Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-08 09:59
Koldur schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:07:
[...]

Ik snap al dat gezeur over de VC totaal niet, hoe belangrijk is het dat je geen super oude spellen kan spelen op de Switch, komt sowieso nog wel.

Browser en streaming? Ik koop hem om te gamen, leuk als het eens komt, maar ik gebruik het op de Wii U en 3DS echt nooit. Os is juist goed opgebouwd wat betreft het gemaakt is, gamen!

Als het disconnecten inderdaad een probleem is, dan ga ik daarvoor ook aanspraak maken op de garantie, want dat mag natuurlijk niet.
Ik cancel mijn pre-order niet en kijk nog steeds uit naar 3 maart! Maar ik baal wel stevig van het ontbreken van VC (en in mindere mate dat, na eerdere positieve geluiden, bluetooth headsets voor onderweg niet meer ondersteund worden). Om de volgende redenen:
-Ik heb zelf na de SNES geen Nintendo console meer zelf in bezit gehad, en keek er echt naar uit om die spellen weer te spelen. Naast dat ik er niet van houd om tig apparaten in en rond mijn TV-meubel te hebben is mijn oude SNES helaas overleden.
-Er is een nogal karig launch-aanbod aan games, maar VC was voor mij opzich voldoende om dit recht te zetten. Ook werd er in eerdere interviews over VC gepraat, en komt het ontbreken ervan bij launch nu als een verassing.
-De andere huidige consoles hebben een hoop extra's te bieden waarvan veel al bij launch. Voorbeelden zijn de Kinekt, de Blu-ray speler, de hoop apps en functionaliteiten naast het gamen of later de PS VR en de BC. Bij Nintendo was dit (overigens fantastische) extra'tje VC. Een extra'tje waar ik echt naar uit keek. En dat extra'tje is er nu voorlopig niet meer.

Ach, we hebben in ieder geval Zelda om even zoet mee te zijn. Ik kijk nog steeds wel uit naar 3 maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackMage schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:15:
Het gebrek aan VC had ik al voorspeld, en is inderdaad jammer. Maar wat zou het veranderen? Als ik het echt wil spelen dan doe ik dat wel op de Wii U VC of New 3DS. Of een van mijn pc's. Op termijn wil ik die Wii U en 3DS gewoon opruimen en dan zou ik inderdaad die games op de Switch willen. Maar nu? Boeie.
Voorlopig zullen mijn Wii U en 3DS naast de Switch goede aandacht krijgen. Bv wil ik komende week iedere dag een MarioMaker level maken (tot de launch van de Switch) en er komt nog een leuke Fire Emblem op de 3DS uit :)

@Steven030 Euhm PSVR kwam jaren na de launch van de PS4, en Microsoft heeft juist Kinect zo goed als helemaal weggehaald met de XBOX ONE..

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2017 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Emmavdv schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:10:
Ik vind de UI ook wel prima, maar wat betreft het disconnecten ben ik het wel wel mee eens dit dit een factor kan zijn die het product kan breken.

Stel je voor dat je bezig bent een eindbaas te verslaan, en je door het disconnecten van een controller verslagen word :o Ik zou het dan vrij snel beu zijn denk ik, en de neiging krijgen het ding uit het raam te werpen.
Volgens o.a. Polygon is Nintendo op de hoogte van de problemen die sommige van de Amerikaanse pers met het disconnecten hebben.
We reached out to comment to a Nintendo rep, who said they are looking into the issue.
Verder is er een gerucht - zie deze Tweet - dat dit probleem opgelost wordt met de launch-patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:39

Denko

|{ing Øf ßlitz

Dayjuhm. Mensen zijn aanzienlijk sneller

[ Voor 94% gewijzigd door Denko op 24-02-2017 10:19 ]

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21:47
JackAvery schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:19:
[...]

Volgens o.a. Polygon is Nintendo op de hoogte van de problemen die sommige van de Amerikaanse pers met het disconnecten hebben.
Leuk dat ze op de hoogte zijn, maar betekend dat ook dat er op korte termijn een oplossing gaat komen..?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 08:29
Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:10:
[...]

[...]

Tja, ik hoor het nu van een paar mensen. Maar ik zie het als de antenna-gate van Apple. De kans is klein dat je er echt last van gaat hebben.
Nou als ik dit zie op minuut 16 :44

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=O6w536jv1g8&feature=youtu.be&t=1005]

Vind ik dat best verontrustend.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Geen VC is juist nu pijnlijk omdat er maar een handjevol titels zijn. Ja ok, er is Zelda, maar voor de rest is het de karigste launch ooit volgens mij. (Ja ok, ik tel de 3DO even niet mee en dergelijke andere machines).

En geen bluetooth headsets is inderdaad vrij annoying.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bilderbeek
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-09 14:40
Phusebox schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:23:
Geen VC is juist nu pijnlijk omdat er maar een handjevol titels zijn. Ja ok, er is Zelda, maar voor de rest is het de karigste launch ooit volgens mij. (Ja ok, ik tel de 3DO even niet mee en dergelijke andere machines).

En geen bluetooth headsets is inderdaad vrij annoying.
Wikipedia: List of video game console launch games

Valt alleszins mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henkyyyyyyy schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:20:
[...]

Nou als ik dit zie op minuut 16 :44

[video]

Vind ik dat best verontrustend.
Hij zit best ver van de Switch af en hij heeft zijn duim helemaal over de controller. Maw. hij houdt de controller verkeerd vast. En dit was idd de eerste video die er over zag, waardoor ik al deze mening maakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals ik in bovenstaand filmpje zie, heeft het dan niet gewoon met storing te maken?

Zoals het eruitziet lijkt het op waar ik thuis last van heb als m'n laptop aanstaat met bluetooth aan en ik speel op m'n PS4. Ongeveer hetzelfde issue.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:25:
[...]

Hij zit best ver van de Switch af en hij heeft zijn duim helemaal over de controller. Maw. hij houdt de controller verkeerd vast. En dit was idd de eerste video die er over zag, waardoor ik al deze mening maakte.
Sorry maar dat is echt onzin, een controller moet gewoon altijd werken al heb ik een enkele Joy-Con met 2 handen vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:23:
De N64, de 3DS, de Japanse PS3 launch, ... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaizoku94
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 16-11-2023
Tot nu toe heb ik alleen nog maar gehoord dat de linker joy-con wanneer je ze los gebruikt niet altijd even goed werkt. Weet iemand hoe het zit waneer je de joy-cons in de grip hebt ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:25:
[...]

Hij moet toch bij de stick komen met zijn duim? 8)7
En dat is toch niet ver of moet je nu 1 meter van je TV afzitten wil je fatsoenlijk kunnen spelen?

Dus wanneer ik aan het gamen ben, moet ik rekening houden met hoe ik mijn controller vast houd en niet te ver gaan zitten. Nee sorry dat gaat er bij niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:27:
[...]

Sorry maar dat is echt onzin, een controller moet gewoon altijd werken al heb ik een enkele Joy-Con met 2 handen vast.
Pak maar eens je smartphone met twee handen vast en kijk hoe goed de ontvangst is :+ Zelfs met mijn iPhone 6 weet ik nog de ontvangst helemaal te blokkeren met slechts mijn handen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2017 10:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:31:
[...]

Pak maar eens je smartphone met twee handen vast en kijk hoe goed de ontvangst is :+
Dit is geen smartphone, maar een controller die je nodig hebt om iets op afstand te bedienen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Emmavdv
[...]

Pak maar eens je smartphone met twee handen vast en kijk hoe goed de ontvangst is :+
Dat is misschien waar, maar mijn telefoon bedien in over het algemeen met 1 hand. Ik heb een beetje het idee dat je alles een beetje recht probeert te praten. Nintendo is geen liefdadigheidsinstelling, maar ik ben dat ook niet. Op het moment dat ik een product koop in een dergelijke prijsklasse verwacht ik gewoon dat het goed werkt, en vooral op de manier hoe ik het wil gebruiken. Op dit moment heb ik sterk mijn twijfels of dat het geval is, en of die problemen opgelost gaan worden d.m.v. een software update.

[ Voor 5% gewijzigd door Emmavdv op 24-02-2017 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-06 00:04

Wahloh

Professioneel Nietsnut

kaizoku94 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:27:
Tot nu toe heb ik alleen nog maar gehoord dat de linker joy-con wanneer je ze los gebruikt niet altijd even goed werkt. Weet iemand hoe het zit waneer je de joy-cons in de grip hebt ?
Een belangrijkere vraag is, heeft de Pro Controller hier ook problemen mee? :P

Die ga ik toch gebruiken voor mijn Breath of the Wild sessies totdat er een fix is.

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wahloh schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:37:
[...]

Een belangrijkere vraag is, heeft de Pro Controller hier ook problemen mee? :P
Nope. Dat is al bevestigd, het treedt alleen op bij de Joy-Con wanneer de console docked is. De pro controller heeft er geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46
Mii's customizen wordt op de Switch alleen maar uitgebreider.

http://www.insidegamer.nl...de-regenboog-op-de-switch

Je haarkleur veranderen in elke gewenste kleur bijvoorbeeld :)

En nog iets:

Geluidjes 8) :D

[ Voor 15% gewijzigd door Zeror op 24-02-2017 10:42 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:39:
[...]

Nope. Dat is al bevestigd, het treedt alleen op bij de Joy-Con wanneer de console docked is. De pro controller heeft er geen last van.
Dan is het probleem voor mij even uitgesteld. Pro Controller voor thuis, Handheld-mode voor onderweg.

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• R4m0n_46
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-08 15:52
[...]

Pak maar eens je smartphone met twee handen vast en kijk hoe goed de ontvangst is :+ Zelfs met mijn iPhone 6 weet ik nog de ontvangst helemaal te blokkeren met slechts mijn handen.
Dit is echt wel gewoon pure denial :')

Controllers heb je om dingen te bedienen, ook met twee handen moet het gewoon werken. Dan hadden ze de sensor maar iets tactischer moeten plaatsen oid als het kennelijk niet goed werkt nu.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Was deze al gedropt? Een extra launch-titel voor mij. Digital only volgens mij, dat wel.

http://www.dailynintendo....ps-verschijnt-op-3-maart/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wahloh schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:49:
Was deze al gedropt? Een extra launch-titel voor mij. Digital only volgens mij, dat wel.

http://www.dailynintendo....ps-verschijnt-op-3-maart/
Dus 3 maart:

- Zelda
- 1-2 Switch
- Shovel Knight (Treasure Trove / Spector of Troment)
- Little Inferno
- World of Goo
- Human Resource Machine
- Snipperclips (en demo)
- Skylanders
- Bomberman
- Just Dance
- I am Setsuna
- Fast RMX

Nou dat is toch best een lijst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:57

S2S

Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:55:
[...]

Dus 3 maart:

- Zelda
- 1-2 Switch
- Little Inferno
- World of Goo
- Human Resource Machine
- Snipperclips (en demo)
- Skylanders
- Bomberman
- Just Dance
- I am Setsuna

Plus Fast RMX

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@S2S: ah was ik nog vergeten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
R4m0n_46 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:43:
[...]

Dit is echt wel gewoon pure denial :')

Controllers heb je om dingen te bedienen, ook met twee handen moet het gewoon werken. Dan hadden ze de sensor maar iets tactischer moet plaatsen oid als het kennelijk niet goed werkt nu.
Tot nu toe zijn alle controllers groter geweest dan een hand. Zijn voorbeeld geeft alleen aan dat er meer apparaten zijn die verbindingsproblemen hebben als ze je maar met genoeg vlees bedekt. Bij een joycon is daar door het kleine formaat wat minder vlees voor nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S2S

S2S

Beetje jammer ;) Ik denk zo'n beetje de beste Indie game met launch >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Gewaagde keuze van Nintendo om zo moeilijk te maken, ik las dat dit een van de conclusies was. Benieuwd of ik het dan lang vol ga houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
Launchgames vanaf de hierboven genoemde Wikipedia site (Wikipedia: List of video game console launch games:
North American launch, March 3, 2017
1-2-Switch
Human Resource Machine
I Am Setsuna
Just Dance 2017
The Legend of Zelda: Breath of the Wild
Little Inferno
Skylanders: Imaginators
Super Bomberman R
World of Goo
Fast RMX
Shovel Knight: Specter of Torment
Shovel Knight: Treasure Trove

European launch, March 3, 2017
1-2-Switch
The Binding of Isaac: Afterbirth+
Human Resource Machine
I Am Setsuna
Just Dance 2017
Little Inferno
Skylanders: Imaginators
Super Bomberman R
World of Goo

Japanese launch, March 3, 2017
1-2-Switch
Disgaea 5 Complete
Dragon Quest Heroes I & II
I Am Setsuna
Nobunaga's Ambition: Sphere of Influence
Puyo Puyo Tetris
Super Bomberman R
Wil dit zeggen dat je misschien een Noord-Amerikaans account moet hebben om Fast RMX te kunnen spelen op 3 maart? En bijv. voor Puyo Puyo Tetris een Japans account. Of gewoon foute info

[ Voor 7% gewijzigd door Steven030 op 24-02-2017 11:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Steven030 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:04:
Launchgames vanaf de hierboven genoemde Wikipedia site (Wikipedia: List of video game console launch games:

[...]

Wil dit zeggen dat je misschien een Noord-Amerikaans account moet hebben om Fast RMX te kunnen spelen op 3 maart? En bijv. voor Puyo Puyo Tetris een Japans account. Of gewoon foute info
Wikipedia lijkt mij outdated hier :)

Verder komt Puyo Puyo Tetris op 28 april in EU / US, maar dat was al aangekondigd.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2017 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

[...]

Ik heb niets gehoord over dat de USA als eerste Fast RMX krijgt.. Studio is Duits.. dus denk een foutje in de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Morris-
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-07 11:11

[...]

https://www.nintendo.nl/G...are/FAST-RMX-1174333.html

Staat op Maart, Dus denk geen Regio lock..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R4m0n_46
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-08 15:52
BlackMage schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:56:
[...]

Tot nu toe zijn alle controllers groter geweest dan een hand. Zijn voorbeeld geeft alleen aan dat er meer apparaten zijn die verbindingsproblemen hebben als ze je maar met genoeg vlees bedekt. Bij een joycon is daar door het kleine formaat wat minder vlees voor nodig.
True, daar zit waarheid in natuurlijk. Als je de joycon helemaal in je handen houdt kan je ook niet verwachten dat het werkt. Alleen als je het filmpje kijkt zie je niks geks qua 'bedekking van vlees'. Verder heeft het ding ook issues in de grip schijnt. Mag gewoon niet.

Enfin, wellicht patchen ze wat en is er 3 maart niks aan de hand. Hardware-matige issues zullen anderzijds wel vervelend zijn. Het baart me wel zorgen nu, maar voordat ik het zelf heb ondervonden kan ik er verder nog niet wat over zeggen.

Positieve kanttekening dan toch ook maar: Wel nice dat de lijst van launch titels uiteindelijk nog best groot is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Dinsdag heeft Shinen nog getweet dat het spel "COMING SOON" komt. Als ze een definitieve datum hebben dan hadden ze dat wel getweet denk ik :)

https://twitter.com/ShinenGames/status/833971041793867776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

BlackMage schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:16:
Dinsdag heeft Shinen nog getweet dat het spel "COMING SOON" komt. Als ze een definitieve datum hebben dan hadden ze dat wel getweet denk ik :)

https://twitter.com/ShinenGames/status/833971041793867776
Gisteren of eergisteren is er volgens mij verteld dat Fast RMX op 3 maart komt.. 28 Februari komt nintendo met een Indie showcase.. dan zullen we wel meer horen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiptandori
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-03-2024
iemand deze al gelezen: http://gonintendo.com/sto...unch-limited-edition-bund

- limited edition bundle on day one that includes a download code as well as a set of Neon Red and Neon Blue Joy-Con

You dont need pants for the victory dance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
S2S schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:20:
[...]

Gisteren of eergisteren is er volgens mij verteld dat Fast RMX op 3 maart komt.. 28 Februari komt nintendo met een Indie showcase.. dan zullen we wel meer horen.
Klopt, maar wel met dollarprijzen dacht ik. Nu met Snipperclips wordt expliciet genoemd dat ie in Europe een launchtitel is en 19,99 euro gaat kosten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bierautomaat
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 03-08 18:38
Heel positief! Leuk om te lezen dat het de moeilijkste zelda is. Twilight princess en WW vond ik te simpel in men vroege tienerjaren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
S2S schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:20:
[...]

Ja, maar wie vertelde dat? Met zo'n chaos rondom wat wel en niet op launchday komt kan je niet een willekeurige twitter gebruiker geloven :P

Ik geloof het pas als ik het zie, of via officiële Nintendo of uitgever kanalen hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bierautomaat schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:25:
[...]

Heel positief! Leuk om te lezen dat het de moeilijkste zelda is. Twilight princess en WW vond ik te simpel in men vroege tienerjaren.
Idd alle 3D Zelda's zijn erg simpel. Ik denk dat Breath of the Wild wel wat frustraties gaat geven, maar dat is juist iets goeds. Zo kan je goed worden in een game en echt voelen dat je wat bereikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:01
Kiptandori schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:21:
iemand deze al gelezen: http://gonintendo.com/sto...unch-limited-edition-bund

- limited edition bundle on day one that includes a download code as well as a set of Neon Red and Neon Blue Joy-Con
ben benieuwd wat dan de prijs wordt, normaal zou je 80 + 20 kwijt zijn voor dubbele joy cons + snipper clips (plus eventueel 15 euro voor de grip).

Als deze bundel ook voor 80 euro te koop is, dan is het wel een goeie deal :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveWoz
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Volgende week komt 'ie dan eindelijk. Is Nintendo überhaupt al begonnen met de promotie? Ikzelf heb er nog niets van gezien (geen tv reclame, geen ads online, billboards etc.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:12
SteveWoz schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:37:
Volgende week komt 'ie dan eindelijk. Is Nintendo überhaupt al begonnen met de promotie? Ikzelf heb er nog niets van gezien (geen tv reclame, geen ads online, billboards etc.).
Gisteren reclame gezien, volgens mij op Eurosport tijdens schansspringen :P
Prulleman schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:35:
[...]

ben benieuwd wat dan de prijs wordt, normaal zou je 80 + 20 kwijt zijn voor dubbele joy cons + snipper clips (plus eventueel 15 euro voor de grip).

Jammer dat de joy cons niet roze en geel zijn

[ Voor 35% gewijzigd door wes- op 24-02-2017 11:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
Prulleman schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:35:
[...]

Ja, maar met de onduidelijkheid rondom de connectieproblemen met joycons zou ik echt iedereen afraden om meer van die dingen te kopen totdat duidelijk is dat er geen probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

BlackMage schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:26:
[...]

Ja, maar wie vertelde dat? Met zo'n chaos rondom wat wel en niet op launchday komt kan je niet een willekeurige twitter gebruiker geloven :P

Ik geloof het pas als ik het zie, of via officiële Nintendo of uitgever kanalen hoor :P
Ach we zien het wel, ik vermaak me wel met Zelda :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S2S

S2S

BlackMage schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:38:
[...]

Ja, maar met de onduidelijkheid rondom de connectieproblemen met joycons zou ik echt iedereen afraden om meer van die dingen te kopen totdat duidelijk is dat er geen probleem is.
Ook maar een paar mensen op de wereld.. mss wonen ze wel in een huis met te veel draadloze apparaten, of hebben ze defecten in hun Switch spul :+ Zoals jezelf zei, niet alles geloven op het internet..
We gaan het over 7 dagen zelf ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
S2S schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:41:
[...]

Ook maar een paar mensen op de wereld.. mss wonen ze wel in een huis met te veel draadloze apparaten, of hebben ze defecten in hun Switch spul :+ Zoals jezelf zei, niet alles geloven op het internet..
We gaan het over 7 dagen zelf ervaren.
Daarom zei ik inderdaad ook "totdat duidelijk is...."

Nu is dat het niet. Op 3 maart is dat het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

BlackMage schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:44:
[...]

Daarom zei ik inderdaad ook "totdat duidelijk is...."

Nu is dat het niet. Op 3 maart is dat het ook niet.
Maar er is helemaal niets aan de hand... is nog geen hand vol met mensen (van mensen op het internet)
En mocht er wel wat aan de hand zijn, dan heb je garantie...

De kans dat het en defect is in de productie is groter.

Er is geen reden om niet op een koop over te gaan.

[ Voor 6% gewijzigd door S2S op 24-02-2017 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:33:
[...]

Idd alle 3D Zelda's zijn erg simpel. Ik denk dat Breath of the Wild wel wat frustraties gaat geven, maar dat is juist iets goeds. Zo kan je goed worden in een game en echt voelen dat je wat bereikt.
Daarom prefereer ik nog steeds 2d topdown zelda's. Dat is voor mij de charme die een Zelda game hebben moet.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
S2S schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:47:
[...]

Maar er is helemaal niets aan de hand... is nog geen hand vol met mensen (van mensen op het internet)

Het zijn reviewers die de console's al hebben staan en de meeste ervaren deze problemen.
Lijkt me sterk dat deze hierom liegen en geloof me ik vind de Switch echt een leuk ding, maar als dit echt een issue is vind ik dat wel een dealbreaker helaas......

Ik las namelijk net ook in een post dat in de JAP E-shop dat King of Fighters 98 bij launch beschikbaar zou zijn, dat zou voor mij de game om op te pikken zijn naast Zelda en Snipperclips.
Maar dan wil ik wel eerst wat duidelijkheid over die Joycons......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

henkyyyyyyy schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:54:
[...]

Het zijn reviewers die de console's al hebben staan en de meeste ervaren deze problemen.
Is het werkelijk?
Hoeveel reviewers hebben een Switch staan en hoeveel (in aantallen) daarvan geven aan dat ze problemen ondervinden? De meeste zeg je, dat is dus meer dan 50%. Dat lijkt mij persoonlijk vrij sterk want dan was het in de testperiode al lang en breed naar boven gekomen.

Ik kan me nog herinneren van de antenne 'problemen' bij de iPhone 4. Het hele internet stond er bol van. Ik had zo'n model, nooit noemenswaardige last van gehad. Bij de HTC One (M7) die ik daarna kocht echter vrij regelmatig (en nog andere problemen), maar daar las ik nooit wat over.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlackMage
S2S schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:47:
[...]

Er is wel wat aan de hand. Er zijn nu al meerdere berichten over eventuele problemen en het ding is alleen nog maar bij een paar gerenomeerde reviewers thuis. Dat zijn geen anonieme aandachtsho*ren die maar wat lopen te trollen. Dit zijn mensen die Nintendo vertrouwt om een deskundige review te produceren.

En ik zeg ook niet dat je je preorder voor de Switch moet cancellen of boos moet worden op Nintendo, maar als je van plan was om extra joycons te kopen dat je daar wel beter even mee kan wachten.

Er kunnen meerdere dingen aan de hand zijn:
- Ze hebben een batch oudere Switches, bij de dingen die wij kopen is niks aan de hand. Maar dat weten we niet.
- De update van 3 maart lost het probleem op. Maar dat weten we niet.
- Storing treed alleen op bij bepaalde samenvallende situaties, maar welke is niet duidelijk.
- Er is wel een groot designprobleem met de joycons waarbij een recall actie nodig gaat zijn. Maar dat weten we niet.

In al die situaties is gewoon een paar week wachten (zodat we meer weten) met het kopen van extra Joycons een eenvoudige manier om hoofdpijn te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Daar hebben we dan de eerst Game + Joycon bundel! :D

https://www.nwtv.nl/13645...itch-inclusief-combipack/

Snipperclips zal vanaf launchday beschikbaar zijn in een bundel met de neon rood + blauw Joycons.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:58:
[...]

Is het werkelijk?
Hoeveel reviewers hebben een Switch staan en hoeveel (in aantallen) daarvan geven aan dat ze problemen ondervinden? De meeste zeg je, dat is dus meer dan 50%. Dat lijkt mij persoonlijk vrij sterk want dan was het in de testperiode al lang en breed naar boven gekomen.

Ik kan me nog herinneren van de antenne 'problemen' bij de iPhone 4. Het hele internet stond er bol van. Ik had zo'n model, nooit noemenswaardige last van gehad. Bij de HTC One (M7) die ik daarna kocht echter vrij regelmatig (en nog andere problemen), maar daar las ik nooit wat over.
Digital Chumps and Polygon have had problems with the left joy-con losing sync.

Same problem with mine. I think it is only one of the two Joy-Cons specifically however -- the left one. We've reached out to NOA and will update.

During one part we do bring up two technical issues I have with the Switch, which I'm really hoping are just isolated to our console. One is with the battery not charging all the way even when it's docked, and the other with some issues of input lag in rare cases when the Joy-Con are detached from the console itself.

"Jason Schreier Retweeted Wario64
Yep, my left JoyCon desynchronizes as I'm playing. Gonna be a big problem if they can't fix this with a firmware update!"

Go watch the GB 1-2-Switch video. I thought nothing of it at the time, but it seems to be the same issue.

That said, I have seen the de-syncing issue with the left stick, which I hope is something that can be patched rather than a mechanical issue. Also, stick placement is a little strange and takes some time to get used to, especially the right side.
Dit zijn er toch al behoorlijk wat, in ieder geval meer gevallen dan dat het geen issue zou zijn.

In deze thread kun je er waarschijnlijk nog meer vinden:
http://www.neogaf.com/for...read.php?t=1346789&page=1

Maar goed laten we hopen dat Nintendo met een statement komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

henkyyyyyyy schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 12:13:
[...]

[...]

Dit zijn er toch al behoorlijk wat, in ieder geval meer gevallen dan dat het geen issue zou zijn.

In deze thread kun je er waarschijnlijk nog meer vinden:
http://www.neogaf.com/for...read.php?t=1346789&page=1

Maar goed laten we hopen dat Nintendo met een statement komt.
Ik zie slechts van 2 die met naam genoemd worden en dus geen trol zijn. Daarnaast weet ik nog steeds niet hoeveel Switch consoles uitgeleverd zijn aan reviewers. Het kunnen er 10 zijn het kunnen er ook honderden zijn. Ik kan hier vrij weinig mee als software tester, lang niet genoeg om enig onderbouwde uitspraak over te doen.

Maar als er een probleem is, je dan hoop ik dat Nintendo het snel oplost. Ik ga echter niet mee in vage geruchten of problemen die slechts bij een klein percentage spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 12:20:
[...]

Ik zie slechts van 2 die met naam genoemd worden en dus geen trol zijn. Daarnaast weet ik nog steeds niet hoeveel Switch consoles uitgeleverd zijn aan reviewers. Het kunnen er 10 zijn het kunnen er ook honderden zijn. Ik kan hier vrij weinig mee als software tester, lang niet genoeg om enig onderbouwde uitspraak over te doen.

Maar als er een probleem is, je dan hoop ik dat Nintendo het snel oplost. Ik ga echter niet mee in vage geruchten of problemen die slechts bij een klein percentage spelen.
Tja, ik hoop ook dat het een non-issue is, maar ik kan het wat minder negeren :+

Ik snap ook dat de problemen minder zijn als mensen hem in tabletop spelen en minder dan een meter er vanaf zitten om Snipperclips oid te spelen. ( hoop niet dat ze dat als uitgangspunt nemen om de joycons te testen)
Maar nu ik er zo over nadenk in de launchtrailer, zitten ze er allemaal niet ver vanaf :

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=f5uik5fgIaI]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
henkyyyyyyy schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 12:26:
[...]

Tja, ik hoop ook dat het een non-issue is, maar ik kan het wat minder negeren :+

Ik snap ook dat de problemen minder zijn als mensen hem in tabletop spelen en minder dan een meter er vanaf zitten om Snipperclips oid te spelen. ( hoop niet dat ze dat als uitgangspunt nemen om de joycons te testen)
Maar nu ik er zo over nadenk in de launchtrailer, zitten ze er allemaal niet ver vanaf :

[video]
Het filmpje wat je hier kiest is er wel een waar de beelden van de gameplay er later nog overheen zijn geplakt, dus dan moet je je afvragen of de game op dat moment daadwerkelijk gespeeld werd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Emmavdv schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 12:28:
[...]

Het filmpje wat je hier kiest is er wel een waar de beelden van de gameplay er later nog overheen zijn geplakt, dus dan moet je je afvragen of de game op dat moment daadwerkelijk gespeeld werd?
Ja maar misschien is het wel een indicatie waar je moet gaan zitten :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Emmavdv
henkyyyyyyy schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 12:29:
[...]

Ja maar misschien is het wel een indicatie waar je moet gaan zitten :+
Als dat zo is moet ik mijn woning gaan verbouwen denk ik...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Om duiding te geven aan het zogenoemde desync probleem, dit is geen hardware issue. De joycons werken met een bluetooth signaal. Zoals bekend kunnen zwakkere varianten zeer gevoelig zijn voor ''ruis.'' Dit filmpje geeft goede uitleg over het probleem. Daarnaast kan op de Twitter van ''Stealth'' gelezen worden dat Nintendo op de hoogte is. Zijn bron binnen de organisatie zegt dat de problemen met launch verholpen zijn. Of deze bron betrouwbaar is laat ik nog even in het midden. YouTube: Desyncing Joy-Con Problem?! We Test the Nintendo Switch To Find the ...
In handheld mode zijn er trouwens geen problemen, aangezien de Joycons dicht op de Switch zitten. De Pro Controller heeft het probleem ook niet. Mocht het je gaan storen, is dit altijd nog een optie.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2017 12:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Michel242186
  • Laatst online: 18:27
hoeveel dagen nog?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:29

Acties:
  • +1 Henk 'm!
henkyyyyyyy schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 12:26:
[...]

Ik vind zeker dat je een dergelijk probleem serieus moet nemen, maar ervan uitgaan dat dit een wijdverspreid probleem is na het lezen van een 5-10tal anekdotes is misschien wat voorbarig - het internet heeft soms nogal de neiging om van muggen olifanten te maken. Mocht het een grootschalig probleem blijken, valt je console onder garantie (en waarschijnlijk onder de wet kopen op afstand voor velen hier).

Die preview van Zelda klinkt erg goed! En ben benieuwd naar de prijs van Snipperclippers+joycon bundle, ik hoopte al op iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
JackAvery schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 12:45:
[...]

Ik vind zeker dat je een dergelijk probleem serieus moet nemen, maar ervan uitgaan dat dit een wijdverspreid probleem is na het lezen van een 5-10tal anekdotes is misschien wat voorbarig - het internet heeft soms nogal de neiging om van muggen olifanten te maken. Mocht het een grootschalig probleem blijken, valt je console onder garantie (en waarschijnlijk onder de wet kopen op afstand voor velen hier).

Die preview van Zelda klinkt erg goed! En ben benieuwd naar de prijs van Snipperclippers+joycon bundle, ik hoopte al op iets dergelijks.
Ik hoop het echt van harte!
Ik hoop trouwens ook dat die bundle met grijze joycons geldt, want ik heb de neon versie al.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Het mooie is dat die bundle met Snipperclippers de omgekeerde configuratie heeft van de Neon SKU, zodat je daarna kan gaan combineren om een volledig blauwe of rode Switch te hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
JackAvery schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 12:50:
Het mooie is dat die bundle met Snipperclippers de omgekeerde configuratie heeft van de Neon SKU, zodat je daarna kan gaan combineren om een volledig blauwe of rode Switch te hebben ;)
Ohw dat is inderdaad cool :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:01
JackAvery schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 12:50:
zou voor mij een reden zijn om de bundle alvast te halen, zolang die beschikbaar is (en een fatsoenlijke korting bied). De (neon) switch zelf haal ik denk ik rond MK8 release (of misschien eerder als reviews van wat andere games positief uitvallen)

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Toch wil ik nog 1 filmpje posten uit januari:

Het begint op 4:40

Toen toch ook al problemen met de Joycons.
Ik hoop zo dat het een non-issue is, maar ja .... :/

Laten we hopen op een fix dmv de ouput dBm te vergroten.

[ Voor 10% gewijzigd door henkyyyyyyy op 24-02-2017 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:50

Sméagol

Master of Mayhem

Zeror schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 12:02:
Daar hebben we dan de eerst Game + Joycon bundel! :D

https://www.nwtv.nl/13645...itch-inclusief-combipack/

Snipperclips zal vanaf launchday beschikbaar zijn in een bundel met de neon rood + blauw Joycons.
Ik heb het idee dat Nederlandse sites het persbericht verkeerd vertaald hebben, want ik krijg op andere plekken te horen dat de game inderdaad met de launch uit is, maar de bundle pas 10 Maart.

Verder is Arms een beter spel om in zo'n bundle uit te brengen. Daar is zo'n extra paar bijna vereist.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:59
BlackMage schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 12:00:
[...]

Er is wel wat aan de hand. Er zijn nu al meerdere berichten over eventuele problemen en het ding is alleen nog maar bij een paar gerenomeerde reviewers thuis. Dat zijn geen anonieme aandachtsho*ren die maar wat lopen te trollen. Dit zijn mensen die Nintendo vertrouwt om een deskundige review te produceren.

En ik zeg ook niet dat je je preorder voor de Switch moet cancellen of boos moet worden op Nintendo, maar als je van plan was om extra joycons te kopen dat je daar wel beter even mee kan wachten.

Er kunnen meerdere dingen aan de hand zijn:
- Ze hebben een batch oudere Switches, bij de dingen die wij kopen is niks aan de hand. Maar dat weten we niet.
- De update van 3 maart lost het probleem op. Maar dat weten we niet.
- Storing treed alleen op bij bepaalde samenvallende situaties, maar welke is niet duidelijk.
- Er is wel een groot designprobleem met de joycons waarbij een recall actie nodig gaat zijn. Maar dat weten we niet.

In al die situaties is gewoon een paar week wachten (zodat we meer weten) met het kopen van extra Joycons een eenvoudige manier om hoofdpijn te voorkomen.
Leuk dat je het probeert, maar aan de reacties te zien kan je net zo goed tegen een muur lullen. Die hebben Nintendo zo hoog staan dat een paar meldingen over problemen geen alarm laat afgaan. Zelfs een paar meldingen is nu al veel in vergelijking met hoeveel review exemplaren er zijn uitgegeven maar dat terzijde.

Er zijn best veel aanwijzingen dat de Switch er gehaast uitgepushed wordt vanwege dit fiscale jaar en ik heb mijn lesje geleerd met de eerste batch PS4 controllers. Ook goede bedrijven kunnen accessoires met problemen uitgeven en het nooit toegeven. Misschien is er niks aan de hand, maar jouw advies is op dit moment gewoon het beste wat je kan doen. Als het softwarematig is dan is het ook zo opgelost, maar anders kan er eerst een periode van ontkenning volgen aangezien dat marketing technisch beter uit kan komen in de beginperiode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als Nintendo dit probleem niet met software kan oplossen hebben ze inderdaad een groot probleem. Mogen ze diep in de buidel tasten om de joy cons te vervangen.
Dat het OS aardig wat functies mis vind ik niet eens zo erg, de meeste functies gebruiken de mensen toch niet op de switch. Ik denk sowieso dat ze niet alle functies in day one op het OS gooien, dan zouden z'n eerste instantie heel veel mensen aan het OS laten werken en wanneer de switch gelaunched wordt iedereen de deur wijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Sméagol schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 13:40:
[...]

Ik heb het idee dat Nederlandse sites het persbericht verkeerd vertaald hebben, want ik krijg op andere plekken te horen dat de game inderdaad met de launch uit is, maar de bundle pas 10 Maart.

Verder is Arms een beter spel om in zo'n bundle uit te brengen. Daar is zo'n extra paar bijna vereist.
Is maar een weekje later. Valt wat mij betreft ook in de categorie "vanaf launch". ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:50

Sméagol

Master of Mayhem

Ik heb wat meerdere sites zitten bekijken, het lijkt er op dat de 10 Maart alleen voor de UK geldt, wij krijgen 'm day 1 (?).

Ik laat 'm liggen in ieder geval, Snipperclips lijkt me leuk, en kopp ik bijna gegarandeerd, maar 2 spelers wordt al lastig, 4 players is alleen voorbehouden aan de sporadische multiplayer parties.

Ik wacht met extra joy-cons totdat ik daadwerkelijk een aantal 4-player party titles heb (en eventueel totdat er leukere kleuren uit zijn). Dat was anders met de Wii, waar ik in 1 keer 3 extra wii remotes en 4 nunchucks en een classic controller er bij kocht.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:21
Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:55:
[...]

Dus 3 maart:

- Zelda
- 1-2 Switch
- Little Inferno
- World of Goo
- Human Resource Machine
- Snipperclips (en demo)
- Skylanders
- Bomberman
- Just Dance
- I am Setsuna
- Fast RMX

hrmm, Shovel knight vind ik leuk maar heb ik al op pc.
World of goo zou ik kopen maar afhankelijk van de prijs. De rest word ik op basis van titel in iedergeval niet enthousiast. Maar ik ben het wel eens dat dit gewoon een console launch FWP is. Wil je meer keuze -> wachten, anders inderdaad niet zeuren.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beakzz schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 13:47:
[...]

Leuk dat je het probeert, maar aan de reacties te zien kan je net zo goed tegen een muur lullen. Die hebben Nintendo zo hoog staan dat een paar meldingen over problemen geen alarm laat afgaan. Zelfs een paar meldingen is nu al veel in vergelijking met hoeveel review exemplaren er zijn uitgegeven maar dat terzijde.
Zolang je niet weet hoeveel review exemplaren zijn uitgegeven zijn woorden als veel, weinig, het merendeel, enz enz niet meer of minder dan betekenisloze termen. Dan kan je wellicht beter tegen een muur praten, dan kan je iig je eigenlijk gelijk krijgen.
Er zijn best veel aanwijzingen dat de Switch er gehaast uitgepushed wordt vanwege dit fiscale jaar
Ik kan je eigenlijk wel verzekeren dat vrijwel elk product gepushed wordt zodra men denkt dat het goed genoeg is. Zeker massaproducten als een spelcomputer of andere elektronica. Maar ook software heb ik ervaren in het bedrijfsleven.
en ik heb mijn lesje geleerd met de eerste batch PS4 controllers.
In tegenstelling tot Sony (niet specifiek de game afdeling) heeft Nintendo een vrijwel onbesproken reputatie op het gebied van het leveren van kwalitatief goede producten. Vanaf de eerste dag gaat het eigenlijk vrijwel altijd probleemloos.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2017 14:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Het is gewoon een bluetooth-issue, dat met die joycons. Hoe verder je van het apparaat vandaan zit, hoe meer power je nodig hebt (ook relatief gezien) voor het versturen van je signaal. Dus ja, het is zeker een probleem, maar er is niet veel aan te doen zonder de batterijduur van de joycons te verminderen. Zie deze video:

Edit: ah, ik zie net dat Brackpc in "Het Nintendo Switch-topic" die ook al gepost had. :)

[ Voor 13% gewijzigd door NMe op 24-02-2017 14:58 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudoo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 11:25
hmm ik krijg net al emailtje van medimarkt

"Helaas krijgen wij niet voldoende artikelen binnen van de door jou bestelde bundel uit te leveren. Graag informeren we je daarom nu al dat we de bundel niet op de release datum kunnen leveren."

bahbah.... :(
Als iemand in omgeving Eindhoven een 2e pre-order heeft die wel geleverd wordt dan p.m. maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Rudoo schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 15:07:

"Helaas krijgen wij niet voldoende artikelen binnen van de door jou bestelde bundel uit te leveren. Graag informeren we je daarom nu al dat we de bundel niet op de release datum kunnen leveren."

Als iemand in omgeving Eindhoven een 2e pre-order heeft die wel geleverd wordt dan p.m. maar ;)
Geven ze ook aan welk deel van je bestelling niet geleverd kan worden?

Het lijkt me toch dat ze de rest van je bestelling alvast kunnen leveren? Beetje raar van ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Rudoo schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 15:07:

Kreeg zojuist een mailtje dat die wel geleverd/opgehaald kon worden op release of wanneer die binnen is bij MM wat dus ook eerder zou kunnen zijn (als ik de mensen aan de tlefoon moet geloven). Zou toch wat zijn:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
mfreriks schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 15:21:
[...]

Kreeg zojuist een mailtje dat die wel geleverd/opgehaald kon worden op release of wanneer die binnen is bij MM wat dus ook eerder zou kunnen zijn (als ik de mensen aan de tlefoon moet geloven). Zou toch wat zijn:D
Ook MediaMarkt Eindhoven? Ik heb nog niks gehoord, maar had al besteld bij de €309, dus ga weer toch vanuit dat het op tijd gaat zijn...

Edit: de mail was bij door de filter bij de reclame gekomen. Mijn switch is er met launch :D

[ Voor 9% gewijzigd door Emmavdv op 24-02-2017 15:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Laatst online: 19:45

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 14:44:
[...]

Zolang je niet weet hoeveel review exemplaren zijn uitgegeven zijn woorden als veel, weinig, het merendeel, enz enz niet meer of minder dan betekenisloze termen. Dan kan je wellicht beter tegen een muur praten, dan kan je iig je eigenlijk gelijk krijgen.

[...]

Ik kan je eigenlijk wel verzekeren dat vrijwel elk product gepushed wordt zodra men denkt dat het goed genoeg is. Zeker massaproducten als een spelcomputer of andere elektronica. Maar ook software heb ik ervaren in het bedrijfsleven.

[...]

In tegenstelling tot Sony (niet specifiek de game afdeling) heeft Nintendo een vrijwel onbesproken reputatie op het gebied van het leveren van kwalitatief goede producten. Vanaf de eerste dag gaat het eigenlijk vrijwel altijd probleemloos.
Ter aanvulling op de 'gehaaste launch/push': ik denk dat het principe van een soft launch er achter zit. Zie ook Thrace Grumble in "Het Nintendo Switch-topic"

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Emmavdv schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 15:26:
[...]

Ook MediaMarkt Eindhoven? Ik heb nog niks gehoord, maar had al besteld bij de €309, dus ga weer toch vanuit dat het op tijd gaat zijn...

Edit: de mail was bij door de filter bij de reclame gekomen. Mijn switch is er met launch :D
Heb in doetinchem besteld. Afhalen voor 309 euro :) dacht een blauw/rode en een grijze maar heb dus 2x een grijze... waarvan ik nog maar 1 mail gehad heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudoo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 11:25
BlackMage schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 15:12:
[...]

Geven ze ook aan welk deel van je bestelling niet geleverd kan worden?

Het lijkt me toch dat ze de rest van je bestelling alvast kunnen leveren? Beetje raar van ze.
Ik had de switch zelda bundel besteld bij MM ekkersrijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Previews van zelda zijn goed, level 94 score op metacritic goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
-wrong topic-

[ Voor 93% gewijzigd door Phusebox op 24-02-2017 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-06 09:28
Yes, mailtje van de MediaMarkt!

Beste meneer/mevrouw,

Aangezien de release datum van de Nintendo Switch steeds dichterbij komt willen we je graag informeren.

Jouw Nintendo Switch zal naar verwachting op de release datum op het door jou opgegeven adres afgeleverd worden. Indien je hebt gekozen om hem in de vestiging af te halen wordt hij daar afgeleverd. Zodra hij klaar ligt in de vestiging ontvang je daar een bevestiging van.

Mocht je naar aanleiding van deze e-mail toch nog vragen hebben neem dan contact met ons op.

Veel plezier met de Nintendo Switch!

Met vriendelijke groet,
Media Markt

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Hier ook dezelfde e-mail van de MediaMarkt. Hopelijk komt die ophaalbevestiging wel een beetje vlot, want ik ben vrijdag zo hyped dat ik daar voor 10.00uur al wel voor de deur sta :P.

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg een mailtje met helaas-pindakaas, die pre-order Zelda+Switch van weken geleden krijg je niet. Hufters zijn het. Eerst aangeven dat ik het mag komen ophalen en dan fijn een paar dagen ervoor afblazen. Dit wisten ze natuurlijk allang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 17:23:
Ik kreeg een mailtje met helaas-pindakaas, die pre-order Zelda+Switch van weken geleden krijg je niet. Hufters zijn het. Eerst aangeven dat ik het mag komen ophalen en dan fijn een paar dagen ervoor afblazen. Dit wisten ze natuurlijk allang.
Ontzettend balen, maar dit is wel een beetje kort door de bocht. We weten van Nintendo dat ze op voorhand niet altijd leveren wat ze zeggen te leveren, of daar in het geheel onduidelijk over zijn. Daar kan de winkel niet persee iets aan doen. Ik denk dat ze ze nu ongeveer binnen zullen hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Emmavdv schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 17:28:
[...]

Ontzettend balen, maar dit is wel een beetje kort door de bocht. We weten van Nintendo dat ze op voorhand niet altijd leveren wat ze zeggen te leveren, of daar in het geheel onduidelijk over zijn. Daar kan de winkel niet persee iets aan doen. Ik denk dat ze ze nu ongeveer binnen zullen hebben...
Het is natuurlijk aan de winkel zelf om niet te wachten op de actuele lading. Als het vandaag binnen is gekomen, had ook vandaag de pre-order floodgate open gekunt en wanneer ze # mensen hebben weer dicht. Ze hebben nu gewoon alvast gezorgd dat ze hun units sowieso verkopen, ongeacht of ze de helft dan weer naar huis moeten sturen. In het eerste mailtje staat gewoon dat ik op 3 maart langs moet komen. Daar kun je ook inzetten dat het tentatief is. Dat als je toch weet dat je gaat overboeken, ga dan niet mailen dat je 03-03 kunt afhalen:

Art.nr. Levering Beschrijving Aantal
0 (Nu af te halen bij 3-3-17) NINTENDO Switch Grijs + Zelda: Breath of the Wild

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Laatst online: 19:45

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:59
Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 14:44:
[...]

[...]

[...]

Bedankt...dit is precies wat ik bedoel.Gewoon alles recht lullen.

Het is hoe dan ook weinig in vergelijking met wat er straks in de winkel ligt. Of denk je dat 1 miljoen reviewers nu een Switch hebben liggen? Zelfs al zijn het er 5000 (wat ik niet geloof) dan gaat het hard met de meldingen als er straks 2 miljoen consoles op de markt zijn.

En het zal best dat er meer apparaten gepushed worden, maar de line-up en het ontbreken van features spreken voor zich. Ook geven verschillende previewers aan dat het zo aanvoelt. Gelukkig zien we het volgende week vanzelf.

En in tegenstelling tot Sony...ja die staan echt bekend om de slechte kwaliteit 8)7 en Nintendo heeft nog nooit scheurende scharnierpunten gehad of zo. Is Nintendo nou een merk of een geloof?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Beakzz schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 18:11:
[...]

Om uitspraken als veel of weinig te doen zal je moeten weten om welk percentage van het totaal het gaat. In dit geval dus het aantal exemplaren met problemen en het totaal aantal exemplaren wat voor reviewers in gebruik is.

Als je dat recht lullen vindt, prima. Rationeel is het niet.

En ja, Sony heeft door zijn geschiedenis niet zelden behoorlijk slechte producten op de markt gebracht. Ik heb er nog expliciet bij vermeld dat het niet de games afdeling betreft. Dan kan je de logische conclusie trekken dat ik dus Sony als breed bedrijf bedoel dus inclusief al hun elektronische artikelen.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2017 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:37
Er zijn al meldingen dat het in de charger grip gewoon goed werkt als deze laadt, wat doet vermoeden dat de low power BT hier het probleem is. Dus met een FW update moet het op te lossen zijn, alleen zal dan de batterijduur omlaag gaan.
Daar heb ik niet zoveel problemen mee, tenzij ze dan minder dan 10 uur meegaan voordat ze opgeladen moeten worden.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-09 20:54
Koldur schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 18:22:
Er zijn al meldingen dat het in de charger grip gewoon goed werkt als deze laadt, wat doet vermoeden dat de low power BT hier het probleem is. Dus met een FW update moet het op te lossen zijn, alleen zal dan de batterijduur omlaag gaan.
Daar heb ik niet zoveel problemen mee, tenzij ze dan minder dan 10 uur meegaan voordat ze opgeladen moeten worden.
Heb je daar misschien een bron van voor me?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Is Nintendo nou een merk of een geloof?
Een geloof en Shigeru Miyamoto is god :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
[...]

Is Nintendo nou een merk of een geloof?
Nintendo is een merk maar het lijkt er wel op dat Nintendo dé pispaal van gameland is geworden. Zolang de Switch niet 5 keer mee functies bij launch heeft als dat de XBO en de PS4 nu samen hebben deugt er weinig van.
Blijkbaar mag er wel ongefundeerd Nintendo afgezeken worden maar realistische tegenspraak wordt standaard weggezet als rechtlullen en fanboyisme.
Als er zaken niet in orde zijn wordt dat niet automatisch rechtgeluld maar dat er bv geen browser is wordt als een doodzonde gezien terwijl het merendeel van de mensen nooit of te nimmer een browser op een console gebruiken. Wat voor de een een minpunt is zal de ander totaal niet boeien.

Is overigens niet persoonlijk bedoeld maar op de frontpage kunnen ze er ook wat van in de reacties onder Nintendo nieuws.

[ Voor 6% gewijzigd door Lekker Ventje op 24-02-2017 19:24 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:37
Brackpc schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 18:31:
[...]

Heb je daar misschien een bron van voor me?
Nope helaas niet, lees op zoveel plekken dingen, dat ik het zo snel even niet kan vinden. Maar klinkt wel logisch, de praktijk zal het uitwijzen.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Pagina: 1 ... 86 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussies over prijzen en bestellingen horen niet hier thuis, maar in dit topic: Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic