Verkeerde topicRck010 schreef op donderdag 8 november 2018 @ 19:33:
Verkeerd topic, excuses.
[ Voor 2% gewijzigd door FrameWork. op 08-11-2018 19:37 . Reden: spuitelf ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verkeerde topicRck010 schreef op donderdag 8 november 2018 @ 19:33:
Verkeerd topic, excuses.
[ Voor 2% gewijzigd door FrameWork. op 08-11-2018 19:37 . Reden: spuitelf ]
Ja! Ik durfde eerst niet maar alles werkt nog.i2Paq schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 08:30:
Iemand al dapper geweest en de watchOS 5.1.1 geïnstalleerd?
[ Voor 22% gewijzigd door iAR op 10-11-2018 12:20 ]
Staat op je iPhone bij Settings -> Privacy - Location Services, Apple Watch Faces en Weather op While Using?Rgerr schreef op donderdag 8 november 2018 @ 22:17:
Zijn er meer mensen waarbij de complicatie zonsopkomst/ondergang niet werkt? Ik zie alleen maar staan ‘zon op/onder’ zonder dat ie wijzigt in daadwerkelijke zonsopkomst/onder tijden.
En wat kreeg je?iAmRenzo schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 12:18:
[...]
Ja! Ik durfde eerst niet maar alles werkt nog.
Gister dus mijn bricked Watch teruggekregen. Vandaag maar eens even een tegemoetkoming op de Apple Store uitzoeken. Ik heb er maar om gevraagd maar Apple is dan toch erg coulant.
Apple Watch faces stond niet ingeschakeld, dank!Fuwor schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 12:29:
[...]
Staat op je iPhone bij Settings -> Privacy - Location Services, Apple Watch Faces en Weather op While Using?
Ik mag voor 80 euro iets uit de online Store halen.Roos79 schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 12:33:
En wat kreeg je?
Jammer dat je er om moest vragen. Desalniettemin prima service.iAmRenzo schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 13:22:
[...]
Ik mag voor 80 euro iets uit de online Store halen.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Hier inmiddels ook draaiend.iAmRenzo schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 12:18:
[...]
Gister dus mijn bricked Watch teruggekregen. Vandaag maar eens even een tegemoetkoming op de Apple Store uitzoeken. Ik heb er maar om gevraagd maar Apple is dan toch erg coulant.
Overigens is raise to speak Siri echt een bitch. Begin je met een opdracht (die ook in het scherm komt) en nog voor dat ik ben uitgesproken zie ik de Watchface al weer... Als ik Siri oproep via de Crown dan werkt het wel.
Hoe heb je hier om gevraagd?iAmRenzo schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 12:18:
[...]
Overigens is raise to speak Siri echt een bitch. Begin je met een opdracht (die ook in het scherm komt) en nog voor dat ik ben uitgesproken zie ik de Watchface al weer... Als ik Siri oproep via de Crown dan werkt het wel.
En waarom eigenlijk je kreeg je eigen horloge terug die weer werkt?iAmRenzo schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 13:22:
[...]
Ik mag voor 80 euro iets uit de online Store halen.
Dat krijgt 'ie omdat Apple zijn Watch stuk had gemaakt en dat hij daarom een tijd niet van zijn product kon genieten. Waarom Apple dat doet? Waarschijnlijk omdat ze snappen dat hun klanten het anders ook niet leuk vinden.Roos79 schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 16:27:
[...]
En waarom eigenlijk je kreeg je eigen horloge terug die weer werkt?
Wel een groot bedrag uiteindelijk
Raise to Speak is een vernaggeld drama.. heb her en der de menigte er al over zien klagen sinds wOS5 uitkwam. Sinsdien 5.0.1, 5.1 en nu dus 5.1.1 geen oplossing. Echt kansloos.iAmRenzo schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 12:18:
[...]
Verwijderd
Ik heb een mail gestuurd naar de senior advisor. Dat ik erg baalde van zo'n slordige fout en zowel m'n perfecte week als maand oktober hierdoor niet kon halen. En dat november hierdoor ook nooit perfect meer kon zijn. Plus het feit dat ik mijn Apple Watch bijna anderhalve week niet tot mijn beschikking had.thomastvd schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 16:09:
Hoe heb je hier om gevraagd?
Update; een reset en opnieuw pairen heeft de batterijduur aanzienlijk verbeterd. Nu 10-12% na een nacht.Ascension schreef op donderdag 8 november 2018 @ 09:43:
Sinds WatchOS5 lijkt het alsof m'n batterij hard leegloopt (Watch3 38mm). Heb het een beetje in de gaten gehouden en als ik ga slapen (met horloge om) met 100% word ik 8u later wakker met 77%. Is dat normaal?
Had ik vorige week ook (zondag, perfecte week) pas op donderdag stonden ze ook in de activiteiten app op de iPhone.Citroentaart schreef op maandag 12 november 2018 @ 12:55:
Hebben jullie ook dat je nergens je behaalde medailles kan terug vinden? Gister had ik een paar medailles gescoord met perfecte week.. in het overzicht zijn ze niet te vinden..
[ Voor 5% gewijzigd door Laank op 12-11-2018 13:01 ]
Bedankt het werkt deels, nu zie ik 2 medailles. Ik mis er nog 2 van gister..PeaceNlove schreef op maandag 12 november 2018 @ 13:10:
Telefoon herstarten lost dat op, is bij mij ook zo sinds iOS12 en WatchOS5 met iPhone 8+ en AW3
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Waren dat niet gewoon een paar snelkoppelingen naar apps?Sinus_rhythm schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 11:45:
Seven new Apple app complications coming soon to Infograph face on Apple Watch Series 4
https://9to5mac.com/2018/...lications-infograph-face/
Dat is bij mij sowieso een puinhoop. Een wedstrijd was al 5 dagen over en toen kreeg ik nog een bericht dat ik gewonnen had. Ik deel de data met een vriend maar dat is alleen zichtbaar in de iPhone app, niet op de Watch zelf. Overigens staan in de iPhone app de meeste dagen van hem op 0%: dat klopt dus ook niet.Citroentaart schreef op maandag 12 november 2018 @ 12:55:
Hebben jullie ook dat je nergens je behaalde medailles kan terug vinden? Gister had ik een paar medailles gescoord met perfecte week.. in het overzicht zijn ze niet te vinden..
Jup maar voor alsnog wel missing van de public releaseiAmRenzo schreef op maandag 12 november 2018 @ 15:37:
[...]
Waren dat niet gewoon een paar snelkoppelingen naar apps?
Vreemd. Ik doe die wedstrijd ook altijd met m'n vriendin en ik kan gewoon op de Watch ook haar punten en zo zien. Ga naar je activity app op de watch en swipe naar links en voila.iAmRenzo schreef op maandag 12 november 2018 @ 15:37:
[...]
Waren dat niet gewoon een paar snelkoppelingen naar apps?
[...]
Dat is bij mij sowieso een puinhoop. Een wedstrijd was al 5 dagen over en toen kreeg ik nog een bericht dat ik gewonnen had. Ik deel de data met een vriend maar dat is alleen zichtbaar in de iPhone app, niet op de Watch zelf. Overigens staan in de iPhone app de meeste dagen van hem op 0%: dat klopt dus ook niet.
PSN: Sluuz
youtube.com/@hisrep
Verwijderd
Misschien heeft dat te maken met een betere hartslag sensor. Als je actief bent, je gaat daarna aan tafel zitten.. dan is je hart nog een poosje actief.. ook na een workout heb je ook dat je nog een poosje calorieën verbrand als je stilzit.Verwijderd schreef op maandag 12 november 2018 @ 22:23:
Meer mensen met de Apple watch 4 het gevoel dat de actieve calorieën te veel worden gegeven? Ik draai de laatste versie van watch os 5. Maar de calorieën worden gegeven terwijl ik rustig aan tafel zit. Vanavond gemerkt dat ik zonder moeite rustig aan 30 calorieën heb gekregen. Bij mijn watch 0 moest ik daar echt veel moeite voor doen
Ik ben van series 2 naar series 4 gegaan. Ik heb hem 2 dagen na de launch gekocht in de US en draag hem sinds die tijd en nog geen enkele kras. Wat mij betreft niet gevoeliger dan de series 2, daar had ik 1 licht krasje op het glas na 1 jaar.Queenfanmichel schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 10:28:
Hoeveel mensen met een Series 4 watch hebben krassen op het glas en kast, ik hoor verschillende geluiden dat deze versie snel krast.
Ik heb zelf nog een Series 0 (1e gen) SS 42 mm APple watch, na 3,5 jaar klein krasje in de kast maar voor de rest niks.
Dus hoe is jullie ervaring met het krasgevoeligheid van de aluminium versie Apple watch series 4.
PSN: PcDCch
Wat bij mij het geval was met de eerste series 4 is dat hij gekrast uit de doos was gekomen. Dit viel alleen op in bepaald licht dus misschien dat het een aantal mensen wat later pas opviel? Ik heb hem in ieder geval geruild (binnen de 2 weken).Queenfanmichel schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 10:28:
Hoeveel mensen met een Series 4 watch hebben krassen op het glas en kast, ik hoor verschillende geluiden dat deze versie snel krast.
Ik heb zelf nog een Series 0 (1e gen) SS 42 mm APple watch, na 3,5 jaar klein krasje in de kast maar voor de rest niks.
Dus hoe is jullie ervaring met het krasgevoeligheid van de aluminium versie Apple watch series 4.
Verwijderd
Ik maak nu gebruik van de Chatify app, was een gratis alternatief. Het laden van de chats e.d. is erg traag. Is dit bij WhatsUp sneller?bing69 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 07:35:
[...]
Via een tip hier heb ik Whatsup geinstalleerd. Werkt uit de kunst!
Mijn series 0 oplader werkt op mijn series 4, volgens ondersteund de series 4 Qi maar - ook de oude standaard.laredo schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 16:05:
Zit er eigenlijk verschil in magnetische opladers van Apple? Oftewel werkt die van een Apple watch series 0 precies hetzelfde als van mijn nieuwe AW4?
Ik gebruik WatchChat. Werkt prima maar chat laden is ook niet heel snel. Ik merk dat ik het amper gebruik omdat de notificaties de app niet kunnen openenVerwijderd schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 17:06:
[...]
Ik maak nu gebruik van de Chatify app, was een gratis alternatief. Het laden van de chats e.d. is erg traag. Is dit bij WhatsUp sneller?
https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app
Heb de SG alu series4 nu een dikke maand. Kan we zeggen dat ik er heel erg zuinig mee ben. Desondanks al op de kast (rechterzijde waar de crown zit, als je zo kijkt van rechtrs naar links; crown, microfoon en die dock-knop), links van die dock-knop een mooie 'scuff'Queenfanmichel schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 10:28:
[ Voor 3% gewijzigd door knakker2 op 13-11-2018 22:59 ]
Ik vind hem (op de vier) snel. Maar snelheid is natuurlijk relatief....Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 17:06:
[...]
Ik maak nu gebruik van de Chatify app, was een gratis alternatief. Het laden van de chats e.d. is erg traag. Is dit bij WhatsUp sneller?
Bing
DeNachtwacht schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 22:09:
[...]
Sowieso, ik heb op advies van de Apple Support pagina al een keer Siri op Engels gezet en zodra je dat doet werken alle commando's wel.
Ik heb op AliExpress een mooie PU huls gekocht die prima beschermd en eigenlijk niet storend is.knakker2 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 22:50:
[...]
Nooit meer koop ik een Apple Watch,.. is nu even leuk, wel mooi, wel handig, maar weinig behoefte compleet paranoide met mn linker-arm om te gaan
Heb de series 0 en na 3,5 jaar een ligt krasje wat 100% mijn fout was, maar lees verschillende berichten.knakker2 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 22:50:
[...]
Heb de SG alu series4 nu een dikke maand. Kan we zeggen dat ik er heel erg zuinig mee ben. Desondanks al op de kast (rechterzijde waar de crown zit, als je zo kijkt van rechtrs naar links; crown, microfoon en die dock-knop), links van die dock-knop een mooie 'scuff'
Je ziet um, je voelt um en geen idee hoe dat is gekomen. Elk stootje kan gewoon een beschadiging opleveren lijkt het...
Ik vermoed dat dit het eerste Apple produkt ooit gaat worden (voor mij) die er na een jaar compleet vernaggeld en verrot uit gaat zien en amper nog restwaarde zal hebben.
Nooit meer koop ik een Apple Watch,.. is nu even leuk, wel mooi, wel handig, maar weinig behoefte compleet paranoide met mn linker-arm om te gaan
helaas niet, enige wat je kan doen is een bug report naar Apple, hoe meer mensen dat doen hoe groter de kans dat ze gaan kijken.Laohu schreef op woensdag 14 november 2018 @ 08:18:
Ik heb precies hetzelfde probleem als jij beschrijft hier en in de Apple community. Heb je nog updates of tips?
[...]
youtube.com/@hisrep
Sommige workouts tellen pas minuten boven een bepaalde hartslag.mr.JamesBond schreef op woensdag 14 november 2018 @ 13:17:
Ik heb vandaag twee keer gefietst (15min en 10min) en heb beide keren de Buiten fietsen-workout geactiveerd. Echter staat de groene ring op 20min (zowel op de AW als in de activiteiten app). Weet iemand waarom?
Tja het blijft een gebruiksobject. Ik vind een hoes om een apple watch lelijker dan een eventueel krasje.i2Paq schreef op woensdag 14 november 2018 @ 08:57:
[...]
Ik heb op AliExpress een mooie PU huls gekocht die prima beschermd en eigenlijk niet storend is.
Zo'n ding geeft inderdaad wat minder "linkerarm paranoia"![]()
Eergisteren de vrijheid genomen nog wat andere modellen te bestellen om eens uit te testen.
Je kan natuurlijk zelf ook even googlen zoals ook al eerder eens is vermeld.mr.JamesBond schreef op woensdag 14 november 2018 @ 13:17:
Ik heb vandaag twee keer gefietst (15min en 10min) en heb beide keren de Buiten fietsen-workout geactiveerd. Echter staat de groene ring op 20min (zowel op de AW als in de activiteiten app). Weet iemand waarom?
[ Voor 33% gewijzigd door Sluuz op 15-11-2018 08:24 ]
PSN: Sluuz
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door deBennie op 17-11-2018 09:13 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 07:49:
Gisteren na 15 dagen wachten uiteindelijk mijn AW nike+ SG 44mm mogen ontvangen. Had al op reddit grote hoeveelheid gebruikers hun beklag zien doen omtrent ‘screenbleed’ bij donkere achtergronden en ook mijn splinternieuwe AW heeft hier last van. Als je het niet weet zal een normale gebruiker hier niet onmiddellijk op letten maar eens je het hebt vastgesteld kan je er niet naast kijken.. bij een donkergrijze achtergrond en zelfs in het settings menu is het scherm bij mij aan de rechterzijde veel feller dan op andere plaatsen..
Straks met apple praten om dit probleem aan te kaarten..
Hebben jullie hier ook last van of niet?
Zie de foto’s
https://www.dropbox.com/s/r87qrhpfdtvosoc/IMG_4959.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/8txhnqf7kkq1vio/IMG_4956.jpg?dl=0
is mij nooit opgevallen, dus ik zal geen last van hebben;-)Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 07:49:
Gisteren na 15 dagen wachten uiteindelijk mijn AW nike+ SG 44mm mogen ontvangen. Had al op reddit grote hoeveelheid gebruikers hun beklag zien doen omtrent ‘screenbleed’ bij donkere achtergronden en ook mijn splinternieuwe AW heeft hier last van. Als je het niet weet zal een normale gebruiker hier niet onmiddellijk op letten maar eens je het hebt vastgesteld kan je er niet naast kijken.. bij een donkergrijze achtergrond en zelfs in het settings menu is het scherm bij mij aan de rechterzijde veel feller dan op andere plaatsen..
Straks met apple praten om dit probleem aan te kaarten..
Hebben jullie hier ook last van of niet?
Zie de foto’s
https://www.dropbox.com/s/r87qrhpfdtvosoc/IMG_4959.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/8txhnqf7kkq1vio/IMG_4956.jpg?dl=0
Bing
Ik zou hem terugbrengen en een nieuwe kopen. Als die het probleem ook heeft dan maar weer inruilen en een nieuwe kopen. Zelf heb ik het probleem niet en een collega van mij ook niet. Dus met een beetje geluk heeft je volgende het probleem niet...Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 10:11:
Even update:
Net telefoon gehad van apple. Probleem is bij hen niet zo bekend als op reddit blijkbaar.
Ik kan mijn toestel inleveren voor herstelling maar dan krijg ik een servicetoestel in de plaats terug, zeg maar een refurbished..
Of ik gebruik mijn 14dagen omruilrecht en vraag mijn geld terug om gewoon een nieuwe te kopen, met de kans dat de volgende gewoon hetzelfde probleem vertoont..
[...]
PSN: PcDCch
De meeste via AliExpress zijn prima, zolang je maar even kijkt of de reviews boven de 4.7/5 zijn en er minstens 100 mensen zijn die het gekocht hebben. Dan zit je altijd wel goed. Ik moet zeggen dat ik op mijn Series 2 er al vrij snel mee stopte en nu ook mijn Series 4 zonder screen protector gebruik. Als je geen 'risicogebruiker' zoals bijvoorbeeld een bouwvakker bent en er gewoon voorzichtig mee om gaat, komt het echt wel goed.Queenfanmichel schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 20:15:
Heeft iemand een screen protector voor zijn Apple Watch, zo ja welke en waar gekocht. Ik vind alleen in de VS.
Thanx.
youtube.com/@hisrep
Ja, ik had er na gister lezen is over door gezocht en als ik in een donkere kamer langzaam aan de crown draai, zie ik inderdaad bij de eerste 2/3 stappen dat rechts eerder 'aan' lijkt te gaan dan links op een donker grijze achtergrond maar, dit is voor mij echt zo'n "laten we op zoek gaan naar een probleem". In settings en, bij normaal gebruik zou ik dit nooit van m'n leven zien.Greetoz schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 22:16:
@Verwijderd mijn 44mm SG heeft er iig totaal geen last van. Bij de rosegold van mn vriendin zie ik het nu ook een beetje. Maar was mij eerder niet opgevallen. Het boeit haar iig totaal niet ;-). Het is dus beetje hit or miss.
[ Voor 3% gewijzigd door de Foarsitter op 18-11-2018 12:05 ]
Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.
Verwijderd
Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 10:11:
Even update:
Net telefoon gehad van apple. Probleem is bij hen niet zo bekend als op reddit blijkbaar.
Ik kan mijn toestel inleveren voor herstelling maar dan krijg ik een servicetoestel in de plaats terug, zeg maar een refurbished..
Of ik gebruik mijn 14dagen omruilrecht en vraag mijn geld terug om gewoon een nieuwe te kopen, met de kans dat de volgende gewoon hetzelfde probleem vertoont..
[...]
Volgens mij heb je tot wettelijk recht om dit te retourneren?Verwijderd schreef op maandag 19 november 2018 @ 18:08:
Update 2:
Krefel weigert mijn watch terug te nemen gezien ik deze heb gekoppeld aan mijn iphone..
Apple gecontacteerd die op hun beurt met krefel contact legden.. zij kunnen ook niets voor mij doen.. ik kan dus mijn watch niet inruilen voor een nieuwe. Nu moet ik noodgedwongen een herstel aanvragen..
De mensen met bricked watch door 5.1 update? Hebben jullie ondertussen jullie vervangtoestel ontvangen en is dit ook een ‘servicetoestel’?
wat is jullie ervaring?
[...]
wijze woorden
Niet dus, er zit een duidelijke fabricagefout in en zij moeten dit terug nemen. Als de motor van een nieuwe stofzuiger defect is kan je als winkelier ook niet weigeren garantie te geven omdat er al wat stof in de zak zit. Gewoon nogmaals vriendelijk beroep doen op je recht op garantie en als ze moeilijk gaan doen, pas dan 'hoger in de boom' klimmen en even zoeken naar een goede geschillencommissie o.i.d. Daar kan je als consument vaak gratis heen.Verwijderd schreef op maandag 19 november 2018 @ 18:08:
Update 2:
Krefel weigert mijn watch terug te nemen gezien ik deze heb gekoppeld aan mijn iphone..
[ Voor 35% gewijzigd door DeNachtwacht op 19-11-2018 20:34 ]
youtube.com/@hisrep
Zaterdag bij de Mediamarkt geweest en een Clearplex scherm laten plaatsen voor 14,95 op de 40 mm van mijn vrouw. Nu even kijken hoe het zich houdt.Queenfanmichel schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 20:15:
Heeft iemand een screen protector voor zijn Apple Watch, zo ja welke en waar gekocht. Ik vind alleen in de VS.
Thanx.
Ik vind de batterij ook wat minder dan het begin. Waar ik eerst makkelijk twee dagen haalde, haal ik nu net anderhalve dag. Desondanks nog steeds super tevreden.DeNachtwacht schreef op maandag 19 november 2018 @ 20:27:
[...]
Niet dus, er zit een duidelijke fabricagefout in en zij moeten dit terug nemen. Als de motor van een nieuwe stofzuiger defect is kan je als winkelier ook niet weigeren garantie te geven omdat er al wat stof in de zak zit. Gewoon nogmaals vriendelijk beroep doen op je recht op garantie en als ze moeilijk gaan doen, pas dan 'hoger in de boom' klimmen en even zoeken naar een goede geschillencommissie o.i.d. Daar kan je als consument vaak gratis heen.
Voor wie geïnteresseerd is, ik heb mijn productreview: Apple Watch Series 4 (Sportbandje, 40mm) Grijs (Zwart) review ... even een grondige update gegeven. Na ruim een maand ervaring en wat updates sinds watchOS 5.0 kan ik zeggen dat ik toch wel aardig tevreden ben. Enige serieuze minpunt blijf ik vinden dat de batterij iets krapper is en twee dagen niet of nauwelijks meer haalbaar is.
Is dat afhankelijk van welke mediamarkt, of kan dat bij alle locaties?coenox schreef op maandag 19 november 2018 @ 20:53:
[...]
Zaterdag bij de Mediamarkt geweest en een Clearplex scherm laten plaatsen voor 14,95 op de 40 mm van mijn vrouw. Nu even kijken hoe het zich houdt.
[ Voor 9% gewijzigd door de Foarsitter op 19-11-2018 20:55 ]
Is niet duur, zal zaterdag ook even kijken.coenox schreef op maandag 19 november 2018 @ 20:53:
[...]
Zaterdag bij de Mediamarkt geweest en een Clearplex scherm laten plaatsen voor 14,95 op de 40 mm van mijn vrouw. Nu even kijken hoe het zich houdt.
Verwijderd
DeNachtwacht schreef op maandag 19 november 2018 @ 20:27:
[...]
Niet dus, er zit een duidelijke fabricagefout in en zij moeten dit terug nemen. Als de motor van een nieuwe stofzuiger defect is kan je als winkelier ook niet weigeren garantie te geven omdat er al wat stof in de zak zit. Gewoon nogmaals vriendelijk beroep doen op je recht op garantie en als ze moeilijk gaan doen, pas dan 'hoger in de boom' klimmen en even zoeken naar een goede geschillencommissie o.i.d. Daar kan je als consument vaak gratis heen.
Voor wie geïnteresseerd is, ik heb mijn productreview: Apple Watch Series 4 (Sportbandje, 40mm) Grijs (Zwart) review ... even een grondige update gegeven. Na ruim een maand ervaring en wat updates sinds watchOS 5.0 kan ik zeggen dat ik toch wel aardig tevreden ben. Enige serieuze minpunt blijf ik vinden dat de batterij iets krapper is en twee dagen niet of nauwelijks meer haalbaar is.
Voor zover ik weet kan dat bij elke Mediamarkt. Je moet even naar de Smartbar lopen. Goede ervaringen mee in Utrecht (iPhone) en Ede (Apple watch). Ze geven een maand garantie, als bijvoorbeeld de randjes los laten kun je terug gaan.mr.JamesBond schreef op maandag 19 november 2018 @ 20:55:
[...]
Is dat afhankelijk van welke mediamarkt, of kan dat bij alle locaties?
Apple kan ze herstellen je eigen watch dus wel herstellen.Verwijderd schreef op maandag 19 november 2018 @ 18:08:
Update 2:
Apple gecontacteerd die op hun beurt met krefel contact legden.. zij kunnen ook niets voor mij doen.. ik kan dus mijn watch niet inruilen voor een nieuwe. Nu moet ik noodgedwongen een herstel aanvragen..
De mensen met bricked watch door 5.1 update? Hebben jullie ondertussen jullie vervangtoestel ontvangen en is dit ook een ‘servicetoestel’?
wat is jullie ervaring?
[...]
[ Voor 65% gewijzigd door WhatsappHack op 21-11-2018 01:55 ]
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
[ Voor 39% gewijzigd door Greetoz op 21-11-2018 11:14 ]
Hij is bricked door de software update dus dt kan hij niet zelf doenGreetoz schreef op woensdag 21 november 2018 @ 11:12:
@Verwijderd Maar als jij je Applewatch ontkoppeld van je iPhone en netjes terug in het doosje stopt en factory reset doet... kan je hem toch gewoon terug sturen onder het herroepingsrecht.. vooral als deze gewoon zonder gebruikssporen is.
Mijn ervaring is dat je maar beter niet teveel kan vertellen en gewoon terug sturen. Als je dit soort dingen netjes in overleg probeert te verhelpen dan zal je altijd weerstand ondervinden. En als jij je watch gewoon terug had gestuurd onder het herroepingsrecht had je netjes je geld terug gekregen.
Ik dacht dat het probleem van @Verwijderd was dat zijn scherm juist niet goed was (lichter aan de rechterkant.)Roos79 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 11:24:
[...]
Hij is bricked door de software update dus dt kan hij niet zelf doen
[ Voor 9% gewijzigd door Greetoz op 21-11-2018 11:25 ]
Ik lees dat het probleem is dat hij gekoppeld is aan de iphone nou een watch kan je ontkoppelen toch en dan kan hij idd met een reset retour?Greetoz schreef op woensdag 21 november 2018 @ 11:25:
[...]
Ik dacht dat het probleem van @Verwijderd was dat zijn scherm juist niet goed was (lichter aan de rechterkant.)
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/57121611
[ Voor 10% gewijzigd door Roos79 op 21-11-2018 11:32 ]
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door iAR op 21-11-2018 15:16 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door matthijst op 21-11-2018 18:00 ]
Haters everywhere but I don’t really care
Verwijderd
Wat maakt het nou uit dat ze een apple watch ‘iwatch’ noemen. Niet zo verkeerd als er een iphone, ipad en imac bestaat, toch?Sinus_rhythm schreef op donderdag 22 november 2018 @ 08:52:
[...]
![]()
Serieus dat een winkel een Apple Watch zo noemt in mail verkeer? Geeft wat aan over kennis en kunde daar.
Tof, maar helaas alleen voor als je nog geen Bunq account hebt...sijbren schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 13:20:
Voor de liefhebbers, black friday Bunq premium gratis! (Bestedingslimiet tot €250,-)
https://together.bunq.com/d/5693-black-friday-special
Apple pay via deze stappen:
https://bunq.love/nl/faq-nl/apple-pay/
Je moet gewoon een garantie procedure opstarten. Als zij hem naar Apple sturen en deze ruilt hem om voor refurbished, hoef je hier geen genoegen mee te nemen. Je verkooppunt moet dit dan oplossen... In principe heb jij niks met Apple van doen.Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2018 @ 17:54:
Bericht officieel van Krefel na een klachtenmail..
U informeert ons dat, na een eerste ingebruikname van uw iwatch, het toestel niet voldoet aan uw verwachtingen.
Een omruiling werd u geweigerd in onze winkel.
Graag verduidelijken wij u onze commerciële procedures.
Wij staan onze klanten een omruiling toe binnen een tijdspanne van 30 dagen, voor zover het toestel zich in de originele verpakking bevindt, compleet is en nog niet is gebruikt.
Aangezien u het toestel reeds heeft gebruikt, treden wij het standpunt van onze manager bij en kunnen wij uw aanvraag geen gunstig gevolg toekennen.
Wij zijn ervan overtuigd dat u de redelijkheid van ons standpunt inziet en kijken reeds uit naar uw volgend bezoek aan een van onze 75 winkelpunten.
Gelijk maar even gedaan.. had nog geen Bunq dus nu mooie gelegenheid dit te bekijken.sijbren schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 13:20:
Voor de liefhebbers, black friday Bunq premium gratis! (Bestedingslimiet tot €250,-)
https://together.bunq.com/d/5693-black-friday-special
Apple pay via deze stappen:
https://bunq.love/nl/faq-nl/apple-pay/
Waarom dan een nieuwe pas bestellen, want bij die eerste staat al " start using it now " en volgens dat stappenplan kan je daar dan gelijk Apple Pay mee gebruiken..Om Apple Pay te kunnen gebruiken hoef je niet te wachten tot je fysieke pas in huis is (dit kan 3-10 werkdagen duren). Het is nu mogelijk om de pas gelijk te activeren.
Volg hiervoor onderstaande stappen:
Ga naar de instellingen van je telefoon en wijzigje regio (tijdelijk) naar Italië (dit is nodig om straks de bunq pas aan je Wallet te kunnen toevoegen).
Open de bunq app en ga naar je passen scherm.
Swipe naar de pas die je zojuist hebt besteld en klik op Begin nu met het gebruik ervan! (1)
[ Voor 43% gewijzigd door knakker2 op 23-11-2018 14:57 ]
Ik inmiddels ook approved , ik heb een pas besteld in het activeringsproces dus ik denk dat we nu een nwe pas aan gaan vragen in het apple pay proces. Je kan meerdere passen aanvragen zag ik..knakker2 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 14:26:
[...]
Gelijk maar even gedaan.. had nog geen Bunq dus nu mooie gelegenheid dit te bekijken.
Aanmelding (verificatie etc) verzonden.. toen op die Apple Pay how-to geklikt , en nu zie ik dat ik eigenlijk die kaart op anders adres had moeten aanmelden?
Kan ik hier nog iets mee doen of ben ik nu al te laat?
...inmiddels terwijl ik dit typ een push bericht van Bunq dat ik 'approved' ben
zie mijn edit hierbovenDvD77 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 14:53:
[...]
Ik inmiddels ook approved , ik heb een pas besteld in het activeringsproces dus ik denk dat we nu een nwe pas aan gaan vragen in het apple pay proces. Je kan meerdere passen aanvragen zag ik..
iemand die dit kan bevestigen ?
[ Voor 6% gewijzigd door knakker2 op 23-11-2018 15:04 ]
werkt het bij jou dan ? ik kan de pas niet toevoegen aan Wallet, ik zie dat Wallet alleen Bunq Mastercard accepteert en geen Maestro meer..... en die laatste had ik nou juist net aangemaakt ...knakker2 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:00:
[...]
zie mijn edit hierboven
Kan tot 3 passen inderdaad, maar waarom meer bestellen als je al met je huidige pas die komt Apple Pay (zoals omschreven in stappenplan van 'activeer pas' https://bunq.love/nl/faq-nl/apple-pay/ ) kan activeren??
*dan heb ik het over die eerste pas waar "begin met het gebruik ervan" onder staat
[ Voor 53% gewijzigd door DvD77 op 23-11-2018 15:41 ]
antwoord op je vraag heb ik (nog) niet maar welke card heb jij gekozen ?Jieve schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:41:
Inmiddels werkend gekregen op de iPhone, echter op de Watch zegt die dat de gegevens niet correct zijn... Terwijk dit precies de zelfde gegevens zijn als van de iPhone.
Had ik eerst ook, heb toen opnieuw een CVC code gegenereerd, toen ging het wel.Jieve schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:41:
Inmiddels werkend gekregen op de iPhone, echter op de Watch zegt die dat de gegevens niet correct zijn... Terwijk dit precies de zelfde gegevens zijn als van de iPhone.
Ik heb voor de zekerheid de Mastercard gekozen.DvD77 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:50:
[...]
antwoord op je vraag heb ik (nog) niet maar welke card heb jij gekozen ?
maestro of mastercard ?
Kan de optie niet meer vinden om een cvc code te genereren...josverweij schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:50:
[...]
Had ik eerst ook, heb toen opnieuw een CVC code gegenereerd, toen ging het wel.
Goede tip trouwens van @sijbren! Dank!
[ Voor 4% gewijzigd door Jieve op 23-11-2018 16:14 ]
ik moest inderdaad ook een nieuwe cvc genereren....Jieve schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 16:09:
[...]
Kan de optie niet meer vinden om een cvc code te genereren...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq