Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-09 13:28
thomastvd schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 12:10:
[...]

Mij werd verteld dat ze de watch niet omruilen of de watch moet niet ouder dan 2 weken zijn dan wel. Het is namelijk een software probleem en de Apple store zelf gaat de watch ook opsturen. Ben bang dat er dus niks anders op zit. Het lukt me namelijk ook niet om een afspraak te maken bij de store.
Nah, mijn vriendin had toen ook een probleem met haar watch ivm een softwarefout. Watch was al ruim een jaar oud en werd gewoon vervangen voor een andere.

Best stom dat je niks meer kan doen als dat ding een softwarefout heeft zoals deze..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snelle.jelle
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 21-12-2023
Heb zo te lezen geluk gehad met updaten gisteren, geen problemen ondervonden met 5.1.

Ik heb wel nadat de software gedownload was de Bluetooth uitgeschakeld en geïnstalleerd via WiFi, dit gaat veel sneller dan updaten via Bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Vanochtend gebeld: ik moest maar wachten tot engineers een oplossing hebben.
Rond het middaguur stuurden ze UPS op me af om het op te halen, maar ik ben slecht bereikbaar. Dus
Net weer gebeld, ik ga bij een reparatie center (lees Amac) mijn Watch inleveren zodat zij hem opsturen.

Ik moet zeggen dat ik de support rondom deze issue niet erg prettig vind.
Nu kan ik alleen maar afwachten... hopelijk ruilen ze hem snel om. Maar ik betwijfel het. Ik ben ook wel benieuwd hoe groot het probleem is.

[ Voor 16% gewijzigd door iAR op 31-10-2018 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12:48

Jebus4life

BE User

Zijn er mensen die toevallig iets meer weten over de beschikbaarheid van de ECG functie in Europa? Of de regio lock om deze te omzeilen (Ik ben helemaal niet thuis in het Apple eco-systeem)

Voor mij kan dit een erg interessant product zijn gezien ik kamp met erg vervelende klachten rond hartritmestoornissen en dergelijke. Probleem is dat mijn klachten zeer willekeurig voorkomen (ik heb sporadisch wat ongemak, maar een enkele keer écht énorm veel pijn, zelfs tot op het punt waarop ik het gevoel krijg dat mijn hart het gewoon voor bekeken zal houden).

De ergste variant van deze klachten duurt pakweg 10 a 15 minuten als ik er last van heb (en dit is dit jaar nog "maar" 2 keer voorgevallen). Omdat het zo infrequent is maakt dit het erg moeilijk om uit te zoeken wat er precies aan de hand is. Tegen dat ik deftig aan een monitor hang zijn we snel een uur verder natuurlijk.

Een collega vertelde over deze nieuwe optie, en na het zien van de keynote ben ik wel overtuigd van het potentiële nut (ik ga volgende week langs bij m'n cardioloog, dus dan kan ik het terloops ter sprake brengen en daar eens om een mening vragen). In any case: baat het niet dan schaadt het niet (behalve m'n portefeuille, maar dat boeit me niet echt als het richting een diagnose kan helpen)

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:28
Beetje google en misschien een paar pagina's hier lezen en je had dit gevonden @Jebus4life
Al is het voorlopig niet mogelijk nog dus.
https://www.iculture.nl/n...io-aanpassen-apple-watch/

[ Voor 12% gewijzigd door Roos79 op 31-10-2018 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:48
Jebus4life schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 16:09:
Zijn er mensen die toevallig iets meer weten over de beschikbaarheid van de ECG functie in Europa? Of de regio lock om deze te omzeilen (Ik ben helemaal niet thuis in het Apple eco-systeem)

Voor mij kan dit een erg interessant product zijn gezien ik kamp met erg vervelende klachten rond hartritmestoornissen en dergelijke. Probleem is dat mijn klachten zeer willekeurig voorkomen (ik heb sporadisch wat ongemak, maar een enkele keer écht énorm veel pijn, zelfs tot op het punt waarop ik het gevoel krijg dat mijn hart het gewoon voor bekeken zal houden).

De ergste variant van deze klachten duurt pakweg 10 a 15 minuten als ik er last van heb (en dit is dit jaar nog "maar" 2 keer voorgevallen). Omdat het zo infrequent is maakt dit het erg moeilijk om uit te zoeken wat er precies aan de hand is. Tegen dat ik deftig aan een monitor hang zijn we snel een uur verder natuurlijk.

Een collega vertelde over deze nieuwe optie, en na het zien van de keynote ben ik wel overtuigd van het potentiële nut (ik ga volgende week langs bij m'n cardioloog, dus dan kan ik het terloops ter sprake brengen en daar eens om een mening vragen). In any case: baat het niet dan schaadt het niet (behalve m'n portefeuille, maar dat boeit me niet echt als het richting een diagnose kan helpen)
Bij de podcast Met Nerds om Tafel zou ik je aanraden eens de review van de Series 4 te beluisteren. Er zat daar iemand die ECG’s in het ziekenhuis afneemt en aangaf dat het toch voornamelijk speelgoed is op de Apple Watch. Zelfs ziekenhuismetingen zijn niet echt betrouwbaar in deze namelijk, de Apple Watch heeft maar 1 kanaal (of zo iets) ten opzichte van apparatuur die met 6 of 7 kanalen meet. Je merkt; ik weet het fijne er niet van maar die podcast even terug luisteren heb je denk ik veel aan.

Aan de andere kant is iets altijd beter dan niets natuurlijk, dus ik zou hem zelf in jouw geval denk ik toch aanschaffen. Helaas is er over Europa vooralsnog weinig bekend, en in watchOS 5.1 is het ook in de V.S. nog niet opgenomen.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nomar109
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:13
Wat een ellende allemaal. Ik heb de update gisteren vroeg op de avond gedaan op de AW4 en het ging als een zonnetje. Maar volgende keer dus beter eerst een paar dagen wachten, totdat duidelijk is dat het gewoon naar behoren werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-09 13:28
nomar109 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 17:41:
Wat een ellende allemaal. Ik heb de update gisteren vroeg op de avond gedaan op de AW4 en het ging als een zonnetje. Maar volgende keer dus beter eerst een paar dagen wachten, totdat duidelijk is dat het gewoon naar behoren werkt.
Bij de watch is dat altijd wel slimmer ja omdat als ie brickt is je er zelf niks meer mee kan doen in tegenstelling tot bijv een iPhone of iPad die vaak nog wel te redden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme8eight
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09:59
AW4 - Ik heb gisteren de OS5.1 geinstalleerd en geen problemen ondervonden tot nu toe. Ik verwacht dus ook geen problemen meer te hebben eigenlijk, toch?

PSN: extreme8eight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Nou word niks naar je iPhone ringen gepusht van je gezondheids data andere hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 19:59

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Roos79 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 19:48:
Nou word niks naar je iPhone ringen gepusht van je gezondheids data andere hier ook last van?
Ik draai de laatst WatchiOS en ik heb geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
i2Paq schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 19:51:
[...]

Ik draai de laatst WatchiOS en ik heb geen problemen.
Heb de boel een herstart gegeven dat doe ik ook altijd na de update maar blijkbaar was dat nogmaals nodig.
Alle ringen in de app bleven leeg en de HealthKit app had geen watch data meer maar na herstarten meermaals deed alles weer normaal. (Voor nu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 17:18
Ik ben bij de gelukkige , AW4 gisteren meteen geupdate en geen problemen ondervonden.
Hopelijk blijft het zonder problemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:25
Voor de mensen die zelf hub watch willen restoren: https://www.mfcbox.com/bl...store-an-apple-watch-on-/

Wel ff het goede kabeltje aanschaffen

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 15:25
bing69 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 13:32:
Voor de mensen die zelf hub watch willen restoren: https://www.mfcbox.com/bl...store-an-apple-watch-on-/

Wel ff het goede kabeltje aanschaffen
Niet compatible met Watch Series 4 en firmware-bestanden voor de Apple Watch zijn niet publiekelijk beschikbaar. Je hebt daar dus helemaal niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Stom dat de perfecte maand badge niet komt nu terwijl wel het doel wat moest gehaald is.
Echt zulke up dates zijn waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11:16
Hier heb ik ze beide :)

Verder zie ik dat mijn Apple watch vanmorgen de uitdaging “30 dagen staandoel” weergaf, maar in de app staat 178 km wandelen....

[ Voor 8% gewijzigd door Tinusvolkel op 01-11-2018 19:45 ]

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16:43
Tinusvolkel schreef op donderdag 1 november 2018 @ 19:44:
Hier heb ik ze beide :)

Verder zie ik dat mijn Apple watch vanmorgen de uitdaging “30 dagen staandoel” weergaf, maar in de app staat 178 km wandelen....
Lucky you. Ik moet deze maand 26.500 cal verbranden. Gemiddelde van bijna 900 per dag. Hoe verzinnen ze het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
De extra badges haal ik al een aantal keer niet omdat ze met de meest idiote dingen komen
En omdat Apple zelf niet consequent is met badges uitdelen en ze je te laten behouden is het ook echt niet meer iets om aan te beginnen.
De normale maand uitdaging vind ik nog echt leuk maar de andere zijn gewoon op geen enkele wijze haalbaar en dat al 3 maanden achtereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:17

PeaceNlove

Deugleuter

Domino schreef op donderdag 1 november 2018 @ 20:15:
[...]

Lucky you. Ik moet deze maand 26.500 cal verbranden. Gemiddelde van bijna 900 per dag. Hoe verzinnen ze het.
Ik slechts 20.000, vorige maand 1650 trainingsminuten.
Die volledige maand staan heb ik gelukkig niet, moet nog intercontinentaal vliegen en de tijdsverschillen zijn dan killing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-12-2024
Als ik de Watch specifiek voor workout/activity/cal burning zou hebben gekocht had ik denk ik mega pissed-off geweest.
Terwijl ik dus als een lui varken met een halve liter bier op de bank aan het zwijnen ben krijg ik de melding " gefeiciteerd - doel behaalt " ... als ik op mn snorscooter stap heb die groene ring halfvol zonder ook maar 1 stap gerend te hebben. :') klopt werkelijk geen ene fuk van.

Net als denk ik dat ECG gebeuren is die activity onzin gewoonweg speelgoed en niet serieus te nemen.. Het zal mogelijk een indicatie geven, maar meer ook niet..

Blij toe dat die watch daar niet voor is aangeschaft

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
--

[ Voor 99% gewijzigd door _Bailey_ op 01-11-2018 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
@knakker2 Dan klopt er bij niks van maar ik moet echt mijn best doen om die ringen vol te krijgen 😉
Hoor van meer dat je met de 4 amper moeite hoeft te doen om de ringen vol te krijgen dus ergens doet de software iets mis denk ik.

[ Voor 37% gewijzigd door Roos79 op 01-11-2018 22:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakker2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-12-2024
Bier? Dat zijn al 2 sneetjes brood/plakkie kaas in voedingswaarde.. geen snacks erbij nodig ;-)
Roos79 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 22:56:
@knakker2 Dan klopt er bij niks van maar ik moet echt mijn best doen om die ringen vol te krijgen 😉
Hoor van meer dat je met de 4 amper moeite hoeft te doen om de ringen vol te krijgen dus ergens doet de software iets mis denk ik.
Als ik ga bijhouden hoe lang ik sta / hoeveel ik loop en dit dan aan het einde van de dag naast de activity resultaten neerleg klopt er geen fluit van, nee.
Niet nauwkeurig, false positives (ik ren niet, maar toch is elke dag blauw zowat vol), ik doe niets en krijg awards.......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-09 14:21
knakker2 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 00:56:
[...]

Bier? Dat zijn al 2 sneetjes brood/plakkie kaas in voedingswaarde.. geen snacks erbij nodig ;-)

[...]

Als ik ga bijhouden hoe lang ik sta / hoeveel ik loop en dit dan aan het einde van de dag naast de activity resultaten neerleg klopt er geen fluit van, nee.
Niet nauwkeurig, false positives (ik ren niet, maar toch is elke dag blauw zowat vol), ik doe niets en krijg awards.......
Blauw is ook je sta doel, heeft niets met rennen te maken.
knakker2 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 22:22:
Als ik de Watch specifiek voor workout/activity/cal burning zou hebben gekocht had ik denk ik mega pissed-off geweest.
Terwijl ik dus als een lui varken met een halve liter bier op de bank aan het zwijnen ben krijg ik de melding " gefeiciteerd - doel behaalt " ... als ik op mn snorscooter stap heb die groene ring halfvol zonder ook maar 1 stap gerend te hebben. :') klopt werkelijk geen ene fuk van.

Net als denk ik dat ECG gebeuren is die activity onzin gewoonweg speelgoed en niet serieus te nemen.. Het zal mogelijk een indicatie geven, maar meer ook niet..

Ik heb hem specifiek daarvoor gekocht en ben er erg tevreden over. Eerst een AW3 en nu een AW4. Beiden rapporteren ook min of meer dezelfde hoeveelheid activiteit.

Welke melding krijg je precies als je op de bank zit?
De groene ring is idd de excercise ring, maar die loopt ook vol als er een verhoogde hartslag wordt gemeten. Hoef je niet een activiteit voor te starten. Misschien zit je nogal opgefokt op je scooter? ;)

[ Voor 51% gewijzigd door Sluuz op 02-11-2018 08:52 ]

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Heb geen meldingen gehad terwijl ik aan het loungen/hangen was. Ik krijg op 3/4 van mijn woon-werk-rit de melding dat ik een bewegingsdoel heb gehaald, wat klopt want dan ben ik 30 min aan het fietsen :P Ik vind het reminden om elk uur ff op te staan en te bewegen fijn (zitten hier nog wel eens door te rammelen/schermen te staren veel te lang). En log Strava-spul (kan foon in tas blijven). Workouts gaan ook goed, heb dan in ieder geval een idee of ik goed (genoeg) bezig ben ;) Verder is het ook een heel sleek en vrijwel onvoelbaar horloge, dat kostte wel even wennen gezien mijn kerkklok die er normaal om hangt, en is het natuurlijk ideaal om die 1,5 seconden van het wachtwoord intikken van je mac te voorkomen ;)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Hell froze over: https://www.macrumors.com...tch-watchos-app-in-works/

Helaas ook alleen nog afstandsbediening functionaliteit ipv offline muziek.

