Koffie: van hele boon tot kop - Deel 1 Overzicht

Pagina: 1 ... 257 258 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Stellar
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:41
Nog een +1 voor de Etzmax LM. Ik heb hem een half jaartje staan en ben ongelooflijk tevreden over het maalsel en het gebruiksgemak.

Wat die 32mm betreft: ik meen dat dat bij Etzinger slaat op de binnenste maalschijf, terwijl andere merken de buitenste meten. Dat maakt natuurlijk uit. Het is geen monster van 98mm, maar iets van nuance is wel op zijn plek. Dat even los van de discussie of groter wel beter is...

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:38

jOzh

Sweet dude!

Hier nog een enthousiaste etzMAX gebruiker. Heerlijk consistent, snel, stil. Ik kom van een Niche Zero en mis het single dosen absoluut niet.

Grab shell dude!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-02 12:24
Potjandikkie jongens, de koffie is WEER duurder geworden?? € 27,95 bij Brandzaak voor een kilo nu, wat al een van de goedkopere opties is/was. 2022: 1kg Brasil Yellow Bourbon € 17,95

Misschien toch eens gaan kijken naar goede voorverpakte bonen.

• Ravhin
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:52

Ravhin

no <root>...

Dit hadden we al lang kunnen zien aankomen en er is ook al een heleboel over geschreven.

Er zijn wegen die niet moeten worden begaan, legers die niet moeten worden aangevallen, ommuurde steden die niet worden bestormd, gebieden die niet moeten worden betwist en orders van de commandant die niet moeten worden opgevolgd <Sun Tzu>

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-02 16:17
Zebby schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 12:46:
Potjandikkie jongens, de koffie is WEER duurder geworden?? € 27,95 bij Brandzaak voor een kilo nu, wat al een van de goedkopere opties is/was. 2022: 1kg Brasil Yellow Bourbon € 17,95

Misschien toch eens gaan kijken naar goede voorverpakte bonen.
Bij Koepoort is het nog 24 euro: https://koffiebranderijdekoepoort.nl/nl/product/brazilie-yellow-bourbon-vers-gebrand-1000-gram-hele-bonen-hele-bonen. Maar dat is denk ik ook meteen de allergoedkoopste aanbieder.
Pagina: 1 ... 257 258 Laatste

Let op:
Voor single-servings-machines: Koffie: Cup, Pad & Single Serving - Deel 1