De Devschuur Coffee Corner - Iteratie ➒ Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 101 Laatste
Acties:
  • 366.621 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:07

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter

De Devschuur Coffee Corner

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/bnZXKWVxCPWgQBFzdMKOjdJa/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/SAPRhvb6TvCXpW8oFrLAF5Vx/full.jpg

Voor de Designers onder ons:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/n83nhGbUTT6dXORy4pA8eVDD/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/SyytHPfOrZF2VO1DHi44zQX8/full.png

En koffie drink je niet uit een kopje, maar uit een:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0rWswJoMrVUkhbyX4NG5vkPs/full.jpg

De wat?
Na eerdere initiatieven en een verzoek van Sebazzz in "Feedback op moderatie binnen de Devschuur" konden we in de Devschuur natuurlijk niet achterblijven met het bouwen van een hoekje waar iets informeler met elkaar gepraat kan worden. Ben je trots op je nieuwe stukje software, blij met het halen van je deadline of geërgerd omdat je software af is maar niet gebruikt wordt? Heb je een nieuwe techniek ontdekt en wil je die ter sprake brengen? Dan zit je hier goed. :)

Ah, de Coffee Corner is dus een spamhoekje?
Nee. :) Totale onzin is hier net zo ongewenst als op de rest van GoT. We willen graag zien dat dit initiatief leuk van de grond komt, maar dan wel met inhoudelijke discussies die daadwerkelijk relevant zijn binnen het Devschuur-thema. ;)

Ook is dit topic niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep, niet als vraagbaak. :)

IRC
Slowchat is leuk maar handig is anders natuurlijk. Bovendien is een topic nou niet echt de beste plaats om te chatten. Als je wil chatten, dan is er een beter alternatief op irc.tweakers.net, namelijk #devschuur. :)

Waarom een coffee corner en geen kroeg?
No coffee, no workee :P

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-04 15:49

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

_David_ schreef op maandag 04 mei 2015 @ 14:54:
De felheid is er altijd bij reviews van microsoft producten, zie ook de reviews van de lumia's of die telefoon camera roundup.
Felheid is er gewoon altijd. Tweakers zijn niet snel tevreden (overigens regelmatig terecht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
_David_ schreef op maandag 04 mei 2015 @ 14:54:
De felheid is er altijd bij reviews van microsoft producten, zie ook de reviews van de lumia's of die telefoon camera roundup.
Maar heb je het dan over inhoudelijke discussies (voor zover je die discussies inhoudelijk kunt noemen dan), of heb je het over reacties die gericht zijn op de review zelf.

Ik ben het wel met de consensus eens dat ik een behoorlijke haat danwel twijfel richting MS producten proef van de Tweakers.net redactie.

Hier trouwens het GR draadje: MS Surface 3 review

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-04 13:59

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Douweegbertje schreef op maandag 04 mei 2015 @ 15:34:
[...]

Felheid is er gewoon altijd. Tweakers zijn niet snel tevreden (overigens regelmatig terecht).
Nou, kijk dan even naar de reacties onder reviews van android telefoons/iphone vs microsoft producten, er is altijd een zeker felheid maar die is er veel meer bij microsoft producten.
.oisyn schreef op maandag 04 mei 2015 @ 15:42:
[...]

Maar heb je het dan over inhoudelijke discussies (voor zover je die discussies inhoudelijk kunt noemen dan), of heb je het over reacties die gericht zijn op de review zelf.
ik heb het vooral over de reacties die gericht zijn op de review zelf, er is op dit moment vrij weinig inhoudelijk discussie te vinden in de reacties.

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-04 21:06
Het is iets wat mij al een tijdje geleden opgevallen is. Redactie reviews van MS producten zijn vaak gewoon 'raar'. Om die reden hecht ik er eigenlijk al geen waarde meer aan.
Als ik een 'echte' review wil lezen over deze producten dan lees ik user reviews, of ga ik naar andere sites.

En nu ik dit zo schrijf realiseer ik me dat ik hierdoor in het algemeen Redactie reviews vaker links laat liggen. Ongeacht over welk product het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Achja, ik vind dat reviews hier vaak wel een aardige indruk geven, maar de conclusie maak ik zelf wel aangezien de redactie zelden echt dezelfde punten belangrijk vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

RayNbow

Kirika <3

Het enige probleem van de Surface 3 is de zwakke euro. :+

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:03

GateKeaper

#1 Procastinator

D-Raven schreef op maandag 04 mei 2015 @ 15:47:
Het is iets wat mij al een tijdje geleden opgevallen is. Redactie reviews van MS producten zijn vaak gewoon 'raar'. Om die reden hecht ik er eigenlijk al geen waarde meer aan.
Ik neem de moeite al niet eens meer om het hele verhaal te lezen met bijhorende "kritiek-topic". Maar faalt de redactie hier niet vooral in het feit waarin het overgrote deel van de consumenten ook falen? Niemand lijkt te beseffen dat een Surface (Pro) niet met een normale tablet vergeleken moet worden. Ze voorzien in een volledig andere behoefte.

