Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Froggle
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 19-04 20:05
Donstil schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 12:44:
Vind de Sport watch (of de normale zoals dat nu heet) eigenlijk nooit een sieraad maar echt een smartwatch, ook met luxere bandjes is dat een beetje een "al draagt een aap een gouden ring...." situatie.

Ik heb nu voor het eerst een sport (s4 zwart met Gray Sportloop) maar heb er echt spijt van dat ik geen SS uit Duitsland gehaald heb zoals de keren hiervoor.
Daar ben ik dus 100% mee eens. Ik zie dagelijks mensen met een Apple Watch lopen, maar het zijn altijd die luxe fitness trackers (Aluminium), ipv een deftig klokkie als de Stainless Steel versie. Zolang als m'n S2 SS nog volstaat houd ik 'm. Vind 'm al duur zat. :)

Blijft overigens apart klinken dat je een SS moet halen in Duitsland. :+

Desk, Network, Film / Picture & On-the-go Kit | Xbox Live: Froggle

• knakker2
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 28-03 00:00
Met die Milanees is het wel een mooi dingetje, het blijft uiteraard een gadget, een smartwatch en hij zal nooit echt een mechanische in die zin kunnen vervangen, maar met die loop ziet het wel gewoonweg stijlvol en strak uit. Dat rubbere ding wat er bij zat lijkt meer wat mijn neefje om zn pols heeft van Fisher Price. Verder niet meer relevant aangezien ik die loop niet meer heb of ga gebruiken, en ik zal wel terug moeten naar dat rubberen ding, tot ik gek wordt van dat kleffe en die Nylon ga halen (of krijg ik bij een nieuwe ook gelijk een bandje die ik mag uitkiezen? :9 )

Ik ben verder benieuwd of ze een nieuwe gaan geven. Er is geen andere schade, het is alleen maar dat scherm (en de achterkant, ook zeer kleine milanese loop-patroon krasjes te zien (heb ik het hier niet eens over gehad) .

Het is een vreemd stukje text; ze hebben het geconstateerd,ze sturen het op voor reparatie, bij andere schade wordt deze afgekeurd en komt er een rekening die ik mag gaan betalen, zo niet dan repareren ze het, maar ze hebben in de winkel/aan de telefoon al laten weten dat ze zoiets niet repareren maar gewoonweg vervangen. uhh.. ok

knakker2 wijzigde deze reactie 19-01-2019 21:51 (8%)

@Froggle Komt ook omdat die SS erg lastig te krijgen is in Nederland en niet iedereen ff de grens overgaat. :P Ik heb zelf tot de Series 4 een Stainless Steel model Series 2 gedragen (die ga ik nu verkopen :P), inderdaad enorm mooie dingen. Ook het scherm blijft lang prachtig mooi. Maar voor de S4 had ik echt geen zin om weer naar Duitsland te gaan en ik kreeg een hele goede deal voor de 4, dus nu toch maar weer aluminium. :P

• Canaria
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 04:23

Canaria

4313-3581-4704

Grin schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 17:34:
Een sierraad zal een smartwatch niet worden. Het houdt zijn waarde gewoon niet zoals een mechanisch horloge. De componenten verouderen zelfs nog sneller dan die van een PC; een sierraad zit er gewoon niet in. Nu niet, nooit niet.
Ik draag m’n Apple Watch (het eerste model, roestvrijstaal, met een origineel zadelbruin of rood lederen bandje of een van de sportbandjes) wel als sieraad. Staat wel leuk naast de armbandjes, een geel- en witgouden schakelarmbandje en een Swarovski bangle. Vind het wel leuk om iets tijdloos te combineren met iets speels, vóór de Apple Watch had ik ook een paar plastic horloges van Icewatch, of ik combineerde om m’n pols een Fitbit met een erfstuk. Zoals ik ook weleens sneakers draag onder een klassiek jurkje, een plastic kettinkje bij een galajurk (bij formele dresscodes draag je geen horloge en dus ook geen Apple Watch natuurlijk) of mooie hakken onder een jeans, zeg maar.

Mijn Apple Watch is meer een sieraad dan iets functioneels. Sieraden hoeven van mij ook niet allemaal van 24-karaats goud met diamantjes te zijn of al sinds de negentiende eeuw in de familie te zijn.

Hij is inmiddels verouderd maar ik blijf hem gewoon gebruiken. Als hij het ooit niet meer doet kom ik daar waarschijnlijk ook pas een dag later achter omdat ik eigenlijk bijna nooit op het scherm kijk. Het zou grappig zijn als ik over een paar jaar nog steeds m’n oorspronkelijke Apple Watch draag, ik sluit het zeker niet uit.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Froggle
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 19-04 20:05
WhatsappHack schreef op zondag 20 januari 2019 @ 01:53:
@Froggle Komt ook omdat die SS erg lastig te krijgen is in Nederland en niet iedereen ff de grens overgaat. :P Ik heb zelf tot de Series 4 een Stainless Steel model Series 2 gedragen (die ga ik nu verkopen :P), inderdaad enorm mooie dingen. Ook het scherm blijft lang prachtig mooi. Maar voor de S4 had ik echt geen zin om weer naar Duitsland te gaan en ik kreeg een hele goede deal voor de 4, dus nu toch maar weer aluminium. :P
Ik mag hopen dat de providers in NL eens met eSim op te proppen komen, zodat Apple die SS versies weer gaat verkopen in NL. Ik begrijp tot de dag van vandaag niet waarom dat in NL zo moeizaam gaat. Nu met die iPhone XS is mijn drang om van 2 telefoons (prive/werk) 1 te maken nog groter geworden, maar het blijft nog akelig stil mbt dat onderwerp. :/

Desk, Network, Film / Picture & On-the-go Kit | Xbox Live: Froggle

• Grin
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 19:30

Grin

Ride si sapis.

Canaria schreef op zondag 20 januari 2019 @ 05:34:
[...]

Ik draag m’n Apple Watch (het eerste model, roestvrijstaal, met een origineel zadelbruin of rood lederen bandje of een van de sportbandjes) wel als sieraad. Staat wel leuk naast de armbandjes, een geel- en witgouden schakelarmbandje en een Swarovski bangle. Vind het wel leuk om iets tijdloos te combineren met iets speels, vóór de Apple Watch had ik ook een paar plastic horloges van Icewatch, of ik combineerde om m’n pols een Fitbit met een erfstuk. Zoals ik ook weleens sneakers draag onder een klassiek jurkje, een plastic kettinkje bij een galajurk (bij formele dresscodes draag je geen horloge en dus ook geen Apple Watch natuurlijk) of mooie hakken onder een jeans, zeg maar.

Mijn Apple Watch is meer een sieraad dan iets functioneels. Sieraden hoeven van mij ook niet allemaal van 24-karaats goud met diamantjes te zijn of al sinds de negentiende eeuw in de familie te zijn.

Hij is inmiddels verouderd maar ik blijf hem gewoon gebruiken. Als hij het ooit niet meer doet kom ik daar waarschijnlijk ook pas een dag later achter omdat ik eigenlijk bijna nooit op het scherm kijk. Het zou grappig zijn als ik over een paar jaar nog steeds m’n oorspronkelijke Apple Watch draag, ik sluit het zeker niet uit.
Zo had ik echt nog nooit naar de AW gekeken, je hebt helemaal gelijk: +1.
Om de analogie met PC's door te trekken: voor de sier een iMac G4 op je bureau hebben.
Nu we toch in uitzonderingen aan het denken zijn: "bij formele dresscodes draag je geen horloge en dus ook geen Apple Watch natuurlijk". Klopt, maar hier heb ik ooit één uitzondering op gezien bij een gala: Bulgari Serpenti.

NewsBlur || My Fujifilm gear

Grin schreef op zondag 20 januari 2019 @ 12:46:
[...]

Zo had ik echt nog nooit naar de AW gekeken, je hebt helemaal gelijk: +1.
Om de analogie met PC's door te trekken: voor de sier een iMac G4 op je bureau hebben.
Nu we toch in uitzonderingen aan het denken zijn: "bij formele dresscodes draag je geen horloge en dus ook geen Apple Watch natuurlijk". Klopt, maar hier heb ik ooit één uitzondering op gezien bij een gala: Bulgari Serpenti.
Denk dat je met iets redelijk kleins als dit tegenwoordig ook wel redelijk weg kan komen; https://m.piaget.com/watc...mechanical-watch-g0a41113 maar het is allemaal een beetje BS eigenlijk imho. Tradities prima enzo, maar er stoïcijns op gaan staan omwille van een klokje is ook zo meh; relax mensen... :P Als jij je Watch om wil, go for it. Maar tegenwoordig is geloof ik toch zo’n beetje alles “smart casual”, dus maakt het al niet meer uit. :+

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Black tie == Black tie. Dan vind ik het not done om met een horloge te verschijnen. Een dress code is er niet voor niets.
De enige keer dat ik er tijdens een gala positief van opkeek was bij een vrouw met dit "horloge". Verder vind ik een horloge tijdens een gala/black tie niet getuigen van respect voor de gastheer/gastvrouw. Wanneer iemand de moeite neemt zoiets te organiseren, doe dan als gast ook een beetje moeite. Zo lastig is het niet om een horloge af te doen.

• Dennisweb
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 20:48
Donstil schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 12:44:
Vind de Sport watch (of de normale zoals dat nu heet) eigenlijk nooit een sieraad maar echt een smartwatch, ook met luxere bandjes is dat een beetje een "al draagt een aap een gouden ring...." situatie.

Ik heb nu voor het eerst een sport (s4 zwart met Gray Sportloop) maar heb er echt spijt van dat ik geen SS uit Duitsland gehaald heb zoals de keren hiervoor.
Die spijt heb ik ook, Donstil. Ik heb de knoop doorgehakt en de mijne verkocht. Heb bij Gravis een nieuwe Stainless Steel besteld. Verzenden ook naar Nederland :)

• Shiny Disco
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 10:56
Canaria schreef op zondag 20 januari 2019 @ 05:34:
[...]

Ieder zn ding maar dit vind ik een beetje een vreemde gedachte. Iets waarvoor het niet bedoeld is ga hij het juist wel daarvoor dragen. Waarom draag jij een Apple Watch als mode accessoire en waarom niet gewoon zo,n Casio Retro klokje? Om te kunnen laten zien dat je een Apple Watch hebt?

Nogmaals: iedereen moet zelf weten hoe hij of zij zijn Apple producten gebruikt maar

• MelvinW
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 21:05
Shiny Disco schreef op maandag 21 januari 2019 @ 16:06:
[...]

Ieder zn ding maar dit vind ik een beetje een vreemde gedachte. Iets waarvoor het niet bedoeld is ga hij het juist wel daarvoor dragen. Waarom draag jij een Apple Watch als mode accessoire en waarom niet gewoon zo,n Casio Retro klokje? Om te kunnen laten zien dat je een Apple Watch hebt?

Nogmaals: iedereen moet zelf weten hoe hij of zij zijn Apple producten gebruikt maar
Waarom zou een Apple Watch niet bedoeld zijn om als mode accessoire gedragen te worden? Als dat zo zou zijn, dan zou er ook geen Hermès-editie bestaan.

MBP 13" 2018 TB i7 2.7GHz // 16GB RAM // 1TB - iPhone Xs Max Gold 256GB - Apple Watch Series 4 Hermès

• Cougar
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 31-03 13:41
Dennisweb schreef op zondag 20 januari 2019 @ 16:55:
[...]

Die spijt heb ik ook, Donstil. Ik heb de knoop doorgehakt en de mijne verkocht. Heb bij Gravis een nieuwe Stainless Steel besteld. Verzenden ook naar Nederland :)
Gelijk heb je, ik ben van de series 2 naar een SS 4 gegaan. Sinds 2 maanden heb ik hem nu (via Cyberport.de) en ben er helemaal blij mee. 👍

• Dennisweb
[...]

Misschien omdat mensen zoals ik nog nooit een horloge gedragen hebben en bij de Apple Watch wel overstag gingen? Ik heb er een gekocht omdat ik het handig vond om notificaties te krijgen en dat je er ook meteen (via Bluetooth met je iPhone) mee kon bellen.

Ik snap dat je dat met een telefoon ook kan. Maar ik draai toch liever even mijn arm dan ik steeds m’n telefoon uit m’n zak moet halen.

En als je vindt dat ik gewoon met m’n Watch te koop wil lopen, mij best. Ik word daar niet heel anders van. Bon, ik kan het betalen dus de wereld mag het weten. Of zo.....

Dat een Watch geen horloge is, is onzin. Daar is ‘ie prima voor bedoeld. Anders zou je er alleen maar workouts mee mogen doen? Dan is een FitBit ook voldoende. Al kan die tegenwoordig ook steeds meer.

Zonder op de man te spelen, ik snap je gedachtes niet zo. Maar ik ga zéker geen verantwoording op Tweakers afleggen over waarom ik een Watch heb en draag.

That said: ik zit nu twee dagen zonder Watch en voel me heel erg naakt. :'( Bij Gravis ‘Wird für den Versand vorbereitet’. Wel jammer van die 14 euro verzendkosten. Bij Cyberport had het voor 8 euro gekund. Al had ik heel eerlijk gezegd nog nooit van Cyberport gehoord.

• Roos79
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 20:50
@Dennisweb Fitbit kent wel veel storingen en die heb ik met mij aw nog niet gehad.

• Sluuz
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 20-04 15:36
[...]

Waarom draag jij een Apple Watch als mode accessoire en waarom niet gewoon zo,n Casio Retro klokje? Om te kunnen laten zien dat je een Apple Watch hebt?
Want als je een horloge als mode accessoire draagt, moet je "gewoon" een Casio gaan dragen waar de halve wereld mee loopt? Waarom maak je je druk om de reden achter het dragen van de Apple Watch? Dat is juist het sterke punt van de AW vind ik; iedereen draagt hem om z'n/haar eigen reden. De een vindt hem gewoon mooi, de ander als sporthorloge, de ander als activitytracker en weer een ander om ermee te pochen dat ie een AW heeft.
In dat opzicht is een AW ook helemaal geen horloge om mee te pochen omdat de aanschafwaarde relatief t.o.v. oldschool échte horloges erg laag is. Misschien ook de reden dat alle NL rappertjes het altijd over Rollies hebben en niet over "check m'n AW bitches!"

Sluuz wijzigde deze reactie 22-01-2019 07:44 (6%)

PSN: Sluuz

• VirinR
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 20:46
Ook ik zal zometeen een bezitter zijn van een Apple Watch S4. Ik ben wel benieuwd of hij gaat passen, heb een pols van 16 cm en heb de 44mm model besteld dus ik hoop dat deze niet te groot is.

• krizzziz
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 10:01
Ik heb dus net een nieuwe Series4.Nog niet eerder Watch eigenaar geweest.

Wat mij opvalt met Wifi aan, dat ik max 32 uur doe met een volledige lading. Niet eens 2 dagen. Komt dit jullie bekend voor?

ehhhh..HOI

• MelvinW
krizzziz schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 11:04:

Wat mij opvalt met Wifi aan, dat ik max 32 uur doe met een volledige lading. Niet eens 2 dagen. Komt dit jullie bekend voor?
Zou me daar geen zorgen om maken. Iedereen gebruikt zijn Apple Watch anders en batterijduur zal dus ook veel verschillen. Apple gaat zelf uit van een gemiddelde batterijduur van 18 uur. Zie: https://www.apple.com/nl/watch/battery.html

MBP 13" 2018 TB i7 2.7GHz // 16GB RAM // 1TB - iPhone Xs Max Gold 256GB - Apple Watch Series 4 Hermès

• i2Paq
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 16:13

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

krizzziz schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 11:04:

Even goed al je instellingen nalopen. Zet bv. je WiFi op je watch uit.
MelvinW schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 11:13:
[...]

Zou me daar geen zorgen om maken. Iedereen gebruikt zijn Apple Watch anders en batterijduur zal dus ook veel verschillen. Apple gaat zelf uit van een gemiddelde batterijduur van 18 uur. Zie: https://www.apple.com/nl/watch/battery.html
Ik zou mij wel zorgen maken. Mijn watch 4 gaat ruim 2 dagen mee op een lading.

• MelvinW
i2Paq schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 11:38:
[...]

Even goed al je instellingen nalopen. Zet bv. je WiFi op je watch uit.

[...]

Ik zou mij wel zorgen maken. Mijn watch 4 gaat ruim 2 dagen mee op een lading.
Het is ook prima mogelijk dat je 2 dagen haalt. Ik haal dat soms ook wel, maar dat ligt er ook aan hoe je de Watch gebruikt. Als je GPS gebruikt voor een work-out, dan gaat de batterij al een stuk minder lang mee.

Apple gaat uit van gemiddeld 18 uur bij de volgende activiteiten: 90 keer kijken hoe laat het is, 90 meldingen, 45 minuten appgebruik en een work-out van 60 minuten waarbij muziek wordt afgespeeld met Apple Watch via Bluetooth.

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Sluuz schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 07:44:
[...]
iedereen draagt hem om z'n/haar eigen reden. De een vindt hem gewoon mooi, de ander als sporthorloge, de ander als activitytracker en weer een ander om ermee te pochen dat ie een AW heeft.
[...]
Iedereen zal zo zijn redenen hebben idd. Ik draag de AW puur en alleen voor de informatie/functionaliteiten. Daarbij neem ik voor lief dat ik het een afgrijselijk lelijk gedrocht vind. Ja, dat lees je goed. Ik moet er nog steeds niet te lang naar kijken, en het lijkt alsof ik hem steeds lelijker begin te vinden... Maar ik vind hem zo handig; een gedoogconstructie dus.
Maar als iemand de AW wil dragen als sieraad of ziet als een modeding: prima! Maar zelf kan ik me daar niets bij voorstellen. Het is een functioneel zwart hok, niks meer.
De analogie met een schilderij en smart TV vond ik wel een goede. Heb je liever een mooi schilderij aan de muur of een smart TV. Hoezeer ik ook een liefhebber ben van mooie horloges: uiteindelijk ga ik ook voor de smart TV... Maar damn: my eye's.

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

MelvinW schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 12:13:
[...]
Het is ook prima mogelijk dat je 2 dagen haalt. Ik haal dat soms ook wel, maar dat ligt er ook aan hoe je de Watch gebruikt. Als je GPS gebruikt voor een work-out, dan gaat de batterij al een stuk minder lang mee.

Apple gaat uit van gemiddeld 18 uur bij de volgende activiteiten: 90 keer kijken hoe laat het is, 90 meldingen, 45 minuten appgebruik en een work-out van 60 minuten waarbij muziek wordt afgespeeld met Apple Watch via Bluetooth.
Ik gebruik de mijne niet om te sporten (& GPS) of muziek te luisteren.

• Dennisweb
Cougar schreef op maandag 21 januari 2019 @ 18:47:
[...]

Gelijk heb je, ik ben van de series 2 naar een SS 4 gegaan. Sinds 2 maanden heb ik hem nu (via Cyberport.de) en ben er helemaal blij mee. 👍
Heb je er ook AppleCare+ op afgesloten, en kan dat ook in Nederland met dit model? Die vraag is vast al een keer gesteld, maar 400 pagina’s doorklikken.... ik weet betere bestemmingen voor mijn tijd. ;)

• Tinusvolkel
  • Registratie: augustus 2014
  • Nu online
Dennisweb schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 19:57:
[...]

Heb je er ook AppleCare+ op afgesloten, en kan dat ook in Nederland met dit model? Die vraag is vast al een keer gesteld, maar 400 pagina’s doorklikken.... ik weet betere bestemmingen voor mijn tijd. ;)
Je kan ook zoeken in topics :)
pdavie2311 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 07:39:
Gisteren de Watch Stainless Steel Series 3 ontvangen uit Duitsland. Wat een mooi ding zeg. De originele Apple Link Bracelet komt deze of volgende week binnen. Mooie deal kunnen maken, door een zgan te kopen voor een zacht prijsje. Ik heb gelijk even het serienummer ingetypt voor Apple Care en ik kan het gewoon aanschaffen. Als ik onderstaand lees, ben ik gewoon wereldwijd gedekt, maar kan ik beter even naar Duitsland gaan, mocht er iets mis zijn. Mocht de Watch vervangen moeten worden, kan NL namelijk deze versie niet leveren....

Met de AppleCare-producten voor Mac, iPod en Apple TV ben je wereldwijd gedekt voor reparaties. In het land of de regio waar je je product ter reparatie aanbiedt, is die reparatie beperkt tot de daar beschikbare mogelijkheden. Reparatiemogelijkheden, beschikbaarheid van onderdelen en de reactietijd kunnen per land of regio verschillen.

• Cougar
Dennisweb schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 19:57:
[...]

Nee, dat heb ik niet. Dus die vraag kan ik niet beantwoorden.

• Dennisweb
Tinusvolkel schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 20:12:
[...]

Je kan ook zoeken in topics :)

[...]
Dikke prima! Dank! Als ‘ie écht stuk is (laten we het niet hopen, zeg!) dan neem ik inderdaad contact op met Apple Duitsland. Of gewoon met Gravis. Ze zijn immers ook gewoon APR. :)

Hij is vandaag verzonden. Donderdag weer fijn een Watch om m’n pols. Ik zit nu steeds op mijn pols te kijken hoe laat het is en dan hangt er niks. :+

Dennisweb wijzigde deze reactie 22-01-2019 20:22 (17%)

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Nieuwe WatchOS 5.1.3 is uit met Bug fixes en Performance improvements.

• Bosmonster
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 19:27

Bosmonster

*zucht*

Mijn Apple Watch is helemaal nutteloos geworden, want hij synct m'n agenda niet meer. Iemand hier ervaring mee? Heb al vanalles geprobeerd (en gegoogled), maar waar het in het begin nog wat missende meetings waren, die ik vaak nog wel weer gesynced kreeg als ik calendar opende op mn iPhone, is het nu helemaal afgelopen. M'n agenda op m'n Watch is leeg en er komt ook niks meer in.

Iemand nog ideeen wat ik hieraan kan doen?

Error failed

@Bosmonster Staat “agenda” in de Watch-app wel ingesteld op “Match iPhone”?

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

WhatsappHack schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 17:21:
@Bosmonster Staat “agenda” in de Watch-app wel ingesteld op “Match iPhone”?
Yeah, daar is ook niks aan veranderd.

Inmiddels enkele uren later heeft ie weer besloten wat events te syncen. Blijft dat als er iets in mijn agenda verandert, dat vaak niet, of veeel te laat op m'n Watch te zien is.

Na vandaag weer te laat bij een meeting te zijn begin ik het wel zat te worden. Dit is de voornaamste reden dat ik de Watch gekocht heb.

Error failed

• bing69
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 15:27
Bosmonster schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 17:32:
[...]

Yeah, daar is ook niks aan veranderd.

Inmiddels enkele uren later heeft ie weer besloten wat events te syncen. Blijft dat als er iets in mijn agenda verandert, dat vaak niet, of veeel te laat op m'n Watch te zien is.

Na vandaag weer te laat bij een meeting te zijn begin ik het wel zat te worden. Dit is de voornaamste reden dat ik de Watch gekocht heb.
Zet zowel je watch en je Iphone is helemaal uit!! Kijk na opstarten of ze echt verbonden zijn.

Bing

• Sinus_rhythm
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 20:05
Bosmonster schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 15:22:
Iemand nog ideeen wat ik hieraan kan doen?
Heb je de watch al ontkoppeld en weer gekoppeld? Dit kan soms helpen.

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Blijkbaar is het een probleem dat al sinds het begin bestaat:
https://discussions.apple.com/thread/7015399

Jammer dat het nooit is opgelost.

Voor de duidelijkheid, het niet goed syncen (moeten openen van Calendar app op iPhone voor sync) is iets dat ik al sinds het begin heb. Ik gebruik zelf Google Calendar namelijk.

Bosmonster wijzigde deze reactie 24-01-2019 09:38 (38%)

Error failed

• Dennisweb
Zondag mijn aluminium spacegrijs 40mm verkocht voor een leuke prijs. Heb een Stainless Steel Space Black gekocht bij Gravis. Verzonden via UPS, niet DHL. Dat was mazzel hebben.

Mijn bevindingen: ik ben compleet verliefd op de roestvrijstalen variant. Een fantastisch mooi scherm (IonX is duidelijk matter) en de gepolijste zwarte coating is een streling voor het oog. Ik vind de aluminium spacegrijs een stuk matter ogen. Het was voor mij de investering waard en ik vind de roestvrijstalen Watch echt fijn om te dragen.

Wil je een sportwatch, ga dan voor de aluminiumversie. Wil je een meer premium look zoals je van een horloge gewend bent, ga dan voor roestvrijstaal. Dat wil zeggen, als je niet van plan bent de Watch te mishandelen. :)
@Dennisweb Yup, ik vond stainless ook veel mooier. Voelde ook iets degelijker aan i.v.m. het gewicht.
Nu al een aluminium S4 gekocht en de stainless S2 verkocht, ga er geen moeite meer insteken; maar mis stiekem het rvs ook :) Ook het scherm daarvan krast minder snel. (Breekt wel veel sneller, dus als je ermee gaat sporten is sowieso de alu versie geschikter.)

• Dennisweb
WhatsappHack schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 23:23:
@Dennisweb Yup, ik vond stainless ook veel mooier. Voelde ook iets degelijker aan i.v.m. het gewicht.
Nu al een aluminium S4 gekocht en de stainless S2 verkocht, ga er geen moeite meer insteken; maar mis stiekem het rvs ook :) Ook het scherm daarvan krast minder snel. (Breekt wel veel sneller, dus als je ermee gaat sporten is sowieso de alu versie geschikter.)
Compleet eens. Ik heb deze gekocht omdat ik er zo’n twee tot drie jaar mee wil doen. Daarna zien we wel weer. ;)

Ik ben tekstschrijver en de enige work-outs die ik doe is buiten wandelen en fietsen. Dat sporten komt dus wel goed. :D

• knakker2
bk1985 schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 12:19:
[...]

En? erg benieuwd naar dit verhaal nu!
Morgen ligt er een nieuwe klaar om op te halen. Verbaast mij enorm dat ze het uiteindelijk toch doen, ondanks het erg duidelijk was dat die schade van dat bandje kwam.

Enige vreemde is wel dat ie geleverd wordt in een nietzeggend kartonnen doosje. Ik krijg dus geen nieuwe orginele doos. Heb direct al aan de bel getrokken dat ik niet akkoord ga met refurbished afgedankte troep en daarop wisten ze gelijk te vertellen dat ze dat tegenwoordig niet meer doen ... ja ja..

..bij ontvangst gelijk maar inspecteren en serial/IMEI/etc controleren want ik geloof daar geen hol van, en de reden waarom ze dus geen nieuwe doos leveren was ' in zo een doos zit meer dan alleen een Watch ' - iets wat ook nou niet echt krachtig&overtuigend overkwam (zit alleen een kabeltje/boekjes in)

enfin,.. aan dit 3 weken lange drama komt bijna een einde!
@knakker2 Dat is normaal. Als je bijvoorbeeld een Express Replacement doet (service van AC+) dan krijg je een vervangende iPhone in een kartonnen doosje geleverd en de oude stuur je vervolgens terug in datzelfde kartonnen doosje. In de Apple Store is het precies hetzelfde, ze hebben swap devices enkel in dat soort doosjes liggen. ;) Is dus normaal, doen ze bij iedereen en is niet meer dan logisch. Dit zorgt ervoor dat ze apparaten heel snel kunnen swappen als een Genius daartoe besluit of er opdracht is gegeven door een Senior Advisor. Die van jou verdwijnt in zo'n zelfde doosje en gaat weg voor reparatie om vervolgens als refurb (F) op de site te komen, terwijl jij allang een nieuwe hebt. Snel, efficiënt - maar, ja: een spuuglelijk doosje. :')

Je zal hoogstwaarschijnlijk een seriemodelnummer krijgen met een N-markering. Dat is een vervangend apparaat, daar hebben ze er meestal een paar van op voorraad om snel en gemakkelijk apparaten om te ruilen voor nieuwe (en dat te tracken). Refurbished heeft een F-markering in het modelnummer, die zal je niet krijgen. Uit coulance een refurbished apparaat lijkt me niet eens onredelijk eigenlijk, maar je krijgt nu dus naar alle waarschijnlijkheid gewoon een nieuwe. :) Krijg je een M-markering dan is ie zelfs gewoon "off the shelve" en niet eens speciaal bedoeld voor omruilingen.

Refurbished door Apple zou overigens sowieso geen straf zijn straf hoor, dat is niet te onderscheiden van nieuw. ;) Het is niet LEAPP waar je een iPhone krijgt met goedkope imitatie accu's zullen we maar zeggen... Sterker nog, door Apple refurbished kan soms zelfs beter zijn dan nieuw; immers is het hele product dan nog eens nagekeken en getest. Van troep kan je niet spreken.

Ennieweej... Enjoy!
Je hebt van die screenprotectors die als een extra glaasje op je Watch klikken. (Eventueel zelfs te krijgen op Ali voor een euro :+) Wellicht is dat een mooie oplossing voor je.

-edit- fix serienr -> modelnr.

WhatsappHack wijzigde deze reactie 25-01-2019 01:11 (11%)

• knakker2
WhatsappHack schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 00:09:
@knakker2 Dat is normaal. Als je bijvoorbeeld een Express Replacement doet (service van AC+) dan krijg je een vervangende iPhone in een kartonnendoos geleverd en de oude stuur je terug in datzelfde kartonnen doosje. In de Apple Store is het precies hetzelfde, ze hebben swap devices enkel in dat soort doosjes liggen. ;) Is dus normaal, doen ze bij iedereen en is niet meer dan logisch.

Je zal hoogstwaarschijnlijk een serienummer krijgen met een N-markering. Dat is een vervangend apparaat, daar hebben ze er meestal een paar van op voorraad om snel en gemakkelijk apparaten om te ruilen voor nieuwe (en dat te tracken). Refurbished heeft een F-markering, die zal je niet krijgen. Uit coulance een refurbished apparaat lijkt me niet eens onredelijk eigenlijk, maar je krijgt nu dus naar alle waarschijnlijkheid gewoon een nieuwe. :) Krijg je een M-markering dan is ie zelfs gewoon "off the shelve" en niet eens speciaal bedoeld voor omruilingen.

Refurbished door Apple zou overigens sowieso geen straf zijn straf hoor, dat is niet te onderscheiden van nieuw. ;) Het is niet LEAPP waar je een iPhone krijgt met goedkope imitatie accu's zullen we maar zeggen... Sterker nog, door Apple refurbished kan soms zelfs beter zijn dan nieuw; immers is het hele product dan nog eens nagekeken en getest. Van troep kan je niet spreken.

Ennieweej... Enjoy!
Je hebt van die screenprotectors die als een extra glaasje op je Watch klikken. (Eventueel zelfs te krijgen op Ali voor een euro :+) Wellicht is dat een mooie oplossing voor je.
Deze vervanging heeft een ander serienummer, en staat gekoppeld aan het oude serienummer. Het nieuwe serienummer is: Fxxxxxxxx
Dat stond er bij in de mail.. dus het nummer wat ik te zien ga krijgen in de vervanging is niet het nummer, maar moet het oude nummer hanteren. ...zal wel te maken hebben met garantie e.d.. Zou dat dan zo een gevalletje 'off the shelf' zijn?

ik denk dat het het wel best vind, heb geen energie meer om me er over druk te maken. Zoals je al zegt; op zoek naar een screenprotector(!!), wellicht dat oude bandje (siliconen sport) verkopen (is daar animo voor?) en een nylon ervoor in de plaats en maar eens gebruik maken van die 460eur investering, met een krasvrij schermpje!

knakker2 wijzigde deze reactie 25-01-2019 00:23 (5%)

• matthijst
  • Registratie: november 2002
  • Nu online
Ik zou d'r vooral niet verder over doordrammen en blij zijn dat je een nieuwe krijgt :D
@knakker2 Eh, een serienummer dat start met een F is naar mijn weten wél een refurb. Tenzij ze dat gewijzigd hebben... Het gaat om modelnummers, niet om serienummers - my bad. De letter waarmee het modelnummer begint vertelt wat je hebt:
F = Refurbished
N = Vervangend apparaat
M = Nieuw apparaat
En dan heb je nog P maar dat is nogal exotisch en zul je niet mee te maken krijgen.

Zo was mijn eerste X dus een M. (lolwut) De vervangende (omgeruild door Genius in Apple Store) heeft een N-nummer. Een 8 hier is ook nieuw gekocht en heeft een M. Zo heb ik het altijd gezien eigenlijk.
Ik had het recent ook met een iPad Pro die gerepareerd moest worden na een val, maar niet gerepareerd kon worden. Kreeg een vervangende (moest je voor betalen), wederom een N-nummer in plaats van de M die hij daarvoor had. (Deze had ook een F kunnen krijgen overigens! Je betaald namelijk voor een omruiling in dit geval en dat mag een refurb zijn, je betaald niet perse voor een gloednieuwe. Maar blijkbaar hadden ze geen refurbs op voorraad, dus N gekregen.) Nog nooit een F meegekregen.

-edit- Fixed. Het gaat om MODELnummers, niet om SERIEnummers. Dat kan je pas zien als je hem in handen hebt.

WhatsappHack wijzigde deze reactie 25-01-2019 01:13 (57%)

@knakker2 My bad, het gaat om modelnummers - niet om serienummers. :P Dit kan je inzien als je hem hebt en moet dus een N zijn, geen F.

WhatsappHack wijzigde deze reactie 25-01-2019 01:09 (67%)

• Sluuz
knakker2 schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 23:52:
[...]

Morgen ligt er een nieuwe klaar om op te halen. Verbaast mij enorm dat ze het uiteindelijk toch doen, ondanks het erg duidelijk was dat die schade van dat bandje kwam.

Enige vreemde is wel dat ie geleverd wordt in een nietzeggend kartonnen doosje. Ik krijg dus geen nieuwe orginele doos. Heb direct al aan de bel getrokken dat ik niet akkoord ga met refurbished afgedankte troep en daarop wisten ze gelijk te vertellen dat ze dat tegenwoordig niet meer doen ... ja ja..

..bij ontvangst gelijk maar inspecteren en serial/IMEI/etc controleren want ik geloof daar geen hol van, en de reden waarom ze dus geen nieuwe doos leveren was ' in zo een doos zit meer dan alleen een Watch ' - iets wat ook nou niet echt krachtig&overtuigend overkwam (zit alleen een kabeltje/boekjes in)

Ik vind eigenlijk dat je al in je handjes mag knijpen dat je een kosteloze vervanging krijgt. Om dan te gaan ranten dat je geen nieuw doosje krijgt (do you really care?)... Als je de doos zo belangrijk vindt, heb je die vast nog wel ergens thuis liggen in nette staat. Als je niets om de doos geeft, heb je hem al weggedonderd. Wat zou een nieuwe doos dan toevoegen?

• knakker2
Sluuz schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 08:30:
[...]

Ik vind eigenlijk dat je al in je handjes mag knijpen dat je een kosteloze vervanging krijgt. Om dan te gaan ranten dat je geen nieuw doosje krijgt (do you really care?)... Als je de doos zo belangrijk vindt, heb je die vast nog wel ergens thuis liggen in nette staat. Als je niets om de doos geeft, heb je hem al weggedonderd. Wat zou een nieuwe doos dan toevoegen?
Je hebt gelijk, absoluut. Ben blij dat het me gelukt is en een nieuw doosje is dan ook alles behalve noodzakelijk.
Het gaat mij meer om wat ik in het verleden heb meegemaakt met Mn iPhone X. Na enkele weken kon ik deze weer inleveren wegens defect om uiteindelijk er een refurbished voor terug te krijgen, althans, dat probeerde ze. Ik waak daar nu dus een beetje voor :).

• Sluuz
Dat is begrijpelijk, al is de ene refurbished niet de andere. Zoals eerder vermeld is een officiele refurbished van Apple altijd goed.
En een simpel kartonnen doosje is nog altijd beter voor het milieu dan weer een extra mooie doos.

• Roos79
knakker2 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 10:51:
[...]

Je hebt gelijk, absoluut. Ben blij dat het me gelukt is en een nieuw doosje is dan ook alles behalve noodzakelijk.
Het gaat mij meer om wat ik in het verleden heb meegemaakt met Mn iPhone X. Na enkele weken kon ik deze weer inleveren wegens defect om uiteindelijk er een refurbished voor terug te krijgen, althans, dat probeerde ze. Ik waak daar nu dus een beetje voor :).
Via de Apple store?

• knakker2
Via tmobile.. mogelijkerwijs anders dan wanneer je het bij de Apple Store laat gebeuren(?)
Die vervanging van de Watch zal ook niet in de AS gebeuren, maar Amac, een reseller.

knakker2 wijzigde deze reactie 25-01-2019 13:04 (29%)

@knakker2 T-Mobile besteed het zelf uit. AMAC is een officiële reseller die als het goed is voor vervangingen dezelfde policy heeft. Zelfs qua refurbs zou dat dan Apple Certified (en dus goed) zijn, geen “uitbesteed aan harry op de hoek”. :P Ik denk dat het helemaal goed gaat komen voor je. :)

• Roos79
knakker2 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 13:03:
Via tmobile.. mogelijkerwijs anders dan wanneer je het bij de Apple Store laat gebeuren(?)
Die vervanging van de Watch zal ook niet in de AS gebeuren, maar Amac, een reseller.
Ja dan noem je ook wat dan heb je de pech dat het via de provider moet 😉

• Shiny Disco
knakker2 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 10:51:
[...]

Ach, zoals men al zei: Refurbished bij Apple is anders dan bij Leapp. Ik zou maar al te graag mijn beschadigde Watch om willen ruilen voor een refurbished model.

Ik wil op korte termijn mijn series 1 de deur uit doen(of aan mijn vriendin geven) en een nieuwe Watch halen. Nu hoef ik niet perse de 4 maar wil wel vooruit gaan: raden jullie dan de series 2 of 3 aan? Ik weet dat de series 2 officieel niet meer verkocht wordt maar je kan m nog wel krijgen.

• matthijst
  • Nu online
Shiny Disco schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 13:37:
[...]

Ach, zoals men al zei: Refurbished bij Apple is anders dan bij Leapp. Ik zou maar al te graag mijn beschadigde Watch om willen ruilen voor een refurbished model.

Ik wil op korte termijn mijn series 1 de deur uit doen(of aan mijn vriendin geven) en een nieuwe Watch halen. Nu hoef ik niet perse de 4 maar wil wel vooruit gaan: raden jullie dan de series 2 of 3 aan? Ik weet dat de series 2 officieel niet meer verkocht wordt maar je kan m nog wel krijgen.
Wat doe je ermee?
Heb mn series 0 ingeruild voor een series 4. M'n pa gebruikt die 0 nou en eerlijk gezegd is er niks op de 4 dat ik niet op de 0 kon (notificaties en volume van Airpods harder zetten) :D
ECG leek me geinig (omdat het kán, verwacht het niet vaker dan een paar keer te gebruiken), maar dat werkt nog niet :)

• Shiny Disco
Ik gebruik mijn series 1 voor notificaties , podcasts luisteren , timers en stopwatch , het aan en uit zetten van de lampen , het weerbericht en het lezen van de laatste nieuws headlines.

Alle bovenstaande acties kunnen met elk model Watch. Voor sporten heb ik een TomTom dus gps is niet zo noodzakelijk. Een wat helderder scherm , iets betere accuduur en waterdichtheid is handig(hoef ik de Watch tijdens de afwas niet meer af te doen)
Shiny Disco schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 15:01:
Ik gebruik mijn series 1 voor notificaties , podcasts luisteren , timers en stopwatch , het aan en uit zetten van de lampen , het weerbericht en het lezen van de laatste nieuws headlines.

Alle bovenstaande acties kunnen met elk model Watch. Voor sporten heb ik een TomTom dus gps is niet zo noodzakelijk. Een wat helderder scherm , iets betere accuduur en waterdichtheid is handig(hoef ik de Watch tijdens de afwas niet meer af te doen)
Ik zou lekker de 3 serie pakken :Y

Float like a butterfly, sting like a bee.

• knakker2
Na precies 3 weken de Watch weer om de pols. Kwam niet eens in een doosje, maar gewoon los, met dat doorzichtige eromheen gewikkelde velletje zoals ie ook uit de orginele doos komt. Het is gelukt!

Van de week dat nylon bandje maar scoren, die silliconen plakt nu al weer..

• Dennisweb
[...]

Je hebt erg veel geluk. Conform het beleid dat Apple normaal hanteert, heb je geen recht op enige garantie laat staan reparatie of vervanging. Het is een aanzienlijke coulance.

Ik heb ook problemen gehad met andere producten van Apple en dat is vaak geëindigd in verkoop met zware verliezen. Ik snap dat de Milanese Loop het probleem heeft veroorzaakt. Apple moet in dat geval dus alle gevallen met hetzelfde probleem een nieuwe Watch geven. Je hebt immers precedent geschept.

Knap gedaan in ieder geval! Ik ben blij voor je. Meestal zegt Apple gewoon dat je beter had moeten weten. Ik zou in ieder geval die Milanese Loop heeel heeel snel ergens in een la gooien. :)

• knakker2
Dennisweb schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 18:58:
[...]

Je hebt erg veel geluk. Conform het beleid dat Apple normaal hanteert, heb je geen recht op enige garantie laat staan reparatie of vervanging. Het is een aanzienlijke coulance.

Ik heb ook problemen gehad met andere producten van Apple en dat is vaak geëindigd in verkoop met zware verliezen. Ik snap dat de Milanese Loop het probleem heeft veroorzaakt. Apple moet in dat geval dus alle gevallen met hetzelfde probleem een nieuwe Watch geven. Je hebt immers precedent geschept.

Knap gedaan in ieder geval! Ik ben blij voor je. Meestal zegt Apple gewoon dat je beter had moeten weten. Ik zou in ieder geval die Milanese Loop heeel heeel snel ergens in een la gooien. :)
Die heb ik binnen die 2 weken termijn teruggebracht! Mogelijk zal er nu een bijsluiter in het doosje van de Milanees-loop gaan zitten :+ Ik baal er wel nog steeds beetje van omdat ik nogal last heb/had van 'buyers remorse' (ik gebruik de watch alleen maar om de notifificaties, en dan is 460eur veel) en die Milanees maakte de watch mooi en 'af'.

Ook de Amac-man die ik vandaag sprak vond het een apart verhaal, en ook hij -nummer 12 ofzo- liet mij weten dat ik de eerste was met dit probleem, tevens ook de eerste die een vervanging krijgt door krasjes op het beeldscherm.

ik heb er dan ook veel moeite ingestopt.. heb ze vrij veel hierover gebeld O-)

• deBennie
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 18:27

En ik had nog 29% over.
Ik gebruik m oa voor whatsapp notificaties, wekkers, heartwatch, autosleep en autowake, 4x 12 minuten fietsen 'workout' en in totaal 20x de breathapp.
Best netjes lijkt me :)

deBennie wijzigde deze reactie 26-01-2019 12:34 (7%)

• Milmoor
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 12:33

Milmoor

Footsteps and pictures.

[...]
Mooi voor je dat dit goed afloopt. Niet vergeten er alsnog een screenprotector op te doen. Kost bijna niets en scheelt frustratie.

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

• knakker2
Milmoor schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 14:00:
[...]

Mooi voor je dat dit goed afloopt. Niet vergeten er alsnog een screenprotector op te doen. Kost bijna niets en scheelt frustratie.
dank :)
Is dat iets wat aan te raden is? heb al flink rondgekeken naar een protector maar kom tot nu toe niet tot een keuze.. besteld.. voor die 3 eur toch even kijken

knakker2 wijzigde deze reactie 26-01-2019 15:09 (5%)

• Cougar
Dat ziet er toch niet uit op de watch?

Ik ga er overigens vanuit dat op mijn rvs versie niet zo snel krassen komen ivm sterkere glas.

Cougar wijzigde deze reactie 26-01-2019 17:05 (56%)

• Dennisweb
Cougar schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 17:04:

Ik ga er overigens vanuit dat op mijn rvs versie niet zo snel krassen komen ivm sterkere glas.
De screenprotectors van Amazon zijn ruk. Ze zijn wel curved, maar de curved edges plakken niet. Daardoor staan de randjes heel erg omhoog en hecht het midden dat wel een plakrand heeft ook heel slecht. :F

• Milmoor

Milmoor

Footsteps and pictures.

knakker2 schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 15:01:
[...]

dank :)
Is dat iets wat aan te raden is? heb al flink rondgekeken naar een protector maar kom tot nu toe niet tot een keuze.. besteld.. voor die 3 eur toch even kijken
? 5,78 voor zes. Ik zie er geen voor 3 euro.
Cougar schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 17:04:

Mij stoort het niet, maar dat is heel persoonlijk. Voor de prijs kan je er een op doen als je gaat klussen, en na afloop weer verwijderen :).

• Domino
  • Registratie: juli 1999
  • Nu online

Domino

30 Watts and overheating...

Milmoor schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 17:55:
[...]

? 5,78 voor zes. Ik zie er geen voor 3 euro.
Choose options, en dan eentje selecteren. Maar of dat de moeite is met dat kleine prijsverschil?

An IPv6 packet walks into a bar. Nobody talks to him.

• frankym
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 20-04 11:21
Ik gebruik deze protector sinds kort,

Werkt super, iets minder touch gevoelig maar beschermd je watch wel .

Zou wel de transparante versie bestellen, dan valt de bescherming minder op.

€ 1,41 31% Off | Screen Protective Case for Apple Watch 4 3 iwatch band 42mm 44mm 38mm 40mm Shatter-Resistant Shell Frame Protector Cover
https://s.click.aliexpress.com/e/cUq1zGUp

frankym wijzigde deze reactie 26-01-2019 21:22 (11%)

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

frankym schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 21:17:
Ik gebruik deze protector sinds kort,

Werkt super, iets minder touch gevoelig maar beschermd je watch wel .

Zou wel de transparante versie bestellen, dan valt de bescherming minder op.

€ 1,41 31% Off | Screen Protective Case for Apple Watch 4 3 iwatch band 42mm 44mm 38mm 40mm Shatter-Resistant Shell Frame Protector Cover
https://s.click.aliexpress.com/e/cUq1zGUp
Let even op, er zijn meerdere aanbieders maar er is er maar 1 de “echte”, kijk eben in de Apple Watch accessoires topic.

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Laten we elkaar nu niet gek maken met screen protectors voor horloges. Doe 'm gewoon af wanneer je gaat klussen of tuinieren. Zo gek is dát niet... ;)

• TweakerVincent
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 20:47
Grin schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 23:29:
Laten we elkaar nu niet gek maken met screen protectors voor horloges. Doe 'm gewoon af wanneer je gaat klussen of tuinieren. Zo gek is dát niet... ;)
Idd! Lijkt me echt zo suf om een protector te kopen. En zo duur is een nieuw horloge nou ook weer niet... paar honderd euro. Ik doe hem met squash gewoon af en idd bij klussen whatever. Als hij kapot gaat koop ik wel een nieuwe :)

• Cougar
TweakerVincent schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 23:54:
[...]

Idd! Lijkt me echt zo suf om een protector te kopen. En zo duur is een nieuw horloge nou ook weer niet... paar honderd euro. Ik doe hem met squash gewoon af en idd bij klussen whatever. Als hij kapot gaat koop ik wel een nieuwe :)
Zo zie ik het inderdaad ook. Tuurlijk ben ik zuinig op mijn watch 4 ss, even als mijn xs. Maar ga er geen plakkertjes of iets dergelijks erop doen. Het blijven gewoon gebruiks voorwerpen. Als er tzt krassen op komen (welke mij irriteren) of niet meer werkt dan koop ik wel een nieuwe.

• TweakerVincent
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 20:47
Cougar schreef op zondag 27 januari 2019 @ 00:24:
[...]

Zo zie ik het inderdaad ook. Tuurlijk ben ik zuinig op mijn watch 4 ss, even als mijn xs. Maar ga er geen plakkertjes of iets dergelijks erop doen. Het blijven gewoon gebruiks voorwerpen. Als er tzt krassen op komen (welke mij irriteren) of niet meer werkt dan koop ik wel een nieuwe.
En ik kan altijd nog inboedel aanspreken bij schade. Maar nogmaals 300/400 e vind ik echt niet veel geld om te replacen

• PeaceNlove
  • Registratie: juni 2004
  • Nu online
Laank schreef op maandag 12 november 2018 @ 13:00:
[...]

Had ik vorige week ook (zondag, perfecte week) pas op donderdag stonden ze ook in de activiteiten app op de iPhone.

Gisteren weer perfecte week op de watch, tot op heden nog niet zichtbaar op de iPhone.

Lijkt erop dat er een aantal dagen vertraging in zit.
Na de meest recente update kreeg ik vandaag direct alle medailles binnen op mijn iPhone, dus volgens mij hebben ze de vertraging met deze update opgelost :)
Ik doe er ook gewoon een screenprotector op. De series 2 (de alu variant, op m’n stainless steel viel ‘t mee) kraste belachelijk snel, ik wil m’n 4 mooi houden. Heb er folie op gedaan. Je ziet er niets van, tis enkel een kakwerk om er op te plakken. Je voelt er ook helemaal niets van, tenzij ie nat is (eg: douche); dan is t oppervlak wat stroever. Die van mij sluit overigens prima aan op de randen en laat niet los.

No way dat ik weer tegen een half bekrast scherm aan ga kijken. Dat folie kost misschien €10 ofzo, zonde om het niet te doen. Heb ook een screenprotector van glas die er overheen schuift en heel mooi zit, sluit naadloos aan op de behuizing. (Bovenkant, niet zo’n ding met shit aan de zijkant.) Maar die gebruik ik in de praktijk nauwelijks, dat is echt puur voor als ik de natuur in trek en bang ben dat ie wat tikken zou kunnen krijgen. (Nooit gebeurd, maar toch.)

Ik heb AppleCare+ erop zitten, maar krasjes zijn ongedekte cosmetische schade. Same shit voor je inboedel/kostbaarheden, en die vergoeden na een jaar sowieso al geen hol meer voor smartphones/watches.

WhatsappHack wijzigde deze reactie 27-01-2019 19:51 (5%)

Ik heb er ook wel over nagedacht maar helaas gaat dat in een zwembad natuurlijk niet werken. En aangezien ik 1 a 2 keer per week zwem met de Watch (workout) gaat het hem voor mij niet worden.

• koentjuh1987
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 20:04
heb zelf de apple watch 3 en had daar in het begin een "case"/bumper omheen. na 2-3 maanden alsnog afgedaan en kaal. veel mooie en subtieler aan de pols.

een screenprotector heb ik vooralsnog niet geplaatst. Toch al met enige regelmaat ergens tegenaan gestoten maar geen krassen op de 3.

Nu alleen nog opzoek naar andere bandjes voor de 42mm. (mocht je mooie tip hebben laat het me weten per dm)

Drive the way you like, the way you want and make it happen...

Milmoor schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 14:00:
[...]

En is schijt lelijk :+

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Milmoor

Milmoor

Footsteps and pictures.

Tsja, ik zie hem eigenlijk niet. Kwestie van smaak.

• knakker2
Als je een klacht wilt indienen over het handelen van een Apple Store, waar doe je dat? Gewoon via de Apple Support?
knakker2 schreef op zondag 27 januari 2019 @ 22:10:
Als je een klacht wilt indienen over het handelen van een Apple Store, waar doe je dat? Gewoon via de Apple Support?
Als je al een CaseID hebt voor waar het om gaat, dan bel je daar over het algemeen over terug of her-open je de chat. Dan kan je zeggen dat je een klacht wilt indienen m.b.t. de afhandeling van die zaak. Over het algemeen worden je dan wat vragen gesteld en grote kans dat je wordt doorverbonden met een Senior Advisor die je klacht gaat bekijken. Gaat het om een nieuwe/aparte zaak niet gerelateerd aan een open zaak dan kun je een nieuwe chat starten. Het kan ook zijn dat ze het als generieke feedback neerpennen. Ligt een beetje aan de klacht.

Why, what's up? :P

WhatsappHack wijzigde deze reactie 27-01-2019 22:32 (20%)

• knakker2
WhatsappHack schreef op zondag 27 januari 2019 @ 22:31:
[...]

Als je al een CaseID hebt voor het euvel, dan bel je daar over terug of her-open je de chat.
Dan kan je zeggen dat je een klacht wilt indienen. Over het algemeen worden je dan wat vragen gesteld en grote kans dat je wordt doorverbonden met een Senior Advisor die je klacht gaat bekijken.

Why, what's up? :P
Ik heb besloten nog even door te zeuren..

Ik werd weggebonjoured met mn krassen toen ik in de Store stond. Nu is duidelijk dat ik toch recht had op vervanging/reparatie hetgeen ook is gebeurd, echter had dat veeeeel sneller kunnen gebeuren. Die pipo achter gesloten deuren die toen mij wegstuurde even laten weten dat hij fout was dmv een klacht. Gewoon omdat het kan :9

Acties:
  • +14Henk 'm!
knakker2 schreef op zondag 27 januari 2019 @ 22:36:
[...]

Ik werd weggebonjoured met mn krassen toen ik in de Store stond. Nu is duidelijk dat ik toch recht had op vervanging/reparatie hetgeen ook is gebeurd, echter had dat veeeeel sneller kunnen gebeuren. Die pipo achter gesloten deuren die toen mij wegstuurde even laten weten dat hij fout was dmv een klacht. Gewoon omdat het kan :9
Wat ga je daar mee opschieten dan? Wat hoop je te bereiken? Volgens mij zat hij niet fout. Je hebt uit *coulance* een vervanging gekregen, niet omdat je er recht op had.

Dus die vent had eigenlijk gelijk, ze zijn zo aardig om je alsnog netjes te helpen en dan ga je nog even tegen ze trappen zonder enig nut...? Kom op man. Ik snap je niet. Je zou super dankbaar moeten zijn. Zeiken tegen een medewerker die gewoon z’n werk doet en de juiste beslissing neemt vind ik niet netjes. Dat je coulance hebt gekregen betekent niet dat jij gelijk had of hij ongelijk.

Er is geen reden om vervelend te gaan doen. Stuur liever een bedankje aan de mensen die je deze gunst hebben verleend? oO

Je hebt een nieuwe watch. Wees blij, let it go, sluit het af en geniet ervan. :)

WhatsappHack wijzigde deze reactie 27-01-2019 23:05 (30%)

• matthijst
  • Nu online
Om van het gezeik af te zijn een nieuwe gekregen inderdaad :D
Echt 8)7

• Roppedop
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 15:10
[...]
Gewoon omdat het kan :9
Te tries dit.

PSN: RudeRob

Milmoor schreef op zondag 27 januari 2019 @ 22:02:
[...]

Tsja, ik zie hem eigenlijk niet. Kwestie van smaak.
‘Eigenlijk niet’, dat is mij al voldoende :P

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Grin

Grin

Ride si sapis.

WhatsappHack schreef op zondag 27 januari 2019 @ 23:02:
[...]
Stuur liever een bedankje aan de mensen die je deze gunst hebben verleend
[...]
QFT

Je bent met deze vervolgactie mijn sympathie volledig kwijtgeraakt en ik ben niet geïnteresseerd in de afloop hiervan.

• Roos79
@knakker2 Eerst zeiken wat moet ik met een watch dan koop je hem en kraak je hem nog harder af.
Dan heb je door eigen toedoen krassen heel dom.
Krijg je uit coulance een nieuwe echt heel netjes en blijf je zeiken wat moet ik met een watch.
En dan ga je ze terwijl ze jouw coulance geven ook nog een trap nageven?

Ik hoop dat jij een aantekening krijgt in je Apple id als dat zou kunnen met grootste zeur kous van de eeuw 😵

• knakker2
Die reacties :p.

Natuurlijk ga ik niet zeuren. Ben blij :). Ga morgen nylon bandje halen, met een beetje mazzel is die screenprotector een beetje goed en zo rollen we vrolijk verder!

Apple is mij overigens goed gezind; 2x een iPhone X kunnen omruilen wegens “no service” issues. Zaterdag melding , vandaag nieuwe in ontvangst genomen.

• Roppedop
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 15:10
Grin schreef op maandag 28 januari 2019 @ 16:55:
[...]
ik ben niet geïnteresseerd in de afloop hiervan.
Dat.

PSN: RudeRob

• Cougar
[...]

Wees gewoon blij met de afloop. Ga vervolgens hier niet je gal spugen want daar maak je hier ook geen vrienden mee.

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Grin schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 23:29:
Dat, of als je krassen hebt: schouders ophalen en denken: ach, nu issie minder gewild voor de grijpgrage handjes :+ Heb niet voor niets een Gshock in de la liggen en nog wat toolwatches, bombproof for when I need it :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Svennos1
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 15-04 14:47
Vraagje, wil graag een Alu series 4 (Nike) voor het sporten gaan dragen. Voorkeur gaat uit naar de SpaceGray uitvoering. Krast de kast snel door de donkere laag heen? (Wil geen beschermers erop plakken)

• PeaceNlove
  • Registratie: juni 2004
  • Nu online
Ik heb nu bijna 10 maanden een series 3 Nike spacegray en nog geen enkele kras op de kast. Als ik goed op het glas kijk zie ik daar een klein krasje, maar die zie ik normaal niet en het stoort me ook niet.
Svennos1 schreef op zondag 3 februari 2019 @ 21:53:
Vraagje, wil graag een Alu series 4 (Nike) voor het sporten gaan dragen. Voorkeur gaat uit naar de SpaceGray uitvoering. Krast de kast snel door de donkere laag heen? (Wil geen beschermers erop plakken)
Het staat of valt met hoe voorzichtig je er zelf mee bent. Een smart watch is nu eenmaal gevoelig dus niet gebruiken tijdens klussen scheelt al een hoop. Grootste gevaar is volgens mij het horloge afdoen, als je dat in de badkamer of een andere plek met stenen vloer doet Neem je een risico. Kijk voor de grap online eens hoe vaak mensen met dat soort schade open watch zitten. Voorkomen is dus beter dan genezen, en dan komt het wel goed met de Apple Watch.

• Dawid127
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 16-04 20:44
screenprotector die ik heb zie je nauwelijks. Echt een aanrader, scheelt een hoop.

https://www.aliexpress.co...042311.0.0.6ee94c4dutc07T

• DaSaN
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 17-04 12:46
Ik zweer bij de screenprotectors van ScreenKnight. Ze zijn extreem makkelijk te bevestigen, zonder enige bubbels. Worden gratis verstuurd vanuit Engeland en kosten 6 euro voor 6 stuks.

http://www.screenknight.c...rotector-military-shield/

• Svennos1
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 15-04 14:47
DaSaN schreef op maandag 4 februari 2019 @ 11:24:
Ik zweer bij de screenprotectors van ScreenKnight. Ze zijn extreem makkelijk te bevestigen, zonder enige bubbels. Worden gratis verstuurd vanuit Engeland en kosten 6 euro voor 6 stuks.

http://www.screenknight.c...rotector-military-shield/
Plakken ze ook in de hoeken van Series 4?

• DaSaN
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 17-04 12:46
Svennos1 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 15:05:
[...]

Plakken ze ook in de hoeken van Series 4?
Zeker, ze bedekken echt het hele glas, inclusief de curves en de hoeken.

• knakker2
Die screenknight inmiddels ontvangen en in gebruik. Prima spul, makkelijk aan te brengen en je ziet het amper.. wel voel je iets tijdens swipen links/rechts maar liever dat dan blootstelling aan krasjes

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 20-04 10:52
Ik heb sinds kort een third party, bruin leren bandje voor mijn Apple Watch Series 4, 44mm. Ondanks dat het niet goedkoop was, heeft fabrikant blijkbaar geen originele lugs gebruikt, want mijn horloge ratelt als het trilt. Met de originele sportband erop heb ik het niet.

Iemand die mij in de goede richting wil wijzen voor de aankoop van ofwel originele lugs, zodat ik ze zelf kan vervangen, ofwel naar een reseller die bruine leren bandjes (met witte stikking als het kan) verkoopt - mét originele Apple hardware? Die liefst ook geen €300+ kosten, zoals die dingen van Hermes. :+

• *DaMastX*
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 19-04 06:08
Ik ben aan het overwegen om een Apple Watch 4 te kopen, voornamelijk voor tijdens het hardlopen.

Op dit moment gebruik ik de Nike Run Club app op mn telefoon (deze zit dus in m'n zak tijdens het hardlopen). Hierop heb ik mijn Airpods verbonden en maak gebruik van de Guided runs icm Spotify(via de NRC app).

Nu vraag ik mij af of ik met de Apple Watch de telefoon thuis kan laten en alleen met de Watch om hetzelfde kan bereiken (guided runs en spotify afspelen via NRC app icm airpods)? :-)

• Sluuz
*DaMastX* schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 13:26:
Ik ben aan het overwegen om een Apple Watch 4 te kopen, voornamelijk voor tijdens het hardlopen.

Op dit moment gebruik ik de Nike Run Club app op mn telefoon (deze zit dus in m'n zak tijdens het hardlopen). Hierop heb ik mijn Airpods verbonden en maak gebruik van de Guided runs icm Spotify(via de NRC app).

Nu vraag ik mij af of ik met de Apple Watch de telefoon thuis kan laten en alleen met de Watch om hetzelfde kan bereiken (guided runs en spotify afspelen via NRC app icm airpods)? :-)
Dat kan niet.

Guided runs: dit kan wel. Je moet de guided run wel eerst naar je Watch downloaden vanaf je iPhone.
Spotify: dit kan niet omdat de Watch-app van Spotify (nog?) geen offline muziek ondersteunt.

Als we hier LTE ondersteuning hadden gehad voor de Watch, had het wel gekund.

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

ctrlaltdelbe schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 12:36:
Ik heb sinds kort een third party, bruin leren bandje voor mijn Apple Watch Series 4, 44mm. Ondanks dat het niet goedkoop was, heeft fabrikant blijkbaar geen originele lugs gebruikt, want mijn horloge ratelt als het trilt. Met de originele sportband erop heb ik het niet.

Iemand die mij in de goede richting wil wijzen voor de aankoop van ofwel originele lugs, zodat ik ze zelf kan vervangen, ofwel naar een reseller die bruine leren bandjes (met witte stikking als het kan) verkoopt - mét originele Apple hardware? Die liefst ook geen €300+ kosten, zoals die dingen van Hermes. :+
Kijk eens op Clockwork Synergy.

Of op Etsy.
Pagina: 1 ... 84 ... 87 Laatste

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True