Op Reddit meld men dat in het buitenland (diverse landen) de prijs van de RVS modellen omlaag ging bij het verschijnen van de nieuwe gekleurde, dat is een heel duidelijk teken dat verkopers die weg willen hebben, en dan is de conclusie dat die (zeker het gebrek aan enige walnoot op de nieuwe modellen, laten we wel wezen dat had er een stuk beter uit gezien op de witte modellen) lijn in deze vorm (RVS met Walnoot) niet meer zal aanblijven. Je zag het bij het verschijnen van v3, v2 werd goedkoper (althans de laatste voorraden). Wat ik dan wel bizar vind is hoe kort dit volgt op het verschijnen van v3 van de Bianca.Ozzie schreef op woensdag 2 november 2022 @ 17:58:
[...]
Ik vind het maar een hoop aannames bij elkaar. Het is nergens bevestigd. Het enige dat er bekend is is dat er een nieuw zwart/wit model van de MaraX en de Bianca is en dat die duurder is dan het RVS model.
We gaan zien wat er gebeurt, maar deze aannames zijn gewoon nergens op gebaseerd.
Maar goed misschien komt er nog een Bianca met RVS en waaibomenhouten onderdelen, alleen als die er komt vermoed ik dat die dan net zo duur word of misschien - 50/75,- euro als de gekleurde exemplaren.