Dat kan!
Er staat er hier eentje voor
€920.
Ok…. geen superkoopje maar

scheelt toch wel iets op de nieuwprijs hoewel deze recent op Amazon ook onder de €1000 was.
https://www.bol.com/nl/nl...asc&suggestionType=browse
Terug naar de discussie, nieuwe kopen of tweedehands (Marktplaats)?
Of wellicht retourgoed, dus vrijwel nieuw maar toch met garantie?
Dit is een keuze die je zelf moet maken.
Paar jaar terug zou ik geen tweedehands of tweedekans hebben durven kopen.
Ik ben daar van teruggekomen omdat ik het wel eens wilde proberen en het toch veel geld scheelt.
Dat dus met een apparaat wat normaal boven de €1000 zit.
Toch wel een dingetje.
Zoals ik hier al heb laten weten heb ik de stap vrij recent nog eens genomen met een Jura E8 EB.
(eerder al eens gedaan met een Siemens volautomaat)
Ik kreeg een ongebruikt apparaat maar met een kleine transport schade.
Doos licht beschadigd (geeft niks) plus een onderdeel met een kleine cosmetische schade.
Dit heb ik verholpen door een nieuw onderdeel te bestellen zodat het apparaat echt weer nieuw was.
Niet noodzakelijk want functioneel werkte alles, voor mijn gevoel vond ik het toch wel fijn.
Het was ook vrij eenvoudig vast te stellen dat het apparaat nooit eerder in gebruik was genomen aan de hand van de nieuwe accessoires in de verpakking en instellingen op het apparaat.
Dat zal bij retourgoed niet altijd zo zijn maar ik heb dit nu twee keer gehad, bij de Siemens ook.
Mocht het overigens zo zijn dat je toch een apparaat treft wat er niet uitziet of waarbij je overduidelijk ziet dat er gebruikssporen zijn waarmee niet te leven valt, bestaat ook nog het recht op retour sturen.
Bij de meeste verkopers van dit soort goederen is dat wel zo.
Het lijkt wel of ik bij zo’n bedrijf werk maar dat is niet zo!
Ik gun iedereen een voordeeltje.