Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• wally21
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 19:57

wally21

psn: Wally224

ctrlaltdelbe schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 12:36:
Ik heb sinds kort een third party, bruin leren bandje voor mijn Apple Watch Series 4, 44mm. Ondanks dat het niet goedkoop was, heeft fabrikant blijkbaar geen originele lugs gebruikt, want mijn horloge ratelt als het trilt. Met de originele sportband erop heb ik het niet.

Iemand die mij in de goede richting wil wijzen voor de aankoop van ofwel originele lugs, zodat ik ze zelf kan vervangen, ofwel naar een reseller die bruine leren bandjes (met witte stikking als het kan) verkoopt - mét originele Apple hardware? Die liefst ook geen €300+ kosten, zoals die dingen van Hermes. :+
Ik bestel mijn bandjes bij monowear. Goede kwaliteit voor een betaalbare prijs. :*)
En ja het is een Amerikaanse site maar ze verzenden ook naar NL. Dus iets meer verzendkosten maar ook dat valt op zich mee.
https://www.monoweardesign.com

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 20-04 10:52
Bedankt voor de tips, heren, het ziet er naar uit dat ik wat geld ga uitgeven :+

• jdevries189
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 19-04 21:11
Grin schreef op maandag 28 januari 2019 @ 16:55:
[...]

QFT

Je bent met deze vervolgactie mijn sympathie volledig kwijtgeraakt en ik ben niet geïnteresseerd in de afloop hiervan.
Idem.

• iStijn
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 18-04 21:53

iStijn

Tech-fanaat

Ik denk dat ik het hier maar moet vragen. Heeft iemand enig idee wat een Apple Watch Series 3 42mm nog opbrengt dezer dagen?

Heb 'm 12 maanden lang gedragen maar vind het nu wel weer tijd voor iets anders, dus vandaar.

iStijn wijzigde deze reactie 10-02-2019 23:49 (28%)

• Fietsbel
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

iStijn schreef op zondag 10 februari 2019 @ 23:48:
Ik denk dat ik het hier maar moet vragen. Heeft iemand enig idee wat een Apple Watch Series 3 42mm nog opbrengt dezer dagen?

Heb 'm 12 maanden lang gedragen maar vind het nu wel weer tijd voor iets anders, dus vandaar.
Waardebepalingen zijn niet toegestaan op het forum. Prijsindicatie is prima zelf uit te zoeken, bekijk Vraag & Aanbod eens, Marktplaats, ebay etc. kortom genoeg manieren om een indicatie te vinden.

39

• iStijn
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 18-04 21:53

iStijn

Tech-fanaat

Fietsbel schreef op zondag 10 februari 2019 @ 23:54:
[...]

Waardebepalingen zijn niet toegestaan op het forum. Prijsindicatie is prima zelf uit te zoeken, bekijk Vraag & Aanbod eens, Marktplaats, ebay etc. kortom genoeg manieren om een indicatie te vinden.
Ja oké kan ik me in vinden. Mijn excuus. :P

• mr.JamesBond
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 20-04 22:46
ctrlaltdelbe schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 12:36:
Ik heb sinds kort een third party, bruin leren bandje voor mijn Apple Watch Series 4, 44mm. Ondanks dat het niet goedkoop was, heeft fabrikant blijkbaar geen originele lugs gebruikt, want mijn horloge ratelt als het trilt. Met de originele sportband erop heb ik het niet.

Iemand die mij in de goede richting wil wijzen voor de aankoop van ofwel originele lugs, zodat ik ze zelf kan vervangen, ofwel naar een reseller die bruine leren bandjes (met witte stikking als het kan) verkoopt - mét originele Apple hardware? Die liefst ook geen €300+ kosten, zoals die dingen van Hermes. :+
Nomad heeft zadelbruine leren bandjes, maar die zijn helaas al een hele tijd uitverkocht. Ze hebben deze in silver en gold variant, helaas geen space grey (anders had ik er al één). Lijkt mij een mooie combi met andere zadelbruine accessoires (denk aan MacBook sleeve, iPhone-hoes, AirPods-hoes).

Link: https://hellonomad.com/pr...p-natural-silver-hardware

Wellicht niet heel erg interessant en relevant omdat ze uitverkocht zijn, maar ik moest het kwijt.

iPhone Xs Max | MacBook Pro 2017 | Apple Watch Series 4 44mm

• QempZoR
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 18:20
Gister mn nieuwe watch series 4 in gebruik genomen. Vanaf het begin problemen met de iconen als ik een melding krijg.

Bij whatsapp staat netjes het whatsapp logo, maar bij de ABN app, marktplaats en nog wat andere apps heb ik enkel een wit uitroepteken als app icoon. Meer mensen hier last van?

QempZoR wijzigde deze reactie 12-02-2019 08:26 (26%)

Apple Xs Max 64Gb | Watch Series 4 44mm | TV 4k ||| Ubiquiti - USG 3p - Unifi US-16-150W - UAP-AC-PRO ||| Smarthome - Google home | Philips Hue | Xiaomi Aqara | HomeAssistant

• RicoK
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 15:29
mr.JamesBond schreef op maandag 11 februari 2019 @ 00:57:
[...]
Nomad heeft zadelbruine leren bandjes, maar die zijn helaas al een hele tijd uitverkocht. Ze hebben deze in silver en gold variant, helaas geen space grey (anders had ik er al één). Lijkt mij een mooie combi met andere zadelbruine accessoires (denk aan MacBook sleeve, iPhone-hoes, AirPods-hoes).

Link: https://hellonomad.com/pr...p-natural-silver-hardware

Wellicht niet heel erg interessant en relevant omdat ze uitverkocht zijn, maar ik moest het kwijt.
Hmm, er lijkt toch nog gewoon aan te komen....

https://www.appelhoes.nl/...0oeARIEAQYASABEgLI2_D_BwE

https://www.amac.nl/nomad...0oeARIEAQYAiABEgI2fvD_BwE

• mr.JamesBond
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 20-04 22:46
Heb je op mijn link geklikt? En is het je opgevallen dat de bandjes niet heel erg veel op elkaar lijken?

iPhone Xs Max | MacBook Pro 2017 | Apple Watch Series 4 44mm

• RicoK
mr.JamesBond schreef op maandag 11 februari 2019 @ 12:29:
[...]
Heb je op mijn link geklikt? En is het je opgevallen dat de bandjes niet heel erg veel op elkaar lijken?
OK. Gezien. De bandjes zijn volgens mij wel eender, maar jouw link geeft een erg lichte kleur aan.

Allen zijn de 'Modern Strap'.

RicoK wijzigde deze reactie 11-02-2019 12:39 (4%)

• QempZoR
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 18:20
QempZoR schreef op maandag 11 februari 2019 @ 11:39:
Gister mn nieuwe watch series 4 in gebruik genomen. Vanaf het begin problemen met de iconen als ik een melding krijg.

Bij whatsapp staat netjes het whatsapp logo, maar bij de ABN app, marktplaats en nog wat andere apps heb ik enkel een wit uitroepteken als app icoon. Meer mensen hier last van?

