Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
de dev Maxim Rabiciuc heeft een Spotify app, Watchify, gemaakt en gisteren released. Op Reddit krijgt deze app al behoorlijk wat goede feedback voor een allereerste versie

Gebruik 'm nu zelf zo'n 2 uurtjes en moet zeggen, echt superrr voor een 1ste versie _/-\o_ _/-\o_ goede UI en zeer gebruiksvriendelijk!

https://itunes.apple.com/us/app/watchify/id1438434543

edit: dit is écht mijn favoriete (en in de toekomst zeer zeker mijn meest gebruikte) app, echt....deze app zit zo goed in elkaar! (voor dus een 1ste versie)

edit 2: vooralsnog alleen vanaf iOS 12 werkzaam.

(azijnpissers, kom maar door :+ )

[ Voor 48% gewijzigd door _Bailey_ op 24-10-2018 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-09 14:21
Het is als ik het goed begrijp een veredelde afstandsbediening. De enige feature die de app extra biedt is dat je door Spotify kan browsen ipv alleen volgende en vorige nummer kan kiezen.

Interessant, maar niet meer dan dat.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Sluuz schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 13:13:
Het is als ik het goed begrijp een veredelde afstandsbediening. De enige feature die de app extra biedt is dat je door Spotify kan browsen ipv alleen volgende en vorige nummer kan kiezen.

Interessant, maar niet meer dan dat.
Kijk, speciaal voor jou de laatste zin tussen haakjes in kleine letters in mijn post boven je.

Het is een 1ste versie...geef het tijd. Oh wacht...wellicht kan jij zo'n app maken, gratis, net als de dev van Watchify 8)7 ;w

[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 24-10-2018 13:26 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Sluuz
Mag ik niet kritisch zijn ofzo? Je doet namelijk net alsof deze app het gemis van een echte Spotify app wegneemt, maar dat is helemaal niet zo. Mensen willen een Spotify app op de Watch zodat je je nummers en playlists van Spotify op je Watch kan zetten zodat je zonder je telefoon te gebruiken, toch muziek kan luisteren. Bijvoorbeeld als je aan het sporten bent.
Een van de redenen dat ik nu ben overgestapt naar Apple Music, omdat het daar wel mee kan.

Daar gaat deze app niets aan veranderen, want alleen Spotify kan een dergelijke app maken ivm DRM geneuzel.

Verder bedankt voor het melden van deze app, want zoals ik zei is het best interessant om net iets meer te kunnen met Spotify dan dat er nu kan.

Verder kan je dat op de man spelen wel achterwege laten volgende keer.

[ Voor 4% gewijzigd door Sluuz op 24-10-2018 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Het zou mooi zijn als de dev van deze App samen zou gaan werken met Spotify om zo samen een volwaardige Apple Watch app te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

PeaceNlove

Deugleuter

Geert1976 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 13:55:
Het zou mooi zijn als de dev van deze App samen zou gaan werken met Spotify om zo samen een volwaardige Apple Watch app te maken.
Spotify heeft al een keer een app die dit mogelijk maakte de nek omgedraaid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
PeaceNlove schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 14:03:
[...]

Spotify heeft al een keer een app die dit mogelijk maakte de nek omgedraaid...
Ja, was dat niet met de App, Spotty?

Hopelijk hebben ze iets geleerd van de samenwerking destijds

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

PeaceNlove

Deugleuter

Geert1976 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 14:07:
[...]

Ja, was dat niet met de App, Spotty?

Hopelijk hebben ze iets geleerd van de samenwerking destijds
Later hernoemd naar Snowy:
https://www.reddit.com/r/...w_is_now_called_snowy_an/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-08 10:48
Geert1976 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 13:22:
[...]

Kijk, speciaal voor jou de laatste zin tussen haakjes in kleine letters in mijn post boven je.

Het is een 1ste versie...geef het tijd. Oh wacht...wellicht kan jij zo'n app maken, gratis, net als de dev van Watchify 8)7 ;w
Dat zijn zulke enorme dooddoeners....

"Ik vind deze kaas écht niet lekker"
"Oh, nou, misschien kun je gewoon zélf even een kaas maken, moet je wel even nog een boerderij kopen, en wat koeien, kijken of jij het beter kan!"

"Mark Rutte heeft echt geblunderd met die wel-of-niet afschaffing van de dividendbelasting"
"Nou, meneertje ik-weet-het-beter, wordt jij maar eens even minister-president als jij het beter kan"

Zo kun je élke kritiek natuurlijk pareren. Je mag bést kritiek hebben op iets zónder het zelf beter te kunnen.

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DigitalExorcist
knakker2 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 15:45:
Degene die Siri gebruiken;

Probeer eens dat raise-to-speak. Als ik het gebruik (arm naar mond beweeg en direct iets zeg) zie ik de watch naar het bekende zwarte Siri scherm schieten, zie ik dat datgene wat ik zeg opgeschreven wordt, maar vervolgens klapt ie uit en keert ie terug naar de watch face, zonder Siri - resultaat. Hij crasht gewoon.

Nu heb ik daar al enige tijd last van... ik was dan ook in de Apple store om het te benoemen toen ik een AW4 voor mn vriendin ophaalde en de werknemer daar zei ook dat dat niet klopte. Ik was echter in tijdnood en moest snel weg en kon het niet verder afhandelen. Eenmaal thuis mn vriendin dus blijgemaakt met haar AW en blijkt dat zij dat probleem dus óók heeft..

Wie kan bevestigen dat zijn/haar raise - to - speak functie ook crasht?
Heb ik ook en erger me er kapot aan! Maar het helpt als je alsnog 'Hé Siri' zegt. Ik vermoed iets geks met de herkenning, alsof Siri niet helemaal doorheeft dat je het tegen 'haar' hebt en een false positive wil voorkomen. Raise-to-speak icm "Hé Siri" werkt bij mij stukken beter in elk geval.

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Iemand een idee of je 't kleine knipperende Walkie Talkie icoontje kan uitschakelen als de Watch ontwaakt/aangaat?

Ik wil graag de Walkie Talkie functie blijven gebruiken, maar dus liefst zonder telkens dat kort knipperende gele icoontje bovenin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-12-2024
DigitalExcorcist schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:13:
[...]

Heb ik ook en erger me er kapot aan! Maar het helpt als je alsnog 'Hé Siri' zegt. Ik vermoed iets geks met de herkenning, alsof Siri niet helemaal doorheeft dat je het tegen 'haar' hebt en een false positive wil voorkomen. Raise-to-speak icm "Hé Siri" werkt bij mij stukken beter in elk geval.
Stelt me wel gerust dat ik niet de enige ben

Raise to speak werkt verder redelijk tot goed, althans, het activeren.. gewoon goed je arm draaien en hij slaat aan. Dat ie dan crasht is k*t op moment, maar met meer probleemgevallen kan het niet anders dan dat dat opgelost gaat worden. Op Apple fora wordt het probleem mondjesmaat ooo benoemd zag ik (iemand knalde hier al een link neer)

Echter. In geen van de 5.1 bèta’s dat kunnen lezen , evenmin die ECG software, of het kunnen plaatsen van eigen complicaties (mail, berichten etc) in de nieuwe watchfaces. Beetje suf dat OS5 zo incompleet geleverd is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Geert1976 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:20:
Iemand een idee of je 't kleine knipperende Walkie Talkie icoontje kan uitschakelen als de Watch ontwaakt/aangaat?

Ik wil graag de Walkie Talkie functie blijven gebruiken, maar dus liefst zonder telkens dat kort knipperende gele icoontje bovenin
2 tellen in Google:

https://discussions.apple.com/thread/8543604

Nee dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
Geert1976 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:20:

Ook naar gekeken, mij niet gelukt.
Uitzetten is het enige

Overigens. Als iemand offline is naar wie je een bericht stuurt, die persoon krijgt dan een notificatie. Als die persoon die notificatie opent zijn er 2 keuzes;

- open gesprek met
- open walkie talkie app

Ik heb soms gemerkt dat als de bovenste keuze gebruikt wordt het bericht alsnog binnenkomt. Soort antwoordapparaat, of voicemail , of hoe je het ook mag noemen. het blijft bewaard. Echter is het vaker dat dat niet gebeurt. Dan opent zich alleen maar de WT app, meer niet.

Wat is hier de bedoeling van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
knakker2 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:25:
[...]

Ook naar gekeken, mij niet gelukt.
Uitzetten is het enige

Overigens. Als iemand offline is naar wie je een bericht stuurt, die persoon krijgt dan een notificatie. Als die persoon die notificatie opent zijn er 2 keuzes;

- open gesprek met
- open walkie talkie app
thanks!

Wellicht dat het uitschakelen van dat (gele) flikkerende icoontje in een toekomstige update wordt ingebouwd! Want ik vind de functie WalkieTalkie zo nu en dan best handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
Geert1976 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:37:
[...]

thanks!

Wellicht dat het uitschakelen van dat (gele) flikkerende icoontje in een toekomstige update wordt ingebouwd! Want ik vind de functie WalkieTalkie zo nu en dan best handig.
Mee eens. Echter waar ik dan vragen bij plaats zoals in mn vorig bericht; wat als de ander offline is? Krijgt hij/zij nou wel of niet het verstuurde bericht uiteindelijk te horen zodra de notificatie geopent wordt ? Heb dat paar keer gehad, maar ook heel veel niet...

Verder leuke toevoeging en handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
knakker2 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:42:
[...]

Mee eens. Echter waar ik dan vragen bij plaats zoals in mn vorig bericht; wat als de ander offline is? Krijgt hij/zij nou wel of niet het verstuurde bericht uiteindelijk te horen zodra de notificatie geopent wordt ? Heb dat paar keer gehad, maar ook heel veel niet...

Verder leuke toevoeging en handig!
ik zal het later eens testen met een vriend waar ik wel eens mee Wokkie Tokkie! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glekke55
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 18-07 14:02
Iemand die de Watch 4 gebruikt om te sporten in combinatie met de Airpods?

Ik heb bang dat de batterij nogal snel gaat leeg zijn. Het is nu niet dat ik snel een marathon ga plannen, maar dat is wel iets voor de toekomst en ik denk niet dat de Watch ongeveer 3u30 gaat meegaan in combinatie met Airpods. Zonder Iphone uiteraard, is niet echt handig vind ik persoonlijk om nog een iphone mee te nemen tijdens het lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
glekke55 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 15:19:

Ik heb bang dat de batterij nogal snel gaat leeg zijn. Het is nu niet dat ik snel een marathon ga plannen, maar dat is wel iets voor de toekomst en ik denk niet dat de Watch ongeveer 3u30 gaat meegaan in combinatie met Airpods. Zonder Iphone uiteraard, is niet echt handig vind ik persoonlijk om nog een iphone mee te nemen tijdens het lopen.
Ja ik.