De review sluit met dat het een product is voor een "nichemarkt". Volgens mij komt dat juist door dit soort reviews. Als meer mensen inzien dat dit een vervanger kan zijn voor zowel hun desktop/laptop als hun tablet, dan zal het apparaat vanzelf uit de "niche" komen.

Daarnaast vind ik juist die niche een van zijn sterken punten. Er is gewoon geen (waardig) alternatief voor. Dat maakt hem niet minder goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-04 13:59

_David_

FP ProMod

llama llama duck

het kritiek topic bevat wel een interessante post: WoutF in "MS Surface 3 review" :P

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Tja ik heb daar maar wat netter m'n mening gegeven maar aangezien dit de uitlaatklep is; ik vind het af en toe echt een 'boehoe ze vinden mn review niet goed' en aan de andere kant veel gezeik van mensen die niets boeiend te melden hebben als 'uhuhuh apple blaat' of ' qqqqqq windows zooo'.
Het zou al schelen om reacties op de FP te beoordelen op IQ, en dan gewoon mensen te bannen omdat ze te achterlijk zijn om een fatsoenlijke en onderbouwende mening te geven. Met veel dingen reageer ik gewoon niet omdat ik geen of weinig verstand van een onderwerp heb. 90% van de overige gebruikers die posten zouden dat ook eens moeten doen. Scheelt namelijk een hoop.
Echt als ik mod was had ik deze al een perm ban gegeven die alleen dit stukje tekst heeft getypt:
Belachelijk, het bewijs dat tweakers gewoon een MS site is geworden. Noem het dan gewoon MSTweakers.
Het voegt echt geen ene fuck toe en het bewijst dat hij niet geschikt is om een discussie te voeren.

[ Voor 5% gewijzigd door Douweegbertje op 04-05-2015 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

Douweegbertje schreef op maandag 04 mei 2015 @ 18:20:
Echt als ik mod was had ik deze al een perm ban gegeven die alleen dit stukje tekst heeft getypt:
[...]

Het voegt echt geen ene fuck toe en het bewijst dat hij niet geschikt is om een discussie te voeren.
Maar wanneer je diegene een ban cadeau doet, valt het onder "censuur", "dictatorschap" of "oosterse praktijken" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
D-Raven schreef op maandag 04 mei 2015 @ 15:47:
Als ik een 'echte' review wil lezen over deze producten dan lees ik user reviews, of ga ik naar andere sites.
De meeste reviews van tweakers stellen geen reet voor, ik heb nog nooit serieus een review van Tweakers meegenomen in een aanschaf.

Op een andere noot, eindelijk heeft Firefox HTML5 standaard YouTube support! Kan eindelijk Flash eraf gemieterd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Megamind schreef op maandag 04 mei 2015 @ 18:23:
[...]

De meeste reviews van tweakers stellen geen reet voor, ik heb nog nooit serieus een review van Tweakers meegenomen in een aanschaf.
Ja ok, dat is prima als je dat natuurlijk vindt maar je post het nu hier. Zo'n loze zin in een relatief serieus discussie topic of onder de review zelf is gewoon...niet logisch. Om het dan maar netjes te noemen. Als iemand het nu netjes zou kunnen onderbouwen dan kun je zoiets ook daadwerkelijk zeggen. Dat gebeurt nu heel vaak niet.
GateKeaper schreef op maandag 04 mei 2015 @ 18:22:
[...]

Maar wanneer je diegene een ban cadeau doet, valt het onder "censuur", "dictatorschap" of "oosterse praktijken" :+
Daarom ben ik ook geen mod :+

Ooit wel geweest op een vrij groot game forum, maar ik houd er niet van om constant politiek correct te zijn.

[ Voor 24% gewijzigd door Douweegbertje op 04-05-2015 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercatres
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-04 13:22
Oh the joys of moderatorship :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Douweegbertje schreef op maandag 04 mei 2015 @ 18:27:
[...]

Ooit wel geweest op een vrij groot game forum, maar ik houd er niet van om constant politiek correct te zijn.
Tja dat is wel topprioriteit als mod op tweakers :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
dcm360 schreef op maandag 04 mei 2015 @ 16:07:
Achja, ik vind dat reviews hier vaak wel een aardige indruk geven, maar de conclusie maak ik zelf wel aangezien de redactie zelden echt dezelfde punten belangrijk vindt.
Ik vind echt de conclusie op tweakers helemaal geen weging hebben aangezien niet duidelijk is hoe ze bij het cijfer zijn gekomen. Het voelt vaak als natte vinger werk en weinig consistentie tussen de reviews imo. Ik zou heel wat meer vertrouwen hebben als ze een wegings kaart zouden hebben ofzo.

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:05
Schaamteloze reclame voor mijn "Help, ik kan geen C++!" topic

Ik speel laatste tijd met C++. Op zich nog best leuk taaltje, als je er maar geen gekke dingen mee doet.

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
Gamebuster schreef op maandag 04 mei 2015 @ 20:45:
Schaamteloze reclame voor mijn "Help, ik kan geen C++!" topic

Ik speel laatste tijd met C++. Op zich nog best leuk taaltje, als je er maar geen gekke dingen mee doet.
Word je nu C++ fanboy :+?

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online

RayNbow

Kirika <3

Gamebuster schreef op maandag 04 mei 2015 @ 20:45:
Geef mij maar Haskell... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:05
Rutix schreef op maandag 04 mei 2015 @ 22:03:
[...]

Word je nu C++ fanboy :+?
Maybe some day

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
RayNbow schreef op maandag 04 mei 2015 @ 22:09:
[...]

Meh :+ ik heb nooit echt aan Haskell kunnen wennen.

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online

RayNbow

Kirika <3

Rutix schreef op maandag 04 mei 2015 @ 22:40:
[...]

Meh :+ ik heb nooit echt aan Haskell kunnen wennen.
Ik vind het bijv. alleen al fijn dat je in Haskell niet hoeft aan te geven wat je typeparameters zijn, dat zit namelijk al in de syntax ingebakken: typeconstructors met een hoofdletter, variabelen met een kleine letter. Scheelt noise. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:48

mrc4nl

Procrastinatie expert

tijd voor een nieuw deeltje?

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-04 15:30
Slaan we iteratie 9 dan ook over net als Windows :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-04 23:35

Matis

Rubber Rocket

Goed plan of we << 1 naar deeltje 16.

[ Voor 60% gewijzigd door Matis op 05-05-2015 08:51 ]

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spleethoven
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-01-2024
Heeft er iemand trouwens een idee waarom mijn virtualbox machine geen hoge resolutie wil aanzetten. 1024x768 is niet echt werkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swedish Clown
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-04 22:41

Swedish Clown

Erlang <3

Straks follow up interview voor nieuwe baan. Stiekem best nerveus want zal een flinke stap zijn oOo

Always looking for developers wanting to work with Erlang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-04 18:01

ElkeBxl

Tassendraagster

spleethoven schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 09:20:
Heeft er iemand trouwens een idee waarom mijn virtualbox machine geen hoge resolutie wil aanzetten. 1024x768 is niet echt werkbaar.
De add-ins al geinstalleerd?

Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spleethoven
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-01-2024
ElkeBxl schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 09:23:
[...]

De add-ins al geinstalleerd?
Die had ik inderdaad niet geïnstalleerd. :F :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-04 14:52

TheNephilim

Wtfuzzle

Goh, toch nog mensen te vinden hier! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl

ElkeBxl

Tassendraagster

spleethoven schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 09:59:
[...]

Die had ik inderdaad niet geïnstalleerd. :F :$
Easy mistake :)
TheNephilim schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 10:00:
Goh, toch nog mensen te vinden hier! 8)
Zo rustig hier tegenwoordig?
/me was eens wat afwezig de laatste weken

Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Nu online
RayNbow schreef op maandag 04 mei 2015 @ 22:09:
[...]

Jammer dat weinig bedrijven het gebruiken, doe mij maar Scala. :P
Afbeeldingslocatie: https://imgs.xkcd.com/comics/haskell.png

:+

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
ElkeBxl schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 10:02:
[...]

Easy mistake :)

[...]

Bevrijdingsdag ;) sommige mensen zijn vrij 8)

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-04 14:52

TheNephilim

Wtfuzzle

Haha, ja Bevrijdingsdag inderdaad :p Moeten jullie allemaal niet op festivals zijn enzo? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl

ElkeBxl

Tassendraagster

Rutix schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 10:05:
[...]

Bevrijdingsdag ;) sommige mensen zijn vrij 8)
Als vlaming had ik daar nog nooit van gehoord. TIL...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gleighton
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Ja, maar jullie zijn dan weer op de dag van de arbeid vrij. Wij Nederlanders vereren dat door gewoon te werken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl

ElkeBxl

Tassendraagster

Ja ik vind zelf een vrije dag genaamd "dag van de arbeid" nogal bizar... Ik had liever dat ik die dag op een zelfgekozen moment kon opnemen. Al was verlengd weekend wel leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online

RayNbow

Kirika <3

WernerL schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 10:02:
[...]

Jammer dat weinig bedrijven het gebruiken, doe mij maar Scala. :P
[afbeelding]

:+
De syntax van Scala vind ik soms alleen wat rommelig. :p

Daarnaast is het een misdaad om een xkcd te includen zonder title-tekst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
TheNephilim schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 10:06:
Haha, ja Bevrijdingsdag inderdaad :p Moeten jullie allemaal niet op festivals zijn enzo? :+
Nee. Weer is te kut :+ ik ga gewoon lekker bij iemand chillen ^_^

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-04 08:21
ElkeBxl schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 10:02:
Niet alleen jij, maar ook Rubinski... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl

ElkeBxl

Tassendraagster

wsitedesign schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 10:13:
[...]

Niet alleen jij, maar ook Rubinski... O-)
En daarmee wil je wat zeggen? :p Ik heb hem zelf al paar maand niet meer gehoord eigenlijk, die is zeker verloren gelopen in Zuid-Frankrijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-04 11:56
Zijn er hier veel mensen die moeten werken? Mijn baas verschuilt zich achter het ontbreken van een CAO :/ Leuk dat eerder was gezegd dat we vrij hadden, en hij er gisteren rond lunch ineens mee kwam dat we toch moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Laatst online: 05:07

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Avalaxy schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 10:24:
Zijn er hier veel mensen die moeten werken? Mijn baas verschuilt zich achter het ontbreken van een CAO :/ Leuk dat eerder was gezegd dat we vrij hadden, en hij er gisteren rond lunch ineens mee kwam dat we toch moeten werken.
Bij ons was iedereen in de veronderstelling dat we vrij zijn vandaag, dus zijn we vrij :P

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online

RayNbow

Kirika <3

4 en 5 mei vrij. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Nu online
Ik zag het gisteren toevallig op de agenda staan. (Ik kijk bijna nooit op dat ding) en een collega wist het heel subtiel te vertellen. "Morgen zijn we vrij dus dat wordt woensdag pas".. Morgen vrij? Ow? ok dan. :+

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Zijn er hier veel mensen die moeten werken? Mijn baas verschuilt zich achter het ontbreken van een CAO :/
Wij werken ook vandaag, maar stoppen wel eerder. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Laatst online: 14:14

alienfruit

the alien you never expected

Nee, moet werken vandaag. Maar gisteren was ik vrij :) Bank holiday weekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Hier ook gewoon aan het werk... Wel lekker stil qua mail en telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Jup.. en hier beginnen ze buiten met het opbouwen van een podium voor de muziek.. kan niet wachten om rond 1 uur in de muziek te zitten.. Letterlijk 40 meter van ons vandaan. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander0
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-02 07:32
Ik moet helaas ook werken, al is het wel lekker rustig. Neem wel ergens anders een keer 2 vrije dagen op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

2 vrije dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-04 18:40

DeluxZ

Livin' the good life

Extra vrije dag of niet?
5 mei is dus een keer per vijf jaar een vrije dag voor jouw werknemers. Tenminste, als daarover in de cao die op jouw bedrijf van toepassing is iets geregeld is. Is dat niet het geval, dan bepaal jij of je medewerkers van een betaalde vrije dag kunnen genieten.
Helaas dus .. http://www.dezaak.nl/5-mei-vrije-dag-of-niet--1717325.html

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-03 09:43
De mijne denkt dat het een verplichte vrije dag is. Hij keek mij nog wel even aan voor bevestiging, heb maar gewoon niets gezegd :P niet dat ik verder moeilijk doe. Werk regelmatig een dag extra waar ik verder niets van terugzie, behalve dan dat vrije dagen niet geregistreerd worden en er vrij los wordt omgegaan met werktijden en dagen. Ik werk zo ongeveer wanneer ik wil werken. (gelukkig voor de baas ga ik altijd met een glimlach naar werk ^^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
ElkeBxl schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 10:14:
[...]

En daarmee wil je wat zeggen? :p Ik heb hem zelf al paar maand niet meer gehoord eigenlijk, die is zeker verloren gelopen in Zuid-Frankrijk...
Niks :+

Maar misschien wist jij er iets meer van dan wij ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl

ElkeBxl

Tassendraagster

wsitedesign schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 11:21:
[...]

Niks :+

Maar misschien wist jij er iets meer van dan wij ^^
Sorry to disappoint you honey ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:54
Hemelvaart + de dag erna.

Wij krijgen maar 1 dag vrij en moesten kiezen tussen: Goede vrijdag, Bevrijdingsdag of de dag na Hemelvaart.
De klant waar wij voor werken is wel al die dagen vrij.
Dus de keuze was om zelf een dag vrij te nemen of bij mijn werkgever op kantoor te werken.

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Mooi, zo'n dag waarop de opdrachtgever verwacht dat ik thuisblijf! :P Ik heb m'n eigen Team Foundation Server maar weer eens op orde gebracht. :$

Het is de source control- en buildserver voor m'n hobbyprojecten. Er staat nu zo'n tweeënhalf jaar aan code in, gemigreerd van TFS Express 2010 op m'n vorige server. Allereerst kwam ik erachter dat de backup er al zo'n vijf maanden uit lag. :X Nu heb ik me de laatste tijd gelukkig enkel gefocust op wat nieuwe dingen leren, waardoor de uiteindelijke code veel minder waard is dan de ervaring, maar het zou toch sneu zijn als het kwijt zou raken.

De backup van m'n databases werkt met een dumpscript in de taakplanner. Laatstgenoemde weigerde dus al enkele maanden dienst, vanwege een voorwaarde die de taak blijkbaar steevast stopte: "Stop if no longer idle". Vinkjes uit en de taak werkte weer.

Toen stonden er nog tachtig builds gequeued (“Queue” is just “Q” followed by 4 silent letters.) voor een build controller die niet langer bestond. Handmatig verwijderen vanuit de Build Explorer in Visual Studio werkte niet, en na een soft-delete in de database (er is een deleted-kolom) was er nog meer stuk. Een hard delete zorgde daarentegen wel weer voor een heerlijk lege wachtrij.

Op dat moment kon ik mijn Continuous Integration-builds weer inschakelen, en warempel: het werkte bijna. Er misten nog wat packages in de private NuGet-cache-server die ik voor m'n builds gebruik. Die workflow moet nog wat gestreamlined worden. Het niet hoeven downloaden van packages versnelt het compileren behoorlijk, maar als ik nieuwe packages aan een project toevoeg, moet ik die ook op de server deponeren. Op zoek naar meer leesvoer... Ook wil ik nog af van een TfsBuild-specifieke .sln en .csproj, die ik nu nodig heb om de hint paths van de packages aan te passen naar de directorystructuur op de buildserver. Ook dat schijn je te kunnen transformeren, of te kunnen oplossen middels wat environment variables.

Sinds de eerste incarnatie van mijn TFS-server ben ik ook nog van internetprovider gewisseld, dus het leek me wel zo netjes om hun SMTP-server even te vervangen door die van mijn nieuwe ISP zodat alerts (check in, build failed/completed) weer in mijn mailbox belanden. Toen dát werkte, heb ik mijn nightly builds hersteld en nu ook eindelijk naar IIS laten deployen met een configuratie-transform. Nu staat er iedere nacht een verse site op de webserver, met z'n eigen, desgewenst schone database.

En toen waren de boot-partitie van m'n Ubuntu-VM's weer eens vol omdat er dertig oude kernels op staan... Het wordt echt tijd voor iets van Nagios/Check_MK op m'n thuisnetwerk om dit soort ongein proactief te detecteren, in plaats van wanneer iets niet werkt. :X

Hobbyen is leuk. :Y

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

CodeCaster schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 11:56:
Mooi, zo'n dag waarop de opdrachtgever verwacht dat ik thuisblijf! :P Ik heb m'n eigen Team Foundation Server maar weer eens op orde gebracht. :$

Het is de source control- en buildserver voor m'n hobbyprojecten. Er staat nu zo'n tweeënhalf jaar aan code in, gemigreerd van TFS Express 2010 op m'n vorige server. Allereerst kwam ik erachter dat de backup er al zo'n vijf maanden uit lag. :X Nu heb ik me de laatste tijd gelukkig enkel gefocust op wat nieuwe dingen leren, waardoor de uiteindelijke code veel minder waard is dan de ervaring, maar het zou toch sneu zijn als het kwijt zou raken.

De backup van m'n databases werkt met een dumpscript in de taakplanner. Laatstgenoemde weigerde dus al enkele maanden dienst, vanwege een voorwaarde die de taak blijkbaar steevast stopte: "Stop if no longer idle". Vinkjes uit en de taak werkte weer.

Toen stonden er nog tachtig builds gequeued (“Queue” is just “Q” followed by 4 silent letters.) voor een build controller die niet langer bestond. Handmatig verwijderen vanuit de Build Explorer in Visual Studio werkte niet, en na een soft-delete in de database (er is een deleted-kolom) was er nog meer stuk. Een hard delete zorgde daarentegen wel weer voor een heerlijk lege wachtrij.

Op dat moment kon ik mijn Continuous Integration-builds weer inschakelen, en warempel: het werkte bijna. Er misten nog wat packages in de private NuGet-cache-server die ik voor m'n builds gebruik. Die workflow moet nog wat gestreamlined worden. Het niet hoeven downloaden van packages versnelt het compileren behoorlijk, maar als ik nieuwe packages aan een project toevoeg, moet ik die ook op de server deponeren. Op zoek naar meer leesvoer... Ook wil ik nog af van een TfsBuild-specifieke .sln en .csproj, die ik nu nodig heb om de hint paths van de packages aan te passen naar de directorystructuur op de buildserver. Ook dat schijn je te kunnen transformeren, of te kunnen oplossen middels wat environment variables.

Sinds de eerste incarnatie van mijn TFS-server ben ik ook nog van internetprovider gewisseld, dus het leek me wel zo netjes om hun SMTP-server even te vervangen door die van mijn nieuwe ISP zodat alerts (check in, build failed/completed) weer in mijn mailbox belanden. Toen dát werkte, heb ik mijn nightly builds hersteld en nu ook eindelijk naar IIS laten deployen met een configuratie-transform. Nu staat er iedere nacht een verse site op de webserver, met z'n eigen, desgewenst schone database.

En toen waren de boot-partitie van m'n Ubuntu-VM's weer eens vol omdat er dertig oude kernels op staan... Het wordt echt tijd voor iets van Nagios/Check_MK op m'n thuisnetwerk om dit soort ongein proactief te detecteren, in plaats van wanneer iets niet werkt. :X

Hobbyen is leuk. :Y
Mooi blogje :)

En je link
Forget Grammar Nazis, we need some Grammar Communists.
Force France to redistribute their vowels to vowel poor regions like Scandinavia.
A classic from The Onion:
Clinton Deploys Vowels to Bosnia; Cities of Sjlbvdnzv, Grzny to Be First Recipients
Before an emergency joint session of Congress yesterday, President Clinton announced US plans to deploy over 75,000 vowels to the war-torn region of Bosnia. The deployment, the largest of its kind in American history, will provide the region with the critically needed letters A,E,I,O and U, and is hoped to render countless Bosnian names more pronounceable.
Heel goed _O-

[ Voor 6% gewijzigd door Douweegbertje op 05-05-2015 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Zo, dat was even een crash, de helft van m'n dev omgeving aan gort :|

Wat is er allemaal stuk:
IntelliJ IDEA
Nvidia driver
Vagrant
Virtualbox
SourceTree
Git Bash

Alles deinstalleren en herinstalleren, andere optie is er niet |:(

[ Voor 55% gewijzigd door Firesphere op 05-05-2015 12:10 ]

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Moe_
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-04 13:20
Nexus 4 dood :(

Viel uit tijdens gebruik, reanimatie tot nu toe mislukt.

RTFM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
ElkeBxl schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 11:27:
[...]

Sorry to disappoint you honey ;)
Ik zal het onthouden :( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

https://blogs.nasa.gov/IS...-yields-stronger-science/
Zonde van het geld om hier aandacht aan te besteden. Lekker belangrijk koffie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otherside1982
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:38
alienfruit schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 12:34:
Heb je het artikel dan wel gelezen? Er zit behoorlijk wat onderzoek achter waarvan de resultaten gebruikt kunnen worden om betere vloeistof-systemen te ontwerpen voor op aarde en in de ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-01 20:02

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

alienfruit schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 12:34:
Is dit sarcasme? :?

Letterlijk uit de inleiding van het artikel:
With real science backing the design, our microgravity coffee cup will do more than lift espresso to astronauts’ lips — it will also provide data on the passive movement of complex fluids as part of the Capillary Beverage investigation. The results will confirm and direct math models that help engineers exploit capillary fluid physics (capillary fluidics) to control how liquids move by designing containers specific to the task at hand. Whether getting the last drop of fuel for a rocket engine or delivering the perfect dose of medication to a patient, there are real Earth benefits behind the brew.
En zowat het hele artikel gaat over het onderzoek ernaar..

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Nav de review gisteren over de Surface 3, is dit vaak ook nog wel een dingetje;

Tweakers.net: Nieuwste Android-versie draait op minder dan 1 procent van toestellen
Nu.nl: Bijna tien procent Android-smartphones draait op Lollipop

Hoe krijgen ze het altijd weer voor elkaar om het meest negatieve dingetje er uit te lichten 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door jip_86 op 05-05-2015 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

De oudere Android versies begint een beetje een IE6 verhaal te worden.

Ben wat dat betreft wel blij met het aangekondigde update beleid van Microsoft voor Windows 10. Verplicht automatisch updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Mja, inmiddels draait 50 procent al op kitkat of hoger of zou je kunnen melden dat nog maar 6 procent met een 2.x variant werkt. Volgens mij zijn de tijden daarin toch wel aan het veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Ja, ik heb het verhaal gelezen. Maar dan hadden ze het geen koffiekop moeten noemen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Sinds gisteren doe ik weer mee met 2.x, want de telefoon met 4.x weigert dienst. Het gaat lekker zo deze weken met alles en niets dat stuk raakt bij mij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrisonerOfPain
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-03 16:49
GateKeaper schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 13:48:
Ben wat dat betreft wel blij met het aangekondigde update beleid van Microsoft voor Windows 10. Verplicht automatisch updaten.
Ja fucking nice is dat. Afgelopen week werd er een update uitgerold die een niewe DirectX sdk nodig had. Ineens moesten we stoppen met wat we aan het doen waren om als de wiedeweerga die SDK te updaten, immers, zodra je PC reboot installeert 'ie de updates. En als er updates zijn, reboot je PC 's nachts een keer.

Nu ja goed, dat was niet zo'n heel groot probleem - ware het niet dat tegelijkertijd de forums down waren en er dus nergens een nieuwe sdk te downloaden was. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Hmmmm, ok, die crash was blijkbaar niet m'n enige probleem. De site die ik live wilde zetten....

Is een rotzooi :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zilla
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-04 12:45
jip_86 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 13:42:
Nav de review gisteren over de Surface 3, is dit vaak ook nog wel een dingetje;

Tweakers.net: Nieuwste Android-versie draait op minder dan 1 procent van toestellen
Nu.nl: Bijna tien procent Android-smartphones draait op Lollipop

Hoe krijgen ze het altijd weer voor elkaar om het meest negatieve dingetje er uit te lichten 8)7
Dit krijg je wanneer fabrikanten een nieuwe smartphone uitbrengen, dan heeft de oude te weinig "business value" om nog te updaten. Bovendien koopt niet iedereen meteen een nieuwe telefoon als er een nieuwe versie komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Zilla schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 14:48:
[...]

Dit krijg je wanneer fabrikanten een nieuwe smartphone uitbrengen, dan heeft de oude te weinig "business value" om nog te updaten. Bovendien koopt niet iedereen meteen een nieuwe telefoon als er een nieuwe versie komt.
Dat is toch niet wat jip_86 bedoeld? Hij bedoeld dat de Tweakers redactie 'sensatiezoekend' een negatief punt uit een onderzoek uitlicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zilla
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-04 12:45
Ik reageerde eigenlijk meer op de inhoud van die artikelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:28

F.West98

Alweer 16 jaar hier

GateKeaper schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 13:48:
De oudere Android versies begint een beetje een IE6 verhaal te worden.

Verplicht?!
Dus verplicht ineens willekeurig een melding voor je neus dat 'ie over 15min gaat herstarten en f*ck you? In Windows 8 heb ik dat gelukkig nog uit weten te zetten....

edit:
mrc4nl schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 02:12:
tijd voor een nieuw deeltje?
De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 10 :>

[ Voor 17% gewijzigd door F.West98 op 05-05-2015 18:43 ]

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:42

Onbekend

...

F.West98 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 18:41:
[...]

Verplicht?!
Dus verplicht ineens willekeurig een melding voor je neus dat 'ie over 15min gaat herstarten en f*ck you? In Windows 8 heb ik dat gelukkig nog uit weten te zetten....
Inderdaad. Denk je eventjes je pc te herstarten, is hij vervolgens een half uur bezig om updates te installeren. Ik vraag me af of in Windows 10 updates parallel worden geïnstalleerd, en bij het starten direct de aangepaste bestanden vervangt zodat de herstart niet lang meer duurt.

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

PrisonerOfPain schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 14:08:
[...]
Ja fucking nice is dat. Afgelopen week werd er een update uitgerold die een niewe DirectX sdk nodig had. Ineens moesten we stoppen met wat we aan het doen waren om als de wiedeweerga die SDK te updaten, immers, zodra je PC reboot installeert 'ie de updates. En als er updates zijn, reboot je PC 's nachts een keer.
Een nieuwe DirectX sdk update is inderdaad wel absurd, dat ben ik met je eens. Maar.. voor bedrijven zijn er alternatieve manieren om updates te regelen, WSUS? Geen idee hoe dat zou gaan met een DirectX sdk, maar ik kan mij niet voorstellen dat daar hetzelfde "fuck you, updaten zal je" principe voor geld.
F.West98 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 18:41:
[...]

Verplicht?!
Nee, niet dat je pc over 15 min herstart. Dat lijkt me nogal vanzelfsprekend niet het geval te zijn. Het principe dat je windows update niet meer uit kunt zetten, en dus niet achter kunt gaan lopen met updates.

Voordeel voor de consument? Iedereen is altijd "beveiligd" en voorzien van de laatste updates. Dit zal het grote probleem van de zombie-computers nu een stuk verminderen. Daarnaast ook het voordeel dat updates niet meer individueel uitgesteld / genegeerd worden, dus hogere stabiliteit doordat ze altijd in dezelfde volgorde binnen komen.

Voordeel voor MS, door het eenvoudiger uitrollen van updates, ze kunnen immers nu aannemen dat alle voorgaande updates ook geïnstalleerd zijn, kunnen nieuwe updates sneller worden uitgerold doordat het testen op conflicten een stuk eenvoudiger wordt. Geen 1001 verschillende update-versies meer.

Gewoon het idee van Continuous Integration, alleen dan een iets grotere schaal. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:54
Wel dezelfde naamgeving, maar niet op de release datum aangemaakt? :N

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

SPee schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 18:53:
Wel dezelfde naamgeving, maar niet op de release datum aangemaakt? :N
Wellicht kan Kees de datum wat aanpassen maar ik weet niet of het dan allemaal blijft werken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

GateKeaper schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 18:53:
[...]

Nee, niet dat je pc over 15 min herstart. Dat lijkt me nogal vanzelfsprekend niet het geval te zijn. Het principe dat je windows update niet meer uit kunt zetten, en dus niet achter kunt gaan lopen met updates.

Voordeel voor de consument? Iedereen is altijd "beveiligd" en voorzien van de laatste updates. Dit zal het grote probleem van de zombie-computers nu een stuk verminderen. Daarnaast ook het voordeel dat updates niet meer individueel uitgesteld / genegeerd worden, dus hogere stabiliteit doordat ze altijd in dezelfde volgorde binnen komen.

Voordeel voor MS, door het eenvoudiger uitrollen van updates, ze kunnen immers nu aannemen dat alle voorgaande updates ook geïnstalleerd zijn, kunnen nieuwe updates sneller worden uitgerold doordat het testen op conflicten een stuk eenvoudiger wordt. Geen 1001 verschillende update-versies meer.

Gewoon het idee van Continuous Integration, alleen dan een iets grotere schaal. :+
Als je in Windows 8 de updates op "Automatisch" doet kan je die melding alleen met register- of beleidsaanpassingen uitzetten. Ik heb de updates dus ook gewoon op handmatig staan, elke maand herstart ik mijn pc wel eens en dan doe ik dat wel handmatig. Ook als er dus updates op een restart 'wachten' (dus 'automatisch' zonder die melding) kan je vaak sommige software (Visual Studio) niet installeren voordat die updates klaar zijn....
Als ze nou net als Linux restartless updates zouden maken, tot daar aan toe :+ (veel updates die een restart vereisen hebben ook enkel betrekking op twee niet zo belangrijke services o.i.d., dus zou een restart technisch gezien niet noodzakelijk zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:50

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Grmbl doe je een move_uploaded_file( $_FILES['upfile']['tmp_name'], './ti_stats/' & $file_name ) moved hem die maar is de bestandsnaam incorrect :| en ja $file_name is juist (van z603311.html naar *&0!10 `p-) :? .

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-04 13:46

Acid_Burn

uhuh

Kopt je doeldirectory wel? Aangezien je niet naar een absoluut pad verplaatst.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:32
Woei, numero 10!
[/spam]

[ Voor 23% gewijzigd door Tjolk op 05-05-2015 19:11 ]

Tjolk is lekker. overal en altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

nummer tien, niet nummer 2 dus? :+

[ Voor 5% gewijzigd door mrc4nl op 05-05-2015 19:14 . Reden: mrc4nl ken je binair ! ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Damic schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 19:06:
Grmbl doe je een move_uploaded_file( $_FILES['upfile']['tmp_name'], './ti_stats/' & $file_name ) moved hem die maar is de bestandsnaam incorrect :| en ja $file_name is juist (van z603311.html naar *&0!10 `p-) :? .
Wat denk je dat die & doet dan? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Echt wtf. You only had one job.. doei nummah 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Topic beginnen met een complete deployment-faal.
Tekenenen we voor. Irritatie 10 is begonnen.
Douweegbertje schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 19:13:
Zucht.
http://www.extremetech.co...-windows-10-not-windows-9

[ Voor 57% gewijzigd door Firesphere op 05-05-2015 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Cartman! schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 19:13:
[...]

Wat denk je dat die & doet dan? :D
|:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 dat kun je dus hebben als je tussen php en vb.net schakelt :(

En nu kan ik verder met het bug rapport gedeelte :)

[ Voor 18% gewijzigd door Damic op 05-05-2015 19:19 ]

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-04 12:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Douweegbertje schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 19:13:
Dat is omdat wij programmeur's allemaal problemen krijgen met onze legacy-iteraties in verband met checks voor iteratie 95 en 98. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:50

BikkelZ

CMD+Z

Ja lach maar maar ik was al lid in '98 dus mijn scripts werken nog! Dank u! _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door BikkelZ op 05-05-2015 19:17 ]

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Of je kan gewoon niet tellen.
Echt m'n CDO komt nu naar boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online

RayNbow

Kirika <3

Nonary system FTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

maak er dan op zn minst 11 van als je het octadecimaal stelsel aanhoudt :Y

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-04 23:35

Matis

Rubber Rocket

0x10 had mooier geweest.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Het is ook nooit goed he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

We blijven tweakers he :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-04 12:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Douweegbertje schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 19:15:
Of je kan gewoon niet tellen.
Echt m'n CDO komt nu naar boven.
Vooruit dan, zeurkous. :P

De Devschuur Coffee Corner - Iteratie OCD

edit:
Shit, werkt ondanks het hergebruik van een oude post niet lekker met de volgorde in de reeks. :P

[ Voor 16% gewijzigd door NMe op 05-05-2015 19:29 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

NMe schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 19:26:
[...]

edit:
Shit, werkt ondanks het hergebruik van een oude post niet lekker met de volgorde in de reeks. :P
Dat moet CDO zijn, anders staan de letters niet in de juiste volgorde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

NMe schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 19:26:
[...]

edit:
Hernoem gewoon dit topic.Klaar.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Doe dat eens niet :(. Ik had al een heel deel klaar staan sinds gisteren. Wilde gewoon door laten posten, en dan al die reacties verplaatsen zodat lopende discussies gewoon doorlopen.

Ik ga dat nu gewoon alsnog doen, screw F.West met z'n topicstart :)

[ Voor 67% gewijzigd door .oisyn op 05-05-2015 19:54 ]

Pagina: 1 2 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
*** NOG GEEN NIEUW TOPIC OPENEN AUB!! ***
(zie .oisyn in "De Devschuur Coffee Corner - Iteratie ➒")

Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.