henkyyyyyyy schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 11:34:
Misschien vinden jullie mij te negatief, maar ik vind het toch wel bijzonder dat er van die framedrops in Zelda (De AAA game bij de launch van de Switch) zitten.
Ze zijn in 2013 begonnen met ontwikkelen dan mag je toch wel verwachten dat hij bij launch tiptop in orde is.
Het is 2017 en de game loopt op 720 en op 900p.
Nou ja als je een game (engine) maakt met de Wii U in gedachte die je vervolgens 3 jaar later moet gaan aanpassen om werkend te krijgen op de Switch. Lijkt mij niet echt een optimale manier om de game te draaien op de Switch.
De engine kan dus misschien wel geprogrammeerd zijn op basis van sterke punten van de WiiU (om performance acceptabel te krijgen), wat indirect impact heeft/had op de performance op de Switch.
En we moeten allemaal maar wachten op een Day one patch.
Waar we nog helemaal niks over gehoord hebben wat die doet, nog steeds geen statement van Nintendo.
Het zal wel aan mij liggen ik heb ook nog steeds mijn pre-order staan, maar erg gelukkig word ik niet van deze berichten.
Nintendo heeft al wel via de pers naar buiten gebracht over wat de day 1 patch doet, die van het OS dan

.
- Nintendo eShop access
- Online multiplayer
- Sharing images to social networks
- Linking Nintendo Accounts
- Connecting to public internet hotspots
En mogelijk dus nog wat bugfixes die naar voren gekomen zijn uit de previews door de pers. Maar het zou mij niet verbazen als de game zelf ook een day1 patch krijgt.
[
Voor 8% gewijzigd door
blmp op 25-02-2017 11:50
]