Precies hetzelfde wat? De topicstart is niet hetzelfde als het topic. Als ik in de topicstart PHP noem en ik ga vervolgens door over Java, dan gaat mijn topic over Java, niet over PHP. Dat zie je dan terug in de tags. Bij voedingen is dat niet anders.
Ik ben niet zo'n iemand die iedereen hetzelfde gaat adviseren, zoals 90% van de mensen in CAA en DAA wel doet. Dus dat zul je niet zien, vandaar ook dat het dus wel nuttige koppelingen waren.
Die conclusie klopt gewoon niet. Die koppeling is
niet nuttig. Als een koppeling niet voor de meeste posts in een topic werkt, dan werkt de koppeling niet voor het topic. Die koppeling hoort dan wel op een topic over een specifieke voeding van een specifiek merk. Of zelfs op een generiek topic voor alle voedingen van dat merk. Maar
niet op dit algemene topic...
Daarvoor moet je niet bij mij zijn. Productkoppelingen staan standaard al ingeklapt en datzelfde hoort ook te gelden voor tags, dat dat niet zo is ligt natuurlijk niet aan mij. Maar dat heeft er dus niks mee te maken.
Het was niet de reden dat het uiteindelijk weggehaald is maar dáár had je toch wel meteen aan kunnen zien dat je misschien niet zo lekker bezig was met die koppelingen...
Migrator schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 20:06:
[...]
Dat is persoonlijk

. Als je over een bepaald product wil weten wat voor een topics er allemaal over zijn zijn ook algemene topics relevant. Met slim koppelen kun je meerdere topics dan alleen de producttopics weergeven: Eerst, als deze bestaat, het producttopic, dan productserie, dan productgroep/merk/vergelijkbare producten of iets dergelijks. Dat lijkt me mogelijk met wat slim taggen. Bij een voeding komt er dan automatisch het voedingentopic naar boven. Moeten de tags natuurlijk wel consistent zijn, want er is een tag 'voedingen' en een tag 'Psu'.
Er is een categorie voedingen en een tag psu. Die categorie is overigens ook te koppelen volgens mij, en misschien valt daar uiteindelijk in de PW iets leuks mee te doen.
Bij een gelijke waardering van alle tags is dat inderdaad niet iets dat je moet willen;
deze heeft ook nog zoveel tags, nog algemener dan het voedingentopic had.
Het voedingentopic had er meer, véél meer.

Maar we zijn ook nog steeds bezig met het corrigeren van overijverig getagde topics, je gaat er nog wel meer tegenkomen.
[
Voor 30% gewijzigd door
NMe op 21-05-2015 20:09
]