Als het Nvidia gerucht klopt over de NX dan is het wel uitstekend voor Mobile gaming en het kan gekoppeld worden aan de TV via Stream of een Micro hdmi maar dan wordt Nvidia Shield TV en Shield Tablet gewoon gekopieerd.
Het lijkt mij dat er wel een tweede Component komt zoals een Dockstation die extra rekenkracht heeft en via hdmi en wifi de TV en NX verbindt.
Het kan ook nog zijn dat bestaande hardware zoals WiiU en 3DS verbinding kan maken met de NX want dat zijn 3 pilaren maar het diagram laat ook de PC en Mobile zijn en er zijn geruchten dat zelfs de concurrentie met de NX kan werken.
Of het technisch mogelijk geen idee maar kan Sony en MS het verbieden dat Nintendo hun hardware als extra process kracht gebruikt ?
Want een TV merk kan niet zeggen welke apparatuur je aan hun TV mag koppellen en een PC is vrije keuze van Componenten en het merk maar Apple kan wel bepalen op welke hardware hun software draait.
De geruchten waren toch ook over een Homeconsole en Portable of te wel Fusion of zou het concept verandert zijn ? vandaar ook geen nieuws op de E3 en de lancering in Maart 2017.
Het gerucht dat de NX cardriges gebruikt is groot vanwege Macronix en dan zal DS en 3DS ook mogelijk zijn op de NX maar geen fysieke cds maar digitaal via de eShop kan altijd.
Over de WiiU ik houd deze puur voor een selectief aantal spellen maar als iemand wel hun Console etc. wil verkopen wacht aub nog even tot Gamescom en Tokyogameshow want volgens mij is Nintendo nog niet klaar met de WiiU en zal of software of hardware of controllers en Amiibo iets voor de NX betekenen.
Breath of the wild laat al zien dat Amiibo een functie heeft en of de NX nu een Console of Mobile device wordt de kans is groot dat ook Controllers weer gebruikt kunnen worden en er zijn ook mogelijkheden voor DS en 3DS dus weeg het af of geduld een schone zaak is
[
Voor 20% gewijzigd door
Tri Force op 04-08-2016 13:22
]