Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 20:34:
[...]

Het lijkt mij vrij logisch dat je als blad ervoor kiest om een liefhebber van een bepaalde serie die serie ook te laten reviewen. Iemand die er affiniteit mee heeft. En bij een legendarische gamereeks als Zelda ontkom je dan niet aan die ene fan van de serie op de redactie.
Als je een gekleurde review wilt dan is dat een goeie manier ja.

Wil je een objectieve review dan kan je beter iemand kiezen die affiniteit heeft met het genre (RPG?) dan met Zelda.

[ Voor 44% gewijzigd door Donstil op 25-02-2017 21:37 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 21:32:
[...]

Als je een gekleurde review wilt dan is dat een goeie manier ja.

Wil je een objectieve review dan kan je beter iemand kiezen die affiniteit heeft met het genre (RPG?) dan met Zelda.
Blasphemy! Zelda is een adventure game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarnaast bestaat er in de praktijk niet zoiets als objectiviteit in de journalistiek.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Een 10 is natuurlijk nooit een 10 voor iedereen. Als er straks 90% tienen worden gegeven kun je wel concluderen dat het best een goede game moet zijn.

Dat het een goede game is wil niet zeggen dat jij het een goede game gaat vinden. Reviews zijn subjectief en zijn gebonden aan tijd en plaats.

Of het een klassieker wordt zal de tijd moeten uitwijzen. Dat kun je, zelfs met alleen maar tienen, onmogelijk meteen zeggen.

Ik weet voor mezelf dat ik BotW nooit uit ga spelen, daar heb ik gewoon geen tijd en geduld voor. Maar als ik bijvoorbeeld 15-20 uur plezier beleef aan de game dan is het voor mij al de moeite waard. Het dichtste bij completion ben ik ooit bij TWW gekomen maar toen moest ik gaan backtracken en dan is de lol er voor mij af.

[ Voor 27% gewijzigd door Phusebox op 25-02-2017 21:47 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 21:40:
Daarnaast bestaat er in de praktijk niet zoiets als objectiviteit in de journalistiek.
Of games en/of producen reviewen überhaupt journalistiek is valt zelfs nog over te twisten natuurlijk.

Feit blijft natuurlijk wel dat 10/10 gebaseerd op een mening een vreemd iets is en gelukkig geen keiharde feiten, denk je er wat minder over na dan kun je dat er wel uit concluderen en dat is jammer.

Stoppen met harde cijfers (wat een groot gedeelte ook al doet natuurlijk) is daardoor veel logischer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Je kan een 10 zien als "perfect". Kan niet beter. Maar dat kan je nooit zeggen, van niks.

Maar je kan een 10 ook zien als "binnen onze manier waarop we punten toekennen hebben we niks gevonden waarvoor punten voor afgetrokken konden worden". Ook wel te lezen als "de hoogste score die wij kunnen geven".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
BlackMage schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 22:07:
Je kan een 10 zien als "perfect". Kan niet beter. Maar dat kan je nooit zeggen, van niks.

Maar je kan een 10 ook zien als "binnen onze manier waarop we punten toekennen hebben we niks gevonden waarvoor punten voor afgetrokken konden worden". Ook wel te lezen als "de hoogste score die wij kunnen geven".
Dat laatste is te weerleggen, zeker als je leest dat Zelda niet vrij is van Framedrops en dergelijke.

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 25-02-2017 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackMage schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 22:07:

Je kan het als kunst zien. De een geeft de Nachtwacht een dikke 10. Ik stond ernaar te kijken met hoge verwachtingen en vond het vrij teleurstellend. Smaken verschillen, ook in games. Dus ja, een 10 kan gegeven worden. En Edge staat erom bekend niet zomaar een 10 uit te delen.

Wat niet kan is nog nooit gebeurd. Dat er een 10 gegeven is geeft wel aan dat het wel degelijk kan en ook daadwerkelijk gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Als een 10 inderdaad voor perfectie zou staan dan kun je nooit een 10 uitdelen en is de schaal waarop je scores uitdeelt verziekt. Het is veel zinniger om te testen op een afgekaderde hoeveelheid punten en elk van die punten een score te geven.

Vergelijk het met een examen op school. Als jij een 10 haalt voor je examen wiskunde, ben je dan ineens de volgende Albert Einstein, of heb je gewoon het best mogelijke behaald binnen de gegeven parameters?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Donstil schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 22:10:
[...]

Dat laatste is te weerleggen, zeker als je leest dat Zelda niet vrij is van Framedrops en dergelijke.
Blijkbaar vindt de reviewer van EDGE die framedrops geen punten aftrek waard. Dat is het enige wat dat wil zeggen ;)

Reviewscores van games zijn alleen te lezen in de context van wie de review heeft gemaakt. Iemand die wel meer naar de technische kant kijkt geeft het misschien een 7. Is dat dan fout? is de 10 fout? Nee. Beide zijn juist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
BlackMage schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 22:14:
[...]

Blijkbaar vindt de reviewer van EDGE die framedrops geen punten aftrek waard. Dat is het enige wat dat wil zeggen ;)
En daardoor klopt er dus ook geen zak van 8)7
NMe schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 22:11:
Vergelijk het met een examen op school. Als jij een 10 haalt voor je examen wiskunde, ben je dan ineens de volgende Albert Einstein, of heb je gewoon het best mogelijke behaald binnen de gegeven parameters?
Dat vergelijk gaat natuurlijk scheef, niemand met een 10 voor een wiskunde toets is ineens de volgende einstein want een 10 voor je examen betekend niet dat je de stof erboven ook begrijpt en dat begrijpt iedereen, want daar is namelijk wel duidelijkheid over.

Het laat wel goed zien dat een 10 uit 10 alleen mogelijk is binnen een vooraf bepaalde situatie. Een game is dat dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMN
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17:15

BMN

De switch kickstand is dus niet geschikt voor als geen motoriek hebt of als je graag bewust dingen omver duwt 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
BMN schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 22:21:
De switch kickstand is dus niet geschikt voor als geen motoriek hebt of als je graag bewust dingen omver duwt 8)7 |:(

[video]
Het is ook best wel een vreemde plek nu ik dit zo zie. Iedereen snapt dat een stand in het midden steviger had geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelproust
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-04 01:41
Je kan je ook afvragen wie er om een review maalt eigenlijk? Al gaven ze een 1/10, who cares? Ik zal mijn BOTW wel zelf 'reviewen'...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 16:25

cronixx

krieuw

Donstil schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 22:22:
[...]

Het is ook best wel een vreemde plek nu ik dit zo zie. Iedereen snapt dat een stand in het midden steviger had geweest.
Ding is toch gewoon bedoelt om neer te zetten, en niet om er vervolgens nog tegen aan te gaan tikken of aan te gaan trekken?

Zo kun je alles wel negatief maken zeg :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
CRoNiXX schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 22:23:
[...]

Ding is toch gewoon bedoelt om neer te zetten, en niet om er vervolgens nog tegen aan te gaan tikken of aan te gaan trekken?

De switch heeft een touch-screen he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

BlackMage schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 22:24:
[...]

De switch heeft een touch-screen he ;)
Voor zover bekend (nog) geen touch-only functionaliteit, dus zal allemaal wel te doen zijn met de joycon/pro controller in tabletop mode.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
CRoNiXX schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 22:23:
[...]

Ja zo kan je alles ook wel heel positief maken zeg :O
Hij zit daar gewoon vreemd, hij had beter op zijn plek gezeten in het midden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Donstil schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 22:25:
[...]

Ja zo kan je alles ook wel heel positief maken zeg :O
Hij zit daar gewoon vreemd, hij had beter op zijn plek gezeten in het midden.
De aansluiting voor het SD kaartje zit eronder, zal daar vast iets mee te maken hebben.

Schijnt zelfs als je een baksteen over het scherm heen trekt dat je ook krassen krijgt, is een regelrechte schande zeg ik je!

EDIT: Zie mezelf die tabletop modus overigens weinig tot nooit gebruiken, dus zou me verder een zorg zijn of het wel of niet goed werk, zou wel fijn zijn dat ALS ze het erin stoppen dat het dan ook goed werkt, maar dat doet het wat mij betreft voldoende.

[ Voor 22% gewijzigd door cronixx op 25-02-2017 22:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
CRoNiXX schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 22:27:
[...]

De aansluiting voor het SD kaartje zit eronder, zal daar vast iets mee te maken hebben.
Doen ze die ook in het midden.
CRoNiXX schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 22:27:
Schijnt zelfs als je een baksteen over het scherm heen trekt dat je ook krassen krijgt, is een regelrechte schande zeg ik je!
Haha leuk joh maar als ze GorillaGlass 5 hadden gebruikt had hij daar tegen gekund :P
marcelproust schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 22:23:
Je kan je ook afvragen wie er om een review maalt eigenlijk? Al gaven ze een 1/10, who cares? Ik zal mijn BOTW wel zelf 'reviewen'...
Nou er zijn best wat games waar ik dan persoonlijk over twijfel en een goeie review mijn twijfel dan kan bevestigen of ontkrachten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:51
Ik blijf het grappig vinden hoe fans van een merk ieder puntje van kritiek zien als een persoonlijke aanval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox

[video]
Beetje ver gezocht. En als ik dat al zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

NotSoSteady schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 22:30:
Ik blijf het grappig vinden hoe fans van een merk ieder puntje van kritiek zien als een persoonlijke aanval.
Oh ik zie de reactie van @Donstil niet als Aanval hoor, maar het filmpje waar het over ging vind ik veel te kort door de bocht, bijna net zo kort door de bocht als een baksteen over je scherm heen halen en dan geen krassen verwachten zeg maar.

@Donstil:
Ja in het midden had qua stabiliteit waarschijnlijk iets beter geweest, maar ik denk dat de overweging is geweest:

1) dit is stabiel genoeg
2) SD slot zit daar <-- geen idee hoe moeilijk het eventueel is om zo'n ding te verplaatsen, qua interne samenstelling.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stofbal
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-03-2024

[video]
Die comments onder die youtube video ook, hilarisch.

"I threw my PS4 off my roof and it no longer works, please make a video about this issue"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 20:27
Pure clickbait video, waarom gaat het hier er serieus over? :/

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:51
CRoNiXX schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 22:33:
[...]

Oh ik zie de reactie van @Donstil niet als Aanval hoor, maar het filmpje waar het over ging vind ik veel te kort door de bocht, bijna net zo kort door de bocht als een baksteen over je scherm heen halen en dan geen krassen verwachten zeg maar.

@Donstil:
Ja in het midden had qua stabiliteit waarschijnlijk iets beter geweest, maar ik denk dat de overweging is geweest:

1) dit is stabiel genoeg
2) SD slot zit daar <-- geen idee hoe moeilijk het eventueel is om zo'n ding te verplaatsen, qua interne samenstelling.
Was ook niet op jou gericht hoor, meer in het algmeen, persoonlijk lijkt me die stand ook geen probleem. Misschien hadden ze er aan de andere zijde ook 1 kunnen plaatsen, denk toch niet dat ik er veel gebruik van ga maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

marcelproust schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 22:23:
Vind het reviews en previews vaak wel leuk om te lezen.
Geven ze je een iets meer indepth look over een bepaalde game (een game waar je vaak zelf al enthousiast over bent of juist erg twijfelt). Als er dan soms een keer een 10 langs komt vind ik zelf wel leuk,

Als ik het lijstje van Edge bekijk dan merk ik dat ik die mening niet altijd deel, concreet voorbeeld:

Zelda:OoT en Zelda:SS beide een 10 gehad.
Wat mij betreft voor OoT: zeer terecht, voor SS: zee onterecht.

Dus of ik een review mijn keuze laat beinvloeden of ik een game wel of neit ga spelen dat weet ik niet, misschien als ik heel erg twjfel over een game....

Of ik het zo nu en dan leuk vind om reviews te lezen? Jazeker, ook als ze wel eens een 10 uitdelen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Stofbal schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 22:34:
[...]

Die comments onder die youtube video ook, hilarisch.

"I threw my PS4 off my roof and it no longer works, please make a video about this issue"
"Apparently if you push something, it falls over! Thank you for the physics lesson CNET!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

NotSoSteady schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 22:36:
[...]

Was ook niet op jou gericht hoor, meer in het algmeen, persoonlijk lijkt me die stand ook geen probleem. Misschien hadden ze er aan de andere zijde ook 1 kunnen plaatsen, denk toch niet dat ik er veel gebruik van ga maken.
Aan de andere kant had inderdaad een oplossing geweest waardoor het SD slot z'n huidige plekje had kunnen behouden, achja.... misschien als het inderdaad niet goed blijkt te werken komt er eerdaags een revisie waar hij ietsje anders geplaatst is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
Ach of het nou een flop wordt of niet stabiel genoeg is, of weinig spellen bij de launch, ik ga toch met 100% zekerheid de Switch halen. Net als ieder andere console van Nintendo hiervoor :P (behalve de SNES)

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Phusebox
Cnet is ook allang niet meer wat het geweest is.

"Did this happen to us? You betcha."

"Are you motor impaired fucktards? You betcha."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Phusebox schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 22:40:
Cnet is ook allang niet meer wat het geweest is.

"Did this happen to us? You betcha."

"Are you motor impaired fucktards? You betcha."
Weet niet of ze al een hebben geprobeerd om aantal keer flink aan hun fiets te trekken/duwen als deze op de standaard staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[video]
...of als je hem in de trein of in het vliegtuig (zoals afgebeeld in de reclames!) op de kickstand zet? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Haha reactievideo is er ook al :o

[ Voor 56% gewijzigd door cronixx op 25-02-2017 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ach ja we gaan het zien over 6 dagen hè.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 22:45:
Ach ja we gaan het zien over 6 dagen hè.
Vijf en een beetje :p http://switchcountdown.bitballoon.com/

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2017 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Alleen voor de mensen die naar een midnight launch gaan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@NMe als de GameMania dat doet dan ga ik zeker.

En betreffende de losse dockingstations, Die komen vermoedelijk pas eind april (zo rond de tijd van MarioKart)
https://www.nwtv.nl/13654...-eind-april-verkrijgbaar/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:1 review is geen review, 2 review2 is een halve review en 3 reviews is eindelijk een beetje betrouwbaar.

Tot dan toe is het allemaal voornamelijk speculatie en zolang dat maar duidelijk is hoeft niet elke letter of ander facet van de review te worden ontleed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:59
Phusebox schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 18:07:
Ik las dat ze met een normale powerbank (2A) iets van 1% per 6 minuten konden opladen. Dus volledig opladen zou dan ca 10 uur duren.

Ik denk dus dat er wel een wat zwaardere lader nodig is. Ook jammer trouwens dat er nog geen docks te koop zijn. Als het maar niet zo gaat als met de Wii U gamepads, die zouden ook later los te koop zijn.

[afbeelding]

En het blijkt nu dat die 15V 2.6A nodig is om te kunnen opladen. Dus ik denk dat weinig laders dat aan kunnen?

En dit lijkt weer aan te tonen dat je wel een powerbank kunt gebruiken: http://press-start.com.au...using-a-portable-charger/
Heb een Anker 20000 mah met 2.4 per poort (al tegen de max wat je mee mag nemen in je handbagage) dus dan moet ik eigenlijk op zoek naar een split kabel dat hij beide poorten gebruikt.

Want wat jij noemt aan laadsnelheid gaat me niet helpen op een lange vlucht. Gelukkig hebben steeds meer vliegtuigen USB, maar geen idee hoeveel Ampère?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Schijnbaar had ik duidelijker moeten zijn:

1 review is mooi en zeker het bediscussiëren waard, maar nog niet genoeg om de game (of die ene review) meteen hier ook uitgebreid tot de letter te kunnen bekritiseren. Doe dat dan ook niet.

En reactie's op moderatie's horen nog steeds thuis in Feedback op moderatie binnen Spielerij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-06 00:04

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Ik zag hier een heleboel berichten langskomen over het gebruik van een Powerbank in combinatie met de Switch maar dit is allemaal speculatie neem ik aan? Of is er al iets bekend vanuit Nintendo?

Gamemania heeft zelfs een Powerbank onder Switch Accessoires staan (https://www.gamemania.nl/...ial-usbc-12000-mah--xtorm) als dat niet zou werken is dat false-advertisement.

Die Powerbank heeft overigens een output van 5V/3A. Degene die ik thuis heb liggen (XB102) heeft een output van 5VDC/2.5A, hoopte eigenlijk dat die zou voldoen.

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BlackMage
Beakzz schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 23:21:
[...]

Heb een Anker 20000 mah met 2.4 per poort (al tegen de max wat je mee mag nemen in je handbagage) dus dan moet ik eigenlijk op zoek naar een split kabel dat hij beide poorten gebruikt.

Want wat jij noemt aan laadsnelheid gaat me niet helpen op een lange vlucht. Gelukkig hebben steeds meer vliegtuigen USB, maar geen idee hoeveel Ampère?
De Switch heeft een accu van 4310mah op (vermoedelijk 1 cell accu) 3,6 volt. Als we er voor het gemak vanuit gaan dat het verschil tussen 3,6 en 5 volt (van een normale usb lader) overeen komt met het verlies in het oplaadmechanisme dan kan een 5v 2A (standaard tablet lader, of zwaardere powerbanks) de Switch in zo'n 3 uur volledig opladen.

Maar..... NIET tijdens het spelen. Als de accu normaal in 2,5-3 uur leeg is tijdens het spelen, dan kan je er vanuit gaan dat met die zelfde 5V 2A adapter/powerbank de accu amper kan worden geladen, of misschien zelfs een beetje lading kwijt raakt tijdens het spelen.

Daarom heeft de lader die erbij zit een hoger voltage/vermogen (USB Power Delivery rev2 heeft een 15V optie). Die zal de accu niet sneller opladen (li-ion accus met meer dan 0,5 * de capaciteit opladen is slecht voor de levensduur), maar het extra vermogen is dus om te kunnen spelen tijdens het opladen.

Op den duur zullen de USB Power Delivery powerbanks ook wel betaalbaar worden. Er komen natuurlijk steeds meer apparaten die het gebruiken. Dan kan je wel met een powerbank spelen en laden tegelijk.

Dus:
- Kan ik opladen met een gewone powerbank? Ja.
- Duurt dat 10 uur? Nee. Niet als je niet aan het spelen bent tegelijkertijd.
- Kan ik met een oneindige voorraad powerbanks oneindig blijven spelen? Twijfelgeval. Zal aan induviduele powerbank en gebruikte kabel (ja, die zijn ook van invloed) liggen.
- Kan ik ook een cheapo powerbank gebruiken (met bijv 1A vermogen)? Ja, vast wel. Maar dan duurt het langer, en je kan dan zeker weten niet spelen met een lege accu aangesloten op je powerbank. Die gaat dan immers sneller leeg dan de powerbank de energie kan leveren.
- Bovenstaande is ook van toepassing op adaptertjes van telefoons en tablets.

Edit aanvulling:
- De meegeleverde adapter moet niet alleen de Switch kunnen opladen, spelen (in docked mode, dus dat gebruikt meer energie), maar ook nog dingen zoals pro-controllers en joycon charge grips die aangesloten zijn op de USB-poort kunnen opladen. En omdat Nintendo niet graag in het nieuws komt met adapters die in de brand vliegen is het vermogen van de adapter dus VEEL meer dan nodig is in de situatie die ik schets.

[ Voor 8% gewijzigd door BlackMage op 26-02-2017 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Wahloh schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 23:54:
Ik zag hier een heleboel berichten langskomen over het gebruik van een Powerbank in combinatie met de Switch maar dit is allemaal speculatie neem ik aan? Of is er al iets bekend vanuit Nintendo?

Gamemania heeft zelfs een Powerbank onder Switch Accessoires staan (https://www.gamemania.nl/...ial-usbc-12000-mah--xtorm) als dat niet zou werken is dat false-advertisement.

Die Powerbank heeft overigens een output van 5V/3A. Degene die ik thuis heb liggen (XB102) heeft een output van 5VDC/2.5A, hoopte eigenlijk dat die zou voldoen.
Las geloof ik dat een 2.1A powerbank output iets van 1% per 6 minuten deed bijladen of zo tijdens het spelen van Breath of the Wild.

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 19:51:
[...]
Tegenwoordig als ik ergen heen ga (vakantie bv) dan heb ik aan 1 USB lader in principe voldoende voor al mijn devices (telefoon, fotocamera etc). Maar mee voor de Nintendo Switch moet je weer een aparte adapter meezeulen. Echt zo 2010.
Hoezo moet je een aparte adapter meezeulen? Je kunt toch een enkele universele lader meenemen die de laatste USB-standaarden ondersteunt?

[ Voor 31% gewijzigd door RayNbow op 26-02-2017 00:14 ]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nou wen er alvast maar aan, want de reacties onder de review van zelda op tweakers gaan er precies hetzelfde eruit zien als een mod ze niet gaat verbieden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 22:22:
[...]

Ik raad je dan eens aan om dit te proberen: Neem je smartphone, een latje hout en een beetje tape. Maak dat latje eens vast in het midden en daarna meer aan de zijkant. Je zal snel merken dat het midden juist minder stabiel is. Om het stabiel te maken in het midden heb je een veel bredere kickstand nodig.
Kijk maar eens naar kickstands in bepaalde smartphonehoesjes, die staan bijna altijd weg van het midden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 08:29
Iemand dit al gezien ?

https://vid.me/wnOB

:/

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moet je wel even bij nuanceren dat ze bij GiantBomb ervoor de Switch hebben laten vallen op beton...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik hoop wel echt dat Codemasters de nieuwe MicroMachines ook ergens naar de Switch gaat brengen maar dat zal wel niet. Ook de nieuwe Dirt en F1 titels zouden leuk zijn.
Eigenlijk ook wel een design fout. Als ze de joy-cons van onderaf hadden doen inschuiven kon het scherm er nooit uitvallen. Maar ja dan zat je weer met de docked modus.

[ Voor 50% gewijzigd door Phusebox op 26-02-2017 07:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb die video nu 3x bekeken, en ik hoor geen klik wanneer ze de Joy-Con controllers vastdrukken. Waar je die héél duidelijk hoort in deze video van Nintendo: YouTube: Nintendo Switch Unboxing – Nintendo Minute

Dus ja, gezien @JackAvery zegt dat ze de Switch op beton hebben laten vallen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:47
Op de video van gamer.nl is bij de unboxing ook duidelijk de klik te horen wanneer ze de joycons attachen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-09 14:40

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

http://nintendotoday.com/nintendo-switch-ram-specs/

This means that we now have the complete Nintendo Switch specs, which are:

Nintendo Switch RAM specs
CPU: Quad core ARM Cortex A57
GPU: Nvidia Maxwell with 256 CUDA cores
Memory:1600 MHz 4GB LPDDR4 (2+2 GB modules)
Memory Bandwidth: 25.6GB/s
Internal storage: 32 GB flash

Maar hoe zit dit nou in de praktijk. Om een beetje appels met Appels te vergelijken. Zijn dit nou WiiU+ specs of Xbox 360 specs?
Dank :)

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DukeN schreef op zondag 26 februari 2017 @ 09:36:
Maar hoe zit dit nou in de praktijk. Om een beetje appels met Appels te vergelijken. Zijn dit nou WiiU+ specs of Xbox 360 specs?
Dank :)
In de praktijk?

Switch > Wii U > 360.

Redenering:
  • Bayonetta draait beter op de Wii U dan op PS3 en 360.
  • Mario Kart 8 draait beter op de Switch dan op de Wii U.
  • Hoewel er geen recente Wii U builds zijn getest, lijkt het erop dat Z:BotW beter op de Switch draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Dus Wii u - switch - xbox360

Alle drie een degelijke Volkswagen Golf met verschil
Wii u, standaard Golf,
Switch, Golf met extra PK
Xbox 360, Golf met extra PK en spoiler setje.

Verschil is zichtbaar maar niet zoals een Golf naast een Volkswagen Scirocco. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Laatst online: 05-09 10:18
Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2017 @ 07:30:
Ik heb die video nu 3x bekeken, en ik hoor geen klik wanneer ze de Joy-Con controllers vastdrukken. Waar je die héél duidelijk hoort in deze video van Nintendo: YouTube: Nintendo Switch Unboxing – Nintendo Minute

Dus ja, gezien @JackAvery zegt dat ze de Switch op beton hebben laten vallen..
Inderdaad ze blijven ook maar iets zoeken om het zoeken. Geen klik te horen terwijl overal bij promo's van Nintendo dat switch klikje als tune word gebruikt om aan te geven dat die eerst moet klikken. Common wat een stel dodo's zijn sommige zogenaamde reviewers ook. Ik ga geen reviews meer kijken tm de release. Ik merk vanzelf wel wanneer mijn tablet tussen de join cons uit pleurt en het een totale flop blijkt te zijn. Eerlijk gezegd zegt mijn gevoel namelijk van niet

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren hadden we het over de objectiviteit van reviewers. Bij sommige sites is die ver te zoeken. Ik vind dat bepaalde sites helemaal geen review Switch verdiend hebben. Als je zien hoe die met spullen omgaan, alsof het niks kost. Gewoon gooien met spul wat 330 euro kost, zeer ondankbaar. SAD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
Als ik wat gameplay van Zelda met de wolf amiibo bekijk lijkt het alsof die wolf wat OP is. Die hapt in 1 keer 3/4 van de HP weg bij de mobs. Dat maakt het wel een stuk makkelijker zo.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2017 @ 10:16:
Gisteren hadden we het over de objectiviteit van reviewers. Bij sommige sites is die ver te zoeken. Ik vind dat bepaalde sites helemaal geen review Switch verdiend hebben. Als je zien hoe die met spullen omgaan, alsof het niks kost. Gewoon gooien met spul wat 330 euro kost, zeer ondankbaar. SAD!
Ook daar is een markt voor die aangesproken moet worden.