Maar zelf nooit zo lang gesport. In principe zou het volgens de opgaves wel zo lang mee moeten gaan. Maar dan ga ik er wel even vanuit dat het gaat om muziek die lokaal op de Watch staat en dus niet streaming.

[ Voor 7% gewijzigd door Sluuz op 25-10-2018 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glekke55
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 18-07 14:02
Er zijn 2 punten die voor twijfel zorgen bij mij. 1 batterij + airpods.
punt 2 is de GPS, deze zou echter wel top zijn maar zou bochten afronden gewoon om iets mooier te tonen op een kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• subrosa
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:04
Ik gebruik de AW4 tijdens het hardlopen, eerst vnl om via Bluetooth de stats af te lezen op de AW, maar ik heb nu ook de native Runkeeper app gebruikt en ik kom ergens niet uit.

De cadans / steps per minute wordt niet gemeten of opgeslagen in elk geval zie ik het niet terug in het trainings overzicht, hij staat op 0 :(

Nu schijnt de watch het wel te kunnen meten in de workout app
Is er een manier om deze meting ook uit te laten lezen door bijv Runkeeper?

[ Voor 9% gewijzigd door subrosa op 26-10-2018 08:08 . Reden: link toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
subrosa schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 08:07:
Ik gebruik de AW4 tijdens het hardlopen, eerst vnl om via Bluetooth de stats af te lezen op de AW, maar ik heb nu ook de native Runkeeper app gebruikt en ik kom ergens niet uit.

De cadans / steps per minute wordt niet gemeten of opgeslagen in elk geval zie ik het niet terug in het trainings overzicht, hij staat op 0 :(

Nu schijnt de watch het wel te kunnen meten in de workout app
Is er een manier om deze meting ook uit te laten lezen door bijv Runkeeper?
Zolang de Runkeeper AW app dat niet doet, niet. Zal dus een update vergen vanuit Runkeeper. Sinds ze zijn overgenomen door Asics zijn ze wel wat blijven hangen in de ontwikkeling. Waar het voorheen vrij rap ging en ze vaak als eerste met features kwamen, blijft het tegenwoordig toch wat hangen.
glekke55 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 18:23:
Er zijn 2 punten die voor twijfel zorgen bij mij. 1 batterij + airpods.
punt 2 is de GPS, deze zou echter wel top zijn maar zou bochten afronden gewoon om iets mooier te tonen op een kaart.
Ja, wat is je vraag? Hij maakt van de route die je hebt gelopen idd soms een wat vloeiendere lijn.Als ik het vergelijk met mijn oude Garmin Fenix 3HR en Fenix 5X, is de track wel veel consistenter. Geen rare teleports halverwege de route enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsvmark
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 15:56
Tijdens het hardlopen gebruik ik de airpods om lekker muziek te luisteren (podcast).
Nu krijg ik elke kilometer de tussenstand door van de nike run app maar daarvan is de stem wat aan de zachte kant.
Harder zetten kan maar dan gaat het muziekvolume ook mee en ik hoor toch graag eventuele auto's aankomen |:(

Kan dit afzonderlijk van mekaar harder of zachter gezet worden? Heb het nog niet kunnen vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 16-09 15:36
Voor de mede Apple Watch 4-bezitters: pas op als je een infograph modular wijzerplaat gebruikt! In verband met de al bekende wintertijdbug. Het is niet duidelijk of deze bug verholpen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:51
glekke55 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 15:19:

Ik denk dat die Apple watch het wel gaat redden. Je zou er 6 uur mee moeten kunnen rennen zonder muziek, en diverse reviews van hardlopers zeggen dat dit goed haalbaar is. Zie bijvoorbeeld https://www.besthealthmag...game-changer-for-runners/

Dan lijkt mij 3,5 uur met muziek luisteren echt wel haalbaar. Garanties zijn er nooit natuurlijk maar hoe ver wil je überhaupt? Je rent geen marathons maar wel 3,5 uur? Wat doe je er dan mee?

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:18
En zijn er mensen die problemen hebben gehad met hun watch en de zomertijd.
Hier in ieder geval niet alles gewoon laten staan.

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snelle.jelle
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 21-12-2023
bing69 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 08:01:
Geen problemen hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozart
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 16:50
Werkt prima...

PSN: PcDCch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drial
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-12-2021
Mijn watch doet niks meer. Staat een grijs rondje in het midden met de tekst “beheer”

Als ik de aan en uit knop vast houdt gaat er een groot alarm af? Geen idee hoe ik de watch weer werkende krijg. Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 16-09 15:36
Drial schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 10:17:
[...]

Mijn watch doet niks meer. Staat een grijs rondje in het midden met de tekst “beheer”

Als ik de aan en uit knop vast houdt gaat er een groot alarm af? Geen idee hoe ik de watch weer werkende krijg. Iemand suggesties?
Laten leeglopen. Dan gaat die het weer doen. De infograph modular kan geen dag van 25 uren hendelen, maar morgen telt de dag weer 24 uren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 09:48
[...]

Even een hard reset forceren door de zijknop en Digital Crown 10 seconden ingedrukt te houden.
mr.JamesBond schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 10:30:
[...]

Laten leeglopen. Dan gaat die het weer doen. De infograph modular kan geen dag van 25 uren hendelen, maar morgen telt de dag weer 24 uren ;)
Het probleem met de Infograph Modular wijzerplaat is al opgelost door Apple.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 11:30
Ik heb vrijdag m'n 44 mm naar de 40 mm omgewisseld. Ik kon er maar niet aan wennen, wel gek na 3 jaar de 42 mm om m'n pols.

Deze voelt/zit een stuk fijner (maar goed, mijn pols heeft een omtrek van 162 mm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
[...]

Op de iphone een andere (oude) watchface kiezen.

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drial
bing69 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 11:17:
[...]

Op de iphone een andere (oude) watchface kiezen.
Dit werkt ook niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drial
Laat net 4 keer dat alarm afgaan met de aan/uit knop, belt die met de alarm diensten!. Natuurlijk op geen enkele manier tegen te houden🤗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-09 17:06
Drial schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 11:30:
Laat net 4 keer dat alarm afgaan met de aan/uit knop, belt die met de alarm diensten!. Natuurlijk op geen enkele manier tegen te houden🤗
Ik heb het automatisch bellen uit staan. Ik moet dan specifiek sliden om contact te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Geen enkel probleem met de zomertijd hier (Watch 3, watchOS 5.0.1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Probleem met de winter/zomertijd is ook specifiek voor de AW4 en dan met de infograph modular watchface wanneer je de activity complicatie op de grote middelste plek had gezet.

Dan, en alleen dan had je er wat van kunnen merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Sluuz schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 13:28:
Probleem met de winter/zomertijd is ook specifiek voor de AW4 en dan met de infograph modular watchface wanneer je de activity complicatie op de grote middelste plek had gezet.

Dan, en alleen dan had je er wat van kunnen merken.
Toch, als IT'er, maak ik me altijd wat zorgen om databases (vooral die onzichtbare interne dingen die her en der bijgehouden worden) in combinatie met vooral de wintertijd, dat de tijd ineens een uur terug gaat. En logs dus ineens overschreven worden door tijdstippen die al geweest zijn, dat soort ongein. Mooi dat het overal OK lijkt te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Same here :). Het lijkt allemaal zo simpel, tijd, zones en zomer- en wintertijd, maar je kan al heel snel in de knoei komen met designkeuzes (al dan niet uit het verleden).

En Apple heeft geen feilloos trackrecord als het aankomt op dit soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Sluuz schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 13:33:
Same here :). Het lijkt allemaal zo simpel, tijd, zones en zomer- en wintertijd, maar je kan al heel snel in de knoei komen met designkeuzes (al dan niet uit het verleden).

En Apple heeft geen feilloos trackrecord als het aankomt op dit soort dingen.
Yep. Ach, een aantal jaar geleden hadden we bij de opdrachtgever waar ik zat een heus mainframe van IBM staan. Die moest op dat moment gewoon uit, want geheid dat er ellende kwam als de wintertijd intrad. Zomertijd was nooit zo'n punt.. en dan heb je het over een nogal dure machine. En "een aantal jaar" is hoogstens een jaar of 10 geleden geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Nee, aleen nog steeds werkt de Parijs timelapse niet :(

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:06
Blij om te horen, dat misschien alleen een regio aanpassing de ECG functie laat werken.
Ik hoop dat dat niet te veel impact heeft op de normale dagelijkse zaken zoals weer, e.d. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digilike
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 04-09 22:56
Ik werd om 5:00 wakker en zag toen op mijn AW4 dat de het analoge klokje van New York telkens een uur vooruit liep. Ik laat de tijd van NY meelopen als complicatie. NY liep 4 uur achter i.p.v. het correcte 5 uur. Als ik op de complicatie drukte en de digitale tijd te zien kreeg stond de tijd wel goed. Na een paar uur was het al gecorrigeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
absrnd schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 15:48:
Blij om te horen, dat misschien alleen een regio aanpassing de ECG functie laat werken.
Ik hoop dat dat niet te veel impact heeft op de normale dagelijkse zaken zoals weer, e.d. :)
Nou, hier werkt het (met de laatste Beta) in ieder geval niet!

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Wat werkt niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Zonet 44mm space grey in ontvangst genomen, hangt braaf te laden. Wel apart dat de zwarte sport loop niet pikzwart is, maar er een rode/gekleurde kleine miniscule stippen doorheen zitten. Niet lelijk hoor, maar had dat blijkbaar niet meegekregen :P Ga toch vast nog een bootlading straps bijbestellen, om te beginnen een grijze. * 2Dutch shoppen gaat

Erg blij voor 44mm gekozen te hebben, net bij het instellen van de pin zoiets van: ja, die cijfertoetsen raak je tenminste trefzeker ;)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 19:59

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

2Dutch schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 12:50:
Erg blij voor 44mm gekozen te hebben, net bij het instellen van de pin zoiets van: ja, die cijfertoetsen raak je tenminste trefzeker ;)
Ja, dat viel mij ook op. Ik was daar echt verbaasd over!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DigitalExorcist
2Dutch schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 12:50:
Zonet 44mm space grey in ontvangst genomen, hangt braaf te laden. Wel apart dat de zwarte sport loop niet pikzwart is, maar er een rode/gekleurde kleine miniscule stippen doorheen zitten. Niet lelijk hoor, maar had dat blijkbaar niet meegekregen :P Ga toch vast nog een bootlading straps bijbestellen, om te beginnen een grijze. * 2Dutch shoppen gaat

Gebruik je dat nog vaak dan? Ik unlock 'm altijd met m'n iPhone... (Watch 3, 42mm .. ook de toetsjes voor de pincode zijn prima hoor, heb nooit misses gehad in de 4 weken dat ik 'm nu heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

DigitalExcorcist schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 13:18:

Gebruik je dat nog vaak dan? Ik unlock 'm altijd met m'n iPhone... (Watch 3, 42mm .. ook de toetsjes voor de pincode zijn prima hoor, heb nooit misses gehad in de 4 weken dat ik 'm nu heb)
Nou vaak vaak, heb tijd geleden een paar weken een watch geleend van collega (sample), en vandaag net het ding goed en wel om :+ Ik ben iemand wiens foon niet continu thuis in de broekzak zit. Unlock wel mijn mac met de watch, which reminds me, nog even instellen ;)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roppedop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 22:16

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

DigitalExcorcist schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 13:18:
[...]
Ik unlock 'm altijd met m'n iPhone...
Ik wist niet eens dat dat mogelijk was. Nu wel. Thanks. :)

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Sinds enkele dagen heb ik iets vreemds op de Apple Watch.
Ik krijg afspraken van aantal dagen geleden nu als notificatie. Voorbeeld, had een afspraak op vrijdag 26-10 om 18:00, maar krijg nu pas een bericht op de Apple Watch...
Meer mensen die hier van hebben? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
Jieve schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 17:57:
Sinds enkele dagen heb ik iets vreemds op de Apple Watch.
Ik krijg afspraken van aantal dagen geleden nu als notificatie. Voorbeeld, had een afspraak op vrijdag 26-10 om 18:00, maar krijg nu pas een bericht op de Apple Watch...
Meer mensen die hier van hebben? :/
Bij mij is 1 specifieke repeterende afspraak welke steeds terug komt in de agenda zelf, dus niet als notificatie maar als agenda item. Erg vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Vorkie schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 18:31:
[...]

Bij mij is 1 specifieke repeterende afspraak welke steeds terug komt in de agenda zelf, dus niet als notificatie maar als agenda item. Erg vreemd.
Raar, bij mij niet alleen agenda afspraken, net een notificatie van Tikkie, van vorige week donderdag...
Snap er niets van!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DigitalExorcist
WatchOS 5.1 is uitgekomen vanavond. Just sayin’...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Roppedop schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 15:48:
[...]

Ik wist niet eens dat dat mogelijk was. Nu wel. Thanks. :)
Handig he?

Een MacBook/iMac kun je ook met je Watch unlocken. Alleen is mn MacBook te oud... (2012 pre Retina)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterpower
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-09 16:38
Mijn update naar WatchOS 5.1 is een fail. Hij startte op met het appeltje en dat zie ik nu nog. Harde reset heb ik nu meermaals geprobeerd, geen succes. Iemand een idee?

AMD Ryzen 7800X3D | MSI RTX 4090 Suprim | Asus Tuf Gaming X670E plus | Corsair Vengeance RGB 2x 32Gb 6000 | NZXT H7 Flow black | Corsair RM1000x | NZXT Kraken Elite 360

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakker2
net 5.1 er in...

eerste indruk: geen verschil
tweede indruk: Siri Raise to Speak crasht gvd nog steeds.. f@cking AppleIdioten
derde indruk; geen zin meer verder te kijken, de infograph zal ook wel geen 3rd party apps toelaten/ECG niet toegevoegd.

....kans gemist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicFly
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-07 23:26
Mijn update is ook een fail Hetzelfde probleem apple logo :(

Ben druk bezig Heb hem inmiddels wel af (harde reset ...tot logo weg is dan de onderste knop blijven inhouden.
Nu de rest nog 8)7

[ Voor 52% gewijzigd door MagicFly op 30-10-2018 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
MagicFly schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 22:16:
Mijn update is ook een fail Hetzelfde probleem apple logo :(
Hoe krijg je dit er uit dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Nu online
knakker2 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 20:41:
net 5.1 er in...

derde indruk; geen zin meer verder te kijken, de infograph zal ook wel geen 3rd party apps toelaten/ECG niet toegevoegd.

....kans gemist
ECG en Europa dat is ook nog niet van toepassing dus beetje sullig om te denken dat nu al in eens wel zal werken.
Enige wat je zou kunnen proberen was dit,
https://www.iculture.nl/n...io-aanpassen-apple-watch/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
Waterpower schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 20:35:
Mijn update naar WatchOS 5.1 is een fail. Hij startte op met het appeltje en dat zie ik nu nog. Harde reset heb ik nu meermaals geprobeerd, geen succes. Iemand een idee?
Bekend probleem: https://9to5mac.com/2018/...5-1-bricking-apple-watch/

Waarschijnlijk trekt Apple de update zo spoedig mogelijk terug. Als een hard reset niet werkt, dan zul je toch contact moeten opnemen met Apple om de Apple Watch te laten vervangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roos79
  • Nu online
MelvinW schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 22:45:
[...]

Bekend probleem: https://9to5mac.com/2018/...5-1-bricking-apple-watch/

Waarschijnlijk trekt Apple de update zo spoedig mogelijk terug. Als een hard reset niet werkt, dan zul je toch contact moeten opnemen met Apple om de Apple Watch te laten vervangen.
Hier is hij gewoon goed gegaan blijkbaar heb ik geluk dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
Roos79 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 22:48:
[...]

Hier is hij gewoon goed gegaan blijkbaar heb ik geluk dus?
Ja, maar bij een hoop mensen mislukt het. Bij mij is het ook goed gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomastvd
  • Registratie: Februari 2001
Hier ook een series 4 met apple logo na update. Mooi klote...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
fukkerdefuk... dat zijn er veel met bricked-watches.. damn...

Even aan iTunes hangen zit er ook niet bij.. allemaal in gallop naar de store (waar er niet zo heel veel van zijn..)

heb dus mazzel gehad met mijn watch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:23
Hier geen probleem met een bricked AW4. Werkt gewoon goed.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zavantas
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-03 09:02
Hier is mijn Apple Watch 4 ook vastgelopen op de update.
Enige oplossing is contact opnemen met Apple.
Is wel balen, voor mijn activiteiten wordt dit net geen perfecte maand, en bewegingsdoelen opeenvolgende dagen stopt dan op 433...

Intel Core i5 2500K // Scythe Mugen II // MSI Z68a-GD65 // Kingston 16Gb HyperX // MSI N580GTX Lightning Extreme 3Gb // Crucial CT512 GB M4 SSD // Lian Li PC-X900B // MacBook Pro 15" // iPad 64GB // iPhone 5 64GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-09 23:36
5.1 is idd weer teruggetrokken door Apple.. Je kan voortaan dus beter even wachten, want dit is al vaker gebeurd de laatste tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Zavantas schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 07:09:
Hier is mijn Apple Watch 4 ook vastgelopen op de update.
Enige oplossing is contact opnemen met Apple.
Is wel balen, voor mijn activiteiten wordt dit net geen perfecte maand, en bewegingsdoelen opeenvolgende dagen stopt dan op 433...
En ik dacht dat ik de enige was... fuck! Gister nog speciaal in beweging gekomen want nog niet voldoende bewogen,... ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Hmm, geen enkel issue hier met 5.1 en een Watch 3. Doet het prima. Wel irritant dat als ie update gelijk heel fel dat logo laat zien. Zouden ze moeten combineren dat als de Watch op DND staat, het scherm op zn minst gedimd is bij updates. Het ding ligt op mn nachtkastje ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
knakker2 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 20:41:
net 5.1 er in...

....kans gemist
Geen idee waarom je een +1 krijgt, maar nogal aparte verwachtingen heb je:
- Infograph ondersteunt prima 3rd party apps. Ik heb Fantastical, Strong en Sleep Watch erop staan. Als een complicatie niet beschikbaar is, ligt dat aan de app ontwikkelaar die z'n complicaties niet heeft geupdate.
- ECG is ook nog niet beschikbaar in de USA. 5.1 is een tijd in beta geweest dus als ECG erin gaat zitten, hoor je dat heus wel een tijdje vantevoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

Net Apple gebeld. Iets te friendly I am your senior advisor en blijf deze tot het is opgelost-gehalte voor de koffie, maar goed.
Afwachten. De engineers zijn er mee bezig: komt er een update die ze pushen of moeten ze worden ingenomen. Duurt natuurlijk weer een tijdje. Mis je oktober als perfecte maand én november. Jay.

Ik geloof dat ik nu wel echt genezen ben van direct even updaten in de nacht.

[ Voor 11% gewijzigd door iAR op 31-10-2018 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
iAmRenzo schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 08:40:
Net Apple gebeld. Iets te friendly I am your senior advisor en blijf deze tot het is opgelost-gehalte voor de koffie, maar goed.
Afwachten. De engineers zijn er mee bezig: komt er een update die ze pushen of moeten ze worden ingenomen. Duurt natuurlijk weer een tijdje. Mis je oktober als perfecte maand én november. Jay.

Ik geloof dat ik nu wel echt genezen ben van direct even updaten in de nacht.
Niet afwachten. Afspraak maken bij een Genius Bar of naar een serviceprovider gaan en die Watch om laten ruilen. Dit is niet iets wat je kan oplossen met een update. Als een Apple Watch gebricked is door een update, kan je dat zelf niet meer herstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
Hier zijn de update naar 5.1 op beide Watch 3's gelukt, is het alleen op de Watch 4 dat de update mislukt?

5.1 is wel iets soepeler, Siri reageert ook wat vlotter :-)

En de hartslag wordt nu wel elke keer weergegeven, ipv alleen de tekst HARTSLAG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
Vorkie schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 08:59:
Hier zijn de update naar 5.1 op beide Watch 3's gelukt, is het alleen op de Watch 4 dat de update mislukt?

5.1 is wel iets soepeler, Siri reageert ook wat vlotter :-)

En de hartslag wordt nu wel elke keer weergegeven, ipv alleen de tekst HARTSLAG.
Het lijkt inderdaad vooral op de Series 4 voor te komen. Onduidelijk waarom het precies gebeurt. Ik ben van 5.1 beta 5 naar 5.1 gegaan en dat is soepel verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomastvd
Net Apple gesproken. Ze willen de AW ophalen voor reparatie 3-5 werkdagen. Niet akkoord gegaan en aangegeven dat ik liever naar een Apple store wil gaan.
Bij alle 3 de stores is het niet mogelijk om een afspraak te maken de komende week....probeer het later opnieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Ik las net op iCulture dat WatchOS 5.1 terug getrokken is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

thomastvd schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 09:10:
Net Apple gesproken. Ze willen de AW ophalen voor reparatie 3-5 werkdagen. Niet akkoord gegaan en aangegeven dat ik liever naar een Apple store wil gaan.
Bij alle 3 de stores is het niet mogelijk om een afspraak te maken de komende week....probeer het later opnieuw
Wat een puinhoop zeg.

