Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RicoK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:18
Als ik via whatsapp een foto of een afbeelding krijg door gestuurd dan wordt deze niet scherp getoond op mijn AW4. Is dit normaal?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-09 15:02
RicoK schreef op zondag 24 maart 2019 @ 21:56:
Als ik via whatsapp een foto of een afbeelding krijg door gestuurd dan wordt deze niet scherp getoond op mijn AW4. Is dit normaal?
Ja, dat gebeurt bij mij ook. Dat komt doordat Whatsapp de Watch niet officieel ondersteunt. Bij Telegram komen de foto's gewoon scherp op de Watch. Mopperen bij Whatsapp dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
@PhilipsFan Bedankt voor je reactie!

Het is geen mopperen, maar het was louter en alleen het afvragen of dit normaal is of dat het wellicht een instelling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakefoodjah
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 29-08 23:40
Geen WatchOS update?

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Converted007
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 03:02
Precies niet. En na de 12.2 update op men iPhone vraag ie om meldingen in te schakelen bij onregelmatig hartritme.
Dan geeft ie een popup dat de watch moet geupdate worden naar het laatste os zonder een nummer te noemen. Zal wel komen morgen ofzo;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jorikc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02:15
RicoK schreef op zondag 24 maart 2019 @ 21:56:
Ja dat is normaal. WhatsApp voegt een klein plaatje van de foto toe om die op een iPhone in het notificatiescherm te tonen. In de notificatie hoeft het maar heel klein te zijn, maar op de Watch wordt datzelfde plaatje dus opgeblazen en is het wazig. Heel jammer, maar ja WhatsApp vind ik sowieso meer een noodzakelijk kwaad ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:51
ECG ondersteuning mogelijk naar UK en andere Europese landen vanaf watchOS 5.2

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:10
Idd alles al in te stellen in het Nederlands met 5.2 beta 6.
Alleen de App mist nog.

[ Voor 9% gewijzigd door matthijst op 26-03-2019 07:19 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:09
Hmm ik zie er nog niets van in iOS12.2 en in de gezondheidsapp. Even wachten dus tot watchOS 5.2 maar gezien de vele geruchten ben ik nog even skeptisch...

[ Voor 42% gewijzigd door DeNachtwacht op 26-03-2019 07:05 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-09 15:24
Rivanov schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 05:23:
ECG ondersteuning mogelijk naar UK en andere Europese landen vanaf watchOS 5.2
https://www.macrumors.com...h-ecg-europe-watchos-5-2/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
DeNachtwacht schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 07:05:
Hmm ik zie er nog niets van in iOS12.2 en in de gezondheidsapp. Even wachten dus tot watchOS 5.2 maar gezien de vele geruchten ben ik nog even skeptisch...
Is er al een datum voor wanneer die komt?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01:28
matthijst schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 06:44:
Alleen de App mist nog.
Kon de app forceren door het toe te voegen aan de watchfaces. Vorige beta kreeg ik een foutmelding, laatste beta krijg ik helemaal geen melding en start hij het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
DennusB schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 09:26:
[...]

Is er al een datum voor wanneer die komt?
Nee, over watchOS 5.2 is nog niets bekend qua release.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als dat waar is, is het heel erg goed nieuws :)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ik heb overigens geen dergelijke melding in mijn Health app gekregen. Dus mogelijk in het begin weer enkel voor UK. Maar ik draai ook geen watchOS 5.2 beta, dus daar kan het natuurlijk ook ana liggen. Dat de Health app enkel de notificatie weergeeft, op het moment dat je ook daadwerkelijk een versie van watchOS 5.2 draait.

[ Voor 47% gewijzigd door Rivanov op 26-03-2019 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
matthijst schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 06:44:
Alleen de App mist nog.
En als je de Watch regio wijzigt naar de VS?

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-09 23:52
i2Paq schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 07:32:
[...]

Hij doet het weer normaal, zelfs beter qua energie verbruik dan voor het leeg/uitgaan.

Misschien loont het je AW af en toe gewoon uit te zetten en dan weer aan.

Nu zit hij nog op 64% :)
Ik zet mijn AW2 elke week 1 keer uit/aan. Merk dat hij na klein weekje begint te haperen en stotteren. Na een reset is hij weer lekker snel.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Via Amazon.de kwam ik het merk 'fullmosa' tegen die verschillende leren bandjes aanbiedt voor de Apple Watch (ongeveer 20 euro). Via google zag ik dat deze ook via Ali leverbaar zijn, maar dan voor ongeveer 12 euro. Voor 8 euro verschil, wachten we natuurlijk wel drie weken. ;)
Hebben jullie ervaring met dit merk?

Edit: en het merk Maikes?

[ Voor 4% gewijzigd door meesje op 27-03-2019 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-09 23:52
meesje schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 09:02:
Via Amazon.de kwam ik het merk 'fullmosa' tegen die verschillende leren bandjes aanbiedt voor de Apple Watch (ongeveer 20 euro). Via google zag ik dat deze ook via Ali leverbaar zijn, maar dan voor ongeveer 12 euro. Voor 8 euro verschil, wachten we natuurlijk wel drie weken. ;)
Hebben jullie ervaring met dit merk?

Edit: en het merk Maikes?
Ik ken het merk niet, maar mijn ervaring met Ali en leer is dat het plastic is wat op leer lijkt. Bij mij zijn vooral die bandjes snel gesneuveld daar het sluitmechanisme na paar keer trekken gewoon losschiet. Uiteindelijk niet erg voor die paar euro, maar wil je echt kwaliteit om je mooie AW, dan kan je beter een mooie echt lederen band kopen die zijn echt wel tussen de 30-50 euro minimaal.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 03-09 10:45
Alekz87 schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 10:37:
[...]

Ik ken het merk niet, maar mijn ervaring met Ali en leer is dat het plastic is wat op leer lijkt. Bij mij zijn vooral die bandjes snel gesneuveld daar het sluitmechanisme na paar keer trekken gewoon losschiet. Uiteindelijk niet erg voor die paar euro, maar wil je echt kwaliteit om je mooie AW, dan kan je beter een mooie echt lederen band kopen die zijn echt wel tussen de 30-50 euro minimaal.
Heb je leren bandjes met goede kwaliteit die je kan aanraden? Ik heb tot nu toe de bandjes van Nomad ontdekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Alekz87 schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 10:37:
[...]

Hmmm.... sluitmechanisme dat snel losschiet. 30 euro is volgens mij niet haalbaar. Op appelhoes kost een bandje van een (voor mij) vreemd merk al 40 euro. Nomad begint bij 60.

Ik zie nu trouwens dat er een apart topic is voor hoesjes, cases en accessoires. Ik zal daar verder gaan met eventuele vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:57
meesje schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 11:02:
[...]

Hmmm.... sluitmechanisme dat snel losschiet. 30 euro is volgens mij niet haalbaar. Op appelhoes kost een bandje van een (voor mij) vreemd merk al 40 euro. Nomad begint bij 60.

Ik zie nu trouwens dat er een apart topic is voor hoesjes, cases en accessoires. Ik zal daar verder gaan met eventuele vragen.
Een goed alternatief zou kunnen zijn om de losse watch adapters en normale horloge bandjes te kopen bij bv horlogeband.com of iets derg.

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
bing69 schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 13:16:
[...]

Een goed alternatief zou kunnen zijn om de losse watch adapters en normale horloge bandjes te kopen bij bv horlogeband.com of iets derg.
Dat zou ook inderdaad kunnen. In het AW Hoesjes topic heb ik al een link voorbij zien komen waarin men vrij positief is over een glad leren bandje van Fullmosa. Zo'n slecht merk is het kennelijk niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mozart
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 18:55
Friendly Reminder: er is een apart topic over bandjes en hoesjes e.d. :)

PSN: PcDCch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Mozart schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 13:34:
Friendly Reminder: er is een apart topic over bandjes en hoesjes e.d. :)
Je hebt helemaal gelijk. Het is best knap om zo’n roze tekstvak over het hoofd te zien. 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door meesje op 27-03-2019 18:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12:59
watchOS 5.2 komt vandaag met ondersteuning voor ECG in Europa: https://9to5mac.com/2019/03/27/watchos-5-2-arriving-today/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik help het zo hopen, maar ben bang dat ie nog heel even op zich laat wachten. ;(
Die pagina met regio’s is ook nog niet geüpdatet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MelvinW
WhatsappHack schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 22:45:
[...]

Ik help het zo hopen, maar ben bang dat ie nog heel even op zich laat wachten. ;(
Die pagina met regio’s is ook nog niet geüpdatet.
Nu beschikbaar :) ECG-support voor Nederland: https://www.apple.com/new...oss-europe-and-hong-kong/

[ Voor 22% gewijzigd door MelvinW op 27-03-2019 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wooosj, aan het installeren :P Eindelijk dat hele ding gebruiken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xmoo
Zojuist geinstalleerd. Gelukkig net voor de drukte.
Vergeet niet eerst via de iPhone Health app te openen en voor te configureren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-09 07:54
Typisch dat de ECG feature niet in de hele EU werkt, maar in 12 van de 27 dus.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Hij doet het, yay! :)
... Nou, hebben we dat ook weer gehad he. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
Hmm ik krijg steeds de foutmelding dat ik geen internet verbinding heb in de Watch app, terwijl dit prima in safari werkt. Een reset lost ook niets op dus ik vermoed dat het even druk op de servers is en daaraan ligt, herkent iemand dit?

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-09 06:57

Famous

R 400+

Aw is 100% battery maar toch kan ik hem niet updaten :+
Moet aan de lader liggen..

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
Heb al een tijdje de Beta 5.2, en d optie zit er jammer genoeg niet in. Wel het icoontje...
Of terug naar standaard of wachten tot een nieuwe beta.

Als ik in de tussentijd maar geen afwijking krijg...

En met update van hedenavond werkt hier ook en blijk ik geen afwijkingen te hebben😇

[ Voor 18% gewijzigd door bing69 op 28-03-2019 20:15 ]

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
DeNachtwacht schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 08:29:
Hmm ik krijg steeds de foutmelding dat ik geen internet verbinding heb in de Watch app, terwijl dit prima in safari werkt. Een reset lost ook niets op dus ik vermoed dat het even druk op de servers is en daaraan ligt, herkent iemand dit?
Ja, dat herken ik... wel iets irritant....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs911
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-08 15:07
ik heb hem net geupdated er staat, open de app gezondheid op mijn Apple watch 4. Als ik die app open gebeurt er niks wat moet ik doen ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:58

TDB

Thijs911 schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 10:37:
ik heb hem net geupdated er staat, open de app gezondheid op mijn Apple watch 4. Als ik die app open gebeurt er niks wat moet ik doen ?
1.Zorg ervoor dat zowel je iPhone als Apple Watch up to date zijn.
2.Open de Watch-app op je iPhone en tik in Mijn Watch op Hart.
3.Kies voor Configureer ECG in Gezondheid.
4.Volg de instructies op het scherm.
Na het volgen van deze stappen verschijnt de ECG-app op je Apple Watch. In die app kun je voortaan een ECG maken.

ECG maken op je Apple Watch: zo doe je dat

Heb je de ECG-app ingesteld, dan maak je als volgt een hartfilmpje:
1.Zorg ervoor dat de Apple Watch goed om je pols zit, zodat de sensoren contact maken met je huid. De Apple Watch met niet te los maar ook niet te strak zitten.
2.Open de ECG-app.
3.Rust je arm op een tafel of op je schoot.
4.Plaats nu je wijsvinger van je andere hand op de Digital Crown, aan de zijkant van je Apple Watch. Hou je vinger hier gedurende 30 seconden op en pas op dat je de knop niet indrukt.
5.Wacht tot de dertig seconden zijn afgelopen.
6.Het resultaat verschijnt op het scherm van je Apple Watch.

Resultaten van een Apple Watch ECG

De Apple Watch kan vier verschillende resultaten tonen:
•Sinusritme: Bij sinusritme klopt het hart in een gelijkmatig patroon. Dat betekent dat bij deze meting je hart volgens een normaal patroon klopt, met slagen tussen de 50 en 100 per minuut. Het resultaat geldt alleen voor deze meting en betekent niet dat je hart te allen tijde in een consistent patroon klopt.
•Atriumfibrilleren: Bij dit resultaat klopt het hart onregelmatig, met slagen tussen de 50 en 120 per minuut. AFib is de meest voorkomende vorm van een hartritmestoornis. Als je niet eerder de diagnose van atriumfibrilleren gekregen hebt, wordt geadviseerd om een afspraak te maken met een dokter.
•Lage of hoge hartslag: De hartslag bleek bij de meting lager dan 50 en hoger dan 120 slagen per minuut te kloppen. Hierdoor kan de app niet goed controleren op atriumfibrilleren. De meting wordt dan als onbeslist beschouwd. In dat geval kun je het nog eens proberen.
•Onbeslist: Dit resultaat kan meerdere redenen hebben, bijvoorbeeld omdat je je vinger niet goed op de Digital Crown geplaatst hebt of omdat je je armen niet goed hebt laten rusten. Zorg ervoor dat je je armen op tafel laat rusten en draag de Apple Watch niet te los.

https://www.iculture.nl/tips/apple-watch-ecg/

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Laatst online: 23-03 18:56
Het is vooral een leuke toevoeging op je Apple Watch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
Ik denk dat dit soort ontwikkelingen een énorme verbetering van de gezondheidszorg kan betekenen. Het is natuurlijk geen diagnose, maar een waarschuwing die bij de dokter met een professionele ECG gecontroleerd moet worden. Maar zodra die inderdaad dezelfde aandoening signaleert ben je er wel heel vroeg bij.

Je kan dan veel preventiever aan de slag gaan; als je in een vroeg stadium gewaarschuwd wordt kan je vaak met verandering van je leefstijl en eetpatroon al veel doen bij hartaandoeningen. Met als gevolg dat je een operatie kan voorkomen als je mazzel hebt. Natuurlijk zijn we er nog niet, maar ik zie het echt als de start van een gezondheidsrevolutie in plaats van "een leuke toevoeging".

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
Ik spreek voor mezelf. Ben gelukkig een gezond persoon. Tuurlijk is het voor anderen met eventueel een gezondheidsprobleem (of in de toekomst) meer dan een “leuke” toevoeging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-09 21:25

Grin

Ride si sapis.

Cougar schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 19:05:
Ik spreek voor mezelf. Ben gelukkig een gezond persoon. Tuurlijk is het voor anderen met eventueel een gezondheidsprobleem (of in de toekomst) meer dan een “leuke” toevoeging.
Dus jij hebt een 100% garantie dat je gezond blijft qua hart? Lijkt me stug en zo ja: doe mij ook ff zo'n 100% garantie. Thanks!

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rgerr
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 04-08 20:12
Probleem: ik ben mijn toegangscode vergeten. Na diverse pogingen, krijg ik de melding “Te veel toegangscodepogingen. Stel Apple Watch opnieuw in en koppel opnieuw”.

Maar ik kan niet vinden waar ik dat kan doen! Wanneer ik de Watch aan de lader leg en vervolgens probeer te resetten door de aan/uit knop in te houden, start die alleen opnieuw op.

Ook al geprobeerd om de Watch middels mijn iPhone te resetten, daar kreeg ik na de resetprocedure een fout melding dat het niet gelukt was. Maar de Watch is vervolgens wel uit de Watch app op iPhone verdwenen. Erg irritant, want ik loop helemaal vast.

Is er een oplossing hiervoor? Liever niet naar Apple opsturen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
Rgerr schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 19:45:
Probleem: ik ben mijn toegangscode vergeten. Na diverse pogingen, krijg ik de melding “Te veel toegangscodepogingen. Stel Apple Watch opnieuw in en koppel opnieuw”.

Maar ik kan niet vinden waar ik dat kan doen! Wanneer ik de Watch aan de lader leg en vervolgens probeer te resetten door de aan/uit knop in te houden, start die alleen opnieuw op.

Ook al geprobeerd om de Watch middels mijn iPhone te resetten, daar kreeg ik na de resetprocedure een fout melding dat het niet gelukt was. Maar de Watch is vervolgens wel uit de Watch app op iPhone verdwenen. Erg irritant, want ik loop helemaal vast.

Is er een oplossing hiervoor? Liever niet naar Apple opsturen natuurlijk.
Zijknop inhouden tot 'Zet uit' verschijnt en vervolgens hard drukken op het scherm en weer loslaten. Nu kun je op 'Wis alle inhoud en instellingen' drukken om de Apple Watch te wissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rgerr
MelvinW schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 19:56:
[...]

Zijknop inhouden tot 'Zet uit' verschijnt en vervolgens hard drukken op het scherm en weer loslaten. Nu kun je op 'Wis alle inhoud en instellingen' drukken om de Apple Watch te wissen.
Het vreemde daarbij is dat ik dan geen menu te zien krijg, maar dat de Watch vanzelf opnieuw opstart. Zonder tussenkomst van een menu dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
Rgerr schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 20:01:
[quote]MelvinW schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 19:56:
[...]

[/quote}

Het vreemde daarbij is dat ik dan geen menu te zien krijg, maar dat de Watch vanzelf opnieuw opstart. Zonder tussenkomst van een menu dus.
Houd je wel alleen de zijknop in? De Digital Crown moet je niet indrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rgerr
MelvinW schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 20:03:
[...]

Houd je wel alleen de zijknop in? De Digital Crown moet je niet indrukken.
Zeker, hoewel ik beide heb geprobeerd, gebeurd er bij het inhouden van de Digital Crown niks. Bij het inhouden van de knop daaronder, reboot hij enkel. Bij het blijven inhouden, blijft hij rebooten. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
Rgerr schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 20:06:
[...]

Zeker, hoewel ik beide heb geprobeerd, gebeurd er bij het inhouden van de Digital Crown niks. Bij het inhouden van de knop daaronder, reboot hij enkel. Bij het blijven inhouden, blijft hij rebooten. :S
Dat is inderdaad vreemd. Als je alleen de zijknop inhoudt zou je na 3 seconden 'Zet uit' en 'SOS-noodmelding' moeten zien. Heb je het al geprobeerd met de Apple Watch op de lader? Zie dit gifje:

Afbeeldingslocatie: https://support.apple.com/library/content/dam/edam/applecare/images/nl_NL/applewatch/watchos4-series2-remove-password-animation.gif

Als dat niet het werkt, dan zou ik toch even contact opnemen met Apple.

[ Voor 4% gewijzigd door MelvinW op 28-03-2019 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rgerr
MelvinW schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 20:09:
[...]

Dat is inderdaad vreemd. Als je alleen de zijknop inhoudt zou je na 3 seconden 'Zet uit' en 'SOS-noodmelding' moeten zien. Zie dit gifje:

[Afbeelding]

Als dat niet het geval is, dan zou ik toch even contact opnemen met Apple.
Gifje is mij bekend van de Apple website. Vreemd genoeg (met of zonder lader) krijg ik dus niet dat menu in beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
Rgerr schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 20:14:
[...]

Gifje is mij bekend van de Apple website. Vreemd genoeg (met of zonder lader) krijg ik dus niet dat menu in beeld.
Dan zul je toch echt contact moeten opnemen met Apple. Waarschijnlijk is er iets niet in orde en moet de firmware opnieuw geïnstalleerd worden om de passcode te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rgerr
MelvinW schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 20:15:
[...]

Dan zul je toch echt contact moeten opnemen met Apple. Waarschijnlijk is er iets niet in orde en moet de firmware opnieuw geïnstalleerd worden om de passcode te verwijderen.
Was er al bang voor... Dank voor je hulp, had Apple net al even gebeld. Gesloten voor vandaag, morgenvroeg maar opnieuw proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-09 16:34

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

TDB schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 10:41:
[...]

1.Zorg ervoor dat zowel je iPhone als Apple Watch up to date zijn.
2.Open de Watch-app op je iPhone en tik in Mijn Watch op Hart.
3.Kies voor Configureer ECG in Gezondheid.
4.Volg de instructies op het scherm.
Na het volgen van deze stappen verschijnt de ECG-app op je Apple Watch. In die app kun je voortaan een ECG maken.