[Afbeelding]
Gefixt; blijkbaar waren er een aantal apps op de telefoon nog niet geupdated. Apps geupdated, en daarna is alles weer goed

Apple Xs Max 64Gb | Watch Series 4 44mm | TV 4k ||| Ubiquiti - USG 3p - Unifi US-16-150W - UAP-AC-PRO ||| Smarthome - Google home | Philips Hue | Xiaomi Aqara | HomeAssistant

• Snakefoodjah
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 10:14
DaSaN schreef op maandag 4 februari 2019 @ 11:24:
Ik zweer bij de screenprotectors van ScreenKnight. Ze zijn extreem makkelijk te bevestigen, zonder enige bubbels. Worden gratis verstuurd vanuit Engeland en kosten 6 euro voor 6 stuks.

http://www.screenknight.c...rotector-military-shield/
Donderdag besteld en maandag geleverd.
En was gene fan van screenprotectors maar deze mogen er wel zijn. Valt niet echt op en toch extra bescherming, top

• RicoK
QempZoR schreef op maandag 11 februari 2019 @ 22:23:
[...]Gefixt; blijkbaar waren er een aantal apps op de telefoon nog niet geupdated. Apps geupdated, en daarna is alles weer goed
Ik wilde je net gaan berichten ;) Ik heb ook sinds gisteren avond een AW4. En inderdaad het duurde wel eventjes voor alle apps gereed waren. Maar een uitroepteken werd bij mij niet getoond.

• flam
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 08:38
DaSaN schreef op maandag 4 februari 2019 @ 11:24:
Ik zweer bij de screenprotectors van ScreenKnight. Ze zijn extreem makkelijk te bevestigen, zonder enige bubbels. Worden gratis verstuurd vanuit Engeland en kosten 6 euro voor 6 stuks.

http://www.screenknight.c...rotector-military-shield/
Ben normaal geen fan van screenprotectors maar voor die prijs kan het geen kwaad om het eens te proberen.
Heb ze zojuist ook besteld.

• shyheim
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 30-03 00:18
Even mijn ervaring delen, omdat ik toch echt aangenaam verrast ben van deze Apple watch. Ben er nu sinds eind november eigenaar van (Series 4) en gebruik hem intensief tijdens het sporten. Verbaast me hoe aangenaam hij zit en mijn Garmin Fenix 3 probleemloos heeft vervangen. Al moet ik wel toegeven dat ik er veel voorzichtiger mee omspring dan met dat dedicated sporthorloge :-) ...

Fitnessen zelf is heel aangenaam: goede tracking, en in combinatie met mijn AirPods fantastisch om zonder mijn Phone toch muziek te kunnen luisteren. Enige wat ik tussen mijn sets mee hoef te dragen is dus mijn drinkbus en mijn handdoek die rond m’n nek hangt. Overbodige luxe? Absoluut, maar toch leuk.

Ook zwemmen trackt de Apple Watch goed - was in ‘t begin een beetje bang om ermee in ‘t water te springen, maar na de eerste paar sessies te doorstaan, besef ik dat de Watch toch steviger is dan ze eruit ziet. Enkel voor het stoombad en sauna achteraf doe ik de Watch wel uit, gezien het niet wordt aangeraden deze in deze temperaturen te dragen (had gelezen dat dmv hitte de watch uit elkaar wordt gehaald door de lijm te weken).
Gebruik trouwens de Nylon sportsband, en zit verrassend goed. Ook niks van problemen met de velcro (veel mensen zijn blijkbaar bang voor velcro + water, maar tenslotte is duikuitrusting ook voorzien van velcro’s, dus onterechte vrees).
Enige ‘minpunt’ is het ontbreken van de functionaliteit om te pauseren met een fysieke knop ofzo. Telkens unlocken, pauzeren, resumen, terug locken, dat is soms een beetje ergerlijk en omslachtig :-)

Dus mocht iemand nog twijfelen om deze watch aan te schaffen als sport tracker... bij deze!

Enige kanttekening: voor muziek ben ik moeten overstappen op Apple Music ipv Spotify. Jammer, maar goed, Apple Music is zo slecht nog niet uiteindelijk. Alleen jammer dat de desktop-versie van iTunes archislecht is, en ik op m’n werklaptop geen iTunes kan installeren (web-based Spotify werkt wel).

shyheim wijzigde deze reactie 12-02-2019 11:55 (8%)

• Famous
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 19:52
shyheim schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 11:51:

Enige kanttekening: voor muziek ben ik moeten overstappen op Apple Music ipv Spotify. Jammer, maar goed, Apple Music is zo slecht nog niet uiteindelijk. Alleen jammer dat de desktop-versie van iTunes archislecht is, en ik op m’n werklaptop geen iTunes kan installeren (web-based Spotify werkt wel).
Waarom moeten overstappen?
Ik ben zelf aan het oriënteren om een AW4 te kopen en ik wil wel gebruik blijven maken van Spotify.

Uiteraard gekeken of het kon en kwam dit tegen (ook de comments lieten zien dat de app er is):
https://www.onemorething.nl/2018/11/spotify-app-apple-watch/

Xbox live: Ghesous

• PeaceNlove
  • Registratie: juni 2004
  • Nu online
Ja, de app is er, maar met de Spotify app kan je nog niet muziek op je Watch meenemen, je blijft je telefoon nodig hebben.

• Sluuz
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 20-04 15:36
shyheim schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 11:51:
Even mijn ervaring delen, omdat ik toch echt aangenaam verrast ben van deze Apple watch. Ben er nu sinds eind november eigenaar van (Series 4) en gebruik hem intensief tijdens het sporten. Verbaast me hoe aangenaam hij zit en mijn Garmin Fenix 3 probleemloos heeft vervangen. Al moet ik wel toegeven dat ik er veel voorzichtiger mee omspring dan met dat dedicated sporthorloge :-) ...

Fitnessen zelf is heel aangenaam: goede tracking, en in combinatie met mijn AirPods fantastisch om zonder mijn Phone toch muziek te kunnen luisteren. Enige wat ik tussen mijn sets mee hoef te dragen is dus mijn drinkbus en mijn handdoek die rond m’n nek hangt. Overbodige luxe? Absoluut, maar toch leuk.

Ook zwemmen trackt de Apple Watch goed - was in ‘t begin een beetje bang om ermee in ‘t water te springen, maar na de eerste paar sessies te doorstaan, besef ik dat de Watch toch steviger is dan ze eruit ziet. Enkel voor het stoombad en sauna achteraf doe ik de Watch wel uit, gezien het niet wordt aangeraden deze in deze temperaturen te dragen (had gelezen dat dmv hitte de watch uit elkaar wordt gehaald door de lijm te weken).
Gebruik trouwens de Nylon sportsband, en zit verrassend goed. Ook niks van problemen met de velcro (veel mensen zijn blijkbaar bang voor velcro + water, maar tenslotte is duikuitrusting ook voorzien van velcro’s, dus onterechte vrees).
Enige ‘minpunt’ is het ontbreken van de functionaliteit om te pauseren met een fysieke knop ofzo. Telkens unlocken, pauzeren, resumen, terug locken, dat is soms een beetje ergerlijk en omslachtig :-)

Dus mocht iemand nog twijfelen om deze watch aan te schaffen als sport tracker... bij deze!

Een paar geheimpies voor jou:
- Hardwarematig pauseren in de normale workoutapp: druk de crown en de knop tegelijk in en voila :)
- Apple Music in je browser (unofficial): https://playapplemusic.com

PSN: Sluuz

• Famous
PeaceNlove schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 12:11:
Ja, de app is er, maar met de Spotify app kan je nog niet muziek op je Watch meenemen, je blijft je telefoon nodig hebben.
Oke, dat is opzich geen probleem want heb de telefoon altijd bij.
Muziek tijdens fitness heb ik niet aan dus geen Spotify nodig. Scheelt weer, schrok even :+

• Sluuz
De Spotifyapp is niets anders dan een veredelde afstandsbediening. De Apple Music app laat je muziek syncen naar je horloge zodat je dus als je bv gaat hardlopen, je je telefoon kan thuislaten. Extra voordeel: GPS van de Apple Watch in Watch only mode is beter dan wanneer ie de GPS van je telefoon gebruikt.

• shyheim
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 30-03 00:18
Sluuz schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 12:27:
[...]

- Hardwarematig pauseren in de normale workoutapp: druk de crown en de knop tegelijk in en voila :)
1: aha, wist ik niet. Eens uittesten vanavond!
2: omg, GENIAAL! Werkt perfect, thx!! En bovendien responsiever dan iTunes zelf. Wel webUI afgekeken van Spotify, wat zeker geen slecht idee is! Enkel jammer dat je minder functionaliteit hebt dan in Spotify web - met name tracks in playlists steken, maar das een kleinigheidje.

shyheim wijzigde deze reactie 12-02-2019 13:13 (17%)

• Scrtz
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 19:01
[...]

Oh damn nice, ik luisterde al altijd maar muziek via Youtube omdat iTunes ronduit waardeloos is op Windows.

• Tribunus
  • Laatst online: 20-04 11:57
wellicht iets wat jullie al eens hebben meegemaakt: ik heb al sinds release een AW3 welke prima werkt. Alleen sinds ongeveer een maand is de accu vergeleken met daarvoor erg slecht. Ik kan me niet voorstellen dat de accu zo ineens 50% sneller leeg is. Kan dit komen door een software update of is dit een meer gehoorde klacht?

Ik heb geen apps ed open staan, herstarten geeft ook geen verbetering. Reset nog niet gedaan maar dat vind ik ook zo wat om dat te doen.

Iemand tips of eerder meegemaakt?

• D. Ninjai
  • Laatst online: 19:08
wally21 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 22:43:
[...]

Ik bestel mijn bandjes bij monowear. Goede kwaliteit voor een betaalbare prijs. :*)
En ja het is een Amerikaanse site maar ze verzenden ook naar NL. Dus iets meer verzendkosten maar ook dat valt op zich mee.
https://www.monoweardesign.com
Heb net de leren grijze perforated besteld nu ze valentijnskorting hebben. Bedankt voor de tip! :)

• wally21
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 19:57

wally21

psn: Wally224

D. Ninjai schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 18:43:
[...]

Heb net de leren grijze perforated besteld nu ze valentijnskorting hebben. Bedankt voor de tip! :)
Nice! Goede keuze.

Zelf heb ik de bruine. En nog steeds bij mee, krijg vaak complimenten over de combinatie. Kwaliteit is nog steeds zeer goed na 3 maanden dagelijks gebruik.

Ga er nog een paar bij bestellen waaronder de grijze ;)

• U2psv
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 09:44
[...]

Hardwarematige pauzeren wist ik ook niet, wel jammer dat het niet bij de strava app werkt daar krijg je een screenshot. Dat is ook wat ik vooral mis, eigenlijk moet je kunnen kiezen om bv de knop van appswitcher aan te kunnen passen voor dit soort taken. De appswitcher gebruik ik eigenlijk nooit

U2psv wijzigde deze reactie 13-02-2019 00:36 (16%)

• Sluuz
U2psv schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 00:34:
[...]

Hardwarematige pauzeren wist ik ook niet, wel jammer dat het niet bij de strava app werkt daar krijg je een screenshot. Dat is ook wat ik vooral mis, eigenlijk moet je kunnen kiezen om bv de knop van appswitcher aan te kunnen passen voor dit soort taken. De appswitcher gebruik ik eigenlijk nooit
Vergeten te melden, je moet idd wel de screenshot functionaliteit uitzetten in de settings van je Watch!

• U2psv
  • Laatst online: 09:44
Sluuz schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 08:18:
[...]

Vergeten te melden, je moet idd wel de screenshot functionaliteit uitzetten in de settings van je Watch!
Op de strava werkt het sowieso jammer genoeg niet, bij de standaard workout app maakt het niet uit of screenshot aanstaat.

• Tmaster
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 20-04 07:57
Even een snel vraagje. Ik heb nog geen apple watch ervaring en ga over 3 weken een weekje naar New York. Ik wil daar een Wacht 4 kopen. Afgezien dat het daar iets goedkoper is schijnt daar dus ook die ecg functie in te zitten.
In hoeverre zal dit blijven werken als ik weer terug in Nederland ben? Wordt dit dmv iphone locatie weer software matig uitgezet ? Of zal het wel blijven werken, omdat ik zover ik gelezen heb, dit dmv serienummer geactiveerd is. En dus een amerikaanse Watch4 altijd ecg actief zal hebben.

Iemand ervaring mee ?
Amerikaanse Watch zal ECG houden, wel even horloge én iPhone op regio verenigde staten zetten (bij de app store) geloof ik.

• Tmaster
DeNachtwacht schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 21:19:
Amerikaanse Watch zal ECG houden, wel even horloge én iPhone op regio verenigde staten zetten (bij de app store) geloof ik.
Ja daar lees ik dus ook weer verschillende verhalen over.
Ik las op een forum dat iemand een europese iphone had maar een watch in amerika gekocht had en dat ecg gewoon werkte en dat hij zelfs de regio niet hoefde aan te passen.

• koentjuh1987
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 20:04
Vind dit wel een mooi bandje als variant op het originele sportbandje

https://www.amac.nl/nomad...t-met-zilveren-sport-gesp

Iemand ervaring mee?

Drive the way you like, the way you want and make it happen...

• Aherin
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 19-04 18:19
ik heb nog steeds een Watch 1 :)

Eerlijkheid gebied dat ik m alleen voor de notificaties gebruik, misschien toch maar eens kijken of ik er meer mee kan doen in mn leven :Y

• Laank
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 21:01
Tmaster schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 21:25:
[...]

Ja daar lees ik dus ook weer verschillende verhalen over.
Ik las op een forum dat iemand een europese iphone had maar een watch in amerika gekocht had en dat ecg gewoon werkte en dat hij zelfs de regio niet hoefde aan te passen.
Dit kan ik bevestingen, ik heb een NL iPhone en heb mijn AW4 in de VS gekocht. ECG werkt prima, hiervoor hoef ik de regio niet op VS te zetten.

• Tmaster
Kijk dat antwoord stemt mij tevreden!
Ben je voor de gps + cellular gegaan?

Ik denk dat ik voor de GPS ga die van 399 dollar. Omgerekend nu zon 369 euro.. scheelt toch weer wat met de NL prijzen.

