AstralizeR schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 09:50:
Ik snap nog steeds niet dat dit een game platform moet worden dat naast de Wii U en 3Ds gaat draaien.
De Wii U is in 2017 wel helemaal uitgedroogd denk ik. De 3Ds is dan eigenlijk ook alweer 6 jaar oud en gezien de geschiedenis van handhelds zit daar ook steeds 5 a 6 jaar tussen.
Wat als de NX een home console is en daarnaast een handheld komt, beide kunnen dezelfde games draaien d.m.v. 'supplemental computing / cloud gaming'?
En zouden jullie je console dag en nacht aan laten staan om daarmee bij te dragen aan dit systeem, je kreeg er volgens die patenten wel wat voor terug.
[...]
Inderdaad de WiiU heeft inmiddels software genoeg om de hardware te rechtvaardigen en deze collectie is bijna compleet met uitzondering van een paar titels.
Dus ook al komt Zelda en moet er nog een paar spellen gekocht en gespeeld worden ik vindt de NX lancering in Maart 2017 niets te vroeg en de technische informatie het liefst zsm.
Voor de DS en 3DS moet er nog aardig verzameld worden en heb ook nog geen New 3DS dus kan qua Handhelds nog wel jaren mee ook al komt er wel een Handheld versie naast de Homeconsole.
Mijn droom NX zou zijn een X86 AMD Polaris APU met eerste en tweede en derde partij ondersteuning van de NES, SNES, N64, GC, Wii, WiiU, GBA, DS, 3DS en PC natuurlijk.
Een soort van Fusie tussen meerdere platformen en dat kan zijn Console, Handheld, Tablet, Smartphone, PC dus mogelijkheden genoeg en de technologie is er wel.
De software op Cartridge's en Downloads het opslaan via Cloud het communiceren en spelen via My Nintendo.
Overige backwards compatibiliteit zoals de Gamepad, Pro controller, Gamecube controller, Sensorbalk, Nunchuck etc. om de WiiU bezitters te compenseren en de NX verkoop te stimuleren door kosten te besparen.
Traditionele besturing en Motion control en AR besturing en de spelers en ontwikkelaars verschillende opties geven bijvoorbeeld Mario kart of Mario party met alle drie besturingen.
De droom is eigenlijk dat Nintendo nu eens hun Potentie volledig gaan gebruiken op de manier dat Spelers en Ontwikkelaars de NX echt willen en er niet omheen kunnen
Over de Cloud en Cluster het hangt van het stroomverbruik af.. met 35W actief en 15W passief ja ik zou het doen zelfs met 70W actief en 15W passief.
En ja Zeror ik hoop op tenminste C+D en de kans is aanwezig