Dit zie je ook met filmpjes waarin ze telefoons laten vallen. Wordt vaak beter bekeken dan bekende reviews.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:43

Kettrick

Rantmeister!

Donstil schreef op zondag 26 februari 2017 @ 10:51:
[...]

Ook daar is een markt voor die aangesproken moet worden.

Dit zie je ook met filmpjes waarin ze telefoons laten vallen. Wordt vaak beter bekeken dan bekende reviews.
Het is ook wel te begrijpen, wat als blijkt dat hij na een kleine val niet meer werkt?, dat wil je toch ook weten voordat je hem koopt ?

"Will it blend?" daar gelaten hoort ook het testen van duurzaamheid bij een review toch ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Kettrick schreef op zondag 26 februari 2017 @ 10:58:
[...]

Het is ook wel te begrijpen, wat als blijkt dat hij na een kleine val niet meer werkt?, dat wil je toch ook weten voordat je hem koopt ?

"Will it blend?" daar gelaten hoort ook het testen van duurzaamheid bij een review toch ?
Ja precies. Behoorlijk belangrijk voor een handheld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2017 @ 10:16:
Reviewsites die niet gooien met het spul verdienen juist geen reviewmodel. Als het scherm na een kleine val al breekt of als de joycons niet meer vast willen klikken na een klein beetje ruw doen dan lees ik dat liever vóór de aankoop in een review. Het is een product, niet iets waar je eerbiedig mee moet omgaan...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:57

S2S

NMe schreef op zondag 26 februari 2017 @ 11:31:
[...]

Reviewsites die niet gooien met het spul verdienen juist geen reviewmodel. Als het scherm na een kleine val al breekt of als de joycons niet meer vast willen klikken na een klein beetje ruw doen dan lees ik dat liever vóór de aankoop in een review. Het is een product, niet iets waar je eerbiedig mee moet omgaan...
Totaal niet mee eens.. of ben jij iemand die ook zo de autodeuren open gooit en bij een ander een deuk bezorgd? Het is geen paar schoenen die je zo nieuw koopt bij de Scapino, de Switch kost 330 euro. (sommige schoenen trouwens ook :+ )

Wat je koopt hoor je zuinig op te zijn, op ander mans spul ook (auto stukje) en dat er een ongeluk kan gebeuren, ja dat komt voor... maar je hoeft niet zoals Cnet, je als een complete idioot te gedragen, of als die gast van Giantbomb, met zo van ; kijk hij valt zo.. wie doet dat nou, je hebt ze zelf erin geklikt, je weet hoe het mechanisme werkt..

[ Voor 6% gewijzigd door S2S op 26-02-2017 11:52 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:48
DukeN schreef op zondag 26 februari 2017 @ 09:49:
Dus Wii u - switch - xbox360

Alle drie een degelijke Volkswagen Golf met verschil
Wii u, standaard Golf,
Switch, Golf met extra PK
Xbox 360, Golf met extra PK en spoiler setje.

Verschil is zichtbaar maar niet zoals een Golf naast een Volkswagen Scirocco. :)
Hoe trek jij die conclusie uit RayNbow zijn reactie?

Om in dezeflde termen te blijven :)
Een Xbox 360 is een Volkswagen Polo
Een Wii U is een Vokswagen Polo GTI
Een Switch is een Volkswagen Golf
Een Xbox One is een Volkswagen Passat (lichtste uitvoering)
Een PS4 is een Volkswagen Passat (zwaarste uitvoering)
Een PS4 Pro is een Audi S6
Een Xbox Scorpio wordt (waarschijnlijk) een Audi RS6
Een PC is een niet bestaande modulaire auto van de Volkswagen groep die naar wens gebouwd kan worden als een Volkwagen Up t/m een Audi R8 :P

Nintendo is echter een betere tuner dan veel andere bedrijven en kunnen uit hun Golf soms meer halen dan Sony en Microsoft met hun Passat.

[ Voor 7% gewijzigd door Fleximex op 26-02-2017 11:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchKel
  • Laatst online: 19:51
Fleximex schreef op zondag 26 februari 2017 @ 11:52:
[...]

Een PC is een niet bestaande modulaire auto van de Volkswagen groep die naar wens gebouwd kan worden als een Volkwagen Up t/m een Audi R8 :P

Nintendo is echter een betere tuner dan veel andere bedrijven en kunnen uit hun Golf soms meer halen dan Sony en Microsoft met hun Passat.
Dan ga ik een stapje verder: de switch is de enige auto met wielen eronder gemonteerd want die is mobiel.

De conclusie is: je kunt consoles niet als auto's vergelijken want de usecase is per console anders. Je kunt de Xbox een beetje met de PlayStation vergelijken maar Nintendo is een hele andere richting op gegaan.

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:48
kfaessen schreef op zondag 26 februari 2017 @ 11:59:
[...]

Dan ga ik een stapje verder: de switch is de enige auto met wielen eronder gemonteerd want die is mobiel.

De conclusie is: je kunt consoles niet als auto's vergelijken want de usecase is per console anders. Je kunt de Xbox een beetje met de PlayStation vergelijken maar Nintendo is een hele andere richting op gegaan.
Ik weet een betere. Nintendo heeft op zijn Golf vleugels geplaatst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Kijk.... Dank Fleximex en andere voor de aanvullingen. Dat is nou Jip en Janneke taal over de hardware.
Nu moet je alleen de Volkswagen modellen uit je hoofd kennen maar dat is beter te doen als 1600 MHz 4GB LPDDR4 (2+2 GB modules).

Momenteel rij ik nog de Vokswagen Polo GTI en heb ik daar Zelda voor gepreoderd. Samen spelen met mijn zoontje... wii!!!! Mijn modulaire auto doet het nog goed voor de "volwassen" spellen en in december hoop ik een Volkswagen Golf met vleugels te kunnen leasen als er een leuke aanbieding is. _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NastyNick
  • Laatst online: 05-09 10:18
S2S schreef op zondag 26 februari 2017 @ 11:49:
[...]

Totaal niet mee eens.. of ben jij iemand die ook zo de autodeuren open gooit en bij een ander een deuk bezorgd? Het is geen paar schoenen die je zo nieuw koopt bij de Scapino, de Switch kost 330 euro. (sommige schoenen trouwens ook :+ )

Wat je koopt hoor je zuinig op te zijn, op ander mans spul ook (auto stukje) en dat er een ongeluk kan gebeuren, ja dat komt voor... maar je hoeft niet zoals Cnet, je als een complete idioot te gedragen, of als die gast van Giantbomb, met zo van ; kijk hij valt zo.. wie doet dat nou, je hebt ze zelf erin geklikt, je weet hoe het mechanisme werkt..
Ik backup jou hierin, hetzelfde met telefoons. De één laat zn telefoon van 20 cm vallen en is meteen naar zn grootje en de ander laat hem 3 x vallen op 1,5m hoogte op afvalt en werkt dan nog gewoon. Als die joicons door harder gebruik nou kapot gaan ok. Misschien een idee om de auto magazines te vragen of ze een nieuwe auto ook kunnen testen of ze het bij een aanrijding ook nog goed doen en de deuren dan nog normaal open willen. Nee? Wat een k@&&te auto! Ik ga 03 maart kijken of mijn switch een toiletbezoek overleeft en of die waterdicht is.

[ Voor 3% gewijzigd door NastyNick op 26-02-2017 12:21 ]

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kfaessen schreef op zondag 26 februari 2017 @ 11:59:
De conclusie is: je kunt consoles niet als auto's vergelijken want de usecase is per console anders.
Dat is met auto's toch ook zo? :)

(Wagens voor korte ritten in de stad, sportwagens, gezinswagens, etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
RayNbow schreef op zondag 26 februari 2017 @ 12:22:
[...]

Dat is met auto's toch ook zo? :)

(Wagens voor korte ritten in de stad, sportwagens, gezinswagens, etc.)
De auto heeft maar 1 usecase: rijden. De motor kun je nog wel vergelijken met de cpu. Pk en mhz. Maar voor de rest is het niet te vergelijken aangezien de consoles te verschillend zijn en de spellen ook ontzettend verschillend zijn.

Voor nintendo is het al een tijdje vrijwel onmogelijk om een spel makkelijk te porten. Iets wat bij pc, ps4 en xbo wel makkelijk kan omdat de besturing vrijwel hetzelfde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben momenteel een auto aan het uitzoeken, maar door de verschillende opties en de bedragen die daaraan hangen, de verschillende motoren, enz enz enz zijn er zo ontzettend veel meer variabelen als bij consoles dat het gewoon geen vergelijk is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:54
Kunnen we stoppen met de vergelijkingen? Het is wel te vergelijken, maar je moet het niet totaal uit zijn verband rukken omdat het kan. Als je het simplistischer bekijkt, dan kan het wel gewoon.
De Switch is een console net als de PS4 en Xbox One. Het heeft alleen net wat andere mogelijkheden dan die consoles. Het is ook een console net als de 3DS en de Vita etc. Maar, heeft net wat andere mogelijkheden dan die. Ofwel, hij kan aangesloten worden op de tv of als handheld gebruikt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
kfaessen schreef op zondag 26 februari 2017 @ 12:30:
De auto heeft maar 1 usecase: rijden.
De switch heeft toch ook maar 1 usercase en dat is gamen? Voor nu zijn er in ieder geval nog geen apps aangekondigd toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:29
Heeft iemand de grap al gemaakt?

5!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RastaHenkie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 04-05-2021
Fleximex schreef op zondag 26 februari 2017 @ 11:52:
[...]

Het kan veel simpeler toch?
WiiU Low End PC
PS4/X1 Mid End PC
PS4 Pro/P.Scorpio High End PC
PC Alle drie opties mogelijk
Switch Mid End Laptop

Ik weet dat de Switch eigenlijk een tablet is. Maar het lijkt sprekend op de optie die je hebt bij bvb inrichten van een werkplek. Je kies een Mid End 'PC" of een iets minder krachtige laptop. Met het voordeel dat je laptop onderweg kan werken, op werk/thuis doe je laptop in een dock.
Vanuit een concept oogpunt heb je nu precies de zelfde keuze voor een console. Wil ik een Mid of High end "PC" of ga ik toch voor een "laptop".

Ik vroeg me eigenlijk af wat jullie allemaal bij de Switch gaan kopen?
300 voor de Switch vind ik goedkoop alleen kom ik op het dubbel uit met mijn zelf gemaakte bundel.

Op release koop ik dit:
330 Switch
60 Zelda
20 Fast RMX
30 Case
60 SD (toevallig al gekocht 200gb voor 60)
500

Dan bijna nog een keer 100 voor:
Tempered Glass
Anker PowerCore+ 20100 USB-C
(zitten 2 kabels bij USB C>C en B>C)
FlexiCase voor Joycon
(Zodat ze beter in me handen passen zowel als in handheld mode en los.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:43

Kettrick

Rantmeister!

RastaHenkie schreef op zondag 26 februari 2017 @ 14:22:
[...]

Het kan veel simpeler toch?
WiiU Low End PC
PS4/X1 Mid End PC
PS4 Pro/P.Scorpio High End PC
PC Alle drie opties mogelijk
Switch Mid End Laptop

Ik weet dat de Switch eigenlijk een tablet is. Maar het lijkt sprekend op de optie die je hebt bij bvb inrichten van een werkplek. Je kies een Mid End 'PC" of een iets minder krachtige laptop. Met het voordeel dat je laptop onderweg kan werken, op werk/thuis doe je laptop in een dock.
Vanuit een concept oogpunt heb je nu precies de zelfde keuze voor een console. Wil ik een Mid of High end "PC" of ga ik toch voor een "laptop".

Ik vroeg me eigenlijk af wat jullie allemaal bij de Switch gaan kopen?
300 voor de Switch vind ik goedkoop alleen kom ik op het dubbel uit met mijn zelf gemaakte bundel.

Op release koop ik dit:
330 Switch
60 Zelda
20 Fast RMX
30 Case
60 SD (toevallig al gekocht 200gb voor 60)
500

Dan bijna nog een keer 100 voor:
Tempered Glass
Anker PowerCore+ 20100 USB-C
(zitten 2 kabels bij USB C>C en B>C)
FlexiCase voor Joycon
(Zodat ze beter in me handen passen zowel als in handheld mode en los.)
- Switch
- BOTW
- Fast RMX
- Snipperclips
- Snake pass
- Heb 128GB kaart besteld

Daar ben ik voorlopig wel even zoet mee denk ik, de mario titels komen daar ook nog bij en misschien later "steep" nog.

Case laat ik even voor wat het is, die wil ik even in het echt zien voor ik hem koop :).
Prijzen hier zijn in Australische dollars dus weinig relevant, maar dat betekend wel dat ik de switch ongeveer 11 uur voor de meeste tweakers heb, mocht ik daar werkelijk naar de midnight release gaan alhier :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiTak
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 14-09 10:37
KaiTak schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 17:59:
[...]

Ik zou heel graag willen weten welke reden er toch zijn om overal verschillende versies uit te brengen.

Ik vind de BotW case well echt te kek...

Maar goed...

Nu afwachten tot 3 maart om 1 - 2 switch te gaan spelen :X

- Media Markt (Normaal GLS bij ons)
- Bol (TNT)
- Wehkamp (DHL)

Wie komt de eerste brengen.....
Ik krijg net een mail van Media Markt... waar ik me van af moet vragen of ik ze wel ga krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik heb alleen een Switch besteld.

Maar op dag van release ga ik kijken of er lokale winkels zijn die hebben:
- Breath of the Wild
- Originele case

En in de eShop koop ik:
- Fast RMX.

Ik denk dat het nog wel even duurt voordat ik een SD kaart nodig ga hebben, en dan heb ik nog enkele 32gb gewoon liggen, dus die ga dan als eerste gebruiken. In principe koop ik geen digitale games als er een fysieke versie te krijgen is. Ik denk dat die paar eShop games, demo's en VC die ik gedurende de lifecycle ga kopen prima op de 25gb intern beschikbare ruimte passen. En zo niet, dan lukt dat wel met een 32gb kaartje erbij :+

Op een later moment (of als ik de joycons niet fijn vind) koop ik nog een Pro Controller erbij. Wellicht bij MK8 Deluxe release.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:45
Wat ik me gisteren bedacht... indien je geen behoefte hebt aan de Pro-Controller maar wel met 4 mensen willen kunnen spelen en het handig vind / mobiel wilt zijn dus een extra laadkabel wilt en daarnaast een extra dock wilt aanschaffen kan je zowat beter een 2e Switch kopen wat extra voordeel heeft wanneer je met 2 mensen wilt spelen onderweg...

100 euro voor Dock
100 euro voor 2e set Joy-Con set
30 euro voor een 2e oplaad kabel

Dan betaal je dus nog "maar" 70-100 euro voor de reserve/extra tablet :+

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Thalaron schreef op zondag 26 februari 2017 @ 14:44:
Wat ik me gisteren bedacht... indien je geen behoefte hebt aan de Pro-Controller maar wel met 4 mensen willen kunnen spelen en het handig vind / mobiel wilt zijn dus een extra laadkabel wilt en daarnaast een extra dock wilt aanschaffen kan je zowat beter een 2e Switch kopen wat extra voordeel heeft wanneer je met 2 mensen wilt spelen onderweg...

100 euro voor Dock

But wait... there is more!
- twee extra joycon straps (5 euro per stuk)
- HDMI kabel (1,50 bij action)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:24
BlackMage schreef op zondag 26 februari 2017 @ 14:50:
[...]

But wait... there is more!
- twee extra joycon straps (5 euro per stuk)
- HDMI kabel (1,50 bij action)
Er zit bij de losse dock toch sowieso een oplaadkabel en HDMI-kabel?

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RastaHenkie
BlackMage schreef op zondag 26 februari 2017 @ 14:39:
Ik heb alleen een Switch besteld.

Maar op dag van release ga ik kijken of er lokale winkels zijn die hebben:
- Breath of the Wild
- Originele case

En in de eShop koop ik:
- Fast RMX.

Ik denk dat het nog wel even duurt voordat ik een SD kaart nodig ga hebben, en dan heb ik nog enkele 32gb gewoon liggen, dus die ga dan als eerste gebruiken. In principe koop ik geen digitale games als er een fysieke versie te krijgen is. Ik denk dat die paar eShop games, demo's en VC die ik gedurende de lifecycle ga kopen prima op de 25gb intern beschikbare ruimte passen. En zo niet, dan lukt dat wel met een 32gb kaartje erbij :+

Op een later moment (of als ik de joycons niet fijn vind) koop ik nog een Pro Controller erbij. Wellicht bij MK8 Deluxe release.
Fast RMX kan toch ook alleen digitaal?

Ik twijfel nog of ik volledig digitaal ga met de Switch, laat het af hangen van de replay value van de game denk ik.
Breekpunt is nog vooral hoe games aan je account gekoppeld worden. Als er straks een betere variant van de Switch komt. Kan ik dan gewoon games op beide Switchen spelen. Hoop het wel maar met Nintendo weet je het nooit helemaal zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:54
Voor mij is het ondertussen geworden:
Switch Neon
Travelcase legend of Zelda
screenprotector
rode en blauwe straps voor joycons
Pro controller
BotW
Bomberman R (omdat ik wat anders wilde spelen en samen met mijn vrouw)
Fast RMX
en als het lukt nog I am Setsuna. Alhoewel ik daar nog over twijfel of ik die niet voor de PS4 of pc zou willen.

Moneysink here I come!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23:30
Is zo'n pro controller de moeite een beetje waard? Ik heb grote vingers en de knoppen van de normale joycons zien er nogal klein is. Maar vind 70 euro extra toch redelijke duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RastaHenkie
Thalaron schreef op zondag 26 februari 2017 @ 14:44:

100 euro voor Dock

Goed idee, als je de Switch tablet weer verkoopt ben je goedkoper uit. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
RastaHenkie schreef op zondag 26 februari 2017 @ 14:52:
[...]

Fast RMX kan toch ook alleen digitaal?

Ik twijfel nog of ik volledig digitaal ga met de Switch, laat het af hangen van de replay value van de game denk ik.
Breekpunt is nog vooral hoe games aan je account gekoppeld worden. Als er straks een betere variant van de Switch komt. Kan ik dan gewoon games op beide Switchen spelen. Hoop het wel maar met Nintendo weet je het nooit helemaal zeker.
Fast RMX kan inderdaad alleen digitaal bij release. Misschien dat het net als op de WiiU later een fysieke release krijgt. Gezien de prijs en het gebrek aan games denk ik dat Fast RMX enorm populair gaat worden.

Ik denk niet dat Nintendo's nieuwe account gebeuren het toelaat om op meerdere apparaten tegelijk je aankopen te spelen. Maar wel dat het makkelijker is om te 'switchen' (ba-dum-tsss :+)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:59
NMe schreef op zondag 26 februari 2017 @ 11:31:
[...]

Het wordt hier gewoon weer opzij gezet alsof het niks is (niet door jou), maar als na 1 val beide joycons niet meer klikken dan is dat wederom iets om rekening mee te houden. Als het mechanisme steeds meer ruimte krijgt bij normaal gebruik dan kan je op een gegeven moment niet meer voorkomen dat de Switch er uit glipt.

Zo heb ik een verstelbare Vita grip die aan het begin bijna niet te verschuiven was en na een paar maanden gebruik een eigen leven is gaan leiden. En het is ook niet alsof die gasten van Giantbomb net komen kijken en ze zijn zeker niet anti Nintendo. Ook de val wordt niet verborgen gehouden dus het is puur informatief, maar als je het niet wilt horen en alleen maar hosanna wenst ...tja :+

Het is dat ik super eigenwijs ben, maar alles bij elkaar ben ik allang tot de conclusie gekomen dat het slimmer is om even een paar maanden af te wachten met de Switch. Heb simpelweg gewoon zin in nieuwe hardware dus ik doe ook niks met de informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Xerox schreef op zondag 26 februari 2017 @ 14:52:
[...]

Er zit bij de losse dock toch sowieso een oplaadkabel en HDMI-kabel?
Ja... maar wanneer je een extra laadkabel wilt meenemen en die los moet kopen kost die 30 euro.
Dus indien je EN een laadkabel EN extra dock EN een 2e set Joy-Con's wilt...

309/330-(100+100+30)=70/100 euro voor de tablet ;-)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

S2S schreef op zondag 26 februari 2017 @ 11:49:
[...]

We hadden het specifiek over reviews...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:27
Thalaron schreef op zondag 26 februari 2017 @ 15:05:
[...]

Ja... maar wanneer je een extra laadkabel wilt meenemen en die los moet kopen kost die 30 euro.

Dat is ook de reden dat ik gewoon twee switchen neem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaizoku94
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 16-11-2023
Beakzz schreef op zondag 26 februari 2017 @ 15:03:
[...]

Het wordt hier gewoon weer opzij gezet alsof het niks is (niet door jou), maar als na 1 val beide joycons niet meer klikken dan is dat wederom iets om rekening mee te houden. Als het mechanisme steeds meer ruimte krijgt bij normaal gebruik dan kan je op een gegeven moment niet meer voorkomen dat de Switch er uit glipt.

Zo heb ik een verstelbare Vita grip die aan het begin bijna niet te verschuiven was en na een paar maanden gebruik een eigen leven is gaan leiden. En het is ook niet alsof die gasten van Giantbomb net komen kijken en ze zijn zeker niet anti Nintendo. Ook de val wordt niet verborgen gehouden dus het is puur informatief, maar als je het niet wilt horen en alleen maar hosanna wenst ...tja :+

Het is dat ik super eigenwijs ben, maar alles bij elkaar ben ik allang tot de conclusie gekomen dat het slimmer is om even een paar maanden af te wachten met de Switch. Heb simpelweg gewoon zin in nieuwe hardware dus ik doe ook niks met de informatie.
Ik denk dat het ligt aan hoe ze het presenteren, natuurlijk zou het kunnen gebeuren maar nu hebben ze 1 review unit laten vallen op beton is er gezegd maar hoe hoog ? lagen er nog kiezels? welke kant op hebben ze het laten vallen? Een presentator slaat nog letterlijk een joy-con uit zijn grip zo hoor je er volgens mij niet mee om te gaan want dan ga je waarschijnlijk het mechanisme kapot maken(geen normaal gebruik).

Daarna proberen ze te demonstreren dat het zo maar zou kunnen vallen maar daar hebben ze dan moeite mee en pas wanneer er op de tablet naar benden wordt gedrukt zakt de tablet enigszins naar beneden. Dus om dit nou een goede test te noemen waar je wat aan hebt, Ik ben er helemaal voor dat apparaten zo getest worden omdat het limiet van een apparaat dan zichtbaar wordt, maar laat gewoon duidelijk in een filmpje zijn wat je het apparaat hebt aangedaan en wat de gevolgen zijn en herhaal het een paar keer in plaats van incomplete informatie afgeven.

Het is al op te merken aan je verhaal dat die test geen shit voorstelt "Als", "Mechanisme","normaal gebruik". We weten nog steeds niet hoe het mechanisme met het knopje werkt (Had dat dan ook goed toegelicht in het filmpje en getest), Wat is normaal gebruik ? wel een beetje een erg algemene term ze hadden best een kader kunnen stellen om daar in te testen dan kom je op veel betere resultaten uit.(wat gebeurt er als je de joycons 500x er in en uithaalt, Wat gebeurd als je de joycons weg smijt en weer probeert ze te bevestigen, wat gebeurd er als we de tablet laten vallen op het bevestiging mechanisme en daarna de joy-cons weer proberen te bevestigen). kortom het is veelte algemeen en vaag gepresenteerd om dit als serieus probleem te zien voor nu imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
Thalaron schreef op zondag 26 februari 2017 @ 15:05:
[...]

Ik denk dat je de laadkabel dubbel telt. Bij de losse dock zal ook wel een laadkabel zitten lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Iemand al een Webshop gevonden waar ze de Snipperclips + JoyCon bundel aanbieden? Die stond toch voor 3 Maart in de planning?

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuuz
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-09 21:41
Wahloh schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:36:
Iemand al een Webshop gevonden waar ze de Snipperclips + JoyCon bundel aanbieden? Die stond toch voor 3 Maart in de planning?
Komt pas een week later uit (10 Maart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
kfaessen schreef op zondag 26 februari 2017 @ 15:53:
[...]

Ik denk dat je de laadkabel dubbel telt. Bij de losse dock zal ook wel een laadkabel zitten lijkt mij.
Ahzo, dat zou inderdaad kunnen kloppen. Dan is het 100/130 euro voor de tablet los wat ik nog altijd een betere deal zou vinden. Niet voor mij overigens want ik heb er gewoon 2 Pro Controllers bij besteld. Lijkt mij veel comfortabeler spelen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wahloh schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:36:
Bij coolbleu is die al te preorderen,

https://www.consoleshop.n...5206.830648741.1487951923

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@Wahloh En nedgame: https://www.nedgame.nl/ni...-snipper-clip/9202947729/

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2017 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:36
Je krijgt maar 5 euro korting he, snipperclips gaat 20 euro kosten. Ik wacht nog wel effe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Ryatzu schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:56:
Je krijgt maar 5 euro korting he, snipperclips gaat 20 euro kosten. Ik wacht nog wel effe
Ik zag het. Denk dat ik toch gewoon Snipperclips los koop, die extra JoyCons heb ik toch nog niet nodig. De twee die bij de Switch geleverd worden zijn voldoende om Snipperclips met mijn vriendin te kunnen spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Nintendo of Europe

Whether you use the Joy-Con or Pro Controller, #NintendoSwitch is fully compatible with your #amiibo!

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C5mmYpjWYAEqkpK.jpg
Pagina: 1 ... 88 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussies over prijzen en bestellingen horen niet hier thuis, maar in dit topic: Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic