Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:24
DeNachtwacht schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 10:25:
[...]

Ja dat blijkt dus een bug te zijn ergens. Ik heb wifi aan- en uitgezet en op mijn iphone onder netwerk de netwerkinstellingen gereset (tip van een andere tweaker). Nu lijkt het probleem verholpen te zijn hoewel de batterij nog wel snel leeg loopt.

[...]

Ik heb zowel weer als weersomstandigheden als complicatie staan, dus misschien zijn dit de boosdoeners inderdaad. Moet wel zeggen dat ik op mijn series 2 de weer complicatie ook altijd al had.

Zit nu trouwens op 91% batterij, met 1 uur, 5 minuten gebruik en 3 uur, 23 minuten stand-by. Heb vanochtend redelijk intensief siri zitten testen dus wellicht is het normaal gebruik.
93% met gebruik 57 min en stand-by 4uur en 40 min

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-10 09:51

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

DeNachtwacht schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 10:46:
[...]

Heb jij WiFi de hele dag uit staan op de watch? Ik vroeg me laatst ook af wat het effect op de batterij daarvan zou zijn. Sowieso merk ik er volgens mij weinig van want iPhone zit altijd in de broekzak.
Klopt, ik zie geen meerwaarde van de WiFi op de watch aangezien ze beide nagenoeg altijd bij elkaar zijn.

Draag ik de watch maar ligt mijn telefoon boven dan vindt ik even geen berichten ook wel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23:02
bing69 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 11:36:
[...]

93% met gebruik 57 min en stand-by 4uur en 40 min
Hier 65% met gebruik 1uur en 52 min en stand-by 6uur en 37 min.

spoiler:
Wel een serie 0 >:)

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-10 09:10
i2Paq schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 11:53:
[...]

Klopt, ik zie geen meerwaarde van de WiFi op de watch aangezien ze beide nagenoeg altijd bij elkaar zijn.

Draag ik de watch maar ligt mijn telefoon boven dan vindt ik even geen berichten ook wel prima.
Hoe zet je wifi op de watch uit dan, dat kan toch niet?
https://discussions.apple.com/thread/7013368

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-10 15:11
92% hier met atm 35 minute use and 5u50min standby.

Power reserve geeft nog 2 dagen aan.

Gooi hem hier om de dag op de oplader en dat vind ik eigenlijk wel prima! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21:55
deBennie schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 12:02:
[...]

In Control Center gewoon? :P

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/GW4n87S.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-10 00:06

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Bij mij niet. Mijn watch blijft stil. Doe ik iets verkeerds?

Gulfstream G650

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deBennie
owja :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:51
deBennie schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 12:02:
[...]

sinds watchOS 5 kan dat dus wel in Control Center gewoon.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cranebird
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-10 20:52
Oké, nieuwe Watchgebruiker hier, ik krijg het maar niet voor elkaar om in plaats van die honinggraat-app-structuur gewoon een lijst met apps te tonen. Volgens de handleiding kan het met een harde druk op het scherm van de app icons (beginscherm), maar bij mij resulteert dat telkens in bewegende icons die verplaatst kunnen worden. Op zich werkt die harde druk wel, bijvoorbeeld bij de wijzerplaten.

Zal wel een newbie foutje zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:12
cranebird schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 14:11:
Oké, nieuwe Watchgebruiker hier, ik krijg het maar niet voor elkaar om in plaats van die honinggraat-app-structuur gewoon een lijst met apps te tonen. Volgens de handleiding kan het met een harde druk op het scherm van de app icons (beginscherm), maar bij mij resulteert dat telkens in bewegende icons die verplaatst kunnen worden. Op zich werkt die harde druk wel, bijvoorbeeld bij de wijzerplaten.

Zal wel een newbie foutje zijn...
Hard indrukken! Dan krijg je vanzelf de optie:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/PVPYCE8.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cranebird
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-10 20:52
Khayma schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 14:13:
[...]

Hard indrukken! Dan krijg je vanzelf de optie:

[Afbeelding]
Werkt echt niet, als ik nog harder druk, dan breek ik het glas... Terwijl dit bij de wijzerplatern en andere plekken wel werkt... Ik zal eens een herstart doen.

Edit: jup, herstart heeft gewerkt, nu kan ik wel wisselen. Vreemd, maar wel net daarvoor WatchOS 5.0.1 geïnstalleerd.

[ Voor 13% gewijzigd door cranebird op 05-10-2018 14:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
@Dennisweb heb mijn 44mm omgeruild voor een 40mm. Mijn polsen zijn iets dikker/groter dan dat ik op jouw foto zag, maar dan nog steeds dus, de 44mm was echt te groot voor mij.

Leek wel of ik met een soort mini computer (qua grootte dus) om mijn pols rondliep.

Sowieso vind ik bij veel mensen die afgelopen dagen hun nieuwe 44mm Watch online hebben gedeeld op de diverse fora als macrumors en Reddit middels een foto, echt veel te groot.

Ieder uiteraard z'n eigen voorkeur, respect voor dat.

Maar heb bij sommige foto's echt bijna hartelijk kunnen lachen; kleine/dunne polsen en dan bammm! zo'n knoeperd van een 44mm Watch om de pols :+

Maar goed, we zijn van 3,5 inch iPhones jaren terug naar nu 6,5 inch iPhones gegaan. En blijkbaar gaat Apple met de Apple Watch ook naar grotere Watches.

Voor mij persoonlijk moet een Apple Watch een toevoeging zijn, en niet zo overduidelijk aanwezig zijn.

maar nogmaals, ieder z'n ding _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:10
Zijn er eigenlijk mensen die de upgrade van series 3 naar 4 achteraf tegen vinden vallen? Ik twijfel nog tussen series 3 en 4

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:12
Al jaren een iPhone sinds de 3GS, maar nooit aan de AW begonnen tot vandaag. Nu dus in het bezit van een AW4 44 SG Nike+ en aan het uitvogelen hoe alles werkt en welke face / complicaties ik fijn vind.

Ik had gehoopt dat Flitsmeister een app had voor de AW, maar blijkbaar niet meer. Zijn er mensen die dit gebruiken via meldingen? En werkt dat beetje?

@Geert1976 dat geldt natuurlijk ook al voor normale horloges. Als je dan soms die whrist shots ziet met die iele armpjes.. Man man.. De 44mm is perfect voor mij, heb beste polsen blijkbaar.

[ Voor 21% gewijzigd door VidaR-9 op 05-10-2018 15:06 ]

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert22nh
  • Laatst online: 16-10 17:34
Voor mij is de 44 mm nog vrij klein heb ook altijd problemen dat de bandjes te kort zijn, heb nu het sportbandje en zit in het laatste gaatje 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
SalimRMAF schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 12:54:
[...]

Bij mij niet. Mijn watch blijft stil. Doe ik iets verkeerds?
Lijkt me wel, als de instellingen op de Iphone goed staan en je volgt de settings van de Iphone op de watch dan moet alles goed komen!

Bing

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Apple Pay vandaag geactiveerd (bunq bank workaround) op zowel m'n iPhone als m'n Apple Watch Series 4.

Allereerste betaling al gedaan...werkt echt gaaf! :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repsect
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:06
VidaR-9 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 15:04:

Ik had gehoopt dat Flitsmeister een app had voor de AW, maar blijkbaar niet meer. Zijn er mensen die dit gebruiken via meldingen? En werkt dat beetje?
Ik heb de Flitsmeister app gebruikt op de Apple Watch toen deze net uitkwam en dat was verre van een succes. Dus heb destijds de app weer verwijderd. Gewoon Flitsmeister op je iPhone starten en de notificaties doorsturen naar je Apple Watch.

Ikzelf heb overigens mijn iPhone in een telefoonhouder zitten in mijn auto en stuur om die reden de notificaties bewust NIET door naar de Watch, zodat het scherm van m'n iPhone aanspringt bij een melding. Ik heb namelijk niet altijd het geluid van mijn radio/telefoon/bluetooth-verbinding aanstaan in de auto, dus zo valt het het meest op voor mij.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spectre
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 01-10 08:04
Geert1976 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 15:43:
Apple Pay vandaag geactiveerd (bunq bank workaround) op zowel m'n iPhone als m'n Apple Watch Series 4.

Allereerste betaling al gedaan...werkt echt gaaf! :) :)
Hoe heb je dit gedaan? Ik had gevonden dat je met een omweg een Italiaanse kaart kan bestellen, dit heb ik nu geprobeerd maar krijg hem pas rond de 15e geleverd, ben dan net op vakantie helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-10 15:07
Die levertijd klopt niet. Kreeg hem 2 dagen na het bestellen ervan (de Italiaanse)

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Spectre schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 15:52:
[...]

Hoe heb je dit gedaan? Ik had gevonden dat je met een omweg een Italiaanse kaart kan bestellen, dit heb ik nu geprobeerd maar krijg hem pas rond de 15e geleverd, ben dan net op vakantie helaas.
Dinsdagavond de Italiaanse pas aangevraagd, vanochtend in de brievenbus.

En Apple Pay via de bunq bank workaround is al meerdere malen besproken hier ;)

Ff de zoek functie gebruiken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:30
Geert1976 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 14:29:
@Dennisweb heb mijn 44mm omgeruild voor een 40mm. Mijn polsen zijn iets dikker/groter dan dat ik op jouw foto zag, maar dan nog steeds dus, de 44mm was echt te groot voor mij.

Leek wel of ik met een soort mini computer (qua grootte dus) om mijn pols rondliep.

Sowieso vind ik bij veel mensen die afgelopen dagen hun nieuwe 44mm Watch online hebben gedeeld op de diverse fora als macrumors en Reddit middels een foto, echt veel te groot.

Ieder uiteraard z'n eigen voorkeur, respect voor dat.

Maar heb bij sommige foto's echt bijna hartelijk kunnen lachen; kleine/dunne polsen en dan bammm! zo'n knoeperd van een 44mm Watch om de pols :+

Maar goed, we zijn van 3,5 inch iPhones jaren terug naar nu 6,5 inch iPhones gegaan. En blijkbaar gaat Apple met de Apple Watch ook naar grotere Watches.

Voor mij persoonlijk moet een Apple Watch een toevoeging zijn, en niet zo overduidelijk aanwezig zijn.

maar nogmaals, ieder z'n ding _/-\o_
Eens! Ik vond de 44mm ook veel te groot voor mijn pols. Heb toen toch maar voor de 40mm gekozen en totaal geen spijt van. Ik zie inderdaad ook veel foto's van mensen waarbij de pols volledig verdwenen is onder de Watch. Dat is niet mooi, maar het lijkt me ook niet heel comfortabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spectre
Geert1976 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 16:00:
[...]

Dinsdagavond de Italiaanse pas aangevraagd, vanochtend in de brievenbus.

En Apple Pay via de bunq bank workaround is al meerdere malen besproken hier ;)

Ff de zoek functie gebruiken
Ga ik ff doen, stond er bij jou ook een leverdatum voor verder in de toekomst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:12
DjRik schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 15:44:
[...]

Ik heb de Flitsmeister app gebruikt op de Apple Watch toen deze net uitkwam en dat was verre van een succes. Dus heb destijds de app weer verwijderd. Gewoon Flitsmeister op je iPhone starten en de notificaties doorsturen naar je Apple Watch.

Ikzelf heb overigens mijn iPhone in een telefoonhouder zitten in mijn auto en stuur om die reden de notificaties bewust NIET door naar de Watch, zodat het scherm van m'n iPhone aanspringt bij een melding. Ik heb namelijk niet altijd het geluid van mijn radio/telefoon/bluetooth-verbinding aanstaan in de auto, dus zo valt het het meest op voor mij.
Mijn tel ligt op de oplader in de middenarmsteum, dus wil het juist wel op mn AW. Ik ga wel eens zien hoe t werkt..

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Spectre schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 16:08:
[...]

Ga ik ff doen, stond er bij jou ook een leverdatum voor verder in de toekomst?
Jup

Is blijkbaar een standaard gerenegereerd bericht.
Maar binnen 4 dagen in huis dus.

Allerbelangrijkste is wel nadat je je Italiaanse pas hebt aangevraagd, je daadwerkelijke adres daarna terug te zetten naar je echte Nederlandse adres...anders komt je pas dus aan in Italië :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1899
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-10 02:44
Geert1976 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 16:20:
[...]

Jup

Allerbelangrijkste is wel nadat je je Italiaanse pas hebt aangevraagd, je daadwerkelijke adres daarna terug te zetten naar je echte Nederlandse adres...anders komt je pas dus aan in Italië :P
Gaat dit over Bunq? Of is er een andere methode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Martijn1899 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 16:25:
[...]

Gaat dit over Bunq? Of is er een andere methode?
Bunq inderdaad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spectre
Geert1976 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 16:20:
[...]

Jup

Haha ja, dat heb ik meteen gedaan. Is er misschien toch nog hoop dat ik hem net op tijd binnen krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
Even een vraag voor iedereen met Series 4. Raise to Speak werkt bij mij niet en zelfs Apple Support vindt dit heel interessant en wil het waarschijnlijk naar engineering door sturen om te zien of het een bug is. Vraag is: wie wil even testen of onderstaand probleem ook bij hem/haar speelt dan kan ik het doorgeven als ze weer bellen.

Als ik Siri gebruik door op de crown te klikken of door "He Siri" te roepen, kan ik gewoon netjes allerlei dingen vragen. Maar: als ik precies diezelfde vraag stel als ik het via Raise to Speak doe, dan werkt het niet. Mijn commando wordt keurig netjes opgelezen op het scherm, dus het is geen probleem met detectie of waarnemen van mijn vraag. Daarna verdwijnt Siri echter direct zonder antwoord te geven.

Wie kan dit dus even testen door via Raise to Speak te vragen "wanneer is mijn eerste afspraak op maandag". Die doet het namelijk bij mij dus alleen via de crown of he siri. Het gekke is dus dat "wordt het mooi weer vandaag" wel gewoon prima werkt via Raise to Speak.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
DeNachtwacht schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 19:17:
Even een vraag voor iedereen met Series 4. Raise to Speak werkt bij mij niet en zelfs Apple Support vindt dit heel interessant en wil het waarschijnlijk naar engineering door sturen om te zien of het een bug is. Vraag is: wie wil even testen of onderstaand probleem ook bij hem/haar speelt dan kan ik het doorgeven als ze weer bellen.

Als ik Siri gebruik door op de crown te klikken of door "He Siri" te roepen, kan ik gewoon netjes allerlei dingen vragen. Maar: als ik precies diezelfde vraag stel als ik het via Raise to Speak doe, dan werkt het niet. Mijn commando wordt keurig netjes opgelezen op het scherm, dus het is geen probleem met detectie of waarnemen van mijn vraag. Daarna verdwijnt Siri echter direct zonder antwoord te geven.

Wie kan dit dus even testen door via Raise to Speak te vragen "wanneer is mijn eerste afspraak op maandag". Die doet het namelijk bij mij dus alleen via de crown of he siri. Het gekke is dus dat "wordt het mooi weer vandaag" wel gewoon prima werkt via Raise to Speak.
Series 3 hier maar dat werkt hier ook niet :D als ik het via de crown of hey siri doe wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb

Ik heb WatchOS 5.1 Beta 2 en hier werkt Raise to Speak volledig naar behoren op de Series 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69

Idem met de laatste beta op de vier >:)

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repsect
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:06

Ik heb precies hetzelfde. Daarnaast heb ik vaak dat raise to speak helemaal niet werkt, maar dat kan onhandigheid van mij zijn.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
@Dennisweb en @bing69 jullie lijken elkaar tegen te spreken, beide dit geprobeerd op een Series 4 met bèta 2 van watchOS 5.1?

Het valt inderdaad op dat dit dus volgens mij bij iedereen hier met watchOS 5.01 ook speelt. Lijkt dus een bug te zijn.

[ Voor 32% gewijzigd door DeNachtwacht op 05-10-2018 21:07 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
DeNachtwacht schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 21:06:
@Dennisweb en @bing69 jullie lijken elkaar tegen te spreken, beide dit geprobeerd op een Series 4 met bèta 2 van watchOS 5.1?

Het valt inderdaad op dat dit dus volgens mij bij iedereen hier met watchOS 5.01 ook speelt. Lijkt dus een bug te zijn.
Ik heb het meerdere malen geprobeerd. Ik draai mijn pols en breng dan m’n arm zo’n 3 cm van de Watch. Ik krijg Siri dan iedere keer te zien. Als ik vraag: “hoe is het weer”, zegt Siri dat het 12 graden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
Dennisweb schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 21:19:
[...]

Ik heb het meerdere malen geprobeerd. Ik draai mijn pols en breng dan m’n arm zo’n 3 cm van de Watch. Ik krijg Siri dan iedere keer te zien. Als ik vraag: “hoe is het weer”, zegt Siri dat het 12 graden is.
Die werkt bij mij dus ook. Maar "wat is mijn volgende afspraak?" of "wanneer is de volgende wedstrijd van Ajax" werkt niet.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-10 21:50

Hier het zelfde, verdwijnt zonder iets te zeggen, je voelt hem wel trillen...

Edit: Als je zegt 'Hallo' dan praat die wel terug. Denk misschien de manier waarop je iets vraagt/zegt?

[ Voor 4% gewijzigd door Jieve op 05-10-2018 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
DeNachtwacht schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 21:21:
[...]

Die werkt bij mij dus ook. Maar "wat is mijn volgende afspraak?" of "wanneer is de volgende wedstrijd van Ajax" werkt niet.
"Ajax strijdt tegen AZ op zondag om 16:45" Ik heb niks met voetbal, dus is dat het correcte antwoord?

Werkt ook met PSV, bijvoorbeeld. Ik heb het probleem dus nog niet kunnen reproduceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Dennisweb schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 21:44:
[...]

"Ajax strijdt tegen AZ op zondag om 16:45" Ik heb niks met voetbal, dus is dat het correcte antwoord?

Werkt ook met PSV, bijvoorbeeld. Ik heb het probleem dus nog niet kunnen reproduceren.
'Volgende afspraak' werkt ook... Hij zegt niets, maar laat wel wat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Jieve schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 21:46:
[...]

Bij 'volgende afspraak' leest Siri inderdaad niets voor, maar komt het volgende agendapunt wel naar voren. Bij de andere commando's wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
Jieve schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 21:42:
[...]

Hier het zelfde, verdwijnt zonder iets te zeggen, je voelt hem wel trillen...

Edit: Als je zegt 'Hallo' dan praat die wel terug. Denk misschien de manier waarop je iets vraagt/zegt?
Dat is het dus, sommige commando's werken wel (vooral de 'grapjes' naar Siri). Maar heel veel zaken rondom de agenda bijvoorbeeld niet. Of timers enzo. Het valt me dus wel op dat er hier minimaal 4 mensen zijn (@DjRik @Jieve @Verwijderd @SaURoN ) bij wie het ook niet werkt. Is dus echt een bug met Siri icm (Nederlandse) taalpakkettten

[ Voor 16% gewijzigd door DeNachtwacht op 05-10-2018 21:53 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:25
krijgen jullie email notificaties binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
DeNachtwacht schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 21:50:
[...]

Dat is het dus, sommige commando's werken wel (vooral de 'grapjes' naar Siri). Maar heel veel zaken rondom de agenda bijvoorbeeld niet. Of timers enzo. Het valt me dus wel op dat er hier minimaal 4 mensen zijn (@DjRik @Jieve @Verwijderd @SaURoN ) bij wie het ook niet werkt. Is dus echt een bug met Siri icm (Nederlandse) taalpakkettten
Ik denk dat het idd door het Nederlands komt.
Als je zegt 'Tijd' dan zegt de Watch hoe laat het is, zeg je 'Tijdstip' dan opent er een wiki pagina. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeNachtwacht
Jieve schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 22:00:
[...]

Ik denk dat het idd door het Nederlands komt.
Als je zegt 'Tijd' dan zegt de Watch hoe laat het is, zeg je 'Tijdstip' dan opent er een wiki pagina. 8)7
Sowieso, ik heb op advies van de Apple Support pagina al een keer Siri op Engels gezet en zodra je dat doet werken alle commando's wel.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiny Disco
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 17:48
Ik heb het paar dagen terug al gevraagd in dit topic maar geen reactie gehad: sinds OS 5 blijft het locatie icoontje in het control scherm staan terwijl ik locatievoorziening heb uit staan. Hoe komt dit en hebben meer mensen dit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Shiny Disco schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 22:30:
Ik heb het paar dagen terug al gevraagd in dit topic maar geen reactie gehad: sinds OS 5 blijft het locatie icoontje in het control scherm staan terwijl ik locatievoorziening heb uit staan. Hoe komt dit en hebben meer mensen dit ?
Jups hier ook...
Is mijn eerste AW, dus dacht dat het zo hoorde haha 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Jieve op 05-10-2018 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
zal dat walkie-talkie gebeuren uiteindelijk uitbreiden naar ipad/iphone etc? Vooralsnog niemand in mn sociale kringen waarmee ik het kan gebruiken... al is het wel erg makkelijk en handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiny Disco
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 17:48
Jieve schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 22:31:
[...]

Jups hier ook...
Is mijn eerste AW, dus dacht dat het zo hoorde haha 8)7
Bij OS4 was dit niet. Alleen op t moment dat je je locatie aanzette was dat icoontje zichtbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
knakker2 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 22:56:
zal dat walkie-talkie gebeuren uiteindelijk uitbreiden naar ipad/iphone etc? Vooralsnog niemand in mn sociale kringen waarmee ik het kan gebruiken... al is het wel erg makkelijk en handig!
Vandaag even met mn vriendin getest, alleen werkt nog niet helemaal lekker. Ik had geen gesprek ofzo, maar bleef maar een icoontje komen boven in beeld op de AW. En als ik hem niet op heb staan, komt het ook niet binnen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeNachtwacht
Die Walkie Talkie heeft 1 simpele aanpassing nodig; bij de eerste boodschap moet er een delay in zitten en je alleen een bliepje/trilletje om je pols krijgen. Zodra je je watch bekijkt kan het bericht dan afspelen. Nu zit is het eerst wat je eigenlijk standaard moet zeggen "kun je even herhalen wat je net zei want dat hoorde ik niet". Waardoor het meteen niet uitnodigt om het te gebruiken.

Helaas zie ik die aanpassing niet snel gebeuren omdat het hele principe is dat je live tegen elkaar praat en er dus niks wordt opgenomen.

[ Voor 16% gewijzigd door DeNachtwacht op 05-10-2018 23:22 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ansenyi
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:44
Ik ben benieuwd naar het zwarte geweven sportbandje die bij de SG Nike+ zit.

Kan iemand daar een foto van maken?

Ten tweede zou ik graag willen weten of het reflecterende bandje vervelend (afleidend) kan zijn als ik hem op kantoor zou dragen.

To be, or not to be...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
DeNachtwacht schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 21:06:

Ik wel!

Bing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bing69
DeNachtwacht schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 21:21:
[...]

Het zelfde met PSV 8)7

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
Jieve schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 21:46:
[...]

Nee, "even geduld" en dan terug

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
knakker2 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 21:52:
Ja hoor, gebruik wel Airmail.

Bing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bing69
knakker2 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 22:56:
Werkt leuk hoor, mijn vrouw en ik doen het af en toe (walkie Talkie)

Bing

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
@bing69

Kun je je antwoorden volgende keer in 1 post onderbrengen? ipv 5 aparte posts achter elkaar

Tnx!

[ Voor 6% gewijzigd door _Bailey_ op 06-10-2018 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
Geert1976 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 08:09:
@bing69

Kun je je antwoorden volgende keer in 1 post onderbrengen? ipv 5 aparte posts achter elkaar

Tnx!
ja en nee, ik lees de berichten een voor een en reageer daarop. Op dat moment weet ik nog niet wat er nog meer volgt...

Bing

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeNachtwacht
bing69 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 09:03:
[...]

ja en nee, ik lees de berichten een voor een en reageer daarop. Op dat moment weet ik nog niet wat er nog meer volgt...
Je kan dan gewoon op “quote” klikken, alles in dat stuk kopiëren, en in de al eerder geplaatste post editten en dit er onder zetten + je reactie.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23:02
Als je op quote klikt en dan gewoon naar beneden scrolled kan je de rest nog gewoon lezen en indien nodig meerdere berichten quoten :)

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 16:53
Voor de mensen die, net als ik, voor het eerst een Apple Watch hebben en door de bomen het bos niet meer zien lijkt me dit filmpje uiterst nuttig.

YouTube: Best Apps for the Apple Watch Series 4 - Complete App List

Althans, dat verwacht ik. Ik heb het zelf nog niet bekeken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-10 09:51

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

DeNachtwacht schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 09:21:
[...]

Je kan dan gewoon op “quote” klikken, alles in dat stuk kopiëren, en in de al eerder geplaatste post editten en dit er onder zetten + je reactie.
Weet je hou k*t dat gaat op een iPhone of iPad?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deBennie
DeNachtwacht schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 09:21:
[...]

i2Paq schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 14:22:
[...]

bing69 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 09:03:
[...]

Je kunt gewoon 1x op quote drukken en daarna andere berichten erbij in te quoten door bij die berichten weer op ‘quote’ te drukken. Dan heb je aan het eind meerdere berichten gequote. Niks knippen en plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
Is er een mogelijkheid om te bellen met Whatsapp vanaf de Apple Watch 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
mr.JamesBond schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 20:31:
Is er een mogelijkheid om te bellen met Whatsapp vanaf de Apple Watch 4?
Bij mijn weten kun je alleen bellen via Facetime, zolang de andere partij een iPhone heeft komt dit natuurlijk op hetzelfde neer.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!
knakker2 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 21:52:
Ja maar zo vreemd is dat niet toch :)

Werkt het bij jou niet?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
DeNachtwacht schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 21:01:
[...]

Bij mijn weten kun je alleen bellen via Facetime, zolang de andere partij een iPhone heeft komt dit natuurlijk op hetzelfde neer.
Ik heb al ‘gewoon’ gebeld, dus facetime audio is niet de enige variant.

Het probleem is dat de andere partij in het buitenland woont en geen iPhone heeft. Als ik standaard bel moet ik een hoge toeslag betalen. Vanmiddag hebben we gesproken via Whatsapp bellen maar mijn voorkeur had om dit via de Apple Watch te doen, omdat ik ergens mee bezig was en dus niet mijn iPhone in mijn handen wilde hebben.

Klopt het overigens dat Whatsapp helemaal geen Apple Watch app heeft? Ik ontvang wel notificaties op mijn Apple Watch, maar ik kan geen app vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mr.JamesBond schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 21:16:
[...]

Ik heb al ‘gewoon’ gebeld, dus facetime audio is niet de enige variant.

Het probleem is dat de andere partij in het buitenland woont en geen iPhone heeft. Als ik standaard bel moet ik een hoge toeslag betalen. Vanmiddag hebben we gesproken via Whatsapp bellen maar mijn voorkeur had om dit via de Apple Watch te doen, omdat ik ergens mee bezig was en dus niet mijn iPhone in mijn handen wilde hebben.

Klopt het overigens dat Whatsapp helemaal geen Apple Watch app heeft? Ik ontvang wel notificaties op mijn Apple Watch, maar ik kan geen app vinden.
Tot nu toe heeft whatsapp nogsteeds geen app gemaakt voor de watch.. berichten krijg je wel binnen doordat het gewoon notificaties zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

i2Paq schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 14:22:
[...]

Valt toch wel mee? Gewoon op acties drukken en dan quote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
bing69 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 08:05:
[...]

Ja hoor, gebruik wel Airmail.
3rd party app?

De stock mail app schijnt een bug te hebben, Krijg dus helemaal niets aan notificaties binnen terwijl ze dus wel sneaky binnensluipen (moet dan elke keer ook de app openen)

Airmail maar even bekijken,.. als Gmail ermee binnen te halen is is het interessant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooyco
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 24-08 14:04
Verwijderd schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 21:19:
[...]

Tot nu toe heeft whatsapp nogsteeds geen app gemaakt voor de watch.. berichten krijg je wel binnen doordat het gewoon notificaties zijn.
Je kunt het proberen met Watchchat, werkt bij mij geweldig.

[ Voor 3% gewijzigd door rooyco op 06-10-2018 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snelle.jelle
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 21-12-2023
Iemand hier die de originele link bracelet van Apple gebruikt op de watch ? Ben benieuwd naar ervaringen met deze band.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
Snelle.jelle schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 22:06:
Iemand hier die de originele link bracelet van Apple gebruikt op de watch ? Ben benieuwd naar ervaringen met deze band.
Is deze nog verkrijgbaar? Ik kan het niet vinden in de Apple Store...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snelle.jelle
mr.JamesBond schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 22:16:
[...]

Is deze nog verkrijgbaar? Ik kan het niet vinden in de Apple Store...
Ja hoor is nog te bestellen bij Apple:

https://www.apple.com/nl/...75fa4a5e3a0ba247d268b5872

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
Thanks!

Zo’n mooi bandje, zo’n hoge prijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snelle.jelle
mr.JamesBond schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 22:22:
[...]

Thanks!

Zo’n mooi bandje, zo’n hoge prijs...
Ja is ook zo, vandaag de silver rvs watch binnen gekregen en beetje aan het oriënteren voor een rvs bandje. De Milanese loop geprobeerd maar deze trekt m’n haren uit haha 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
6 uur gebruik
1 dag - 18 uur standby

26% batterij over....

Denk dat dat toch wel iets is om beetje blij van te worden, nietwaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
Ik heb een Series 2 gehad met Space Black Link Bracelet. Erg mooi bandje en ziet er nu nog steeds als nieuw uit. Ga binnenkort voor m'n Series 4 een zilverkleurige Link Bracelet halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ja, erg fijne band :)
Snelle.jelle schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 22:28:
[...]

Ja is ook zo, vandaag de silver rvs watch binnen gekregen en beetje aan het oriënteren voor een rvs bandje. De Milanese loop geprobeerd maar deze trekt m’n haren uit haha 8)7
Dat had ik ook altijd. Gek genoeg went het en heb ik er nu geen last meer van.

Ss met Milanese blijft mijn favoriet met de Classic Buckle (die eruit is :( ) als fijne tweede.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
rooyco schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 21:53:
[...]

mooie tip!

thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-10 17:38
Ik dacht even dat ik fout zat hier omdat het hier alleen maar over accessoires gaat de laaatste berichtjes.

Maar de laatste tijd moet ik extreem veel moeite doen voor actieve minuten en de calorieën.
Dus daar men met series 4 dat heel snel krijgt lijkt te krijgen heb ik met series 3 daar juist meer moeite mee.
Hebben hier mensen ook ervaring mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010

pdavie2311

Live life to the fullest..

Hier ook erop gezet..handig..typen ook nog wel te doen..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:57
Snelle.jelle schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 22:28:
[...]

Das kwestie van 1-2 weken wennen, daarna merk je het niet meer of gebeurd het niet meer, een van de 2 iig :P

Heb het zelf ook gehad met mijn eerste schakelbandje, sindsdien kan ik alles dragen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
even met Carrot Weather in de weer (pun intended) geweest...en dan wat lopen pielen met de complicatie op 1 van de Watch faces te krijgen..

man...man....man, hoezo totale gebruiksONgemak.

Je moet bijna Scheikunde hebben gestudeerd om al die instellingen door te lopen en dan lukt het nog niet.
En dat voor €5,49 :X en wil je alle functies mag je daarbovenop ooknog eens voor een monthly/yearly subscription betalen.

Deze app gaan we weer gauw refunden via iTunes 8)7 8)7

had deze weather app via Reddit; daar word ie helemaal de hemel ingeprezen

[ Voor 9% gewijzigd door _Bailey_ op 07-10-2018 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:55
Geert1976 schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 11:03:
even met Carrot Weather in de weer (pun intended) geweest...en dan wat lopen pielen met de complicatie op 1 van de Watch faces te krijgen..

Je moet bijna Scheikunde hebben gestudeerd om al die instellingen door te lopen en dan lukt het nog niet.
En dat voor €5,49 :X en wil je alle functies mag je daarbovenop ooknog eens voor een monthly/yearly subscription betalen.

deze was ook goed, toen het nog een eenmalige aankoop was, maar nu te duur en maand abbo, heb ik deze er ook snel vanaf gegooid (iPhone), maar zou voor de watch wel leuk zijn, maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-09 15:57
Gisteren mijn Apple Watch Nike+ 44mm met gewoven sportbandje mogen ophalen.

Wat een verademing dat nieuwe scherm, vergelijkingen hoef ik echt niet te maken, sinds ik altijd de series 0 heb gedragen. Dit is een verschil van dag en nacht.

Enige wat ik mis/kwijt ben is de tijdreisfunctie, de zoekfunctie in de app laat de instelling zien, echter is deze weg wanneer je er op klikt. Zonde dat deze functie van standaard naar weggestopt, naar verwijderd is gegaan.
Geert1976 schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 11:03:

Goed om te weten! Wil ook graag een goede en uitgebreide weerapp hebben voor op de Watch. Deze leek erg fijn te zijn..

[ Voor 46% gewijzigd door Novarion op 07-10-2018 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rooyco schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 21:53:
[...]

Dat is waar. Maar helaas heeft whatsapp geen eigen app..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
Verwijderd schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 13:07:
[...]

Dat is waar. Maar helaas heeft whatsapp geen eigen app..
WhatsAppen kun je prima doen via Siri voor de korte berichten. Ik zou niet weten waarom ik zou willen priegelen op een 1,2 inch schermpje om een tekst in te fruttelen, terwijl ik in mijn broekzak een device heb waarmee dat allemaal 10x sneller gaat.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:02
Als ik snel iets wil terug melden gebruik ik altijd dicteren in Whatsapp (ook via de AW). Dat werkt verbluffend goed.

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
DeNachtwacht schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 13:18:
[...]

WhatsAppen kun je prima doen via Siri voor de korte berichten. Ik zou niet weten waarom ik zou willen priegelen op een 1,2 inch schermpje om een tekst in te fruttelen, terwijl ik in mijn broekzak een device heb waarmee dat allemaal 10x sneller gaat.
Ik wil bellen via Whatsapp naar het buitenland. Doe dat soms liever via Apple Watch dan ruim twintig minuten mijn iPhone Xs Max vasthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Ik vind dicteren (Speech to text) op mijn Apple Watch (Series 4) vreemd genoeg vele malen beter werken, dan op mijn iPhone XS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
Hoe werkt dat Raise to Speak precies? Als ik mijn Apple Watch naar mijn mond beweeg, doet Siri niets. Hé Siri werkt daarentegen verbluffend goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
mr.JamesBond schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 13:50:
Hoe werkt dat Raise to Speak precies? Als ik mijn Apple Watch naar mijn mond beweeg, doet Siri niets. Hé Siri werkt daarentegen verbluffend goed
Er zit een bug in de Nederlandse taal lijkt het. Zie hiervoor een aantal posts terug van mij. Vervolgens bleken 4 anderen er hier ook last van te hebben. Sommige commando's doen het trouwens wel, een aantal zaken, vooral rondom herinneren, afspraken en agenda zaken, werkt niet.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
DeNachtwacht schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 14:11:
[...]

Er zit een bug in de Nederlandse taal lijkt het. Zie hiervoor een aantal posts terug van mij. Vervolgens bleken 4 anderen er hier ook last van te hebben. Sommige commando's doen het trouwens wel, een aantal zaken, vooral rondom herinneren, afspraken en agenda zaken, werkt niet.
Oh oke, goed om te weten. Gelukkig werkt Hé Siri wel super goed, dus dat scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansenyi
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:44
Novarion schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 12:12:
Gisteren mijn Apple Watch Nike+ 44mm met gewoven sportbandje mogen ophalen.
Heeft u de zwarte?

Indien ja, wat zijn uw ervaringen wat betreft de quote hieronder?
Ansenyi schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 01:37:

Ten tweede zou ik graag willen weten of het reflecterende bandje vervelend (afleidend) kan zijn als ik hem op kantoor zou dragen.

To be, or not to be...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeNachtwacht schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 13:18:
[...]

Ik heb niet perse een app er voor nodig ik gebruik ook gewoon siri/praat systeem alleen voor de mensen die het graag willen heeft whatsapp niks uitgebracht. Zo bedoelde ik dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-09 15:57
Ansenyi schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 14:35:
[...]

Heeft u de zwarte?

Indien ja, wat zijn uw ervaringen wat betreft de quote hieronder?

[...]
Yes, ik heb de zwarte.
Dik tevreden mee, erg mooi en comfortabel. Alles behalve vervelend of té reflecterend, ik zou het persoonlijk niet geloven als mensen dit als afleidend ervaren.
Wat foto's: https://imgur.com/a/STKjBcT
Ansenyi schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 01:37:

Zie hierboven! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soppyscroll
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-10 22:08
Is er op een 1 of andere manier mogelijk dat ik spotify gebruik op mijn Apple watch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeNachtwacht
Soppyscroll schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 19:07:
Is er op een 1 of andere manier mogelijk dat ik spotify gebruik op mijn Apple watch?
Enige muziekspeler die (vooralsnog) offline muziek kan downloaden naar de Apple Watch is de music app van Apple zelf. Je kan echter wel gewoon controls doen (harder/zachter, forward/backward, skip, pause, play). vanaf je Apple Watch.

youtube.com/@hisrep

Pagina: 1 ... 74 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires
Voor WatchOS 7:
[watchOS 7] - Ervaringen en discussie

En verder specifiek voor de nieuwe modellen:
[Apple Watch SE] - Ervaringen en discussie
[Apple Watch Series 6] - Ervaringen en discussie