Wahloh schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 00:58:
Ik vind ProJared zijn mening meestal wel van toegevoegde waarde. Eerlijk en zeker niet altijd positief. Bij deze...
[
video]
TL:DR
spoiler:Mooi systeem van goede kwaliteit. Heeft gebreken die verholpen moeten worden. Niet waard om op release te halen door missende functionaliteit. Veel dingen nog onbekend, zoals Voice App en Netwerkfunctionaliteit. Zelda BotW is het waard.
Er is inderdaad een groot probleem en die zouden ze echt moeten oplossen voor/op de release dag of iets heel erg creatiefs gaan bedenken om dit te fixxen, de linker joy-con heeft duidelijk problemen. Als deze problemen aanhouden gaan mensen hem terugbrengen en kan het einde van de switch snel benaderd zijn want zo'n grote fout KAN en MAG niet op release, klaar. Je bent direct het vertrouwen kwijt namelijk. Wellicht is het wel gewoon iets wat in de packaged in joy-con zit en krijgen de winkels de opdracht gewoon een losse joy-con mee te geven uit de winkel om het op te lossen (na melden natuurlijk).
Ik hoop dat het echt op te lossen is met de day one patch want al zou het een batch fout zijn, het is geen goedkoop grapje namelijk vooral niet als mensen er gelijk geen vertrouwen meer in hebben en hem daadwerkelijk ervoor terugbrengen en hun geld terug vragen
Vind dat we een mankement wat in de preview modellen zit niet hoeven te spoileren

Dit is gewoon iets wat je per direct moet weten naar mijn idee,
Anatidae schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 23:52:
[...]
Daar ben ik ook beetje bang voor met 'de beste handheld' voor 330 euro. Handheld zijn naar mijn idee toch grotendeels speeltjes op de kindertjes zoet te houden. 100 euro voor 2DS of 330 voor Switch lijkt me dan makkelijke keuze voor sinterklaas.
Ligt eraan hoe je er naar kijkt, heb zelf ook een handheld en binnenkort ga ik hem meer kunnen gebruiken ivm OV, nu kan ik ook me switch mee gaan nemen maar het blijft een beetje een groot log ding vergeleken een 3DS en zelf zou ik 330€ niet aan een kind meegeven tevens... iets van 100€ beperkt de schade al enorm natuurlijk. .
Switch is overduidelijk op beide markten gericht en je krijgt een en/en waar de 3DS EEN handheld en niet meer niets minder verhaal is.
Zelf denk ik dat we een beetje te zwart wit kijken en gewoon niet alle functionaliteit krijgen die we graag willen waardoor het gewoon iets meer is als een hybride console met bijv. netflix, wellicht een browsertje en wat andere aanvullingen waardoor we net toch even kunnen zeggen... het is meer waardoor het op een tablet gaat lijken ook omdat de switch qua uiterlijk zo designed is. Nu boeien mij deze 2 dingen totaal niets en zou me ook niet veel uit maken als het er niet op komt. Beide opties gebruik op totaal geen apparaat (op de browser na op me telefoon) maar kan me eigen voorstellen dat het voor een ouder makkelijker is om te zeggen neem een 3DS want die kan het zelfde omdat de hybride markt gewoon te moeilijk is te verwoorden met de switch
[
Voor 33% gewijzigd door
Kadardar op 02-03-2017 01:36
]