Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-06 18:03
RayNbow schreef op zondag 08 mei 2016 @ 08:28:
[...]

Nou ja, er was wel een Nintendo console die DVD's kon afspelen... maar die werd alleen in Japan uitgebracht. :p
En gemaakt door, jawel: Panasonic... :)

Wikipedia: Panasonic Q

[ Voor 11% gewijzigd door Flozem op 08-05-2016 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RayNbow schreef op zondag 08 mei 2016 @ 08:28:
[...]

Nou ja, er was wel een Nintendo console die DVD's kon afspelen... maar die werd alleen in Japan uitgebracht. :p
Ik wordt graag gecorrigeerd door jou Ray :) inderdaad er was wel een Nintendo console die CD's en DVD's kon spelen of is de GameQ meer Panasonic dan Nintendo ?

Op Ebay en Amazon is deze GC versie nauwelijks verkrijgbaar maar deze site http://www.satakore.com/b...81,,video-game-store.html heeft een goed overzicht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-06 13:33
JehannesWeggen schreef op zondag 08 mei 2016 @ 13:08:
[...]

Ik wordt graag gecorrigeerd door jou Ray :) inderdaad er was wel een Nintendo console die CD's en DVD's kon spelen of is de GameQ meer Panasonic dan Nintendo ?

Op Ebay en Amazon is deze GC versie nauwelijks verkrijgbaar maar deze site http://www.satakore.com/b...81,,video-game-store.html heeft een goed overzicht ;)
Nauwelijks verkrijgbaar? Ruim 500 stuks op eBay hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mizgala28 schreef op zondag 08 mei 2016 @ 14:15:
[...]

Nauwelijks verkrijgbaar? Ruim 500 stuks op eBay hoor :P
Bedankt Miz ik keek op de NL site inderdaad er is genoeg aanbod te vinden maar het meeste komt uit Japan en US :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
JehannesWeggen schreef op zondag 08 mei 2016 @ 16:27:
[...]

Bedankt Miz ik keek op de NL site inderdaad er is genoeg aanbod te vinden maar het meeste komt uit Japan en US :)
Klopt, en ze zijn ook nog flink aan de prijs helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-06 09:51
629110 schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 19:24:
Een micro-sd kaart en een USB stick is ook flash je hebt ook nog rom (eenmalig schrijfbaar geheugen) dat is vele malen goedkoper. Dus ik blijf bij mijn punt dat een 64GB cartridge variërend vanaf 8 tot 200 reëel is.
Reëel misschien, maar ik denk ook niet dat ze voor cartridges gaan. Ik verwacht eigenlijk dat het óf een opvolger wordt van de huidige WiiU BRD, maar dan dubbellaags, óf dat ze fysieke media gewoon helemaal droppen om niet alleen het opslagprobleem, maar ook meteen het accountsysteem mee te pakken in een hoognodige modernisatieronde.

Ik verwacht dat in de niet al te verre toekomst gewoon niets meer op schijf/cartridge/kaart gezet gaat worden, maar dat je gewoon een console met een dikke HDD erin gaat krijgen - op termijn uiteraard een SSD maar die zijn momenteel voor consoles prijstechnisch IMHO nog niet haalbaar.

Ik verwacht dan wel dat Nintendo nog kaartjes in de winkel gaat leggen met downloadcodes, om op die manier de retailers niet tegen zich in het harnas te jagen. Op die manier vereenvoudig je je distributie, want je hoeft geen schijfjes meer te maken en rond te sjouwen, en in de winkel kun je met minder shelf space toe. Je snelheids- en opslagprobleem is opgelost, want je kunt er gewoon een 2+TB schijf in stoppen - die zijn vandaag de dag vrij goedkoop voor de ruimte die ze bieden. En ze kunnen gelijk het accountsysteem moderniseren omdat je dan toch alles online moet doen - krijg je dus gewoon het Steam-model op je console.

Microsoft durfde het niet aan op de XB1 omdat die het nog tegen de PS4 op moeten nemen, en dat had ze gegarandeerd de eerste plaats gekost - dat heeft het nu eigenlijk alsnog gedaan. Nintendo heeft die druk niet - ze lopen toch al op de derde plaats dus ze hebben daar niet zoveel meer te verliezen - en zou het dus misschien nog wel voor elkaar kunnen krijgen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

629110

Ik denk dan dat het net als bij de PSP Go compleet wordt geboycot door alle retailers en gameshops. Want als ik me niet vergis worden de downloadcodes voor een vaste prijs verkocht. De retailer houd daar niet veel aan over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zonder disc drivers of sd kaart lezer zijn ze zo kansloos als maar kan. Retailers gaan zich tegen hun werken, veel mensen willen een fysiek exemplaar van een game hebben ( om door te verkopen). En de eshop heeft al geen goeie naam zoals de ps/xbox store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Ssd in een console zou het alleen maar onnodig duur maken en qua laadtijden een zeer marginaal verschil maken.

Dat terzijde, hoe "digital only" zou uitpakken voor Nintendo is maar de vraag, qua prijzen zou het minder zijn aangezien er zelden echt goede eshop aanbiedingen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mizgala28 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 12:32:
Ssd in een console zou het alleen maar onnodig duur maken en qua laadtijden een zeer marginaal verschil maken.

Dat terzijde, hoe "digital only" zou uitpakken voor Nintendo is maar de vraag, qua prijzen zou het minder zijn aangezien er zelden echt goede eshop aanbiedingen zijn.
Hi Miz excuus voor de late reactie en ben je serieus opzoek naar een GameQ :)

Over het geheugen van de NX en de software daarvoor.

A. een Budget model met HDD voor x bedrag is goedkoper maar minder snel.

B. een Premium model met SSD voor x bedrag iets duurder maar sneller.

C. software op SD kaart in de winkel kopen voor x bedrag met 10% meerprijs.

D. software code digitaal in de eShop kopen voor x bedrag met 10% korting.

E. software op Disc.. x bedrag voor volle prijs.

F. de klant keuze geven in het NX model en software aankopen.

Ik ga voor F dat is mijn eerste keuze en daarna B+C en waar gaan jullie voor en je kunt maximaal 2 kiezen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:34
Gezien de geruchten vermoed ik C + D ;)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-06 15:07

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Ik snap nog steeds niet dat dit een game platform moet worden dat naast de Wii U en 3Ds gaat draaien.
De Wii U is in 2017 wel helemaal uitgedroogd denk ik. De 3Ds is dan eigenlijk ook alweer 6 jaar oud en gezien de geschiedenis van handhelds zit daar ook steeds 5 a 6 jaar tussen.

Wat als de NX een home console is en daarnaast een handheld komt, beide kunnen dezelfde games draaien d.m.v. 'supplemental computing / cloud gaming'?

En zouden jullie je console dag en nacht aan laten staan om daarmee bij te dragen aan dit systeem, je kreeg er volgens die patenten wel wat voor terug.
In some instances, a user may be compensated based on an amount (e.g., time, raw resources, etc.) that the user shares his or her supplemental computing device or indicates that he or she is willing to share the supplemental computing device. This compensation may comprise any form of value, include access (e.g., time) to other supplemental computing devices maintained by other users, discounts on games, access to certain game content, points for redemption for digital or physical goods, information for display (e.g., as a badge) on a social network, or the like.

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AstralizeR schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 09:50:
Ik snap nog steeds niet dat dit een game platform moet worden dat naast de Wii U en 3Ds gaat draaien.
De Wii U is in 2017 wel helemaal uitgedroogd denk ik. De 3Ds is dan eigenlijk ook alweer 6 jaar oud en gezien de geschiedenis van handhelds zit daar ook steeds 5 a 6 jaar tussen.

Wat als de NX een home console is en daarnaast een handheld komt, beide kunnen dezelfde games draaien d.m.v. 'supplemental computing / cloud gaming'?

En zouden jullie je console dag en nacht aan laten staan om daarmee bij te dragen aan dit systeem, je kreeg er volgens die patenten wel wat voor terug.

[...]
Inderdaad de WiiU heeft inmiddels software genoeg om de hardware te rechtvaardigen en deze collectie is bijna compleet met uitzondering van een paar titels.

Dus ook al komt Zelda en moet er nog een paar spellen gekocht en gespeeld worden ik vindt de NX lancering in Maart 2017 niets te vroeg en de technische informatie het liefst zsm.

Voor de DS en 3DS moet er nog aardig verzameld worden en heb ook nog geen New 3DS dus kan qua Handhelds nog wel jaren mee ook al komt er wel een Handheld versie naast de Homeconsole.

Mijn droom NX zou zijn een X86 AMD Polaris APU met eerste en tweede en derde partij ondersteuning van de NES, SNES, N64, GC, Wii, WiiU, GBA, DS, 3DS en PC natuurlijk.

Een soort van Fusie tussen meerdere platformen en dat kan zijn Console, Handheld, Tablet, Smartphone, PC dus mogelijkheden genoeg en de technologie is er wel.

De software op Cartridge's en Downloads het opslaan via Cloud het communiceren en spelen via My Nintendo.

Overige backwards compatibiliteit zoals de Gamepad, Pro controller, Gamecube controller, Sensorbalk, Nunchuck etc. om de WiiU bezitters te compenseren en de NX verkoop te stimuleren door kosten te besparen.

Traditionele besturing en Motion control en AR besturing en de spelers en ontwikkelaars verschillende opties geven bijvoorbeeld Mario kart of Mario party met alle drie besturingen.

De droom is eigenlijk dat Nintendo nu eens hun Potentie volledig gaan gebruiken op de manier dat Spelers en Ontwikkelaars de NX echt willen en er niet omheen kunnen :)

Over de Cloud en Cluster het hangt van het stroomverbruik af.. met 35W actief en 15W passief ja ik zou het doen zelfs met 70W actief en 15W passief.

En ja Zeror ik hoop op tenminste C+D en de kans is aanwezig ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik zou gewoon hopen als ik een nintendo fan was, op een traditionele krachtige homeconsole met gratis online en een normale controller ( de pro controller dus), geen puspas en normale 3rd party support zoals bij sony en microsoft. dan kan nintendo dood leuk zijn mariotje en zeldatje maken met af en toe wat mooie 2rd party games erbij en klaar.
trouwens een polaris gpu hoeft niet te zeggen dat het een krachtig apparaat word, het kan net zo goed het budget variant zijn die niet beter is dan de gpu van de ps4 en alleen zuiniger is.

maar goed, aangezien het waarschijnlijk een hybrid word, waarbij de handheld de controller word. plus het feit dat nintendo z'n consoles nooit te veel mogen kosten ( 400 euro maximaal denk ik). En als de handheld van de nx een waarde zou hebben van 150 euro ( lijkt mij een eerlijk bedrag). blijft er dus 250 euro voor de console zelf, no way dat het high end apparaat word, dit in combinatie met de geruchten dat de kracht gaat zitten tussen de ps4 en de xbone. lijkt me het zeer onwaarschijnlijk dat de nx krachtiger word dan de ps4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 16:28:
Ik zou gewoon hopen als ik een nintendo fan was, op een traditionele krachtige homeconsole met gratis online en een normale controller ( de pro controller dus),
Hoe moet ik dan Splatoon 2 spelen op de NX als het met een Pro controller geleverd wordt?
maar goed, aangezien het waarschijnlijk een hybrid word, waarbij de handheld de controller word.
Een hybride is al meerdere malen ontkend.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RayNbow schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 17:52:
[...]

Hoe moet ik dan Splatoon 2 spelen op de NX als het met een Pro controller geleverd wordt?

[...]

Een hybride is al meerdere malen ontkend.
Hoe zou jij hem dan willen? Dat het apparaat 3 controllers ondetsteund, maar die ontwikkelaars niet ondersteunen. Je kan de wii u pad er dan wel bij leveren. Maar dat ding krikt de prijs op terwijl veel mensen er niet op wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zatthäus
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-05 11:29
Ik weet niet of iemand het al heeft gezegd, maar zal de nintendo nx niet gewoon een online hub kunnen zijn zoals in de anime film 'summer wars'?

Zo kan je alles aansluiten, 3ds, wii, mobile phone games. Daarbij is je mii poppetje dan ook belangrijk. Ga vanuit de grote hub naar je donkey Kong hub en kies daar je platform of vanuit je platform naar de nx wereldhub om naar andere games te kijken.

Er komen dus ook geen nieuwe controllers bij kijken of een console die de nieuwste graphics moet hebben. Mocht er iets uitkomen met hoger specs dan kan die ook online bij dezelfde hub.

Dus zoals gezegd, ik denk "summer wars" = nintendo nx

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzyreil
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-06 18:53
Mizgala28 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 12:32:

Een SSD maakt een extreem groot verschil in laadtijden.

Installeer maar is een spel zoals Skyrim of Fallout op een SSD.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-06 13:56
Nieuwevolger schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 16:28:
Ik zou gewoon hopen als ik een nintendo fan was, op een traditionele krachtige homeconsole met gratis online en een normale controller ( de pro controller dus), geen puspas en normale 3rd party support zoals bij sony en microsoft.
Tja, je bent meestal geen fan van Nintendo omdat ze hetzelfde doen als Sony en MS... Nee hoor, ik hoop dat Nintendo lekker blijft innoveren, anders heeft het geen meerwaarde naast mn PC.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 18:10:
[...]

Hoe zou jij hem dan willen? Dat het apparaat 3 controllers ondetsteund, maar die ontwikkelaars niet ondersteunen. Je kan de wii u pad er dan wel bij leveren. Maar dat ding krikt de prijs op terwijl veel mensen er niet op wachten.
Als de NX wel een console wordt dan krijgt het wel een eigen besturing in de vorm van een Handheld of Pro controller of Gamepad of iets anders.. en de kans is maximaal dat de Pro controller en Gamepad BC gebruikt kunnen worden.

Kijk aub eens naar de BC verleden van Nintendo hardware en software en inderdaad "verleden resultaten zijn geen garantie" maar ik heb sterk het gevoel dat Nintendo de WiiU spelers tegemoet willen komen :)

Als de NX wel een Fusie is dan zullen hun niet de fout met de WiiU herhalen en de pakketten indelen per budget en smaak zodat de consument kan kiezen.

De ontwikkelaars kunnen rustig voor de NX ontwikkelen en of porten zolang het maar X86 is ongeacht wat voor besturing de NX heeft.

De WiiU software kan in 9 van de 10 gevallen gewoon met Pro controller en Gamepad bestuurd worden en de uitzonderingen zoals Deus ex en Batman snap ik inderdaad niet waarom dezen wel met de Gamepad bestuurd moeten worden.. hoop dat de NX dit laat.

De NX hoeft ook niet krachtiger te zijn als de rest zolang het maar in de buurt komt en ik heb daar wel 600 euro voor over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ph4ge schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 11:16:
[...]

Tja, je bent meestal geen fan van Nintendo omdat ze hetzelfde doen als Sony en MS... Nee hoor, ik hoop dat Nintendo lekker blijft innoveren, anders heeft het geen meerwaarde naast mn PC.
Amen de PC en Nintendo sluiten elkaar uitstekend aan qua software en hopelijk maakt de NX hardware of software het perfect tussen deze platformen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 695873

Wat ik hoop dat de NX zal worden gaat toch nooit gebeuren:

Een cartridge based SNES 2 met het zelfde type library aan games, dezelfde gameplay en moeilijkheidsgraat maar dan alleen full HD.

Mijn (veel realistischere) verwachting is dat het een download/streaming box zal worden die samen werkt met 3DS en mobile games en in dat geval ben ik klaar met Nintendo.

Mijn eisen om ooit tot aanschaf van de NX over te gaan:

A: Retail games die 100% op de drager staan en die niet afhankelijk zijn van Nintendo servers zodat ik de zekerheid heb de games 10 jaar later ook nog te kunnen spelen.

B: Geen gedwongen motion controls, tablet gimmicks of wat voor aparte afwijking van een standaard controller dan ook. (Zowel op de Wii als op de WiiU zijn top games waarbij de Nintendo gimmicks van grote meerwaarde zijn namelijk op 1 hand te tellen.

C: Hoewel graphics voor mij altijd ondergeschikt blijven aan gameplay en funfactor moet de NX grafisch beter zijn met een hogere FPS dan de PS4 en Xbone (Een volle console generatie verder zijn dan de concurrentie en dat met een minder krachtig apparaat is van de zotten en onacceptabel).

We zullen het gaan meemaken, naar mijn verwachting gaat Nintendo bij de NX aan geeneen van mijn eisen om tot aanschaf over te gaan voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 695873 schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 11:45:
Wat ik hoop dat de NX zal worden gaat toch nooit gebeuren:

Een cartridge based SNES 2 met het zelfde type library aan games, dezelfde gameplay en moeilijkheidsgraat maar dan alleen full HD.

Mijn (veel realistischere) verwachting is dat het een download/streaming box zal worden die samen werkt met 3DS en mobile games en in dat geval ben ik klaar met Nintendo.

Mijn eisen om ooit tot aanschaf van de NX over te gaan:

A: Retail games die 100% op de drager staan en die niet afhankelijk zijn van Nintendo servers zodat ik de zekerheid heb de games 10 jaar later ook nog te kunnen spelen.

B: Geen gedwongen motion controls, tablet gimmicks of wat voor aparte afwijking van een standaard controller dan ook. (Zowel op de Wii als op de WiiU zijn top games waarbij de Nintendo gimmicks van grote meerwaarde zijn namelijk op 1 hand te tellen.

C: Hoewel graphics voor mij altijd ondergeschikt blijven aan gameplay en funfactor moet de NX grafisch beter zijn met een hogere FPS dan de PS4 en Xbone (Een volle console generatie verder zijn dan de concurrentie en dat met een minder krachtig apparaat is van de zotten en onacceptabel).

We zullen het gaan meemaken, naar mijn verwachting gaat Nintendo bij de NX aan geeneen van mijn eisen om tot aanschaf over te gaan voldoen.
Het Stream box gerucht is ook een grote kans maar waarom de Wii en WiiU er niet bij zouden horen geen idee want deze horen erbij.

Waarom zou Nintendo Zelda uitstellen voor een dubbele lancering als één versie genoeg is via een WiiU disc of een NX Download en kan deze Stream box derde partij software aan ?

Want Rare, EA, Square enix, Tecmo, Ubisoft etc. ontkennen hun ondersteuning niet en Nintendo heeft meer software dan bekend is en dus ik verwacht meer dan één verrassingen ;)

A. Nintendo software speelbaarheid gaat terug tot het begin dus waarom zou de NX anders zijn ? inderdaad de services kan een probleem vormen doordat deze kosten altijd blijven na een eenmalige aankoop.

B. Er komt vast en zeker Motion control bij kijken zolang het maar niet verplicht wordt en dat heeft Nintendo nu wel geleerd.. zo niet dan mis ik weer een aantal spellen en ja dat is frustratie.

En er zijn genoeg spellen die wel een aanvulling krijgen door de Gamepad vooral Mappen en Inventaris zoals XCX, ZombiU, Batman, Deus ex, Twilight princess, Windwaker, Assassins creed, Splatoon, Mario kart, Mario maker etc. enz.

C. De kosten van de NX met huidige generatie specificatie's zal ongeveer een 250 euro kosten dus het zou inderdaad belachelijk zijn als de NX met minder aan komt zetten en dan komt er ook geen derde partij ondersteuning door of de Specificatie's of de Architectuur of de combinatie van beiden.

Het is begrijpelijk dat de één niet tevreden is met de huidige gang van zaken en geen vertrouwen heeft en ik ben net wel tevreden maar verwacht ook wel wat meer van Nintendo komend jaar en ik vertrouw er op dat het goed komt :)

[ Voor 3% gewijzigd door Tri Force op 12-05-2016 12:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Analyse van ontwikkeldivisies in Nintendo over welke games ze over het algemeen maken en hoe lang ze er over doen: Road to NX: An Analysis of Nintendo’s Developers part 1.
Nieuwevolger schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 18:10:
[...]

Hoe zou jij hem dan willen?
Op z'n minst een controller met motion sensors erin (die ontbreken in de Wii U Pro controller).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RayNbow schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:08:
Analyse van ontwikkeldivisies in Nintendo over welke games ze over het algemeen maken en hoe lang ze er over doen: Road to NX: An Analysis of Nintendo’s Developers part 1.

[...]

Op z'n minst een controller met motion sensors erin (die ontbreken in de Wii U Pro controller).
Bedankt Ray deze site was onbekend bij mij :)

Over de besturing ik verwacht ook wel dat Nintendo verder gaat met Motion control want hun zijn er altijd al mee bezig geweest en intussen veel tijd en geld geïnvesteerd.

Motion control is volgens mij ook niet de schuld dat de WiiU geen succes is geworden maar meer de vrijheid van besturing en de onduidelijkheid hier over.

Maar er is wel een Pro controller inclusief sensor ;) deze is voor de Wii en heb ik thuis en deze is niet van Nintendo maar werkt perfect op 9 van de 10 Wii spellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Emily Rogers: NX Not Using x86 Architecture - Won't Blow Away Current Gen Consoles
NX is not using x86 architecture like PlayStation 4 and Xbox One. The NX has special, custom-made chips and the overall design of the hardware is very modern.
In terms of raw power, numerous sources tell me that NX is much closer to Xbox One than PlayStation 4. Even that might be stretching it a tiny bit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben benieuwd wat voor invloed dat zou hebben op ports voor de nx, als het waar is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 11:24:
Ben benieuwd wat voor invloed dat zou hebben op ports voor de nx, als het waar is.
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/lmH4BmaSxpU0WAJSuoV69Uiv/full.png ? :+

Maareh, x86 is geen heilige graal qua portability. Als dat wel zo zou zijn, verklaar dan eens waarom een spel als Batman: Arkham Knight voor de PC (x86) zo veel beroerder draait dan op een PS4 (x86). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RayNbow schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 11:50:
[...]

[afbeelding] ? :+

Maareh, x86 is geen heilige graal qua portability. Als dat wel zo zou zijn, verklaar dan eens waarom een spel als Batman: Arkham Knight voor de PC (x86) zo veel beroerder draait dan op een PS4 (x86). ;)
Dat team wat de pc port maakte hadden gewoon scheid.

Maar ben sowieso bang dat third party games weer niet gaan verkopen op de nx, ik zie ook reen reden in waarom het ter vergelijking wel met de wii u opeens wel moet lukken. Bijna alle gamers hebben nu wel een platform waar ze de nieuwste games op kunnen spelen, dat is ook het probleem als je halve wege instapt op een nieuwe generatie. Als de nx games echt stukken beter kan afspelen hebben ze misschien een kans, maar dat zie ik ook niet snel gebeuren. En een andere architectuur inspireert ontwikkelaars nou niet on ports te gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh Ray wat doe je nu ;) naast dat Nintendo niks zegt over de geruchten komen er telkens geruchten bij maar dezen gingen bijna allemaal in de richting van X86 en AMD 8)7 en nu dit..

Wel ik had gehoopt op een "slimme technologie" apparaat om met andere platformen te integreren en dus ook Ports en als X86 of ARM of PowerPC dat kan dan is het prima.

Nu eens kijken of en hoe Nintendo hier op reageert want Emily is toch wel één waar anderen op reageren.

Over Ports aantal en kwaliteit het hangt ervan af of de Studio's en Nintendo elkaar nodig hebben zoals met Bayonetta deze deal was ideaal voor beiden.

Over de WiiU software dat was goed genoeg er zijn IP's bijgekomen maar Zelda en Metroid ontbraken en deze komen nu wel naar de WiiU en of NX.

Deze twee zijn niet genoeg voor een succes maar dragen aardig bij en als het derde partij drama herhaald wordt bij de NX misschien is het zo beter en moet Nintendo hun eigen teams nog verder uit breiden en investeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 12:16:
[...]

Dat team wat de pc port maakte hadden gewoon scheid.

Maar ben sowieso bang dat third party games weer niet gaan verkopen op de nx, ik zie ook reen reden in waarom het ter vergelijking wel met de wii u opeens wel moet lukken. Bijna alle gamers hebben nu wel een platform waar ze de nieuwste games op kunnen spelen, dat is ook het probleem als je halve wege instapt op een nieuwe generatie. Als de nx games echt stukken beter kan afspelen hebben ze misschien een kans, maar dat zie ik ook niet snel gebeuren. En een andere architectuur inspireert ontwikkelaars nou niet on ports te gaan maken.
De cyclus van Nintendo heeft niets met de rest te maken.. de WiiU is ook een jaar ouder dan de rest en wat gaan hun mogelijk doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik denk dat het niet kiezen van een x86 of x64 architectuur nog niks betekent over de kracht van het apparaat. Ik houd nog alle opties open voorlopig.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JehannesWeggen schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 15:26:
[...]

De cyclus van Nintendo heeft niets met de rest te maken.. de WiiU is ook een jaar ouder dan de rest en wat gaan hun mogelijk doen ?
Dat een cyclus afwijkt van de rest is voor nintendo fans geen probleem, maar wil je overleven moet je ook echt nieuwe klanten zien te vinden. Met een nieuwe zelda kan je het apparaat sterk in de markt zetten, maar het is nauwelijks te doen om dit vol te houden met first party titeld alleen. Helemaal omdat ze ook nog eens moeten foccusen op hun handhelds, third party is gewoon nodig voor nintendo, maar ik zie geen reden waarom third party wel opeens goed gaat verkopen op de nx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 15:33:
[...]

Dat een cyclus afwijkt van de rest is voor nintendo fans geen probleem, maar wil je overleven moet je ook echt nieuwe klanten zien te vinden. Met een nieuwe zelda kan je het apparaat sterk in de markt zetten, maar het is nauwelijks te doen om dit vol te houden met first party titeld alleen. Helemaal omdat ze ook nog eens moeten foccusen op hun handhelds, third party is gewoon nodig voor nintendo, maar ik zie geen reden waarom third party wel opeens goed gaat verkopen op de nx.
Inderdaad het gaat uiteindelijk om Software en dit was niet in overvloed voor op de WiiU maar moet het nu echt Derde partij zijn of kan Nintendo in hun Eerste en Tweede partijen investeren ? vooral als hun handheld en console hardware en software met elkaar integreren :)

Oh en de nieuwe geruchten van gisteren en vandaag zijn dat Nvidia de nieuwe partner is van Nintendo.. inderdaad er komt een nieuwe Shield op de markt en deze zal gedeeld worden met Nintendo :?

Er zijn weet ik hoeveel sites al die meewerken aan de Tegra geruchten maar deze is wel grappig http://www.n1ntendo.nl/ar...voor-nintendo-nx-hardware

[ Voor 8% gewijzigd door Tri Force op 14-05-2016 15:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JehannesWeggen schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 15:43:
[...]

Inderdaad het gaat uiteindelijk om Software en dit was niet in overvloed voor op de WiiU maar moet het nu echt Derde partij zijn of kan Nintendo in hun Eerste en Tweede partijen investeren ? vooral als hun handheld en console hardware en software met elkaar integreren :)

Oh en de nieuwe geruchten van gisteren en vandaag zijn dat Nvidia de nieuwe partner is van Nintendo.. inderdaad er komt een nieuwe Shield op de markt en deze zal gedeeld worden met Nintendo :?
Misschien komt nintendo wel met een soort nvidea shield apparaat en proberen ze zich compleet wat anders te doen dan xbox en playstation, omdat ze denken dat ze daar niet mee kunnen concurreren. Plus de gingen al geruchten dat de nx op android ging draaien. Misschien proberen ze dan om zelf first en second party games te maken en dan als aanvullende content de complete play store?

Ik denk ook niet dat je oneindig in first party ontwikkelaars kan investeren, het is al lastig zat om een game winstgevend te maken als je een grote game uit brengt op een klein platform. Ik vind third party support ook zo belangrijk, omdat je dan een grote variatie in games kan krijgen, en niet zoals nintendo veel de zelfde soort games ( die nogal kinderlijk lijken). Het grote geld in de console markt is juist te verdienen als het een main platform word bij de mensen thuis, kijk naar Sony en niet zoals de wii u die mensen hebben voor de paar goeie exclusives.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Nieuwevolger schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 15:59:
[...]

Misschien komt nintendo wel met een soort nvidea shield apparaat en proberen ze zich compleet wat anders te doen dan xbox en playstation, omdat ze denken dat ze daar niet mee kunnen concurreren.
Nintendo kan prima concurreren met Xbox en Playstation. Nintendo heeft alleen met de Wii U de plank misgeslagen. Daarvoor deden ze het overigens prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 15:59:
[...]

Misschien komt nintendo wel met een soort nvidea shield apparaat en proberen ze zich compleet wat anders te doen dan xbox en playstation, omdat ze denken dat ze daar niet mee kunnen concurreren. Plus de gingen al geruchten dat de nx op android ging draaien. Misschien proberen ze dan om zelf first en second party games te maken en dan als aanvullende content de complete play store?

Ik denk ook niet dat je oneindig in first party ontwikkelaars kan investeren, het is al lastig zat om een game winstgevend te maken als je een grote game uit brengt op een klein platform. Ik vind third party support ook zo belangrijk, omdat je dan een grote variatie in games kan krijgen, en niet zoals nintendo veel de zelfde soort games ( die nogal kinderlijk lijken). Het grote geld in de console markt is juist te verdienen als het een main platform word bij de mensen thuis, kijk naar Sony en niet zoals de wii u die mensen hebben voor de paar goeie exclusives.
Inderdaad ik sluit mij hier op aan het is per cyclus het meest winstgevend en dus ook meer financiën om de volgende cyclus te beginnen maar voor derde partij software vindt ik de PC de beste optie naast Nintendo.

Over de Nvidia / NX geruchten het is chaotisch zelfs voor geruchten dus.. een ander moment voor deze Topic :)

[ Voor 24% gewijzigd door Tri Force op 14-05-2016 16:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Het is geen opvolger voor laatste homeconsole. En het is geen opvolger voor hun laatste handheld console.
Een home/handheld hybrid console is een derde categorie hier. Dus het zou heel goed kunnen zijn dat het een hybrid wordt, zoals al gespeculeerd werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als het Fusion gerucht wel waar blijkt te zijn (Nintendo heeft het nooit geheel ontkent) zou het Cluster gerucht ook een kans hebben ? want met Nvidia Shield & Tablet zijn die mogelijkheden er ;)

Oh en even een vraag ik heb nu nog één WiiU met 32GB geheugen en mede door XCX is het niet genoeg dus wat zou handiger zijn wenslijst: WiiU POWER-UP! bedankt voor eventuele reactie :)

[ Voor 40% gewijzigd door Tri Force op 16-05-2016 15:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-06 13:19
Ik zat te denken, misschien is het een nieuwe handheld met 1 scherm, met de mogelijkheid het beeld en geluid te streamen naar een tv via een al dan niet meegeleverde dongle. Als ze een nieuwe mobiele chipset gebruiken zoals de Nvidia Tegra X1 hebben ze ook nog eens acceptabele graphics voor een handheld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Linkje3 schreef op maandag 16 mei 2016 @ 15:00:
Ik zat te denken, misschien is het een nieuwe handheld met 1 scherm, met de mogelijkheid het beeld en geluid te streamen naar een tv via een al dan niet meegeleverde dongle. Als ze een nieuwe mobiele chipset gebruiken zoals de Nvidia Tegra X1 hebben ze ook nog eens acceptabele graphics voor een handheld.
Inderdaad dit is heel interessant en het zou mogelijk zijn en wat dacht ja van 10 miljoen verkochte NX Handhelds en 10 miljoen verkochte NX Homeconsoles die één geheel Cluster netwerk vormen met elkaar ;)

Zoiets als https://shield.nvidia.com/game-streaming-with-geforce-now maar dan van jouw handheld naar mijn console of andersom of handheld naar handheld!

[ Voor 11% gewijzigd door Tri Force op 16-05-2016 15:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 695873

JehannesWeggen schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 12:39:
[...]

Het Stream box gerucht is ook een grote kans maar waarom de Wii en WiiU er niet bij zouden horen geen idee want deze horen erbij.

Waarom zou Nintendo Zelda uitstellen voor een dubbele lancering als één versie genoeg is via een WiiU disc of een NX Download en kan deze Stream box derde partij software aan ?

Want Rare, EA, Square enix, Tecmo, Ubisoft etc. ontkennen hun ondersteuning niet en Nintendo heeft meer software dan bekend is en dus ik verwacht meer dan één verrassingen ;)

A. Nintendo software speelbaarheid gaat terug tot het begin dus waarom zou de NX anders zijn ? inderdaad de services kan een probleem vormen doordat deze kosten altijd blijven na een eenmalige aankoop.

B. Er komt vast en zeker Motion control bij kijken zolang het maar niet verplicht wordt en dat heeft Nintendo nu wel geleerd.. zo niet dan mis ik weer een aantal spellen en ja dat is frustratie.

En er zijn genoeg spellen die wel een aanvulling krijgen door de Gamepad vooral Mappen en Inventaris zoals XCX, ZombiU, Batman, Deus ex, Twilight princess, Windwaker, Assassins creed, Splatoon, Mario kart, Mario maker etc. enz.

C. De kosten van de NX met huidige generatie specificatie's zal ongeveer een 250 euro kosten dus het zou inderdaad belachelijk zijn als de NX met minder aan komt zetten en dan komt er ook geen derde partij ondersteuning door of de Specificatie's of de Architectuur of de combinatie van beiden.

Het is begrijpelijk dat de één niet tevreden is met de huidige gang van zaken en geen vertrouwen heeft en ik ben net wel tevreden maar verwacht ook wel wat meer van Nintendo komend jaar en ik vertrouw er op dat het goed komt :)
Waar ik wel erg tevreden over ben wat Nintendo betreft is dat ze tot op de dag van vandaag nooit buggy broken games uitgebracht hebben, zelfs in de algehele WiiU library is Sonic Boom de enige "rushed out" broken game en dat vind ik vandaag de dag op een current gen console een dikke pluim waard!

De meeste games die je op noemt waarbij de WiiU gamepad een toegevoegde waarde is: Zelda WW, Zelda TP, Batman, Deux ex en Assassins Creed zijn of remastered versies van games die ik al op de Gamecube heb (en dus geen €55,- aan uitgeef omdat ik ze al heb) of het zijn games die ik 1 of 2 jaar eerder al kocht voor de Xbox 360 of PS3.

Het probleem met de gamepad vind ik dat 'ie alleen voor player 1 gebruikt kan worden en vooral dat 'ie niet los te koop is.

Gaat je WiiU gamepad kapot dan kun je bijvoorbeeld Starfox zero en Kirby and the rainbow course al niet meer spelen. Je moet dan een nieuwe WiiU aanschaffe en dat vind ik een groot minpunt.

Waarom ik bang ben dat de NX een streaming/download box gaat worden komt doordat Nintendo voor de WiiU met Mario vs DK een "code in a box" retail release had, dus misschien zullen ze de fysieke drager van een game wel voorgoed gedag gaan zeggen met de NX?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
http://m.ign.com/articles...-the-wii-u-nor-to-the-3ds

Mooie uitspraak waar we weinig mee opschieten, maar je kan het inteperteren dat het dus geen xbone/ps4 achtig apparaat word als opvolger van de wii u.

Een apparaat zonder disc driver zou ook erg gedurft zijn, de pc markt is er bijna compleet op over gestapt, maar de console markt nog steeds belangrijk. Ik denk dat gamers er heel negatief op gaan reageren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror
Discs zijn ook alleen maar belangrijk geweest door de groeiende capaciteit. CD's naar DVD's, en DVD's naar Blurays/HD-DVD's. Die groei is nu wel afgezwakt en daarom ook zo goedkoop om te gebruiken. Inmiddels zijn er betere en snellere manieren voor dataopslag zoals op een disc. Dus vrij logisch dat er naar iets nieuws gekeken wordt. Het ging vroeg of laat toch wel gebeuren door een van consolebouwers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

90710

Ik denk dat het door alledrie de consolebouwers gaat gebeuren, alleen dat Nintendo nu de eerste zal zijn. Cartridges / memorycards zijn nu een stuk goedkoper te produceren dan 10-20 jaar geleden met een capaciteit die makkelijk zelfs een 100GB Bluraydisc (UHD disc) te boven gaat.

Verder zijn discs langzaam vergeleken met flash/rom memory (er is een maximum aan hoe snel een disc kan draaien).

Tot slot is het heel schaalbaar. <=32 GB kaartjes voor (kleine) indies en kleinere games, > 32GB voor de AAA en grote Nintendo titels. Je zal dat dan ook wel in de prijs van de games gaan merken. Verder moeten ze er een TB aan HDD / SSD in gaan bouwen voor downloadbare versies van alle games.

Verder heb ik zo ontzettend het gevoel dat de NX een hybride console is (handheld / console) en de Nintendo handhelds hebben altijd met cartridges gewerkt.

[ Voor 54% gewijzigd door 90710 op 16-05-2016 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad cartridges horen bij de de handhelds maar ik vindt het toepasbaar op geheel Nintendo :) van de alle N consoles zijn er maar 3 die Disc gebruiken dus back to tha Roots!

Dan kan het ook bijna niet anders gaan met de NX dat handheld kaartjes op de consoles gespeeld kunnen worden en andersom ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

90710

Dat is toch koffiedik kijken. Als de verkopen van de NX in de eerste maanden goed oppakt (itt de Wii U) dan komen de third parties wel. Iets wat je bv bij de Wii zag. Die was door zijn launch met Zelda direct heel populair.

Iets wat ik altijd bij de Wii U heb gezegd, het eerste jaar was cruciaal. En door uitgestelde spellen zoals bv Rayman Legends. Is de console geflopt.

[ Voor 25% gewijzigd door 90710 op 19-05-2016 07:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Ja, maar dan moet er wel een reden zijn dat verkopen goed gaan zijn. Hoe mooi de NX ook gaat zijn, als er weinig games beschikbaar zijn bij de launch, omdat bijv. third party achterblijft, dan zal de NX niet veel anders gaan lopen als de Wii U. Kopers zullen weinig reden hebben om een NX te kopen als er geen games voor zijn.
Thirdparty zullen dus nu al over de streep moeten komen.

[ Voor 8% gewijzigd door Zeror op 19-05-2016 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad de ondersteuning van derden hangt ook af van het Momentum maar er zal vast en zeker Japanse derde partij ondersteuning komen onder andere Square, Tecmo, Platinum, Capcom enz.

Over EA en Ubisoft etc. geen idee en ook al bekennen hun ondersteuning dan nog is het onzeker tot het daadwerkelijk in de winkel ligt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Ik denk dat het vooral voor EA een geld/tijd kwestie is... als het wel zo makkelijk te porten is als de geruchten doen vermoeden gaan we vast wel EA games op de NX zien. Dice kan wel mooi zeggen dat ze fan van Nintendo zijn, maar EA blijft wel de uitgever.

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AstralizeR schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 09:49:
Ik denk dat het vooral voor EA een geld/tijd kwestie is... als het wel zo makkelijk te porten is als de geruchten doen vermoeden gaan we vast wel EA games op de NX zien. Dice kan wel mooi zeggen dat ze fan van Nintendo zijn, maar EA blijft wel de uitgever.
EA heeft gezegd wanneer het "verstandig" of "logisch" is dus ja winstgevend ;)

Al zouden EA en Ubisoft met de Tokyo Gameshow specifiek zeggen "deze games" komen op de NX dan geloof ik het pas wanneer het in de winkels ligt.

Met de WiiU verzameling ben ik inmiddels zover alleen de exclusiviteit te houden en er een PC bij te nemen voor de rest...

Deze software kost ongeveer 15 euro per stuk dus een winst % van 15 euro krijgen derde partij Studio's van mij.

Zo kan de PC kosten er een beetje uitgehaald worden en wat sparen voor Nintendo eerste en tweede partij :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

JehannesWeggen schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 17:24:
[...]

Deze software kost ongeveer 15 euro per stuk dus een winst % van 15 euro krijgen derde partij Studio's van mij.

Zo kan de PC kosten er een beetje uitgehaald worden en wat sparen voor Nintendo eerste en tweede partij :)
Je bedoeld 15 euro per PC game of voor de Wii U?.. ik neem aan de PC maar zelfs voor de Wii U kan dit wel, kwestie van zoeken. :P
Heb nu zelf ook al een paar nieuwe Wii U games voor onder de 20 kunnen kopen, en zelfs onder de 10(!). Bekendste voorbeeld is denk ik wel de COD Black ops 2 en Ninja Gaiden voor 4.99 en 2.99 bij de Intertoys.

Als de NX cartidges gaat gebruiken of dit de prijs zal beinvloeden, nu komen de meeste spellen gemiddeld op de 45 euro uit (met uitzonderingen) denk dat het gemiddelde dan wel hoger zal zijn vanwege de extra kosten als ze < 64gb cards gaan gebruiken b.v.

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AstralizeR schreef op maandag 23 mei 2016 @ 10:21:
[...]

Je bedoeld 15 euro per PC game of voor de Wii U?.. ik neem aan de PC maar zelfs voor de Wii U kan dit wel, kwestie van zoeken. :P
Heb nu zelf ook al een paar nieuwe Wii U games voor onder de 20 kunnen kopen, en zelfs onder de 10(!). Bekendste voorbeeld is denk ik wel de COD Black ops 2 en Ninja Gaiden voor 4.99 en 2.99 bij de Intertoys.

Als de NX cartidges gaat gebruiken of dit de prijs zal beinvloeden, nu komen de meeste spellen gemiddeld op de 45 euro uit (met uitzonderingen) denk dat het gemiddelde dan wel hoger zal zijn vanwege de extra kosten als ze < 64gb cards gaan gebruiken b.v.
Hi Astra (vindt je dat ok ? want het is ook een Opel..) en dezen gallery: JehannesWeggen prachtige software voor een tientallen euro's ;)

Ik zou ook eens WiiU software als COD Black ops en Ghost halen en ook Splinter cell en Dues ex maar omdat er waarschijnlijk een PC bij komt is het niet meer nodig.

Mijn WiiU tijd gaat puur naar exclusiviteit als Zelda WW en TP, Bayonetta 1&2, XCX, Hyrule warriors en wordt aangevuld met Zelda en Starfox en misschien nog Splatoon en Tokyo mirage FE.

Dan bestaat de collectie uit 10 spellen en vindt het meer dan genoeg en voor de rest wat op de PC de Die Harde RPG spellen spelen want die missen op de WiiU.

En over MMO houd je daarvan Astralizer ? naast Blade&Soul is er ook Black dessert Online :)

Over de Cartridge's moet het zoveel data worden ? misschien kan alleen de product code en activatie en basis data op de kaart dan is 1gb al voldoende.

[ Voor 4% gewijzigd door Tri Force op 23-05-2016 10:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

JehannesWeggen schreef op maandag 23 mei 2016 @ 10:44:
[...]

Hi Astra (vindt je dat ok ? want het is ook een Opel..) en dezen gallery: JehannesWeggen prachtige software voor een tientallen euro's ;)

Ik zou ook eens WiiU software als COD Black ops en Ghost halen en ook Splinter cell en Dues ex maar omdat er waarschijnlijk een PC bij komt is het niet meer nodig.

Mijn WiiU tijd gaat puur naar exclusiviteit als Zelda WW en TP, Bayonetta 1&2, XCX, Hyrule warriors en wordt aangevuld met Zelda en Starfox en misschien nog Splatoon en Tokyo mirage FE.

Dan bestaat de collectie uit 10 spellen en vindt het meer dan genoeg en voor de rest wat op de PC de Die Harde RPG spellen spelen want die missen op de WiiU.

En over MMO houd je daarvan Astralizer ? naast Blade&Soul is er ook Black dessert Online :)

Over de Cartridge's moet het zoveel data worden ? misschien kan alleen de product code en activatie en basis data op de kaart dan is 1gb al voldoende.
( Astra maakt niet uit, ik rij zelf Fiat _O- )
Heb 200+ games op Steam, stuk of wat op Origin en Uplay.
Veel MMO's gespeeld ook om dezelfde reden dat die er gewoon niet zijn op de consoles. voornamelijk WoW, GuildWars (1 en 2) Project Entropia (nu Entropia Universe dacht ik) en nog een aantal, maar deze games wel het langst, honderden uren. Blade & Soul wou ik wel spelen net als BDO

Maar ja, sinds 3 maanden vader van een kleine jongen d:)b
...daar gaat je vrije tijd! _O-

De Wii U heb ik ook voor de exclusieve games en ben er mee opgegroeit van de NES en Gameboy tot aan de Wii U, en straks natuurlijk de NX. de kwaliteit van de Nintendo games zijn altijd hoog, daar kunnen weinig ontwikkelaars aan tippen.

Denk toch wel dat de 32 GB flashcards te weinig zijn voor de 3rd party games. Het zal wel het gemiddelde type kaart worden, maar was ook zo met de N64 kaarten waarbij Perfect Dark ook op een ander/groter type kaart moest anders paste het niet _O-

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AstralizeR schreef op maandag 23 mei 2016 @ 11:01:
[...]

( Astra maakt niet uit, ik rij zelf Fiat _O- )
Heb 200+ games op Steam, stuk of wat op Origin en Uplay.
Veel MMO's gespeeld ook om dezelfde reden dat die er gewoon niet zijn op de consoles. voornamelijk WoW, GuildWars (1 en 2) Project Entropia (nu Entropia Universe dacht ik) en nog een aantal, maar deze games wel het langst, honderden uren. Blade & Soul wou ik wel spelen net als BDO

Maar ja, sinds 3 maanden vader van een kleine jongen d:)b
...daar gaat je vrije tijd! _O-

De Wii U heb ik ook voor de exclusieve games en ben er mee opgegroeit van de NES en Gameboy tot aan de Wii U, en straks natuurlijk de NX. de kwaliteit van de Nintendo games zijn altijd hoog, daar kunnen weinig ontwikkelaars aan tippen.

Denk toch wel dat de 32 GB flashcards te weinig zijn voor de 3rd party games. Het zal wel het gemiddelde type kaart worden, maar was ook zo met de N64 kaarten waarbij Perfect Dark ook op een ander/groter type kaart moest anders paste het niet _O-
Ah gefeliciteerd! of had ik jou al eens gefeliciteerd... en Fiats mankeert niks aan ik wou zelf weleens een nieuwe Panda en inderdaad inclusief de http://www.redbubble.com/shop/panda+stickers :+

Over downloads dan maakt het jou ook weinig uit of cartridge of download of disc wordt en mij maakt het eigenlijk ook weinig uit want inderdaad.. zonder Nintendo eigen software te moeten js geen optie ;)

De PC en Nintendo zijn ook ideaal naast elkaar maar ik hoop wel dat NX nu eens MMO's zoals DQ en FF en Elder scrolls naar het westen haalt.

Want Japan heeft DQ wel en niet dat ik de Japanners niets gun maar het is wel vaker zo het verschil tussen het Oosten en Westen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

JehannesWeggen schreef op maandag 23 mei 2016 @ 11:15:
[...]

Ah gefeliciteerd! of had ik jou al eens gefeliciteerd... en Fiats mankeert niks aan ik wou zelf weleens een nieuwe Panda en inderdaad inclusief de http://www.redbubble.com/shop/panda+stickers :+

Over downloads dan maakt het jou ook weinig uit of cartridge of download of disc wordt en mij maakt het eigenlijk ook weinig uit want inderdaad.. zonder Nintendo eigen software te moeten js geen optie ;)
Nee, denk niet dat iemand dat hier weet, zo actief ben ik niet op Tweakers :P

We hebben in 2011 een destijds nieuwe Punto Evo gekocht zonder BPM en lekker zonder wegenbelasting rijden, zelf na 70.000 km nog niks mis mee, maar nu met de kleine erbij maar eens oriënteren voor iets groters

Ben zo bang met alleen digitale downloads dat de prijs van de NX al meteen behoorlijk zal zijn, 500GB schijf kunnen ze dan niet mee aan komen zetten. minimaal 1TB. En niet iedereen zal de NX op internet aansluiten dus spellen zullen ook in de winkels moeten liggen, en om de kosten te drukken bakken ze die weer op schijfjes. dus ook een diskdrive in de NX.

Daarom lijk mij cartridges wel een leuk optie, lekkere kleine console, geen dikke blazende diskdrive er in, kleine 2,5" HDD van 500gb oid :)

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AstralizeR schreef op maandag 23 mei 2016 @ 11:37:
[...]

Nee, denk niet dat iemand dat hier weet, zo actief ben ik niet op Tweakers :P

We hebben in 2011 een destijds nieuwe Punto Evo gekocht zonder BPM en lekker zonder wegenbelasting rijden, zelf na 70.000 km nog niks mis mee, maar nu met de kleine erbij maar eens oriënteren voor iets groters

Ben zo bang met alleen digitale downloads dat de prijs van de NX al meteen behoorlijk zal zijn, 500GB schijf kunnen ze dan niet mee aan komen zetten. minimaal 1TB. En niet iedereen zal de NX op internet aansluiten dus spellen zullen ook in de winkels moeten liggen, en om de kosten te drukken bakken ze die weer op schijfjes. dus ook een diskdrive in de NX.

Daarom lijk mij cartridges wel een leuk optie, lekkere kleine console, geen dikke blazende diskdrive er in, kleine 2,5" HDD van 500gb oid :)
Ah ben je dan meer actief waar Thanos ook wel meer is ? een paar keer met hem of haar gepraat over de NX geruchten en dat beviel van beide kanten wel volgens mij..

Inderdaad Cartridge's hebben voordelen en heeft mijn voorkeur ook en wij gaan het zien maar eerst maar weer even XCX! was de afgelopen tijd bezig met TP en het speelt heerlijk urenlang maar XCX blijft toch ook wel prachtig :)

Mvg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

JehannesWeggen schreef op maandag 23 mei 2016 @ 11:49:
[...]

Ah ben je dan meer actief waar Thanos ook wel meer is ? een paar keer met hem of haar gepraat over de NX geruchten en dat beviel van beide kanten wel volgens mij..

Mvg.
Ik speel zoveel verschillende games, ik zit niet op een bepaald forum vastgeplakt :P

---------------

Binnenkort een nieuw topic starten? Nintendo MH - Nieuws en geruchten :+
http://www.nintendolife.c..._handheld_is_codenamed_mh

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Ik ben benieuwd of Nintendo hun plannen nog aanpast wat betreft informatiegeving over de NX nu ook Microsoft met hardware informatie naar buiten komt op de E3.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Zeror schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 09:33:
Ik ben benieuwd of Nintendo hun plannen nog aanpast wat betreft informatiegeving over de NX nu ook Microsoft met hardware informatie naar buiten komt op de E3.
Vast niet. Het is nog steeds Nintendo. Hoop er wel op maar zul je zien dat ze straks alsnog achter de feiten weer aanlopen 7(8)7 :/

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Volgens mij wordt het een X360S VS PS3S VS Wii Deja vu.. dit keer net andersom.

XB360 en PS3 kwamen met keiharde specificatie's en de Wii was het lachertje maar de ontwikkelingen zijn duidelijk toch en toen kwamen de Slims die Sony en MS overeind hielpen.

Nu gebeurt het dat de Consoles in specificatie's iets minder zijn plus VR komt eraan dus.. Sony en MS kunnen nu wel lachen om de WiiU grap en vervolgen de strijd om de titel zwaargewicht.

Dan komt Nintendo lollig aanzetten :+ met iets "van kijk dit eens" waar de rest niet aan gedacht heeft en Ding ding! Double K.O!

[ Voor 9% gewijzigd door Tri Force op 26-05-2016 12:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

90710

Touchdomex schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 09:40:
[...]

Vast niet. Het is nog steeds Nintendo. Hoop er wel op maar zul je zien dat ze straks alsnog achter de feiten weer aanlopen 7(8)7 :/
Achter de feiten aanlopen? Of rustig afwachten wat de concurrentie gaat doen? Ik denk zelf dat laatste, zodra de nieuwigheid van een nieuwe PS4 Neo en een nieuwe XBOX One er af is komt Nintendo met een apparaat wat beide verslaat. (Met unieke gameplay)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
Touchdomex schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 09:40:
[...]

Je weet dat de Wii een fractie krachtiger was dan de GameCube en dus nog veel meer achterliep op de PS3 en Xbox360 qua power?

En toch kwamen er goede en slechte games uit van grote third parties, ze kunnen het heus wel (ik doel op de grote third parties) als ze dat willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Mizgala28 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 16:41:
[...]

Je weet dat de Wii een fractie krachtiger was dan de GameCube en dus nog veel meer achterliep op de PS3 en Xbox360 qua power?

En toch kwamen er goede en slechte games uit van grote third parties, ze kunnen het heus wel (ik doel op de grote third parties) als ze dat willen.
Ja dat weet ik. Weet ook dat nintendo een bepaald speerpunt heeft maar als iedereen daar zo op gefocused was dan hadden wij nu geen enkel probleem met 3rd party games en dergelijke.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:43

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Touchdomex schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 17:21:
[...]

Ja dat weet ik. Weet ook dat nintendo een bepaald speerpunt heeft maar als iedereen daar zo op gefocused was dan hadden wij nu geen enkel probleem met 3rd party games en dergelijke.
Ik hoop ook nog op volledige derde partij ondersteuning en wacht met een gezonde spanning de E3 af en mogelijk de Tokyo gameshow.. maar misschien wordt het tijd voor een PC vast erbij.

Oh misschien gaat NX wel op Linux of OSX draaien ;) Apple is ook aangesloten bij Khronos en is het niet vreemd waarom Nintendo zich sinds de NX ontwikkelingen ook daarbij is gekomen en is daar weleens antwoord op gegeven ?

[ Voor 13% gewijzigd door Tri Force op 28-05-2016 02:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

90710

Ja... De NX is een geheime samenwerking tussen Nintendo en Apple.

NX = Nintendo & Mac OS X
Hoe gaaf dat ook zou zijn, lijkt het onwaarschijnlijk gezien Apple en Nintendo heel veel verschillen qua prijsrange.

[ Voor 35% gewijzigd door 90710 op 28-05-2016 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
90710 schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 09:19:
Ja... De NX is een geheime samenwerking tussen Nintendo en Apple.

NX = Nintendo & Mac OS X
Hoe gaaf dat ook zou zijn, lijkt het onwaarschijnlijk gezien Apple en Nintendo heel veel verschillen qua prijsrange.
Inderdaad maar dat is toch juist de combinatie één + en één - en NOSX zou best eens kunnen als Apple ooit iets met Consoles of PC gaming wil gaan doen dan is nu de kans ;)

Nintendo hun Handheld techniek en Apple hun Smart device techniek zouden elkaar ook aanvullen toch ?

Excuus was niet zeker waar dit te plaatsen maar omdat de NX mogelijk het platform wordt dat Nintendo en Square enix weer samenbrengt YouTube: Dragon Quest Builders | Announce trailer | PS4 & PS Vita het komt officieel voor de Vita en PS maar omdat DQ ook op de DS is en er Remakes gaan komen zal ook deze DQ Builders naar Nintendo komen toch :)

[ Voor 33% gewijzigd door Tri Force op 28-05-2016 21:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
JehannesWeggen schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 20:39:
[...]

Inderdaad maar dat is toch juist de combinatie één + en één - en NOSX zou best eens kunnen als Apple ooit iets met Consoles of PC gaming wil gaan doen dan is nu de kans ;)

Nintendo hun Handheld techniek en Apple hun Smart device techniek zouden elkaar ook aanvullen toch ?

Excuus was niet zeker waar dit te plaatsen maar omdat de NX mogelijk het platform wordt dat Nintendo en Square enix weer samenbrengt YouTube: Dragon Quest Builders | Announce trailer | PS4 & PS Vita het komt officieel voor de Vita en PS maar omdat DQ ook op de DS is en er Remakes gaan komen zal ook deze DQ Builders naar Nintendo komen toch :)
Betwijfel ik, ik denk dat eerder DQ Heroes 2 op de NX uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mizgala28 schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 21:41:
[...]

Betwijfel ik, ik denk dat eerder DQ Heroes 2 op de NX uitkomt.
Ah kom op :) gewoon elk DQ deel naar Nintendo handheld en console!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

90710

JehannesWeggen schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 20:39:
[...]

Tja..
Afbeeldingslocatie: http://jscustom.theoldcomputer.com/images/manufacturers_systems/Apple/Pippin/189128SS_BEST_WORST_APPLE_pip.jpg

They've been there.
Wikipedia: Apple Pippin

[ Voor 8% gewijzigd door 90710 op 28-05-2016 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh mijn.. :o wat is dat.. serieus dit was hun poging ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ricyosma
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-05 10:21
JehannesWeggen schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 22:02:
[...]

Oh mijn.. :o wat is dat.. serieus dit was hun poging ?
ja dat was ooit hun poging :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

90710

Trouwens het was ook echt een IBM PowerPC, net als de GameCube, Wii en Wii U. (En oude macs) Dus als Nintendo een overstap naar x86 zou maken dan kunnen ze wel eens met Apple gaan samenwerken. Bv voor PowerPC-emulatie op x86 (iets wat Apple een tijdlang in OSX deed).

[ Voor 48% gewijzigd door 90710 op 28-05-2016 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bzzz... zzz.. Prik en Splat! die smerige kleine terrors zijn weer terug en ik bedoel niet de gewone maar die pikzwarte miniatuur Horzels.. ze steken als bijen die krengen! maar goed.. het is zondag misschien straks nog even een oog dicht :)

Over de Pippin ik weet niet wat erover te zeggen en mijn gedachten over Apple en Consoles.. um volgens mij moeten hun dat maar aan Nintendo overlaten.

Zou de gehele Nintendo bibliotheek via x86 emulatie op NX speelbaar zijn ?

Dat zou uitstekend klinken plus het PC platform zou veel bieden zolang Apple en Nintendo hun afspraken nakomen.

Nintendo het hardware concept en software ontwikkeling en Apple de hardware ontwikkeling en de besturing en toepassingen dat moet toch goed komen ;)

De mobiele hardware zou een soort van Ipad worden met touchscreen en fysieke knoppen en de thuis hardware een Imac inclusief dockingstation die extra rekenkracht van de Ipad gebruikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
90710 schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 23:35:
Trouwens het was ook echt een IBM PowerPC, net als de GameCube, Wii en Wii U. (En oude macs) Dus als Nintendo een overstap naar x86 zou maken dan kunnen ze wel eens met Apple gaan samenwerken. Bv voor PowerPC-emulatie op x86 (iets wat Apple een tijdlang in OSX deed).
PowerPC emuleren is echter niet iets dat alleen Apple in staat is te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lijkt me sterk dat apple en nintendo gaan samenwerken, past totaal niet in de visie van apple.

Apple zou wel graag mario karts op hun osx of ios zien, maar niet op een aparte console. Zou ik niet weten wat voor voordelen apple aan een console heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Nintendo + Apple zie ik ook niet gebeuren. Zie eerder Nintendo + Samsung samen iets doen eigenlijk. Maar ook daar twijfel ik heel erg aan. Zo'n samenwerking schaad alleen maar de reputatie van Nintendo (min of meer toegeven het niet meer alleen te kunnen doen...).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ricyosma
om eerlijk te zijn zie ik geen enkele samenwerking gebeuren. nintendo doet het vaak liever zelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zie ik ook niet gebeuren, maar als ik weer termen hoor van het moet een nieuwe manier van spelen worden maak ik me toch weer zorgen. Het bracht de wii succes, maar maakte van de wii u een flop. Kan me niet voorstellen dat nintendo het opnieuw flikt, hoop voor de fans dat ze het zo traditioneel mogelijk houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
En wat is de traditie.. ? volgens mij heeft elk Nintendo console wel een "gimmick" gehad.

Geef mij maar een WiiU2 op X86 met backwards compatible software en controllers en een Link kabel voor tussen de Consoles en Handhelds.

Dank u Nintendo voor de exclusiviteit het is meer dan voldoende _/-\o_ take meh money please !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gareld schreef op zondag 29 mei 2016 @ 11:11:
om eerlijk te zijn zie ik geen enkele samenwerking gebeuren. nintendo doet het vaak liever zelf.
Inderdaad er zijn genoeg feiten te vinden dat Nintendo niet gemakkelijk in omgang is van hardware tot software en mogelijk vandaar het derde partij gemis.. ach het heeft ook voordelen.

Mogelijk gaat Nintendo meer in hun zelf en tweede partij investeren en dat was al te merken bij Monolith en het zal mij benieuwen wat deze Studio voor de NX gaat betekenen ;)

Hopelijk een nog groter succes dan de Xenoblade serie terwijl dat al een redelijk succes was en van mij part komt er ook een Remake van het origineel Xenoblade _/-\o_ graag zelfs !

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JehannesWeggen schreef op maandag 30 mei 2016 @ 23:12:
Mogelijk gaat Nintendo meer in hun zelf en tweede partij investeren en dat was al te merken bij Monolith en het zal mij benieuwen wat deze Studio voor de NX gaat betekenen ;)

Hopelijk een nog groter succes dan de Xenoblade serie terwijl dat al een redelijk succes was en van mij part komt er ook een Remake van het origineel Xenoblade _/-\o_ graag zelfs !
Het duurt nog wel even voordat er een grote nieuwe game van Monolith Soft uitkomt. Xenoblade kwam uit in 2010, X in 2015.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RayNbow schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 07:13:
[...]

Het duurt nog wel even voordat er een grote nieuwe game van Monolith Soft uitkomt. Xenoblade kwam uit in 2010, X in 2015.
Inderdaad er zal misschien geen nieuwe Xenoblade komen in 2017 en een Remake is te vroeg.. jammer genoeg hanteert Nintendo iets van 10 jaar tussen het origineel en een Remake tenminste gezien met Windwaker en Twilight princess.

Dat zal ook wel gelden voor Xenoblade chronicles en Skyward sword. maar er zal in 2017 toch vast iets van Monolith uitkomen toch aub :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

JehannesWeggen schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 10:24:
[...]

Inderdaad er zal misschien geen nieuwe Xenoblade komen in 2017 en een Remake is te vroeg.. jammer genoeg hanteert Nintendo iets van 10 jaar tussen het origineel en een Remake tenminste gezien met Windwaker en Twilight princess.

Dat zal ook wel gelden voor Xenoblade chronicles en Skyward sword. maar er zal in 2017 toch vast iets van Monolith uitkomen toch aub :)
Krijgen wij straks een fijn bestuurbare Skyward Sword :9 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Touchdomex schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 10:30:
[...]

Krijgen wij straks een fijn bestuurbare Skyward Sword :9 :o
In het jaar 2021 zou het kunnen ja ;) het spel is van 2011 en de Remakes van Windwaker en Twilight princess kwamen na 10 jaar van het origineel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeP2013
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-06 19:04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:37

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hm, verkeerde topic. Beter voor het Wii-U topic :)

[ Voor 87% gewijzigd door MrVegeta op 02-06-2016 21:49 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De NX geruchten zijn altijd smakelijk maar ik denk eerder aan AR dan VR met Nintendo vanwege de Sensor technologie van de Wii en WiiU en mogelijk NX :)

YouTube: Wii u hidden features?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ricyosma

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Persoonlijke natte droom voor mij zou nog altijd zijn dat nintendo met een handheld komt die net zo krachtig als de huidige smartphones. Stel je voor wat je allemaal met pokemon kan doen en je kan volwaardige zelfa en mario games er voor maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01:48
De NX is gewoon een Nintendo XBOX :P

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzyreil
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-06 18:53
Sir_Hendro schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 09:45:
De NX is gewoon een Nintendo XBOX :P
Zolang ik maar Banjo Kazooie kan spelen vind ik het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dazzyreil schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 09:57:
[...]

Banjo & Kazooie is inderdaad een heerlijke serie maar Rare is een Titaan door zoveel andere software geworden en de meest interessante tot nu toe vindt ik YouTube: Sea of Thieves E3 Announce Trailer

Volgens mij blijft dit spel geen exclusief misschien tijdelijk en later naar de PC of het gaat Rare en MS kosten in plaats van opbrengen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Dazzyreil schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 09:57:
[...]

Ben bang dat er nooit meer een Banjo Kazooie komt zoals het ooit op de N64 was.
Enige spel dat die oude feel gaat terug brengen is Yooka Laylee. Een spel van Playtonic, een bedrijf opgericht door oud werknemers van Rare.

Playtonic wil best wel voor de NX ontwikkelen maar tot op heden hebben ze geen dev kit en weten ze ook niet wat de NX nou precies is (en naast hun nog een paar dozijn developers, helaas). Er is nog wel de belofte dat het spel op de Wii U gaat uitkomen. :P

Edit: Een ander mogelijk spel is A Hat In Time. Voorlopig kent dit spel alleen nog maar een release voor de PC, maar je weet maar nooit (er wordt mee getest op de Wii U).

[ Voor 12% gewijzigd door AstralizeR op 03-06-2016 11:25 ]

SW-1682-5926-5204

Pagina: 1 ... 5 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussies over prijzen en bestellingen horen niet hier thuis, maar in dit topic: Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic