DS :P Geld is geld. En ze houden meer over aan e-shop aankopen zonder de marges van de retail =D kassa. Maar ik heb toch liever nieuwe switch games dan 3ds ports :P

Nou dag he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Nieuwevolger schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 00:08:
Nintendo moet dan wel met wat heel creatiefs te komen om nog een nieuwe console te verzinnen.
Dan moet er iets heel creatiefs komen inderdaad, want denk toch dat meerennen in de specs race ze ook niet gaat helpen.
Anatidae schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 00:13:
[...]

Haha. Ik denk dat Nintendo het niet heel erg zou vinden als je nieuwe 3DS games op de Switch koopt ipv 3DS :P Geld is geld. En ze houden meer over aan e-shop aankopen zonder de marges van de retail =D kassa.
True.
Maar ik heb toch liever nieuwe switch games dan 3ds ports :P
Ach ja that's just me thinking out loud. Wil stiekem mijn 3DS verkopen, maar een aantal games wil ik niet kwijt zoals A Link Between Worlds :P. Als ik ze dan via VC kan spelen zou dat fijn zijn zeg maar :+.

[ Voor 17% gewijzigd door blmp op 02-03-2017 00:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Ik vind ProJared zijn mening meestal wel van toegevoegde waarde. Eerlijk en zeker niet altijd positief. Bij deze...

TL:DR
spoiler:
Mooi systeem van goede kwaliteit. Heeft gebreken die verholpen moeten worden. Niet waard om op release te halen door missende functionaliteit. Veel dingen nog onbekend, zoals Voice App en Netwerkfunctionaliteit. Zelda BotW is het waard.

[ Voor 46% gewijzigd door Wahloh op 02-03-2017 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Wahloh schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 00:58:
Ik vind ProJared zijn mening meestal wel van toegevoegde waarde. Eerlijk en zeker niet altijd positief. Bij deze...

[video]

TL:DR
spoiler:
Mooi systeem van goede kwaliteit. Heeft gebreken die verholpen moeten worden. Niet waard om op release te halen door missende functionaliteit. Veel dingen nog onbekend, zoals Voice App en Netwerkfunctionaliteit. Zelda BotW is het waard.
Er is inderdaad een groot probleem en die zouden ze echt moeten oplossen voor/op de release dag of iets heel erg creatiefs gaan bedenken om dit te fixxen, de linker joy-con heeft duidelijk problemen. Als deze problemen aanhouden gaan mensen hem terugbrengen en kan het einde van de switch snel benaderd zijn want zo'n grote fout KAN en MAG niet op release, klaar. Je bent direct het vertrouwen kwijt namelijk. Wellicht is het wel gewoon iets wat in de packaged in joy-con zit en krijgen de winkels de opdracht gewoon een losse joy-con mee te geven uit de winkel om het op te lossen (na melden natuurlijk).

Ik hoop dat het echt op te lossen is met de day one patch want al zou het een batch fout zijn, het is geen goedkoop grapje namelijk vooral niet als mensen er gelijk geen vertrouwen meer in hebben en hem daadwerkelijk ervoor terugbrengen en hun geld terug vragen

Vind dat we een mankement wat in de preview modellen zit niet hoeven te spoileren :P Dit is gewoon iets wat je per direct moet weten naar mijn idee,
Anatidae schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 23:52:
[...]

Ligt eraan hoe je er naar kijkt, heb zelf ook een handheld en binnenkort ga ik hem meer kunnen gebruiken ivm OV, nu kan ik ook me switch mee gaan nemen maar het blijft een beetje een groot log ding vergeleken een 3DS en zelf zou ik 330€ niet aan een kind meegeven tevens... iets van 100€ beperkt de schade al enorm natuurlijk. .

Switch is overduidelijk op beide markten gericht en je krijgt een en/en waar de 3DS EEN handheld en niet meer niets minder verhaal is.

Zelf denk ik dat we een beetje te zwart wit kijken en gewoon niet alle functionaliteit krijgen die we graag willen waardoor het gewoon iets meer is als een hybride console met bijv. netflix, wellicht een browsertje en wat andere aanvullingen waardoor we net toch even kunnen zeggen... het is meer waardoor het op een tablet gaat lijken ook omdat de switch qua uiterlijk zo designed is. Nu boeien mij deze 2 dingen totaal niets en zou me ook niet veel uit maken als het er niet op komt. Beide opties gebruik op totaal geen apparaat (op de browser na op me telefoon) maar kan me eigen voorstellen dat het voor een ouder makkelijker is om te zeggen neem een 3DS want die kan het zelfde omdat de hybride markt gewoon te moeilijk is te verwoorden met de switch

[ Voor 33% gewijzigd door Kadardar op 02-03-2017 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heeft de linker joycon moeite met verbinden als er geen directe (lees: lineaire) verbinding is met de console. Zo heel groot probleem zal ik het denk ik niet gaan vinden. Ik zit waarschijnlijk toch recht voor mijn TV.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2017 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Verwijderd schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 01:35:
Volgens mij heeft de linker joycon moeite met verbinden als er geen directe (lees: lineaire) verbinding is met de console. Zo heel groot probleem zal ik het denk ik niet gaan vinden. Ik zit waarschijnlijk toch recht voor mijn TV.
Jij wellicht niet... maar bij mij staat er nog steeds een tafel tussen me bank en de tv en drie keer raden hoe ik die moet mikken? Idd door me tafel, ik geloof niet dat ik de enige ben met een tafel tussen deze 2 objecten :+ Iets wat je moeilijk gaat kunnen uitleggen dat jou Switch dat niet kan maar de andere consoles wel. Het is niet dat ze de eerste in draadloze techniek zijn waardoor je het voor lief gaat nemen.

Zover ik weet zou er maar 1 techniek die hier last mee kan hebben en dat is infrarood... mag toch hopen dat ze niet voor infrarood hebben gekozen want dan is dat een flinke afknapper.

Al zou het linear probleem zijn (en is het niet de verbinding zelf qua sterkte) dan gaat dit nog problemen worden met party games... ga jij maar uitleggen dat de joy-cons af en toe uitvallen van de mensen om je heen omdat jij wel direct ervoor zit. Iest wat de reclames totaal niet illustreren namelijk want zij staan er in een hoek van 90 graden van af.

[ Voor 25% gewijzigd door Kadardar op 02-03-2017 01:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Donstil schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 22:52:
[...]

Beetje makkelijk dat je alleen een mening mag hebben als je een soort gelijk bedrijf bezit.

Gelukkig is dat niet het geval. Anders wordt de wereld wel een erg saaie plek. Krijg je alleen maar ja knikkende fans in een topic 8)7
Je bracht het als een feit en ik bracht wat tegenargumenten. Ook daar moet je mee om kunnen gaan in een openbaar topic.
Kadardar schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 01:41:
[...]

Zover ik weet zou er maar 1 techniek die hier last mee kan hebben en dat is infrarood... mag toch hopen dat ze niet voor infrarood hebben gekozen want dan is dat een flinke afknapper.

Al zou het linear probleem zijn (en is het niet de verbinding zelf qua sterkte) dan gaat dit nog problemen worden met party games... ga jij maar uitleggen dat de joy-cons af en toe uitvallen van de mensen om je heen omdat jij wel direct ervoor zit. Iest wat de reclames totaal niet illustreren namelijk want zij staan er in een hoek van 90 graden van af.
Het is gewoon Bluetooth dus een simpele update/firmware kan al wonderen doen :

Lees anders dit even :

http://www.gameskinny.com...c-issueits-not-a-big-deal

Er komt een day one patch dus laten we die minstens even afwachten.

[ Voor 50% gewijzigd door Beakzz op 02-03-2017 02:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Wellicht dat ik erover heen heb gekeken maar kijk eens wat er ook aan komt :D

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=1o_3wyWLp9E]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 08:29
Ik vind het echt een hele vreemde launch.

Normaal gesproken ben ik altijd wel blij met een console launch, maar elke keer weer die negatieve berichten stemmen mij helemaal niet vrolijk.

Ik denk het eerste wat ik ga doen als ik hem binnenkrijg is kijken wanneer de linker JoyCon zijn verbinding verliest en dat kan toch ook niet de bedoeling zijn.....

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:06

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@ Kardardar: ik weet dat gameplay > graphics, maar zelfs de Sega Mega Drive had mooiere graphics. (Ik ben ooit zelf met een Atari 2600 begonnen, overigens...)

Your Friendly Neighborhood Moderator

Pagina: 1 ... 93 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussies over prijzen en bestellingen horen niet hier thuis, maar in dit topic: Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic