Thomas schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 17:51:
Verdorie zeg, de accessoires en games zijn wel aan de prijs

. Was te verwachten natuurlijk, maar voor een extra setje controllers, een mount voor je controllers of zo'n Pro ding ben je toch wel heul veel kwijt. Aan de ene kant zou ik er zo op 3 maart één kopen, aan de andere kant is het denk ik verstandiger even te wachten tot de prijzen wat dalen. Zeker de games zijn duur, op zich niet gek voor een console die nog niet uit is, maar om nou 60 euro neer te tellen voor Skyrim, puur omdat het op de Switch wordt uitgebracht, vind ik niks.
Skyrim komt ook pas in de herfst uit en de prijs is helemaal niet bekend volgens mij... en anders slechts een placeholder. Het is verder de SE-versie en als alle DLC erbij zit, vind ik 50-60 euro helemaal niet zo gek.
Je koopt opzich ook gelijk de duurste setup wanneer je de dingen in je post noemt, dat is natuurlijk helemaal niet nodig, maar luxe.
Je hebt als 2 Joycons+Grip in je Switch box zitten. Die Grip kun je in twee versies kopen, charging en non-charging, wat ook in de prijs scheelt.
Momenteel is de goedkoopste setup voor 4 spelers:
Nintendo Switch (2 Joy-cons en officiele Grip inbegrepen)
Setje Joy-cons (72 euro)
2x setje Big Ben grips (2x 15 euro)
Dan ben je op zich al met 4 man aan het gamen voor een meerprijs van ongeveer 100 euro. Dat kun je verder met geen enkele console. Pas als je iedereen wil voorzien van charging Joy-con sets en Pro-controllers kun je inderdaad met geld gaan strooien, maar er is in ieder geval een optie voor low/high budget en alles daartussen voor mensen die met 3-4 spelers aan de slag willen.
[
Voor 3% gewijzigd door
Verwijderd op 23-02-2017 18:00
]