• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:47
Scrtz schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 13:30:
[...]

Sommige mensen zijn zo overdreven bang voor een beetje beschadiging.. het is en blijft een verbruiksartikel..
Ik denk dat i2Paq prima voor zichzelf kan antwoorden.

The devil is in the details.

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-10 09:51

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Scrtz schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 13:30:
[...]

Sommige mensen zijn zo overdreven bang voor een beetje beschadiging.. het is en blijft een verbruiksartikel..
Dat is de reden.

Een AW S3 is op zich een prima horloge om mee te sporten en andere activiteiten te doen zonder de angst de S4 te beschadigen of te verliezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:47
i2Paq schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 13:57:
[...]

Dat is de reden.

Een AW S3 is op zich een prima horloge om mee te sporten en andere activiteiten te doen zonder de angst de S4 te beschadigen of te verliezen.
€300 uitgeven om iets van €430 goed te houden, wat voor sporten doe je dan dat je bang bent dat je je horloge beschadigt of kwijtraakt?

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-10 14:57
Gewoon lekker gebruiken joh, het leven is al kort genoeg. Zijn ergere dingen dan een krasje op je Watch of iPhone. Het is ook geen rolex die voor altijd waarde vast houdt.

• Jackssonss
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-09 11:38
Mijn schoonzus is onderweg naar Chicago en zou een Apple Watch 4 kunnen meenemen. Zijn er meer mensen die hun AW in Amerika hebben gekocht, en wat zijn jullie ervaringen?
mr.JamesBond schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 11:55:
[...]

Heb je dan ook een app op je Apple Watch waarop je snel kan aangeven wat je doet en hoe zwaar je het doet?

Het aansturen van muziek is inderdaad fijn, maar ik sport met iemand anders samen. Dan vind ik het asociaal om muziek in te hebben. Echter, op de fiets lijkt het me wel een uitkomst om muziek en podcasts aan te sturen.
Dat lijkt me ook ideaal. Nu houd ik het niet bij omdat het zo’n gedoe is met pen en papier en ik mijn telefoon niet bij me heb tijdens het sporten.

Update: ik heb een aantal apps gevonden zoals Gymatic en Gymaholic, maar dat is gebaseerd op een abonnement van $4,99 per maand of $29,99 per jaar. Nogal prijzig. Iemand ervaringen met zo’n app?

[ Voor 75% gewijzigd door Jackssonss op 29-09-2018 17:25 ]

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:15
Zo. Ik heb de 40 mm Space Black sinds vandaag. Ik had eerst de 44 mm besteld, maar ben blij dat ik toch voor de 40 mm ben gegaan. Die past mij perfect. De 44 was toch te groot geweest. Het is mijn eerste horloge ooit. Ik vind grote horloges niet mooi. Dus prima zo :)

Vind het indrukwekkend wat 'ie allemaal kan en hoe up-to-date notificaties zijn. Apps waren ook meteen gesynchroniseerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:53
Kwam er net achter dat de podcast app automatisch alle podcasts download, nou kan dat snel oplopen als je een aantal podcasts volgt. Bij mij nam de app 7GB in en zat de watch bijna vol. Schijnbaar neemt watchOS 3,3GB in want ik zie dat er maar 12,7GB bruikbaar is. Je kan deze ruimte weer terugwinnen door in de apple watch app op je iphone naar podcast te gaan en downloaden op aangepast te zetten, je kan nog per podcast kiezen of je die wel wil downloaden. Net maar even allemaal uitgezet aangezien ik nooit podcasts van mijn horloge luister maar gewoon vanaf mijn iphone.

• Camo
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12:18
Jackssonss schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 15:50:
Mijn schoonzus is onderweg naar Chicago en zou een Apple Watch 4 kunnen meenemen. Zijn er meer mensen die hun AW in Amerika hebben gekocht, en wat zijn jullie ervaringen?

[...]

Dat lijkt me ook ideaal. Nu houd ik het niet bij omdat het zo’n gedoe is met pen en papier en ik mijn telefoon niet bij me heb tijdens het sporten.

Update: ik heb een aantal apps gevonden zoals Gymatic en Gymaholic, maar dat is gebaseerd op een abonnement van $4,99 per maand of $29,99 per jaar. Nogal prijzig. Iemand ervaringen met zo’n app?
Op mijn iPhone gebruik ik 'Strong' in de gym mogelijk is daar ook wel een apple watch app voor?
Is ook gratis tot een x aantal schema's volgens mij.

• Jackssonss
Camo schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 21:57:
[...]

Op mijn iPhone gebruik ik 'Strong' in de gym mogelijk is daar ook wel een apple watch app voor?
Is ook gratis tot een x aantal schema's volgens mij.
Ja, die is er inderdaad. Ziet er goed uit. Wat betaal je daarvoor, als ik vragen mag?

• Mozart
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:49
Jackssonss schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 15:50:
Mijn schoonzus is onderweg naar Chicago en zou een Apple Watch 4 kunnen meenemen. Zijn er meer mensen die hun AW in Amerika hebben gekocht, en wat zijn jullie ervaringen
Ik heb er eergisteren een gekocht in Orlando. Het jaar ervoor had ik in Orlando ook al een Apple watch gekocht. Toen een series 2 en nu dus de 4. Werkt prima, totaal geen probleem.

PSN: PcDCch

• Camo
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12:18
Jackssonss schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 22:20:
[...]

Ja, die is er inderdaad. Ziet er goed uit. Wat betaal je daarvoor, als ik vragen mag?
Ik heb tot nu toe de free gebruikt anders is het 6 euro per maand / 33 euro per jaar.

• Jackssonss
@
Mozart schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 22:32:
[...]

Ik heb er eergisteren een gekocht in Orlando. Het jaar ervoor had ik in Orlando ook al een Apple watch gekocht. Toen een series 2 en nu dus de 4. Werkt prima, totaal geen probleem.
Nice. En wat doe je dan met de lader? Scheelde het veel qua prijs? Fijne vakantie nog!

• Mozart
Jackssonss schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 22:36:
@
[...]

Nice. En wat doe je dan met de lader? Scheelde het veel qua prijs? Fijne vakantie nog!
Het is gewoon een USB lader met een andere stekker. Als je nog iets hebt liggen kun je de watch lader daar gewoon op aansluiten.
Ik heb $459 inclusief belasting betaald. Omgerekend is dat €395 of zo dus het is de moeite waard. Wel moest ik hem online kopen en kiezen voor ophalen in de winkel. Zonder dat lukte het niet, ze zijn heel erg populair :)

• Jackssonss
Mozart schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 22:49:
[...]

Het is gewoon een USB lader met een andere stekker. Als je nog iets hebt liggen kun je de watch lader daar gewoon op aansluiten.
Ik heb $459 inclusief belasting betaald. Omgerekend is dat €395 of zo dus het is de moeite waard. Wel moest ik hem online kopen en kiezen voor ophalen in de winkel. Zonder dat lukte het niet, ze zijn heel erg populair :)
Dat kan ook inderdaad, maar ik zou er dan eentje moeten kopen. Wel de moeite inderdaad.

• Mozart
Jackssonss schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 22:52:
[...]

Dat kan ook inderdaad, maar ik zou er dan eentje moeten kopen. Wel de moeite inderdaad.
Of je koopt een verloopt van Amerikaanse stekker naar Nederlandse, die zijn niet zo duur.

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-10 21:50
Iemand die mij kan helpen met 1Password werkend te krijgen op de Watch...
Ik heb echt alle stappen meerdere malen doorlopen, iPhone & Watch uit en aangezet, maar nog steeds geen wachtwoord te zien op de Watch.
Melding: 'Add items for 1Password on your iPhone', daaronder 'Requiers Apple Watch Passcode'.

[ Voor 7% gewijzigd door Jieve op 29-09-2018 23:01 ]

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:23
Je hebt in de 1Password app, bij verschillende wachtwoorden ingesteld dat deze op de Apple Watch zichtbaar moeten zijn? En je hebt een passcode op je Apple Watch ingesteld?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Jieve
Rivanov schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 23:02:
Je hebt in de 1Password app, bij verschillende wachtwoorden ingesteld dat deze op de Apple Watch zichtbaar moeten zijn? En je hebt een passcode op je Apple Watch ingesteld?
Ja, die optie heb ik ingeschakeld in 1Password op de iPhone en ik heb een pincode op de Watch.
Heb ook de Pro 1Password.

[ Voor 3% gewijzigd door Jieve op 29-09-2018 23:07 ]

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-10 21:05
Werkt Siri een beetje goed bij jullie als he wat zegt op je Watch? Til op om te spreken staat aan maar hij doet het vaker niet dan wel. Je moet de Watch toch kantelen en naar je mond toe houden en dan spreken? De ene keer werkt het wel, en de andere niet... bij jullie ook?

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:32
cypress3d schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 23:17:
Werkt Siri een beetje goed bij jullie als he wat zegt op je Watch? Til op om te spreken staat aan maar hij doet het vaker niet dan wel. Je moet de Watch toch kantelen en naar je mond toe houden en dan spreken? De ene keer werkt het wel, en de andere niet... bij jullie ook?
Ik wilde die vraag ook net gaan stellen hier. Als het werkt is het perfect maar vaak doet het niks.

Ik vermoed dat dit ook met batterij niveau van mijn iPhone te maken heeft; zodra deze onder de 20% zit lijkt Siri raise to speak het niet meer te doen. Klopt dit?

youtube.com/@hisrep

• haakjesluiten
cypress3d schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 23:17:
Ja heb ik ook af en toe, je moet ook gelijk beginnen met praten nog voor het scherm aangaat heb ik gemerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:55
De Watch 4 lijkt snachts met de theaterstand aan een stuk gevoeliger dan mn ouder series 1. Ik draagbde watch al dik een jaar snachts om mn slaapritme te logeen en heb nu met de 4 de afgelopen 2 nachten al een aantal keer gehad dat ik wakker werd van het scherm wat aan stond. En dan niet zacht aan via draaien aan de crown, maar echt volleidg aan. Dat kan dus alleen als je de crown indrukt. Hebben anderen hier daar ook ‘last’ van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
Ik probeerde te whatsappen via de watch door te zeggen “WhatsApp pietje “tweakers is gaaf” maar vervolgens dropt de watch meteen terug naar de wijzerplaat. Gebeurt me met meer Siri commando’s. Meer mensen last van?

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 10-10 20:30
Crazyanz schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 21:19:
Kwam er net achter dat de podcast app automatisch alle podcasts download, nou kan dat snel oplopen als je een aantal podcasts volgt. Bij mij nam de app 7GB in en zat de watch bijna vol. Schijnbaar neemt watchOS 3,3GB in want ik zie dat er maar 12,7GB bruikbaar is. Je kan deze ruimte weer terugwinnen door in de apple watch app op je iphone naar podcast te gaan en downloaden op aangepast te zetten, je kan nog per podcast kiezen of je die wel wil downloaden. Net maar even allemaal uitgezet aangezien ik nooit podcasts van mijn horloge luister maar gewoon vanaf mijn iphone.
Welke app gebruik je hiervoor, de standaard podcast app? Ik heb het op de watch nog niet offline werkend namelijk

Het is weer bijna September 2026 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Laatst online: 16-10 21:05
DeNachtwacht schreef op zondag 30 september 2018 @ 10:10:
Ik probeerde te whatsappen via de watch door te zeggen “WhatsApp pietje “tweakers is gaaf” maar vervolgens dropt de watch meteen terug naar de wijzerplaat. Gebeurt me met meer Siri commando’s. Meer mensen last van?
Net zo hier, maar als je he Siri zegt pakt ie meer commando’s. WhatsApp sturen lukt mij ook niet, je commando staat wel in het scherm van de Watch maar hij springt idd terug naar de wijzerplaat.

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vishan07
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16:29
Jieve schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 23:04:
[...]

Ja, die optie heb ik ingeschakeld in 1Password op de iPhone en ik heb een pincode op de Watch.
Heb ook de Pro 1Password.
Het is niet zo dat alle wachtwoorden op je watch komen, je dient bij elk account individueel de optie add to Apple Watch aan te klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiny Disco
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-10 17:48
Wat mis ik nou aan de Apple Watch series 1 als je deze tegenover de series 4 legt? Je hebt een groter scherm maar dat komt alleen mooi uit de verf als je bredere polsen hebt. Er zit een tikje in de digital crown maar als je die uitzet heb je eigenlijk gewoon de crown van een series 1(hartfilmpje is niet beschikbaar in Nederland en ben bang dat dat ook nooit beschikbaar zal komen) gps maar ik gebruik mijn TomTom om te sporten

En daar houd het eigenlijk toch wel allemaal een beetje mee bij op?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:57

Toppe

Oké ✅

Shiny Disco schreef op zondag 30 september 2018 @ 13:03:
Wat mis ik nou aan de Apple Watch series 1 als je deze tegenover de series 4 legt? Je hebt een groter scherm maar dat komt alleen mooi uit de verf als je bredere polsen hebt. Er zit een tikje in de digital crown maar als je die uitzet heb je eigenlijk gewoon de crown van een series 1(hartfilmpje is niet beschikbaar in Nederland en ben bang dat dat ook nooit beschikbaar zal komen) gps maar ik gebruik mijn TomTom om te sporten

Wat is het verschil tussen een 3GS en een Xs Max? Behalve het maatje, design en snelheid 7(8)7

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
cypress3d schreef op zondag 30 september 2018 @ 12:05:
[...]

Net zo hier, maar als je he Siri zegt pakt ie meer commando’s. WhatsApp sturen lukt mij ook niet, je commando staat wel in het scherm van de Watch maar hij springt idd terug naar de wijzerplaat.
Kortom dit is een bug van de raise to speak functionaliteit? Of heeft dit een specifieke reden.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:10

pdavie2311

Live life to the fullest..

Toppe schreef op zondag 30 september 2018 @ 13:12:
[...]

Wat is het verschil tussen een 3GS en een Xs Max? Behalve het maatje, design en snelheid 7(8)7
Inderdaad...tjonge...

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Vishan07 schreef op zondag 30 september 2018 @ 12:19:
[...]

Het is niet zo dat alle wachtwoorden op je watch komen, je dient bij elk account individueel de optie add to Apple Watch aan te klikken.
Dat heb ik gedaan, maar ik heb even op de forum van 1Password gekeken, meer mensen hebben dit issue...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiny Disco
Toppe schreef op zondag 30 september 2018 @ 13:12:
[...]

Wat een rare reactie. Een 3GS is al 10 jaar oud, tussen de series 1 en 4 zitten maar slechts 2 jaar.

Op de ontbrekende GPS functie na vind ik de verschillen niet bepaalt revolutionair tussen de series 1 en 4. De grootste toevoegingen (mobiele netwerk en gezondheidsfuntie zoals hartfilmpje) zijn niet beschikbaar. Alle andere functies heb ik op mijn series 1 ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:43

Klopt helemaal :)
Ben van de 0 naar de 4 gegaan.
Heb inmiddels weer dezelfde watchface als ik eerder had.
ECG is leuk, maar werkt idd nog niet. Dus het is gewoon weer notificaties ontvangen en muziekvolume aanpassen voor mij.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Greetoz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:59
Shiny Disco schreef op zondag 30 september 2018 @ 15:36:
[...]

Wat een rare reactie. Een 3GS is al 10 jaar oud, tussen de series 1 en 4 zitten maar slechts 2 jaar.

Op de ontbrekende GPS functie na vind ik de verschillen niet bepaalt revolutionair tussen de series 1 en 4. De grootste toevoegingen (mobiele netwerk en gezondheidsfuntie zoals hartfilmpje) zijn niet beschikbaar. Alle andere functies heb ik op mijn series 1 ook.
Niemand verplicht je toch om te upgraden? Soms wil iemand iets nieuws, de nieuwe AW schijnt wel weer stuk sneller te zijn, groter scherm is mooier etc. Soms koopt iemand ook een grotere TV, gewoon omdat hij een nieuwe TV wil, ook al werkt de oude nog prima, dan is er ook niks anders behalve de maat...

Snap de kritiek op mensen die upgraden niet zo goed? Of misschien was het verbazing..

https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiny Disco
Greetoz schreef op zondag 30 september 2018 @ 17:16:
[...]

Niemand verplicht je toch om te upgraden? Soms wil iemand iets nieuws, de nieuwe AW schijnt wel weer stuk sneller te zijn, groter scherm is mooier etc. Soms koopt iemand ook een grotere TV, gewoon omdat hij een nieuwe TV wil, ook al werkt de oude nog prima, dan is er ook niks anders behalve de maat...

Snap de kritiek op mensen die upgraden niet zo goed? Of misschien was het verbazing..
Tuurlijk wil iedereen een keer iets nieuws. Waar mij het ook gaat:

Een paar posts hierboven zegt iemand: “ Met de Apple Watch series 4 kan je zoveel doen”

Dan denk ik: precies hetzelfde als op de series 1, 2 en 3. Wat functies betreft is de series 4 er in Nederland nauwelijks op vooruit gegaan terwijl de prijs wel omhoog schiet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz

Nouja bredere polsen valt ook wel mee, zo groot is die 44mm nu ook weer niet. Ik ben maar 1.70, 26 jaar oud en weeg zon 75kg ofzo dus mijn polsen zullen eerder smal dan breed zijn en de 44mm past meer dan prima. Denk voor vrijwel elke man past de 44mm makkelijk. De randen zijn ook minder he, dus de watch zelf is amper groter geworden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeNachtwacht
Shiny Disco schreef op zondag 30 september 2018 @ 18:02:
[...]

Tuurlijk wil iedereen een keer iets nieuws. Waar mij het ook gaat:

Een paar posts hierboven zegt iemand: “ Met de Apple Watch series 4 kan je zoveel doen”

Dan denk ik: precies hetzelfde als op de series 1, 2 en 3. Wat functies betreft is de series 4 er in Nederland nauwelijks op vooruit gegaan terwijl de prijs wel omhoog schiet
de redenering klopt alleen maar half want wat de watch zo duur en beter maakt is toch voorál her grotere scherm en een veel snellere dual Core processor. Dat zijn beide dingen die je dag in dag uit merkt, voor mij was dat reden genoeg om vanaf de series 2 te upgraden.

Zo’n cardiogram is 1x een leuk speeltje en daarna raak je het nauwelijks meer aan, tenzij je met hartklachten zit. Het is trouwens ook helemaal niet gezegd dat die ECG de Europese unie overslaat. Zou mij niet verbazen dat dit gewoon met wat vertraging ook hier wordt ingevoerd.

En dan heb je nog cellular, van die hype snap ik vooralsnog helemáál niets. Ik heb altijd een smartphone in mijn zak dus dat nooit nodig, tenzij ik sport. En dan wil ik helemaal niet bereikbaar zijn want dan sport ik ;). Muziekje synct offline naar de watch dus daar is het ook niet voor nodig. Kortom; ik snap de hype niet en daarbovenop is het met €10 per maand extra ook nog behoorlijk duur.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakker2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-10 16:25

Posts zoals die van jou laten mij doen beseffen dat ik idioot bezig ben; wachten op een 4 terwijl ik nooit een AW (of uberhaupt een horloge) heb gehad. Het is alleen maar hebberigheid het nieuwste te moeten hebben. Het enige - als ik even pauzeer en logisch ga redeneren - is het iets grotere scherm.. verder vraag ik me af of ik niet compleet dwaas en suf bezig ben continue allerlei shops in de gaten te houden of ze voorraad hebben ( ik wil niet pre-orderen)

Met de 3 zou je ook gewoon prima kunnen knutselen, en helemaal als je zoals ik;
-niet sport
-niet geintereseery bent in je hartritme
-amper tot geen muziek luistery
-alleen maar notificaties/tijd/berichtjes ermee wil bekijken/sturen.

320 eur voor een 42mm, morgen in huis, tov 460 eur, 44mm, nog minimaal een maand wachten oid,.. met alleen maar een milimetertje scherm extra.. (en ok, hij werkt wat sneller door een processor upgrade)

zucht..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Nu online
knakker2 schreef op zondag 30 september 2018 @ 20:42:
[...]

Posts zoals die van jou laten mij doen beseffen dat ik idioot bezig ben; wachten op een 4 terwijl ik nooit een AW (of uberhaupt een horloge) heb gehad. Het is alleen maar hebberigheid het nieuwste te moeten hebben. Het enige - als ik even pauzeer en logisch ga redeneren - is het iets grotere scherm.. verder vraag ik me af of ik niet compleet dwaas en suf bezig ben continue allerlei shops in de gaten te houden of ze voorraad hebben ( ik wil niet pre-orderen)

-niet sport

320 eur voor een 42mm, morgen in huis, tov 460 eur, 44mm, nog minimaal een maand wachten oid,.. met alleen maar een milimetertje scherm extra.. (en ok, hij werkt wat sneller door een processor upgrade)

zucht..
Je moet niet alleen naar het formaat van de kast kijken. De kast is 2mm groter geworden, maar Apple heeft ook de bezels van het scherm kleiner gemaakt, waardoor het verschil in schermgrootte maar liefst 32% is. Dat is duidelijk te merken en ik ben dan ook blij dat ik van de S3 naar de S4 gegaan ben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

MelvinW schreef op zondag 30 september 2018 @ 20:52:
[...]

Je moet niet alleen naar het formaat van de kast kijken. De kast is 2mm groter geworden, maar Apple heeft ook de bezels van het scherm kleiner gemaakt, waardoor het verschil in schermgrootte maar liefst 32% is. Dat is duidelijk te merken en ik ben dan ook blij dat ik van de S3 naar de S4 gegaan ben.
Helemaal eens! Ik ook van de 3 naar de 4 en de 3 zag er t.o.v. de 4 ineens verouderd uit..Echt blij met de overstap!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
En daarom is er voor iedereen wat wils en de series 3 dus nog te koop voor diegene die niet 400+ wil spenderen. Prima toch? Dat overtuigen is zo onnodig, laat iedereen toch lekker kopen wat die wil.

En idd dat scherm, ziet er zoveel beter en geslaagder uit, imo voor iedereen waard om naar te upgraden of die extra 100 euro aan uit te geven. Als je de 4 bent gewend vind je de 0-3 series ineens zo’n ‘onding’

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:22
Ik vind de S4 gewoon veel mooier dan voorgaande modellen simpelweg om hoe het scherm nu geïntrigeerd is met die ronde hoekpunten. Er zit nu veel meer eenheid in het geheel. Ook in het OS. Het maakt dat de ruimte beter besteed is en de Watch dus minder lomp. Ik zeg het wat gechargeerd want ik ben wel altijd tevreden geweest met de S0 en S3 die ik had.

Ik las het al ergens en ik vind zelf ook: de S4 is hoe de eerste Apple Watch had moeten zijn, en dat doet voor mij de voorgaande modellen vergeten. Kijk bij de iPhone heeft Apple met de X weer een nieuwe standaard gezet, maar de iPhone 7 of 8 zou ik budgettechnisch nog wel aanbevelen omdat dat doorontwikkelde producten zijn. Bij de Apple Watch daarentegen zou ik zeggen dat de S4 de update is die de serie nodig heeft om volwassen te zijn. En om die reden zou ik een S2 of S3 niet zo snel meer aanbevelen. Goed beter iets dan niets en als je voor minder geld de Apple Watch wilt proberen is daar wat voor te zeggen, maar weet dan dat de S4 weer een stap vooruit is.

Edit: ik deed 10 min over het typen dus er is wat overlap met wat hierboven geschreven is :p

[ Voor 4% gewijzigd door swv op 30-09-2018 21:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
swv schreef op zondag 30 september 2018 @ 21:18:
Ik vind de S4 gewoon veel mooier dan voorgaande modellen simpelweg om hoe het scherm nu geïntrigeerd is met die ronde hoekpunten. Er zit nu veel meer eenheid in het geheel. Ook in het OS. Het maakt dat de ruimte beter besteed is en de Watch dus minder lomp. Ik zeg het wat gechargeerd want ik ben wel altijd tevreden geweest met de S0 en S3 die ik had.

Ik las het al ergens en ik vind zelf ook: de S4 is hoe de eerste Apple Watch had moeten zijn, en dat doet voor mij de voorgaande modellen vergeten. Kijk bij de iPhone heeft Apple met de X weer een nieuwe standaard gezet, maar de iPhone 7 of 8 zou ik budgettechnisch nog wel aanbevelen omdat dat doorontwikkelde producten zijn. Bij de Apple Watch daarentegen zou ik zeggen dat de S4 de update is die de serie nodig heeft om volwassen te zijn. En om die reden zou ik een S2 of S3 niet zo snel meer aanbevelen. Goed beter iets dan niets en als je voor minder geld de Apple Watch wilt proberen is daar wat voor te zeggen, maar weet dan dat de S4 weer een stap vooruit is.

Edit: ik deed 10 min over het typen dus er is wat overlap met wat hierboven geschreven is :p
Dit idd en wat je dan vaak ziet is dat mensen eerst voor geld besparen gaan, het goedkopere model proberen en uiteindelijk toch wel heel graag het nieuwere/duurdere model willen. Dan hebben ze dus spijt en/of verkopen ze hun product en kopen ze de nieuwste en zijn ze onder de streep nog steeds duurder uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakker2
Moet zeggen dat het voor iemand die wel iPhones/iPads in bezit heeft, maar nog nooit dus een AW heeft gehad en eigenlijk wel geinteresseerd is vanwege de mooie integratie-mogelijkheden bij Apple produkten,dat alle bovengenoemde argumenten wel sterk en overtuigend zijn om een S4 te pakken en de 3 links te laten liggen. Sneller, een (32%!) groter scherm, voor die 100 piek extra is het imo het wel waard,..

Wat resteert is de rechtvaardiging vinden er zoveel geld voor neer te leggen, kijkent naar hoe iemand (in dit geval ik) het gebruikt. Niet sporten/geen ECG interesse/geen muziek ... toch functies waar iemand zoiets als dit voor zou kopen. Of het het waard is alleen voor notificaties/bellen/berichten/tijd, das een interne strijd met mijzelf waar niemand over kan adviseren.

In ieder geval wel duidelijk dat ik voor de 4 ga, had de 3 al in CB winkelmandje,.. er snel uit gehaald :)

[ Voor 5% gewijzigd door knakker2 op 30-09-2018 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
Verstandige keus. Ik zie op mijn series 4 nooit meer laadschermen, op de series 3 zag je dat toch nog wel regelmatig als ik de reviews moet geloven. Hét verschil tussen normaal gebruiken of een ‘net niet’ gevoel.

Ik heb even een andere vraag; heel vreemde bug. Mijn agenda’s staan op match iPhone maar ik zie bij normale instellingen dan elke afspraak er dubbel in staan. Als ik op mijn iPhone alle agenda’s uit zet, is mijn agenda op de iPhone keurig leeg maar op de watch staan alle afspraken er dan nog steeds 1x in. Gister zowel mijn iPhone als watch naar fabrieksinstellingen gereset en dit blijft. Is dit een bug of staat er bij mij toch iets fout? Álle agenda’s staan dus uit op de iPhone en ik zie daar ook niets in de agenda... wat kan het zijn?

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Voor de mensen hier boven mij; werken jullie allemaal bij de marketing afdeling van Apple ofzo? :P

Nu wil ik ook wel zo'n Series 4, denk ik.
Heb heel even een Series 3 gehad, maar werd er niet echt warm van...

En nou kappuh met die Series 4 op te hemelen! >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
Geert1976 schreef op zondag 30 september 2018 @ 21:56:
Voor de mensen hier boven mij; werken jullie allemaal bij de marketing afdeling van Apple ofzo? :P

Nu wil ik ook wel zo'n Series 4, denk ik.
Heb heel even een Series 3 gehad, maar werd er niet echt warm van...

En nou kappuh met die Series 4 op te hemelen! >:)
Ik vind dan wel weer dat als de S3 jou niet weet te overtuigen een S4 dat ook niet zal doen, tenzij toevallig schermformaat en snelheid een rol speelde om de S3 weer weg te doen. Al was de S3 eigenlijk nog best prima wat snelheid betreft.

Maargoed jij hebt de Apple Watch tweedehands geprobeerd als ik dat goed onthouden heb. Dat is best een prima idee om te kijken of het wat voor je is. Ik sta er dan wel zo in dat als je eenmaal geld uitgeeft voor een nieuwe, de S4 de betere keuze is zoals ik al duidelijk had gemaakt. Of de S3 moet voor een echt leuke nieuwprijs op de kop te tikken zijn. Maar nu volgen winkels nog de Apple adviesprijzen wat ik zo snel even zie en dan vind ik dat de S4 ook nog redelijk binnen handbereik ligt om te overwegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-10 21:02
O we kunnen nog wel even doorgaan met ophemelen hoor. Ik ben ook van series 3 naar 4 gegaan, hoofdzakelijk vanwege het betere gebruik van het scherm. De infograaf wijzerplaten zijn echt super in mijn ogen. De extra snelheid merk ik niet zo, maar de touch is wel veel beter/gevoeliger wat in sommige gevallen een nadeel zou kunnen zijn.

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakker2
en alle AW4 gebruikers hier doen aan sport? Iemand die dat dus totaaal niet doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
Ik doe niet aan sport, maar vind het wel leuk en nuttig om een beetje bij te houden hoe veel (in de praktijk dus te weinig naar mijn smaak) ik beweeg.

Is trouwens Bluetooth 5.0 nog een argument voor de S4? Ik weet niet precies welk voordeel ik daar nu uit haal, maar zal ongetwijfeld helpen wanneer de Watch en iPhone (8 of recenter) met elkar praten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
swv schreef op zondag 30 september 2018 @ 22:20:
[...]

Ik vind dan wel weer dat als de S3 jou niet weet te overtuigen een S4 dat ook niet zal doen, tenzij toevallig schermformaat en snelheid een rol speelde om de S3 weer weg te doen. Al was de S3 eigenlijk nog best prima wat snelheid betreft.

Maargoed jij hebt de Apple Watch tweedehands geprobeerd als ik dat goed onthouden heb. Dat is best een prima idee om te kijken of het wat voor je is. Ik sta er dan wel zo in dat als je eenmaal geld uitgeeft voor een nieuwe, de S4 de betere keuze is zoals ik al duidelijk had gemaakt. Of de S3 moet voor een echt leuke nieuwprijs op de kop te tikken zijn. Maar nu volgen winkels nog de Apple adviesprijzen wat ik zo snel even zie en dan vind ik dat de S4 ook nog redelijk binnen handbereik ligt om te overwegen.
Zodra de 44mm een beetje fatsoenlijk op voorraad is bij Apple, ga ik 't wellicht weer proberen.
Ook uitgelezen kans om mijn hardlopen weer eens wat serieuzer op te pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
knakker2 schreef op zondag 30 september 2018 @ 22:24:
en alle AW4 gebruikers hier doen aan sport? Iemand die dat dus totaaal niet doet?
Ik, op af en toe eens sporadisch hardlopen na. Die ‘ringetjes dichtkrijgen’ en weet ik wat kijk ik ook allemaal nooit na, alle meldingen daarvan staan uit. Gaat mij vooral om de looks van de aw4 icm de infograph face, notificaties, remote app en de hartslag vind ik wel geinig, zeker met spannende potjes CSGO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiny Disco
knakker2 schreef op zondag 30 september 2018 @ 20:42:
[...]

-niet sport

zucht..
Ik denk dat de meeste in dit topic wel een soort van eigenwijze hebberigheid heeft. Je bent fan van een bepaald merk, als dat merk dan nieuwe producten uitbrengt , probeer dan je hand maar eens op de knip te houden.

Ik ben niet zo zeer een Apple fan, ik vind wel de gebruikerservaring waanzinnig. De kwaliteit in hardware en software spat er vanaf, of je nou een eerdere of de nieuwste generatie in bezit hebt.

Tevens moeten mensen nu toch echt wel gaan stoppen met de Apple Watch “ iWatch “ te noemen. Ik was gisteren in de Amac in Breda , komt er een dame van middelbare leeftijd op hoge poten binnen met de mededeling dat ze de nieuwste “ iWatch “ wilde passen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• swv
Shiny Disco schreef op zondag 30 september 2018 @ 22:58:
[...]

Ik denk dat de meeste in dit topic wel een soort van eigenwijze hebberigheid heeft. Je bent fan van een bepaald merk, als dat merk dan nieuwe producten uitbrengt , probeer dan je hand maar eens op de knip te houden.

Ik ben niet zo zeer een Apple fan, ik vind wel de gebruikerservaring waanzinnig. De kwaliteit in hardware en software spat er vanaf, of je nou een eerdere of de nieuwste generatie in bezit hebt.

Tevens moeten mensen nu toch echt wel gaan stoppen met de Apple Watch “ iWatch “ te noemen. Ik was gisteren in de Amac in Breda , komt er een dame van middelbare leeftijd op hoge poten binnen met de mededeling dat ze de nieuwste “ iWatch “ wilde passen
Nou ik vind het bij de Apple Watch net even wat anders hoor dan hebberigheid. Tuurlijk speelt het een rol want ik had in mijn geval ook de S3 kunnen houden als het echt nodig was. Kijk van de S0 t/m S3 waren de stapjes elk jaar klein. Steeds hetzelfde maar dan elke keer een beetje sneller, betere speakers, waterdichter en uiteindelijk GPS en LTE. Ik zal vast nog wat vergeten zijn maar Apple heeft vooral op OS gebied lopen dwalen over wat de Apple Watch nou eigenlijk moest worden. Van de S0 naar de S3 heb ik upgraden pas de moeite gevonden omdat de S0 bijna ondoenlijk traag werd/was. Plus in een keer was ik voorzien van de hiervoor genoemde functies.

Van de S3 naar de S4 ervaar ik eigenlijk weer een bijna zo grote stap als dat ik had van de S0 naar de S3. Deels komt het door het uiterlijk, maar deels is de S4 inwendig ook helemaal op de schop gegaan en dus met verbeterde componenten. Wat niet wil zeggen dat de S3 in functionaliteit onder doet voor de S4. Dus in die zin snap ik de twijfels wel. Ik kan alleen niet na een week zeggen wat ik merk van een nieuwe gyroscoop, bluetooth 5, nieuwe hartslagsensor. Ik heb geen referentie deze verbeteringen te beoordelen. Wat wel meteen zichtbaar was, was (komt ie weer) het scherm, de dualcore processor en luidere speaker en daarmee samenhangend een betere en naadlozere ervaring met watchOS. Betere argumenten heb ik niet voor de S4: het is ook een onbeschrijflijk gevoel. Zodra je ‘m aanzet klopt het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18-10 15:12
Ik stap voornamelijk over van de S0 SS naar de S4 SS omdat ik sowieso waterdichtheid wil hebben + groter scherm met natuurlijk een betere processor. Voor de rest vond ik de Series 1,2 en 3 niet echt upgradewaardig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
swv schreef op zondag 30 september 2018 @ 23:52:
[...]
Van de S3 naar de S4 ervaar ik eigenlijk weer een bijna zo grote stap als dat ik had van de S0 naar de S3. Deels komt het door het uiterlijk, maar deels is de S4 inwendig ook helemaal op de schop gegaan en dus met verbeterde componenten. Wat niet wil zeggen dat de S3 in functionaliteit onder doet voor de S4. Dus in die zin snap ik de twijfels wel. Ik kan alleen niet na een week zeggen wat ik merk van een nieuwe gyroscoop, bluetooth 5, nieuwe hartslagsensor. Ik heb geen referentie deze verbeteringen te beoordelen. Wat wel meteen zichtbaar was, was (komt ie weer) het scherm, de dualcore processor en luidere speaker en daarmee samenhangend een betere en naadlozere ervaring met watchOS. Betere argumenten heb ik niet voor de S4: het is ook een onbeschrijflijk gevoel. Zodra je ‘m aanzet klopt het gewoon.
Eens! Ik heb nooit een Apple Watch gehad. Nog nooit een horloge gedragen. Met veel geluk een AW4 zaterdagmorgen eentje besteld bij Amac en ‘s middags al opgehaald.

Ik ben echt onder de indruk van dit apparaatje. Het voelt echt of het je iPhone completer maakt. Als ik ‘m niet om heb (vanwege updates) merk ik wel dat ik het mis. Met andere woorden: de AW4 is een blijvertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-10 12:46
Ik gebruik sinds kort de Timelapse van Parijs als achtergrond op mijn iWatch.
Echter sinds een paar dagen blijft Parijs in de nacht hangen.

Is dat bij jullie ook? Of gaat er iets niet goed.

Vind wel een mooi systeem dat de tijd in beeld realtime moet zijn

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Worden de overige posts hier wel gelezen? Of leest men alleen datgene dat ze zelf posten? (soms gebeurt dat ook nog niet..) ER BESTAAT GEEN iWatch!!!! Stop dat ding zo te noemen aub....

Thanx..;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeNachtwacht
swv schreef op zondag 30 september 2018 @ 22:28:
Is trouwens Bluetooth 5.0 nog een argument voor de S4? Ik weet niet precies welk voordeel ik daar nu uit haal, maar zal ongetwijfeld helpen wanneer de Watch en iPhone (8 of recenter) met elkar praten ;)
Volgens mij is het alleen een verder bereik en hogere transmissiesnelheid. Op zich leuk, maar niet heel hard nodig zou ik zelf denken. Met mijn iPhone SE en Bluetooth 4.2 merk ik eigenlijk nooit bereikproblemen. Qua batterijduur maakt het volgens mij niks.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:55
DeNachtwacht schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 08:32:
[...]

Volgens mij is het alleen een verder bereik en hogere transmissiesnelheid. Op zich leuk, maar niet heel hard nodig zou ik zelf denken. Met mijn iPhone SE en Bluetooth 4.2 merk ik eigenlijk nooit bereikproblemen. Qua batterijduur maakt het volgens mij niks.
Was het niet zo dat Bluetooth 5.0 ook veel zuiniger is, en dat redelijk wat accu power spaart ?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-10 13:24
swv schreef op zondag 30 september 2018 @ 22:20:
[...]

Sommige hebben een horloge andere niet. Ik heb de hele Pebble serie doorlopen en de watch 0,3 en nu 4.
Je houdt er van of niet. Ik in ieder geval wel maar ik ga anderen niet afzeiken of verplichten om een smartwatch te kopen.
Ik en mijn vrouw (allebei 65+) vinden het heerlijk!! ;)

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
absrnd schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 08:51:
[...]

Was het niet zo dat Bluetooth 5.0 ook veel zuiniger is, en dat redelijk wat accu power spaart ?
Dit dacht ik me inderdaad ook te herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:55
bing69 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 09:19:
[...]

Sommige hebben een horloge andere niet. Ik heb de hele Pebble serie doorlopen en de watch 0,3 en nu 4.
Je houdt er van of niet. Ik in ieder geval wel maar ik ga anderen niet afzeiken of verplichten om een smartwatch te kopen.
Klopt het dan ook dat valdetectie al standaard bij jullie beiden al aanstaat ?
er werd gemeld dat bij 65+ deze automatisch aan staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
absrnd schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 09:41:
[...]

Klopt het dan ook dat valdetectie al standaard bij jullie beiden al aanstaat ?
er werd gemeld dat bij 65+ deze automatisch aan staat.
We zijn beiden nog niet gevallen, maar het knopje stond inderdaad aan. Maar dat heb je net zo snel zelf gedaan. Mijn vrouw heeft een serie 3 dus zonder....

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
Scrtz schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 09:35:
[...]

Dit dacht ik me inderdaad ook te herinneren.
Maar dat is alleen een voordeel als je een iPhone 8 of nieuwe hebt toch? (aangezien de telefoon het ook moet ondersteunen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Greetoz schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 10:28:
[...]

Maar dat is alleen een voordeel als je een iPhone 8 of nieuwe hebt toch? (aangezien de telefoon het ook moet ondersteunen).
Ja klopt, geen idee vanaf welke iPhone BT 5.0 er is bijgekomen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• haakjesluiten
Nu al paar keer gehad dat ik werd gebeld met links mijn telefoon opneem en begin te praten waarop siri vrolijk van uit mijn horloge speakers door mijn gesprek heen begint te blerren: Ik begrijp je niet en zegt u het maar :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Volgens mij is de Series 4 toch iets minder krasbestendig dan de Series 2, 1,5 jaar met Series 2 gedaan en geen enkel krasje... loop nu 1 week met de Series 4 en kom er net achter dat er al een forse kras op t scherm zit... toch jammer :(

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:44
Als ik het zo lees hierboven ben ik bijzonder met mijn S0. Doet het nog prima. :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:43

m0nk

16-09-2003 15.15

DennusB schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 15:12:
Volgens mij is de Series 4 toch iets minder krasbestendig dan de Series 2, 1,5 jaar met Series 2 gedaan en geen enkel krasje... loop nu 1 week met de Series 4 en kom er net achter dat er al een forse kras op t scherm zit... toch jammer :(
Klote.. Die van mij is gelukkig nog puntgaaf.. Heb maar wel AppleCare+ aangeschaft vorige week.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greetoz
DennusB schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 15:12:
Dit kan natuurlijk ook gewoon pech zijn. Ik geloof niet dat ze opeens minder hard glas zouden gebruiken bij een nieuwe versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
Laatst had iemand het er over om meerdere talen of zo te gebruiken op de watch. Hier staat een artikel hoe het zou kunnen: http://www.idownloadblog....-language-on-apple-watch/

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
bing69 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 09:19:
[...]

Ik weet niet precies hoe ik de vierde zin nou moet opvatten in relatie tot wat ik geschreven heb aan het adres van @Geert1976, maar Geert en ik draaien hier al een tijd mee en ik 'ken' hem zo onderhand goed genoeg in zijn liefde voor mooie gadgets dat ik een gericht advies geven wel aandurf. En daarbij is Geert ook wel af en toe een draaikont in zijn aankoopgedrag :9. Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen :+

Van mij mag iedereen kopen wat ie wilt. Een reactie zoals de mijne ben ik nog niet echt tegengekomen hier in dit topic. Iemand die vanaf de zijlijn meeleest dan wel mee discussieert heeft nu meer argumenten en meningen om uit te kiezen over de aankoop van een S3 of S4 om deze beter tegen elkaar af te kunnen wegen. Dat ik wat stellig beweer dat ondanks de lagere prijs van de S3 de S4 nog steeds een betere koop is blijft nog steeds een mening en geen feit.

Fijn dat jullie samen gelukkig zijn met de 4 :) Wellicht vindt @Geert1976 dat geluk toch nog.

Peace out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
swv schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 19:43:
[...]

Ik weet niet precies hoe ik de vierde zin nou moet opvatten in relatie tot wat ik geschreven heb aan het adres van @Geert1976, maar Geert en ik draaien hier al een tijd mee en ik 'ken' hem zo onderhand goed genoeg in zijn liefde voor mooie gadgets dat ik een gericht advies geven wel aandurf. En daarbij is Geert ook wel af en toe een draaikont in zijn aankoopgedrag :9. Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen :+

Van mij mag iedereen kopen wat ie wilt. Een reactie zoals de mijne ben ik nog niet echt tegengekomen hier in dit topic. Iemand die vanaf de zijlijn meeleest dan wel mee discussieert heeft nu meer argumenten en meningen om uit te kiezen over de aankoop van een S3 of S4 om deze beter tegen elkaar af te kunnen wegen. Dat ik wat stellig beweer dat ondanks de lagere prijs van de S3 de S4 nog steeds een betere koop is blijft nog steeds een mening en geen feit.

Fijn dat jullie samen gelukkig zijn met de 4 :) Wellicht vindt @Geert1976 dat geluk toch nog.

Peace out
Wanneer komt jouw eerste boek uit? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
Sinds 5 werkt hij steeds mijn laatste hartslag balkje niet meer bij... Erg irritant...

Nog meer die daar last van hebben?

Herstarten werkt meestal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-10 09:06
Op mn werk heb ik een S3 42mm gekregen. Komt hopelijk morgen binnen... ben heel benieuwd hoe het bevalt. Ik ben activitytrackers onderhand wel gewend en was erg gecharmeerd van het Garmin ecosysteem, maar ja - als krijgertje sla ik het niet af natuurlijk. Ik heb een iPhone (6), iPad en MacBook Pro. Alleen jammer dat die MBP (2012 pre-Retina) geen auto-unlock met de Watch ondersteunt....

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
Geert1976 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 19:47:
[...]

Wanneer komt jouw eerste boek uit? :>
Geen geduld voor om te schrijven. Beetje snacken én af en toe wat zin en onzin uitkramen in dit topic is voldoende :z

Maar ik meen het hoor: Als je van de 3 niet warm wordt (ik ga dan uit van functionaliteit) dan weet ik niet of de 4 wel overtuigd. En dat is goed bedoeld advies. Ga je inderdaad hardlopen weer oppakken dan kan ik mij helemaal voorstellen dat je wel een praktisch nut hebt gevonden. Hoe ideaal is dat dat je alleen met je Watch en geliefde AirPods erop uitgaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Even een vraagje. Sinds dit weekend een 3 overgenomen. Ik moet eerlijk bekennen dat ik al niet meer zonder kan. Maar ik had gister een issue. Tijdens fietstocht zag ik dat op een moment hartslag niet gemeten werd en later zag ik dat hij ook een lager aantal km aangeeft in het rapport dan werkelijk. Is dat iets wat jullie ook wel eens hebben, alsof hij een km geen gps heeft gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unconnected
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:41
joffrey19 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 07:35:
Even een vraagje. Sinds dit weekend een 3 overgenomen. Ik moet eerlijk bekennen dat ik al niet meer zonder kan. Maar ik had gister een issue. Tijdens fietstocht zag ik dat op een moment hartslag niet gemeten werd en later zag ik dat hij ook een lager aantal km aangeeft in het rapport dan werkelijk. Is dat iets wat jullie ook wel eens hebben, alsof hij een km geen gps heeft gehad.
Hartslag heb ik ook met mijn nylon bandje (zit denk ik niet strak genoeg), maar niet met een sportsband. Met wielrennen doe ik die dus altijd om. Maar dat met die km die zoek is had ik precies dit weekend ook! Het stuk dat ik standaard fiets is 8.3km en was ineens 7.22. Maar hetzelfde stuk 's avonds weer terug zat weer op 8.3. Super bizar :? Ook stotterde op de heenweg mijn airpods (wat ik echt nog nooit gehad heb) en op de terugweg niet meer. Een of andere solar flare afgelopen dagen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:30
joffrey19 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 07:35:
Check je kaart in de Activities app. Als je een stippellijn ziet, heeft ie daar geen GPS fix gehad.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Sluuz schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 08:15:
[...]

Check je kaart in de Activities app. Als je een stippellijn ziet, heeft ie daar geen GPS fix gehad.
Ow ja ik zie t nu, was vlak bij een rechtstuk dus viel eerst niet op. Gekke is dat hij daar ook geen hartslag had dus was toch even een error op de watch. Is dat misschien een 5,01 bug of gebeurt dit vaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:30
Kan aan zoveel liggen. Heb je hem wel strak om op je pols zitten? Misschien was hij een stuk verschoven en zat hij meer op je bot met de sensor oid? Met fietsen heb je sowieso wat meer trillingen waardoor de OHR vaak wat minder accuraat is (is bij alle OHR horloges zo).

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
morgen komt mijn 44mm Silver Sportloop binnen, nu zie en lees ik her en der op internet dat die Apple Watches zeer eenvoudig en vrij snel al krassen geeft.

Ook las ik hier ergens iets over clear plex van de MediaMarkt, een zeer dun beschermlaagje voor op het scherm van de Watch.

Wie gebruikt de Watch but naked en wie gooit er zo'n ultra dun beschermlaagje als clear plex overheen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
Geert1976 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:51:
morgen komt mijn 44mm Silver Sportloop binnen, nu zie en lees ik her en der op internet dat die Apple Watches zeer eenvoudig en vrij snel al krassen geeft.

Ook las ik hier ergens iets over clear plex van de MediaMarkt, een zeer dun beschermlaagje voor op het scherm van de Watch.

Wie gebruikt de Watch but naked en wie gooit er zo'n ultra dun beschermlaagje als clear plex overheen?
Ik gebruik 'm nu sinds zaterdag naked, maar ik heb de 40mm Space Gray met Sportband. Ik wil wel een screen protector, maar die waren er bij de Amac nog niet. Ik ga zaterdag naar Duitsland. Misschien daar bij de Mediamarkt eens informeren naar een Clear Plex.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz

Geert, jij wil je vrouw toch ook niet alleen maar met kleren aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dytzox
  • Laatst online: 04-12-2023
Het krassen valt mij erg mee, na 10 maanden gebruik (Iwatch 3) is er eigenlijk nog niet iets echt zichtbaar.
Dit was na het aanzien van enkele weken ook voor mij de reden er geen beschermlaagje op te plaatsen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slaut
  • Registratie: December 2014

Ik heb deze: https://www.spigen.com/pr...-case?variant=30077083329
Ik ben soms onhandig, sla met m'n polsen/watch tegen muren aan, moet vaak in PC racks sleutelen e.d., dus ben hier erg blij mee. Enige is dat het aan/uit knopje zo stug wordt, dat ik hem niet gebruik. Nooit de watch zonder case gebruikt, dus weet ook niet of anderen deze knop wel gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-10 06:41
Dytzox schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:09:
Het krassen valt mij erg mee, na 10 maanden gebruik (Iwatch 3) is er eigenlijk nog niet iets echt zichtbaar.
Dit was na het aanzien van enkele weken ook voor mij de reden er geen beschermlaagje op te plaatsen.
Mijn watch 0 is zelfs nog kras-loos.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Scrtz schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:03:
[...]

Geert, jij wil je vrouw toch ook niet alleen maar met kleren aan?
I like my women naked

:9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-10 21:02
xoniq schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:23:
[...]

Mijn watch 0 is zelfs nog kras-loos.
Zelfde voor mij. Mijn series 0 en 3 zijn allemaal krasloos. Draag hem altijd en let er niet op. Ik ken mensen met zo'n protector maar vind dat opvallend lelijk.

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toevallig, had deze morgen een gelijkaardig verhaal op het werk. Collega zijn series 4 is na een weekend toch al zichtbaar 'beschadigd'. Het is echt alsof deze reeks gevoeliger is voor krasjes dan de voorgaande.

Dit komt van iemand die zijn iPhone Xs Max op release had en hem pas 2 dagen later heeft geopend omdat de hoes er nog niet was 8)7

Ikzelf begin dan opnieuw te twijfelen om er eentje te halen, mag volgend jaar op de 2de hands markt ook wel nog wat opbrengen en zelf zou ik nooit een bekrast toestel kopen.

Blijft wel een verbruiksvoorwerp natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 14:47:
Toevallig, had deze morgen een gelijkaardig verhaal op het werk. Collega zijn series 4 is na een weekend toch al zichtbaar 'beschadigd'. Het is echt alsof deze reeks gevoeliger is voor krasjes dan de voorgaande.

Dit komt van iemand die zijn iPhone Xs Max op release had en hem pas 2 dagen later heeft geopend omdat de hoes er nog niet was 8)7

Ikzelf begin dan opnieuw te twijfelen om er eentje te halen, mag volgend jaar op de 2de hands markt ook wel nog wat opbrengen en zelf zou ik nooit een bekrast toestel kopen.

Blijft wel een verbruiksvoorwerp natuurlijk...
Een ongelukje is al snel gebeurd en als je Watch dan ergens tegen aan knalt is de kans groot dat je er een kras op krijgt. Een screenprotector zelf vind ik spuuglelijk en neem liever AppleCare+ voor mijn Apple Watch. De kosten daarvan zijn niet heel hoog en als je dan toch een flinke beschadiging krijgt zijn de kosten voor vervanging veel lager.

Ik heb overigens nog nooit een krasje op mijn Apple Watch gehad en heb elk model tot nu toe gehad. Heb wel altijd een Stainless Steel Apple Watch gehad en het glas daarvan is wel beter dan de Sport-edities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiny Disco
Ik heb nu bijna een jaar de series 1, zit nog geen enkel krasje op de kast terwijl ik hem elke dag draag en regelmatig met het horloge ergens tegenaan stoot(weliswaar zachtjes) Het scherm is ook nog volledig krasvrij.

Collega van mij heeft de SS series 2 en die is aardig bekrast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
de ervaringen zijn dus zeer gemixed, bij de 1 hoef je er alleen naar te kijken en dan is de Watch al bekrast en bij de ander zie je na 1 of 2 jaar nog geen enkel krasje
(uitgaande van de aluminium modellen)

bijzonder, deze 2 uitersten... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Nu online
Nieuwe wijzerplaten in watchOS 5.1 b2:

Afbeeldingslocatie: https://cdn.macrumors.com/article-new/2018/09/applewatchcolor-800x557.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 16:07
Geert1976 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 18:14:
de ervaringen zijn dus zeer gemixed, bij de 1 hoef je er alleen naar te kijken en dan is de Watch al bekrast en bij de ander zie je na 1 of 2 jaar nog geen enkel krasje
(uitgaande van de aluminium modellen)

bijzonder, deze 2 uitersten... :+
Waar hoor jij bij, Geert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Gamblers
  • Laatst online: 10:58
Sinds het weekend een watch 3 in bezit, helemaal gelukkig ermee. Echter 1 probleem waar ik niet uit kom. Als ik een bericht binnen krijg in de berichtenapp doet mijn horloge wel ping, maar mijn telefoon niets. Kan ik ergens instellen dat ie op beide een meldingsgeluid geeft ?

Console Guy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
zo, net ff met bunq (bank) in de weer geweest, account aangemaakt/bankrekening geopend en een italiaanse kaart aan laten maken en deze zal binnen een weekje bezorgd worden hier thuis (NL).

Zodra de kaart thuid bezorgd is; het 1 en ander wijzigen (oa regio) op de iPhone en bunq pas activeren et voila: heerlijk Apple Pay gebruiken hier in Nederland.

Geloof dat ik dit vooralsnog het gaafste ga vinden aan m'n nieuwe Apple Watch series 4

[ Voor 23% gewijzigd door _Bailey_ op 02-10-2018 20:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
  • Nu online
Geert1976 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 20:02:
zo, net ff met bunq (bank) in de weer geweest, account aangemaakt/bankrekening geopend en een italiaanse kaart aan laten maken en deze zal binnen een weekje bezorgd worden hier thuis (NL).

Zodra de kaart thuid bezorgd is; het 1 en ander wijzigen (oa regio) op de iPhone en bunq pas activeren et voila: heerlijk Apple Pay gebruiken hier in Nederland.

Geloof dat ik dit vooralsnog het gaafste ga vinden aan m'n nieuwe Apple Watch series 4
Apple Pay met Apple Watch is geweldig. Zonder twijfel één van de beste features van een Apple Watch. Gebruik het zelf ook dagelijks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:16
Jammer dat het EUR 7,99 kost (premium bunq) om hiervan gebruik te maken.
Pagina: 1 ... 72 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires
Voor WatchOS 7:
[watchOS 7] - Ervaringen en discussie

En verder specifiek voor de nieuwe modellen:
[Apple Watch SE] - Ervaringen en discussie
[Apple Watch Series 6] - Ervaringen en discussie