Wellicht is het telefoon tijdperk een klein beetje over en ga we zo langzamerhand naar het bellen op je pols (ooit eens een mooi plaatsje gezien van een dunne armband die dan de rest van je telefoon projecteert op je arm). Uiteraard nog toekomst muziek echter denk ik dat we de meeste en beste innovaties wel gehad hebben op telefoongebied. Ik verwacht geen hele grote buzz meer.. Wel op je armGeert1976 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 08:51:
even een crosspost vanuit he iPhone XS Ervaringen topic, aangezien de inhoud ervan ook juist betrekking heeft op de Apple Watch:
Wel bijzonder, minder dan 1 week na de release van de XS (Max) zijn vrijwel alle kleur/opslag varianten nu al ruim 24 uur prima verkrijgbaar voor pickup bij 1 van de 3 Nederlandse Apple Stores.
Kan me geen geen eerdere iPhone release voor de geest halen die zo makkelijk was als deze.
Kan 4 dingen betekenen:
- niemand moet die Xs en Xs Max hebben
- de stock is dit jaar goed op orde vergeleken met voorgaande jaren (lijkt me op zich sterk, kijkend naar hoeveel verschillende kleuren en opslag Xs en Xs Max er nu zijn itt tot bijv afgelopen jaar met de iPhone X)
- merendeel van de iPhone bezitters zijn nog prima tevreden met hun huidige iPhone (6/6S/7/8/X)
- men wacht op de release van het ''budget'' model komend maand, de Xr
1 ding is zeker; struin de diverse (buitenlandse) fora/techsites af en je merkt echt dat er zeer weinig buzz is dit jaar omtrent de nieuwe iPhones.
Zeer benieuwd hoe Apple komend jaar die buzz terugkrijgt zoals deze was afgelopen jaar tijdens de
iPhone X.
De buzz ligt dit jaar overduidelijk bij de Apple Watch Series 4.
Echt knap hoe Apple van een Apple Watch, wat in 1ste instantie toch als een soort van niche product werd gezien, nu een absolute bestseller is geworden voor Apple.
Inmiddels zijn de levertijden van de Series 4 al zo'n ruim 5 weken nu.
©2004