Je leest het hier boven al maar maak je geen zorgen. Die 18 uur van Apple is bij behoorlijk intensief gebruik en haalt (vrijwel) niemand. Als je een iphone 8 of hoger hebt, heb je bluetooth 5.0. Dan haal je met gemak tussen de 38 en 42 uur per lading bij normaal gebruik. Dat betekent 07:00 van de lader, en de volgende dag om 21:00-00:00 's avonds weer aan de lader met dus ook een hele nacht sleep tracking. Zelf werkt dat voor mij prima. Leuk dat sleep tracking maar is toch maar een gimmick. Het is even een maandje leuk spelen en al vrij snel merk je dat je het niet meer actief gebruikt. Makkelijk om af en toe eens je slaappatroon over de laatste week te bekijken, maar dan is het helemaal geen issue dat je eens per 2 dagen sleep trackt.SirLenncelot schreef op woensdag 18 september 2019 @ 16:50:
Ik zou graag een AppleWatch 5 kopen maar de batterijduur zit me niet helemaal lekker.
Ik wil de Watch vooral gebruiken voor de volgende zaken:Nu zie ik een probleem met de 18h battery life.
- Als wekker met trilling zodat mijn vriendin er niet door gewekt wordt maar ik wel.
- Als bediening voor volume Airpods tijdens bellen
- Als hardloop tracker
Stel ik ga om 23:00 slapen met het horloge om. Dan is het horloge leeg om 17:00, dan ben ik vaak nog niet eens terug van het werk. Ga je dan (2 uurtjes) opladen dan is het horloge weer leeg om 13:00 de volgende dag. Enfin, niet echt een lekker ritme om het horloge steeds op te moeten laden.
Hoe lukt het de ervaringsdeskundigen met watches om gecharged te blijven? Zie ik problemen die er niet zijn?
Of kan ik de battery life zodanig oprekken door allerlei functies uit te zetten (constante berichtgeving of hartslagmeting wanneer ik niet sport) zodat ik een hele dag eruit kan persen?
youtube.com/@hisrep