Acties:
  • +2 Henk 'm!
Lekker Ventje schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 18:43:
Als er zaken niet in orde zijn wordt dat niet automatisch rechtgeluld maar dat er bv geen browser is wordt als een doodzonde gezien terwijl het merendeel van de mensen (die hierover zeuren) nooit of te nimmer een browser op een console gebruiken een Switch zullen kopen.
FTFY :Y)

In ander nieuws, je kon er de klok op gelijk zetten, maar de eerste previews maken al een vergelijking met een PS4 spel dat volgende week uitkomt.

[ Voor 21% gewijzigd door RayNbow op 24-02-2017 19:39 ]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik gewoon goed van Nintendo is dat ze altijd hun eigen ding blijven doen. Altijd opzoek naar vernieuwing, en dat niet totaal van specs laten afhangen. Tevens ook nog het enige ''echte'' game bedrijf. Sony ''Playstation'', Microsoft ''Xbox'', Nintendo = Nintendo. Klaar. Daarvoor verdienen ze bij mij goodwill. Ben geen pure Nintendo fan, ik spendeer meer tijd op de Playstation, maar Nintendo consoles haal ik er altijd bij. Mario, Zelda, Donkey Kong, Metroid, Star Fox doen het altijd goed bij mij. Deze keer trouwens, met de Switch, denk ik dat ik er wel veel op zal spelen, vooral wanneer ik niet mijn PS4 kan aanraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:27
net ook de eerst reclame gezien van de switch op tv...en dan te denken dat mensen nu nog willen bestellen en hij is bijna overal uitverkocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
AstralizeR schreef op maandag 20 februari 2017 @ 12:22:
Was dit al geplaatst? (possible spoilers) :P
ESRB rating summary voor Breath of The Wild

spoiler:
The game contains some mildly suggestive material: fairies with moderate cleavage and/or exaggerated-size breasts; dialogue such as "I get to see a young hunk draw a bow again?" and "If I have to have something pounce on me, why couldn't it be a lady?" During the course of the game, a shop owner tells Link that she only serves "...drinks that are definitely just for adults..."; players can also encounter a drunken character that occasionally hiccups.
Wat spicy scenes min of meer gerelateerd aan de ESRB rating (spoilery): https://twitter.com/JeffGrubb/status/835153856270999552

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 16:25

cronixx

krieuw

Zojuist kwam de Switch reclame tijdens het reclameblok van Voetbal Inside op RTL7.

"Vanaf 3 maart verkrijgbaar."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jd1987
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 11:02

jd1987

cliquefotografie.nl

Ha ik heb deze week aan een aantal lokalisaties van de Switch commercials gewerkt voor NL en BE. Na een paar dagen footage kijken ook maar een Switch besteld :)

Nikon Z6 | Nikkor 16-35 F4 VR AF-S | Nikkor 24-70 F2.8 AF-S | Nikkor 85 F1.8 AF-S | DJI Mini 2 | Lenovo Yoga Slim 7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

jd1987 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 21:32:
Ha ik heb deze week aan een aantal lokalisaties van de Switch commercials gewerkt voor NL en BE. Na een paar dagen footage kijken ook maar een Switch besteld :)
Het levende bewijs dat reclames werken? :+

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-06 00:04

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Kan iemand mij uitleggen waarom Nintendo het onmogelijk zou maken om Bluetooth Headsets te gebruiken in combinatie met de Switch?

Ja, ik weet dat het niet mogelijk is maar waarom? Waarom Nintendo?!

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:59
Klopt het nou dat ik ook gewoon digitale codes op bijvoorbeeld Amazon.com kan bestellen en ze dan gewoon op de EU Switch kan spelen? Wil weer volledig digitaal gaan op deze console en Zelda is daar €55 en hier gewoon €69.

Heb besloten de pre-order toch maar te houden aangezien ik uiteindelijk toch elke console koop :+ Weinig games aan het begin is ook wel het laatste probleem met mijn mega backlog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eShop schijnt aan een Nintendo Account gekoppeld te zijn, dus zou je in dat geval een account in de US moeten maken (je kan meerdere Nintendo Accounts op de Switch hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:59
Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 21:38:
eShop schijnt aan een Nintendo Account gekoppeld te zijn, dus zou je in dat geval een account in de US moeten maken (je kan meerdere Nintendo Accounts op de Switch hebben)
Ah top...dat maakt me verder niet uit en dan ga ik gewoon volledig US met aankopen. Op De PS4 heb ik ook 2 accounts en merk er weinig van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beakzz schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 21:40:
[...]

Ah top...dat maakt me verder niet uit en dan ga ik gewoon volledig US met aankopen. Op De PS4 heb ik ook 2 accounts en merk er weinig van.
Ik ga het echt met 2 accounts doen; een NL account en een US account. Ik ga verder grote games op cartridge kopen (Zelda, MarioKart, Splatoon, etc) en de kleinere games als downloads (Snipperclips (na demo, misschien), Shovel Knight, Puyo Puyo Tetris, etc). Ik ga wel kijken of een spel véél eerder in de VS uitkomt, dan haal ik hem in die eShop. Anders gewoon in de Nederlandse.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Even een vriendelijke reminder, er is ook Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic voor alles rondom het bestellen van de Switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-08 10:06

KoensSocialL

Mezelf.

Denken jullie dat ze de nieuwe South Park game gaan uitbrengen voor de Switch? Ik hoop er nog altijd hoop mits deze nu is uitgesteld + Ubisoft er veel voor wilt maken.

Ik ben zelf nog altijd hard aan het twijfelen of ik hem effectief ga halen (heb reservering) .
Ik lees goede dingen maar ook minder goede dingen de afgelopen dagen.

Morgen kan ik hem testen dus ben eens benieuwd of het iets is :)

K.W.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wahloh
  • Laatst online: 17-06 00:04

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Dit is wel pijnlijk. Vooral omdat ProJared meestal toch wel goede punten aanstipt en eerlijk is in zijn reviews.

Afbeeldingslocatie: http://data.rvaneijndhoven.nl/tweakers/framerate_projared.fw.png

In onderstaande video is het verschil in framerate tussen Handheld en Docked te zien.

Ik hoop dat het mogelijk is om de Switch Docked naar 720p te kunnen forceren in plaats van de standaard Docked 900p om gestotter te voorkomen.

[ Voor 44% gewijzigd door Wahloh op 25-02-2017 01:41 ]

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Schijnt overigens wel dat de handheld framerate zo'n beetje 100% prima is.

Dus het kan volgensmij zo'n beetje vanalles zijn van de game engine die niet goed schaalt (blijft een WiiU port) tot settings tever omhoog gooien in docked mode. Al is het natuurlijk prima mogelijk dat er een patch komt die dit fixed.
Wahloh schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 01:38:
Dit is wel pijnlijk. Vooral omdat ProJared meestal toch wel goede punten aanstipt en eerlijk is in zijn reviews.

[afbeelding]

In onderstaande video is het verschil in framerate tussen Handheld en Docked te zien.

[video]

Ik hoop dat het mogelijk is om de Switch Docked naar 720p te kunnen forceren in plaats van de standaard Docked 900p om gestotter te voorkomen.
Hoorde tijdens de GameXplain AMA over Zelda (dacht ik dat het was) dat er geen verschil in zat qua performance wat raar is op zich. Dus het zou mij niet verbazen dat het misschien wel een bug is van het systeem als deze docked is (clocks die niet goed upscalen misschien). Who knows ... day 1 patches moeten nog komen.

[ Voor 100% gewijzigd door blmp op 25-02-2017 02:00 . Reden: quote ]

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Michel242186
  • Laatst online: 18:27
Hij kiest ook wel een plekje uit die grafisch vrij zwaar is..Kan me voorstellen dat dat ff voor een dipje zorgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Hm, ben benieuwd in hoeverre de framerate een issue gaat zijn. Ik heb gelezen dat de framerate constanter 30fps aantikt buiten het Great Plateau (ik gok dat de hoeveelheid gras die gerendered wordt dit kan veroorzaken, net zoals mogelijk sommige effecten?). De previews die het vermelden, lijken het meestal slechts een lichte drop te noemen, maar dat zegt niet zoveel.

Of 720p te forceren is of niet weten we niet, maar in de UI video van GameXplain tonen ze (link hieronder, vanaf 20:00) in de settings wel een menu waarbij je de resolutie van je TV kan kiezen. Geen idee of de settings geprogrammeerd in de game zelf dat zouden negeren of niet.

[ Voor 0% gewijzigd door JackAvery op 25-02-2017 03:30 . Reden: timestamp video edit ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JackAvery schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 03:27:
[...]

Of 720p te forceren is of niet weten we niet, maar in de UI video van GameXplain tonen ze (link hieronder, vanaf 20:00) in de settings wel een menu waarbij je de resolutie van je TV kan kiezen. Geen idee of de settings geprogrammeerd in de game zelf dat zouden negeren of niet.

[video]
Volgens mij wordt er wat ik gelezen heb in de GameXplain Q&A video de vraag beantwoord of die setting invloedt heeft of niet. (Het antwoord: geen invloed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
Op Nintendolife zeiden ze dat de framerate vrij stabiel op 30 fps ligt en slechts een enkele keer inkakt.
Heb ondertussen al vele uren Zelda gameplay op youtube gezien en het is mij niet opgevallen. Moet er wel bijzeggen dat ik sowieso dat soort dingen niet snel zie, tenzij het beeld bijna stilstaat zoals in BF1 op de XBO als het druk is op een plek. Verschil tussen 30 fps en 60 fps zie ik ook nauwelijks.

Van wat ik op youtube gezien heb kan ik alleen maar enthousiast worden. Nu nog hopen dat woensdag een nieuwe Denpa Men voor de Switch aangekondigd wordt.

[ Voor 0% gewijzigd door Lekker Ventje op 25-02-2017 07:51 . Reden: tiepo ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:57

S2S

[afbeelding]

[video]

Wat een gezeur zeg.. het is een game, in de echt wereld stottert niets, ga je leker buiten spelen. Het zal allemaal wel meevalen, de meeste klagers zitten op het internet :+

Vroeger met de NES en de Gameboy stotterde hele levels.. maakte niets, maakte het alleen maar moeilijker, iedereen had lol. Nu dropt een game een paar frames.. help.. erg..

Nu hebben zel lol door te klagen op het internet. Man o Man wat zijn wij verwend..

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

S2S schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 07:49:
[...]

Wat een gezeur zeg.. het is een game, in de echt wereld stottert niets, ga je leker buiten spelen. Het zal allemaal wel meevalen, de meeste klagers zitten op het internet :+
99,99% van alle klagers zijn mensen die een PS4 Pro hebben gekocht welke gewoon in veel games amper 1080p30 kan halen, dus moeten ze de Switch afzeiken om een beter gevoel te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S2S

S2S

Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 07:51:
[...]

99,99% van alle klagers zijn mensen die een PS4 Pro hebben gekocht welke gewoon in veel games amper 1080p30 kan halen, dus moeten ze de Switch afzeiken om een beter gevoel te krijgen.
Mja weet ik niet... wat ik wel weet is dat het internet vol klagers zit, is lekker makkelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Of het met de Pro te maken heeft weet ik niet maar het valt me wel op dat veel mensen tegenwoordig erg zuur reageren als het over Nintendo gaat. Terwijl zowel 100% zeker zowel MS als Sony heel graag Nintendo games op hun console zouden willen hebben.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

S2S schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 07:54:
[...]

Mja weet ik niet... wat ik wel weet is dat het internet vol klagers zit, is lekker makkelijk..
Maar ja, ik weet wel dat ik volgende week rond deze tijd amper geslapen heb en alweer Zelda zit te spelen, en te genieten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S2S

S2S

Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 07:55:
[...]

Maar ja, ik weet wel dat ik volgende week rond deze tijd amper geslapen heb en alweer Zelda zit te spelen, en te genieten :)
Ik ook, en FAST RMX :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:50
S2S schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 07:54:
[...]

Toen ik BOTW speelde op de Switch waren er wel degelijk best veel framedrops, vooral met veel gras.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ik denk dat framedrops bij deze generatie consoles hoort. Gamers verwachten steeds meer maar de consoles moeten steeds voordeliger worden.

As it's an important topic, we'll also touch upon performance. We're yet to play a retail build of the Wii U entry, but were concerned by the performance of the E3 demo. On Switch we have better results and a generally solid 30FPS, which holds true for lengthy periods. There are occasional dips, however, normally for a second or so, that seem to trigger when the game is streaming assets or - less commonly - when particular effects kick in. Generally we've been pleased with how it runs, all told, as it's enabled us to get immersed into the experience.

Komt uit http://www.nintendolife.c..._zelda_breath_of_the_wild

De moeite waard om te lezen wat mij betreft.

[ Voor 73% gewijzigd door Lekker Ventje op 25-02-2017 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 11:56
Look what I found on AliExpress
http://s.aliexpress.com/Nf2eMZvy

De eerste case staat te koop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boefje79 schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 08:06:
Look what I found on AliExpress
http://s.aliexpress.com/Nf2eMZvy

De eerste case staat te koop...
Ik zou niet snel Chinese namaak hoesjes kopen. Je weet niet wat de kwaliteit er van is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Fuwor schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 08:00:
[...]

Toen ik BOTW speelde op de Switch waren er wel degelijk best veel framedrops, vooral met veel gras.
Toen ik NES speelde waren er pas veel frame drops :P

Het is de som van alles wat een goede game is..

[ Voor 9% gewijzigd door S2S op 25-02-2017 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 11:56
Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 08:11:
[...]

Ik zou niet snel Chinese namaak hoesjes kopen. Je weet niet wat de kwaliteit er van is :)
Waar denk je, dat die €10 duurdere van onze shops vandaan komen?

Persoonlijk ga ik ook gewoon voor een die ik kan voelen hoor, maar de eerste items komen te koop...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
...if you have been living under a rock.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Bij Amazon heb je voor hetzelfde geld ook een Switch case en die leveren een stuk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S2S schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 08:18:
[...]

Toen ik NES speelde waren er pas veel frame drops :P

Het is de som van alles wat een goede game is..
Ga Sonic 2 op de Megadrive eens spelen met twee spelers..... Pure nostalgie. Maar vandaag de dag zit ik daar niet meer op te wachten eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 10:08:
[...]

Ga Sonic 2 op de Megadrive eens spelen met twee spelers..... Pure nostalgie. Maar vandaag de dag zit ik daar niet meer op te wachten eigenlijk.
Zo extreem is het vandaag de dag niet meer ;) Maar als je sommige mag geloven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 08:41:
[...]

...if you have been living under a rock.
Graag zie ik dan een document of artikel waarin beschreven wordt dat in een eerder prototype de JoyCons via een magneet aan de Switch werden bevestigd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
RayNbow schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 10:24:
[...]

Graag zie ik dan een document of artikel waarin beschreven wordt dat in een eerder prototype de JoyCons via een magneet aan de Switch werden bevestigd. ;)
Niet te serieus bedoelt. Maar beetje nutteloos filmpje in ieder geval niet nuttige dingen die je nog niet wist. Zo kan ik nog wel 1000 feitjes gaan publiceren waarschijnlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:29
6!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 16:25

cronixx

krieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:29
Hahaha, IKEA pakket.. :+
https://soundcloud.com/nu...do-switch-de-belofte-waar

Leuke review, bekende punten pro's en con's. Klinkt voor mij dat ze onder de indruk zijn van Nintendo's console.

[ Voor 34% gewijzigd door Dagg op 25-02-2017 10:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 08:29
Misschien vinden jullie mij te negatief, maar ik vind het toch wel bijzonder dat er van die framedrops in Zelda (De AAA game bij de launch van de Switch) zitten.

Ze zijn in 2013 begonnen met ontwikkelen dan mag je toch wel verwachten dat hij bij launch tiptop in orde is.
Het is 2017 en de game loopt op 720 en op 900p.

En we moeten allemaal maar wachten op een Day one patch.
Waar we nog helemaal niks over gehoord hebben wat die doet, nog steeds geen statement van Nintendo.

Het zal wel aan mij liggen ik heb ook nog steeds mijn pre-order staan, maar erg gelukkig word ik niet van deze berichten.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

henkyyyyyyy schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 11:34:
Misschien vinden jullie mij te negatief, maar ik vind het toch wel bijzonder dat er van die framedrops in Zelda (De AAA game bij de launch van de Switch) zitten.

Ze zijn in 2013 begonnen met ontwikkelen dan mag je toch wel verwachten dat hij bij launch tiptop in orde is.
Het is 2017 en de game loopt op 720 en op 900p.
Nou ja als je een game (engine) maakt met de Wii U in gedachte die je vervolgens 3 jaar later moet gaan aanpassen om werkend te krijgen op de Switch. Lijkt mij niet echt een optimale manier om de game te draaien op de Switch.

De engine kan dus misschien wel geprogrammeerd zijn op basis van sterke punten van de WiiU (om performance acceptabel te krijgen), wat indirect impact heeft/had op de performance op de Switch.
En we moeten allemaal maar wachten op een Day one patch.
Waar we nog helemaal niks over gehoord hebben wat die doet, nog steeds geen statement van Nintendo.

Het zal wel aan mij liggen ik heb ook nog steeds mijn pre-order staan, maar erg gelukkig word ik niet van deze berichten.
Nintendo heeft al wel via de pers naar buiten gebracht over wat de day 1 patch doet, die van het OS dan ;).

