Ypuh schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 10:33:
[...]
Haha, ja. Die heeft mijn brein volledig afgeserveerd omdat het waterdeksel al niet eens in de behuizing past. Met zulke eenvoudige fouten vind ik €100 al teveel.
Qua afstelling sluit ik me aan bij @
RoosW, het zou niet nodig moeten zijn, maar dat soort zaken kan ik wel door heen kijken. Een
goede retailer is daarvan op de hoogte en lost zo'n probleem voor de aankoop voor je op. Zelf kies ik er liever voor om de laagste prijs te betalen en op eigen onderzoek uit te gaan.
Dat deksel zag ik al bij de start van zijn presentatie, niet alleen past het niet IN de machine (dat heeft de oude Silvia ook) maar bij deze past het niet eens OP de machine, het zit scheef!! Mijn OCB flipt bij het kijken er naar!
Ik heb nu de hele video gekeken, en hij heeft wel een punt, dit soort zaken zou of makkelijk 'up front' instelbaar moeten zijn OF vanuit fabrikage goed ingesteld. Je bent nu als normale consument echt afhankelijk van de kennis en bereidheid van je leverancier om dit voor je in orde te maken
En dat zou niet nodig moeten zijn! Hoe moeilijk zou het zijn om de OPV te voorzien van een draaiknop aan de buitenzijde die je beperkt tot zinnige waardes (niet dat je hem helemaal dicht kan draaien, ik zie dan zaken ontploffen in US keukens.)
Wat betreft de MaraX ik snap zijn kritiek, had er dan kleinere metalen poten onder gezet al was het maar 1 cm.. Het ziet er 'niet klaar' uit vind ik. Ook die drie standen, leuk maar wat een k.t plek, en waarom niet iets duidelijke als wat er op staat??
@
defusion Ja, dat was ook mijn wtf moment, hij mopperde op 9 bar?? Dat was toch de afgesproken 'gouden' zone? Heeft iemand de grenzen weer verlegd terwijl we niet op aan letten waren?
Even nog mijn eigen preferentie, qua looks en mogelijkheden de 500 pro, de Silvia Pro valt onmiddellijk af, alsof je alles wat goed was aan de oude V1 Silvia genomen hebt, en dat weggedaan hebt. Te groot/lomp, dat driptray design, wtf, en waar ik bij de V1 kon leven met de schakelaars, zijn dit wipschakelaars geworden, heel onhandig en onduidelijk vind ik. De MaraX staat bij mij nog steeds hoog, al is ie design technisch hmmmm matig te noemen, en zelf gaten boren voor pootjes lijkt me niet een erg garantie gunstige handeling
Het blijft ook nog steeds een looks & feels dingetje, ik zou Sage niet eens op mijn lijstje hebben staan, ik kan de plastic fantastic look niet uitstaan.
Overigens wist ik niet dat je de handel van de E61 groep zodanig kon gebruiken (pre-infusie?) zal wel heel dom zijn dat ik dat niet wist, dus voor mij was het een heel leerzame video.
[
Voor 3% gewijzigd door
RoosW op 04-06-2021 11:56
. Reden: Toevoeging informatie ]