Hmm die past op zich wel in mijn nog ongeschreven handleidingadis schreef op woensdag 09 december 2015 @ 11:06:
Help mijn man is abstract

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Hmm die past op zich wel in mijn nog ongeschreven handleidingadis schreef op woensdag 09 december 2015 @ 11:06:
Help mijn man is abstract
Jammer dat tweakers zo aan het de-nerden is .. anders was het wel een videoartikeltje waardigadis schreef op woensdag 09 december 2015 @ 11:06:
Leuk, dit moet een topic worden:
NERDtv:
- Help mijn man is abstract
- All you need is an interface
- All you need is an API
- Niet lullen maar debuggen!
- Slikken en instantieren
adis schreef op woensdag 09 december 2015 @ 11:06:
NERDtv:
- All you need is an API
Waarom geen nieuwe opzet van John de Mol; we zetten 10 developers met elk hun expertise in een programmeertaal op een onbewoond eiland met welgeteld één computer. Elke dag moeten zij voor hun eten en drinken e.d. elk een aantal opdrachten voltooien in verschillende programmeertalen, de computer mag maar 2 uur per dag aan staan dus zij zullen allen samen moeten werken om de opdracht van te voren uit te werken voor dat de computer aan gaat.gekkie schreef op woensdag 09 december 2015 @ 11:06:
[...]
Mjah voor je het weet heb je het klusteam op bezoek ... dat knutselt wat Abstract Classes en een mockup in een jpgtje .... leuk voor de camera .. jij jankt nog even van wanhoop frustratie en ongeloof .. en de voiceover ziet tranen van blijdschap .. et voila. weer een aflevering emo tv klaar.
[ Voor 20% gewijzigd door DieVeenman op 09-12-2015 11:16 ]
“Never underestimate the bandwidth of a station wagon full of tapes hurtling down the highway.”
Computer op de dynamo .. ff niet trappen is opnieuw beginnen ..DieVeenman schreef op woensdag 09 december 2015 @ 11:12:
[...]
Waarom geen nieuwe opzet van John de Mol; we zetten 10 developers met elk hun expertise in een programmeertaal op een onbewoond eiland met welgeteld één computer. Elke dag moeten zij voor hun eten en drinken e.d. elk een aantal opdrachten voltooien in verschillende programmeertalen, de computer mag maar 2 uur per dag aan staan dus zij zullen allen samen moeten werken om de opdracht van te voren uit te werken voor dat de computer aan gaat.
En we noemen het: There are 10 types of people.
Dat klinkt als een aan eenschakeling van goatse plaatjes
[ Voor 11% gewijzigd door gekkie op 09-12-2015 11:19 ]
"Hey Geer ik heb weer een foutieve loop gevonden!"gekkie schreef op woensdag 09 december 2015 @ 11:18:
[...]
Computer op de dynamo .. ff niet trappen is opnieuw beginnen ..
dan nog een mol erbij ... cheatcodes ... ik zo alvast maar een enkeltje Aalsmeer boeken![]()
Misschien een demo opnemen met firesphere ? .. die heeft al geboekt naar een eiland
(hooguit iets eerder droppen .. )
[...]
Dat klinkt als een aan eenschakeling van goatse plaatjes
“Never underestimate the bandwidth of a station wagon full of tapes hurtling down the highway.”
Of om een mede-tweaker te promoten:adis schreef op woensdag 09 december 2015 @ 11:40:
"Een BigInt in een String stoppen"
ze bestaan echtRyur schreef op woensdag 09 december 2015 @ 11:46:
[...]
Of om een mede-tweaker te promoten:
Sex met Java
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Toevallig deze?.oisyn schreef op woensdag 09 december 2015 @ 12:08:
God zeg waarom kan ik nergens gewoon een Type-A USB naar Type-C USB (3.x) vinden? In de pricewatch vind ik er welgeteld 1, voor €29,95. Ammehoela.
[ Voor 87% gewijzigd door .oisyn op 09-12-2015 12:17 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Pricewatch indexeerd DX.com ook niet..oisyn schreef op woensdag 09 december 2015 @ 12:08:
God zeg waarom kan ik nergens gewoon een Type-A USB naar Type-C USB (3.x) vinden? In de pricewatch vind ik er welgeteld 1, voor €29,95. Ammehoela.
Driving a cadillac in a fool's parade.
Zou je dat durven na het bericht van Google over verkeerde weerstand in 'goedkope' USB-C kabels?kwaakvaak_v2 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 12:21:
[...]
Pricewatch indexeerd DX.com ook niet.
zoiets dus? http://www.dx.com/p/cy-u3...-cable-black-100cm-394202
[ Voor 64% gewijzigd door .oisyn op 09-12-2015 12:26 ]
Joh, ik heb er duzend liggen van die. Gewoon via Ali.
Zie:Mercatres schreef op woensdag 09 december 2015 @ 12:30:
[...]
Joh, ik heb er duzend liggen van die. Gewoon via Ali.
Goh, niet dat de kwaliteit zo een verschil maakt...
Je zult verbaasd zijn hoeveel USB/apparaatcombinaties niet goed werken. WIj hebben hier verschillende apparaten die alleen werken met de USB kabel die meegeleverd is. Andere kabels weigeren gewoon correct te werken, behalve het voedingsgedeelte dan.Mercatres schreef op woensdag 09 december 2015 @ 12:34:
[...]
USB overhead?gekkie schreef op woensdag 09 december 2015 @ 13:15:
Je zou toch hopen dat al die USB overhead nog ergens goed voor was
http://arstechnica.com/ga...-type-c-cables-on-amazon/Mercatres schreef op woensdag 09 december 2015 @ 12:34:
[...]
Most of Leung's reviews follow a similar pattern. In his review of the CableCreation Micro-to-Type-C adaptor, he calls them out for using a 10kΩ resistor instead of a 56kΩ. "By using this cable, your phone, tablet, or laptop computer may attempt to draw 3A, which may be more than the micro-b to A cable you attach to this adapter may be able to handle. This may cause damage to whatever cable, hub, pc, or charger you plug into this," Leung concludes.
Aaaah, protocol overhead bedoel je. Volgens mij was die meer gericht op clock-recovery dan error recovery. Maargoed, geen expert.gekkie schreef op woensdag 09 december 2015 @ 13:25:
The new SuperSpeed bus provides a fourth transfer mode with a data signaling rate of 5.0 Gbit/s, in addition to the modes supported by earlier versions. The payload throughput is 4 Gbit/s[citation needed] (due to the overhead incurred by 8b/10b encoding), and the specification considers it reasonable to achieve around 3.2 Gbit/s (0.4 GB/s or 400 MB/s), which should increase with future hardware advances.
Al zou het met 3.1 geloof ik iets beter moeten zijn.
Me neither .. maar als je er bekant 2 van de 5 Gbit af weet te knabbelen .. daar kun je de gemiddelde koekoeksklok toch nog wel mee gelijk krijgen.EddoH schreef op woensdag 09 december 2015 @ 13:40:
[...]
Aaaah, protocol overhead bedoel je. Volgens mij was die meer gericht op clock-recovery dan error recovery. Maargoed, geen expert.
Geen idee.. ik heb geen apparaat waar ze in passen aan de USB-C kantTheNephilim schreef op woensdag 09 december 2015 @ 12:24:
[...]
Zou je dat durven na het bericht van Google over verkeerde weerstand in 'goedkope' USB-C kabels?
Driving a cadillac in a fool's parade.
Ik durf het met m'n oneplus 2 wel aan. Maar dat is omdat ik nu weet dat de foute kabels juist wel geschikt zijn voor een oneplus 2.kwaakvaak_v2 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 13:58:
[...]
Geen idee.. ik heb geen apparaat waar ze in passen aan de USB-C kant
Nexus 5 gebruikt natuurlijk ook geen usb-c.Mercatres schreef op woensdag 09 december 2015 @ 15:16:
Ik heb een hele tijd met rommelkabeltjes van Ali met m'n Nexus 5 gewerkt, nooit problemen mee gehad.
Aaah. Oeps.br men schreef op woensdag 09 december 2015 @ 15:39:
[...]
Nexus 5 gebruikt natuurlijk ook geen usb-c.
Micro usb heeft dit probleem niet.
Het probleem zit 'm vooral in de stroomleverende kant. Zo'n snelladend apparaat vraagt doodleuk 3A terwijl de leveraar of kabel daar wellicht helemaal niet op ingericht is, waardoor schakelingen / kabels mogelijk doorbranden. Je mobiel zal er niet snel van stuk gaan.br men schreef op woensdag 09 december 2015 @ 14:03:
[...]
Ik durf het met m'n oneplus 2 wel aan. Maar dat is omdat ik nu weet dat de foute kabels juist wel geschikt zijn voor een oneplus 2.
Met andere toestellen zou ik het niet zo maar doen.
Aangezien ze specifiek een USB-C sectie hebben: http://www.allekabels.nl/...-naar-usb-30-a-kabel.htmlJegorex schreef op woensdag 09 december 2015 @ 13:06:
http://www.allekabels.nl/...ires/usb_micro_kabel.html
Misschien staat hier iets tussen?
