De 3 bolletjes werken wel, dit komt voor als il wil antwoorden op een mail.
Ook als ik gegevens via contacten opzoeken blijft dit vak wit.
Heb net even voor je zitten kijken, maar kan het helaas ook niet vinden. Ik vind die conversatieindeling juist wel fijn! Misschien is een kwestie van even wennen?Binnetie schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:10:
Ik heb de update nog niet geinstalleerd, maar de standaard mail app (van Boxer?), hoe kan ik daar instellen dat hij niet op gespreksweergave gaat (de mailtjes worden dan gebundeld). Ik kan het maar niet vinden hoe ik dit uit kan zetten.
Misschien moet je dan voortaan gewoon de drie bolletjes gebruiken en de menu button omzetten naar een andere functie?leducw schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 08:11:
De 3 bolletjes werken wel, dit komt voor als il wil antwoorden op een mail.
[ Voor 19% gewijzigd door rens-br op 28-08-2015 09:22 ]
Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?
Het uitrolpercentage is op dit moment 25%. Als je een OTA wilt zul je even moeten wachten.Gotez schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 11:45:
Ik heb nog geen OTA melding gehad. Is deze nu aan alle gebruikers verstuurd? Of moet ik gewoon wachten?
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Hier ben ik ook benieuwd naar, voor mij momenteel de enige reden om te updaten.. heb het met bijna alle video's (in Chrome, MX Player enz.)Xmoo schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 10:49:
Kan iemand die de OTA geïnstalleerd heeft controleren of Streamen van media (Buiten Netflix, Plex, Youtube, etc.) nu wel werkt.
Als je bv een film ging streamen via SMB of via de Browser dan hing het beeld na 30sec vast en ging het geluid door. Velen hebben hier last van, hopelijk is het opgelost.
https://www.reddit.com/r/...g_issues_after_cm12s_ota/
Toch maar zelf geïnstalleerd. Drie video's via browser geprobeerd en dat gaat goed. Straks thuis streamen vanuit NAS proberen.x3rius schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 11:53:
[...]
Hier ben ik ook benieuwd naar, voor mij momenteel de enige reden om te updaten.. heb het met bijna alle video's (in Chrome, MX Player enz.)
Zal vanavond zelf de update installeren en kijken of dit is opgelost
Ik had hier voor de update geen last van en nu ook niet, dus weet niet hoe representatief dit is.Xmoo schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 10:49:
Kan iemand die de OTA geïnstalleerd heeft controleren of Streamen van media (Buiten Netflix, Plex, Youtube, etc.) nu wel werkt.
Als je bv een film ging streamen via SMB of via de Browser dan hing het beeld na 30sec vast en ging het geluid door. Velen hebben hier last van, hopelijk is het opgelost.
https://www.reddit.com/r/...g_issues_after_cm12s_ota/
Je kan de voorruitgang bijhouden door Cyanogen updatetracker te installeren. Hiermee kan je niet de OTA melding forceren maar wel de Rom downloaden en deze dmv. je recovery installeren.Gotez schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 11:45:
Ik heb nog geen OTA melding gehad. Is deze nu aan alle gebruikers verstuurd? Of moet ik gewoon wachten?
[ Voor 21% gewijzigd door rens-br op 28-08-2015 13:16 ]
Nee is nog niet (volledig) opgelost, bijvoorbeeld een 1080p video van Tweakers.net streamen via chrome hapert. Wel weet ik inmiddels een workaround, als je root toegang hebt kun je in de system map het bestand build.prop aanpassen. Als je de regel av.streaming.offload.enable op false zet in plaats van true en opnieuw opstart,dan werkt streamen bij mij normaal. (Tenminste voor de video's/applicaties waarbij ik er last van had.)x3rius schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 11:53:
[...]
Hier ben ik ook benieuwd naar, voor mij momenteel de enige reden om te updaten.. heb het met bijna alle video's (in Chrome, MX Player enz.)
Zal vanavond zelf de update installeren en kijken of dit is opgelost
Van mij mag je een minnetje geven. Ik ben gewoon kritisch op de telefoon die ik nu heb, het is een geweldig ding, zeker voor die prijs, maar er zijn wat zaken die bij mijn vorige telefoon gewoon beter waren. En dat mag ik hier best zeggen lijkt me.jimmy_dg schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:36:
Kunnen we ook minnetjes geven.. Komt weer de eindeloze iOS vs. Android discussie
Burp
Heeft ook te maken met HW accel. Ik zie dat hij standaard HW accel wilt gebruiken ipv SW. Zet je het op SW, loopt het perfect.Maarren schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 14:52:
[...]
Nee is nog niet (volledig) opgelost, bijvoorbeeld een 1080p video van Tweakers.net streamen via chrome hapert. Wel weet ik inmiddels een workaround, als je root toegang hebt kun je in de system map het bestand build.prop aanpassen. Als je de regel av.streaming.offload.enable op false zet in plaats van true en opnieuw opstart,dan werkt streamen bij mij normaal. (Tenminste voor de video's/applicaties waarbij ik er last van had.)
Van wat ik heb kunnen vinden it het probleem in CM.EeePC schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:28:
Dat is toch huilen?! Dat ze zoiets simpels en essentieels als filmpjes streamen, wat je gewoon heel vaak doet met je telefoon, niet fatsoenlijk werkend krijgen?! Is het de schuld van Google of van CM?
Je kan zeggen wat je wilt over Apple, maar zulk soort gezeur heb je nooit met iOS...
Het is te hopen dat ze dat deze eeuw dan nog oplossenXmoo schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 16:54:
[...]
Heeft ook te maken met HW accel. Ik zie dat hij standaard HW accel wilt gebruiken ipv SW. Zet je het op SW, loopt het perfect.
[...]
Van wat ik heb kunnen vinden it het probleem in CM.
[ Voor 10% gewijzigd door Medic op 28-08-2015 18:36 ]
Je moet expliciet aangeven dat telefoongesprekken dan wel mogen afgaanZidane007nl schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 18:43:
Ik loop tegen het eerste grote probleem aan. Bij inkomende gesprekken krijg ik geen beltoon te horen, terwijl het geluid wel aan staat. Nu zet ik als ik ga slapen de telefoon op Prioriteit tot alarm af gaat. Heeft het daar iets mee te maken? Telefoontjes kwamen niet tijdens Prioriteit binnen.
Ik weet het niet, het is voor mij in ieder geval niet opgelost ook niet volgens de bugtracker. Zie ook https://jira.cyanogenmod....t/mobile#issue/BACON-3397Medic schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 18:36:
De video bug was toch al een tijdje terug geplet?
http://review.cyanogenmod.org/#/c/94793/
Volgens mij zat die fix niet in 12.0.
Maar in de nightly's die ik draaide zeker weten wel
En volgens die pagina zit de fix ook in 12.1
De telefoongesprekken waren niet tijdens Prioriteit modus. Ik zag ze ook gewoon binnen komen, maar hoorde geen beltoon.418O2 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 18:54:
[...]
Je moet expliciet aangeven dat telefoongesprekken dan wel mogen afgaan
[ Voor 24% gewijzigd door balarina op 29-08-2015 10:05 ]
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Respectfully, TTB.
Verwijderd
[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2015 10:09 . Reden: Slecht gelezen ]
Volume knop naar beneden ingedrukt houden. Dan zie je vanzelf het balkje teruglopen tot in trilstand. Dit werkt natuurlijk alleen in normale en prioriteit modus, in de "geen geluid" modus is en blijft de telefoon helemaal stil, ook geen trillen dus.leducw schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 10:56:
Wat is na de update de snelste manier om de oneplus alleen op trilstand te zetten?
Ok bedankt, vroeger zag je ook dat de gsm in trilstand stond nu dus niet meer?THWIT schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 13:45:
[...]
Volume knop naar beneden ingedrukt houden. Dan zie je vanzelf het balkje teruglopen tot in trilstand. Dit werkt natuurlijk alleen in normale en prioriteit modus, in de "geen geluid" modus is en blijft de telefoon helemaal stil, ook geen trillen dus.
[ Voor 12% gewijzigd door leducw op 29-08-2015 16:31 ]
Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?
Dat lijkt de enige optie... hoewel er op het forum van oneplus wordt aangegeven dat de hele lollipop update moet worden gedaan. Ook met de TWRP versie moet je rekening houden.Verwijderd schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 10:07:
Of de incremental update flashen
[ Voor 13% gewijzigd door ttb_82 op 29-08-2015 20:31 . Reden: Bron toegevoegd ]
Respectfully, TTB.
[ Voor 6% gewijzigd door anie op 30-08-2015 09:41 ]
[ Voor 68% gewijzigd door paragon op 30-08-2015 16:12 ]
omniaqwerty schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 22:40:
Meer mensen met dit probleem?
Meerdere users geïnstalleerd, sinds update naar
Cyanogen 12.1-YOG4PAS1N0
werken de Home en Menu knop niet meer.
Iig niet alleen op de wereld, maar no response aldaar:
http://forum.cyanogenmod....s-buttons-non-functional/
Hier geen enkel probleem, het werkt zoals het hoortIk ben sinds gisterenavond over op 12.1. Wat mij gelijk opvalt is dat ik die themer niet meer kan vinden, dat kwastje waarmee je elk menu een andere look kon geven. Andere mensen dit ook opgevallen en evt een oplossing ?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Verwijderd
anie schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 09:40:
Ik ben sinds gisterenavond over op 12.1. Wat mij gelijk opvalt is dat ik die themer niet meer kan vinden, dat kwastje waarmee je elk menu een andere look kon geven. Andere mensen dit ook opgevallen en evt een oplossing ?
Verwijderd
Die modus heeft er altijd al in gezeten: volume knop ingedrukt houden totdat hij bij nul staat en dan in dat venster "Priority" kiezen. Als je dan op het tandwieltje drukt kan je ook nog een zelf kiezen wat hij wel/niet blokkeert en of notification leds zijn toegestaan.Bor schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 22:38:
Na de OTA te hebben uitgevoerd accepteerde bij mij de telefoon geen enkele input meer. Ik kon dus ook mijn SIM niet meer unlocken. Een restart heeft dit tot nu toe opgelost maar ik vond het wel redelijk slordig. Tot nu toe heb ik het idee dat alles weer wat vlotter lijkt te reageren en echte bugs ben ik nog niet tegen gekomen.
Zit de ouderwetse silent mode (met notificatie leds) ook weer in deze versie?
24x170SF, oost (105 graden), 25 graden, Steca3600/ 5D, 17-40, 24-105, 70-200/ WH-MDC05F3E5, 50L E-boiler, Gasloos per27-01-2017
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
M5n
Dank voor deze post; heeft bij mij beslist het hele kl*terige gebuffer tijdens streams verholpen! Wel een tip: als je een nieuwe kernel erop zet dan staat ie weer "terug bij af". Even om te onthouden dus.Maarren schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 14:52:
[...]
Nee is nog niet (volledig) opgelost, bijvoorbeeld een 1080p video van Tweakers.net streamen via chrome hapert. Wel weet ik inmiddels een workaround, als je root toegang hebt kun je in de system map het bestand build.prop aanpassen. Als je de regel av.streaming.offload.enable op false zet in plaats van true en opnieuw opstart,dan werkt streamen bij mij normaal. (Tenminste voor de video's/applicaties waarbij ik er last van had.)
Hier had ik ook last van, erg slordig. Heb ook het idee dat de telefoon wat sneller leeg loopt en een stuk langzamer oplaad (3hrs until full, op 55% met bijgeleverde oplader).Bor schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 22:38:
Na de OTA te hebben uitgevoerd accepteerde bij mij de telefoon geen enkele input meer. Ik kon dus ook mijn SIM niet meer unlocken. Een restart heeft dit tot nu toe opgelost maar ik vond het wel redelijk slordig. [...]
Als je wilt dat een aanpassing blijft moet je in /data een bestandje local.prop aanmaken en daar in zetten. Die overruled build.prop en overleeft wipes (tenzij je data wipet dus :-P)GurbY{nl} schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 15:07:
[...]
Dank voor deze post; heeft bij mij beslist het hele kl*terige gebuffer tijdens streams verholpen! Wel een tip: als je een nieuwe kernel erop zet dan staat ie weer "terug bij af". Even om te onthouden dus.
OK; tnx. Even voor mijn begrip: is enkel deze aanpassing in local.prop voldoende, of moet daar juist de volledige inhoud van build.prop instaan (inclusief de aanpassingen uiteraard)?superiscch schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 21:49:
[...]
Als je wilt dat een aanpassing blijft moet je in /data een bestandje local.prop aanmaken en daar in zetten. Die overruled build.prop en overleeft wipes (tenzij je data wipet dus :-P)
Alleen overridesGurbY{nl} schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 07:29:
[...]
OK; tnx. Even voor mijn begrip: is enkel deze aanpassing in local.prop voldoende, of moet daar juist de volledige inhoud van build.prop instaan (inclusief de aanpassingen uiteraard)?
Ik heb de laatste tijd ook battery drain problemen: in standby mode is het stroomverbruik drastisch gestegen.DigitalError schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 08:28:
Heel fijn, na de update trekt de play services weer eens heel mijn batterij leeg. Maar als ik alles op negeren/weigeren zet krijg ik constant de melding dat play services is gestopt en daar word je ook doodziek van.
[ Voor 20% gewijzigd door Binnetie op 01-09-2015 10:17 ]
Gewoon via de opties van je homescreen (via de optie-knop), de opties 'omhoog schuiven' en daar bij 'instellingen overzicht' kiezen voor de indeling "met pagina's" ipv "verticaal")Brammos85 schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 11:38:
Hoe pas ik die lelijke menu aanpassing aan dat al mijn apps nu op alfabetische volgorde staan met alfabetletters aan de zijkant? Vond de vorige echt mooier..
dank!kontroll schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 12:31:
[...]
Gewoon via de opties van je homescreen (via de optie-knop), de opties 'omhoog schuiven' en daar bij 'instellingen overzicht' kiezen voor de indeling "met pagina's" ipv "verticaal")
Verwijderd
Hier hetzelfde na deze update, accu gaat heel hard leeg nu, haal nauwelijk einde van de dag, ben er nog niet achter wat de oorzaak is.Bor schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 16:54:
Ik heb een behoorlijke battery drain lijkt het sinds de update. Ik haal nu 55% aan het eind van de werkdag met 95% idle time. Dat was echt behoorlijk hoger! Ook lijkt het toetsenbord tijdens het unlocken van de sim nog regelmatig niet tot erg traag te reageren. Tot nu toe nog niet heel erg blij.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2015 19:27 ]
Ja is bekend. Ik had het met whatsapp: allemaal verschillende meldingsgeluiden geprobeerd maar telkens als een appje binnenkwam: doodse stilte. Bleek inderdaad de default alarmmelding te zijn...(die dus uitstond).Otherside1982 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 10:08:
De 12.1 update staat er op bij mij sinds gisteren. Vanmorgen liep mijn wekker af zonder geluid. Blijkbaar stond mijn wekker ingesteld om de "default" alarm ringtone te gebruiken en die default bestaat blijkbaar niet of niet meer. Mijn alarm liep dus wel op tijd af, het scherm ging aan maar er was geen geluid te horen.
Ik heb dan maar een ringtone gekozen voor het alarm ipv die op default te laten staan.
Ik heb dit geactiveerd en ingesteld, maar ben de afgelopen tijd niet gebeld door 'vreemde' nummers. Dus ik heb geen idee of het iets doet / goed werkt.Ossi schreef op woensdag 02 september 2015 @ 09:43:
Ik heb vanmorgen de update maar eens geinstalleerd, geen idee of het echt grote veranderingen met zich meebrengt. Ik zie nu als ik wil gaan bellen een melding van truecaller komen. Gebruiken jullie dit?
Voordelen? Nadelen?
Verwijderd
Verwijderd
Is volgens velen niet helemaal onschuldig hier, kan je gewoon de-installeren.Ossi schreef op woensdag 02 september 2015 @ 09:43:
Ik heb vanmorgen de update maar eens geinstalleerd, geen idee of het echt grote veranderingen met zich meebrengt. Ik zie nu als ik wil gaan bellen een melding van truecaller komen. Gebruiken jullie dit?
Voordelen? Nadelen?
Burp
Leuk dat TrueCaller, je kan het er niet eens afgooien.Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2015 @ 17:49:
[...]
Is volgens velen niet helemaal onschuldig hier, kan je gewoon de-installeren.
Ook niet om gevraagd maar toch gekregen, de standaard Bing pagina in je browser, gelukkig kan je deze uitzetten.
[ Voor 11% gewijzigd door Ossi op 03-09-2015 09:40 ]
Door de update te installeren ga je hiermee akkoord... Kleine lettertjes lezenOssi schreef op donderdag 03 september 2015 @ 09:36:
[...]
Leuk dat TrueCaller, je kan het er niet eens afgooien.![]()
Dus ook al heb ik het niet geaccepteerd, misschien uploadt hij alsnog alles naar die server.![]()
Jij hebt Bing gekregen?
Ik kreeg Yahoo...
Echt schandalig dat ze aan je instellingen zitten te klooien
Ik heb inderdaad mijn startpagina uitgeschakeld, daarna was het weer zoals ik het had.
[ Voor 19% gewijzigd door catchingfire op 04-09-2015 10:52 ]
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Vorige versie downloaden als zip file en deze flashen via de Recovery.Gleighton schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:18:
Zoals ik al eerder schreef bevalt me de nieuweste update totaal niet. Is er een manier om gemakkelijk terug te gaan naar de vorige versie? Niet geroot oid.
[ Voor 20% gewijzigd door rens-br op 19-10-2015 09:27 ]
Ahschumi2004 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 14:56:
Enigste wat ik heb is dat de radio rom fucked up is met provider Vodafone.
Al eens eerder gehad en toen oudere radio geflashed waar men mij wel weer mee kon verstaan, ellende is is dat ik niet meer weet welke dat was
Heb een werkende image gevonden denk ik, stond gelukkig nog een backup op mijn toestel met 2 images.cypher21 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 15:05:
[...]
Ah
het probleem dat de gene die je aan de telefoon hebt zichzelf hoort echo-en de eerste paar seconden?
Heb ik ook last van i.c.m. vodafone
Volgensmij ligt het distributiepunt in Engeland voor europa, daar werd die van mij iig van verzonden (al woonde ik toen ook in engeland)user001 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 20:01:
Ik zou morgen graag een OnePlus One aanschaffe (misschien wat bizar met de aankondiging van de OP2, maar ik heb dringend een nieuw toestel nodig).
Heeft iemand al ervaringen met de twee verzendopties bij OnePlus? Als ik voor de standard shipment kies, duurt dit dan echt 3-7 werkdagen (terwijl dit bij de express shipment maar 1-5 zou zijn). Ook: worden in beide gevallen de toestellen verzonden uit een Europees magazijn?
Bedankt!
Bartske schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 20:36:
[...]
Volgensmij ligt het distributiepunt in Engeland voor europa, daar werd die van mij iig van verzonden (al woonde ik toen ook in engeland)
Het prijsverschil is op dit moment €5, wat dus niet veel is. Indien de verzendtijd ongeveer hetzelfde is zal ik uiteraard wel de goedkoopste methode kiezen.schumi2004 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 20:40:
Denk zelf dat het niet veel uitmaakt behalve dan de kosten ervoor.
Als hij vanuit hongkong wordt verzonden wel, maar dit lijkt me niet hoor. Het kan dan ook zijn dat OP de importkosten van tevoren al betaald (bij dhl kun je dit doen volgensmij). Je kan altijd even een tweet sturen of een email als je het zeker wil weten natuurlijk.user001 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 20:48:
[...]
[...]
Het prijsverschil is op dit moment €5, wat dus niet veel is. Indien de verzendtijd ongeveer hetzelfde is zal ik uiteraard wel de goedkoopste methode kiezen.
In een andere topic zag ik wel dat sommige toestellen uit Hongkong verzonden werden. Heb je dan geen kans op importkosten indien de zending wordt geopend door de douane?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq