ja, en nee. Heb er hier 3 te gelijkertijd gehad hier waarvan 2 met serieuze problemen.eL_Jay schreef op maandag 25 mei 2015 @ 12:12:
Klopt mijn analyse dat de algemene tendens hier op T.net steeds negatiever wordt m.b.t. OPO/OPT/OPPO.
Met andere woorden, dat langzaam aan goedkoop duurkoop lijkt te worden? (en dat bijv een Nexus 5 of G2 een duurzamere aankoop was geweest met een vergelijjkbare bang/buck maar bete3re aftersales/service/bouwkwaliteit) Of zijn het gewoon slechts een handjevol users die hier hard schreeuwen?
1 van mij en de force closer van een vriend. Film dat maar eens als het 2 keer gebeurd op een dag.
Er is geen afwijken aan aan hun script, anders sluiten ze het ticket.
Dus geen video van het probleem of wil je de cover niet verwijderen, dan heb je maar even pech.
Het zou niet zo'n issue zijn moest de klantendienst en rma beter zijn. Het blijft technologie en kan altijd defect gaan.
Ik kom van een Nexus 5 die de geest gaf op vakantie. Telefoontje richting Google, 1st line ... bypass, mijn uitleg was iets te technisch, prima, 2nd line, na 5 minuten uitleggen wat het probleem was en de sn doorgegeven te hebben direct conclusie hardware.
Dan de vraag van hun uit hoe het best en snelst op te lossen was.
Dat is service en blijft bij mij hangen in de positieve zin!
Staan genoeg posts op het net over hoe mensen eerst de 'strafe' verhalen in twijfel trekken tot ze er zelf mee te maken kregen.
Je spreekt hier eigenlijk tegenwoordig over iets waar men afhankelijk van is. Bij mij is het meer een werkinstrument geworden dat ik constant gebruik.
Als ik al mijn uren nu uittel. Video 30min, foto's 20min, 2 x backup and full wipe met alle security related issues neem maar een uurtje of 10, idiote vragen beantwoorden waarvan het antwoord een paar regels letterlijk en figuurlijk erboven staan uurtje of 2.
En we gaan week 4 in dat ik geen bruikbare Opo heb tov de 3 dagen dat ik zonder Nexus 5 zat.
Lijkt me redelijk duidelijk dan toch?