Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
Geert1976 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 08:51:
even een crosspost vanuit he iPhone XS Ervaringen topic, aangezien de inhoud ervan ook juist betrekking heeft op de Apple Watch:

Wel bijzonder, minder dan 1 week na de release van de XS (Max) zijn vrijwel alle kleur/opslag varianten nu al ruim 24 uur prima verkrijgbaar voor pickup bij 1 van de 3 Nederlandse Apple Stores.
Kan me geen geen eerdere iPhone release voor de geest halen die zo makkelijk was als deze.

Kan 4 dingen betekenen:

- niemand moet die Xs en Xs Max hebben ;)
- de stock is dit jaar goed op orde vergeleken met voorgaande jaren (lijkt me op zich sterk, kijkend naar hoeveel verschillende kleuren en opslag Xs en Xs Max er nu zijn itt tot bijv afgelopen jaar met de iPhone X)
- merendeel van de iPhone bezitters zijn nog prima tevreden met hun huidige iPhone (6/6S/7/8/X)
- men wacht op de release van het ''budget'' model komend maand, de Xr

1 ding is zeker; struin de diverse (buitenlandse) fora/techsites af en je merkt echt dat er zeer weinig buzz is dit jaar omtrent de nieuwe iPhones.

Zeer benieuwd hoe Apple komend jaar die buzz terugkrijgt zoals deze was afgelopen jaar tijdens de
iPhone X.

De buzz ligt dit jaar overduidelijk bij de Apple Watch Series 4.
Echt knap hoe Apple van een Apple Watch, wat in 1ste instantie toch als een soort van niche product werd gezien, nu een absolute bestseller is geworden voor Apple.
Inmiddels zijn de levertijden van de Series 4 al zo'n ruim 5 weken nu.
Wellicht is het telefoon tijdperk een klein beetje over en ga we zo langzamerhand naar het bellen op je pols (ooit eens een mooi plaatsje gezien van een dunne armband die dan de rest van je telefoon projecteert op je arm). Uiteraard nog toekomst muziek echter denk ik dat we de meeste en beste innovaties wel gehad hebben op telefoongebied. Ik verwacht geen hele grote buzz meer.. Wel op je arm :)

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:55
harm12nl schreef op donderdag 27 september 2018 @ 09:49:
[...]

Wellicht is het telefoon tijdperk een klein beetje over en ga we zo langzamerhand naar het bellen op je pols (ooit eens een mooi plaatsje gezien van een dunne armband die dan de rest van je telefoon projecteert op je arm). Uiteraard nog toekomst muziek echter denk ik dat we de meeste en beste innovaties wel gehad hebben op telefoongebied. Ik verwacht geen hele grote buzz meer.. Wel op je arm :)
Ik denk eerder dat de verbeteringen (snelle chip, huge scherm) voor velen die bij de vorige versies nog twijfels hadden die push is om een apple watch te kopen.

• thomastvd
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04:24
Ik heb beide topics doorzocht (levertijden) maar ik was tegen een link aangelopen die ik niet meer terug kan vinden.

Het was een site waar foto's geplaatst werden van Apple watches om de pols. Ik had daar namelijk een paar leuke kleurstellingen gezien. Heb m sinds gister ook dus wil nu wat leuke bandjes gaan scoren.

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-10 09:51

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

De standaard weer-App. op je iPhone kan niet werken met "huidige locatie", enkel met opgegeven locaties.

Juist deze App geeft info weer op je Watchface die ik handig vindt (temp/bewolking of zon).

Welke (betaalde) weer-App. doet dit ook maar heeft mede de "huidige locatie" setting?

• Snelle.jelle
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 21-12-2023
thomastvd schreef op donderdag 27 september 2018 @ 11:32:
Ik heb beide topics doorzocht (levertijden) maar ik was tegen een link aangelopen die ik niet meer terug kan vinden.

Het was een site waar foto's geplaatst werden van Apple watches om de pols. Ik had daar namelijk een paar leuke kleurstellingen gezien. Heb m sinds gister ook dus wil nu wat leuke bandjes gaan scoren.
Bedoel je deze ?

https://forums.macrumors....le-watch.1872015/page-352

• thomastvd
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04:24
Thx! Kopen jullie altijd originele bandjes of zijn er ook kwalitatief goede alternatieven?

• Snelle.jelle
thomastvd schreef op donderdag 27 september 2018 @ 11:37:
[...]

Thx! Kopen jullie altijd originele bandjes of zijn er ook kwalitatief goede alternatieven?
Ik koop altijd orginele bandjes van Apple 🙂

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:30
thomastvd schreef op donderdag 27 september 2018 @ 11:37:
[...]

Lees even de topicwarning (rood vlak).
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires

PSN: Sluuz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10 11:37

The Inquisitor

Greetings weaklings

i2Paq schreef op donderdag 27 september 2018 @ 11:35:
De standaard weer-App. op je iPhone kan niet werken met "huidige locatie", enkel met opgegeven locaties.

Juist deze App geeft info weer op je Watchface die ik handig vindt (temp/bewolking of zon).

Welke (betaalde) weer-App. doet dit ook maar heeft mede de "huidige locatie" setting?
CARROT weather?

https://www.iculture.nl/a...ather-apple-watch-review/

Maar de standaard weer app toont toch ook altijd huidige locatie?

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Bedankt voor de link naar de review!

Ik lees inderdaad dat deze compatibel is met iWatch Complicaties, maar deze zijn (nog) niet compatibel met de Infograph watchface.
Hierdoor kan hij (nog) niet wat ik zoek.

Wel lees ik dat steeds meer Apps. compatibel worden gemaakt om te werken met de nieuwe Infograph watchface.
Maar de standaard weer app toont toch ook altijd huidige locatie?
Nope.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rayparlour
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-05 13:30
Als je locatieservices aan hebt staan voor de standaard weer app, laat hij wel degelijk het weer zien op je huidige locatie

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-10 21:50
Nou, ik heb de SP 44mm aangeschaft, zijn er nog Apps die je echt moet hebben of die echt handig zijn voor de Watch? Dit is mn eerste Apple Watch! :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:35
Jieve schreef op donderdag 27 september 2018 @ 13:58:
Nou, ik heb de SP 44mm aangeschaft, zijn er nog Apps die je echt moet hebben of die echt handig zijn voor de Watch? Dit is mn eerste Apple Watch! :D
De Google app zou voor jou handig kunnen zijn 8)

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

rayparlour schreef op donderdag 27 september 2018 @ 13:50:
Als je locatieservices aan hebt staan voor de standaard weer app, laat hij wel degelijk het weer zien op je huidige locatie
Hoe makkelijk kan het zijn!

Deze stond op "while using" en nu met "Always" krijg ik inderdaad de huidige locatie door :Y)

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:02
Ik kon altijd via mijn AW mijn MacBook Pro unlocken, nu opeens niet meer. Iemand dit ook gehad, iets met de nieuwe software oid?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10 11:37

The Inquisitor

Greetings weaklings

i2Paq schreef op donderdag 27 september 2018 @ 14:12:
[...]

Hoe makkelijk kan het zijn!

Deze stond op "while using" en nu met "Always" krijg ik inderdaad de huidige locatie door :Y)
Dat scheelt weer een app kopen :9

• Jieve
RigolleM schreef op donderdag 27 september 2018 @ 14:03:
[...]

De Google app zou voor jou handig kunnen zijn 8)
Thans voor de waardevolle advies.... ;w

• Snelle.jelle
KaiseRRuby schreef op donderdag 27 september 2018 @ 14:20:
Ik kon altijd via mijn AW mijn MacBook Pro unlocken, nu opeens niet meer. Iemand dit ook gehad, iets met de nieuwe software oid?
Met de nieuwe MacOs Mojave werkt het bij mij ook niet meer.

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Jieve schreef op donderdag 27 september 2018 @ 13:58:
Beetje lastig zo: wil je iets voor sport, hearth-rate, sleeptracking etc?

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-10 21:23
MP3-Junky schreef op donderdag 27 september 2018 @ 08:42:
[...]

Ik heb automatische workout detectie uitstaan en heb dit probleem ook. dus dat is het niet. Heb ook mijn gewicht opnieuw ingevoerd, maar heeft ook geen effect.

Calorieverbruik ligt circa 30% hoger dan op WatchOS 4. Hoop dat het snel gefixt wordt.
Mega irritant!
Gebruik echt dagelijks de activity tracker en is nu hierdoor compleet onbruikbaar en useless!
Op Reddit wordt het ook gemeld maar verder nergens iets van Apple zelf!

• Zware Unit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-08 10:48
Snelle.jelle schreef op donderdag 27 september 2018 @ 15:53:
[...]

Hier werkt het prima. Wel opnieuw moeten aanzetten in de security van MacOS.

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

• Fl0werp0wer
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 14-12-2020
sinds de update naar iOS 12 en watch5 krijg ik mijn meldingen niet meer op mijn Apple watch. Ook constant het teken in beeld dat hij geen verbinding heeft met mijn telefoon die ik in dezelfde hand heb.

Ook de batterij van Apple watch is 59% mij telefoon geeft al heel de dag 30% aan.

Meer mensen die dit hebben?

[ Voor 15% gewijzigd door Fl0werp0wer op 27-09-2018 19:21 ]

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Fl0werp0wer schreef op donderdag 27 september 2018 @ 19:20:
sinds de update naar iOS 12 en watch5 krijg ik mijn meldingen niet meer op mijn Apple watch. Ook constant het teken in beeld dat hij geen verbinding heeft met mijn telefoon die ik in dezelfde hand heb.

Ook de batterij van Apple watch is 59% mij telefoon geeft al heel de dag 30% aan.

Meldingen inderdaad ook hier, voornamelijk geen mail noticicaties

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jdevries189
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 29-08-2023
KaiseRRuby schreef op donderdag 27 september 2018 @ 14:20:
Werkt hier nog steeds prima na de update op mn MBP 2017.

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Fl0werp0wer schreef op donderdag 27 september 2018 @ 19:20:

Je ziet hem wel in je BT op je iPhone?

• knakker2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-10 16:25
iemand hier die een iWatch 4 heeft die verder niet sport, niet kijkt hoe zn rikketik(hartslag)werkt maar er verder wel plezier van ervaart?

Nooit een Watch gehad, maar ben nu toch erg geïnteresseerd, vanwege mn iPhone X en (naar mijn verwachting) het koppelen met elkaar waardoor r toegang is tot een hoop gemak..

Is dit dingetje die knaken waard als je dus niets doet met sport/gezondheid?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

knakker2 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 21:29:
iemand hier die een iWatch 4 heeft die verder niet sport, niet kijkt hoe zn rikketik(hartslag)werkt maar er verder wel plezier van ervaart?

Nooit een Watch gehad, maar ben nu toch erg geïnteresseerd, vanwege mn iPhone X en (naar mijn verwachting) het koppelen met elkaar waardoor r toegang is tot een hoop gemak..

Ik kijk vooral hoe ik nóg minder kan bewegen :9

Maar ja, ik dus. Gebruik hem vooral voor de notificaties, Apple pay en ja hou wel in de gate hoeveel stappen ik zet etc. Gewoon voor de leuk.

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-10 21:05
Apple Watch s4 binnen en erg blij mee! Ik vroeg me alleen af of jullie het ook niet voor elkaar krijgen om de watchface die Apple toont op al haar ads. En dan bedoel ik de infograph met midden bovenin “11:15am training with Krista” die complication krijg ik er niet in.. je kunt nergens kiezen in deze face om een agenda/afspraken te tonen?

Maar ook de complication met de temeratuur krijg ik er niet tussen.

Lijkt me stug dat dit niet kan aangezien er volop mee adverteren...

[ Voor 8% gewijzigd door cypress3d op 27-09-2018 21:47 ]

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakker2
Toppe schreef op donderdag 27 september 2018 @ 21:34:
[...]

Ik kijk vooral hoe ik nóg minder kan bewegen :9

Maar ja, ik dus. Gebruik hem vooral voor de notificaties, Apple pay en ja hou wel in de gate hoeveel stappen ik zet etc. Gewoon voor de leuk.
gewoon voor de notificaties,.. dat kan ook met een series 3 ;)

Ik heb um al omgehad, de 4, en als ie in voorraad had geweest had ik um al gekocht, maar als je dan thuis komt en even gaat zitten en gaat nadenken wat je in fucksake's naam nou moet met een bijna 500eur kostende horloge waarvan alleen notificaties handig zijn................ dan ga je toch beetje twijfelen.

Notificaties, zijn leuk. Kan je dan bijvoorbeeld ook in meerdere talen een reply sturen? ( ik heb contacten in whatsapp/viber, zowel Engels als Nederlands) Nee zeker? ... dat soort tekortkomingen zorgen voor die twijfel

Ik ben dan ook bang dat voor het meeste wat ik doe vaak de telefoon uit mn zak zal trekken waardoor dat horloge gewoonweg overbodig is (voor de centen die je ervoor moet neerleggen)...

[ Voor 9% gewijzigd door knakker2 op 27-09-2018 22:00 ]

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:46
watchOS 5.0.1 is aanstaande.
This update contains improvements and bug fixes, including:

- Fixes an issue that caused a small number of users to see an increase in exercise minutes
- Addresses an issue that caused some users to not receive Stand credit in the afternoon
- Fixes an issue that could prevent Apple Watch from charging
https://9to5mac.com/2018/09/27/watchos-5-0-1-now-available/

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Jackssonss
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-09 11:38
knakker2 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 21:51:
[...]
Notificaties, zijn leuk. Kan je dan bijvoorbeeld ook in meerdere talen een reply sturen? ( ik heb contacten in whatsapp/viber, zowel Engels als Nederlands) Nee zeker? ... dat soort tekortkomingen zorgen voor die twijfel

Ik ben dan ook bang dat voor het meeste wat ik doe vaak de telefoon uit mn zak zal trekken waardoor dat horloge gewoonweg overbodig is (voor de centen die je ervoor moet neerleggen)...
Ben ik ook wel benieuwd naar.

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:16
Het zou mij niet verbazen als die update meteen de flink toegenomen activiteit-minuten (en dus calorieën) fikst.

@knakker2 Apple Watch blijft toch vooral interessant voor mensen die sporten en met name wanneer je gps nodig hebt, en mensen met gezondheidsissues rondom het hart.

Val je niet in één van die twee categorieën dan gebruik je een belangrijk deel van de functies niet, dus kan me voorstellen dat je het dan het geld niet waard vindt. Zelf zou ik dan denk ik ook nog steeds twijfelen aan het nut...

youtube.com/@hisrep

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-10 22:37
Ik vind de notificaties ook heel handig, maar ik gebruik 'm ook voor sporten. Dus om nu alleen voor die notificaties dat geld uit te geven...

Weet iemand trouwens een manier om die Siri-watchface wat te tunen? Je kunt wel datasources aangeven, maar geen prioriteit. En hoe mooi ik mijn foto's ook vind, als er muziek speelt vind ik het fijner om dat kaartje te zien.

Overigens is het wel vet handig dat er nu zo'n rood stipje bovenin staat als er muziek speelt, dat scheelt weer een complicatie.

• knakker2
Hoe je een inkomend berichtje kan beantwoorden in zowel Engels als NLs bedoel je? Met de iPhone is het constant heen en weer schakelen in het toetsenbord, en met Siri is jammer genoeg maar 1 taal mogelijk om hands-free te kunnen communiceren (het is onzinnig/kansloos om elke keer Siri van taal naar taal te switchen), dus ik vermoed dat met de iWatch maar 1 taal gebruikt kan worden. Uiteraard erg jammer aangezien er nogal wat gewicht aan Siri gehangen wordt mbt het gebruik van de iWatch. Siri speelt een - voor zover ik begrepen heb - een nog grotere rol bij de watch dan bij de iPhone,. Dat is dan een gemis wat gevoeld wordt.
DeNachtwacht schreef op donderdag 27 september 2018 @ 22:15:

@knakker2 Apple Watch blijft toch vooral interessant voor mensen die sporten en met name wanneer je gps nodig hebt, en mensen met gezondheidsissues rondom het hart.

Val je niet in één van die twee categorieën dan gebruik je een belangrijk deel van de functies niet, dus kan me voorstellen dat je het dan het geld niet waard vindt. Zelf zou ik dan denk ik ook nog steeds twijfelen aan het nut...
Ik kan net zo goed een series 3 halen om te proberen. Echter ben ik wel gecharmeerd van het design van de 4, en voor die 100 euro meer kan ik dan net zo goed daar dan voor gaan..

Afijn, aan het einde van de rit zie ik mijzelf de 4 wel halen, om vervolgens mijzelf voor de gek te houden dat het bezit ervan iets bijdraagt, terwijl dat eigenlijk amper het geval is :')
Ik kan in ieder geval sneller de tijd ermee zien :P

[ Voor 7% gewijzigd door knakker2 op 27-09-2018 22:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• netvista
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-10 07:26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn series 0 kan niet meer updaten. Ben in afwachting van een series 4. Mijn vriendin heeft een series 3. Klopt het dat sinds watch os 5 de update cirkel niet meer in beeld komt op de Watch. Scherm lijkt uit te blijven en geeft uiteindelijk een klein geluidje als de update klaar is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackssonss
knakker2 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 22:29:
[...]

Hoe je een inkomend berichtje kan beantwoorden in zowel Engels als NLs bedoel je? Met de iPhone is het constant heen en weer schakelen in het toetsenbord, en met Siri is jammer genoeg maar 1 taal mogelijk om hands-free te kunnen communiceren (het is onzinnig/kansloos om elke keer Siri van taal naar taal te switchen), dus ik vermoed dat met de iWatch maar 1 taal gebruikt kan worden. Uiteraard erg jammer aangezien er nogal wat gewicht aan Siri gehangen wordt mbt het gebruik van de iWatch. Siri speelt een - voor zover ik begrepen heb - een nog grotere rol bij de watch dan bij de iPhone,. Dat is dan een gemis wat gevoeld wordt.

[...]
Precies. Dat is niet echt intuïtief en zelfs een beetje irriitant als je vaak in twee talen communiceert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:21
Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 06:56:
[...]

Mijn series 0 kan niet meer updaten. Ben in afwachting van een series 4. Mijn vriendin heeft een series 3. Klopt het dat sinds watch os 5 de update cirkel niet meer in beeld komt op de Watch. Scherm lijkt uit te blijven en geeft uiteindelijk een klein geluidje als de update klaar is.
ik had zojuist gewoon de cirkel :)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 16:07
Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 06:56:
[...]

Zwanger? Gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:46
Martinusz schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 07:58:
[...]
ik had zojuist gewoon de cirkel :)
Ik ook (Series 4)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

cypress3d schreef op donderdag 27 september 2018 @ 21:46:
Apple Watch s4 binnen en erg blij mee! Ik vroeg me alleen af of jullie het ook niet voor elkaar krijgen om de watchface die Apple toont op al haar ads. En dan bedoel ik de infograph met midden bovenin “11:15am training with Krista” die complication krijg ik er niet in.. je kunt nergens kiezen in deze face om een agenda/afspraken te tonen?

Maar ook de complication met de temeratuur krijg ik er niet tussen.

Lijkt me stug dat dit niet kan aangezien er volop mee adverteren...
Je moet je watchface aanpassen zodat hij in het midden (Sub-dail TOP) de calendar toont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18:33

pdavie2311

Live life to the fullest..

Ik gebruik nu de witte infograph watchface icm witte sportband op mijn zilveren 44mm...Ziet er wel gelikt uit...

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-10 22:03
Mmm, ik heb even een vraag die ik via Google maar niet beantwoord krijg...
Ik gebruik de modulaire watchface op mijn series 2.
Sinds watchOS5 krijg ik een soort grote blijvende notificatie (oranje bolletje met verschillende staafjes) welke linkt naar mijn muziek speler, welke ik met spotify gebruik.
Nu wil ik deze ‘notificatie’ graag weg hebben, aangezien die vaak per ongeluk al aangeklikt is als ik mijn horloge bekijk.

Heeft iemand enig idee welke instelling ik over het hoofd zie om dit aan te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan zal het updaten wel een heel stuk sneller gaan en heb ik die cirkel gewoon gemist :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

pdavie2311 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 08:54:
Ik gebruik nu de witte infograph watchface icm witte sportband op mijn zilveren 44mm...Ziet er wel gelikt uit...
Ik vindt die witte erg onduidelijk qua tijdweergave, ik gebruik juist weer de zwarte :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

i2Paq schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 10:38:
[...]

Ik vindt die witte erg onduidelijk qua tijdweergave, ik gebruik juist weer de zwarte :Y)
Dat wel. Die witte gebruik ik met minder complicaties. Alleen de wijzerplaat, net alsof het een chronograaf is zeg maar. Anders inderdaad te druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:59
knakker2 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 22:29:

[...]

Ik kan net zo goed een series 3 halen om te proberen. Echter ben ik wel gecharmeerd van het design van de 4, en voor die 100 euro meer kan ik dan net zo goed daar dan voor gaan..

Afijn, aan het einde van de rit zie ik mijzelf de 4 wel halen, om vervolgens mijzelf voor de gek te houden dat het bezit ervan iets bijdraagt, terwijl dat eigenlijk amper het geval is :')
Ik kan in ieder geval sneller de tijd ermee zien :P
Ik heb ook een AW4 besteld, mijn eerste Apple watch. Ik sport niet bijzonder veel maar lijkt mij wel interessant om dat bij te houden. En wie weet motiveerd het tot meer. Notificaties lijkt mij wel handig. Ik kan niet altijd mn telefoon erbij pakken dus dan is even snel op de watch kijken wel handig. En even iets anders na 12 jaar hetzelfde mechanische horloge is ook wel leuk.. :-)

https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PakoeDIEP
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-10 09:36
knakker2 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 21:29:

Ik doe af en toe wat fitness gedoe, geen echte cardio gebeuren dus ik maak niet veel gebruik van alle trackers. Mijn “domme” horloge werkte niet meer dus ik had sowieso al een nieuwe nodig.

Ja, ik heb zeker wel plezier van mijn watch. Ik vind het fijn dat ik kan wisselen van uiterlijk. Digitaal en de bandjes verwisselen gaat natuurlijk ook heel simpel.
Notificaties die erop verschijnen is ook handig. Hoef ik mijn telefoon niet te pakken op werk. Als mijn iPhone dan op mn bureau ligt, blijft het scherm ook uit en krijg ik het alleen te zien op mn watch. Klinkt simpel, maar ik vind dat wel fijn.
Tijdens het fitnessen kan ik spotify controlleren via de watch. Ook tijdens het rijden, scheelt als mijn telefoon nog in mijn zak zit (ik heb geen digitale dashboard in mijn 2005 bak).

Heb ik het echt nodig? Nee, zeker niet. Ik had weer een horloge kunnen kopen voor 29,99 en hier jaren gebruik van kunnen maken. Maar het is een leuke hebbeding en af en toe moet je jezelf eens materialistisch verwennen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-10 21:02
Ik had mazzel gisteren. Ik zag dat de AW4 44 op voorraad was in mijn favoriete kleur en bijbehorend bandje bij de Apple Store in Amsterdam, meteen besteld en 12:30 liep ik naar buiten met het nieuw speeltje om mijn pols. Dat grotere scherm is echt een stuk fijner. Touch is veel gevoeliger. Tussen 9:00 en ongeveer 9:30 's morgens staat de nieuwe voorraad in de computers. Rond die tijd heb je de grootste kans om direct op te kunnen halen.

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• extreme8eight
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15-10 11:11
wOS 5.0.1 > Battery drain is fixed bij mij. Workout ook. Dus installen die handel voor iedereen die nog in twijfel zit.

PSN: extreme8eight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

extreme8eight schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 12:50:
wOS 5.0.1 > Battery drain is fixed bij mij. Workout ook. Dus installen die handel voor iedereen die nog in twijfel zit.
Ik zit ook met een onverklaarbare drain op mijn watch. Thuis maar even installeren, lader ligt namelijk thuis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluuz
Zojuist via Bunq en de Apple Pay omweg bij de AH m'n boodschappen betaald met m'n Apple Watch. Wat een gemak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Sluuz schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 13:08:
Zojuist via Bunq en de Apple Pay omweg bij de AH m'n boodschappen betaald met m'n Apple Watch. Wat een gemak!
Hoe zet je dat op?

Step by Step please ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluuz
https://bunq.love/faq/

Eerste twee links

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGROOVER
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17:48
Zijn hier kosten aan verbonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Je moet een Bunq premium account hebben van 8 euro per maand.
Zijn natuurlijk gewoon dingen die je zelf ook even kan opzoeken. Al snap ik dat mensen afhaken als ze ervoor moeten betalen.

Voor de rest is Bunq ook een erg interessante en vooruitstrevende bank, maar dat is offtopic ;)

[ Voor 38% gewijzigd door Sluuz op 28-09-2018 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:53
xGROOVER schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 13:32:
[...]

Zijn hier kosten aan verbonden?
ja bunq kost 7,99 p.m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drial
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-12-2021
Sluuz schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 13:38:
Zijn natuurlijk gewoon dingen die je zelf ook even kan opzoeken. Al snap ik dat mensen afhaken als ze ervoor moeten betalen.

Voor de rest is Bunq ook een erg interessante en vooruitstrevende bank, maar dat is offtopic ;)
Zonder deze app kan je niet contactloos betalen met de iWatch? Dacht dat dit standaard op de watch stond...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluuz
Ten eerste: wat is een iWatch?

Apple Pay is een service die Apple aanbiedt in samenwerking met banken. Als je bank het niet ondersteunt, kan je Apple Pay niet gebruiken. Als je bank het wel ondersteunt, kan je Apple Pay wel gebruiken. Het idee is dat je een digitale versie van je bankpas op je iPhone/Apple Watch zet en via de NFC chip in het apparaat kan je dan betalen bij alle draadloze terminals.Dit is een versimpeling van de werking, er zitten een hoop checks en verificaties in het hele proces.

Dat je Apple Pay officieel nog niet kan gebruiken in NL komt door onwil/onkunde/whatever van de Nederlandse banken.

[ Voor 8% gewijzigd door Sluuz op 28-09-2018 14:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:53
Sluuz schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 13:38:

klopt maar 7,99 is wel een stevige prijs dat vraagt mijn ouderwetse bank nog niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Ik zeg ook niet dat het goedkoop is. Ik zeg alleen dat je die 8 euro niet alleen betaalt voor Apple Pay, maar dat ze ook andere onderscheidende features hebben die wellicht interessant voor je zijn.

En nu weer over de Apple Watch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaganzza
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-09 17:32
[b]Sluuz in "[Apple Watch] Ervaringen & Discussie - Deel 2"
Dat je Apple Pay officieel nog niet kan gebruiken in NL komt door onwil/onkunde/whatever van de Nederlandse banken.
Om nog maar over België te zwijgen... :X :X

 iPhone 17 256GB Zwart|  Apple Watch S11 SG |  Mac Mini M1 (2020) |  MacBook Air 13" (2025) Blauw |  Apple TV 4K (2x) |  Airpods 4 (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:02
Snelle.jelle schreef op donderdag 27 september 2018 @ 15:53:
[...]

Jij al een oplossing gevonden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• diotav
  • Laatst online: 09:16
Eens. iWatch is net zo onacceptabel als Iphone ipv iPhone. |:(

dion.dev

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

diotav schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 16:07:
[...]

Eens. iWatch is net zo onacceptabel als Iphone ipv iPhone. |:(
Maar ik heb thuis wel een MCbook... _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snelle.jelle
KaiseRRuby schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 15:55:
[...]

Jij al een oplossing gevonden?
Jup, bij systeemvoorkeuren, beveiliging en privacy stond 'sta toe dat je Mac wordt ontgrendeld door je Apple Watch' uitgeschakeld, kan me niet herinneren dat ik dit uitgeschakeld had maar goed, het werkt weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Nog steeds wat problemen met de series 4 helaas. Gps wijkt wat af (maar de iPhone x doet dat ook sinds ios12), de batterij springt na 5 uur op 90 en daarna ineens binnen 5 minuten gebruik naar 80 en raise to speak crasht steeds. Ook nog na de 5.0.1 patch. Voor dat laatste hier een video:

YouTube: Raise to speak crash

Komt dit anderen bekend voor? Mijn series 2 deed het wel wat betrouwbaarder (granted, met minder functionaliteit). Die is aan het eind van de dag nooit onder de 60 procent gekomen. De series 4 verbruikt 3 procent Per uur idle

[ Voor 10% gewijzigd door Eduardboon op 28-09-2018 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandarijntje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-10 12:08
AppleWatch
Zo zag mijn Watch 4 er vanmorgen uit na een avondje kroeg. Het ziet er op de foto wel een stuk dramatischer uit. In het echt zie je het gelukkig nauwelijks behalve als je hem in direct zonlicht draait, maar zuur is het wel!

Dit zou toch haast onkrasbaar saffierglas moeten zijn?
Ik ga er toch maar een ArmorSuit op plakken denk ik, moet er niet aan denken zulke krassen midden op het scherm te hebben.

Hoewel ik denk dat dat niet mogelijk is; Iemand nog tips voor het verwijderen van deze krassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiimbo1991
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-09 12:27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snelle.jelle
Mandarijntje schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 17:32:
[Afbeelding: AppleWatch]
Zo zag mijn Watch 4 er vanmorgen uit na een avondje kroeg. Het ziet er op de foto wel een stuk dramatischer uit. In het echt zie je het gelukkig nauwelijks behalve als je hem in direct zonlicht draait, maar zuur is het wel!

Ik ga er toch maar een ArmorSuit op plakken denk ik, moet er niet aan denken zulke krassen midden op het scherm te hebben.

Hoewel ik denk dat dat niet mogelijk is; Iemand nog tips voor het verwijderen van deze krassen?
Apple watch sport heeft geen saffierglas, de stainless steel versie wel ;)

Dit is precies de reden waarom ik de stainless steel versie besteld heb ik Duitsland.

[ Voor 4% gewijzigd door Snelle.jelle op 28-09-2018 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13:40

Ai, dat is zuur! Ik heb hetzelfde gehad maar dan met de Watch 2 toen ik deze net 3/4 weken had.

Een kleine tik tegen een metalen trapleuning was voldoende om een "veeg" over het gehele scherm te krijgen. Echt van alles geprobeerd om die veeg eruit te krijgen, maar helaas nooit gelukt.

Uiteindelijk bij de "service" afdeling van de Mediamarkt aangeklopt. Die hebben de Watch opgestuurd etc. Lang verhaal kort gemaakt, de service van de MM is ver te zoeken. Ik had pech.

Het glas beschadigt dus ontzettend snel. Ik ben nu ontzettend voorzichtig en zit ook te kijken voor een screen protector. Kan iemand iets aanbevelen voor de Watch 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nomar109
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:00

Is zoiets te polijsten met de juiste tools?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
Crazyanz schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 14:11:
[...]

klopt maar 7,99 is wel een stevige prijs dat vraagt mijn ouderwetse bank nog niet eens.
je kan gewoon in een pack gaan, dan kost het je €5 per maand. Daarbij krijg je dan 3 passen waaronder MasterCard, en 25 mogelijke bankrekeningnummers. Dat dus, zeker als je een stel bent en de rekening gezamenlijk gebruikt, nog goedkoper dan een reguliere bank. En dan krijg je er nog Apple Pay bij ook.

Maar inderdaad is het zeker niet voor iedereen voordelig. Je moet wel echt je oude bank verlaten.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• de Foarsitter
pdavie2311 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 16:11:
[...]

Maar ik heb thuis wel een MCbook... _O-
Ik zoek de dislike button :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:55
De optie om het scherm heel zacht aan te zetten door de crown omhoog te draaien, is dat een watch os5 ding of een watch 4 ding? Ik kende hem nog niet, nice!!

Edit: lol iklees net dat t vanaf de series 2 aanwezig is. Ik had een series 1 hiervoor :+

[ Voor 23% gewijzigd door deBennie op 28-09-2018 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
Hmm gekke vraag, hoe heten die nieuwe icoontje in het midden boven? Het is niet de notification center maar wat is het dan wel? Ik zou hier graag e.e.a. in instellen, voor veel apps heb ik er niets aan maar bijvoorbeeld voor de muziek app is het wel handig dat het icoontje verschijnt. Iemand een idee hoe dit deel heet en of ik er iets aan kan instellen?

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greetoz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:59
Snelle.jelle schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 17:55:
[...]

Apple watch sport heeft geen saffierglas, de stainless steel versie wel ;)

Dit is precies de reden waarom ik de stainless steel versie besteld heb ik Duitsland.
De stainless versie heeft helaas ook geen puur saffierglas.. wel harder dan de alu versie maar niet zo kras vast als het saffier op menig normaal horloge... dus verwacht daar geen wonderen van..

Dat is de reden dat ik niet extra heb betaald voor de SS versie.. aangezien de enige reden voor mij saffier zou zijn en juist dat niet echt is.

[ Voor 13% gewijzigd door Greetoz op 28-09-2018 22:21 ]

https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yero
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 17:58

Yero

Reviewer
Weet iemand hoe het nu zit met Google Maps voor de Apple Watch?

Wat ik tot nu toe gevonden heb: jaren terug was die app er gewoon, maar medio 2017 verdween hij. Ik zie berichten uit 2018 dat de app weer terug is, maar volgens mij klopt dat meer. Er is geen native app van Google zelf.

Er zijn wel third-party (betaalde) apps, maar het is mij niet duidelijk of deze ook goed werken (dus met login al je bookmarks tonen plus navigatie net als Apple Maps). Bovendien is een app als iMaps ontzettend prijzig (abo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
Yero schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 22:20:
Weet iemand hoe het nu zit met Google Maps voor de Apple Watch?

Wat ik tot nu toe gevonden heb: jaren terug was die app er gewoon, maar medio 2017 verdween hij. Ik zie berichten uit 2018 dat de app weer terug is, maar volgens mij klopt dat meer. Er is geen native app van Google zelf.
Je kunt Google Maps gebruiken op je iPhone, de meldingen hiervan komen gewoon op je Apple Watch binnen. Elke navigatie-melding rolt dus gewoon binnen. Feitelijk doet het dus weinig anders dan de Apple Kaarten app zelf, enige verschil is dat je op de iPhone moet beginnen. Vind ik zelf niet storend.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yero

Yero

Reviewer
DeNachtwacht schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 22:26:Je kunt Google Maps gebruiken op je iPhone, de meldingen hiervan komen gewoon op je Apple Watch binnen. Elke navigatie-melding rolt dus gewoon binnen. Feitelijk doet het dus weinig anders dan de Apple Kaarten app zelf, enige verschil is dat je op de iPhone moet beginnen. Vind ik zelf niet storend.
Oké, die meldingen kunnen inderdaad voldoende zijn. Maar het andere verschil is dat je geen kaart ziet toch? Dat is bij Apple Kaarten op de Watch wel een optie. Dat vind ik op m'n telefoon wel handig, zeker in combinatie met de bookmarks. Je hebt dan net even wat meer informatie dan tekstuele aanwijzingen, wat van pas kan komen als die niet 100% duidelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
de iWatch hoef je niet helemaal leeg te laten lopen voor je hem weer moet opladen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeNachtwacht
Yero schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 22:44:
[...]

Oké, die meldingen kunnen inderdaad voldoende zijn. Maar het andere verschil is dat je geen kaart ziet toch? Dat is bij Apple Kaarten op de Watch wel een optie. Dat vind ik op m'n telefoon wel handig, zeker in combinatie met de bookmarks. Je hebt dan net even wat meer informatie dan tekstuele aanwijzingen, wat van pas kan komen als die niet 100% duidelijk zijn.
In watchOS 3 kon je het scherm op kaartmodus zetten en zo navigeren, dat was erg mooi. Helaas is dat eruit gehaald; je kan nog wel de kaart tevoorschijn halen door op het icoontje te klikken, maar elke keer als je een nieuwe navigatiemelding gaat verdwijnt deze weer. Netto is er dus niet veel meer tussen de standalone app van Apple. en de meldingen van Google Maps.

Net zoals ik bijv. prima Deezer kan besturen via de standaard audio controls (pause, play, forward, volume), vandaar dat ik de Deezer app niet eens meer gebruik.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
Zijn er krachtsporters in dit topic met een Apple Watch? Wat voor toevoegende waarde heeft de Apple Watch voor jullie?

Nieuwsgierig :)

• Yero

Yero

Reviewer
Jieve schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 23:19:
de iWatch hoef je niet helemaal leeg te laten lopen voor je hem weer moet opladen?
De Apple Watch heeft een Lithium-Ion accu en die heeft geen geheugeneffect (zoals oudere typen accu's van een tijdje terug)). Je kunt dus probleemloos tussentijds opladen. Dat maakt ook niet uit voor het aantal cycli (vier keer op 75% opladen is hetzelfde als een keer vanaf +-0%). Liever niet helemaal leeg laten raken.

• bing69
  • Laatst online: 18-10 13:24
Valt me op het meegeleverde sportloop bandje korter is dan de vorige. Scheelt bijna een cm

Bing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-10 22:22
mr.JamesBond schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 23:45:
Zijn er krachtsporters in dit topic met een Apple Watch? Wat voor toevoegende waarde heeft de Apple Watch voor jullie?

Nieuwsgierig :)
Je kan via overig aangeven dat je krachtsport doet. Ik gebruik m zelf tijdens bankdrukken, dumbell press, gewichtheffen etc. Hij zit iig nooit in de weg en hij meet continu mijn hartslag en calorieën. Het is meer voor mijzelf om bij de houden wanneer ik gesport heb (over een langer termijn), dan dat ik er echt iets mee doe. Er zijn apps om reps mee te tellen en bij te houden, maar dat doe je in je hoofd eigenlijk al net zo gemakkelijk.

Wat wel fijn is, is het aansturen van muziek. Skippen van nummers, volume aanpassen etc. Zo kan je telefoon gewoon neerleggen en toch alles bedienen (in combinatie de AirPods). Ook af en toe een berichtje lezen die binnenkomt is prettig.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

• Jieve
Yero schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 00:00:
[...]

De Apple Watch heeft een Lithium-Ion accu en die heeft geen geheugeneffect (zoals oudere typen accu's van een tijdje terug)). Je kunt dus probleemloos tussentijds opladen. Dat maakt ook niet uit voor het aantal cycli (vier keer op 75% opladen is hetzelfde als een keer vanaf +-0%). Liever niet helemaal leeg laten raken.
Bedankt!
Klopt het overigens ook als je ee notificatie op de iPhone hebt gezien deze niet meer op de Watch komt?

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

DeNachtwacht schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 21:15:
Hmm gekke vraag, hoe heten die nieuwe icoontje in het midden boven? Het is niet de notification center maar wat is het dan wel? Ik zou hier graag e.e.a. in instellen, voor veel apps heb ik er niets aan maar bijvoorbeeld voor de muziek app is het wel handig dat het icoontje verschijnt. Iemand een idee hoe dit deel heet en of ik er iets aan kan instellen?
Als het de nieuwe standaard Infograph van Apple is kan je er lang op drukken en aanpassen. Of begrijp ik je verkeerd?

• DeNachtwacht
Je begrijpt me denk ik verkeerd. Infograph is de naam van een watch face.

youtube.com/@hisrep

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

DeNachtwacht schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 09:01:
Je begrijpt me denk ik verkeerd. Infograph is de naam van een watch face.
Ja dan begrijp ik echt niet waar je het over hebt :X

Heb je geen fototje?

• DeNachtwacht
Toppe schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 09:20:
[...]

Ja dan begrijp ik echt niet waar je het over hebt :X

Heb je geen fototje?
Als ik de naam niet weet kan ik er ook niet op googelen, dat is het probleem juist ;)

Het is die rode stip boven in het midden als je een notificatie hebt, tegenwoordig staat daar bijv. Tijdens muziek afspelen een muziek icoontje, tijdens telefoneren een telefoontje en je ziet het hier ook als de walkietalkie app actief is. Maar; hoe heet dit? ;)

youtube.com/@hisrep

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

N
DeNachtwacht schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 09:25:
[...]

Als ik de naam niet weet kan ik er ook niet op googelen, dat is het probleem juist ;)

Het is die rode stip boven in het midden als je een notificatie hebt, tegenwoordig staat daar bijv. Tijdens muziek afspelen een muziek icoontje, tijdens telefoneren een telefoontje en je ziet het hier ook als de walkietalkie app actief is. Maar; hoe heet dit? ;)
Volgens mij kan je dit zelf niet aanpassen, wat zou je er willen neer zetten dan?

[ Voor 16% gewijzigd door Toppe op 29-09-2018 09:35 ]

• DeNachtwacht
Ik wil vooral weten hoe dit heet dan kan ik er eens op googelen 😉

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18:24
Is een snelkoppeling naar iets wat op dat moment actief is op je watch of op je telefoon.

Sinds OS5 zie je daar heel kort de walkie functie als je die actief hebt. En een muzieksymbool als je muziek (duh) afspeelt via je iphone.

Hier meer info.

[ Voor 19% gewijzigd door Domino op 29-09-2018 10:02 ]

• Jackssonss
Alekz87 schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 08:42:
[...]

Je kan via overig aangeven dat je krachtsport doet. Ik gebruik m zelf tijdens bankdrukken, dumbell press, gewichtheffen etc. Hij zit iig nooit in de weg en hij meet continu mijn hartslag en calorieën. Het is meer voor mijzelf om bij de houden wanneer ik gesport heb (over een langer termijn), dan dat ik er echt iets mee doe. Er zijn apps om reps mee te tellen en bij te houden, maar dat doe je in je hoofd eigenlijk al net zo gemakkelijk.

Wat wel fijn is, is het aansturen van muziek. Skippen van nummers, volume aanpassen etc. Zo kan je telefoon gewoon neerleggen en toch alles bedienen (in combinatie de AirPods). Ook af en toe een berichtje lezen die binnenkomt is prettig.
Registreert ie automatisch wanneer je begint?

• de Foarsitter
Alekz87 schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 08:42:
[...]

Heb je dan ook een app op je Apple Watch waarop je snel kan aangeven wat je doet en hoe zwaar je het doet?

Het aansturen van muziek is inderdaad fijn, maar ik sport met iemand anders samen. Dan vind ik het asociaal om muziek in te hebben. Echter, op de fiets lijkt het me wel een uitkomst om muziek en podcasts aan te sturen.

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Zijn er hier mensen de 2 Apple Watches hebben?

bv. hun "oude" versie 3 om te sporten en hun nieuwe versie 4 voor dagelijks gebruik?

Ik ziet hier namelijk zelf aan te denken.

[ Voor 1% gewijzigd door i2Paq op 29-09-2018 13:55 . Reden: not an iWatch ;-) ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:44
i2Paq schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 13:26:
Zijn er hier mensen de 2 iWatches hebben?

bv. hun "oude" versie 3 om te sporten en hun nieuwe versie 4 voor dagelijks gebruik?

Waarom zou je niet gewoon 1 Apple Watch (geen iWatch) voor allebei gebruiken?

The devil is in the details.

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

i2Paq schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 13:26:
Zijn er hier mensen de 2 iWatches hebben?

Wat is een “iWatch”? :S
Hahn schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 13:28:
[...]

Apple Watch, Watch, AW, S2/3/4

[ Voor 26% gewijzigd door Toppe op 29-09-2018 13:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-10 14:57
Hahn schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 13:28:
[...]

Sommige mensen zijn zo overdreven bang voor een beetje beschadiging.. het is en blijft een verbruiksartikel..
Pagina: 1 ... 71 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires
Voor WatchOS 7:
[watchOS 7] - Ervaringen en discussie

En verder specifiek voor de nieuwe modellen:
[Apple Watch SE] - Ervaringen en discussie
[Apple Watch Series 6] - Ervaringen en discussie