Het grote wielrenervaringtopic - Deel 19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 39 ... 102 Laatste
Acties:
  • 545.785 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Toch doet Cervélo het op hun topmodel, de S5 nog steeds zo. Ze zeggen zelf ook dat dit naast aero-voordeel de minste mechanische weerstand geeft: http://www.cervelo.com/en...ero-cable-management.html

Ik vind het helemaal niet lelijk. Wat ik lelijk vindt is die achterlijk hoge wielen icm dat erg kleine frame. Veel fietsen worden gefotografeerd in maatje S en dat vind ik überhaupt lelijk qua verhouding (net een MTB), net als XXL trouwens. Maar dat is smaak hè.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coen76
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21-09-2022
Mee eens, vind het ook jammer dat fabrikanten geen foto's op de website hebben van de fietsen in alle maten. Heb zelf een xxl nodig, en dat kan er heel anders uit zien dan de getoonde M of L.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Zijn er nog waaghalzen die gewoon gaan fietsen met een wind zoals vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-07-2021

marrk

marrk

Tristan schreef op zondag 15 november 2015 @ 10:23:
Gisteren een rondje gedaan en hoewel het niet half zo hard waaide heb ik mezelf toch echt gruwelijk kapot gefietst. Vandaag blijf ik lekker thuis, bekijk het maar!

Maar niets dan ontzag voor mensen die met dit weer de weg op gaan.

blog
sow
eee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:44
Net met de club een rondje gefietst, maar ik ben eerder afgehaakt. Ik had het wel gezien met dat geworstel met mijn fiets. Blij dat ik even buiten ben geweest, maar echt relaxed fietsen is het niet.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:06
Binnen, paar rondjes Watopia pakken in Zwift :p.

Het fietsen zelf met dit weer is het probleem overigens niet zozeer. Heb wel met slechter weer buiten op een fiets gezeten. Op de racefiets echter bij deze windkracht dan vlieg ik gewoon weg :9. Mijn wielen worden letterlijk onder mij vandaan geblazen. Lekker trainen is het niet op die manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:17

Pelle

🚴‍♂️

Ideaal weer om een paar KOM's te pakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
Te link, ben al eens een paar keer van fiets gewaaid. Lekker veldrijden kijken op één.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ik heb ook lekker binnen gefietst. Eerste week base training via trainerroad volbracht. Op naar week 2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-09 18:59
Vond het nog goed te doen vandaag en eigenlijk best lekker maar wel pittig.

Vandaag ook maar eens mijn fietslift opgehangen.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/VS1KW8bt8kal8PHyBIx77kDH/thumb.jpg

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Nu online
Pelle schreef op zondag 15 november 2015 @ 14:01:
Ideaal weer om een paar KOM's te pakken :)
Mwah dan kan je beter windkracht 6 hebben zonder windstoten en droge wegen.
Maar was wel fun zo buiten fietsen :)

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Graham schreef op zondag 15 november 2015 @ 16:55:

[afbeelding]
In de woonkamer?? Dat heeft een erg lage WAF als je het mij vraagt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Jup. WAF?

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Wife Acceptance Factor. Was grappig genoeg ook het eerste waar ik aan dacht. Dit zou bij mij thuis echt een totale no-go zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
99 problems....je weet toch :)

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Graham schreef op zondag 15 november 2015 @ 16:55:
Vond het nog goed te doen vandaag en eigenlijk best lekker maar wel pittig.

[afbeelding]
Respect! En inderdaad, in de woonkamer?! Als ik dat zou doen zou mijn fiets de volgende dag op marktplaats staan haha

Ik begrijp hier werkelijk niets van:

http://www.marktplaats.nl...68067e2e0&previousPage=lr
Er is ongeveer 100 kilometer mee gereden.Slechts 2 weken oud maar ik wil toch wat anders.
Hij hoeft niet weg maar ik probeer natuurlijk wel mijn verlies zoveel mogelijk te beperken. Met bon, garantie enz.
8)7

Jammer dat ik het geld (nog) niet heb :-(

[ Voor 34% gewijzigd door Tristan op 15-11-2015 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:55
Tristan schreef op zondag 15 november 2015 @ 19:00:
Ik begrijp hier werkelijk niets van:

http://www.marktplaats.nl...68067e2e0&previousPage=lr

[...]

8)7

Jammer dat ik het geld (nog) niet heb :-(
Verkeerde maat/verkeerde houding met daarbij een impulsieve persoonlijkheid en een starre dealer? Dan kun je er van alles aan verbouwen maar wordt het nooit fijn..

Mocht je deze fiets willen kopen, even navraag doen bij de dealer en je weet iets meer van de betrouwbaarheid.

Voor welk bedrag gaat zo'n fiets nieuw de deur uit? Zie 3299 bij Van der Velden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsTn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 14:19
Met garantie... Volgens mij is garantie niet overdraagbaar...

Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Laatst online: 16:12
NielsTn schreef op maandag 16 november 2015 @ 12:52:
Volgens mij wel;
Een garantie geeft de eigenaar van een product het recht om iets te vorderen, wanneer het defect is. Het burgerlijk wetboek bepaald dat deze vorderingsrechten overdraagbaar zijn, tenzij de wet zich daar tegen verzet. Het gaar hier om regelend recht. Echter een verkoper die in zijn algemene voorwaarden stel dat de garantie of andere vorderingsrechten niet overdraagbaar zijn, beperkt de inhoud van de overeenkomst. Nu dit op de grijze lijst staat is een dergelijk beding onredelijk bezwarend voor consumenten. (3:6 BW, 3:83 BW en 6:237 sub e BW)

Bron: https://forum.www.radartv.nl/viewtopic.php?t=46761

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud
NielsTn schreef op maandag 16 november 2015 @ 12:52:
Aanvullende garantie van de fabrikant of wettelijk bepaalde non-conformiteit? Die laatste is zeer zeker wel overdraagbaar. Bij de aanvullende garantie mag de fabrikant/leverancier dat helemaal zelf bepalen in de voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08:37
Bij Specialized is de garantie volgens mij wel overdraagbaar. Bijvoorbeeld bij Cannondale niet. Correct me if I'm wrong.

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruud
havana schreef op maandag 16 november 2015 @ 13:40:
Bij Specialized is de garantie volgens mij wel overdraagbaar. Bijvoorbeeld bij Cannondale niet. Correct me if I'm wrong.
Kan even niet copy pasten uit de voorwaarden maar ze zijn duidelijk. Vanaf MY2015 (daarvoor weet ik niet) is de aanvullende garantie alleen maar aan de eerste eigenaar. En moet de fiets zijn beurten hebben gehad en gepoetst zijn met een Specialized-doekje etc etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:13
TheLemon schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 14:41:
Toch doet Cervélo het op hun topmodel, de S5 nog steeds zo. Ze zeggen zelf ook dat dit naast aero-voordeel de minste mechanische weerstand geeft: http://www.cervelo.com/en...ero-cable-management.html

Ik vind het helemaal niet lelijk. Wat ik lelijk vindt is die achterlijk hoge wielen icm dat erg kleine frame. Veel fietsen worden gefotografeerd in maatje S en dat vind ik überhaupt lelijk qua verhouding (net een MTB), net als XXL trouwens. Maar dat is smaak hè.
niks mis toch met xxl fietsen... als ze er niet waren geweest kon ik geen rondje meer fietsen...

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nare man
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-07-2020
Ruud schreef op maandag 16 november 2015 @ 13:51:
[...]

Kan even niet copy pasten uit de voorwaarden maar ze zijn duidelijk. Vanaf MY2015 (daarvoor weet ik niet) is de aanvullende garantie alleen maar aan de eerste eigenaar. En moet de fiets zijn beurten hebben gehad en gepoetst zijn met een Specialized-doekje etc etc..
Eerlijk gezegd zou ik daar nogal van balen en ik vind het ook niet terecht. Doet Specialized dan altijd een background check en screening van kopers van fietsen, zodat zeker is dat de fiets niet misbruikt wordt? Dat een beroep op de (aanvullende) garantie alleen wordt gehonoreerd als men kan bewijzen dat de fiets altijd in onderhoud is geweest bij een Specialized-dealer, kan ik ergens ook nog wel begrijpen, maar ook dat zou niet moeten afhangen van de persoon van degene die de garantie aanvraagt.

Maar goed, gezien de naam die Specialized heeft in het juridisch treiteren van mensen, verbaast het me niets.

After all, you can't see a figure's panties unless it's the real thing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:13

sapphire

Die-hard pruts0r

Specialized doekje _O-

Door elven bij maanlicht geweven zeker :+

Voor zover ik weet is de garantie van een frame bij Giant ook nirt overdraagbaar. Dacht op het Fiets-forum daar het één en ander over gelezen te hebben.

In principe ook geen probleem toch, gegevens uitwisselen met de vorige (en dus eerste) eigenaar en eventuele gebreken via hem doen. Als je een beetje aardige kerel (of vrouw natuurlijk) wil die vast een medefietser wel helpen mocht dit nodig zijn.

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Als ik het dus goed begrijp uit simon's post is dat dus tegen de wet in. In NL is garantie overdraagbaar.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 11:10
Ruud schreef op maandag 16 november 2015 @ 11:41:
[...]

Verkeerde maat/verkeerde houding met daarbij een impulsieve persoonlijkheid en een starre dealer? Dan kun je er van alles aan verbouwen maar wordt het nooit fijn..

Mocht je deze fiets willen kopen, even navraag doen bij de dealer en je weet iets meer van de betrouwbaarheid.

Voor welk bedrag gaat zo'n fiets nieuw de deur uit? Zie 3299 bij Van der Velden..
Hij lijkt me in elk geval volstrekt betrouwbaar. Check z'n zakelijke e-mailadres maar, hij is eigenaar van een klein designbedrijf. Klik ik vervolgens door naar facebook zie ik dat een vriendin en mijn neefje ook weer vrienden van hem zijn. Het is ook vrij snel duidelijk dat het iemand met geld en koopverslaving is :). En dat zijn over het algemeen de beste verkopers op marktplaats :P.

Ik wil maar zeggen: als iemand een specialized zoekt.. dit is wel het moment :P.

[ Voor 9% gewijzigd door Makkelijk op 16-11-2015 16:29 ]

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Makkelijk schreef op maandag 16 november 2015 @ 16:28:
Ik wil maar zeggen: als iemand een specialized zoekt.. dit is wel het moment :P.
Herinner me er niet aan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mhh jammer dat die fiets een maatje te klein is, wilde er nog wel een winterfiets bij.

Hoe is de garantie afhandeling van Garmin ? mijn hartslagmeter krijgt nu veel kuren (heeft 1.5 jaar goed gedaan) dus hopelijk lossen ze eea op binnen de garantie

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2015 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Nieuwste test van de Sensa Guilia G2 staat online

http://www.sensabikes.com...Test_GiuG2_11-2015_NL.pdf

Ik vind het na de Calabria een schitterende fiets, zeker in zijn prijsklasse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud
Verwijderd schreef op maandag 16 november 2015 @ 20:19:
mhh jammer dat die fiets een maatje te klein is, wilde er nog wel een winterfiets bij.

Hoe is de garantie afhandeling van Garmin ? mijn hartslagmeter krijgt nu veel kuren (heeft 1.5 jaar goed gedaan) dus hopelijk lossen ze eea op binnen de garantie
Niets te klagen, binnen een dag of tien een nieuwe cadanssensor op de mat. Turn around bij Garmin was zelfs maar 1 dag.. De leverancier moest eerst zelf van alles testen en verzending daarnaartoe was traaaaaag. Anders waren het denk ik maar drie dagen geweest.
Graham schreef op maandag 16 november 2015 @ 16:08:
Als ik het dus goed begrijp uit simon's post is dat dus tegen de wet in. In NL is garantie overdraagbaar.
Ook dat staat duidelijk in de voorwaarden en in de wet. De aanvullende garantievoorwaarden zijn niet overdraagbaar. Non-conformiteit is wettelijk overdraagbaar maar dan is het recht hebben en recht krijgen na langere tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Dat was ook duidelijk gezegd boven mijn post. Garantie != aanvullende garantie.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud
Graham schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 09:18:
Dat was ook duidelijk gezegd boven mijn post. Garantie != aanvullende garantie.
Bij de wettelijke 'garantie' heb je dan ook weer niets met Specialized te maken dus doen de voorwaarden van Specialized er ook niet toe. Specialized levert extra service wanneer een verkoper de franchise van Specialized wil voeren en mag dit beperken zoveel ze wil (overdraagbaarheid van aanvullende garantie in dit geval). Dat ontslaat de verkoper niet van de wettelijke 'garantie' en daar heb je volledig gelijk in.

Dat de leverancier Specialized als expert inschakelt in de behandeling van de garantie staat vrijwel vast.

Een mooie conclusie lijkt me;

Koop je de Venge van marktplaats en na 3 jaar scheurt het frame dan zul je je recht moeten halen bij de verkoper. Volgens de voorwaarden geldt de levenslange garantie van Specialized namelijk niet voor je. Wettelijk toegestaan? ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Verwijderd schreef op maandag 16 november 2015 @ 20:19:
Hoe is de garantie afhandeling van Garmin ? mijn hartslagmeter krijgt nu veel kuren (heeft 1.5 jaar goed gedaan) dus hopelijk lossen ze eea op binnen de garantie.
Voor de zekerheid... De batterij heb je al vervangen?

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

En wat ook kan helpen: regelmatig die hartslagband schoonmaken. Ik gooi 'm na ieder ritje altijd even in een bakje lauw water met wat afwasmiddel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08:37
Ik neem 'm gewoon mee onder de douche (het blokje niet natuurlijk).

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud
Zou dat ook helpen tegen een band die na een minuut of 20 vindt dat ik niet meer leef? Batterij is reeds vervangen en de contacten heb ik schoongemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
@ruud

zie http://www.dcrainmaker.co...ting-your-heart-rate.html

en dan punt 2. Is de meest simpele oplossing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Ruud, bedankt voor de duidelijkheid omtrent de garantie.

Gewoon mee in de was zonder pod om de 4 a 5 keer is meer dan voldoende. In de zomer of als je veel meer zweet dan misschien vaker. Vooral als je zout sporen ziet. Daardoor zal de geleiding minder goed werken namelijk.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud
Na twintig minuten op de Tacx met een FTP-test zweet ik genoeg, geloof mij maar ;) Hij is inderdaad al een tijdje niet gewassen. Zal hem eens in de wasmachine doen en heb nog een Garmin softstrap met sensor liggen dus kan mooi een cross-test uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ruud schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 14:26:
[...]

Na twintig minuten op de Tacx met een FTP-test zweet ik genoeg, geloof mij maar ;) Hij is inderdaad al een tijdje niet gewassen. Zal hem eens in de wasmachine doen en heb nog een Garmin softstrap met sensor liggen dus kan mooi een cross-test uitvoeren.
Juh, maar het gaat juist om die dikke laag oud zweet wat je eraf likt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Tristan schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 14:33:
[...]

Juh, maar het gaat juist om die dikke laag oud zweet wat je eraf likt :+
Idd :X :r

Ik ga hem eens achterstevoren dragen zoals hij daar noemt. Eens kijken wat voor effect dat heeft. (Afname van hartslag tijdens hogere inspanning, huuu huu :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:38

Radeon

Today is a good day to die

Wou vanavond me nieuwe buitenbanden monteren maar liep al snel tegen een probleem, hoe monteer je vouwbanden makkelijk iemand handige tips? Heb al even op Youtube gekeken maar daar zie ik niks. Is misschien net een handigheidje die ik niet weet.

EDIT: Na een beetje verder experimenteren is het me gelukt :) . Viel uiteindelijk eigenlijk best wel mee.

[ Voor 18% gewijzigd door Radeon op 17-11-2015 21:54 ]

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud
Radeon schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 20:21:
Wou vanavond me nieuwe buitenbanden monteren maar liep al snel tegen een probleem, hoe monteer je vouwbanden makkelijk iemand handige tips? Heb al even op Youtube gekeken maar daar zie ik niks. Is misschien net een handigheidje die ik niet weet.

EDIT: Na een beetje verder experimenteren is het me gelukt :) . Viel uiteindelijk eigenlijk best wel mee.
Voor de volgende keer;

In het midden van je velgbed zit meestal een geultje, daar is de omtrek van je velg dus ook kleiner en dat zorgt dat je net een tikkie meer band over hebt aan het eind.

En anders? Een bandenknecht. Ik zweer daarbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt
  • Laatst online: 16:08

DeFeCt

je wéét toch

Tacx vraagje...

Denk een leuke aanbeiding te hebben gevonden voor een Tacx Trainer I-Flow T2270 (€ 275,00), maar nu probeer ik een beetje wijs te worden uit de type nummers...

begrijp ik het goed dat de T2270 eigenlijk een overjarig model is en dat de Vortex Smart t2180 de vervanger is, met als voordeel dat deze wel over ant+ en Blutooth beschikt? (en je dus geen hele dradenkermis aan je fiets hebt hangen?)

Flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrAngry
Ja dat is ongeveer de strekking. Er spelen twee dingen:
1) Smart vs non-smart
Smart betekent BT en ANT+ met als voornaamste voordeel dat de Tacx ook aan te sturen is door applicaties die niet van Tacx zijn. Dit opent de mogelijkheid om bv met Zwift of Trainerroad (of x of y etc) aan de slag te gaan. Daarnaast scheelt het idd een usb kabel.
Je kan dit voordeel deels emuleren door zelf een ANT+ speed en cadans monitor (en ant+ dongle in je pc) op je tacx fiets te monteren en gebruik te maken van virtual power, maar dan mis je de data van ingebouwde 'echte' powermeter in de tacx smart lijn.

2) Vortex versus flow. De Vortex lijkt gelet op de specs een net iets betere trainer dan de flow. Ik heb zelf al jaren de flow en ik kan je uit ervaring wel vertellen dat die vrij stil is ivgm de tacxen van zijn generatie. Ik weet niet hoe dat bij de vortex is. De Vortex is dus niet direct een opvolger, maar ze hebben met de introductie van de smart trainers de lijn wat uitgedund/hernoemd/verbeterd en de flow is verdwenen.

[ Voor 10% gewijzigd door MrAngry op 18-11-2015 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Klopt. Ik heb geen ervaring met de flow serie verder maar ik ben erg blij met de Vortex Smart. Verbinden via Bluetooth is echt fijn, zeker nu er in een rap tempo apps bijkomen die BTE ondersteunen.
Dcrainmaker heeft in een recente vergelijking onder home trainers de vortex smart ook als best buy genoemd in de middenklasse segment

http://www.dcrainmaker.co...iner-recommendations.html

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Nice, Graham heeft het tot de GCN-show geschopt :D
(vanaf 6:07)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Pelle schreef op woensdag 18 november 2015 @ 16:55:
Nice, Graham heeft het tot de GCN-show geschopt :D
(vanaf 6:07)

[video]
Oh is dat 'onze' Graham?! Nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:14
"Graham of the Wheels" - "Whoa!" _/-\o_

Wel jammer dat ze er niet bij vermelden dat het een corsagemagneet is die je ook gewoon bij iedere bloemist kunt kopen. Maar dat moeten mensen dan maar zelf bedenken :)

[ Voor 76% gewijzigd door dreamscape op 18-11-2015 18:10 ]

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
hehe 8) In het originele filmpje staat het er wel bij van de corsagemagneet. En tja "van der Wielen" uitspreken is best lastig voor niet Nederlands sprekende :+, wel mooi dat ze het qua tekst wel in het filmpje goed zetten en mijn vertaalde achternaam uitspreken :D

grahamofthewheels.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tristan
Ik kwam net op road.cc het volgende tegen. Kleding merk Huez lanceert een eigen carbon fiets. De Huez & Max Lelli Road Bike:

Afbeeldingslocatie: http://road.cc/sites/default/files/styles/main_width/public/huez-road-bike-4.jpg?itok=GWvus7uM

Het Shimano 105 model kost £1,600. Wat vinden we ervan? Ik vind de verhouding fork / frame niet mooi. Het klopt niet ofzo. Verder vind ik de kleurstelling ook niet aantrekkelijk.

http://road.cc/content/te...00-carbon-fibre-road-bike

[ Voor 7% gewijzigd door Tristan op 18-11-2015 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:06
Tristan schreef op woensdag 18 november 2015 @ 20:53:
Ik kwam net op road.cc het volgende tegen. Kleding merk Huez lanceert een eigen carbon fiets. De Huez & Max Lelli Road Bike:

[ plaatje ]

Het Shimano 105 model kost £1,600. Wat vinden we ervan? Ik vind de verhouding fork / frame niet mooi. Het klopt niet ofzo. Verder vind ik de kleurstelling ook niet aantrekkelijk.

Dat zalm rose is niet mijn ding. Iets als wit of simpelweg egaal zwart had fraaier geweest. Daarnaast vind ik de positie van de stuurpen op een marketing plaatje knullig.

Het frame zelf qua vorm is wel ok, maar de combinatie van dikke bottom tube en deze extreem hoge velgen maakt het allemaal net wat overdone. Elegant is anders.

Zou het voor de looks in ieder geval niet kopen. En voor de prijs vind ik het qua afmontage ook niet erg interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Wat een gedrocht :+

Nee serieus ik vind dit echt geen knappe fiets, en ja het oog wil ook wat!
Vreemde verhouding tussen voorvoork en frame idd en die stuurpen.
Zal overigens wel £1600 kosten door de wielen. Haal je wss ook meer winst qua rijeigenschappen uit dan de stap 105 5800-->Ultegra 6800 :)

Gabriël AM5

• Ruud
Tristan schreef op woensdag 18 november 2015 @ 12:44:
Klopt. Ik heb geen ervaring met de flow serie verder maar ik ben erg blij met de Vortex Smart. Verbinden via Bluetooth is echt fijn, zeker nu er in een rap tempo apps bijkomen die BTE ondersteunen.
Dcrainmaker heeft in een recente vergelijking onder home trainers de vortex smart ook als best buy genoemd in de middenklasse segment

http://www.dcrainmaker.co...iner-recommendations.html
En vanaf de Vortex Smart Taxc'en kunnen apps de weerstand automatisch regelen. Ik zat zelf afgelopen maand te dubben over de Vortex Smart / Bushido Smart en ben voor de Bushido gegaan.

Nadeel is dat deze zonder voeding kan functioneren. Heb het nog niet als nadelig ervaren maar ik heb liever een apparaat wat ik niet aan hoef te trappen om alle verbindingen op te kunnen zetten ;). Voordeel is dat deze een hoger wattage kan genereren en een zwaarder vliegwiel heeft. Het hogere wattage is voor duurtrainingen echt geen voordeel (want niet nodig) maar het klinkt leuker in de specs.. ;) Zou ik nog een keer voor de Bushido Smart gaan tov de Vortex Smart? Denk het niet...

Is (Vind ik) een Smart trainer beter/leuker dan mijn oude Tacx? Ja zeker, ik vind het vele malen leuker om een rondje in Zwift te fietsen dan suf in de garage te trappen en alles zelf te moeten doen.

• koentjuh1987
Tristan schreef op woensdag 18 november 2015 @ 20:53:

[afbeelding]

denk dat het voorbeeld dat je aandraagt niet de juiste kleurstelling is om te showen.
Ben zelf wat meer van de egale kleuren met hier en daar wat kleine details. Velgen zijn wat mij betreft veel te hoog en wat overdone...

Denk als je dit frame ziet met zwart/wit kleurstelling, lagere (zwarte) velgen en wat subtiele kleurdetails dat het er een stuk beter uitziet dan het roze met zwart...

...

• Tristan
Ruud schreef op donderdag 19 november 2015 @ 09:25:
[...]

En vanaf de Vortex Smart Taxc'en kunnen apps de weerstand automatisch regelen. Ik zat zelf afgelopen maand te dubben over de Vortex Smart / Bushido Smart en ben voor de Bushido gegaan.

Nadeel is dat deze zonder voeding kan functioneren. Heb het nog niet als nadelig ervaren maar ik heb liever een apparaat wat ik niet aan hoef te trappen om alle verbindingen op te kunnen zetten ;). Voordeel is dat deze een hoger wattage kan genereren en een zwaarder vliegwiel heeft. Het hogere wattage is voor duurtrainingen echt geen voordeel (want niet nodig) maar het klinkt leuker in de specs.. ;) Zou ik nog een keer voor de Bushido Smart gaan tov de Vortex Smart? Denk het niet...

Is (Vind ik) een Smart trainer beter/leuker dan mijn oude Tacx? Ja zeker, ik vind het vele malen leuker om een rondje in Zwift te fietsen dan suf in de garage te trappen en alles zelf te moeten doen.
De Bushido was financieel gezien geen optie voor me, maar daarnaast heb ik liever een voeding met snoertje dan zonder. Ik had namelijk een aantal negatieve ervaringen over de Bushido gelezen en specifiek over de draadloze voeding. De hogere weerstand daarintegen is wel echt relaxed. Gelukkig heb ik de grens van m'n Vortex Smart nog lang niet bereikt, maar ik kan me indenken dat de maximale weerstand van 7% op een gegeven moment niet meer afdoende is. Pas op dat moment zou de overstap naar de Bushido voor mij gerechtvaardigd zijn.

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Tristan schreef op donderdag 19 november 2015 @ 10:02:
[...]

...maar ik kan me indenken dat de maximale weerstand van 7% op een gegeven moment niet meer afdoende is.
Dan schakel je toch zwaarder? Kan me niet voorstellen dat er veel wielrenners zijn voor wie 7% i.c.m. buitenblad / 11 of 12 niet afdoende is.

[ Voor 7% gewijzigd door argro op 19-11-2015 10:36 ]

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

• MrAngry
7% is ook helemaal niet de maximum weerstand, het is de maximale te simuleren helling. Dus als een virtuele helling boven de 7% komt dan voel je geen verschil meer met 7%. Die maximum helling is hangt af van de maximum weerstand, maar ook van het ontwerp van het hele ding. De maximum weerstand kan je ook bereiken bij 0% helling als je Tom Boonen heet.

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:22

Eijkb

Zo.

Ik heb zelf vooral ervaring op de Wahoo slimme trainers met een weerstand van 2000 Watt. Zeker in Zwift vind ik een zo groot mogelijke weerstand wel een pré, in sprintjes en voor de KOM haal ik best wel eens 1000 watt of meer (voor een hele korte periode ;-) en dat zou je dus bij goedkopere apparaten aan het maximum aan weerstand zitten en is de overbrenging niet meer optimaal.

Aan de andere kant, dat is ongeveer 1% van de totale tijd in Zwift en wellicht nog minder als je duurtrainingen e.d. meetelt op trainerroad.

Hoe dan ook is een interactieve trainer waarbij je computer de weerstand regelt wel een hele leuke toevoeging, maar dat heeft Tacx inmiddels ook.

.

• Roet
  • Laatst online: 15:11
Ik heb er zelf geen, maar ik zou het denk ik jammer vinden als ik bijvoorbeeld een klim als de huez niet kan simuleren, 7% is toch best weinig lijkt me?

• W.Wonderland
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-09 22:40
Ik heb zelf net een Tacx Vortex smart staan en ben nog bezig met welke software op welk type device (Android tablet of Laptop (ant usb dongle aanwezig))
Bij mij staat de trainer in een onverwarmde houten garage waar de temperatuur gelijk is aan de buitentemperatuur. Internet verbinding is voorlopig slecht (tot eind van het jaar)
Alleen nog maar Tacx (gratis) software getest waarbij het voordeel is dat je bij een goede verbinding alle data kan downloaden waarna je bij het trainen geen verbinding nodig hebt.
Zwift (structured training) heb ik nog niet getest maar aangezien dit "life" is valt deze voorlopig af.
Blijft over de zeer bekende Trainerroad.
Helaas bestaat hier niet een echt trial van zodat ik deze kan testen en vergelijken.
Mijn vragen:
  • Heb je tijdens een Trainerroad training een verbinding nodig?
  • Voegt Trainerroad heel veel toe tov de standaard workouts van de Tacx software? (als ik het begrijp komt er heel veel data uit en kan er veel vergeleken worden, maar voelt een training ook anders?)
  • Heeft iemand ervaring met het regelmatig verplaatsen van tablets/laptops van warme ruimtes (huiskamer) naar onverwarmde ruimtes (houten garage). Afgelopen week merkte ik dat er duidelijk condens optrad op mijn tablet bij het verplaatsen van binnen naar buiten. Iets wat de levensduur mogelijk zeer beïnvloed.

• MrAngry
W.Wonderland schreef op donderdag 19 november 2015 @ 13:19:
Blijft over de zeer bekende Trainerroad.
Helaas bestaat hier niet een echt trial van zodat ik deze kan testen en vergelijken.
Mijn vragen:
  • Heb je tijdens een Trainerroad training een verbinding nodig?
  • Voegt Trainerroad heel veel toe tov de standaard workouts van de Tacx software? (als ik het begrijp komt er heel veel data uit en kan er veel vergeleken worden, maar voelt een training ook anders?)
  • Heeft iemand ervaring met het regelmatig verplaatsen van tablets/laptops van warme ruimtes (huiskamer) naar onverwarmde ruimtes (houten garage). Afgelopen week merkte ik dat er duidelijk condens optrad op mijn tablet bij het verplaatsen van binnen naar buiten. Iets wat de levensduur mogelijk zeer beïnvloed.
Ik dacht dat er wel een trial van bestond, maar volgens mij kan ik je een maandje gratis doneren, dus PM even naam en email. Ik geloof niet dat je tijdens de workout een verbinding nodig hebt (op windows), wel ervoor en erna. Het grote voordeel van TR vind ik de gestructureerde trainingsplannen en uitgebreide uitleg waarvoor een training dient. In een aantal trainingen die in die plannen zitten zit on-screen tekst en coaching over houding, ademhaling, traptechniek, optionele extra oefeningen om de workout interessant te maken en soms aanmoediging. Een paar jaar geleden waren ze daar in de enige, ik weet niet hoe de tacx dingen er tegenwoordig uitzien.

• Tristan
MrAngry schreef op donderdag 19 november 2015 @ 13:40:
[...]

Ik dacht dat er wel een trial van bestond, maar volgens mij kan ik je een maandje gratis doneren, dus PM even naam en email. Ik geloof niet dat je tijdens de workout een verbinding nodig hebt (op windows), wel ervoor en erna. Het grote voordeel van TR vind ik de gestructureerde trainingsplannen en uitgebreide uitleg waarvoor een training dient. In een aantal trainingen die in die plannen zitten zit on-screen tekst en coaching over houding, ademhaling, traptechniek, optionele extra oefeningen om de workout interessant te maken en soms aanmoediging. Een paar jaar geleden waren ze daar in de enige, ik weet niet hoe de tacx dingen er tegenwoordig uitzien.
Eens! Ik vind TR ook echt goed en heb inmiddels een abonnement voor mij en voor mijn vriendin afgesloten.

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:20
Dit topic ook maar eens volgen. Dit jaar maar weinig gefietst, maar daar moet verandering in komen aangezien ik alpe d'huzes ga fietsen volgend jaar.

• crowke
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:05
Voor de mensen die TrainerRoad willen proberen: ik heb al een tijdje een abonnement (icm mijn Kickr) en ben er erg tevreden over. Ik kan (als trouwe klant?) 3 gratis trials van 1 maand weggeven. Als je je naam, voornaam + e-mail adres PM't kan ik je aanmelden. uitverkocht...

[ Voor 11% gewijzigd door crowke op 19-11-2015 16:48 . Reden: uitverkocht ]

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Graham
Lange weekendje (don/vrijdag ook vrij genomen) dus vandaag met een vriend gereden naar Lopik en terug.
Vooral terug was super pittig maar goede training iig. Het heeft toch altijd wel wat om pijn te lijden en door te fietsen bij het wielrennen.....heerlijk.

grahamofthewheels.com

• Tristan
Graham schreef op donderdag 19 november 2015 @ 16:25:
Lange weekendje (don/vrijdag ook vrij genomen) dus vandaag met een vriend gereden naar Lopik en terug.
Vooral terug was super pittig maar goede training iig. Het heeft toch altijd wel wat om pijn te lijden en door te fietsen bij het wielrennen.....heerlijk.
Lekker rondje hè! Leuk met de pond ;)

• Graham
Tristan schreef op donderdag 19 november 2015 @ 17:10:
[...]

Lekker rondje hè! Leuk met de pond ;)
Al eerder gereden overigens maar idd, wel een paar mooie wijzigingen in de route itt vorige keren zoals door Oude Water/Montfoort fietsen. Mooie dorpjes. De pont zie ik eigenlijk elke zondag van de andere kant...deze keer eens mee gegaan vanaf de andere kant. Normaliter zou ik de brug over Noord en daarna Van Brienenoordbrug pakken maar had een afspraak staan. En even de benen stil was ook erg fijn :+

[ Voor 3% gewijzigd door Graham op 19-11-2015 17:28 ]

grahamofthewheels.com

• nare man
  • Laatst online: 26-07-2020
^^ dat is een mooie route inderdaad, ik fiets hem - bijna - hetzelfde, ook vanuit Rotterdam :) Ik ga alleen bij Vianen de Lek niet over, maar volg de Lopikerweg door Lopik en Schoonhoven en dan terug via de Tiendweg. Meestal op de terugweg even stoppen in Lekkerkerk om een bakkie kibbeling te happen op de markt :9 En ik vind het altijd leuk om langs de voet van de Gerbrandytoren te rijden :)

[ Voor 16% gewijzigd door nare man op 19-11-2015 18:46 ]

After all, you can't see a figure's panties unless it's the real thing.

• Tristan
Grappig. Volgens mij zijn er aardig wat Tweakers hier die een vergelijkbaar rondje rijden. We zouden eens een meetup moeten houden!

• Graham
nare man schreef op donderdag 19 november 2015 @ 18:44:
^^ dat is een mooie route inderdaad, ik fiets hem - bijna - hetzelfde, ook vanuit Rotterdam :) Ik ga alleen bij Vianen de Lek niet over, maar volg de Lopikerweg door Lopik en Schoonhoven en dan terug via de Tiendweg. Meestal op de terugweg even stoppen in Lekkerkerk om een bakkie kibbeling te happen op de markt :9 En ik vind het altijd leuk om langs de voet van de Gerbrandytoren te rijden :)
Heb je daar toevallig een route van? nvm, heb mijn route van vandaag aangepast ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Graham op 19-11-2015 19:06 ]

grahamofthewheels.com

Verwijderd

argro schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 11:14:
[...]
Voor de zekerheid... De batterij heb je al vervangen?
Ja batterij is vervangen. gisteren weer na een uur het zelfde probleem. Nog geen reactie van Garmin dus nu maar een nieuwe band gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jspr
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-08-2022

jspr

Bianchi Aria

Ik heb inmiddels de Lezyne Power Drive 900XL gekocht om s'avonds in het (bijna) donker te kunnen trainen.
Inmiddels 2 tests gedaan van iets meer dan een uur en erg tevreden gezien de accu het bij gemixt gebruik tussen economy en race in de overdrive modus nog niet leeg is na 2,5 uur.

Filmpje 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
jspr schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 08:17:
Ik heb inmiddels de Lezyne Power Drive 900XL gekocht om s'avonds in het (bijna) donker te kunnen trainen.
Inmiddels 2 tests gedaan van iets meer dan een uur en erg tevreden gezien de accu het bij gemixt gebruik tussen economy en race in de overdrive modus nog niet leeg is na 2,5 uur.

Filmpje 8)

[video]
Die race mode is wel het 'minimale' waar ik mee zou fietsen als ik zo het filmpje bekijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Graham
Tristan schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 18:36:
[...]

Die race mode is wel het 'minimale' waar ik mee zou fietsen als ik zo het filmpje bekijk.
Ik was ook niet echt onder de indruk maar mogelijk ziet het er gewoon niet goed uit op de video. Misschien kan jspr de bundel eens op een muur richten van een afstand of ergens in een bos.

---

Vandaag een mooie rit gemaakt richting het noord/oosten aan de hand van een route die Pelle ooit heeft gereden. Sommige stukken waren wel bekend voor me maar nu eens rechtdoor gefietst bij Meije ipv rechtsaf in het drop, stuk mooier iig. En de rit terug via onbekende dorpjes waarvan een deel langs het westkanaaldijk (dacht even dat ik bij Alphen aan het rijden was :+). Zeker een aanrader qua route, thx Pelle! Overigens best zwaar na gisteren, vooral de stukken richting het westen.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jspr
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-08-2022

jspr

Bianchi Aria

De minimale stand is voor mij genoeg in het park me wat indirecte verlichting, echter met de race modus is alles goed verlicht.
Gezien de camera het light corrigeert komt de gehele impact niet zo goed tot zijn recht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Nu online
Zoiets krijg je gewoon niet goed op video of foto.

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Graham schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 19:29:
[...]

Ik was ook niet echt onder de indruk maar mogelijk ziet het er gewoon niet goed uit op de video. Misschien kan jspr de bundel eens op een muur richten van een afstand of ergens in een bos.

---

Vandaag een mooie rit gemaakt richting het noord/oosten aan de hand van een route die Pelle ooit heeft gereden. Sommige stukken waren wel bekend voor me maar nu eens rechtdoor gefietst bij Meije ipv rechtsaf in het drop, stuk mooier iig. En de rit terug via onbekende dorpjes waarvan een deel langs het westkanaaldijk (dacht even dat ik bij Alphen aan het rijden was :+). Zeker een aanrader qua route, thx Pelle! Overigens best zwaar na gisteren, vooral de stukken richting het westen.
Dat is inderdaad een lekker stukkie zeg! _/-\o_ Hoe rij jij zo'n route? Op de bordjes? Op je Garmin met Openmaps ofzo, of ...?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Graham
Zie je ook op strava maar met mijn Garmin 810 en dan op kaart (niet op turn by turn).

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Graham schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 06:37:
Zie je ook op strava maar met mijn Garmin 810 en dan op kaart (niet op turn by turn).
Waar dan? Ik zie wel dat je de Edge 810 gebruikt, maar niet hoe je er mee navigeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Nou goed 810 is natuurlijk voor oa navigatie dus leek me best logisch ;)

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baur
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Baur

Opperlurker

Gisteren mijn nieuwe fiets opgehaald. De hoge velgen zijn even wennen met de wind, maar hij rijdt erg goed.
De Cannondale is misschien wel bekend bij diegenen die rond Rotterdam fietsen ;)
Ook wel interessant dat de Cannondale een maat 58 is en de Specialized een maat 56, om nog maar eens aan te geven dat de framemaat an sich nog niets zegt

Fietsen

The need for speed drives me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Wat een prachtig ding _O_ :~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Graham schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 10:50:
Nou goed 810 is natuurlijk voor oa navigatie dus leek me best logisch ;)
Jaaaa, dat gedeelte snap ik wel. Ik heb zelf een 800 ;) Ik ben echter benieuwd welke maps je geladen heb en hoe je je route uitstipelt.
Baur schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 14:12:
Gisteren mijn nieuwe fiets opgehaald. De hoge velgen zijn even wennen met de wind, maar hij rijdt erg goed.
De Cannondale is misschien wel bekend bij diegenen die rond Rotterdam fietsen ;)
Ook wel interessant dat de Cannondale een maat 58 is en de Specialized een maat 56, om nog maar eens aan te geven dat de framemaat an sich nog niets zegt

[afbeelding]
Wat een lekkere fiets zeg! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
@Baur Mooie fiets idd...maar kort je stem eens in op je oude...neem aan dat je inmiddels wel je positie hebt kunnen bepalen ;)

@Tristan, :+ OSM en gebruik voornamelijk Strava om route te bepalen (soms GPSies). Verder let ik ook goed op hoe de rest hier rijdt en de mensen die ik volg op Strava uiteraard.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baur
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Baur

Opperlurker

Graham schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 15:58:
@Baur Mooie fiets idd...maar kort je stem eens in op je oude...neem aan dat je inmiddels wel je positie hebt kunnen bepalen ;)
Daar heb je idd wel een punt :), ik ga het alleen niet zelf doen. De Cannondale moet na de winter toch weer een beurt krijgen, dan laat ik het wel doen.

The need for speed drives me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Baur schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 14:12:

[afbeelding]
Lekker kleurtje O+

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
Mooie fiets, met inderdaad mooi kleurtje!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand nog een goedkope top tube wielset nodig ? bij Hopmans een duraace c75 wielset voor 700 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
zijn er al mensen die de wielerkalender voor komend jaar al op het netvlies hebben staan? ben eigenlijk opzoek naar een aantal mooie tochten in NL/BE om aan mee te doen.
suggesties zijn welkom en misschien wel zo handig voor overige geïnteresseerden?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
koentjuh1987 schreef op zondag 22 november 2015 @ 22:30:
zijn er al mensen die de wielerkalender voor komend jaar al op het netvlies hebben staan? ben eigenlijk opzoek naar een aantal mooie tochten in NL/BE om aan mee te doen.
suggesties zijn welkom en misschien wel zo handig voor overige geïnteresseerden?
Ik ga in maart meedoen met de Joop Zoetemelk Classic, 100km of de 150km en in mei ga ik meedoen met de fietselfstedentocht á 240km.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Omloop van Vlaanderen ( niet de ronde , de omloop ). Goeie warming up!

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:50

Crazy D

I think we should take a look.

Zoetemelk Classic is misschien wel een leuke om weer eens te doen. KlimClassic wil ik sowieso doen, Amstel Gold (De Alternatieve is een mooi alternatief ! :)), Classico Boretti misschien weer, Veenendaal-Veenendaal. Fietselfstedentocht wil ik misschien ook gaan doen. Pff zijn vanaf maart wekelijks meerdere leuke ritten. Zag er vorig jaar ook diverse in Noord Holland die er leuk uitzien.

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
Crazy D schreef op maandag 23 november 2015 @ 12:11:
Zoetemelk Classic is misschien wel een leuke om weer eens te doen. KlimClassic wil ik sowieso doen, Amstel Gold (De Alternatieve is een mooi alternatief ! :)), Classico Boretti misschien weer, Veenendaal-Veenendaal. Fietselfstedentocht wil ik misschien ook gaan doen. Pff zijn vanaf maart wekelijks meerdere leuke ritten. Zag er vorig jaar ook diverse in Noord Holland die er leuk uitzien.
ik ben zelf woonachtig in het brabantse en heb schoonfamilie in het zuiden van limburg wonen. Zijn regelmatig wat tourritten die worden uitgezet. maar wat bedoel je met de alternatieve (amstel gold?)
Of doel je op limburgs mooiste?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud
http://www.sport.be/laphilippegilbert/2015/nl/

Is mij in 2014 erg goed bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niconing
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17:54
Gisteren ondanks de regen en met name de kou toch weer lekker rondjes gereden op Sloten met start to race. Een leuk initiatief waarbij je een goede stok achter de deur hebt en nog gezellig ook. Omdat Sloten redelijk beschut is en je in een groep rijd is het met het hondenweer zoals gisteren en vorige week zondag lekker rodn rijden.
https://www.strava.com/activities/433121109
https://www.strava.com/activities/437241882

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
Februari - Winter Elfstedentocht
April - Amstel Gold Race (de bekende (en soms verguisde tocht)
Mei - Limburgs Mooiste

Voor de rest nog niet echt concrete zaken in mijn agenda gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:50

Crazy D

I think we should take a look.

koentjuh1987 schreef op maandag 23 november 2015 @ 12:24:
ik ben zelf woonachtig in het brabantse en heb schoonfamilie in het zuiden van limburg wonen. Zijn regelmatig wat tourritten die worden uitgezet. maar wat bedoel je met de alternatieve (amstel gold?)
Of doel je op limburgs mooiste?
Dat ding heet echt De Alternatieve: http://bearsports.nl/de-alternatieve :)
Heb m niet op de dag zelf gereden, heb 'm 2 jaar terug wel een keer op de GPS gereden. Knap pittig vond ik toen!

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wienesroa
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:02
Crazy D schreef op maandag 23 november 2015 @ 13:55:
[...]

Dat ding heet echt De Alternatieve: http://bearsports.nl/de-alternatieve :)
Heb m niet op de dag zelf gereden, heb 'm 2 jaar terug wel een keer op de GPS gereden. Knap pittig vond ik toen!
19,50... Belachelijk. Paar jaar geleden betaalde je 8 euro. Toen was het nog een leuk klein gezellige tourrit. Erg jammer...
Pagina: 1 ... 39 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor ervaringen, discussie en vragen over fietscomputers, kun je terecht in dit topic:
Het grote fietscomputer topic