ECG maken op je Apple Watch: zo doe je dat

*knip*
Als je via de WatchApp naar Hart gaat kun je zo ook eea. instellen volgens eenzelfde volgorde waar de App. je doorheen leid :)

Ik ben hier erg blij mee, mijn hart doet nogal eens zijn eigen ding en sinds ik de AW4 heb ben ik een stuk rustiger als ik wat voel op het hart gebied :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdevries189
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 29-08-2023
Vraagje. Ik heb eindelijk een keer apple pay ingesteld icm bunq premium. Overal lees ik echter dat bunq op basis van maestro werkt met apple pay. Echter heb ik nu een bunq credit card gekoppeld omdat je in de apple wallet een CVC moest invoeren (en dit in alle stappen plannen ook zo werd uitgelegd). Weet iemand hoe dit zit? Ik ben namelijk bang dat een hoop winkels de bunq creditards niet accepteren.

Alvast bedankt.

[ Voor 9% gewijzigd door jdevries189 op 28-03-2019 22:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeNachtwacht
jdevries189 schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 22:36:
Vraagje. Ik heb eindelijk een keer apple pay ingesteld icm bunq premium. Overal lees ik echter dat bunq op basis van maestro werkt met apple pay. Echter heb ik nu een bunq credit card gekoppeld omdat je in de apple wallet een CVC moest invoeren. Weet iemand hoe dit zit? Ik ben namelijk bang dat een hoop winkels de bunq creditards niet accepteren.
je kan bij bunq twee types kaarten aanvragen een MasterCard en een Maestro. Beide heb ik met Apple Pay. De Maestro werkt in Nederland bij NFC terminals (dus vrijwel overal tegenwoordig), de MasterCard werkt vrijwel nergens puur omdat je maar op weinig plekken draadloos met creditcard/debitcard van Maestro kan betalen.

Daarentegen is het wel alvast handig om die MasterCard aan te vragen omdat je hiermee juist in diverse andere landen op vakantie een veel betere support hebt (denk aan Amerika)

Overigens is het wel aan te raden snel even rond te vragen in het bunq topic om in een pack van iemand te komen, scheelt je €3 per maand!

[ Voor 8% gewijzigd door DeNachtwacht op 28-03-2019 22:45 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdevries189
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 29-08-2023
Ok duidelijk. Maar hoe kun je zo'n maestro card dan toevoegen aan je wallet? Het lijkt erop dat deze alleen kaarten met een CVC accepteert. Oftewel creditcards.

Edit: Inmiddels gelukt. Bedankt. Blijkbaar genereert Bunq ook CVC codes voor maestro cards zodra je ze besteld hebt :)

[ Voor 27% gewijzigd door jdevries189 op 28-03-2019 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Iemand beta 5.2.1 al geinstalleerd? Mixed signalen over of er nu wel/geen ECG app beschikbaar is in betas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
Het lijkt mij vrij sterk (zelfs technisch onhandig/onmogelijk) in een x.2 versie een app te hebben en dan die in een x.2.1 versie die weer even tijdelijk weg te halen. Waarom zouden ze dat doen? Het werkt toch? Bèta’s zijn juist om te testen wat er níet werkt.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Xmoo schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 00:35:
Iemand beta 5.2.1 al geinstalleerd? Mixed signalen over of er nu wel/geen ECG app beschikbaar is in betas
Beta geinstalleerd. ECG is gebleven.
Op Macrumors hadden wat mensen gemeld dat het bij hun verdwenen is.

[ Voor 12% gewijzigd door Xmoo op 29-03-2019 07:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
Xmoo schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 00:35:
Juist met deze Beta heb ik nu ook ECG, met de vorige beta niet.

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
bing69 schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 07:36:
[...]

Juist met deze Beta heb ik nu ook ECG, met de vorige beta niet.
Gebruikers uit Amerika hadden blijkbaar met de vorige beta's geen ECG. Alleen met officiele releases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
Grin schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 19:44:
[...]

Dus jij hebt een 100% garantie dat je gezond blijft qua hart? Lijkt me stug en zo ja: doe mij ook ff zo'n 100% garantie. Thanks!
Ja goed hè. Laatst een volledige prescan laten doen. En alles was goed :). Tip voor iedereen https://www.prescan.nl/total-body-scan/

Geen garantie voor de toekomst uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
Wie wisselt regelmatig zijn/haar bandje(s) van de Watch? Hoe is het dan gesteld met de duurzaamheid van het mechanisme van de Watch? Kan dit bijvoorbeeld het dagelijks of zelfs meermaaldaags wisselen aan als ik straks met het mooier weer na werktijd naast het omwisselen van kleding ook wil wisselen van bandje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03-09 21:09
Weer eens een leuke verandering, gisteren de ECG app, een stuk of 5x gebruikt. Mijn vriendin en vader ook even gecheckt.

Geen eigenaardigheden tot het einde van de dag 15% batterij over.
Dat is een gemiddeld verschil van een kleine 50-60%. Normaal gesproken heb ik aan het einde van de dag 2/3 batterij resterend. Ik vond de batterijduur altijd al zo gigantisch goed t.o.v. mijn oude S0. Ik probeer het vandaag eens zonder ECG, waarschijnlijk heeft dat indirect zichtbaar veel energie verbruikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-09 23:49
Novarion schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 13:16:
Ik probeer het vandaag eens zonder ECG, waarschijnlijk heeft dat indirect zichtbaar veel energie verbruikt.
Kan, maar aangezien Apple devices veel op het apparaat zelf doen ipv in de cloud wordt er bij een (grote) update veel dingen opnieuw geïndexeerd en geoptimaliseerd. Dit zorgt ervoor dat de oa watch sneller leeg is een aantal dagen na de update.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bing69
RicoK schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 12:28:
Wie wisselt regelmatig zijn/haar bandje(s) van de Watch? Hoe is het dan gesteld met de duurzaamheid van het mechanisme van de Watch? Kan dit bijvoorbeeld het dagelijks of zelfs meermaaldaags wisselen aan als ik straks met het mooier weer na werktijd naast het omwisselen van kleding ook wil wisselen van bandje?
Geen probleem!

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03-09 21:09
Sinus_rhythm schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 13:47:
[...]

Kan, maar aangezien Apple devices veel op het apparaat zelf doen ipv in de cloud wordt er bij een (grote) update veel dingen opnieuw geïndexeerd en geoptimaliseerd. Dit zorgt ervoor dat de oa watch sneller leeg is een aantal dagen na de update.
Daar houd ik inderdaad ook sterk rekening mee. De tijd zal het leren, het is vandaag alweer een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmij
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 08-05 08:41
@TDB Hartelijk dank voor de uitleg. Helaas werkt het volgen van de stappen niet bij mij. Het gaat bij punt drie fout: geen mogelijkheid om ECG te configureren in de 'hart' app onder 'mijn watch'. Er wordt geen configuratie knop weergegeven.
Opnieuw opstarten van iPhone en Watch werkt niet. De 'hart' app benaderen via de Watch geeft ook geen toegang tot het ECG configuratie scherm. Ik heb ook geprobeerd om dit configuratie proces te forceren via de gezondheid app op de iPhone, werkt ook niet.

Hebben meer mensen hier last van? Zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Nu ecg ook mogelijk is nl ga ik toch niet meer wachten op de volgende serie. En nee ik koop het niet alleen voor de ecg functie. Nu zoeken naar een actie ergens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
wmij schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 16:14:
@TDB Hartelijk dank voor de uitleg. Helaas werkt het volgen van de stappen niet bij mij. Het gaat bij punt drie fout: geen mogelijkheid om ECG te configureren in de 'hart' app onder 'mijn watch'. Er wordt geen configuratie knop weergegeven.
Opnieuw opstarten van iPhone en Watch werkt niet. De 'hart' app benaderen via de Watch geeft ook geen toegang tot het ECG configuratie scherm. Ik heb ook geprobeerd om dit configuratie proces te forceren via de gezondheid app op de iPhone, werkt ook niet.

Hebben meer mensen hier last van? Zie ik iets over het hoofd?
Op je iPhone de Gezondheid-app openen en vervolgens naar Gegevens -> Hart -> Elektrocardiogram -> Configureer Ecg-app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmij
@MelvinW dank voor je reactie. Dat heb ik inderdaad geprobeerd. Eenmaal in het elektrocardiogram menu heb ik enkel de optie om het in mijn favorieten te plaatsen of mijn gegevens te bekijken....

Ergens gaat er iets mis in de software :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
wmij schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 19:15:
@MelvinW dank voor je reactie. Dat heb ik inderdaad geprobeerd. Eenmaal in het elektrocardiogram menu heb ik enkel de optie om het in mijn favorieten te plaatsen of mijn gegevens te bekijken....

Ergens gaat er iets mis in de software :(
Heb je wel iOS 12.2 op je iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmij
@MelvinW ik heb letterlijk alle stappen doorlopen zoals @TDB heeft aangegeven hiervoor. Ik snap dus niet waar het mis gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
wmij schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 19:54:
@MelvinW ik heb letterlijk alle stappen doorlopen zoals @TDB heeft aangegeven hiervoor. Ik snap dus niet waar het mis gaat..
Regio van zowel de Watch als iPhone op Nederland staan? Zeker weten dat je een Series 4 hebt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmij
@MelvinW haha ook dat heb ik ;)
Ik wacht af, wellicht lost dit zich later op middels een update of ik neem contact op met Apple.

Hartelijk dank voor het meedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
wmij schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 09:14:
@MelvinW haha ook dat heb ik ;)
Ik wacht af, wellicht lost dit zich later op middels een update of ik neem contact op met Apple.

Hartelijk dank voor het meedenken!
Heb je de ecg-app wel op de Apple Watch staan? Als je die opent dan moet er ook staan dat je Gezondheid-app moet open op je iPhone en vervolgens zou je dan een pop-up moeten krijgen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/uTKoN3U.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
Het is niet de bedoeling om hartfilmpjes te maken als je jonger bent dan 22 jaar, stond er tijdens het instellen. Nou kan ik (20 jaar) natuurlijk een andere geboortedatum instellen, maar in hoeverre zijn de resultaten dan betrouwbaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
mr.JamesBond schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 09:26:
Het is niet de bedoeling om hartfilmpjes te maken als je jonger bent dan 22 jaar, stond er tijdens het instellen. Nou kan ik (20 jaar) natuurlijk een andere geboortedatum instellen, maar in hoeverre zijn de resultaten dan betrouwbaar?
ECG werkt voor iedereen hetzelfde. Het is alleen makkelijker om toestemming van de autoriteiten in de VS te krijgen als het alleen voor 22 jaar en ouder is. Waarschijnlijk geldt dat ook voor Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
MelvinW schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 09:33:
[...]

ECG werkt voor iedereen hetzelfde. Het is alleen makkelijker om toestemming van de autoriteiten in de VS te krijgen als het alleen voor 22 jaar en ouder is. Waarschijnlijk geldt dat ook voor Europa.
Oh, beter. Thanks voor het antwoord.

Nog een vraagje, als ik iemand anders met mijn Apple Watch een hartfilmpje laat maken, komt dat dan in mijn geschiedenis? En hoe betrouwbaar is het als iemand anders dit doet, aangezien de gezondheidsapp mijn lengte, gewicht en dergelijke kent, en niet van de ander?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
mr.JamesBond schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 12:00:
[...]

Nog een vraagje, als ik iemand anders met mijn Apple Watch een hartfilmpje laat maken, komt dat dan in mijn geschiedenis? En hoe betrouwbaar is het als iemand anders dit doet, aangezien de gezondheidsapp mijn lengte, gewicht en dergelijke kent, en niet van de ander?
Komt uiteraard bij jou te staan..... Maar je kunt het weer wissen.

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
mr.JamesBond schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 12:00:
[...]

Je kan de gegevens gewoon wissen. ECG gebruikt die gegevens niet bij het maken van een hartfilmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
Merci voor de antwoorden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-09 15:26
Ik begreep onlangs dat het detecteren van alle hartafwijkingen (defibrileren, lage/hoge hartslag) allemaal niet via die ECG functie werkt maar via de optisch hartslagmeter. Wat is dan eigenlijk het nut van de ECG functie? Je krijgt een PDF met een hartfilmpje, maar doctoren hechten er geen waarde aan (je zal altijd nóg een keer een hartfilmpje moeten maken met een medisch apparaat, correct?). Dus eigenlijk is die ECG functie alleen "voor de leuk"?

[ Voor 3% gewijzigd door Menesis op 01-04-2019 13:49 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Menesis schreef op maandag 1 april 2019 @ 13:49:
Ik begreep onlangs dat het detecteren van alle hartafwijkingen (defibrileren, lage/hoge hartslag) allemaal niet via die ECG functie werkt maar via de optisch hartslagmeter. Wat is dan eigenlijk het nut van de ECG functie? Je krijgt een PDF met een hartfilmpje, maar doctoren hechten er geen waarde aan (je zal altijd nóg een keer een hartfilmpje moeten maken met een medisch apparaat, correct?). Dus eigenlijk is die ECG functie alleen "voor de leuk"?
Check even (voornamelijk) 'Atriumfibrilleren' op https://support.apple.com/nl-nl/HT208955

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-09 16:34

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Menesis schreef op maandag 1 april 2019 @ 13:49:
Nee, het is al indicator dat er mogelijk wat mis kan zijn en dan is het aan jou om er wat mee te doen.

Net als dat je lichaam aangeeft dat er iets mis is als je benauwd wordt en druk op je borst ervaart.
of erger, je kunt niet meer rechtop staan omdat je borstspieren aantrekken doordat je hart 220+ onregelmatige hartslagen p/m maakt.

Maar dat laatste is moeilijker te negeren dan een alarmpje van je watch.

[ Voor 4% gewijzigd door i2Paq op 01-04-2019 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmij
@MelvinW de ECG app staat niet op mijn watch zoals jij weergeeft in de afbeelding. Maar die komt er ook pas op na de configuratie doorlopen te hebben bij mijn weten. De regio van zowel Apple watch als iPhone staan ingesteld op Nederland.
Het enige wat ik mij, bij nader inzien, kan voorstellen wat in de weg zit is dat de Watch uit Canada komt. Daar is de ECG app nog niet toegestaan.
Echter heb ik de regio's op NL ingesteld en ik ben op dit moment ook in NL.

Denk je dat bovenstaande van invloed kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
wmij schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 14:14:
@MelvinW de ECG app staat niet op mijn watch zoals jij weergeeft in de afbeelding. Maar die komt er ook pas op na de configuratie doorlopen te hebben bij mijn weten. De regio van zowel Apple watch als iPhone staan ingesteld op Nederland.
Het enige wat ik mij, bij nader inzien, kan voorstellen wat in de weg zit is dat de Watch uit Canada komt. Daar is de ECG app nog niet toegestaan.

Ik denk dat dat inderdaad de oorzaak is. Elk land heeft volgens mij een uniek modelcode voor de AW. Mijn AW4 is model MU6L2NF/A (NL model).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
wmij schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 14:14:

Ja, als de Watch uit Canada komt dan kun je het niet activeren. Je zult moeten wachten tot ECG beschikbaar is in Canada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmij
Helder, bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UncleEddy
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-09 13:38
MelvinW schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 12:08:
[...]

Je kan de gegevens gewoon wissen. ECG gebruikt die gegevens niet bij het maken van een hartfilmpje.
Is het niet zo dat bij oudere of jongere leeftijden rekening wordt gemeten met andere maatstaaf? Ik kan me namelijk best voorstellen dat voor een persoon van 45+ een hartfilmpje (en dus ook je hartritme) er anders uit kan zien dan wat bij 20ers normaal is. Is er iemand die hier meer over kan vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Ik ben op zoek naar een oplossing om het aantal stappen / steps te synchroniseren vanuit Apple Health naar bijvoorbeeld Garmin Connect.

Voor mijn workouts gebruik ik hier Rungap voor, wat op zich prima werkt, maar het aantal stappen krijg ik met geen mogelijkheid gesynchroniseerd. Iemand hier ervaring mee?

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 04-09 17:42
In hoeverre is het van belang waar je Apple Watch vandaan komt? Ik heb hem in Duitsland gekochten en merk geen rare dingen. Alleen werkt Cellular hier natuurlijk niet. Hoop wel dat dat ooit naar NL komt. Ooit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Ruud0012 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 16:10:
In hoeverre is het van belang waar je Apple Watch vandaan komt? Ik heb hem in Duitsland gekochten en merk geen rare dingen. Alleen werkt Cellular hier natuurlijk niet. Hoop wel dat dat ooit naar NL komt. Ooit...
In principe niet, maar je ziet hier boven al een voorbeeld waar je tegen aan zou kunnen lopen (geen ecg bij watch uit Canada).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 04-09 17:42
Ja dat zag ik al. Was even benieuwd of er nog meer haken en ogen aan zaten. Maar denk het eigenlijk van niet. Bedankt voor je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unconnected
  • Laatst online: 05-09 07:24
BlizzarD schreef op woensdag 3 april 2019 @ 09:35:
Ik ben op zoek naar een oplossing om het aantal stappen / steps te synchroniseren vanuit Apple Health naar bijvoorbeeld Garmin Connect.

Voor mijn workouts gebruik ik hier Rungap voor, wat op zich prima werkt, maar het aantal stappen krijg ik met geen mogelijkheid gesynchroniseerd. Iemand hier ervaring mee?
ik gebruik zelf healthfit voor apple watch -> strava. ondersteund aardig wat platforms. misschien doet die ook garmin connect?

https://itunes.apple.com/us/app/healthfit/id1202650514?mt=8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-09 09:24
Ruud0012 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 16:10:
Is het ook niet zo dat je geen Nederlandse esim (zodra die er zijn) kan gebruiken op een Duits horloge?

https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

unconnected schreef op donderdag 4 april 2019 @ 07:52:
[...]

ik gebruik zelf healthfit voor apple watch -> strava. ondersteund aardig wat platforms. misschien doet die ook garmin connect?

https://itunes.apple.com/us/app/healthfit/id1202650514?mt=8
Ga ik naar kijken, thanks!

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
Greetoz schreef op donderdag 4 april 2019 @ 08:06:
[...]

Is het ook niet zo dat je geen Nederlandse esim (zodra die er zijn) kan gebruiken op een Duits horloge?
Nee, dat is niet waar. Er is alleen een software-update nodig om ondersteuning voor nieuwe landen toe te voegen. Alleen een Apple Watch uit de VS, Canada, Puerto Rico en Mexico gaat niet met Nederlandse eSIMs werken, aangezien de hardware niet de juiste frequenties ondersteunt voor gebruik buiten die landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Mijn AW lult tegen mij als ik in de sportschool sta, "zone two", "zone one"..

Leuk dat die dat zegt maar hoeft van mij niet. Weet dat het met hartslag heeft te maken maar kan dit helemaal uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Famous schreef op maandag 8 april 2019 @ 08:30:
Mijn AW lult tegen mij als ik in de sportschool sta, "zone two", "zone one"..

Leuk dat die dat zegt maar hoeft van mij niet. Weet dat het met hartslag heeft te maken maar kan dit helemaal uit?
Mijne heeft dat nog nooit gedaan. Zeker dat dit een default feature is?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

DennusB schreef op maandag 8 april 2019 @ 08:39:
[...]

Mijne heeft dat nog nooit gedaan. Zeker dat dit een default feature is?
:+

Ik zie nu inderdaad dat de app welke ik gebruik deze functie biedt, vond het al zo gek dat ik het nergens kon vinden op de AW zelf :D
De "settings" was net niet te zien, goedemorgen 8)7

Pagina: 1 ... 86 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires
Voor WatchOS 7:
[watchOS 7] - Ervaringen en discussie

En verder specifiek voor de nieuwe modellen:
[Apple Watch SE] - Ervaringen en discussie
[Apple Watch Series 6] - Ervaringen en discussie