- Nintendo eShop access
- Online multiplayer
- Sharing images to social networks
- Linking Nintendo Accounts
- Connecting to public internet hotspots

En mogelijk dus nog wat bugfixes die naar voren gekomen zijn uit de previews door de pers. Maar het zou mij niet verbazen als de game zelf ook een day1 patch krijgt.

[ Voor 8% gewijzigd door blmp op 25-02-2017 11:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Eerste review cijfer: Zelda BotW een 10 in nieuwe Edge magazine!

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dagg schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 10:56:
Hahaha, IKEA pakket.. :+
https://soundcloud.com/nu...do-switch-de-belofte-waar

Leuke review, bekende punten pro's en con's. Klinkt voor mij dat ze onder de indruk zijn van Nintendo's console.
Hij zegt dat het indrukwekkend is en dat het er grafisch net iets onder de X1 en PS4 uitziet... Maar mensen op de frontpage schreeuwen veelal onder de Switch artikelen dat het slechts een Wii U 1.5 is en dat het grafisch compleet niet kan meekomen met de echte consoles..... 8)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Geengrenzuh schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 11:51:
Dat maakt dus een 10 gemiddeld. Beste game ooit dus. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 12:03:
[...]

Hij zegt dat het indrukwekkend is en dat het er grafisch net iets onder de X1 en PS4 uitziet... Maar mensen op de frontpage schreeuwen veelal onder de Switch artikelen dat het slechts een Wii U 1.5 is en dat het grafisch compleet niet kan meekomen met de echte consoles..... 8)
Het is denk ik eerder een PS3 / X360 plus. Maar goed prima als handhelds want als gewone console ga ik hem niet gebruiken.

Maar volgens mij heeft een iPhone 7 of gelijkwaardige Android betere graphics.

Vraag me ook af of ze met nieuwe peripherals komen die je op het scherm kan klikken ipv de Joy-Cons.

[ Voor 7% gewijzigd door Phusebox op 25-02-2017 12:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Phusebox schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 12:08:
[...]
Maar die kosten ook flink wat meer geld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 12:08:
[...]

Het is denk ik eerder een PS3 / X360 plus. Maar goed prima als handhelds want als gewone console ga ik hem niet gebruiken.

Een PS4/X1 min dus. Meer dan prima, zeker in handheld mode.
Of die andere apparaten betere graphics hebben in full games zullen we helaas waarschijnlijk nooit weten. Al jaren wordt de echte gaming beleving beloofd op tablets en telefoons, en al jaren wordt dat niet waargemaakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
blmp schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 11:46:
[...]

Nou ja als je een game (engine) maakt met de Wii U in gedachte die je vervolgens 3 jaar later moet gaan aanpassen om werkend te krijgen op de Switch. Lijkt mij niet echt een optimale manier om de game te draaien op de Switch.

De engine kan dus misschien wel geprogrammeerd zijn op basis van sterke punten van de WiiU (om performance acceptabel te krijgen), wat indirect impact heeft/had op de performance op de Switch.

[...]

Nintendo heeft al wel via de pers naar buiten gebracht over wat de day 1 patch doet, die van het OS dan ;).

- Nintendo eShop access
- Online multiplayer
- Sharing images to social networks
- Linking Nintendo Accounts
- Connecting to public internet hotspots

En mogelijk dus nog wat bugfixes die naar voren gekomen zijn uit de previews door de pers. Maar het zou mij niet verbazen als de game zelf ook een day1 patch krijgt.
Dat verklaard niet dat de handheld mode wel goed draait. Ik weet niet hoe erg en hinderlijk de frame drops zijn, maar misschien hadden ze beter gebruik kunnen maken van een dynamische resolutie of de optie tussen 720p en 900p op de tv.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:45

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Rofl, call me an Arlo fan, maar het is gewoon grappig: YouTube: The Not-Calm Before the SWITCHSPLOSION

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Nu officieel via de Twitter van Shinen:

Fast RMX beschikbaar op 3 maart voor 19,99 euro.

https://twitter.com/ShinenGames/status/835201006367559680

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-08 09:59
BlackMage schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 13:51:
Nu officieel via de Twitter van Shinen:

Fast RMX beschikbaar op 3 maart voor 19,99 euro.

https://twitter.com/ShinenGames/status/835201006367559680
Nice, die komt dan ook in huis naast Zelda. Zelda op cartridge en Fast RMX digitaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 19:46
-knip-

edit: Video was al gepost.

[ Voor 83% gewijzigd door Zeror op 25-02-2017 16:40 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Wauw dat wist ik nog niet.

Kijk anders even de posts van vandaag terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Eurogamer heeft een best interessante post waaruit blijkt dat het toch gewoon een 'slightly modified' nVidia Tegra x1 chip lijkt te zijn zoals al langer gedacht werd. Ook wat extra informatie over de clock speeds is nu bekend n.a.v. nieuwe developer documentatie:
The key addition is a new mode seemingly designed to beef up handheld performance. Developers can opt for a 384MHz GPU clock - a straight 25 per cent uplift in compute power compared to the default 307.2MHz option. Both frequencies are available to developers in what it calls 'normal mode' operation - and to be clear, users will not be able to choose between them. Additionally, adjustments have been made to available memory bandwidth. In our prior story, we revealed that in undocked mode, developers could choose between running the LPDDR4 memory at either 1600MHz or 1331.2MHz. The 1600MHz option is now only available in 'boost mode' - when Switch is docked - while 1600MHz support in mobile mode is deprecated. As before, developers can opt to run handheld modes while in the dock too, and to be clear, the documentation has no new modes for docked performance. On top of that, we should stress that not all games will use the 384MHz GPU mobile mode - game-makers will choose the best fit for their projects, and 307.2MHz remains the default option.
Overigens ook wel interessant het speculatie stukje over waarom Zelda mogelijk 'maar' 900p is docked.
Moving into pure speculation mode for a moment, we wonder whether Zelda uses the new mobile GPU clock mode - it closes the gap a little between handheld and docked GPU performance and combined with only a small leap in memory bandwidth, this may explain why the title renders at 720p on the go, but only 900p when docked.
source: http://www.eurogamer.net/...tch-clocks-by-25-per-cent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
blmp schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 16:55:
Eurogamer heeft een best interessante post waaruit blijkt dat het toch gewoon een 'slightly modified' nVidia Tegra x1 chip lijkt te zijn zoals al langer gedacht werd. Ook wat extra informatie over de clock speeds is nu bekend n.a.v. nieuwe developer documentatie:

[...]

Overigens ook wel interessant het speculatie stukje over waarom Zelda mogelijk 'maar' 900p is docked.

[...]

source: http://www.eurogamer.net/...tch-clocks-by-25-per-cent
Wilde hem net posten. Interessant leesvoer inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therach
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:37
Ik ben nog aan het kijken hoe ik mijn Switch het beste op kan laden op een andere locatie. Zou een iPad oplader in combinatie met USB C kabel van mijn Nexus 6p gewoon moeten werken?

Of misschien de USB C lader van mijn laptop?

[ Voor 11% gewijzigd door Therach op 25-02-2017 18:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phusebox
Ik las dat ze met een normale powerbank (2A) iets van 1% per 6 minuten konden opladen. Dus volledig opladen zou dan ca 10 uur duren.

Ik denk dus dat er wel een wat zwaardere lader nodig is. Ook jammer trouwens dat er nog geen docks te koop zijn. Als het maar niet zo gaat als met de Wii U gamepads, die zouden ook later los te koop zijn.

Afbeeldingslocatie: https://cdn0.vox-cdn.com/thumbor/ORtu3E7gVcTY5g2D5OVjCQoX54M=/1200x0/filters:no_upscale()/cdn0.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/8034591/Image_uploaded_from_iOS.jpg

En het blijkt nu dat die 15V 2.6A nodig is om te kunnen opladen. Dus ik denk dat weinig laders dat aan kunnen?

En dit lijkt weer aan te tonen dat je wel een powerbank kunt gebruiken: http://press-start.com.au...using-a-portable-charger/

[ Voor 42% gewijzigd door Phusebox op 25-02-2017 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therach
Bedankt voor die foto! Zo te zien moet het met deze laptoplader wel goed komen :)
Een iPad oplader gaat inderdaad niet lukken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ASkTk4Yr2kZCnB3pCDpBA9fP/thumb.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Therach op 25-02-2017 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik heb helaas niks dat hieraan voldoet. Bummer. Maar goed ga hem toch niet docked gebruiken dus ik naam aan dat ik de bijgeleverde AC adapter dan gewoon kan insteken en dat die niet een andere aansluiting heeft op het dock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therach
Ja dat lijkt mij wel. Volgens mij is de AC adapter gewoon USB C :)
Nintendo Switch AC
Nintendo Switch Dock

[ Voor 26% gewijzigd door Therach op 25-02-2017 18:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Therach schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 18:40:
Ja dat lijkt mij wel. Volgens mij is de AC adapter gewoon USB C :)
[afbeelding]
[afbeelding]
Haha lame zeg met een vaste kabel. Stel je voor dat je een universele milieuvriendelijke oplader bij je systeem levert. Stelletje egoïstische eikels toch ook :+

Hmm en ze verkopen wel gelicenseerde opladers die gewoon 5V 2.1A zijn. Lekker verneukeratief. https://www.bol.com/nl/p/thuislader-switch/9200000073627253/

[ Voor 13% gewijzigd door Phusebox op 25-02-2017 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 18:07:
Ik las dat ze met een normale powerbank (2A) iets van 1% per 6 minuten konden opladen. Dus volledig opladen zou dan ca 10 uur duren.

Ik denk dus dat er wel een wat zwaardere lader nodig is. Ook jammer trouwens dat er nog geen docks te koop zijn. Als het maar niet zo gaat als met de Wii U gamepads, die zouden ook later los te koop zijn.

[afbeelding]

En het blijkt nu dat die 15V 2.6A nodig is om te kunnen opladen. Dus ik denk dat weinig laders dat aan kunnen?

En dit lijkt weer aan te tonen dat je wel een powerbank kunt gebruiken: http://press-start.com.au...using-a-portable-charger/
Je kan ook de officiele adapters los kopen.
https://www.gamemania.nl/.../136483_switch-ac-adapter

En de dock komt ook gewoon los verkrijgbaar, alleen nog geen EU / US info:

Australië: http://www.play-asia.com/nintendo-switch-dock-set/13/70ave5 (maart 2017)
Japan: http://www.play-asia.com/nintendo-switch-dock-set/13/70ava9 (28 april 2017)

Verder denk ik dat Nintendo de docks misschien los "zelf" gaat verkopen via deze site:
https://nos.nintendo-europe.com/hardware-accessories
En ik hoop, en dit is echt wishful thinking, dat de andere officiële Nintendo accessoires ook op die site komen!

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2017 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Edge noemt dat botw misschien wel beter is dan ocarine of time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 19:42:
[...]

Je kan ook de officiele adapters los kopen.
https://www.gamemania.nl/.../136483_switch-ac-adapter

En de dock komt ook gewoon los verkrijgbaar, alleen nog geen EU / US info:

Australië: http://www.play-asia.com/nintendo-switch-dock-set/13/70ave5 (maart 2017)
Japan: http://www.play-asia.com/nintendo-switch-dock-set/13/70ava9 (28 april 2017)

Verder denk ik dat Nintendo de docks misschien los "zelf" gaat verkopen via deze site:
https://nos.nintendo-europe.com/hardware-accessories
Leuk maar ook dat is een adapter met een fixed kabel. Tegenwoordig als ik ergen heen ga (vakantie bv) dan heb ik aan 1 USB lader in principe voldoende voor al mijn devices (telefoon, fotocamera etc). Maar mee voor de Nintendo Switch moet je weer een aparte adapter meezeulen. Echt zo 2010.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:01
Phusebox schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 19:51:
[...]

Leuk maar ook dat is een adapter met een fixed kabel. Tegenwoordig als ik ergen heen ga (vakantie bv) dan heb ik aan 1 USB lader in principe voldoende voor al mijn devies (telefoon, fotocamera etc). Maar mee voor de Nintendo Switch moet je weer een aparte adapter meezeulen. Echt zo 2010.
Voor zover ik het nu kan inschatten kan de switch gewoon aan een random 5volt 2+A adapter met en USB A-c Kabel
Beide heb ik altijd al bij...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Geengrenzuh schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 11:51:
Haha Fanboy alert. Perfectie bestaat niet dus een 10 voor een game is belachelijk.
[...]

Leuk maar ook dat is een adapter met een fixed kabel. Tegenwoordig als ik ergen heen ga (vakantie bv) dan heb ik aan 1 USB lader in principe voldoende voor al mijn devices (telefoon, fotocamera etc). Maar mee voor de Nintendo Switch moet je weer een aparte adapter meezeulen. Echt zo 2010.
De hoge prijzen van de accessoires en dan nu weer dexe fixed cable bewijst wel weer dat Nintendo de consument hiermee echt gaat uitkleden.

[ Voor 51% gewijzigd door Donstil op 25-02-2017 19:59 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 19:56:
[...]

Haha Fanboy alert. Perfectie bestaat niet dus een 10 voor een game is belachelijk.
Edge geeft wel vaker een 10. Zelden, maar het komt vaker voor.
En ja, het zal je wellicht ontgaan zijn, dit is het Nintendo Switch topic. Hier komen voornamelijk mensen die Nintendo en de Nintendo producten een warm hart toedragen. Dus fanboys? Vrij veel in dit topic. *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik denk dat een 5v 2.4A ook gewoon werkt, alleen zal je dan misschien niet kunnen gamen en laden tegelijkertijd. Maar er zijn ook al USB-C opladers die een hogere spanning leveren.
[...]

10 betekent natuurlijk niet altijd perfect. 10 is meer als het beste wat er momenteel te krijgen is en dat klopt.
Maar ja, haters gonna hate.
[...]

De hoge prijzen van de accessoires en dan nu weer dexe fixed cable bewijst wel weer dat Nintendo de consument hiermee echt gaat uitkleden.
Losse kabels kunnen kwijtraken, kinderen kunnen er rare dingen mee gaan doen. Ze kunnen sneller stukgaan. Allemaal redenen om de kabel fixed te maken. Maar ja, haters gonna hate.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2017 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Laatst online: 05-09 10:18
[...]

[...]

10en werden in de jaren 80/90 ook al gegeven voor games, niets nieuws aan de horizon. Zoals jij het brengt zou een 10 dus nooit gegeven kunnen worden. Maar dat klopt ook wel want er is altijd wel iemand die loopt te zeiken. Begrijp me niet verkeerd. Ik zeg niet dat Breath of the Wild dat waard is maar zodra iemand iets positiefs zegt is het een fanboy.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vind het altijd onzin dat games geen 10'en mogen krijgen, een game review is een rekentoets waar vooraf staat hoeveel punten aftrek je moet geven bij een fout. Een review is deels een gevoel en als de reviewer vind dat botw een nieuwe mijlpaal is voor games dan vind ik een 10 terecht. Al zitten er 1000 duizend schoonheids foutjes in, dat gevoel neem je niet weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:51
Een 10 geven is gewoon complete onzin en toont aan dat de journalist niet objectief naar de game heeft gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 23:27

Franko P.

Hit it.

NotSoSteady schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 20:16:
Een 10 geven is gewoon complete onzin en toont aan dat de journalist niet objectief naar de game heeft gekeken.
Mwa, ik kan me nog herinneren dat in de vroegere power unlimited Tekken ook een 10 kreeg.
En dat spel was toentertijd ook een beste hype geworden.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Een score op een review is een mening. Iemand kan makkelijk de mening hebben dat het spel een 10 verdiend, ook al is het spel technisch niet perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach te god, een 10 jongens, wat een wereld ramp. Mocht je het niet mee hebben gekregen, Horizon Zero Dawn heeft ook de 10 een paar keer ontvangen. Komt in iedere industrie voor, muziek, film, overal kan je het ontdekken. Een cijfer geeft een opinie weer. Als de recensent het een perfect spel vind, is de 10 op zijn plaats.
Wel moet ik toegeven, als ik recensent was zou ik de 10 nooit toekennen.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2017 20:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moet wel zeggen dat bij sommige games de reviewers de game totaal niet op waarde kunnen schatten. Bijvoorbeeld zware metal gear solid fans die mgs 5 een 10 gaven. Waarschijnlijk had die een 9 gekregen als de game een andere naam had. Zelfde gebeurde bij skyward sword en gta 4 ook.

Zou een 10 vooral lekker vinden voor al die zuur pruimen en switch haters op de voorpagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 20:04:
[...]

Edge geeft wel vaker een 10. Zelden, maar het komt vaker voor.
En ja, het zal je wellicht ontgaan zijn, dit is het Nintendo Switch topic. Hier komen voornamelijk mensen die Nintendo en de Nintendo producten een warm hart toedragen. Dus fanboys? Vrij veel in dit topic. *O* *O*
Ooh nee ik bedoelde Fanboys welke dat als cijfer geven tijdens een Review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 20:20:
Ach te god, een 10 jongens, wat een wereld ramp. Mocht je het niet mee hebben gekregen, Horizon Zero Dawn heeft ook de 10 een paar keer ontvangen. Komt in iedere industrie voor, muziek, film, overal kan je het ontdekken.
Ik zeg ook niet dat het een wereldramp is, maar ik ben van mening dat een journalist objectief moet zijn, dus ook kritisch naar bepaalde aspecten van een game moet kijken. Dat is ook een beetje het probleem van de industrie, want er wordt in mijn ogen ook te snel een 9 te geven. Doordat veel games standaard een te hoge score ontvangen geven bepaalde magazines en sites voor echt indrukwekkende titels daardoor maar een 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
Jij had die review beter kunnen doen als nintendo basher dan was het veel objectiever geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NotSoSteady schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 20:25:
[...]

Ik zeg ook niet dat het een wereldramp is, maar ik ben van mening dat een journalist objectief moet zijn, dus ook kritisch naar bepaalde aspecten van een game moet kijken. Dat is ook een beetje het probleem van de industrie, want er wordt in mijn ogen ook te snel een 9 te geven. Doordat veel games standaard een te hoge score ontvangen geven bepaalde magazines en sites voor echt indrukwekkende titels daardoor maar een 10.
Dat ben ik helemaal met je eens. Ook stoort mij het een beetje dat in deze maatschappij het cijfer ''7.0'' meteen gezien word als: ''Oh! Dit spel is zo slecht!'' Terwijl ik de 7.0 helemaal niet laag vind. Een 7 op school is toch ook een prima cijfer? Ik heb in ieder geval daar nooit om geklaagd.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2017 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 20:11:
10 betekent natuurlijk niet altijd perfect. 10 is meer als het beste wat er momenteel te krijgen is en dat klopt.
Maar ja, haters gonna hate.
Dat is natuurlijk onzin. Als de de schaal tot 10 loopt dan betekent een maximale score dus dat het perfecte betreft. Niet dat het nu perfectie betreft (wat natuurlijk ook niet klopt).

Een tien uit tien is gewoon onzin voor alles wat een mening betreft. Een tien uit tien kan alleen bij absolute waarheden en dat is dit simpelweg niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
NastyNickNL schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 20:27:
[...]

Jij had die review beter kunnen doen als nintendo basher dan was het veel objectiever geweest.
Basher? Waar haal je die onzin vandaan. Ik kijk gewoon kritisch naar dingen en voel me niet verplicht om een merk te beschermen waar ik een aantal producten van bezit. Breath of the Wild wordt ongetwijfeld geniet, echter is een 10 weer een heel ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NastyNickNL schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 20:27:
[...]

Nee, door iemand die niks met games heeft. /s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cijfers zijn soms een goed ding en soms een slecht ding. Mensen hangen er veel te veel waarde aan. Ik vind de beschrijving om het cijfer heen veel belangrijker. Waar gaat het spel over, spreekt het mij aan, vind ik de gameplay tof? Of dat een game van een 7 of een 10 is vind ik niet belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMN
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17:15

BMN

Donstil schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 20:29:
[...]

Dat is natuurlijk onzin. Als de de schaal tot 10 loopt dan betekent een maximale score dus dat het perfecte betreft. Niet dat het nu perfectie betreft (wat natuurlijk ook niet klopt).

Een tien uit tien is gewoon onzin voor alles wat een mening betreft. Een tien uit tien kan alleen bij absolute waarheden en dat is dit simpelweg niet.
Cijfers zijn sowieso afhankelijk van de context en tijd. Een game/film die 15 jaar geleden een hoog cijfer kreeg zou dat waarschijnlijk nu niet meer krijgen als die nu zou uitkomen. Een 10 nu is gewoon het beste nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 20:25:
[...]

Ooh nee ik bedoelde Fanboys welke dat als cijfer geven tijdens een Review.
Het lijkt mij vrij logisch dat je als blad ervoor kiest om een liefhebber van een bepaalde serie die serie ook te laten reviewen. Iemand die er affiniteit mee heeft. En bij een legendarische gamereeks als Zelda ontkom je dan niet aan die ene fan van de serie op de redactie.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Ik kan jullie straks ook al vertellen hoe de reacties eruit gaan zien op de review van tweakers.
30 procent: discussie dat een game geen 10 mag krijgen.
20 procent: pc va console discussie.
20 procent: switch heeft een slechte launch line up.
15 procent: Mensen die zuur zijn dat het een exclusive is.
7,5 procent: mensen die blij zijn dat de reviews goed zijn en zin hebben in de game.
7,5 procent: wat anders te klagen over de switch en zelda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om in de Zelda sfeer te komen heb ik al mijn Zelda games bij elkaar gezocht. Zijn er toch een mooi aantal, al ontbreken er een paar, jammer genoeg. Heb er weer een paar gespeeld en ben nu bezig met een minder bekende titel: The Minish Cap op de GBA. Toffe game die ik eigenlijk vergeten was. Laat Breath of the Wild maar komen, ben er klaar voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Super Mario 64 (Nintendo 64)
  • Gran Turismo (PlayStation)
  • The Legend of Zelda: Ocarina of Time (Nintendo 64)
  • Halo: Combat Evolved (Xbox)
  • Half-Life 2 (PC)
  • Halo 3 (Xbox 360)
  • The Orange Box (PlayStation 3, PC, Xbox 360)
  • Super Mario Galaxy (Wii)
  • Grand Theft Auto IV (PlayStation 3, Windows, Xbox 360)
  • LittleBigPlanet (PlayStation 3)
  • Bayonetta (PlayStation 3, Xbox 360)
  • Super Mario Galaxy 2 (Wii)
  • Rock Band 3 (PlayStation 3, Xbox 360)
  • The Legend of Zelda: Skyward Sword (Wii)
  • The Last of Us (PlayStation 3)
  • Grand Theft Auto V (PlayStation 3, Xbox 360)
  • Bayonetta 2 (Wii U)
  • Bloodborne (PlayStation 4)
  • GoldenEye 007 (Nintendo 64)
  • Advance Wars (Game Boy Advance)
  • Resident Evil 4 (GameCube, PlayStation 2, Wii, PC, PlayStation 3, Xbox 360)
  • Drop7 (iOS, Android)
  • Red Dead Redemption (Xbox 360, PlayStation 3)
  • Super Street Fighter IV (Xbox 360, PlayStation 3, Arcade)
  • Dark Souls (PlayStation 3, Xbox 360, PC)
Alles games die van Edge een 10 hebben gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NotSoSteady schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 20:40:
  • Super Mario 64 (Nintendo 64)
  • Gran Turismo (PlayStation)
  • The Legend of Zelda: Ocarina of Time (Nintendo 64)
  • Halo: Combat Evolved (Xbox)
  • Half-Life 2 (PC)
  • Halo 3 (Xbox 360)
  • The Orange Box (PlayStation 3, PC, Xbox 360)
  • Super Mario Galaxy (Wii)
  • Grand Theft Auto IV (PlayStation 3, Windows, Xbox 360)
  • LittleBigPlanet (PlayStation 3)
  • Bayonetta (PlayStation 3, Xbox 360)
  • Super Mario Galaxy 2 (Wii)
  • Rock Band 3 (PlayStation 3, Xbox 360)
  • The Legend of Zelda: Skyward Sword (Wii)
  • The Last of Us (PlayStation 3)
  • Grand Theft Auto V (PlayStation 3, Xbox 360)
  • Bayonetta 2 (Wii U)
  • Bloodborne (PlayStation 4)
  • GoldenEye 007 (Nintendo 64)
  • Advance Wars (Game Boy Advance)
  • Resident Evil 4 (GameCube, PlayStation 2, Wii, PC, PlayStation 3, Xbox 360)
  • Drop7 (iOS, Android)
  • Red Dead Redemption (Xbox 360, PlayStation 3)
  • Super Street Fighter IV (Xbox 360, PlayStation 3, Arcade)
  • Dark Souls (PlayStation 3, Xbox 360, PC)
Alles games die van Edge een 10 hebben gekregen.
Buiten die iOS titel en Rock Band vind ik het een aardige lijst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Mwah. Meer dan de helft zou niet eens boven de 7 komen bij mij maar ja meningen verschillen gelukkig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:18

RMX

Phusebox schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 20:52:
Mwah. Meer dan de helft zou niet eens boven de 7 komen bij mij maar ja meningen verschillen gelukkig.
De kans dat jij ooit iets positief vind is ook nihil. Hoevaak lees ik in jouw posts iets over dealbreaker, pre-order annuleren.. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Skyward Sword een 10 ook... de enige Zelda waar ik gewoon na ±75% completion zoiets had van... ja nee laat maar. Dan geef ik dat nog liever aan Twilight Princess en Majora's Mask, twee games die ik objectief veel beter vind dan OoT. Maar OoT is een van die defining games, die het denk ik (net als bvb. FFVII) ook deels moeten hebben van het feit dat ze een van de eerste waren die het concept in 3D als eerste goed deden, niet omdat ze per se de allerbeste games waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Nieuwevolger schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 12:23:
[...]

Dat verklaard niet dat de handheld mode wel goed draait. Ik weet niet hoe erg en hinderlijk de frame drops zijn, maar misschien hadden ze beter gebruik kunnen maken van een dynamische resolutie of de optie tussen 720p en 900p op de tv.
Ik heb vanochtend het filmpje op youtube bekeken waar ze de handheld mode naast de console mode lieten zien maar ik zie die drops niet. Dat kan betekenen dat het erg meevalt (zoals Nintendolife ook zegt) of dat mijn ogen het gewoonweg niet zien. Maar ik zie het verschil tussen 50 hz en 100 hz op tv ook niet. En 30 fps of 60 fps zal mij ook om het even zijn, ik zie het verschil niet.

Zolang je geen stilstaand beeld als in BF1 krijgt vind ik het best.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lekker Ventje schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 21:07:
[...]

Ik heb vanochtend het filmpje op youtube bekeken waar ze de handheld mode naast de console mode lieten zien maar ik zie die drops niet. Dat kan betekenen dat het erg meevalt (zoals Nintendolife ook zegt) of dat mijn ogen het gewoonweg niet zien. Maar ik zie het verschil tussen 50 hz en 100 hz op tv ook niet. En 30 fps of 60 fps zal mij ook om het even zijn, ik zie het verschil niet.

Zolang je geen stilstaand beeld als in BF1 krijgt vind ik het best.
Meestal ga je er ook niet dood aan als je om het kwartier een kleine stotter tegen komt, wel als het constant is op veel plekken. Op z'n video kan ik niet oordelen hoe erg het is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NastyNick
NotSoSteady schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 20:30:
[...]

Basher? Waar haal je die onzin vandaan. Ik kijk gewoon kritisch naar dingen en voel me niet verplicht om een merk te beschermen waar ik een aantal producten van bezit. Breath of the Wild wordt ongetwijfeld geniet, echter is een 10 weer een heel ander verhaal.
Onzin? Jij bent in ieder wel van het gevalletje een knuppel in het hoenderhok gooien gezien je post in het switch bestel en prijzen topic toen je uit zogenaamde betrouwbare bron had vernomen dat vanwege de vraag de switch een maand werd uitgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
RMX schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 20:55:
[...]

De kans dat jij ooit iets positief vind is ook nihil. Hoevaak lees ik in jouw posts iets over dealbreaker, pre-order annuleren.. 8)7
Een 7 is nog altijd ruim voldoende en ook positief. Maar whatever. Haters gonna hate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
BMN schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 20:32:
[...]

Cijfers zijn sowieso afhankelijk van de context en tijd. Een game/film die 15 jaar geleden een hoog cijfer kreeg zou dat waarschijnlijk nu niet meer krijgen als die nu zou uitkomen.
Cijfers geven is natuurlijk ook iets wat totaal niet past bij een (objectieve) mening.

Iedereen vind zijn mening een tien maar vrijwel nooit is iedereen het daar mee eens.

Pagina: 1 ... 87 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussies over prijzen en bestellingen horen niet hier thuis, maar in dit topic: Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic