Ik cancel mijn pre-order niet en kijk nog steeds uit naar 3 maart! Maar ik baal wel stevig van het ontbreken van VC (en in mindere mate dat, na eerdere positieve geluiden, bluetooth headsets voor onderweg niet meer ondersteund worden). Om de volgende redenen:Koldur schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:07:
[...]
Ik snap al dat gezeur over de VC totaal niet, hoe belangrijk is het dat je geen super oude spellen kan spelen op de Switch, komt sowieso nog wel.
Browser en streaming? Ik koop hem om te gamen, leuk als het eens komt, maar ik gebruik het op de Wii U en 3DS echt nooit. Os is juist goed opgebouwd wat betreft het gemaakt is, gamen!
Als het disconnecten inderdaad een probleem is, dan ga ik daarvoor ook aanspraak maken op de garantie, want dat mag natuurlijk niet.
-Ik heb zelf na de SNES geen Nintendo console meer zelf in bezit gehad, en keek er echt naar uit om die spellen weer te spelen. Naast dat ik er niet van houd om tig apparaten in en rond mijn TV-meubel te hebben is mijn oude SNES helaas overleden.
-Er is een nogal karig launch-aanbod aan games, maar VC was voor mij opzich voldoende om dit recht te zetten. Ook werd er in eerdere interviews over VC gepraat, en komt het ontbreken ervan bij launch nu als een verassing.
-De andere huidige consoles hebben een hoop extra's te bieden waarvan veel al bij launch. Voorbeelden zijn de Kinekt, de Blu-ray speler, de hoop apps en functionaliteiten naast het gamen of later de PS VR en de BC. Bij Nintendo was dit (overigens fantastische) extra'tje VC. Een extra'tje waar ik echt naar uit keek. En dat extra'tje is er nu voorlopig niet meer.
Ach, we hebben in ieder geval Zelda om even zoet mee te zijn. Ik kijk nog steeds wel uit naar 3 maart.