G-Iota kost 399,- handelaar zit in België en verstuurd kostenloos naar .nl

Valt dus best mee. Dat is een prima SD maler, al kun je hem als je het geld hebt, ook meteen met SSP schijven uitrusten (komt ie op 650,- zo om en nabij), voor een betere maler kom je dan al snel in de 1400,-- plus regionen, en met SSP schijven nog steeds goedkoper als de Niche Zero met standaard schijfjes.
@
Vitabissj Hij werkt uitstekend, en die blaasbalg doet perfect wat ie moet doen, de boel nabij 0% retentie houden.
Wel zo af en toe de stofzuiger even bij de blaasbalg houden om de koffieresten die daarin achterblijven (weinig) zo af en toe uit te kuisen.
Het maalsel is aangenaam fluffy, de maler is niet stil, maar vergeleken met mijn Compak K6 wel degelijk, en met de Sette Wi al helemaal. zal qua decibels in de middenmoot liggen (wel de dop op de balg plaatsen, dat scheelt een hoop herrie).
Ik ben van GbW naar deze SD maler gegaan, had twijfels, maar er zijn slechts twee minpunten te noemen vind ik.
De idioot die de aan/uit schakelaar plek bedacht heeft moet terug naar het straf bankje, wat een knuppel, wie ontwerpt dat nu achter de dosingcup?
Statische lading, nou da's dus inderdaad een dingetje, en ik heb nog niet eens de Mythos klontenbreker gemonteerd (die schijnt het erger te maken).
Ik moet geregeld fines van de tuit en eromheen vegen (een flinterdun laagje na een paar keer malen) maar na 10 keer malen al met al nog geen meetbare hoeveelheid (althans de weegschaal blijft koppig op 0 staan na al mijn moeite het verzameld en allemaal op een stukje papier te krijgen).
Verder is mijn routine nu gestroomlijnd, heb ik 4 bonen klaar staan in kleine (genummerde) containers waar 18gr bonen in past, genoeg voor 4 dagen. die weeg ik elke keer af als ik de laatste container in de maler heb gemikt, je bent even 5 minuten bezig, maar dan kun je weer 4 dagen vooruit (mits geen visite).
Zou ik terug willen?
Niet naar Tijd gebaseerde malers, het inregelen duurde lang, voor je het eerste goede bakje had al helemaal, naar GbW malers? Yep, maar dan een of met grote conische schijven of hele grote platte (80+ mm). Tot die tijd ben ik heel happy met mijn G-Iota en de mogelijkheid elk bakkie een andere boon te gebruiken.
[
Voor 63% gewijzigd door
RoosW op 07-12-2021 15:36
. Reden: Toevoeging informatie ]