[ Voor 29% gewijzigd door Sluuz op 02-11-2018 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-08 10:48

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
knakker2 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 22:22:

Totaal andere ervaring hier. De Watch is spot-on bij mij (heb m nu een maand maar ik loop al 4 jaar met activitytrackers van Garmin en Runkeeper voor hardlopen). Het ding registreert alles prima bij me, zelfs op een loopband in de sportschool is ie tot op 20 meter nauwkeurig (en spot on na 5km). Hartslag klopt ook (pun intended) als ik handmatig steekproeven doe.

Activiteitsringen krijg ik meestal wel vol. Zeker met hardlopen (3 a 4x per week) wel. Kantoorbaan dus zoveel loop ik verder niet per dag maar een stevige wandeling merkt ie als training, heel rustig lopen registreert ie ‘normaal’ en aantal stappen zal ook wel kloppen - niks afwijkende tov mijn Garmin resultaten de afgelopen jaren.

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdevries189
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 29-08-2023
Sluuz schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 08:47:
[...]

Blauw is ook je sta doel, heeft niets met rennen te maken.

[...]

Ik heb hem specifiek daarvoor gekocht en ben er erg tevreden over. Eerst een AW3 en nu een AW4. Beiden rapporteren ook min of meer dezelfde hoeveelheid activiteit.

Welke melding krijg je precies als je op de bank zit?
De groene ring is idd de excercise ring, maar die loopt ook vol als er een verhoogde hartslag wordt gemeten. Hoef je niet een activiteit voor te starten. Misschien zit je nogal opgefokt op je scooter? ;)
Klopt volgens mij idd weinig van die activities en hartslagmeter. Heb afgelopen weekend aan de verboden middelen gezeten en toen kwam er dit uit:

Afbeeldingslocatie: https://thumb.ibb.co/e21GOL/1659678-C-CF55-449-D-8537-B362-E4881-D47.png

Lijkt me beetje overdreven.

[ Voor 7% gewijzigd door jdevries189 op 02-11-2018 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Welke app is dat?

En het ligt er maar net aan welke verboden middelen het waren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdevries189
Sluuz schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 19:06:
Welke app is dat?

En het ligt er maar net aan welke verboden middelen het waren ;)
Heartwatch.

Welke middelen kan ik beter voor me houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:28
jdevries189 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 19:14:
[...]

Heartwatch.

Geschrokken? ;) Dat lijkt me niet overdreven. Dit is wat ‘verboden middelen’ met je doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdevries189
Dennisweb schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 19:52:
[...]

Geschrokken? ;) Dat lijkt me niet overdreven. Dit is wat ‘verboden middelen’ met je doen.
Nogal ja. Nu ik dit zie ben ik blij dat ik nog leef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

jdevries189 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 19:58:
[...]

Er komt een dag dat je met een hartritmestoring komt te zitten :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
jdevries189 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 19:14:
[...]

4-FMP gok ik zo...

[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 02-11-2018 20:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:47
jdevries189 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 19:58:
[...]

Deze cijfers zijn naar mijn mening wel weg hoog, ondanks de hulpmiddelen. Ikzelf zit meestal rond de 120-140 op een goed feest.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-09 18:27

Grin

Ride si sapis.

Er kan eens een afwijkende meeting tussenzitten maar over zo'n lange periode is de Apple Watch m.i. betrouwbaar. Wat voor troep het ook geweest is, ik zou het niet meer innemen als ik jou was. Het is maar een feestje...

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomastvd
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:53
Hoe is het met de watches die gecrasht zijn tijdens de 5.1 update? Die van mij is gister verzonden. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterpower
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:38
thomastvd schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 10:59:
Hoe is het met de watches die gecrasht zijn tijdens de 5.1 update? Die van mij is gister verzonden. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren.
Zelfde bij mij, gisteren verzonden. In de Track en Trace staat dat hij er maandag is "voor het einde van de dag" Schijnt dat UPS geen tijden kan voorspellen :-(

Edit: Ik bedoel dat ik een nieuwe toegestuurd krijg van Apple, die is er dus maandag. Ik moet mijn oude dan terugsturen.

[ Voor 12% gewijzigd door Waterpower op 03-11-2018 12:29 ]

AMD Ryzen 7800X3D | MSI RTX 4090 Suprim | Asus Tuf Gaming X670E plus | Corsair Vengeance RGB 2x 32Gb 6000 | NZXT H7 Flow black | Corsair RM1000x | NZXT Kraken Elite 360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leducw
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 25-01 19:35
Wat gebeurt er dan met de watches wat terug gestuurd zijn? Worden deze hersteld en als nieuw verkocht of hoe moet ik dit zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:17
Refurbished misschien. Met 15% korting opnieuw verkocht.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomastvd
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:53
leducw schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 12:33:
Wat gebeurt er dan met de watches wat terug gestuurd zijn? Worden deze hersteld en als nieuw verkocht of hoe moet ik dit zien
Die van mij (geen applecare) wordt als het goed is gefixt. Tenminste de medewerker aan de telefoon vertelde dat het een software fout is die hersteld wordt. Dus geen nieuw/refurbished exemplaar terug als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdevries189
Grin schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 10:08:
Er kan eens een afwijkende meeting tussenzitten maar over zo'n lange periode is de Apple Watch m.i. betrouwbaar. Wat voor troep het ook geweest is, ik zou het niet meer innemen als ik jou was. Het is maar een feestje...
Thx. Dit is idd een eye opener geweest. Had af en toe wel eens een hartklopping maar nooit geweten dat het zo extreem was. Gaan we nooit meer doen zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
Vraagje; weet iemand hoe deze watch face heet?

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/qatajgzplzv11.jpg?width=640&crop=smart&auto=webp&s=04fddece0ababfb58e543b8b076cffc44fc59df9

Ik weet alleen dat deze op de Series 3 werd uitgebracht maar zie hier nu toch duidelijk ook een Series 4 waarop deze werkt. Ik kan deze echter niet vinden in de Watch App op mijn Series 4. Dit is geen hermes of nike exclusive, dus hoe stel ik deze in? Ter info: dit is dus níet de "Handig" watchface want daarbij kun je de wijzers niet in het rood zetten en dat is precies wat ik nu juist wél mooi vind...

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:59
DeNachtwacht schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 23:46:

[Afbeelding]

Ik weet alleen dat deze op de Series 3 werd uitgebracht maar zie hier nu toch duidelijk ook een Series 4 waarop deze werkt. Ik kan deze echter niet vinden in de Watch App op mijn Series 4. Dit is geen hermes of nike exclusive, dus hoe stel ik deze in? Ter info: dit is dus níet de "Handig" watchface want daarbij kun je de wijzers niet in het rood zetten en dat is precies wat ik nu juist wél mooi vind...
Is het geen LTE exclusive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snelle.jelle
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 21-12-2023
Deze kan ik inderdaad op mijn LTE versie instellen als watchface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

pdavie2311

Live life to the fullest..

DeNachtwacht schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 23:46:

[Afbeelding]

Alleen op de LTE versie helaas. Dit is inderdaad een mooie! Het Rood kun je niet aanpassen naar blauw of zo...

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-09 10:45
Iemand ervaring met het laten maken/vervangen van een display van de Apple watch (3)?

Alleen bij Apple laten doen (voor €250) of ergens anders?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
  • Laatst online: 09:27
Thomas18GT schreef op zondag 4 november 2018 @ 11:51:
Iemand ervaring met het laten maken/vervangen van een display van de Apple watch (3)?

Koop dan voor 7 tientjes meer een nieuwe series 3 zou ik zeggen

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16:44
mijn apple watch 3 heb ik in new york amper gebruikt ivm gebrek internet. Wat raar was dat de accu bizar veel verbruikte terwijl hij niks deed? Ik nederland haal ik eind vd dag gewoon 80% nog. Daar kwam ik vaak op 20%... Wat misschien een verklaring was dat hij continu aangaf dat ik een workout deed (gewoon toerist spelen in NY dus tikte nee). Kan dat misschien zo'n drain verklaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Dennisweb schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 19:52:
[...]

Tsja, je hartslagmeter de schuld geven van eerlijke metingen waarvan de uitkomsten je niet bevallen ... da's ook een optie dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 15:25
Thomas18GT schreef op zondag 4 november 2018 @ 11:51:

Apple repareert het scherm niet, die vervangen de hele Watch voor €250.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-09 10:45
MelvinW schreef op zondag 4 november 2018 @ 19:47:
[...]

Apple repareert het scherm niet, die vervangen de hele Watch voor €250.
Goed om te weten! Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 16-09 15:36
Op de Apple Watch wordt er onderscheid gemaakt tussen actieve calorieën en totaal calorieën. Ik heb al gegoogled maar kan niet vinden wat het verschil is. Weet iemand het verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16:44
mr.JamesBond schreef op maandag 5 november 2018 @ 11:36:
Op de Apple Watch wordt er onderscheid gemaakt tussen actieve calorieën en totaal calorieën. Ik heb al gegoogled maar kan niet vinden wat het verschil is. Weet iemand het verschil?
Niet heel moeilijk toch? Actief is gerelateerd aan sport zelf. totaal is alles inc bv je lichaamsfuncties en rust verbranding plus sport activiteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
mr.JamesBond schreef op maandag 5 november 2018 @ 11:36:
Met welke zoekopdracht heb je gegoogled dan? Want als ik Google op "apple watch active vs total calories" staat het antwoord bijna bovenaan.

"Active Calories (active energy) are calories that you burn by standing, moving around or other activity (including workouts). Active calories + resting calories (those used each day when your body is minimally active) = total calories."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 16-09 15:36
Jullie hebben helemaal gelijk, ik had beter moeten zoeken. Bedankt in ieder geval voor de uitleg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentaart
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13-06 17:10
Hmm, als ik gebeld wordt gaat mijn Watch ook nog steeds over. Dit terwijl berichtgeving uit staat en op aangepast van 'telefoon'. ook staat het geluid uit. Maar toch blijft ie ringelen..

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-09 22:01
Citroentaart schreef op maandag 5 november 2018 @ 14:24:
Hmm, als ik gebeld wordt gaat mijn Watch ook nog steeds over. Dit terwijl berichtgeving uit staat en op aangepast van 'telefoon'. ook staat het geluid uit. Maar toch blijft ie ringelen..

Iemand een oplossing?
Ga naar de Watch app op je iPhone. Vervolgens scroll je naar beneden tot 'Phone'. Klik daarop en je ziet 2 schuifjes die je kunt uitzetten: 1 voor de beltoon en 1 voor de trilling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Roos79 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 19:29:
Stom dat de perfecte maand badge niet komt nu terwijl wel het doel wat moest gehaald is.
Echt zulke up dates zijn waardeloos.
Weekdoel weg, oktober weg en november niet meer haalbaar. Ik mis nu precies een week aan data en ik ben bang dat ik mijn Watch pas vrijdag terug krijg.
Het is een first world problem, maar ik baal hier enorm van.
Domino schreef op donderdag 1 november 2018 @ 20:15:
Als het goed is worden de doelen op je voorgaande activiteit aangepast, net een trapje uitdagender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentaart
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13-06 17:10
PhilipsFan schreef op maandag 5 november 2018 @ 15:11:
[...]

Ga naar de Watch app op je iPhone. Vervolgens scroll je naar beneden tot 'Phone'. Klik daarop en je ziet 2 schuifjes die je kunt uitzetten: 1 voor de beltoon en 1 voor de trilling.
Beide zoals hierboven staan uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
@iAmRenzo Ik had ze wel gehaald maar gelukkig kwam die met vertraging vannacht toch binnen.
Terwijl hij normaal dus gelijk diezelfde avond einde maand of volgende ochtend de eerste van de nieuwe maand binnen komt.
En betreft die extra maand doelen haal ik al maanden niet dan zou je verwachten dan het doel wat minder zwaar word toch?
Maar nee het word steeds zwaarder en onhaalbaarder 😳

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16:43
iAmRenzo schreef op maandag 5 november 2018 @ 16:34:
Als het goed is worden de doelen op je voorgaande activiteit aangepast, net een trapje uitdagender.
Ja, lijkt erop. Lijkt zo onzettend veel, maar ik heb nu in 5 dagen 4500 cal erdoorheen gejaagd.

Werd een beetje op het verkeerde been gezet dat je in de historie alleen workout cals ziet en ze nu wel inactieve cals meerekenen.

We gaan ervoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unconnected
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 08:55
ik moet komende maand 350km lopen. ik ben geen hardloper ofzo dus benieuwd hoe ver ik ga komen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Iemand al dapper geweest en de watchOS 5.1.1 geïnstalleerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrameWork.
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:26
i2Paq schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 08:30:
Gisteravond. Draait naar behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-09 23:17
Zou ook wel extreem slordig zijn als ze dezelfde fout weer zouden maken..

https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Watch 3, maar inderdaad gisteravond aangezet en vanmorgen was ie klaar. (Waarschijnlijk vér voor die tijd al, maar toen sliep ik :P )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unconnected
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 08:55
watch 2 hier. no probs!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sluuz
Watch 4, ook hier prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Greetoz schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 08:47:
[...]

Zou ook wel extreem slordig zijn als ze dezelfde fout weer zouden maken..
De vorige update werkte bij mij prima, leek mij nu beter eea. maar even af te wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:34
Heb een series 4 en vorige week kunnen updaten naar 5.1 zonder problemen _/-\o_ . Heb met volle moed gisteravond 5.1.1 geïnstalleerd en die update ging ook vlekkeloos :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:30
Sinus_rhythm schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 10:12:
[...]

Heb een series 4 en vorige week kunnen updaten naar 5.1 zonder problemen _/-\o_ . Heb met volle moed gisteravond 5.1.1 geïnstalleerd en die update ging ook vlekkeloos :)
Wat mij weer opviel is hoe snel dit gaat op S4. Een wereld van verschil.

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterpower
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:38
Zojuist 5.1.1 geinstalleerd op mijn gisteren binnengekomen nieuwe AW4, nadat hij vorige week dinsdag bricked was na de 5.1 update. Toch leuk dat Apple iets simpels als updaten een spannende bezigheid kan maken. :) Maar het is gelukt!

AMD Ryzen 7800X3D | MSI RTX 4090 Suprim | Asus Tuf Gaming X670E plus | Corsair Vengeance RGB 2x 32Gb 6000 | NZXT H7 Flow black | Corsair RM1000x | NZXT Kraken Elite 360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Ik kreeg op mijn Series 4 deze keer niet de update ring na het ontgrendelen van de Watch na het updaten. Hebben ze die geschrapt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 21:59
Sluuz schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 11:22:
Ik kreeg op mijn Series 4 deze keer niet de update ring na het ontgrendelen van de Watch na het updaten. Hebben ze die geschrapt?
Ik kreeg hem wel, maar hij was vrij snel klaar ;)

omniscale.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:34
Seven new Apple app complications coming soon to Infograph face on Apple Watch Series 4
https://9to5mac.com/2018/...lications-infograph-face/

[ Voor 38% gewijzigd door Sinus_rhythm op 06-11-2018 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Hmm, ik heb net 6km hardgelopen met mn Watch 3 (5.1.1) en die heeft alles netjes gelogd, maar geen GPS kaartje. Das nogal jammer, ik had juist een leuke route. Afstand, tijd, hartslag alles staat er verder prima in. Enig idee? Settings zijn niet veranderd, wel dus de 5.1.1 update geïnstalleerd.

EDIT: ik bedenk me net, ik heb vlak voor de voordeur de workout even op pauze gezet omdat ik mn veters wat strakker wilde hebben. Daarna Hervat gedrukt. Maar dat onderbreekt de GPs toch niet de héle workout??

[ Voor 26% gewijzigd door DigitalExorcist op 07-11-2018 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
@DigitalExcorcist Weet je zeker dat je niet een indoor versie van hardlopen heb gekozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Roos79 schreef op donderdag 8 november 2018 @ 08:43:
@DigitalExcorcist Weet je zeker dat je niet een indoor versie van hardlopen heb gekozen?
Heel zeker; er staat letterlijk 'Buiten Hardlopen' bij de Workout in het overzicht :) (dat is ook de enige waar ik een doeltempo ingesteld heb en daar kwam 'ie na 1 km ook mee).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascension
  • Registratie: September 2008
  • Nu online
Sinds WatchOS5 lijkt het alsof m'n batterij hard leegloopt (Watch4 38mm). Heb het een beetje in de gaten gehouden en als ik ga slapen (met horloge om) met 100% word ik 8u later wakker met 77%. Is dat normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme8eight
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09:59
Ascension schreef op donderdag 8 november 2018 @ 09:43:
Sinds WatchOS5 lijkt het alsof m'n batterij hard leegloopt (Watch4 38mm). Heb het een beetje in de gaten gehouden en als ik ga slapen (met horloge om) met 100% word ik 8u later wakker met 77%. Is dat normaal?
Dat lijkt me wel heel hard gaan. Ik heb ondervonden dat de Series 4 wel minder lang meegaat dan de Series 3 maar dit lijkt me ontgewoon. Ik verlies ongeveer een 10% 's nachts. Zou deze even resetten en opnieuw koppelen met je telefoon, gaat normaalgezien wel snel dus.

PSN: extreme8eight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascension
  • Nu online
Dank, ga ik proberen en zal mijn bevindingen hier plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:30
Klopt wel. Mijn S3 haalde ruim 2 dagen en de S4 haalt heel krap 2 dagen

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
Yep ik merk dat ook. Wat me ook op valt is dat het niet/nauwelijks uit lijkt te maken een andere watchface te nemen of functionaliteit uit te zetten. Wegens de bug in het Nederlands heb ik raise to speak uit staan, en ook automatische work out detectie. Toch blijft het, hoe ik de boel ook in stel, altijd weer rond de 36-40 uur wat ik ermee haal.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascension
  • Nu online
Moet mezelf even corrigeren, gaat bij mij om de series 3, niet 4. Bij WatchOS4 ging die in mijn beleving in ieder geval veel minder lang mee. Heb 'm nu eens helemaal gereset, kijken of dit beter gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruut88
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:05
Mijn AW 3 draait nog op 4.3.2. maar ik krijg met geen mogelijkheid meer updates te zien. Alles werkt verder naar behoren maar krijg in menu 'Software-update' de melding dat hij al up to date is.

Iemand wellicht een idee hoe dit is op te lossen?

edit: restart uiteraard al geprobeerd.

[ Voor 7% gewijzigd door Ruut88 op 08-11-2018 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Ruut88 schreef op donderdag 8 november 2018 @ 12:47:
Mijn AW 3 draait nog op 4.3.2. maar ik krijg met geen mogelijkheid meer updates te zien. Alles werkt verder naar behoren maar krijg in menu 'Software-update' de melding dat hij al up to date is.

Nog iets van een beta profiel geinstalleerd staan? Telefoon zit op 12.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
DigitalExcorcist schreef op donderdag 8 november 2018 @ 09:12:
[...]

Heel zeker; er staat letterlijk 'Buiten Hardlopen' bij de Workout in het overzicht :) (dat is ook de enige waar ik een doeltempo ingesteld heb en daar kwam 'ie na 1 km ook mee).
Ik had van de week met indoor ineens een kaartje met dat ik op 1 punt bleef ook iets geks vond ik dus misschien toch een bug?
Vandaag buitens wandelen ging wel goed.
Ascension schreef op donderdag 8 november 2018 @ 09:43:
40mm bedoel je denk ik? (aha je bedoelt een 3)
Had ik de eerste dagen met mijn 3 ook maar nu kost een nacht slapen met Autosleep gewoon weer tussen de 5/10%.
Ascension schreef op donderdag 8 november 2018 @ 12:35:
Moet mezelf even corrigeren, gaat bij mij om de series 3, niet 4. Bij WatchOS4 ging die in mijn beleving in ieder geval veel minder lang mee. Heb 'm nu eens helemaal gereset, kijken of dit beter gaat.
Hij ging langer mee bedoel je met watch os4 dan nu met Watch os5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascension
  • Nu online
Roos79 schreef op donderdag 8 november 2018 @ 13:18:

Hij ging langer mee bedoel je met watch os4 dan nu met Watch os5?
Correct, ik zit niet helemaal op te letten vandaag :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Bij mij was het een kwestie van enkele dagen en dan was het weer als vanouds zoals ik al zei @Ascension

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascension
  • Nu online
Ik heb geen verbetering gemerkt en draai op WatchOS5 sinds die is uitgekomen, nu gereset en even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
Ruut88 schreef op donderdag 8 november 2018 @ 12:47:

heb je wel iOS 12 op je iPhone? Dat is wel een vereiste namelijk...

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Roos79 schreef op donderdag 8 november 2018 @ 13:18:
[...]

Ik had van de week met indoor ineens een kaartje met dat ik op 1 punt bleef ook iets geks vond ik dus misschien toch een bug?
Vandaag buitens wandelen ging wel goed.
Die binnen-workouts laten mij wel altijd al zien waar ik een workout gedaan heb (loopband & krachttraining sportschool bijv) op het kaartje. Ik dacht eigenlijk dat dat zo hoorde :-)

Geen idee. Ik zal het zaterdag wel even testen. Eerder kom ik niet meer aan hardlopen toe deze week denk ik. Of ik moet vanmiddag even een snel rondje van 2 km doen..

Heb zowel m'n foon als de Watch een herstart gegeven. Ben benieuwd..

[ Voor 5% gewijzigd door DigitalExorcist op 08-11-2018 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
@DigitalExcorcist dat kaartje bij binnen dingen was niet zo maar sinds kort dus wel zie ik als ik terug kijk in mijn data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Roos79 schreef op donderdag 8 november 2018 @ 14:15:
@DigitalExcorcist dat kaartje bij binnen dingen was niet zo maar sinds kort dus wel zie ik als ik terug kijk in mijn data.
Ik heb m'n Watch net een maand, dus geen idee hoe recent dat begonnen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruut88
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:05
Rub147 schreef op donderdag 8 november 2018 @ 12:58:
[...]

Nog iets van een beta profiel geinstalleerd staan? Telefoon zit op 12.1?
Thanks dat was, hem, beta profiel :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakefoodjah
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-09 20:58
Eindelijk een Apple watch te pakken gekregen...
Eergisteren kunnen bestellen bij Coolblue.be en vandaag dus afgehaald in Lochristi.

Toch wel een groot verschil tov de series 3!

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rck010
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 15:30
Verkeerd topic, excuses.

[ Voor 92% gewijzigd door Rck010 op 08-11-2018 19:35 ]

Pagina: 1 ... 79 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires
Voor WatchOS 7:
[watchOS 7] - Ervaringen en discussie

En verder specifiek voor de nieuwe modellen:
[Apple Watch SE] - Ervaringen en discussie
[Apple Watch Series 6] - Ervaringen en discussie