• Haga
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 13:33
Aherin schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 21:40:
ik heb nog steeds een Watch 1 :)

Eerlijkheid gebied dat ik m alleen voor de notificaties gebruik, misschien toch maar eens kijken of ik er meer mee kan doen in mn leven :Y
Ben van Serie 0 (2015) naar Serie 4 gegaan.

Werelden van verschil.

Alleen al het bereik van Bluetooth 5.0. Kan in sportschool mijn iPhone gewoon in de locker laten en toch via de watch streamen naar mijn AirPods.

De work-out app heeft nu ook meerwaarde.

Zou zeggen: overstappen maar :)

• Laank
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 21:01
Tmaster schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:14:
Kijk dat antwoord stemt mij tevreden!
Ben je voor de gps + cellular gegaan?

Ik denk dat ik voor de GPS ga die van 399 dollar. Omgerekend nu zon 369 euro.. scheelt toch weer wat met de NL prijzen.
Ik heb zelf de GPS versie scheelde toen +\- 60€ met de NL prijs (prijzen op de VS apple site zijn ex. Btw).

Hier was hij destijds nog niet verkrijgbaar, wat het wel verleidelijk maakte om hem daar te halen.

• Coldbullet
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 19-04 10:06

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Heb hier nogsteeds de awatch serie 0 en merk toch wel dst hij erg traag is en sport app bijna noet te gebruiken. Spotify watch app werkt niet, hij ziet de app wel maar de knoppen werken niet.
Toch langzaam aan een nieuwe denken?

• Aherin
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 19-04 18:19
Haga schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:36:
[...]

Ben van Serie 0 (2015) naar Serie 4 gegaan.

Werelden van verschil.

Alleen al het bereik van Bluetooth 5.0. Kan in sportschool mijn iPhone gewoon in de locker laten en toch via de watch streamen naar mijn AirPods.

De work-out app heeft nu ook meerwaarde.

Zou zeggen: overstappen maar :)
Nouja, het probleem is een beetje dat ik aanvankelijk met de Watch heel positief dacht dat ik m echt overal voor zou gaan gebruiken, want apps etc. maar zoals ik al zei, nu is t alleen een veredelde notificatiecentrum geworden :F

eigenlijk zou er een apple watch apps topic moeten komen waarin alle handige apps etc staan, is er voor de mac ook :Y

• Kluutmaran
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 15-04 15:48
Aherin schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 08:35:
[...]

Nouja, het probleem is een beetje dat ik aanvankelijk met de Watch heel positief dacht dat ik m echt overal voor zou gaan gebruiken, want apps etc. maar zoals ik al zei, nu is t alleen een veredelde notificatiecentrum geworden :F

eigenlijk zou er een apple watch apps topic moeten komen waarin alle handige apps etc staan, is er voor de mac ook :Y
Kun je dit topic toch voor gebruiken? Als je zelf nog tips hebt hoor ik ze graag!

Ik gebruik sleep cycle om mijn slaappatroon in de gaten te houden en als wekker, gebruik de timer functie, de smart home functie (vaak via Siri) voor mijn lampen en verwarming en de notificaties. Ik kan nog niet veel sporten door blessure maar daar heb ik hem eigenlijk voor gekocht. Als ik weer fit ben ga ik ermee golfen, wielrennen, hardlopen en fitnessen dus dan zal ie zeker van pas komen maar tot die tijd zeker ook geen miskoop.

Xbox Live: Spuit11

• sham27
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 21:00
wally21 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 00:10:
[...]

Nice! Goede keuze.

Zelf heb ik de bruine. En nog steeds bij mee, krijg vaak complimenten over de combinatie. Kwaliteit is nog steeds zeer goed na 3 maanden dagelijks gebruik.

Ga er nog een paar bij bestellen waaronder de grijze ;)
Die perforated leren bandjes lijken mij ook erg nice, dus maar een bruine besteld :+

BMW F31 330i M Sport Shadow

• ctrlaltdelbe
Ik heb wat bandjes besteld bij monowear & Clockwork Synergy. Die van Clockwork Synergy zijn reeds toegekomen en van uitstekende kwaliteit. Erg blij mee!

Op monowear is het nog even wachten.

• i2Paq
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 16:13

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

ctrlaltdelbe schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 16:49:
Ik heb wat bandjes besteld bij monowear & Clockwork Synergy. Die van Clockwork Synergy zijn reeds toegekomen en van uitstekende kwaliteit. Erg blij mee!
Daar koop ik enkel nog bandjes gezien de kwaliteit en de snelle levering.

Momenteel hebben ze ook nog een 25% kortingsactie!

• RicoK
Ik maak nu sinds een goede week gebruik van een AW4. Dit naar volle tevredenheid tot nu toe. De schermtijd van mijn iPhone was deze week met 40% afgenomen ;).

Ik heb zojuist op mijn MBP en MBA ingesteld dat deze ontgrendelen uit de sluimerstand als ik er achter zit met mijn AW om. Dit verloopt prettig en soepel. Echter, ik dacht dat dit ook zou werken bij het ontgrendelen (dmv het openen bijvoorbeeld), maar dat is niet het geval. Heb ik dit juist?

Edit: het werkt nu (wel) bij het openen van de MacBook.....

RicoK wijzigde deze reactie 17-02-2019 14:04 (6%)

• newtastyland
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 15:51
DeNachtwacht schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 21:19:
Eentje in US gekocht voor mij vrouw, ECG werkt met haar account (regio NL).
Mja gezien er nog steeds geen woord over ECG in de EU is gesproken ga ik misschien ook maar eens kijken of ik iemand er eentje mee kan laten nemen uit de VS. Verkoop ik m'n huidige NL-versie wel. :P

• Cougar
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 31-03 13:41
Waarom wil iedereen zo graag de ecg functionaliteit? Is iedereen hartpatiënt ofzo 🙈. Als de functie beschikbaar is zie ik mijzelf dat ook niet elke dag doen 😂.

• RicoK
Cougar schreef op zondag 17 februari 2019 @ 18:29:
Waarom wil iedereen zo graag de ecg functionaliteit? Is iedereen hartpatiënt ofzo 🙈. Als de functie beschikbaar is zie ik mijzelf dat ook niet elke dag doen 😂.
Omdat het mogelijk is ;)

De Apple Watch is natuurlijk gericht op gezond leven en kon al de hartslag meten. De vervolgstap was in de ogen van Apple dus de mogelijkheid tot het maken van een ECG.

• ctrlaltdelbe
De Monowear-bandjes zijn toegekomen. Wel lang moeten wachten, in tegenstelling tot Clockwork Synergy!

Verder uitstekend spul, kwalitatief - het leather deployant bandje valt een beetje licht uit van kleur. Ga ik wel houden, maar de Contemporary Cuff is niet helemaal mijn ding, die gaat naar de V&A.

ctrlaltdelbe wijzigde deze reactie 21-02-2019 17:06 (11%)

• zwasie
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 18-04 15:57
Coldbullet schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 08:13:
Heb hier nogsteeds de awatch serie 0 en merk toch wel dst hij erg traag is en sport app bijna noet te gebruiken. Spotify watch app werkt niet, hij ziet de app wel maar de knoppen werken niet.
Toch langzaam aan een nieuwe denken?
Zeker doen.
heb de series 3 hier. Heb ondertussen al mijn andere horloges de deur uit gesmeten :)

Lopen : apple watch doet dit even goed als de Garmin
Zwemmen : apple watch doet dit beter dan de Garmin
Dagelijks gebruik : onderweg de spotify-app op de watch zalig. Druk bezig in de tuin/huis, telefoontje oppakken met de watch :) .
In de auto : snel een berichtje versturen via voice control

Zou niet meer zonder kunnen

• 2Dutch
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Heb inmiddels meerdere sportloop-bandjes via Ali Express besteld en 2x bij dezelfde toko/dezelfde bandjes omdat die qua lengte het beste bevallen: yolovie. Nu zilvergrijs, grijs, donkergroen, blauw, rood & wit (niet spierwit) in de collectie zitten naast de zwart-met-rode mini accenten-band van Apple. 1 keer een verkeerde maat gekregen, die kwijtraken is via marktplaats nog lastig, misschien maar een collega blij mee maken krijg je de vraag of ie origineel is..met een prijs van 2,50...maar bijgezet dat het third party is want dat is blijkbaar nodig :P

So far so good voor die paar euro, tientallen euro's voor een stuk velcro slaat imho nergens op. Daar heb je zowat een custom leren band voor...

Heb trouwens eens in de zoveel tijd dat ineens zonder dat ik iets aanraak/doe m'n watch op Siri springt en begint over iets voor mij opzoeken terwijl ik daar niet om heb gevraagd? Heb het echter niet aan staan. Zal nog eens de settings in duiken, maar volgens mij is het een bug en geen feature ;)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• MartijnMartijn
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 14:11
2Dutch schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 08:45:
Heb trouwens eens in de zoveel tijd dat ineens zonder dat ik iets aanraak/doe m'n watch op Siri springt en begint over iets voor mij opzoeken terwijl ik daar niet om heb gevraagd? Heb het echter niet aan staan. Zal nog eens de settings in duiken, maar volgens mij is het een bug en geen feature ;)
Je kunt tegen Siri praten zonder het horloge aan te raken. Dit is wel degelijk een feature. Je hoeft geen 'hey siri' te zeggen, maar hem dicht bij je gezicht houden en dan praten.

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

martijnmartijn schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 09:05:
Je kunt tegen Siri praten zonder het horloge aan te raken. Dit is wel degelijk een feature. Je hoeft geen 'hey siri' te zeggen, maar hem dicht bij je gezicht houden en dan praten.
Het is vreemd aangezien Siri uit staat, wist overigens niet dat van erg dichtbij praten een optie was, weer wat geleerd :) Zal nog eens de settings doorlopen, misschien even de boel aan- en weer uitzetten om het Siri-deel permanent het zwijgen op te leggen :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

martijnmartijn schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 09:05:
[...]

Krijg jij dat betrouwbaar aan de praat? Dat werkt hier echt voor geen meter! Enkel per ongeluk en dat is dan op momenten dat ik dus geen commentaar van Siri hoef. :P Ik doe het dus nog maar gewoon door de crown ingedrukt te houden.

• MartijnMartijn
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 14:11
WhatsappHack schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 15:17:
[...]

Krijg jij dat betrouwbaar aan de praat? Dat werkt hier echt voor geen meter! Enkel per ongeluk en dat is dan op momenten dat ik dus geen commentaar van Siri hoef. :P Ik doe het dus nog maar gewoon door de crown ingedrukt te houden.
Betrouwbaar is wat anders, je moet hem best dicht bij je mond houden, maar het werkt wel degelijk op mijn S3. O-)

• Dennisweb
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 20:48
WhatsappHack schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 15:17:
[...]

Hier werkt het vrijwel altijd. Ook met de nieuwste beta van afgelopen week. Je moet heel snel je arm omdraaien en dan de Watch dicht bij je mond houden.

Ik heb overigens de 40 mm SBSS. Geen idee of dat wat uitmaakt. :)
Dennisweb schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 23:06:
[...]

Hier werkt het vrijwel altijd. Ook met de nieuwste beta van afgelopen week. Je moet heel snel je arm omdraaien en dan de Watch dicht bij je mond houden.

Ik heb overigens de 40 mm SBSS. Geen idee of dat wat uitmaakt. :)
Inderdaad, als ik hem direct bij m'n mond hou en er half tegen schreeuw dan wil ie wel.
Wat wel stom is dat het nooit een tweede keer lukt als je vorige commando nog op het scherm staat. :+
Maar dit is al beter... Ik gebruik het vooral voor HomeBridge. :P Ff tegen siri blaffen in je horloge wat je wilt en het huis reageert, zeer relaxt.

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

2Dutch schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 10:05:
[...]

Het is vreemd aangezien Siri uit staat, wist overigens niet dat van erg dichtbij praten een optie was, weer wat geleerd :) Zal nog eens de settings doorlopen, misschien even de boel aan- en weer uitzetten om het Siri-deel permanent het zwijgen op te leggen :P
Ben niet de enige, een vriend van me met een Apple Watch heeft het ook af en toe en alles qua Siri uit staan. Krijg sterk het vermoeden dat het een bug is. Je schrikt je de tyfus op een stil kantoor als ineens een stem uit je pols tegen je begint te blaten :+

-edit-
Ja hoor, heeft het ding vanzelf siri @ watch + reageren als ie dicht bij je smoel is weer aangezet, fijn 8)7
Ook raar dat ie dat niet overneemt vanaf de foon (maar had het 100% zeker sowieso zelf eerder uitgezet). Irritant :P

* 2Dutch heeft feedback richting Apple gegooid

2Dutch wijzigde deze reactie 02-03-2019 20:57 (14%)

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 20:25
DaSaN schreef op maandag 4 februari 2019 @ 18:54:
[...]

Zeker, ze bedekken echt het hele glas, inclusief de curves en de hoeken.
Dank voor de tip. Ik heb ook een setje besteld. Even op YouTube gekeken hoe aan te brengen. Gebruik je gewoon afwasmiddel?

Had ooit een Series 3 die ik weer verkocht heb. Sindsdien gebruik ik de Gear S3 Frontier, maar ik ga toch weer een AW proberen. Hopelijk morgen binnen.

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

bram1984 schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 06:51:
[...]

Dank voor de tip. Ik heb ook een setje besteld. Even op YouTube gekeken hoe aan te brengen. Gebruik je gewoon afwasmiddel?

Had ooit een Series 3 die ik weer verkocht heb. Sindsdien gebruik ik de Gear S3 Frontier, maar ik ga toch weer een AW proberen. Hopelijk morgen binnen.
Ik ben van de Gear S3 Classic naar de AW4 gegaan, beste besluit ooit wat aankoop van een Smartwatch is geweest na het stoppen van de Pebble.

Niet dat de Gear S3 niet goed is maar de samenwerking tussen de iPhone en de AW is perfect wat jij al kent van de AW3.

• bram1984
i2Paq schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 09:02:
[...]

Ik ben van de Gear S3 Classic naar de AW4 gegaan, beste besluit ooit wat aankoop van een Smartwatch is geweest na het stoppen van de Pebble.

Niet dat de Gear S3 niet goed is maar de samenwerking tussen de iPhone en de AW is perfect wat jij al kent van de AW3.
Yep. Gear ziet er wel wat meer uit als horloge, maar het werkt allemaal net wat minder fijn. Ik heb ook vrij dunne polsen, dus 40mm is perfect voor mij. Ik had een space gray Series 3 en die kleur vond ik achteraf ook niet zo mooi. Nu dus zilverkleurig met wit bandje genomen. :)

• Jism
  • Registratie: juni 2002
  • Niet online
Ik heb nu al een poosje een Watch 4. Ik gebruik 'm eigenlijk nooit voor het bekijken van de actueele tijd ofzo. Enigzins een leuk gadget, denk aan bellen onder de douche, spotify besturen via je watch, snel info raadplegen zoals uber. Maar zijn er nog andere leuke dingen dat je ermee kunt doen? Want ik raak er een beetje uitgekeken op.

Stond mooi voor schut afgelopen week met een stream vanuit m'n recente foto's. Ik had daar foto's van de broertje van een kameraad op staan, op waarop een meisje vroeg of dat m'n vriend was. :') Wist ik veel dat ik de foto's vanuit een andere folder kiezen kon.

M'n magische bol werken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• bram1984
Jism schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 17:22:
Ik heb nu al een poosje een Watch 4. Ik gebruik 'm eigenlijk nooit voor het bekijken van de actueele tijd ofzo. Enigzins een leuk gadget, denk aan bellen onder de douche, spotify besturen via je watch, snel info raadplegen zoals uber. Maar zijn er nog andere leuke dingen dat je ermee kunt doen? Want ik raak er een beetje uitgekeken op.

Stond mooi voor schut afgelopen week met een stream vanuit m'n recente foto's. Ik had daar foto's van de broertje van een kameraad op staan, op waarop een meisje vroeg of dat m'n vriend was. :') Wist ik veel dat ik de foto's vanuit een andere folder kiezen kon.
Agenda? Mail? Notities? Buienradar? Weer? Sporten? Alles wat een normaal horloge kan en dan veel meer.

Ik heb net de Screenknight screenprotector erop geplakt. Ben benieuwd hoe het er later uitziet.

• RicoK
Hallo, wat doe ik verkeerd?
Ik heb gisteren op mijn iPhone 8 Plus de navigatie app 'Magic Earth' (https://www.iculture.nl/a...navigatie-carplay-review/) geïnstalleerd. Ik ben al jaren lang een trouwe TomTom gebruiker op mijn iPhones, maar zo nu en dan gebruik ik eens een andere nav app, ik heb al weer een beste verzameling en Magic Earth (ME) kende ik niet.

Nu kan ME ook op de AW worden geïnstalleerd. Maar op mijn AW4 verschijnt deze niet. De app verschijnt niet bij de geïnstalleerde apps in de Mijn Watch app. Als ik de app store open in de Mijn Watch app en daar de ME app zoek verschijnt daar de knop Open. Na het drukken hierop wordt de nav app geopend op mijn iPhone en niet op de AW4.
Bij Algemeen in de Mijn Watch app staat het schuifje Installeer apps automatisch op Groen.

Heeft iemand dit eens aan de hand gehad? En hoe kan ik dit oplossen?

Wel kreeg ik van iemand te horen om de app te verwijderen van de iPhone en de te installeren vanuit de App store in de Mijn Watch app. Omdat ik wel best al wat instellingen heb gedaan in de ME app wil ik het liefst hier even mee wachten. Maar als dit een/de oplossing is, wat ik wel gek vind, omdat de apps automatisch zouden moeten worden geïnstalleerd op de AW (groene schuifje) zou dit toch niet de oplossing moeten zijn, moet ik er maar aan geloven.

Alvast bedankt.

Edit: Ik heb zojuist een support aanvraag gedaan bij Magic Earth.

Edit 2: De app Magic Earth wordt nu geïnstalleerd op mijn AW4. De oplossing was een restart van mijn iPhone. Het kan soms zo simpel wezen. |:( Maar vreemd vind het wel.

RicoK wijzigde deze reactie 02-03-2019 15:36 (7%)

• meesje
  • Registratie: mei 2005
  • Nu online
Ik heb meerdere Airplay 2 ‘speakers’ in huis: een Airport Express, een ATV4K en een Libratone Zipp Mini. Via mijn ipad of iphone kan ik eenvoudig van speaker wisselen als ik bijvoorbeeld naar Spotfiy luister.
Op mijn AW4 zie ik deze speakers niet voorbij komen als ik naar boven swipe en op het Airplay icoon klik. Ik zie daar alleen Apple Watch staan. Doe ik iets fout? Als ik google kom ik alleen resultaten tegen icm Apple Music. Werkt het via de AW alleen met Apple Music?

Edit: Ook met de Muziek app werkt het niet. Ik had ooit in een verleden gratis muziek gedownload via iTunes, deze is beschikbaar via Muziek.

Edit 2: via Muziek app werkt het wel. Lang met je vinger drukken op het scherm. Kennelijk moet Spotify nog aan de slag voor Airplay 2 ondersteuning en offline muziek.

meesje wijzigde deze reactie 02-03-2019 18:19 (24%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 15:27
RicoK schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 14:40:
Hallo, wat doe ik verkeerd?
Ik heb gisteren op mijn iPhone 8 Plus de navigatie app 'Magic Earth' (https://www.iculture.nl/a...navigatie-carplay-review/) geïnstalleerd. Ik ben al jaren lang een trouwe TomTom gebruiker op mijn iPhones, maar zo nu en dan gebruik ik eens een andere nav app, ik heb al weer een beste verzameling en Magic Earth (ME) kende ik niet.

Nu kan ME ook op de AW worden geïnstalleerd. Maar op mijn AW4 verschijnt deze niet. De app verschijnt niet bij de geïnstalleerde apps in de Mijn Watch app. Als ik de app store open in de Mijn Watch app en daar de ME app zoek verschijnt daar de knop Open. Na het drukken hierop wordt de nav app geopend op mijn iPhone en niet op de AW4.
Bij Algemeen in de Mijn Watch app staat het schuifje Installeer apps automatisch op Groen.

Heeft iemand dit eens aan de hand gehad? En hoe kan ik dit oplossen?

Wel kreeg ik van iemand te horen om de app te verwijderen van de iPhone en de te installeren vanuit de App store in de Mijn Watch app. Omdat ik wel best al wat instellingen heb gedaan in de ME app wil ik het liefst hier even mee wachten. Maar als dit een/de oplossing is, wat ik wel gek vind, omdat de apps automatisch zouden moeten worden geïnstalleerd op de AW (groene schuifje) zou dit toch niet de oplossing moeten zijn, moet ik er maar aan geloven.

Alvast bedankt.

Edit: Ik heb zojuist een support aanvraag gedaan bij Magic Earth.

Edit 2: De app Magic Earth wordt nu geïnstalleerd op mijn AW4. De oplossing was een restart van mijn iPhone. Het kan soms zo simpel wezen. |:( Maar vreemd vind het wel.
Wat je verkeerd doet weet ik niet maar nav bovenstaand berichtje ME ook even geïnstalleerd. Daarna op de Watch 4 even gezegd dat hij hem ook mag installeren (automatisch installeren staat bij mij uit) en voila het werkt.

Bing

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RicoK
bing69 schreef op zondag 3 maart 2019 @ 08:49:
[...]
Wat je verkeerd doet weet ik niet maar nav bovenstaand berichtje ME ook even geïnstalleerd. Daarna op de Watch 4 even gezegd dat hij hem ook mag installeren (automatisch installeren staat bij mij uit) en voila het werkt.
Bedankt voor je reactie.

Zoals je kunt zien in mijn 2e edit was het me wel gelukt door de iPhone te rebooten.

Ik heb wel, zoals jij ook, nu het automatisch installeren van apps uitgeschakeld. Want waarom zou dit automatisch moeten gaan?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 15:27
RicoK schreef op zondag 3 maart 2019 @ 10:59:
[...]

Bedankt voor je reactie.

Zoals je kunt zien in mijn 2e edit was het me wel gelukt door de iPhone te rebooten.

Ik heb wel, zoals jij ook, nu het automatisch installeren van apps uitgeschakeld. Want waarom zou dit automatisch moeten gaan?
Da's inderdaad nergens goed voor. Leuke app trouwens. ;)

Bing

• cypress3d
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 15-04 12:17
Gisteren wezen zwemmen in een zwembad met de Watch 4 om de pols. Met de kids het zwembad in dus de Watch met druppel-functie vergrendeld. Werd vanmorgen wakker en nu doet de digital crown het niet meer. Ik heb hem al omgespoeld met water maar niets helpt. Hard reset idem en ook als nieuw Watch ingesteld maar niets helpt. De crown draait gewoon en maakt geen vreemde geluiden... maanden geleden al eens gehad en ineens deed ie t weer.

Hebben jullie dit ook al eens gehad en zo ja hoe is het verholpen?

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

• Pino112
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 20:59
cypress3d schreef op maandag 4 maart 2019 @ 11:55:
Gisteren wezen zwemmen in een zwembad met de Watch 4 om de pols. Met de kids het zwembad in dus de Watch met druppel-functie vergrendeld. Werd vanmorgen wakker en nu doet de digital crown het niet meer. Ik heb hem al omgespoeld met water maar niets helpt. Hard reset idem en ook als nieuw Watch ingesteld maar niets helpt. De crown draait gewoon en maakt geen vreemde geluiden... maanden geleden al eens gehad en ineens deed ie t weer.

Ook schoongespoeld met warm water, zoals in de handleiding staat?
https://support.apple.com/nl-nl/HT204522

• cypress3d
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 15-04 12:17
Pino112 schreef op maandag 4 maart 2019 @ 12:15:
[...]

Ook schoongespoeld met warm water, zoals in de handleiding staat?
https://support.apple.com/nl-nl/HT204522
Helaas wel ja... werkt nog niet

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

• Xmoo
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 16-04 11:06

Xmoo

Ever seen a beast like me?!?!

cypress3d schreef op maandag 4 maart 2019 @ 11:55:

Dat is balen. Ik heb mijn vaker in het zwembad en zelfs in de zee (Zuid Afrika) omgehad, een aantal keren zelfs vergeten druppel-functie aan te zetten. Gelukkig zonder probleem! Wellicht toch even langs de apple store?

Vraagje aan de mensen die iRunSmooth gebruiken op de AW. Hebben jullie ook dat gegeven moment de speech achter loopt. Dus in het begin bijvoorbeeld netjes om de minuut krijg je te horen dat je een minuut gehad hebt vervolgens krijg je het pas na 1:05 te horen, 1:15. Gisteren na 8KM gerend te hebben, 1:25 kreeg ik pas te horen dat een minuut voorbij was 8)7 Hierdoor word ik geforceerd om elke x goed naar mijn AW te kijken.

http://www.Twitter.com/Xmoo

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jakob558
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 16:42
De druppel-functie maakt de Watch dan ook niet extra waterdicht. Het blokkeert enkel de knopjes en het scherm, zodat het vocht niet onbedoelde aanrakingen als daadwerkelijke aanrakingen registreert. Alleen het geluid wat je hoort bij het ontgrendelen van de druppel-functie is volgens mij om de speaker weer vochtvrij te krijgen. Overigens erg mooi bedacht wel!

• meesje
  • Nu online
jakob558 schreef op maandag 4 maart 2019 @ 14:12:
De druppel-functie maakt de Watch dan ook niet extra waterdicht. Het blokkeert enkel de knopjes en het scherm, zodat het vocht niet onbedoelde aanrakingen als daadwerkelijke aanrakingen registreert. Alleen het geluid wat je hoort bij het ontgrendelen van de druppel-functie is volgens mij om de speaker weer vochtvrij te krijgen. Overigens erg mooi bedacht wel!
Is de druppel functie ook aan te raden bij hardlopen? Vanwege transpiratie?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jakob558
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 16:42
meesje schreef op maandag 4 maart 2019 @ 14:16:
[...]

Is de druppel functie ook aan te raden bij hardlopen? Vanwege transpiratie?
Zoals gezegd, doet enkel vergrendelen van het scherm. Kan me voorstellen dat het handig is tijdens hardlopen, omdat je niet per ongeluk met een ongelukkige armbeweging je workout wil stoppen of iets anders aantikken. Maar voor zweten zou het niet uit moeten maken, het maakt je watch niet extra waterdicht.

• meesje
  • Nu online
jakob558 schreef op maandag 4 maart 2019 @ 14:21:
[...]

Zoals gezegd, doet enkel vergrendelen van het scherm. Kan me voorstellen dat het handig is tijdens hardlopen, omdat je niet per ongeluk met een ongelukkige armbeweging je workout wil stoppen of iets anders aantikken. Maar voor zweten zou het niet uit moeten maken, het maakt je watch niet extra waterdicht.
Sorry, te snel gelezen. 'Blokkeert de knopjes' had ik geïnterpreteerd als dat deze extra dicht gemaakt werden, maar het blokkeert alleen de werking van de knoppen.

• bram1984
Iemand enig idee waarom hier bij mij de hele tijd 207 KCAL staat en hoe ik dit weg krijg?

http://a68.tinypic.com/vzdcu8.jpg

• PeaceNlove
  • Nu online
Volgens mij is dat het vorige doel wat je had. Even de 3 puntjes aantikken en open doel kiezen om het weer naar de standaard te zetten

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dennisweb
Sinds zondag een Bunq rekening geopend en Apple Pay eraan gekoppeld. Voor het eerst even betaald met de Apple Watch. Het werkt best oké en enorm fijn om een bankpas om je pols te hebben.

Ik heb een 40 SSSB. Helemaal verliefd op mijn Watch nu.

• bram1984
PeaceNlove schreef op maandag 4 maart 2019 @ 22:09:
Volgens mij is dat het vorige doel wat je had. Even de 3 puntjes aantikken en open doel kiezen om het weer naar de standaard te zetten
Nou dat doet niks hoor. En als ik zo op het net kijk, ben ik niet de enige. Lijkt wel een bug te zijn.

• Sluuz
bram1984 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 07:15:
[...]

Nou dat doet niks hoor. En als ik zo op het net kijk, ben ik niet de enige. Lijkt wel een bug te zijn.
Dat is inderdaad je vorige doel geweest. Op de drie puntjes tikken en dan "Open" kiezen (het groene rondje linksboven). Daarna is hij weg.

• bram1984
Sluuz schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 08:18:
[...]

Dat is inderdaad je vorige doel geweest. Op de drie puntjes tikken en dan "Open" kiezen (het groene rondje linksboven). Daarna is hij weg.
Nee dus. Dat werkt niet, nogmaals. Blijft gewoon op 207 KCAL staan. Heel veel mensen hebben dit.

• Sluuz
Ook als je een echte workout doet met een open goal (dus niet alleen zo'n workout starten en weer beeindigen)? Geeft hij daarna dan weer dat doel aan? In mijn ervaring probeert ie het doel wat je het meeste gebruikt als default te gebruiken. Misschien als je een paar keer met een Open Goal loopt, dat hij dan die pakt als default?

Verder: als het een bug is waar veel mensen last van hebben, dan ga je hier ook je niet je antwoord vinden.

• alexhooven
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 20-04 15:44
Dennisweb schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 00:45:
Sinds zondag een Bunq rekening geopend en Apple Pay eraan gekoppeld. Voor het eerst even betaald met de Apple Watch. Het werkt best oké en enorm fijn om een bankpas om je pols te hebben.

Ik heb een 40 SSSB. Helemaal verliefd op mijn Watch nu.
Mag ik vragen wat je per maand/jaar kwijt bent hiervoor? En neem aan dat het een extra rekening betreft? Dus je zal zelf geld moeten overmaken naar deze rekening? Gaat dit direct of met een dag vertraging (ABN naar ING).

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sluuz
alexhooven schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 13:59:
[...]

Mag ik vragen wat je per maand/jaar kwijt bent hiervoor? En neem aan dat het een extra rekening betreft? Dus je zal zelf geld moeten overmaken naar deze rekening? Gaat dit direct of met een dag vertraging (ABN naar ING).
8 euro per maand als je niet in een Bunq Pack zit. Als je daar wel in zit, kost het 5 euro per maand.

Je moet inderdaad zelf geld overmaken naar deze rekening, maar dat kan je ook automatiseren. Je kan natuurlijk ook gewoon Bunq als hoofdbank gaan gebruiken.
Overmaken gaat direct met ING. Andere bank geen ervaring mee.

Er is hier op GoT een apart Bunq topic, daar kan je meer info vinden.

Sluuz wijzigde deze reactie 05-03-2019 16:00 (5%)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Dennisweb
alexhooven schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 13:59:
[...]

Geld storten doe je via je bunq.me pagina. Gaat dan net als bij iDEAL. Ik betaalde mezelf via ABN en had het binnen vijf seconden op re rekening staan.

Van ABN naar Bunq is trouwens altijd instant, omdat ze samenwerken. Bunq is overigens wel erg duur met 7,99 per maand. Maar ik betaal graag voor kwaliteit.

Volgens mij hebben we hier een apart topic voor, trouwens.

• Granaatappel
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 15-04 18:56
Iemand die mij kan helpen?

Als ik via de Watch een spraakbericht wil (terug) sturen naar iemand op een whatsapp berichtje, blijft het microfoontje grijs en is dit niet mogelijk. Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?

• ironic6925
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 18:32
Ik zwem regelmatig met mijn Apple Watch. Sindskort geeft hij het aantal gezwommen baantjes niet meer weer. Onhandig want daar train ik op. Een keertje aan en uit zetten heeft niet geholpen. Het zal vast een bug zijn. Nog iemand die hier last van heeft?

• Pino112
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 20:59
ironic6925 schreef op zondag 17 maart 2019 @ 14:47:
Ik zwem regelmatig met mijn Apple Watch. Sindskort geeft hij het aantal gezwommen baantjes niet meer weer. Onhandig want daar train ik op. Een keertje aan en uit zetten heeft niet geholpen. Het zal vast een bug zijn. Nog iemand die hier last van heeft?
Ja. Vrijdag bleef ie op 0m en 0 banen staan, vorige week was het constant een getal in de 11000 meter. Niet heel handig nee.

• tmoel
  • Laatst online: 15-04 08:10
ik gebruik de myswimpro app icm de aw4; nooit issues mee...
-

Geert1976 wijzigde deze reactie 20-03-2019 15:01 (98%)

• Famous
Sinds een tijdje loop ik nu met een AW 4.
Qua sporten doe ik fitness en wist dat dit niet optimaal is.

Nu las ik laatst dat bepaalde apparaten (van o.a. TechnoGym) NFC chips erop hebben. Laat mijn sportschool nou dit merk hebben staan en ook apparaten met de NFC chip.
Ik houd de AW erbij maar er gebeurt verder niets, is dit iets wat apart aangeroepen moet worden?

Hoe werkt dit met betalen? Is dit enkel bij het pinapparaat houden?

• Sinus_rhythm
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 20:05
Famous schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 14:20:
Nu las ik laatst dat bepaalde apparaten (van o.a. TechnoGym) NFC chips erop hebben. Laat mijn sportschool nou dit merk hebben staan en ook apparaten met de NFC chip.
Ik houd de AW erbij maar er gebeurt verder niets, is dit iets wat apart aangeroepen moet worden?
Volgens mij is dat nog beperkt beschikbaar. Kan niks vinden of dit überhaupt in Nederland beschikbaar is.
Hoe werkt dit met betalen? Is dit enkel bij het pinapparaat houden?
Je moet beschikken over ApplePay (Zie https://support.apple.com/nl-nl/HT201239 hoe het werkt). Als je ApplePay via een onofficiële weg wilt hebben in Nederland zie bijvoorbeeld het bunq topic

Sinus_rhythm wijzigde deze reactie 20-03-2019 15:18 (4%)

• Famous
Zal het werken met de Apple Watch?
Zou wel top zijn :o

https://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50308318/

• Sinus_rhythm
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 20:05
Nee, ik heb de versie die je kan in bouwen en dat werkt helaas niet. Zie ook toevallig deze berichten: Caayn in 'nieuws: Bèta iOS 12.2 hint op 'spoedige' introductie van draadloze ...

• golles
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 19-04 16:12
Pino112 schreef op zondag 17 maart 2019 @ 15:12:
[...]

Ja. Vrijdag bleef ie op 0m en 0 banen staan, vorige week was het constant een getal in de 11000 meter. Niet heel handig nee.
Ik heb dit ook al een paar keer gezien, gelukkig staat het wel goed in de app na de training. Hopelijk is het snel opgelost

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Vaag!

Gisteravond rond 18u. horloge van de lader gehaald: 100% geladen.

Vannacht om 04u. leeg. :-(

Toen weer geladen en nu nog 84% :S
i2Paq schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 18:15:
Vaag!

Gisteravond rond 18u. horloge van de lader gehaald: 100% geladen.

Vannacht om 04u. leeg. :-(

Toen weer geladen en nu nog 84% :S
Slurpt ie toch om de een of andere reden leeg. Al eens herstart? ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

WhatsappHack schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 18:41:
[...]

Slurpt ie toch om de een of andere reden leeg. Al eens herstart? ;)
Hij doet het weer normaal, zelfs beter qua energie verbruik dan voor het leeg/uitgaan.

Misschien loont het je AW af en toe gewoon uit te zetten en dan weer aan.

Nu zit hij nog op 64% :)
Pagina: 1 ... 85 86 87 Laatste

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True