@MelvinW Een Apple Store wordt lastig voor mij. Een reseller is een optie maar goed, dan ben je zo een week verder :X Terwijl ik ooit via Apple in 2 dagen klaar was met een UPS pickup and return.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:00
Ook hier hetzelfde probleem met de Series 4 en het Apple logo. Net contact gehad met Apple en ze komen 'm binnen 2 dagen ophalen (dit was de snelste manier). De reparatie duurt tussen de 5-7 werkdagen. Daarnaast krijg ik nog een vergoeding omtrent de screenprotector die ik er op had zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
iAmRenzo schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 09:44:
[...]

Wat een puinhoop zeg.

@MelvinW Een Apple Store wordt lastig voor mij. Een reseller is een optie maar goed, dan ben je zo een week verder :X Terwijl ik ooit via Apple in 2 dagen klaar was met een UPS pickup and return.
Ze zouden je inderdaad de optie moeten bieden om de Watch op te sturen, zoals ze ook bij andere Tweakers hebben gedaan. Ik zou dus toch maar weer even bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterpower
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-09 16:38
Ik heb ook met Apple support gesproken vannochtend om 0800u. Toen wist de mevrouw nog niet van de problemen met watchOS 5.1. Doordat ik AppleCare heb wordt er vandaag of morgen een nieuwe opgestuurd. Daarna stuur ik de oude weer terug.

AMD Ryzen 7800X3D | MSI RTX 4090 Suprim | Asus Tuf Gaming X670E plus | Corsair Vengeance RGB 2x 32Gb 6000 | NZXT H7 Flow black | Corsair RM1000x | NZXT Kraken Elite 360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 09:08
Ben dan wel benieuwd waarom het bij de een wel goed is gegaan en de ander niet

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Dan heb ik dus ook mazzel gehad.

De update verliep soepel en na een herstart had ik wel dat ik aan de crown moest draaien om water te verwijderen :?
Anders ging hij niet verder.
Dat deed ik dus en toen ging er een soort van luchtalarm af.

Hierna was hij gewoon bruikbaar.

Misschien dat een bepaalde setting cq. App. voor de crash zorgt?

[ Voor 4% gewijzigd door i2Paq op 31-10-2018 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

MelvinW schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 09:48:
Ze zouden je inderdaad de optie moeten bieden om de Watch op te sturen, zoals ze ook bij andere Tweakers hebben gedaan. Ik zou dus toch maar weer even bellen.
Als ik om 12:00 nog geen reactie heb ga ik dat inderdaad maar even doen. De Apple Watch app zegt nu ook dat er geen verbinding gemaakt kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Ik had het betaprofiel erop staan en 5.1 final kwam steeds niet door. Zo te lezen heb ik dus geluk gehad. Zit wel Apple Care op, maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 09:08
Dennisweb schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 10:42:
Ik had het betaprofiel erop staan en 5.1 final kwam steeds niet door. Zo te lezen heb ik dus geluk gehad. Zit wel Apple Care op, maar toch...
Dan nog wil je idd dit niet, blijf het wel apart vinden, hier geen issues gehad.

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zavantas
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-03 09:02
Ik heb gebeld met Apple... Wat een klucht.
Toestel ligt niet hier, want ben op het werk. Leek me zinloos om defect horloge mee te nemen... nu willen die dat ik terugbel met het toestel in de buurt zodat ik hem kan ontkoppelen...
Ik zou ook eerste persoon zijn die met dit probleem belt bij deze operator.

Intel Core i5 2500K // Scythe Mugen II // MSI Z68a-GD65 // Kingston 16Gb HyperX // MSI N580GTX Lightning Extreme 3Gb // Crucial CT512 GB M4 SSD // Lian Li PC-X900B // MacBook Pro 15" // iPad 64GB // iPhone 5 64GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 11:30
Zo te lezen geluk gehad met m'n 5.1 update.. Hier is alles goed gegaan op een Apple Watch 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Nu online
Zavantas schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 11:21:
Ik heb gebeld met Apple... Wat een klucht.
Toestel ligt niet hier, want ben op het werk. Leek me zinloos om defect horloge mee te nemen... nu willen die dat ik terugbel met het toestel in de buurt zodat ik hem kan ontkoppelen...
Ik zou ook eerste persoon zijn die met dit probleem belt bij deze operator.
Je kan door je zoek mijn Iphone uit te zetten je watch ontkoppelen :)
En ja dat werkt echt zo ik spreek uit veel ervaring en niet alle Apple mensen weten dat dus :+

[ Voor 8% gewijzigd door Roos79 op 31-10-2018 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:02
MelvinW schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 08:52:
[...]

Niet afwachten. Afspraak maken bij een Genius Bar of naar een serviceprovider gaan en die Watch om laten ruilen. Dit is niet iets wat je kan oplossen met een update. Als een Apple Watch gebricked is door een update, kan je dat zelf niet meer herstellen.
Omruilen? Ik zou zulke verwachtingen niet zetten, het is immers de software die problemen geeft. Gewoon bellen voor de opties. Wat ik heb begrepen moeten ook serviceproviders en zelfs de Apple stores de Watch opsturen, dus het beste thuis of op je werk laten ophalen.
software herstellen gaat geen 7 dagen duren... het is onfortuinlijk maar niet onoverkomelijk. De reacties dat het een drama is vind ik wat overdreven.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandyJC
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-09 11:05
Omtrent het vastlopen na iOS update. Gebeld met support, na wat handelingen blijft de watch unresponsive.

Ticket aangemaakt en ter reparatie aangeboden bij Card Services. Krijg een nieuwe en zodra die binnen is word ik hierover gebeld.

RandyJC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Geronimous schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 11:34:
[...]
software herstellen gaat geen 7 dagen duren... het is onfortuinlijk maar niet onoverkomelijk. De reacties dat het een drama is vind ik wat overdreven.
Dat kan nog wel eens tegenvallen als veel mensen nu een probleemwatch hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
Geronimous schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 11:34:
[...]

Omruilen? Ik zou zulke verwachtingen niet zetten, het is immers de software die problemen geeft. Gewoon bellen voor de opties. Wat ik heb begrepen moeten ook serviceproviders en zelfs de Apple stores de Watch opsturen, dus het beste thuis of op je werk laten ophalen.
In dit geval wordt de Apple Watch omgeruild, zoals velen al te horen hebben gekregen van Apple. Zie ook de topics op MacRumors en Reddit. Het kan zijn dat Apple later ook de optie biedt voor een reparatie d.m.v. een reflash, omdat ze waarschijnlijk niet voldoende replacements hebben liggen. Mensen met AppleCare+ krijgen daarbij uiteraard voorrang.

De update heeft ook veel te lang online gestaan. Apple had meteen moeten ingrijpen toen de eerste meldingen binnen kwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomastvd
MelvinW schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 11:49:
[...]

In dit geval wordt de Apple Watch omgeruild, zoals velen al te horen hebben gekregen van Apple. Zie ook de topics op MacRumors en Reddit. Het kan zijn dat Apple later ook de optie biedt voor een reparatie d.m.v. een reflash, omdat ze waarschijnlijk niet voldoende replacements hebben liggen. Mensen met AppleCare+ krijgen daarbij uiteraard voorrang.

De update heeft ook veel te lang online gestaan. Apple had meteen moeten ingrijpen toen de eerste meldingen binnen kwamen.
Mij werd verteld dat ze de watch niet omruilen of de watch moet niet ouder dan 2 weken zijn dan wel. Het is namelijk een software probleem en de Apple store zelf gaat de watch ook opsturen. Ben bang dat er dus niks anders op zit. Het lukt me namelijk ook niet om een afspraak te maken bij de store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
thomastvd schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 12:10:
[...]

Mij werd verteld dat ze de watch niet omruilen of de watch moet niet ouder dan 2 weken zijn dan wel. Het is namelijk een software probleem en de Apple store zelf gaat de watch ook opsturen. Ben bang dat er dus niks anders op zit. Het lukt me namelijk ook niet om een afspraak te maken bij de store.
Ik denk dat ze replacements nu zoveel mogelijk willen reserveren voor mensen met AppleCare+. Het is niet bekend hoeveel mensen getroffen, maar als ik zo de reacties op iCulture lees dan zijn er toch een hoop Apple Watch toestellen bricked. Dat de Apple Watch nog steeds slecht op voorraad is helpt ook niet mee natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomastvd
MelvinW schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 12:15:
[...]

Ik denk dat ze replacements nu zoveel mogelijk willen reserveren voor mensen met AppleCare+. Het is niet bekend hoeveel mensen getroffen, maar als ik zo de reacties op iCulture lees dan zijn er toch een hoop Apple Watch toestellen bricked. Dat de Apple Watch nog steeds slecht op voorraad is helpt ook niet mee natuurlijk.
Dat zou inderdaad kunnen. Wat ook vreemd is dat je bij alle 3 de stores geen afspraak kan inplannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:02
thomastvd schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 12:17:
[...]

Dat zou inderdaad kunnen. Wat ook vreemd is dat je bij alle 3 de stores geen afspraak kan inplannen.
Dat je geen afspraak kunt maken is structureel, je moet paar keer per dag checken of er een plekje vrij komt. Tijd voor wat meer stores in NL >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
Rub147 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 12:19:
[...]

Dat je geen afspraak kunt maken is structureel, je moet paar keer per dag checken of er een plekje vrij komt. Tijd voor wat meer stores in NL >:)
Klopt, of je moet om openingstijd gaan en aanmelden voor een wachtlijst. Dan krijg je een SMSje wanneer er een plekje vrij komt en kun je vaak dezelfde dag nog terecht. Moet je wel in de buurt wonen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Nu online
thomastvd schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 12:17:
[...]

Dat is normaal voor de tijd van het jaar ;)
Altijd rond release dates of net erna.
Pagina: 1 ... 78 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires
Voor WatchOS 7:
[watchOS 7] - Ervaringen en discussie

En verder specifiek voor de nieuwe modellen:
[Apple Watch SE] - Ervaringen en discussie
[Apple Watch Series 6] - Ervaringen en discussie