Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leducw
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 25-01 19:35
De 3 bolletjes werken wel, dit komt voor als il wil antwoorden op een mail.
Ook als ik gegevens via contacten opzoeken blijft dit vak wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:39
Ik heb de update nog niet geinstalleerd, maar de standaard mail app (van Boxer?), hoe kan ik daar instellen dat hij niet op gespreksweergave gaat (de mailtjes worden dan gebundeld). Ik kan het maar niet vinden hoe ik dit uit kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:53
Binnetie schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:10:
Ik heb de update nog niet geinstalleerd, maar de standaard mail app (van Boxer?), hoe kan ik daar instellen dat hij niet op gespreksweergave gaat (de mailtjes worden dan gebundeld). Ik kan het maar niet vinden hoe ik dit uit kan zetten.
Heb net even voor je zitten kijken, maar kan het helaas ook niet vinden. Ik vind die conversatieindeling juist wel fijn! Misschien is een kwestie van even wennen?
leducw schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 08:11:
De 3 bolletjes werken wel, dit komt voor als il wil antwoorden op een mail.
Ook als ik gegevens via contacten opzoeken blijft dit vak wit.
Misschien moet je dan voortaan gewoon de drie bolletjes gebruiken en de menu button omzetten naar een andere functie?
Ik heb bij mij ingesteld dat hij het app overzicht opent met de linker toets, dus het menu moet bij mij altijd geopend worden met de 'drie bolletjes'.

Heb je dit probleem alleen bij de Mail app of ook bij andere apps?

Ik heb mijn knoppenindeling even voor je veranderd en dit is de conclusie:
- In het overzicht werkt de 'menu'-knop prima en wordt het menu netjes opgeroepen
- In een mailtje, gebeurd er helemaal niks wanneer er op de menu knop gedrukt wordt. Dus daar moet ik altijd met de drie puntjes werken.

Je zou eventueel kunnen kijken of de Boxer app los te updaten is, maar ik geloof dat de Play versie van Boxer en die op je telefoon staat verschillende versies zijn.

[ Voor 19% gewijzigd door rens-br op 28-08-2015 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Volgens mij heb ik het met dezelfde mail-app ook wel eens uitgezet.
Het is denk ik een kwestie van wennen, maar ik merk dat hij oude berichten boven de nieuwe zet, mooiste zou zijn als het andersom zou zijn.
Niet een heel hekel punt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deacon
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-05 09:17

Deacon

Three sixty five Seven fifty

Ik zat nog op CM11, gisteren toch 12.1 erop geflashed. Ik had lang gewacht vanwege de vele bugs in 12.
Ik merk zelf weinig verschil, alleen mis ik de toggle naar vibrate mode heel erg. Hier kan CM niks aan doen, is een Lollipop issue zag ik elders staan. Ook zijn bepaalde instellingen nu lastiger te vinden. En de standard hexo icon pack ziet er echt niet uit, die heb ik snel veranderd naar google stock.

Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Laatst online: 14-09 20:14
Kan iemand die de OTA geïnstalleerd heeft controleren of Streamen van media (Buiten Netflix, Plex, Youtube, etc.) nu wel werkt.

Als je bv een film ging streamen via SMB of via de Browser dan hing het beeld na 30sec vast en ging het geluid door. Velen hebben hier last van, hopelijk is het opgelost.
https://www.reddit.com/r/...g_issues_after_cm12s_ota/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ben ik ook wel benieuwd naar, toevallig had ik dit gisteren nog met een filmpje van Dumpert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotez
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:49

Gotez

42

Ik heb nog geen OTA melding gehad. Is deze nu aan alle gebruikers verstuurd? Of moet ik gewoon wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Gotez schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 11:45:
Ik heb nog geen OTA melding gehad. Is deze nu aan alle gebruikers verstuurd? Of moet ik gewoon wachten?
Het uitrolpercentage is op dit moment 25%. Als je een OTA wilt zul je even moeten wachten.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x3rius
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 09:18
Xmoo schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 10:49:
Kan iemand die de OTA geïnstalleerd heeft controleren of Streamen van media (Buiten Netflix, Plex, Youtube, etc.) nu wel werkt.

Als je bv een film ging streamen via SMB of via de Browser dan hing het beeld na 30sec vast en ging het geluid door. Velen hebben hier last van, hopelijk is het opgelost.
Hier ben ik ook benieuwd naar, voor mij momenteel de enige reden om te updaten.. heb het met bijna alle video's (in Chrome, MX Player enz.)
Zal vanavond zelf de update installeren en kijken of dit is opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
x3rius schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 11:53:
[...]

Hier ben ik ook benieuwd naar, voor mij momenteel de enige reden om te updaten.. heb het met bijna alle video's (in Chrome, MX Player enz.)
Toch maar zelf geïnstalleerd. Drie video's via browser geprobeerd en dat gaat goed. Straks thuis streamen vanuit NAS proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Xmoo schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 10:49:

Ik had hier voor de update geen last van en nu ook niet, dus weet niet hoe representatief dit is.
Ik gebruik een Raspberry Pi waar mijn films op staan en share deze met Samba. Deze open ik met ES File Explorer en speel deze af met VLC of MX player. Beide werken perfect.

Filmpjes in een browser zou ik eens op moeten letten, dit doe ik eigenlijk bijna nooit.
Gotez schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 11:45:
Je kan de voorruitgang bijhouden door Cyanogen updatetracker te installeren. Hiermee kan je niet de OTA melding forceren maar wel de Rom downloaden en deze dmv. je recovery installeren.

[ Voor 21% gewijzigd door rens-br op 28-08-2015 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotez
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:49

Gotez

42

[...]

Je kan de voorruitgang bijhouden door Cyanogen updatetracker te installeren. Hiermee kan je niet de OTA melding forceren maar wel de Rom downloaden en deze dmv. je recovery installeren.
[/quote]

Dank, maar ik was benieuwd of ik de OTA zou krijgen aangezien ik CM12 zelf via recovery heb geïnstalleerd.

Wat is trouwens de relatie tussen een OTA melding en het uitrolpercentage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarren
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08:02
x3rius schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 11:53:
[...]

Nee is nog niet (volledig) opgelost, bijvoorbeeld een 1080p video van Tweakers.net streamen via chrome hapert. Wel weet ik inmiddels een workaround, als je root toegang hebt kun je in de system map het bestand build.prop aanpassen. Als je de regel av.streaming.offload.enable op false zet in plaats van true en opnieuw opstart,dan werkt streamen bij mij normaal. (Tenminste voor de video's/applicaties waarbij ik er last van had.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EeePC
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-08 13:46
Dat is toch huilen?! Dat ze zoiets simpels en essentieels als filmpjes streamen, wat je gewoon heel vaak doet met je telefoon, niet fatsoenlijk werkend krijgen?! Is het de schuld van Google of van CM?
Je kan zeggen wat je wilt over Apple, maar zulk soort gezeur heb je nooit met iOS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-09 19:07
Kunnen we ook minnetjes geven.. Komt weer de eindeloze iOS vs. Android discussie |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EeePC
jimmy_dg schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:36:
Kunnen we ook minnetjes geven.. Komt weer de eindeloze iOS vs. Android discussie |:(
Van mij mag je een minnetje geven. Ik ben gewoon kritisch op de telefoon die ik nu heb, het is een geweldig ding, zeker voor die prijs, maar er zijn wat zaken die bij mijn vorige telefoon gewoon beter waren. En dat mag ik hier best zeggen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
en het gaat los ;)

apple heeft verdomd veel last gehad van de home en power knop die niet meer goed functioneerden op hun toestellen. Zou ook niet mogen gebeuren. Ach ja zo kan je over en weer doorgaan. Doen we maar niet.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Maarren schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 14:52:
[...]

Nee is nog niet (volledig) opgelost, bijvoorbeeld een 1080p video van Tweakers.net streamen via chrome hapert. Wel weet ik inmiddels een workaround, als je root toegang hebt kun je in de system map het bestand build.prop aanpassen. Als je de regel av.streaming.offload.enable op false zet in plaats van true en opnieuw opstart,dan werkt streamen bij mij normaal. (Tenminste voor de video's/applicaties waarbij ik er last van had.)
Heeft ook te maken met HW accel. Ik zie dat hij standaard HW accel wilt gebruiken ipv SW. Zet je het op SW, loopt het perfect.
EeePC schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:28:
Dat is toch huilen?! Dat ze zoiets simpels en essentieels als filmpjes streamen, wat je gewoon heel vaak doet met je telefoon, niet fatsoenlijk werkend krijgen?! Is het de schuld van Google of van CM?
Je kan zeggen wat je wilt over Apple, maar zulk soort gezeur heb je nooit met iOS...
Van wat ik heb kunnen vinden it het probleem in CM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foeps
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-03 08:57
Xmoo schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 16:54:
[...]

Heeft ook te maken met HW accel. Ik zie dat hij standaard HW accel wilt gebruiken ipv SW. Zet je het op SW, loopt het perfect.

[...]

Van wat ik heb kunnen vinden it het probleem in CM.
Het is te hopen dat ze dat deze eeuw dan nog oplossen >:)
Ik heb ook de Build.prop aangepast, vond dat stotteren maar zwaar irritant :9 , moet in mijn ogen eigenlijk niet meer kunnen in 2015, maarja :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 18:18
De video bug was toch al een tijdje terug geplet?
http://review.cyanogenmod.org/#/c/94793/

Volgens mij zat die fix niet in 12.0.
Maar in de nightly's die ik draaide zeker weten wel :)
En volgens die pagina zit de fix ook in 12.1

[ Voor 10% gewijzigd door Medic op 28-08-2015 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidane007nl
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 23:46
Ik loop tegen het eerste grote probleem aan. Bij inkomende gesprekken krijg ik geen beltoon te horen, terwijl het geluid wel aan staat. Nu zet ik als ik ga slapen de telefoon op Prioriteit tot alarm af gaat. Heeft het daar iets mee te maken? Telefoontjes kwamen niet tijdens Prioriteit binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 12:38
Zidane007nl schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 18:43:
Ik loop tegen het eerste grote probleem aan. Bij inkomende gesprekken krijg ik geen beltoon te horen, terwijl het geluid wel aan staat. Nu zet ik als ik ga slapen de telefoon op Prioriteit tot alarm af gaat. Heeft het daar iets mee te maken? Telefoontjes kwamen niet tijdens Prioriteit binnen.
Je moet expliciet aangeven dat telefoongesprekken dan wel mogen afgaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarren
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08:02
Medic schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 18:36:
De video bug was toch al een tijdje terug geplet?
http://review.cyanogenmod.org/#/c/94793/

Volgens mij zat die fix niet in 12.0.
Maar in de nightly's die ik draaide zeker weten wel :)
En volgens die pagina zit de fix ook in 12.1
Ik weet het niet, het is voor mij in ieder geval niet opgelost ook niet volgens de bugtracker. Zie ook https://jira.cyanogenmod....t/mobile#issue/BACON-3397

Makkelijkste check voor mij is een video van Tweakers.net frontpage op 1080p in chrome te openen. Dat lukt mij in ieder geval niet fatsoenlijk zonder genoemde workaround of een niet cyanogen gebaseerde ROM.

Voor nu heb ik mijn hoop gevestigd dat het misschien gefixed gaat worden met. http://review.cyanogenmod.org/#/c/107668/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidane007nl
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 23:46
418O2 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 18:54:
[...]

Je moet expliciet aangeven dat telefoongesprekken dan wel mogen afgaan
De telefoongesprekken waren niet tijdens Prioriteit modus. Ik zag ze ook gewoon binnen komen, maar hoorde geen beltoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• balarina
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:05
Ik ben blij met de patch. Eindelijk consumed android system geen +35% meer van mijn batterij en is de stagefright vulnerability aangepakt (iig volgens de app checker).

EDIT: nachtje verder en batterij valt tegen. Media app stond 12 uur op keep awake. Maar easy te fixen.

[ Voor 24% gewijzigd door balarina op 29-08-2015 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 23:53
Hm merk nog niet dat accu nu laner meegaat anders.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ttb_82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-09 19:39
Ik heb intussen ook de melding voor een systeem update. Heb wel de telefoon geroot en de cyanogenmod recovery disabled want ik heb TWRP.

Ik zoek nog het antwoord op de vraag of ik deze weer moet enablen voor het correct updaten. Iemand hier toevallig ervaring mee?

Respectfully, TTB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of de incremental update flashen

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2015 10:09 . Reden: Slecht gelezen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leducw
Wat is na de update de snelste manier om de oneplus alleen op trilstand te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Laatst online: 27-07 11:06

seninha

god's right foot

Ik heb sinds kort problemen met whatsapp via wifi.
Via 3G is er niets ana de hand, maar log ik op Wifi dan doet whatsapp het gewoon, tot ik de telefoon een tijd niet gebruik.
Als ik whatsapp dan open, dan zie ik laatst online status van mensen op mijn lijst niet meer staan.

Alleen door Vliegmodus uit en aan te zetten, of over te schakelen op 3G dan komt status terug, en komen berichten weer binnen.

Wifi staat al bij slaapstand op ALTIJD aan.
Kan verder niets anders vinden wat dit zou kunnen veroorzaken.

Ik draai laatste 12.1 versie

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THWIT
  • Laatst online: 18-07 10:08
leducw schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 10:56:
Wat is na de update de snelste manier om de oneplus alleen op trilstand te zetten?
Volume knop naar beneden ingedrukt houden. Dan zie je vanzelf het balkje teruglopen tot in trilstand. Dit werkt natuurlijk alleen in normale en prioriteit modus, in de "geen geluid" modus is en blijft de telefoon helemaal stil, ook geen trillen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leducw
THWIT schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 13:45:
[...]

Volume knop naar beneden ingedrukt houden. Dan zie je vanzelf het balkje teruglopen tot in trilstand. Dit werkt natuurlijk alleen in normale en prioriteit modus, in de "geen geluid" modus is en blijft de telefoon helemaal stil, ook geen trillen dus.
Ok bedankt, vroeger zag je ook dat de gsm in trilstand stond nu dus niet meer?

Edit : heb gevonden waar het mis gaat.
De optie knoppen stond niet actief voor het aanpassen van het volume of trilstand.

[ Voor 12% gewijzigd door leducw op 29-08-2015 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deacon
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-05 09:17

Deacon

Three sixty five Seven fifty

Na 2 dagen op 12.1 merk ik dat het media geluid een stuk zachter is dan voorheen. Het volume moet over de helft om fatsoenlijk iets te kunnen horen. Meer mensen hier last van?
Ook klapt de camera app er 80% van de tijd uit. Wil je via bv whatsapp een foto maken, dan krijg ik helemaal niks te zien.

Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ttb_82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-09 19:39
Dat lijkt de enige optie... hoewel er op het forum van oneplus wordt aangegeven dat de hele lollipop update moet worden gedaan. Ook met de TWRP versie moet je rekening houden.
Bron: https://forums.oneplus.ne...discussion-thread.349560/

Zelf updaten OTA faalt sowieso icm TWRP.

[ Voor 13% gewijzigd door ttb_82 op 29-08-2015 20:31 . Reden: Bron toegevoegd ]

Respectfully, TTB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omniaqwerty
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-08-2020
Meer mensen met dit probleem?

Meerdere users geïnstalleerd, sinds update naar
Cyanogen 12.1-YOG4PAS1N0
werken de Home en Menu knop niet meer.

Iig niet alleen op de wereld, maar no response aldaar:
http://forum.cyanogenmod....s-buttons-non-functional/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anie
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07-09 22:29
Ik ben sinds gisterenavond over op 12.1. Wat mij gelijk opvalt is dat ik die themer niet meer kan vinden, dat kwastje waarmee je elk menu een andere look kon geven. Andere mensen dit ook opgevallen en evt een oplossing ?

[ Voor 6% gewijzigd door anie op 30-08-2015 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09 21:27
Zo was zeker te gierig om die update te installeren. Na het lezen van al deze posts. En zeker omdat die niet voorbij het opstartscherm komt na het updaten...

Hangt nu dus al een uur op het eerste one plus logo (powered by android). Zie het somber in.

Kom uiteindelijk wel in recovery modus.

Ik zou graag toegang krijgen tot m'n bestanden voordat ik verder ga. Wat zijn de juiste stappen hier voor?

Ondertussen is m´n tell zichtbaar als een CMCC ADB Device als die via USB is aangesloten in fast boot. Als ik een adb pull will uitvoeren dan krijg ik de melding "device not found". Loop hier helemaal vast nu...

[ Voor 68% gewijzigd door paragon op 30-08-2015 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:16

Pierre

Van nature lui!

omniaqwerty schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 22:40:

Meerdere users geïnstalleerd, sinds update naar
Cyanogen 12.1-YOG4PAS1N0
werken de Home en Menu knop niet meer.

Iig niet alleen op de wereld, maar no response aldaar:
http://forum.cyanogenmod....s-buttons-non-functional/
Ik ben sinds gisterenavond over op 12.1. Wat mij gelijk opvalt is dat ik die themer niet meer kan vinden, dat kwastje waarmee je elk menu een andere look kon geven. Andere mensen dit ook opgevallen en evt een oplossing ?
Hier geen enkel probleem, het werkt zoals het hoort :)

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anie schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 09:40:
:? da's raar. Bij mij staat die nog gewoon onder thema's. Gewoon als app dus.
Misschien eens opnieuw flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anie
  • Laatst online: 07-09 22:29
Sorry guys, Bedankt voor jullie reacties.. Ik zie hem nu wel staan.. Ook geen idee wat er gebeurd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij inkomende oproepen gaat mijn scherm niet automatisch uit lockscreen, dus ik moet eerst lockscreen voorbij om dan in mijn notificatiebalk de 'inkomende oproep' te selecteren en dan pas kan ik opnemen...

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ditmar
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-09 13:34
Na het uitvoeren van de meeste recente update heb ik alweer last van het welbekende microfoon probleem. Alleen op speaker modus kunnen mensen mij (goed) verstaan. Voorheen had ik dit opgelost met deze tutorial. Helaas werkt dit niet meer.

Heeft iemand een oplossing voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 16:43
Zo, update gedraaid, telefoon blijft warm (40 graden) enen gaat als een malle leeg en touchscreen issues zijn weer terug. Fantastisch weer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Na de OTA te hebben uitgevoerd accepteerde bij mij de telefoon geen enkele input meer. Ik kon dus ook mijn SIM niet meer unlocken. Een restart heeft dit tot nu toe opgelost maar ik vond het wel redelijk slordig. Tot nu toe heb ik het idee dat alles weer wat vlotter lijkt te reageren en echte bugs ben ik nog niet tegen gekomen.

Zit de ouderwetse silent mode (met notificatie leds) ook weer in deze versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-09 19:07
Bor schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 22:38:
Na de OTA te hebben uitgevoerd accepteerde bij mij de telefoon geen enkele input meer. Ik kon dus ook mijn SIM niet meer unlocken. Een restart heeft dit tot nu toe opgelost maar ik vond het wel redelijk slordig. Tot nu toe heb ik het idee dat alles weer wat vlotter lijkt te reageren en echte bugs ben ik nog niet tegen gekomen.

Zit de ouderwetse silent mode (met notificatie leds) ook weer in deze versie?
Die modus heeft er altijd al in gezeten: volume knop ingedrukt houden totdat hij bij nul staat en dan in dat venster "Priority" kiezen. Als je dan op het tandwieltje drukt kan je ook nog een zelf kiezen wat hij wel/niet blokkeert en of notification leds zijn toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolarOrbiter
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:42
ik hoopte dat de laatste update mijn video issue's ging oplossen, maar helaas. Als ik video';s van de NPO app afspeel, dan "freezed' beeld en geluid gaat verder. jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hrt
  • Laatst online: 06-08 16:33

hrt

NPO app draait bij ons gewoon goed. Beide stock 5.1

24x170SF, oost (105 graden), 25 graden, Steca3600/ 5D, 17-40, 24-105, 70-200/ WH-MDC05F3E5, 50L E-boiler, Gasloos per27-01-2017

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Hmm.. Dit is vreemd. Sinds de update schiet mijn scherm tijdens het werken met een app (meerdere...) spontaan op zwart, om 2 tellen later gewoon weer door te gaan. Hij sluit de app dus niet af en reset zichzelf ook niet. Heeft iemand dit al wel eens meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EeePC
Hmm, ik wilde net gaan updaten, maar als ik dit allemaal zo lees...... Misschien nog ff wachten dan. Enige echte probleem dat ik heb is die freezende video's, en als dat nog steeds niet is opgelost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jahallow
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-03-2023
De update heeft bij mij geen problemen opgeleverd en ik vind het eerlijk gezegd een prima update (*klopt af*). Een aantal dingen werken merkbaar soepeler (bv scrollen in browser) en sneller. Vooral een aantal animaties (zoals alle recente apps sluiten) gaan gewoon meteen i.p.v. dat er een irritante delay was.

Ook is het fijn dat de helderheid vh scherm nu in te stellen is bij Profielen (kon eerst niet toch?). Vooral bij nachtprofiel is het nice dat je automatisch de helderheid helemaal naar beneden kan schroeven.

Jammer dat deze bug met profielen er nog niet uit is: als je profiel automatisch switch omdat je verbinding maakt met bv je thuis netwerk en je lockscreen zou moeten switchen van beveiligd naar niet-beveiligd, de eerste keer dat je scherm aanzet zie je beveiliging, nogmaals scherm uit/aan, en je lockscreen is niet-beveiligd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
Hier via een full zip geupdate met TWRP 2.8.6.0 (OTA incrementel faalde)
Geen problemen met 12.1 Alles werkt prima, voelt net wat snappier aan dan met 12.0

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4n
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 16:50

m4n

Sinds deze update geen problemen gelukkig. Dialer is geen verbetering wat mij betreft maar valt prima mee te werken.
Er is wel iets verbeterd want voor de update werkte AudioFx niet en nu wel.

Verder werkt alles prima zoals voorheen.

M5n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:06

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Maarren schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 14:52:
[...]

Dank voor deze post; heeft bij mij beslist het hele kl*terige gebuffer tijdens streams verholpen! Wel een tip: als je een nieuwe kernel erop zet dan staat ie weer "terug bij af". Even om te onthouden dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gleighton
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Bor schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 22:38:
Na de OTA te hebben uitgevoerd accepteerde bij mij de telefoon geen enkele input meer. Ik kon dus ook mijn SIM niet meer unlocken. Een restart heeft dit tot nu toe opgelost maar ik vond het wel redelijk slordig. [...]
Hier had ik ook last van, erg slordig. Heb ook het idee dat de telefoon wat sneller leeg loopt en een stuk langzamer oplaad (3hrs until full, op 55% met bijgeleverde oplader).

Ook merkte ik dat het dismissen van het alarm (uitzetten van de wekker) niet meer via de notification bar werkt. Knop zit er wel, maar doet niks. Moet op de notification drukken om het daar uit te zetten. Erg handig als je in de auto zit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EeePC
Toch maar geupdate. DPI aanpassen is erg prettig. En apps staan beter ingedeeld nu, zodat zoeken beter gaat. SmartLock lijkt wel veel eerder weer af te sluiten, als ik 'm een tijdje laat liggen moet ik weer de code ingeven, was eerst alleen na een nacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Ik heb een behoorlijke battery drain lijkt het sinds de update. Ik haal nu 55% aan het eind van de werkdag met 95% idle time. Dat was echt behoorlijk hoger! Ook lijkt het toetsenbord tijdens het unlocken van de sim nog regelmatig niet tot erg traag te reageren. Tot nu toe nog niet heel erg blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Ik heb eigenlijk nog geen problemen ondervonden na de 12.1 update. Hier een tevreden gebruiker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marked
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-08-2021
Hier vooralsnog ook alleen maar vooruitgang, bijvoorbeeld heads-up notificaties die weer uitgeschakeld kunnen worden. Hopelijk is de alleen noodoproepen-bug ook opgelost, maar dat is afwachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-09 13:52
GurbY{nl} schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 15:07:
[...]

Dank voor deze post; heeft bij mij beslist het hele kl*terige gebuffer tijdens streams verholpen! Wel een tip: als je een nieuwe kernel erop zet dan staat ie weer "terug bij af". Even om te onthouden dus.
Als je wilt dat een aanpassing blijft moet je in /data een bestandje local.prop aanmaken en daar in zetten. Die overruled build.prop en overleeft wipes (tenzij je data wipet dus :-P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

superiscch schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 21:49:
[...]

Als je wilt dat een aanpassing blijft moet je in /data een bestandje local.prop aanmaken en daar in zetten. Die overruled build.prop en overleeft wipes (tenzij je data wipet dus :-P)
OK; tnx. Even voor mijn begrip: is enkel deze aanpassing in local.prop voldoende, of moet daar juist de volledige inhoud van build.prop instaan (inclusief de aanpassingen uiteraard)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 14-09 12:38
GurbY{nl} schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 07:29:
[...]

OK; tnx. Even voor mijn begrip: is enkel deze aanpassing in local.prop voldoende, of moet daar juist de volledige inhoud van build.prop instaan (inclusief de aanpassingen uiteraard)?
Alleen overrides

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Tnx. Ga ik die er rap bijzetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Heel fijn, na de update trekt de play services weer eens heel mijn batterij leeg. Maar als ik alles op negeren/weigeren zet krijg ik constant de melding dat play services is gestopt en daar word je ook doodziek van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReneK
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:48
DigitalError schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 08:28:
Heel fijn, na de update trekt de play services weer eens heel mijn batterij leeg. Maar als ik alles op negeren/weigeren zet krijg ik constant de melding dat play services is gestopt en daar word je ook doodziek van.
Ik heb de laatste tijd ook battery drain problemen: in standby mode is het stroomverbruik drastisch gestegen.

Aeroplane mode, GPS uitgeschakeld, apps gekilled, reboots, wakeups door Google Play services uitgeschakeld,
niets hielp.
Wat wel hielp was rebooten in safe mode, maar dan heb je weinig aan je toestel. Het lijkt er dus op dat één of
andere app de oorzaak is, maar welke? Ik zie geen uitschieters mbt. energieverbruik.

Vanochend stuitte ik op deze discussie:

https://forums.oneplus.net/threads/battery-drain.74026/page-2

WTF? Hier beweren mensen dat er een 31-augustus datum bug in de software zit. Terugzetten van de datum zou helpen, anderen beweren dat het nu op 1 sep verholpen is. Merkwaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Haha dat is wel een heel speciale bug... Wat als het nu 5 december is, krijgen we dan een cadeautje van OnePlus? Overigens is het topic van een jaar geleden, toen zat het in een andere ROM. Neem aan dat deze er inmiddels wel uit is?

Ik las hier ook dat er iemand was die juist langer met zijn accu doet, dat triggerde me om te updaten maar nu lees ik over de drain en wacht ik nog hele even met updaten.

[ Voor 20% gewijzigd door Binnetie op 01-09-2015 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
Hoe pas ik die lelijke menu aanpassing aan dat al mijn apps nu op alfabetische volgorde staan met alfabetletters aan de zijkant? Vond de vorige echt mooier..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kontroll
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 11:15
Brammos85 schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 11:38:
Hoe pas ik die lelijke menu aanpassing aan dat al mijn apps nu op alfabetische volgorde staan met alfabetletters aan de zijkant? Vond de vorige echt mooier..
Gewoon via de opties van je homescreen (via de optie-knop), de opties 'omhoog schuiven' en daar bij 'instellingen overzicht' kiezen voor de indeling "met pagina's" ipv "verticaal")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
kontroll schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 12:31:
[...]

Gewoon via de opties van je homescreen (via de optie-knop), de opties 'omhoog schuiven' en daar bij 'instellingen overzicht' kiezen voor de indeling "met pagina's" ipv "verticaal")
dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 16:54:
Ik heb een behoorlijke battery drain lijkt het sinds de update. Ik haal nu 55% aan het eind van de werkdag met 95% idle time. Dat was echt behoorlijk hoger! Ook lijkt het toetsenbord tijdens het unlocken van de sim nog regelmatig niet tot erg traag te reageren. Tot nu toe nog niet heel erg blij.
Hier hetzelfde na deze update, accu gaat heel hard leeg nu, haal nauwelijk einde van de dag, ben er nog niet achter wat de oorzaak is.
Edit:
Heb ook de NFC quick settings bug :(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2015 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 15:10
Ik heb vanmorgen de update maar eens geinstalleerd, geen idee of het echt grote veranderingen met zich meebrengt. Ik zie nu als ik wil gaan bellen een melding van truecaller komen. Gebruiken jullie dit?
Voordelen? Nadelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-07 11:39

fdh

Zaterdag de upgrade gedaan en merkte dat de batterij inderdaad veel sneller leeg was.
Toen zag ik dat de android os ervoor zorgde dat de gsm niet in sleep ging en eens herstart.
Zondag was de batterij tijd opnieuw verschrikkelijk slecht (haalde einde van de dag niet), maar zag geen rare dingen. Heb hem dan eens volledig plat laten gaan en sinds gisteren is de batterij tijd terug normaal (en eerste indruk is zelfs iets beter dan daarvoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otherside1982
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:34
De 12.1 update staat er op bij mij sinds gisteren. Vanmorgen liep mijn wekker af zonder geluid. Blijkbaar stond mijn wekker ingesteld om de "default" alarm ringtone te gebruiken en die default bestaat blijkbaar niet of niet meer. Mijn alarm liep dus wel op tijd af, het scherm ging aan maar er was geen geluid te horen.
Ik heb dan maar een ringtone gekozen voor het alarm ipv die op default te laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Otherside1982 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 10:08:
De 12.1 update staat er op bij mij sinds gisteren. Vanmorgen liep mijn wekker af zonder geluid. Blijkbaar stond mijn wekker ingesteld om de "default" alarm ringtone te gebruiken en die default bestaat blijkbaar niet of niet meer. Mijn alarm liep dus wel op tijd af, het scherm ging aan maar er was geen geluid te horen.
Ik heb dan maar een ringtone gekozen voor het alarm ipv die op default te laten staan.
Ja is bekend. Ik had het met whatsapp: allemaal verschillende meldingsgeluiden geprobeerd maar telkens als een appje binnenkwam: doodse stilte. Bleek inderdaad de default alarmmelding te zijn...(die dus uitstond).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Ossi schreef op woensdag 02 september 2015 @ 09:43:
Ik heb vanmorgen de update maar eens geinstalleerd, geen idee of het echt grote veranderingen met zich meebrengt. Ik zie nu als ik wil gaan bellen een melding van truecaller komen. Gebruiken jullie dit?
Voordelen? Nadelen?
Ik heb dit geactiveerd en ingesteld, maar ben de afgelopen tijd niet gebeld door 'vreemde' nummers. Dus ik heb geen idee of het iets doet / goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag. Mijn oneplus one die op CM12 draait geeft een geluid zoals gewoon als ik een melding krijg van bijvoorbeeld een nieuwe email of als er een nieuwe video op youtube is geupload.
Het probleem is dat dit geluid niet uitgaat of ophoud... Hij blijft maar gaan totdat ik hem wegdruk, soort van oproep.
Is er een manier om ervoor te zorgen dat ie gewoon zoals ik gewend ben na een paar sec stopt?

Heb alles al geprobeerd maar kan niks vinden, het volume van het geluid vind ik wel, dit staat onder geluiden/meldingsvolume..

Iemand die dit ook heeft/had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gleighton
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Zoals ik al eerder schreef bevalt me de nieuweste update totaal niet. Is er een manier om gemakkelijk terug te gaan naar de vorige versie? Niet geroot oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ossi schreef op woensdag 02 september 2015 @ 09:43:
Voordelen? Nadelen?
Is volgens velen niet helemaal onschuldig hier, kan je gewoon de-installeren.

Ook niet om gevraagd maar toch gekregen, de standaard Bing pagina in je browser, gelukkig kan je deze uitzetten.

• Wii4all
  • Niet online
Dat probleem met die filmpjes in de browser afspelen is wel vreemd. Als je gewoon met een andere app zeg mx player of youtube afspeelt dan is het probleem er niet. Het gaat alleen fout als apps een soort van browser oplossing gebruiken. Bij Dumpert heb ik er ook last van.

Burp

• cypher21
heb nu met 12.1 ook last van vreselijke drain.
Google play services verbruikt het meest.

scherm sinds vanmorgen is 23 minuten aan geweest en ik heb nog maar 85% over :(

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 15:10
Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2015 @ 17:49:
[...]

Is volgens velen niet helemaal onschuldig hier, kan je gewoon de-installeren.

Ook niet om gevraagd maar toch gekregen, de standaard Bing pagina in je browser, gelukkig kan je deze uitzetten.
Leuk dat TrueCaller, je kan het er niet eens afgooien. 8)7
Dus ook al heb ik het niet geaccepteerd, misschien uploadt hij alsnog alles naar die server. |:(

Jij hebt Bing gekregen? :o
Ik kreeg Yahoo...

Echt schandalig dat ze aan je instellingen zitten te klooien :(
Ik heb inderdaad mijn startpagina uitgeschakeld, daarna was het weer zoals ik het had.

[ Voor 11% gewijzigd door Ossi op 03-09-2015 09:40 ]

• superiscch
Ossi schreef op donderdag 03 september 2015 @ 09:36:
[...]

Leuk dat TrueCaller, je kan het er niet eens afgooien. 8)7
Dus ook al heb ik het niet geaccepteerd, misschien uploadt hij alsnog alles naar die server. |:(

Jij hebt Bing gekregen? :o
Ik kreeg Yahoo...

Echt schandalig dat ze aan je instellingen zitten te klooien :(
Ik heb inderdaad mijn startpagina uitgeschakeld, daarna was het weer zoals ik het had.
Door de update te installeren ga je hiermee akkoord... Kleine lettertjes lezen ;) kijk eens op xda, daar staat een methode om het te verwijderen.

In de privacy settings kun je trouwen zaken blokkeren die de app wilt doen.

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-08 17:49
Wat een gedoe allemaal met de laatste update als ik dat allemaal zo lees............ Ik heb gelukkig niet heel veel van deze problemen al merk ik wel dat mijn battery idd sneller leegloopt. Zo wie zo loopt hij sneller leeg dan zou moeten maar dat is bij mij de FB app die op één of andere manier aan het einde van de dag 50% heeft opgeslurkt terwijl ik hem maar 2x ff had gebruikt. Dus de app op de achtergrond killen helpt hierbij.

Wat wel een probleem bij mij is, is dat mijn wifi van slag is en om de paar minuten zijn verbinding verliest. Die slurpt mijn battery leeg omdat hij elke keer opnieuw moet pollen naar een nieuw netwerk :-(

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Geen enkel probleem na de update... Sterker nog: Ik ben wel blij met het nieuwe apps overzicht. Scrollen in plaats van bladeren. Die bladerfunctie was echt enorm lomp en laggy...
Batterijduur is nog steeds uitstekend.

Mijn muziekcollectie op Discogs

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Ik zie bij privacy-settings nergens dat truecaller een verbinding gebruikt.

Hier helaas ook snel de batterij leeg en net alsof laden nog langer duurt dan voorheen (met zelfde lader).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:03
Jemig wat een drama die laatste OPO update. Batterij loopt leeg als een dolle, en opladen gaat veeeel trager. Op m'n vaste commute-autoritje van 30-45 minuten krijgt ie er nu 2% bij, dit was voorheen veel meer.

Vanmorgen rond 7uur van de lader op 100%. Na anderhalf uur niks doen -12% naar 88%. In de auto +2%, nu dus 90%. Volgens de ingebouwde accu-app slechts 1% verbruikt door de gmail app. M'n batterij is over 6 uur, rond half 4 vanmiddag leeg. Absurd.

Zit serieus aan de Moto X Play te denken.

edit: nee, ik heb niet weer een factory reset gedaan. Heb ik vrij recent (voor de laatste update) nog gedaan. Not amusing om een hele avond bezig te zijn om alles weer in te richten en alle accounts voor alle apps weer in te stellen.

[ Voor 19% gewijzigd door catchingfire op 04-09-2015 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

Toch vaag die verschillen in accu duur.
Heb de OTA ook ontvangen en ben tot nu toe blij met de update.
Accu blijft het goed doen. En kom de dag prima door.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
Aan de mensen met batterij probleem: hebben jullie al een factory reset gedaan? Altijd aan te raden na een grote update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Gleighton schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:18:
Zoals ik al eerder schreef bevalt me de nieuweste update totaal niet. Is er een manier om gemakkelijk terug te gaan naar de vorige versie? Niet geroot oid.
Vorige versie downloaden als zip file en deze flashen via de Recovery.

---

Erg apart dat er zoveel verschillende meningen zijn over de nieuwe update.
Mijn ervaring:
Mijn batterij lijkt langer mee te gaan, het nieuwe App overzicht vind ik super fijn en de Stagefright bug is eruit. Wat wil een mens nog meer?

[ Voor 20% gewijzigd door rens-br op 19-10-2015 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Geen factory reset gedaan en heb zelfs de indruk dat mijn batterij langer meegaat dan anders. Kan natuurlijk eerste indruk zijn maar toch, tevreden over update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:30
Enigste wat ik heb is dat de radio rom fucked up is met provider Vodafone.

Al eens eerder gehad en toen oudere radio geflashed waar men mij wel weer mee kon verstaan, ellende is is dat ik niet meer weet welke dat was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
schumi2004 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 14:56:
Enigste wat ik heb is dat de radio rom fucked up is met provider Vodafone.

Al eens eerder gehad en toen oudere radio geflashed waar men mij wel weer mee kon verstaan, ellende is is dat ik niet meer weet welke dat was :P
Ah
het probleem dat de gene die je aan de telefoon hebt zichzelf hoort echo-en de eerste paar seconden?
Heb ik ook last van i.c.m. vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
cypher21 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 15:05:
[...]

Ah
het probleem dat de gene die je aan de telefoon hebt zichzelf hoort echo-en de eerste paar seconden?
Heb ik ook last van i.c.m. vodafone
Heb een werkende image gevonden denk ik, stond gelukkig nog een backup op mijn toestel met 2 images.
Heb nu een image van 16.02.2015, volgens mij was dat een perfect werkende image

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Laatst online: 27-07 11:06

seninha

god's right foot

Gek dat sommige een batterij probleem hebben. Mijn Opo heb ik eergister tot een uur of 23h00 aan de lader gehangen hier op mn werk en heb nu nog 19% over.

Ben juist erg blij met laatste update.

Verticaal scrollen vind ik ook een uitvinding. Nu kan ik gewoon die ene app op vinger hoogte zetten om op te starten. Kan alles dus met een hand doen.

Geweldig

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
Ik zou morgen graag een OnePlus One aanschaffe (misschien wat bizar met de aankondiging van de OP2, maar ik heb dringend een nieuw toestel nodig).
Heeft iemand al ervaringen met de twee verzendopties bij OnePlus? Als ik voor de standard shipment kies, duurt dit dan echt 3-7 werkdagen (terwijl dit bij de express shipment maar 1-5 zou zijn). Ook: worden in beide gevallen de toestellen verzonden uit een Europees magazijn?
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Laatst online: 09:35
user001 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 20:01:
Ik zou morgen graag een OnePlus One aanschaffe (misschien wat bizar met de aankondiging van de OP2, maar ik heb dringend een nieuw toestel nodig).
Heeft iemand al ervaringen met de twee verzendopties bij OnePlus? Als ik voor de standard shipment kies, duurt dit dan echt 3-7 werkdagen (terwijl dit bij de express shipment maar 1-5 zou zijn). Ook: worden in beide gevallen de toestellen verzonden uit een Europees magazijn?
Bedankt!
Volgensmij ligt het distributiepunt in Engeland voor europa, daar werd die van mij iig van verzonden (al woonde ik toen ook in engeland)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Denk zelf dat het niet veel uitmaakt behalve dan de kosten ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Voorheen ging het scherm aan bij het oppakken en was de touchscreen meteen actief, na de update gaat het scherm nog steeds aan bij oppakken, maar is de touchscreen niet meer actief. Iemand een idee hoe ik dat weer terug krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
Bartske schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 20:36:
[...]

Volgensmij ligt het distributiepunt in Engeland voor europa, daar werd die van mij iig van verzonden (al woonde ik toen ook in engeland)
schumi2004 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 20:40:
Denk zelf dat het niet veel uitmaakt behalve dan de kosten ervoor.
Het prijsverschil is op dit moment €5, wat dus niet veel is. Indien de verzendtijd ongeveer hetzelfde is zal ik uiteraard wel de goedkoopste methode kiezen.
In een andere topic zag ik wel dat sommige toestellen uit Hongkong verzonden werden. Heb je dan geen kans op importkosten indien de zending wordt geopend door de douane?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Laatst online: 09:35
user001 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 20:48:
[...]

[...]

Het prijsverschil is op dit moment €5, wat dus niet veel is. Indien de verzendtijd ongeveer hetzelfde is zal ik uiteraard wel de goedkoopste methode kiezen.
In een andere topic zag ik wel dat sommige toestellen uit Hongkong verzonden werden. Heb je dan geen kans op importkosten indien de zending wordt geopend door de douane?
Als hij vanuit hongkong wordt verzonden wel, maar dit lijkt me niet hoor. Het kan dan ook zijn dat OP de importkosten van tevoren al betaald (bij dhl kun je dit doen volgensmij). Je kan altijd even een tweet sturen of een email als je het zeker wil weten natuurlijk.
Pagina: 1 ... 12 ... 32 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Accessoires: [OnePlus One] Accessoires
- RMA en support: [OnePlus] RMA & Support
- Rooten & Custom ROM's: [OnePlus One] Rooten & Custom ROM's
- Levertijden en prijzen: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen