Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 13:14:
@BlackMage; Je moet echt de Japanse taal beheersen om van een Japanstalige I am Setsuna te kunnen genieten.

Bij een game als bv E.X. Troopers (Kom op Capcom, maak een Switch versie)! Boeit het me niet dat 'ie niet is vertaald in het Engels omdat de game ondanks dat 'ie in het Japans is, erg import vriendelijk is, van I amSetsuna kan ik dit helaas niet zeggen.
Ja dat snap ik. Daarom zei ik dat je de Japanse fysiek koopt en de Engelse download. Dan speel je de Engelse maar heb je toch een doosje voor in je kast 8)

Niet geheel serieus bedoeld natuurlijk, maar het kan, binnen jouw 100 euro budget :+

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 14:32
BlackMage schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 11:09:
[...]

Plekken zoals reddit, youtube comments en 9gag e.d. ontwijken. Denk dat daar zich het grootste risico bevindt.

Serieuze reviewers zullen geen plot spoilers verklappen en voorzichtig zijn met wat voor beelden ze laten zien. Maar als je al panisch wordt van een amiibo-verpakking dan moet je denk ik de komende weken je pc uit laten. :P
r/Nintendo en r/NintendoSwitch/ zijn Zelda spoiler vrij. R/Zelda volgensmij niet.
Om 15:00 loopt het embargo af, moet alleen wel zeggen dat die unboxing videos altijd de meest nutteloze filmpjes zijn die je kan bedenken.

• BlackMage
Nieuwevolger schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 13:47:
Om 15:00 loopt het embargo af, moet alleen wel zeggen dat die unboxing videos altijd de meest nutteloze filmpjes zijn die je kan bedenken.
Nutteloos wellicht. Maar we zitten allemaal als een stel verslaafden te wachten op onze fix volgende week en dan is elke druppel welkom 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
BlackMage schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 13:54:
[...]

Nutteloos wellicht. Maar we zitten allemaal als een stel verslaafden te wachten op onze fix volgende week en dan is elke druppel welkom 8)7
Of niet, ik vermijd eigenlijk alle filmpjes en unboxings, wil het graag zelf ervaren.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Om even te highlighten:
To access Nintendo eShop, a system update that will be available on launch day is required. The system update downloads in the background, is designed to install quickly and doesn’t disrupt gameplay.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

To celebrate many of these upcoming “Nindie” creations before launch, Nintendo will host a Nindies Showcase video presentation on Tuesday, Feb. 28, at 9 a.m. PT. Just visit http://live.nintendo.com to watch. blijkbaar is er een livestream over 45 minuten die wat aandacht geeft indie's.

• Turanmegil
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 31-07 09:40
To access Nintendo eShop, a system update that will be available on launch day is required. The system update downloads in the background, is designed to install quickly and doesn’t disrupt gameplay.
_/-\o_ Dat is goed nieuws! Als je dit vergelijkt met de Wii U release... Day1 patch, Wii transfer etc... Ik heb 2 uur moeten wachten tot ik verder kon. Nintendo lijkt toch een beetje van haar fouten te leren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
Nieuwevolger schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 14:16:
To celebrate many of these upcoming “Nindie” creations before launch, Nintendo will host a Nindies Showcase video presentation on Tuesday, Feb. 28, at 9 a.m. PT. Just visit http://live.nintendo.com to watch. blijkbaar is er een livestream over 45 minuten die wat aandacht geeft indie's.
Over iets meer dan 45 minuten hoor. Het is de 23e ;)
Turanmegil schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 14:17:
[...]

_/-\o_ Dat is goed nieuws! Als je dit vergelijkt met de Wii U release... Day1 patch, Wii transfer etc... Ik heb 2 uur moeten wachten tot ik verder kon. Nintendo lijkt toch een beetje van haar fouten te leren.
Latere updates waren op de Wii U al een stuk beter. Die werden bij mij vrolijk tijdens standby gedownload. In dat opzicht had Nintendo al wat geleerd. :)

• BMN
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14-09 17:15

BMN

Nog geen vc vind ik wel jammer. Was een mooie toegeving geweest aan Zelda, verder zit er voor mij bij de launch niet echt iets bij :/
Ik zou het wel een dikke functie vinden als ze sega consoles gaan toevoegen aan de vc.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:57
Heb even nagevraagd bij de mediamarkt (contactformulier) of mijn bestelling er is op vrijdag 3 maart, ze geven aan dat de Switch er is, maar dat Zelda niet op voorraad is. Ik heb hem online besteld op 17.01.2017 om 12:34, heb ook nog een bestelling lopen bij bol.com daar maar eens informeren of deze wel op voorraad is.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Phusebox
Turanmegil schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 14:17:
[...]

2 uur? Ik ruim 20 uur. Kon pas de volgende dag spelen.

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Gynnad schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 14:49:
Heb even nagevraagd bij de mediamarkt (contactformulier) of mijn bestelling er is op vrijdag 3 maart, ze geven aan dat de Switch er is, maar dat Zelda niet op voorraad is. Ik heb hem online besteld op 17.01.2017 om 12:34, heb ook nog een bestelling lopen bij bol.com daar maar eens informeren of deze wel op voorraad is.
What the F... ik heb hem op dezelfde dag gepreorderd als jou maar dan de bundle dat zou wel erg slecht zijn dan.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Het kan gewoon dat Nintendo Zelda nog niet heeft geleverd.

• BMN
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14-09 17:15

BMN

NastyNickNL schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 15:03:
[...]

What the F... ik heb hem op dezelfde dag gepreorderd als jou maar dan de bundle dat zou wel erg slecht zijn dan.
Heb ook de bundel bij de MM geprëorderd op de zelfde datum... Mag hopen dat ze dan de switch nog los kunnen opsturen ;(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phuuz
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-09 21:41

UI Walktrough

DigitalFoundry heeft ook de Switch getest met een powerbank (10k mAh) werkte gewoon.

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-08 09:59
BMN schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 14:45:
[...]

Nog geen vc vind ik wel jammer. Was een mooie toegeving geweest aan Zelda, verder zit er voor mij bij de launch niet echt iets bij :/
Hmmm, het ontbreken van VC vind ik ook wel heel erg jammer. Dat was het enige wat me interessant leek (naast Zelda)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oe, een unboxing door Shibata! :p

• Phusebox
Gynnad schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 14:49:
Is het niet dat de Switch NU op voorraad is maar Zelda nog niet? Lijkt me ook logisch zodat eventueel gestolen consoles niks kunnen spelen.

Verwijderd

Jammer dat ze 'm in de VS niet door Reggie hebben laten unboxen :p

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:53

PBP

Hopelijk word dit nog gefixt met een day one patch. Lees meerdere berichten erover op twitter.
The biggest current issue with the Switch is one of basic reliability. Over the course of my time with Breath of the Wild, I’ve had repeated problems with the left Joy-Con controller partially or even completely losing sync from the Switch console while docked and connected to my television. This is a pain in the ass at best, but has also resulted in several deaths playing Breath of the Wild.

I’m not the only one experiencing this issue, either. Multiple reviewers and editors at other outlets who were provided Switch review hardware by Nintendo say they’ve experienced similar problems while using the Joy-Cons in the Joy-Con Grip accessory — the controller “dock” that allows more traditional play using the two Joy-Cons as opposite halves of a controller — that ships with the Switch.
Bron

• Phusebox
PBP schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 15:35:
Hopelijk word dit nog gefixt met een day one patch. Lees meerdere berichten erover op twitter.

[...]

Bron
Lijkt meer op een gevalletje te kort bereik voor die Joy-Cons, zelfde probleem als de WiiU gamepad had op grotere afstand...

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:37
Phusebox schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 15:41:
[...]

Lijkt meer op een gevalletje te kort bereik voor die Joy-Cons, zelfde probleem als de WiiU gamepad had op grotere afstand...
Lijkt mij niet, de gamepad had een hele andere techniek dan de Joycons hebben om verbinding te maken. De Joycons hebben voor zover bekend, Bluetooth en de Wii U gamepad had een aangepaste 5Ghz versie van Wi-Fi.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Aan de andere kant:
I have been at another Italian preview just now
We set up 6 different joycon on 2 switch without issues

EU units superior confirmed!

• BlackMage
In de yt video van Nintendolife (ook eur) verliest ie even de connectie tussen een joycon en zn Switch.

• Phusebox
Koldur schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 15:44:
[...]

Lijkt mij niet, de gamepad had een hele andere techniek dan de Joycons hebben om verbinding te maken. De Joycons hebben voor zover bekend, Bluetooth en de Wii U gamepad had een aangepaste 5Ghz versie van Wi-Fi.
Hmm Bluetooth, dat is toch wel zo'n crap manier om te verbinden. Lekker laggy dus.

Ik lees nu ook dat sommige hitte problemen hebben https://twitter.com/jasonschreier/status/834774531168411648 Ik snap alleen niet wat ze met undercooked bedoelen.

• BlackMage
Nieuwevolger schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 15:53:
Ik lees nu ook dat sommige hitte problemen hebben https://twitter.com/jasonschreier/status/834774531168411648 Ik snap alleen niet wat ze met undercooked bedoelen.
Dat is wat wij "half gaar" noemen ;)
Ben benieuwd hoe erg die problemen dan zijn, over hittings problemen zijn wel zorgelijk.

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46
Deze game heeft meer aandacht nodig: Narita Boy

https://www.kickstarter.c...tro-futuristic-pixel-game

Als het stretchgoal gehaald gaat worden, komt ie naar de Switch toe :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• Koldur
Phusebox schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 15:53:
[...]

Hmm Bluetooth, dat is toch wel zo'n crap manier om te verbinden. Lekker laggy dus.
Wat een onzin, alle controllers zijn met Bluetooth uitgevoerd tegenwoordig, werkt prima.

Bijvoorbeeld de DS4:
http://manuals.playstatio...4/settings/bluetooth.html

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• Steven030
Ik baal wel echt van het ontbreken van VC. Ik keek ernaar uit om een leuke 2D platformer (Mario/DKC) te spelen in afwachting op Mario Kart. Nu is een Mini Classic nog bijna een logischere aankoop..
Dit is de eerste ontbrekende feature waar ik echt van baal. Het ontbreken van een browser, YouTube, Netflix, meer interessante launchgames dan Zelda, etc maakt me niet zoveel uit, maar dit is voor het eerst dat ik twijfel of het pre-orderen wel een juiste keus was.

[ Voor 4% gewijzigd door Steven030 op 23-02-2017 16:13 ]

• BlackMage
De Wiimotes, Wii U gamepad (voor inputs, niet het scherm) en Wii U pro-controllers zijn ook gewoon BT.

Dualshock 4 inderdaad ook, maar zelfs DS3 ook.

Alleen Microsoft gebruikt wat anders.
Steven030 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 16:06:
Ik baal wel echt van het ontbreken van VC. Ik keek ernaar uit om een leuke 2D platformer (Mario/DKC) te spelen in afwachting op Mario Kart. Nu is een Mini Classic nog bijna een logischere aankoop..
Dit is de eerste ontbrekende feature waar ik echt van baal. Het ontbreken van een browser, YouTube, Netflix etc maakt me niet zoveel uit, maar dit is voor het eerst dat ik twijfel of het pre-orderen wel een juiste keus was.
Een console op dag van release kopen is nooit logisch. Je neemt altijd voor lief dat je ervaring wat minder is. Niet alleen vanwege de weinig games, maar alles van firmware tot beschikbare accessoires tot de prijs.... alles is slechter dan wanneer je het een jaar later koopt.

[ Voor 68% gewijzigd door BlackMage op 23-02-2017 16:13 ]

• Steven030
@BlackMage
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Toen ik de Xbox One in Duitsland kocht bood dat een fantastische complete ervaring, met een hoop bruikbare apps zoals dus YouTube etc, en games als FIFA, Battlefield en Ryse. Tuurlijk is het alleen maar beter geworden in de loop der tijd, maar het was zeker niet zo karig als maar 1 interessante game en geen apps.
Maar nogmaals, alleen VC erbij was ruim voldoende geweest om mij blij te maken!

[ Voor 195% gewijzigd door Steven030 op 23-02-2017 16:21 ]

De ps4 en xbox one waren ook echt consoles bij launch die toch wel een beetje korte termijn gericht waren. De prijs was toegankelijk, maar was kwa power ook niet heel erg toekomst gericht. Terwijl de ps3 dat wel was, met een monster cpu waar moeilijk mee was te programmeren, maar ook zat er al een wifi chip en hdmi kabel ingang in. Terwijl veel mensen nog geen hdtv of wifi hadden. De wereld vond het ook tijd voor de ps4/xbox one, beide consoles zijn gewoon echt precies op het goeie moment gereleased. Aangezien de meeste mensen hun ps4 of xbox one als mainplatform gebruiken en alle third party games op spelen zitten ze toch wel in een andere situatie dan Nintendo.

Veel mensen kopen de switch er voor erbij, daar door wachten veel meer mensen op een goeie line up. Zelda is alvast een mooie knaller en straks met de feestdagen heeft de switch al een prima line up met mario erbij. Hopelijk is er dan voor 2018 al aardig wat om naar uit te kijken zoals een metroid en pokemon. Dan vind ik het wel een moment om een bundel met mario oddesys of zelda te kopen.

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-06 00:04

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Naast Breath of the Wild heb ik geen games op release, dus ben ik wat verder gaan kijken. (Ongerelateerd aan de Switch, ik zal Breath of the Wild moeten combineren met Horizon Zero Dawn. Dat is ook een gruwelijke game volgens mij! :))

I am Setsuna is een kandidaat maar vind het jammer dat die dus Download Only is. Daar ga ik dus een uitzondering voor maken, day-one purchase waarschijnlijk.

1-2 Switch leek me niet iets wat ik ga spelen. Misschien dat ik die neem als ie wat goedkoper is of tweedehands. Daarnaast lijken Snipperclips en Bomberman R erg leuke game. Alleen komt Snipperclips niet uit op release en Bomberman R vind ik erg prijzig, die wordt dan ook maar even uitgesteld.

Volgende week ziet er zo lekker uit. Maandag vrij in verband met Carnaval. Dinsdag thuiswerken omdat er niemand op kantoor is. Woensdag een dag naar kantoor. Donderdag is mijn standaard thuiswerk-dag en Vrijdag heb ik vrij genomen voor de Switch! Ik heb er zin in!

[ Voor 8% gewijzigd door Wahloh op 23-02-2017 16:35 ]

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

BlackMage schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 16:07:
De Wiimotes, Wii U gamepad (voor inputs, niet het scherm) en Wii U pro-controllers zijn ook gewoon BT.

Dualshock 4 inderdaad ook, maar zelfs DS3 ook.

Alleen Microsoft gebruikt wat anders.
De XBOX ONE S controller ondersteund ook BT :)

• BlackMage
Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 16:43:
[...]

De XBOX ONE S controller ondersteund ook BT :)
Voor connectie met een PC, maar tussen de Xbox en controller is het nog steeds het 'andere'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik blijf er ook nog steeds bij als de verkopen bij launch tegen vallen, dat niet eens zo heel erg hoeft te zijn. Ze moeten zich pas zorgen maken als mario en pokemon de verkopen niet kunnen boosten, want dan gaat niks dat meer doen.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
NastyNickNL schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 15:03:
[...]

BMN schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 15:14:
[...]

Heb ook de bundel bij de MM geprëorderd op de zelfde datum... Mag hopen dat ze dan de switch nog los kunnen opsturen ;(
Heb zojuist even de MediaMarkt in Eindhoven gebeld en het probleem is dat ze niets erover kunnen zeggen omdat ze de aantallen nog niet precies weten, ze kunnen er waarschijnlijk donderdag pas iets over zeggen, niet dat ze dat dan even communiceren.. 8)7

Lijkt me erg sterk als je die dag hebt besteld dat je hem dan niet krijgt, maar goed.. We zullen zien... Moet anders echt gaan bedenken wat ik dat weekend dan ga doen.

De reden dat ik erheen belde is omdat ik Zelda ook nog besteld heb bij bol.com en wehkamp, maar die stuur ik dan wel retour mochten ze hem bij de MM ook gewoon hebben, anders had ik dat op voorhand al kunnen doen.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Verwijderd

Hopelijk kan ik er gewoon zoals beloofd eentje ophalen bij de MM.

Zijn er trouwens nog anderen die ook de amiibo hebben van Wolf Link? zo ja:

Verwijderd

BlackMage schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 16:46:
[...]

Voor connectie met een PC, maar tussen de Xbox en controller is het nog steeds het 'andere'.
Volgens mij doet hij beide wanneer je hem met een Xbox One S verbindt, dan geeft hij namelijk ook wat andere opties al weet ik zo niet meer welke precies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Verdorie zeg, de accessoires en games zijn wel aan de prijs :X. Was te verwachten natuurlijk, maar voor een extra setje controllers, een mount voor je controllers of zo'n Pro ding ben je toch wel heul veel kwijt. Aan de ene kant zou ik er zo op 3 maart één kopen, aan de andere kant is het denk ik verstandiger even te wachten tot de prijzen wat dalen. Zeker de games zijn duur, op zich niet gek voor een console die nog niet uit is, maar om nou 60 euro neer te tellen voor Skyrim, puur omdat het op de Switch wordt uitgebracht, vind ik niks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:46
Thomas schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 17:51:
Verdorie zeg, de accessoires en games zijn wel aan de prijs :X. Was te verwachten natuurlijk, maar voor een extra setje controllers, een mount voor je controllers of zo'n Pro ding ben je toch wel heul veel kwijt. Aan de ene kant zou ik er zo op 3 maart één kopen, aan de andere kant is het denk ik verstandiger even te wachten tot de prijzen wat dalen. Zeker de games zijn duur, op zich niet gek voor een console die nog niet uit is, maar om nou 60 euro neer te tellen voor Skyrim, puur omdat het op de Switch wordt uitgebracht, vind ik niks.
Gezien de prijs van de Wii U en Nintendo's gebruikelijke game prijzen zou ik niet echt denken dat wachten heel zinvol is ;-) Third Party games daargelaten uiteraard.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Thomas schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 17:51:
Skyrim komt ook pas in de herfst uit en de prijs is helemaal niet bekend volgens mij... en anders slechts een placeholder. Het is verder de SE-versie en als alle DLC erbij zit, vind ik 50-60 euro helemaal niet zo gek.

Je koopt opzich ook gelijk de duurste setup wanneer je de dingen in je post noemt, dat is natuurlijk helemaal niet nodig, maar luxe.

Je hebt als 2 Joycons+Grip in je Switch box zitten. Die Grip kun je in twee versies kopen, charging en non-charging, wat ook in de prijs scheelt.

Momenteel is de goedkoopste setup voor 4 spelers:
Nintendo Switch (2 Joy-cons en officiele Grip inbegrepen)
Setje Joy-cons (72 euro)
2x setje Big Ben grips (2x 15 euro)

Dan ben je op zich al met 4 man aan het gamen voor een meerprijs van ongeveer 100 euro. Dat kun je verder met geen enkele console. Pas als je iedereen wil voorzien van charging Joy-con sets en Pro-controllers kun je inderdaad met geld gaan strooien, maar er is in ieder geval een optie voor low/high budget en alles daartussen voor mensen die met 3-4 spelers aan de slag willen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2017 18:00 ]

• Thomas
  • Niet online
Nouja, persoonlijk zou ik wel een charging grip willen en een extra setje joy-cons, dan heb je in principe al 2 grips en 4 joy-cons. Verder nog iets van een hoesje, en natuurlijk de games, dan zit je voor de console alleen al op ~450 euro.

Neem wel aan dat de first-party games ook wel zullen dalen in prijs, zal geen enorm verschil zijn maar een euro of 10-20 op 60 euro is al heel wat. Neem aan dat er ook nog wel leuke bundels zullen verschijnen gaandeweg.

Verwijderd

Thomas schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 18:03:
Nouja, persoonlijk zou ik wel een charging grip willen en een extra setje joy-cons, dan heb je in principe al 2 grips en 4 joy-cons. Verder nog iets van een hoesje, en natuurlijk de games, dan zit je voor de console alleen al op ~450 euro.
Tja, maar doe hetzelfde eens op een PS4.

PS4 500GB 300 euro
PS4 Dual Shock Controllers x 3 165 euro.

Dan zit je dus zonder spelletjes al dik over die 450 euro.

"ja maar Rudy, die PS4 controllers zijn veel meer beter dan Joy-cons"

Ja dat klopt, enkel geven andere makers je geen opties tot goedkoper gamen, dus zit je altijd vast aan die minimum.

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:45

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 17:59:
[...]

Skyrim komt ook pas in de herfst uit en de prijs is helemaal niet bekend volgens mij... en anders slechts een placeholder. Het is verder de SE-versie en als alle DLC erbij zit, vind ik 50-60 euro helemaal niet zo gek.
Bethesda heeft nog niet aangegeven of het de SE is:

http://nintendoeverything...riginal-game-or-remaster/

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• Thomas
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 18:07:
[...]

Tja, maar doe hetzelfde eens op een PS4.

PS4 500GB 300 euro
PS4 Dual Shock Controllers x 3 165 euro.

Dan zit je dus zonder spelletjes al dik over die 450 euro.

"ja maar Rudy, die PS4 controllers zijn veel meer beter dan Joy-cons"

Ja dat klopt, enkel geven andere makers je geen opties tot goedkoper gamen, dus zit je altijd vast aan die minimum.
Of dat nou ook voor andere consoles geldt maakt me niet zo veel uit, het is best veel geld. Bovendien is het natuurlijk wel zo dat een PS4/XBO amper tot geen games heeft die je met 4 personen kunt spelen, zelfs met 2 spelers is het lastig, in mijn XBO collectie zitten nog geen 5 games die splitscreen o.i.d. ondersteunen :X .

Ik verwacht ook niet dat die accessoires veel goedkoper zullen worden en vind de prijs daarvoor niet eens heel gek, want je bent inderdaad voor een meerprijs van ~100-150 euro min of meer klaar met first-party producten, het kan veel gekker en ligt in dezelfde lijn als ik voor mijn XBO heb uitgegeven aan extra's. Maar toch is het, althans voor mij als student, wel even een smak geld :P.
BlackMage schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 16:07:
Wii U gamepad (voor inputs, niet het scherm) [...] zijn ook gewoon BT.
Nope. ;)

• Zeror
Ik ben toch wel benieuwd in hoeverre de Wii U controllers compatible zijn met de Switch.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Verwijderd

Zeror schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 18:29:
Ik ben toch wel benieuwd in hoeverre de Wii U controllers compatible zijn met de Switch.
Van de livestream van Gamexplain: helemaal niet. Is ook door Nintendo zelf eerder al aangegeven. En daarbij zeiden ze toen dat het misschien in de toekomst komt.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2017 18:41 ]

• Zeror
Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 18:39:
[...]

Van de livestream van Gamexplain: helemaal niet.
Das jammer. Eens kijken wat Nintendo nog te melden heeft. Had ze net een mailtje erover gestuurd. :P
Ook de andersom of de Switch Pro controller op de Wii U werkt.

Verwijderd

Uit de footage blijkt al wel dat het niet 1:1 de originele is. Het is dus sowieso een aangepaste versie. Waarom dan moeilijk doen en nóg een versie naast SE forken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jd1987
  • Laatst online: 09-09 11:02

jd1987

cliquefotografie.nl

Ik denk dat ik toch een Switch wil op launch day ivm Zelda... Intertoys nemen nog preorders aan en claimen te leveren op 3 maart, maar vraag het mij af. Iemand ervaring met intertoys en levering op launchday met voorgaande consoles?

Nikon Z6 | Nikkor 16-35 F4 VR AF-S | Nikkor 24-70 F2.8 AF-S | Nikkor 85 F1.8 AF-S | DJI Mini 2 | Lenovo Yoga Slim 7

• Steven030
Hmm blijkbaar werkt een Bluetooth headset toch ook niet met de Switch... https://mynintendonews.co...tooth-headsetsheadphones/
Hoop nare berichten op 1 dag

Verwijderd

Lego City: Undercover komt op 4 april uit.

http://www.nintendolife.c...tendo_switch_on_4th_april

Snake Pass komt op 29 maart uit.

http://www.nintendolife.c...e_pass_on_nintendo_switch

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2017 20:52 ]

Verwijderd

Ik denk dat ik volgende week vrijdag gewoon even wat winkels inloop om te kijken of ze nog een Switch in de vrije verkoop hebben.

Maar ik zie dat er 2 versies zijn. Een grijze en een gekleurde. Welke kiezen jullie en waarom?

Verwijderd

Grijs, omdat ik die mooier en rustiger vind :) De Neon-kleuren zien er heel fel en afleidend uit.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2017 20:54 ]

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:29
Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 20:53:
Ik denk dat ik volgende week vrijdag gewoon even wat winkels inloop om te kijken of ze nog een Switch in de vrije verkoop hebben.

Maar ik zie dat er 2 versies zijn. Een grijze en een gekleurde. Welke kiezen jullie en waarom?
Neon, gewoon omdat het kan.
Snake Pass is voor mij voor die prijs een instabuy, leuk!

[ Voor 28% gewijzigd door Dagg op 23-02-2017 21:10 ]

• S2S
  • Registratie: Juni 2004

S2S

Dagg schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 21:03:
[...]

Snake Pass is voor mij voor die prijs een instabuy, leuk!
Voor mij ook. Ook nog eens door een mede Nederlander bedacht!

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Gewoon hopen dat de mensen met meer dan 1 preorder de andere preorders netjes terugsturen of niet ophalen. :)

(Als bol.com netjes levert, dan zal de Nedgame in Gouda een Switch aan een andere klant verkopen.)
Grijs omdat er geen Switch is met twee blauwe Joy-Cons. :p

(Misschien dat ik ooit nog twee blauwe Joy-Cons erbij haal, maar dan moet ik ze waarsch. importeren gezien ze nog niet op de Europese markt gespot zijn.)

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:45

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 20:17:
[...]

Uit de footage blijkt al wel dat het niet 1:1 de originele is. Het is dus sowieso een aangepaste versie. Waarom dan moeilijk doen en nóg een versie naast SE forken?
Geen idee, maar wie zegt dat t officiële Switch gameplay/footage was?

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• Phusebox
Aangezien de Switch regio vrij is betekent dit dan ook dat ik 'import' games straks in buitenlandse eshops kan kopen en koppelen aan mijn ID? Of wordt je ID gelocked op een land?

Phusebox schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 22:14:
Aangezien de Switch regio vrij is betekent dit dan ook dat ik 'import' games straks in buitenlandse eshops kan kopen en koppelen aan mijn ID? Of wordt je ID gelocked op een land?
Je account is gekoppeld aan een regio, maar niets weerhoudt je ervan om een extra account te maken voor een eShop uit een andere regio.

Zie ook: Question About the Region-free Switch and the eShop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-09 20:54

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:43

Kettrick

Rantmeister!

Ik heb mijn pre-order geplaats in Juni 2016, ruim voordat de kleuren uberhaubt bestonden en heb dus geen idee welke ik krijg.. Ik ga er van uit dat ik gewoon de normale versie krijg en dat vind ik eigenlijk ook wel prima.

Waarom?, minder risico dat de kids straks elkaar aan de haren trekken over wie die blauwe/rode controller wil hebben.

Ik ben overigens erg happy met de release van Fast RMX, ik heb Zelda op pre-order staan en wou iig nog een andere game hebben todat mario later uitkomt. Ik zat te denken aan Snipperclips en Bomberman, maar denk dat dat nu snipperclips end Fast RMX wordt.

[ Voor 15% gewijzigd door Kettrick op 24-02-2017 05:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nog 1 week geduld.

*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hoop dat een van mijn late pre orders geleverd zal worden (ja ik heb er twee). Zo niet zal ik dus Zelda op de Wii u moeten spelen en komt er waarschijnlijk ook tot eind van het jaar zeker geen Switch. Ben benieuwd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet dus gewoon de controller anders vasthouden :+

Afbeeldingslocatie: http://www.whatstroydoing.com/wp-content/uploads/2010/06/holding_iphone_wrong.jpg

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2017 07:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21:47
Ik heb net dat filmpje gekeken van GameXplain, maar ik vraag me wel af in hoeverre dit een software probleem is en niet een hardware probleem. Een software probleem zou met een patch opgelost kunnen worden, maar als het een hardware probleem is, dan is er dus een nieuwe versie van de Joy-Cons nodig. Als het om een hardware probleem gaat wil ik denk ik mijn aankoop toch wel uitstellen.

Nu is het met een hand, maar zou ook de grip bijvoorbeeld het signaal blokkeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Emmavdv schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 08:58:
Ik heb net dat filmpje gekeken van GameXplain, maar ik vraag me wel af in hoeverre dit een software probleem is en niet een hardware probleem. Een software probleem zou met een patch opgelost kunnen worden, maar als het een hardware probleem is, dan is er dus een nieuwe versie van de Joy-Cons nodig. Als het om een hardware probleem gaat wil ik denk ik mijn aankoop toch wel uitstellen.

Nu is het met een hand, maar zou ook de grip bijvoorbeeld het signaal blokkeren?
In een grip zit voornamelijk plastic en metaal, twee dingen die juist goed een signaal geleiden. ;) En als je de tweede video bekijkt zul je het antwoord op je eerste vraag zien. Hiervoor zouden ze de signaalsterkte moeten verhogen wat dus meer stroom kost. (En dus een kortere accuduur) Het zou met een firmware update van de controller kunnen, bv de Wii U GamePad heeft wat firmware updates gehad in zijn bestaan, dus dat is mogelijk. Maar dan heb je een kortere accuduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moddie
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-11-2024
Korte vraagje omtrent het gebruik van Powerbanks om de switch op te laden, hebben jullie al wat previews hierover horen praten?

Bij arstechnica zeggen ze het volgende:
"I thought the Switch's USB-C charging port would mean I could use any standard external battery pack to charge the system away from an outlet on long trips. Testing with the Jackery Titan S, though, I was only able to get a trickle charge of about 1 percent every six minutes. That charge was so weak that, during normal gameplay, the Switch actually died on me while it was still plugged in to the external battery pack."
https://arstechnica.com/g...e-box-and-into-our-hands/

Nu is mijn probleem dat ik vaak meer dan 3 uur moet reizen en een powerbank optie heel erg handig zou zijn, zeker bij vliegen (vaak een usb outlet ipv stopcontact bij langere vluchten). Maar de gewone telefoon powerbanks zijn blijkbaar niet geschikt.
Zou dit betekenen dat ik of altijd een converter in een stopcontact moet plaatsen (dus niet via USB outlet kan laden) of een nieuwe powerbank moet kopen(die ze beschrijven zijn alle nog 100 euro of meer..), wat dan weer een extra iets is dat ik mee moet nemen, omdat ik ook een powerbank voor me telefoon meeneem.
Daarom wou ik hier graag jullie deskundige mening hierover vragen (was altijd slecht in dit deel van natuurkunde, excuses).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 09:02:
[...]

In een grip zit voornamelijk plastic en metaal, twee dingen die juist goed een signaal geleiden. ;) En als je de tweede video bekijkt zul je het antwoord op je eerste vraag zien. Hiervoor zouden ze de signaalsterkte moeten verhogen wat dus meer stroom kost. (En dus een kortere accuduur) Het zou met een firmware update van de controller kunnen, bv de Wii U GamePad heeft wat firmware updates gehad in zijn bestaan, dus dat is mogelijk. Maar dan heb je een kortere accuduur.
Metaal is vrij dodelijk voor signaal ;)

Maar als ik het goed begrijp speelt het probleem vooral als je de joycons los verticaal vast hebt. Dan heb je vrijwel je hele hand om het ding en dan is het vrij logisch. Als ik het zelfde doe met mijn bluetooth headset (hele ding bedekken met mijn hand (en aan de andere kant mijn hoofd)) dan valt de verbinding ook weg.

Ik denk dat alle andere configuraties, waarbij de joycon niet volledig bedekt is, er geen last van zullen hebben.

Een eventuele firmware update die het zendvermogen verhoogt zou misschien daarbij kunnen helpen (met verminderde accutijd tot gevolg). Maar dat hoeft niet een permanente boost te zijn. Als de Joycon op een of andere manier kan weten of het los of in een grip vast zit dan kan het signaal dan geboost worden. En anders wellicht pas als hij detecteert dat de connectie instabiel is.

Maar ik betwijfel het. Mijn bluetooth headset heeft er ook last van, maar dat is een signaal dat ie ontvangt van een pc die 50cm afstand heeft en die geen enkele reden heeft om minder krachtig uit te zenden dan ie kan. Bluetooth heeft gewoon een heel erg lage zendkracht en ik denk dat zelfs als je dat verdubbelt dat het problemen heeft om door handen te gaan.

Oplossing: Joycons verticaal los in je hand geen ondersteunde controller configuratie meer. Nintendo brengt een speciale grip uit voor gebruik met games die dat wel nodig hebben (arms, 1-2 switch)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bilderbeek
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-09 14:40
Moddie schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 09:18:
Korte vraagje omtrent het gebruik van Powerbanks om de switch op te laden, hebben jullie al wat previews hierover horen praten?

"I thought the Switch's USB-C charging port would mean I could use any standard external battery pack to charge the system away from an outlet on long trips. Testing with the Jackery Titan S, though, I was only able to get a trickle charge of about 1 percent every six minutes. That charge was so weak that, during normal gameplay, the Switch actually died on me while it was still plugged in to the external battery pack."

Nu is mijn probleem dat ik vaak meer dan 3 uur moet reizen en een powerbank optie heel erg handig zou zijn, zeker bij vliegen (vaak een usb outlet ipv stopcontact bij langere vluchten). Maar de gewone telefoon powerbanks zijn blijkbaar niet geschikt.
Zou dit betekenen dat ik of altijd een converter in een stopcontact moet plaatsen (dus niet via USB outlet kan laden) of een nieuwe powerbank moet kopen(die ze beschrijven zijn alle nog 100 euro of meer..), wat dan weer een extra iets is dat ik mee moet nemen, omdat ik ook een powerbank voor me telefoon meeneem.
Daarom wou ik hier graag jullie deskundige mening hierover vragen (was altijd slecht in dit deel van natuurkunde, excuses).
Powerbanks voor het opladen van telefoons zullen over het algemeen niet werken, maar powerbanks die ook (bijv.) de 'nieuwe' macbook van Apple kunnen opladen zullen wel genoeg prik kunnen leveren. Alle mensen die riepen dat je iedere powerbank zou kunnen gebruiken voor opladen (op een zinnige manier) hebben daar echt niet goed over nagedacht. Er zal vast wel iemand gaan testen welke powerbanks werken, dus als je dat afwacht zit je goed. Reken echter wel op een uitgave van zeker 70 euro...

Edit: Ze gebruikten een Jackery Titan (http://www.jackery.com/jackery-titan/) en die is alleen geschikt voor telefoons en tablets. De Switch is - gelet op de specs van de oplader - wat meer powerhungry.

[ Voor 4% gewijzigd door Bilderbeek op 24-02-2017 09:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:01
Moddie schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 09:18:

Je moet een powerbank hebben met een hoge A output, de adapter van de switch levert 2,6 A als ik het me goed herinner, een goedkope powerbank met 1A output zal de switch inderdaad tijdens gameplay niet kunnen laden, een (goede) 2A powerbank vermoedelijk wel.

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:54
Volgens mij als je bijvoorbeeld de Anker QI powerbanks hebt, zouden die moeten werken. (is een gokje hoor).
Die van mij kan ook 4,8A leveren en is 20kmAh. Dus als die werkt, dan kan ik daar wel even met de Switch mee spelen. :+

[ Voor 36% gewijzigd door Arunia op 24-02-2017 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:39

Denko

|{ing Øf ßlitz

Bilderbeek schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 09:26:
[...]

Powerbanks voor het opladen van telefoons zullen over het algemeen niet werken, maar powerbanks die ook (bijv.) de 'nieuwe' macbook van Apple kunnen opladen zullen wel genoeg prik kunnen leveren. Alle mensen die riepen dat je iedere powerbank zou kunnen gebruiken voor opladen (op een zinnige manier) hebben daar echt niet goed over nagedacht. Er zal vast wel iemand gaan testen welke powerbanks werken, dus als je dat afwacht zit je goed. Reken echter wel op een uitgave van zeker 70 euro...

Edit: Ze gebruikten een Jackery Titan (http://www.jackery.com/jackery-titan/) en die is alleen geschikt voor telefoons en tablets. De Switch is - gelet op de specs van de oplader - wat meer powerhungry.
Uit mijn hoofd kan zo'n beetje elke powerbank van Xiaomi 2.0A+ aan. Die beginnen bij 12 euro ongeveer. Denk dat die 70 euro wel meevalt.

DIT is volgens mij wel een hele goede ervoor. Maar ik zou het nog even afwachten, er komen vast over een week ofzo reviews erover.

[ Voor 10% gewijzigd door Denko op 24-02-2017 09:33 ]

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De adapter van de Switch levert 15V@2.6A (in docked modus) en voorlopig lijkt het verbruik in handheld mode nog onbekend - corrigeer me gerust als men dit wel al weet. Zoek naar modellen die het USB-PD protocol ondersteunen. Een aantal powerbanks levert bvb stroom op hogere amps via het QuickCharge protocol, maar dat wordt niet door de Switch ondersteund.

Zelf wacht ik wel met een nieuwe powerbank aankopen tot mensen wat modellen getest hebben. Dit reddit topic bvb gaat er wat dieper op in - al geven ze me niet altijd de indruk dat ze echt weten wat ze doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:43

Kettrick

Rantmeister!

Prulleman schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 09:26:
[...]

Je moet een powerbank hebben met een hoge A output, de adapter van de switch levert 2,6 A als ik het me goed herinner, een goedkope powerbank met 1A output zal de switch inderdaad tijdens gameplay niet kunnen laden, een (goede) 2A powerbank vermoedelijk wel.
Ik ben benieuwd of dat dan inderdaad "niet laden" of "niet spelen" wordt, als ik mijn power bank in mijn switch prik als de switch nog 50% heeft zou ik toch op zijn minst 10..20% moeten kunnen laden voor de bank leeg is, en dus nog steeds een langere speelduur hebben ?.

Beetje hetzelfde als met mijn macbook, ik grijp regelmatig naar de 65w lader van mijn vrouw en merk dan dat dat best wil zolang ik nog batterij heb, maar als mijn batterij echt leeg is is het een drama en moet ik echt wachten voor ik mijn mac kan gebruiken ( en ik chagrijnig op zoek ga naar mijn eigen lader :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Kettrick schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 09:36:
[...]

Ik ben benieuwd of dat dan inderdaad "niet laden" of "niet spelen" wordt, als ik mijn power bank in mijn switch prik als de switch nog 50% heeft zou ik toch op zijn minst 10..20% moeten kunnen laden voor de bank leeg is, en dus nog steeds een langere speelduur hebben ?.

Beetje hetzelfde als met mijn macbook, ik grijp regelmatig naar de 65w lader van mijn vrouw en merk dan dat dat best wil zolang ik nog batterij heb, maar als mijn batterij echt leeg is is het een drama en moet ik echt wachten voor ik mijn mac kan gebruiken ( en ik chagrijnig op zoek ga naar mijn eigen lader :P )
ik vermoed dat je met een zwakke powerbank nog prima kan spelen, en dat je switch dan gewoon wat langzamer leegloopt. je zou dan bv 4 uur game play kunnen oprekken naar 6 ofzo.

Een grote powerbank (20.000mAh) met een zwakker output (1A) zal niet zo nuttig zijn, dan is je switch leeg en vraagt sneller juice dan je powerbank kan leveren, ook al is ie nog lang niet leeg.

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bilderbeek
Iedereen kan wel roepen dat een goedkope Xiaomi powerbank ook gaat werken, maar het is dus al duidelijk dat die niet werken als je wil laden en op de Switch wil spelen... Gewoon even wachten tot er een test is en als je niet kan wachten, neem dan in ieder geval een powerbank die tenminste ook geschikt is voor het opladen van laptops.

Kwaliteit wisselt ook enorm bij powerbanks, zowel in output als capaciteit als levensduur. Ik zie het niet gebeuren dat je met enige capaciteit uit gaat komen onder de 50 euro. Een powerbank verliest al 30% van de lading aan hitte en andere onzin die je krijgt met het laden van de ene batterij met een andere :)

In getalletjes: Nintendo Adapter: 15V x 2,6 A = 39W. Powerbank is 5 x 3 = 15W.

Edit 2: ja, die hoge requirement zal wel zijn als je ook tegelijkertijd aan het spelen bent, dus je kunt ook met veel minder uit als je de switch uitzet en dan laat opladen voordat je verder gaat, maar wie wil dat nou!?

[ Voor 18% gewijzigd door Bilderbeek op 24-02-2017 09:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Alles lijkt er toch op te wijzen dat die wel een vrij gerusht product is van Nintendo, zoveel schoonheidsfoutjes. Hebben ze de hardware eens redelijk op orde zit je met controllers die disconnecten, software die nog in de alpha fase zit lijkt het wel en dat soort zaken die de ervaring toch zwaar gaan beïnvloeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Phusebox schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 09:49:
Alles lijkt er toch op te wijzen dat die wel een vrij gerusht product is van Nintendo, zoveel schoonheidsfoutjes. Hebben ze de hardware eens redelijk op orde zit je met controllers die disconnecten, software die nog in de alpha fase zit lijkt het wel en dat soort zaken die de ervaring toch zwaar gaan beïnvloeden.
Vervelend van het disconnecten, maar waarom zou de software Alpha zijn? Dat gedeelte ziet er juist erg goed uit, OS loopt soepel, start snel op en ziet er mooi en simpel uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prulleman
waarschijnlijk bedoeld phusebox het ontbreken van tablet apps (netflix youtube, browser). Wat dat betreft is de software inderdaad niet af, maar komop jongens, het is een game device, geen tablet

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Koldur schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:02:
[...]

Vervelend van het disconnecten, maar waarom zou de software Alpha zijn? Dat gedeelte ziet er juist erg goed uit, Is is voor, start snel op en ziet er mooi en simpel uit.
Geen VC, geen browser, geen streaming diensten. Net op tijd een patch voor verbinden op publieke WiFi (met browser login).

En ja vervelend van het disconnecten, dat is in mijn ogen toch wel een platform breaking flaw. Als mij dat regelmatig gaat gebeuren dan gaat ie toch retour hoor.

[ Voor 16% gewijzigd door Phusebox op 24-02-2017 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Officieel is het product nog niet gelanceerd voor de consument, dus ik wacht rustig af.

Browsen en Netflixen doe ik wel op m'n tablet, smart TV, Playstation 4, laptop ,mobile etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Phusebox schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:04:
[...]

Geen VC, geen browser, geen streaming diensten. Net op tijd een patch voor verbinden op publieke WiFi (met browser login).
Ik snap al dat gezeur over de VC totaal niet, hoe belangrijk is het dat je geen super oude spellen kan spelen op de Switch, komt sowieso nog wel.

Browser en streaming? Ik koop hem om te gamen, leuk als het eens komt, maar ik gebruik het op de Wii U en 3DS echt nooit. OS is juist goed opgebouwd voor wat betreft het gemaakt is, gamen!

Als het disconnecten inderdaad een probleem is, dan ga ik daarvoor ook aanspraak maken op de garantie, want dat mag natuurlijk niet.

[ Voor 10% gewijzigd door Koldur op 24-02-2017 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-06 09:28
Browsen hoeft niet perse van mij.

Voor Streaming Diensten ala netflix is ie dan juist weer super. Ik kijk nu in de trein vaak netflix series op mn telefoon; een groter scherm als de Switch, die ik dan toch bij me heb, zal ideaal zijn.

Verder is VC leuk maar geen must en zal heus in de toekomst wel worden toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nintendo had gerust wat meer features al op orde mogen hebben en ga ze hier dan ook niet in verdedigen, maar helaas is dit tegenwoordig een trend bij consolelaunches. Vergelijk de launch staat van PS4 en X1 ook maar eens met wat hun OS tegenwoordig biedt. Wat voorbeelden: MKV ondersteuning, backwards compatibility door emulatie, ondersteuning van externe HDD's, ...

Dat de VC nog niet af is, verbaast me weinig. Zelf vind ik het niet zo belangrijk om dit bij launch te hebben, maar ik hoop wel dat Nintendo wat geleerd heeft in de voorbije 10 jaar en het tempo van releases op de VC wat hoger legt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 08:29
Ik vind het het "desyncing probleem" toch echt wel een issue. 8)7

Het is gewoon de controller van de device wat niet vloeiend werkt.
Waarbij je dus rekening moet houden hoe je hem vast houdt anders zou hij weleens kunnen desyncen.

Ik heb echt nog nooit meegemaakt dat een controller de verbinding kwijtraakt als je hem gewoon normaal in je hand houdt om te spelen.
Dit is juist 1 van de features van de Switch.

Een reactie vanuit Nintendo zou ook wel mooi zijn, gaan ze dit oplossen?

Als er niet meer info komt dan ga ik toch echt de pre-order cancelen, want dit vind ik onacceptabel.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat Nintendo een grote launch van de VC wil maken. Sterker nog ik denk dat ze dit vrij snel zullen doen. Namelijk 10 maart. of zoals ze dat in de VS zeggen: MAR10 of anders met een Direct / E3.
geen browser, geen streaming diensten.
Ik denk dat dit niet zo is om de software als "alpha" af te doen, ik denk eerder dat dit keuzes van Nintendo waren dit niet te ondersteunen. Het gebrek van een Browser bv, blokkeert browser aanvallen waardoor bv de 3DS vrij vroeg gekraakt kon worden. Verder vallen streaming diensten niet binnen de visie van Nintendo.
Net op tijd een patch voor verbinden op publieke WiFi (met browser login).
Dus ja, gewoon een day one patch. ELKE CONSOLE SINDS DE WII HEEFT DIE GEHAD!!!!!!
En ja vervelend van het disconnecten, dat is in mijn ogen toch wel een platform breaking flaw. Als mij dat regelmatig gaat gebeuren dan gaat ie toch retour hoor.
Tja, ik hoor het nu van een paar mensen. Maar ik zie het als de antenna-gate van Apple. De kans is klein dat je er echt last van gaat hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21:47
Ik vind de UI ook wel prima, maar wat betreft het disconnecten ben ik het wel wel mee eens dit dit een factor kan zijn die het product kan breken.

Stel je voor dat je bezig bent een eindbaas te verslaan, en je door het disconnecten van een controller verslagen word :o Ik zou het dan vrij snel beu zijn denk ik, en de neiging krijgen het ding uit het raam te werpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bilderbeek
Inderdaad, waarom zou je de VC bij de launch doen als je er een maand later nóg een event met alle bijbehorende persaandacht van kan maken? Nintendo betrekt het internet echt uitstekend bij de hype met die tientallen youtube kanalen met gratis reviewunits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Dat de browser mist kan een bewuste reden hebben dat iemand al eerder noemde: Veel hacks voor 'homebrew' maken gebruik van een browser of andere manier om iets van externe code uit te voeren. Anno 2017 heeft iedereen op elk moment van de dag wel een apparaat binnen handbereik om op te browsen. Dus waarom dan zo'n risico open laten staan?

Dat netflix en youtube er niet beschikbaar voor is kan je Nintendo niet aanrekenen natuurlijk. Daar hebben beide bedrijven ongetwijfeld een reden voor om dat niet te doen.

Het gebrek aan VC had ik al voorspeld, en is inderdaad jammer. Maar wat zou het veranderen? Als ik het echt wil spelen dan doe ik dat wel op de Wii U VC of New 3DS. Of een van mijn pc's. Op termijn wil ik die Wii U en 3DS gewoon opruimen en dan zou ik inderdaad die games op de Switch willen. Maar nu? Boeie.
Pagina: 1 ... 85 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussies over prijzen en bestellingen horen niet hier thuis, maar in dit topic: Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic