Het grote wielrenervaringtopic - Deel 19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 102 Laatste
Acties:
  • 545.703 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jekker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 14:39
Garmin 520 hebben :) :9~ Eindelijk m'n 705 vervangen, kan alleen niets vinden over het interne geheugen ?aangezien er geen externe aan toegevoegd kan worden! .

Batterij valt ook beetje tegen. :-( misschien inderdaad een extra batterij aansluiting kan mn virb elite ook daar meteen op aangesloten worden ?

Spicy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
jekker schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 18:28:
Garmin 520 hebben :) :9~ Eindelijk m'n 705 vervangen, kan alleen niets vinden over het interne geheugen ?aangezien er geen externe aan toegevoegd kan worden! .

Batterij valt ook beetje tegen. :-( misschien inderdaad een extra batterij aansluiting kan mn virb elite ook daar meteen op aangesloten worden ?
In die review van DC Rainmaker stond dat het maar een beperkte 54 MB was oid. Niet bijster veel met wat kleine kaartjes (voor zover dat überhaupt werkt) is dat zo vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17-09 12:27
54 MB is heel weinig. Benelux is al 300+

Leuk ding maar geen vervanger voor mijn 800. Scherm is daarvoor IMHO ook te klein.

Wellicht dat de 820 wél een passende opvolger wordt.

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb mijn Onderhoud & Reparatie boek binnen (er stond hier eens een link). Echt een handig en informatief boek moet ik zeggen.
nare man schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 17:01:
Ik ben gisteravond geweest, toen was het nog wel wat koeler dan nu, maar ik vind het heet genoeg. Ik ga wel hardlopen als de zon helemaal onder is, misschien is het dan nog een beetje uit te houden. Ik dronk gisteravond in elk geval al 2x zoveel water op de fiets als normaal.
Ik heb gisteren ook gefietst. Ik had voor de zekerheid ook een extra bidon mee en heb dubbel zoveel gedronken. Het was wel erg warm om te fietsen.

[ Voor 20% gewijzigd door SToRM666 op 01-07-2015 18:38 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jekker
  • Laatst online: 23-08 14:39
Ja ik las dat ook maar kan niet geloven dat dit klopt?
Ik dacht dat is voor het OS firmware.

Kan je niet voorstellen dat je maar 10 ritten kan opslaan op zo'n gadget in 2015!
Laat staan strava segmenten, koersen/workouts en dc heeft het ook over laden van openstreetmap daar hoef je niet aan te beginnen met 51mb
op mn 705 zit al 1 gig

All of these easily fit within the 51MB of free space, plus have plenty of space for ride files afterwards. The back of the napkin calculation for activity file space is .1MB per hour of riding (with GPS & ANT+ sensors). So 10 hours = just 1MB. You can use the site to figure out how much space is needed, just follow the instructions in my original post and manually select tiles.

nog maar een x gelezen, hoop dat dit een fout is
hmm :(

1mb per 10 uur is dan wel weer netjes

[ Voor 68% gewijzigd door jekker op 01-07-2015 18:48 ]

Spicy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:55

Pelle

🚴‍♂️

Dat geheugen slaat echt nergens op. Voor een tientje koop je al 32GB SDHC, dus prijs lijkt me hierin geen factor. Dan is het dus bewust gedaan, om het ding niet te laten concurreren met de 810 en 1000. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11:02
Ok te vroeg gejuigd dus, gaat hem niet worden voor mij dus.
Ook geen bike profiles las ik net en dat gebruik ik ook continu.

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Laatst online: 17-09 22:23
DDX schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 20:35:
Ok te vroeg gejuigd dus, gaat hem niet worden voor mij dus.
Ook geen bike profiles las ik net en dat gebruik ik ook continu.
Opvolger van de 500/510, dus die bike profiles zullen er toch wel op zitten? Ik zou graag een 500 opvolger hebben met Garmin Connect functionaliteit. Op vakantie navigeren doe ik wel met de 810 of de telefoon.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:51

sapphire

Die-hard pruts0r

Harmen schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 15:42:
Iemand nog fietsplannen voor vanavond? Vorig jaar ook een keer op pad geweest met 30+
Ging toen helemaal niet lekker (slapjes), moest er sterk aan wennen oid.
Net terug...

Warm ! Garmin gaf 34 graden aan, buienradar hier 30. Geen idee welke klopt maar warm :p

Beloofd wat voor de Giant tour zaterdag :+

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Ik heb eigenlijk alleen morgenmiddag voor het eerst in lange tijd gelegenheid om een lekker rondje te fietsen, maar er is momenteel een voorspelling van 37°C... dan laat ik het toch maar zitten denk ik. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
Net ook nog even ritje gedaan, was al een week geleden inmiddels (rug issues). Ging prima eigenlijk, behalve super warm heen door de wind, terug was beter te doen. Ik werd zelfs nog beetje misselijk toen ik even een sprintje trok tot aan de 50 km/h :X Je went wel aan de hitte, al moet je goed door blijven drinken. Gelukkig waren genoeg mensen de planten in de tuin water aan het geven dus mooi gebruik van gemaakt. Vriendelijk van ze :D

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coen76
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21-09-2022
Vorige week hier wat tips gevraagd te hebben heb ik een paar carbon wielen gekocht, ruim binnen budget. Wel type merkloos, maar ze zien er goed uit en heb er wel vertrouwen in. Ze passen erg goed bij mijn fiets vind ik zelf :)

Afbeeldingslocatie: http://p0.craigupload.com/c/c3f1/0/187593.jpg

[ Voor 74% gewijzigd door coen76 op 02-07-2015 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhr-zip
  • Nu online
Pelle schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 21:07:
Ander vraagje: ik wil voor mijn 3x Ventoux rit volgende maand een shirt laten bedrukken. Het liefst een shirt wat ik zelf aanlever. De oplage is 1. Heeft iemand ervaringen met een partij die dit goed en netjes kan doen? En dan dus niet op een manier waarbij het drukwerk er na 3 wasbeurten half af is.
Probeer anders Bredaprint eens. Flexibele gasten, en top service. Denken ook met je mee. Zelf aanleveren of enkel stuks geen probleem (nee, ik werk er zelf niet :+ )

www.bredaprint.nl

Mijn tip is vooral, laat het door een drukkerij uitvoeren en niet door een zaak die textiel levert en de bedrukking uitbesteed. Dat duurt langer, minder flexibel omdat je niet rechtstreeks contact hebt etc.

[ Voor 15% gewijzigd door mhr-zip op 01-07-2015 23:59 ]

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Graham schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 22:42:
Net ook nog even ritje gedaan, was al een week geleden inmiddels (rug issues). Ging prima eigenlijk, behalve super warm heen door de wind, terug was beter te doen. Ik werd zelfs nog beetje misselijk toen ik even een sprintje trok tot aan de 50 km/h :X Je went wel aan de hitte, al moet je goed door blijven drinken. Gelukkig waren genoeg mensen de planten in de tuin water aan het geven dus mooi gebruik van gemaakt. Vriendelijk van ze :D
Ik heb niet zo veel last gehad van de warmte eigenlijk. Tegen de wind in kreeg ik m'n hartslag niet echt laag, gek genoeg. Ik had het gevoel in D1 te rijden maar hij zat continu hoog in D2. Misschien was m'n lichaam nog het biertje aan het processen, wat ik voorafgaand aan het ritje naar binnen had gegoten :P
Zo te zien heb je net een kwartiertje voor me uit gefietst trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

mhr-zip schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 23:33:
[...]

Probeer anders Bredaprint eens. Flexibele gasten, en top service. Denken ook met je mee. Zelf aanleveren of enkel stuks geen probleem (nee, ik werk er zelf niet :+ )

www.bredaprint.nl

Mijn tip is vooral, laat het door een drukkerij uitvoeren en niet door een zaak die textiel levert en de bedrukking uitbesteed. Dat duurt langer, minder flexibel omdat je niet rechtstreeks contact hebt etc.
Thanks, ga ik ook even een balletje opgooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
coen76 schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 23:15:
Vorige week hier wat tips gevraagd te hebben heb ik een paar carbon wielen gekocht, ruim binnen budget. Wel type merkloos, maar ze zien er goed uit en heb er wel vertrouwen in. Ze passen erg goed bij mijn fiets vind ik zelf :)

[afbeelding]
Vind ze kaal eigenlijk veel mooier dan met decals. Hoe rijdt het?

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wienesroa
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:28
begintmeta schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 21:54:
Ik heb eigenlijk alleen morgenmiddag voor het eerst in lange tijd gelegenheid om een lekker rondje te fietsen, maar er is momenteel een voorspelling van 37°C... dan laat ik het toch maar zitten denk ik. :/
Gisteren rond 16 uur opgestapt. 50km gefietst door Zlimburg met 26vgem. Daarna even bij ouders gestopt om wat te eten en toen in de avond weer terug gefietst, in total 100km+ gefietst. Niet echt last van de warmte gehad. Uiteraard wel een Vgem van enkele kmh lager dan normal, maar het was beter uit te houden op de fiets dan op het terras :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borstel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-07 18:53
coen76 schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 23:15:

[afbeelding]
Mooi clean, zonder decals! Welke wielen (en waar) heb je gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coen76
Bedankt! Ik heb de wielen 2de hands gekocht. Het merk (al staat het er niet op) is far sports. Hoogte 38 mm.
Ik ben ook erg blij met de cleane look, mijn fiets heb ik daar ook ooit op uitgekozen.

Volgens mij is het dezelfde set als deze:

link naar marktplaats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
Zo 's ochtends vroeg is het nog best uit te houden, begon net alleen al flink op te warmen.
Wordt vanavond pittig ritje terug naar huis vermoed ik.
Stond nog best pittig windje ook.

Afbeeldingslocatie: https://dgtzuqphqg23d.cloudfront.net/hMD5MOBQN6vGtM9PaAj4GFY2KTed_r5fX8hPHTH40yc-768x432.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dgtzuqphqg23d.cloudfront.net/0f-_UixVJRGNc9plhzfvc4ZWCp1blwzr--Ovu28mzHY-768x645.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dgtzuqphqg23d.cloudfront.net/55qPpBUrx0xRGY3lwagvgCyOgyPtBEPi_JvmqP7A6Pc-768x432.jpg

https://www.strava.com/activities/337393386

[ Voor 20% gewijzigd door DDX op 02-07-2015 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coen76
jij was er vroeg bij, mooie rit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 18:52
Oeps, heb tijdens mijn vakantie gemist dat er een nieuw topic is gemaakt :o

Even een kort vraagje, hoe krijg ik het makkelijkste mijn snelheid omhoog? Als ik nu een tocht maak van 2 uur ligt mijn gemiddelde op zo'n 26km/h en dat zou ik graag richting de 30 willen hebben.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
2 manieren :

-gewoon jezelf helemaal kapot rijden 2 uur maar uiteindelijk heb je daar niets aan
-veel km's maken met lage hartslag en niet teveel op snelheid letten, dan komt de snelheid vanzelf

en eigenlijk nog 3e optie:
-iemand zoeken die 30 rijd en gewoon hele rit in zijn wiel gaan zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-09 22:12
DDX schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 09:47:
Zo 's ochtends vroeg is het nog best uit te houden, begon net alleen al flink op te warmen.
Wordt vanavond pittig ritje terug naar huis vermoed ik.
Stond nog best pittig windje ook.
Lekker knikkebollen op je werk nu of heb jij gewoon geen slaap nodig? Half vijf vertrekken, goddamn _/-\o_

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
SnowDude schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 10:41:
Oeps, heb tijdens mijn vakantie gemist dat er een nieuw topic is gemaakt :o

Even een kort vraagje, hoe krijg ik het makkelijkste mijn snelheid omhoog? Als ik nu een tocht maak van 2 uur ligt mijn gemiddelde op zo'n 26km/h en dat zou ik graag richting de 30 willen hebben.
Veel kilometers maken inderdaad. Het kost dus tijd. Ik merk bij mezelf dat ik ieder jaar ook stappen maak wat dat betreft. Waar 30kmph gemiddeld eerste een soort magische grens was, moet er nu wel iets raars aan de hand zijn wil ik het niet met relatief gemak halen en dus ben ik er niet meer zo mee bezig.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
Thanks, het is ook geen hals zaak als ik 29 rij, maar ik wil gewoon een doel hebben voor ik weer een nieuwe fiets koop :+

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
MrAngry schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 11:24:
[...]

Lekker knikkebollen op je werk nu of heb jij gewoon geen slaap nodig? Half vijf vertrekken, goddamn _/-\o_
Gisteren lag ik half 11 in bed (expres gisteravond ook gefiets zodat ik ook daadwerkelijk in slaap viel rond die tijd)
Maar heb gelukkig niet zo veel slaap nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Hoe kan je slapen met dit weer man. Mooie rit even voor werk iig.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Graham schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 11:39:
Hoe kan je slapen met dit weer man.
Door een huis te kopen met of te voorzien van koeling... Heerlijk geslapen vannacht!

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 23:37
In mijn woonkamer was het gisteravond 30 graden en vanochtend 28. Slaapkamer weet ik niet, i.i.g. warmer. Daarom slaap ik boven de 25 graden altijd op de bank...

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
Wat ben ik blij met de natuurlijke koeling van mijn slaapkamer, ik woon op de begane grond van een appartementen blok, en als ik de ramen en van mijn slaapkamer dicht hou wordt het in mijn slaapkamer niet warmer dan 23 graden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
Graham schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 11:39:
Hoe kan je slapen met dit weer man. Mooie rit even voor werk iig.
Ramen overdag dichthouden zodat warme lucht niet naar binnen kan scheelt een hoop.
Toen ik gisteren thuiskwam 21 graden :)

Goed zal vandaag wel erger zijn, want is appartement op zuiden dus hele dag zon.

[ Voor 19% gewijzigd door DDX op 02-07-2015 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Om je snelheid omhoog te krijgen hoef je nog niet eens heel veel kilometers te maken. Consistentie is een belangrijke factor. Dus liever meerdere malen in de week op de fiets dan 1x in de week een heel stuk.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ander materiaal helpt ook wel :)
2 weken geleden mijn alu trek 1.1 ( ongeveer nog lager dan het instapmodel :) ) vervangen voor een Bianchi Intenso Ultegra.
Als mijn maatjes voorheen doortrokken naar 40km/h , dan moest ik echt beulen om bij te houden. Ik merk nu gewoon dat als ze dat doen , ik toch iets minder hard hoef te sleuren aan de fiets om ze bij te houden.
Het draait allemaal net wat soepeler.
Als ik nu 30km/h fiets , draait het gewoon soepeler.
En met aanzetten merk ik ook dat kracht veel beter overgebracht word naar het frame.

Misschien is het ook wel een soort placebo-effect :)

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Een route zonder ergens te hoeven stoppen helpt ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
degroot schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 12:48:
Ander materiaal helpt ook wel :)
2 weken geleden mijn alu trek 1.1 ( ongeveer nog lager dan het instapmodel :) ) vervangen voor een Bianchi Intenso Ultegra.
Als mijn maatjes voorheen doortrokken naar 40km/h , dan moest ik echt beulen om bij te houden. Ik merk nu gewoon dat als ze dat doen , ik toch iets minder hard hoef te sleuren aan de fiets om ze bij te houden.
Het draait allemaal net wat soepeler.
Als ik nu 30km/h fiets , draait het gewoon soepeler.
En met aanzetten merk ik ook dat kracht veel beter overgebracht word naar het frame.

Misschien is het ook wel een soort placebo-effect :)
Ben afgelopen voorjaar overgestapt van Schwalbe Lugano's naar Conti GP4000SII en voor mijn gevoel rijden die conti's veel lichter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Niet online
Die had ik ook onder mijn alu fiets gelegd. Ook dat merkte ik toen al goed ( kwamen ter vervanging van Bontragers instapmodel bandjes).

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Toch even gaan fietsen, tocht iets eerder afgebroken en redelijk vlak naar huis gegaan, met name de klimmen (Camerig (Vijlenerbos was een verademing)) vielen me best tegen. Volgende keer inderdaad maar voor zeven uur een rondje plannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
Vandaag leek me een goede dag om eens te wennen aan de Provencaalse hitte waar ik over ruim een week weer van mag genieten.

Wel een beetje gesmokkeld door vroeg op pad te gaan. Het werd een rondje door twee bossen, allereerst het Sterrenbos bij Westerbork gevolgd door het Gieterbos. Onder de bomen erg genoten van de schaduw.

Terug via Eext, Annerveen en Meerwijk. Het laatste uur was echt wel puffen maar het was nog net te doen. Eenmaal thuis heb ik wel 20 minuten onder de koude douche moeten staan om een beetje af te koelen...

Goed voor 130 km.

[ Voor 9% gewijzigd door havana op 02-07-2015 14:09 ]

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Vanochtend om 6.30 met twee anderen een training gedaan. Toen was de hitte nog een beetje te harden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nare man
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-07-2020
SnowDude schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 13:05:
[...]

Ben afgelopen voorjaar overgestapt van Schwalbe Lugano's naar Conti GP4000SII en voor mijn gevoel rijden die conti's veel lichter.
Hier idem: Lugano's vervangen door Vredestein Fortezza Senso All Weathers. Verschil van dag en nacht, vooral in de regen :)

Grappig trouwens om te zien wat een enorme verschillen er nu in het weer zitten: volgens buienradar is het 37 graden in Maastricht, daarbij zou ik echt niet gaan fietsen, maar in Rotterdam is het een lekkere 25 graden. Vanavond even wat kilometers maken :)

After all, you can't see a figure's panties unless it's the real thing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
nare man schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 16:46:
[...]

Grappig trouwens om te zien wat een enorme verschillen er nu in het weer zitten: volgens buienradar is het 37 graden in Maastricht, daarbij zou ik echt niet gaan fietsen, maar in Rotterdam is het een lekkere 25 graden. Vanavond even wat kilometers maken :)
https://twitter.com/helgavanleur/status/616615340714409984

Ga vanavond ook nog wel even denk ik, lampjes mee :D

[ Voor 5% gewijzigd door Graham op 02-07-2015 16:54 ]

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
nare man schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 16:46:
... volgens buienradar is het 37 graden in Maastricht, daarbij zou ik echt niet gaan fietsen, ...
't was nog een paar graden minder maar op zich was een kort rondje best te doen, alleen klimmen viel nogal tegen, omdat ik bij mijn snelheid dan weinig wind vang... Vanavond misschien ook nog even tijd.

[ Voor 4% gewijzigd door begintmeta op 02-07-2015 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 23:37
Brrrrrr.. tijd voor lang/lang!

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nare man
  • Laatst online: 26-07-2020
Het gaat nu ineens wel serieus naar beneden zie ik, Rotterdam 21 graden, gister 33 :P

After all, you can't see a figure's panties unless it's the real thing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
Waarmee je dus hebt prijsgegeven dat je Helga van Leur volgt op Twitter 8)7 ;) :+ :D

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Niet online
Het waaide ook wel ineens een stukkie harder :) voor het eerst solo boven de 30 gemiddeld gereden op de terugweg :)

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Makkelijk schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 17:27:
[...]

Brrrrrr.. tijd voor lang/lang!
lol
nare man schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 17:32:
Het gaat nu ineens wel serieus naar beneden zie ik, Rotterdam 21 graden, gister 33 :P
Heerlijk was het, behalve ontzettend veel insecten.
havana schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 18:16:
[...]

Waarmee je dus hebt prijsgegeven dat je Helga van Leur volgt op Twitter 8)7 ;) :+ :D
Je zou het denken maar nee. Was een retweet van buienradar ;)

[ Voor 45% gewijzigd door Graham op 03-07-2015 00:33 ]

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online
Gisteravond om kwart voor 9 nog opgestapt voor een rondje. Temperatuur was prima. Eerste 15 km ging bijna vanzelf met een lichte wind in de rug. Daarna op de dijk bij Wageningen (West-Oost) had ik hem tegen. Later reed ik in Ede nog een stuk Oost-West en toen had ik 'm weer (en stevig!) tegen. 8)7

Toch 30,2 gemiddeld in een klein uurtje. Voor mij niet verkeerd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frid0
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-09 12:06
Goedemorgen,

Had een vraag over de fietsen en dan vooral waar hebben jullie de fietsen staan als jullie er niet op zitten? Ben namelijk van plan om binnenkort mijn schuur te verbouwen en wil dan ook rekening houden om 2 racefietsen, 1 van mijn vriendin en die van mijzelf erg neer te kunnen zetten of hangen.

Hoor graag jullie tipe, ervaring of suggesties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swbr
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Frid0 schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 10:59:
Goedemorgen,

Had een vraag over de fietsen en dan vooral waar hebben jullie de fietsen staan als jullie er niet op zitten? Ben namelijk van plan om binnenkort mijn schuur te verbouwen en wil dan ook rekening houden om 2 racefietsen, 1 van mijn vriendin en die van mijzelf erg neer te kunnen zetten of hangen.

Vraag Google eens om 'fietsophangsysteem'. Legio mogelijkheden, gewoon kijken wat het beste past bij jouw situatie. Zelf heb ik één fiets met het voorwiel aan een plafondhaak hangen, de andere hangt met de bovenbuis op een muurbeugel.

If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:39

Crazy D

I think we should take a look.

SnowDude schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 10:41:
- Veel (zeg 80% van je tijd) in een lage hartslagzone rijden (zo eentje waarvan je denkt, ik wordt straks ingehaald door scholieren met een grote tas achterop). Dit is de zone die je uuuuuuuren vol kunt houden zonder maar door open mond te hoeven ademen

- In het wiel hangen bij iemand :+

- Route zo plannen, dat je tegenwind hebt :+

- Regelmatig trainen. Beter 3 x 2 uur, dan 1 x 6 uur.

Maar met name de eerste is de oplossing. En dat gaat helaas niet na 2 weken training, kost wel iets meer tijd. Maar dat gaat "vanzelf". En je de komende maanden niet druk maken om die snelheid, maar op je hartslag en cadans rijden en "opeens" ben je sneller :)

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Ik heb 2 fietsen hangen aan dit (http://www.decathlon.nl/w...sen-sv300-id_3230614.html) el cheapo ding en er nog eentje onder tegen de muur staan. Ik heb ook nog zo'n ding met touwtjes aan het plafond, maar die heb ik nog nooit gemonteerd.
Crazy D schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 11:10:
[...]

- Veel (zeg 80% van je tijd) in een lage hartslagzone rijden (zo eentje waarvan je denkt, ik wordt straks ingehaald door scholieren met een grote tas achterop). Dit is de zone die je uuuuuuuren vol kunt houden zonder maar door open mond te hoeven ademen
Volgens mij is dit een populaire mythe die uit het profcircuit is komen overwaaien. Dit is alleen nodig als je >15 uur per week op de fiets zit. Als je tijd beperkt is kan je het efficienste trainen in D2 of met blokken D3 en dan een lange lage hartslagzone rit in het weekend. Dat hoeft echt niet 80% van de tijd te zijn. Uiteindelijk is de kern van elk advies: "Meer fietsen"

[ Voor 55% gewijzigd door MrAngry op 03-07-2015 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scubamichel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07:21

Ik gebruik deze http://www.decathlon.nl/c...r-1-fiets-id_3760125.html om die fiets aan voor- of achterwiel aan op te hangen. Goedkope oplossing en werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-07 10:57
Voor de liefhebbers: Er schijnen rond de Utrechtse heuvelrug nogal wat ploegen rond te rijden, over de dijk en Amerongse berg enzo :) Gisteren was er al een groep van Cofidis gespot.

Hier weer nieuws omtrent de fiets. Mogen jullie bepalen of ik een zeur ben of niet. Zal het proberen kort te houden ook.

Gisteren werd ik zoals verwacht gebeld dat de fiets klaar was. Dus ik gisteravond naar Duitsland gereden om mijn fiets bij Rose op te halen. Daar aangekomen de fiets naar de kassa laten rijden en er hing een tasje aan de fiets. Ik had overlegd met de werkplaats van joh, ter compensatie van alle problemen zou ik wel graag nieuw stuurlint willen en cassette, ketting en schoenplaatjes. Cassette en ketting niet gemonteerd maar los meenemen. Daar had ik een "OK" op gekregen dus ik dacht alles in ordnung.
Bij de kassa ging de beste mevr de boel uit de tas halen en lagen er ook 2 crankbladen bij. Ik dacht nog van nou, als ze dat ook meegeven ga ik niet klagen. Maar al snel bleek het anders te gaan. Zij scannen en zegt daarna zonder blikken of blozen: dat wordt dan 212 euro. Say wut? Ja op de bon stond alle onderdelen in de tas moeten nog betaald worden. Dus ik zeg ja, snap het niet. Duits is ook niet optimaal en zij ging wel iemand halen die NL sprak. Dus ik uitgelegd, 4e frame problemen compensatie qua onderdelen. Nou zegt ie, ik weet niet alles ervan, maar die crankbladen die zouden er dan sowieso niet bijzitten (apart als je er niet veel van weet dat je wel toevallig de "extra" onderelen eruit kan pikken, maargoed). Dus ik de mailtjes laten lezen en oke, dat kon dan van de bon af. Ik zeg ja, als ik die bladen moet betalen hoeft het niet. Dus die mevrouw blieb blieb eraf halen, dan wordt het 145 euro. ?? 145? Die bladen er ook af, ohja. Dan wordt het 72 euro. Ja, ik weet niet, maar waarom moet ik betalen, ik kom hier voor een garantiegeval.

Ik die NL gast erbij gehaald en vraag om uitleg. Ja het had te maken met lagers van bottombracket en nog iets over balhoofd zei die. En daar hebben ze dan wat vervangen, want dat was versleten. Oh zeg ik, dat is hartstikke mooi dat jullie dat vervangen, maar ik weet hier helemaal niets van. Niets overlegd. Ik kom hier in de veronderstelling dat ik gewoon mijn fiets op kom halen met wat extra onderdelen ter compensatie. Ja naja, daar kon hij dan ook niets aan doen... Ja, lekker dan.

Uiteindelijk maar betaald en mijn fiets meegenomen + die onderdelen. Had eigenlijk moeten zeggen ik betaal niets en neem het zo mee of ik betaal 72 maar dan wil ik die kettingbladen er ook bij hebben. Dat bedenk je dan alleen in de auto.

Vandaag nog maar gebeld om dit te gaan bespreken want ik ben het er gewoon niet mee eens. Tgaat ook gewoon meer om het principe. Als je kosten maakt dan meld je dat of overleg je dat. Je gaat niet klakkeloos maar dingen vervangen zonder medeweten. Zeker niet aangezien het om een garantiegeval gaat qua frame. Dan is het echt de allerkleinste moeite om dit aan te geven. Dan was het ook niet zo'n probleem geweest.

Rose heeft wat dat betreft best goede deals, relatief goed materiaal ook. Want heb van de week nog vrolijk op mijn bijna 10jr oude alu frame gereden zonder een centje pijn. Maar carbon en Rose gaat in mijn optiek gewoon echt niet goed samen. In ieder geval niet de oudere series.

Vroeg bij het ophalen aan de werkplaats meneer nog van joh, komt dat vaker voor? Nee dat niet, ik zeg nouja, dit is mijn 4e frame. Ohja, maar je fiets ook wel veel. Ik zeg nou, dat valt toch echt nog wel mee. Ja, misschien was ik wat zwaar? Eeuh, ja toen ik de fiets kocht was ik zwaarder, 103 ofzo. Maar wat is DAT voor opmerking. Als hun carbon fietsen zo;n gewicht niet kunnen handelen dan moeten ze dat A ergens aangeven zou ik zeggen en B daar advies over geven als iemand een fiets komt kopen, of ben ik gek? En ik ben nu alweer een stuk lichter, nog 90kg. Nog niet uberlicht, maar is ook niet categorie dat je denkt onmogelijk.

Edit:
Ai, toch nog lang geworden :P Excuse moi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Ik vind dat ze je minsten even hadden kunnen bellen dat ze nieuwe lagertjes gingen monteren. Kan je eens aangeven wat er nu precies op de bon staat waar je 72 euro voor betaald hebt? Want dat moeten wel lagertjes zijn, gesmeed door engeltjes bij maanlicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-07 10:57
MrAngry schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 11:27:
Ik vind dat ze je minsten even hadden kunnen bellen dat ze nieuwe lagertjes gingen monteren. Kan je eens aangeven wat er nu precies op de bon staat waar je 72 euro voor betaald hebt? Want dat moeten wel lagertjes zijn, gesmeed door engeltjes bij maanlicht.
Ja, stom dat ik de bon thuis heb laten liggen, was ook makkelijker overleggen aan de telefoon als ik gebeld wordt. Maar onder andere dan iets van lagertjes en nog wat zaken. Maar vond het ook nog steeds duur. Kijk, als ze bijvoorbeeld ook remkabels en dat soort dingen allemaal erop zetten dan vind ik dat ook belachelijk. Niet mijn fout dat hun frame stukgaat. Beetje raar als ik dan voor kabels zou moeten betalen. Dus kan dat nu helaas niet overhandigen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijsln
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:04
Een belletje was wel op z'n plaats maar ging je echt zeggen 'nee zet maar versleten lagers in m'n nieuwe frame'? Verder vind ik 72 euro voor nieuwe balhoofd en trapaslagers ook weer niet zo duur, maar goed.

Verder vind ik je verhaal (los van het kapotte frame zelf) wel te verwachten van een Duitse postorder/grote online winkel. Een lokale fietsenwinkel zal je wel makkelijker afspraken mee kunnen maken en hadden wel beter met je hebben gecommuniceerd. Of niet - ook genoeg slechte verhalen - maar dan wel in het Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02:23
Morgen ook maar vroeg een ritje inplannen. Helaas na een rit vorige week in de heuvels van Limburg doet mijn voorderailleur niets meer. Hij schakelt helemaal niet meer. Voor zover zit de draad overal nog goed vast maar de draad ontspant niet meer genoeg om naar het grote blad te schakelen.
En op het kleine blad met een compact is ook niet lekker fietsen als je constant vlak fietst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Gisteravond ff het tijdritparcours van de Tour gereden, het zou om 20:00u autovrij zijn. Dat was niet helemaal zo, maar ik kon toch aardig doortrappen. Met name bij de start en finish was het wat druk, er reed ook vrij lang een politiebusje achter me aan, waardoor ik toch maar braaf voor elk stoplicht wachtte.

Maar toch wel gaaf om ff te doen, hele stuk vanaf de Uithof en de eerste/laatste rotonde lekker gas kunnen geven midden op de weg en mooi bochten aansnijden enzo. Bochten zijn trouwens erg breed, ze hoeven weinig te remmen vanmiddag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Sodeknijters wat was het warm vanochtend. Ik vertrok tegen de wind in, met het idee de terugweg wind mee te hebben. Nog maar net op de fiets realiseerde ik me dat ik best hard ging voor iemand die tegenwind zou moeten hebben.. het was inmiddels zijwind geworden, en nadat ik Montfoort was gepasseerd draaide de wind mooi precies tegen mijn rijrichting in (van oost via zuid naar west).
Lekker ploeteren op de Lekdijk dus, maar verder een prima ritje. 95km met 3 sweetspot intervals (30m, 45m, 30m). Daarna thuis lekker met de kids in het zwembadje afkoelen onder het genot van een biertje :9

https://www.strava.com/activities/338761495

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Pelle schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 20:20:
Sodeknijters wat was het warm vanochtend. Ik vertrok tegen de wind in, met het idee de terugweg wind mee te hebben. Nog maar net op de fiets realiseerde ik me dat ik best hard ging voor iemand die tegenwind zou moeten hebben.. het was inmiddels zijwind geworden, en nadat ik Montfoort was gepasseerd draaide de wind mooi precies tegen mijn rijrichting in (van oost via zuid naar west).
Lekker ploeteren op de Lekdijk dus, maar verder een prima ritje. 95km met 3 sweetspot intervals (30m, 45m, 30m). Daarna thuis lekker met de kids in het zwembadje afkoelen onder het genot van een biertje :9

https://www.strava.com/activities/338761495
Netjes, nu is het duidelijk beter te doen qua temperatuur. Rottemeren is met de klok mee gedaan ter verandering. Ging lekker ondanks wind.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Laatst online: 17-09 17:30

Tourniquet

Hiya, fellas!

In de Utrechtse binnenstad zijn vandaag wat Kommetjes een stukje scherper gezet. :P

http://www.strava.com/activities/338933262

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Laatst online: 08:51

sapphire

Die-hard pruts0r

Gisteren mee gedaan aan de Giant tourride.

Ik blijf erbij dat ik het een belachelijk prijzig evenement vind zeker nu ze de video's+tracking chip en goodiebag geschrapt hebben.

Daarin tegen was de bevoorading heel erg goed dit jaar ivm het warme weer. Op drie punten hadden ze koud water, sportdrank, bananen, snelle jelle's en Born repen (erg lekker ;9). Was wel nodig, zelf verspreid over de dag bijna 5 liter gedronken en nog was de urine donkergeel :|

Echt warm maar sfeer onderling was goed en erg gezellig!

Fietsenstalling na de rit was ook erg goed geregeld :)

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glrfndl
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Gisteren de Marmotte gefietst, wat een monsterlijke tocht. Het ging voor mijn doen redelijk voorspoedig tot halverwege de alp d'huez, daar heb ik bijna een half uur op een muurtje naar het asfalt zitten staren :+. Gelukkig ging het daarna wel weer redelijk en kan ik terug kijken op een prachtige ervaring. Waarschijnlijk volgend jaar weer, van ons groepje van 7 waren er maar 4 in staat om te starten en 1 daarvan moest aan de voet van de alp de strijd opgeven. Daarnaast volgend jaar hopelijk weer de normale route met de galibier, dus genoeg redenen om volgend jaar terug te komen :)

Prepare for unforeseen consequences

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pater
  • Laatst online: 10:35

Pater

Terry Tate

Fietsje is eindelijk overgekomen met de container naar Sydney. Al wat mooie routes kunnen fietsen. Moet wel zeggen: het fietsen is hier ZWAAR! Er is werkelijk waar niks vlak en van fietspaden of rustige wegen hebben die Ozzies nog nooit van gehoord. Dus vaak stoppen bij stoplichten en goed opletten wat de auto's doen, want ze zijn geen fietsers gewend. En Ozzies kunnen niet autorijden...

https://www.strava.com/activities/339294328 (Vandaag)

https://www.strava.com/activities/334441326 (Rondje langs de kust)

https://www.strava.com/activities/306000176 (De eerste keer fietsen hier en dat viel vies tegen!)

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
Vanmorgen was het eigenlijk prima fietsweer in Zeist. Om de regen/onweer voor te zijn vroeg vertrokken voor een rustig rondje Heuvelrug. Bij Hotel Oud-London zag ik nog de bus van Orica-GreenEdge staan :)

In totaal 80 km gemaakt, wat het weektotaal op 360 brengt. Voor mijn doen is dat veel (ik weet dat sommigen hier dat in één rit rijden :D ).

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
Ik zoek goedkope carbon wielen voor mijn fiets. Gewoon omdat het super mooi is... Maar dus ik heb een Shimano Ultegra 11 maar ik verwacht dat ik gewoon mijn casette kan overzetten van dit wiel naar mijn nieuwe wielen. Mijn budget is liefst 450 of minder en natuurlijk zo diep mogelijk. Ik had wat op alibaba gekeken maar weet niet of ik het moet vertrouwen maar deze had ik dus gevonden: http://nl.aliexpress.com/...on-wheels/2039774994.html
http://nl.aliexpress.com/...le-wheels/2011912676.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
thibautb schreef op zondag 05 juli 2015 @ 19:26:
Ik zoek goedkope carbon wielen voor mijn fiets. Gewoon omdat het super mooi is... Maar dus ik heb een Shimano Ultegra 11 maar ik verwacht dat ik gewoon mijn casette kan overzetten van dit wiel naar mijn nieuwe wielen. Mijn budget is liefst 450 of minder en natuurlijk zo diep mogelijk. Ik had wat op alibaba gekeken maar weet niet of ik het moet vertrouwen maar deze had ik dus gevonden: http://nl.aliexpress.com/...on-wheels/2039774994.html
Ik koers nu al geruime tijd op wielen van Yoeleo. Zowel draad- als tubewielen en ondanks mij 100 kg en de lompe belasting die criteriums met zich meebrengen, houden die wielen het uitstekend. Ook die novatec naven doen het goed. Wel zie je dat de body's redelijk snel inslijten, maar die zijn zo goedkoop, dat er niks op tegen is de body tegelijk met de cassette te wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
Novatec heeft tegenwoordig ook bodies met stalen inserts. Die vreten nauwelijks meer in.

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Pater schreef op zondag 05 juli 2015 @ 10:20:
Fietsje is eindelijk overgekomen met de container naar Sydney. Al wat mooie routes kunnen fietsen. Moet wel zeggen: het fietsen is hier ZWAAR! Er is werkelijk waar niks vlak en van fietspaden of rustige wegen hebben die Ozzies nog nooit van gehoord. Dus vaak stoppen bij stoplichten en goed opletten wat de auto's doen, want ze zijn geen fietsers gewend. En Ozzies kunnen niet autorijden...

https://www.strava.com/activities/306000176 (De eerste keer fietsen hier en dat viel vies tegen!)
Jaloers! Sydney en omgeving is prachtig om te fietsen. Hoeveel kostte het je om je fiets (en andere spullen?) via een container te vervoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
havana schreef op zondag 05 juli 2015 @ 20:15:
Novatec heeft tegenwoordig ook bodies met stalen inserts. Die vreten nauwelijks meer in.
Ik zie het; ABG noemen ze dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
thibautb schreef op zondag 05 juli 2015 @ 19:26:
Ik had wat op alibaba gekeken maar weet niet of ik het moet vertrouwen maar deze had ik dus gevonden: http://nl.aliexpress.com/...on-wheels/2039774994.html
Ehm, ik weet niet of ik het goed begrijp, maar dit lijkt me keiharde Chinese namaak. Is dat correct? Want dat lijkt me - afgezien van het feit dat dat sowieso afkeuringswaardig is - nou niet echt de beste keus voor een zo essentieel deel van je fiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3Stone
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-09 22:02
Zag net bij studio tour Herman van der Zandt met mooie Danny Shane fietskleding. (www.dannyshane.com).

Heeft wel wat weg van Rapha of Morvelo, maar dan nog wat stijlvoller.

Heeft er iemand ervaring met deze kleding? De prijzen zijn ook wel stevig te noemen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 13:28
Hoe is de Marmotte bij MMuilwijk gegeaan?

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 10:24
Die is waarschijnlijk nog onderweg voor zijn tweede omloop :)

Read the code, write the code, be the code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
StevenK schreef op zondag 05 juli 2015 @ 20:07:
[...]

Ik koers nu al geruime tijd op wielen van Yoeleo. Zowel draad- als tubewielen en ondanks mij 100 kg en de lompe belasting die criteriums met zich meebrengen, houden die wielen het uitstekend. Ook die novatec naven doen het goed. Wel zie je dat de body's redelijk snel inslijten, maar die zijn zo goedkoop, dat er niks op tegen is de body tegelijk met de cassette te wisselen.
Ik heb er eens naar gekeken, ze zien er wel goed uit inderdaad, maar er is er geen enkele die shimano ultegra 11 speeds ondersteund, wel campagnolo 11... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:28

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Vanmorgen rondje richting Groningen gedaan. Was wel lekker weer moet ik zeggen.
Helaas ging bij Eelde de hemel open en kreeg ik de volle laag, nog nooit zoveel regen gehad tijdens een ritje. Was echt zeiknat, op een gegeven moment bij het vliegveld onder een aantal bomen gaan staan.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:21
Het was behoorlijk zwaar voor Martijn wat ik op Facebook las.

Wat is die Dannyshane kleding lelijk als je geen schot bent ;)

[ Voor 35% gewijzigd door M@cer op 05-07-2015 23:21 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pater

Pater

Terry Tate

Nordlys schreef op zondag 05 juli 2015 @ 20:20:
[...]

Jaloers! Sydney en omgeving is prachtig om te fietsen. Hoeveel kostte het je om je fiets (en andere spullen?) via een container te vervoeren?
Dat weet ik eerlijk gezegd niet, dat heeft mijn werkgever voor mij betaald. Ik zit hier op expatbasis (livin' the good life!).

Het is inderdaad mooi fietsen, maar de casual 'ik pak even de fiets voor 50 km'-momentjes zitten er niet in vanwege de drukte in het verkeer.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
thibautb schreef op zondag 05 juli 2015 @ 21:50:
[...]

Ik heb er eens naar gekeken, ze zien er wel goed uit inderdaad, maar er is er geen enkele die shimano ultegra 11 speeds ondersteund, wel campagnolo 11... :/
Lijkt me heel sterk. Novatec heeft in ieder geval gewoon 11v naven voor Shimano, ik heb ze zelf gehad...

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
thibautb schreef op zondag 05 juli 2015 @ 21:50:
[...]

Als je op de site van novatec kijkt, zie je dat ze wel degelijk 11 speed naven leveren. Op dit punt loopt de site van Yoeleo beetje achter, maar als je met hem mailt wordt dat snel duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
Taigu schreef op zondag 05 juli 2015 @ 21:08:
Hoe is de Marmotte bij MMuilwijk gegeaan?
Ik zie 'm i.i.g. niet in de uitslag staan, al hoeft dat niks te zeggen daar je ook op ander mans naam kunt rijden...

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMUilwijk
  • Laatst online: 09:59
Dat klopt, ik heb m niet uitgereden. Waar ik het heb laten liggen weet ik niet (de cols gingen prima), maar onderaan de Alpe had ik nog maar anderhalf uur over voor het gouden schema.

Met de hitte op dat moment was ik er zo klaar mee dat ik in het zonnetje ben gaan zitten en gewacht heb op mijn maat. Die liet helaas even op zich wachten, en dat was de nekslag voor mijn mentale conditie. DNF dus, en een goede reden om terug te komen. Ik fiets omdat ik er plezier in heb, en niet omdat het moet.

Everytime I suffer I become a better man because of it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
Toch respect voor je prestatie. En je hebt groot gelijk; fietsen is hobby; niemand hier hoeft z'n geld ermee te verdienen dus in dat licht is zo'n beslissing gewoon de enige logische. Zeker aangezien dit nu niet bepaald je enige doel is dit seizoen.

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:55

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Heel erg gaaf man, lijkt mij een hele bijzondere omgeving om te rijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 10:24
Ik ben op de achtergrond wel op zoek naar een ander ophangsysteem voor mijn fiets, maar €189 vind ik wel erg veel geld: http://artivelo.com/nederlands/

Read the code, write the code, be the code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Laatst online: 09:53
wackmaniac schreef op maandag 06 juli 2015 @ 10:03:
Ik ben op de achtergrond wel op zoek naar een ander ophangsysteem voor mijn fiets, maar €189 vind ik wel erg veel geld: http://artivelo.com/nederlands/
Bij de Lidl is er 1 in de aanbieding deze week voor €8 geloof ik :) O-) O-)

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Er zijn tegenwoordig best veel mooie oplossingen te krijgen. Leuk is er zelf een maken van een oud stuur, of een mooi houten plankje. Inspiratie genoeg: http://hiconsumption.com/...solutions-for-apartments/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjilp
  • Niet online

Tsjilp

RS[I]ds

Zaterdag Haren - Haren gereden. Mooie route in een stuk NL waar je anders nooit komt. De benen voelden 's ochtends al niet al te best, en dat bleef de hele dag zo. Dat gecombineerd met de hitte maakte dat ik gesloopt over de finish kwam. M'n fietsmaat hield het tempo echter hoog, waardoor het gemiddelde verbloemd hoe slecht het eigenlijk ging. Na de finish een half uur op een bankje moeten zitten, waarbij EHBO'ers al bezorgd vroegen of het wel goed ging. Nu nog steeds m'n stem kwijt :S

https://www.strava.com/activities/338841597

Raar... Is zo gek nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-09 10:39

Stevig aan de hoogtemeters daar. Kan je ook nog een beetje eenvoudig de stad uit komen of is het zo groot dat je alleen maar urban aan het fietsen bent? Persoonlijk wil ik altijd zo snel mogelijk de steden uit omdat ze daar niet rekenen op wielrenners (Amsterdam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:28

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Heb zelf de volgende: http://shop.fix-fork.com/nl/fietshaak.html
Bevalt prima, lekker stevig en maar 10 euro. Mn mbt staat in de hoek, de racefiets hangt er naast, neemt op die manier erg weinig ruimte in.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
Met kortingscode van 't fietsforum voor "slechts" 88 euro: mijn eerste Rapha-shirt...

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/2lsi1df.png

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
havana schreef op maandag 06 juli 2015 @ 11:56:
Met kortingscode van 't fietsforum voor "slechts" 88 euro: mijn eerste Rapha-shirt...

[afbeelding]
Gemist. Waar staat die korting? :)

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascension
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:35
Ik orienteer me op een setje hoge wielen maar wat is jullie advies; 40 of 60mm hoogte?

Gebruik met name in de polder en af en toe naar de bergen/heuvels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pater

Pater

Terry Tate

Nixo schreef op maandag 06 juli 2015 @ 11:49:
[...]

Stevig aan de hoogtemeters daar. Kan je ook nog een beetje eenvoudig de stad uit komen of is het zo groot dat je alleen maar urban aan het fietsen bent? Persoonlijk wil ik altijd zo snel mogelijk de steden uit omdat ze daar niet rekenen op wielrenners (Amsterdam)
Alleen maar urban. En als je de stad eindelijk achter je gelaten hebt (na 25 km naar het noorden, naar het westen heb je meer dan 100 km urban), dan fiets je op een driebaans autoweg op de vluchtstrook.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Mocht je nog in Melbourne komen dan kan je daar wel beter fietsen. Sowieso via de Yarra river.

Perth ook wel denk ik, al heb ik daar alleen hardgelopen langs de kade.

[ Voor 28% gewijzigd door Graham op 06-07-2015 12:34 ]

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
Graham schreef op maandag 06 juli 2015 @ 11:59:
[...]

Gemist. Waar staat die korting? :)
SC15-8ME8

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:37

Vos

AFCA

Iemand ervaring met fietsen rondom Cannes in de Cote d'Azur? Heb nog plek in de auto dus de fiets kan mee ;).

[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 06-07-2015 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:18
Vos schreef op maandag 06 juli 2015 @ 12:50:
Iemand ervaring met fietsen rondom Cannes in de Cote d'Azur? Heb nog plek in de auto dus de fiets kan mee ;).
Geen ervaring hier in die regio, maar plek in de auto over.. Hoe doe je dat? :D
Pagina: 1 ... 12 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor ervaringen, discussie en vragen over fietscomputers, kun je terecht in dit topic:
Het grote fietscomputer topic