Shiny Disco schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 21:46:
Wat een bizar verhaal dat incident met de Milanese loop en de krassen op het scherm! Ik ben nog een trotse eigenaar van een series 1 met sinds 3 weken ook een officiële Milanese loop maar hier geen problemen. Ik moet de loop ook bijna helemaal vergroten om hem af te kunnen doen maar heb geen enkel last van het feit dat de loop de kast van het scherm van het horloge aanraakt.
Dit is toch niet de kwaliteit die Apple wil leveren als deze schade echt alleen maar enkel door normaal gebruik is toe gebracht. De eindverantwoordelijke in de Apple store moet eigenlijk gewoon schijt hebben aan het protocol en de eigenaar een nieuwe Watch geven.
Inderdaad een bizar verhaal, en het is nog veel vreemder dat de 1 er last van heeft, de ander niet.
Is het de eigenaar? Is het het scherm dat zwak/extra gevoelig is? slechte batch? Is het het bandje wat het probleem is? Teveel DLC coating erop? Typisch iets voor alleen de Series 4? Alleen de 4+zwarte milanees+GPS combinatie?
Maak jij gebruiik van de zwarte Milanees? dat is toch wel de enige met problemen, iets over zilver of goud heb ik na intensief zoeken nooit iets gevonden. Jij hebt een series 1, zo heeft een familielid een SS series 0, gaat er alles behalve voorzichtig mee om en zelfs met een bouwlamp er op : geen krasje te bekennen, en dat na zoveel jaar!
Enfin, ik kan met klem beamen dat ik net zo zuinig, voorzichtig ben omgesprongen in die 4 dagen watch + milanees als in die bijna 2.5 maand watch + siliconen sport bandje,... en tijdens die 2.5maand dus geen enkel krasje,
Heb die Milanees niet om het scherm heen gevouwen, nooit zo los in de broekzak.
Gewoonweg wakker worden: aan doen, op het werk afdoen, naar huis: aan doen, voor douchen/slapen afdoen, en meer niet!.
Kan dat gewoonweg niet vaak genoeg onderstrepen en benadrukken dat ik er naar mijn weten niets geks mee heb gedaan! Inmiddels al de Milanees terug bij Apple, ook al mn centen terug. De Watch ligt nu bij Apple, in afwachting op een hopelijk positief bericht. Zo ja krijg ik een nieuwe. zo nee, dan ga ik gewoon verder met zeiken,,
Om heel eerijk te zijn mis ik de Watch niet,.. het enthousiasme is door dat gezeik amper nog aanwezig. Dat ding is zo fragiel als een idioot, laat staan dat je um een keer laat stuiteren en je scherm gewoon in stukken barst, iets waar je genoeg fotos van voorbij ziet komen als je wat Apple Watch community/fora bekijkt. Die Milanees was wat uiterlijk betreft geweldig, maakte de watch wel erg 'af', zag er strak en zakelijk uit. Nu zou ik dus terug moeten naar dat gare zweet/plak siliconen-klote ding... Ik kan wel een nieuw bandje kopen, maar dan moet ik WEER geld gaan spenderen..
Eerst maar eens een nieuwe ontvangen, dan goed nadenken wat ik ermee ga doen..
[
Voor 7% gewijzigd door
knakker2 op 19-01-2019 02:22
]