[ Voor 5% gewijzigd door Firesphere op 09-12-2015 15:57 ]
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Je had niet aangegeven dat het niet in de webinterface zou zitten? Tja......Firesphere schreef op woensdag 09 december 2015 @ 15:54:
Klant is van mening, dat omdat een bepaalde functie in de native Android App zit, het een bugg* is dat deze niet in een praktisch ongerelateerde webinterface, met andere doelstelling en functionaliteit zit.
Ja, met dubbel g
Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Uncle Bob Ross?adis schreef op woensdag 09 december 2015 @ 11:06:
NERDtv:
- All you need is an API
- Geer en Goor gaan debuggen!
- How I met your developer
- Een object op zijn kant
iOS developer
Anoniem: 696390
Slijmbalazerty schreef op donderdag 10 december 2015 @ 08:14:
* azerty schenkt koffie uit voor iedereen behalve ElkeBxl
* azerty zet een tas met chocomelk klaar voor de Brusselse
Verwijderd
Volgens mij is er iemand nog niet helemaal wakker. Koffie uitschenken? Chocomelk in een tas?azerty schreef op donderdag 10 december 2015 @ 08:14:
Nu met gratis vervlaamseraarVerwijderd schreef op donderdag 10 december 2015 @ 08:26:
[...]
Volgens mij is er iemand nog niet helemaal wakker. Koffie uitschenken? Chocomelk in een tas?
![]()
[ Voor 23% gewijzigd door azerty op 10-12-2015 08:34 ]
Flink zo, ik zie dat je goed opgevoed wordtazerty schreef op donderdag 10 december 2015 @ 08:14:
Perfect verstaanbaar hoorVerwijderd schreef op donderdag 10 december 2015 @ 08:26:
[...]
Volgens mij is er iemand nog niet helemaal wakker. Koffie uitschenken? Chocomelk in een tas?
Haha geniaalazerty schreef op donderdag 10 december 2015 @ 08:29:
[...]
Nu met gratis vervlaamseraar
[video]
[video]
[video]
Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
Geweldig. Ik heb het idee dat ik Vlaamse humor/cabaratiers beter kan waarderen dan hun Nederlandse collega's. Misschien heeft het ook met het accent te maken.gekkie schreef op donderdag 10 december 2015 @ 08:55:
YouTube: De ideale wereld - Google bank deze is ook wel fijn
Wat een mens niet allemaal moet doen om kans te maken op een wafelElkeBxl schreef op donderdag 10 december 2015 @ 09:20:
[...]
Flink zo, ik zie dat je goed opgevoed wordt
azerty schreef op donderdag 10 december 2015 @ 09:28:
[...]
Wat een mens niet allemaal moet doen om kans te maken op een wafel
[ Voor 10% gewijzigd door Ryur op 10-12-2015 09:36 ]
Er zijn geen Belgische wafels, enkel Brusselse en LuikseRyur schreef op donderdag 10 december 2015 @ 09:35:
[...]
![]()
Hopelijk praten wij over de Belgische wafels?
Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600
Strong they are, the hormones in this one!azerty schreef op donderdag 10 december 2015 @ 09:28:
[...]
Wat een mens niet allemaal moet doen om kans te maken op een wafel
Ninja-editert. Hebbes!Ryur schreef op donderdag 10 december 2015 @ 09:35:
[...]
![]()
Jij wilt gewoon wat suiker over haar wafel doen?
Verwijderd
Meen je? Misschien stond die "
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2015 09:50 ]
En dan je werk erbij krijgen zeker?alienfruit schreef op donderdag 10 december 2015 @ 10:31:
Wil iemand mijn koffie hebben?
We are shaping the future
Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600
Zit jij op het Saxion dan?br men schreef op donderdag 10 december 2015 @ 10:45:
Gelukkig is het syntaxis hok hier nu eindelijk open en kan ik weer fatsoenlijke koffie drinken.
Tijd voor wat muggenzifterij: dit kwam uit het programma Basta, de soort van opvolger van het geniale Willy's en Marjetten.gekkie schreef op donderdag 10 december 2015 @ 08:55:
YouTube: De ideale wereld - Google bank deze is ook wel fijn
Iets in deze trend misschien?Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2015 @ 13:48:
Iemand toevallig een downloadlinkje voor productiviteit? Bij voorbaat dank.
[ Voor 4% gewijzigd door incaz op 10-12-2015 14:20 ]
Never explain with stupidity where malice is a better explanation
Verwijderd
Ja dat helpt, top!incaz schreef op donderdag 10 december 2015 @ 14:20:
Fork Cookieclicker (is dat open source eigenlijk?) en rebrand het als 'productivity booster'.
What could possibly go wrong!
Je hebt nog een lange weg te gaan...Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2015 @ 14:26:
Ik heb 14,8 cookies per seconde met 13 cursors, 3 oma's en 3 boerderijen.
Als de cookies nodig zijn voor het functioneren van de website is een cookie-melding niet nodig toch?Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2015 @ 14:41:
[...]
Hoe saven ze eigenlijk? Heb geen cookie-melding gezien...
Very very uhmmmm colourful ..Firesphere schreef op donderdag 10 december 2015 @ 15:19:
Hmmm, nieuwe site van JetBrains... En blijkbaar een nieuw logo...
[ Voor 18% gewijzigd door gekkie op 10-12-2015 16:01 ]
Sowieso, dat kan toch echt niet meer anno 2015. Ik kom op je website voor informatie niet om visueel vermaakt te worden.dcm360 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 16:08:
Fijn, een intro-animatie die waarschijnlijk hippe technieken gebruikt die mijn wat antieke browser nog niet kan. Het enige wat die site dan nog kan is de processor voltrekken en de browser reageert nergens meer op.
[ Voor 35% gewijzigd door gekkie op 10-12-2015 16:46 ]
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Verwijderd
Ze willen alleen mensen met de nieuwste hardware en up-to-date browser als klant.dcm360 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 16:08:
Fijn, een intro-animatie die waarschijnlijk hippe technieken gebruikt die mijn wat antieke browser nog niet kan. Het enige wat die site dan nog kan is de processor voltrekken en de browser reageert nergens meer op.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
ora et labora
Technisch gezien voldoe ik aan beiden, al schiet dat natuurlijk niet op met een browser waar niet meer aan ontwikkeld wordt en een processorfabrikant die al jaren niets nieuws heeft geïntroduceerdOkkE schreef op donderdag 10 december 2015 @ 17:06:
[...]
Ze willen alleen mensen met de nieuwste hardware en up-to-date browser als klant.
Maarja daar is de website weer geen afspiegeling van de rest van de bedrijfsvoering .. al zijn ze nu natuurlijk wel hip met een startup fonds ..dcm360 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 17:42:
[...]
Wat dat betreft vind ik de nieuwe NS-website overigens wel een voorbeeld hoe het ook kan: hip nieuw spul, maar dan wel dusdanig dat mijn antiek er niet eens traag door wordt.
Zou dan toch wel 11 moeten worden .. lekkermrc4nl schreef op donderdag 10 december 2015 @ 17:17:
Eeuh tijd voor een nieuw deeltje?
Hmm niet alleen de aandeelhouder .. voor het bestuur en de RvC geldt hetzelfde al enige tijd in diverse samenstellingen. Misschien moeten ze het allemaal uitbesteden en alleen websites gaan ontwerpendcm360 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 17:57:
Tja, de bedrijfsvoering van de NS... Ik vraag me af hoe veel beter dat kan met een activistische grootaandeelhouder die lijdt aan gebrek van kennis van zaken en consistent beleid. Maar dat is niet geheel on-topic in de devschuur.
[ Voor 55% gewijzigd door gekkie op 10-12-2015 18:08 ]
Die lag er gisterochtend uit, overbelastdcm360 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 17:42:
[...]
Wat dat betreft vind ik de nieuwe NS-website overigens wel een voorbeeld hoe het ook kan: hip nieuw spul, maar dan wel dusdanig dat mijn antiek er niet eens traag door wordt.
Reizigers staan .. website liggen ... zitten is een ticky overrated ?
[ Voor 28% gewijzigd door gekkie op 10-12-2015 18:30 ]
Spontaan slaat het weer om en daalt de temperatuur met 20 graden...Sardaukar schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 08:48:
Dagje thuiswerken. Storing in het ketelhuis van het appartementencomplex. Geen warm water en geen verwarming....
Gelukkig is het nog geen hartje winter.
Sardaukar schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 09:11:
Gelukkig krijg ik het al warm van alle liefdevolle reacties hier
Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
Dat gaat al in de goede richting maar dat kan beter volgens het spreekwoord:
[ Voor 11% gewijzigd door Otherside1982 op 11-12-2015 09:25 ]
Otherside1982 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 09:24:
[...]
Dat gaat al in de goede richting maar dat kan beter volgens het spreekwoord:
Build a man a fire and he will be warm for a day, set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
* Otherside1982 zet een jerrycan benzine naast het vuur van Elke Zonder dank
[afbeelding]
[ Voor 25% gewijzigd door .oisyn op 14-12-2015 11:19 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq